• vickypollard
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15:32
Ook maar even gestort, dat komt wel op :) Toch weer leuk meegenomen

[ Voor 25% gewijzigd door vickypollard op 04-05-2026 11:17 ]

• bllb
  • Registratie: Januari 2011
  • Niet online
Flexion1 schreef op zaterdag 2 mei 2026 @ 07:37:
[...]

Staat erbij als je op de voltooide taak klikt. Na 3 dagen kan je claimen. Om te voorkomen dat je het er gelijk weer afhaalt
Heeft iemand al ergens de optie gevonden om het te claimen? Ik zie alleen 'accomplished' staan, terwijl de 3 dagen inmiddels voorbij zijn.

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 13:11
bllb schreef op zaterdag 9 mei 2026 @ 08:21:
[...]

Heeft iemand al ergens de optie gevonden om het te claimen? Ik zie alleen 'accomplished' staan, terwijl de 3 dagen inmiddels voorbij zijn.
Drie dagen na afloop van deze actie. Na 31 Mei dus.

Is bevestigd door een Bybit medewerker in het TG kanaal.

• Barbapapa852
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:50
Nog meer mensen al opgevallen dat de 100% cashback op Prime weg is? Hier zijn nu andere subscriptions voor terug gekomen.

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23-05 21:08

knakworst

Get more sats!

Topicstarter
Ik zie inderdaad OpenAI, Claude, Netflix, Spotify, Tradingview, Financial Times, IQIYI, en iets onleesbaars voor mij.

• vahazabe
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 16:39
Barbapapa852 schreef op vrijdag 22 mei 2026 @ 06:53:
Nog meer mensen al opgevallen dat de 100% cashback op Prime weg is? Hier zijn nu andere subscriptions voor terug gekomen.
In de app is prime verdwenen, op de website staat het er nog. Zou jammer zijn, want via prime kun je o.a. apple tv, hbo max etc ook met cashback krijgen.

• karakedi
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16:08
Knip, affiliate links zijn niet toegestaan (maar dat weet je ook wel...)

[ Voor 92% gewijzigd door Taro op 22-05-2026 13:03 ]

• bllb
  • Registratie: Januari 2011
  • Niet online
Hier ook aan de actie meegedaan door voor 505 € maandelijks EURC te kopen, maar inderdaad na 10+ werkdagen nog niets ontvangen. Ik weet niet zo goed of ik er verstandig aan doe verder af te wachten of contact op te nemen.

• Snaak123
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11:07
Ik kan me nog steeds niet registreren voor die pizza day rewards event. Anderen hier ook last van? Hij geeft aan dat er een systeemfout is

• vickypollard
Snaak123 schreef op vrijdag 22 mei 2026 @ 14:23:
Ik kan me nog steeds niet registreren voor die pizza day rewards event. Anderen hier ook last van? Hij geeft aan dat er een systeemfout is
Het is alleen voor nieuwe gebruikers

• Eegee
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:47
vahazabe schreef op vrijdag 22 mei 2026 @ 08:52:
[...]

In de app is prime verdwenen, op de website staat het er nog. Zou jammer zijn, want via prime kun je o.a. apple tv, hbo max etc ook met cashback krijgen.
Het was een foutje volgens de ambassador op de Europese telegram. Sluit de app, clear cache en herstart en Prime staat er weer bij.

• Flexion1
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 16:30
bllb schreef op vrijdag 22 mei 2026 @ 12:01:
Hier ook aan de actie meegedaan door voor 505 € maandelijks EURC te kopen, maar inderdaad na 10+ werkdagen nog niets ontvangen. Ik weet niet zo goed of ik er verstandig aan doe verder af te wachten of contact op te nemen.
Afwachten nog. Je recurring buy moet 3 maanden lopen, niet 3 maandelijkse aankopen.

Dus als je op 1 maart bent begonnen zit je na 1 juni op 3 maanden en dan krijg je het binnen 7 werkdagen uit mijn hoofd.

dus nog even geduld

• vahazabe
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 16:39
Eegee schreef op vrijdag 22 mei 2026 @ 15:06:
[...]

Het was een foutje volgens de ambassador op de Europese telegram. Sluit de app, clear cache en herstart en Prime staat er weer bij.
Typisch Bybit

• omitz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 00:07
Is er een manier om een transactieoverschrift te genereren waarin ook de deposits staan die je naar de kaart hebt gebracht (Zoals een bank dat doet met Af en bij)? Mijn kaart had van de week precies € 0.00 erop staan, dat wekt een beetje argwaan.

Wie het laatst lacht, denkt het langzaamst.

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 13:11
omitz schreef op zaterdag 23 mei 2026 @ 10:38:
Is er een manier om een transactieoverschrift te genereren waarin ook de deposits staan die je naar de kaart hebt gebracht (Zoals een bank dat doet met Af en bij)? Mijn kaart had van de week precies € 0.00 erop staan, dat wekt een beetje argwaan.
Nee, niet dat ik weet. Je vult de kaart ook niet aan maar je financieringsaccount, die vervolgens door de kaart gebruikt wordt.

• Nicap
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:02

Nicap

Tsssk....

Als ik op mijn kaart klikte zag ik mijn saldo in EUR en daarnaast het saldo crypto(cashback)

Ik zie nu alleen nog maar het Saldo staan. Kan ik dat ergens anders makkelijk terugvinden?

• vickypollard
Nicap schreef op zaterdag 23 mei 2026 @ 14:54:
Als ik op mijn kaart klikte zag ik mijn saldo in EUR en daarnaast het saldo crypto(cashback)

Ik zie nu alleen nog maar het Saldo staan. Kan ik dat ergens anders makkelijk terugvinden?
Aparte keuze... Klik net boven het bedrag op "Beschikbaar saldo" en dan zie je het blijkbaar

• Nicap
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:02

Nicap

Tsssk....

vickypollard schreef op zaterdag 23 mei 2026 @ 14:55:
[...]

Aparte keuze... Klik net boven het bedrag op "Beschikbaar saldo" en dan zie je het blijkbaar
Ah, Tnx. Helaas niet meer direct zichtbaar.

Gebruikte de crypto een beetje als "spaarpot", maar moet het nu wel goed in de gaten houden dat deze niet gebruikt wordt voor kaart betalingen.

• karakedi
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16:08
bllb schreef op vrijdag 22 mei 2026 @ 12:01:
Als je plan 3 maanden heeft gelopen en je hebt aankopen gedaan voor 500+ per maand per order zou je binnen 7 werkdagen moeten krijgen. Het is niet duidelijk of 7 werkdagen in nieuwe maand is.

Als ik rond 10 juni niks krijg, neem ik contact op.

Dit is mijn orderhistorie. Vanaf maart tm mei maandelijks 500 euro aan eurrc gekocht.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Fxyhe5d4XU-w1rYhLfbWaSc-5k8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hbPqhLbn09GSVfPJybUWZ1Ot.jpg?f=fotoalbum_large

• fce773febc139c7
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14:57
Die 10% cashback voor nieuwe gebruikers lijkt bij mij niet te werken... Ik krijg alleen punten, maar geen enkele keer direct geld terug op mijn spending account. Of is dat alleen op een (zeer) select groepje aanbieders? Ik kan het nergens echt vinden...

• vickypollard
fce773febc139c7 schreef op maandag 25 mei 2026 @ 13:31:
Die 10% cashback voor nieuwe gebruikers lijkt bij mij niet te werken... Ik krijg alleen punten, maar geen enkele keer direct geld terug op mijn spending account. Of is dat alleen op een (zeer) select groepje aanbieders? Ik kan het nergens echt vinden...
Voorwaarden zijn dat je (indirect) met crypto moet betalen en dat alleen een beperkte hoeveelheid MCC's meedoet (zoals restaurant, parfums, cosmetica, reizen, etc.)

• fce773febc139c7
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14:57
vickypollard schreef op maandag 25 mei 2026 @ 13:32:
[...]

Voorwaarden zijn dat je (indirect) met crypto moet betalen en dat alleen een beperkte hoeveelheid MCC's meedoet (zoals restaurant, parfums, cosmetica, reizen, etc.)
Hoe bedoel je indirect met crypto? Moet ik kiezen of de betaling van crypto of fiat afgeschreven wordt?

Kan ik ergens de voorwaarden vinden en welke MCC meedoen? Elke link komt op een generieke support pagina uit waar niks te vinden is

• vickypollard
fce773febc139c7 schreef op maandag 25 mei 2026 @ 14:55:
[...]

Hoe bedoel je indirect met crypto? Moet ik kiezen of de betaling van crypto of fiat afgeschreven wordt?

Kan ik ergens de voorwaarden vinden en welke MCC meedoen? Elke link komt op een generieke support pagina uit waar niks te vinden is
Ik bedoel daarmee inderdaad dat je crypto moet hebben en dat daarmee de betaling moet gebeuren. Ik heb in mijn eerste 30 dagen daarom enkel USDC gehad. Exact welke MCC's heb ik volgens mij nooit kunnen vinden, maar ik kan wel bevestigen dat restaurants en (online) parfumwinkels werken.
Pagina: 1 ... 30 31 Laatste