Iemand hier al EURC gestuurd van Bybit naar Coinbase na afloop van de 15% actie op EURC, problemen mee ondervonden?
Vorige maand de coinbase route gebruikt om aan EURC te komen zonder tranactiekosten, EURC naar Bybit gestuurd, ging vlekkeloos op enkele minuten en was geloof ik de volle 7cent aan transferkosten.
Gisteren omgekeerde route geprobeerd, eerste vaststelling is al dat Bybit plots 3€ aan kosten rekent voor iets wat coinbase aan 0.07€ kan

, maar goed, niks aan te doen.
Maar nadat de transactie een volle dag op pending heeft gestaan, moet ik vandaag zelf ontdekken dat deze cancelled is door Bybit, zonder enige zichtbare notificatie of uitleg of alert. Nochtans alle mogelijke checks gedaan voor juist adres/chain en alle gevraagde extra info duidelijk meegegeven.
Toch vrij kansloos weer deze manier van werken van Bybit. Een transactie kan altijd foutlopen, alle begrip. Maar als je dan als platform niet in staat bent om zelfs een automatisch mailtje met notificatie en wat uitleg te sturen... weg vertrouwen weer voor mij persoonlijk, zo bouw je geen klanten relatie op.