Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHRlS
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18:14
Ik ben inmiddels ook in contact met VIP support.

TIP: zet in ieder geval geen BTC om naar je funding account. Want dan pakt je kaart dat om het negative tegoed weg te poetsen.

Ik spreek helaas uit ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarrovski75
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11:26
Gaat bij mij om 7 transacties die eerder zijn verwerkt op 15 februari en een transactie van 1 juni die vanmorgen rond 11:30 opnieuw zijn verwerkt (met afwijkende payment & transaction ID's). Ging totaal om €846,99 waardoor dus een tekort is ontstaan.

Hoop dat ze het snel oplossen, ik verwacht nog wat refunds die ik nodig heb. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thetallguy
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Bij de opnieuw gemaakte transacties staat wel weer dat ik punten heb gekregen terwijl ik officeel al door m'n punten van deze maand heen ben. Zou mooi zijn als ze die nog wel toekennem nadat alles gecorrigeerd is qua dubbele transacties ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:36
Hier net zoals zovele hetzelfde probleem. Gelukkig is het de laatste dag van de vakantie anders had ik een probleempje gehad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• U123456
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 15:22
Net een pop-up in de app:
Temporary Card Issue and Service Disruption
We're aware of a system issue causing duplicate transactions or temporary card blocks for a limited number of users. We're working on a fix and appreciate your patience.
Bij mij gaat het om 1 transactie van 15 februari 2025 die vandaag nog een keer werd gestetteld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 16:06
Het is een internationaal probleem volgens de berichten. (link)

Shaqiel is overigens ‘community mod’ en ‘country manager’ voor ByBit NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KookSpook
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11:10
Domino schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 13:14:
Het is een internationaal probleem volgens de berichten. (link)

Shaqiel is overigens ‘community mod’ en ‘country manager’ voor ByBit NL
Zeker alleen voor de mensen uit de EU. Alvast ter voorbereiding op het live gaan van bybit.eu 😜
Ben benieuwd of we met bybit.eu die kaart straks nog wel kunnen gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Laatst online: 17:44

knakworst

Get more sats!

Topicstarter
Bij mij ook een transactie van 15-02 nog een keer eraf. Lekker USDT automatisch geconverteerd. Ben benieuwd wat ik dan terugkrijg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• U123456
Zojuist een refund gehad voor de foutieve transactie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swbr
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17:21
U123456 schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 14:29:
Zojuist een refund gehad voor de foutieve transactie.
Hier ook, en die 'final and irrevocable block' is ook van de kaart af.

If you try and take a cat apart to see how it works, the first thing you have on your hands is a non-working cat. -DNA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHRlS
Hier ook een serie refunds binnen. Nu snel de BTC dip kopen dan heeft het me per saldo ook nog opgeleverd ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KookSpook
Hier ook refund binnen. Helaas geen extra cashback gehad 😜

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thetallguy
  • Niet online
Dubbele transacties zorgden wel voor een extra lootje in de Spintacular op de 'spend more than €100' task van vandaag 😅 (verder vandaag niks uitgegeven).

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Youri105
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18:23
De spend and live a dream actie is ook weer beschikbaar.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 18:22
Youri105 schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 19:50:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eXhQHLiwRNRAx7OCWHEAp284HdY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/StAB9RxqKbHetDuJsIXdkPoF.png?f=fotoalbum_large

zo dat was 45x 0.5 usdt claimen, toch mooi $22.50

dit is nu ook direct in bitcoin gestopt :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Who_Dat
  • Registratie: December 2022
  • Laatst online: 11-07 13:35
Youri105 schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 19:50:
Ik zag het ineens, al mijn tickets in kunnen wisselen, toch 25 usdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPensador
  • Registratie: Februari 2023
  • Nu online
Ik probeer met gbit nu mooi >100 eu per dag voor een ticket, helaas alleen maar shitcoins.
Hoe werkt de 100 euro Earn? Is die makkelijk te halen dagelijks?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Thetallguy
  • Niet online
ElPensador schreef op donderdag 19 juni 2025 @ 08:40:
Ik probeer met gbit nu mooi >100 eu per dag voor een ticket, helaas alleen maar shitcoins.
Hoe werkt de 100 euro Earn? Is die makkelijk te halen dagelijks?
Je kan gewoon 100 USDT staken en gelijk weer unstaken nadat je lootje binnen is. Rinse and repeat elke dag. Idd alleen maar shitcoins maar gemiddeld zijn ze -vandaag de dag- zo'n €2,50 per lootje dus opzich makkelijk verdiend.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Peppernut
  • Registratie: Oktober 2024
  • Laatst online: 10-07 19:37
Het is mij niet helemaal duidelijk wat de voorwaarden zijn van de cashback op de abonnementen. Je krijgt 100% cashback. Draagt dit bij aan je cashback limiet? Dus als ik amazon prime een jaar neem a 50 euro en ik zit in de Beta tier (50 USD cashback) dan heb ik alle cashback voor die maand?

Of is het bovenop je maandelijkse cashback en kan je dus deze maand prime voor een jaar en volgende maand nog een ander abbo?

Als je nou 2 kaarten hebt en je verwacht wel 1000 euro uit te geven in de maand maar geen 3500 voor de volgende tier is het dus wel interessant om op beide kaarten 500 euro uit te geven voor de volgende tier en dan maximale cashback middels abbo's te krijgen. Of mis ik dan iets?

[ Voor 25% gewijzigd door Peppernut op 19-06-2025 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 18:22
Thetallguy schreef op donderdag 19 juni 2025 @ 10:24:
[...]

Je kan gewoon 100 USDT staken en gelijk weer unstaken nadat je lootje binnen is. Rinse and repeat elke dag. Idd alleen maar shitcoins maar gemiddeld zijn ze -vandaag de dag- zo'n €2,50 per lootje dus opzich makkelijk verdiend.
wow werkt idd, ik heb 100 usdt unstaked en vervolgens weer staked in flexible gezet, ticket ontvangen en gratis 1 usdt ervan gekregen, dat is toch 1% erbij en dat voor 1 dag :)
morgen dus nogmaals doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Who_Dat
Peppernut schreef op donderdag 19 juni 2025 @ 20:19:
Het is mij niet helemaal duidelijk wat de voorwaarden zijn van de cashback op de abonnementen. Je krijgt 100% cashback. Draagt dit bij aan je cashback limiet? Dus als ik amazon prime een jaar neem a 50 euro en ik zit in de Beta tier (50 USD cashback) dan heb ik alle cashback voor die maand?

Of is het bovenop je maandelijkse cashback en kan je dus deze maand prime voor een jaar en volgende maand nog een ander abbo?

Als je nou 2 kaarten hebt en je verwacht wel 1000 euro uit te geven in de maand maar geen 3500 voor de volgende tier is het dus wel interessant om op beide kaarten 500 euro uit te geven voor de volgende tier en dan maximale cashback middels abbo's te krijgen. Of mis ik dan iets?
Er is geen speld tussen te krijgen in dit verhaal, je geeft zelf alle antwoorden. Ik zit eraan te denken hetzelfde te doen. Deze maand zit ik al aan mijn cashback, maar volgende maand jaar abonnement op Prime. Daarna elke maand Spotify Family, lekker hoor.

[ Voor 8% gewijzigd door Who_Dat op 19-06-2025 22:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Topicstarter
Peppernut schreef op donderdag 19 juni 2025 @ 20:19:

Nee 500 euro uitgeven, 10 euro cashback, vervolgens heb je 40 euro voor abonnementen. Dat lijkt me de beste deal, 'gratis' Netflix, Amazon, Spotify...

Mensen met een gat in de hand die de 3500 per maand halen, kunnen voor de volgende tier gaan. Maar 3500*4% is vrijwel gelijk aan de maximale cashback van USD150 per maand, dus dan heb je geen voordeel van de abonnementen.

Nu heb ik zelf Netflix en Spötify via Turkije en India lopen dus heb er niet zoveel aan, ChatGPT heb ik niets aan want heb Perplixity, Amaazon vorig jaar december voor een jaar verlengd, misschien eens naar Tradingview kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Tim-
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14:59

-Tim-

Niet geraakt is altijd mis.

knakworst schreef op vrijdag 20 juni 2025 @ 08:45:
[...]

Nee 500 euro uitgeven, 10 euro cashback, vervolgens heb je 40 euro voor abonnementen. Dat lijkt me de beste deal, 'gratis' Netflix, Amazon, Spotify...

Mensen met een gat in de hand die de 3500 per maand halen, kunnen voor de volgende tier gaan. Maar 3500*4% is vrijwel gelijk aan de maximale cashback van USD150 per maand, dus dan heb je geen voordeel van de abonnementen.

Nu heb ik zelf Netflix en Spötify via Turkije en India lopen dus heb er niet zoveel aan, ChatGPT heb ik niets aan want heb Perplixity, Amaazon vorig jaar december voor een jaar verlengd, misschien eens naar Tradingview kijken.
Ik zit in dezelfde boot. Heb net de volgende tier unlocked, maar heb niet veel aan veel van de abonnementen. Ik dacht Prime nog wel een extra jaar er bij te kunnen nemen, maar dat kan dus pas aan het eind van je huidige jaar (bij mij november). Verder zit ik ook goed qua de andere diensten. Stel ik reken 2x een maand-abo voor iemand anders af, krijg je die allebei ook vergoed? Of is het maar 1 transactie per maand? Ik zal zo in ieder geval eens kijken of ik API credit vergoed krijg van ChatGPT.

Ik kan je verder wel aanraden ChatGPT af te sluiten naast Perplexity. Al was het maar om het eens een maand goed uit te proberen. Ik vind het zelf een duidelijk verschil: Perplexity als AI zoekmachine en ChatGPT als algemene vragensteller, schrijfhulp, sparringspartner, en betere UI en voice transcriptie naar mijn idee.

Verder, als je halverwege naar de volgende tier gaat, dan heb je de huidige én complete volgende maand die tier toch? Beetje lullig anders als je op de laatste dag je nieuwe tier bereikt. Ik ben net geupgrade en er staat namelijk dat ik nog maar 10 dagen over heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlasticPimple
  • Registratie: Mei 2023
  • Laatst online: 17:02
Volgens mij werkt het zo dat je pas op transacties na die $3500 de cashback van 4% krijgt plus de volgende maand.

En 3500 is erg veel. Tenzij je transacties gaat opsparen en dan in een maand gaat zetten met GBIT halen velen dat hoogstens een keer per jaar met een vakantie ofzo.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• -Tim-

-Tim-

PlasticPimple schreef op vrijdag 20 juni 2025 @ 09:02:
En 3500 is erg veel. Tenzij je transacties gaat opsparen en dan in een maand gaat zetten met GBIT halen velen dat hoogstens een keer per jaar met een vakantie ofzo.
$3500 blift veel, maar een andere strategie kan nog zijn om via Woolsocks bijvoorbeeld Huis&Tuin cadeaubonnen te kopen. Dan krijg je 5% cashback + 2% van Bybit. Voor (verbouwings)uitgaven die je toch al doet kan dat wel wat leuk 'gratis geld' opleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlasticPimple
-Tim- schreef op vrijdag 20 juni 2025 @ 09:05:
[...]

$3500 blift veel, maar een andere strategie kan nog zijn om via Woolsocks bijvoorbeeld Huis&Tuin cadeaubonnen te kopen. Dan krijg je 5% cashback + 2% van Bybit. Voor (verbouwings)uitgaven die je toch al doet kan dat wel wat leuk 'gratis geld' opleveren.
Dat is een hele handige om te weten. Dat kun je ook een keer gebruiken om je 'tier' op te vullen (bijv. om precies op $3500 uit te komen), zodat je daarna over de overige uitgaven weer 4% krijgt. Of om een keer een maand met 4% cashback uit te nutten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
Ik heb net 11k punten ingewisseld voor €25 maar ik krijg ze niet naar mijn ‘gecombineerde account’ om BTC van te kopen. Ik heb ze wel staan onder ‘financiering’, maar overschrijven lukt niet omdat er staat dat ik €0 heb.
Wat mis ik? :?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CHRlS
Wispe schreef op zaterdag 21 juni 2025 @ 09:54:
Ik heb net 11k punten ingewisseld voor €25 maar ik krijg ze niet naar mijn ‘gecombineerde account’ om BTC van te kopen. Ik heb ze wel staan onder ‘financiering’, maar overschrijven lukt niet omdat er staat dat ik €0 heb.
Wat mis ik? :?
Dat kan niet. Die 25 euro is kaart tegoed wat je koopt en moet je via de kaart uitgeven. Ik stort zelf voor dat bedrag aan fiat en koop er btc van en de eerste van volgende maand draai ik dat kaart tegoed er weer doorheen met BIT transacties.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
CHRlS schreef op zaterdag 21 juni 2025 @ 09:57:
[...]

Dat kan niet. Die 25 euro is kaart tegoed wat je koopt en moet je via de kaart uitgeven. Ik stort zelf voor dat bedrag aan fiat en koop er btc van en de eerste van volgende maand draai ik dat kaart tegoed er weer doorheen met BIT transacties.
Dat wist ik niet. Dankje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Tim-

-Tim-

-Tim- schreef op vrijdag 20 juni 2025 @ 09:02:
[...]
Ik zal zo in ieder geval eens kijken of ik API credit vergoed krijg van ChatGPT.
Ik kan bevestigen dat je geen API credit vergoed krijgt door ByBit als je in Tier 2 zit. Het gaat dus echt om subscriptions (zoals ze zelf ook duidelijk zeggen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itguy013
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 11-07 10:00
Iemand een idee of je van Prime de jaarsubscriptie wel vergoed krijgt of alleen de maandsubscriptie?

4970Wp | 14* 355 | IQ7+ | PVoutput

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -Tim-

-Tim-

itguy013 schreef op maandag 23 juni 2025 @ 10:33:
Iemand een idee of je van Prime de jaarsubscriptie wel vergoed krijgt of alleen de maandsubscriptie?
Volgens mij wel, de screenshot van enermax in "Bybit Card Topic" lijkt dit ook te bevestigen. Let wel, je kan het pas doen als je momenteel geen lopend (jaar)abo hebt lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itguy013
-Tim- schreef op maandag 23 juni 2025 @ 10:35:
[...]

Volgens mij wel, de screenshot van enermax in "Bybit Card Topic" lijkt dit ook te bevestigen. Let wel, je kan het pas doen als je momenteel geen lopend (jaar)abo hebt lopen.
Thanks. En dat deze pas over 30 dagen wordt afgeschreven i.v.m. free trial.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nvdbosch
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18:41
itguy013 schreef op maandag 23 juni 2025 @ 10:33:
Film huren op Prime levert ook de volledige vergoeding op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itguy013
nvdbosch schreef op maandag 23 juni 2025 @ 12:17:
[...]

Film huren op Prime levert ook de volledige vergoeding op.
Kun je ook meerdere subscripties gebruiken of mag je bijvoorbeeld alleen prime? Ik zit nu op tier 3 dus zou in theorie, netflix, chatgpt en prime kunnen doen. Of mag ik dan alleen prime deze maand en de volgende maand een andere subscriptie (heb met tier drie meer dan genoeg cashback ruimte voor meerdere subscripties iig)

Edit: Ik had meer info gevraagd omtrent hoe het zit met lounge access op luchthavens. Ik werd geforward naar deze post: https://announcements.byb...ers--blt34717a14fa45915f/

Volgens mij is het zo dat je een toegangspass (met korting) kunt kopen in de rewards/points mall, maar deze bij mij (mogelijk alle NL) gebruikers nog niet beschikbaar is.

[ Voor 27% gewijzigd door itguy013 op 23-06-2025 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHRlS
itguy013 schreef op maandag 23 juni 2025 @ 13:08:
[...]

Kun je ook meerdere subscripties gebruiken of mag je bijvoorbeeld alleen prime? Ik zit nu op tier 3 dus zou in theorie, netflix, chatgpt en prime kunnen doen. Of mag ik dan alleen prime deze maand en de volgende maand een andere subscriptie (heb met tier drie meer dan genoeg cashback ruimte voor meerdere subscripties iig)

Edit: Ik had meer info gevraagd omtrent hoe het zit met lounge access op luchthavens. Ik werd geforward naar deze post: https://announcements.byb...ers--blt34717a14fa45915f/

Volgens mij is het zo dat je een toegangspass (met korting) kunt kopen in de rewards/points mall, maar deze bij mij (mogelijk alle NL) gebruikers nog niet beschikbaar is.
Je mag meerdere subscriptions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicap
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:30

Nicap

Tsssk....

Hoe zit dat nou met die points dan?
Keek gister en had ik er in de 400, vandaag ineens 389. Klik ik op op het vraagtekentje dan staat er punten in behandeling 1642. Ik heb nog nooit actief iets met punten gedaan. Waarom heb ik er niet meer dan? Maandelijkse uitgaven zitten tussen de rond de 1200 ofzo met de ByBit card.
Of heb ik iets aangeklikt wat ze automatisch omzet ofzo.

PVoutput 3.4 kWp Solar Frontier SF-170 + Omnik 4.0 TLII

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -Tim-

-Tim-

Nicap schreef op dinsdag 24 juni 2025 @ 18:48:
Hoe zit dat nou met die points dan?
Keek gister en had ik er in de 400, vandaag ineens 389. Klik ik op op het vraagtekentje dan staat er punten in behandeling 1642. Ik heb nog nooit actief iets met punten gedaan. Waarom heb ik er niet meer dan? Maandelijkse uitgaven zitten tussen de rond de 1200 ofzo met de ByBit card.
Of heb ik iets aangeklikt wat ze automatisch omzet ofzo.
Dat laatste zou het best wel eens kunnen zijn. Kijk maar even of je onder Bybit Card > Points > "Auto Cashback" hebt aanstaan.

Die had ik wel altijd aan (lekker makkelijk), maar zoals eerder aangegeven in dit forum is het verstandig om 11k punten op te sparen en dan de €25 card credit te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trasos
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
-Tim- schreef op dinsdag 24 juni 2025 @ 19:11:
[...]

Dat laatste zou het best wel eens kunnen zijn. Kijk maar even of je onder Bybit Card > Points > "Auto Cashback" hebt aanstaan.

Die had ik wel altijd aan (lekker makkelijk), maar zoals eerder aangegeven in dit forum is het verstandig om 11k punten op te sparen en dan de €25 card credit te nemen.
Ik zou dan eerst die USDR en USDQ dingen kopen. Die zijn nog voordeliger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicap
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:30

Nicap

Tsssk....

-Tim- schreef op dinsdag 24 juni 2025 @ 19:11:
[...]

Ja, dus. Auto cashback staat aan. Ik heb nu al wel mijn 50 euro bereikt. Dus dan neem ik aan dat ik nu meer punten ga opbouwen. Zo niet, dan zet ik die auto cashback wel uit.

PVoutput 3.4 kWp Solar Frontier SF-170 + Omnik 4.0 TLII

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Jinx
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Met autocashback bouw je geen punten op, maar worden je punten automatisch omgezet in de door jou gekozen coin. Dit zou je terug moeten zien in je asset overzicht, bijvoorbeeld in USDT of BTC afhankelijk wat je hebt gekozen.
Als je 50 euro hebt bereikt (in de Beta tier) dan zit je aan de max van deze maand, meer ga je niet krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHRlS
Er is mij toch nog iets niet helemaal duidelijk over die nieuwe Tiers. Ik heb deze maand uitgaven gedaan waardoor ik in de Alpha Tier ben beland. Hiermee krijg ik 4% cashback, met een maximum van €150.

Volgens de uitleg geldt die Tier ook voor de opvolgende maand, en wordt de cap bij de start van die maand ververst.
  • Kan ik dan in juli €3.750 uitgeven en daar 4% over krijgen?
  • Maar wat moet ik doen om die Tier ook in augustus te behouden? Of kan dat niet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobVee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-07 22:04
CHRlS schreef op dinsdag 24 juni 2025 @ 21:49:
Er is mij toch nog iets niet helemaal duidelijk over die nieuwe Tiers. Ik heb deze maand uitgaven gedaan waardoor ik in de Alpha Tier ben beland. Hiermee krijg ik 4% cashback, met een maximum van €150.

Volgens de uitleg geldt die Tier ook voor de opvolgende maand, en wordt de cap bij de start van die maand ververst.
  • Kan ik dan in juli €3.750 uitgeven en daar 4% over krijgen?
  • Maar wat moet ik doen om die Tier ook in augustus te behouden? Of kan dat niet?
Ja, dat klopt, echter de voortgang per tier is in USD. Dus bij een koers van 1,16 kan je in Alpha 4% krijgen over (3.750 / 1,16) = 3.232,76 euro. Je kan die 4% nog wat op krikken door slim spullen in de store te kopen van je punten, bijvoorbeeld de voucher van 25 euro voor 11.000 punten.

Om je tier te behouden tot eind augustus zul je in juli wederom 3.750 USD moeten uitgeven met de kaart.

| Lian Li PC65B | Intel P4 2,4GHz | 512MB PC2700 | Asus P4S8X-X | PoV GeForce FX 5900XT 128MB | L.I.S. 2 Premium VFD | | Maxtor DMP9 120GB 7200RPM 2MB (2x) | Iiyama ProLite E430S-B & E431S-B | Logitech DT Comfort & Z3e 2.1 | HP PS7960 |

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Tibbi3
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 09-07 17:57
Ik heb voorheen veel de Binance Card gebruikt. Waren ook mooie cashbacks...vroeger :-)

Maar dit zijn ook wel weer leuke extraatjes.

Even alle tips op een rij die ik gebruik. Meeste zijn hier ook al genoemd:

- Tier 2 is vanaf $500 USD, tier 3 vanaf $3.500. Aangezien je de betreffende maand EN de maand erop de hogere tier krijgt, kan het slim zijn om, wanneer je een dure uitgave hebt, deze op te sparen.

- Zet automatische cashback uit, maar 'spaar' de punten. Gebruik deze (zolang deze nog beschikbaar zijn) eerst voor de USDR en USDQ stable coins (max. 2x per gebruiker). Daarna kan je het beste sparen voor de €25 EUR Card bonus. Omgerekend is je cashback dan geen 2%, maar 2,5% (in tier 2).

- Probeer (mits mogelijk) de komende 11 dagen je uitgaven te verdelen tot iets boven de $100 per dag. Bij de spintacular actie krijg je dan een ticket, waarmee je minimaal 1 USDT 'wint' of een airdrop met een munt ter waarde van $0,50 - $3, voorbeeld:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FzJR1ZhjAwTNqhgZL9FdMdpA3rM=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/NXhjWHMYMHkdNX9MDLoRrvoJ.jpg?f=user_large

Bij >$1.000 uitgaven op 1 dag krijg je 2 loten. Je kunt hier ook makkelijk een kans krijgen door $100 per dag in de flexible savings te plaatsen.

- Goede tip is om bij een online bestelling eerst op Woolsocks te kijken of je daar een cadeaukaart met korting kunt kopen. Je kunt deze namelijk met je Bybit kaart betalen waardoor je EN korting krijgt op je cadeaukaart EN cashback met je Bybit card. Soms kan je via cashbackwebsite nog een extra korting krijgen. Voorbeeld is de Mediamarkt.

Je wilt iets bestellen van € 100. Via Woolsocks bestel je een cadeaukaart van € 100 voor € 96. Je krijgt op die €96 nog 2% cashback (2,5% wanneer je spaar voor de cart bonus). Dat is € 2,40. Wanneer je via CashbackXL een bestelling plaatst krijg je nog eens 3% korting (excl. BTW) op je bestelling. Dat is € 2,48.

Je bestelling kost dus € 100 - € 4 - € 2,40 - € 2,48 = € 91,12. Nog beter als je wacht tot de BTW dagen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxvdh
  • Laatst online: 12:36
Tibbi3 schreef op woensdag 25 juni 2025 @ 07:24:
Ik heb voorheen veel de Binance Card gebruikt. Waren ook mooie cashbacks...vroeger :-)

Maar dit zijn ook wel weer leuke extraatjes.

Even alle tips op een rij die ik gebruik. Meeste zijn hier ook al genoemd:

- Tier 2 is vanaf $500 USD, tier 3 vanaf $3.500. Aangezien je de betreffende maand EN de maand erop de hogere tier krijgt, kan het slim zijn om, wanneer je een dure uitgave hebt, deze op te sparen.

- Zet automatische cashback uit, maar 'spaar' de punten. Gebruik deze (zolang deze nog beschikbaar zijn) eerst voor de USDR en USDQ stable coins (max. 2x per gebruiker). Daarna kan je het beste sparen voor de €25 EUR Card bonus. Omgerekend is je cashback dan geen 2%, maar 2,5% (in tier 2).

- Probeer (mits mogelijk) de komende 11 dagen je uitgaven te verdelen tot iets boven de $100 per dag. Bij de spintacular actie krijg je dan een ticket, waarmee je minimaal 1 USDT 'wint' of een airdrop met een munt ter waarde van $0,50 - $3, voorbeeld:

[Afbeelding]

Bij >$1.000 uitgaven op 1 dag krijg je 2 loten. Je kunt hier ook makkelijk een kans krijgen door $100 per dag in de flexible savings te plaatsen.

- Goede tip is om bij een online bestelling eerst op Woolsocks te kijken of je daar een cadeaukaart met korting kunt kopen. Je kunt deze namelijk met je Bybit kaart betalen waardoor je EN korting krijgt op je cadeaukaart EN cashback met je Bybit card. Soms kan je via cashbackwebsite nog een extra korting krijgen. Voorbeeld is de Mediamarkt.

Je wilt iets bestellen van € 100. Via Woolsocks bestel je een cadeaukaart van € 100 voor € 96. Je krijgt op die €96 nog 2% cashback (2,5% wanneer je spaar voor de cart bonus). Dat is € 2,40. Wanneer je via CashbackXL een bestelling plaatst krijg je nog eens 3% korting (excl. BTW) op je bestelling. Dat is € 2,48.

Je bestelling kost dus € 100 - € 4 - € 2,40 - € 2,48 = € 91,12. Nog beter als je wacht tot de BTW dagen :-)
Goede tips! Weet jij (of iemand hier) ook wat er gebeurd als je geen auto cashback gebruikt en alle USD stablecoin en card top up offers hebt “uitgespeeld”.

Kunnen de overige dan automatisch weer omgezet worden als “auto cashback” in een gewenste crypto currency, of houd je die dan altijd als punten die je enkel kunt besteden in de points shop?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -Tim-

-Tim-

maxvdh schreef op woensdag 25 juni 2025 @ 10:17:
[...]

Goede tips! Weet jij (of iemand hier) ook wat er gebeurd als je geen auto cashback gebruikt en alle USD stablecoin en card top up offers hebt “uitgespeeld”.

Kunnen de overige dan automatisch weer omgezet worden als “auto cashback” in een gewenste crypto currency, of houd je die dan altijd als punten die je enkel kunt besteden in de points shop?
Pin me er niet op vast. Maar toen ik (tijdens de 10% cashback dagen :9 ) begon my Bybit had ik het 'Auto cashback' toggletje eerst niet aan staan. Daardoor spaarde ik veel punten. Maar volgens mij op het moment dat je die toggle aanzet gaat ie ze gewoon voor je omzetten. Je kan op 'Auto cashback' klikken dan legt ie uit dat ie dat op 2AM UTC doet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tibbi3
[...]

Volgens mij kan je $25 card bonus zo vaak gebruiken als je wilt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maximmladenov
  • Registratie: November 2023
  • Laatst online: 11-07 00:09
[...]

Je kunt de “auto cashback” toggle op elk gewenst moment inschakelen. Punten worden één keer per dag (02:00 uur UTC) omgezet naar de gekozen coin. Dat is minder voordelig dan punten uitgeven op de markt. Maar het is wel handig als je je Bybit-kaart niet meer wilt gebruiken of niet wilt wachten tot je meer punten hebt verzameld om ze op de markt te kunnen uitgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxvdh
  • Laatst online: 12:36
Goed om te weten. Dank jullie wel! Dan kan ik met een gerust hart de auto cashback uitzetten :-)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• deuceboss
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11-07 10:58
en de card bonus geeft:
29.5% rendement --> 2% cashback wordt 2.59% (oneindig te gebruiken?)
de USDQ actie geeft:
25.0% rendement --> 2% cashback wordt 2.50%
de USDR geeft:
150.0% rendement --> 2% cashback wordt 5.00% (maar is maar voor $10 te gebruiken)

dus... even de USDR gebruiken, en verder met de card bonus. Uiteraard monitoren of er betere acties in de Market komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peppernut
  • Registratie: Oktober 2024
  • Laatst online: 10-07 19:37
Ik denk dat ze een keer een reward in de market gaan gooien waar je heel veel punten voor nodig hebt maar wel heel aantrekkelijk is... Tegelijkertijd vind ik veel punten sparen risicovol, heb het liever toch als cash in de hand dus dan maar die 25 euro bonnen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thetallguy
  • Niet online
deuceboss schreef op woensdag 25 juni 2025 @ 11:34:
en de card bonus geeft:
29.5% rendement --> 2% cashback wordt 2.59% (oneindig te gebruiken?)
de USDQ actie geeft:
25.0% rendement --> 2% cashback wordt 2.50%
de USDR geeft:
150.0% rendement --> 2% cashback wordt 5.00% (maar is maar voor $10 te gebruiken)

dus... even de USDR gebruiken, en verder met de card bonus. Uiteraard monitoren of er betere acties in de Market komen.
Thanks, die USDR nog niet gebruikt maar 2x $5 voor 2.000 punten is wel een prima deal idd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPensador
  • Nu online
Iemand de spin-tacular Deposit ≥ 10,000 EUR/USD al vrijgespeeld?
Is dat zo makkelijk als storten en weer eraf halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Topicstarter
ElPensador schreef op woensdag 25 juni 2025 @ 22:13:
In ieder geval storten. Ik heb het er nog niet afgehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maximmladenov
  • Registratie: November 2023
  • Laatst online: 11-07 00:09
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MeeETpQpXUK5RpmHeDWkqdqUCt4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SYDyBdeA7OxSyH1AG2mVQh57.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
Je moet het laten staan tot einde actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPensador
  • Nu online
Domino schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 07:57:
[...]

Hoe weet je dit?
Als je de spins hebt gedaan, kunnen ze het dan terugvorderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
ElPensador schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 08:34:
[...]

Hoe weet je dit?
Alles wat jij aan coins daarop hebt staan, is sowieso niet van jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
Omdat het in de voorwaarden staat.
Ik denk dat daar wel een manier voor is. Sowieso krijg je de shitcoins (INIT, MILK ed) pas na de actieperiode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Who_Dat
Domino schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 07:57:
[...]

Goeie tip hiervoor is zo laat mogelijk storten, dan beperk je het risico van geld op een exchange hebben staan. Bij de vorige actie ook gedaan. Drie dagen voor verlooptermijn BTC gestort en direct na uitbetaling van de bonus weer eraf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Who_Dat
Zijn er mensen die meedoen aan het 10% summer event voor nieuwe klanten? Account op naam van mijn vrouw aangemaakt maar de teller loopt niet op bij uitgaven. Al diverse mails over een weer met de helpdesk zonder resultaat. Werkt het bij anderen wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JacktheRipper
  • Registratie: Augustus 2022
  • Laatst online: 18:31
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/A-u4Wgpp5B0gkak9tRX4MLjb60Y=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nYPrcXIDGG3FiNqKbkM5QQE7.jpg?f=fotoalbum_large

100 euro storten en omzetten naar USDT is voldoende?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Youri105
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18:23
Zien meer mensen deze melding? Het is mij nog niet duidelijk hoe ik kan voorkomen dat deze weer wordt aangezet. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iwkmNsmjxtdkl88xDOa-2FcDYLQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JHzvgbQkQgYgpl7Mo9UOfRS8.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• U123456
Youri105 schreef op vrijdag 27 juni 2025 @ 20:32:
Zien meer mensen deze melding? Het is mij nog niet duidelijk hoe ik kan voorkomen dat deze weer wordt aangezet. [Afbeelding]
Kreeg deze banner ook te zien. Had Auto Cashback niet actief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
Youri105 schreef op vrijdag 27 juni 2025 @ 20:32:
Zien meer mensen deze melding? Het is mij nog niet duidelijk hoe ik kan voorkomen dat deze weer wordt aangezet. [Afbeelding]
Waarschijnlijk vanwege de launch van bybit.eu. Ik vermoed dat daar ook geen acties meer komen met usdt maar een andere stablecoin.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Mr. Jinx
  • Niet online
Ik weet niet of deze al bekend was, maar als je nu naar https://bybit.eu gaat kun je je alvast opgeven voor de launch en verdien je weer zomaar $5 !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flexion1
Mr. Jinx schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 11:40:
Ik weet niet of deze al bekend was, maar als je nu naar https://bybit.eu gaat kun je je alvast opgeven voor de launch en verdien je weer zomaar $5 !
Ik hoop niet dat dit invloed heeft op de beloningen van spin-tecular actie. Ik hoop dat die nog in het nieuwe eu account uitbetaald kunnen worden. Anders misschien beter wachten met omzetten naar het eu account als dat mogelijk is.

Heeft iemand er info over of je je huidige account kan houden of dat er overgangsperiode is? Heb er verder nog geen mail oid over ontvangen.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Mr. Jinx
  • Niet online
Nee dit heeft geen invloed op de nu lopende acties.

Bybit EU en Bybit powered by Satos blijven voorlopig naast elkaar draaien.
Het is de bedoeling dat je zelf een nieuw account aanmaakt. Dit kan met hetzelfde email adres. En ja, dan moet je ook weer KYC doorlopen. Ze gingen accounts voorlopig (?) nog niet geforceerd migreren.

Bybit EU zal dan steeds meer voordelen moeten krijgen, zoals lagere fee's en mooie acties zodat mensen vanzelf wel willen migreren.
Ik heb ook begrepen dat je je eigen funds zonder kosten kunt overzetten (interne transactie).
De Bybit card zou je ook moeten kunnen omzetten naar EU, met behoud van kaartnummer.

Al deze info kwam voorbij in een sessie van Cryptocoiners met Bybit.

[ Voor 4% gewijzigd door Mr. Jinx op 28-06-2025 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flexion1
Mr. Jinx schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 16:35:

Het is de bedoeling dat je zelf een nieuw account aanmaakt. Dit kan met hetzelfde email adres. En ja, dan moet je ook weer KYC doorlopen. Ze gingen accounts voorlopig (?) nog niet geforceerd migreren.

Bybit EU zal dan steeds meer voordelen moeten krijgen, zoals lagere fee's en mooie acties zodat mensen vanzelf wel willen migreren.
Ik heb ook begrepen dat je je eigen funds zonder kosten kunt overzetten (interne transactie).
De Bybit card zou je ook moeten kunnen omzetten naar EU, met behoud van kaartnummer.

Top bedankt!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Domino
Mr. Jinx schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 16:35:

Was dat deze livestream?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• enermax
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-07 10:20
Misschien staat het hier al ergens. Chatgpt cashback werkt niet via de Chatgpt app van Android of Apple. Via browser wel waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Tim-

-Tim-

Laatste paar uurtjes om je max. cashback te vullen voor deze maand. Ik heb nog $35 dat ik 'moet' besteden aan ChatGPT e.d. terwijl ik in al die services al voorzien ben :'( ;)

[ Voor 4% gewijzigd door -Tim- op 30-06-2025 13:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Who_Dat
-Tim- schreef op maandag 30 juni 2025 @ 13:09:
Laatste paar uurtjes om je max. cashback te vullen voor deze maand. Ik heb nog $35 dat ik 'moet' besteden aan ChatGPT e.d. terwijl ik in al die services al voorzien ben :'( ;)
Volgens mij ben je dan al te laat, duurt minimaal een dag voordat de transactie gesetteld is.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• KookSpook
Zojuist announcement omtrent de overgang van nl naar eu

https://announcements.byb...2025-blt192ecf0778bbfc1f/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• U123456
Per 30 september 2025 worden alle bestaande accounts op Bybit.nl (powered by SATOS) — inclusief tegoeden en klantgegevens — automatisch overgedragen aan Bybit EU GmbH. Indien je dit niet wenst, heb je de mogelijkheid om vóór deze datum je tegoeden op te nemen en je account te sluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 18:00

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Transacties zoals in crypto transacties of ook debit kaart transacties? Volgens een medewerker in de chat hoefte ik voor mijn debit kaart niks te doen en kon ik deze gewoon blijven gebruiken. indien ik een nieuwe kaart moet gaan aanvragen met een nieuwe bankrekening nummer kan ik mijn cashback voordeel tier 2 weer overnieuw beginnen?

Ik ben ff de weg kwijt :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flexion1
Mr. Jinx schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 11:40:
Ik heb me ook ingeschreven via jouw link. Maar hoe kan ik dit claimen? Want iedereen krijgt bij aanmelden die 5 euro.

Krijgen we mail met link oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dehardstyler
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-07 21:23
Ligt het aan mij of is er straks ongeveer geen trading paar meer over :P : https://announcements.byb...airs-bltfcb088db6ebb0e29/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glatuin
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 09:22
bybit.eu zit ook vol met kinderziektes. Ben al 3 keer geverifieerd met paspoort maar daarna vervalt het. Ook de beperkte token paren helpt niet om enthousiast te worden. Ik wacht eerst nog weekje. Ik heb al helemaal geen zin om met de chat hulp etc in de weer te gaan.

[ Voor 2% gewijzigd door glatuin op 02-07-2025 16:07 . Reden: typo's ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bingbadaboem
  • Registratie: Juli 2024
  • Laatst online: 11-07 08:08
Nou met Bybit.eu klinkt het bye bye. Wat een soft met die trading pairs. Verwacht ook niet veel van een earn en acties. Zal allemaal niet mogen onder eu Knip, onnodig. Met beetje geluk blijft de card met cashback overeind. Weer iets leuks wat om zeep geholpen wordt ☹️

[ Voor 5% gewijzigd door Taro op 02-07-2025 08:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redbull4u
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10:57
Ik heb maandagavond een account aangemaakt. Gekoppeld aan Curve en dinsdagochtend getankt.
Reservering van 200 euro, gisteren verwerkt en Curve geeft nu 65 euro aan.

In Bybit onder Funding Account --> Fiat staat het bedrag van 200 euro bij "Frozen".

Daarnaast zie ik de transactie nog niet onder Recent Transactions.

Ben ik ongeduldig of gaat hier iets mis?

If it does not kill u, it makes u stronger

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PlasticPimple
Bij mij heeft dat wel eens een dag of drie geduurd voordat ik die reservering terugkreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Jinx
  • Niet online
Flexion1 schreef op dinsdag 1 juli 2025 @ 13:52:
[...]

Ik heb me ook ingeschreven via jouw link. Maar hoe kan ik dit claimen? Want iedereen krijgt bij aanmelden die 5 euro.

Krijgen we mail met link oid?
Dat vraag ik me ook af. Helaas heb ik geen screenshot gemaakt van die $5 bonus melding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Ik stond in de AH vanmiddag en dacht mooi gebruik te maken van die cashback-actie, was mijn pincode incorrect terwijl ik via Apple Pay betaalde. Heel raar.
Heb net opnieuw ingesteld in m’n Apple Pay, morgen maar nog eens proberen.

Iemand ook gehad?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Domino
Wispe schreef op woensdag 2 juli 2025 @ 17:57:
Ik stond in de AH vanmiddag en dacht mooi gebruik te maken van die cashback-actie, was mijn pincode incorrect terwijl ik via Apple Pay betaalde. Heel raar.
Heb net opnieuw ingesteld in m’n Apple Pay, morgen maar nog eens proberen.

Iemand ook gehad?
Ik heb nog nooit een pincode hoeven invoeren. Niet direct en zeker niet via curve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Domino schreef op woensdag 2 juli 2025 @ 18:28:
[...]

Ik heb nog nooit een pincode hoeven invoeren. Niet direct en zeker niet via curve
Nee, ik ook niet. Maar toch zei die dat de pincode incorrect was :? alsof de kaart verkeerd gekoppeld stond of zo, maar dat is raar want ik heb er niks vreemds mee gedaan, behalve 2 weken of zo niet gebruikt omdat ik al aan mijn limiet cb zat.

Zal me benieuwen morgen.

[ Voor 22% gewijzigd door Wispe op 02-07-2025 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bingbadaboem
  • Registratie: Juli 2024
  • Laatst online: 11-07 08:08
Wispe schreef op woensdag 2 juli 2025 @ 18:42:
[...]

Nee, ik ook niet. Maar toch zei die dat de pincode incorrect was :? alsof de kaart verkeerd gekoppeld stond of zo, maar dat is raar want ik heb er niks vreemds mee gedaan, behalve 2 weken of zo niet gebruikt omdat ik al aan mijn limiet cb zat.

Zal me benieuwen morgen.
Zag de terminal er wel normaal uit? Niet dat iemand je pas heeft gecloned ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
bingbadaboem schreef op woensdag 2 juli 2025 @ 18:54:
[...]

Zag de terminal er wel normaal uit? Niet dat iemand je pas heeft gecloned ofzo
Bij de AH zelfscan? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theswitch
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:10
Doet bybit.eu ook weer aan 2% korting, spotify etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15:01
Zojuist contact gehad met Bybit.eu support m.b.t. de mobile app en de kaart:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qbJ9MULvEBJsSP37K3xpJAaxMyk=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/cwAPPp3qHr1nHIzBlzPNct2B.png?f=user_large

[ Voor 7% gewijzigd door Nopheros op 02-07-2025 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glatuin
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 09:22
Nopheros schreef op woensdag 2 juli 2025 @ 19:33:
Zojuist contact gehad met Bybit.eu support m.b.t. de mobile app en de kaart:

[Afbeelding]
Het zal wel weer een nieuwe kaart worden lijkt me. Ook las ik dat USDT er niet gaat komen, alleen USDC. Verder zie ik in de app dat je kunt kiezen voor Global of Kazachstan., lijkt me dat ze straks er EU aan toevoegen.

[ Voor 10% gewijzigd door glatuin op 02-07-2025 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swbr
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17:21
Nog even terukomend op de nieuwe cashback tiers. Vorige maand heb ik Alpha behaald, deze maand begon ik dus ook in de Alpha tier, 4% cashback met een maximum van 150 USD. 'Progress to the next tier' stond op 0 van 3500 USD. Ik had nog genoeg oude transacties op Curve staan, dus met GBIT heb ik nu die volle 150 USD aan cashback gehad, en dus ook meteen die 3500 USD limiet gehaald. Volgende tier is Apex, maar daarvoor zou ik nog een kleine 6K aan spending moeten, dat gaat niet gebeuren. Ik ben nu wel benieuwd of ik volgende maand ook nog Alpha heb. Er staat wel dat de tier expired in 28 dagen en een aantal uur, maar ik zou denken dat ik deze maand opnieuw Alpha behaald heb, dus dat ik dat volgende maand ook nog moet hebben.

En dan laat ik de transitie naar .eu even buiten beschouwing, geen idee hoe dat dan weer moet gaan werken.

If you try and take a cat apart to see how it works, the first thing you have on your hands is a non-working cat. -DNA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itguy013
De 11000 punten inwisselen voor €25,- tile/optie is ook weggehaald. Zien jullie hem nog wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHRlS
itguy013 schreef op donderdag 3 juli 2025 @ 13:40:
De 11000 punten inwisselen voor €25,- tile/optie is ook weggehaald. Zien jullie hem nog wel?
Nee, ook weg zie ik net.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LearnDriver
  • Laatst online: 10-07 08:14
swbr schreef op donderdag 3 juli 2025 @ 09:20: Ik ben nu wel benieuwd of ik volgende maand ook nog Alpha heb. Er staat wel dat de tier expired in 28 dagen en een aantal uur, maar ik zou denken dat ik deze maand opnieuw Alpha behaald heb, dus dat ik dat volgende maand ook nog moet hebben.
Ik heb vorige week ergens gezien "Your tier next month is: Alpha", maar kan het nu nergens meer vinden, dus ze zullen hun fantastische UI wel weer hebben aangepast ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wisey
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:28
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gyHNJox437Vul1450qu_r4pYlAA=/x800/filters:strip_exif()/f/image/jHuoJuWAT5Dwt7JgyrFWfjJ5.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LearnDriver
  • Laatst online: 10-07 08:14
Die staan er bij mij niet meer bij om een of andere reden. Misschien ben ik uit de AB-test gevallen :P

Update: Wat misschien kan zijn; ik heb al genoeg uitgegeven om op Beta te blijven.
In jouw screenshot moet je nog spenden om op hetzelfde level te blijven. Misschien dat daar het verschil in zit.

Bij mij zegt de onderste bar "Your progress to the next tier", waarschijnlijk omdat ik al genoeg heb uitgegeven om Beta te behouden, kijken ze nu vooruit.

Maar met Bybit en UI's blijft het gissen.

[ Voor 66% gewijzigd door LearnDriver op 03-07-2025 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandrioni
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18:16
Iemand al geprobeerd om zich bij Bybit.eu te registreren? Ik kreeg vandaag een mail dat mijn $5 'klaar staat'. Maar om nou daarvoor héél enthousiast te worden......

Wat zijn de ervaringen?

[ Voor 40% gewijzigd door Sandrioni op 04-07-2025 08:53 ]

http://pvoutput.org/intraday.jsp?id=49325&sid=44923

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tibbi3
Sandrioni schreef op vrijdag 4 juli 2025 @ 08:52:
Iemand al geprobeerd om zich bij Bybit.eu te registreren? Ik kreeg vandaag een mail dat mijn $5 'klaar staat'. Maar om nou daarvoor héél enthousiast te worden......

Wat zijn de ervaringen?
Gewoon nog even op .nl blijven. Momenteel nog weinig redenen om over te stappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Who_Dat
Mr. Jinx schreef op zondag 15 juni 2025 @ 20:49:
[...]

De koers van USDR is door die actie soms wat hoog. Tip: Doe die conversie op Kraken.
Inmiddels is de actie afgelopen maar ik zit nog met een flink bedrag USDR. De koers op Bybit is best een beetje depegged. Jij hebt ervaring met Kraken, geldt daar een fee voor omwisselen en is het zinvol daarvoor een account aan te maken. Gaat in mijn geval om 30K dus de depeg op Bybit is nog best aanzienlijk.

Lees graag je reactie.
Pagina: 1 2 3 Laatste