Bybit Card Topic

Pagina: 1 ... 24 25 Laatste
Acties:

• Twanroy
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 16:23
Deurwaarder schreef op vrijdag 28 november 2025 @ 10:14:
Het is wel fijn om te weten wat de regels zijn.
Nu weet ik dat ik beter de transacties <100 euro eerst kan doen.
En mn nieuwe robot stofzuiger geen baat heeft bij de actie, omdat de reguliere 4% meer is dan de max 10e per transactie.
Niet dat ik nu voor 1500 euro aan transacties binnen die categorieën heb en dus de cap ga halen, maar toch goed om te weten
Als je een "dure" aankoop hebt word het eerste deel de 12% gegeven, daarna de rest van het bedrag tegen je reguliere 4% cashback. Dus als je nog niet je volledige bedrag van deze maand gebruikt hebt dan is het prima om "dure" aankopen op deze manier te doen.

[ Voor 49% gewijzigd door Twanroy op 28-11-2025 10:19 ]

• bruncikas
  • Registratie: Augustus 2025
  • Laatst online: 12-12 10:30
Wispe schreef op vrijdag 28 november 2025 @ 08:04:
Na wat gepuzzel ben ik uit wat de spelregels zijn:

- Er is een totale cap van 150 euro (vermoed ik).
- Er is een cap van 10 euro per transactie.
- Alleen de MCC's die in de OP staan tellen mee.
- Euro-transacties werken. Crypto-transacties niet geprobeerd.

Ik heb over 12 transacties 12% cashback aan punten gekregen (met uitgezonderd van een transactie van 225 euro, daar heb ik 5k punten (= omgerekend 10 euro) gekregen).

Enjoy.
Ben je een nieuwe gebruiker? Een andere gebruiker deelde via Telegram dat hij slechts 75 euro cashback kon krijgen met de juiste MCC. Dus ondanks dat er staat dat het maximum van 150 euro voor iedereen geldt, krijgen oude gebruikers blijkbaar maximaal 75 euro.

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
bruncikas schreef op vrijdag 28 november 2025 @ 10:17:
[...]

Ben je een nieuwe gebruiker? Een andere gebruiker deelde via Telegram dat hij slechts 75 euro cashback kon krijgen met de juiste MCC. Dus ondanks dat er staat dat het maximum van 150 euro voor iedereen geldt, krijgen oude gebruikers blijkbaar maximaal 75 euro.
Nee, niet nieuw.

Ik heb tot nu toe vergaard:
398+5000+2099+1666+216+4740+2850+5000+220+382+3019+3599+237+210+2028+1338+265+210+5000+479+5000=43956 punten

Dat is volgens mij 86 euro cashback. Toch?

• Ruben0s
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18:00
Kopen jullie dan bij bol.com ofzo om zoveel punten te gebruiken?

Ik ben een beetje huiverig om bij bol.com te betalen met mijn bybitkaart. Heb dit een keer gedaan en die transactie deed er 30+ dagen over om te settelen waardoor ik uiteindelijk geen punten heb gekregen.

• Wispe
  • Niet online
Ruben0s schreef op vrijdag 28 november 2025 @ 10:25:
Kopen jullie dan bij bol.com ofzo om zoveel punten te gebruiken?

Ik ben een beetje huiverig om bij bol.com te betalen met mijn bybitkaart. Heb dit een keer gedaan en die transactie deed er 30+ dagen over om te settelen waardoor ik uiteindelijk geen punten heb gekregen.
Ik doe standaard Bol.com ipv Amazon en gebruik Curve. Nooit problemen gehad met dat het zo lang duurde.

• bruncikas
Wispe schreef op vrijdag 28 november 2025 @ 10:22:
[...]

Nee, niet nieuw.

Ik heb tot nu toe vergaard:
398+5000+2099+1666+216+4740+2850+5000+220+382+3019+3599+237+210+2028+1338+265+210+5000+479+5000=43956 punten

Dat is volgens mij 86 euro cashback. Toch?
Inderdaad! Bybit is zo frustrerend, tegenstrijdige informatie. Zou je willen vertellen waar je je aankopen hebt gedaan? Ik ben nog niet van huis weggegaan en kan nog steeds niet beslissen hoe/waar ik de promotie wil gebruiken. Sommige mensen zeggen dat je cadeaubonnen op Bol kan kopen. Maar ik zou graag andere ideeën horen.

• Wispe
  • Niet online
bruncikas schreef op vrijdag 28 november 2025 @ 10:28:
[...]

Inderdaad! Bybit is zo frustrerend, tegenstrijdige informatie. Zou je willen vertellen waar je je aankopen hebt gedaan? Ik ben nog niet van huis weggegaan en kan nog steeds niet beslissen hoe/waar ik de promotie wil gebruiken. Sommige mensen zeggen dat je cadeaubonnen op Bol kan kopen. Maar ik zou graag andere ideeën horen.
HEMA, bol, OVpay, TotalEnegies, plaatselijke visboeren, Starbucks, Booking, KLM, Etos.
Ik heb alles via Curve gedaan, dus het is niet zo dat ik vandaag dat allemaal heb gedaan.

• Ruben0s
  • Laatst online: 18:00
Wispe schreef op vrijdag 28 november 2025 @ 10:27:
[...]

Ik doe standaard Bol.com ipv Amazon en gebruik Curve. Nooit problemen gehad met dat het zo lang duurde.
Dus bij Bol betaal je dan met je curve kaart? Alle andere transacties settelen bij mij binnen paar dagen, maar die van Bol heeft er misschien wel 40 dagen over gedaan, waardoor ik uiteindelijk maar 2% kreeg. Kan ook iets eenmaligs zijn geweest.

• Wispe
  • Niet online
Ruben0s schreef op vrijdag 28 november 2025 @ 10:31:
[...]

Dus bij Bol betaal je dan met je curve kaart? Alle andere transacties settelen bij mij binnen paar dagen, maar die van Bol heeft er misschien wel 40 dagen over gedaan, waardoor ik uiteindelijk maar 2% kreeg. Kan ook iets eenmaligs zijn geweest.
Ik betaal standaard met Curve.

• -Tim-
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15:44

-Tim-

Niet geraakt is altijd mis.

AliExpress viel bij vorige acties ook onder de cashback trouwens. Je zou die kunnen gebruiken icm de verhoogde cashbacks bij sites als Woolsocks (20%)

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:12
Iemand coolblue getest toevallig?

• -Tim-

-Tim-

• Nopheros
De MMC van coolblue staat niet in de lijst van een paar posts terug, dus ik gok van niet. Vandaar de vraag of iemand het vandaag had geprobeerd.

Of mediamarkt.. Dat zou mmc 5311 zijn en die staat er wel in zie ik.

[ Voor 11% gewijzigd door Nopheros op 28-11-2025 10:57 ]

• bruncikas
Nopheros schreef op vrijdag 28 november 2025 @ 10:49:
[...]

De MMC van coolblue staat niet in de lijst van een paar posts terug, dus ik gok van niet. Vandaar de vraag of iemand het vandaag had geprobeerd.

Ik laat het je over een paar uur weten. Ik wil voor 350 euro aankopen doen bij MediaMarkt. Ik wilde hun cadeaubonnen online kopen om de promotie te testen, maar ze verkopen ze alleen met iDeal. Mijn plan is om naar een winkel te gaan, meerdere cadeaubonnen van 80 euro te kopen en daarmee mijn product te betalen. Ik hoop dat het lukt.

• Deurwaarder
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 01:23

Deurwaarder

*blaf*

Nopheros schreef op vrijdag 28 november 2025 @ 10:49:
[...]

Zojuist een mediamarkt betaling gedaan, MCC 5732, dus telt niet voor deze actie

-Geen deurwaarder-

• Nopheros
Deurwaarder schreef op vrijdag 28 november 2025 @ 11:02:
[...]

Zojuist een mediamarkt betaling gedaan, MCC 5732, dus telt niet voor deze actie
Dat is echt net op tijd, thanks.

@bruncikas bedankt maar blijkbaar niet dus.

[ Voor 8% gewijzigd door Nopheros op 28-11-2025 11:04 ]

• Wispe
  • Niet online
bruncikas schreef op vrijdag 28 november 2025 @ 11:01:
[...]

Ik laat het je over een paar uur weten. Ik wil voor 350 euro aankopen doen bij MediaMarkt. Ik wilde hun cadeaubonnen online kopen om de promotie te testen, maar ze verkopen ze alleen met iDeal. Mijn plan is om naar een winkel te gaan, meerdere cadeaubonnen van 80 euro te kopen en daarmee mijn product te betalen. Ik hoop dat het lukt.
Ben je bekend met Woolsocks? 4% cashback.

• Deurwaarder

Deurwaarder

*blaf*

Nopheros schreef op vrijdag 28 november 2025 @ 11:03:
[...]

Dat is echt net op tijd, thanks.

@bruncikas bedankt maar blijkbaar niet dus.
Teruglezend in het topic lijkt het dat de fysieke winkels wel 5312 (kunnen) zijn.
Bij mij was het online

-Geen deurwaarder-

• Nopheros
Ik ben behoorlijk tevreden met Bybit (het gezever over punten etc heb ik echt geen last van) maar dit MMC geouwehoer vind ik toch wel een echt nadeel :F

• Wispe
  • Niet online
Tip: fysieke cadeaubonnen van Bol.com van 75 euro. https://www.bol.com/nl/nl...ist_Middle.1.ProductTitle

Ik ga een paar doen. Ik kan 150 euro niet opmaken met die MCC's. :P

• bruncikas
Wispe schreef op vrijdag 28 november 2025 @ 11:05:
[...]

Ben je bekend met Woolsocks? 4% cashback.
Ja. Als ik iets bij Mediamarkt wil kopen, koop ik cadeaubonnen via Woolsocks (4%) met mijn Coca-kaart (5%), zodat ik altijd minstens 9% krijg. De MCC is 5999. Dus voor deze promotie van Bybit zou het niet werken. :-(

• CHRlS
  • Laatst online: 22:00
Op deze manier toch best wel weer een leuke actie. Alleen jammer dat Bybit NL niet meer in de lucht is om MCC’s te checken. Hierdoor verspeel je af en toe nog wel eens een transactie.

Thanks voor het uitzoeken en het melden @Wispe 👍

Ik ga hier vanaf mijn strandbedje verder met het omzetten van betalingen 😎

• -Tim-

-Tim-

@bruncikas @Nopheros Als je bij MediaMarkt of Coolblue wil kopen volg dan de tip van knakworst in "Bybit Card Topic" Die kadobon kan je bij Bol.com kopen (juiste MCC) en bij o.a. die winkels besteden. Op die manier kan je dus wel 13% krijgen daar lijkt me.

• Wispe
  • Niet online
Ik vrees dat de cap toch €10 is…
Bij mij zijn 6 transacties al gesetteld en 3 daarvan leveren in totaal 5000 punten op en de andere 3 transacties heb ik geen punten gekregen, terwijl bij pre-autorisatie stond van wel.

:(

• Deurwaarder

Deurwaarder

*blaf*

Ook niet van je normale %? Of zat je aan de cap al?

-Geen deurwaarder-

• Wispe
  • Niet online
Deurwaarder schreef op vrijdag 28 november 2025 @ 11:35:
Ook niet van je normale %? Of zat je aan de cap al?
Zat ik al aan.

• Nopheros
Wispe schreef op vrijdag 28 november 2025 @ 11:33:
Bij mij zijn 6 transacties al gesetteld en 3 daarvan leveren in totaal 5000 punten op en de andere 3 transacties heb ik geen punten gekregen, terwijl bij pre-autorisatie stond van wel.

:N

Naja dat scheelt me vandaag iig weer flink wat uitzoek werk...

• Wispe
  • Niet online
Nopheros schreef op vrijdag 28 november 2025 @ 11:37:
[...]

:N

Naja dat scheelt me vandaag iig weer flink wat uitzoek werk...
Baal er wel echt van. Al die transacties waarover ik geen cashback meer krijg omdat je maar 1x kan gBIT'en.

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:09

knakworst

Get more sats!

Topicstarter
Wispe schreef op vrijdag 28 november 2025 @ 11:33:

Hmm. Hoe kunnen ze nu al gesettled zijn. Zijn dat transacties van vanochtend vroeg :?

• Wispe
  • Niet online
knakworst schreef op vrijdag 28 november 2025 @ 11:40:
[...]

Hmm. Hoe kunnen ze nu al gesettled zijn. Zijn dat transacties van vanochtend vroeg :?
Nee, later dan transacties die ik eerder heb gedaan.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/N0JyzZiIDap-pyA0uAgOr2Y846c=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/31AwsGvaL1KwvCgzwcvnT6fY.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/66I-uzWKhmAkLrJVKaoLWxYIeM4=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/O4OW4AxLxy5FN3aERUo2MROA.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-gNaGkGfuJsxerGzPKM53_oE0cE=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/BU5HVDRzc0rBHYwnmwTUl7xA.png?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0KgRv6wGHTHI0Q8UdLEet7dq8MI=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7zKgQfdzMLyeokQBaDwQrOH3.jpg?f=fotoalbum_tile
Bovenste 3 heb ik wel punten gekregen (opgeteld 5k), onderste 3 niet.

Ik heb net de Bol.com-cadeaubonnen geannuleerd.

• Nopheros
Wispe schreef op vrijdag 28 november 2025 @ 11:38:
[...]

Baal er wel echt van. Al die transacties waarover ik geen cashback meer krijg omdat je maar 1x kan gBIT'en.
Ja daar zat ik ook al aan te denken ja.. zo ga je van een leuke actie naar zinloos.

• Wispe
  • Niet online
bruncikas schreef op vrijdag 28 november 2025 @ 10:17:
[...]

Is in Telegram al opgemerkt dat de cap maar 10 euro is?

• Wispe
  • Niet online
Nopheros schreef op vrijdag 28 november 2025 @ 11:48:
[...]

Ja daar zat ik ook al aan te denken ja.. zo ga je van een leuke actie naar zinloos.
Wat ik heel raar vind is dat bij pre-autorisatie de transacties die niet de juiste MCC-code hebben geen punten staan vermeld (tenzij je nog ruimte hebt in je tier).

Dus het voelt/is als misleiding zo.

[ Voor 8% gewijzigd door Wispe op 28-11-2025 11:52 ]

• Nopheros
Wispe schreef op vrijdag 28 november 2025 @ 11:51:
[...]

Wat ik heel raar vind is dat bij pre-autorisatie de transacties die niet de juiste MCC-code hebben geen punten staan vermeld (tenzij je nog ruimte hebt in je tier).

Dus het voelt/is als misleiding zo.
Blijkbaar ben ik nog niet helemaal wakker want deze volg ik niet. Transacties die sowieso niet meedoen aan de actie wil je toch juist ook geen punten zien? Als dat wel zo zou zijn dan wek je verkeerde verwachtingen.

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Topicstarter
Wispe schreef op vrijdag 28 november 2025 @ 11:49:
[...]

Is in Telegram al opgemerkt dat de cap maar 10 euro is?
Ze hebben jouw tweakers post gepost in Telegram }:O

• Wispe
  • Niet online
Nopheros schreef op vrijdag 28 november 2025 @ 11:53:
[...]

Blijkbaar ben ik nog niet helemaal wakker want deze volg ik niet. Transacties die sowieso niet meedoen aan de actie wil je toch juist ook geen punten zien? Als dat wel zo zijn dan wek je verkeerde verwachtingen.
Als test had ik vanmorgen als eerste een transactie van een museumkaartje gBIT't en daar stonden geen punten vermeld (dus niet juiste MCC-code). Toen bleek dus dat het MCC afhankelijk was en de tweede en de opvolgende transacties met een juiste MCC-code stonden wel punten vermeld.

• Nopheros
Wispe schreef op vrijdag 28 november 2025 @ 11:54:
[...]

Als test had ik vanmorgen als eerste een transactie van een museumkaartje gBIT't en daar stonden geen punten vermeld (dus niet juiste MCC-code). Toen bleek dus dat het MCC afhankelijk was en de tweede en de opvolgende transacties met een juiste MCC-code stonden wel punten vermeld.
De communicatie is iig bagger idd, daar geen discussie over.

[EDIT]
Ik heb zojuist 5 euro aan fees betaald om wat euro's van Bybit terug te zetten naar m'n bankrekening. Hier is de actie dus inmiddels ook vrij zinloos geweest :F

[ Voor 15% gewijzigd door Nopheros op 28-11-2025 12:02 ]

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Topicstarter
Nopheros schreef op vrijdag 28 november 2025 @ 11:56:
[...]

De communicatie is iig bagger idd, daar geen discussie over.
Plus dat de verwachte punten bij authorization absoluut geen garantie zijn voor de daadwerkelijke punten.

• Wispe
  • Niet online
knakworst schreef op vrijdag 28 november 2025 @ 12:02:
[...]

Plus dat de verwachte punten bij authorization absoluut geen garantie zijn voor de daadwerkelijke punten.
Dat ging altijd wel goed. En die transactie van mijn museumkaartje dan.......

• Meauses
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21:59
Heb nu al bij meerdere transacties dat die mislukt zijn, terwijl er genoeg geld op de kaart staat bij ByBit... zou dit te maken kunnen hebben met de BF drukte?

Solaredge SE8K - 8830Wp - 15 x Jinko Solar N-type 420Wp - 2x Jinko Solar 405Wp - 4x Jinko Solar N-type 430 & Hoymiles HMS800 + 2x JASolar 375Wp

• Eegee
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:32
Meauses schreef op vrijdag 28 november 2025 @ 12:06:
Heb nu al bij meerdere transacties dat die mislukt zijn, terwijl er genoeg geld op de kaart staat bij ByBit... zou dit te maken kunnen hebben met de BF drukte?
Vannacht dacht ik ook dat ik ook voldoende geld op m'n kaart had, maar ik keek op dat moment enkel naar het bedrag wat in m'n account onder Financiering stond, maar kreeg toch een mislukte transactie.
Het bleek dat er, kijkende onder Card, als beschikbaar saldo toch een euro of 2 minder vermeld stond dan onder 't account (ik had geen eerdere pending transacties), en dat was net te weinig.
Wellicht dat dit bij jou ook net te weinig was?
Bybit's crypto-omrekenkoers wil nog wel eens wat flexibel zijn (hun spread, marge, of hoe je het wil noemen)...

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23:31
Hier ook begonnen met wat GBIT acties uit te voeren. Heb de max voor mijn tier al bereikt maar heb voor aantal al 5000 punten gekregen (de max per transactie).

Ben momenteel te lui om de MCC codes van historische transacties op te zoeken, dus als een transactie een MCC code heeft die niet onder de actie valt heb ik pech (dat neem ik maar voor lief).

Tot dusver mijn bevindingen:
Diverse restaurants / horecagelegenhedenja
Plus Supermarktnee
Kruidvatnee
Lokale bakkernee
Intertoysnee
Bol.comja
Only For Menja

[ Voor 10% gewijzigd door paul-s83 op 28-11-2025 12:30 ]

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Topicstarter
paul-s83 schreef op vrijdag 28 november 2025 @ 12:28:
Hier ook begonnen met wat GBIT acties uit te voeren. Heb de max voor mijn tier al bereikt maar heb voor aantal al 5000 punten gekregen (de max per transactie).

Ben momenteel te lui om de MCC codes van historische transacties op te zoeken, dus als een transactie een MCC code heeft die niet onder de actie valt heb ik pech (dat neem ik maar voor lief).

Tot dusver mijn bevindingen:
Diverse restaurants / horecagelegenhedenja
Plus Supermarktnee
Kruidvatnee
Lokale bakkernee
Intertoysnee
Bol.comja
Only For Menja
Stop er maar mee. Het maximum wordt waarschijnlijk bijgesteld, naar 5.000 totaal.

• paul-s83
Ah shit. Heb nu al meerdere keren 5000 gekregen, maar die zullen dan op 1tje na weer worden ingetrokken? Wordt steeds chaotischer daar…

• Deurwaarder

Deurwaarder

*blaf*

Voor max 10 euro pp hoeven ze toch geen reclame campagne te starten? :?

-Geen deurwaarder-

• Wispe
  • Niet online
paul-s83 schreef op vrijdag 28 november 2025 @ 12:39:
Ah shit. Heb nu al meerdere keren 5000 gekregen, maar die zullen dan op 1tje na weer worden ingetrokken? Wordt steeds chaotischer daar…
Echt gekregen (geautoriseerd) of laten ze dat zien (pre-autorisatie)?

• paul-s83
Wispe schreef op vrijdag 28 november 2025 @ 13:05:
[...]

Echt gekregen (geautoriseerd) of laten ze dat zien (pre-autorisatie)?
Transacties staan nog op pending dus zitten nog in de pre-autorisatie fase. Dus die punten zullen straks wel weer ingetrokken worden.

• Wispe
  • Niet online
paul-s83 schreef op vrijdag 28 november 2025 @ 14:22:
[...]

Transacties staan nog op pending dus zitten nog in de pre-autorisatie fase. Dus die punten zullen straks wel weer ingetrokken worden.
Ja. Grote kans van wel.

Ben benieuwd wat nog meer wordt gezegd op Telegram? :?

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Topicstarter
Wispe schreef op vrijdag 28 november 2025 @ 14:36:
[...]

Ja. Grote kans van wel.

Ben benieuwd wat nog meer wordt gezegd op Telegram? :?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/F0JgMrwfAcEClTs7MNcHMFpZsgg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/z2guLCXuN0WN365hN8DNgRTt.jpg?f=fotoalbum_large

• Wispe
  • Niet online
Dank. Nu heb ik zo’n ca. €20 aan cashback weggegooid die ik in december had kunnen g’BIT-en, maar aan de andere kant genoeg keren (goed) verdiend aan Bybit. Jammer, is voor mij een leermoment geweest maar we gaan door. Hopelijk met kerst iets leuks.

• CHRlS
Wispe schreef op vrijdag 28 november 2025 @ 14:54:
[...]

Dank. Nu heb ik zo’n ca. €20 aan cashback weggegooid die ik in december had kunnen g’BIT-en, maar aan de andere kant genoeg keren (goed) verdiend aan Bybit. Jammer, is voor mij een leermoment geweest maar we gaan door. Hopelijk met kerst iets leuks.
You win some, you loose some…

Er zijn ergere dingen om de druk over te maken in het leven dan een beetje gemiste cashback.

• Meauses
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21:59
Eegee schreef op vrijdag 28 november 2025 @ 12:17:
[...]

Vannacht dacht ik ook dat ik ook voldoende geld op m'n kaart had, maar ik keek op dat moment enkel naar het bedrag wat in m'n account onder Financiering stond, maar kreeg toch een mislukte transactie.
Het bleek dat er, kijkende onder Card, als beschikbaar saldo toch een euro of 2 minder vermeld stond dan onder 't account (ik had geen eerdere pending transacties), en dat was net te weinig.
Wellicht dat dit bij jou ook net te weinig was?
Bybit's crypto-omrekenkoers wil nog wel eens wat flexibel zijn (hun spread, marge, of hoe je het wil noemen)...
Nou blijkbaar werken een paar merchants niet met een debit/creditcard achtige oplossing waaronder ROBBshop en TOM's en was dat meer het probleem.
Ik ben nu nog zo'n 180 euro verwijderd van de alpha tier die had ik gehoopt te halen met wat pre-kerst aankopen. Vroeg me daarom af of ATM withdrawals ook nog meetellen in je amount spent voor een tier of niet?
Op dit moment sta ik nog op 470 ong, waarschijnlijk omdat er 300 euro aan transacties nog op pending staan...

Solaredge SE8K - 8830Wp - 15 x Jinko Solar N-type 420Wp - 2x Jinko Solar 405Wp - 4x Jinko Solar N-type 430 & Hoymiles HMS800 + 2x JASolar 375Wp

• Wispe
  • Niet online
Meauses schreef op vrijdag 28 november 2025 @ 15:30:
[...]

Nou blijkbaar werken een paar merchants niet met een debit/creditcard achtige oplossing waaronder ROBBshop en TOM's en was dat meer het probleem.
Ik ben nu nog zo'n 180 euro verwijderd van de alpha tier die had ik gehoopt te halen met wat pre-kerst aankopen. Vroeg me daarom af of ATM withdrawals ook nog meetellen in je amount spent voor een tier of niet?
Op dit moment sta ik nog op 470 ong, waarschijnlijk omdat er 300 euro aan transacties nog op pending staan...
ATM withdrawals tellen niet mee.

• Deurwaarder

Deurwaarder

*blaf*

Als je echt wilt, fysieke cadeaubonnen bij bol.com tellen mee.
Mocht je stroom bij Vattenfall hebben, als je afschrijvingen nog niet is geweest kan je die factuur betalen

-Geen deurwaarder-

• Peppernut
  • Registratie: Oktober 2024
  • Laatst online: 28-11 21:24
Extra bijpinnen bij een tankstation of supermarkt kan ook altijd nog

• stakkebo
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 09-12 10:05
Moet je betalen met crypto Balance of is fiat ook goed om die 12% cashback te krijgen?

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:10
stakkebo schreef op vrijdag 28 november 2025 @ 22:26:
Moet je betalen met crypto Balance of is fiat ook goed om die 12% cashback te krijgen?
Fiat.

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16-12 00:17
edit

[ Voor 98% gewijzigd door Kol Nedra op 28-11-2025 22:48 ]

nothing stops this train

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Topicstarter
Inderdaad punten gedowngradet naar totaal 5.000 bij verwerking transacties.

• ElPensador
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 14:52
Wispe schreef op vrijdag 28 november 2025 @ 10:31:
[...]

HEMA, bol, OVpay, TotalEnegies, plaatselijke visboeren, Starbucks, Booking, KLM, Etos.
Ik heb alles via Curve gedaan, dus het is niet zo dat ik vandaag dat allemaal heb gedaan.
Dus de curve labels Travel en Eating Out wel? En Groceries niet?

• Kan3ki
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 30-11 17:34
Iemand hier ervaring met Bybit en refunds/chargebacks van gekochte cadeaukaarten? Om precies te zijn van cadeaukaarten die ik niet zelf heb gebruikt (opgelicht...)

Uitleg: tijdens de 20% cashback actie voor nieuwe gebruikers heb ik bij verschillende filialen van de blauwe supermarkt meerdere cadeaukaarten gekocht van de supermarkt zelf, in totaal voor €775. Nu wilde ik vanmiddag eentje verzilveren, staat er tot mijn schrik €0 saldo op terwijl de kaart wel geactiveerd was. Na te hebben gebeld met de klantenservice van de supermarkt blijken deze en 2 andere kaarten (waarschijnlijk zelfs 3) een paar dagen na mijn aankoop verzilverd te zijn in filialen in het midden van het land (ik woon zelf in het noorden).

Op een of andere manier zijn oplichters dus achter de nummers + beveiligingscodes van deze cadeaukaarten gekomen en ben ik daardoor voor €175 opgelicht. Dit wordt doorgezet naar hun interne afdeling, maar mocht de supermarkt nou niets voor me kunnen betekenen, kan ik dan via Bybit nog iets proberen? Ik heb de bonnetjes uiteraard nog.

• JohanNL
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 19:42
Kan3ki schreef op zondag 30 november 2025 @ 17:03:
Iemand hier ervaring met Bybit en refunds/chargebacks van gekochte cadeaukaarten? Om precies te zijn van cadeaukaarten die ik niet zelf heb gebruikt (opgelicht...)

Uitleg: tijdens de 20% cashback actie voor nieuwe gebruikers heb ik bij verschillende filialen van de blauwe supermarkt meerdere cadeaukaarten gekocht van de supermarkt zelf, in totaal voor €775. Nu wilde ik vanmiddag eentje verzilveren, staat er tot mijn schrik €0 saldo op terwijl de kaart wel geactiveerd was. Na te hebben gebeld met de klantenservice van de supermarkt blijken deze en 2 andere kaarten (waarschijnlijk zelfs 3) een paar dagen na mijn aankoop verzilverd te zijn in filialen in het midden van het land (ik woon zelf in het noorden).

Op een of andere manier zijn oplichters dus achter de nummers + beveiligingscodes van deze cadeaukaarten gekomen en ben ik daardoor voor €175 opgelicht. Dit wordt doorgezet naar hun interne afdeling, maar mocht de supermarkt nou niets voor me kunnen betekenen, kan ik dan via Bybit nog iets proberen? Ik heb de bonnetjes uiteraard nog.
Degene waarvan je hem hebt gekocht moet met hem oplossing komen, Bybit is geen creditcard met verzekeringen dus gaat niets doen helaas.

In vino veritas, in aqua sanitas

• Wispe
  • Niet online

Als jij wordt opgelicht op Marktplaats met een transactie via ABN AMRO, dan kan ABN AMRO toch ook niets voor je betekenen?

• Kan3ki
Wispe schreef op zondag 30 november 2025 @ 17:10:
[...]

Als jij wordt opgelicht op Marktplaats met een transactie via ABN AMRO, dan kan ABN AMRO toch ook niets voor je betekenen?
Ja ik dacht, misschien ben je bij Bybit verzekerd net als bij uitgaven met een creditcard. Maar nee dus

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:10

Je moet bij de verkoper zijn. Trouwens, balen. Ik weet hoe dat in zijn werk gaat: die oplichters nemen kaarten mee, snijden heel subtiel de verzegeling door, nemen de code over, maken de kaarten weer dicht en hangen ze weer terug op in de winkel.

• Kan3ki
GioStyle schreef op zondag 30 november 2025 @ 17:24:
[...]

Je moet bij de verkoper zijn. Trouwens, balen. Ik weet hoe dat in zijn werk gaat: die oplichters nemen kaarten mee, snijden heel subtiel de verzegeling door, nemen de code over, maken de kaarten weer dicht en hangen ze weer terug op in de winkel. Gaat het toevallig om Apple Gift kaarten?
Ja erg balen, gelijk mijn cashback winst door de plee |:( Nee het gaat om cadeaukaarten van de Albert Heijn zelf, met zo'n kraslaagje waaronder de beveiligingscode zit.

• JohanNL
GioStyle schreef op zondag 30 november 2025 @ 17:24:
[...]

Je moet bij de verkoper zijn. Trouwens, balen. Ik weet hoe dat in zijn werk gaat: die oplichters nemen kaarten mee, snijden heel subtiel de verzegeling door, nemen de code over, maken de kaarten weer dicht en hangen ze weer terug op in de winkel.
Gewoon dom van de winkel zelf, want ik heb wel een aantal keren een kaart ontvangen voor desbetreffende winkel.
Er staat een pincode op, die je eerst moet open krassen voordat je deze ziet.
Maar bij de kassa kun je de cadeaukaart scannen en is er geen pincode nodig.
Wellicht denken ze dat deze oplichters zich niet in persoon durven te tonen, maarja je ziet het...

@Kan3ki De AH moet je wel compenseren in dit geval, maarja het zal wel even duren totdat ze tot die beslissing komen.

• Wispe
  • Niet online
JohanNL schreef op zondag 30 november 2025 @ 18:06:
[...]

Gewoon dom van de winkel zelf, want ik heb wel een aantal keren een kaart ontvangen voor desbetreffende winkel.
Er staat een pincode op, die je eerst moet open krassen voordat je deze ziet.
Maar bij de kassa kun je de cadeaukaart scannen en is er geen pincode nodig.
Wellicht denken ze dat deze oplichters zich niet in persoon durven te tonen, maarja je ziet het...

@Kan3ki De AH moet je wel compenseren in dit geval, maarja het zal wel even duren totdat ze tot die beslissing komen.
Hoe gaat de fraude dan in zijn werk? De cadeaukaart wordt gescand bij de kassa, en dan?

• JohanNL
Wispe schreef op zondag 30 november 2025 @ 18:13:
[...]

Hoe gaat de fraude dan in zijn werk? De cadeaukaart wordt gescand bij de kassa, en dan?
In de winkel liggen er van die cadeaukaarten, die maken ze open, maken foto van de kaart met code en doen hem weer dicht.
Dan is het wachten totdat iemand anders de kaart pakt, koopt en hem activeert.
De oplichter gaat daarna snel boodschappen doen en scant de streepjescode van de kaart bij de kassa.

Zoiets, de truc is al jarenlang bekend en een vak die je moet openkrassen voor een pincode zou de oplossing zijn.
Maar bij de AH heb je deze uiteindelijk niet nodig, tenminste niet bij de zelfscan kassa's.

• Wispe
  • Niet online
JohanNL schreef op zondag 30 november 2025 @ 18:26:
[...]

In de winkel liggen er van die cadeaukaarten, die maken ze open, maken foto van de kaart met code en doen hem weer dicht.
Dan is het wachten totdat iemand anders de kaart pakt, koopt en hem activeert.
De oplichter gaat daarna snel boodschappen doen en scant de streepjescode van de kaart bij de kassa.

Zoiets, de truc is al jarenlang bekend en een vak die je moet openkrassen voor een pincode zou de oplossing zijn.
Maar bij de AH heb je deze uiteindelijk niet nodig, tenminste niet bij de zelfscan kassa's.
Bizar dat de AH dat niet dichttimmert.

Laten we maar terug ontopic gaan. ;)

• SvMp
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Afgelopen weekend heb ik de nodige Black Friday aankopen gedaan maar ik krijg overal 10 punten per euro. Maar er zou toch 12% cashback komen? Ik lees in dit topic terug dat er onduidelijkheid is, maar het lijkt er op dat ik nergens voor in aanmerking kwam en dat snap ik niet. Ik heb gewoon spullen gekocht bij winkels, supermarkt, zowel offline als online.

EDIT: Ik zie het al, beperkte merchant cateogries. Wat een hopeloze actie in vergelijking met een jaar geleden.

[ Voor 13% gewijzigd door SvMp op 01-12-2025 02:17 ]

• Wispe
  • Niet online
Hebben jullie de onderstaande e-mail ook gekregen?
As part of our commitment to maintaining a secure and compliant trading environment, Bybit is conducting routine account reviews in line with our Terms and Conditions.

To ensure continued access to all platform features, we kindly ask you to complete the necessary verification.

Please follow the steps below:
1. Log in to your Bybit account via the mobile app or website.
2. Review any notifications related to verification and complete the required steps.
3. Alternatively, on the website, click the headset icon in the bottom-right corner to check for any pending EDD-related matters.

We appreciate your prompt attention to this matter. Thank you for being a valued member of the Bybit community.

Kind regards,
Als ik kijk in de app, zie ik niks.

• CHRlS
Ik krijg de laatste tijd wel de geregeld mailtjes dat mijn account verification is approved.

En dat terwijl ik geen KYC documenten heb aangeleverd of dat deze zijn gevraagd. Heb eenmalig alles wat ik kon aanleveren ingediend bij de start van EU.

• Flexion1
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 16:48
Wispe schreef op dinsdag 2 december 2025 @ 12:28:
Hebben jullie de onderstaande e-mail ook gekregen?

[...]

Nee. Mogelijk moet je wat bewijs aanleveren in de vorm van loonstrook of proof of wealth. Heb je gekeken wat de melding was via de app.

Edit: zie dat er niks in de app staat. Als je inlogt via de website?

[ Voor 14% gewijzigd door Flexion1 op 02-12-2025 12:37 ]

• Wispe
  • Niet online
CHRlS schreef op dinsdag 2 december 2025 @ 12:35:
Ik krijg de laatste tijd wel de geregeld mailtjes dat mijn account verification is approved.

En dat terwijl ik geen KYC documenten heb aangeleverd of dat deze zijn gevraagd. Heb eenmalig alles wat ik kon aanleveren ingediend bij de start van EU.
Die heb ik ook gekregen op 24 november.
Hello Trader,

Thank you for your cooperation.

We’re pleased to inform you that your account verification review has been successfully completed and approved.

We appreciate your patience and understanding throughout the process.

If you have any further questions, please don’t hesitate to reach out.

Kind regards,
The Bybit Legal & Compliance
Terwijl ik ook niks heb aangeleverd.

• Wispe
  • Niet online
Ook niks te zien op de website.

• ElPensador
CHRlS schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 07:42:
[...]

Gaat via Curve support, dus dat is lastig te zeggen aangezien ze daar een aardige workload hebben volgens mij.

Maar de paar keer dat ik er gebruik van gemaakt heb was het binnen 2 a 3 dagen rond.
Ik heb het eens geprobeerd, kijken of het de moeite waard is.
Er zijn iedere maand wel wat hm, zara, zalando bestellingen die (groten)deels terug gaan.

• simonj
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21:47
Wanneer word de cashback gevuld ,ik heb op automatisch staan ,maar blijft op 0.

• Wispe
  • Niet online
simonj schreef op woensdag 3 december 2025 @ 21:32:
Wat bedoel je met ‘gevuld’?

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Topicstarter
simonj schreef op woensdag 3 december 2025 @ 21:32:
Die blijft dan op nul, want die wordt dagelijks voor USDC verkocht. Houd dus je USDC saldo in de gaten. Het duurt ongeveer 5 dagen vanaf transactie tot aan het krijgen van de punten.

• ElPensador
ElPensador schreef op woensdag 3 december 2025 @ 20:46:
[...]

Ik heb het eens geprobeerd, kijken of het de moeite waard is.
Er zijn iedere maand wel wat hm, zara, zalando bestellingen die (groten)deels terug gaan.
Oke duurde minder dan n dag. De moeite waard om het maandelijks te checken

• Wispe
  • Niet online
Iemand enig idee wat de Kerst-actie was vorig jaar?
De Black Friday-actie werd veel vroeger gepromoot, nu is het angstvallig stil. Zou het geld weer op zijn? :P

• Twanroy
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 16:23
Wispe schreef op dinsdag 9 december 2025 @ 15:01:
Iemand enig idee wat de Kerst-actie was vorig jaar?
De Black Friday-actie werd veel vroeger gepromoot, nu is het angstvallig stil. Zou het geld weer op zijn? :P
ik zie nu deze actie:
https://www.bybit.eu/en-E...ds/campaign/christmas2025

• Hamscho
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 16-12 07:26
Altijd leuk een advent kalender en blind boxes

• Wispe
  • Niet online
Klinkt meh.
Hopelijk komt zoiets als die €10 met BF of €150 met opening van de EU-versie.

• JK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-12 10:51

JK

Blind boxes, meestal 0.5 USDC fee-saver. :+
Al mag ik verder niet klagen, genoeg geld van Bybit gekregen dmv cashback en contests.

• Hamscho
Iemand al ervaring met de boxen? Bij mij blijven de keys op pending staan

• Deurwaarder

Deurwaarder

*blaf*

Over 2 dagen en 14 uur zou mijn eerste verdiende key vrij moeten komen...
Ik zie tzt wel of dat wat oplevert. Voorlopig doe ik iedere dag een transactie GBIT om over die 50 heen te gaan.

Ik snap nog niet helemaal wat de zondag-actie is.
Volgens de FAQ krijg je de 'free' box als je een restaurant MCC transactie doet op zondag:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rt_hDkL6AgSRR8ttf2YxFMNhn2Y=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Zd40gXtMXfWF9nfQMmfibaxf.png?f=fotoalbum_large

Maar in de terms & conditions hebben ze het over een 10% cashback boost op restaurant txs
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gf3FKKq_z8a5BkwR2pv-PDBoxK8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ElImcfJ1ic9xEcOHIyVUfIAB.png?f=fotoalbum_large

Ik ga zaterdag met de hele familie uit eten, dus ik wou dat ik deze actie beter snapte :D

-Geen deurwaarder-

• Thetallguy
  • Niet online
Deurwaarder schreef op vrijdag 12 december 2025 @ 12:09:

Ik ga zaterdag met de hele familie uit eten, dus ik wou dat ik deze actie beter snapte :D
Hoop dat je gaat lunchen, want met maar 1.000 cashbacks beschikbaar kan je niet tot laat doortafelen 's avonds denk ik ;)

• Deurwaarder

Deurwaarder

*blaf*

Zaterdagavond uit eten, zondag om 12:01 UTC GBIT, dat komt wel goed.
Maar wat krijg ik als ik dat doe? Wat is die 10%?
Is dat 10% op die aankoop, of op een volgende?
Bybit :'D

-Geen deurwaarder-

• SN3
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 23:10

SN3

Belg

Benieuwd, ik wacht even af naar anderen hun ervaring :)

• Deurwaarder

Deurwaarder

*blaf*

Nou, ik had uiteraard de voorwaarden verkeerd gelezen. Het begon om 12 AM, niet 12:00 UTC.

Maargoed, zojuist 450 euro GBIT gedaan.
Normaal zou ik daar 2% op verwachten, 9 euro of 4500 punten.
In de details bij de authorisation staat nu 'aprox 6500 points'
Dat zou 13 euro zijn, 2,9%.

Die 'Free Sunday box' doet verder nog niks als ik er op klik.

maw, ik heb geen idee wat er nu gebeurt :D

Edit: het zou kunnen dat het 10% over 50 euro is, en dan 2% over de resterende 400. Dat komt uit op 13 euro

[ Voor 12% gewijzigd door Deurwaarder op 14-12-2025 13:27 ]

-Geen deurwaarder-

• SN3
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 23:10

SN3

Belg

Ik 24.80 ge gbit (mcc restaurant) en idd 1240 punten. Straks nog een 2de proberen.

Edit: 2de transactie met zelfde mcc restaurant van 14€ komt op 140 punten. Dus alleen eerste transactie telt.

[ Voor 43% gewijzigd door SN3 op 14-12-2025 13:37 ]

• Thetallguy
  • Niet online
Hier ook netjes approx 1.540 punten bij een transactie van €30,80. Door alle onduidelijkheden in de communicatie altijd weer een verrassing wat je nou wel/niet krijgt :P

• Wispe
  • Niet online
Ik krijg 163 punten op een transactie van €16,25 met MCC 5814, terwijl ik ben aangemeld.
Ik zal te laat zijn zeker?

[ Voor 35% gewijzigd door Wispe op 14-12-2025 16:14 ]

• Deurwaarder

Deurwaarder

*blaf*

Die 6500 punten staan nog steeds bij de transactie, ook nu de transactie is gesetled.
Aangezien de actie-voorwaarden het hebben over 10% denk ik dat het inderdaad 10% over 50 euro is, en dan 2% over de rest.
Als je dus zaterdagavond in de kroeg staat, afrekenen na 01:00 zondag ;)

Vannacht kwam de eerste 'key' van die actie vrij. De uitgave was op de 10e, bevestigd op de 11e (dag 3 van de actie), de key dus op de 15e.
Ik heb box 9 er mee ge-opend, en 0.1 USDC airdrop :D

Geen idee of het helemaal random is, of dat box 9 voor iedereen die 0.1 USDC is.
Ik zie boxen van 1, 2, 3, 5, 7, 9 en 10 keys
Sparen jullie keys voor grotere boxen, of begin je met de kleinere?

Edit: vanwege die randomness in tijd tot settlement is het wel lastig iedere dag een key te krijgen. Hou er rekening mee dat transacties soms 1-2 dagen later definitief worden dan je zou verwachten

[ Voor 12% gewijzigd door Deurwaarder op 15-12-2025 19:30 ]

-Geen deurwaarder-

• Hamscho
Heb vele keys nog op pending staan - ofwel geduld 😉

Update : 3 keys gebruikt - en een pasje en 0,1 USDC rijker 😂

[ Voor 38% gewijzigd door Hamscho op 16-12-2025 07:26 ]

• mkersbergen
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 22:24
Weet je nog waar het pasje in zat? Het zal random zijn, maar vraag me af of die boxes waar je meer keys voor nodig hebt wellicht een hogere kans hebben of zo.

• Nopheros
De bybit acties zijn wat betreft nut wel aardig over helaas. Enige actie die ik op dit moment in de applicatie heb staan is iets met verdien punten per 5000 waarde aan handelen. Net of de actie dan nog wat oplevert voor 99,9% van de users 8)7

Hopelijk komt Nexo binnenkort met de lang verwachte cashback op debit kaarten.

[ Voor 6% gewijzigd door Nopheros op 16-12-2025 12:49 ]

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Topicstarter
Nopheros schreef op dinsdag 16 december 2025 @ 12:31:

Hopelijk komt Nexo binnenkort met de lang verwachte cashback op debit kaarten.
Aangezien Nexo 2% op credit geeft verwacht ik weinig van de cashback op debit. Afgezien dan van de tijdelijke mooie actie.

Bij Bybit geef ik in ieder geval 500 euro uit zodat ik Netflix, Spotify en Prime gratis heb. Alternatief is voor mij Crypto.com, die staat ook weer onder 10 cent. Dus voorlopig weer CRO verzamelen en bij de volgende pump weer dumpen.
Pagina: 1 ... 24 25 Laatste