Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Bybit Card Topic

Pagina: 1 ... 23 24 Laatste
Acties:

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
Limbeckx schreef op donderdag 6 november 2025 @ 14:51:
Er is een black friday actie bij bybit. Weet niet of het heel interessant is. 0.35% korting op het kopen van BTC. Met de huidige koersval... en je kunt ook nog best wel nep korting verstoppen in de koersveranderingen...
Heel mager inderdaad. En de helft van de prijzen zijn kostenbespaarders. Dus de kans is vrijwel zeker dat je met taken voltooien meer kwijt bent dan het oplevert.

Jammer.

• GmR
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06:42

GmR

Limbeckx schreef op donderdag 6 november 2025 @ 14:51:
Er is een black friday actie bij bybit. Weet niet of het heel interessant is. 0.35% korting op het kopen van BTC. Met de huidige koersval... en je kunt ook nog best wel nep korting verstoppen in de koersveranderingen...
Als je op de pagina van die actie doorscrollt naar beneden staat er een kopje "ontdek meer evenementen".
Één van de vermeldingen daar is "Bybit Card Black Friday Special: verdien 12% cashback".
Erop klikken lijkt echter naar de homepage van de site te leiden...
Wellicht komt er nog wat aan?

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06:32
GmR schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 08:33:
[...]

Als je op de pagina van die actie doorscrollt naar beneden staat er een kopje "ontdek meer evenementen".
Één van de vermeldingen daar is "Bybit Card Black Friday Special: verdien 12% cashback".
Erop klikken lijkt echter naar de homepage van de site te leiden...
Wellicht komt er nog wat aan?
Hier werkt die wel maar ook niet spannend, 12 procent van 28-11 tot 3-12 capped at €10

• RenaldoN
RenaldoN schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 09:12:
[...]

Hier werkt die wel maar ook niet spannend, 12 procent van 28-11 tot 3-12 capped at €10 al spreken ze op andere plek dit weer tegen en is het €75 cap

• Wispe
  • Niet online
RenaldoN schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 09:12:
[...]

Hier werkt die wel maar ook niet spannend, 12 procent van 28-11 tot 3-12 capped at €10
Voor anderen die dit niet lukt: zet je taal op Engels.

Ik lees in voorwaarde 6 dat de cap €150 is, toch?

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21:57

knakworst

Get more sats!

Topicstarter
Wispe schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 09:25:
[...]

Maar in de grote lettertjes is het een tientje.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YnG2qcBGEiMLI1E96ww_o8AZSqU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zK7t1LDpRuosTuBCdUmNVs91.jpg?f=fotoalbum_large

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22:39
knakworst schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 09:38:
[...]

[Afbeelding]
Een peuleschil vergeleken met die actie vorig jaar waar menig tweaker 2x 600 euro aan cashback heeft verzameld 😉

• Wispe
  • Niet online
knakworst schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 09:38:
[...]

[Afbeelding]
Moet haast een typfoutje zijn zou je denken, anders zou een transactie van nog geen €92 voldoende zijn om van een ‘geslaagde Black Friday-actie’ te spreken.

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Topicstarter
Wispe schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 09:45:
[...]

Moet haast een typfoutje zijn zou je denken, anders zou een transactie van nog geen €92 voldoende zijn om van een ‘geslaagde Black Friday-actie’ te spreken.
Bear market signs :p

• deuceboss
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22:28
Wispe schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 09:25:
[...]

Zucht... ik had hem net op Nederlands gezet voor een actie, krijg je je het nu weer de andere kant op... Waarom kunnen ze dit niet gewoon normaal doen voor alle talen?

• NCJ87
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 20-11 09:59
Zoals ik het lees zijn het drie aparte acties:
- 12% cashback capped 10 euro op alle aankopen geldig vanaf 28 november t/m 3 december
- 10% cashback capped 150 euro vanaf 3 tot 28 november op de volgende categorieën: retail, fashion, travel, dining, beauty, and general shopping categories, both online and in-store.
- En dan voor nieuwe gebruikers 10 euro bij 100 euro top up en voor iedereen 5 euro bij trade > 5000 dollar

Als die 10% klopt is het wel weer een prima actie!

[ Voor 3% gewijzigd door NCJ87 op 07-11-2025 11:02 ]

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22:39
Voor nieuwe users is de cap voor de 10% actie vastgesteld op 150 euro, voor bestaande gebruikers is het 75 euro zie in ik de voorwaarden.

• karakedi
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 00:26
paul-s83 schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 11:36:
Voor nieuwe users is de cap voor de 10% actie vastgesteld op 150 euro, voor bestaande gebruikers is het 75 euro zie in ik de voorwaarden.
Bestaande gebruikers die voor het eerst een CC aanvragen lees ik.

Bybit is altijd glashelder met zijn acties en voorwaarden ;)

• Peppernut
  • Registratie: Oktober 2024
  • Laatst online: 14-11 08:43
Waar kan je de actie überhaupt vinden?!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Topicstarter
Ook bijzonder deze banner.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XD62UD8XoepLodSGbR9f54E00oU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VIjyQI1r4SJCY6cIczWtmqW5.jpg?f=fotoalbum_large

Zodra je erop klikt kom je niet verder dan 7%.

• Limbeckx
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20-11 12:42
knakworst schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 13:15:
Ook bijzonder deze banner.

[Afbeelding]

Zodra je erop klikt kom je niet verder dan 7%.
Ik zie idd ook 7% en dat is 7% per jaar natuurlijk. Niet aan het eind van de 30 dagen....

• Wispe
  • Niet online
Vraagje:

Gisteren heb ik een bestelling voor bedrag X gedaan met ICS via Curve. Dit is nog niet ge-BIT’d. Nu krijg ik binnen 10 werkdagen bedrag X-Y teruggestort.
Dan staan bij ICS twee verschillende transacties (een betaling en een gedeeltelijke terugbetaling). Kan ik die X-transactie nu al geBIT’en of kan ik beter wachten tot de terugbetaling is gedaan? Of krijg ik sowieso alleen cashback over X-Y ondanks het twee transacties zijn?

Ik krijg nooit (gedeeltelijke) refund, dus dit is ook nieuw voor me.

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 22:16
Wispe schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 17:44:
Vraagje:

Gisteren heb ik een bestelling voor bedrag X gedaan met ICS via Curve. Dit is nog niet ge-BIT’d. Nu krijg ik binnen 10 werkdagen bedrag X-Y teruggestort.
Dan staan bij ICS twee verschillende transacties (een betaling en een gedeeltelijke terugbetaling). Kan ik die X-transactie nu al geBIT’en of kan ik beter wachten tot de terugbetaling is gedaan? Of krijg ik sowieso alleen cashback over X-Y ondanks het twee transacties zijn?

Ik krijg nooit (gedeeltelijke) refund, dus dit is ook nieuw voor me.
Staat er niet ‘this transaction has been refunded’ bij de originele transactie? Dat is wel de normale procedure, ook bij een gedeeltelijke refund.

• CHRlS
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 06:55
Domino schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 18:10:
[...]

Staat er niet ‘this transaction has been refunded’ bij de originele transactie? Dat is wel de normale procedure, ook bij een gedeeltelijke refund.
Je kan een gedeeltelijke refund overigens wel weer laten omzetten door Curve support om toch over het niet terugbetaalde deel de cashback te kunnen ontvangen.

• Peppernut
  • Registratie: Oktober 2024
  • Laatst online: 14-11 08:43
Peppernut schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 12:03:
Waar kan je de actie überhaupt vinden?!
Ik snap er weer helemaal niets van. Niet te vinden op 2 verschillende accounts, niet in de app, niet online, niet in het engels, niet in het nederlands.. Ga er maar vanuit dat het nog komt

• Flexion1
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 14-11 21:34
Peppernut schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 20:31:
[...]

Ik snap er weer helemaal niets van. Niet te vinden op 2 verschillende accounts, niet in de app, niet online, niet in het engels, niet in het nederlands.. Ga er maar vanuit dat het nog komt
En als je deze link volgt?

https://announcements.byb...ool--blt89d70918f329293d/

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:53
Directe link: https://www.bybit.eu/en-EU/black-friday-flash

Ik zit nu in de Alpha tier. Lekker de rest van de maand en volgende maand 4% cashback binnenharken.

• ElPensador
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 20-11 04:37
CHRlS schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 20:20:
[...]

Je kan een gedeeltelijke refund overigens wel weer laten omzetten door Curve support om toch over het niet terugbetaalde deel de cashback te kunnen ontvangen.
Ooh, hoe werkt dit? Dit zou me een hoop cb kunnen opleveren.

• CHRlS
ElPensador schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 22:29:
[...]

Ooh, hoe werkt dit? Dit zou me een hoop cb kunnen opleveren.
Transactie even openen en dan op ‘Get help with this transaction’ klikken en dan BIT aangeven. Dan gaat een support medewerker hem omzetten.

• ElPensador
CHRlS schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 01:49:
[...]

Transactie even openen en dan op ‘Get help with this transaction’ klikken en dan BIT aangeven. Dan gaat een support medewerker hem omzetten.
Oke nice, en hoelang duurt dit ongeveer?

• Wispe
  • Niet online
[...]

Ik hou dit even in de gaten. Ik kreeg gister pas een mail over een gedeeltelijke refund, dus die is nog niet in de gang gezet.

• CHRlS
ElPensador schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 06:48:
[...]

Oke nice, en hoelang duurt dit ongeveer?
Gaat via Curve support, dus dat is lastig te zeggen aangezien ze daar een aardige workload hebben volgens mij.

Maar de paar keer dat ik er gebruik van gemaakt heb was het binnen 2 a 3 dagen rond.

• Limbeckx
Netflix via bybit gewoon keihard gecancelled door Netflix. Geen bericht, geen refund niets. Had het een week geleden aangeschaft. Wel apart dit

• Wispe
  • Niet online
Limbeckx schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 10:57:
Netflix via bybit gewoon keihard gecancelled door Netflix. Geen bericht, geen refund niets. Had het een week geleden aangeschaft. Wel apart dit
Probeer eens via Curve en dan g’BIT?

• Limbeckx
Wispe schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 10:59:
[...]

Probeer eens via Curve en dan g’BIT?
Kan dat ook via curve? Herkent bybit als ik? Ik heb het nu direct via bybit gedaan?

• Wispe
  • Niet online
Limbeckx schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 11:01:
[...]

Kan dat ook via curve? Herkent bybit als ik? Ik heb het nu direct via bybit gedaan?
Kan via Curve ja. Ik weet niet hoe het zit met herkenbaarheid.

• Domino
Limbeckx schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 11:01:
[...]

Ja dat gaat normaal gesproken prima. Ik heb overigens geen Netflix, maar met prime via curve krijg je gewoon 100% cb.

• Limbeckx
Ik heb nu maar curve iig even opgezet. Met de gratis variant kun je maar 3 transacties later routen zag ik. Ik kijk het even aan. Als het redelijk werkt met chatgpt, Spotify en Netflix, wil ik nog wel een pro account nemen...

• remcoboy1479
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20-11 08:43
NCJ87 schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 11:01:
Zoals ik het lees zijn het drie aparte acties:
- 12% cashback capped 10 euro op alle aankopen geldig vanaf 28 november t/m 3 december
- 10% cashback capped 150 euro vanaf 3 tot 28 november op de volgende categorieën: retail, fashion, travel, dining, beauty, and general shopping categories, both online and in-store.
- En dan voor nieuwe gebruikers 10 euro bij 100 euro top up en voor iedereen 5 euro bij trade > 5000 dollar

Als die 10% klopt is het wel weer een prima actie!
Waar kan je zien of deze actief is op je account? Volgens de voorwaarden zouden bestaande klanten in aanmerking komen maar verder niet duidelijk.

• RenaldoN
remcoboy1479 schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 13:59:
[...]

Waar kan je zien of deze actief is op je account? Volgens de voorwaarden zouden bestaande klanten in aanmerking komen maar verder niet duidelijk.
Lijkt hier niet te werken ook al zijn het bestellingen met de juiste mmc codes.

• mustiej
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10-11 17:10
Mijn cashback is van 20% naar 2% gegaan. De nieuwe actie die voor bestaande gebruikers 10% moet geven, zie ik niet meer staan..?

Daarnaast wilde ik 100euro withdraweb waarvan 25euro bonus maar max withdraw is 75euro. Hoe doen jullie dit withdrawen via Revolut?

• U123456
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 23:45
mustiej schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 19:05:
Daarnaast wilde ik 100euro withdraweb waarvan 25euro bonus maar max withdraw is 75euro. Hoe doen jullie dit withdrawen via Revolut?
Topup van je Revolut rekening via de Bybit card. Dan is het een gewone card transactie. 100 EUR zou op de manier wel moeten lukken.

[ Voor 6% gewijzigd door U123456 op 08-11-2025 19:34 ]

• Sandrioni
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 00:43
Heeft iemand al daadwerkelijk 10% cb gekregen via deze actie? https://www.bybit.eu/en-EU/black-friday-flash

Ik heb me geregistreerd en een transactie met MCC 5691 (The Sting) met de kaart betaald via GBIT. Maar ik krijg niet de 10%...

http://pvoutput.org/intraday.jsp?id=49325&sid=44923

• Wispe
  • Niet online
[...]

Als ik op ‘get help with this transaction’ klik, dan krijg ik zo’n support vragenlijst:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6Lb4hW0EpaWDHt-RCASyfhbI7F0=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/7BcoGSvWgO73ifuZA7As3Mnv.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/f-e3G0ZJmOxLQMwWQCYPe-nbJj8=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/JiVO01R3Wr4Fn0Tu86Zt2GJS.png?f=fotoalbum_tile
Of bedoelde je de knop ‘report a problem with this transaction’?

• CHRlS
Wispe schreef op maandag 10 november 2025 @ 06:06:
[...]

Als ik op ‘get help with this transaction’ klik, dan krijg ik zo’n support vragenlijst:
[Afbeelding][Afbeelding]
Of bedoelde je de knop ‘report a problem with this transaction’?
In dat scherm met die topics even zoeken op back in time. Dan opent een chat waarin je gevraagd wordt naar de laatste 4 cijfers van de kaart waar het naar toe omgezet moet worden.

• Wispe
  • Niet online
Sandrioni schreef op zondag 9 november 2025 @ 23:02:
Heeft iemand al daadwerkelijk 10% cb gekregen via deze actie? https://www.bybit.eu/en-EU/black-friday-flash

Ik heb me geregistreerd en een transactie met MCC 5691 (The Sting) met de kaart betaald via GBIT. Maar ik krijg niet de 10%...
Ik zie niet in die actie staan dat je 10% cashback krijgt.
Die andere actie met 12% ivm BF kom ik niet op de pagina zelf. Link loopt dood/kan er niet op klikken.

• Frankisback
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06:41

12% Cashback This Blackfriday!
All users, both new and existing cardholders, can enjoy a boosted 12% cashback this Black Friday week. Register for the campaign to unlock 12% cashback, capped at €10, available exclusively from November 28 to December 3, 2025. This limited-time offer is available to the first 10,000 users who sign up.

https://www.bybit.eu/en-E...lackfriday_card_promotion

[ Voor 5% gewijzigd door Frankisback op 10-11-2025 06:30 ]

• Wispe
  • Niet online
CHRlS schreef op maandag 10 november 2025 @ 06:25:
[...]

In dat scherm met die topics even zoeken op back in time. Dan opent een chat waarin je gevraagd wordt naar de laatste 4 cijfers van de kaart waar het naar toe omgezet moet worden.
Ik zie geen chat openen. Het blijft steken op 2de screenshot hierboven?

• CHRlS
Wispe schreef op maandag 10 november 2025 @ 06:29:
[...]

Ik zie geen chat openen. Het blijft steken op 2de screenshot hierboven?
Heb even gekeken. Was voor mij ook al weer even geleden dat ik dit gebruikt heb.

Maar in de topics scherm kies je onderin chats > new conversation > curve features > go back in time

Daarna via de chatbot wat zaken invoeren. En toen is het bij mij omgezet door een medewerker.

• Wispe
  • Niet online
CHRlS schreef op maandag 10 november 2025 @ 06:46:
[...]

Heb even gekeken. Was voor mij ook al weer even geleden dat ik dit gebruikt heb.

Maar in de topics scherm kies je onderin chats > new conversation > curve features > go back in time

Daarna via de chatbot wat zaken invoeren. En toen is het bij mij omgezet door een medewerker.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/byjTBbh3-xhvhQzYiek0U2cvt5E=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/gJvc6d85Ab45fLvfr7gGFrVh.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/d7pjw2ErHxduvVzuVpD5sLaEMew=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/LbQRspBlKuFinNGCNQKyHD0u.png?f=fotoalbum_tile
Lange leve AI 8)7

Heb nu maar getypt om welke transactie het gaat, nu afwachten.

Zoveel gedoe voor €1 cashback _O-

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Topicstarter
Wispe schreef op maandag 10 november 2025 @ 06:52:
[...]
[Afbeelding][Afbeelding]
Lange leve AI 8)7

Heb nu maar getypt om welke transactie het gaat, nu afwachten.

Zoveel gedoe voor €1 cashback _O-
Bij de meeste AI chatbots wordt een commando, no I don't need an AI bot but a real person of flesh and blood goed begrepen.

• Wispe
  • Niet online
https://www.nu.nl/economi...enkele-euros-duurder.html

Prijzen gaan per direct in. Misschien handig om te weten ivm reguleren van cashback.

• Freekers
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Jarrovski75 schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 05:01:
[...]

Hier ook mee te maken. Meerdere refunds naar Bybit NL via Curve. De NL kaart bewust uit Curve gehaald om te voorkomen dat er nog refunds naartoe konden worden gestuurd. Van 3 refunds op dezelfde dag vanuit dezelfde leverancier (Expedia) werd er vervolgens maar 1 omgezet naar Curve Cash, de andere 2 werden vrolijk weer doorgezet naar de (in de App) niet meer gekopelde NL kaart.

Curve support is niet echt supportive en draait er omheen. Bybit NL support is inmiddels ruim een maand bezig refunds over te zetten naar Bybit EU, en sluiten spontaan meldingen af. :(
Is dit ooit nog goedgekomen? Ik zit in exact hetzelfde schuitje. Tijdens de migratie heb ik echter een opt-out gedaan van NL naar EU en destijds een nieuw EU-account aangemaakt. Volgens mij ben ik dus echt de sjaak. Het gaat om circa 170 euro, zuur geld. Volgens Curve is het bedrag wel degelijk teruggestort op de oude .NL Bybit-card, en ze hebben me het ARN-nummer van de transactie gegeven. Wellicht dat Bybit-support daar iets mee kan, maar ik betwijfel het, want erg kundig gaat het er tot nu toe niet aan toe.

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01:04
Wispe schreef op maandag 10 november 2025 @ 12:38:
https://www.nu.nl/economi...enkele-euros-duurder.html

Prijzen gaan per direct in. Misschien handig om te weten ivm reguleren van cashback.
1 euro sneller de €50 cap bereikt per maand.
dat wordt dus €1 sneller overstappen naar de CRO kaart ;)

nothing stops this train

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Topicstarter
Ik vind het de 40 euro niet waard, toch leuk dat er meerdere opties zijn.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1A716fi5dQPK12Yq0PoMcGQG_jo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0yauwsRFL6QKMkHrZp4fuLP7.jpg?f=fotoalbum_large

• Wispe
  • Niet online
Doe gewoon Bitcoin in plaats van dit…

• Wispe
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/K_eWLXkJx14BBf5eQYlNDopqOsM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EdoUp5AYXXpua4c1kNNOm4wU.jpg?f=fotoalbum_large

25 USDC erbij, weet niet waarom. Jullie ook?

• karakedi
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 00:26
Wispe schreef op zaterdag 15 november 2025 @ 14:03:
[Afbeelding]

25 USDC erbij, weet niet waarom. Jullie ook?
Ik had het ook. Dit staat bij de omschrijving. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gUjVfXB6Y3zvrm-Oh52_DAXDwNA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NXhXRcoO5OaDibZLASWOI62g.jpg?f=fotoalbum_large

• CHRlS
Wispe schreef op vrijdag 14 november 2025 @ 16:20:
Doe gewoon Bitcoin in plaats van dit…
Ja, hier ook. Meteen goed gebruikt voor wat sub 100K BTC :7

• Wispe
  • Niet online
karakedi schreef op zaterdag 15 november 2025 @ 14:15:
[...]

Ik had het ook. Dit staat bij de omschrijving. [Afbeelding]
Wel eerlijk van Bybit. Worden mensen die laatst half beweerden dat Bybit failliet zou gaan op hun plek gezet. :+

• X21r
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:48
Ik heb ze ook te pakken die 20 en 5 USDC.
Sinterklaas is nog niet eens aangemeerd en hij deelt al uit met Pepercoins..

• Acidrain
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-11 15:01
Ik heb hem ook. Dit komt omdat er een paar dagen een welkom bonus van 20 online heeft gestaan waar je recht op had als je x bedrag had gehandeld of x bedrag had uitgegeven met de cc. Weet ff niet meer welke van de 2. Opeens was die bonus verdwenen. Hier volgens mij ook nog wel benoemd in het topic door een aantal. Nu krijgen we dus die 20 + 5 extra voor het oopsje.
Wel netjes opgelost!

• -Tim-
  • Registratie: Januari 2006
  • Nu online

-Tim-

Niet geraakt is altijd mis.

Ik kreeg ook de notificatie van die 20+5 USDC, maar weet niet of het is bijgeschreven. Moesten jullie die bonus nog claimen of ging het vanzelf er bij?

• Wispe
  • Niet online
-Tim- schreef op zondag 16 november 2025 @ 07:01:
Ik kreeg ook de notificatie van die 20+5 USDC, maar weet niet of het is bijgeschreven. Moesten jullie die bonus nog claimen of ging het vanzelf er bij?
Ging vanzelf, kan je zien in transactiegeschiedenis.

• GioStyle
Ah, die bonus waar ik volgens hun eigen voowaarden geen recht op zou hebben. Nou, bedankt. :+

• Wispe
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8EjRWLze6RhoR-RqgpJWtLEcZZE=/x800/filters:strip_exif()/f/image/krf7HUoWjyom3lVgeJvtKApt.png?f=fotoalbum_large

Deze actie is toch niet interessant als je transactiekosten ad 0,1% moet betalen? :?

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Topicstarter
Wispe schreef op zondag 16 november 2025 @ 09:22:
[Afbeelding]

Deze actie is toch niet interessant als je transactiekosten ad 0,1% moet betalen? :?
Hint: Bybit is een organisatie met winstoogmerk.

• Wispe
  • Niet online
knakworst schreef op zondag 16 november 2025 @ 14:51:
[...]

Hint: Bybit is een organisatie met winstoogmerk.
Tuurlijk, maar deze actie slaat nergens op lijkt me.
Wat is hun winst met die cashback-acties?

• ElPensador
[Afbeelding]

Ik had nog fee savers, dus 5000 traden was 5eu fee saver naar 5eu voor de bybit card

• Wispe
  • Niet online
ElPensador schreef op zondag 16 november 2025 @ 20:59:
[...]

Ik had nog fee savers, dus 5000 traden was 5eu fee saver naar 5eu voor de bybit card
Dat klopt toch niet met nummer 2 in de screenshot (kleine letters)?

• Mr. Jinx
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
[Afbeelding]

Als je alleen maar trade om die bonus dingen te pakken, dan is het niet interessant nee.
Als je gewoon trade omdat je echt wilt traden, dan is het toch weer een leuke korting op je handelskosten?

• ElPensador
Wispe schreef op zondag 16 november 2025 @ 21:16:
[...]

Dat klopt toch niet met nummer 2 in de screenshot (kleine letters)?
Jawel werkt gewoon, en nog kleine winst op traden gepakt :)

• dennisbos
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 23:52
Ik kan geen points meer inwisselen doordat ik de bekende mail heb gehad. Nu twijfel ik om een account te maken voor mijn vrouw. Kan ik dan wel vanuit mijn bankrekening geld op haar kaart zetten? Zijn er verder nog zaken waar ik op moet letten? Ik heb mijn eigen kaart inmiddels beëindigd. Hopelijk is er binnenkort nog een mooie welkomstactie ofzo.

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Topicstarter
dennisbos schreef op maandag 17 november 2025 @ 10:35:
Ik kan geen points meer inwisselen doordat ik de bekende mail heb gehad. Nu twijfel ik om een account te maken voor mijn vrouw. Kan ik dan wel vanuit mijn bankrekening geld op haar kaart zetten? Zijn er verder nog zaken waar ik op moet letten? Ik heb mijn eigen kaart inmiddels beëindigd. Hopelijk is er binnenkort nog een mooie welkomstactie ofzo.
Waarom zou je dan nog willen assciëren met zo'n partij? Kun je toch beter ergens anders kijken.

• dennisbos
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 23:52
Zou ik wel willen, maar volgens mij is er niet een gelijkwaardig alternatief op dit moment. Vaak moet je dan ook die coin staken of iets dergelijks, en dat lesje heb ik wel geleerd met cdc.

• Wispe
  • Niet online
dennisbos schreef op maandag 17 november 2025 @ 10:35:
Zal vast kunnen, maar iets zegt mij dat je hiermee (wederom) in strijd met hun regels handelt want je omzeilt de ban.

• Twanroy
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 20:50
Hallo allemaal,
ik ben sind kort begonnen met Bybit vanwege de cashbacks. Nu zit ik momenteel in beta tier, en vraag ik me hetvolgende af:
Ik moet binnenkort een vakantie betalen (via Booking.com), dit is een transactie van ruim €3500,-
Is het voordeliger om hiermee te wachten tot de volgende maand, of beter nog deze maand de betaling doen?

• GioStyle
Twanroy schreef op maandag 17 november 2025 @ 15:11:
Hallo allemaal,
ik ben sind kort begonnen met Bybit vanwege de cashbacks. Nu zit ik momenteel in beta tier, en vraag ik me hetvolgende af:
Ik moet binnenkort een vakantie betalen (via Booking.com), dit is een transactie van ruim €3500,-
Is het voordeliger om hiermee te wachten tot de volgende maand, of beter nog deze maand de betaling doen?
Hangt van je uitgavenpatroon af. Houd er rekening mee: je moet €3500 uitgeven om in de volgende tier te komen. Met 2%/€50 cashback houdt in dat je ongeveer over €1000 geen cashback krijgt.

• Twanroy
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 20:50
GioStyle schreef op maandag 17 november 2025 @ 15:35:
[...]

Hangt van je uitgavenpatroon af. Houd er rekening mee: je moet €3500 uitgeven om in de volgende tier te komen. Met 2%/€50 cashback houdt dat je ongeveer over €1000 geen cashback krijgt.
In normale maanden zal ik de €3500 niet halen, maar nu met deze aanbetaling eenmalig wel.
Maar ik begreep dat de Alpha Tier die je haalt (4% cashback) ook nog de hele opvolgende maand geldt.
Vandaar dat het mij beter lijkt om de aanbetaling vd vakantie begin december te doen, zodat ik hele maand december en januarie in de alpha tier zit. Of mis ik ergens iets?

• Wispe
  • Niet online
Met die Black Friday-actie in aantocht waarover je 12% cashback krijgt tot max €150 denk ik dat je beter daarop kunt wachten. Dan op 1/2 december die €3500 betalen en heb je:
- €1250 x 12% = €150,00 cashback.
- €2250 x 2% = €45,00 cashback.
- Zit je bijna 2 hele maanden in de alpha-tier waarover je 4% krijgt tot max €150 per maand.

Zoiets.
Toch? Weet alleen niet of het zo werkt.

• bureno
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-11 21:29
Zo te zien is alles weer uitverkocht bij het inwisselen van punten, enig idee hoe snel normaal gesproken weer wordt aangevuld? Er staat geen timer o.i.d. bij deze keer.

• SN3
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 19-11 23:22

SN3

Belg

Wispe schreef op maandag 17 november 2025 @ 15:46:
Met die Black Friday-actie in aantocht waarover je 12% cashback krijgt tot max €150 denk ik dat je beter daarop kunt wachten. Dan op 1/2 december die €3500 betalen en heb je:
- €1250 x 12% = €150,00 cashback.
- €2250 x 2% = €45,00 cashback.
- Zit je bijna 2 hele maanden in de alpha-tier waarover je 4% krijgt tot max €150 per maand.

Zoiets.
Toch? Weet alleen niet of het zo werkt.
Die 12% BF cashback is max 10€ cashback

• Wispe
  • Niet online
SN3 schreef op maandag 17 november 2025 @ 17:08:
[...]

Die 12% BF cashback is max 10€ cashback
Staat in de tekst ja, in de voorwaarden staat €150.
€10 cashback betekent dat een rondje boodschappen van €92 voldoende is. Kan me niet voorstellen dat dat de bedoeling is van een Black Friday-actie.

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Topicstarter
Wispe schreef op maandag 17 november 2025 @ 17:10:
[...]

Staat in de tekst ja, in de voorwaarden staat €150.
€10 cashback betekent dat een rondje boodschappen van €92 voldoende is. Kan me niet voorstellen dat dat de bedoeling is van een Black Friday-actie.
Dromen mag altijd.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/W6Exg2_dqBgEBHJRHJ6uROftAJQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LkongJDImv6quVic3lFaFAWU.jpg?f=fotoalbum_large

• Wispe
  • Niet online
Als je teksten gaat copy pasten neem je inderdaad eventuele fouten over.

We gaan het zien.

Ik ben in ieder geval mijn uitgaven aan het opsparen in Curve voor het geval toch €150 wordt. :P

[ Voor 9% gewijzigd door Wispe op 17-11-2025 18:32 ]

• Deurwaarder
  • Registratie: Juli 2014
  • Nu online

Deurwaarder

*blaf*

Wel een lastig window, 28 t/m 3.
Met wat pech settlen transacties dan in December ipv November en gebruikt ie je limiet can December.
Ik heb wel een berg transacties klaar voor GBIT, dus op de 28e maar zsm doen.

-Geen deurwaarder-

• Domino
Deurwaarder schreef op maandag 17 november 2025 @ 19:11:
Wel een lastig window, 28 t/m 3.
Met wat pech settlen transacties dan in December ipv November en gebruikt ie je limiet can December.
Ik heb wel een berg transacties klaar voor GBIT, dus op de 28e maar zsm doen.
Dan heb je kans dat ze niet in aanmerking komen voor de 12% actie. Grote kans dat ze de transactie datum gebruiken, ipv de settlement datum.

• ruudonline
  • Registratie: Juni 2002
bureno schreef op maandag 17 november 2025 @ 16:18:
Zo te zien is alles weer uitverkocht bij het inwisselen van punten, enig idee hoe snel normaal gesproken weer wordt aangevuld? Er staat geen timer o.i.d. bij deze keer.
Ja, dat schiet inderdaad niet op zo. Vorige keer duurde het wel 2 weken (met timer). Geen idee waarom hier een limiet op zit/ 'uitverkocht' raakt.

• Wispe
  • Niet online
ruudonline schreef op dinsdag 18 november 2025 @ 21:24:
[...]

Ja, dat schiet inderdaad niet op zo. Vorige keer duurde het wel 2 weken (met timer). Geen idee waarom hier een limiet op zit/ 'uitverkocht' raakt.
Het saldo op jouw spaarrekening is toch ook niet oneindig?

• -Tim-
  • Nu online

-Tim-

Wispe schreef op dinsdag 18 november 2025 @ 21:28:
[...]

Het saldo op jouw spaarrekening is toch ook niet oneindig?
Flauwe reactie. Je zou kunnen stellen dat als zij die cashback beloven, ze daar genoeg spaargeld/inkomsten voor hebben om die belofte in te willigen. Op deze manier komt het een beetje over bait-and-switcherig over van Bybit.

Maar dit is niet ‘mijn eerste rodeo’ en ik weer dat ze vanzelf terugkomen.

• Wispe
  • Niet online
-Tim- schreef op dinsdag 18 november 2025 @ 22:04:
[...]

Flauwe reactie. Je zou kunnen stellen dat als zij die cashback beloven, ze daar genoeg spaargeld/inkomsten voor hebben om die belofte in te willigen. Op deze manier komt het een beetje over bait-and-switcherig over van Bybit.

Die belofte hebben ze toch ook ingewilligd? :?
Geld is gewoon op. Zo moeilijk begrijpen is dat toch niet?

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Topicstarter
-Tim- schreef op dinsdag 18 november 2025 @ 22:04:
[...]

Mocht je geduld opraken, je kan altijd het schuifje van auto cashback aanzetten, heb je een dag later je cashback.

• SvMp
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Wispe schreef op dinsdag 18 november 2025 @ 22:08:
[...]

Die belofte hebben ze toch ook ingewilligd? :?
Geld is gewoon op. Zo moeilijk begrijpen is dat toch niet?
Dan moeten ze daar transparant over te zijn, bijvoorbeeld met duidelijke termijnen. Nu staan al die inwisselmogelijkheden nog op beschikbaar en zie je pas dat het niet kan als je er op klikt.

Daarnaast zie ik ByBit voortdurend nieuwe acties starten. Dat past niet bij de bewering dat het geld op is.

[ Voor 11% gewijzigd door SvMp op 20-11-2025 12:24 ]

• SvMp
  • Niet online
knakworst schreef op dinsdag 18 november 2025 @ 22:23:
[...]

Mocht je geduld opraken, je kan altijd het schuifje van auto cashback aanzetten, heb je een dag later je cashback.
Dat zetten ze ook regelmatig voor onbepaalde tijd stop.

• Wispe
  • Niet online
SvMp schreef op donderdag 20 november 2025 @ 12:23:
[...]

Dan moeten ze daar transparant over te zijn, bijvoorbeeld met duidelijke termijnen.
Als jij een kledingstuk wil kopen, moet dan vooraf op de website van de kledingwinkel staan of het op voorraad is? Het gebeurt weleens dat je achteraf een mailtje krijgt met dat het niet op voorraad is.
Nu staan al die inwisselmogelijkheden nog op beschikbaar en zie je pas dat het niet kan als je er op klikt.
Een kledingstuk dat niet meer op voorraad is, staat ook gewoon zichtbaar op de website met de melding dat het niet meer op voorraad is. Precies hetzelfde.
Daarnaast zie ik ByBit voortdurend nieuwe acties starten. Dat past niet bij de bewering dat het geld op is.
Jij hebt toch ook verschillende spaarpotjes voor verschillende doeleinden?

• SvMp
  • Niet online
Wispe schreef op donderdag 20 november 2025 @ 12:33:
[...]

Als jij een kledingstuk wil kopen, moet dan vooraf op de website van de kledingwinkel staan of het op voorraad is? Het gebeurt weleens dat je achteraf een mailtje krijgt met dat het niet op voorraad is.

[...]

Een kledingstuk dat niet meer op voorraad is, staat ook gewoon zichtbaar op de website met de melding dat het niet meer op voorraad is. Precies hetzelfde.

[...]

Jij hebt toch ook verschillende spaarpotjes voor verschillende doeleinden?
Ik begrijp niet waarom mensen met amateurisme van ByBit goedpraten. Dit speelt al langer, dit topic staat vol met voorbeelden. De enige reden dat ik er klant ben is dat de acties best wat opleveren maar man, man, man wat een puinhoop is het daar.

• Wispe
  • Niet online
SvMp schreef op donderdag 20 november 2025 @ 12:38:
[...]

Ik begrijp niet waarom mensen met amateurisme van ByBit goedpraten. Dit speelt al langer, dit topic staat vol met voorbeelden. De enige reden dat ik er klant ben is dat de acties best wat opleveren maar man, man, man wat een puinhoop is het daar.
Ik begrijp niet waarom mensen denken dat Bybit oneindig geld heeft en dat moet blijven uitdelen.

• BektLekker
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 21:42
Ik heb de black friday 12% €10 actie al afgevinkt. Anderen ook?

• BeyondThunder
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20-11 17:56

BeyondThunder

Lost Lightning

BektLekker schreef op donderdag 20 november 2025 @ 16:08:
Geldt die cashback ook als je met fiat betaald?
Ik kan dat nergens vinden.

• -Tim-
  • Nu online

-Tim-

Wispe schreef op donderdag 20 november 2025 @ 12:39:
[...]

Ik begrijp niet waarom mensen denken dat Bybit oneindig geld heeft en dat moet blijven uitdelen.
Ik stel niet dat ze oneindig geld moeten (blijven) uitdelen. Mijn kritiek, en ik denk voor velen anderen, is dat de gebruikservaring zo'n ongelooflijk zooitje is bij Bybit, dat je ze onmogelijk veel vertrouwen kan toeberekenen. Zeker voor een financiele instantie. En dan gaat het echt niet alleen om de ondoorzichtigheid van hun acties, ook het verdere gebruik van hun platform heeft een handleiding nodig die je elke week wel weer kan bijschaven.

Dit maakt bijvoorbeeld ook dat ik eigenlijk helemaal niet mensen graag refer naar Bybit, zélfs als dat betekent dat ik er goed voor betaald krijg. Dat is toch raar/jammer/niet optimaal? Vul zelf maar in. Ik vind dat je daar best kritiek op mag uitten, terwijl ik tegelijkertijd natuurlijk dankbaar ben voor het gratis geld.

Gewoon een gemiste kans om gebruikers daadwerkelijk blij te maken, en user-satisfaction niet slechts af te kopen met 'bijzondere' acties.

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:18
10 euro max? Aiii de gouden tijden qua acties lijken wel voorbij.

Moet je tegenwoordig eigenlijk nog steeds in crypto afrekenen om in aanmerking te komen voor de reguliere cashback?

• Deurwaarder
  • Registratie: Juli 2014
  • Nu online

Deurwaarder

*blaf*

Nou, in de Rewards Hub staat die inderdaad als afgevinkt, maar daar staat ook dat de actieperiode 28 November begint.
En op geen van min transacties deze maand heb ik meer dan mijn normale tier cashback gehad.
Dus ik denk dat het nog moet komen. En dan hopelijk met die 150 euro limiet, ipv 10. Maar dat zien we volgende week.

-Geen deurwaarder-

• Wispe
  • Niet online
Deurwaarder schreef op donderdag 20 november 2025 @ 20:00:
[...]

Nou, in de Rewards Hub staat die inderdaad als afgevinkt, maar daar staat ook dat de actieperiode 28 November begint.
En op geen van min transacties deze maand heb ik meer dan mijn normale tier cashback gehad.
Dus ik denk dat het nog moet komen. En dan hopelijk met die 150 euro limiet, ipv 10. Maar dat zien we volgende week.
Ik snap het nut van dat afvinken niet.

• SvMp
  • Niet online
outlandos schreef op donderdag 20 november 2025 @ 19:51:
[...]

10 euro max? Aiii de gouden tijden qua acties lijken wel voorbij.

Moet je tegenwoordig eigenlijk nog steeds in crypto afrekenen om in aanmerking te komen voor de reguliere cashback?
Een Black Friday tientje is leuk maar inderdaad erg schraal ten opzichte van een jaar geleden (toen we 15% onbeperkt cashback kregen)

• Wispe
  • Niet online
SvMp schreef op donderdag 20 november 2025 @ 23:34:
[...]

Een Black Friday tientje is leuk maar inderdaad erg schraal ten opzichte van een jaar geleden (toen we 15% onbeperkt cashback kregen)
Vorig jaar was een maximum van €600, niet onbeperkt.

Ik blijf maar vreemd vinden dat in de voorwaarden €150 staat en verder overal €10. Je zou denken dat de juridische afdeling van Bybit zorgvuldig voorwaarden opstellen.
Pagina: 1 ... 23 24 Laatste