• Flexion1
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 19:05
Domino schreef op vrijdag 3 april 2026 @ 08:57:
Dat is vrijwel dezelfde info als uit het EU kanaal:

[Afbeelding]

Behalve dat daar niet heel specifiek GBIT wordt genoemd maar wel 'transaction reallocation' voorkomt in de FAQ. Komt ook van diezelfde 'Marius' zoals je kunt zien. En de link vermeld heel duidelijk bybit.eu.

Ik denk dat het snel is afgelopen met gbitten. En voor mij daarmee ook curve en de debit kaart van bybit.
Als het stopt blijf ik Bybit wel gebruiken maar zal dan weer rechtstreeks gaan betalen. 100% cashback blijft interessant voor Spotify enz.

Alleen plannen van betalingen wordt dan inegewikkelder. Curve gaat dan wel de deur uit

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 03-04 13:09
Flexion1 schreef op vrijdag 3 april 2026 @ 09:01:
[...]

Als het stopt blijf ik Bybit wel gebruiken maar zal dan weer rechtstreeks gaan betalen. 100% cashback blijft interessant voor Spotify enz.

Alleen plannen van betalingen wordt dan inegewikkelder. Curve gaat dan wel de deur uit
Wellicht dat het nog interessant blijft voor de beta tier, voor €500 hoef je niet veel te plannen. Alpha (AKA €3500) wordt een heel ander verhaal. 100% cb op perks blijft aardig.

Voor mij persoonlijk is de nexo kaart op dat moment aantrekkelijker. Spotify heb ik niet, Netflix 'gratis' via KPN. Ook geen andere perks die 100% cashback op zouden leveren.

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
Flexion1 schreef op vrijdag 3 april 2026 @ 09:01:
[...]

Ja, dat inderdaad. Wordt dan gewoon via Bybit betalen en geen maximale cashback reguleren meer. Zou jammer zijn.

• Barbapapa852
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 01:11
Ah dit is balen. Net nu ik met wat Gbit tot en met Juli wel de 3500 kan halen.

• Flexion1
Barbapapa852 schreef op vrijdag 3 april 2026 @ 09:57:
Ah dit is balen. Net nu ik met wat Gbit tot en met Juli wel de 3500 kan halen.
Voorlopig werkt het gewoon nog hoor

• PlasticPimple
  • Registratie: Mei 2023
  • Laatst online: 03-04 17:09
Zolang het werkt, werkt het. Heb gelukkig nog wel een Nexo card achter de hand voor het geval dat GBIT ineens de nek omgedraaid wordt.

Als GBIT eruit gaat, dan ga ik het denk ik handmatig reguleren. Denk dat ik dan wat vaste uitgaven via ByBit laat lopen, aangevuld met vouchers van Woolsocks tot ik op de €500 ben. Daarboven 100% cashbackabonnementen.

Rest dan via Nexo. Maar zo ver is het nog lang niet.

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
Blijft toch jammer dat waarschijnlijk iets weer de nek omgedraaid gaat worden omdat (…) (fraude denk ik).

• CHRlS
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22:15
Ik hoop dat ze met EU eerst andere prioriteiten hebben om het platform op niveau te krijgen, in plaats van nu al te beginnen met enshittification...

En anders is het jammer maar helaas want zonder GBIT is de Alpha Tier vasthouden voor mij een uitdaging.

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 03:34

Malarky

Wils voor wat ieder

Flexion1 schreef op vrijdag 3 april 2026 @ 07:05:
[...]
Ook krijg je over die 3500 dollar eerst de cap te verwerken van 5, daarna 50 en dan pas de 150 van tier 3. Je bent dus wel goede week bezig om na de 2e maand weer terug te komen in tier 3.
Als GBIT wordt geblokkeerd zou dat heel vervelend zijn inderdaad, want nu doet het moment van uitgave er nog niet toe.

Ben wel benieuwd wat je bedoeld met 'goede week bezig om tier 3 te halen'. Ik kan toch de 1e van de maand direct een GBIT doen ter waarde van 3500 USD, dan 2-3 dagen wachten tot deze verwerkt zijn en ik dus Tier 3 ben en dan pas een GBIT op mijn ChatGPT Pro? Dan hoef ik toch maar 2x iets met mijn kaart te doen en niet tussentijds ook niet te wachten?

• Flexion1
Malarky schreef op vrijdag 3 april 2026 @ 15:56:
[...]

Als GBIT wordt geblokkeerd zou dat heel vervelend zijn inderdaad, want nu doet het moment van uitgave er nog niet toe.

Ben wel benieuwd wat je bedoeld met 'goede week bezig om tier 3 te halen'. Ik kan toch de 1e van de maand direct een GBIT doen ter waarde van 3500 USD, dan 2-3 dagen wachten tot deze verwerkt zijn en ik dus Tier 3 ben en dan pas een GBIT op mijn ChatGPT Pro? Dan hoef ik toch maar 2x iets met mijn kaart te doen en niet tussentijds ook niet te wachten?
Ja klopt. Alleen als je gelijk 3500 uitgeeft zit je nog met je eerste cap van 5 dollar. Dus krijg je maar 5 dollar cashback over je 3500 dollar. Maar de overige 145 krijg je dan natuurlijk met je chatgtp dus hoef je niet te wachten idd. Daar heb je gelijk in

• Den Berk
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 22:30
Ik lees nu een aantal keren dat 3500 dollar voldoende is maar in mijn Bybit staat 3500 euro.

Is er een verschil in UI dan?
Flexion1 schreef op vrijdag 3 april 2026 @ 16:20:
[...]

Ja klopt. Alleen als je gelijk 3500 uitgeeft zit je nog met je eerste cap van 5 dollar. Dus krijg je maar 5 dollar cashback over je 3500 dollar. Maar de overige 145 krijg je dan natuurlijk met je chatgtp dus hoef je niet te wachten idd. Daar heb je gelijk in

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 00:19
[...]

Ligt eraan in welke tier je start. Op 1 april begon ik in de beta tier, toen direct een uitgave van >3500 gedaan en de volgende dag was de cashback van 50 euro al vol.

Dag later was ook de transactie gesetteld en was ik ge-upgrade naar de alpha tier (4% cashback).

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 03:34

Malarky

Wils voor wat ieder

[...]

Ik lees elders dat datzelfde transacties zelfs in meerdere tiers kunnen settlen? Dus als je €3500 ineens uitgeeft krijg je €4.35 van T1 en €39.13 van T2. Maar zo werkt dat dus niet?
Pagina: 1 ... 29 30 Laatste