WK 2026: Scoor de beste deals! Stel jouw winnende opstelling samen met behulp van ons advies.

Bybit Card Topic

Pagina: 1 ... 30 31 Laatste
Acties:

• Flexion1
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 21:51
Weer nieuwe actie op Bybit. Topup en trade marathon
500 euro storten = 10 usdc
5000 = 50 usdc
50.000 = 100 usdc :-: iets te gek in mijn geval

Ze reken de storting in dollars dus bedrag om te storten kan iets lager zijn
Daarnaast weer voor traden

[ Voor 18% gewijzigd door Flexion1 op 02-05-2026 06:44 ]

• Sandrioni
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21:37
De eerste 500 heb ik afgevinkt, maar wáár kan je dit 10 USDC dan claimen?

http://pvoutput.org/intraday.jsp?id=49325&sid=44923

• Flexion1
Sandrioni schreef op zaterdag 2 mei 2026 @ 07:11:
De eerste 500 heb ik afgevinkt, maar wáár kan je dit 10 USDC dan claimen?
Staat erbij als je op de voltooide taak klikt. Na 3 dagen kan je claimen. Om te voorkomen dat je het er gelijk weer afhaalt

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:24
Flexion1 schreef op zaterdag 2 mei 2026 @ 06:35:
Weer nieuwe actie op Bybit. Topup en trade marathon
500 euro storten = 10 usdc
5000 = 50 usdc
50.000 = 100 usdc :-: iets te gek in mijn geval

Ze reken de storting in dollars dus bedrag om te storten kan iets lager zijn
Daarnaast weer voor traden
Is dat alleen fiat topups of kan ik van een ander platform crypto overmaken?

• Flexion1
outlandos schreef op zaterdag 2 mei 2026 @ 13:18:
[...]

Is dat alleen fiat topups of kan ik van een ander platform crypto overmaken?
Bij vorige acties werkt crypto overmaken ook. Anders doe je eerst testbedrag voor eerst 500

• outlandos
Flexion1 schreef op zaterdag 2 mei 2026 @ 13:41:
[...]

Bij vorige acties werkt crypto overmaken ook. Anders doe je eerst testbedrag voor eerst 500
Yes werkt.

• Sandrioni
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21:37
Flexion1 schreef op zaterdag 2 mei 2026 @ 07:37:
[...]

Staat erbij als je op de voltooide taak klikt. Na 3 dagen kan je claimen. Om te voorkomen dat je het er gelijk weer afhaalt
Nou ja, iets specifieker: 3 dagen nádat de actie is afgelopen lees ik.... Dus 3 juni pas

http://pvoutput.org/intraday.jsp?id=49325&sid=44923

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 08-06 16:05

NeoflexNL

Forever young

Ook hier na tijden probleemloos gebruik een verzoek om mn KYC weer te verifiëren.

Zijn er hier nog zzp'ers met de gouden tip? Wat een drama zeg..

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
Bij verschillende webshops krijg ik nu de melding "Need to enter PIN". Ik heb de pin al gereset, maar dat mag niet baten. Iemand nog een tip?

• Eegee
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:14
GioStyle schreef op zondag 3 mei 2026 @ 22:26:
Bij verschillende webshops krijg ik nu de melding "Need to enter PIN". Ik heb de pin al gereset, maar dat mag niet baten. Iemand nog een tip?
Volgens Telegram moet je autorisatie via vingerafdruk of FaceID aan hebben staan, als je dat nog niet hebt.

[ Voor 4% gewijzigd door Eegee op 03-05-2026 22:34 ]

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
Eegee schreef op zondag 3 mei 2026 @ 22:34:
[...]

Volgens Telegram moet je autorisatie via vingerafdruk of FaceID aan hebben staan, als je dat nog niet hebt.
Ik herinner me dat ik laatst 'ATM Withdrawals' heb uitgezet. Het zou me echt niet meer verbazen als het zomaar daarmee te maken heeft.

• Flexion1
Sandrioni schreef op zondag 3 mei 2026 @ 18:22:
[...]

Nou ja, iets specifieker: 3 dagen nádat de actie is afgelopen lees ik.... Dus 3 juni pas
Staan 2 verschillende voorwaarden. Net onder de reward staat 3 dagen na voltooien actie. En verder in de tekst 3 dagen na einde evenement. Bybit medewerker op telegram gaf aan dat het eerste geldt. Dus na voltooien van de taak.

Anyway. Ga het over paar dagen zien

• vickypollard
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14:16
Ook maar even gestort, dat komt wel op :) Toch weer leuk meegenomen

[ Voor 25% gewijzigd door vickypollard op 04-05-2026 11:17 ]

• bllb
  • Registratie: Januari 2011
  • Niet online
Flexion1 schreef op zaterdag 2 mei 2026 @ 07:37:
[...]

Heeft iemand al ergens de optie gevonden om het te claimen? Ik zie alleen 'accomplished' staan, terwijl de 3 dagen inmiddels voorbij zijn.

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 20:08
bllb schreef op zaterdag 9 mei 2026 @ 08:21:
[...]

Heeft iemand al ergens de optie gevonden om het te claimen? Ik zie alleen 'accomplished' staan, terwijl de 3 dagen inmiddels voorbij zijn.
Drie dagen na afloop van deze actie. Na 31 Mei dus.

Is bevestigd door een Bybit medewerker in het TG kanaal.

• Barbapapa852
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:11
Nog meer mensen al opgevallen dat de 100% cashback op Prime weg is? Hier zijn nu andere subscriptions voor terug gekomen.

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 17:11

knakworst

Get more sats!

Topicstarter
Ik zie inderdaad OpenAI, Claude, Netflix, Spotify, Tradingview, Financial Times, IQIYI, en iets onleesbaars voor mij.

• vahazabe
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 19:04
Barbapapa852 schreef op vrijdag 22 mei 2026 @ 06:53:
Nog meer mensen al opgevallen dat de 100% cashback op Prime weg is? Hier zijn nu andere subscriptions voor terug gekomen.
In de app is prime verdwenen, op de website staat het er nog. Zou jammer zijn, want via prime kun je o.a. apple tv, hbo max etc ook met cashback krijgen.

• karakedi
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08-06 21:29
Knip, affiliate links zijn niet toegestaan (maar dat weet je ook wel...)

[ Voor 92% gewijzigd door Taro op 22-05-2026 13:03 ]

• bllb
  • Niet online
Hier ook aan de actie meegedaan door voor 505 € maandelijks EURC te kopen, maar inderdaad na 10+ werkdagen nog niets ontvangen. Ik weet niet zo goed of ik er verstandig aan doe verder af te wachten of contact op te nemen.

• Snaak123
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-06 10:38
Ik kan me nog steeds niet registreren voor die pizza day rewards event. Anderen hier ook last van? Hij geeft aan dat er een systeemfout is

• vickypollard
Snaak123 schreef op vrijdag 22 mei 2026 @ 14:23:
Ik kan me nog steeds niet registreren voor die pizza day rewards event. Anderen hier ook last van? Hij geeft aan dat er een systeemfout is
Het is alleen voor nieuwe gebruikers

• Eegee
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:14
vahazabe schreef op vrijdag 22 mei 2026 @ 08:52:
[...]

In de app is prime verdwenen, op de website staat het er nog. Zou jammer zijn, want via prime kun je o.a. apple tv, hbo max etc ook met cashback krijgen.
Het was een foutje volgens de ambassador op de Europese telegram. Sluit de app, clear cache en herstart en Prime staat er weer bij.

• Flexion1
bllb schreef op vrijdag 22 mei 2026 @ 12:01:
Hier ook aan de actie meegedaan door voor 505 € maandelijks EURC te kopen, maar inderdaad na 10+ werkdagen nog niets ontvangen. Ik weet niet zo goed of ik er verstandig aan doe verder af te wachten of contact op te nemen.
Afwachten nog. Je recurring buy moet 3 maanden lopen, niet 3 maandelijkse aankopen.

Dus als je op 1 maart bent begonnen zit je na 1 juni op 3 maanden en dan krijg je het binnen 7 werkdagen uit mijn hoofd.

dus nog even geduld

• vahazabe
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 19:04
Eegee schreef op vrijdag 22 mei 2026 @ 15:06:
[...]

Het was een foutje volgens de ambassador op de Europese telegram. Sluit de app, clear cache en herstart en Prime staat er weer bij.
Typisch Bybit

• omitz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-06 23:08
Is er een manier om een transactieoverschrift te genereren waarin ook de deposits staan die je naar de kaart hebt gebracht (Zoals een bank dat doet met Af en bij)? Mijn kaart had van de week precies € 0.00 erop staan, dat wekt een beetje argwaan.

Wie het laatst lacht, denkt het langzaamst.

• Domino
omitz schreef op zaterdag 23 mei 2026 @ 10:38:
Is er een manier om een transactieoverschrift te genereren waarin ook de deposits staan die je naar de kaart hebt gebracht (Zoals een bank dat doet met Af en bij)? Mijn kaart had van de week precies € 0.00 erop staan, dat wekt een beetje argwaan.
Nee, niet dat ik weet. Je vult de kaart ook niet aan maar je financieringsaccount, die vervolgens door de kaart gebruikt wordt.

• Nicap
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:11

Nicap

Tsssk....

Als ik op mijn kaart klikte zag ik mijn saldo in EUR en daarnaast het saldo crypto(cashback)

Ik zie nu alleen nog maar het Saldo staan. Kan ik dat ergens anders makkelijk terugvinden?

• vickypollard
Nicap schreef op zaterdag 23 mei 2026 @ 14:54:
Als ik op mijn kaart klikte zag ik mijn saldo in EUR en daarnaast het saldo crypto(cashback)

Ik zie nu alleen nog maar het Saldo staan. Kan ik dat ergens anders makkelijk terugvinden?
Aparte keuze... Klik net boven het bedrag op "Beschikbaar saldo" en dan zie je het blijkbaar

• Nicap
  • Laatst online: 21:11

Nicap

Tsssk....

vickypollard schreef op zaterdag 23 mei 2026 @ 14:55:
[...]

Aparte keuze... Klik net boven het bedrag op "Beschikbaar saldo" en dan zie je het blijkbaar
Ah, Tnx. Helaas niet meer direct zichtbaar.

Gebruikte de crypto een beetje als "spaarpot", maar moet het nu wel goed in de gaten houden dat deze niet gebruikt wordt voor kaart betalingen.

• karakedi
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08-06 21:29
bllb schreef op vrijdag 22 mei 2026 @ 12:01:
Als je plan 3 maanden heeft gelopen en je hebt aankopen gedaan voor 500+ per maand per order zou je binnen 7 werkdagen moeten krijgen. Het is niet duidelijk of 7 werkdagen in nieuwe maand is.

Als ik rond 10 juni niks krijg, neem ik contact op.

Dit is mijn orderhistorie. Vanaf maart tm mei maandelijks 500 euro aan eurrc gekocht.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Fxyhe5d4XU-w1rYhLfbWaSc-5k8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hbPqhLbn09GSVfPJybUWZ1Ot.jpg?f=fotoalbum_large

• fce773febc139c7
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 26-05 20:54
Die 10% cashback voor nieuwe gebruikers lijkt bij mij niet te werken... Ik krijg alleen punten, maar geen enkele keer direct geld terug op mijn spending account. Of is dat alleen op een (zeer) select groepje aanbieders? Ik kan het nergens echt vinden...

• vickypollard
fce773febc139c7 schreef op maandag 25 mei 2026 @ 13:31:
Die 10% cashback voor nieuwe gebruikers lijkt bij mij niet te werken... Ik krijg alleen punten, maar geen enkele keer direct geld terug op mijn spending account. Of is dat alleen op een (zeer) select groepje aanbieders? Ik kan het nergens echt vinden...
Voorwaarden zijn dat je (indirect) met crypto moet betalen en dat alleen een beperkte hoeveelheid MCC's meedoet (zoals restaurant, parfums, cosmetica, reizen, etc.)

• fce773febc139c7
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 26-05 20:54
vickypollard schreef op maandag 25 mei 2026 @ 13:32:
[...]

Voorwaarden zijn dat je (indirect) met crypto moet betalen en dat alleen een beperkte hoeveelheid MCC's meedoet (zoals restaurant, parfums, cosmetica, reizen, etc.)
Hoe bedoel je indirect met crypto? Moet ik kiezen of de betaling van crypto of fiat afgeschreven wordt?

Kan ik ergens de voorwaarden vinden en welke MCC meedoen? Elke link komt op een generieke support pagina uit waar niks te vinden is

• vickypollard
fce773febc139c7 schreef op maandag 25 mei 2026 @ 14:55:
[...]

Hoe bedoel je indirect met crypto? Moet ik kiezen of de betaling van crypto of fiat afgeschreven wordt?

Kan ik ergens de voorwaarden vinden en welke MCC meedoen? Elke link komt op een generieke support pagina uit waar niks te vinden is
Ik bedoel daarmee inderdaad dat je crypto moet hebben en dat daarmee de betaling moet gebeuren. Ik heb in mijn eerste 30 dagen daarom enkel USDC gehad. Exact welke MCC's heb ik volgens mij nooit kunnen vinden, maar ik kan wel bevestigen dat restaurants en (online) parfumwinkels werken.

• CHRlS
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22:41
De bonussen van de Topup/Trade marathon staan bij mij in het account 🎉

• Flexion1
CHRlS schreef op maandag 1 juni 2026 @ 12:42:
De bonussen van de Topup/Trade marathon staan bij mij in het account 🎉
Hier ook. Nog nog het geld eraf kunnen halen ;-). Mijn sepa withdraw was gelijk verwerkt, die van mijn vrouw staat al sinds vanochtend vroeg op processing… Max 3 dagen verwerking dus maar afwachten

• ThaJens
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 17:35
Tip voor mensen die niet willen wachten op hun geld en ook geen kosten willen voor withdrawal: stort via Apple Pay (of gewoon CC) geld op een Revolut rekening. Geen kosten of wachttijd!

[ Voor 4% gewijzigd door ThaJens op 01-06-2026 23:36 ]

• Flexion1
ThaJens schreef op maandag 1 juni 2026 @ 22:22:
Tip voor mensen die niet willen wachten op hun geld en ook geen kosten willen voor withdrawal: stort via Apple Pay (of gewoon CC) geld op een Revolut rekening. Geen kosten of wachttijd!
Klopt. Maar voor grotere bedragen zou ik voorzichtig zijn. Bybit heeft hiervoor accounts en/of rewards restricties opgelegd omdat ze dit zien als fraude.

Ik heb zelf enkele maanden geleden ook vragen van Bybit gehad waarom ik zoveel geld op Revolut rekening stort via de Bybit kaart. Toen aangegeven dat dit dezelfde Revolut rekening was waarmee ik ook geld storten en niks meer van gehoord.

Maar weet dat als je dit teveel doet bepaalde triggers kan geven.

Daarom had ik nu netjes sepa gedaan voor mijn vrouw dr account en die blijft dus op processing staan. We wachten maar af.

• outlandos
Andere hier ook mail gehad van Bybit dat de voorwaarden worden aangepast met betrekking tot de kaart/cashback?

Er zit een bijlage bij, maar ze zijn niet goed wijs als ze denken dat ik die ga downloaden/openen.

• Barbapapa852
outlandos schreef op donderdag 4 juni 2026 @ 14:07:
Andere hier ook mail gehad van Bybit dat de voorwaarden worden aangepast met betrekking tot de kaart/cashback?

Er zit een bijlage bij, maar ze zijn niet goed wijs als ze denken dat ik die ga downloaden/openen.
Mail hier zojuist ook ontvangen, bijlage ook niet geopend.

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
outlandos schreef op donderdag 4 juni 2026 @ 14:07:

Bijlage niet geopend, maar in de mail staat oa dit:
Standard Cashback Adjustment: The standard cashback benefit will transition from the current rate of 2%-10% on eligible Bybit EU Card Transactions with a variable cap, depending on your spending tier ("old cashback mechanism") to a 1% flat cashback with no cap ("new cashback mechanism"). Please note that this revised rate will be fixed and remain entirely independent of your spending volume using the Bybit EU Card.

Subscription Cashback Rates: Cashback for eligible subscription services (e.g., Netflix, Spotify, ChatGPT, etc.) will change from an ongoing 100% rate limited by a monthly cap depending on your spending tier ("old cashback mechanism") to a one-time 100% reward applicable only during the user's first month of eligibility, capped at a maximum of €50 across all selected subscriptions ("new cashback mechanism").
Dus 1% cashback en sub-cashback alleen de eerste maand.
Jammer hoor.

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• Jdome
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 21:42
Veranderingen aldus ChatGPT (als je momenteel non-vip bent en op Alpha tier / 4% cashback zit):
Wat verandert er?
Nu (oude systeem)
  • Cashback tussen 2% en 10%, afhankelijk van je spending tier.
  • Jij zit momenteel op 4% cashback.
  • Er geldt een cashbacklimiet die afhankelijk is van je tier.
  • Abonnementen zoals Netflix, Spotify en ChatGPT kunnen 100% cashback opleveren, met een maandelijkse limiet.
Vanaf jouw overgangsdatum (nieuwe systeem)
  • 1% cashback op alle in aanmerking komende uitgaven.
  • Geen cashbacklimiet meer.
  • Je cashback hangt niet meer af van je maandelijkse bestedingen.
  • Abonnementen krijgen nog slechts een eenmalige 100% cashback in de eerste maand, met een totaal maximum van €50.
Wat betekent dit voor jouw 4%?
Als je een bestaande kaarthouder bent (kaart aangevraagd vóór 3 juni 2026 12:00 UTC), dan:
  • Houd je je huidige cashbackstructuur tot 4 augustus 2026 12:00 UTC.
  • Daarna ga je automatisch naar het nieuwe systeem als je geen bezwaar maakt.
  • Je cashback daalt dan van 4% naar 1%.
Is er een uitzondering?
Ja. In de e-mail staat expliciet:
"Please note that the cashback structure for VIP users remains unchanged."
Dus alleen VIP-gebruikers behouden het bestaande tier-systeem.
Hoe groot is het verschil?
Stel dat je €2.000 per maand uitgeeft:
  • Huidig: 4% = €80 cashback
  • Nieuw: 1% = €20 cashback
Dat is een daling van €60 per maand.

• outlandos
Dat was het dan alweer

YouTube: Gerard Cox - 'T Is Weer Voorbij Die Mooie Zomer (1973)

[ Voor 74% gewijzigd door outlandos op 04-06-2026 14:14 ]

• FastFox91
  • Laatst online: 14:30
Ik vond de ChatGPT cashback wel fijn. Helaas, wat zal de volgende crypto card worden met leuke perks?

• fredkroket
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Jdome schreef op donderdag 4 juni 2026 @ 14:10:
Veranderingen aldus ChatGPT (als je momenteel non-vip bent en op Alpha tier / 4% cashback zit):
Wat verandert er?
Nu (oude systeem)
  • Cashback tussen 2% en 10%, afhankelijk van je spending tier.
  • Jij zit momenteel op 4% cashback.
  • Er geldt een cashbacklimiet die afhankelijk is van je tier.
  • Abonnementen zoals Netflix, Spotify en ChatGPT kunnen 100% cashback opleveren, met een maandelijkse limiet.
Vanaf jouw overgangsdatum (nieuwe systeem)
  • 1% cashback op alle in aanmerking komende uitgaven.
  • Geen cashbacklimiet meer.
  • Je cashback hangt niet meer af van je maandelijkse bestedingen.
  • Abonnementen krijgen nog slechts een eenmalige 100% cashback in de eerste maand, met een totaal maximum van €50.
Wat betekent dit voor jouw 4%?
Als je een bestaande kaarthouder bent (kaart aangevraagd vóór 3 juni 2026 12:00 UTC), dan:
  • Houd je je huidige cashbackstructuur tot 4 augustus 2026 12:00 UTC.
  • Daarna ga je automatisch naar het nieuwe systeem als je geen bezwaar maakt.
  • Je cashback daalt dan van 4% naar 1%.
Is er een uitzondering?
Ja. In de e-mail staat expliciet:

[...]

Dus alleen VIP-gebruikers behouden het bestaande tier-systeem.
Hoe groot is het verschil?
Stel dat je €2.000 per maand uitgeeft:
  • Huidig: 4% = €80 cashback
  • Nieuw: 1% = €20 cashback
Dat is een daling van €60 per maand.
Ik gaf elke maand net iets meer dan 500€ uit. Dit om ervoor te zorgen dat ik "gratis" Netflix en Spotify had. Het was al bijzonder dat ze dat deden (is feitelijk bijna 10% cashback op 500€) en ergens te mooi om waar te zijn. Nou ja, heeft ongeveer een jaar zo mogen zijn.

Verder had ik geen activiteiten qua crypto handel bij Bybit, dus ik denk dat ze een hoop opzeggingen te verwerken krijgen.

• wishmaster1986
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16:49
Same here en ga dus ook opzeggen. Juist de Spotify cashback had voor mij meerwaarde. Nu dus eerst weer alle creditcards aanpassen op diverse abonnementen.

• thierry1982
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 03:04
Wat kut dit zeg. Was er zo blij mee - gratis geld is altijd goed.

• Snaak123
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-06 10:38
Had nog niet zo lang die gratis manier van Netflix door. Jammer dat het zo kort heeft mogen duren lmao

• vickypollard
Ai, jammer dit... Hiermee stopt het voor mij ook, want dit is waardeloos.

• Acidrain
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18:59
Kort samengevat als ik het goed begrijp, 1% cashback ongeacht hoeveel je uitgeeft en de 100% cashback op netflix spotify etc komen te vervallen.
Dit alles tenzij VIP.

Jacobus 9 | 5KW MHI | 2x 2KW MHI | 150L Inventum, Eddi | 3600WP Enphase | Zendure 2400AC 8,64kWh | 450x Nera | Home Assistant

• Barbapapa852
Jammer dit had ondertussen zoveel buffer dat ik nog wel 6 maanden Gbit plus nieuwe uitgaven in de 3500 tier kon blijven zitten

Als ik het goed begrijp dus op 1 augustus gelijk 3500 Gbit doen om nog gebruik te maken van de 4 procent cashback.

[ Voor 31% gewijzigd door Barbapapa852 op 04-06-2026 14:35 ]

• swbr
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:16
Jammer inderdaad, maar waarom zou je opzeggen? Die kaart zelf blijft gratis, en je kunt altijd nog die 1% cashback krijgen. Ondertussen op zoek naar de volgende deal dan maar.

If you try and take a cat apart to see how it works, the first thing you have on your hands is a non-working cat. -DNA

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
Bovendien: als je de kaart opzegt (die overigens gratis is), kun je niet meedoen aan de andere acties.

Het is inderdaad jammer, maar ik denk dat ik het wel blijf gebruiken zolang het geen geld kost.

• anandus
  • Niet online
Volgens mij werd er juist bedoeld CahtGPT, Netflix, Spotify, etc opzeggen, niet de Bybit-kaart.

Overigens, we hebben toch nog 50% cashback op die dingen bij COCA dacht ik?

• Wispe
  • Niet online
anandus schreef op donderdag 4 juni 2026 @ 14:43:
Volgens mij werd er juist bedoeld CahtGPT, Netflix, Spotify, etc opzeggen, niet de Bybit-kaart.

Sommigen hierboven zeggen dat ze gaan stoppen met de kaart gebruiken.
Overigens ga ik Curve wel opzeggen, want dat kost wel geld en ik zie de toegevoegde waarde daarvan niet meer als je ongelimiteerd 1%-cashback krijgt.

• glatuin
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 18:36
anandus schreef op donderdag 4 juni 2026 @ 14:43:

Yep; dat wordt coca en nog steeds mijn legacy crypto.com met 2% wanneer coca op max zit

• anandus
  • Niet online
glatuin schreef op donderdag 4 juni 2026 @ 14:47:
[...]

Yep; dat wordt coca en nog steeds mijn legacy crypto.com met 2% wanneer coca op max zit
En tot een tientje 2% cashback bij OKX

• outlandos
Wispe schreef op donderdag 4 juni 2026 @ 14:46:
[...]

Overigens ga ik Curve wel opzeggen, want dat kost wel geld en ik zie de toegevoegde waarde daarvan niet meer als je ongelimiteerd 1%-cashback krijgt.
shiiit ik heb vorige maand nog voor 99 euro een jaarabo afgesloten :F

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Topicstarter
Dit topic zal een stuk stiller worden vanaf 4 augustus...

• Wispe
  • Niet online
outlandos schreef op donderdag 4 juni 2026 @ 14:48:
[...]

Dat is kwalitatief uitermate teleurstellend.

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Topicstarter
Als je een tonnetje stort ben je vip user en blijft alles bij het oude...

• swbr
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:16
[...]

Oh ja, da's wel een goeie. Mijn jaarabbo op Curve eindigt ergens half juli, voor die tijd even zorgen dat ik over ga naar maandelijkse betaling zodat ik flexibeler ben als ik wil opzeggen.

If you try and take a cat apart to see how it works, the first thing you have on your hands is a non-working cat. -DNA

• Wispe
  • Niet online
Als je Curve opzegt, ook niet vergeten de cashback daar op te maken…

• maxvdh
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:28
Het was weer mooi zolang het duurde! Tabé!

• CHRlS
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22:41
knakworst schreef op donderdag 4 juni 2026 @ 14:57:
Zo heb ik dat een tijdje gedaan, voordat de tiers werden geïntroduceerd. Toen kostte het opnemen van die ton ook nog maar een paar cent. Bovendien kon je dat direct doen, want zodra er een ton op je account stond, was je een maand lang VIP1.

Maar eens even kijken wat ik nu ga doen, maar ben bang dat het feestje bij Bybit nu een stukje minder feestelijk is geworden.

• PlasticPimple
  • Registratie: Mei 2023
  • Laatst online: 17:26
Wispe schreef op donderdag 4 juni 2026 @ 14:46:
[...]

Ik moet de beslissing binnen een week maken en twijfel er wel over. Met wat FX-fees-besparing en de cashback bij Curve zelf ben ik al voor een aardig deel uit de kosten. Plus dat er misschien alsnog af en toe een actie is.

• Wispe
  • Niet online
PlasticPimple schreef op donderdag 4 juni 2026 @ 16:06:
[...]

Ik moet de beslissing binnen een week maken en twijfel er wel over. Met wat FX-fees-besparing en de cashback bij Curve zelf ben ik al voor een aardig deel uit de kosten. Plus dat er misschien alsnog af en toe een actie is.
Het kost €9,99. Hoe haal jij die kosten uit?
Ik heb overigens nooit een actie bij Curve gezien. :?

• ThaJens
Met de 2000 EUR rente die je op jaarbasis dan misloopt niet zo'n interessante deal.. :(

• Deurwaarder
  • Laatst online: 14:05

Deurwaarder

*blaf*

Wispe schreef op donderdag 4 juni 2026 @ 16:26:
[...]

Het kost €9,99. Hoe haal jij die kosten uit?
Ik heb overigens nooit een actie bij Curve gezien. :?
Ik heb in Mei 8.34 GBP aan Curve cash gekregen met 1% op AH en LIDL boodschappen en 1x naar Ikea.
Dat is 9.64 EUR. Close enough voor mij.

Met Bybit kijk ik het even aan. Als ze nu meer interessante acties gaan doen blijft het misschien wel interessant. Ik heb met de acties meer gekregen dan met de directe cashback..

[ Voor 20% gewijzigd door Deurwaarder op 04-06-2026 16:40 ]

-Geen deurwaarder-

• Wispe
  • Niet online
Deurwaarder schreef op donderdag 4 juni 2026 @ 16:37:
[...]

Ik heb in Mei 8.34 GBP aan Curve cash gekregen met 1% op AH en LIDL boodschappen en 1x naar Ikea.

Met Bybit kijk ik het even aan. Als ze nu meer interessante acties gaan doen blijft het misschien wel interessant. Ik heb met de acties meer gekregen dan met de directe cashback..
Waar kan je zien hoeveel cashback je hebt gekregen in een specifieke maand?

Ik ben alleenstaand en gelukkig eet ik niet voor €1000 per maand om uit de kosten voor de kaart te kunnen komen. Dan houdt het wel snel op voor mij.

• Deurwaarder
  • Laatst online: 14:05

Deurwaarder

*blaf*

Wispe schreef op donderdag 4 juni 2026 @ 17:02:
[...]

Waar kan je zien hoeveel cashback je hebt gekregen in een specifieke maand?

Ik ben alleenstaand en gelukkig eet ik niet voor €1000 per maand om uit de kosten voor de kaart te kunnen komen. Dan houdt het wel snel op voor mij.
Ja, helaas eet het gezin hier wel veel op per maand. En bij AH ook nog eens 20 cent aan koopzegels per euro boodschappen. (Cashback over de koopzegels :9 2% bij Bybit, 1% bij Curve)
Maarja, minder uitgeven aan boodschappen levert meer op dan cashback :D

Bij de Curve Cash 'kaart' staat wanneer er wat is bijgeschreven, dat heb ik opgeteld.
In je timeline kan je het geloof ik ook zien.

-Geen deurwaarder-

• lucatoni
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 04-06 20:17
En volgens mij moet je account dan altijd +100.000 in de plus staan. De cashback voordelen wegen dat niet meer op tegen de kosten (als in de rente inkomsten die je dan misloopt).

• PlasticPimple
  • Registratie: Mei 2023
  • Laatst online: 17:26
Deurwaarder schreef op donderdag 4 juni 2026 @ 16:37:
[...]

Hier kom ik op iets van €7 per maand, plus nog wat besparingen op FX Fees. Een keer een cashback actie met restaurants op Valentijnsdag ofzo en je hebt het er alsnog uit.

Daarnaast ga ik naar Nexo en volgens mij kan ik daar met GBIT het beschikbare kapitaal ook wat beter benutten en hoef ik niet iedere dag de afbetaling in de gaten te houden. Dat is ook wel wat geld waard.

• Therapy777
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07-06 10:27

Therapy777

Metal!

Was te verwachten dit. Iemand tips voor de beste kaart op dit moment? Renegade schiet maar niet op :+

• Flexion1
[...]

Kan je gewoon opzeggen. Ik had ook een jaarabonnement en die vandaag stopgezet. Kreeg gewoon van resterende maanden geld terug. Wel via chat geregeld

• Flexion1
Therapy777 schreef op donderdag 4 juni 2026 @ 18:24:
Was te verwachten dit. Iemand tips voor de beste kaart op dit moment? Renegade schiet maar niet op :+
Ik blijf coca gebruiken met 4%. En ga daar nu ook maar m’n Netflix heen verplaatsen na 4 augustus

• ThaJens
Ik hoor nu veel over Coca terugkomen. Ik begrijp niet zo goed hoe Coca winstgevend zou moeten zijn. Doordat je voor de cashback tiers. Coca coin moet staken, is er bij een groeiende customer base altijd vraag naar de coin, wat natuurlijk de prijs op drijft / in stand houdt. Trekken ze nu de stekker uit het cashback programma, keldert natuurlijk de waarde van Coca coin voor iedereen. Waar het voor Bybit nog een deal kan zijn om hun exchange te promoten, lijkt dit me gewoon een ponzi scheme.

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Topicstarter
ThaJens schreef op donderdag 4 juni 2026 @ 20:12:
Ik hoor nu veel over Coca terugkomen. Ik begrijp niet zo goed hoe Coca winstgevend zou moeten zijn. Doordat je voor de cashback tiers. Coca coin moet staken, is er bij een groeiende customer base altijd vraag naar de coin, wat natuurlijk de prijs op drijft / in stand houdt. Trekken ze nu de stekker uit het cashback programma, keldert natuurlijk de waarde van Coca coin voor iedereen. Waar het voor Bybit nog een deal kan zijn om hun exchange te promoten, lijkt dit me gewoon een ponzi scheme.
Coca is een piramidespel. Wees er op tijd bij en ga er op tijd uit.

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Topicstarter
lucatoni schreef op donderdag 4 juni 2026 @ 17:13:
[...]

En volgens mij moet je account dan altijd +100.000 in de plus staan. De cashback voordelen wegen dat niet meer op tegen de kosten (als in de rente inkomsten die je dan misloopt).
Je kan natuurlijk ook wat bitcoin van je ledger op bybit parkeren. NFA.

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Topicstarter
Therapy777 schreef op donderdag 4 juni 2026 @ 18:24:
Crypto.com ruby steel is nu ook wel een gunstig moment zou ik zeggen, staat op 6 cent. 450 euro en dan 2% cashback tot 25 dollar. En die dan iedere maand voor btc inwisselen.

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 08-06 16:05

NeoflexNL

Forever young

Ah, toch jammer dit. Het was ook wel een prachtig systeem voor best een lange tijd. Ik maakte elke maand die Alpha tier met 150 euro wel vol dus dat wordt even anders. Zo lang ik die 10 euro van Curve eruit haal, blijf ik het wel gewoon gebruiken. Ik ben inmiddels ook wel klaar met dat geswitch met die kaarten.

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

• Grachti
  • Registratie: Juli 2023
  • Laatst online: 21:42
Claude is alweer verdwenen uit de perks lijst zie ik deze maand, nog iemand die dit zag ? Had net een maandabo GBIT op 1 juni , jammer

• Domino
Grachti schreef op vrijdag 5 juni 2026 @ 06:41:
Claude is alweer verdwenen uit de perks lijst zie ik deze maand, nog iemand die dit zag ? Had net een maandabo GBIT op 1 juni , jammer
Kwam nooit in aanmerking op EU, dat is/was een bybit global actie. Kortstondig foutje op de eu website cq eu app.

• Theswitch
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:57
Omdat het op 4 aug. stopt (dinsdag) denk ik dat je zaterdag 1 aug. de laatste transacties moet doen voor je cachback? Dus dan snel al je abbos er door heen halen denk ik.

• anandus
  • Niet online
Grachti schreef op vrijdag 5 juni 2026 @ 06:41:
Claude heeft er nooit tussengezeten, toch? Ik het het volgens mij nooit gezien, anders had ik dat zekerweten verkozen boven ChatGPT.

• Wispe
  • Niet online
Theswitch schreef op vrijdag 5 juni 2026 @ 08:55:
Omdat het op 4 aug. stopt (dinsdag) denk ik dat je zaterdag 1 aug. de laatste transacties moet doen voor je cachback? Dus dan snel al je abbos er door heen halen denk ik.
Goed punt. Ik denk dat je tot 4 augustus je tier vol kunt maken en daarna gewoon 1% over de rest krijgt (onbeperkt). Dus augustus valt extra te halen, of denk ik dat verkeerd? :?

Ik zit nu in alpha en ik kan voor juli en augustus die vol maken, zonder Netflix (3 maanden). Wat is dan wijsheid?

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Topicstarter
anandus schreef op vrijdag 5 juni 2026 @ 09:29:
[...]

Claude heeft er nooit tussengezeten, toch? Ik het het volgens mij nooit gezien, anders had ik dat zekerweten verkozen boven ChatGPT.
Typisch bybit, heeft er een paar dagen opgestaan omdat ze global en eu hadden gehusseld.

• bureno
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:05
Begrijp ik het goed dat je in heel Augustus nog eenmalig cashback krijgt op abbo's? ("in de eerste maand")
M'n Prime jaarabbo loopt af op 8 augustus zie ik..

• Flexion1
bureno schreef op vrijdag 5 juni 2026 @ 11:27:
Begrijp ik het goed dat je in heel Augustus nog eenmalig cashback krijgt op abbo's? ("in de eerste maand")
Nee die eerste maand waar ze over hebben is alleen voor nieuwe aanmeldingen.

Alleen je abos die voor de 4e betaald worden komen nog in aanmerking

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Nu online
Dit had ik niet aan zien komen, jammer!

Dan toch maar naar Nexo cashback maar daar zitten geen abbo's bij en de cashback is meestal zo'n 1,5%...

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Topicstarter
bureno schreef op vrijdag 5 juni 2026 @ 11:27:
Je kan overwegen om die te beëindigen, en dan op een nieuw account paar dagen eerder afsluiten. Wel een gedoe natuurlijk maar het overwegen waard wellicht.

• ruudonline
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-06 07:09
anandus schreef op vrijdag 5 juni 2026 @ 09:29:
[...]

Ja, zat er recent wel tussen. Ik zag het bij toeval staan (vorige week, misschien 2 weken geleden). Ik overwoog ook om over te stappen naar Claude, maar dat is nu niet meer relevant.

• cooLopke
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 09:57
Vermoedelijk zullen ze wel nog altijd leuke tijdelijke acties doen. Het blijft nog steeds een goede kaart imo.

• outlandos
We hebben na deze crash toch geen geld meer over om te spenderen met de kaart :P

• maxvdh
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:28
Iemand de AMA bijgewoond en/of een summary ergens gevonden?

• Bjorker
  • Laatst online: 21:58

Bjorker

Cadillacs rule!

maxvdh schreef op zaterdag 6 juni 2026 @ 17:29:
Iemand de AMA bijgewoond en/of een summary ergens gevonden?
Summary: Het was te duur geworden.

Je kunt de stream hier nog terugkijken:

https://x.com/bybitnl/status/2062935475703492724?s=46

Nope

• Hamscho
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 16:36
Helaas maar ik snap het wel. Nieuwe actie trouwens op usdc - 30 dagen 16% 😃

• Flexion1
Hamscho schreef op maandag 8 juni 2026 @ 16:20:
Helaas maar ik snap het wel. Nieuwe actie trouwens op usdc - 30 dagen 16% 😃
Ja tot max 2000 inleg, dus rond de 26 dollar. Ik zet voorlopig niks vast op Bybit. Zal niet zeggen dat er problemen zijn, maar de sterke versobering en het nog steeds niet uitgekeerd hebben van rewards van de recurring na buy (al week te laat) geeft het vertrouwen wel even deukje.
Pagina: 1 ... 30 31 Laatste