Voorlopig werkt het gewoon nog hoorBarbapapa852 schreef op vrijdag 3 april 2026 @ 09:57:
Ah dit is balen. Net nu ik met wat Gbit tot en met Juli wel de 3500 kan halen.
Als GBIT eruit gaat, dan ga ik het denk ik handmatig reguleren. Denk dat ik dan wat vaste uitgaven via ByBit laat lopen, aangevuld met vouchers van Woolsocks tot ik op de €500 ben. Daarboven 100% cashbackabonnementen.
Rest dan via Nexo. Maar zo ver is het nog lang niet.
En anders is het jammer maar helaas want zonder GBIT is de Alpha Tier vasthouden voor mij een uitdaging.
Als GBIT wordt geblokkeerd zou dat heel vervelend zijn inderdaad, want nu doet het moment van uitgave er nog niet toe.Flexion1 schreef op vrijdag 3 april 2026 @ 07:05:
[...]
Ook krijg je over die 3500 dollar eerst de cap te verwerken van 5, daarna 50 en dan pas de 150 van tier 3. Je bent dus wel goede week bezig om na de 2e maand weer terug te komen in tier 3.
Ben wel benieuwd wat je bedoeld met 'goede week bezig om tier 3 te halen'. Ik kan toch de 1e van de maand direct een GBIT doen ter waarde van 3500 USD, dan 2-3 dagen wachten tot deze verwerkt zijn en ik dus Tier 3 ben en dan pas een GBIT op mijn ChatGPT Pro? Dan hoef ik toch maar 2x iets met mijn kaart te doen en niet tussentijds ook niet te wachten?
Ja klopt. Alleen als je gelijk 3500 uitgeeft zit je nog met je eerste cap van 5 dollar. Dus krijg je maar 5 dollar cashback over je 3500 dollar. Maar de overige 145 krijg je dan natuurlijk met je chatgtp dus hoef je niet te wachten idd. Daar heb je gelijk inMalarky schreef op vrijdag 3 april 2026 @ 15:56:
[...]
Als GBIT wordt geblokkeerd zou dat heel vervelend zijn inderdaad, want nu doet het moment van uitgave er nog niet toe.
Ben wel benieuwd wat je bedoeld met 'goede week bezig om tier 3 te halen'. Ik kan toch de 1e van de maand direct een GBIT doen ter waarde van 3500 USD, dan 2-3 dagen wachten tot deze verwerkt zijn en ik dus Tier 3 ben en dan pas een GBIT op mijn ChatGPT Pro? Dan hoef ik toch maar 2x iets met mijn kaart te doen en niet tussentijds ook niet te wachten?
Is er een verschil in UI dan?
Flexion1 schreef op vrijdag 3 april 2026 @ 16:20:
[...]
Ja klopt. Alleen als je gelijk 3500 uitgeeft zit je nog met je eerste cap van 5 dollar. Dus krijg je maar 5 dollar cashback over je 3500 dollar. Maar de overige 145 krijg je dan natuurlijk met je chatgtp dus hoef je niet te wachten idd. Daar heb je gelijk in
Ligt eraan in welke tier je start. Op 1 april begon ik in de beta tier, toen direct een uitgave van >3500 gedaan en de volgende dag was de cashback van 50 euro al vol.Flexion1 schreef op vrijdag 3 april 2026 @ 16:20:
[...]
Ja klopt. Alleen als je gelijk 3500 uitgeeft zit je nog met je eerste cap van 5 dollar. Dus krijg je maar 5 dollar cashback over je 3500 dollar. Maar de overige 145 krijg je dan natuurlijk met je chatgtp dus hoef je niet te wachten idd. Daar heb je gelijk in
Dag later was ook de transactie gesetteld en was ik ge-upgrade naar de alpha tier (4% cashback).
Ik lees elders dat datzelfde transacties zelfs in meerdere tiers kunnen settlen? Dus als je €3500 ineens uitgeeft krijg je €4.35 van T1 en €39.13 van T2. Maar zo werkt dat dus niet?Flexion1 schreef op vrijdag 3 april 2026 @ 16:20:
[...]
Nee iig niet als je van tier 1 naar tier 2 gaat.. als je in tier 1 zit en je geeft in een keer 1000 uit dan krijg je toch maar 5 euro. Je moet dan eerst wachten tot alles gesetteld is en je balk tier 2 aangeeft en dan pas kan je de volgende 45 krijgen is mijn ervaringMalarky schreef op zaterdag 4 april 2026 @ 00:29:
[...]
Ik lees elders dat datzelfde transacties zelfs in meerdere tiers kunnen settlen? Dus als je €3500 ineens uitgeeft krijg je €4.35 van T1 en €39.13 van T2. Maar zo werkt dat dus niet?
[ Voor 102% gewijzigd door Snaak123 op 05-04-2026 09:52 ]
Iemand anders daar ook last van?
Wacht eens 1-2 dagen, dan werkt het vast wel weer. Overigens beter om uit te zetten en zelf in te wisselen zolang je met korting EUR topup kan kopen (of BTC/MNT/SUI).Joost1974 schreef op maandag 6 april 2026 @ 13:32:
Bij mij wordt de autocashback niet meer uitgevoerd, deze staat wel aan en ik heb genoeg punten.
Komen nu meer mensen over klagen op telegram. Moet eerst weer btc voor klaar gezet worden en is blijkbaar administratief proces…Joost1974 schreef op maandag 6 april 2026 @ 13:32:
Bij mij wordt de autocashback niet meer uitgevoerd, deze staat wel aan en ik heb genoeg punten.
Mijn Curve-creditcard is momenteel gekoppeld, maar kan ik deze bijvoorbeeld een gbit naar Bybit overzetten? Of moet ik mijn Bybit-kaart rechtstreeks koppelen?
Van het kastje naar de muur lopen...
Hier de virtuele kaart gekoppeld en geen issue met CB.vickypollard schreef op dinsdag 14 april 2026 @ 11:43:
Ik heb zelf mijn Bybit card direct gekoppeld (moest wel de fysieke doen bij Netflix omdat het anders mislukte ivm vereiste PIN-bevestiging bij de virtuele kaart)
Tradingview ook eens geprobeerd via Paypal, maar die terugbetaling werd dan weer geweigerd, volgens helpdesk net omdat het via paypal liep, wilden ze ook achteraf niet meer rechtzetten. Bybit logica zeker, stel er mij al geen vragen meer bij.
Ik zat te denken aan x-bedrag op Coinbase om te zetten naar USDC. Dit vervolgens via ARBI van Coinbase naar Bybit te sturen. M.a.w. is er een mogelijkheid om onder de wisselkoers uit te komen?
Snap er eerlijk gezegd weinig van. Je wilt blijkbaar dollars op je bybit account hebben? Is bybit dan extreem duur met omzetten oid? Ik zet m'n inkomsten op bybit altijd om naar usdc op bybit zelf, gaat prima.thierry1982 schreef op woensdag 15 april 2026 @ 10:10:
Vraag; ik ga naar de USA volgende maand. Ik wil zoveel mogelijk betalen met de Bybit Card. Wat is de goedkoopste route?
Ik zat te denken aan x-bedrag op Coinbase om te zetten naar USDC. Dit vervolgens via ARBI van Coinbase naar Bybit te sturen. M.a.w. is er een mogelijkheid om onder de wisselkoers uit te komen?
Ik wil proberen om uberhaupt extra conversie / transactiekosten te voorkomen. Bij EUR (dit is een aanname van mij) zal er ook wel 0,9% van de transactie naar Bybit gaan.Nopheros schreef op woensdag 15 april 2026 @ 11:23:
[...]
Snap er eerlijk gezegd weinig van. Je wilt blijkbaar dollars op je bybit account hebben? Is bybit dan extreem duur met omzetten oid? Ik zet m'n inkomsten op bybit altijd om naar usdc op bybit zelf, gaat prima.
Ik denk niet dat het zo werkt als in, ik zet usdc op m'n bybit card en kan dan betalingen doen in USD zonder extra kosten.thierry1982 schreef op woensdag 15 april 2026 @ 14:02:
[...]
Ik wil proberen om uberhaupt extra conversie / transactiekosten te voorkomen. Bij EUR (dit is een aanname van mij) zal er ook wel 0,9% van de transactie naar Bybit gaan.
https://www.bybit.eu/en-E...pending-Limits-Bybit-Card
"Foreign exchange (FX) Fee applies to transactions that are performed in a currency other than the currency your card is denominated in. For example, a Bybit Card is denominated in EUR for USD transactions."
Onze kaarten zijn in Euro, zoals ik het lees maakt de currency waarmee je betaald niet uit maar heb er verder geen ervaring mee.
Waarschijnlijk zal het dan zo verlopen bij een betaling, USDC -> EURO -> USD.
[ Voor 5% gewijzigd door Nopheros op 15-04-2026 14:13 ]
Dank je wel! Ik weet genoeg - denk dat ik dan Revolut ga gebruiken voor dit.Nopheros schreef op woensdag 15 april 2026 @ 14:10:
[...]
Ik denk niet dat het zo werkt als in, ik zet usdt op m'n bybit card en kan dan betalingen doen in USD zonder extra kosten.
https://www.bybit.eu/en-E...pending-Limits-Bybit-Card
"Foreign exchange (FX) Fee applies to transactions that are performed in a currency other than the currency your card is denominated in. For example, a Bybit Card is denominated in EUR for USD transactions."
Onze kaarten zijn in Euro, zoals ik het lees maakt de currency waarmee je betaald niet uit maar heb er verder geen ervaring mee.
Waarschijnlijk zal het dan zo verlopen bij een betaling, USDC -> EURO -> USD.
Het lijkt erop dat dit dan de totale omzettings kosten zullen zijn van bybit en mastercard samen:thierry1982 schreef op woensdag 15 april 2026 @ 14:13:
[...]
Dank je wel! Ik weet genoeg - denk dat ik dan Revolut ga gebruiken voor dit.
:strip_exif()/f/image/PQ4Xk8lS06NPPbyeqIHzoe1g.png?f=user_large)
Dus je 'verdient' dan nog iets van 0,75% per transactie.
Duidelijk bedankt voor de toelichting. Bij Revolut kan je doordeweeks tot 1000 EUR gratis wisselen voor USD. Dan maar even geen cashback. Helemaal prima zo.Nopheros schreef op woensdag 15 april 2026 @ 14:14:
[...]
Het lijkt erop dat dit dan de totale omzettings kosten zullen zijn van bybit en mastercard samen:
[Afbeelding]
Dus je 'verdient' dan nog iets van 0,75% per transactie.
En als je dit via Curve laat lopen, volgens mij betraal je dan ook geen extra kosten toch?thierry1982 schreef op woensdag 15 april 2026 @ 14:43:
[...]
Duidelijk bedankt voor de toelichting. Bij Revolut kan je doordeweeks tot 1000 EUR gratis wisselen voor USD. Dan maar even geen cashback. Helemaal prima zo.
Zo was ik het in ieder geval van plan om te doen bij onze volgende USA trip
Pas in de VS wel op met virtuele crypto-kaarten; door de regelgeving wordt je account daar vaak direct geblokkeerd. En nog een tip: gebruik liever Google Wallet dan de Curve App om te betalen. Bij mij ging het bij Curve mis, waardoor ik uiteindelijk moest uitwijken naar Trade Republic en Revolut.
Want 4% van 3500 is al 140€ Cashback, dan schiet er maar 10€ over voor een 100% cashback. Dat volstaat alleen voor amazon prime ofzo, maar niet meer voor netflix en spotify.
Ik zou gewoon curve gebruiken, met daaronder je bybit kaart. Zo doe ik dat. En curve via een vriend aanvragen krijg je nog een leuke cashback bonus ook.thierry1982 schreef op woensdag 15 april 2026 @ 10:10:
Vraag; ik ga naar de USA volgende maand. Ik wil zoveel mogelijk betalen met de Bybit Card. Wat is de goedkoopste route?
Sterker nog bij Curve krijg je naast Mastercard tarief nog eens 1% cashback op vreemde valuta. Tel uit je winst.Dacuuu schreef op woensdag 15 april 2026 @ 19:58:
[...]
Ik zou gewoon curve gebruiken, met daaronder je bybit kaart. Zo doe ik dat. En curve via een vriend aanvragen krijg je nog een leuke cashback bonus ook.
[ Voor 3% gewijzigd door dennisbos op 16-04-2026 11:13 ]
Als het goed is triggerd dat cashback.dennisbos schreef op donderdag 16 april 2026 @ 11:11:
Ik zit nu in alpha en wil daar eigenlijk graag nog een maand in blijven. Maar moet nog behoorlijk wat uitgeven. Zou ik ook bijvoorbeeld 8 keer een 150 waardebon voor de AH (via woolsocks) kunnen kopen? Of gaat dat misschien iets triggeren bij bybit?
Zolang je niet fraudeerd of 10tallen cedaubonnen gaat zitten retourneren oid dan zie ik het probleem niet.
Zo heb ik het inderdaad ook gedaan.dennisbos schreef op donderdag 16 april 2026 @ 11:11:
Ik zit nu in alpha en wil daar eigenlijk graag nog een maand in blijven. Maar moet nog behoorlijk wat uitgeven. Zou ik ook bijvoorbeeld 8 keer een 150 waardebon voor de AH (via woolsocks) kunnen kopen? Of gaat dat misschien iets triggeren bij bybit?
Cadeabonnen voor de AH (via woolsocks of in de supermarkt) kopen. Dat geeft geen problemen en is volledig legaal.
Hij is niet frozen, heb hem wel al een keer bevroren en weer ontdooid maar zelfde resultaat...Dear Bybit Card holder,
Bybit Card: Your transaction of *.** EUR to CRV*Jumbo ********** on 2026-04-16 16:01:22 failed: Card is currently frozen. You may unfreeze the card in the Card Dashboard.
Was dit een GBIT of een nieuwe transactie?db I Delirium schreef op donderdag 16 april 2026 @ 18:19:
Lijkt erop dat het nu klaar is:
[...]
Hij is niet frozen, heb hem wel al een keer bevroren en weer ontdooid maar zelfde resultaat...
Hoewel het weinig met bybit te maken heeft en off topic is. Heeft Revolut een van de betere wisselkoersen. Een andere optie zou Wise zijn. Zij hebben ook gunstige wisselkoers.Hamscho schreef op donderdag 16 april 2026 @ 17:06:
Ik zit komende zomer in Maleisië - lees bovenstaande dat het omwisselen ‘duur’ is - geen ervaring mee. Resumé toch maar eens naar revolut kijken dus?
Revolut brengt wel extra kosten in rekening voor betalingen de weekenden. Wise heb ik geen ervaring mee, heb met wise geen betalingen gedaan in een non EU land
Zelfde heb ik vandaag ook op eens. Volgens mij zijn er issues bij Bybit zelf. Hopelijk morgen weer gefixed.db I Delirium schreef op donderdag 16 april 2026 @ 18:19:
Lijkt erop dat het nu klaar is:
[...]
Hij is niet frozen, heb hem wel al een keer bevroren en weer ontdooid maar zelfde resultaat...
Het was een GBIT maar vanochtend werkte dezelfde transactie en andere ook weer. Dus een hick-upthierry1982 schreef op donderdag 16 april 2026 @ 20:52:
[...]
Was dit een GBIT of een nieuwe transactie?
Kreeg nu net ook deze melding na inloggen bij Bybit:
Card Transaction Notice
A recent transaction on your Bybit Card (EUR) may have been declined with a card frozen error. Please rest assured that your card is active.
This was caused by a temporary technical issue, which has now been resolved. You may attempt the transaction again.
We apologise for any inconvenience caused. If you have any questions, please feel free to contact our support team.
[ Voor 48% gewijzigd door db I Delirium op 17-04-2026 11:03 . Reden: extra info toegevoegd ]
Leuk he. 150 euro gratis geld en er niet bij mee zijn.SN3 schreef op woensdag 15 april 2026 @ 18:02:
Deze maand naar de Alpha tier gegaan. Maar als ik even reken dan heb je in de Alpha tier toch niet veel aan die 100% cashbacks (spotify, netflix, ...)?
Want 4% van 3500 is al 140€ Cashback, dan schiet er maar 10€ over voor een 100% cashback. Dat volstaat alleen voor amazon prime ofzo, maar niet meer voor netflix en spotify.
Ik sta ook iedere keer weer te janken als ik Spotify 100% rebate krijg, denk dat ik er maar mee ga stoppen en weer betalen met mijn normale bankknakworst schreef op vrijdag 17 april 2026 @ 18:09:
[...]
Leuk he. 150 euro gratis geld en er niet bij mee zijn.
Cashback is van 50/50 naar 50/150 gegaan. Betekent dat dat ik deze maand nog 100 euro cashback kan verdienen?
Ja klopt.outlandos schreef op zaterdag 18 april 2026 @ 10:26:
Ik heb nu iets meer dan 3500 euro gespendeerd met mijn bybit card. Ik had gedacht dat ik met ingang van volgende maand dan pas level hoger zou gaan, maar het lijkt erop als ik direct in de hogere tier zit?
Cashback is van 50/50 naar 50/150 gegaan. Betekent dat dat ik deze maand nog 100 euro cashback kan verdienen?
Kan aan mij liggen, maar ik snap jouw beredenering niet?SN3 schreef op woensdag 15 april 2026 @ 18:02:
Deze maand naar de Alpha tier gegaan. Maar als ik even reken dan heb je in de Alpha tier toch niet veel aan die 100% cashbacks (spotify, netflix, ...)?
In de Alpha tier kun je maximaal 150 euro cashback krijgen.
Of je dat nu verbruikt met reguliere aankopen of met prime/netflix/etc, dat maakt toch niet uit?
4% van 3500 is inderdaad 140. Maar die 10 euro verschil verreken je dus niet met je 100% cashbacks..
Je moet alle 100% cashbacks bij elkaar optellen en dat getal trek je van de 150 max cashback af.
Het getal wat daar uitkomt is 4% van het bedrag wat je dan nog uit moet geven om de max cashback van 150 te halen.
Dat staat dus los van de 3500 die je sowieso moet uitgeven om in je tier te blijven.
[ Voor 39% gewijzigd door Acidrain op 19-04-2026 07:59 ]
Jacobus 9 | 5KW MHI | 2x 2KW MHI | 150L Inventum, Eddi | 3600WP Enphase | Zendure 2400AC 8,64kWh | Ecoflow Delta Pro 3.6kWh | 450x Nera | Home Assistant
Dat maak jij ervan maar is niet wat ik getypt heb.knakworst schreef op vrijdag 17 april 2026 @ 18:09:
[...]
Leuk he. 150 euro gratis geld en er niet bij mee zijn.
Klopt en tip (in aansluiting bij mijn eerdere post):outlandos schreef op zaterdag 18 april 2026 @ 10:26:
Ik heb nu iets meer dan 3500 euro gespendeerd met mijn bybit card. Ik had gedacht dat ik met ingang van volgende maand dan pas level hoger zou gaan, maar het lijkt erop als ik direct in de hogere tier zit?
Vul die 100€ met 100% cashbacks,
Zelf heb ik 3x spotify en 2 x Netflix gegbit om de 100€ te vullen. Nu kan ik de komende maanden alpha tier behouden zonder 100% CB’s te missen.
(Want voor mij gaat deze thread voornamelijk om het max uit de kaart te halen, vandaar ook mijn eerdere opmerking in deze thread waar ik rare reacties op terug krijg)
Je typt wel de feiten uit met dat je niet nog méér cashback krijgt, dan bovenop de 4% over 3500 euro. Voelt een beetje als een verontwaardiging maar goed dat je er wel blij mee bent. Verder klopt je redenering perfect. Zie ook dit bericht van 11 maanden terug:SN3 schreef op zondag 19 april 2026 @ 14:16:
[...]
Dat maak jij ervan maar is niet wat ik getypt heb.
knakworst schreef op vrijdag 20 juni 2025 @ 08:45:
[...]
Nee 500 euro uitgeven, 10 euro cashback, vervolgens heb je 40 euro voor abonnementen. Dat lijkt me de beste deal, 'gratis' Netflix, Amazon, Spotify...
Mensen met een gat in de hand die de 3500 per maand halen, kunnen voor de volgende tier gaan. Maar 3500*4% is vrijwel gelijk aan de maximale cashback van USD150 per maand, dus dan heb je geen voordeel van de abonnementen.
Nu heb ik zelf Netflix en Spötify via Turkije en India lopen dus heb er niet zoveel aan, ChatGPT heb ik niets aan want heb Perplixity, Amaazon vorig jaar december voor een jaar verlengd, misschien eens naar Tradingview kijken.
Gister nog 3 vouchers gekocht, afwachten maar weer.SN3 schreef op maandag 20 april 2026 @ 11:51:
De 25€ vouchers zijn verdwenen uit de rewards market, hopelijk maar tijdelijk.
Keertje auto cashback uitzetten en weer aanzetten (en evt aanpassen naar de gewenste valuta) heeft het bij mij opgelost.
Jacobus 9 | 5KW MHI | 2x 2KW MHI | 150L Inventum, Eddi | 3600WP Enphase | Zendure 2400AC 8,64kWh | Ecoflow Delta Pro 3.6kWh | 450x Nera | Home Assistant
Ik had hier afgelopen nacht voor het eerst in een maand weer eens auto cashback uitgekeerd zonder er iets aan gedaan te hebben, misschien werkt het nu weer fatsoenlijk....Acidrain schreef op woensdag 22 april 2026 @ 18:23:
Halverwege vorige maand heeft Bybit een update uitgevoerd aan het cashback systeem en sindsdien werkt Auto Cashback niet meer.
Keertje auto cashback uitzetten en weer aanzetten (en evt aanpassen naar de gewenste valuta) heeft het bij mij opgelost.
Dear Bybit Card User,
According to our regulatory obligations, you are required to complete a questionnaire as soon as possible, no later than UTC 2026-05-12. You can access the questionnaire via the Support Hub or through this link: https://www.bybit.eu/fiat/trade/appeal/....
You may continue using your card until that date. However, if you fail to provide the required information by then, your card will be blocked.
Regards,
The Bybit Card Team
Kat in het bakkie zou je denken. Maar nee, ze willen mijn 24 pagina's tellende aangifte van mijn accountant hebben.
Nou dat denk ik niet.
Ik geef alleen 3600 euro per maand uit met de bybit card via gbit van curve
Ik kan mijn geld ook niet meer overboeken.
Dat wordt dus een zaak. Iemand dit al eerder bij de hand gehad?
Ze zijn ook niet aangesloten bij het kifid
En op internet wordt gezegd door accountants dat het een teringbende is bij bybit.
[ Voor 36% gewijzigd door MTT op 23-04-2026 21:30 ]
Leuk he, MICAR. Het is echt niet de hobby van Bybit om al die gegevens te verzamelen.Domino schreef op vrijdag 24 april 2026 @ 08:45:
In het telegram kanaal regent het ook meldingen betreffende 'compliance'. Het is ronduit schandalig wat bybit durft te vragen aan documentatie: Tot complete belastingaangiftes aan toe!
knakworst schreef op vrijdag 24 april 2026 @ 09:24:
[...]
Leuk he, MICAR. Het is echt niet de hobby van Bybit om al die gegevens te verzamelen.
Recurring Buy. Koop een crypto 4 weken achter elkaar en krijg bonus.
De vergoeding naar euro’s is weg en vandaag $btc kan je ook niet meer kopen, alleen nog $mnt en $eth blijven over. Hopelijk komt er snel wat voor terug met een interessantere actie.SN3 schreef op maandag 20 april 2026 @ 11:51:
hopelijk idd snel terug, beste rendament voor je punten.SN3 schreef op maandag 20 april 2026 @ 11:51:
ik hodl nu dus de punten maar.
nothing stops this train
Ik sla deze over. Je mag gedurende die periode niet verkopen of verplaatsen. Geen zin om m’n assets vast te zetten voor 4 weken. Dat kan meer kosten dan de actie oplevertTheswitch schreef op zaterdag 25 april 2026 @ 17:44:
Nieuwe actie. https://announcements.byb...btc--blt025a4d1fa8c8933f/
Recurring Buy. Koop een crypto 4 weken achter elkaar en krijg bonus.
Scheelt dat niet iets van 70 cent per 10.000 punten? Zou bij mij iets van 1,40 euro per maand schelen.Kol Nedra schreef op zondag 26 april 2026 @ 11:39:
[...]
hopelijk idd snel terug, beste rendament voor je punten.
ik hodl nu dus de punten maar.
Kijkend naar de afgelopen maand zou BItcoin kopen meer opleveren.
voor 3500 punten krijg je $10 crypto waardeNopheros schreef op zondag 26 april 2026 @ 17:35:
[...]
Scheelt dat niet iets van 70 cent per 10.000 punten? Zou bij mij iets van 1,40 euro per maand schelen.
Kijkend naar de afgelopen maand zou BItcoin kopen meer opleveren.
10.000 punten is dan +/- $28.57
10.000 voor fiat = €25
het scheelt iets...... +als je die crypto wilt verkopen dan moet je ook nog de trading fees meenemen
nothing stops this train
ik las ook op telegram dat het van doen heeft met de "dit ga ik in een jaar ongeveer storten" waarde die je vlak na aanmaken aangeeft? Als je over die range gaat triggert dat weer papierwinkel. Imho zou je dan klanten de optie moeten bieden om tussendoor de range aan te passen, of ben ik nou gek? Dat kan nl door "life happens" gemakkelijk gebeuren, denk aan aankoop nieuwe woning o.i.d.Domino schreef op vrijdag 24 april 2026 @ 08:45:
In het telegram kanaal regent het ook meldingen betreffende 'compliance'. Het is ronduit schandalig wat bybit durft te vragen aan documentatie: Tot complete belastingaangiftes aan toe!
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Was een veel voorkomende opmerking ja, maar in mijn geval nog steeds niet over die limiet.2Dutch schreef op zondag 26 april 2026 @ 20:17:
[...]
ik las ook op telegram dat het van doen heeft met de "dit ga ik in een jaar ongeveer storten" waarde die je vlak na aanmaken aangeeft? Als je over die range gaat triggert dat weer papierwinkel. Imho zou je dan klanten de optie moeten bieden om tussendoor de range aan te passen, of ben ik nou gek? Dat kan nl door "life happens" gemakkelijk gebeuren, denk aan aankoop nieuwe woning o.i.d.
Wat nog veel vervelender is/was: je krijgt een compliance check, inclusief ticket. Lever ik netjes 3 salarisstroken in en vervolgens blijft dat ticket 5 dagen openstaan (terwijl ze 48 uur aangeven). Daarna is ie ineens verdwenen, geen melding a la ‘compliance succesfully completed’ oid. Geen afgehandeld ticket. Gewoon in rook opgegaan.
Communicatie kan beter zullen we maar zeggen…
Oef, dat is wel heel zuur. Reden voor een mooie klacht zou ik zeggen. Als ze van tevoren weten dat ze meer werk krijgen en gaan triggeren, dan moeten ze ook hun processen op tijd goed ingeregeld hebben (en/of meer mensen aannemen als t niet automatisch kan).Domino schreef op maandag 27 april 2026 @ 10:35:
[...]
Was een veel voorkomende opmerking ja, maar in mijn geval nog steeds niet over die limiet.
Wat nog veel vervelender is/was: je krijgt een compliance check, inclusief ticket. Lever ik netjes 3 salarisstroken in en vervolgens blijft dat ticket 5 dagen openstaan (terwijl ze 48 uur aangeven). Daarna is ie ineens verdwenen, geen melding a la ‘compliance succesfully completed’ oid. Geen afgehandeld ticket. Gewoon in rook opgegaan.
Communicatie kan beter zullen we maar zeggen…
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Heb ook een KYC gehad bij OKX, daar wordt beter en sneller gecommuniceerd.2Dutch schreef op maandag 27 april 2026 @ 16:31:
[...]
Oef, dat is wel heel zuur. Reden voor een mooie klacht zou ik zeggen. Als ze van tevoren weten dat ze meer werk krijgen en gaan triggeren, dan moeten ze ook hun processen op tijd goed ingeregeld hebben (en/of meer mensen aannemen als t niet automatisch kan).
Alle rewards zijn weer beschikbaar in de rewardstore. Ook de 25 euro kaarten staan er weerKol Nedra schreef op zondag 26 april 2026 @ 19:55:
[...]
voor 3500 punten krijg je $10 crypto waarde
10.000 voor fiat = €25
het scheelt iets...... +als je die crypto wilt verkopen dan moet je ook nog de trading fees meenemen
[ Voor 4% gewijzigd door Flexion1 op 28-04-2026 13:02 ]
Klopt inderdaad,Kol Nedra schreef op zondag 26 april 2026 @ 19:55:
[...]
voor 3500 punten krijg je $10 crypto waarde
10.000 voor fiat = €25
3.500 / 7 = 500 punten
10 usd / 7 = 1,43 usd
30 usd - 1,43 usd = 28,57 usd
25 euro * 1.17 = 29,25 usd
29,25 usd - 28,57 usd = 0,68 usd
0,58 euro * 1.17 = 0,68 usd
25 euro vouchers kopen voor 10.000 punten is dus 58 cent goedkoper.
Meer mensen die hier last van hebben?
Ik vermoed dat ik weer wat er mis is gegaan. Vorige maand werd natuurlijk na maanden eindelijk die refund uitgekeerd. Daardoor ben ik net onder de 3500 uitgekomen. Wel ontzettend crap dat dit niet in de interface werd weergegeven.Nicap schreef op vrijdag 1 mei 2026 @ 07:36:
Ik had april alpha bereikt en vandaag nog steeds.
vickypollard schreef op vrijdag 1 mei 2026 @ 12:16:
De €25 card bonus is terug zo te zien!
Terug lezen is lastigFlexion1 schreef op dinsdag 28 april 2026 @ 13:02:
[...]
Alle rewards zijn weer beschikbaar in de rewardstore. Ook de 25 euro kaarten staan er weer
500 euro storten = 10 usdc
5000 = 50 usdc
50.000 = 100 usdc :-: iets te gek in mijn geval
Ze reken de storting in dollars dus bedrag om te storten kan iets lager zijn
Daarnaast weer voor traden
[ Voor 18% gewijzigd door Flexion1 op 02-05-2026 06:44 ]
http://pvoutput.org/intraday.jsp?id=49325&sid=44923
Staat erbij als je op de voltooide taak klikt. Na 3 dagen kan je claimen. Om te voorkomen dat je het er gelijk weer afhaaltSandrioni schreef op zaterdag 2 mei 2026 @ 07:11:
De eerste 500 heb ik afgevinkt, maar wáár kan je dit 10 USDC dan claimen?
Is dat alleen fiat topups of kan ik van een ander platform crypto overmaken?Flexion1 schreef op zaterdag 2 mei 2026 @ 06:35:
Weer nieuwe actie op Bybit. Topup en trade marathon
500 euro storten = 10 usdc
5000 = 50 usdc
50.000 = 100 usdc :-: iets te gek in mijn geval
Ze reken de storting in dollars dus bedrag om te storten kan iets lager zijn
Daarnaast weer voor traden
Bij vorige acties werkt crypto overmaken ook. Anders doe je eerst testbedrag voor eerst 500outlandos schreef op zaterdag 2 mei 2026 @ 13:18:
[...]
Is dat alleen fiat topups of kan ik van een ander platform crypto overmaken?
Yes werkt.Flexion1 schreef op zaterdag 2 mei 2026 @ 13:41:
[...]
Bij vorige acties werkt crypto overmaken ook. Anders doe je eerst testbedrag voor eerst 500
Nou ja, iets specifieker: 3 dagen nádat de actie is afgelopen lees ik.... Dus 3 juni pasFlexion1 schreef op zaterdag 2 mei 2026 @ 07:37:
[...]
Staat erbij als je op de voltooide taak klikt. Na 3 dagen kan je claimen. Om te voorkomen dat je het er gelijk weer afhaalt
http://pvoutput.org/intraday.jsp?id=49325&sid=44923
Zijn er hier nog zzp'ers met de gouden tip? Wat een drama zeg..
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Volgens Telegram moet je autorisatie via vingerafdruk of FaceID aan hebben staan, als je dat nog niet hebt.GioStyle schreef op zondag 3 mei 2026 @ 22:26:
Bij verschillende webshops krijg ik nu de melding "Need to enter PIN". Ik heb de pin al gereset, maar dat mag niet baten. Iemand nog een tip?
[ Voor 4% gewijzigd door Eegee op 03-05-2026 22:34 ]
Ik herinner me dat ik laatst 'ATM Withdrawals' heb uitgezet. Het zou me echt niet meer verbazen als het zomaar daarmee te maken heeft.Eegee schreef op zondag 3 mei 2026 @ 22:34:
[...]
Volgens Telegram moet je autorisatie via vingerafdruk of FaceID aan hebben staan, als je dat nog niet hebt.
Staan 2 verschillende voorwaarden. Net onder de reward staat 3 dagen na voltooien actie. En verder in de tekst 3 dagen na einde evenement. Bybit medewerker op telegram gaf aan dat het eerste geldt. Dus na voltooien van de taak.Sandrioni schreef op zondag 3 mei 2026 @ 18:22:
[...]
Nou ja, iets specifieker: 3 dagen nádat de actie is afgelopen lees ik.... Dus 3 juni pas
Anyway. Ga het over paar dagen zien
[ Voor 25% gewijzigd door vickypollard op 04-05-2026 11:17 ]
Heeft iemand al ergens de optie gevonden om het te claimen? Ik zie alleen 'accomplished' staan, terwijl de 3 dagen inmiddels voorbij zijn.Flexion1 schreef op zaterdag 2 mei 2026 @ 07:37:
[...]
Staat erbij als je op de voltooide taak klikt. Na 3 dagen kan je claimen. Om te voorkomen dat je het er gelijk weer afhaalt
Drie dagen na afloop van deze actie. Na 31 Mei dus.bllb schreef op zaterdag 9 mei 2026 @ 08:21:
[...]
Heeft iemand al ergens de optie gevonden om het te claimen? Ik zie alleen 'accomplished' staan, terwijl de 3 dagen inmiddels voorbij zijn.
Is bevestigd door een Bybit medewerker in het TG kanaal.