Levert die 50k dan nog wel een mooie APY op?Zaratrass schreef op maandag 3 augustus 2026 @ 22:29:
[...]
De kleine lettertjes. Eens verdiepen in wirex hoe betrouwbaar ze zijn.
Dat is lastig te zeggen als je niet aangeeft welke coins, je kan het ook op kraken checken.outlandos schreef op dinsdag 4 augustus 2026 @ 10:14:
[...]
Levert die 50k dan nog wel een mooie APY op?
Btc, eth en USDC. Maar ik kan het idd ook zelf opzoeken ja.knakworst schreef op dinsdag 4 augustus 2026 @ 10:49:
[...]
Dat is lastig te zeggen als je niet aangeeft welke coins, je kan het ook op kraken checken.
Eth 2,32% momenteel BTC 0,1/0,15%, USDC waarschijnlijk niets vanwege MICA.
Helaas kwam mijn Spotify charge van 16.00 net een paar uur te laat...
I want to live forever, so far.. so good.
De trading fees gaan per 5 oktober voor non-vip users ook even omhoog van 0,1% naar 0,25%.
Nog even 350 punten bij elkaar sprokkelen en dan ben ik ook weg.
Ze willen minder gebruikers lijkt hetknakworst schreef op dinsdag 4 augustus 2026 @ 17:09:
De trading fees gaan per 5 oktober voor non-vip users ook even omhoog van 0,1% naar 0,25%.
Jammer dat het weer klaar is, maar het ging al met al toch allemaal best lang goed.
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Alle rewards die op pending stonden kunnen claimen, punten omgezet naar BTC en Eur. Time to move on.
Heb vanmorgen ook 6x€25 vouchers gekocht en meteen wat transacties geBIT’t om die €150 op mijn Revolut rekening te krijgen.
Valt me nog mee dat ze de korting van de €25-voucher hebben laten staan. Maar die zal vast asap ook verdwijnen.
Valt me nog mee dat ze de korting van de €25-voucher hebben laten staan. Maar die zal vast asap ook verdwijnen.
Krijg net mail dat ze na onderzoek m’n punten terug hebben gegeven. Staan weer netjes op mn account.Flexion1 schreef op zondag 26 juli 2026 @ 08:40:
[...]
Denk dat je al blij mag zijn dat ze je account niet gaan blokkeren oid. Vaak vinden ze het niet fijn als je op deze manier rewards binnen harkt.
Ze zullen de uitgekeerde rewards van de zomeractie niet meer terug kunnen halen denk ik.
Maar misschien heb je geluk :-)
Het duurde even, maar het recht heeft gezegevierd.
Toch maar de gok genomen met WireX. Gelijk toegevoegd aan mijn Curve wallet en eerste transacties probleemloos verlopen. Mooie 3% cashback (voor zolang het duurt).