Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jdome
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 11:33
Who_Dat schreef op vrijdag 4 juli 2025 @ 09:21:
[...]

Inmiddels is de actie afgelopen maar ik zit nog met een flink bedrag USDR. De koers op Bybit is best een beetje depegged. Jij hebt ervaring met Kraken, geldt daar een fee voor omwisselen en is het zinvol daarvoor een account aan te maken. Gaat in mijn geval om 30K dus de depeg op Bybit is nog best aanzienlijk.

Lees graag je reactie.
Hier ook laatst met een flink bedrag mee gedaan met de USDR actie op ByBit en ik heb ook de swap op Kraken gedaan. Kraken rekent 0% fees op stables (ook USDR).
In het orderbook op Kraken kun je ze nu kwijt voor 0.9985 USDC. Tegenover 0.9925 op Bybit.
Verschil van 180 USDC dus, mocht het orderbook op ByBit genoeg gevuld zijn wat meestal niet het geval is.

Dus ik zou zeker aanraden om een account op Kraken te maken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dehardstyler
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 06:57
Tibbi3 schreef op vrijdag 4 juli 2025 @ 09:20:
[...]

Gewoon nog even op .nl blijven. Momenteel nog weinig redenen om over te stappen.
Ja je gaat er eigenlijk alleen maar in mogelijkheden op achteruit. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs_Joe
  • Registratie: Juli 2025
  • Laatst online: 16-07 10:05
Nopheros schreef op woensdag 2 juli 2025 @ 19:33:
Zojuist contact gehad met Bybit.eu support m.b.t. de mobile app en de kaart:

[Afbeelding]
we moeten dus nog wachten op de BybitCard. Dat is wel jammer omdat al die acties eraan verbonden zijn en je wat op wil gaan bouwen op je EU account!

Die kortingen van spotify en netflix is wel leuk en fijn maar om nu je abbo via Santos te laten lopen voor 2 maanden is ook niet handig. Ik zag ergens een filmpje waarin dit zwaar werd gepromoot "de nieuwe EU site en de Card" daarom had ik me snel ingeschreven. Maar nu zie ik idd een lege Bybit EU waar je bijna niks kan en ook weinig kan verdienen met 'earn' omdat de rente gewoon de helft is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22:00
Thijs_Joe schreef op vrijdag 4 juli 2025 @ 11:01:
[...]

we moeten dus nog wachten op de BybitCard. Dat is wel jammer omdat al die acties eraan verbonden zijn en je wat op wil gaan bouwen op je EU account!

Die kortingen van spotify en netflix is wel leuk en fijn maar om nu je abbo via Santos te laten lopen voor 2 maanden is ook niet handig. Ik zag ergens een filmpje waarin dit zwaar werd gepromoot "de nieuwe EU site en de Card" daarom had ik me snel ingeschreven. Maar nu zie ik idd een lege Bybit EU waar je bijna niks kan en ook weinig kan verdienen met 'earn' omdat de rente gewoon de helft is.
Het zou me niet verbazen als er een periode tussen zit waarbij we dus geen kaart hebben, wat ook de reden was van mijn post.

Dat beloningen/rentes etc een stuk lager zouden uitvallen had ik wel verwacht maar zelf nog niet gezien. Ook acties zullen minder worden verwacht ik, meer regels betekend minder mogelijkheden. Niet dat veel van de acties de laatste tijd nou zo geweldig waren, vaak komt het erop neer dat er geld uitgegeven moet worden aan fees om wat terug te krijgen met acties.

Doe mij maar een stabiele/langdurige cashback kaart met enkele leuke opties zoals netflix cashback oid. Dus hopelijk blijft dat hetzelfde.

[ Voor 13% gewijzigd door Nopheros op 04-07-2025 11:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SeeS
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17-07 20:08
[...]

Inmiddels is de actie afgelopen maar ik zit nog met een flink bedrag USDR. De koers op Bybit is best een beetje depegged. Jij hebt ervaring met Kraken, geldt daar een fee voor omwisselen en is het zinvol daarvoor een account aan te maken. Gaat in mijn geval om 30K dus de depeg op Bybit is nog best aanzienlijk.

Lees graag je reactie.
Zet nu al ladderend orders klaar op koersen waar je tevreden mee bent. Af en toe wordt er dan wat uitgevoerd, doe dit dan zowel op Bybit als op Kraken. Zo ben ik uiteindelijk ook van mijn USDR afgekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 23:06

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Thijs_Joe schreef op vrijdag 4 juli 2025 @ 11:01:
[...]

Die kortingen van spotify en netflix is wel leuk en fijn maar om nu je abbo via Santos te laten lopen voor 2 maanden is ook niet handig.
Want? Te veel gedoe?

2 maanden geld weg gooien is handig dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
Xqlus1ve schreef op vrijdag 4 juli 2025 @ 13:48:
[...]

Want? Te veel gedoe?

2 maanden geld weg gooien is handig dan :P
2 maanden is toch 2 maanden, dat stop je gewoon in bitcoin en niet meer naar kijken :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr. Jinx
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
[...]

Lees graag je reactie.
Ik zag dat @Jdome ook al had gereageerd... maar precies dat dus.
Op Kraken (Pro) meestal 0.9985. Maker/Taker 0.00% / 0.01% dus veel voordeliger.
Gewoon even heen en weer sturen loont dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itguy013
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-07 14:55
Fiat topups op bybit.eu zijn ook niet gratis blijkbaar en ideal is voor nu (nog) niet beschikbaar. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IHp6SrIwrUF1vB0PpW_wDqnxlsw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wWm610VMQv2qDfuUnYjALns2.jpg?f=fotoalbum_large

4970Wp | 14* 355 | IQ7+ | PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bingbadaboem
  • Registratie: Juli 2024
  • Laatst online: 07:33
itguy013 schreef op vrijdag 4 juli 2025 @ 19:14:
Fiat topups op bybit.eu zijn ook niet gratis blijkbaar en ideal is voor nu (nog) niet beschikbaar. [Afbeelding]
Als dat zo blijft is het ook gelijk exit. Gebruik ik wel andere kaarten waar dit niet is. Lijkt er niet op dat de EU variant een interessante optie gaat zijn. Jammer dat er geen opt-out is met behoud van huidig account.
Zou het met een Palau id wel lukken? 🤔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glatuin
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 21:46
bingbadaboem schreef op vrijdag 4 juli 2025 @ 19:43:
[...]

Als dat zo blijft is het ook gelijk exit. Gebruik ik wel andere kaarten waar dit niet is. Lijkt er niet op dat de EU variant een interessante optie gaat zijn. Jammer dat er geen opt-out is met behoud van huidig account.
Zou het met een Palau id wel lukken? 🤔
Ze starten net, ze moeten nu eenmaal aan alle regelgeving gaan doen anders is het exit zoals Binance in Nederland. Ik ga er vanuit dat ze net te laat zijn opgestart en dat we vanaf september een gat hebben qua benefits. ik geloof echter dat Europa interessant genoeg is voor ze om eea voor elkaar te krijgen, ik ben alleen bang dat het ze niet op tijd gaat lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IUser
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Ik vind de announcement maar wazig. Als ik deze email lees dan zou alles automatisch overgeheveld worden naar bybit.eu. Maar nu lees ik ook dat je opnieuw moet registeren?Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/H0xDbBxOdnViS8g5G4LkqluXrfs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qSuptH0kYEnhCZsZrR7EY5vG.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:08

knakworst

Get more sats!

Topicstarter
IUser schreef op vrijdag 4 juli 2025 @ 19:57:
Ik vind de announcement maar wazig. Als ik deze email lees dan zou alles automatisch overgeheveld worden naar bybit.eu. Maar nu lees ik ook dat je opnieuw moet registeren?[Afbeelding]
Nee dat gaat automatisch, tenzij je opt-out wil dan moet je alles zelf overboeken naar een externe wallet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
itguy013 schreef op vrijdag 4 juli 2025 @ 19:14:
Fiat topups op bybit.eu zijn ook niet gratis blijkbaar en ideal is voor nu (nog) niet beschikbaar. [Afbeelding]
oof dat is niet best, dan wordt het dus niet meer 2% cashback maar dus wat minder als je bijv fiat erop wilt laden en daar je boodschappen mee gaat doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IUser
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
knakworst schreef op vrijdag 4 juli 2025 @ 20:05:
[...]

Nee dat gaat automatisch, tenzij je opt-out wil dan moet je alles zelf overboeken naar een externe wallet.
Ok mooi. Blijft je pas ook nog steeds hetzelfde? Daarnaast vraag ik mij ook af of je dezelfde earn voordelen hebt waarbij je een hoger tier krijgt naar mate je meer uitgeeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvV
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:16

RvV

IUser schreef op vrijdag 4 juli 2025 @ 20:37:
[...]

Ok mooi. Blijft je pas ook nog steeds hetzelfde? Daarnaast vraag ik mij ook af of je dezelfde earn voordelen hebt waarbij je een hoger tier krijgt naar mate je meer uitgeeft.
Ik vond het ook maar een wazige mail. Ik heb na het ontvangen van die email via de chat contact gehad. Daar kreeg ik het antwoord dat ik echt opnieuw moest registreren op bybit.eu. Dat heb ik dus ook maar gedaan met hetzelfde email adres. Ik zou het bijzonder vinden als alles daar nu automagisch onder komt te hangen. Maar goed, we gaan het wel zien...

Y'24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
CHRlS schreef op donderdag 3 juli 2025 @ 13:43:
[...]

Nee, ook weg zie ik net.
Wat is nu de beste manier om aan die cashback te komen? In punten laten uitbetalen of voor automatische cashback/USDT?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 11:45
Wispe schreef op zaterdag 5 juli 2025 @ 21:51:
[...]

Wat is nu de beste manier om aan die cashback te komen? In punten laten uitbetalen of voor automatische cashback/USDT?
Je kan ook met korting geselecteerde crypto aanschaffen. 4400 punten ($8,80) voor $10 btc airdrop (of eth, mnt ed). Automatische cashback geeft geen korting, dan is 1 punt gewoon 0,02 usdt.

Ik laat alles in punten ‘uitbetalen’ en zet het om naar btc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theswitch
Laatste dag van spin-tacular event. Krijgen we straks die lading shitcoins. Alhoewel ik de laatste weken alleen maar USD 1 heb gewonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubberen
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 20:00
Als Belg krijg je dus voorlopig nog geen uitnodiging op naar de EU versie te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theswitch
Zolang fiat storten geld kost en geen debitcard is met 2% korting, waarom zou je dan uberhaupt naar bybit.eu gaan 🤣

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
Theswitch schreef op zondag 6 juli 2025 @ 08:43:
Laatste dag van spin-tacular event. Krijgen we straks die lading shitcoins. Alhoewel ik de laatste weken alleen maar USD 1 heb gewonnen.
same here, misschien zijn alle shitcoins al op.
straks alle dust converten naar MNT.

ik denk dat MNT nog een leg-downn gaat maken omdat veel mensen dan MMT na converten weer naar usdt gaan.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
Theswitch schreef op zondag 6 juli 2025 @ 09:51:
Zolang fiat storten geld kost en geen debitcard is met 2% korting, waarom zou je dan uberhaupt naar bybit.eu gaan 🤣
EU heeft nog niet eens alle features? ByBit.eu voelt beetje aan dat ze het maar snel moest neerzetten ivm MiCa licentie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Domino
Kol Nedra schreef op zondag 6 juli 2025 @ 11:09:
[...]

EU heeft nog niet eens alle features? ByBit.eu voelt beetje aan dat ze het maar snel moest neerzetten ivm MiCa licentie
Ze moesten een nieuwe mica compliant platform opzetten met een nieuwe betaalprovider. Satos (partner bybitNL) onboard geen nieuwe klanten meer vanaf 1 juli.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Who_Dat
  • Registratie: December 2022
  • Laatst online: 16-07 18:27
Theswitch schreef op zondag 6 juli 2025 @ 09:51:
Om gebruik te maken van de rewards. Als je jezelf aanmeldt en 10K stort en 20K trade kun je vrij makkelijk 350 USD pakken. Dus heb je wat crypto ergens in een wallet is het zeker wel de moeite, ik ga het in elk geval doen.

Update: altijd goed de kleine lettertjes lezen. Het gaat hier om 350 USDC Fee Saver · Spot. Ik zag het gelukkig net op tijd.

[ Voor 12% gewijzigd door Who_Dat op 06-07-2025 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flexion1
  • Laatst online: 22:17
Who_Dat schreef op zondag 6 juli 2025 @ 14:27:
[...]

Om gebruik te maken van de rewards. Als je jezelf aanmeldt en 10K stort en 20K trade kun je vrij makkelijk 350 USD pakken. Dus heb je wat crypto ergens in een wallet is het zeker wel de moeite, ik ga het in elk geval doen.
Volgens mij is dat nog een actie van het Satos platform en niet van het nieuwe EU platform

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theswitch
Flexion1 schreef op zondag 6 juli 2025 @ 15:02:
[...]

Volgens mij is dat nog een actie van het Satos platform en niet van het nieuwe EU platform
Waar staat die actie?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Who_Dat
Update: altijd goed de kleine lettertjes lezen. Het gaat hier om 350 USDC Fee Saver · Spot. Ik zag het gelukkig net op tijd.
Hij staat bij mij onder New User Welcome Gifts. Bij Bybit NL was het namelijk wel USDT bonus in je funding account, daarom dacht ik dat het hier ook zo zou zijn, maar niet dus helaas. Sorry voor de verwarring.

[ Voor 28% gewijzigd door Who_Dat op 06-07-2025 16:33 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Who_Dat
Even een waarschuwing over refunds. Ik had per ongeluk een verkeerde kaart gebruikt om de Amazon 100% cashback te claimen. Kaart van mijzelf gebruikt ipv die van mij vrouw. Zelf had ik al de volledige cashback gebruikt dus kreeg uiteraard geen punten.

Met het cancellen van mijn Amazon lidmaatschap werd dit bedrag teruggestort en wat schetst mijn verbazing er worden ineens punten ingehouden. Dus ik heb geen punten ontvangen, maar ze worden wel teruggedraaid.

Heb een ticket aangemaakt. Hetzelfde is een collega van mij overkomen, dus het is een algemeen probleem. Waarschijnlijk een fout in het algoritme waarbij er niet wordt gekeken of je wel punten hebt ontvangen. Wees hier dus alert op. Heb helaas nog geen terugkoppeling gehad.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Flexion1
De shitcoins van de laatste spintacular actie zijn nu te claimen. Alles gelijk omgezet. Toch mooi bedragje.

Wel even wat werk om alles handmatig te verkopen:-)

Mis alleen nog de usdt die je kreeg bij meer dan 100 tickets. Wachten rustig af.

[ Voor 12% gewijzigd door Flexion1 op 07-07-2025 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Flexion1 schreef op maandag 7 juli 2025 @ 11:12:
De shitcoins van de laatste spintacular actie zijn nu te claimen. Alles gelijk omgezet. Toch mooi bedragje.

Wel even wat werk om alles handmatig te verkopen:-)

Mis alleen nog de usdt die je kreeg bij meer dan 100 tickets. Wachten rustig af.
Wat wel jammer is dat je bij sommige shitcoints minder dan het minimum hebt om te kunnen verkopen.
In dat geval gewoon wat bijkopen en dan alles weer verkopen?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Trasos
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Wispe schreef op maandag 7 juli 2025 @ 11:57:
[...]

Wat wel jammer is dat je bij sommige shitcoints minder dan het minimum hebt om te kunnen verkopen.
In dat geval gewoon wat bijkopen en dan alles weer verkopen?
Bij je Assets-overzicht zit een knopje om die minimale hoeveelheden om te zetten naar MNT.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bi3WK2NUSQGJOY3cx_LAzGOdwXg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/h3TTsvkds4NweSFN5G0f1haE.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Trasos schreef op maandag 7 juli 2025 @ 12:11:
[...]

Bij je Assets-overzicht zit een knopje om die minimale hoeveelheden om te zetten naar MNT.
[Afbeelding]
Nooit geweten. Tnx. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swbr
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18-07 11:34
Ik vraag me af of die USDR/USDQ voor 1000/2000 punten nog terug gaan komen. Ik kan me niet meer herinneren of die eerder ook al een keer uit de store zijn verdwenen en weer teruggekomen.

If you try and take a cat apart to see how it works, the first thing you have on your hands is a non-working cat. -DNA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:11
Weet iemand zo of de Transactie die ervoor zorgt dat je naar een hoger cashback tier gaat opnieuw een cashback berekening krijgt ?

hier een transactie van 3,5k gedaan waarvan 3k in het nieuwe tier valt. helaas hier geen cashback voor gekregen en moet nu met andere transacties de cashback zien te vullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trasos
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
RenaldoN schreef op maandag 7 juli 2025 @ 13:14:
Weet iemand zo of de Transactie die ervoor zorgt dat je naar een hoger cashback tier gaat opnieuw een cashback berekening krijgt ?

hier een transactie van 3,5k gedaan waarvan 3k in het nieuwe tier valt. helaas hier geen cashback voor gekregen en moet nu met andere transacties de cashback zien te vullen.
De volgende tier gaat pas de volgende dag in. Dus je moet inderdaad een beetje uitkienen als je grote bedragen uitgeeft.
Dit staat uitgelegd onder “How it works” als je op de gekleurde ‘cashback tier’-balk klikt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pMjTzpTQjUML0GnKxtIJAUISsZw=/x800/filters:strip_exif()/f/image/TLhtvxDOMACsDTfJ0C6Yn9TF.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Topicstarter
Shitcoins ontvangen.

Heb nog nooit van mijn leven zo veel shitcoins gehad.
En nee btc is er niet één van.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TZ_HO1vfAuCJ8sXJSSCq7SqE-6g=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/h0bOfrm5vwN0e5OPWfZIZ7Eq.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deurwaarder
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 17-07 21:31

Deurwaarder

*blaf*

De volgende actie staat alweer klaar.

Als je 100$ uitgeeft, dan gaat je cashback-percentage onhoog. Je cashback-limiet blijft wel wat die was.
Op Beta tier niet heel interessant, van de 50$ max cashback heb ik al 32 dollar.

Ook is (Bybit-style) niet helemaal duidelijk hoeveel extra cashback je krijgt, of hoe lang.
De promo zegt 'tot wel 20%', het rekenvoorbeeld geeft 10% als voorbeeld, en de tracker geeft aan dat met 100$ uitgeven je 1 'Evenementenpunten' krijgt.

In ieder geval, onder Announcements kan je registreren onder 'Bybit Card: Earn up to 20% cashback = Welcome Gift this Prime Day'
Loopt tot 12 juli 01:59

-Geen deurwaarder-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flexion1
Deurwaarder schreef op dinsdag 8 juli 2025 @ 16:13:

Als je 100$ uitgeeft, dan gaat je cashback-percentage onhoog. Je cashback-limiet blijft wel wat die was.
Op Beta tier niet heel interessant, van de 50$ max cashback heb ik al 32 dollar.

Ook is (Bybit-style) niet helemaal duidelijk hoeveel extra cashback je krijgt, of hoe lang.
De promo zegt 'tot wel 20%', het rekenvoorbeeld geeft 10% als voorbeeld, en de tracker geeft aan dat met 100$ uitgeven je 1 'Evenementenpunten' krijgt.

In ieder geval, onder Announcements kan je registreren onder 'Bybit Card: Earn up to 20% cashback = Welcome Gift this Prime Day'
Ik denk dat ze de 20% berekenen voor nieuwe klanten. Die krijgen 10usdt over de eerste 50 dollar. En daarnaast de volgende 10 % over de uitgaven als ze de 100 dollar halen.

Als je dan berekent over de eerste 50 dollar zit je aan 20%. Al is het wel erg creatief.

Maar opzich weer leuk. Zit je snel aan je cap bij 50 dollar max.

Valt wel op dat bij alle voorwaarden alle Eu landen en Nederland zijn uitgesloten maar we toch altijd mee kunnen doen. Was bij de spin tacular actie ook volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Deurwaarder schreef op dinsdag 8 juli 2025 @ 16:13:

Ik zie hem niet?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lbPJE_Ek07BIjpiRk79G9sLFt8U=/x800/filters:strip_exif()/f/image/37L2tiC3K2incIlROqImD2qC.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deurwaarder

Deurwaarder

*blaf*

Bijzonder, ik heb nog een hoop announcements na 30 juni.
Misschien omdat ik het op Engels heb staan?
:?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kch5v0WoiwW_-CPQmPhYQ5RfWRg=/x800/filters:strip_exif()/f/image/NVLqvuRTE4RYRzqDG0WZDXMr.png?f=fotoalbum_large

-Geen deurwaarder-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bingbadaboem
Ik zie hem ook niet. Kon wel registreren voor de 10% zomer cashback maar die zal wel niet werken. Enkel voor de lucky few die tussen 20 juni en 1 juli een account gemaakt hebben

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• bingbadaboem
Op Engels je Bybit zetten en je zit hem wel deze actie.

Lijkt erop dat je 10% extra krijgt op je aankoop met een max van je limiet. Voor beta dus 50 bij totaal 12%. Daar zit ik al bijna aan met Spotify’s etc. Dus niet heel handig of lucratief. Of gbit naar volgende level dan maar, al verlies je dan wel minimaal 10 aan korting dus max 140 voor deze maand.

En die 20% is voor als je infinite level bent. 10%+10% tot Max 600

[ Voor 23% gewijzigd door bingbadaboem op 08-07-2025 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandrioni
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10:05
Wij kopen geregeld waar bij de Albert Heijn, maar sinds een paar weken lukt dat niet meer met de Bybit card. Deze kaart zit gewoon in mijn Curve account en werkt bijna overal vlekkeloos.

Op de betaalterminal blijft de transactie seconden lang "in progress" staan, om vervolgens Aborted te worden.

Op mijn telefoon zie ik de transactie wel gewoon direct langskomen, maar wordt direct refunded zodra de AH betaalterminal de boel terugdraait.

Als ik bijvoorbeeld mijn CDC kaart achter Curve hang, gaat het wel gewoon goed.

Vreemd toch?

http://pvoutput.org/intraday.jsp?id=49325&sid=44923

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Sandrioni schreef op dinsdag 8 juli 2025 @ 18:55:
Wij kopen geregeld waar bij de Albert Heijn, maar sinds een paar weken lukt dat niet meer met de Bybit card. Deze kaart zit gewoon in mijn Curve account en werkt bijna overal vlekkeloos.

Op de betaalterminal blijft de transactie seconden lang "in progress" staan, om vervolgens Aborted te worden.

Op mijn telefoon zie ik de transactie wel gewoon direct langskomen, maar wordt direct refunded zodra de AH betaalterminal de boel terugdraait.

Als ik bijvoorbeeld mijn CDC kaart achter Curve hang, gaat het wel gewoon goed.

Vreemd toch?
Ik had laatst ook gerommel met Bybit en na ontkoppelen en weer koppelen doet ie het gewoon weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandrioni
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10:05
Wispe schreef op dinsdag 8 juli 2025 @ 19:04:
[...]

Ik had laatst ook gerommel met Bybit en na ontkoppelen en weer koppelen doet ie het gewoon weer.
"Ontkoppelen"? Wat bedoel je precies?

Want ff een andere kaart kiezen in de Curve app, en weer terug, lost het bij mij niet op

http://pvoutput.org/intraday.jsp?id=49325&sid=44923

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bingbadaboem
Sandrioni schreef op dinsdag 8 juli 2025 @ 19:22:
[...]

Want ff een andere kaart kiezen in de Curve app, en weer terug, lost het bij mij niet op
Hij bedoeld kaart verwijderen uit curve en dan weer toevoegen. Mogelijk is er iets met de toestemming tussen curve en Bybit en hiermee vernieuw je deze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flexion1
Sandrioni schreef op dinsdag 8 juli 2025 @ 19:22:
[...]

En als je gewoon rechtstreeks betaald met de Bybit kaart via Applepay?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MENACExz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 11:05
Let wel op dat je door het verwijderen van je kaart in Curve je mogelijk je "transactiehistorie" kwijt bent. Mocht je veel transacties hebben die je later nog zou willen GBIT'en is dit wellicht iets om rekening mee te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theswitch
Hier duren transacties via curve naar bybit meestal rind de 5 seconden, maar gaat eigenlijl nooit mis, ook veel AH en andere winkels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Topicstarter
MENACExz schreef op dinsdag 8 juli 2025 @ 19:58:
Let wel op dat je door het verwijderen van je kaart in Curve je mogelijk je "transactiehistorie" kwijt bent. Mocht je veel transacties hebben die je later nog zou willen GBIT'en is dit wellicht iets om rekening mee te houden.
Ze staan dan gewoon nog in je timeline. GBIT weet ik alleen niet, verwijder dus voor de zekerheid zodra je klaar bent met alle GBIT's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peppernut
  • Registratie: Oktober 2024
  • Laatst online: 18-07 21:05
Ik heb die nieuwe actie van "up to 20% cashback" volbracht als niet-nieuwe gebruiker. Zie alleen nergens verschil of de mogelijkheid om iets te claimen of aan te zetten ofzo. Iemand een andere ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flexion1
Peppernut schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 08:49:
Ik heb die nieuwe actie van "up to 20% cashback" volbracht als niet-nieuwe gebruiker. Zie alleen nergens verschil of de mogelijkheid om iets te claimen of aan te zetten ofzo. Iemand een andere ervaring?
Nee geen idee. Ik heb een evenementpunt verdiend en taak volbracht staat er. Maar krijg geen extra punten over transacties daarna. We wachten maar af. Acties blijven altijd een puzzel van Bybit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Who_Dat
Waar bij mijn bijna altijd werkt, event opzoeken in discord kanaal van Bybit, dan inloggen in de website, dus niet app. Daar op het event inschrijven en jij is geactiveerd ook in de app. Bij deze ook zo gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHRlS
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18-07 20:35
Hoe zit het nou met die 20% cashback als je al aan je maandelijkse limiet zit. Heeft het geen zin meer dan? Of komt ie er alsnog bovenop?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
CHRlS schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 21:18:
Hoe zit het nou met die 20% cashback als je al aan je maandelijkse limiet zit. Heeft het geen zin meer dan? Of komt ie er alsnog bovenop?
Nee heeft geen zin meer.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mgHYNGIVNmTFnnQn35zcYR4RZl8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/R1ULzUCJ30z3Xc2as6RNOGDs.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Werkt die 20% cashback überhaupt bij jullie?
Ik heb me gisteren aangemeld en heb vanmorgen €25 uitgegeven, maar dat balkje blijft op 0/100 USD staan en in dat transactieoverzicht staat dat ik X punten krijg, maar dat is gebaseerd op 2% (dus voordat ik me aanmeldde voor de actie).

Edit: nevermind, het werkt. :)

[ Voor 5% gewijzigd door Wispe op 10-07-2025 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flexion1
Wispe schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 08:06:
Ik heb me gisteren aangemeld en heb vanmorgen €25 uitgegeven, maar dat balkje blijft op 0/100 USD staan en in dat transactieoverzicht staat dat ik X punten krijg, maar dat is gebaseerd op 2% (dus voordat ik me aanmeldde voor de actie).

Waar zie jij je extra cashback terug. Bij mij is het balkje al gisteren vol maar krijg gewoon de normale punten op uitgaven (de 2%) maar niks extra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Flexion1 schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 10:25:
[...]

Waar zie jij je extra cashback terug. Bij mij is het balkje al gisteren vol maar krijg gewoon de normale punten op uitgaven (de 2%) maar niks extra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ak5qrjLZMSrvmrzBw2cVmreAs-U=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/onIvfE31DIbPHMApngfeljXf.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GjgJ4iSFHfM0jtD6CeKQt5wNzQY=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/sbsysTVOExRy4JrMhizoZXXQ.png?f=fotoalbum_tile

Bijna soortgelijke transactie qua bedrag van 3 dagen geleden en gisteren maar toch een groot verschil qua punten.
Daarom ga ik ervan uit dat het werkt.

Al moet ik eerlijk zeggen dat de transactie van gister gemaakt was vóórdat ik me aanmeldde voor de actie…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flexion1
Wispe schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 10:32:
[...]

[Afbeelding][Afbeelding]

Bijna soortgelijke transactie qua bedrag van 3 dagen geleden en gisteren maar toch een groot verschil qua punten.
Daarom ga ik ervan uit dat het werkt.

Al moet ik eerlijk zeggen dat de transactie van gister gemaakt was vóórdat ik me aanmeldde voor de actie…
Ah oke. Jij krijgt idd extra punten. Zie dat bij mij nog niet terugkomen. Bedankt voor de toelichting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makkie ;)
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18-07 09:06

makkie ;)

Arrogant? Me? Nah!

Net via weeztix/eventix wel weer issues gehad met paypal via curve en bybit. 3 gefaalde betalingen en 1 gelukt met 1 poging. maar geen kaartjes ontvangen. Maar meestal gaat het prima.

Vidi, vici, veni! (ik zag, ik overwon en ik kwam!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peppernut
  • Registratie: Oktober 2024
  • Laatst online: 18-07 21:05
Wispe schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 08:06:

Ben je een nieuwe gebruiker of al langer de kaart in gebruik? Ik ben geen nieuwe gebruiker en zie ook geen verschil in punten/cashback...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Peppernut schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 19:37:
[...]

Ben je een nieuwe gebruiker of al langer de kaart in gebruik? Ik ben geen nieuwe gebruiker en zie ook geen verschil in punten/cashback...
Al langer de kaart in gebruik. Eind vorig jaar of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
Hier zojuist bijna apex level gehaald door boeken vakantie.
Nu kom ik er alleen achter dat de limiet per maand 10k is, dan heb ik daar de rest van de maand niet heel veel aan die verhoogde limiet omdat ik die niet kan uitgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHRlS
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18-07 20:35
RenaldoN schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 20:38:
Hier zojuist bijna apex level gehaald door boeken vakantie.
Nu kom ik er alleen achter dat de limiet per maand 10k is, dan heb ik daar de rest van de maand niet heel veel aan die verhoogde limiet omdat ik die niet kan uitgeven.
Volgens mij kan je via support hogere limieten aanvragen. Of krijg je deze automatisch. Maar zou er zeker even een ticket aan wijden. Mijn maandelijkse limiet staat op 25K. Niet dat ik dat ooit haal. Maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
CHRlS schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 20:43:
[...]

Volgens mij kan je via support hogere limieten aanvragen. Of krijg je deze automatisch. Maar zou er zeker even een ticket aan wijden. Mijn maandelijkse limiet staat op 25K. Niet dat ik dat ooit haal. Maar goed.
Had al gekeken maar dan moet ik een berg aan data doorsturen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Who_Dat
Jdome schreef op vrijdag 4 juli 2025 @ 09:47:
[...]

Hier ook laatst met een flink bedrag mee gedaan met de USDR actie op ByBit en ik heb ook de swap op Kraken gedaan. Kraken rekent 0% fees op stables (ook USDR).
In het orderbook op Kraken kun je ze nu kwijt voor 0.9985 USDC. Tegenover 0.9925 op Bybit.
Verschil van 180 USDC dus, mocht het orderbook op ByBit genoeg gevuld zijn wat meestal niet het geval is.

Dus ik zou zeker aanraden om een account op Kraken te maken..
Het is gisteren gelukt al mijn USDR op Kraken kunnen wisselen voor USDC voor de koers van 0,999. Heel netjes bedankt voor het meedenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPensador
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 18-07 16:50
Hoe zit het met bybit.eu en bybit.nl kan je bij beide een account hebben?

Wil alleen voor nu even aanmelden op bybit.eu voor die 5eu, maar verder nog wel bybit.nl gebruiken. Kan dit?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Flexion1
ElPensador schreef op vrijdag 11 juli 2025 @ 11:16:
Hoe zit het met bybit.eu en bybit.nl kan je bij beide een account hebben?

Wil alleen voor nu even aanmelden op bybit.eu voor die 5eu, maar verder nog wel bybit.nl gebruiken. Kan dit?
Ja kan. Maar die 5 Eu is een fee saver. Je hebt nog meer acties lopen. Als je 100 stort en handelt krijg je nog 10 dollar airdrop.

Maar je kan beide accounts aanhouden dus kwaad kan het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvMp
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Is het mogelijk om tussen een bybit.nl en bybit.eu account intern zonder fees crypto over te schrijven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theswitch
Hmm, 400 euro bij amazon iets gekocht, maar die is daar geannuleerd. Wel refund gekregen en geen punten. Maar nu zie ik mijn cashbackteller wel dat die 400 euro is meegeteld en zit ik dus nu bijna 10 dollar extra die ik niet met punten gekregen heb. Tickets werken niet echt goed laatste tijd.

Live chat werkt nu wel, kijken of ze het fixen.

[ Voor 8% gewijzigd door Theswitch op 11-07-2025 18:50 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Nog een actie:
Bereid je voor op een zinderende zomer met Bybit's Eindeloze Zomer-evenement! Trade, spendeer en voltooi eenvoudige taken om tot wel 482 winactie-loten te verdienen. Elke winactie levert je minstens 1 USDT op. Hoe meer taken je voltooit, hoe groter je kans op een prijs tot wel 1.000 USDT per winactie! 💸
📅 Evenementperiode: 11 juli 2025 - 9 aug 2025
Onder announcements.
Let’s go *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flexion1
Wispe schreef op zaterdag 12 juli 2025 @ 13:51:
Nog een actie:

[...]

Onder announcements.
Let’s go *O*
Het blijft maar doorgaan :-) hier gaan we weer.

Er moet toch een flink marketingbudget onder liggen om aan de lopende band zulke acties te doen. Verdienen ze er toch veel aan om je dagelijks naar het platform te trekken. Ondanks dat het nl platform binnenkort stopt.

[ Voor 33% gewijzigd door Flexion1 op 12-07-2025 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theswitch
Ik zie die anoucement niet in mijn app, maar op https://announcements.bybit.nl/nl-NL/?category= zie ik ze wel. Via die link na inloggen op web kan ik me wel aanmelden 😀

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Theswitch schreef op zondag 13 juli 2025 @ 08:59:
Ik zie die anoucement niet in mijn app, maar op https://announcements.bybit.nl/nl-NL/?category= zie ik ze wel. Via die link na inloggen op web kan ik me wel aanmelden 😀
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OI3cuxAt-2I-b_Es6NWCRJfgFmo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/erBluHIYij3ej4eVevRpCkyp.jpg?f=fotoalbum_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Rpfjqt-HnDijkMc_tmVGAAUFkwQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/53bolrZOjZ4YI3RMRu7oo4Vr.jpg?f=fotoalbum_large

Daar issie. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
vakantieperiode komt eraan, dus al deze extra gratis 1 usdt claimen is leuk meegenomen d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• U123456
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 22:43
E-mail van Bybit:
On Wednesday, July 16 at 20:00 CET, the Bybit NL team will host a live AMA (Ask Me Anything) session regarding the transition from SATOS to Bybit EU GmbH.

Meyade Curfs (Regional Sales Lead) and Amjad Fourani (VIP Relationship Manager) will provide updates on the migration process and timeline. Dutch users are invited to pre-submit their questions or join the livestream to watch live.

Session details:
Date: Wednesday, July 16, 2025
Time: 20:00 CEST
Language: Dutch
https://www.bybit.nl/en-NL/press/live/nl-ama

[ Voor 3% gewijzigd door U123456 op 14-07-2025 19:02 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
vandaag met 1 ticket deze gescoord:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zVQVpKaqkmVYuQClU8aDUm5oefE=/x800/filters:strip_exif()/f/image/5s6gxZYG6Q8dUA8mEth9axk8.png?f=fotoalbum_large

happy!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rubberen
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 20:00
Geen idee hoe het komt, maar op de Belgische versie van bybit is er werkelijk waar nooit een actie die de moeite waard is.

Ik zou zeggen geniet er van lieve buren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
Rubberen schreef op dinsdag 15 juli 2025 @ 14:58:
Geen idee hoe het komt, maar op de Belgische versie van bybit is er werkelijk waar nooit een actie die de moeite waard is.

jullie kunnen dan wel weer gebruik maken van Binance ;)
die mis ik toch wel, neem aan dat de Binance debet kaart nog bestaat?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ardana123
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 12:32
Rubberen schreef op dinsdag 15 juli 2025 @ 14:58:

Ging het net vragen, of al die acties ook geldig zijn voor de Belgische bybit. Niet dus...
En die binance kaart is al lang afgeschaft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flexion1
Ook voor Apple is de nieuwe Bybit EU app versie nu te downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VincentAbee
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16-07 05:43
Krijgen jullie nog de 2% cashback? Ik sinds een tijdje niks meer merk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23:16

Coldcat

HODL

VincentAbee schreef op woensdag 16 juli 2025 @ 02:03:
Krijgen jullie nog de 2% cashback? Ik sinds een tijdje niks meer merk ik
Zit je niet aan de limiet?

Veel namen hier die niet in de SC komen. Gebruiken jullie de Bybit kaart voor erbij of enkel voor de Cashback en acties?

[ Voor 22% gewijzigd door Coldcat op 16-07-2025 03:50 ]

No one can predict the market! - Who the hell knows!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flexion1
Coldcat schreef op woensdag 16 juli 2025 @ 03:49:
[...]

Zit je niet aan de limiet?

Veel namen hier die niet in de SC komen. Gebruiken jullie de Bybit kaart voor erbij of enkel voor de Cashback en acties?
Voor de cashback en acties eigenlijk alleen. Lees wel mee in SC voor vermaak. Handel eigenlijk nooit, DCA alleen in BTC en struin wat cashback acties af.

Gebruik ook nog NEXO en coindepo. Die laatste komt over paar maanden ook met cashback kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• U123456
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 22:43
SvMp schreef op vrijdag 11 juli 2025 @ 15:49:
Is het mogelijk om tussen een bybit.nl en bybit.eu account intern zonder fees crypto over te schrijven?
Antwoord gevonden in de FAQ:
2. What will happen to my account?
On 30 September 2025, all Bybit (powered by SATOS) accounts — including balances and customer data — will be automatically transferred to Bybit EU GmbH. If you do not wish to proceed, you may withdraw your funds and close your account before this date.

8. Will I be charged fees if I transfer funds from Bybit.nl to Bybit EU?
The automatic migration of your account on 30 September will not incur any on-chain withdrawal fees. However, if you choose to manually withdraw your funds before this date, normal on-chain withdrawal fees will apply.
https://announcements.byb...2025-blt192ecf0778bbfc1f/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Theswitch
Nu livestream over bybit naar eu:
https://www.bybit.nl/en-NL/press/live/nl-ama

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiseguy13
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 21:00
Ervaart iemand ook problemen met ideal stortingen? Sinds gisteren krijg ik constant een foutmelding. Vervolgens 3 sepa stortingen gedaan, eerste instant aangekomen rest hangt nog ergens in de lucht....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkersbergen
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 21:28
Net toevallig twee ideal stortingen gedaan, geen problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deurwaarder

Deurwaarder

*blaf*

Die dagelijkse Earn Trading task is toch wel leuk.
Met minimaal 1 USDT per ticket, en ~30 dagen om dat te doen heb je dus sowieso ~30 USDT, voor iedere dag 30 seconden werk om te staken en un-staken.

De 100 euro card spend is wat lastiger om iedere dag te doen :D
Met Curve en GBIT kan je transacties 'opsparen', dat helpt.
Helaas heb ik deze maand enkele duizenden euro's aan rekeningen (verhuizing..) die alleen via iDeal of overboeking betaald kunnen worden, dus geen cashback daar op.
Nouja, 1 rekening kon wel met card, maar daar rekenden ze mooi 3.5% extra voor.

-Geen deurwaarder-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NCJ87
  • Registratie: April 2015
  • Nu online
Deurwaarder schreef op donderdag 17 juli 2025 @ 10:27:
Die dagelijkse Earn Trading task is toch wel leuk.
Met minimaal 1 USDT per ticket, en ~30 dagen om dat te doen heb je dus sowieso ~30 USDT, voor iedere dag 30 seconden werk om te staken en un-staken.

De 100 euro card spend is wat lastiger om iedere dag te doen :D
Met Curve en GBIT kan je transacties 'opsparen', dat helpt.
Helaas heb ik deze maand enkele duizenden euro's aan rekeningen (verhuizing..) die alleen via iDeal of overboeking betaald kunnen worden, dus geen cashback daar op.
Nouja, 1 rekening kon wel met card, maar daar rekenden ze mooi 3.5% extra voor.
Kun je uitleggen wat er moet gebeuren voor die earn trading reward? Kan dat ook met euro’s of moet je eerst omzetten naar crypto?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Domino
NCJ87 schreef op donderdag 17 juli 2025 @ 14:19:
[...]

Kun je uitleggen wat er moet gebeuren voor die earn trading reward? Kan dat ook met euro’s of moet je eerst omzetten naar crypto?
Elke dag minimaal 100USD/EUR in flex savings zetten. Mag je de volgende dag eruit halen en gelijk weer terug in flex stoppen. Het moet wel in crypto maar mag bijvoorbeeld een stable zoals USDT/USDC zijn.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• glatuin
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 21:46
Dankzij AI hier een samenvatting van de AMA:

Hier is een samenvatting van de Bybit Live-sessie over de overgang naar Bybit EU:

Bybit is bezig met de overgang van zijn Nederlandse platform (Bybit powered by SATOS) naar een nieuw, pan-Europees platform genaamd **Bybit EU**. Deze verandering is noodzakelijk vanwege de nieuwe Europese MiCA-regelgeving. Alle Nederlandse gebruikers moeten uiterlijk **30 september** overstappen.

### Belangrijkste Punten van de Migratie

* **Tijdlijn:**
* **Vanaf 1 juli:** Geen nieuwe aanmeldingen meer op Bybit.nl.
* **Vanaf 1 augustus:** Geen nieuwe margin- of cryptoleningen meer openen op Bybit.nl.
* **Eind augustus:** Een "one-click migration" tool wordt beschikbaar om de overstap te vereenvoudigen.
* **30 september:** De deadline. Accounts die niet handmatig zijn overgezet, worden automatisch (geforceerd) gemigreerd. Het Bybit.nl platform stopt dan.

* **Hoe overstappen?**
1. **Nu handmatig:** Je kunt nu al een nieuw account aanmaken op Bybit.eu, opnieuw KYC-verificatie doorlopen en je coins zelf overzetten (met transactiekosten).
2. **Wachten op de "one-click migration":** Eind augustus kun je met één druk op de knop je account en tegoeden (die op EU beschikbaar zijn) kosteloos overzetten.
3. **Niets doen:** Op 30 september wordt je account automatisch overgezet. Coins die niet op Bybit EU beschikbaar zijn, worden automatisch omgezet naar een stablecoin (UCC) en dan overgemaakt.

### Wat Verandert er?

* **KYC (Identiteitsverificatie):** Je moet opnieuw KYC doen voor het EU-account. **Let op:** een rijbewijs wordt niet meer geaccepteerd.
* **Trading Pairs:** Bybit EU start met een kleiner aanbod aan coins (ongeveer 40) om liquiditeit te garanderen. Het aanbod wordt geleidelijk uitgebreid.
* **Bybit App:** Er is een nieuwe, aparte **Bybit.eu app** in de App Store en Play Store. Deze zal de oude app vervangen.
* **Bybit Card:** De kaart wordt overgezet en je behoudt je kaartnummer en VIP-status. De kaart is momenteel nog niet beschikbaar op het EU-platform, maar het team werkt eraan om dit voor de migratiedeadline te regelen. **Belangrijk:** Vouchers en punten worden **niet** overgezet, dus maak deze op tijd op.
* **Producten en Functies:**
* **Derivaten (leverage) en Copy Trading:** Komen terug zodra Bybit de benodigde MiFID-licentie heeft.
* **API's en Trading Bots:** Zijn nog niet beschikbaar, maar er wordt aan gewerkt.
* **Referrals:** Worden niet overgezet. Je kunt je vrienden opnieuw uitnodigen op het EU-platform.
* **Bybit Lite:** Er komt in augustus een versimpelde versie van de app voor beginners.

### Klantenservice
Het team erkent dat de helpdesk beter kan en raadt gebruikers aan om lid te worden van de **Bybit NL community op Telegram** voor snellere hulp bij urgente vragen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Domino
glatuin schreef op donderdag 17 juli 2025 @ 16:23:
### Klantenservice
Het team erkent dat de helpdesk beter kan en raadt gebruikers aan om lid te worden van de **Bybit NL community op Telegram** voor snellere hulp bij urgente vragen.
Hierbij de link naar de TG groep: https://t.me/Bybit_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkersbergen
Domino schreef op donderdag 17 juli 2025 @ 14:50:
[...]

Elke dag minimaal 100USD/EUR in flex savings zetten. Mag je de volgende dag eruit halen en gelijk weer terug in flex stoppen. Het moet wel in crypto maar mag bijvoorbeeld een stable zoals USDT/USDC zijn.
Ik zat hier ook aan te denken, maar ik vroeg me af of dit niet valt onder de uitsluitingsgronden 'dishonest' en 'manipulative' om gewoon elke dag je geld te recyclen op die manier. Hier nooit problemen mee gehad? (natuurlijk zijn we maar kleine vissen maar toch)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
mkersbergen schreef op vrijdag 18 juli 2025 @ 09:18:
[...]

Ik zat hier ook aan te denken, maar ik vroeg me af of dit niet valt onder de uitsluitingsgronden 'dishonest' en 'manipulative' om gewoon elke dag je geld te recyclen op die manier. Hier nooit problemen mee gehad? (natuurlijk zijn we maar kleine vissen maar toch)
Nee, dit is al de zoveelste actie waarbij je deze specifieke opdracht krijgt. Nog nooit een haan naar gekraaid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkersbergen
dacht ik al, ik ben er altijd te lui voor geweest maar dan moet ik ook maar is overstag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Hoe doe je dat, in flex savings zetten en weer eruit halen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Topicstarter
Wispe schreef op vrijdag 18 juli 2025 @ 12:04:
Hoe doe je dat, in flex savings zetten en weer eruit halen?
Domme vragen bestaan niet :+

Ga naar je flex savings, unstake, doe iets met waarde >100 dollar, laat het in funding vrijkomen. Daarna gelijk weer restaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
knakworst schreef op vrijdag 18 juli 2025 @ 12:34:
[...]

Domme vragen bestaan niet :+

Ga naar je flex savings, unstake, doe iets met waarde >100 dollar, laat het in funding vrijkomen. Daarna gelijk weer restaken.
Yes, gelukt. Weer wat geleerd.
Ik houd me niet bezig met dit soort snufjes, koop/verkoop alleen. ;)
Pagina: 1 2 3 4 Laatste