Bybit Card Topic

Pagina: 1 ... 33 34 Laatste
Acties:

• david_nogwat
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 11-08 13:19
Flexion1 schreef op dinsdag 28 juli 2026 @ 14:34:
[...]

Ik denk het ook niet idd😀. En 4% zou nog steeds prima zijn.

Bereken liever met m’n cashback kaarten wat het beste bedrag is wat ik ermee uit kan geven voor maximale cashback op het uitgegeven bedrag. Niet de absolute bedragen.

Zo is de Alpha tier ook geen 4% cashback omdat je veel meer moet uitgeven.

Dus voor deze actie heb ik 500 euro uitgegeven. 5,2% + 2% van m’n tier. De rest van de tier gevuld met abonnementen. Dat is voor mij beste rendement met Bybit nu.

Ik laat elke mand cashback liggen namelijk bij Bybit. Maximale van deze actie is 50 euro idd, maximale cashback met tiers is 600 euro maar die sleep ik ook niet binnen iedere maand.

Rest geef ik met coca kaart uit tegen betere cashback.
Had nog nooit van coca gehoord. Klopt het nou dat je $47k in je coca wallet moet hebben om 8% te krijgen met een limiet van $800 per maand? En als je even in een lagere tier beland moet je gelijk 30 dagen wachten om weer terug in die tier te kunnen komen? dikke pass

• Flexion1
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 13-08 20:37
david_nogwat schreef op dinsdag 28 juli 2026 @ 14:51:
[...]

Had nog nooit van coca gehoord. Klopt het nou dat je $47k in je coca wallet moet hebben om 8% te krijgen met een limiet van $800 per maand? En als je even in een lagere tier beland moet je gelijk 30 dagen wachten om weer terug in die tier te kunnen komen? dikke pass
Voor de hoogste tier wel ja. Dit is Bybit topic dus ga er niet te diep op in. Coca werd vorig jaar in algemeen kaartentopic behandeld. Toen kon je coca nog voor 20 cent per stuk kopen en koste het 600 euro voor 6%.

Ondertussen is koers keer 8 en niet interessant als je nu nog moet beginnen. Komend weekend komt alles vrij en gaat in de verkoop. Koerswinst daarop is vele malen groter dan cashback. Veel uit het topic hebben al eerder uitbetaald of zitter er nog met dikke discount in ( die hebben ze ook uitgedeeld in begintijd)

• ElPensador
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 13-08 10:39
Flexion1 schreef op dinsdag 28 juli 2026 @ 12:32:
[...]

Klopt niet. Je krijgt als je 250 euro uitgeeft 5x 2 euro en 1x 3 euro. Dus 13 euro bonus over 250 euro uitgave.

Dus over de eerste 500 euro die je met je bonus uitgeeft wel degelijk 5.2% cashback.

En als je je tier nog niet vol hebt komt dat er nog eens bovenop. Dus wel degelijk mooie actie nu
Bedoel je hier 500 met specifieke mcc code en met crypto betalen?

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
ElPensador schreef op dinsdag 28 juli 2026 @ 22:58:
[...]

Nee. Alle MCC’s kunnen en kan gewoon in €.

• Flexion1
ElPensador schreef op dinsdag 28 juli 2026 @ 22:58:
[...]

Wat wispe aangeeft. Voor de losse 2 euro en 3 euro bonussen mag je gewoon met euro fiat betalen.

Voor de 5% cashback moet je in vreemde valuta betalen en bijna niet te doen .

• Buuh89
  • Registratie: November 2024
  • Laatst online: 29-07 21:56
Even een vraag met betrekking tot de laatste keer 4% cashback voor de bybit kaart. Er staat dat tot 4 augustus je nog recht hebt op die cashback tot 2 uur smiddags. Nu wil ik die ochtend 'm nog 1 keer gebruiken om een groot bedrag te betalen ergens. Denk jullie dat deze transactie nog wordt goedgekeurd of heb ik kans dat omdat ie pas later gesetteld word ik de cashback misloop?

• Wispe
  • Niet online
Buuh89 schreef op woensdag 29 juli 2026 @ 17:02:
Even een vraag met betrekking tot de laatste keer 4% cashback voor de bybit kaart. Er staat dat tot 4 augustus je nog recht hebt op die cashback tot 2 uur smiddags. Nu wil ik die ochtend 'm nog 1 keer gebruiken om een groot bedrag te betalen ergens. Denk jullie dat deze transactie nog wordt goedgekeurd of heb ik kans dat omdat ie pas later gesetteld word ik de cashback misloop?
Het is vrijwel zeker dat hij pas de volgende dag of later wordt gesetteld.

• SN3
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 08:02

SN3

Belg

Wispe schreef op woensdag 29 juli 2026 @ 17:56:
[...]

Het is vrijwel zeker dat hij pas de volgende dag of later wordt gesetteld.
Maar hoeveel punten je krijgt zie je wel meteen. Ik vermoed dus dat het gewoon het moment van de transactie is dat telt.

• Wispe
  • Niet online
SN3 schreef op woensdag 29 juli 2026 @ 18:28:
[...]

Maar hoeveel punten je krijgt zie je wel meteen. Ik vermoed dus dat het gewoon het moment van de transactie is dat telt.
Nee, het moment van settelen is leidend.

• david_nogwat
Wispe schreef op woensdag 29 juli 2026 @ 18:31:
[...]

Nee, het moment van settelen is leidend.
Bij mij is de dag van settelen meestal hetzelfde als de dag van de transactie. Ookal worden de punten pas 4 dagen laten uitgekeerd. alleen bij transacties in het weekend worden ze pas de maandag erna gesettled. Dus kans is er wel dat transacties van 4 augustus meetellen

• Wispe
  • Niet online
david_nogwat schreef op donderdag 30 juli 2026 @ 07:31:
[...]

Bij mij is de dag van settelen meestal hetzelfde als de dag van de transactie.
Bij mij vrijwel nooit.
En ik gebruikte de woorden ‘vrijwel zeker’. Met andere woorden komt het bij mij sporadisch voor dat de transacties dezelfde dag worden gesetteld.

[ Voor 25% gewijzigd door Wispe op 30-07-2026 07:51 ]

• Barbapapa852
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09:31
Ik zet hier gewoon alles direct 1 aug over aan Gbit. Hoe eerder hoe meer kans dat settlement ook voor de re is gedaan

• david_nogwat
€150 op 4% -> €3750 uit te geven
€250 op 6% -> €4167 uit te geven
€400 op 8% -> €5000 uit te geven
€600 op 10% -> €6000 uit te geven

De winkel waar ik €6000 wilde uitgeven is het weekend en maandag gesloten ...

• Wispe
  • Niet online
david_nogwat schreef op donderdag 30 juli 2026 @ 08:52:

Morgen uitgeven met Curve?

• david_nogwat
Wispe schreef op donderdag 30 juli 2026 @ 08:55:
[...]

Morgen uitgeven met Curve?
oh dat is een goed idee. had nog niet eerder van Curve gehoord. Werkt dit ook met online credit card uitgaven? Kan inprincipe ook al vandaag uitgeven via curve dan toch?

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 07:28

knakworst

Get more sats!

Topicstarter
david_nogwat schreef op donderdag 30 juli 2026 @ 08:52:

Zo werkt het niet. Je moet eerst uitgeven om het level te halen. Als je nog niet het hoogste level bent, heeft het geen zin meer.

Als je al de hoogste tier bent, zo snel mogelijk Curve aanvragen, zorgen dat je een virtual card krijgt met google pay of apple pay koppelen, andere card erachter, nu betalen. Dan kun je op 1 augustus GBIT doen.

[ Voor 19% gewijzigd door knakworst op 30-07-2026 09:58 ]

• david_nogwat
knakworst schreef op donderdag 30 juli 2026 @ 09:56:
[...]

Zo werkt het niet. Je moet eerst uitgeven om het level te halen. Als je nog niet het hoogste level bent, heeft het geen zin meer.

Als je al de hoogste tier bent, zo snel mogelijk Curve aanvragen, zorgen dat je een virtual card krijgt met google pay of apple pay koppelen, andere card erachter, nu betalen. Dan kun je op 1 augustus GBIT doen.
Ja die bedragen zijn natuurlijk ervan uitgaande dat je deze maand al de desbetreffende tier geunlocked hebt. Ik heb deze maand de hoogste tier bereikt.

Welke MCC code wordt toegepast met curve? Geeft Curve automatisch dezelfde MCC code door als de winkel waar je de betaling doet?

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Topicstarter
Curve geeft dezelfde MCC door.

• SN3
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 08:02

SN3

Belg

knakworst schreef op donderdag 30 juli 2026 @ 09:56:
[...]

6000€ kan je niet gbitten, dan bots je tegen de curve gbit limiet.

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Topicstarter
Dat is een goede, wellicht kan je beter 2 transacties van 3000 doen. GBIT limiet is 5000. Support kan wel grotere verwerken, maar die is super traag en dan ben je helaas weken (!) verder.

• david_nogwat
lol net in de winkel een betaling met curve proberen te doen om het uit te testen. Kaart werd geweigerd en ontving gelijk een email dat mijn account geblokkeerd is wegens "suspicious activity" ...

[ Voor 3% gewijzigd door david_nogwat op 30-07-2026 13:03 ]

• Wispe
  • Niet online
Heel irritant inderdaad. Maar ik weet niet of 3k bij een eerste transactie ook een goed plan is geweest (al had ik het ook gedaan denk ik).

Denk dat je beter kan opzeggen ivm kosten, want blokkade opheffen gaat niet lukken voor het weekend vermoed ik.

• david_nogwat
had het idd gelijk met 2k geprobeerd. Een laag bedrag als eerste transactie had misschien beter geweest.

Maar ik heb gewoon het gratis account van curve genomen. Hoef ik dan niet op te zeggen toch?

• Wispe
  • Niet online
Dan niet nee.

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Topicstarter
david_nogwat schreef op donderdag 30 juli 2026 @ 13:23:
had het idd gelijk met 2k geprobeerd. Een laag bedrag als eerste transactie had misschien beter geweest.

Maar ik heb gewoon het gratis account van curve genomen. Hoef ik dan niet op te zeggen toch?
Je zou nog OKX kunnen proberen ipv bybit, kun je tijdelijk met Vip1 4% krijgen. Moet je wel wat moeite voor doen, account aanvragen, zorgen dat je USDG hebt, etc.

• Flexion1
Amazon prime vandaag voor een jaar afgeschreven van Bybit en daarmee gelijk de 50 euro cap vol.

Bybit kan leeg tot er weer mooie actie komt. Ga het voor de 1% niet gebruiken

• Wispe
  • Niet online
Ik ben bezig met gBIT’en, maar kom nu pas achter dat ChatGPT is afgeschreven via Apple. Dus geen volle mep cashback 8)7 Stom :P

Wel 3x Netflix, nu de rest doen met gewone transacties.

• MTT
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

MTT

Heb vanmorgen nog 3749,99 euro met de kaart gebruikt, ben benieuwd of die 150 euro nog komt

• Den Berk
  • Registratie: Mei 2020
  • Nu online
MTT schreef op zaterdag 1 augustus 2026 @ 07:41:
Heb vanmorgen nog 3749,99 euro met de kaart gebruikt, ben benieuwd of die 150 euro nog komt
Ik ga er wel vanuit. Hier ook nog even maximaal Gbitten en over een paar dagen eens nadenken wat mijn volgende move wordt.

• Wispe
  • Niet online
Ik kom niet verder dan €1261,73 gBIT’en, daarna zegt hij “Cash withdrawal limit exceeded”.
Limit van Bybit kaart is €5000 per dag.

Anderen die dit ook hebben of mis ik iets? :?

• MTT
  • Niet online

MTT

Dat krijg je als je teveel kleine bedragen gbit. moet je een halve dag wachten ofzo

• Wispe
  • Niet online
MTT schreef op zaterdag 1 augustus 2026 @ 09:09:
Dat krijg je als je teveel kleine bedragen gbit. moet je een halve dag wachten ofzo
Oh, nooit geweten. Tnx.

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 13-08 18:03
MTT schreef op zaterdag 1 augustus 2026 @ 07:41:
Hier zijn de punten (grotendeels) al pending. Transacties zijn al gesettled:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AlnUD-We7QZd-qbQ75zNZZNfOSk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8HekCtxP7TMPlTlVAa8BbI3Q.jpg?f=fotoalbum_large
Wispe schreef op zaterdag 1 augustus 2026 @ 08:58:
Ik kom niet verder dan €1261,73 gBIT’en, daarna zegt hij “Cash withdrawal limit exceeded”.
Limit van Bybit kaart is €5000 per dag.

Anderen die dit ook hebben of mis ik iets? :?
Er zit een max van 50 transacties per dag op de kaart. Lijkt erop dat je die limiet bereikt hebt voor vandaag.

• Wispe
  • Niet online
Gelukkig hebben we een paar dagen de tijd, hier had ik geen rekening mee gehouden.

• CHRlS
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07:58
Hier inmiddels 75K punten pending. Het was een mooi feestje bij Bybit.

Nu op zoek naar een andere kaart waar ik wat transacties heen kan zetten, heb nog een kleine 6k aan transacties die ik kan omzetten via Curve.

• Wispe
  • Niet online
Hier inmiddels €150 ook volgemaakt.
CHRlS schreef op zaterdag 1 augustus 2026 @ 23:58:

Nu op zoek naar een andere kaart waar ik wat transacties heen kan zetten, heb nog een kleine 6k aan transacties die ik kan omzetten via Curve.
Het enige wat ik kan bedenken, is dat je via een uitnodigingscode van iemand die al VIP is bij OKX zelf ook VIP kunt worden. Voorwaarde is wel dat je in de afgelopen drie maanden geen VIP-proefperiode hebt gehad. In dat geval krijg je 4%, met een maximum van €300.

Ik weet alleen niet of dat zo werkt, want in de voorwaarden staat expliciet dat je er rekening mee moet houden dat niet alle VIP-voordelen werken.

[ Voor 11% gewijzigd door Wispe op 02-08-2026 04:50 ]

• NCJ87
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 06:55
Hier ook gelukt, jammer dat het stopt bij Bybit. Veel plezier mee gehad 😀

Ik gebruik nu nog even de OKX maar zoek ook een alternatief wanneer de VIP periode is afgelopen. Ik vind het systeem van OKX trouwens wel prima werken, enige nadeel is dat je eerst USCG moet kopen maar verder overzichtelijker dan ByBit

• sschelhaas
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-08 18:41
Weet iemand of 4 augustus nog meetelt of is het tot 4 augustus. De gok is of transactions van vandaag inclusief jaar prime nog meegaan...

• Wispe
  • Niet online
sschelhaas schreef op zondag 2 augustus 2026 @ 08:54:
Weet iemand of 4 augustus nog meetelt of is het tot 4 augustus. De gok is of transactions van vandaag inclusief jaar prime nog meegaan...
Mail:

“Tot 4 augustus 2026 11:59 UTC blijven het eerder toepasselijke Bybit EU Card-programma en bijgevolg het oude cashbackmechanisme van toepassing.”

• CHRlS
Wispe schreef op zondag 2 augustus 2026 @ 04:44:
Hier inmiddels €150 ook volgemaakt.

[...]

Het enige wat ik kan bedenken, is dat je via een uitnodigingscode van iemand die al VIP is bij OKX zelf ook VIP kunt worden. Voorwaarde is wel dat je in de afgelopen drie maanden geen VIP-proefperiode hebt gehad. In dat geval krijg je 4%, met een maximum van €300.

Ik weet alleen niet of dat zo werkt, want in de voorwaarden staat expliciet dat je er rekening mee moet houden dat niet alle VIP-voordelen werken.
Die actie heb ik afgelopen maand al uitgespeeld. Alleen niet zo slim geweest en mijn abonnement op 1 juli laten starten.

• HaroldAllOut
  • Registratie: December 2020
  • Nu online
Voor de mensen die op zoek zijn naar een nieuwe kaart.

Zelf gebruik ik nu al sinds 1 juli Wirex One, inmiddels na wat updates werkt het nu perfect.

3% cashback (elite tier) 300 monthly redeem cap. Let wel op redeem power, neem je iedere maand mee (lees litepaper).

Direct cashback in USD en direct volgende dag te redeemen en weer uit te geven.

https://litepaper.wirexapp.com/

DYOR.

• Talkan
  • Laatst online: 23:31
sschelhaas schreef op zondag 2 augustus 2026 @ 08:54:
Settlen van transacties gaat tegenwoordig wel snel. Grote kans dat als je het nu uitvoert de transactie vandaag of morgenvroeg al klaar is.

• Trasos
  • Niet online
Krijg nu ineens de vraag van ByBit of ik eens mijn paperassen kan doorsturen om te bewijzen waar mijn geld vandaan komt. Vraag me af of dat nog wel nut heeft, nu het cashbackfeestje min of meer eindigt. Wat voor documenten hebben jullie doorgegeven als bewijsvoering?

• Wispe
  • Niet online
Trasos schreef op zondag 2 augustus 2026 @ 14:25:
Krijg nu ineens de vraag van ByBit of ik eens mijn paperassen kan doorsturen om te bewijzen waar mijn geld vandaan komt. Vraag me af of dat nog wel nut heeft, nu het cashbackfeestje min of meer eindigt. Wat voor documenten hebben jullie doorgegeven als bewijsvoering?
Dat staat er toch bij?

• Trasos
  • Niet online
Ik heb simpelweg nog niet gekeken, ik heb alleen het mailtje gelezen. Dacht dat er wellicht nog bijzonderheden waren, ByBit kennende.

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Nu online
Knip, let op je taalgebruik aub Gisteren alles via GBIT omgezet naar Bybit. Transacties zijn gesetteld dus wel mooi op tijd voor de reguliere 4% cashback. Maar de pot van de summer holiday lijkt leeg te zijn.

Toch weer 10x2 en 10x3 euro door de neus geboord:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ydo2q7_xcgqsQ7UvePhw9RXc0CU=/x800/filters:strip_exif()/f/image/uxl8F1RsGQRiKR7EkMC86P8O.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 3% gewijzigd door Taro op 02-08-2026 19:25 ]

• Barbapapa852
paul-s83 schreef op zondag 2 augustus 2026 @ 19:09:
[mbr]Knip, let op je taalgebruik aub[/] Gisteren alles via GBIT omgezet naar Bybit. Transacties zijn gesetteld dus wel mooi op tijd voor de reguliere 4% cashback. Maar de pot van de summer holiday lijkt leeg te zijn.

Toch weer 10x2 en 10x3 euro door de neus geboord:

[Afbeelding]
Hier zojuist weer kunnen claimen, je moet iedere dag effe proberen.

• Jasper0808
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 07:44
Barbapapa852 schreef op maandag 3 augustus 2026 @ 07:57:
[...]

Hier zojuist weer kunnen claimen, je moet iedere dag effe proberen.
Hier ook gelukt, bedankt!

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Nu online
Tnx voor de tip, hier zojuist ook alles kunnen claimen.

• Zaratrass
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13-08 21:43
HaroldAllOut schreef op zondag 2 augustus 2026 @ 12:45:
Voor de mensen die op zoek zijn naar een nieuwe kaart.

Zelf gebruik ik nu al sinds 1 juli Wirex One, inmiddels na wat updates werkt het nu perfect.

3% cashback (elite tier) 300 monthly redeem cap. Let wel op redeem power, neem je iedere maand mee (lees litepaper).

Direct cashback in USD en direct volgende dag te redeemen en weer uit te geven.

https://litepaper.wirexapp.com/

DYOR.
Begrijp ik het goed dat ik 2500 dollar WPAY currency moet holden voor de elite tier?

of 2500 dollar in je portfolio en daarvan 3% in WPAY?

[ Voor 4% gewijzigd door Zaratrass op 03-08-2026 14:48 ]

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Topicstarter
Zaratrass schreef op maandag 3 augustus 2026 @ 14:43:
[...]

Begrijp ik het goed dat ik 2500 dollar WPAY currency moet holden voor de elite tier?

of 2500 dollar in je portfolio en daarvan 3% in WPAY?
2500 dollar aan crypto of cash, en daarvan 3% in wpay.

Maar je moet op een moment wel wat meer hebben, want je mag maar 7% van je cashback daadwerkelijk 'verzilveren', zie redemption power hier: Wirex Litepaper 2026 — Stablecoin Infrastructure for the Onchain Era

• Zaratrass
knakworst schreef op maandag 3 augustus 2026 @ 15:57:
[...]

2500 dollar aan crypto of cash, en daarvan 3% in wpay.

Maar je moet op een moment wel wat meer hebben, want je mag maar 7% van je cashback daadwerkelijk 'verzilveren', zie redemption power hier: Wirex Litepaper 2026 — Stablecoin Infrastructure for the Onchain Era
Staat me niet helemaal aan nog om daar 2500 dollar op te zetten. maar wat je zei DYOR.

Heb vanmiddag bij KRAK (van Kraken) een digitale kaart aangevraagd. 2% cashback op al je uitgaven zonder limit :)

• Wispe
  • Niet online
Zaratrass schreef op maandag 3 augustus 2026 @ 16:50:
[...]

Heb vanmiddag bij KRAK (van Kraken) een digitale kaart aangevraagd. 2% cashback op al je uitgaven zonder limit :)
En dan komt Bybit met 1% ongelimiteerd aanzetten _O-

Ik zal ook eens kijken. Hebben ze een actie toevallig?

[ Voor 20% gewijzigd door Wispe op 03-08-2026 16:57 ]

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Topicstarter
Zaratrass schreef op maandag 3 augustus 2026 @ 16:50:
[...]

Staat me niet helemaal aan nog om daar 2500 dollar op te zetten. maar wat je zei DYOR.

Je moet dan wel 50k op kraken zetten, dus die 2.5k is een schijntje...

• Zaratrass
knakworst schreef op maandag 3 augustus 2026 @ 21:38:
[...]

Je moet dan wel 50k op kraken zetten, dus die 2.5k is een schijntje...
De kleine lettertjes. Eens verdiepen in wirex hoe betrouwbaar ze zijn.

• Hamscho
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 13-08 19:01
Ik houd de ontwikkelingen van een ieder goed in de gaten en heb nog de hoop dat Bybit met wat acties komt 🤞🏼

• outlandos
  • Registratie: November 2001
Zaratrass schreef op maandag 3 augustus 2026 @ 22:29:
[...]

De kleine lettertjes. Eens verdiepen in wirex hoe betrouwbaar ze zijn.
Levert die 50k dan nog wel een mooie APY op?

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Topicstarter
outlandos schreef op dinsdag 4 augustus 2026 @ 10:14:
[...]

Levert die 50k dan nog wel een mooie APY op?
Dat is lastig te zeggen als je niet aangeeft welke coins, je kan het ook op kraken checken.

• outlandos
knakworst schreef op dinsdag 4 augustus 2026 @ 10:49:
[...]

Dat is lastig te zeggen als je niet aangeeft welke coins, je kan het ook op kraken checken.
Btc, eth en USDC. Maar ik kan het idd ook zelf opzoeken ja.

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Topicstarter
Eth 2,32% momenteel BTC 0,1/0,15%, USDC waarschijnlijk niets vanwege MICA.

• wiseguy13
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 23:01
Feest is over, transacties van vanochtend nog 4%, laatste van vanmiddag 1%

• Warbringer
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 09:41
Helaas kwam mijn Spotify charge van 16.00 net een paar uur te laat...

I want to live forever, so far.. so good.

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Topicstarter
De trading fees gaan per 5 oktober voor non-vip users ook even omhoog van 0,1% naar 0,25%.

• outlandos
Nog even 350 punten bij elkaar sprokkelen en dan ben ik ook weg.

• Wispe
  • Niet online
knakworst schreef op dinsdag 4 augustus 2026 @ 17:09:
De trading fees gaan per 5 oktober voor non-vip users ook even omhoog van 0,1% naar 0,25%.
Ze willen minder gebruikers lijkt het :?

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 04-08 18:14

NeoflexNL

Forever young

Jammer dat het weer klaar is, maar het ging al met al toch allemaal best lang goed.

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

• Den Berk
  • Registratie: Mei 2020
  • Nu online
Alle rewards die op pending stonden kunnen claimen, punten omgezet naar BTC en Eur. Time to move on.

• Wispe
  • Niet online
Heb vanmorgen ook 6x€25 vouchers gekocht en meteen wat transacties geBIT’t om die €150 op mijn Revolut rekening te krijgen.

Valt me nog mee dat ze de korting van de €25-voucher hebben laten staan. Maar die zal vast asap ook verdwijnen. :+

• Wispe
  • Niet online
Flexion1 schreef op zondag 26 juli 2026 @ 08:40:
[...]

Denk dat je al blij mag zijn dat ze je account niet gaan blokkeren oid. Vaak vinden ze het niet fijn als je op deze manier rewards binnen harkt.

Ze zullen de uitgekeerde rewards van de zomeractie niet meer terug kunnen halen denk ik.

Maar misschien heb je geluk :-)
Krijg net mail dat ze na onderzoek m’n punten terug hebben gegeven. Staan weer netjes op mn account.
Het duurde even, maar het recht heeft gezegevierd. :)

• outlandos
Toch maar de gok genomen met WireX. Gelijk toegevoegd aan mijn Curve wallet en eerste transacties probleemloos verlopen. Mooie 3% cashback (voor zolang het duurt).

• Talkan
  • Laatst online: 23:31
Wispe schreef op woensdag 5 augustus 2026 @ 10:36:

Valt me nog mee dat ze de korting van de €25-voucher hebben laten staan. Maar die zal vast asap ook verdwijnen. :+
Op Telegram hebben ze wel aangegeven dat die voucher blijft. Die wordt straks natuurlijk toch niet meer zoveel 'gekocht' met de nieuwe cashback regels.

• MTT
  • Niet online

MTT

kunnen beter 10 euro vouchers uitgeven

• Snaak123
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13-08 16:06
Rewards weer out of stock... Irritant

• Flexion1
Snaak123 schreef op maandag 10 augustus 2026 @ 11:30:
Rewards weer out of stock... Irritant
Ze zijn nu definitief op volgens medewerker Bybit op telegram

• Zaratrass
Flexion1 schreef op maandag 10 augustus 2026 @ 14:35:
[...]

Vreemd, want ze zijn bij mij op voorraad. ik heb zojuist eentje ingeruild.

wel jammer van die 2/3 euro van de summer actie. heb nog 40 euro te claimen maar die zijn op :(

[ Voor 17% gewijzigd door Zaratrass op 10-08-2026 14:58 ]

• Wispe
  • Niet online
Zaratrass schreef op maandag 10 augustus 2026 @ 14:56:
[...]

Vreemd, want ze zijn bij mij op voorraad. ik heb zojuist eentje ingeruild.
Hij bedoelt dat de bonus van de zomeractie op is. Daar hoef je niks ‘in te ruilen’. Die $10 aan crypto of €25-vouchers zijn inderdaad nog beschikbaar.

[ Voor 4% gewijzigd door Wispe op 10-08-2026 14:58 ]

• Snaak123
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13-08 16:06
[...]

Ah jammer! Dank voor het doorgeven

• SvMp
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
[...]

Wat een onprofessionele bende. Hebben ze een actie die tot in september zou duren, worden de beloningen in de eerste helft van augustus al stopgezet :r

• Wispe
  • Niet online
SvMp schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 13:18:
[...]

Wat een onprofessionele bende. Hebben ze een actie die tot in september zou duren, worden de beloningen in de eerste helft van augustus al stopgezet :r
Ehm, in de voorwaarden staat luid en duidelijk dat er €40k in de pot zit. Deze pot is bovendien tot tweemaal toe bijgevuld, en dan is het ineens een “onprofessionele bende”?

• Domino
Wispe schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 13:29:
[...]

Ehm, in de voorwaarden staat luid en duidelijk dat er €40k in de pot zit. Deze pot is bovendien tot tweemaal toe bijgevuld, en dan is het ineens een “onprofessionele bende”?
Onprofessioneel is wat overdreven, maar ze weten donders goed wat voor volume ze kunnen verwachten met zulke acties. D|e pot is dus gewoon bewust te laag ingezet.

Ondertussen is er ook nog geen melding dat die 40k pot op is op de betreffende actie pagina, dus misleidend is het wel.

• Wispe
  • Niet online
Domino schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 13:51:
[...]

Onprofessioneel is wat overdreven,
Nou, klaar. Geen ‘maar’ dus.

• Mr. Jinx
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
En je hebt er ook mensen tussen zitten die zo'n actie misbruiken door meteen alle opgespaarde uitgaven gaan GBIT-en met Curve, waardoor mensen die gewoon normaal geld uitgeven achter het net vissen.

• Domino
Wispe schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 13:53:
[...]

Nou, klaar. Geen ‘maar’ dus.
Jawel maar…
Hoewel ik het niet helemaal eens ben met het statement begrijp ik echt wel waar hij op doelt. Dus een hele dikke maar

Bybit is er de laatste tijd echt niet beter op geworden, jammer

• Trasos
  • Niet online
Mr. Jinx schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 13:55:
En je hebt er ook mensen tussen zitten die zo'n actie misbruiken door meteen alle opgespaarde uitgaven gaan GBIT-en met Curve, waardoor mensen die gewoon normaal geld uitgeven achter het net vissen.
Je hebt ook mensen zoals ik die GBIT'en en vervolgens er niet aan denken dat ze handmatig de boel moeten claimen... 8)7
Nou ja, met vorige acties genoeg extraatjes ontvangen, die paar tientjes mogen de pret niet drukken.

• Wispe
  • Niet online
Domino schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 14:07:
[...]

Bybit is er de laatste tijd echt niet beter op geworden, jammer
Dat ben ik met je eens, maar dat zal ongetwijfeld een reden hebben.

• Mr. Jinx
  • Niet online
Wispe schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 14:15:
[...]

Dat ben ik met je eens, maar dat zal ongetwijfeld een reden hebben.
Die is ook mooi :o Jij hebt er een sport van gemaakt om als eerste die pot telkens leeg te graaien, tot de laatste euro, en dan ben je het nog eens ook dat Bybit achteruit gaat. :?

• Wispe
  • Niet online
Als je vindt dat Curve verboden zou moeten worden, moet je een mailtje aan Bybit wagen in plaats van op een internetforum huilie te doen omdat anderen het spel gewoon volgens de regels spelen.

• SvMp
  • Niet online
Wispe schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 13:29:
[...]

Ja. Ze hangen een einddatum aan de actie. Met die pot wordt het een wedstrijdje wie als eerste de taken vervuld en beloningen binnen sleept. Dan moeten ze het ook als zodanig benoemen.

• Wispe
  • Niet online
SvMp schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 18:55:
[...]

Ja. Ze hangen een einddatum aan de actie. Met die pot wordt het een wedstrijdje wie als eerste de taken vervuld en beloningen binnen sleept. Dan moeten ze het ook als zodanig benoemen.
Dat hebben ze ook gedaan:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ou8QNPmo5jN57c9VNC9E8MM0HeA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SAXsy8mvKLsHZdxvJyZujh22.jpg?f=fotoalbum_large

Dat jij de voorwaarden niet leest, of ze wel leest maar vervolgens niet begrijpt of onthoudt, is natuurlijk niet de schuld van Bybit.

[ Voor 6% gewijzigd door Wispe op 11-08-2026 19:16 ]

• SvMp
  • Niet online
In de kleine lettertjes ja. Maar zeg dan gewoon: De actie duurt zolang de pot niet leeg is, in plaats van suggereren dat het tot september doorgaat.

• Wispe
  • Niet online
SvMp schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 21:43:
In de kleine lettertjes ja. Maar zeg dan gewoon: De actie duurt zolang de pot niet leeg is, in plaats van suggereren dat het tot september doorgaat.
_O- Er is niets mis mee om je eigen fouten toe te geven en te erkennen dat het toch niet aan de ander ligt.

Je weet het voor de volgende keer: (goed) lezen en niet alles voor zoete koek slikken.

• Mr. Jinx
  • Niet online
Wispe schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 15:51:
Als je vindt dat Curve verboden zou moeten worden, moet je een mailtje aan Bybit wagen in plaats van op een internetforum huilie te doen omdat anderen het spel gewoon volgens de regels spelen.
Nah, dat zeg ik ook niet. En ik doe niet 'huilie' (is dat kindertaal?) voor een paar euro'tjes hoor.
Ik constateer alleen dat jij telkens als eerste vol trots op dit forum deelt dat je de hele bonus hebt binnen geharkt, op een manier die ik inderdaad twijfel achtig vind, maar het valt binnen de regels dus het mag.

Maar als jij dan net een paar euro mis loopt door al die rare acties van GBIT en retouren, dan is er meteen paniek en post je het hier op het forum en tickets inschieten bij Bybit. Wie is er dan 'huilie' aan het doen?

Vervolgens wordt er hier de vraagt gesteld waarom de pot leeg is en hoe dat zit, en dan is het eigen schuld dikke bult, had je maar de regels moeten lezen. Nogal egocentrisch allemaal.

Bybit doet dit soort acties als leuk extra'tje voor de klanten. Maar door mensen zoals jij, die er een sport van maken als eerst die hele bonus binnen te harken, wordt dat gewoon verpest. En dan vinden ze het gek dat Bybit dit soort acties gaat afschalen.

• Wispe
  • Niet online
Het zit diep merk ik. Schaf gewoon een Curve-kaart aan en stop met huilen.

• SvMp
  • Niet online
Wispe schreef op woensdag 12 augustus 2026 @ 05:18:
[...]

_O- Er is niets mis mee om je eigen fouten toe te geven en te erkennen dat het toch niet aan de ander ligt.

Je weet het voor de volgende keer: (goed) lezen en niet alles voor zoete koek slikken.
Bybit zegt nog steeds dat het event 'Ongoing' is terwijl de pot leeg is. Het ligt niet aan mijn lezen, Bybit is gewoon niet zuiver bezig.

• Wispe
  • Niet online
SvMp schreef op woensdag 12 augustus 2026 @ 19:47:
[...]

Bybit zegt nog steeds dat het event 'Ongoing' is terwijl de pot leeg is. Het ligt niet aan mijn lezen, Bybit is gewoon niet zuiver bezig.
Dat jij artikel 6.4 van de voorwaarden niet leest, maakt niet dat Bybit onzuiver bezig is. Dus het event is inderdaad terecht ‘Ongoing’.

Le-zen.

• karakedi
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09:13
Ik kwam net dit tegen bij bybit. Snel even 1k gestort. Snel voordat het leeg is.

Verander even de taal indien het niet zichtbaar is

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/h_3VrX89z16ut2t3FH7yPHytlZk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/StDHzGobZh543uDXnJeHZ7DE.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 5% gewijzigd door karakedi op 13-08-2026 21:49 ]

• bllb
  • Registratie: Januari 2011
  • Niet online
Goede tip! Ik moest de app inderdaad veranderen naar Nederlandstalig om de actie bij de Rewards Hub te zien.

[ Voor 4% gewijzigd door bllb op 13-08-2026 22:08 ]

• CHRlS
Bij mij is de eerste geluksopdracht ‘Trade > 1000 eur’

• Barbapapa852
CHRlS schreef op donderdag 13 augustus 2026 @ 22:25:
Bij mij is de eerste geluksopdracht ‘Trade > 1000 eur’
Idem en ook maar voor €10

• Wispe
  • Niet online
Bij mij is de eerste (en enige) geluksopdracht ‘Nodig 1 NL vrienden uit om > €1 te storten’ voor 5 USDC.

Moord, brand, heb gemaild dat dit niet eerlijk is.

;)
Pagina: 1 ... 33 34 Laatste