Waar EURC helaas geen cashback opleverde (dus het lijkt toch om de valuta te gaan van de transactie zelf)
Nog maar even snel een jaarabonnement afgesloten op naam van de partner op Amazon Prime. Zit in de 4% cashback hier dus had nog wat ruimte.
Was wel even goed zoeken want Amazon wil je eerst een maand gratis geven maar dat had ik nu juist niet nodig haha.
Was wel even goed zoeken want Amazon wil je eerst een maand gratis geven maar dat had ik nu juist niet nodig haha.
Eigenlijk is EURC een (digitale crypto)valuta, dus in dat opzicht is Bybit opnieuw onduidelijk.GmR schreef op woensdag 22 juli 2026 @ 07:48:
[...]
Waar EURC helaas geen cashback opleverde (dus het lijkt toch om de valuta te gaan van de transactie zelf)
Wat was de oplossing? Ik loop tegen hetzelfde probleem aan. Ik wil op 1 augustus een jaarabonnement afsluiten, maar krijg eerst de proefperiode van 30 dagen aangeboden.outlandos schreef op woensdag 22 juli 2026 @ 08:32:
Nog maar even snel een jaarabonnement afgesloten op naam van de partner op Amazon Prime. Zit in de 4% cashback hier dus had nog wat ruimte.
Gelijk weer opzeggen.MENACExz schreef op woensdag 22 juli 2026 @ 12:08:
[...]
Wat was de oplossing? Ik loop tegen hetzelfde probleem aan. Ik wil op 1 augustus een jaarabonnement afsluiten, maar krijg eerst de proefperiode van 30 dagen aangeboden.