Waar EURC helaas geen cashback opleverde (dus het lijkt toch om de valuta te gaan van de transactie zelf)
Nog maar even snel een jaarabonnement afgesloten op naam van de partner op Amazon Prime. Zit in de 4% cashback hier dus had nog wat ruimte.
Was wel even goed zoeken want Amazon wil je eerst een maand gratis geven maar dat had ik nu juist niet nodig haha.
Was wel even goed zoeken want Amazon wil je eerst een maand gratis geven maar dat had ik nu juist niet nodig haha.
Eigenlijk is EURC een (digitale crypto)valuta, dus in dat opzicht is Bybit opnieuw onduidelijk.GmR schreef op woensdag 22 juli 2026 @ 07:48:
[...]
Waar EURC helaas geen cashback opleverde (dus het lijkt toch om de valuta te gaan van de transactie zelf)
Wat was de oplossing? Ik loop tegen hetzelfde probleem aan. Ik wil op 1 augustus een jaarabonnement afsluiten, maar krijg eerst de proefperiode van 30 dagen aangeboden.outlandos schreef op woensdag 22 juli 2026 @ 08:32:
Nog maar even snel een jaarabonnement afgesloten op naam van de partner op Amazon Prime. Zit in de 4% cashback hier dus had nog wat ruimte.
Gelijk weer opzeggen.MENACExz schreef op woensdag 22 juli 2026 @ 12:08:
[...]
Wat was de oplossing? Ik loop tegen hetzelfde probleem aan. Ik wil op 1 augustus een jaarabonnement afsluiten, maar krijg eerst de proefperiode van 30 dagen aangeboden.
Voor juli zit ik al aan de max van cashback, als ik transacties doe op 29 of 30 juli settlen die in augustus. Krijg je dan punten in augustus? Iemand dit ooit geprobeerd of ervaring mee?
Ik zou er niet op gokken. Het verschilt echt per transactie wanneer die wordt gesetteld. Ik zou gewoon alles op 1 augustus doen (je hebt tot 4 augustus de tijd).TobiasdePagter schreef op donderdag 23 juli 2026 @ 14:22:
Voor juli zit ik al aan de max van cashback, als ik transacties doe op 29 of 30 juli settlen die in augustus. Krijg je dan punten in augustus? Iemand dit ooit geprobeerd of ervaring mee?
De pot is alweer leeg van de summer edition actie. Kan de euro’s niet meer claimen. Totale prijzenpot was ook maar 40k.
Actie loopt 2 maanden maar na week al leeg😁
Waarom heb je ze niet meteen geclaimd dan?Flexion1 schreef op vrijdag 24 juli 2026 @ 09:16:
De pot is alweer leeg van de summer edition actie. Kan de euro’s niet meer claimen. Totale prijzenpot was ook maar 40k.
[verwijderd]Wispe schreef op donderdag 23 juli 2026 @ 14:26:
[...]
Ik zou er niet op gokken. Het verschilt echt per transactie wanneer die wordt gesetteld. Ik zou gewoon alles op 1 augustus doen (je hebt tot 4 augustus de tijd).
[ Voor 35% gewijzigd door TobiasdePagter op 24-07-2026 10:16 ]
Hier helaas ook net te laat voor een vrijgespeelde reward. Wel een dikke 20e kunnen pakken dus nice. Het lijkt alsof je uiteindelijk toch vaker dan 10x kreeg bij die 2e bij het uitgeven van 50?
Omdat dat niet kon. Paar kon ik gelijk claimen maar andere waren pending. Kwamen nu vrij maar dus out of stock nu
Ik heb 1 transactie van ruim €2000 gebruikt waarmee ik de alle 20 beloningen (10x€2 en 10x€3) te pakken kreeg. Dus het antwoord is nee.Snaak123 schreef op vrijdag 24 juli 2026 @ 10:10:
Hier helaas ook net te laat voor een vrijgespeelde reward. Wel een dikke 20e kunnen pakken dus nice. Het lijkt alsof je uiteindelijk toch vaker dan 10x kreeg bij die 2e bij het uitgeven van 50?
Ze zijn weer aangevuld. Je kan weer claimenFlexion1 schreef op vrijdag 24 juli 2026 @ 10:18:
[...]
Omdat dat niet kon. Paar kon ik gelijk claimen maar andere waren pending. Kwamen nu vrij maar dus out of stock nu
Wat betekent pending bij die beloningen van de Summer actie? Ik heb een beloning gekregen een andere is pending. Of zitten ze weer te rotzooien.
Sommigen willen ze blijkbaar beoordelen. Die komen pas na 3 dagen vrij om te claimenSvMp schreef op vrijdag 24 juli 2026 @ 12:30:
Wat betekent pending bij die beloningen van de Summer actie? Ik heb een beloning gekregen een andere is pending. Of zitten ze weer te rotzooien.
Ik had dus 2400 euro geBIT ivm de zomer-actie en daarover 50 euro cashback ontvangen in de vorm van bonus. Dus ik heb hiervoor geen punten uit de tier ontvangen, want die heb ik al volgemaakt.
Van die 2400 euro heb ik een gedeeltelijke retour gedaan en dus ook gedeeltelijk fiat teruggekregen. Hierop heeft Bybit 5140 punten afgetrokken die nog op mijn account stonden.
Ik heb een ticket aangemaakt.
Van die 2400 euro heb ik een gedeeltelijke retour gedaan en dus ook gedeeltelijk fiat teruggekregen. Hierop heeft Bybit 5140 punten afgetrokken die nog op mijn account stonden.
Denk dat je al blij mag zijn dat ze je account niet gaan blokkeren oid. Vaak vinden ze het niet fijn als je op deze manier rewards binnen harkt.Wispe schreef op zondag 26 juli 2026 @ 07:10:
Ik had dus 2400 euro geBIT ivm de zomer-actie en daarover 50 euro cashback ontvangen in de vorm van bonus. Dus ik heb hiervoor geen punten uit de tier ontvangen, want die heb ik al volgemaakt.
Van die 2400 euro heb ik een gedeeltelijke retour gedaan en dus ook gedeeltelijk fiat teruggekregen. Hierop heeft Bybit 5140 punten afgetrokken die nog op mijn account stonden.![]()
Ze zullen de uitgekeerde rewards van de zomeractie niet meer terug kunnen halen denk ik.
Maar misschien heb je geluk :-)
[ Voor 6% gewijzigd door Flexion1 op 26-07-2026 08:40 ]
Hoezo? Ik heb maar €257 gerefunded, dus nog steeds boven de €2000 die nodig was voor de bonus van de zomeractie.Flexion1 schreef op zondag 26 juli 2026 @ 08:40:
[...]
Denk dat je al blij mag zijn dat ze je account niet gaan blokkeren oid. Vaak vinden ze het niet fijn als je op deze manier rewards binnen harkt.
Ze zullen de uitgekeerde rewards van de zomeractie niet meer terug kunnen halen denk ik.
Maar misschien heb je geluk :-)
Ze onteigenen iets wat van mij is. Als het terecht zou zijn dat ze punten of bonus in mindering brengen, hoorde je mij natuurlijk niet.
/f/image/qoof4ONnqR2rvvBIQJj4gIfJ.png?f=fotoalbum_large)
Je moest minstens 10x€200 uitgeven voor 10x€3 en 10x€2 bonus.
€2413-€257=€2156, dus ruimschoots boven de benodigde €2000.
Niemand kan mij vertellen dat ik misbruik maak van de actie.
[ Voor 39% gewijzigd door Wispe op 26-07-2026 09:06 ]
Ik ben daar echt heel voorzichtig mee en zou er nooit over klagen. Teveel ervaringen gelezen van mensen die iets retourneren (of gbitten weg van het platform) om nadien uitgesloten te worden. En daar heb je geen enkel verweer tegen.
Er is geen sprake van misbruik of een poging daartoe. Curve is toegestaan. Ik speel de zomeractie volgens hun spelregels.
Als ik word uitgesloten, zegt dat heel veel over Bybit. Ik laat het weten.
Als ik word uitgesloten, zegt dat heel veel over Bybit. Ik laat het weten.
Hoeveel punten had je op de oorspronkelijke transactie van SofaCompany? Voorzover ik weet heeft Bybit gewoon een simpel systeem en halen ze de punten van de oorspronkelijke transactie weg. Als je geen punten kreeg voor die transactie heeft klagen zin lijkt mij.Wispe schreef op zondag 26 juli 2026 @ 08:43:
[...]
Hoezo? Ik heb maar €257 gerefunded, dus nog steeds boven de €2000 die nodig was voor de bonus van de zomeractie.
Ze onteigenen iets wat van mij is. Als het terecht zou zijn dat ze punten of bonus in mindering brengen, hoorde je mij natuurlijk niet.
[Afbeelding]
Je moest minstens 10x€200 uitgeven voor 10x€3 en 10x€2 bonus.
€2413-€257=€2156, dus ruimschoots boven de benodigde €2000.
Niemand kan mij vertellen dat ik misbruik maak van de actie.
0 punten want ik had de alpha-tier al volgemaakt begin juli met andere transacties.knakworst schreef op zondag 26 juli 2026 @ 09:56:
[...]
Hoeveel punten had je op de oorspronkelijke transactie van SofaCompany? Voorzover ik weet heeft Bybit gewoon een simpel systeem en halen ze de punten van de oorspronkelijke transactie weg. Als je geen punten kreeg voor die transactie heeft klagen zin lijkt mij.
Met de oorspronkelijke transactie van Sofacompany kreeg ik alleen 50 euro bonus uit de zomer-actie.
Dat simpel systeem denk ik ook en hun systeem is niet gebouwd om correct met dit soort situaties om te gaan.
[ Voor 9% gewijzigd door Wispe op 26-07-2026 09:58 ]
Je loopt dus te gbitten om volledig gebruik te maken van de actie, wat ik persoonlijk al erg grijs gebied vind.
Dan ga je iets retourneren. En als er dan vervolgens wat punten worden ingehouden ga je een ticket aan maken omdat je niet tevreden bent. Hoe triest wil je het hebben?
Dan ga je iets retourneren. En als er dan vervolgens wat punten worden ingehouden ga je een ticket aan maken omdat je niet tevreden bent. Hoe triest wil je het hebben?
Ik vind die zomeractie heel vreemd. Eerst verlagen ze de cashbackpercentages voor de niet-vips vanwege geldgebrek en daarna komen ze met een behoorlijk royale actie.
Verder weet ik alleen maar van de veranderingen af door dit forum. Ik heb nog nergens een officiële aankondiging gezien.
Verder weet ik alleen maar van de veranderingen af door dit forum. Ik heb nog nergens een officiële aankondiging gezien.
Is een mail over geweest.SvMp schreef op zondag 26 juli 2026 @ 14:26:
Ik vind die zomeractie heel vreemd. Eerst verlagen ze de cashbackpercentages voor de niet-vips vanwege geldgebrek en daarna komen ze met een behoorlijk royale actie.
En hier:
https://announcements.bybit.eu/en-EU/article/bybit-card-cashback-update-one-flat-rate-uncapped-and-accessible-to-everyone--bltefa8c5e2fb32d17b/
Ik vind de zomeractie allesbehalve royaal vergeleken met de acties op de NL-versie. Die 5% cashback krijg je alleen als je op vakantie bent in een niet-EU-land (waarbij Curve niet mogelijk is en je te maken hebt met wisselkoers-conversiekosten). Dat is slim gedaan van ze.SvMp schreef op zondag 26 juli 2026 @ 14:26:
[ Voor 10% gewijzigd door Wispe op 26-07-2026 16:21 ]
Ik heb gewoon een hele duidelijke email ontvangen van bybit.SvMp schreef op zondag 26 juli 2026 @ 14:26:
2 euro bonus voor 50 euro besteding en 3 euro bonus voor 200 euro besteding is in totaal 5,5%. Gewoon met euro's in de EU. Dat vind ik heel royaal.Wispe schreef op zondag 26 juli 2026 @ 16:00:
[...]
Ik vind de zomeractie allesbehalve royaal vergeleken met de acties op de NL-versie. Die 5% cashback krijg je alleen als je op vakantie bent in een niet-EU-land (waarbij Curve niet mogelijk is en je te maken hebt met wisselkoers-conversiekosten). Dat is slim gedaan van ze.
Ik zie het zo: bij €2000 besteding krijg je maximaal €50 cashback. Dat is 2,5%.SvMp schreef op maandag 27 juli 2026 @ 12:33:
[...]
2 euro bonus voor 50 euro besteding en 3 euro bonus voor 200 euro besteding is in totaal 5,5%. Gewoon met euro's in de EU. Dat vind ik heel royaal.
Er zijn tijden geweest dat we €100 of meer kregen met acties.
haha je telt de percentages gewoon bij elkaar op XDSvMp schreef op maandag 27 juli 2026 @ 12:33:
[...]
2 euro bonus voor 50 euro besteding en 3 euro bonus voor 200 euro besteding is in totaal 5,5%. Gewoon met euro's in de EU. Dat vind ik heel royaal.
5 euro bonus voor 250 euro besteding is totaal 2%
het komt niet in de buurt van de €750 cashback die je nu nog per maand krijgt in Tier Infinite. Ga dit zo erg missen
Tja als je 25.000 euro per maand kan uitgeven kun je de 600 (is volgens mij infinite) ook wel m issen.david_nogwat schreef op dinsdag 28 juli 2026 @ 07:12:
[...]
haha je telt de percentages gewoon bij elkaar op XD
het komt niet in de buurt van de €750 cashback die je nu nog per maand krijgt in Tier Infinite. Ga dit zo erg missen
Klopt niet. Je krijgt als je 250 euro uitgeeft 5x 2 euro en 1x 3 euro. Dus 13 euro bonus over 250 euro uitgave.david_nogwat schreef op dinsdag 28 juli 2026 @ 07:12:
[...]
haha je telt de percentages gewoon bij elkaar op XD
Dus over de eerste 500 euro die je met je bonus uitgeeft wel degelijk 5.2% cashback.
En als je je tier nog niet vol hebt komt dat er nog eens bovenop. Dus wel degelijk mooie actie nu
[ Voor 17% gewijzigd door Flexion1 op 28-07-2026 12:34 ]
Voor het gat tussen beta en alpha is het ook lekker.
50 euro extra cashback (als je 2000 euro uitgaven hebt) is toch mooi meegenomen. Ja, er zijn acties geweest met meer winst maar zeker ook met minder.
50 euro extra cashback (als je 2000 euro uitgaven hebt) is toch mooi meegenomen. Ja, er zijn acties geweest met meer winst maar zeker ook met minder.
-Geen deurwaarder-
Ik ben geen wiskundige, maar dat lijkt mij niet correct. Je kan maximaal €50 cashback krijgen en daarvoor moet je minimaal €2000 uitgeven. Dus 2,5%.Flexion1 schreef op dinsdag 28 juli 2026 @ 12:32:
[...]
Klopt niet. Je krijgt als je 250 euro uitgeeft 5x 2 euro en 1x 3 euro. Dus 13 euro bonus over 250 euro uitgave.
Dus over de eerste 500 euro die je met je bonus uitgeeft wel degelijk 5.2% cashback.
En als je je tier nog niet vol hebt komt dat er nog eens bovenop. Dus wel degelijk mooie actie nu
Dat je ook cashback kan krijgen met de tiers, maakt het niet ineens een mooie actie.
[ Voor 7% gewijzigd door Wispe op 28-07-2026 13:46 ]
Kan je die €50 claimen na 1 transactie van €2000? Of moet je 10 transacties van €200?Wispe schreef op dinsdag 28 juli 2026 @ 13:44:
[...]
Ik ben geen wiskundige, maar dat lijkt mij niet correct. Je kan maximaal €50 cashback krijgen en daarvoor moet je minimaal €2000 uitgeven. Dus 2,5%.
Dat je ook cashback kan krijgen met de tiers, maakt het niet ineens een mooie actie.
Ik kon 10x€2 en 10x€3 claimen na 1 transactie van €2000.david_nogwat schreef op dinsdag 28 juli 2026 @ 13:49:
[...]
Kan je die €50 claimen na 1 transactie van €2000? Of moet je 10 transacties van €200?
Oke, dan hopelijk kan ik het volgende maand tegelijk met de standaard cashback uit de tier claimen
Ik weet niet of ze de pot van 40k (blijven) bijvullen.david_nogwat schreef op dinsdag 28 juli 2026 @ 14:07:
Oke, dan hopelijk kan ik het volgende maand tegelijk met de standaard cashback uit de tier claimen
Geen wiskundige dus idd of mijn post niet goed gelezen.Wispe schreef op dinsdag 28 juli 2026 @ 13:44:
[...]
Ik ben geen wiskundige, maar dat lijkt mij niet correct. Je kan maximaal €50 cashback krijgen en daarvoor moet je minimaal €2000 uitgeven. Dus 2,5%.
Als je nu met de actie begint en je geeft nu 500 euro uit. Krijg je 10 keer 2 euro en nog 2 keer 3 euro.
26 euro bonus op 500 euro uitgaven. Dat is toch 5,2%. Ik heb nooit 2000 genoemd.
Als je 10.000 met je kaart uitgeeft heb je ook geen 2 % cashback door de tiers dus ineens met hogere bedragen rekening heeft geen meerwaarde.
Ik snap dat je met 2000 aan uitgaven alles binnensleept. Maar als je dus goed rendement wil met deze actie zou ik 500 a 600 uitgeven voor deze actie.
[ Voor 10% gewijzigd door Flexion1 op 28-07-2026 14:21 ]
Ik heb je post wel goed gelezen, want je gebruikte het woord ‘eerste’. Ik ben het alleen niet eens met je redenering.Flexion1 schreef op dinsdag 28 juli 2026 @ 14:19:
[...]
Geen wiskundige dus idd of mijn post niet goed gelezen.
Als je nu met de actie begint en je geeft nu 500 euro uit. Krijg je 10 keer 2 euro en nog 2 keer 3 euro.
26 euro bonus op 500 euro uitgaven. Dat is toch 5,2%. Ik heb nooit 2000 genoemd.
Als je 10.000 met je kaart uitgeeft heb je ook geen 2 % cashback door de tiers dus ineens met hogere bedragen rekening heeft geen meerwaarde.
Ik snap dat je met 2000 aan uitgaven alles binnensleept. Maar als je dus goed rendement wil met deze actie zou ik 500 a 600 uitgeven voor deze actie.
Als je maar 1x €50 uitgeeft, krijg je 1x€2, dus 4%. Als je de andere €48 laat liggen, kun je niet zeggen dat het een goede actie is of wel?
Hier gaan we niet uitkomen.
Het is maar net wat je belangrijker vind. Hoger rendement of hoger bedrag aan cashback
Als je nu €500 uitgeeft en daarvoor €26 krijgt, is dat 5,2% rendement. Stel dat je tier voor augustus vol zit door de abonnementen, zul je die andere €1500 tegen 1% moeten doen. Dat is €15.
Dan heb je dus €41 cashback ipv €50 over dezelfde €2000.
Goede actie hoor.
Dan heb je dus €41 cashback ipv €50 over dezelfde €2000.
Goede actie hoor.
[ Voor 4% gewijzigd door Wispe op 28-07-2026 14:38 ]
Ik denk het ook niet idd😀. En 4% zou nog steeds prima zijn.Wispe schreef op dinsdag 28 juli 2026 @ 14:27:
[...]
Ik heb je post wel goed gelezen, want je gebruikte het woord ‘eerste’. Ik ben het alleen niet eens met je redenering.
Als je maar 1x €50 uitgeeft, krijg je 1x€2, dus 4%. Als je de andere €48 laat liggen, kun je niet zeggen dat het een goede actie is of wel?
Hier gaan we niet uitkomen.
Bereken liever met m’n cashback kaarten wat het beste bedrag is wat ik ermee uit kan geven voor maximale cashback op het uitgegeven bedrag. Niet de absolute bedragen.
Zo is de Alpha tier ook geen 4% cashback omdat je veel meer moet uitgeven.
Dus voor deze actie heb ik 500 euro uitgegeven. 5,2% + 2% van m’n tier. De rest van de tier gevuld met abonnementen. Dat is voor mij beste rendement met Bybit nu.
Ik laat elke mand cashback liggen namelijk bij Bybit. Maximale van deze actie is 50 euro idd, maximale cashback met tiers is 600 euro maar die sleep ik ook niet binnen iedere maand.
Rest geef ik met coca kaart uit tegen betere cashback.
[ Voor 9% gewijzigd door Flexion1 op 28-07-2026 14:40 ]
Had nog nooit van coca gehoord. Klopt het nou dat je $47k in je coca wallet moet hebben om 8% te krijgen met een limiet van $800 per maand? En als je even in een lagere tier beland moet je gelijk 30 dagen wachten om weer terug in die tier te kunnen komen? dikke passFlexion1 schreef op dinsdag 28 juli 2026 @ 14:34:
[...]
Ik denk het ook niet idd😀. En 4% zou nog steeds prima zijn.
Bereken liever met m’n cashback kaarten wat het beste bedrag is wat ik ermee uit kan geven voor maximale cashback op het uitgegeven bedrag. Niet de absolute bedragen.
Zo is de Alpha tier ook geen 4% cashback omdat je veel meer moet uitgeven.
Dus voor deze actie heb ik 500 euro uitgegeven. 5,2% + 2% van m’n tier. De rest van de tier gevuld met abonnementen. Dat is voor mij beste rendement met Bybit nu.
Ik laat elke mand cashback liggen namelijk bij Bybit. Maximale van deze actie is 50 euro idd, maximale cashback met tiers is 600 euro maar die sleep ik ook niet binnen iedere maand.
Rest geef ik met coca kaart uit tegen betere cashback.
Voor de hoogste tier wel ja. Dit is Bybit topic dus ga er niet te diep op in. Coca werd vorig jaar in algemeen kaartentopic behandeld. Toen kon je coca nog voor 20 cent per stuk kopen en koste het 600 euro voor 6%.david_nogwat schreef op dinsdag 28 juli 2026 @ 14:51:
[...]
Had nog nooit van coca gehoord. Klopt het nou dat je $47k in je coca wallet moet hebben om 8% te krijgen met een limiet van $800 per maand? En als je even in een lagere tier beland moet je gelijk 30 dagen wachten om weer terug in die tier te kunnen komen? dikke pass
Ondertussen is koers keer 8 en niet interessant als je nu nog moet beginnen. Komend weekend komt alles vrij en gaat in de verkoop. Koerswinst daarop is vele malen groter dan cashback. Veel uit het topic hebben al eerder uitbetaald of zitter er nog met dikke discount in ( die hebben ze ook uitgedeeld in begintijd)
Bedoel je hier 500 met specifieke mcc code en met crypto betalen?Flexion1 schreef op dinsdag 28 juli 2026 @ 12:32:
[...]
Klopt niet. Je krijgt als je 250 euro uitgeeft 5x 2 euro en 1x 3 euro. Dus 13 euro bonus over 250 euro uitgave.
Nee. Alle MCC’s kunnen en kan gewoon in €.ElPensador schreef op dinsdag 28 juli 2026 @ 22:58:
[...]
Bedoel je hier 500 met specifieke mcc code en met crypto betalen?
Wat wispe aangeeft. Voor de losse 2 euro en 3 euro bonussen mag je gewoon met euro fiat betalen.ElPensador schreef op dinsdag 28 juli 2026 @ 22:58:
[...]
Bedoel je hier 500 met specifieke mcc code en met crypto betalen?
Voor de 5% cashback moet je in vreemde valuta betalen en bijna niet te doen .
Even een vraag met betrekking tot de laatste keer 4% cashback voor de bybit kaart. Er staat dat tot 4 augustus je nog recht hebt op die cashback tot 2 uur smiddags. Nu wil ik die ochtend 'm nog 1 keer gebruiken om een groot bedrag te betalen ergens. Denk jullie dat deze transactie nog wordt goedgekeurd of heb ik kans dat omdat ie pas later gesetteld word ik de cashback misloop?
Het is vrijwel zeker dat hij pas de volgende dag of later wordt gesetteld.Buuh89 schreef op woensdag 29 juli 2026 @ 17:02:
Even een vraag met betrekking tot de laatste keer 4% cashback voor de bybit kaart. Er staat dat tot 4 augustus je nog recht hebt op die cashback tot 2 uur smiddags. Nu wil ik die ochtend 'm nog 1 keer gebruiken om een groot bedrag te betalen ergens. Denk jullie dat deze transactie nog wordt goedgekeurd of heb ik kans dat omdat ie pas later gesetteld word ik de cashback misloop?
Maar hoeveel punten je krijgt zie je wel meteen. Ik vermoed dus dat het gewoon het moment van de transactie is dat telt.Wispe schreef op woensdag 29 juli 2026 @ 17:56:
[...]
Het is vrijwel zeker dat hij pas de volgende dag of later wordt gesetteld.
Nee, het moment van settelen is leidend.SN3 schreef op woensdag 29 juli 2026 @ 18:28:
[...]
Maar hoeveel punten je krijgt zie je wel meteen. Ik vermoed dus dat het gewoon het moment van de transactie is dat telt.
Bij mij is de dag van settelen meestal hetzelfde als de dag van de transactie. Ookal worden de punten pas 4 dagen laten uitgekeerd. alleen bij transacties in het weekend worden ze pas de maandag erna gesettled. Dus kans is er wel dat transacties van 4 augustus meetellen
Bij mij vrijwel nooit.david_nogwat schreef op donderdag 30 juli 2026 @ 07:31:
[...]
Bij mij is de dag van settelen meestal hetzelfde als de dag van de transactie.
En ik gebruikte de woorden ‘vrijwel zeker’. Met andere woorden komt het bij mij sporadisch voor dat de transacties dezelfde dag worden gesetteld.
[ Voor 25% gewijzigd door Wispe op 30-07-2026 07:51 ]
Ik zet hier gewoon alles direct 1 aug over aan Gbit. Hoe eerder hoe meer kans dat settlement ook voor de re is gedaan
€150 op 4% -> €3750 uit te geven
€250 op 6% -> €4167 uit te geven
€400 op 8% -> €5000 uit te geven
€600 op 10% -> €6000 uit te geven
De winkel waar ik €6000 wilde uitgeven is het weekend en maandag gesloten ...
Morgen uitgeven met Curve?david_nogwat schreef op donderdag 30 juli 2026 @ 08:52:
oh dat is een goed idee. had nog niet eerder van Curve gehoord. Werkt dit ook met online credit card uitgaven? Kan inprincipe ook al vandaag uitgeven via curve dan toch?
Zo werkt het niet. Je moet eerst uitgeven om het level te halen. Als je nog niet het hoogste level bent, heeft het geen zin meer.david_nogwat schreef op donderdag 30 juli 2026 @ 08:52:
Als je al de hoogste tier bent, zo snel mogelijk Curve aanvragen, zorgen dat je een virtual card krijgt met google pay of apple pay koppelen, andere card erachter, nu betalen. Dan kun je op 1 augustus GBIT doen.
[ Voor 19% gewijzigd door knakworst op 30-07-2026 09:58 ]
Ja die bedragen zijn natuurlijk ervan uitgaande dat je deze maand al de desbetreffende tier geunlocked hebt. Ik heb deze maand de hoogste tier bereikt.knakworst schreef op donderdag 30 juli 2026 @ 09:56:
[...]
Zo werkt het niet. Je moet eerst uitgeven om het level te halen. Als je nog niet het hoogste level bent, heeft het geen zin meer.
Als je al de hoogste tier bent, zo snel mogelijk Curve aanvragen, zorgen dat je een virtual card krijgt met google pay of apple pay koppelen, andere card erachter, nu betalen. Dan kun je op 1 augustus GBIT doen.
Welke MCC code wordt toegepast met curve? Geeft Curve automatisch dezelfde MCC code door als de winkel waar je de betaling doet?
6000€ kan je niet gbitten, dan bots je tegen de curve gbit limiet.knakworst schreef op donderdag 30 juli 2026 @ 09:56:
[...]
Zo werkt het niet. Je moet eerst uitgeven om het level te halen. Als je nog niet het hoogste level bent, heeft het geen zin meer.
Dat is een goede, wellicht kan je beter 2 transacties van 3000 doen. GBIT limiet is 5000. Support kan wel grotere verwerken, maar die is super traag en dan ben je helaas weken (!) verder.
lol net in de winkel een betaling met curve proberen te doen om het uit te testen. Kaart werd geweigerd en ontving gelijk een email dat mijn account geblokkeerd is wegens "suspicious activity" ...
[ Voor 3% gewijzigd door david_nogwat op 30-07-2026 13:03 ]
Heel irritant inderdaad. Maar ik weet niet of 3k bij een eerste transactie ook een goed plan is geweest (al had ik het ook gedaan denk ik).
Denk dat je beter kan opzeggen ivm kosten, want blokkade opheffen gaat niet lukken voor het weekend vermoed ik.
Denk dat je beter kan opzeggen ivm kosten, want blokkade opheffen gaat niet lukken voor het weekend vermoed ik.
had het idd gelijk met 2k geprobeerd. Een laag bedrag als eerste transactie had misschien beter geweest.
Maar ik heb gewoon het gratis account van curve genomen. Hoef ik dan niet op te zeggen toch?
Maar ik heb gewoon het gratis account van curve genomen. Hoef ik dan niet op te zeggen toch?
Je zou nog OKX kunnen proberen ipv bybit, kun je tijdelijk met Vip1 4% krijgen. Moet je wel wat moeite voor doen, account aanvragen, zorgen dat je USDG hebt, etc.david_nogwat schreef op donderdag 30 juli 2026 @ 13:23:
had het idd gelijk met 2k geprobeerd. Een laag bedrag als eerste transactie had misschien beter geweest.
Amazon prime vandaag voor een jaar afgeschreven van Bybit en daarmee gelijk de 50 euro cap vol.
Bybit kan leeg tot er weer mooie actie komt. Ga het voor de 1% niet gebruiken
Bybit kan leeg tot er weer mooie actie komt. Ga het voor de 1% niet gebruiken
Ik ben bezig met gBIT’en, maar kom nu pas achter dat ChatGPT is afgeschreven via Apple. Dus geen volle mep cashback
Stom 
Wel 3x Netflix, nu de rest doen met gewone transacties.
Wel 3x Netflix, nu de rest doen met gewone transacties.
Ik ga er wel vanuit. Hier ook nog even maximaal Gbitten en over een paar dagen eens nadenken wat mijn volgende move wordt.MTT schreef op zaterdag 1 augustus 2026 @ 07:41:
Heb vanmorgen nog 3749,99 euro met de kaart gebruikt, ben benieuwd of die 150 euro nog komt
Ik kom niet verder dan €1261,73 gBIT’en, daarna zegt hij “Cash withdrawal limit exceeded”.
Limit van Bybit kaart is €5000 per dag.
Anderen die dit ook hebben of mis ik iets?
Oh, nooit geweten. Tnx.MTT schreef op zaterdag 1 augustus 2026 @ 09:09:
Dat krijg je als je teveel kleine bedragen gbit. moet je een halve dag wachten ofzo
Hier zijn de punten (grotendeels) al pending. Transacties zijn al gesettled:MTT schreef op zaterdag 1 augustus 2026 @ 07:41:
Heb vanmorgen nog 3749,99 euro met de kaart gebruikt, ben benieuwd of die 150 euro nog komt
:strip_exif()/f/image/8HekCtxP7TMPlTlVAa8BbI3Q.jpg?f=fotoalbum_large)
Er zit een max van 50 transacties per dag op de kaart. Lijkt erop dat je die limiet bereikt hebt voor vandaag.Wispe schreef op zaterdag 1 augustus 2026 @ 08:58:
Ik kom niet verder dan €1261,73 gBIT’en, daarna zegt hij “Cash withdrawal limit exceeded”.
Hier inmiddels 75K punten pending. Het was een mooi feestje bij Bybit.
Nu op zoek naar een andere kaart waar ik wat transacties heen kan zetten, heb nog een kleine 6k aan transacties die ik kan omzetten via Curve.
Nu op zoek naar een andere kaart waar ik wat transacties heen kan zetten, heb nog een kleine 6k aan transacties die ik kan omzetten via Curve.
Hier inmiddels €150 ook volgemaakt.
Ik weet alleen niet of dat zo werkt, want in de voorwaarden staat expliciet dat je er rekening mee moet houden dat niet alle VIP-voordelen werken.
Het enige wat ik kan bedenken, is dat je via een uitnodigingscode van iemand die al VIP is bij OKX zelf ook VIP kunt worden. Voorwaarde is wel dat je in de afgelopen drie maanden geen VIP-proefperiode hebt gehad. In dat geval krijg je 4%, met een maximum van €300.CHRlS schreef op zaterdag 1 augustus 2026 @ 23:58:
Ik weet alleen niet of dat zo werkt, want in de voorwaarden staat expliciet dat je er rekening mee moet houden dat niet alle VIP-voordelen werken.
[ Voor 11% gewijzigd door Wispe op 02-08-2026 04:50 ]
Hier ook gelukt, jammer dat het stopt bij Bybit. Veel plezier mee gehad 😀
Ik gebruik nu nog even de OKX maar zoek ook een alternatief wanneer de VIP periode is afgelopen. Ik vind het systeem van OKX trouwens wel prima werken, enige nadeel is dat je eerst USCG moet kopen maar verder overzichtelijker dan ByBit
Ik gebruik nu nog even de OKX maar zoek ook een alternatief wanneer de VIP periode is afgelopen. Ik vind het systeem van OKX trouwens wel prima werken, enige nadeel is dat je eerst USCG moet kopen maar verder overzichtelijker dan ByBit
Weet iemand of 4 augustus nog meetelt of is het tot 4 augustus. De gok is of transactions van vandaag inclusief jaar prime nog meegaan...
Mail:sschelhaas schreef op zondag 2 augustus 2026 @ 08:54:
Weet iemand of 4 augustus nog meetelt of is het tot 4 augustus. De gok is of transactions van vandaag inclusief jaar prime nog meegaan...
“Tot 4 augustus 2026 11:59 UTC blijven het eerder toepasselijke Bybit EU Card-programma en bijgevolg het oude cashbackmechanisme van toepassing.”
Die actie heb ik afgelopen maand al uitgespeeld. Alleen niet zo slim geweest en mijn abonnement op 1 juli laten starten.Wispe schreef op zondag 2 augustus 2026 @ 04:44:
Hier inmiddels €150 ook volgemaakt.
[...]
Het enige wat ik kan bedenken, is dat je via een uitnodigingscode van iemand die al VIP is bij OKX zelf ook VIP kunt worden. Voorwaarde is wel dat je in de afgelopen drie maanden geen VIP-proefperiode hebt gehad. In dat geval krijg je 4%, met een maximum van €300.
Voor de mensen die op zoek zijn naar een nieuwe kaart.
Zelf gebruik ik nu al sinds 1 juli Wirex One, inmiddels na wat updates werkt het nu perfect.
3% cashback (elite tier) 300 monthly redeem cap. Let wel op redeem power, neem je iedere maand mee (lees litepaper).
Direct cashback in USD en direct volgende dag te redeemen en weer uit te geven.
https://litepaper.wirexapp.com/
DYOR.
Zelf gebruik ik nu al sinds 1 juli Wirex One, inmiddels na wat updates werkt het nu perfect.
3% cashback (elite tier) 300 monthly redeem cap. Let wel op redeem power, neem je iedere maand mee (lees litepaper).
DYOR.
Settlen van transacties gaat tegenwoordig wel snel. Grote kans dat als je het nu uitvoert de transactie vandaag of morgenvroeg al klaar is.sschelhaas schreef op zondag 2 augustus 2026 @ 08:54:
Krijg nu ineens de vraag van ByBit of ik eens mijn paperassen kan doorsturen om te bewijzen waar mijn geld vandaan komt. Vraag me af of dat nog wel nut heeft, nu het cashbackfeestje min of meer eindigt. Wat voor documenten hebben jullie doorgegeven als bewijsvoering?
Dat staat er toch bij?Trasos schreef op zondag 2 augustus 2026 @ 14:25:
Krijg nu ineens de vraag van ByBit of ik eens mijn paperassen kan doorsturen om te bewijzen waar mijn geld vandaan komt. Vraag me af of dat nog wel nut heeft, nu het cashbackfeestje min of meer eindigt. Wat voor documenten hebben jullie doorgegeven als bewijsvoering?
Ik heb simpelweg nog niet gekeken, ik heb alleen het mailtje gelezen. Dacht dat er wellicht nog bijzonderheden waren, ByBit kennende.
Knip, let op je taalgebruik aub Gisteren alles via GBIT omgezet naar Bybit. Transacties zijn gesetteld dus wel mooi op tijd voor de reguliere 4% cashback. Maar de pot van de summer holiday lijkt leeg te zijn.
Toch weer 10x2 en 10x3 euro door de neus geboord:
[ Voor 3% gewijzigd door Taro op 02-08-2026 19:25 ]
Hier zojuist weer kunnen claimen, je moet iedere dag effe proberen.paul-s83 schreef op zondag 2 augustus 2026 @ 19:09:
[mbr]Knip, let op je taalgebruik aub[/] Gisteren alles via GBIT omgezet naar Bybit. Transacties zijn gesetteld dus wel mooi op tijd voor de reguliere 4% cashback. Maar de pot van de summer holiday lijkt leeg te zijn.
[Afbeelding]
Hier ook gelukt, bedankt!Barbapapa852 schreef op maandag 3 augustus 2026 @ 07:57:
[...]
Hier zojuist weer kunnen claimen, je moet iedere dag effe proberen.
Tnx voor de tip, hier zojuist ook alles kunnen claimen.
Begrijp ik het goed dat ik 2500 dollar WPAY currency moet holden voor de elite tier?HaroldAllOut schreef op zondag 2 augustus 2026 @ 12:45:
Voor de mensen die op zoek zijn naar een nieuwe kaart.
DYOR.
of 2500 dollar in je portfolio en daarvan 3% in WPAY?
[ Voor 4% gewijzigd door Zaratrass op 03-08-2026 14:48 ]
2500 dollar aan crypto of cash, en daarvan 3% in wpay.Zaratrass schreef op maandag 3 augustus 2026 @ 14:43:
[...]
Begrijp ik het goed dat ik 2500 dollar WPAY currency moet holden voor de elite tier?
of 2500 dollar in je portfolio en daarvan 3% in WPAY?
Maar je moet op een moment wel wat meer hebben, want je mag maar 7% van je cashback daadwerkelijk 'verzilveren', zie redemption power hier: Wirex Litepaper 2026 — Stablecoin Infrastructure for the Onchain Era
Staat me niet helemaal aan nog om daar 2500 dollar op te zetten. maar wat je zei DYOR.knakworst schreef op maandag 3 augustus 2026 @ 15:57:
[...]
2500 dollar aan crypto of cash, en daarvan 3% in wpay.
Maar je moet op een moment wel wat meer hebben, want je mag maar 7% van je cashback daadwerkelijk 'verzilveren', zie redemption power hier: Wirex Litepaper 2026 — Stablecoin Infrastructure for the Onchain Era
Heb vanmiddag bij KRAK (van Kraken) een digitale kaart aangevraagd. 2% cashback op al je uitgaven zonder limit
En dan komt Bybit met 1% ongelimiteerd aanzettenZaratrass schreef op maandag 3 augustus 2026 @ 16:50:
[...]
Heb vanmiddag bij KRAK (van Kraken) een digitale kaart aangevraagd. 2% cashback op al je uitgaven zonder limit
Ik zal ook eens kijken. Hebben ze een actie toevallig?
[ Voor 20% gewijzigd door Wispe op 03-08-2026 16:57 ]
Je moet dan wel 50k op kraken zetten, dus die 2.5k is een schijntje...Zaratrass schreef op maandag 3 augustus 2026 @ 16:50:
[...]
Staat me niet helemaal aan nog om daar 2500 dollar op te zetten. maar wat je zei DYOR.
De kleine lettertjes. Eens verdiepen in wirex hoe betrouwbaar ze zijn.knakworst schreef op maandag 3 augustus 2026 @ 21:38:
[...]
Je moet dan wel 50k op kraken zetten, dus die 2.5k is een schijntje...
Ik houd de ontwikkelingen van een ieder goed in de gaten en heb nog de hoop dat Bybit met wat acties komt 🤞🏼