Bybit Card Topic

Pagina: 1 ... 26 27 Laatste
Acties:

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21:58

knakworst

Get more sats!

Topicstarter
Flexion1 schreef op donderdag 22 januari 2026 @ 15:44:
[...]

Zou niet zomaar 100k erop storten.
Dat zou je per definitie op geen enkele exchange moet doen tenzij je wil cashen. En dan zou ik bij zo'n bedrag Coinbase gebruiken, of eventueel Kraken en Bitvavo. Maar op deze koers ga ik geen bitcoin uitcashen :henk

• veertje
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 00:55
1k card top-up lijkt niet te tellen...
Toch wel, duurde even.

[ Voor 28% gewijzigd door veertje op 22-01-2026 16:34 ]

• Flexion1
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 06:17
veertje schreef op donderdag 22 januari 2026 @ 16:34:
1k card top-up lijkt niet te tellen...
Toch wel, duurde even.
Hier bij mij en partner ook gelukt. Toch weer 100 usdc binnen.

• maxvdh
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07:16
Iemand een link naar de campagne? In mijn Bybit helemaal niets zichtbaar.

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22:57
Zelf ook maar even 1000 euro overgemaakt en direct weer terug geboekt, 45 usd in +/- 10 min. Weer een beetje extra Bitcoin d:)b

• Deurwaarder
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 22:56

Deurwaarder

*blaf*

Heeft iemand hier al de airdrop van die kerstpakjes ontvangen?
Er staat bij mij nog steeds 'Come back here on 20 January to claim'

-Geen deurwaarder-

• Deurwaarder

Deurwaarder

*blaf*

Nopheros schreef op donderdag 22 januari 2026 @ 19:51:
Zelf ook maar even 1000 euro overgemaakt en direct weer terug geboekt, 45 usd in +/- 10 min. Weer een beetje extra Bitcoin d:)b
- Users' top-up will be calculated as follows: [Total top-up in eligible assets (including those purchased) − Any amount withdrawn during the event period].

Krijg je die 50 USDC wel dan, of nemen ze die weer in?

-Geen deurwaarder-

• maxvdh
Edit: zelfde bericht als Deurwaarder

[ Voor 96% gewijzigd door maxvdh op 22-01-2026 20:02 ]

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
Deurwaarder schreef op donderdag 22 januari 2026 @ 20:00:
[...]

- Users' top-up will be calculated as follows: [Total top-up in eligible assets (including those purchased) − Any amount withdrawn during the event period].

Ik denk dezelfde situatie als voorgaande events (voornamelijk bij de NL-versie): feitelijk gezien kunnen ze het innemen (het staat er), maar doen ze het niet.

• maxvdh
Wispe schreef op donderdag 22 januari 2026 @ 20:06:
[...]

Ik denk dezelfde situatie als voorgaande events (voornamelijk bij de NL-versie): feitelijk gezien kunnen ze het innemen (het staat er), maar doen ze het niet.
Dan pak ik de 10k bonus ook maar even mee :-)

• Deurwaarder

Deurwaarder

*blaf*

Ik hou het bij de 1000, ik moet toch alle uitgaven van deze maand nog GBIT doen dus dat komt wel op.
Zelfs als het in de praktijk goed gaat, lijkt me de kans aanwezig dat je met dat soort rondschuiven van geld een vlaggetje krijgt voor een of andere compliance/wwft check.

-Geen deurwaarder-

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22:57
Deurwaarder schreef op donderdag 22 januari 2026 @ 20:00:
[...]

Ik verwachtte al zoiets te gaan lezen, voor nu heb ik het nog.

Mochten ze het toch weer innemen dan helaas.

[EDIT]
Zojuist samen met m'n cashback opbrengsten verstuurd naar een andere exchange en daar omgezet naar Bitcoin. De 50 usd is dus niet gelocked verder.

[ Voor 14% gewijzigd door Nopheros op 22-01-2026 20:23 ]

• Flexion1
Deurwaarder schreef op donderdag 22 januari 2026 @ 19:59:
Heeft iemand hier al de airdrop van die kerstpakjes ontvangen?
Er staat bij mij nog steeds 'Come back here on 20 January to claim'
Nee niemand nog. Ze zijn er mee bezig en iedereen krijgt binnenkort de rewards. Geen idee hoelang het duurt maar op telegram krijgen we update als het klaar staat.

• JK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-02 16:24

JK

Als je 1000 EUR stort en snel weer eraf haalt, kan het zijn dat je account binnenkort wordt geflagged en dat je er geen gebruik meer van kan maken, omdat het eruit ziet als misbruik (en dat is het eigenlijk ook een beetje).

Maar geven ze direct die airdrop? In de kleine lettertjes staat na 2 weken. Ik moet nog geld storten en dat zou ik dan minimaal tot na de actie laten staan.

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08:17
Airdrop was binnen uurtje toegevoegd aan mijn account. En die 1000 piek komt makkelijk op via de bybit kaart dus laat het er lekker op staan.

• Wispe
  • Niet online
JK schreef op vrijdag 23 januari 2026 @ 09:22:
Als je 1000 EUR stort en snel weer eraf haalt, kan het zijn dat je account binnenkort wordt geflagged en dat je er geen gebruik meer van kan maken, omdat het eruit ziet als misbruik (en dat is het eigenlijk ook een beetje).

Maar geven ze direct die airdrop? In de kleine lettertjes staat na 2 weken. Ik moet nog geld storten en dat zou ik dan minimaal tot na de actie laten staan.
Dat zou kunnen. Je kan het ook laten staan tot in februari en daarmee GBIT’en voor de tier-cashback.

• JK

JK

paul-s83 schreef op vrijdag 23 januari 2026 @ 09:28:
Airdrop was binnen uurtje toegevoegd aan mijn account. En die 1000 piek komt makkelijk op via de bybit kaart dus laat het er lekker op staan.
Ik laat het staan op de kaart idd. Maar doe er dan nog wel bij, want het kan zijn als er minder op staat dan aanvang, dat ze dan ook moeilijk gaan doen. Of als de actie is afgelopen, dat zou dan nog 29 dagen zijn.
Die 50 USDC is meer dan ik van de bank zou krijgen om het een maandje te stallen.
Wispe schreef op vrijdag 23 januari 2026 @ 09:31:
[...]

Dat zou kunnen. Je kan het ook laten staan tot in februari en daarmee GBIT’en voor de tier-cashback.
Ik ken de term 'GBIT' niet, ChatGPT heeft het over 'get bit' als in, dat je er BTC van koopt?

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Nu online
JK schreef op vrijdag 23 januari 2026 @ 09:46:
[...]

Ik laat het staan op de kaart idd. Maar doe er dan nog wel bij, want het kan zijn als er minder op staat dan aanvang, dat ze dan ook moeilijk gaan doen. Of als de actie is afgelopen, dat zou dan nog 29 dagen zijn.
Die 50 USDC is meer dan ik van de bank zou krijgen om het een maandje te stallen.

[...]

Ik ken de term 'GBIT' niet, ChatGPT heeft het over 'get bit' als in, dat je er BTC van koopt?
Go Back in Time van Curve, kun je achteraf cc betalingen omboeken op een andere cc.

• Wispe
  • Niet online
JK schreef op vrijdag 23 januari 2026 @ 09:46:
[...]
ChatGPT heeft het over 'get bit' als in, dat je er BTC van koopt?
😂
Wat Domino zegt hierboven. Dan spaar je transacties op om deze te kunnen reguleren qua cashback.

• JK

JK

Duidelijk, bedankt. :)

• U123456
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 22:06
Nieuwe actie bij Bybit. O.a. 50 USDC na storting van 1000 EUR of 100 USDC na storting van 10000 EUR. Zojuist aangemeld voor deze actie en geld overgemaakt. Kon vrijwel direct daarna 50 USDC claimen en toevoegen aan tegoed.
https://www.bybit.eu/nl-E...Stortings-handelsmarathon

edit: sorry, dit was al eerder gemeld. Tijd om te gaan slapen 😉

[ Voor 10% gewijzigd door U123456 op 24-01-2026 09:07 ]

• Wispe
  • Niet online
U123456 schreef op zaterdag 24 januari 2026 @ 00:02:
Nieuwe actie bij Bybit. O.a. 50 USDC na storting van 1000 EUR of 100 USDC na storting van 10000 EUR. Zojuist aangemeld voor deze actie en geld overgemaakt. Kon vrijwel direct daarna 50 USDC claimen en toevoegen aan tegoed.
https://www.bybit.eu/nl-E...Stortings-handelsmarathon
Oh? :? De afgelopen 50 posts gingen zeker over iets anders.

• ruudonline
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07:55
Al een aantal maanden maak ik gebruik van mijn bybit card om spotify, Netflix en chatgtp te betalen. Ik zit in Tier 2 en kreeg altijd de volle cashback (100%). Sinds deze maand, ondanks tier 2, werkt het niet meer lijkt het. De punten staan nog steeds niet bij de transacties terwijl dit al 2 weken geleden betaald is. Iemand die weet waar dit aan ligt? Komt het nog bij het einde van de maand? Of toch support vragen?

• Deurwaarder

Deurwaarder

*blaf*

ruudonline schreef op zaterdag 24 januari 2026 @ 13:38:
Al een aantal maanden maak ik gebruik van mijn bybit card om spotify, Netflix en chatgtp te betalen. Ik zit in Tier 2 en kreeg altijd de volle cashback (100%). Sinds deze maand, ondanks tier 2, werkt het niet meer lijkt het. De punten staan nog steeds niet bij de transacties terwijl dit al 2 weken geleden betaald is. Iemand die weet waar dit aan ligt? Komt het nog bij het einde van de maand? Of toch support vragen?
Had je deze maand al (bijna) 50 dollar cashback gehad op andere uitgaven?
De cap van 50 blijft nog steeds gelden

-Geen deurwaarder-

• ruudonline
Deurwaarder schreef op zaterdag 24 januari 2026 @ 22:33:
[...]

Had je deze maand al (bijna) 50 dollar cashback gehad op andere uitgaven?
De cap van 50 blijft nog steeds gelden
Nee, met andere aankopen 5 euro ongeveer nu. Wat mij opvalt is dat vanaf 7 januari geen enkele aankoop meer punten heeft gehad. Toch maar een ticket inschieten denk ik.

• Space12345
  • Registratie: Januari 2024
  • Laatst online: 30-01 13:39
Ik zie dat het bij mij voltooid is qua overmaken, maar ik zie nergens een mogelijkheid om het te claimen of uberhaupt ergens staan in mijn rewards? Hoe lang duurde dat bij jullie?

• Wispe
  • Niet online
Space12345 schreef op zondag 25 januari 2026 @ 15:46:
Ik zie dat het bij mij voltooid is qua overmaken, maar ik zie nergens een mogelijkheid om het te claimen of uberhaupt ergens staan in mijn rewards? Hoe lang duurde dat bij jullie?
Bij mij werd het vanzelf bijgeschreven in het financiering-account.

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 07:24

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Space12345 schreef op zondag 25 januari 2026 @ 15:46:
Bij mij binnen een enkele minuten.

Maar ergens staat er toch; op=op?

• Wispe
  • Niet online
Xqlus1ve schreef op zondag 25 januari 2026 @ 16:16:
[...]

Bij mij binnen een enkele minuten.

Maar ergens staat er toch; op=op?
Waar staat dat?

• Space12345
Wispe schreef op zondag 25 januari 2026 @ 16:14:
[...]

Bij mij werd het vanzelf bijgeschreven in het financiering-account.
Ah, maar je ziet nergens een bewijs dat het toegevoegd is? (in je rewards of ergens anders in je geschiedenis) Ik had namelijk al wat USDC op mijn account staan, dus wellicht dat het gewoon is toegevoegd zonder dat ik het direct door had...

• Wispe
  • Niet online
Space12345 schreef op zondag 25 januari 2026 @ 18:53:
[...]

Ah, maar je ziet nergens een bewijs dat het toegevoegd is? (in je rewards of ergens anders in je geschiedenis) Ik had namelijk al wat USDC op mijn account staan, dus wellicht dat het gewoon is toegevoegd zonder dat ik het direct door had...
Klik op de button linksboven onder assets:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AhCZjTBkS8APhdyENZdDcwvcW6g=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DUkDmToYP3ySTNROUZVtmGEp.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 35% gewijzigd door Wispe op 25-01-2026 19:06 ]

• Domino
  • Nu online
Space12345 schreef op zondag 25 januari 2026 @ 18:53:
[...]

Je ziet het op de eventpagina:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zEWSToEq-_poJ2jrYye2Wx8Ca_M=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/MQeJB3PJCn6EliMWjObud6jI.png?f=user_large

Dan moet er 50 USDC bijgeschreven staan.

• Space12345
Domino schreef op zondag 25 januari 2026 @ 19:11:
[...]

Je ziet het op de eventpagina:

[Afbeelding]

Dan moet er 50 USDC bijgeschreven staan.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PCeEMkC1vEhRxQygv_k4gynOoCI=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/14wMCpZNHk0OHzuAZhVC1Jiw.png?f=user_large

Dit zie ik... Dat lijkt niet hetzelfde als jouw plaatje...

• JK

JK

Op Telegram zei een moderator dat het een foutje was dat de 50 USDC direct werd gegeven. Zou dus na 2 weken moeten zijn na risk review. Ik heb het overigens ook direct ontvangen.

[ Voor 13% gewijzigd door JK op 25-01-2026 22:11 ]

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

• Domino
  • Nu online
Space12345 schreef op zondag 25 januari 2026 @ 19:52:
[...]

[Afbeelding]

Dit zie ik... Dat lijkt niet hetzelfde als jouw plaatje...
Is dat op de website? Ik gebruik de (ios) app.

• Space12345
Domino schreef op maandag 26 januari 2026 @ 09:56:
[...]

Is dat op de website? Ik gebruik de (ios) app.
het is de website inderdaad. Echter als ik op de app kijk, zie ik ook niet wanneer ik de taak voltooid heb in tegenstelling tot jouw voorbeeld.

• wiseguy13
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 22:41
Ik heb de airdrop van de kerstactie inmiddels binnen. Wel maar 77 usdc i.p.v. 340 en zie op telegram dat de uitbetalingen random bedragen zijn
...

• Wispe
  • Niet online
Nieuwe actie: Bitcoin-verjaardag.
Op = op

• Deurwaarder

Deurwaarder

*blaf*

wiseguy13 schreef op maandag 26 januari 2026 @ 16:08:
Ik heb de airdrop van de kerstactie inmiddels binnen. Wel maar 77 usdc i.p.v. 340 en zie op telegram dat de uitbetalingen random bedragen zijn
...
Ik heb een airdrop van 49 USDC.
Ik zie nu in de terms & conditions staan:
Rewards from the 50.000 USDC Bonus Pool will be distributed as a USDC airdrop. Each eligible user will receive a randomized amount between 1 USDC and 1226 USDC.
Ik weet vrij zeker dat het er eerder anders stond, maar waarschijnlijk wel zo bedoeld.
Redelijk balen :/
Edit: Ik heb geen screenshot van dat deel van de voorwaarden van eerder.
(Nouja 49 USDC is ook leuk, maar ik had verwacht dat het 50k / 147 zou zijn)

[ Voor 10% gewijzigd door Deurwaarder op 26-01-2026 16:37 ]

-Geen deurwaarder-

• Flexion1
Deurwaarder schreef op maandag 26 januari 2026 @ 16:28:
[...]

Ik heb een airdrop van 49 USDC.
Ik zie nu in de terms & conditions staan:
[...]

Ik weet vrij zeker dat het er eerder anders stond, maar waarschijnlijk wel zo bedoeld.
Redelijk balen :/
Edit: Ik heb geen screenshot van dat deel van de voorwaarden van eerder.
(Nouja 49 USDC is ook leuk, maar ik had verwacht dat het 50k / 147 zou zijn)
Ja ik ben benieuwd hoe Bybit dit op gaat lossen. Iedereen had die verwachting en zo stond het er ook voor zover ik weet. Maar helaas ook geen screenshot.

Ga ik voortaan maar maken. Het is geen goede reclame zo iig.
Ik had 70 usdc en mijn vrouw maar 32usdc. Stuk minder dan verwacht…

• Deurwaarder

Deurwaarder

*blaf*

Flexion1 schreef op maandag 26 januari 2026 @ 16:42:
[...]

Ja ik ben benieuwd hoe Bybit dit op gaat lossen. Iedereen had die verwachting en zo stond het er ook voor zover ik weet. Maar helaas ook geen screenshot.

Ga ik voortaan maar maken. Het is geen goede reclame zo iig.
Ik had 70 usdc en mijn vrouw maar 32usdc. Stuk minder dan verwacht…
Lekker makkelijk, iedereen 'random' onder de 100 dollar geven, kost je actie maar max 15k ipv 50k :D

-Geen deurwaarder-

• Flexion1
Deurwaarder schreef op maandag 26 januari 2026 @ 16:44:
[...]

Lekker makkelijk, iedereen 'random' onder de 100 dollar geven, kost je actie maar max 15k ipv 50k :D
Haha idd. Ik heb het gemeld aan vip manager, die gaat het aangeven bij management maar heb er weinig verwachtingen van verder.

Blijft Bybit hè. Ze weten elke keer hun marketing te verpesten. Snap echt niet wie dat elke keer voor elkaar krijgt zo. Maar ja… we gaan maar weer verder met de cashback. De gratis abo op Netflix. Spotify, Apple TV en skyshowtime zijn nog steeds lucratief

• Eegee
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-02 18:33
Flexion1 schreef op maandag 26 januari 2026 @ 17:09:
[...]

... Apple TV en skyshowtime zijn nog steeds lucratief ...
Ik dacht nu: hè, Apple TV staat toch niet in het lijstje? Maar dat kun je natuurlijk ook via Prime afsluiten, nooit eerder aan gedacht |:( Ik neem aan dat je dat op die manier doet. Bedankt voor de impliciete tip :)

• jamiev90
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03-02 18:53
Freekers schreef op maandag 10 november 2025 @ 16:11:
[...]

Is dit ooit nog goedgekomen? Ik zit in exact hetzelfde schuitje. Tijdens de migratie heb ik echter een opt-out gedaan van NL naar EU en destijds een nieuw EU-account aangemaakt. Volgens mij ben ik dus echt de sjaak. Het gaat om circa 170 euro, zuur geld. Volgens Curve is het bedrag wel degelijk teruggestort op de oude .NL Bybit-card, en ze hebben me het ARN-nummer van de transactie gegeven. Wellicht dat Bybit-support daar iets mee kan, maar ik betwijfel het, want erg kundig gaat het er tot nu toe niet aan toe.
Erg oude reactie, maar ben benieuwd of je er uiteindelijk uitgekomen bent. Ik zit namelijk in dezelfde situatie; na de migratie van Bybit NL naar Bybit EU heb ik een refund ontvangen welke niet doorgekomen is op de nieuwe kaar, ook ik had de kaart uit curve gehaald voor de zekerheid.

Neem nog regelmatig contact op met Bybit support maar die geven aan dat ik geduld moet hebben en dat het goedkomt

• Barbapapa852
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06:47
jamiev90 schreef op maandag 26 januari 2026 @ 22:39:
[...]

Erg oude reactie, maar ben benieuwd of je er uiteindelijk uitgekomen bent. Ik zit namelijk in dezelfde situatie; na de migratie van Bybit NL naar Bybit EU heb ik een refund ontvangen welke niet doorgekomen is op de nieuwe kaar, ook ik had de kaart uit curve gehaald voor de zekerheid.

Neem nog regelmatig contact op met Bybit support maar die geven aan dat ik geduld moet hebben en dat het goedkomt
Idem hier, geduld geduld geduld. Gaat hier wel Ommeren serieuse refund helaas.

• Flexion1
Eegee schreef op maandag 26 januari 2026 @ 21:49:
[...]

Ik dacht nu: hè, Apple TV staat toch niet in het lijstje? Maar dat kun je natuurlijk ook via Prime afsluiten, nooit eerder aan gedacht |:( Ik neem aan dat je dat op die manier doet. Bedankt voor de impliciete tip :)
Ja klopt ;-). Via prime kan je veel abonnementen afsluiten en Bybit herkent dat als prime abo. :-)

• ruudonline
ruudonline schreef op zondag 25 januari 2026 @ 12:22:
[...]

Nee, met andere aankopen 5 euro ongeveer nu. Wat mij opvalt is dat vanaf 7 januari geen enkele aankoop meer punten heeft gehad. Toch maar een ticket inschieten denk ik.
Inmiddels een reactie van Bybit; die geven aan dat op het moment van de transactie mijn tier level te laag zou zijn ('Base'). Dat is vreemd, het was me eerdere deze maand niet specifiek opgevallen, en ik heb in december 518 EUR op de kaart besteed.

Kun je later in de maand, op basis van je uitgaven, alsnog in een hogere tier in diezelfde maand komen? Dus, stel ik start in januari op 'Base' en halverwege januari heb ik 500 euro besteed, ga je dan voor de rest van de maand over naar 'Beta'?

• Deurwaarder

Deurwaarder

*blaf*

ruudonline schreef op dinsdag 27 januari 2026 @ 09:37:
[...]

Inmiddels een reactie van Bybit; die geven aan dat op het moment van de transactie mijn tier level te laag zou zijn ('Base'). Dat is vreemd, het was me eerdere deze maand niet specifiek opgevallen, en ik heb in december 518 EUR op de kaart besteed.

Kun je later in de maand, op basis van je uitgaven, alsnog in een hogere tier in diezelfde maand komen? Dus, stel ik start in januari op 'Base' en halverwege januari heb ik 500 euro besteed, ga je dan voor de rest van de maand over naar 'Beta'?
Ja, zodra je over de grens bent (met ge-settlede transacties) gaat de nieuwe tier in, voor de rest van de maand en de hele volgende maand.

-Geen deurwaarder-

• maxvdh
Barbapapa852 schreef op dinsdag 27 januari 2026 @ 04:05:
[...]

Same hier helaas - een flink bedrag. Ik wacht al maanden en na meerdere valse beloften weet ik niet wanneer en of het gaat terugkomen. Het geld is ergens (dat is bevestigd), maar om de 1 of andere reden krijgen ze het niet in m'n account.

• Den Berk
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 03-02 19:24
Hier idem. Zitten al maanden op een bedrag van ruim €500 te wachten.

• Flexion1
Den Berk schreef op dinsdag 27 januari 2026 @ 11:05:
Hier idem. Zitten al maanden op een bedrag van ruim €500 te wachten.
Als je ziet hoe ze met de laatste actie omgaan heb ik er weinig vertrouwen in. Ik gebruik het zo efficiënt mogelijk qua acties en doe tegenwoordig alleen betalingen als ik zeker weet dat er geen refund bij is.

• Wispe
  • Niet online
Flexion1 schreef op dinsdag 27 januari 2026 @ 11:31:
[...]

Als je ziet hoe ze met de laatste actie omgaan heb ik er weinig vertrouwen in. Ik gebruik het zo efficiënt mogelijk qua acties en doe tegenwoordig alleen betalingen als ik zeker weet dat er geen refund bij is.
Het vervelende hieraan is de switch van NL naar EU en een nieuwe kaart.
Neemt niet weg dat het goed zou moeten gaan.

• Jarrovski75
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 01:12
Hier ook nog steeds aan het wachten op 3 NL refunds van totaal €575,-.
Sinds oktober 4 keer mailcontact gehad en tot dusverre enkel een bevestiging gekregen dat ze goed waren aangekomen op de NL kaart maar nog altijd geen doorboeking naar de EU kaart. Wel telkens de belofte dat het goed zal komen natuurlijk.

Was het alweer bijna vergeten maar zal er weer eens een maitje achteraan sturen.
Zucht.

• Wispe
  • Niet online
Waarom niet contacten via Telegram?

• ruudonline
Deurwaarder schreef op dinsdag 27 januari 2026 @ 09:47:
[...]

Ja, zodra je over de grens bent (met ge-settlede transacties) gaat de nieuwe tier in, voor de rest van de maand en de hele volgende maand.
Dat klopt dan in ieder geval. Inmiddels ben ik er achter dat een ATM cash withdrawal van 38 euro niet mee telt in je 'Tier-level'. Die transactie telt niet waarmee ik uiteindelijk op 480 euro total spending uitkwam in December en dus niet in de Beta tier level kwam voor januari. Wijze les weer.....

• Flexion1
Voor degene die met de kaart actie meegedaan hebben. Er is via telegram een formulier in te vullen met je uid. Dan gaan ze je situatie bekijken en krijg je waarschijnlijk extra airdrop

• Freekers
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Freekers

Never gonna give you up

jamiev90 schreef op maandag 26 januari 2026 @ 22:39:
[...]

Barbapapa852 schreef op dinsdag 27 januari 2026 @ 04:05:
[...]

Ja, gelukkig is het uiteindelijk nog goed gekomen. Ze hebben mijn Bybit NL-account alsnog gekoppeld aan mijn Bybit EU-account. Die koppeling is gemaakt op basis van mijn ID/paspoort. Daarna kon ik mijn funds gewoon overhevelen via de migration wizard. In totaal heeft het ongeveer twee weken geduurd; dat viel me eerlijk gezegd nog mee.

Thank you for your attention to this matter

• Ruben0s
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 03-02 16:34
Flexion1 schreef op dinsdag 27 januari 2026 @ 06:30:
[...]

Ja klopt ;-). Via prime kan je veel abonnementen afsluiten en Bybit herkent dat als prime abo. :-)
Werkt dit ook met de reclame vrije variant? Laatste keer dat ik dit getest had kreeg ik daar geen cashback op.

• Flexion1
Ruben0s schreef op dinsdag 27 januari 2026 @ 20:10:
[...]

Werkt dit ook met de reclame vrije variant? Laatste keer dat ik dit getest had kreeg ik daar geen cashback op.
Nee die 3 euro pakt hij niet idd. Maar alle andere abonnementen wel. Dat ziet hij blijkbaar als prime video zelf.

• Barbapapa852
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06:47
Flexion1 schreef op dinsdag 27 januari 2026 @ 06:30:
[...]

Slim nooit aan gedacht. Enig idee of die hbo ook als prime ziet ?

• Deurwaarder

Deurwaarder

*blaf*

Flexion1 schreef op dinsdag 27 januari 2026 @ 19:40:
Voor degene die met de kaart actie meegedaan hebben. Er is via telegram een formulier in te vullen met je uid. Dan gaan ze je situatie bekijken en krijg je waarschijnlijk extra airdrop
Dank voor het melden. Weet je of dat form ook zonder telegram te bereiken is?

-Geen deurwaarder-

• Twanroy
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 03-02 20:04
Deurwaarder schreef op woensdag 28 januari 2026 @ 07:45:
[...]

Dank voor het melden. Weet je of dat form ook zonder telegram te bereiken is?
Ja, via onderstaande link;
https://accounts.google.c...In&flowEntry=ServiceLogin

• Hamscho
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 03-02 19:15
Iemand al kasrondje gedaan met 10k? Zit te twijfelen om even 100 usdc te pakken door over en weer te boeken

• Flexion1
Barbapapa852 schreef op woensdag 28 januari 2026 @ 07:41:
[...]

Ja HBO staat ook bij prime abonnementen.

• Flexion1
Hamscho schreef op woensdag 28 januari 2026 @ 08:13:
Iemand al kasrondje gedaan met 10k? Zit te twijfelen om even 100 usdc te pakken door over en weer te boeken
Zou daar voorzichtig mee zijn. Ze keren de reward nu pas uit aan einde en kijken naar netto boekingen. Dus dan moet je de 10k ook echt laten staan.

• Wispe
  • Niet online
Barbapapa852 schreef op woensdag 28 januari 2026 @ 07:41:
[...]

Ik heb HBO via Odidio (als je dat hebt, kun je Prime voor iets anders gebruiken). ;)

• CHRlS
  • Laatst online: 06:42
Flexion1 schreef op woensdag 28 januari 2026 @ 08:44:
[...]

Zou daar voorzichtig mee zijn. Ze keren de reward nu pas uit aan einde en kijken naar netto boekingen. Dus dan moet je de 10k ook echt laten staan.
Bij mij werd die reward bij 1k en 10k direct uitbetaald. 100K heb ik in het verleden wel eens zo'n rondje voor gedaan. Maar sla ik dit keer even over.

• maxvdh
CHRlS schreef op woensdag 28 januari 2026 @ 08:58:
[...]

Bij mij werd die reward bij 1k en 10k direct uitbetaald. 100K heb ik in het verleden wel eens zo'n rondje voor gedaan. Maar sla ik dit keer even over.
In het begin wel. Nu niet meer en moet je het laten staan (zie bovenstaande berichten).

• Hamscho
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 03-02 19:15
Ok dank! Wellicht knal ik er een dure vakantie nog in 😉

• wiseguy13
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 22:41
Heeft iemand ervaring met een refund waar geen punten voor zijn ontvangen? Ik heb een refund ontvangen en daarvoor zijn punten ingehouden maar ik heb nooit punten gekregen voor de initiële betaling...

• CHRlS
wiseguy13 schreef op vrijdag 30 januari 2026 @ 08:08:
Heeft iemand ervaring met een refund waar geen punten voor zijn ontvangen? Ik heb een refund ontvangen en daarvoor zijn punten ingehouden maar ik heb nooit punten gekregen voor de initiële betaling...
Geen ervaring mee, maar zou gewoon ff support ticket inschieten. Dan passen ze het denk ik wel aan.

• NCJ87
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 03-02 13:37
Er is weer een nieuwe actie: geef geld uit met de Bybit kaart, draai daarna aan het wiel en krijg 0,5 euro (of meer, maar dat zal niet vaak gebeuren)

• veertje
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 00:55
NCJ87 schreef op vrijdag 30 januari 2026 @ 11:12:
Er is weer een nieuwe actie: geef geld uit met de Bybit kaart, draai daarna aan het wiel en krijg 0,5 euro (of meer, maar dat zal niet vaak gebeuren)
Ik kan het weer niet vinden :?

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Topicstarter
veertje schreef op vrijdag 30 januari 2026 @ 11:36:
[...]

Ik kan het weer niet vinden :?
Rewards hub, genesis block day.

• Deurwaarder

Deurwaarder

*blaf*

Ja, 1x draaien bij 50$/€ uitgaven, en dan nog 2x zodra je de 200 $/€ passeert.

Minimaal 0.5 usdc per keer, dus uiteraard 3x dat gewonnen :D

-Geen deurwaarder-

• ElPensador
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 06:36
wiseguy13 schreef op vrijdag 30 januari 2026 @ 08:08:
Ja bekend probleem, support ticket inschieten en hopen dat ze het begrijpen.

Curve gebruiken en alleen gbit aanvragen nadat de refund binnen is.

• U123456
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 22:06
Iemand al gevonden of het bij Bybit EU nog mogelijk is om "small assets" om te wisselen? Bij Bybit NL kon dit namelijk en bij Bybit Global ook:
To improve the utilization of small assets in your Bybit account, you can convert any assets worth less than 0.001 BTC or equivalent into MNT, USDT, or USDC in a single conversion by following four simple steps.
https://www.bybit.com/en/...ll-Account-Balance-to-MNT

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

U123456 schreef op zaterdag 31 januari 2026 @ 19:37:
Iemand al gevonden of het bij Bybit EU nog mogelijk is om "small assets" om te wisselen? Bij Bybit NL kon dit namelijk en bij Bybit Global ook:
[...]
Nvm, de optie is er wel, maar staat ergens anders nu geloof ik. Convert to dust bedoel je denk ik?

[ Voor 14% gewijzigd door Xqlus1ve op 31-01-2026 21:14 ]

• Eegee
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-02 18:33
U123456 schreef op zaterdag 31 januari 2026 @ 19:37:
[...]
De functie om alles in 1 keer om te wisselen naar MNT is er nog niet. Je kunt wel kleine hoeveelheden per coin, die je niet op de normale handelsmanier kunt verkopen, omwisselen via de bestaande Convert-functie. Convert hanteert kleinere minimumhoeveelheden dan welke bij de normale handel gelden.

[ Voor 14% gewijzigd door Eegee op 01-02-2026 15:42 ]

• ElPensador
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 06:36
Deurwaarder schreef op vrijdag 30 januari 2026 @ 21:38:
Ja, 1x draaien bij 50$/€ uitgaven, en dan nog 2x zodra je de 200 $/€ passeert.

Minimaal 0.5 usdc per keer, dus uiteraard 3x dat gewonnen :D
Hier 1, 0.5 en 50 usd BTC. Er zit dus wel wat in de pot

• CHRlS
ElPensador schreef op maandag 2 februari 2026 @ 07:36:
[...]

Hier 1, 0.5 en 50 usd BTC. Er zit dus wel wat in de pot
Exact dezelfde bedragen bij mijn 3 spins vanochtend 😅

• Wispe
  • Niet online
Hier 3x 0,5 USD aan BTC. Had niet anders verwacht.

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Wispe schreef op maandag 2 februari 2026 @ 10:38:
Hier 3x 0,5 USD aan BTC. Had niet anders verwacht.
Ik ook :+

• JK

JK

Hier gister 0,5 USD en eind deze ochtend 50 USD en 3 USD aan BTC. Niet slecht!

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08:17
Paar dagen geleden een aantal GBIT transacties uitgevoerd naar de Bybit kaart, lees ik nu pas over die actie helaas ;)

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Topicstarter
JK schreef op maandag 2 februari 2026 @ 13:10:
Hier gister 0,5 USD en eind deze ochtend 50 USD en 3 USD aan BTC. Niet slecht!
50 :o

Heb tientje en 2x 0,50 ontvangen. Toch leuk.

• JK

JK

knakworst schreef op maandag 2 februari 2026 @ 13:54:
[...]

50 :o

Heb tientje en 2x 0,50 ontvangen. Toch leuk.
Alles boven de 0,50 USD is mooi meegenomen. Ook 10 USDC is prima. Je hoeft er weinig voor te doen.
En er komen nog veel acties. Bij Bybit kan je best wat geld krijgen. Maar die 50 is idd erg nice. :9

• Flexion1
Je kan nu ook tijdelijk usdc of eurc voor 30 dagen wegzetten tegen actierente van 15 % op jaarbasis.

Netto 1.23%. Max 10k.

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Topicstarter
Flexion1 schreef op maandag 2 februari 2026 @ 17:10:
Je kan nu ook tijdelijk usdc of eurc voor 30 dagen wegzetten tegen actierente van 15 % op jaarbasis.

Netto 1.23%. Max 10k.
Die max 10k kon ik zo niet vinden. Maar dat is wel een leuke actie. Hopelijk hebben ze het geld niet nodig om gaten te dichten, not your keys not your coins :+

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Topicstarter
En gezien de fluctuatie van USDC.

EURC kan ook gewoon. Euro's storten, en dan wisselen op Bybit, is niet goedkoop. Goedkoopste route: Euro storten op coinbase. Inwisellen naar EURC. Dit is 1:1. Vervolgens over ether netwerk versturen naar Bybit. Ether transacties variëren in kosten, maar gisteravond kon het voor 8 cent.

Dan maar weer kijken wat de actie over een maandje is :p

• Flexion1
knakworst schreef op dinsdag 3 februari 2026 @ 09:15:
[...]

Die max 10k kon ik zo niet vinden. Maar dat is wel een leuke actie. Hopelijk hebben ze het geld niet nodig om gaten te dichten, not your keys not your coins :+
Als je naar earn gaat en termijn aanmaakt zie je in het vak waar je bedrag in kan vullen minimaal 100 en max 10.000 staan

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Topicstarter
Flexion1 schreef op dinsdag 3 februari 2026 @ 09:47:
[...]

Als je naar earn gaat en termijn aanmaakt zie je in het vak waar je bedrag in kan vullen minimaal 100 en max 10.000 staan
Ik zie het nu in heel vaag grijs erbij staan. Je kan dus 10k USDC EN 10k EURC parkeren als je wilt.

• Mr. Jinx
  • Niet online
En als je helemaal los wilt gaan in totaal 2x10k USDC en 1x10k EURC:

10k USDC 14% - 10 dagen
10k USDC 16% - 30 dagen
10k EURC 15% - 30 dagen

• karakedi
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:34
Mr. Jinx schreef op dinsdag 3 februari 2026 @ 10:27:
En als je helemaal los wilt gaan in totaal 2x10k USDC en 1x10k EURC:

10k USDC 14% - 10 dagen
10k USDC 16% - 30 dagen
10k EURC 15% - 30 dagen
Gezien de violaliteit van de dollar, kan de winst met usdc tegenvallen ivm wisselkoersrisico.
Eurc heeft dit niet. En volgens mij kun je euro s gelijk naar Eurc omwisselen.

Dit kun je ook combineren met 10k top up en 100 usdc als je nog niet hebt meegedaan.

• Mr. Jinx
  • Niet online
Klopt helemaal, maar ik persoonlijk heb altijd wel wat USDC (voorheen meer USDT) achter de hand. Dat ga ik niet telkens omwisselen naar euro's.
Altijd handig als de koers van BTC onderuit gaat, kun je makkelijk bij kopen want BTC/EUR trading is vaak erg magertjes.
Daarnaast kun je ook hoge rente percentages krijgen op andere platformen zoals Nexo. Dus een beetje creatief heen en weer schuiven loont.

• Wispe
  • Niet online
Ik heb met de welkomsactie met $200 cashback een hotel geboekt en deze heb ik nu geannuleerd. In het overzicht van terugbetaling staat niet dat punten in mindering worden gebracht (wordt nog verwerkt, binnen 48u krijg ik geld terug, meer staat er niet).

Heb ik geluk of komt dit nog?
Ik krijg nu nog in totaal 22k punten ivm tier cashback en die boeking leverde toen 98k punten op. Dan zou ik in de min komen te staan…

[ Voor 9% gewijzigd door Wispe op 03-02-2026 18:09 ]

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Topicstarter
Wispe schreef op dinsdag 3 februari 2026 @ 18:07:
Ik heb met de welkomsactie met $200 cashback een hotel geboekt en deze heb ik nu geannuleerd. In het overzicht van terugbetaling staat niet dat punten in mindering worden gebracht (wordt nog verwerkt, binnen 48u krijg ik geld terug, meer staat er niet).

Heb ik geluk of komt dit nog?
Ik krijg nu nog in totaal 22k punten ivm tier cashback en die boeking leverde toen 98k punten op. Dan zou ik in de min komen te staan…
Ze zetten je dan op nul als je die punten al gebruikt hebt. Maar als het je te vaak overkomt zal het vast niet goed zijn voor toekomstige cashbacks...
Pagina: 1 ... 26 27 Laatste