Bybit Card Topic

Pagina: 1 ... 27 28 Laatste
Acties:

• JK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-02 21:58

JK

Hier gister 0,5 USD en eind deze ochtend 50 USD en 3 USD aan BTC. Niet slecht!

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 00:30
Paar dagen geleden een aantal GBIT transacties uitgevoerd naar de Bybit kaart, lees ik nu pas over die actie helaas ;)

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21:01

knakworst

Get more sats!

Topicstarter
JK schreef op maandag 2 februari 2026 @ 13:10:
Hier gister 0,5 USD en eind deze ochtend 50 USD en 3 USD aan BTC. Niet slecht!
50 :o

Heb tientje en 2x 0,50 ontvangen. Toch leuk.

• JK

JK

knakworst schreef op maandag 2 februari 2026 @ 13:54:
[...]

50 :o

Heb tientje en 2x 0,50 ontvangen. Toch leuk.
Alles boven de 0,50 USD is mooi meegenomen. Ook 10 USDC is prima. Je hoeft er weinig voor te doen.
En er komen nog veel acties. Bij Bybit kan je best wat geld krijgen. Maar die 50 is idd erg nice. :9

• Flexion1
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 21:06
Je kan nu ook tijdelijk usdc of eurc voor 30 dagen wegzetten tegen actierente van 15 % op jaarbasis.

Netto 1.23%. Max 10k.

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Topicstarter
Flexion1 schreef op maandag 2 februari 2026 @ 17:10:
Je kan nu ook tijdelijk usdc of eurc voor 30 dagen wegzetten tegen actierente van 15 % op jaarbasis.

Netto 1.23%. Max 10k.
Die max 10k kon ik zo niet vinden. Maar dat is wel een leuke actie. Hopelijk hebben ze het geld niet nodig om gaten te dichten, not your keys not your coins :+

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Topicstarter
En gezien de fluctuatie van USDC.

EURC kan ook gewoon. Euro's storten, en dan wisselen op Bybit, is niet goedkoop. Goedkoopste route: Euro storten op coinbase. Inwisellen naar EURC. Dit is 1:1. Vervolgens over ether netwerk versturen naar Bybit. Ether transacties variëren in kosten, maar gisteravond kon het voor 8 cent.

Dan maar weer kijken wat de actie over een maandje is :p

• Flexion1
knakworst schreef op dinsdag 3 februari 2026 @ 09:15:
[...]

Die max 10k kon ik zo niet vinden. Maar dat is wel een leuke actie. Hopelijk hebben ze het geld niet nodig om gaten te dichten, not your keys not your coins :+
Als je naar earn gaat en termijn aanmaakt zie je in het vak waar je bedrag in kan vullen minimaal 100 en max 10.000 staan

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Topicstarter
Flexion1 schreef op dinsdag 3 februari 2026 @ 09:47:
[...]

Als je naar earn gaat en termijn aanmaakt zie je in het vak waar je bedrag in kan vullen minimaal 100 en max 10.000 staan
Ik zie het nu in heel vaag grijs erbij staan. Je kan dus 10k USDC EN 10k EURC parkeren als je wilt.

• Mr. Jinx
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
En als je helemaal los wilt gaan in totaal 2x10k USDC en 1x10k EURC:

10k USDC 14% - 10 dagen
10k USDC 16% - 30 dagen
10k EURC 15% - 30 dagen

• karakedi
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:59
Mr. Jinx schreef op dinsdag 3 februari 2026 @ 10:27:
En als je helemaal los wilt gaan in totaal 2x10k USDC en 1x10k EURC:

10k USDC 14% - 10 dagen
10k USDC 16% - 30 dagen
10k EURC 15% - 30 dagen
Gezien de violaliteit van de dollar, kan de winst met usdc tegenvallen ivm wisselkoersrisico.
Eurc heeft dit niet. En volgens mij kun je euro s gelijk naar Eurc omwisselen.

Dit kun je ook combineren met 10k top up en 100 usdc als je nog niet hebt meegedaan.

• Mr. Jinx
  • Niet online
Klopt helemaal, maar ik persoonlijk heb altijd wel wat USDC (voorheen meer USDT) achter de hand. Dat ga ik niet telkens omwisselen naar euro's.
Altijd handig als de koers van BTC onderuit gaat, kun je makkelijk bij kopen want BTC/EUR trading is vaak erg magertjes.
Daarnaast kun je ook hoge rente percentages krijgen op andere platformen zoals Nexo. Dus een beetje creatief heen en weer schuiven loont.

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
Ik heb met de welkomsactie met $200 cashback een hotel geboekt en deze heb ik nu geannuleerd. In het overzicht van terugbetaling staat niet dat punten in mindering worden gebracht (wordt nog verwerkt, binnen 48u krijg ik geld terug, meer staat er niet).

Heb ik geluk of komt dit nog?
Ik krijg nu nog in totaal 22k punten ivm tier cashback en die boeking leverde toen 98k punten op. Dan zou ik in de min komen te staan…

[ Voor 9% gewijzigd door Wispe op 03-02-2026 18:09 ]

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Topicstarter
Wispe schreef op dinsdag 3 februari 2026 @ 18:07:
Ik heb met de welkomsactie met $200 cashback een hotel geboekt en deze heb ik nu geannuleerd. In het overzicht van terugbetaling staat niet dat punten in mindering worden gebracht (wordt nog verwerkt, binnen 48u krijg ik geld terug, meer staat er niet).

Heb ik geluk of komt dit nog?
Ik krijg nu nog in totaal 22k punten ivm tier cashback en die boeking leverde toen 98k punten op. Dan zou ik in de min komen te staan…
Ze zetten je dan op nul als je die punten al gebruikt hebt. Maar als het je te vaak overkomt zal het vast niet goed zijn voor toekomstige cashbacks...

• Fasthook
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23:00
Flexion1 schreef op maandag 2 februari 2026 @ 17:10:

Netto 1.23%. Max 10k.
Kan je de 10k ook in meerdere delen wegzetten of moet het in 1 keer?

Zou jammer zijn als ik het met 1k test
en de rest niet meer lukt...

Update:
50 usdc voor storten 1000 euro (wel eerst registreren voor de actie), direct gekregen
100 usdc voor storten 10k (maar aan de progress bar te zien was 9k ook genoeg geweest). Te krijgen 3 dagen na einde actie, eind feb?
123 euro rente na 32 dagen 10k in usdc staken.

Prima rendament

[ Voor 28% gewijzigd door Fasthook op 04-02-2026 17:43 ]

• veertje
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:56
omwisselen van eur naar eurc is ook duur, kost 1.01

• Flexion1
Fasthook schreef op woensdag 4 februari 2026 @ 09:48:
[...]

Kan in meerdere keren. Je ziet de teller ook aflopen

[ Voor 5% gewijzigd door Flexion1 op 04-02-2026 13:10 ]

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Topicstarter
veertje schreef op woensdag 4 februari 2026 @ 09:57:
omwisselen van eur naar eurc is ook duur, kost 1.01
Gratis bij coinbase.

• karakedi
Een korte stappenplan.
Geld op je coinbase account zetten.
Euro naar EURC
EURC van coinbase naar Bybit via ERC20. Heb je hiervoor ethereum nodig?
Transactie van Coinbase naar Bybit wordt als topup gezien, dis 100usdc.
daarna 30 dagen vast zetten.
Nadat het is vrijgekomen op Bybit, terug naar Coinbase.

Je betaald dan 2x netwerkkosten over ERC20.

Klopt de bovenstaande?

• Wispe
  • Niet online
knakworst schreef op dinsdag 3 februari 2026 @ 20:39:
[...]

Ze zetten je dan op nul als je die punten al gebruikt hebt. Maar als het je te vaak overkomt zal het vast niet goed zijn voor toekomstige cashbacks...
Die 48 uur zijn voorbij en het staat nog steeds in behandeling... Moet ik me zorgen maken? :?

edit: ik heb het geld, maar er is 2% cashback aan punten afgetrokken ipv 10% (?) toen. Dus ik heb geluk…

[ Voor 12% gewijzigd door Wispe op 05-02-2026 14:12 ]

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Topicstarter
karakedi schreef op donderdag 5 februari 2026 @ 09:05:
[...]

Een korte stappenplan.
Geld op je coinbase account zetten.
Euro naar EURC
EURC van coinbase naar Bybit via ERC20. Heb je hiervoor ethereum nodig?
Transactie van Coinbase naar Bybit wordt als topup gezien, dis 100usdc.
daarna 30 dagen vast zetten.
Nadat het is vrijgekomen op Bybit, terug naar Coinbase.

Je betaald dan 2x netwerkkosten over ERC20.

Klopt de bovenstaande?
Ja. Geen eth nodig, dat doet Coinbase. Je betaalt wel fees, die zijn dynamisch, maar de laatste tijd is dat centenwerk. In een extreme neergang zoals nu kunnen de fees wel wat hoger zijn, dan kun je beter even wachten.

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17:29
Onlangs heb ik mijn ouders ook een Bybit-kaart laten aanvragen, maar zij lopen tegen een probleem aan. Bij bepaalde winkels krijgen ze bij het afrekenen de melding "kaart geweigerd".

Ze gebruiken de virtuele Bybit-card via Google Pay. Opvallend is dat ik bij hetzelfde Nettorama-filiaal wél probleemloos kan betalen met mijn Bybit-kaart, terwijl hun betaling daar wordt geweigerd.

Bij Jumbo en Action werkt het zonder problemen, maar bij Nettorama, Wibra en Aldi lijkt het dus niet goed te gaan voor ze. Alsof hun BIN-range nog niet bekend is bij de betaalterminals van deze partijen?

Heeft iemand hier een idee waar dit verschil vandaan kan komen of soortgelijke ervaringen?

• Sandrioni
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15:38
Sypher schreef op vrijdag 6 februari 2026 @ 16:13:
Onlangs heb ik mijn ouders ook een Bybit-kaart laten aanvragen, maar zij lopen tegen een probleem aan. Bij bepaalde winkels krijgen ze bij het afrekenen de melding "kaart geweigerd".

Ze gebruiken de virtuele Bybit-card via Google Pay. Opvallend is dat ik bij hetzelfde Nettorama-filiaal wél probleemloos kan betalen met mijn Bybit-kaart, terwijl hun betaling daar wordt geweigerd.

Bij Jumbo en Action werkt het zonder problemen, maar bij Nettorama, Wibra en Aldi lijkt het dus niet goed te gaan voor ze. Alsof hun BIN-range nog niet bekend is bij de betaalterminals van deze partijen?

Heeft iemand hier een idee waar dit verschil vandaan kan komen of soortgelijke ervaringen?
Laat ze hun pincode eens wijzigen via de Bybit website. Dat heeft dit issue bij mij opgelost.

http://pvoutput.org/intraday.jsp?id=49325&sid=44923

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17:29
Sandrioni schreef op vrijdag 6 februari 2026 @ 16:55:
[...]

Laat ze hun pincode eens wijzigen via de Bybit website. Dat heeft dit issue bij mij opgelost.
Thanks! Heb ze de pincode laten resetten, hopelijk werkt het nu wel voor ze.

• Wispe
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KhINYgwvwuQbfemxgyam4vNaHHc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FKLNBlZjIZbuFn7xlhxe5X5f.jpg?f=fotoalbum_large

Je kan zelfs in de min komen te staan. Transacties van andere maanden worden gewoon in mindering gebracht. Weten we dat ook weer.

In maart zal ik gewoon opnieuw beginnen met de base-tier. Nu is het de moeite niet waard qua cashback aangezien ik al aan mijn max zit deze maand.

• karakedi
Fasthook schreef op woensdag 4 februari 2026 @ 09:48:
[...]

Update:
50 usdc voor storten 1000 euro (wel eerst registreren voor de actie), direct gekregen
100 usdc voor storten 10k (maar aan de progress bar te zien was 9k ook genoeg geweest). Te krijgen 3 dagen na einde actie, eind feb?
123 euro rente na 32 dagen 10k in usdc staken.

Prima rendament
De eerdere storting van 1000 telt mee voor de 10.000. ik heb vandaag 10.000 eurc op bybit gestort via coinbase route en gelijk 10k eurc gestaked.
De transactie van coinbase naar bybit geldt als top up. Hierdoor is opdracht voor 100 usdc afgerond. Even afwachten wanneer ik de 100usdc ga krijgen

• Snaak123
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:16
Jfc wat zit die fiat withdrawal verstopt zeg, ik ben er uitgekomen maar vraag me niet hoe

• .Memphis.
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 20-02 10:11
Las hier net over die Genesis block day event, had de rewards even niet meer opgevolgd en ook niks van communicatie erover gekregen...

Dacht van nog iets van deze mee te pikken, maar hoewel ik de actie nog kan vinden en er staat dat het event nog 3 dagen loopt, is de 'register now' button grijs en niet bruikbaar... Is het anders ook zo dat je niet meer kan inschrijven op een lopende actie als je dat niet gedaan hebt voor bepaalde datum? (vind nochtans geen datum in voorwaarden...) Of loopt er hier weer iets mis?

• Wispe
  • Niet online
.Memphis. schreef op maandag 9 februari 2026 @ 11:39:
Las hier net over die Genesis block day event, had de rewards even niet meer opgevolgd en ook niks van communicatie erover gekregen...

Dacht van nog iets van deze mee te pikken, maar hoewel ik de actie nog kan vinden en er staat dat het event nog 3 dagen loopt, is de 'register now' button grijs en niet bruikbaar... Is het anders ook zo dat je niet meer kan inschrijven op een lopende actie als je dat niet gedaan hebt voor bepaalde datum? (vind nochtans geen datum in voorwaarden...) Of loopt er hier weer iets mis?
Wellicht dat de pot op is.

• echthard
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-02 23:50
Ik heb 3 kansen of 'spins' zeg maar gekregen en had:

$1 worth of BTC
$5 worth of BTC
$50 worth of BTC

En dat was op het laagste punt in de dip, $55 is nu $60,37 waard.

• Snaak123
Ik wil voor die 100 usdc mijn kleine 10k misschien staken, bijv in eurc of usdc, maar ik zie door die fees of spread dat het eigenlijk daardoor weinig oplevert of heb ik dat mis?

• JK

JK

Snaak123 schreef op dinsdag 10 februari 2026 @ 09:04:
Ik wil voor die 100 usdc mijn kleine 10k misschien staken, bijv in eurc of usdc, maar ik zie door die fees of spread dat het eigenlijk daardoor weinig oplevert of heb ik dat mis?
Dat is afhankelijk van je VIP-level.. Als je level 0 bent, heb je 0,15% maker fee voor crypto-fiat trading pairs. Als je dus EUR naar USDC wil omzetten. Maar dan moet je wel een maker zijn en geen taker (anders 0,2%). Dus een order zetten die iets lager ligt voor je USDC er van koopt.

Dus bij 10.000 euro betaal je dan 15 euro aan fees om het om te zetten naar USDC. Je krijgt 84 euro (100 dollar) en dan blijft daar dus 69 euro van over. Dan moet je het wel laten staan tot na de actieperiode en wat ga je er daarna mee doen? Crypto er van kopen of terug naar euro en uitgeven met je kaart? Als je dat laatste gaat doen, moet je dus weer ~15 euro aan fees betalen en dan blijft er dus effectief 54 euro winst over, waarbij je wel het risico hebt dat je 10k kwijt bent mocht Bybit met de noorderzon vertrekken. Ik verwacht niet snel dat het gebeurt, maar het risico is niet nul.

Overigens kan je volgens mij ook crypto storten naar je account, dan ben je er ook. Maar check dat wel even of het echt zo is. Dan zit je alleen met transfer fees naar de exchange (en eventueel weer terug nadat de actie is afgelopen).

Maar als je het wil staken, doe je dan mee aan die 30% 16% APR (effectief 1,23% want het is een maand)? Dan valt er nog wel meer geld uit te halen, maar het staat wel 30 dagen vast en de koers kan omhoog en omlaag.

edit; het is 16%, niet 30%. 8)7

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Topicstarter
Snaak123 schreef op dinsdag 10 februari 2026 @ 09:04:
Als je Coinbase hebt kun je daar voor ongeveer nul aan kosten wisselen, daarna stuur je naar Bybit.

• Snaak123
Bedankt voor de tips. De 30% APR heb ik denk ik gemist. Maar ik zie bijv 15% APR als je EURC 30 dagen laat staan.

Heb idd wel een Coinbase account, die ik niet veel gebruik. Zal eens kijken, thanks!

• karakedi
Snaak123 schreef op dinsdag 10 februari 2026 @ 13:34:
Bedankt voor de tips. De 30% APR heb ik denk ik gemist. Maar ik zie bijv 15% APR als je EURC 30 dagen laat staan.

Heb idd wel een Coinbase account, die ik niet veel gebruik. Zal eens kijken, thanks!
Als je coinbase gebruikt kies het juiste netwerk. Bybit ondersteund volgens mij alleen EURC via ETH netwerk. Bij coinbase moet je ook dit netwerk kiezen. En stuur voor zekerheid eerst een proefbetaling. Bybit zal ook paar vragen stellen als je voor als je voor het eerst een ontvangst heb vanuit coinbase adres. Nadat het is goedgekeurd, wordt pas bedragvrijgegeven

• JK

JK

Snaak123 schreef op dinsdag 10 februari 2026 @ 13:34:

Sorry, het is 16% voor USDC, 15% voor EURC. Bij EURC wel heel laag volume. Je moet het uiteindelijk ook weer kwijt kunnen...

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Topicstarter
JK schreef op dinsdag 10 februari 2026 @ 15:23:
[...]

Sorry, het is 16% voor USDC, 15% voor EURC. Bij EURC wel heel laag volume. Je moet het uiteindelijk ook weer kwijt kunnen...
Die EURC kun je natuurlijk ook weer terugsturen naar Coinbase, en dat kan je gewoon op je bankrekening storten zonder kosten. Bij 1000 EURC krijg je dus daadwerkelijk 1000 euro op je rekening.

• JK

JK

knakworst schreef op dinsdag 10 februari 2026 @ 16:09:
[...]

Die EURC kun je natuurlijk ook weer terugsturen naar Coinbase, en dat kan je gewoon op je bankrekening storten zonder kosten. Bij 1000 EURC krijg je dus daadwerkelijk 1000 euro op je rekening.
Dan inderdaad daar een account aanmaken. Het handelsvolume van EURC is op Coinbase zo te zien gigantisch t.o.v. Bybit EU.

• ThaJens
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 18:04
JK schreef op dinsdag 10 februari 2026 @ 15:23:
[...]

Let wel op: je krijgt voor EURC 15% APR in USDC uitbetaald. Het is in euro's dus iets minder.

• JK

JK

ThaJens schreef op woensdag 11 februari 2026 @ 15:01:
[...]

Let wel op: je krijgt voor EURC 15% APR in USDC uitbetaald. Het is in euro's dus iets minder.
Ik doe sowieso niets met EURC, maar goeie tip voor wie dat wel doet.
Wel heb ik EURS, maar niet bij Bybit en ook niet zoveel.

• Flexion1
Iedereen die het claimformulier heeft ingevuld van de kerstkaartenactie:
Je kan je resterende bedrag claimen en alsnog de volledige 340 dollar krijgen. Netjes opgelost door Bybit

• Deurwaarder
  • Laatst online: 21:36

Deurwaarder

*blaf*

Flexion1 schreef op vrijdag 13 februari 2026 @ 07:42:
Iedereen die het claimformulier heeft ingevuld van de kerstkaartenactie:
Je kan je resterende bedrag claimen en alsnog de volledige 340 dollar krijgen. Netjes opgelost door Bybit
Ja, ik zag het net. Dat is meer dan ik verwacht had, ik dacht dat ze er misschien nog een tientje tegen aan hadden gegooid als zouthouder.

Bedankt voor het melden van het bestaan van het formulier, en @Twanroy bedankt voor het delen van de link! :9B

-Geen deurwaarder-

• Wispe
  • Niet online
Ligt het aan mij of is de mogelijkheid tot geldopname in euro naar je bankrekening verdwenen uit de app? :?
Op de website zie ik hem wel.

Edit: al gevonden. Zit erg verstopt nu. 7(8)7

[ Voor 25% gewijzigd door Wispe op 13-02-2026 15:03 ]

• Flexion1
Voor wie het nog niet had gezien. Er is een nieuwe valentijnsactie. Dubbele cashback op bepaalde mcc (uit eten, verzorging en hotels).

Je cap blijft wel staan dus voor mij niet veel meerwaarde. Daarnaast ook traden om aan rad te mogen draaien.

Beide te vinden onder announcements

• Wispe
  • Niet online
Flexion1 schreef op zaterdag 14 februari 2026 @ 12:00:
Voor wie het nog niet had gezien. Er is een nieuwe valentijnsactie. Dubbele cashback op bepaalde mcc (uit eten, verzorging en hotels).

Je cap blijft wel staan dus voor mij niet veel meerwaarde. Daarnaast ook traden om aan rad te mogen draaien.

Bagger actie weer.

• Flexion1
Ach ja hoop mooie acties weer geweest. Vanaf 23februari gaan de takers fee wel flink omhoog van 0.1 naar 0.25. Denk dat ze de airdrops terug moeten verdienen

• Snaak123
Ik zie wel de valentijnsactie maar nergens iets over die 20% cashback, alleen de "50k usdc up for grabs"

• Barbapapa852
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:40
Snaak123 schreef op zaterdag 14 februari 2026 @ 14:08:
Ik zie wel de valentijnsactie maar nergens iets over die 20% cashback, alleen de "50k usdc up for grabs"
Het is dubbele van wat je nu hebt dus 2/4 4/8 enz.

• Wispe
  • Niet online
Snaak123 schreef op zaterdag 14 februari 2026 @ 14:08:
Zou onder annoucements moeten staan.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zr6_KyvFHx8NZ2SbicWu3njKwls=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9ZblAgwLq4MRHUjtdRTffLNz.jpg?f=fotoalbum_large

• Snaak123
Hmm apart, denk dat er toch gedifferentieerd wordt dan

• Snaak123
Kon het via browser via wat omwegen wel zien en nu geregistreerd, hopen dat het werkt lol

• Wispe
  • Niet online
Snaak123 schreef op zaterdag 14 februari 2026 @ 20:28:
Kon het via browser via wat omwegen wel zien en nu geregistreerd, hopen dat het werkt lol
Taal veranderen naar NL/EN helpt ook weleens.

• karakedi
Snaak123 schreef op zaterdag 14 februari 2026 @ 20:28:
heb je direct link. Ik kom op bybit.com uit. Of is actie inmiddels afgelopen?

• Ruben0s
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 23:38
Actie duurt tot 13 maart:

https://announcements.byb...ness-blt6d91a99c9897ccbf/

Maar het is bij mij niet mogelijk om design van de kaart aan te passen naar de valentijns optie.

[ Voor 23% gewijzigd door Ruben0s op 15-02-2026 08:38 ]

• Dazzie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 24-02 10:13
De app op engels zetten hielp bij mij.

Toen werkte de link wel
Ruben0s schreef op zondag 15 februari 2026 @ 08:33:
Actie duurt tot 13 maart:

https://announcements.byb...ness-blt6d91a99c9897ccbf/

Maar het is bij mij niet mogelijk om design van de kaart aan te passen naar de valentijns optie.

• Ruben0s
  • Laatst online: 23:38
Dazzie schreef op zondag 15 februari 2026 @ 08:47:
De app op engels zetten hielp bij mij.

Toen werkte de link wel

[...]
Het is je dus gelukt om het design van de kaart aan te passen naar het valentijnsdesign?

Edit: Weet niet hoe, maar via de website en de betreffende link is het wel gelukt om het valentijnsdesign te krijgen bij de kaart.

[ Voor 19% gewijzigd door Ruben0s op 15-02-2026 10:27 ]

• JK

JK

Ik kreeg het design automatisch na registratie.

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Flexion1 schreef op zaterdag 14 februari 2026 @ 12:00:

De MCC's in kwestie:

5912 Drug stores, pharmacies
5977 Cosmetic stores
7230 Barber and beauty shops
7297 Massage parlors
7298 Health and beauty spas
3509 Marriott International
3504 Hilton Hotels & Resorts
3640 Hyatt Hotels Corporation
3512 InterContinental Hotels Group
3722 Wyndham Hotels
3649 Radisson Hotel Group
3543 Four Seasons Hotels
3577 Mandarin Oriental Hotels
3545 Shangri-La International
3502 Best Western Hotels
3654 Loews Hotels
3710 The Ritz-Carlton
3590 Fairmont Hotels
3641 Sofitel Hotels
3741 Millennium Hotels
3523 Peninsula Hotels
3657 Oberoi Hotels
3745 St. Regis Hotel
5811 Caterers
5812 Eating places, restaurants
5814 Fast food restaurants
5499 Miscellaneous food stores, convenience stores, markets and specialty stores

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• Den Berk
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 13:55
Ik ben even benieuwd of mensen die al een poosje zitten te wachten op refunds die via de bybit.nl hebben plaatsgevonden, hun geld al hebben doorgestort gekregen naar bybit.eu. Ik zit inmiddels al sinds november te wachten op ruim € 500 refund. Maar Bybit reageert nauwelijks. Het is echt een schande.

• Wispe
  • Niet online
Den Berk schreef op woensdag 18 februari 2026 @ 14:33:
Ik ben even benieuwd of mensen die al een poosje zitten te wachten op refunds die via de bybit.nl hebben plaatsgevonden, hun geld al hebben doorgestort gekregen naar bybit.eu. Ik zit inmiddels al sinds november te wachten op ruim € 500 refund. Maar Bybit reageert nauwelijks. Het is echt een schande.
Rick Astley in "Bybit Card Topic"

Misschien kun je een verzoek doen om het NL-account te koppelen met het EU-account. Zomaar een ingeving vanuit mijn kant op basis van die reactie.

• maxvdh
  • Laatst online: 00:06
Ik wacht al maanden. Laatste pogingen was op telegram berichten sturen, maar ook dat heeft tot nu toe nog niets opgeleverd helaas. Mijn account is gekoppeld, maar dat lost het niet op.

• Barbapapa852
Nee en wacht al sinds oktober vorig jaar. enige wat ik te horen krijg is we zijn ermee bezig

• karakedi
Week geleden heb ik 10.000 gestort voor 100usdc, maar nog niks gekregen van bybit. Task staat op accomplished. Hebben andere mensen de 100usdc gekregen of wachten ze erop?

• Den Berk
Ja dat heb ik gedaan. Ik heb mijn NL account destijds netjes gemigreerd. Maar ik ben geen uitzondering zie ik. Wat ik overigens ook al wist.
Wispe schreef op woensdag 18 februari 2026 @ 14:35:
[...]

Rick Astley in "Bybit Card Topic"

Misschien kun je een verzoek doen om het NL-account te koppelen met het EU-account. Zomaar een ingeving vanuit mijn kant op basis van die reactie.

• CHRlS
  • Laatst online: 00:58
Ik wacht ook al sinds november op een refund. Maar heb zojuist te horen gekregen dat het bedrag uiterlijk 21 feb op mijn account zal staan.

Het ‘grappige’ is dat ik in november ongeveer tegelijkertijd een refund bij Plutus heb aangevraagd hiervan verwachtte ik dat deze nooit meer terug zou komen, maar deze is inmiddels na wat omwegen al er paar weken afgehandeld.

• Talkan
  • Laatst online: 19:26
CHRlS schreef op woensdag 18 februari 2026 @ 16:56:
Ik wacht ook al sinds november op een refund. Maar heb zojuist te horen gekregen dat het bedrag uiterlijk 21 feb op mijn account zal staan.

Het ‘grappige’ is dat ik in november ongeveer tegelijkertijd een refund bij Plutus heb aangevraagd hiervan verwachtte ik dat deze nooit meer terug zou komen, maar deze is inmiddels na wat omwegen al er paar weken afgehandeld.
Ik wacht ook al maanden op een refund en heb al meerdere data toegezegd gekregen, tot dusver bleek dit elke keer een leugen. Ik zou er niet vanuit gaan dat je het geld 21 februari hebt.

• Flexion1
karakedi schreef op woensdag 18 februari 2026 @ 15:36:
Week geleden heb ik 10.000 gestort voor 100usdc, maar nog niks gekregen van bybit. Task staat op accomplished. Hebben andere mensen de 100usdc gekregen of wachten ze erop?
Klopt. Als de actie klaar is krijg je het binnen 3 dagen gestort. Eerste dag was het gelijk maar dat was een foutje. Doen ze om misbruik te voorkomen

• karakedi
Flexion1 schreef op woensdag 18 februari 2026 @ 18:59:
[...]

Klopt. Als de actie klaar is krijg je het binnen 3 dagen gestort. Eerste dag was het gelijk maar dat was een foutje. Doen ze om misbruik te voorkomen
Aaa ok. De 50 usdc bij 1000 top up had ik gelijk gekregen. Maar dat was dus een foutje

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 01:01

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

karakedi schreef op woensdag 18 februari 2026 @ 15:36:
Ik quote mijzelf even:

• Flexion1
Xqlus1ve schreef op woensdag 18 februari 2026 @ 23:11:
[...]

Ik quote mijzelf even:

[...]
Ja zijn vragen over gesteld op telegram aan het team en daar is belooft dat iedereen die de taak volbrengt het uitbetaald krijgt. Het kan niet op raken oid. Zal kijken vandaag of ik dit nog terug kan vinden

Edit:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NhwjoHV2GswAhgteyHjtGWJJOtk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/19uo0NS1PfCiIxQkrHi1DHiU.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ljgVvTLDeNW3FrVY2-VaV8_V-18=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lQBw4HauZea8FFr6WmjSXDqi.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 64% gewijzigd door Flexion1 op 19-02-2026 05:00 ]

• CHRlS
Talkan schreef op woensdag 18 februari 2026 @ 18:06:
[...]

Ik wacht ook al maanden op een refund en heb al meerdere data toegezegd gekregen, tot dusver bleek dit elke keer een leugen. Ik zou er niet vanuit gaan dat je het geld 21 februari hebt.
Het schiet inderdaad niet op. Ik hoor al weken dat het “bij het team ligt”, maar er gebeurt niets.
Dit is overigens voor het eerst dat ik een concrete datum heb doorgekregen. Eerder was het “binnen 30 dagen”.

Er bekruipt mij een gevoel dat er een scrum team werkt aan het EU platform, en dat de story voor de refunds fix telkens niet in een sprint beland in verband met andere prio’s.

Lijkt me dat als ze de logica uitwerken ze dit super eenvoudig voor alle probleem users kunnen oplossen.

• Barbapapa852
CHRlS schreef op donderdag 19 februari 2026 @ 08:40:
[...]

Het schiet inderdaad niet op. Ik hoor al weken dat het “bij het team ligt”, maar er gebeurt niets.
Dit is overigens voor het eerst dat ik een concrete datum heb doorgekregen. Eerder was het “binnen 30 dagen”.

Er bekruipt mij een gevoel dat er een scrum team werkt aan het EU platform, en dat de story voor de refunds fix telkens niet in een sprint beland in verband met andere prio’s.

Lijkt me dat als ze de logica uitwerken ze dit super eenvoudig voor alle probleem users kunnen oplossen.
Hier in plaats van de standaard 30 of 60ndsgen de laatste keer "At this stage, the refund process still requires additional time for further review and processing. Unfortunately, we are unable to provide an exact completion date at the moment, as the review is still ongoing with the relevant team."

• Talkan
Mijn communicatie met Bybit over de refund.

In oktober: "The transfer process may take up to 20 business days to complete."

In november weer contact opgenomen, in december reactie ontvangen: "Our Operations Team is currently reviewing your case, and the process may take up to 2 weeks. We will reach out once there is an update."

2 weken later:
"Please note that our Operations Team is still carefully reviewing your case, and the process may take up to 2 weeks."

Eind december: "We would like to inform you that the refund transfer process will require approximately 30 days to complete, as additional time is needed for further review and processing."

Eind januari: "At this stage, the refund process still requires additional time for further review and processing. Unfortunately, we are unable to provide an exact completion date at the moment, as the review is still ongoing with the relevant team."

En tussendoor ook nog een keertje een mail gehad dat mijn case gesloten is, omdat ik geen reactie had gestuurd. Terwijl ik notabene wachtte op actie vanuit Bybit.

Als dit een willekeurige andere partij was, zou ik echt denken dat ik gescammed wordt. Het komt in ieder geval erg onprofessioneel over. Volgens de oorspronkelijke reactie had ik 3 maanden geleden al mijn refund moeten hebben. Op Telegram is wel gemeld dat dit nu prioriteit nummer 1 heeft, maar het heeft natuurlijk al veel te lang geduurd.

• Hamscho
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 19:37
Hoe zat het ook alweer?
Sta op het punt grote uitgave te doen € 5k en sta normaal op beta. Kan ik dan beter eind feb de transactie doen en dan zit ik in mrt in alpha of beter begin mrt zodat je mrt en apr in alpha zit…..

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Topicstarter
Hamscho schreef op vrijdag 20 februari 2026 @ 09:53:
Hoe zat het ook alweer?
Sta op het punt grote uitgave te doen € 5k en sta normaal op beta. Kan ik dan beter eind feb de transactie doen en dan zit ik in mrt in alpha of beter begin mrt zodat je mrt en apr in alpha zit…..
Ik zou begin maart doen want dan heb je dus nog 100 euro ruimte in maart, en 150 euro in april. Als je in februari doet, heb je dus 50 euro cashback in februari maar geen tijd meer om de rest te vullen, dan 150 euro in maart, en in april ben je weer terug naar beta.

Nog beter, uitgaven in tweeën splitsen en sturen met Curve als je dat hebt :z

• smily01
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20-02 19:37
Even een vraag die ik in dit forum of op de website van Bybit heb gezien. Is het mogelijk om gemeentelijke belastingen met ed Bybit card te betalen?

• Wispe
  • Niet online
smily01 schreef op vrijdag 20 februari 2026 @ 19:37:
Even een vraag die ik in dit forum of op de website van Bybit heb gezien. Is het mogelijk om gemeentelijke belastingen met ed Bybit card te betalen?
Als je bij je gemeente je belasting via pin kan betalen, dan wel.

• ElPensador
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 22:31
Ik dacht ook even gebruik te maken van de valentijnsdagactie en al mijn restaurant uitgaven te gbit'en, iets later zag ik helaas deze regel

"Cashback is subject to monthly cashback caps"

• ThaJens
ElPensador schreef op vrijdag 20 februari 2026 @ 22:02:
Ik dacht ook even gebruik te maken van de valentijnsdagactie en al mijn restaurant uitgaven te gbit'en, iets later zag ik helaas deze regel

"Cashback is subject to monthly cashback caps"
Hoe zou je dat precies doen dan? Je kunt een transactie toch maar eenmaals gbit'en naar een andere kaart? Of is het mogelijk om hem daarna nog terug te doen?

• Wispe
  • Niet online
ThaJens schreef op zaterdag 21 februari 2026 @ 15:44:
[...]

Hoe zou je dat precies doen dan? Je kunt een transactie toch maar eenmaals gbit'en naar een andere kaart? Of is het mogelijk om hem daarna nog terug te doen?
Gewoon aanmelden voor de actie en dan GBIT’en naar Bybit.

• ThaJens
Wispe schreef op zaterdag 21 februari 2026 @ 16:08:
[...]

Gewoon aanmelden voor de actie en dan GBIT’en naar Bybit.
En dan heb je in eerste instantie de transactie via een andere kaart betaald neem ik aan?

• Wispe
  • Niet online
ThaJens schreef op zaterdag 21 februari 2026 @ 16:58:
[...]

En dan heb je in eerste instantie de transactie via een andere kaart betaald neem ik aan?
Via Curve, ja.

• Flexion1
De 100 usdc van de top up actie is gestort. Netjes gedaan dit keer. Gelijk na aflopen actie

• ElPensador
ThaJens schreef op zaterdag 21 februari 2026 @ 16:58:
[...]

Ja, ik doe altijd alles eerst via mijn huisbank. Nooit gezeik met saldo, refunds en volledige controle over het cashback verzamelen. 10eu curve abbo voor mij meer dan waard.

• Snaak123
Flexion1 schreef op zondag 22 februari 2026 @ 04:47:
De 100 usdc van de top up actie is gestort. Netjes gedaan dit keer. Gelijk na aflopen actie
Ik heb 50 gekregen maar (nog) niet de 100. Even aankijken nog, hopelijk volgt die een paar dagen later. Heel logisch is het niet.

• Flexion1
Snaak123 schreef op zondag 22 februari 2026 @ 15:38:
[...]

Ik heb 50 gekregen maar (nog) niet de 100. Even aankijken nog, hopelijk volgt die een paar dagen later. Heel logisch is het niet.
Zijn er meer lees ik op telegram. Je kan daar marga dm sturen met je uid. Ze is aan het bundelen wie het niet gehad heeft en stuurt dat door

• Snaak123
Flexion1 schreef op zondag 22 februari 2026 @ 15:58:
[...]

Zijn er meer lees ik op telegram. Je kan daar marga dm sturen met je uid. Ze is aan het bundelen wie het niet gehad heeft en stuurt dat door
Dank voor de tip! Weet je misschien ook welk Telegram kanaal ik hiervoor moet hebben? Bybit EU gewoon?

• Talkan
Snaak123 schreef op zondag 22 februari 2026 @ 19:11:
[...]

Dank voor de tip! Weet je misschien ook welk Telegram kanaal ik hiervoor moet hebben? Bybit EU gewoon?
Het beste is de Bybit NL groep. Daar worden meestal eerder problemen opgepakt dan de Bybit EU groep.

https://t.me/Bybit_NL

• Flexion1
Talkan schreef op zondag 22 februari 2026 @ 20:12:
[...]

Het beste is de Bybit NL groep. Daar worden meestal eerder problemen opgepakt dan de Bybit EU groep.

https://t.me/Bybit_NL
Deze idd. Ik lees dat de eerste nu wel kunnen claimen na hun hulp. Als ie nog op pending staat komt ie komende dagen ivm risk assessment

• Snaak123
Flexion1 schreef op zondag 22 februari 2026 @ 20:16:
[...]

Deze idd. Ik lees dat de eerste nu wel kunnen claimen na hun hulp. Als ie nog op pending staat komt ie komende dagen ivm risk assessment
Thanks, ik zag in de Bybit NL chat dat er idd aan gewerkt wordt dus dat is mooi! Ik wacht nog even af dan, zal wel loslopen

Edit: inmiddels gekregen! :)

[ Voor 4% gewijzigd door Snaak123 op 22-02-2026 21:53 ]

• jamiev90
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:29
CHRlS schreef op donderdag 19 februari 2026 @ 08:40:
[...]

Als één van de mensen die sinds 7 november 2025 wacht op de teruggave van een refund op de oude ByBit NL kaart ben ik erg benieuwd: heb je zoals aangegeven je geld mogen ontvangen?

Het duurt wel erg lang, vraag me af wat voor opties er zijn. Onder de streep maak ik winst met de bybit card, maar dit kan natuurlijk niet de bedoeling zijn ;)

• CHRlS
jamiev90 schreef op maandag 23 februari 2026 @ 15:01:
[...]

Als één van de mensen die sinds 7 november 2025 wacht op de teruggave van een refund op de oude ByBit NL kaart ben ik erg benieuwd: heb je zoals aangegeven je geld mogen ontvangen?

Het duurt wel erg lang, vraag me af wat voor opties er zijn. Onder de streep maak ik winst met de bybit card, maar dit kan natuurlijk niet de bedoeling zijn ;)
Nee, heb hem ook niet ontvangen tot dusver.

• Den Berk
Nee. Maar vrijdag mijn uid via Telegram doorgegeven dus verwacht dat er wel snel iets gebeurt. Fingers crossed
jamiev90 schreef op maandag 23 februari 2026 @ 15:01:
[...]

• Frankisback
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:46
De laatste tijd (zeg maar 4 weken) krijg ik te maken met online betalingen die niet meer lukken. Eén voorbeeld is Videoland, bij de automatische transactie komt de melding. (Er is voldoende funding aanwezig en de 3ds staat aan in de app)

Meer mensen die hier tegenaan lopen?

Transactie geweigerd
vanwege SCA-vereisten in Europa. Voor online aankopen kunt u het opnieuw proberen nadat u 3D Secure (3DS) hebt voltooid. Voor aankopen in de winkel kunt u het opnieuw proberen en uw pincode invoeren.

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 00:30
smily01 schreef op vrijdag 20 februari 2026 @ 19:37:
Vanmiddag ff langs gemeentehuis gereden, maar kon de gemeentelijke belastingen helaas niet per pin voldoen (ondanks dat er er wel pinautomaten aanwezig zijn uiteraard). Op zicht wel jammer want dat had ervoor gezorgd dat ik wederom van een maandje Alpha tier kon genieten. Dat gaan we nu helaas niet meer redden.

• Wispe
  • Niet online
paul-s83 schreef op dinsdag 24 februari 2026 @ 20:26:
[...]

Vanmiddag ff langs gemeentehuis gereden, maar kon de gemeentelijke belastingen helaas niet per pin voldoen (ondanks dat er er wel pinautomaten aanwezig zijn uiteraard). Op zicht wel jammer want dat had ervoor gezorgd dat ik wederom van een maandje Alpha tier kon genieten. Dat gaan we nu helaas niet meer redden.
In Amsterdam moet je van te voren telefonisch een afspraak maken. Heb vanmiddag gebeld, maar er werd niet opgenomen nadat ik werd doorverbonden. Toen vriendelijk gezegd dat ik binnenkort wel nog eens bel. :P

Vraag me af of ze “kan die millennial niet gewoon overmaken?” dacht :+

• Barbapapa852
Arnhem kan je zo langslopen zo de afspraak

• ElPensador
Iemand deze al terug kunnen vinden?

"Bybit x Ski Austria: Get €20 in BTC, Just top up €100!"

Mail en een app pop-up gehad, maar kan bij beide niet doorklikken om me aan te melden

• Snaak123
ElPensador schreef op dinsdag 24 februari 2026 @ 21:17:

Mail en een app pop-up gehad, maar kan bij beide niet doorklikken om me aan te melden
Same here

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 23:28
ElPensador schreef op dinsdag 24 februari 2026 @ 21:17:

Staat inderdaad ook onder announcements, maar daar kom je nie5 verder. Dit zie ik wel staan :
This is a general announcement.

"Products and services referred to here may not be available in your region. Please refer to T&C for more details"

Typisch een vage Bybit actie lijkt het
Pagina: 1 ... 27 28 Laatste