Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jdome
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 12:23
Who_Dat schreef op vrijdag 4 juli 2025 @ 09:21:
[...]

Inmiddels is de actie afgelopen maar ik zit nog met een flink bedrag USDR. De koers op Bybit is best een beetje depegged. Jij hebt ervaring met Kraken, geldt daar een fee voor omwisselen en is het zinvol daarvoor een account aan te maken. Gaat in mijn geval om 30K dus de depeg op Bybit is nog best aanzienlijk.

Lees graag je reactie.
Hier ook laatst met een flink bedrag mee gedaan met de USDR actie op ByBit en ik heb ook de swap op Kraken gedaan. Kraken rekent 0% fees op stables (ook USDR).
In het orderbook op Kraken kun je ze nu kwijt voor 0.9985 USDC. Tegenover 0.9925 op Bybit.
Verschil van 180 USDC dus, mocht het orderbook op ByBit genoeg gevuld zijn wat meestal niet het geval is.

Dus ik zou zeker aanraden om een account op Kraken te maken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dehardstyler
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 17:39
Tibbi3 schreef op vrijdag 4 juli 2025 @ 09:20:
[...]

Gewoon nog even op .nl blijven. Momenteel nog weinig redenen om over te stappen.
Ja je gaat er eigenlijk alleen maar in mogelijkheden op achteruit. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs_Joe
  • Registratie: Juli 2025
  • Laatst online: 04-07 13:46
Nopheros schreef op woensdag 2 juli 2025 @ 19:33:
Zojuist contact gehad met Bybit.eu support m.b.t. de mobile app en de kaart:

[Afbeelding]
we moeten dus nog wachten op de BybitCard. Dat is wel jammer omdat al die acties eraan verbonden zijn en je wat op wil gaan bouwen op je EU account!

Die kortingen van spotify en netflix is wel leuk en fijn maar om nu je abbo via Santos te laten lopen voor 2 maanden is ook niet handig. Ik zag ergens een filmpje waarin dit zwaar werd gepromoot "de nieuwe EU site en de Card" daarom had ik me snel ingeschreven. Maar nu zie ik idd een lege Bybit EU waar je bijna niks kan en ook weinig kan verdienen met 'earn' omdat de rente gewoon de helft is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15:40
Thijs_Joe schreef op vrijdag 4 juli 2025 @ 11:01:
[...]

we moeten dus nog wachten op de BybitCard. Dat is wel jammer omdat al die acties eraan verbonden zijn en je wat op wil gaan bouwen op je EU account!

Die kortingen van spotify en netflix is wel leuk en fijn maar om nu je abbo via Santos te laten lopen voor 2 maanden is ook niet handig. Ik zag ergens een filmpje waarin dit zwaar werd gepromoot "de nieuwe EU site en de Card" daarom had ik me snel ingeschreven. Maar nu zie ik idd een lege Bybit EU waar je bijna niks kan en ook weinig kan verdienen met 'earn' omdat de rente gewoon de helft is.
Het zou me niet verbazen als er een periode tussen zit waarbij we dus geen kaart hebben, wat ook de reden was van mijn post.

Dat beloningen/rentes etc een stuk lager zouden uitvallen had ik wel verwacht maar zelf nog niet gezien. Ook acties zullen minder worden verwacht ik, meer regels betekend minder mogelijkheden. Niet dat veel van de acties de laatste tijd nou zo geweldig waren, vaak komt het erop neer dat er geld uitgegeven moet worden aan fees om wat terug te krijgen met acties.

Doe mij maar een stabiele/langdurige cashback kaart met enkele leuke opties zoals netflix cashback oid. Dus hopelijk blijft dat hetzelfde.

[ Voor 13% gewijzigd door Nopheros op 04-07-2025 11:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SeeS
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:32
[...]

Inmiddels is de actie afgelopen maar ik zit nog met een flink bedrag USDR. De koers op Bybit is best een beetje depegged. Jij hebt ervaring met Kraken, geldt daar een fee voor omwisselen en is het zinvol daarvoor een account aan te maken. Gaat in mijn geval om 30K dus de depeg op Bybit is nog best aanzienlijk.

Lees graag je reactie.
Zet nu al ladderend orders klaar op koersen waar je tevreden mee bent. Af en toe wordt er dan wat uitgevoerd, doe dit dan zowel op Bybit als op Kraken. Zo ben ik uiteindelijk ook van mijn USDR afgekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 15:37

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Thijs_Joe schreef op vrijdag 4 juli 2025 @ 11:01:
[...]

Die kortingen van spotify en netflix is wel leuk en fijn maar om nu je abbo via Santos te laten lopen voor 2 maanden is ook niet handig.
Want? Te veel gedoe?

2 maanden geld weg gooien is handig dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
Xqlus1ve schreef op vrijdag 4 juli 2025 @ 13:48:
[...]

Want? Te veel gedoe?

2 maanden geld weg gooien is handig dan :P
2 maanden is toch 2 maanden, dat stop je gewoon in bitcoin en niet meer naar kijken :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr. Jinx
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
[...]

Lees graag je reactie.
Ik zag dat @Jdome ook al had gereageerd... maar precies dat dus.
Op Kraken (Pro) meestal 0.9985. Maker/Taker 0.00% / 0.01% dus veel voordeliger.
Gewoon even heen en weer sturen loont dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itguy013
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 04-07 19:41
Fiat topups op bybit.eu zijn ook niet gratis blijkbaar en ideal is voor nu (nog) niet beschikbaar. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IHp6SrIwrUF1vB0PpW_wDqnxlsw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wWm610VMQv2qDfuUnYjALns2.jpg?f=fotoalbum_large

4970Wp | 14* 355 | IQ7+ | PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bingbadaboem
  • Registratie: Juli 2024
  • Laatst online: 05-07 10:39
itguy013 schreef op vrijdag 4 juli 2025 @ 19:14:
Fiat topups op bybit.eu zijn ook niet gratis blijkbaar en ideal is voor nu (nog) niet beschikbaar. [Afbeelding]
Als dat zo blijft is het ook gelijk exit. Gebruik ik wel andere kaarten waar dit niet is. Lijkt er niet op dat de EU variant een interessante optie gaat zijn. Jammer dat er geen opt-out is met behoud van huidig account.
Zou het met een Palau id wel lukken? 🤔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glatuin
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 01:06
bingbadaboem schreef op vrijdag 4 juli 2025 @ 19:43:
[...]

Als dat zo blijft is het ook gelijk exit. Gebruik ik wel andere kaarten waar dit niet is. Lijkt er niet op dat de EU variant een interessante optie gaat zijn. Jammer dat er geen opt-out is met behoud van huidig account.
Zou het met een Palau id wel lukken? 🤔
Ze starten net, ze moeten nu eenmaal aan alle regelgeving gaan doen anders is het exit zoals Binance in Nederland. Ik ga er vanuit dat ze net te laat zijn opgestart en dat we vanaf september een gat hebben qua benefits. ik geloof echter dat Europa interessant genoeg is voor ze om eea voor elkaar te krijgen, ik ben alleen bang dat het ze niet op tijd gaat lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IUser
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Ik vind de announcement maar wazig. Als ik deze email lees dan zou alles automatisch overgeheveld worden naar bybit.eu. Maar nu lees ik ook dat je opnieuw moet registeren?Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/H0xDbBxOdnViS8g5G4LkqluXrfs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qSuptH0kYEnhCZsZrR7EY5vG.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14:13

knakworst

Get more sats!

Topicstarter
IUser schreef op vrijdag 4 juli 2025 @ 19:57:
Ik vind de announcement maar wazig. Als ik deze email lees dan zou alles automatisch overgeheveld worden naar bybit.eu. Maar nu lees ik ook dat je opnieuw moet registeren?[Afbeelding]
Nee dat gaat automatisch, tenzij je opt-out wil dan moet je alles zelf overboeken naar een externe wallet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
itguy013 schreef op vrijdag 4 juli 2025 @ 19:14:
Fiat topups op bybit.eu zijn ook niet gratis blijkbaar en ideal is voor nu (nog) niet beschikbaar. [Afbeelding]
oof dat is niet best, dan wordt het dus niet meer 2% cashback maar dus wat minder als je bijv fiat erop wilt laden en daar je boodschappen mee gaat doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IUser
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
knakworst schreef op vrijdag 4 juli 2025 @ 20:05:
[...]

Nee dat gaat automatisch, tenzij je opt-out wil dan moet je alles zelf overboeken naar een externe wallet.
Ok mooi. Blijft je pas ook nog steeds hetzelfde? Daarnaast vraag ik mij ook af of je dezelfde earn voordelen hebt waarbij je een hoger tier krijgt naar mate je meer uitgeeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvV
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:10

RvV

IUser schreef op vrijdag 4 juli 2025 @ 20:37:
[...]

Ok mooi. Blijft je pas ook nog steeds hetzelfde? Daarnaast vraag ik mij ook af of je dezelfde earn voordelen hebt waarbij je een hoger tier krijgt naar mate je meer uitgeeft.
Ik vond het ook maar een wazige mail. Ik heb na het ontvangen van die email via de chat contact gehad. Daar kreeg ik het antwoord dat ik echt opnieuw moest registreren op bybit.eu. Dat heb ik dus ook maar gedaan met hetzelfde email adres. Ik zou het bijzonder vinden als alles daar nu automagisch onder komt te hangen. Maar goed, we gaan het wel zien...

Y'24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
CHRlS schreef op donderdag 3 juli 2025 @ 13:43:
[...]

Nee, ook weg zie ik net.
Wat is nu de beste manier om aan die cashback te komen? In punten laten uitbetalen of voor automatische cashback/USDT?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 15:01
Wispe schreef op zaterdag 5 juli 2025 @ 21:51:
[...]

Wat is nu de beste manier om aan die cashback te komen? In punten laten uitbetalen of voor automatische cashback/USDT?
Je kan ook met korting geselecteerde crypto aanschaffen. 4400 punten ($8,80) voor $10 btc airdrop (of eth, mnt ed). Automatische cashback geeft geen korting, dan is 1 punt gewoon 0,02 usdt.

Ik laat alles in punten ‘uitbetalen’ en zet het om naar btc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theswitch
  • Nu online
Laatste dag van spin-tacular event. Krijgen we straks die lading shitcoins. Alhoewel ik de laatste weken alleen maar USD 1 heb gewonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubberen
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 11:15
Als Belg krijg je dus voorlopig nog geen uitnodiging op naar de EU versie te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theswitch
  • Nu online
Zolang fiat storten geld kost en geen debitcard is met 2% korting, waarom zou je dan uberhaupt naar bybit.eu gaan 🤣

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
Theswitch schreef op zondag 6 juli 2025 @ 08:43:
Laatste dag van spin-tacular event. Krijgen we straks die lading shitcoins. Alhoewel ik de laatste weken alleen maar USD 1 heb gewonnen.
same here, misschien zijn alle shitcoins al op.
straks alle dust converten naar MNT.

ik denk dat MNT nog een leg-downn gaat maken omdat veel mensen dan MMT na converten weer naar usdt gaan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
Theswitch schreef op zondag 6 juli 2025 @ 09:51:
Zolang fiat storten geld kost en geen debitcard is met 2% korting, waarom zou je dan uberhaupt naar bybit.eu gaan 🤣
EU heeft nog niet eens alle features? ByBit.eu voelt beetje aan dat ze het maar snel moest neerzetten ivm MiCa licentie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 15:01
Kol Nedra schreef op zondag 6 juli 2025 @ 11:09:
[...]

EU heeft nog niet eens alle features? ByBit.eu voelt beetje aan dat ze het maar snel moest neerzetten ivm MiCa licentie
Ze moesten een nieuwe mica compliant platform opzetten met een nieuwe betaalprovider. Satos (partner bybitNL) onboard geen nieuwe klanten meer vanaf 1 juli.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Who_Dat
  • Registratie: December 2022
  • Laatst online: 16:59
Theswitch schreef op zondag 6 juli 2025 @ 09:51:
Om gebruik te maken van de rewards. Als je jezelf aanmeldt en 10K stort en 20K trade kun je vrij makkelijk 350 USD pakken. Dus heb je wat crypto ergens in een wallet is het zeker wel de moeite, ik ga het in elk geval doen.

Update: altijd goed de kleine lettertjes lezen. Het gaat hier om 350 USDC Fee Saver · Spot. Ik zag het gelukkig net op tijd.

[ Voor 12% gewijzigd door Who_Dat op 06-07-2025 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flexion1
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 17:44
Who_Dat schreef op zondag 6 juli 2025 @ 14:27:
[...]

Om gebruik te maken van de rewards. Als je jezelf aanmeldt en 10K stort en 20K trade kun je vrij makkelijk 350 USD pakken. Dus heb je wat crypto ergens in een wallet is het zeker wel de moeite, ik ga het in elk geval doen.
Volgens mij is dat nog een actie van het Satos platform en niet van het nieuwe EU platform

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theswitch
  • Nu online
Flexion1 schreef op zondag 6 juli 2025 @ 15:02:
[...]

Volgens mij is dat nog een actie van het Satos platform en niet van het nieuwe EU platform
Waar staat die actie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Who_Dat
  • Registratie: December 2022
  • Laatst online: 16:59
Update: altijd goed de kleine lettertjes lezen. Het gaat hier om 350 USDC Fee Saver · Spot. Ik zag het gelukkig net op tijd.
Hij staat bij mij onder New User Welcome Gifts. Bij Bybit NL was het namelijk wel USDT bonus in je funding account, daarom dacht ik dat het hier ook zo zou zijn, maar niet dus helaas. Sorry voor de verwarring.

[ Voor 28% gewijzigd door Who_Dat op 06-07-2025 16:33 ]

Pagina: 1 2 3 Laatste