Ook maar even gestort, dat komt wel op
Toch weer leuk meegenomen
[ Voor 25% gewijzigd door vickypollard op 04-05-2026 11:17 ]
[ Voor 25% gewijzigd door vickypollard op 04-05-2026 11:17 ]
Heeft iemand al ergens de optie gevonden om het te claimen? Ik zie alleen 'accomplished' staan, terwijl de 3 dagen inmiddels voorbij zijn.Flexion1 schreef op zaterdag 2 mei 2026 @ 07:37:
[...]
Staat erbij als je op de voltooide taak klikt. Na 3 dagen kan je claimen. Om te voorkomen dat je het er gelijk weer afhaalt
Drie dagen na afloop van deze actie. Na 31 Mei dus.bllb schreef op zaterdag 9 mei 2026 @ 08:21:
[...]
Heeft iemand al ergens de optie gevonden om het te claimen? Ik zie alleen 'accomplished' staan, terwijl de 3 dagen inmiddels voorbij zijn.
In de app is prime verdwenen, op de website staat het er nog. Zou jammer zijn, want via prime kun je o.a. apple tv, hbo max etc ook met cashback krijgen.Barbapapa852 schreef op vrijdag 22 mei 2026 @ 06:53:
Nog meer mensen al opgevallen dat de 100% cashback op Prime weg is? Hier zijn nu andere subscriptions voor terug gekomen.
[ Voor 92% gewijzigd door Taro op 22-05-2026 13:03 ]
Het is alleen voor nieuwe gebruikersSnaak123 schreef op vrijdag 22 mei 2026 @ 14:23:
Ik kan me nog steeds niet registreren voor die pizza day rewards event. Anderen hier ook last van? Hij geeft aan dat er een systeemfout is
Het was een foutje volgens de ambassador op de Europese telegram. Sluit de app, clear cache en herstart en Prime staat er weer bij.vahazabe schreef op vrijdag 22 mei 2026 @ 08:52:
[...]
In de app is prime verdwenen, op de website staat het er nog. Zou jammer zijn, want via prime kun je o.a. apple tv, hbo max etc ook met cashback krijgen.
Afwachten nog. Je recurring buy moet 3 maanden lopen, niet 3 maandelijkse aankopen.bllb schreef op vrijdag 22 mei 2026 @ 12:01:
Hier ook aan de actie meegedaan door voor 505 € maandelijks EURC te kopen, maar inderdaad na 10+ werkdagen nog niets ontvangen. Ik weet niet zo goed of ik er verstandig aan doe verder af te wachten of contact op te nemen.
Typisch BybitEegee schreef op vrijdag 22 mei 2026 @ 15:06:
[...]
Het was een foutje volgens de ambassador op de Europese telegram. Sluit de app, clear cache en herstart en Prime staat er weer bij.
Wie het laatst lacht, denkt het langzaamst.
Nee, niet dat ik weet. Je vult de kaart ook niet aan maar je financieringsaccount, die vervolgens door de kaart gebruikt wordt.omitz schreef op zaterdag 23 mei 2026 @ 10:38:
Is er een manier om een transactieoverschrift te genereren waarin ook de deposits staan die je naar de kaart hebt gebracht (Zoals een bank dat doet met Af en bij)? Mijn kaart had van de week precies € 0.00 erop staan, dat wekt een beetje argwaan.
Aparte keuze... Klik net boven het bedrag op "Beschikbaar saldo" en dan zie je het blijkbaarNicap schreef op zaterdag 23 mei 2026 @ 14:54:
Als ik op mijn kaart klikte zag ik mijn saldo in EUR en daarnaast het saldo crypto(cashback)
Ik zie nu alleen nog maar het Saldo staan. Kan ik dat ergens anders makkelijk terugvinden?
Ah, Tnx. Helaas niet meer direct zichtbaar.vickypollard schreef op zaterdag 23 mei 2026 @ 14:55:
[...]
Aparte keuze... Klik net boven het bedrag op "Beschikbaar saldo" en dan zie je het blijkbaar
Als je plan 3 maanden heeft gelopen en je hebt aankopen gedaan voor 500+ per maand per order zou je binnen 7 werkdagen moeten krijgen. Het is niet duidelijk of 7 werkdagen in nieuwe maand is.bllb schreef op vrijdag 22 mei 2026 @ 12:01:
Hier ook aan de actie meegedaan door voor 505 € maandelijks EURC te kopen, maar inderdaad na 10+ werkdagen nog niets ontvangen. Ik weet niet zo goed of ik er verstandig aan doe verder af te wachten of contact op te nemen.
Voorwaarden zijn dat je (indirect) met crypto moet betalen en dat alleen een beperkte hoeveelheid MCC's meedoet (zoals restaurant, parfums, cosmetica, reizen, etc.)fce773febc139c7 schreef op maandag 25 mei 2026 @ 13:31:
Die 10% cashback voor nieuwe gebruikers lijkt bij mij niet te werken... Ik krijg alleen punten, maar geen enkele keer direct geld terug op mijn spending account. Of is dat alleen op een (zeer) select groepje aanbieders? Ik kan het nergens echt vinden...
Hoe bedoel je indirect met crypto? Moet ik kiezen of de betaling van crypto of fiat afgeschreven wordt?vickypollard schreef op maandag 25 mei 2026 @ 13:32:
[...]
Voorwaarden zijn dat je (indirect) met crypto moet betalen en dat alleen een beperkte hoeveelheid MCC's meedoet (zoals restaurant, parfums, cosmetica, reizen, etc.)
Ik bedoel daarmee inderdaad dat je crypto moet hebben en dat daarmee de betaling moet gebeuren. Ik heb in mijn eerste 30 dagen daarom enkel USDC gehad. Exact welke MCC's heb ik volgens mij nooit kunnen vinden, maar ik kan wel bevestigen dat restaurants en (online) parfumwinkels werken.fce773febc139c7 schreef op maandag 25 mei 2026 @ 14:55:
[...]
Hoe bedoel je indirect met crypto? Moet ik kiezen of de betaling van crypto of fiat afgeschreven wordt?
Kan ik ergens de voorwaarden vinden en welke MCC meedoen? Elke link komt op een generieke support pagina uit waar niks te vinden is
Hier ook. Nog nog het geld eraf kunnen halen ;-). Mijn sepa withdraw was gelijk verwerkt, die van mijn vrouw staat al sinds vanochtend vroeg op processing… Max 3 dagen verwerking dus maar afwachtenCHRlS schreef op maandag 1 juni 2026 @ 12:42:
De bonussen van de Topup/Trade marathon staan bij mij in het account 🎉
[ Voor 4% gewijzigd door ThaJens op 01-06-2026 23:36 ]
Klopt. Maar voor grotere bedragen zou ik voorzichtig zijn. Bybit heeft hiervoor accounts en/of rewards restricties opgelegd omdat ze dit zien als fraude.ThaJens schreef op maandag 1 juni 2026 @ 22:22:
Tip voor mensen die niet willen wachten op hun geld en ook geen kosten willen voor withdrawal: stort via Apple Pay (of gewoon CC) geld op een Revolut rekening. Geen kosten of wachttijd!
Mail hier zojuist ook ontvangen, bijlage ook niet geopend.outlandos schreef op donderdag 4 juni 2026 @ 14:07:
Andere hier ook mail gehad van Bybit dat de voorwaarden worden aangepast met betrekking tot de kaart/cashback?
Er zit een bijlage bij, maar ze zijn niet goed wijs als ze denken dat ik die ga downloaden/openen.
Bijlage niet geopend, maar in de mail staat oa dit:outlandos schreef op donderdag 4 juni 2026 @ 14:07:
Andere hier ook mail gehad van Bybit dat de voorwaarden worden aangepast met betrekking tot de kaart/cashback?
Er zit een bijlage bij, maar ze zijn niet goed wijs als ze denken dat ik die ga downloaden/openen.
Dus 1% cashback en sub-cashback alleen de eerste maand.Standard Cashback Adjustment: The standard cashback benefit will transition from the current rate of 2%-10% on eligible Bybit EU Card Transactions with a variable cap, depending on your spending tier ("old cashback mechanism") to a 1% flat cashback with no cap ("new cashback mechanism"). Please note that this revised rate will be fixed and remain entirely independent of your spending volume using the Bybit EU Card.
Subscription Cashback Rates: Cashback for eligible subscription services (e.g., Netflix, Spotify, ChatGPT, etc.) will change from an ongoing 100% rate limited by a monthly cap depending on your spending tier ("old cashback mechanism") to a one-time 100% reward applicable only during the user's first month of eligibility, capped at a maximum of €50 across all selected subscriptions ("new cashback mechanism").
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Dus alleen VIP-gebruikers behouden het bestaande tier-systeem."Please note that the cashback structure for VIP users remains unchanged."
[ Voor 74% gewijzigd door outlandos op 04-06-2026 14:14 ]
Ik gaf elke maand net iets meer dan 500€ uit. Dit om ervoor te zorgen dat ik "gratis" Netflix en Spotify had. Het was al bijzonder dat ze dat deden (is feitelijk bijna 10% cashback op 500€) en ergens te mooi om waar te zijn. Nou ja, heeft ongeveer een jaar zo mogen zijn.Jdome schreef op donderdag 4 juni 2026 @ 14:10:
Veranderingen aldus ChatGPT (als je momenteel non-vip bent en op Alpha tier / 4% cashback zit):Wat verandert er?
Nu (oude systeem)Vanaf jouw overgangsdatum (nieuwe systeem)
- Cashback tussen 2% en 10%, afhankelijk van je spending tier.
- Jij zit momenteel op 4% cashback.
- Er geldt een cashbacklimiet die afhankelijk is van je tier.
- Abonnementen zoals Netflix, Spotify en ChatGPT kunnen 100% cashback opleveren, met een maandelijkse limiet.
- 1% cashback op alle in aanmerking komende uitgaven.
- Geen cashbacklimiet meer.
- Je cashback hangt niet meer af van je maandelijkse bestedingen.
- Abonnementen krijgen nog slechts een eenmalige 100% cashback in de eerste maand, met een totaal maximum van €50.
Wat betekent dit voor jouw 4%?
Als je een bestaande kaarthouder bent (kaart aangevraagd vóór 3 juni 2026 12:00 UTC), dan:
- Houd je je huidige cashbackstructuur tot 4 augustus 2026 12:00 UTC.
- Daarna ga je automatisch naar het nieuwe systeem als je geen bezwaar maakt.
- Je cashback daalt dan van 4% naar 1%.
Is er een uitzondering?
Ja. In de e-mail staat expliciet:
[...]
Dus alleen VIP-gebruikers behouden het bestaande tier-systeem.Hoe groot is het verschil?
Stel dat je €2.000 per maand uitgeeft:Dat is een daling van €60 per maand.
- Huidig: 4% = €80 cashback
- Nieuw: 1% = €20 cashback
Jacobus 9 | 5KW MHI | 2x 2KW MHI | 150L Inventum, Eddi | 3600WP Enphase | Zendure 2400AC 8,64kWh | 450x Nera | Home Assistant
[ Voor 31% gewijzigd door Barbapapa852 op 04-06-2026 14:35 ]
If you try and take a cat apart to see how it works, the first thing you have on your hands is a non-working cat. -DNA
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Sommigen hierboven zeggen dat ze gaan stoppen met de kaart gebruiken.anandus schreef op donderdag 4 juni 2026 @ 14:43:
Volgens mij werd er juist bedoeld CahtGPT, Netflix, Spotify, etc opzeggen, niet de Bybit-kaart.
Overigens, we hebben toch nog 50% cashback op die dingen bij COCA dacht ik?
Yep; dat wordt coca en nog steeds mijn legacy crypto.com met 2% wanneer coca op max zitanandus schreef op donderdag 4 juni 2026 @ 14:43:
Volgens mij werd er juist bedoeld CahtGPT, Netflix, Spotify, etc opzeggen, niet de Bybit-kaart.
Overigens, we hebben toch nog 50% cashback op die dingen bij COCA dacht ik?
En tot een tientje 2% cashback bij OKXglatuin schreef op donderdag 4 juni 2026 @ 14:47:
[...]
Yep; dat wordt coca en nog steeds mijn legacy crypto.com met 2% wanneer coca op max zit
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
shiiit ik heb vorige maand nog voor 99 euro een jaarabo afgeslotenWispe schreef op donderdag 4 juni 2026 @ 14:46:
[...]
Sommigen hierboven zeggen dat ze gaan stoppen met de kaart gebruiken.
Overigens ga ik Curve wel opzeggen, want dat kost wel geld en ik zie de toegevoegde waarde daarvan niet meer als je ongelimiteerd 1%-cashback krijgt.
Dat is kwalitatief uitermate teleurstellend.outlandos schreef op donderdag 4 juni 2026 @ 14:48:
[...]
shiiit ik heb vorige maand nog voor 99 euro een jaarabo afgesloten
Oh ja, da's wel een goeie. Mijn jaarabbo op Curve eindigt ergens half juli, voor die tijd even zorgen dat ik over ga naar maandelijkse betaling zodat ik flexibeler ben als ik wil opzeggen.outlandos schreef op donderdag 4 juni 2026 @ 14:48:
[...]
shiiit ik heb vorige maand nog voor 99 euro een jaarabo afgesloten
If you try and take a cat apart to see how it works, the first thing you have on your hands is a non-working cat. -DNA
Zo heb ik dat een tijdje gedaan, voordat de tiers werden geïntroduceerd. Toen kostte het opnemen van die ton ook nog maar een paar cent. Bovendien kon je dat direct doen, want zodra er een ton op je account stond, was je een maand lang VIP1.knakworst schreef op donderdag 4 juni 2026 @ 14:57:
Als je een tonnetje stort ben je vip user en blijft alles bij het oude...
Ik moet de beslissing binnen een week maken en twijfel er wel over. Met wat FX-fees-besparing en de cashback bij Curve zelf ben ik al voor een aardig deel uit de kosten. Plus dat er misschien alsnog af en toe een actie is.Wispe schreef op donderdag 4 juni 2026 @ 14:46:
[...]
Sommigen hierboven zeggen dat ze gaan stoppen met de kaart gebruiken.
Overigens ga ik Curve wel opzeggen, want dat kost wel geld en ik zie de toegevoegde waarde daarvan niet meer als je ongelimiteerd 1%-cashback krijgt.
Het kost €9,99. Hoe haal jij die kosten uit?PlasticPimple schreef op donderdag 4 juni 2026 @ 16:06:
[...]
Ik moet de beslissing binnen een week maken en twijfel er wel over. Met wat FX-fees-besparing en de cashback bij Curve zelf ben ik al voor een aardig deel uit de kosten. Plus dat er misschien alsnog af en toe een actie is.
Met de 2000 EUR rente die je op jaarbasis dan misloopt niet zo'n interessante deal..knakworst schreef op donderdag 4 juni 2026 @ 14:57:
Als je een tonnetje stort ben je vip user en blijft alles bij het oude...
Ik heb in Mei 8.34 GBP aan Curve cash gekregen met 1% op AH en LIDL boodschappen en 1x naar Ikea.Wispe schreef op donderdag 4 juni 2026 @ 16:26:
[...]
Het kost €9,99. Hoe haal jij die kosten uit?
Ik heb overigens nooit een actie bij Curve gezien.
[ Voor 20% gewijzigd door Deurwaarder op 04-06-2026 16:40 ]
-Geen deurwaarder-
Waar kan je zien hoeveel cashback je hebt gekregen in een specifieke maand?Deurwaarder schreef op donderdag 4 juni 2026 @ 16:37:
[...]
Ik heb in Mei 8.34 GBP aan Curve cash gekregen met 1% op AH en LIDL boodschappen en 1x naar Ikea.
Dat is 9.64 EUR. Close enough voor mij.
Met Bybit kijk ik het even aan. Als ze nu meer interessante acties gaan doen blijft het misschien wel interessant. Ik heb met de acties meer gekregen dan met de directe cashback..
Ja, helaas eet het gezin hier wel veel op per maand. En bij AH ook nog eens 20 cent aan koopzegels per euro boodschappen. (Cashback over de koopzegelsWispe schreef op donderdag 4 juni 2026 @ 17:02:
[...]
Waar kan je zien hoeveel cashback je hebt gekregen in een specifieke maand?
Ik ben alleenstaand en gelukkig eet ik niet voor €1000 per maand om uit de kosten voor de kaart te kunnen komen. Dan houdt het wel snel op voor mij.
-Geen deurwaarder-
En volgens mij moet je account dan altijd +100.000 in de plus staan. De cashback voordelen wegen dat niet meer op tegen de kosten (als in de rente inkomsten die je dan misloopt).knakworst schreef op donderdag 4 juni 2026 @ 14:57:
Als je een tonnetje stort ben je vip user en blijft alles bij het oude...
Hier kom ik op iets van €7 per maand, plus nog wat besparingen op FX Fees. Een keer een cashback actie met restaurants op Valentijnsdag ofzo en je hebt het er alsnog uit.Deurwaarder schreef op donderdag 4 juni 2026 @ 16:37:
[...]
Ik heb in Mei 8.34 GBP aan Curve cash gekregen met 1% op AH en LIDL boodschappen en 1x naar Ikea.
Dat is 9.64 EUR. Close enough voor mij.
Met Bybit kijk ik het even aan. Als ze nu meer interessante acties gaan doen blijft het misschien wel interessant. Ik heb met de acties meer gekregen dan met de directe cashback..
Kan je gewoon opzeggen. Ik had ook een jaarabonnement en die vandaag stopgezet. Kreeg gewoon van resterende maanden geld terug. Wel via chat geregeldoutlandos schreef op donderdag 4 juni 2026 @ 14:48:
[...]
shiiit ik heb vorige maand nog voor 99 euro een jaarabo afgesloten
Ik blijf coca gebruiken met 4%. En ga daar nu ook maar m’n Netflix heen verplaatsen na 4 augustusTherapy777 schreef op donderdag 4 juni 2026 @ 18:24:
Was te verwachten dit. Iemand tips voor de beste kaart op dit moment? Renegade schiet maar niet op
Coca is een piramidespel. Wees er op tijd bij en ga er op tijd uit.ThaJens schreef op donderdag 4 juni 2026 @ 20:12:
Ik hoor nu veel over Coca terugkomen. Ik begrijp niet zo goed hoe Coca winstgevend zou moeten zijn. Doordat je voor de cashback tiers. Coca coin moet staken, is er bij een groeiende customer base altijd vraag naar de coin, wat natuurlijk de prijs op drijft / in stand houdt. Trekken ze nu de stekker uit het cashback programma, keldert natuurlijk de waarde van Coca coin voor iedereen. Waar het voor Bybit nog een deal kan zijn om hun exchange te promoten, lijkt dit me gewoon een ponzi scheme.
Je kan natuurlijk ook wat bitcoin van je ledger op bybit parkeren. NFA.lucatoni schreef op donderdag 4 juni 2026 @ 17:13:
[...]
En volgens mij moet je account dan altijd +100.000 in de plus staan. De cashback voordelen wegen dat niet meer op tegen de kosten (als in de rente inkomsten die je dan misloopt).
Crypto.com ruby steel is nu ook wel een gunstig moment zou ik zeggen, staat op 6 cent. 450 euro en dan 2% cashback tot 25 dollar. En die dan iedere maand voor btc inwisselen.Therapy777 schreef op donderdag 4 juni 2026 @ 18:24:
Was te verwachten dit. Iemand tips voor de beste kaart op dit moment? Renegade schiet maar niet op
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Kwam nooit in aanmerking op EU, dat is/was een bybit global actie. Kortstondig foutje op de eu website cq eu app.Grachti schreef op vrijdag 5 juni 2026 @ 06:41:
Claude is alweer verdwenen uit de perks lijst zie ik deze maand, nog iemand die dit zag ? Had net een maandabo GBIT op 1 juni , jammer
Claude heeft er nooit tussengezeten, toch? Ik het het volgens mij nooit gezien, anders had ik dat zekerweten verkozen boven ChatGPT.Grachti schreef op vrijdag 5 juni 2026 @ 06:41:
Claude is alweer verdwenen uit de perks lijst zie ik deze maand, nog iemand die dit zag ? Had net een maandabo GBIT op 1 juni , jammer
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Goed punt. Ik denk dat je tot 4 augustus je tier vol kunt maken en daarna gewoon 1% over de rest krijgt (onbeperkt). Dus augustus valt extra te halen, of denk ik dat verkeerd?Theswitch schreef op vrijdag 5 juni 2026 @ 08:55:
Omdat het op 4 aug. stopt (dinsdag) denk ik dat je zaterdag 1 aug. de laatste transacties moet doen voor je cachback? Dus dan snel al je abbos er door heen halen denk ik.
Typisch bybit, heeft er een paar dagen opgestaan omdat ze global en eu hadden gehusseld.anandus schreef op vrijdag 5 juni 2026 @ 09:29:
[...]
Claude heeft er nooit tussengezeten, toch? Ik het het volgens mij nooit gezien, anders had ik dat zekerweten verkozen boven ChatGPT.
Nee die eerste maand waar ze over hebben is alleen voor nieuwe aanmeldingen.bureno schreef op vrijdag 5 juni 2026 @ 11:27:
Begrijp ik het goed dat je in heel Augustus nog eenmalig cashback krijgt op abbo's? ("in de eerste maand")
M'n Prime jaarabbo loopt af op 8 augustus zie ik..
Je kan overwegen om die te beëindigen, en dan op een nieuw account paar dagen eerder afsluiten. Wel een gedoe natuurlijk maar het overwegen waard wellicht.bureno schreef op vrijdag 5 juni 2026 @ 11:27:
Begrijp ik het goed dat je in heel Augustus nog eenmalig cashback krijgt op abbo's? ("in de eerste maand")
M'n Prime jaarabbo loopt af op 8 augustus zie ik..
Ja, zat er recent wel tussen. Ik zag het bij toeval staan (vorige week, misschien 2 weken geleden). Ik overwoog ook om over te stappen naar Claude, maar dat is nu niet meer relevant.anandus schreef op vrijdag 5 juni 2026 @ 09:29:
[...]
Claude heeft er nooit tussengezeten, toch? Ik het het volgens mij nooit gezien, anders had ik dat zekerweten verkozen boven ChatGPT.
Summary: Het was te duur geworden.maxvdh schreef op zaterdag 6 juni 2026 @ 17:29:
Iemand de AMA bijgewoond en/of een summary ergens gevonden?
Nope
Ja tot max 2000 inleg, dus rond de 26 dollar. Ik zet voorlopig niks vast op Bybit. Zal niet zeggen dat er problemen zijn, maar de sterke versobering en het nog steeds niet uitgekeerd hebben van rewards van de recurring na buy (al week te laat) geeft het vertrouwen wel even deukje.Hamscho schreef op maandag 8 juni 2026 @ 16:20:
Helaas maar ik snap het wel. Nieuwe actie trouwens op usdc - 30 dagen 16% 😃
Ik zie geen solide businessmodel in de perks die ze de afgelopen periode hebben uitgestrooid; het lijkt puur marketing om nieuwe klanten te trekken. Als je echt naar het verdienmodel kijkt, kan ik het niet vinden. Ze willen waarschijnlijk af van mensen zoals wij, die alleen de boel leegtrekken zonder zelf waarde toe te voegen. Dat accepteer ik ook. Ik heb nog steeds vertrouwen in het platform, tenzij ze die geweldige perks te laat afschaffen en het dan al te laat is. Maar dat geloof ik niet; er zijn genoeg mensen op Bybit voor de crypto zelf, en niet alleen om te jagen op perks en cashback. Dit topic is er voor de card. En hier zitten alleen de leechers, en ja daar reken ik mezelf ook toe. Ik heb nu even geen crypto alleen stable coins. Ik zoek een moment om weer in te stappen (ik doe met crypto heel voorzichtig) maar weet niet zeker of ik dit bij Bybit doe.Flexion1 schreef op maandag 8 juni 2026 @ 17:53:
[...]
Ja tot max 2000 inleg, dus rond de 26 dollar. Ik zet voorlopig niks vast op Bybit. Zal niet zeggen dat er problemen zijn, maar de sterke versobering en het nog steeds niet uitgekeerd hebben van rewards van de recurring na buy (al week te laat) geeft het vertrouwen wel even deukje.
Verdienmodel is er zeker wel hoor, crypto kent nog steeds aanzienlijke transactiekosten (en veel andere minder zichtbare kosten) wat een speler als Bybit bergen geld oplevert zolang er maar genoeg volume verhandeld wordt op hun platform, en crypto traders zijn typisch zeer actieve handelaars dus zeer interessant om zo'n mensen op je platform te hebben.glatuin schreef op vrijdag 12 juni 2026 @ 11:05:
[...]
Ik zie geen solide businessmodel in de perks die ze de afgelopen periode hebben uitgestrooid; het lijkt puur marketing om nieuwe klanten te trekken. Als je echt naar het verdienmodel kijkt, kan ik het niet vinden. Ze willen waarschijnlijk af van mensen zoals wij, die alleen de boel leegtrekken zonder zelf waarde toe te voegen. Dat accepteer ik ook. Ik heb nog steeds vertrouwen in het platform, tenzij ze die geweldige perks te laat afschaffen en het dan al te laat is. Maar dat geloof ik niet; er zijn genoeg mensen op Bybit voor de crypto zelf, en niet alleen om te jagen op perks en cashback. Dit topic is er voor de card. En hier zitten alleen de leechers, en ja daar reken ik mezelf ook toe. Ik heb nu even geen crypto alleen stable coins. Ik zoek een moment om weer in te stappen (ik doe met crypto heel voorzichtig) maar weet niet zeker of ik dit bij Bybit doe.
Gisteren net op tijd nog 1 gekocht toen ik over de 10k was.Flexion1 schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 12:00:
25 euro kaarten uit de rewards markt die je voor 10k punten kon kopen zijn ook verdwenen.
Hopen dat ze nog terug komen.
Hier 1 dagje te laat helaas, ik zie ze nu ook niet meer. Even paar dagen afwachten en anders omzetten naar btc of automatisch in stables omzetten.Flexion1 schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 12:00:
25 euro kaarten uit de rewards markt die je voor 10k punten kon kopen zijn ook verdwenen.
Hopen dat ze nog terug komen.
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Zit er bij die actie nog een vierde betaling aan te komen als je de recurring buy aan hebt laten staan of lees ik dat verkeerd in de voorwaarden? "For your first 3 months, rewards are calculated cumulatively and distributed after the 3-month period within 7 working days. From month 4 onward, rewards are calculated monthly and distributed in the first week of the following month."karakedi schreef op zondag 14 juni 2026 @ 19:06:
De rewards van recurringbuy heb ik binnen. Betreft actie van 3 aangesloten maanden recurring buy. 150 usd aan btc.
Hopelijk volgt stack and earn zsm. 4 aangesloten weken recurring buy
Ik heb het na 3x stopgezet. In de tekst lijkt het dat je na maand 3 maandelijks krijgt, maar vond de risico te hoog.bllb schreef op vrijdag 19 juni 2026 @ 12:27:
[...]
Zit er bij die actie nog een vierde betaling aan te komen als je de recurring buy aan hebt laten staan of lees ik dat verkeerd in de voorwaarden? "For your first 3 months, rewards are calculated cumulatively and distributed after the 3-month period within 7 working days. From month 4 onward, rewards are calculated monthly and distributed in the first week of the following month."
Bybit medewerkers geven aan dat er nog geld is in de pot. Ik heb hem nog lopen daarom maar betwijfel of dit goed gaat idd.bllb schreef op vrijdag 19 juni 2026 @ 12:27:
[...]
Zit er bij die actie nog een vierde betaling aan te komen als je de recurring buy aan hebt laten staan of lees ik dat verkeerd in de voorwaarden? "For your first 3 months, rewards are calculated cumulatively and distributed after the 3-month period within 7 working days. From month 4 onward, rewards are calculated monthly and distributed in the first week of the following month.
Risico i opzich wel waard. als je 500 eurc koopt, kost het je hooguit 10 euro aan koersverschil en transactie kosten. Nadat actie is afgelopen, kun je het opsturen naar coinbase en daar 1 op 1 omwisselen. Ik zou pas na verlopen van de actie sturen, omdat ze het als misbruik kunnen zien en niks kunnen gaan uitkeren.Flexion1 schreef op vrijdag 19 juni 2026 @ 14:56:
[...]
Bybit medewerkers geven aan dat er nog geld is in de pot. Ik heb hem nog lopen daarom maar betwijfel of dit goed gaat idd.
huidige uitbetaling ging ook niet vlekkeloos.