Zojuist announcement omtrent de overgang van nl naar eu
https://announcements.byb...2025-blt192ecf0778bbfc1f/
https://announcements.byb...2025-blt192ecf0778bbfc1f/
Per 30 september 2025 worden alle bestaande accounts op Bybit.nl (powered by SATOS) — inclusief tegoeden en klantgegevens — automatisch overgedragen aan Bybit EU GmbH. Indien je dit niet wenst, heb je de mogelijkheid om vóór deze datum je tegoeden op te nemen en je account te sluiten.
Ik heb me ook ingeschreven via jouw link. Maar hoe kan ik dit claimen? Want iedereen krijgt bij aanmelden die 5 euro.Mr. Jinx schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 11:40:
Ik weet niet of deze al bekend was, maar als je nu naar https://bybit.eu gaat kun je je alvast opgeven voor de launch en verdien je weer zomaar $5 !
[ Voor 2% gewijzigd door glatuin op 02-07-2025 16:07 . Reden: typo's ]
[ Voor 5% gewijzigd door Taro op 02-07-2025 08:45 ]
If it does not kill u, it makes u stronger
Dat vraag ik me ook af. Helaas heb ik geen screenshot gemaakt van die $5 bonus melding.Flexion1 schreef op dinsdag 1 juli 2025 @ 13:52:
[...]
Ik heb me ook ingeschreven via jouw link. Maar hoe kan ik dit claimen? Want iedereen krijgt bij aanmelden die 5 euro.
Krijgen we mail met link oid?
Ik heb nog nooit een pincode hoeven invoeren. Niet direct en zeker niet via curveWispe schreef op woensdag 2 juli 2025 @ 17:57:
Ik stond in de AH vanmiddag en dacht mooi gebruik te maken van die cashback-actie, was mijn pincode incorrect terwijl ik via Apple Pay betaalde. Heel raar.
Heb net opnieuw ingesteld in m’n Apple Pay, morgen maar nog eens proberen.
Iemand ook gehad?
Nee, ik ook niet. Maar toch zei die dat de pincode incorrect wasDomino schreef op woensdag 2 juli 2025 @ 18:28:
[...]
Ik heb nog nooit een pincode hoeven invoeren. Niet direct en zeker niet via curve
[ Voor 22% gewijzigd door Wispe op 02-07-2025 18:43 ]
Zag de terminal er wel normaal uit? Niet dat iemand je pas heeft gecloned ofzoWispe schreef op woensdag 2 juli 2025 @ 18:42:
[...]
Nee, ik ook niet. Maar toch zei die dat de pincode incorrect wasalsof de kaart verkeerd gekoppeld stond of zo, maar dat is raar want ik heb er niks vreemds mee gedaan, behalve 2 weken of zo niet gebruikt omdat ik al aan mijn limiet cb zat.
Zal me benieuwen morgen.
Bij de AH zelfscan?bingbadaboem schreef op woensdag 2 juli 2025 @ 18:54:
[...]
Zag de terminal er wel normaal uit? Niet dat iemand je pas heeft gecloned ofzo
[ Voor 7% gewijzigd door Nopheros op 02-07-2025 19:44 ]
Het zal wel weer een nieuwe kaart worden lijkt me. Ook las ik dat USDT er niet gaat komen, alleen USDC. Verder zie ik in de app dat je kunt kiezen voor Global of Kazachstan., lijkt me dat ze straks er EU aan toevoegen.Nopheros schreef op woensdag 2 juli 2025 @ 19:33:
Zojuist contact gehad met Bybit.eu support m.b.t. de mobile app en de kaart:
[Afbeelding]
[ Voor 10% gewijzigd door glatuin op 02-07-2025 19:53 ]
If you try and take a cat apart to see how it works, the first thing you have on your hands is a non-working cat. -DNA
4970Wp | 14* 355 | IQ7+ | PVoutput
Nee, ook weg zie ik net.itguy013 schreef op donderdag 3 juli 2025 @ 13:40:
De 11000 punten inwisselen voor €25,- tile/optie is ook weggehaald. Zien jullie hem nog wel?
Ik heb vorige week ergens gezien "Your tier next month is: Alpha", maar kan het nu nergens meer vinden, dus ze zullen hun fantastische UI wel weer hebben aangepast ...swbr schreef op donderdag 3 juli 2025 @ 09:20: Ik ben nu wel benieuwd of ik volgende maand ook nog Alpha heb. Er staat wel dat de tier expired in 28 dagen en een aantal uur, maar ik zou denken dat ik deze maand opnieuw Alpha behaald heb, dus dat ik dat volgende maand ook nog moet hebben.
[ Voor 66% gewijzigd door LearnDriver op 03-07-2025 15:32 ]
[ Voor 40% gewijzigd door Sandrioni op 04-07-2025 08:53 ]
http://pvoutput.org/intraday.jsp?id=49325&sid=44923
Gewoon nog even op .nl blijven. Momenteel nog weinig redenen om over te stappen.Sandrioni schreef op vrijdag 4 juli 2025 @ 08:52:
Iemand al geprobeerd om zich bij Bybit.eu te registreren? Ik kreeg vandaag een mail dat mijn $5 'klaar staat'. Maar om nou daarvoor héél enthousiast te worden......
Wat zijn de ervaringen?
Inmiddels is de actie afgelopen maar ik zit nog met een flink bedrag USDR. De koers op Bybit is best een beetje depegged. Jij hebt ervaring met Kraken, geldt daar een fee voor omwisselen en is het zinvol daarvoor een account aan te maken. Gaat in mijn geval om 30K dus de depeg op Bybit is nog best aanzienlijk.Mr. Jinx schreef op zondag 15 juni 2025 @ 20:49:
[...]
De koers van USDR is door die actie soms wat hoog. Tip: Doe die conversie op Kraken.
Hier ook laatst met een flink bedrag mee gedaan met de USDR actie op ByBit en ik heb ook de swap op Kraken gedaan. Kraken rekent 0% fees op stables (ook USDR).Who_Dat schreef op vrijdag 4 juli 2025 @ 09:21:
[...]
Inmiddels is de actie afgelopen maar ik zit nog met een flink bedrag USDR. De koers op Bybit is best een beetje depegged. Jij hebt ervaring met Kraken, geldt daar een fee voor omwisselen en is het zinvol daarvoor een account aan te maken. Gaat in mijn geval om 30K dus de depeg op Bybit is nog best aanzienlijk.
Lees graag je reactie.
Ja je gaat er eigenlijk alleen maar in mogelijkheden op achteruit.Tibbi3 schreef op vrijdag 4 juli 2025 @ 09:20:
[...]
Gewoon nog even op .nl blijven. Momenteel nog weinig redenen om over te stappen.
we moeten dus nog wachten op de BybitCard. Dat is wel jammer omdat al die acties eraan verbonden zijn en je wat op wil gaan bouwen op je EU account!Nopheros schreef op woensdag 2 juli 2025 @ 19:33:
Zojuist contact gehad met Bybit.eu support m.b.t. de mobile app en de kaart:
[Afbeelding]
Het zou me niet verbazen als er een periode tussen zit waarbij we dus geen kaart hebben, wat ook de reden was van mijn post.Thijs_Joe schreef op vrijdag 4 juli 2025 @ 11:01:
[...]
we moeten dus nog wachten op de BybitCard. Dat is wel jammer omdat al die acties eraan verbonden zijn en je wat op wil gaan bouwen op je EU account!
Die kortingen van spotify en netflix is wel leuk en fijn maar om nu je abbo via Santos te laten lopen voor 2 maanden is ook niet handig. Ik zag ergens een filmpje waarin dit zwaar werd gepromoot "de nieuwe EU site en de Card" daarom had ik me snel ingeschreven. Maar nu zie ik idd een lege Bybit EU waar je bijna niks kan en ook weinig kan verdienen met 'earn' omdat de rente gewoon de helft is.
[ Voor 13% gewijzigd door Nopheros op 04-07-2025 11:09 ]
Zet nu al ladderend orders klaar op koersen waar je tevreden mee bent. Af en toe wordt er dan wat uitgevoerd, doe dit dan zowel op Bybit als op Kraken. Zo ben ik uiteindelijk ook van mijn USDR afgekomen.Who_Dat schreef op vrijdag 4 juli 2025 @ 09:21:
[...]
Inmiddels is de actie afgelopen maar ik zit nog met een flink bedrag USDR. De koers op Bybit is best een beetje depegged. Jij hebt ervaring met Kraken, geldt daar een fee voor omwisselen en is het zinvol daarvoor een account aan te maken. Gaat in mijn geval om 30K dus de depeg op Bybit is nog best aanzienlijk.
Lees graag je reactie.
Want? Te veel gedoe?Thijs_Joe schreef op vrijdag 4 juli 2025 @ 11:01:
[...]
Die kortingen van spotify en netflix is wel leuk en fijn maar om nu je abbo via Santos te laten lopen voor 2 maanden is ook niet handig.
2 maanden is toch 2 maanden, dat stop je gewoon in bitcoin en niet meer naar kijkenXqlus1ve schreef op vrijdag 4 juli 2025 @ 13:48:
[...]
Want? Te veel gedoe?
2 maanden geld weg gooien is handig dan
Ik zag dat @Jdome ook al had gereageerd... maar precies dat dus.Who_Dat schreef op vrijdag 4 juli 2025 @ 09:21:
[...]
Lees graag je reactie.
Als dat zo blijft is het ook gelijk exit. Gebruik ik wel andere kaarten waar dit niet is. Lijkt er niet op dat de EU variant een interessante optie gaat zijn. Jammer dat er geen opt-out is met behoud van huidig account.itguy013 schreef op vrijdag 4 juli 2025 @ 19:14:
Fiat topups op bybit.eu zijn ook niet gratis blijkbaar en ideal is voor nu (nog) niet beschikbaar. [Afbeelding]
Ze starten net, ze moeten nu eenmaal aan alle regelgeving gaan doen anders is het exit zoals Binance in Nederland. Ik ga er vanuit dat ze net te laat zijn opgestart en dat we vanaf september een gat hebben qua benefits. ik geloof echter dat Europa interessant genoeg is voor ze om eea voor elkaar te krijgen, ik ben alleen bang dat het ze niet op tijd gaat lukken.bingbadaboem schreef op vrijdag 4 juli 2025 @ 19:43:
[...]
Als dat zo blijft is het ook gelijk exit. Gebruik ik wel andere kaarten waar dit niet is. Lijkt er niet op dat de EU variant een interessante optie gaat zijn. Jammer dat er geen opt-out is met behoud van huidig account.
Zou het met een Palau id wel lukken? 🤔
Nee dat gaat automatisch, tenzij je opt-out wil dan moet je alles zelf overboeken naar een externe wallet.IUser schreef op vrijdag 4 juli 2025 @ 19:57:
Ik vind de announcement maar wazig. Als ik deze email lees dan zou alles automatisch overgeheveld worden naar bybit.eu. Maar nu lees ik ook dat je opnieuw moet registeren?[Afbeelding]
oof dat is niet best, dan wordt het dus niet meer 2% cashback maar dus wat minder als je bijv fiat erop wilt laden en daar je boodschappen mee gaat doenitguy013 schreef op vrijdag 4 juli 2025 @ 19:14:
Fiat topups op bybit.eu zijn ook niet gratis blijkbaar en ideal is voor nu (nog) niet beschikbaar. [Afbeelding]
Ok mooi. Blijft je pas ook nog steeds hetzelfde? Daarnaast vraag ik mij ook af of je dezelfde earn voordelen hebt waarbij je een hoger tier krijgt naar mate je meer uitgeeft.knakworst schreef op vrijdag 4 juli 2025 @ 20:05:
[...]
Nee dat gaat automatisch, tenzij je opt-out wil dan moet je alles zelf overboeken naar een externe wallet.
Ik vond het ook maar een wazige mail. Ik heb na het ontvangen van die email via de chat contact gehad. Daar kreeg ik het antwoord dat ik echt opnieuw moest registreren op bybit.eu. Dat heb ik dus ook maar gedaan met hetzelfde email adres. Ik zou het bijzonder vinden als alles daar nu automagisch onder komt te hangen. Maar goed, we gaan het wel zien...IUser schreef op vrijdag 4 juli 2025 @ 20:37:
[...]
Ok mooi. Blijft je pas ook nog steeds hetzelfde? Daarnaast vraag ik mij ook af of je dezelfde earn voordelen hebt waarbij je een hoger tier krijgt naar mate je meer uitgeeft.
Y'24
Wat is nu de beste manier om aan die cashback te komen? In punten laten uitbetalen of voor automatische cashback/USDT?
Je kan ook met korting geselecteerde crypto aanschaffen. 4400 punten ($8,80) voor $10 btc airdrop (of eth, mnt ed). Automatische cashback geeft geen korting, dan is 1 punt gewoon 0,02 usdt.Wispe schreef op zaterdag 5 juli 2025 @ 21:51:
[...]
Wat is nu de beste manier om aan die cashback te komen? In punten laten uitbetalen of voor automatische cashback/USDT?
same here, misschien zijn alle shitcoins al op.Theswitch schreef op zondag 6 juli 2025 @ 08:43:
Laatste dag van spin-tacular event. Krijgen we straks die lading shitcoins. Alhoewel ik de laatste weken alleen maar USD 1 heb gewonnen.
EU heeft nog niet eens alle features? ByBit.eu voelt beetje aan dat ze het maar snel moest neerzetten ivm MiCa licentieTheswitch schreef op zondag 6 juli 2025 @ 09:51:
Zolang fiat storten geld kost en geen debitcard is met 2% korting, waarom zou je dan uberhaupt naar bybit.eu gaan 🤣
Ze moesten een nieuwe mica compliant platform opzetten met een nieuwe betaalprovider. Satos (partner bybitNL) onboard geen nieuwe klanten meer vanaf 1 juli.Kol Nedra schreef op zondag 6 juli 2025 @ 11:09:
[...]
EU heeft nog niet eens alle features? ByBit.eu voelt beetje aan dat ze het maar snel moest neerzetten ivm MiCa licentie
Om gebruik te maken van de rewards. Als je jezelf aanmeldt en 10K stort en 20K trade kun je vrij makkelijk 350 USD pakken. Dus heb je wat crypto ergens in een wallet is het zeker wel de moeite, ik ga het in elk geval doen.Theswitch schreef op zondag 6 juli 2025 @ 09:51:
Zolang fiat storten geld kost en geen debitcard is met 2% korting, waarom zou je dan uberhaupt naar bybit.eu gaan 🤣
[ Voor 12% gewijzigd door Who_Dat op 06-07-2025 16:28 ]
Volgens mij is dat nog een actie van het Satos platform en niet van het nieuwe EU platformWho_Dat schreef op zondag 6 juli 2025 @ 14:27:
[...]
Om gebruik te maken van de rewards. Als je jezelf aanmeldt en 10K stort en 20K trade kun je vrij makkelijk 350 USD pakken. Dus heb je wat crypto ergens in een wallet is het zeker wel de moeite, ik ga het in elk geval doen.
Waar staat die actie?Flexion1 schreef op zondag 6 juli 2025 @ 15:02:
[...]
Volgens mij is dat nog een actie van het Satos platform en niet van het nieuwe EU platform
Update: altijd goed de kleine lettertjes lezen. Het gaat hier om 350 USDC Fee Saver · Spot. Ik zag het gelukkig net op tijd.
[ Voor 28% gewijzigd door Who_Dat op 06-07-2025 16:33 ]
[ Voor 12% gewijzigd door Flexion1 op 07-07-2025 11:13 ]
Wat wel jammer is dat je bij sommige shitcoints minder dan het minimum hebt om te kunnen verkopen.Flexion1 schreef op maandag 7 juli 2025 @ 11:12:
De shitcoins van de laatste spintacular actie zijn nu te claimen. Alles gelijk omgezet. Toch mooi bedragje.
Wel even wat werk om alles handmatig te verkopen:-)
Mis alleen nog de usdt die je kreeg bij meer dan 100 tickets. Wachten rustig af.
Bij je Assets-overzicht zit een knopje om die minimale hoeveelheden om te zetten naar MNT.Wispe schreef op maandag 7 juli 2025 @ 11:57:
[...]
Wat wel jammer is dat je bij sommige shitcoints minder dan het minimum hebt om te kunnen verkopen.
In dat geval gewoon wat bijkopen en dan alles weer verkopen?
Nooit geweten. Tnx.Trasos schreef op maandag 7 juli 2025 @ 12:11:
[...]
Bij je Assets-overzicht zit een knopje om die minimale hoeveelheden om te zetten naar MNT.
[Afbeelding]
If you try and take a cat apart to see how it works, the first thing you have on your hands is a non-working cat. -DNA
De volgende tier gaat pas de volgende dag in. Dus je moet inderdaad een beetje uitkienen als je grote bedragen uitgeeft.RenaldoN schreef op maandag 7 juli 2025 @ 13:14:
Weet iemand zo of de Transactie die ervoor zorgt dat je naar een hoger cashback tier gaat opnieuw een cashback berekening krijgt ?
hier een transactie van 3,5k gedaan waarvan 3k in het nieuwe tier valt. helaas hier geen cashback voor gekregen en moet nu met andere transacties de cashback zien te vullen.
-Geen deurwaarder-
Ik denk dat ze de 20% berekenen voor nieuwe klanten. Die krijgen 10usdt over de eerste 50 dollar. En daarnaast de volgende 10 % over de uitgaven als ze de 100 dollar halen.Deurwaarder schreef op dinsdag 8 juli 2025 @ 16:13:
De volgende actie staat alweer klaar.
Als je 100$ uitgeeft, dan gaat je cashback-percentage onhoog. Je cashback-limiet blijft wel wat die was.
Op Beta tier niet heel interessant, van de 50$ max cashback heb ik al 32 dollar.
Ook is (Bybit-style) niet helemaal duidelijk hoeveel extra cashback je krijgt, of hoe lang.
De promo zegt 'tot wel 20%', het rekenvoorbeeld geeft 10% als voorbeeld, en de tracker geeft aan dat met 100$ uitgeven je 1 'Evenementenpunten' krijgt.
In ieder geval, onder Announcements kan je registreren onder 'Bybit Card: Earn up to 20% cashback = Welcome Gift this Prime Day'
Loopt tot 12 juli 01:59
Ik zie hem niet?Deurwaarder schreef op dinsdag 8 juli 2025 @ 16:13:
De volgende actie staat alweer klaar.
Als je 100$ uitgeeft, dan gaat je cashback-percentage onhoog. Je cashback-limiet blijft wel wat die was.
Op Beta tier niet heel interessant, van de 50$ max cashback heb ik al 32 dollar.
Ook is (Bybit-style) niet helemaal duidelijk hoeveel extra cashback je krijgt, of hoe lang.
De promo zegt 'tot wel 20%', het rekenvoorbeeld geeft 10% als voorbeeld, en de tracker geeft aan dat met 100$ uitgeven je 1 'Evenementenpunten' krijgt.
In ieder geval, onder Announcements kan je registreren onder 'Bybit Card: Earn up to 20% cashback = Welcome Gift this Prime Day'
Loopt tot 12 juli 01:59
[ Voor 23% gewijzigd door bingbadaboem op 08-07-2025 17:28 ]
Ik had laatst ook gerommel met Bybit en na ontkoppelen en weer koppelen doet ie het gewoon weer.Sandrioni schreef op dinsdag 8 juli 2025 @ 18:55:
Wij kopen geregeld waar bij de Albert Heijn, maar sinds een paar weken lukt dat niet meer met de Bybit card. Deze kaart zit gewoon in mijn Curve account en werkt bijna overal vlekkeloos.
Op de betaalterminal blijft de transactie seconden lang "in progress" staan, om vervolgens Aborted te worden.
Op mijn telefoon zie ik de transactie wel gewoon direct langskomen, maar wordt direct refunded zodra de AH betaalterminal de boel terugdraait.
Als ik bijvoorbeeld mijn CDC kaart achter Curve hang, gaat het wel gewoon goed.
Vreemd toch?
"Ontkoppelen"? Wat bedoel je precies?Wispe schreef op dinsdag 8 juli 2025 @ 19:04:
[...]
Ik had laatst ook gerommel met Bybit en na ontkoppelen en weer koppelen doet ie het gewoon weer.
Hij bedoeld kaart verwijderen uit curve en dan weer toevoegen. Mogelijk is er iets met de toestemming tussen curve en Bybit en hiermee vernieuw je dezeSandrioni schreef op dinsdag 8 juli 2025 @ 19:22:
[...]
"Ontkoppelen"? Wat bedoel je precies?
Want ff een andere kaart kiezen in de Curve app, en weer terug, lost het bij mij niet op
En als je gewoon rechtstreeks betaald met de Bybit kaart via Applepay?Sandrioni schreef op dinsdag 8 juli 2025 @ 19:22:
[...]
"Ontkoppelen"? Wat bedoel je precies?
Want ff een andere kaart kiezen in de Curve app, en weer terug, lost het bij mij niet op
Ze staan dan gewoon nog in je timeline. GBIT weet ik alleen niet, verwijder dus voor de zekerheid zodra je klaar bent met alle GBIT's.MENACExz schreef op dinsdag 8 juli 2025 @ 19:58:
Let wel op dat je door het verwijderen van je kaart in Curve je mogelijk je "transactiehistorie" kwijt bent. Mocht je veel transacties hebben die je later nog zou willen GBIT'en is dit wellicht iets om rekening mee te houden.
Nee geen idee. Ik heb een evenementpunt verdiend en taak volbracht staat er. Maar krijg geen extra punten over transacties daarna. We wachten maar af. Acties blijven altijd een puzzel van BybitPeppernut schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 08:49:
Ik heb die nieuwe actie van "up to 20% cashback" volbracht als niet-nieuwe gebruiker. Zie alleen nergens verschil of de mogelijkheid om iets te claimen of aan te zetten ofzo. Iemand een andere ervaring?
Waar bij mijn bijna altijd werkt, event opzoeken in discord kanaal van Bybit, dan inloggen in de website, dus niet app. Daar op het event inschrijven en jij is geactiveerd ook in de app. Bij deze ook zo gedaan.
Nee heeft geen zin meer.CHRlS schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 21:18:
Hoe zit het nou met die 20% cashback als je al aan je maandelijkse limiet zit. Heeft het geen zin meer dan? Of komt ie er alsnog bovenop?
[ Voor 5% gewijzigd door Wispe op 10-07-2025 10:20 ]
Waar zie jij je extra cashback terug. Bij mij is het balkje al gisteren vol maar krijg gewoon de normale punten op uitgaven (de 2%) maar niks extraWispe schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 08:06:
Werkt die 20% cashback überhaupt bij jullie?
Ik heb me gisteren aangemeld en heb vanmorgen €25 uitgegeven, maar dat balkje blijft op 0/100 USD staan en in dat transactieoverzicht staat dat ik X punten krijg, maar dat is gebaseerd op 2% (dus voordat ik me aanmeldde voor de actie).
Edit: nevermind, het werkt.
Flexion1 schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 10:25:
[...]
Waar zie jij je extra cashback terug. Bij mij is het balkje al gisteren vol maar krijg gewoon de normale punten op uitgaven (de 2%) maar niks extra
![]() | ![]() |
Ah oke. Jij krijgt idd extra punten. Zie dat bij mij nog niet terugkomen. Bedankt voor de toelichtingWispe schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 10:32:
[...]
[Afbeelding] [Afbeelding]
Bijna soortgelijke transactie qua bedrag van 3 dagen geleden en gisteren maar toch een groot verschil qua punten.
Daarom ga ik ervan uit dat het werkt.
Al moet ik eerlijk zeggen dat de transactie van gister gemaakt was vóórdat ik me aanmeldde voor de actie…
Vidi, vici, veni! (ik zag, ik overwon en ik kwam!)
Ben je een nieuwe gebruiker of al langer de kaart in gebruik? Ik ben geen nieuwe gebruiker en zie ook geen verschil in punten/cashback...Wispe schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 08:06:
Werkt die 20% cashback überhaupt bij jullie?
Ik heb me gisteren aangemeld en heb vanmorgen €25 uitgegeven, maar dat balkje blijft op 0/100 USD staan en in dat transactieoverzicht staat dat ik X punten krijg, maar dat is gebaseerd op 2% (dus voordat ik me aanmeldde voor de actie).
Edit: nevermind, het werkt.
Al langer de kaart in gebruik. Eind vorig jaar of zo.Peppernut schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 19:37:
[...]
Ben je een nieuwe gebruiker of al langer de kaart in gebruik? Ik ben geen nieuwe gebruiker en zie ook geen verschil in punten/cashback...
Volgens mij kan je via support hogere limieten aanvragen. Of krijg je deze automatisch. Maar zou er zeker even een ticket aan wijden. Mijn maandelijkse limiet staat op 25K. Niet dat ik dat ooit haal. Maar goed.RenaldoN schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 20:38:
Hier zojuist bijna apex level gehaald door boeken vakantie.
Nu kom ik er alleen achter dat de limiet per maand 10k is, dan heb ik daar de rest van de maand niet heel veel aan die verhoogde limiet omdat ik die niet kan uitgeven.
Had al gekeken maar dan moet ik een berg aan data doorsturen.CHRlS schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 20:43:
[...]
Volgens mij kan je via support hogere limieten aanvragen. Of krijg je deze automatisch. Maar zou er zeker even een ticket aan wijden. Mijn maandelijkse limiet staat op 25K. Niet dat ik dat ooit haal. Maar goed.
Het is gisteren gelukt al mijn USDR op Kraken kunnen wisselen voor USDC voor de koers van 0,999. Heel netjes bedankt voor het meedenken!Jdome schreef op vrijdag 4 juli 2025 @ 09:47:
[...]
Hier ook laatst met een flink bedrag mee gedaan met de USDR actie op ByBit en ik heb ook de swap op Kraken gedaan. Kraken rekent 0% fees op stables (ook USDR).
In het orderbook op Kraken kun je ze nu kwijt voor 0.9985 USDC. Tegenover 0.9925 op Bybit.
Verschil van 180 USDC dus, mocht het orderbook op ByBit genoeg gevuld zijn wat meestal niet het geval is.
Dus ik zou zeker aanraden om een account op Kraken te maken..
Ja kan. Maar die 5 Eu is een fee saver. Je hebt nog meer acties lopen. Als je 100 stort en handelt krijg je nog 10 dollar airdrop.ElPensador schreef op vrijdag 11 juli 2025 @ 11:16:
Hoe zit het met bybit.eu en bybit.nl kan je bij beide een account hebben?
Wil alleen voor nu even aanmelden op bybit.eu voor die 5eu, maar verder nog wel bybit.nl gebruiken. Kan dit?
[ Voor 8% gewijzigd door Theswitch op 11-07-2025 18:50 ]
Onder announcements.Bereid je voor op een zinderende zomer met Bybit's Eindeloze Zomer-evenement! Trade, spendeer en voltooi eenvoudige taken om tot wel 482 winactie-loten te verdienen. Elke winactie levert je minstens 1 USDT op. Hoe meer taken je voltooit, hoe groter je kans op een prijs tot wel 1.000 USDT per winactie! 💸
📅 Evenementperiode: 11 juli 2025 - 9 aug 2025
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq