Hmm, geen idee. Kan me niet voorstellen dat ze alweer op zijn, maar niets is gek tegenwoordig.ViNOK16Bit schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 06:33:
Bij mij lukt het niet de €25 voucher te redeemen [Afbeelding]
Dat was altijd al zo.Frankisback schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 06:48:
Ik heb net 8 vouchers gekocht. Voorwaarden is dat je het moet spenderen in een winkel binnen 30 dagen. Opnemen als cash gaat niet.
[Afbeelding]
Dat ‘claimen’ bij punt 1 klopt niet.
Blijkbaar is mijn account geflagged door risk control. Lekker dan moet ik eerst daar achteraan voordat ik mijn lading punten kan inwisselen... Iemand tips hoe ik dit snel laat oppakken?Wispe schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 06:38:
[...]
Hmm, geen idee. Kan me niet voorstellen dat ze alweer op zijn, maar niets is gek tegenwoordig.
Rond 7 uur vanochtend 6 x 25 Euro card bonus tegoed kunnen kopen voor maar 10000 punten per stuk. Toch mooie deal na het lange wachten. Tegoed is inderdaad alleen te gebruiken met card uitgaven en is 1 maand geldig.
Punt 4 van de voorwaarden, dat bonussen niet worden terugbetaald bij teruggesraaide transacties is ook wel een stevige voorwaarde zeg. Boodschappen it is, of dus kadokaarten lijkt me.
Je kan ze ook uitbetalen naar Revolut met Apple Pay. Dan heb je de gelijk verzilverd en kan je het vrij besteden.-Tim- schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 07:49:
Punt 4 van de voorwaarden, dat bonussen niet worden terugbetaald bij teruggesraaide transacties is ook wel een stevige voorwaarde zeg. Boodschappen it is, of dus kadokaarten lijkt me.
Dat lijkt mij dan net niet de bedoeling en handelen in strijd met de actievoorwaarden. Ik kan me voorstellen dat je hierom word geflagged/geband en daarin kan ik ze geen ongelijk geven (als dat gebeurt).Flexion1 schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 08:11:
[...]
Je kan ze ook uitbetalen naar Revolut met Apple Pay. Dan heb je de gelijk verzilverd en kan je het vrij besteden.
Wordt dit gezien als een overboeking of als een betaling? Met andere woorden: krijg je cashback op deze transactie of niet?Flexion1 schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 08:11:
[...]
Je kan ze ook uitbetalen naar Revolut met Apple Pay. Dan heb je de gelijk verzilverd en kan je het vrij besteden.
Nee krijg je geen punten voor. Revolut valt onder MCC Finance 4829.GioStyle schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 08:15:
[...]
Wordt dit gezien als een overboeking of als een betaling? Met andere woorden: krijg je cashback op deze transactie of niet?
Denk dat het Bybit vrij weinig uitmaakt of je het nou naar Revolut overzet direct of het gaat uitgeven aan andere zaken. Naar Revolut scheelt ze ook weer 2% cashback
Dan zou dat voor elke betaling naar Revolut moeten gelden. Het maakt Bybit echt niet uit waar je de 25 euro aan uitgeeft. Ze hebben er geen nadeel van en is ook geen misbruik. Je besteed gewoon via Apple Pay je 25 euro.Wispe schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 08:15:
[...]
Dat lijkt mij dan net niet de bedoeling en handelen in strijd met de actievoorwaarden. Ik kan me voorstellen dat je hierom word geflagged/geband en daarin kan ik ze geen ongelijk geven (als dat gebeurt).
Ik heb trouwens gewoon mnt aangeschaft van de punten. Wachten op usercase op de site. Maar nu al mooie 5% erbij
Nee, je haalt twee dingen door elkaar: je eigen geld en de uitgekeerde bonus. In punt 3 van de voorwaarden op het plaatje hierboven staat dat je bonussen niet kan opnemen. Dat is wat je met de Revolut-constructie doet. Je eigen geld via Revolut opnemen is natuurlijk toegestaan aangezien ze die service bieden.Flexion1 schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 08:22:
[...]
Dan zou dat voor elke betaling naar Revolut moeten gelden. Het maakt Bybit echt niet uit waar je de 25 euro aan uitgeeft. Ze hebben er geen nadeel van en is ook geen misbruik. Je besteed gewoon via Apple Pay je 25 euro.
Daarnaast staat in punt 2 dat je je Bybit Card moet gebruiken en Apple Pay is natuurlijk geen Bybit Card.
Ik snap wel dat Bybit dit als misbruik kan zien.
Ik speel nu even advocaat van de duivel hè.
[ Voor 9% gewijzigd door Wispe op 23-10-2025 09:16 ]
hier net 2x geclaimd, dus ze zijn er nog.Wispe schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 06:38:
[...]
Hmm, geen idee. Kan me niet voorstellen dat ze alweer op zijn, maar niets is gek tegenwoordig.
toch weer €50 gratis
nothing stops this train
Of benzine, of de bioscoopkaartjes, of de nieuwe schoenen die je van te voren past in de winkel, of een van de andere 1000 opties-Tim- schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 07:49:
Ik snap het probleem ook niet zo. Enige wat niet kan is er crypto van kopen (tenzij je het via Revolut doet, maar of dat de bedoeling is is de vraag).Nopheros schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 09:23:
[...]
Of benzine, of de biscoopkaartjes, of de nieuwe schoenen die je van te voren past in de winkel, of een van de andere 1000 opties
Ik heb de helft al uitgegeven waarover ik weer 4% krijg. Prima dus.
Ik heb er gewoon lekker MNT van gkocht. Die doet vast nog wel een pumpje en dan zet ik het om naar BTC. Allemaal "gratis gekregen". Het is toch een crypto platform, boring cadeaubonnen... Toegegveven je kreeg eerst meer bij die bonnen, maar nu is het verschil echt verwaarloosbaar.
Hier 'helaas' voor de eerste maal voor de 25 euro gegaan, was niet op de hoogte dat ik het niet kon omwisselen voor btcknakworst schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 09:29:
Ik heb er gewoon lekker NMT van gkocht. Die doet vast nog wel een pumpje en dan zet ik het om naar BTC. Allemaal "gratis gekregen". Het is toch een crypto platform, boring cadeaubonnen... Toegegveven je kreeg eerst meer bij die bonnen, maar nu is het verschil echt verwaarloosbaar.
Zit inmiddels al aan m'n reward limiet, dan maar een weekje wachten voordat ik het uitgeef en 25 euro van m'n betaalrekening gebruik voor BTC.
Ben je dan niet meer kwijt qua transactiekosten en risico dan met fiat btc kopen en vouchers uitgeven aan zaken waarvoor die fiat voorheen was bedoeld?knakworst schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 09:29:
Ik heb er gewoon lekker NMT van gkocht. Die doet vast nog wel een pumpje en dan zet ik het om naar BTC. Allemaal "gratis gekregen". Het is toch een crypto platform, boring cadeaubonnen... Toegegveven je kreeg eerst meer bij die bonnen, maar nu is het verschil echt verwaarloosbaar.
Je kan het niet gelijk omwisselen voor BTC. Maar de shitcoins MNT, TON, en SUI, krijg je gelijk, en dan kun je met spot doen wat je wilt. Je kan er zelfs XPL van kopen als je snel van je geld af wilNopheros schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 09:30:
[...]
Hier 'helaas' voor de eerste maal voor de 25 euro gegaan, was niet op de hoogte dat ik het niet kon omwisselen voor btc![]()
Zit inmiddels al aan m'n reward limiet, dan maar een weekje wachten voordat ik het uitgeef en 25 euro van m'n betaalrekening gebruik voor BTC.
Normaal koop ik ook Mint maar had me laten overhalen in dit topic omdat het een paar cent beter uitvaltknakworst schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 09:34:
[...]
Je kan het niet gelijk omwisselen voor BTC. Maar de shitcoins NMT, TON, en SUI, krijg je gelijk, en dan kun je met spot doen wat je wilt. Je kan er zelfs XPL van kopen als je snel van je geld af wil
Transactiekosten is 0,1% bij Bybit. Op 10 euro is dat 1 cent. Ik houd die MNT gewoon een paar weken tot maanden aan. Hij staat nu 1,70, die gaat de deur uit op bv 2,50. Tja dan heb ik 40% meer. Het risico is dat MNT naar een dollar gaat. Maar dat accepteer ik in dit geval, omdat die MNT 'gratis' was, en dit niet over grote bedragen gaat. Bij bybit.nl is dit spelletje steeds goed gegaan, MNT is een coin die lekker schommelt en regelmatig pumpt. NFA.Wispe schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 09:33:
[...]
Ben je dan niet meer kwijt qua transactiekosten en risico dan met fiat btc kopen en vouchers uitgeven aan zaken waarvoor die fiat voorheen was bedoeld?
Toen het 12.500 versus 4.200 punten was, scheelde het aanzienlijk meer. Nu met 10 vs 3.5 is het echt letterlijk centenwerk. En als je dan bedenkt dat die 25 euro een voucher is en niet direct cash, kies ik liever MNT dit keer.Nopheros schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 09:36:
[...]
Normaal koop ik ook Mint maar had me laten overhalen in dit topic omdat het een paar cent beter uitvalt
Je hebt helemaal gelijk, hoeft geen groot probleem te zijn. Maar toch iets om te onthouden, zou zuur zijn als je je geld niet terug krijgt als je iets terugstuurt (ookal is het 'gratis' geld)Nopheros schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 09:23:
[...]
Of benzine, of de bioscoopkaartjes, of de nieuwe schoenen die je van te voren past in de winkel, of een van de andere 1000 opties
Zojuist nog 14x die 25euro voucher kunnen kopen.
350 euro, dat is weer een tripje naar de bouwmarkt gedekt.
Eerder had ik ook al 4 vouchers, dus tot nu toe toch 450 euro gehad van Bybit EU.
Nou helpt een verbouwing wel met het opstuwen van de uitgaven
350 euro, dat is weer een tripje naar de bouwmarkt gedekt.
Eerder had ik ook al 4 vouchers, dus tot nu toe toch 450 euro gehad van Bybit EU.
Nou helpt een verbouwing wel met het opstuwen van de uitgaven
-Geen deurwaarder-
dit idd, dat geld geef je zo toch snel uit aan boodschappen.Wispe schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 09:26:
[...]
Ik snap het probleem ook niet zo. Enige wat niet kan is er crypto van kopen (tenzij je het via Revolut doet, maar of dat de bedoeling is is de vraag).
Ik heb de helft al uitgegeven waarover ik weer 4% krijg. Prima dus.
zodra je dat gebruikt heb kan je gewoon extra kopen van de fiat die je overhield op je maandelijkse airdrop van je werk/overheid. dit sluis je vervolgens naar een dca in btc
ik zit trouwens voortaan zeer snel aan de €50 max per maand, dit komt omdat ik een DUO Spotify + Netflix account heb. deze maand voor het eerst een netflix account.
mijn nieuwe manier van spenderen is dus voortaan €500 bereiken op ByBit kaart, de rest gaat via de CRO-kaart
[ Voor 19% gewijzigd door Kol Nedra op 23-10-2025 10:23 ]
nothing stops this train
Het is wat jammer dat de abbo's meetellen voor de limiet, ik gebruik bybit over het algemeen 2 weken per maand.Kol Nedra schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 10:19:
[...]
dit idd, dat geld geef je zo toch snel uit aan boodschappen.
zodra je dat gebruikt heb kan je gewoon extra kopen van de fiat die je overhield op je maandelijkse airdrop van je werk/overheid. dit sluis je vervolgens naar een dca in btc
ik zit trouwens voortaan zeer snel aan de €50 max per maand, dit komt omdat ik een DUO Spotify + Netflix account heb. deze maand voor het eerst een netflix account.
mijn nieuwe manier van spenderen is dus voortaan €500 bereiken op ByBit kaart, de rest gaat via de CRO-kaart
Binnenkort maar eens kijken of we wat grootte uitgaven kunnen verspreiden over een paar maanden zodat ik voor de 150 euro limit met 4% in aanmerking kom en dit ook voor een tijdje kan vasthouden...
Met mijn slaapkop deze ochtend rap een paar bonus-vouchers ingeslaan.
Nu bedenk ik mij net dat mijn Netflix-abbo van 20 EUR er morgen afgaat. Normaal met 100% cashback, maar ik vermoed dat er nu een bonuskaartje wordt opgebrand zonder cashback als gevolg?
Ik weet het, 'gratis' geld dat ik gebruik om te betalen, maar niet het optimale gebruik.
Dit in de veronderstelling dat ik de bonuskaart niet eerst moet activeren alvorens ze te gebruiken, dit blijft wat onduidelijk.
Nu bedenk ik mij net dat mijn Netflix-abbo van 20 EUR er morgen afgaat. Normaal met 100% cashback, maar ik vermoed dat er nu een bonuskaartje wordt opgebrand zonder cashback als gevolg?
Ik weet het, 'gratis' geld dat ik gebruik om te betalen, maar niet het optimale gebruik.
Dit in de veronderstelling dat ik de bonuskaart niet eerst moet activeren alvorens ze te gebruiken, dit blijft wat onduidelijk.
Je krijgt gewoon weer cashback.Baats schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 10:52:
Met mijn slaapkop deze ochtend rap een paar bonus-vouchers ingeslaan.
Activeren gaat automatisch dit keer.Ik weet het, 'gratis' geld dat ik gebruik om te betalen, maar niet het optimale gebruik.
hier nieuwe gaming pc halen volgende maand +sinterklaas aankopen, om zo de next tier te halenNopheros schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 10:44:
[...]
Het is wat jammer dat de abbo's meetellen voor de limiet, ik gebruik bybit over het algemeen 2 weken per maand.
Binnenkort maar eens kijken of we wat grootte uitgaven kunnen verspreiden over een paar maanden zodat ik voor de 150 euro limit met 4% in aanmerking kom en dit ook voor een tijdje kan vasthouden...
[ Voor 46% gewijzigd door Kol Nedra op 23-10-2025 11:47 ]
nothing stops this train
Ik ga een hele grote uitgave doen en die doe ik niet via een factuur zoals gebruikelijk maar pin ik via curve in 6 delen van 3500 en 3 van 2500. (Op 3 verschillende dagen) De winkel is akkoord. Zo pak ik okt/nov en dec de maximale cashback op 3 kaarten
Mijn normale maandelijkse uitgaven spaar ik op tot max 90 dagen. Heb zowel crypto.com. En mijn en mijn vrouw’s Bybit kaart
Dit moet kunnen toch? Of mis ik iets?
Als dit trucje lukt pakt ik meer dan 1000 euro cashback
Mijn normale maandelijkse uitgaven spaar ik op tot max 90 dagen. Heb zowel crypto.com. En mijn en mijn vrouw’s Bybit kaart
Als dit trucje lukt pakt ik meer dan 1000 euro cashback
[ Voor 6% gewijzigd door BektLekker op 23-10-2025 15:21 ]
Limieten.BektLekker schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 15:20:
Ik ga een hele grote uitgave doen en die doe ik niet via een factuur zoals gebruikelijk maar pin ik via curve in 6 delen van 3500 en 3 van 2500. (Op 3 verschillende dagen) De winkel is akkoord. Zo pak ik okt/nov en dec de maximale cashback op 3 kaarten
Eens; maar zit al op 1 kaart in Alpha, die van mijn vrouw vandaag in Beta en heb pro bij crypto.com
Nee... Kwam gelijk als tegoed in euro op debit card
Mits je op de limieten let zou dit geen probleem moeten zijn.
In het verleden ook wel eens gedaan voor een aankoop van 20k (met Plutus en CDC, maar uitvoering is hetzelfde). In mijn geval had ik geen zin om meerdere keren naar de winkel te gaan (was niet om de hoek), dus mijn tactiek was als volgt:
- geld storten op creditkaart van mijzelf en mijn partner boven standaard limiet zodat er genoeg bestedingsruimte is (in ons geval 5000)
- meerdere pintransacties doen via Curve van partner en mijzelf met transacties die gelijk of kleiner zijn aan de waarde die je nodig hebt om je maandelijkse cashback niet te overschrijden
- GBIT gedaan naar CDC en Bybit, totdat de cashback gemaximaliseerd was.
Dat is dus het punt wat @Wispe maakt. Bybit debit heeft 5/10/60k als limiet voor repectievelijk dag/maand/jaar. Dus 28.5k in 9 delen spenderen, en daarbij de cashback proberen te maximaliseren, vergt wel enige planning.maxvdh schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 17:20:
[...]
Mits je op de limieten let zou dit geen probleem moeten zijn.
In het verleden ook wel eens gedaan voor een aankoop van 20k (met Plutus en CDC, maar uitvoering is hetzelfde). In mijn geval had ik geen zin om meerdere keren naar de winkel te gaan (was niet om de hoek), dus mijn tactiek was als volgt:Enige nadeel aan deze methode is dat je de 5000 euro die je tijdelijk topupt naar je creditkaart om je limiet te verhogen even niet tot je beschikking hebt totdat je de uitgaven volledig geGBIT hebt.
- geld storten op creditkaart van mijzelf en mijn partner boven standaard limiet zodat er genoeg bestedingsruimte is (in ons geval 5000)
- meerdere pintransacties doen via Curve van partner en mijzelf met transacties die gelijk of kleiner zijn aan de waarde die je nodig hebt om je maandelijkse cashback niet te overschrijden
- GBIT gedaan naar CDC en Bybit, totdat de cashback gemaximaliseerd was.
Over twee drie kaarten verdelen maakt het wel iets makkelijker overigens.
Scherp! Dit had ik niet goed in beeld! Maar 10k per kaart haal ik niet!Domino schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 20:03:
[...]
Dat is dus het punt wat @Wispe maakt. Bybit debit heeft 5/10/60k als limiet voor repectievelijk dag/maand/jaar. Dus 28.5k in 9 delen spenderen, en daarbij de cashback proberen te maximaliseren, vergt wel enige planning.
Met drie salarisstroken kun je de limiet makkelijk ophogen naar 10/25/125. Link zit in de app, onder de limieten, request an upgrade.Domino schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 20:03:
[...]
Dat is dus het punt wat @Wispe maakt. Bybit debit heeft 5/10/60k als limiet voor repectievelijk dag/maand/jaar. Dus 28.5k in 9 delen spenderen, en daarbij de cashback proberen te maximaliseren, vergt wel enige planning.
Je wordt op je wenken bediend. Ik ben er alleen nog niet helemaal uit of het nu winstgevend is om te gaan handelen voor die puntenWispe schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 21:33:
Het is al een tijdje stil qua acties. Voorheen was bijna iedere dag/week wel raak.
Ik wil meer geld![]()
Als je feesavers hebt wel. Anders niet denk ik
Als je VIP0 bent niet.PlasticPimple schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 17:28:
[...]
Je wordt op je wenken bediend. Ik ben er alleen nog niet helemaal uit of het nu winstgevend is om te gaan handelen voor die punten
Ik had nog feesavers, ik heb voor 10k+ getrade voor kraskaarten. Had rond 30 pogingen. Heb er feesavers meegewonnen.
Als er alleen maar feesavers zijn onder kraskaarten. Is het volgens mij niet waard
Als er alleen maar feesavers zijn onder kraskaarten. Is het volgens mij niet waard
[ Voor 26% gewijzigd door karakedi op 24-10-2025 18:19 ]
Hoeveel aan tradekosten en fee savers gewonnen?karakedi schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 18:17:
Ik had nog feesavers, ik heb voor 10k+ getrade voor kraskaarten. Had rond 30 pogingen. Heb er feesavers meegewonnen.
Maar ik zit ook niet perse op meer fee savers te wachten nee
Iemand ervaring met hetvolgende:
Betaling gedaan paar maanden terug met bybitNL via curve
Vorige week een refund gekregen maar de oude bybitkaart ook al verwijderd in curve
Refund niet zichtbaar in de curve app en ook niet als curve tegoed ontvangen
Curve support is niet al te best dus blijf daar hangen van kastje naar de muur.
Vorige week een refund gekregen maar de oude bybitkaart ook al verwijderd in curve
Laatst werd mijn Curve-kaart zonder pardon geblokkeerd. Ik zag de bui al hangen met hun slechte klantenservice, dus ik heb direct een klacht ingediend (moet je even opzoeken op hun website voor de voorwaarden) en daarop kreeg ik een auto reply dat ik 3 werkdagen moest wachten op de gewone support. Ik heb daarop gereageerd dat dat niet hielp (had niet eens op gewacht) en de volgende dag werd mn kaart gedeblokkeerd.RenaldoN schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 22:13:
Dus: klacht indienen en niet je aan het lijntje laten houden.
(Had ergens op Reddit gelezen dat dit hielp en blijkbaar was dat waar.)
genoeg idd, krijg je niet op haha.ElPensador schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 20:49:
[...]
Hoeveel aan tradekosten en fee savers gewonnen?
Maar ik zit ook niet perse op meer fee savers te wachten nee
viel me op dat alleen koop spot orders telt, als je verkoopt krijg je die fee niet terug.
nothing stops this train
Gebruiken jullie shell en bol vouchers(via bol site?) voor de 20% cashback?
Hoe werkt de 100% teruggave van streamingdiensten eigenlijk? Gewoon afsluiten met bybit gegevens en thats it?
Hoe werkt de 100% teruggave van streamingdiensten eigenlijk? Gewoon afsluiten met bybit gegevens en thats it?
Ja (keuze cadeaukaart) en ja. Zelfs met curve ertussen geen probleem.mustiej schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 03:14:
Gebruiken jullie shell en bol vouchers(via bol site?) voor de 20% cashback?
Hier ook mee te maken. Meerdere refunds naar Bybit NL via Curve. De NL kaart bewust uit Curve gehaald om te voorkomen dat er nog refunds naartoe konden worden gestuurd. Van 3 refunds op dezelfde dag vanuit dezelfde leverancier (Expedia) werd er vervolgens maar 1 omgezet naar Curve Cash, de andere 2 werden vrolijk weer doorgezet naar de (in de App) niet meer gekopelde NL kaart.RenaldoN schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 22:13:
Betaling gedaan paar maanden terug met bybitNL via Curve
Curve support is niet echt supportive en draait er omheen. Bybit NL support is inmiddels ruim een maand bezig refunds over te zetten naar Bybit EU, en sluiten spontaan meldingen af.
Heb je daar ervaring mee? Makkelijk goedgekeurd?knakworst schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 21:23:
[...]
Met drie salarisstroken kun je de limiet makkelijk ophogen naar 10/25/125. Link zit in de app, onder de limieten, request an upgrade.
Vanavond loopt 48u af en ik heb niet zoveel ruimte meer in mijn maandelijkse limiet en wil nog 4% cashback vangen voor 1 november.
What the actual f... En ook verder geen reden geven. Heb flink gespendeerd voor die cashback en dus helemaal voor niks geweest. Doei bybit...ViNOK16Bit schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 07:40:
[...]
Blijkbaar is mijn account geflagged door risk control. Lekker dan moet ik eerst daar achteraan voordat ik mijn lading punten kan inwisselen... Iemand tips hoe ik dit snel laat oppakken?
Dear Trader,
Thank you for contacting Bybit Customer Support.
We are responding to your enquiry regarding the inability to use your Bybit Card / Bybit Pay Points for Auto-Cashback or redemptions in the Rewards Market.
After a thorough review, we have determined that your account has violated the campaign's rules and regulations. As a result, your accumulated Bybit Card/Pay Points are restricted from use permanently. Please note this restriction applies only to Bybit Card/Pay Points and may not affect your eligibility for other Bybit events or rewards.
Bybit strictly prohibits any form of fraudulent behavior, including but not limited to order manipulation with ingenuine and abnormal purchases, multi-account participation, or any other actions not explicitly stated but deemed contrary to fair participation policies.
You may still access and use other Bybit Card/Pay services, including trading, deposits, and withdrawals. For more details, please consult our Rewards Terms and Conditions.
This decision is final, and we will not be able to accommodate any appeals related to this matter.
We sincerely appreciate your understanding and continued support.
With Warmest Regards
Bybit EU Support | Help Center
Nog niet op .eu. Bij bybit.nl was het er in een dag doorheen.Wispe schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 07:40:
[...]
Heb je daar ervaring mee? Makkelijk goedgekeurd?
Vanavond loopt 48u af en ik heb niet zoveel ruimte meer in mijn maandelijkse limiet en wil nog 4% cashback vangen voor 1 november.
Heb je flink gespendeerd op bijzondere manieren? Of iets anders waar je vermoed dat ze op getriggert zijn?ViNOK16Bit schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 07:59:
[...]
What the actual f... En ook verder geen reden geven. Heb flink gespendeerd voor die cashback en dus helemaal voor niks geweest. Doei bybit...
[...]
Crap... Hopelijk heb ik dan meer geluk met die enkele refund, welk contact manier heb je gebruikt voor bybitNL ?Jarrovski75 schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 05:01:
[...]
Hier ook mee te maken. Meerdere refunds naar Bybit NL via Curve. De NL kaart bewust uit Curve gehaald om te voorkomen dat er nog refunds naartoe konden worden gestuurd. Van 3 refunds op dezelfde dag vanuit dezelfde leverancier (Expedia) werd er vervolgens maar 1 omgezet naar Curve Cash, de andere 2 werden vrolijk weer doorgezet naar de (in de App) niet meer gekopelde NL kaart.
Curve support is niet echt supportive en draait er omheen. Bybit NL support is inmiddels ruim een maand bezig refunds over te zetten naar Bybit EU, en sluiten spontaan meldingen af.
Geen bijzondere manieren. Gewoon de virtuele kaart gebruikt met online bestellingen zoals schoenen/kleding, weekendje weg. Bij restaurants betaald etc.-Tim- schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 08:06:
[...]
Heb je flink gespendeerd op bijzondere manieren? Of iets anders waar je vermoed dat ze op getriggert zijn?
Alleen de kaart gebruikt en transacties mee betaald? Echt verder niets anders? Geen dubbele accounts? Zelfde KYC-gegevens als bij NL?ViNOK16Bit schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 09:07:
[...]
Geen bijzondere manieren. Gewoon de virtuele kaart gebruikt met online bestellingen zoals schoenen/kleding, weekendje weg. Bij restaurants betaald etc.
Echt alleen maar met de card betaald. Zelfde gegevens als het NL account. Daar nooit problemen gehad.Wispe schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 09:09:
[...]
Alleen de kaart gebruikt en transacties mee betaald? Echt verder niets anders? Geen dubbele accounts? Zelfde KYC-gegevens als bij NL?
Wat ik zo stom vindt is een niet onderbouwde mail met de melding dat de punten niet meer geldig zijn. En dan zeggen "this decision is final". Dikke middelvinger terug en ik ga andere kaarten gebruiken.
Anno 2025 is bij dit soort dingen menselijk contact/maatwerk ver te zoeken, inderdaad.ViNOK16Bit schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 09:53:
[...]
Echt alleen maar met de card betaald. Zelfde gegevens als het NL account. Daar nooit problemen gehad.
Wat ik zo stom vindt is een niet onderbouwde mail met de melding dat de punten niet meer geldig zijn. En dan zeggen "this decision is final". Dikke middelvinger terug en ik ga andere kaarten gebruiken.
Jammer, ik zou ook niet weten wat je eraan kan doen.
[ Voor 3% gewijzigd door Wispe op 25-10-2025 10:23 ]
Ik heb precies hetzelfde bij een poging tot het verzilveren van de punten.... Braaf centjes uitgegeven op de card en inmiddels 80k aan punten. Geen enkele reden die ik zelf kan bedenken die verdacht is of niet overeenkomstig is met de voorwaarden, maar ja computer says no....ViNOK16Bit schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 07:59:
[...]
What the actual f... En ook verder geen reden geven. Heb flink gespendeerd voor die cashback en dus helemaal voor niks geweest. Doei bybit...
[...]
Wel heb ik er even een mail achteraan gestuurd, dat was gisterenmiddag. Nu nog geen reactie gehad. Terwijl ze na mijn support vraag via de chat binnen een uur al bovenstaande mail stuurden.
Ik ben benieuwt of er nog een reactie volgt gezien de standaard template mail van van Bybit gelijk alle duren dicht gooit (dit zonder enig contact op voorhand of details wat er precies niet binnen de voorwaarden viel).
Mafklappers, zo jaag je nieuwe klanten direct weg, om vervolgens nooit meer terug te komen.
Ik heb die 25euro bonus gekocht met punten en vervolgens paar trades gedaan, maar ik zie dat het niet wordt gebruikt. Is dat enkel voor betalingen met de card?
Ja, enkel voor de kaartmustiej schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 15:28:
Ik heb die 25euro bonus gekocht met punten en vervolgens paar trades gedaan, maar ik zie dat het niet wordt gebruikt. Is dat enkel voor betalingen met de card?
Dan moet ik betalingen met eth dan opzij leggen zodat ik die bonus kan gebruiken of pakt die dan beide?
Volgens mij gebruikt hij automatisch eerst "cash" en daarna pas "crypto" en dan zal hij automatisch eerst je bonusgeld opmaken.mustiej schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 16:53:
[...]
Dan moet ik betalingen met eth dan opzij leggen zodat ik die bonus kan gebruiken of pakt die dan beide?
De kaart gebruikt eerst de crypto die je ingesteld hebt, daarna cash. Zo zover ik weet.mustiej schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 16:53:
[...]
Ik zou die crypto even verplaatsen naar je trading account, debit kaart pakt alleen funds van het funding account.
Ik zie veel mensen praten over staking voor usdc. Is dit nog steeds beschikbaar aangezien ik dit nergens in de app kan vinden?
Op USDC klikken, dan zie je ‘Rewards Service’.Shooter12 schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 19:25:
Ik zie veel mensen praten over staking voor usdc. Is dit nog steeds beschikbaar aangezien ik dit nergens in de app kan vinden?
Ik bedoelde de tickets die je kon verdienen met staken en daarna gelijk unstaken, niet de reward service.Wispe schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 19:30:
[...]
Op USDC klikken, dan zie je ‘Rewards Service’.
Die is er niet meer. Volgens mij is dat rewards service geworden.Shooter12 schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 19:36:
[...]
Ik bedoelde de tickets die je kon verdienen met staken en daarna gelijk unstaken, niet de reward service.
Hm ik ben benieuwd of een transactie van vandaag nog meegeteld wordt voor het behouden van mn tier.
Die teller loopt dagen achter..
Als ik nog 65 euro uitgeef tik ik net de 3500 weer aan deze maand (
) , dus ik ben benieuwd.
Als ik nog 65 euro uitgeef tik ik net de 3500 weer aan deze maand (
-Geen deurwaarder-
Ik heb geprobeerd mijn tier teller na te rekenen maar dat lukt niet. Enig idee hoe lang die achterloopt?Deurwaarder schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 20:55:
Hm ik ben benieuwd of een transactie van vandaag nog meegeteld wordt voor het behouden van mn tier.
Als ik nog 65 euro uitgeef tik ik net de 3500 weer aan deze maand () , dus ik ben benieuwd.
Door een grote terugbetaling moet ik ook nog wat extra uitgeven deze maand..
Ik heb het in Excel overgetypt, met een teller voor het totaal. Daarmee lukte het. De laatste transactie die in de 'tier spending' is meegerekend is van de 23e.remcoboy1479 schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 21:35:
[...]
Ik heb geprobeerd mijn tier teller na te rekenen maar dat lukt niet. Enig idee hoe lang die achterloopt?
Door een grote terugbetaling moet ik ook nog wat extra uitgeven deze maand..
Dat valt wel mee eigenlijk.
In de daily/monthly limits van de kaart zelf staan de transacties van vandaag meegeteld.
-Geen deurwaarder-
Wat is jullie ervaring met snelheid van de klantenservice?
Er loopt al 3 dagen een ticket mbt verhogen van limiet en bij de aanvraag stond dat het uiterlijk 72u zou duren voordat ik iets hoorde, maar bij de ticket zelf staat 48u.
Heeft het zin om een chat te beginnen of ben ik dan opdringerig (en kom ik onderaan de stapel te liggen)? Er staat uitdrukkelijk dat je niet meerdere tickets over een issue moet maken.
Ik heb nog een paar transacties waarover ik nog 4% wil ontvangen. Kan nu niks meer met mijn kaart en had geen rekening gehouden met dat opnames via Revolut een flinke hap in de limiet zouden nemen
Er loopt al 3 dagen een ticket mbt verhogen van limiet en bij de aanvraag stond dat het uiterlijk 72u zou duren voordat ik iets hoorde, maar bij de ticket zelf staat 48u.
Heeft het zin om een chat te beginnen of ben ik dan opdringerig (en kom ik onderaan de stapel te liggen)? Er staat uitdrukkelijk dat je niet meerdere tickets over een issue moet maken.
Ik heb nog een paar transacties waarover ik nog 4% wil ontvangen. Kan nu niks meer met mijn kaart en had geen rekening gehouden met dat opnames via Revolut een flinke hap in de limiet zouden nemen
Afgelopen nacht heb ik de reactie gekregen:Thijs82 schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 15:12:
[...]
Ik heb precies hetzelfde bij een poging tot het verzilveren van de punten.... Braaf centjes uitgegeven op de card en inmiddels 80k aan punten. Geen enkele reden die ik zelf kan bedenken die verdacht is of niet overeenkomstig is met de voorwaarden, maar ja computer says no....![]()
Wel heb ik er even een mail achteraan gestuurd, dat was gisterenmiddag. Nu nog geen reactie gehad. Terwijl ze na mijn support vraag via de chat binnen een uur al bovenstaande mail stuurden.
Ik ben benieuwt of er nog een reactie volgt gezien de standaard template mail van van Bybit gelijk alle duren dicht gooit (dit zonder enig contact op voorhand of details wat er precies niet binnen de voorwaarden viel).
Mafklappers, zo jaag je nieuwe klanten direct weg, om vervolgens nooit meer terug te komen.
Dear Trader,
In continuation of our previous email, we inform you that due to a violation of our Reward Terms of Use, you have been denied the rewards for the 25€ card bonus campaign, and your account has been restricted from participating in this campaign. However, other aspects of your account have not been affected.
Regarding specific violations, Bybit reserves the right not to disclose any further details beyond what was provided in previous emails.
This decision is final, and we will not consider further appeals on this matter.
For more information, please refer to the terms via the following link: Rewards Terms and Conditions.
Thank you for your understanding.
With Warmest Regards
Ofwel, er wordt geen nadere toelichting gegeven, wat natuurlijk erg zwak is en helemaal niets onderbouwd.
Nogmaals, ik kan mij niets bedenken wat niet in lijn is met de voorwaarden. Ik heb mijn (virtuele) card enkel gebruikt voor restaurants, supermarken en enkele hotel boekingen.
Een detail in deze mail is dat ze aangeven alleen deze actie niet gebruikt kan worden, maar het lijkt er op dat ik helemaal niets meer kan met de opgebouwde punten. Ook de aanschaf van de 3 crypto's en auto-cashback (stond al meerde dagen aan) werkt niet en geven allemaal een risk-control error.
Kortom, mijn punten zijn ineens waardeloos geworden. Mij zien zien ze in elk geval niet meer terug.
En een gewaarschuwd mens telt voor 2.
Je bent niet de enige, in dit topic al vaker gebeurd (inclusief mijzelf) en ook op de Telegram groep zie je dit voorbijkomen. De kunst is een gemene deler te vinden. Iets zou het moeten hebben getriggerd, maar geen idee wat. Voor de migratie geen enkel probleem gehad. Vervelende is dat je dus helemaal niets kan, omdat het een ‘final decision’ is zonder enige onderbouwing of reden behalve de algemene.
-
[ Voor 100% gewijzigd door Globalcitizen op 27-10-2025 10:40 ]
Heel naar. Geen reden geven en de deur dicht gooien is eigenlijk ook kinderachtig. Voor mij des te meer reden om die punten steeds z.s.m. te verzilveren..Thijs82 schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 08:53:
[...]
Afgelopen nacht heb ik de reactie gekregen:
Dear Trader,
In continuation of our previous email, we inform you that due to a violation of our Reward Terms of Use, you have been denied the rewards for the 25€ card bonus campaign, and your account has been restricted from participating in this campaign. However, other aspects of your account have not been affected.
Regarding specific violations, Bybit reserves the right not to disclose any further details beyond what was provided in previous emails.
This decision is final, and we will not consider further appeals on this matter.
For more information, please refer to the terms via the following link: Rewards Terms and Conditions.
Thank you for your understanding.
With Warmest Regards
Ofwel, er wordt geen nadere toelichting gegeven, wat natuurlijk erg zwak is en helemaal niets onderbouwd.
Nogmaals, ik kan mij niets bedenken wat niet in lijn is met de voorwaarden. Ik heb mijn (virtuele) card enkel gebruikt voor restaurants, supermarken en enkele hotel boekingen.
Een detail in deze mail is dat ze aangeven alleen deze actie niet gebruikt kan worden, maar het lijkt er op dat ik helemaal niets meer kan met de opgebouwde punten. Ook de aanschaf van de 3 crypto's en auto-cashback (stond al meerde dagen aan) werkt niet en geven allemaal een risk-control error.
Kortom, mijn punten zijn ineens waardeloos geworden. Mij zien zien ze in elk geval niet meer terug.
En een gewaarschuwd mens telt voor 2.
Ook ik heb een mail dat ik bepaalde voorwaarden heb overtreden en mijn punten niet meer kan gebruiken. Het enige dat ik kan bedenken is dat ik best wat terugbetalingen heb gekregen van lime (die elektrische steps), omdat daar eerst wordt afgeschreven en dan pas wordt verrekend. Denk dat ik mijn account wel kan sluiten nu
Zelfde probleem hier. Heb nog 140.000 punten staan die ik niet in kan wisselen (auto-cashback hebben ze ook deactiveert voor mijn account). Ben me van geen kwaad bewust, alleen dat ik veel heb uitgegeven ivm een verbouwing thuis. Meerdere tickets gemaakt maar ze geven geen specifieke reden en “decision is final”.dennisbos schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 23:34:
Ook ik heb een mail dat ik bepaalde voorwaarden heb overtreden en mijn punten niet meer kan gebruiken. Het enige dat ik kan bedenken is dat ik best wat terugbetalingen heb gekregen van lime (die elektrische steps), omdat daar eerst wordt afgeschreven en dan pas wordt verrekend. Denk dat ik mijn account wel kan sluiten nu
Heel zuur, ga mijn account maar sluiten..
Misschien loont het om een kijkje te nemen in de Telegram-groep wat daarover wordt gezegd. Jullie zullen vast niet de enige zijn en het komt mij over alsof iets niet goed is in het systeem.
[ Voor 18% gewijzigd door Wispe op 27-10-2025 07:46 ]
Telegram al geprobeerd, daar wordt het advies gegeven om iemand een DM te sturen maar ook die persoon heeft even gekeken en gezegd: de decision is final, dus ik kan ook niets voor je doen.
Helaas zie je ook in de Telegram groep dat mensen hier tegenaan lopen.
Hoe is jullie migratie verlopen? Ik heb op 15 aug een EU account aangemaakt, zodat alles klaar stond voor de migratie. Zodra de migratie open werd gezet op 15 september heb ik deze succesvol kunnen doen.
Ik vraag me af of dat maandje met 2 accounts ervoor zorgt dat het geflagged is....
Hoe is jullie migratie verlopen? Ik heb op 15 aug een EU account aangemaakt, zodat alles klaar stond voor de migratie. Zodra de migratie open werd gezet op 15 september heb ik deze succesvol kunnen doen.
Ik vraag me af of dat maandje met 2 accounts ervoor zorgt dat het geflagged is....
Ik had eerder een account, heb meegedaan met acties op de EU-versie en ben niet geflagged.maarud schreef op maandag 27 oktober 2025 @ 08:52:
Telegram al geprobeerd, daar wordt het advies gegeven om iemand een DM te sturen maar ook die persoon heeft even gekeken en gezegd: de decision is final, dus ik kan ook niets voor je doen.
Ik spaar al m'n cashbacks op een aparte rekening op. Voor degene die hun €25,- kaarttegoed niet via de kaart uit willen geven maar willen laten "uitbetalen", het is me gelukt om m'n Revolut-rekening op te laden met behulp van Apple Pay (en Curve). Vanuit daar is het vrij over te boeken.
Al lezende over de mensen hier die geblokkeerd zijn wellicht niet de handigste stap maar ik ben bereid het risico te nemen
Al lezende over de mensen hier die geblokkeerd zijn wellicht niet de handigste stap maar ik ben bereid het risico te nemen
Waarom zou je niet via de kaart willen uitgeven?KeFFeR1208 schreef op maandag 27 oktober 2025 @ 12:02:
Ik spaar al m'n cashbacks op een aparte rekening op. Voor degene die hun €25,- kaarttegoed niet via de kaart uit willen geven maar willen laten "uitbetalen", het is me gelukt om m'n Revolut-rekening op te laden met behulp van Apple Pay (en Curve). Vanuit daar is het vrij over te boeken.
Een rondje boodschappen en het is op. Krijg je daarover ook nog cashback.
Waarschijnlijk maken ze gewoon te veel verlies op jou als klant en is dat de reden is hiervoor. Ik zeg het eerlijk, heb met Bybit in totaal wel meer dan 2500 euro verdiend met de cashbacks en acties e.d.maarud schreef op maandag 27 oktober 2025 @ 08:52:
En dat terwijl ik er bijna nooit op trade (dat doe ik op Kraken). Zal er vast mee te maken hebben dat ze mij geflagged hebben. Voor de rest namelijk niks verkeerds gedaan, behalve volop gebruik van te maken van de acties en cashbacks.
[ Voor 18% gewijzigd door Jdome op 27-10-2025 15:33 ]
Ik spaar alle cashback winsten ook op een aparte rekening, maar doe dit op een andere manier:KeFFeR1208 schreef op maandag 27 oktober 2025 @ 12:02:
Die 25 euro cashback geef ik gewoon uit via de kaart, top-up komt gewoon van Rekening A in dit voorbeeld.
Om de cashback te kunnen sparen maak ik die 25 piek gewoon over van rekening A naar rekening B.
Hoef je ook niet te klooien met Revolut en alle risico's van dien.
Ik snap nog steeds niet hoe ik exclusief die 25euro cashback kan gebruikenWispe schreef op maandag 27 oktober 2025 @ 12:04:
[...]
Waarom zou je niet via de kaart willen uitgeven?
Een rondje boodschappen en het is op. Krijg je daarover ook nog cashback.
Moet ik nu mijn eth(mijn crypto betaalwijze) verplaatsen naar trading account en dan pas een betaling doen?
Die €25 wordt automatisch bijgeschreven nadat je hem koopt met de punten.mustiej schreef op dinsdag 28 oktober 2025 @ 00:58:
[...]
Ik snap nog steeds niet hoe ik exclusief die 25euro cashback kan gebruiken![]()
Moet ik nu mijn eth(mijn crypto betaalwijze) verplaatsen naar trading account en dan pas een betaling doen?
Ik weet even niet wat als eerste gaat, de ETH of de fiat, maar inderdaad even de crypto verplaatsen naar het trading account zodat deze op 0 staat.
Probeer anders even met een kleine betaling om te zien hoe het precies werkt.
Edit: je kan ook ETH uitschakelen als betaalwijze. Dan wordt automatisch voor fiat gekozen (als de rest ook uitstaat of op 0 staat).
[ Voor 30% gewijzigd door Wispe op 28-10-2025 05:45 ]
Bij mij gebruikt ie standaard eerst fiat. Ik weet niet of dat default is, of ergens een setting.
Maar de 25e vouchers verschijnen gewoon als fiat saldo op de kaart, en worden dan gebruikt met de eerstvolgende betaling. Het plukje USDC wat er nog staat blijft onbenut, zolang ik fiat saldo heb.
Maar de 25e vouchers verschijnen gewoon als fiat saldo op de kaart, en worden dan gebruikt met de eerstvolgende betaling. Het plukje USDC wat er nog staat blijft onbenut, zolang ik fiat saldo heb.
-Geen deurwaarder-
Je kan die 25 euro misschien wel even op het trading account zetten, en dan pakt die misschien wel eerst de USDC? Want met dat trading account kan niet betaald worden.Deurwaarder schreef op dinsdag 28 oktober 2025 @ 09:28:
Bij mij gebruikt ie standaard eerst fiat. Ik weet niet of dat default is, of ergens een setting.
Dat overmaken van die 25 euro kost toch geld (2,5% ofzo?). Lijkt mij dan niet handig.paul-s83 schreef op maandag 27 oktober 2025 @ 16:00:
[...]
Ik spaar alle cashback winsten ook op een aparte rekening, maar doe dit op een andere manier:
Die 25 euro cashback geef ik gewoon uit via de kaart, top-up komt gewoon van Rekening A in dit voorbeeld.
Om de cashback te kunnen sparen maak ik die 25 piek gewoon over van rekening A naar rekening B.
Hoef je ook niet te klooien met Revolut en alle risico's van dien.
Dat kan niet. De cashback blijft in het financieringsaccount "geblokkeerd" zitten.GoT.Typhoon schreef op dinsdag 28 oktober 2025 @ 13:42:
[...]
Je kan die 25 euro misschien wel even op het trading account zetten, en dan pakt die misschien wel eerst de USDC? Want met dat trading account kan niet betaald worden.
![]() | ![]() |
Ah okay! Dat is jammer inderdaad, ik weet niet of je deze punten had gekregen als bonus, of dat het via de cashback punten is, maar als je het via de cashback punten is adviseer ik om deze zolang mogelijk op je account te bewaren (of in ieder geval tot de 20% cashback periode over is) en dan deze in 1x te verzilveren (na verzilveren moet het binnen 30 dagen zijn uitgegeven), zodat je inderdaad optimaal gebruik kan maken van de 20% cashback periode.Wispe schreef op dinsdag 28 oktober 2025 @ 13:55:
[...]
Dat kan niet. De cashback blijft in het financieringsaccount "geblokkeerd" zitten.
[Afbeelding] [Afbeelding]
Ik bedoel tussen bankrekening A en bankrekening B, dat kost geen geld natuurlijk.GoT.Typhoon schreef op dinsdag 28 oktober 2025 @ 13:43:
[...]
Dat overmaken van die 25 euro kost toch geld (2,5% ofzo?). Lijkt mij dan niet handig.
Snap het niet helemaal, bedoel je dat je die 25 euro gewoon bespaard en dan gewoon op een aparte rekening zet (dus Bybit blijft geheel buiten beschouwing?). Dus je spendeert 25 euro met de bybit en fictief maak je dan geld over van rekening A naar B (omdat je fictief 25 euro hebt bespaard?).paul-s83 schreef op dinsdag 28 oktober 2025 @ 15:11:
[...]
Ik bedoel tussen bankrekening A en bankrekening B, dat kost geen geld natuurlijk.
@GoT.Typhoon Dat klopt helemaal. Staat al een aardig zakcentje op de losse spaarrekening door deze aanpak.
Wat is het verschil tussen "punten als bonus" en "cashback punten"?GoT.Typhoon schreef op dinsdag 28 oktober 2025 @ 15:02:
[...]
Ah okay! Dat is jammer inderdaad, ik weet niet of je deze punten had gekregen als bonus, of dat het via de cashback punten is, maar als je het via de cashback punten is adviseer ik om deze zolang mogelijk op je account te bewaren (of in ieder geval tot de 20% cashback periode over is) en dan deze in 1x te verzilveren (na verzilveren moet het binnen 30 dagen zijn uitgegeven), zodat je inderdaad optimaal gebruik kan maken van de 20% cashback periode.
De 25 euro-vouchers die ik krijg door de punten in te wisselen, geef ik uit aan de boodschappen oid in plaats van de fiat op mijn grootbank waarop ik mijn salaris gestort krijg. Die fiat boek ik over naar Bitonic om er sats van kopen en als het potje groot genoeg is, gaat het potje naar mijn HODL-Trezor. Zo is het cirkeltje weer rond zonder kosten te maken of risico's op te lopen (Revolut)..
[ Voor 3% gewijzigd door Wispe op 28-10-2025 16:54 ]
Is inderdaad niet helemaal goed uitgelegd door mij, maar als je bijvoorbeeld net een account opent krijg je 25 USDC gratis (met een referral), en als je uitgave doet krijg je (cashback) punten.Wispe schreef op dinsdag 28 oktober 2025 @ 16:53:
[...]
Wat is het verschil tussen "punten als bonus" en "cashback punten"?
De 25 euro-vouchers die ik krijg door de punten in te wisselen, geef ik uit aan de boodschappen oid in plaats van de fiat op mijn grootbank waarop ik mijn salaris gestort krijg. Die fiat boek ik over naar Bitonic om er sats van kopen en als het potje groot genoeg is, gaat het potje naar mijn HODL-Trezor. Zo is het cirkeltje weer rond zonder kosten te maken of risico's op te lopen (Revolut)..
:strip_exif()/f/image/GQNcSD6CoUwODTt0jw1qynZq.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/CBQoZXrToYwrs1b0soXnvwLG.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/e1NBGpxJqvjObAYP55YnToLT.jpg?f=fotoalbum_tile)