• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:44
Zaratrass schreef op maandag 3 augustus 2026 @ 22:29:
[...]

De kleine lettertjes. Eens verdiepen in wirex hoe betrouwbaar ze zijn.
Levert die 50k dan nog wel een mooie APY op?

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 28-08 21:31

knakworst

Get more sats!

Topicstarter
outlandos schreef op dinsdag 4 augustus 2026 @ 10:14:
[...]

Levert die 50k dan nog wel een mooie APY op?
Dat is lastig te zeggen als je niet aangeeft welke coins, je kan het ook op kraken checken.

• outlandos
knakworst schreef op dinsdag 4 augustus 2026 @ 10:49:
[...]

Dat is lastig te zeggen als je niet aangeeft welke coins, je kan het ook op kraken checken.
Btc, eth en USDC. Maar ik kan het idd ook zelf opzoeken ja.

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Topicstarter
Eth 2,32% momenteel BTC 0,1/0,15%, USDC waarschijnlijk niets vanwege MICA.

• wiseguy13
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 28-08 22:05
Feest is over, transacties van vanochtend nog 4%, laatste van vanmiddag 1%

• Warbringer
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 08:21
Helaas kwam mijn Spotify charge van 16.00 net een paar uur te laat...

I want to live forever, so far.. so good.

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Topicstarter
De trading fees gaan per 5 oktober voor non-vip users ook even omhoog van 0,1% naar 0,25%.

• outlandos
Nog even 350 punten bij elkaar sprokkelen en dan ben ik ook weg.

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
knakworst schreef op dinsdag 4 augustus 2026 @ 17:09:
De trading fees gaan per 5 oktober voor non-vip users ook even omhoog van 0,1% naar 0,25%.
Ze willen minder gebruikers lijkt het :?

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 28-08 22:16

NeoflexNL

Forever young

Jammer dat het weer klaar is, maar het ging al met al toch allemaal best lang goed.

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

• Den Berk
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 21-08 13:07
Alle rewards die op pending stonden kunnen claimen, punten omgezet naar BTC en Eur. Time to move on.

• Wispe
  • Niet online
Heb vanmorgen ook 6x€25 vouchers gekocht en meteen wat transacties geBIT’t om die €150 op mijn Revolut rekening te krijgen.

Valt me nog mee dat ze de korting van de €25-voucher hebben laten staan. Maar die zal vast asap ook verdwijnen. :+

• Wispe
  • Niet online
Flexion1 schreef op zondag 26 juli 2026 @ 08:40:
[...]

Denk dat je al blij mag zijn dat ze je account niet gaan blokkeren oid. Vaak vinden ze het niet fijn als je op deze manier rewards binnen harkt.

Ze zullen de uitgekeerde rewards van de zomeractie niet meer terug kunnen halen denk ik.

Maar misschien heb je geluk :-)
Krijg net mail dat ze na onderzoek m’n punten terug hebben gegeven. Staan weer netjes op mn account.
Het duurde even, maar het recht heeft gezegevierd. :)

• outlandos
Toch maar de gok genomen met WireX. Gelijk toegevoegd aan mijn Curve wallet en eerste transacties probleemloos verlopen. Mooie 3% cashback (voor zolang het duurt).

• Talkan
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 27-08 14:01
Wispe schreef op woensdag 5 augustus 2026 @ 10:36:

Valt me nog mee dat ze de korting van de €25-voucher hebben laten staan. Maar die zal vast asap ook verdwijnen. :+
Op Telegram hebben ze wel aangegeven dat die voucher blijft. Die wordt straks natuurlijk toch niet meer zoveel 'gekocht' met de nieuwe cashback regels.

• MTT
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

MTT

kunnen beter 10 euro vouchers uitgeven

• Snaak123
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:18
Rewards weer out of stock... Irritant

• Flexion1
  • Laatst online: 08:30
Snaak123 schreef op maandag 10 augustus 2026 @ 11:30:
Rewards weer out of stock... Irritant
Ze zijn nu definitief op volgens medewerker Bybit op telegram

• Zaratrass
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20-08 12:09
Flexion1 schreef op maandag 10 augustus 2026 @ 14:35:
[...]

Vreemd, want ze zijn bij mij op voorraad. ik heb zojuist eentje ingeruild.

wel jammer van die 2/3 euro van de summer actie. heb nog 40 euro te claimen maar die zijn op :(

[ Voor 17% gewijzigd door Zaratrass op 10-08-2026 14:58 ]

• Wispe
  • Niet online
Zaratrass schreef op maandag 10 augustus 2026 @ 14:56:
[...]

Vreemd, want ze zijn bij mij op voorraad. ik heb zojuist eentje ingeruild.
Hij bedoelt dat de bonus van de zomeractie op is. Daar hoef je niks ‘in te ruilen’. Die $10 aan crypto of €25-vouchers zijn inderdaad nog beschikbaar.

[ Voor 4% gewijzigd door Wispe op 10-08-2026 14:58 ]

• Snaak123
[...]

Ah jammer! Dank voor het doorgeven

• SvMp
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
[...]

Wat een onprofessionele bende. Hebben ze een actie die tot in september zou duren, worden de beloningen in de eerste helft van augustus al stopgezet :r

• Wispe
  • Niet online
SvMp schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 13:18:
[...]

Wat een onprofessionele bende. Hebben ze een actie die tot in september zou duren, worden de beloningen in de eerste helft van augustus al stopgezet :r
Ehm, in de voorwaarden staat luid en duidelijk dat er €40k in de pot zit. Deze pot is bovendien tot tweemaal toe bijgevuld, en dan is het ineens een “onprofessionele bende”?

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Nu online
Wispe schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 13:29:
[...]

Ehm, in de voorwaarden staat luid en duidelijk dat er €40k in de pot zit. Deze pot is bovendien tot tweemaal toe bijgevuld, en dan is het ineens een “onprofessionele bende”?
Onprofessioneel is wat overdreven, maar ze weten donders goed wat voor volume ze kunnen verwachten met zulke acties. D|e pot is dus gewoon bewust te laag ingezet.

Ondertussen is er ook nog geen melding dat die 40k pot op is op de betreffende actie pagina, dus misleidend is het wel.

• Wispe
  • Niet online
Domino schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 13:51:
[...]

Onprofessioneel is wat overdreven,
Nou, klaar. Geen ‘maar’ dus.

• Mr. Jinx
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
En je hebt er ook mensen tussen zitten die zo'n actie misbruiken door meteen alle opgespaarde uitgaven gaan GBIT-en met Curve, waardoor mensen die gewoon normaal geld uitgeven achter het net vissen.

• Domino
  • Nu online
Wispe schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 13:53:
[...]

Nou, klaar. Geen ‘maar’ dus.
Jawel maar…
Hoewel ik het niet helemaal eens ben met het statement begrijp ik echt wel waar hij op doelt. Dus een hele dikke maar

Bybit is er de laatste tijd echt niet beter op geworden, jammer

• Trasos
  • Niet online
Mr. Jinx schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 13:55:
En je hebt er ook mensen tussen zitten die zo'n actie misbruiken door meteen alle opgespaarde uitgaven gaan GBIT-en met Curve, waardoor mensen die gewoon normaal geld uitgeven achter het net vissen.
Je hebt ook mensen zoals ik die GBIT'en en vervolgens er niet aan denken dat ze handmatig de boel moeten claimen... 8)7
Nou ja, met vorige acties genoeg extraatjes ontvangen, die paar tientjes mogen de pret niet drukken.

• Wispe
  • Niet online
Domino schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 14:07:
[...]

Bybit is er de laatste tijd echt niet beter op geworden, jammer
Dat ben ik met je eens, maar dat zal ongetwijfeld een reden hebben.

• Mr. Jinx
  • Niet online
Wispe schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 14:15:
[...]

Dat ben ik met je eens, maar dat zal ongetwijfeld een reden hebben.
Die is ook mooi :o Jij hebt er een sport van gemaakt om als eerste die pot telkens leeg te graaien, tot de laatste euro, en dan ben je het nog eens ook dat Bybit achteruit gaat. :?

• Wispe
  • Niet online
Als je vindt dat Curve verboden zou moeten worden, moet je een mailtje aan Bybit wagen in plaats van op een internetforum huilie te doen omdat anderen het spel gewoon volgens de regels spelen.

• SvMp
  • Niet online
Wispe schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 13:29:
[...]

Ja. Ze hangen een einddatum aan de actie. Met die pot wordt het een wedstrijdje wie als eerste de taken vervuld en beloningen binnen sleept. Dan moeten ze het ook als zodanig benoemen.

• Wispe
  • Niet online
SvMp schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 18:55:
[...]

Ja. Ze hangen een einddatum aan de actie. Met die pot wordt het een wedstrijdje wie als eerste de taken vervuld en beloningen binnen sleept. Dan moeten ze het ook als zodanig benoemen.
Dat hebben ze ook gedaan:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ou8QNPmo5jN57c9VNC9E8MM0HeA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SAXsy8mvKLsHZdxvJyZujh22.jpg?f=fotoalbum_large

Dat jij de voorwaarden niet leest, of ze wel leest maar vervolgens niet begrijpt of onthoudt, is natuurlijk niet de schuld van Bybit.

[ Voor 6% gewijzigd door Wispe op 11-08-2026 19:16 ]

• SvMp
  • Niet online
In de kleine lettertjes ja. Maar zeg dan gewoon: De actie duurt zolang de pot niet leeg is, in plaats van suggereren dat het tot september doorgaat.

• Wispe
  • Niet online
SvMp schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 21:43:
In de kleine lettertjes ja. Maar zeg dan gewoon: De actie duurt zolang de pot niet leeg is, in plaats van suggereren dat het tot september doorgaat.
_O- Er is niets mis mee om je eigen fouten toe te geven en te erkennen dat het toch niet aan de ander ligt.

Je weet het voor de volgende keer: (goed) lezen en niet alles voor zoete koek slikken.

• Mr. Jinx
  • Niet online
Wispe schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 15:51:
Als je vindt dat Curve verboden zou moeten worden, moet je een mailtje aan Bybit wagen in plaats van op een internetforum huilie te doen omdat anderen het spel gewoon volgens de regels spelen.
Nah, dat zeg ik ook niet. En ik doe niet 'huilie' (is dat kindertaal?) voor een paar euro'tjes hoor.
Ik constateer alleen dat jij telkens als eerste vol trots op dit forum deelt dat je de hele bonus hebt binnen geharkt, op een manier die ik inderdaad twijfel achtig vind, maar het valt binnen de regels dus het mag.

Maar als jij dan net een paar euro mis loopt door al die rare acties van GBIT en retouren, dan is er meteen paniek en post je het hier op het forum en tickets inschieten bij Bybit. Wie is er dan 'huilie' aan het doen?

Vervolgens wordt er hier de vraagt gesteld waarom de pot leeg is en hoe dat zit, en dan is het eigen schuld dikke bult, had je maar de regels moeten lezen. Nogal egocentrisch allemaal.

Bybit doet dit soort acties als leuk extra'tje voor de klanten. Maar door mensen zoals jij, die er een sport van maken als eerst die hele bonus binnen te harken, wordt dat gewoon verpest. En dan vinden ze het gek dat Bybit dit soort acties gaat afschalen.

• Wispe
  • Niet online
Het zit diep merk ik. Schaf gewoon een Curve-kaart aan en stop met huilen.

• SvMp
  • Niet online
Wispe schreef op woensdag 12 augustus 2026 @ 05:18:
[...]

_O- Er is niets mis mee om je eigen fouten toe te geven en te erkennen dat het toch niet aan de ander ligt.

Je weet het voor de volgende keer: (goed) lezen en niet alles voor zoete koek slikken.
Bybit zegt nog steeds dat het event 'Ongoing' is terwijl de pot leeg is. Het ligt niet aan mijn lezen, Bybit is gewoon niet zuiver bezig.

• Wispe
  • Niet online
SvMp schreef op woensdag 12 augustus 2026 @ 19:47:
[...]

Bybit zegt nog steeds dat het event 'Ongoing' is terwijl de pot leeg is. Het ligt niet aan mijn lezen, Bybit is gewoon niet zuiver bezig.
Dat jij artikel 6.4 van de voorwaarden niet leest, maakt niet dat Bybit onzuiver bezig is. Dus het event is inderdaad terecht ‘Ongoing’.

Le-zen.

• karakedi
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08:14
Ik kwam net dit tegen bij bybit. Snel even 1k gestort. Snel voordat het leeg is.

Verander even de taal indien het niet zichtbaar is

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/h_3VrX89z16ut2t3FH7yPHytlZk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/StDHzGobZh543uDXnJeHZ7DE.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 5% gewijzigd door karakedi op 13-08-2026 21:49 ]

• bllb
  • Registratie: Januari 2011
  • Niet online
Goede tip! Ik moest de app inderdaad veranderen naar Nederlandstalig om de actie bij de Rewards Hub te zien.

[ Voor 4% gewijzigd door bllb op 13-08-2026 22:08 ]

• CHRlS
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08:15
Bij mij is de eerste geluksopdracht ‘Trade > 1000 eur’

• Barbapapa852
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06:32
CHRlS schreef op donderdag 13 augustus 2026 @ 22:25:
Bij mij is de eerste geluksopdracht ‘Trade > 1000 eur’
Idem en ook maar voor €10

• Wispe
  • Niet online
Bij mij is de eerste (en enige) geluksopdracht ‘Nodig 1 NL vrienden uit om > €1 te storten’ voor 5 USDC.

Moord, brand, heb gemaild dat dit niet eerlijk is.

;)

• Flexion1
karakedi schreef op donderdag 13 augustus 2026 @ 21:34:
Ik kwam net dit tegen bij bybit. Snel even 1k gestort. Snel voordat het leeg is.

[Afbeelding]
Bedankt voor de tip. Ikzelf moet 100k handelen voor 50 usdc wat ik niet ga doen want kost meer.

Mijn vrouw had wel dezelfde taken dus gelijk maar 1010 euro gestort voor 30 usdc en 1000 euro gehandeld voor de 10usdc.

3 dagen in behandeling voor uitkeren maar toch weer lekker verdiend zo.

• Snaak123
karakedi schreef op donderdag 13 augustus 2026 @ 21:34:

[Afbeelding]
Dank voor het delen!

• NCJ87
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 22:51
Hier helaas ook zowel bij mij als bij m'n vrouw 1000 euro traden voor 10 usdc. Is dat de moeite waard met kosten en risico?

• karakedi
502 aan eurc kopen en gelijk weer verkopen. Kost je rond 2 euro

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 27-08 14:53
Hier taal Engels en heb de actie wel, ook maar even 1000 euro overgemaakt. Blijkbaar 3-4 dagen laten staan voordat je het terug kunt zetten zo te zien.

• Snaak123
Moest wel gezichtsverificatie doorlopen om die 30 usdc te claimen

• Nopheros
5 euro fee om het weer terug te zetten + idd facial recognition doorlopen..

• Wispe
  • Niet online
Heeft die gezichtsverificatie überhaupt een legitiem doel?

• Domino
  • Nu online
Wispe schreef op dinsdag 18 augustus 2026 @ 10:16:
Nee. Sterker nog, volgens mij mag dit niet eens daar het niet in overeenstemming is met de AVG.
Biometrische authenticatie is een bijzonder persoonsgegeven en moet daarmee aan de hoogste eisen voldoen. Er moet een zwaarwegend belang (en daarmee een uitzondering) gelden.

https://www.autoriteitper...metrie/gezichtsherkenning

• outlandos
Nopheros schreef op dinsdag 18 augustus 2026 @ 09:36:
5 euro fee om het weer terug te zetten + idd facial recognition doorlopen..
en dat allemaal voor 10 USDC? wat zijn we skeer geworden zeg.

• Nopheros
outlandos schreef op dinsdag 18 augustus 2026 @ 11:52:
[...]

en dat allemaal voor 10 USDC? wat zijn we skeer geworden zeg.
30 usdc. Het gezicht herkenning deel is verder 15 seconden werk.

En 'skeer'? Is dat Belgisch oid?

[ Voor 7% gewijzigd door Nopheros op 18-08-2026 12:17 ]

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Topicstarter
Domino schreef op dinsdag 18 augustus 2026 @ 10:53:
[...]

Nee. Sterker nog, volgens mij mag dit niet eens daar het niet in overeenstemming is met de AVG.
Biometrische authenticatie is een bijzonder persoonsgegeven en moet daarmee aan de hoogste eisen voldoen. Er moet een zwaarwegend belang (en daarmee een uitzondering) gelden.

https://www.autoriteitper...metrie/gezichtsherkenning
Dit is wel een gezichtscamera bij bedrijven ter indentificatie.

On-line financiële instellingen lijken het wel te mogen.

Identificatie bij financiële ondernemingen | Autoriteit Persoonsgegevens
Mag mijn bank vragen om een foto of video van mij?
Ja, dat mag. Controleert de bank uw identiteit op afstand? Bijvoorbeeld omdat u klant wordt bij een online bank? Dan mag de bank naast een kopie ID vragen om een foto van uw gezicht (selfie) of een video (filmpje) van uzelf. Daarmee kan de bank vaststellen dat uw ID bij u hoort.

Lees meer: Foto of video bij identificatie

• Nopheros
Wispe schreef op dinsdag 18 augustus 2026 @ 10:16:
In dit geval wordt het gebruikt om een transactie te verifieren. Ik wil 1000 euro weghalen en storten richting mijn bank en moest daarvoor via de app kort m'n gezicht in beeld houden. Aangezien we voor exchanges toch al video's moeten maken ter indentificatie bij het aanmaken van een account leek me dit niet zo'n probleem en het verhoogd natuurlijk wel de veiligheid.

[ Voor 4% gewijzigd door Nopheros op 18-08-2026 14:55 ]

• Wispe
  • Niet online
Nopheros schreef op dinsdag 18 augustus 2026 @ 14:54:
[...]

In dit geval wordt het gebruikt om een transactie te verifieren.
Uit de post van @Snaak123 leidde ik af dat het (ook) nodig was om de door hen toegekende beloning te claimen. Dat is toch wat anders dan ter verificatie van een transactie.

• Flexion1
Er blijven maar compliance vragen binnenstromen bij hoop accounts. Zijn er meerdere die nu hun account leegtrekken bij Bybit. Heb de 1000 euro bij mijn vrouw er. A ontvangen van de bonus vandaag ook weer afgehaald. Via Revolut dit keer want weiger 5 euro voor sepa te betalen.

Mochten ze met vragen komen dan prima. Staat nog 30 cent op ofzo. Dan gaat het account van haar gelijk eruit.

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Was het niet zo dat met de nieuwe cashback-regels je nog eenmaal subscription cashback kon krijgen? Want bij mij lijk ik er geen punten voor te krijgen.

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Topicstarter
anandus schreef op dinsdag 18 augustus 2026 @ 16:54:
Was het niet zo dat met de nieuwe cashback-regels je nog eenmaal subscription cashback kon krijgen? Want bij mij lijk ik er geen punten voor te krijgen.
Alleen bij nieuwe klanten.

• Wispe
  • Niet online
anandus schreef op dinsdag 18 augustus 2026 @ 16:54:
Ook geen 1% aan punten?

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ohhh, da's jammer

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• Flexion1
Amjad (Bybit vip manager) vertrek ook bij Bybit.

• CHRlS
Flexion1 schreef op woensdag 19 augustus 2026 @ 07:44:
Amjad (Bybit vip manager) vertrek ook bij Bybit.
Zal me niks verbazen als hij achter Meyade aan gaat naar OKX

• Snaak123
Ik zie dat ik nu gisteren blijkbaar toch weer een 3 euro award heb gekregen in het kader van die summer edition, ondanks dat ik bij het zelf claimen steeds de melding krijg dat alles out of stock is. Nu weet ik niet zeker of de 3 euro daadwerkelijk is bijgestort, maar iig wel vaag lol
edit:
Het staat iig niet bij het overzicht 'my rewards'

[ Voor 10% gewijzigd door Snaak123 op 19-08-2026 08:34 ]

• CHRlS
Snaak123 schreef op woensdag 19 augustus 2026 @ 08:31:
Ik zie dat ik nu gisteren blijkbaar toch weer een 3 euro award heb gekregen in het kader van die summer edition, ondanks dat ik bij het zelf claimen steeds de melding krijg dat alles out of stock is. Nu weet ik niet zeker of de 3 euro daadwerkelijk is bijgestort, maar iig wel vaag lol
edit:
Het staat iig niet bij het overzicht 'my rewards'
Die rewards zijn helaas niet meer te claimen. En ontvang je dus ook niet. Heb zelf ook nog 7 * 3 euro staan die ik nog niet had kunnen claimen.

• Snaak123
CHRlS schreef op woensdag 19 augustus 2026 @ 08:38:
[...]

Die rewards zijn helaas niet meer te claimen. En ontvang je dus ook niet. Heb zelf ook nog 7 * 3 euro staan die ik nog niet had kunnen claimen.
Sorry ik bedoel dus echt toegekend/uitgekeerd heb gekregen. Ik weet idd dat de actie permanent voorbij is

[ Voor 7% gewijzigd door Snaak123 op 19-08-2026 08:45 ]

• Jasper0808
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 08:25
Ik lijk nu ook een VIP trial te kunnen krijgen bij de Geluksopdrachten. Wellicht gaat mijn cashback percentage dan tijdelijk omhoog?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Vteo3vX6GZwrFNwx9rX3FRhvIkg=/x800/filters:strip_exif()/f/image/E0XMAccnDPFVrINqIwoXQb70.png?f=fotoalbum_large

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Nu online
Hier ook de mail gehad voor de VIP trial. Die 1000 euri storten doe ik met plezier want die is binnen no time weer op middels alles wat ik nog moet GBIT'en..

Maar snap die 2e taak weer niet. Heb afgelopen jaren al meerdere keren ID / salarisstrook / jaaropgave moeten aanleveren om blokkade op te heffen, is dit weer iets aanvullends?

• Flexion1
Jasper0808 schreef op woensdag 19 augustus 2026 @ 15:56:
Ik lijk nu ook een VIP trial te kunnen krijgen bij de Geluksopdrachten. Wellicht gaat mijn cashback percentage dan tijdelijk omhoog?

[Afbeelding]
Heb het gedaan maar die vip 1 geldt dus niet voor de cashback…

• Flexion1
paul-s83 schreef op woensdag 19 augustus 2026 @ 16:05:
Hier ook de mail gehad voor de VIP trial. Die 1000 euri storten doe ik met plezier want die is binnen no time weer op middels alles wat ik nog moet GBIT'en..

Maar snap die 2e taak weer niet. Heb afgelopen jaren al meerdere keren ID / salarisstrook / jaaropgave moeten aanleveren om blokkade op te heffen, is dit weer iets aanvullends?
Nee die gaat vanzelf. Als je op de taak klikt heb je hem gelijk voldaan

• karakedi
Bij VIp acties krijg je in de regel lagere trading fees. Cashback % wordt niet verhoogd.

• Warbringer
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 08:21
Flexion1 schreef op woensdag 19 augustus 2026 @ 16:08:
[...]

Heb het gedaan maar die vip 1 geldt dus niet voor de cashback…
krijg je wel je 100% cashback op Spotify, Netflix, Prime, etc?

I want to live forever, so far.. so good.

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Topicstarter
karakedi schreef op woensdag 19 augustus 2026 @ 16:25:
Bij VIp acties krijg je in de regel lagere trading fees. Cashback % wordt niet verhoogd.
Vroeger kreeg je wel de bijbehorende cashback. Jammer weer.

• Flexion1
Warbringer schreef op woensdag 19 augustus 2026 @ 17:01:
[...]

krijg je wel je 100% cashback op Spotify, Netflix, Prime, etc?
Nee ook niet. Alleen lagere fees. Soort vip maar toch ook weer niet

• paul-s83
  • Nu online
Laat maar zitten dan…

• david_nogwat
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 27-08 06:38
Jasper0808 schreef op woensdag 19 augustus 2026 @ 15:56:

[Afbeelding]
Zodra je VIP 1 bent kan je hogere kaartlimieten aanvragen. En die blijven ook geldig nadat de VIP 1 trial voorbij is.

Maar dat was metname handig toen de 10% cashback er nog was die je kreeg wanneer je meer dan 25k per maand uitgaf

• Mzll
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22:33
knakworst schreef op woensdag 19 augustus 2026 @ 18:28:
[...]

Vroeger kreeg je wel de bijbehorende cashback. Jammer weer.
Bericht uit VIP Channel: je zou wel degelijk 2% cashback moeten krijgen bij de tijdelijke VIP 1

• paul-s83
  • Nu online
Heb de gok genomen en eerder vandaag al 1000 euro gestort. Task is complete en de vip 1 status is pending. Kan paar dagen duren voordat ie geactiveerd wordt dus we gaan het zien :)

• MTT
  • Niet online

MTT

En welk voordeel in cashback geniet je dan?

• Flexion1
Mzll schreef op donderdag 20 augustus 2026 @ 19:01:
[...]

Bericht uit VIP Channel: je zou wel degelijk 2% cashback moeten krijgen bij de tijdelijke VIP 1
Nou hij loopt hier al sinds gisteren, maar nog steeds gewoon 1% cashback

• Wispe
  • Niet online
Mzll schreef op donderdag 20 augustus 2026 @ 19:01:
[...]

Weet iemand nou of dit juist is of niet? :?

• ElPensador
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 28-08 20:42
Wispe schreef op zaterdag 22 augustus 2026 @ 07:17:
[...]

En is de tactiek dan eind augutus activeren zodat je 2x 50eu in augustus en september hebt?

• Mzll
Wispe schreef op zaterdag 22 augustus 2026 @ 07:17:
[...]

Dat is wat de VIP assistent van Bybit.eu zelf aangegeven heeft via het bedrijfsaccount van Bybit.eu op whatsapp.

Zelf ook € 1000 gestort en nu nog in pending status.

Mocht 2% niet toegekend worden, denk dan issue invliegen bij Bybit. Dat zal ik dan i.i.g. doen.

• Mzll
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/82nKzQtmzc5_7AExbqYTEvsrwNs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cbINudmuxeqKMILjZDvncW8E.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lbjiqQnCRJxoC99as__wV0-jzJo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9Tn1R7qxtofvCousN7kUn5Gw.jpg?f=fotoalbum_large

• Flexion1
Mzll schreef op zaterdag 22 augustus 2026 @ 13:23:
[...]

Dat is wat de VIP assistent van Bybit.eu zelf aangegeven heeft via het bedrijfsaccount van Bybit.eu op whatsapp.

Zelf ook € 1000 gestort en nu nog in pending status.

Mocht 2% niet toegekend worden, denk dan issue invliegen bij Bybit. Dat zal ik dan i.i.g. doen.
Laat maar weten hoe het afloopt. Mijn vip1 trail loop nu daar dagen maar kaart is niks veranderd en nog 1%. Zelf geen zin om er wat mee te doen verder aangezien dat veel gedoe oplevert en het niet waard is. Maar ben wel benieuwd :-)

• MTT
  • Niet online

MTT

Flexion1 schreef op zaterdag 22 augustus 2026 @ 19:30:
[...]

Laat maar weten hoe het afloopt. Mijn vip1 trail loop nu daar dagen maar kaart is niks veranderd en nog 1%. Zelf geen zin om er wat mee te doen verder aangezien dat veel gedoe oplevert en het niet waard is. Maar ben wel benieuwd :-)
waarvoor heb je die vip1 dan? handel je in bybit ofzo?

• Flexion1
MTT schreef op zondag 23 augustus 2026 @ 15:44:
[...]

Kreeg het gratis. Handel bijna niet meer bij bybit

• SvMp
  • Niet online
MTT schreef op zondag 23 augustus 2026 @ 15:44:
[...]

15 dagen trial vip 1 is een beloning voor een storting van 1000 euro.

Ik heb hetzelfde probleem: vip 1 (trial) maar nog steeds 1% cashback.

[ Voor 13% gewijzigd door SvMp op 24-08-2026 00:05 ]

• paul-s83
  • Nu online
Mijn VIP 1 trial is na bijna een week eindelijk goedgekeurd, echter bij mijn card details staat nog steeds 1% cashback, terwijl er bij de VIP1 details toch echt wat anders vermeld staat:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jtqNHMcAC36Rne38_6mHfKQf0AE=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/vUiSj9U0CirsjGeyQ5Q3fFSf.jpg?f=user_large

Zou me niks verbazen als de developers van Bybit weer een of ander scenario niet hebben meegenomen en dat je alsnog de voordelen op je kaart niet krijgt...

• Mzll
Ook bij mij maar 1% cashback bij de actie na storting en doorlopen reviewtijd. Heb via de VIP assistent bij Bybit.eu laten escaleren. Maar afwachten wat er gebeurt. Er staat in mijn app bij de voordelen van VIP1 wel degelijk 2% cashback, maar bij card cashback staat deze nog steeds op 1%.

• SvMp
  • Niet online
Contact gehad met bybit over de 1% cashback ondanks VIP trial.

Ik werd gewezen op deze pagina: https://www.bybit.eu/en-EU/help-center/article/Introduction-to-Bybit-Card-Rewards

Daar is dit zinnetje te vinden:
The VIP Trial Card does not affect your Bybit Card tier. For example, if you are holding a VIP 4 Trial Card, your Bybit Card tier will remain Tier 1.

• Wispe
  • Niet online
_O-

Blijft lastig hè, die kleine lettertjes…

• Snaak123
Wispe schreef op woensdag 26 augustus 2026 @ 06:54:
_O-

Blijft lastig hè, die kleine lettertjes…
Blijkbaar ook voor het Bybit personeel zelf

• Flexion1
Er staan weer 2 nieuwe acties op Bybit waarvan 1 voor traden en 1 voor 100% cashback op abonnementen.

alleen geheel in Bybit stijl is het dus niet duidelijk of dit voor iedereen geldt of alleen voor nieuwe leden. Je kan je er wel voor registreren maar lijkt op nieuwe leden gericht te zijn.

Link naar trade actie: (rente usdc is alleen voor nieuwe leden)

https://announcements.bybit.eu/en-EU/article/get-back-on-track-share-150-000-usdc-use-your-usdc-as-normal-trade-earn-to-win-your-share--artfccf8424aa71/?category=latest_activities
edit:
de nieuwe actie “jouw favorieten op onze kosten” waar je wederom 100% tot eind november zou kunnen krijgen geldt wederom alleen voor nieuwe leden.
Dus ondanks dat je je er voor kan registeren heb je daar niks aan.

blijft alleen de handels reward over waar je ongeveer 33 cent kan verdienen per 1000 usdc gehandeld. Allemaal niet de moeite dus

[ Voor 62% gewijzigd door Flexion1 op 27-08-2026 17:30 ]

Pagina: 1 ... 33 34 Laatste