• Flexion1
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 13:04
Domino schreef op vrijdag 3 april 2026 @ 08:57:
Dat is vrijwel dezelfde info als uit het EU kanaal:

[Afbeelding]

Behalve dat daar niet heel specifiek GBIT wordt genoemd maar wel 'transaction reallocation' voorkomt in de FAQ. Komt ook van diezelfde 'Marius' zoals je kunt zien. En de link vermeld heel duidelijk bybit.eu.

Ik denk dat het snel is afgelopen met gbitten. En voor mij daarmee ook curve en de debit kaart van bybit.
Als het stopt blijf ik Bybit wel gebruiken maar zal dan weer rechtstreeks gaan betalen. 100% cashback blijft interessant voor Spotify enz.

Alleen plannen van betalingen wordt dan inegewikkelder. Curve gaat dan wel de deur uit

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 09:16
Flexion1 schreef op vrijdag 3 april 2026 @ 09:01:
[...]

Als het stopt blijf ik Bybit wel gebruiken maar zal dan weer rechtstreeks gaan betalen. 100% cashback blijft interessant voor Spotify enz.

Alleen plannen van betalingen wordt dan inegewikkelder. Curve gaat dan wel de deur uit
Wellicht dat het nog interessant blijft voor de beta tier, voor €500 hoef je niet veel te plannen. Alpha (AKA €3500) wordt een heel ander verhaal. 100% cb op perks blijft aardig.

Voor mij persoonlijk is de nexo kaart op dat moment aantrekkelijker. Spotify heb ik niet, Netflix 'gratis' via KPN. Ook geen andere perks die 100% cashback op zouden leveren.

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
Flexion1 schreef op vrijdag 3 april 2026 @ 09:01:
[...]

Ja, dat inderdaad. Wordt dan gewoon via Bybit betalen en geen maximale cashback reguleren meer. Zou jammer zijn.

• Barbapapa852
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13:08
Ah dit is balen. Net nu ik met wat Gbit tot en met Juli wel de 3500 kan halen.

• Flexion1
Barbapapa852 schreef op vrijdag 3 april 2026 @ 09:57:
Ah dit is balen. Net nu ik met wat Gbit tot en met Juli wel de 3500 kan halen.
Voorlopig werkt het gewoon nog hoor

• PlasticPimple
  • Registratie: Mei 2023
  • Nu online
Zolang het werkt, werkt het. Heb gelukkig nog wel een Nexo card achter de hand voor het geval dat GBIT ineens de nek omgedraaid wordt.

Als GBIT eruit gaat, dan ga ik het denk ik handmatig reguleren. Denk dat ik dan wat vaste uitgaven via ByBit laat lopen, aangevuld met vouchers van Woolsocks tot ik op de €500 ben. Daarboven 100% cashbackabonnementen.

Rest dan via Nexo. Maar zo ver is het nog lang niet.

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
Blijft toch jammer dat waarschijnlijk iets weer de nek omgedraaid gaat worden omdat (…) (fraude denk ik).

• CHRlS
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17-04 16:20
Ik hoop dat ze met EU eerst andere prioriteiten hebben om het platform op niveau te krijgen, in plaats van nu al te beginnen met enshittification...

En anders is het jammer maar helaas want zonder GBIT is de Alpha Tier vasthouden voor mij een uitdaging.

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13:59

Malarky

Wils voor wat ieder

Flexion1 schreef op vrijdag 3 april 2026 @ 07:05:
[...]
Ook krijg je over die 3500 dollar eerst de cap te verwerken van 5, daarna 50 en dan pas de 150 van tier 3. Je bent dus wel goede week bezig om na de 2e maand weer terug te komen in tier 3.
Als GBIT wordt geblokkeerd zou dat heel vervelend zijn inderdaad, want nu doet het moment van uitgave er nog niet toe.

Ben wel benieuwd wat je bedoeld met 'goede week bezig om tier 3 te halen'. Ik kan toch de 1e van de maand direct een GBIT doen ter waarde van 3500 USD, dan 2-3 dagen wachten tot deze verwerkt zijn en ik dus Tier 3 ben en dan pas een GBIT op mijn ChatGPT Pro? Dan hoef ik toch maar 2x iets met mijn kaart te doen en niet tussentijds ook niet te wachten?

• Flexion1
Malarky schreef op vrijdag 3 april 2026 @ 15:56:
[...]

Als GBIT wordt geblokkeerd zou dat heel vervelend zijn inderdaad, want nu doet het moment van uitgave er nog niet toe.

Ben wel benieuwd wat je bedoeld met 'goede week bezig om tier 3 te halen'. Ik kan toch de 1e van de maand direct een GBIT doen ter waarde van 3500 USD, dan 2-3 dagen wachten tot deze verwerkt zijn en ik dus Tier 3 ben en dan pas een GBIT op mijn ChatGPT Pro? Dan hoef ik toch maar 2x iets met mijn kaart te doen en niet tussentijds ook niet te wachten?
Ja klopt. Alleen als je gelijk 3500 uitgeeft zit je nog met je eerste cap van 5 dollar. Dus krijg je maar 5 dollar cashback over je 3500 dollar. Maar de overige 145 krijg je dan natuurlijk met je chatgtp dus hoef je niet te wachten idd. Daar heb je gelijk in

• Den Berk
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 13:14
Ik lees nu een aantal keren dat 3500 dollar voldoende is maar in mijn Bybit staat 3500 euro.

Is er een verschil in UI dan?
Flexion1 schreef op vrijdag 3 april 2026 @ 16:20:
[...]

Ja klopt. Alleen als je gelijk 3500 uitgeeft zit je nog met je eerste cap van 5 dollar. Dus krijg je maar 5 dollar cashback over je 3500 dollar. Maar de overige 145 krijg je dan natuurlijk met je chatgtp dus hoef je niet te wachten idd. Daar heb je gelijk in

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Nu online
[...]

Ligt eraan in welke tier je start. Op 1 april begon ik in de beta tier, toen direct een uitgave van >3500 gedaan en de volgende dag was de cashback van 50 euro al vol.

Dag later was ook de transactie gesetteld en was ik ge-upgrade naar de alpha tier (4% cashback).

• Malarky
  • Registratie: December 2006

Malarky

Wils voor wat ieder

[...]

Ik lees elders dat datzelfde transacties zelfs in meerdere tiers kunnen settlen? Dus als je €3500 ineens uitgeeft krijg je €4.35 van T1 en €39.13 van T2. Maar zo werkt dat dus niet?

• Flexion1
Malarky schreef op zaterdag 4 april 2026 @ 00:29:
[...]

Ik lees elders dat datzelfde transacties zelfs in meerdere tiers kunnen settlen? Dus als je €3500 ineens uitgeeft krijg je €4.35 van T1 en €39.13 van T2. Maar zo werkt dat dus niet?
Nee iig niet als je van tier 1 naar tier 2 gaat.. als je in tier 1 zit en je geeft in een keer 1000 uit dan krijg je toch maar 5 euro. Je moet dan eerst wachten tot alles gesetteld is en je balk tier 2 aangeeft en dan pas kan je de volgende 45 krijgen is mijn ervaring

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Nu online
Zoals ik hierboven al had aangegeven krijg je bij grotere transacties de max van de tier waar je op dat moment in zit. Zit je in tier 1 dan moet je idd eerst wat kleine transacties doen om naar tier 2 te gaan. Dan moet je pas je transactie van >3500 doen.

• Snaak123
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 07:27
Nevermind, had verkeerd gekeken

[ Voor 102% gewijzigd door Snaak123 op 05-04-2026 09:52 ]

• Joost1974
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-04 14:56
Bij mij wordt de autocashback niet meer uitgevoerd, deze staat wel aan en ik heb genoeg punten.

Iemand anders daar ook last van?

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13:13

knakworst

Get more sats!

Topicstarter
Joost1974 schreef op maandag 6 april 2026 @ 13:32:
Bij mij wordt de autocashback niet meer uitgevoerd, deze staat wel aan en ik heb genoeg punten.

Wacht eens 1-2 dagen, dan werkt het vast wel weer. Overigens beter om uit te zetten en zelf in te wisselen zolang je met korting EUR topup kan kopen (of BTC/MNT/SUI).

• Flexion1
Joost1974 schreef op maandag 6 april 2026 @ 13:32:

Komen nu meer mensen over klagen op telegram. Moet eerst weer btc voor klaar gezet worden en is blijkbaar administratief proces…

• CHRlS
Ja, had het hier ook. Had nog 1500 punten staan. Helaas kwam er ook een refund tussendoor en hebben ze die punten weer ingenomen 🤣

• DancePlaza
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-04 22:13

DancePlaza

ninja

Ik heb mijn account net gemigreerd van .nl naar .eu en wil graag de 100% cashback voor Spotify en andere diensten bij Bybit claimen. Hoe moet ik mijn Spotify-account omzetten naar een creditcard die hiervoor in aanmerking komt?

Mijn Curve-creditcard is momenteel gekoppeld, maar kan ik deze bijvoorbeeld een gbit naar Bybit overzetten? Of moet ik mijn Bybit-kaart rechtstreeks koppelen?

Van het kastje naar de muur lopen...

• vickypollard
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12:58
Ik heb zelf mijn Bybit card direct gekoppeld (moest wel de fysieke doen bij Netflix omdat het anders mislukte ivm vereiste PIN-bevestiging bij de virtuele kaart)

• CHRlS
Heb geen ervaring met Spotify, maar ik zet Netflix, Amazon en ChatGPT maandelijks zonder probleem om en ontvang de volle cashback.

• Twanroy
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 01:01
Ik heb mijn Spotify via Curve lopen. Geen probleem.

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 11:09

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

vickypollard schreef op dinsdag 14 april 2026 @ 11:43:
Ik heb zelf mijn Bybit card direct gekoppeld (moest wel de fysieke doen bij Netflix omdat het anders mislukte ivm vereiste PIN-bevestiging bij de virtuele kaart)
Hier de virtuele kaart gekoppeld en geen issue met CB.

• .Memphis.
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 08:46
Netflix loopt hier via Paypal naar Bybit, altijd correcte terugbetaling.

Tradingview ook eens geprobeerd via Paypal, maar die terugbetaling werd dan weer geweigerd, volgens helpdesk net omdat het via paypal liep, wilden ze ook achteraf niet meer rechtzetten. Bybit logica zeker, stel er mij al geen vragen meer bij.

• Emcee
  • Registratie: Februari 2001
Misschien heeft iemand iets aan deze tip, want heb ooit gelezen dat tanken bij een onbemand station niet ging met een debitcard. Maar de laatste maanden lukt het me om met de fysieke curve card, met daaraan de bybit card gekoppeld, te tanken bij een onbemand station.

• thierry1982
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 11:55
Vraag; ik ga naar de USA volgende maand. Ik wil zoveel mogelijk betalen met de Bybit Card. Wat is de goedkoopste route?

Ik zat te denken aan x-bedrag op Coinbase om te zetten naar USDC. Dit vervolgens via ARBI van Coinbase naar Bybit te sturen. M.a.w. is er een mogelijkheid om onder de wisselkoers uit te komen?

• Twanroy
Je kan toch ook euro’s storten naar Bybit, en die voor kaart betalingen gebruiken.

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23-04 16:57
thierry1982 schreef op woensdag 15 april 2026 @ 10:10:
Vraag; ik ga naar de USA volgende maand. Ik wil zoveel mogelijk betalen met de Bybit Card. Wat is de goedkoopste route?

Ik zat te denken aan x-bedrag op Coinbase om te zetten naar USDC. Dit vervolgens via ARBI van Coinbase naar Bybit te sturen. M.a.w. is er een mogelijkheid om onder de wisselkoers uit te komen?
Snap er eerlijk gezegd weinig van. Je wilt blijkbaar dollars op je bybit account hebben? Is bybit dan extreem duur met omzetten oid? Ik zet m'n inkomsten op bybit altijd om naar usdc op bybit zelf, gaat prima.

• thierry1982
Nopheros schreef op woensdag 15 april 2026 @ 11:23:
[...]

Snap er eerlijk gezegd weinig van. Je wilt blijkbaar dollars op je bybit account hebben? Is bybit dan extreem duur met omzetten oid? Ik zet m'n inkomsten op bybit altijd om naar usdc op bybit zelf, gaat prima.
Ik wil proberen om uberhaupt extra conversie / transactiekosten te voorkomen. Bij EUR (dit is een aanname van mij) zal er ook wel 0,9% van de transactie naar Bybit gaan.

• Nopheros
thierry1982 schreef op woensdag 15 april 2026 @ 14:02:
[...]

Ik wil proberen om uberhaupt extra conversie / transactiekosten te voorkomen. Bij EUR (dit is een aanname van mij) zal er ook wel 0,9% van de transactie naar Bybit gaan.
Ik denk niet dat het zo werkt als in, ik zet usdc op m'n bybit card en kan dan betalingen doen in USD zonder extra kosten.

https://www.bybit.eu/en-E...pending-Limits-Bybit-Card

"Foreign exchange (FX) Fee applies to transactions that are performed in a currency other than the currency your card is denominated in. For example, a Bybit Card is denominated in EUR for USD transactions."

Onze kaarten zijn in Euro, zoals ik het lees maakt de currency waarmee je betaald niet uit maar heb er verder geen ervaring mee.

Waarschijnlijk zal het dan zo verlopen bij een betaling, USDC -> EURO -> USD.

[ Voor 5% gewijzigd door Nopheros op 15-04-2026 14:13 ]

• thierry1982
Nopheros schreef op woensdag 15 april 2026 @ 14:10:
[...]

Ik denk niet dat het zo werkt als in, ik zet usdt op m'n bybit card en kan dan betalingen doen in USD zonder extra kosten.

https://www.bybit.eu/en-E...pending-Limits-Bybit-Card

"Foreign exchange (FX) Fee applies to transactions that are performed in a currency other than the currency your card is denominated in. For example, a Bybit Card is denominated in EUR for USD transactions."

Onze kaarten zijn in Euro, zoals ik het lees maakt de currency waarmee je betaald niet uit maar heb er verder geen ervaring mee.

Waarschijnlijk zal het dan zo verlopen bij een betaling, USDC -> EURO -> USD.
Dank je wel! Ik weet genoeg - denk dat ik dan Revolut ga gebruiken voor dit.

• Nopheros
thierry1982 schreef op woensdag 15 april 2026 @ 14:13:
[...]

Dank je wel! Ik weet genoeg - denk dat ik dan Revolut ga gebruiken voor dit.
Het lijkt erop dat dit dan de totale omzettings kosten zullen zijn van bybit en mastercard samen:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0KGjCswuuRt9letXLhMvEbjmrV0=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/PQ4Xk8lS06NPPbyeqIHzoe1g.png?f=user_large

Dus je 'verdient' dan nog iets van 0,75% per transactie.

• thierry1982
Nopheros schreef op woensdag 15 april 2026 @ 14:14:
[...]

Het lijkt erop dat dit dan de totale omzettings kosten zullen zijn van bybit en mastercard samen:

[Afbeelding]

Dus je 'verdient' dan nog iets van 0,75% per transactie.
Duidelijk bedankt voor de toelichting. Bij Revolut kan je doordeweeks tot 1000 EUR gratis wisselen voor USD. Dan maar even geen cashback. Helemaal prima zo.

• NCJ87
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-04 06:48
thierry1982 schreef op woensdag 15 april 2026 @ 14:43:
[...]

Duidelijk bedankt voor de toelichting. Bij Revolut kan je doordeweeks tot 1000 EUR gratis wisselen voor USD. Dan maar even geen cashback. Helemaal prima zo.
En als je dit via Curve laat lopen, volgens mij betraal je dan ook geen extra kosten toch?
Zo was ik het in ieder geval van plan om te doen bij onze volgende USA trip :)

• glatuin
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 13:07
Bybit is inderdaad niet de goedkoopste als het op FX gaat. Tip: Ik heb de Trade Republic-kaart gebruikt; die heeft geen FX-kosten en werkt prima. Het nadeel is wel het risico; ik heb nogal wat staan op dat account, maar voor mij was dit de enige optie die echt goed werkte. Een pluspunt van Trade Republic is dat je ook niet die limiet van €1000 voor conversies hebt.

Pas in de VS wel op met virtuele crypto-kaarten; door de regelgeving wordt je account daar vaak direct geblokkeerd. En nog een tip: gebruik liever Google Wallet dan de Curve App om te betalen. Bij mij ging het bij Curve mis, waardoor ik uiteindelijk moest uitwijken naar Trade Republic en Revolut.

• SN3
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 23-04 19:09

SN3

Belg

Deze maand naar de Alpha tier gegaan. Maar als ik even reken dan heb je in de Alpha tier toch niet veel aan die 100% cashbacks (spotify, netflix, ...)?
Want 4% van 3500 is al 140€ Cashback, dan schiet er maar 10€ over voor een 100% cashback. Dat volstaat alleen voor amazon prime ofzo, maar niet meer voor netflix en spotify.

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:38
thierry1982 schreef op woensdag 15 april 2026 @ 10:10:

Ik zou gewoon curve gebruiken, met daaronder je bybit kaart. Zo doe ik dat. En curve via een vriend aanvragen krijg je nog een leuke cashback bonus ook.

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Topicstarter
Dacuuu schreef op woensdag 15 april 2026 @ 19:58:
[...]

Ik zou gewoon curve gebruiken, met daaronder je bybit kaart. Zo doe ik dat. En curve via een vriend aanvragen krijg je nog een leuke cashback bonus ook.
Sterker nog bij Curve krijg je naast Mastercard tarief nog eens 1% cashback op vreemde valuta. Tel uit je winst.

• dennisbos
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 21-04 23:47
Ik zit nu in alpha en wil daar eigenlijk graag nog een maand in blijven. Maar moet nog behoorlijk wat uitgeven. Zou ik ook bijvoorbeeld 8 keer een 150 waardebon voor de AH (via woolsocks) kunnen kopen? Of gaat dat misschien iets triggeren bij bybit?

[ Voor 3% gewijzigd door dennisbos op 16-04-2026 11:13 ]

• Nopheros
dennisbos schreef op donderdag 16 april 2026 @ 11:11:
Ik zit nu in alpha en wil daar eigenlijk graag nog een maand in blijven. Maar moet nog behoorlijk wat uitgeven. Zou ik ook bijvoorbeeld 8 keer een 150 waardebon voor de AH (via woolsocks) kunnen kopen? Of gaat dat misschien iets triggeren bij bybit?
Als het goed is triggerd dat cashback.

Zolang je niet fraudeerd of 10tallen cedaubonnen gaat zitten retourneren oid dan zie ik het probleem niet.

• Twanroy
dennisbos schreef op donderdag 16 april 2026 @ 11:11:
Zo heb ik het inderdaad ook gedaan.
Cadeabonnen voor de AH (via woolsocks of in de supermarkt) kopen. Dat geeft geen problemen en is volledig legaal.

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Topicstarter
Woolsocks werkt prima inderdaad. Wat ik ook vaak doe is cadeaubonnen op Amazon.

• Hamscho
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 20-04 20:38
Ik zit komende zomer in Maleisië - lees bovenstaande dat het omwisselen ‘duur’ is - geen ervaring mee. Resumé toch maar eens naar revolut kijken dus?

• db I Delirium
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-04 08:18
Lijkt erop dat het nu klaar is:
Dear Bybit Card holder,

Bybit Card: Your transaction of *.** EUR to CRV*Jumbo ********** on 2026-04-16 16:01:22 failed: Card is currently frozen. You may unfreeze the card in the Card Dashboard.
Hij is niet frozen, heb hem wel al een keer bevroren en weer ontdooid maar zelfde resultaat...

• thierry1982
db I Delirium schreef op donderdag 16 april 2026 @ 18:19:

[...]

Hij is niet frozen, heb hem wel al een keer bevroren en weer ontdooid maar zelfde resultaat...
Was dit een GBIT of een nieuwe transactie?

• karakedi
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12:46
Hamscho schreef op donderdag 16 april 2026 @ 17:06:
Ik zit komende zomer in Maleisië - lees bovenstaande dat het omwisselen ‘duur’ is - geen ervaring mee. Resumé toch maar eens naar revolut kijken dus?
Hoewel het weinig met bybit te maken heeft en off topic is. Heeft Revolut een van de betere wisselkoersen. Een andere optie zou Wise zijn. Zij hebben ook gunstige wisselkoers.
Revolut brengt wel extra kosten in rekening voor betalingen de weekenden. Wise heb ik geen ervaring mee, heb met wise geen betalingen gedaan in een non EU land

• Kallie123
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 17-04 00:00
db I Delirium schreef op donderdag 16 april 2026 @ 18:19:

[...]

Zelfde heb ik vandaag ook op eens. Volgens mij zijn er issues bij Bybit zelf. Hopelijk morgen weer gefixed.

• db I Delirium
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-04 08:18
thierry1982 schreef op donderdag 16 april 2026 @ 20:52:
[...]

Was dit een GBIT of een nieuwe transactie?
Het was een GBIT maar vanochtend werkte dezelfde transactie en andere ook weer. Dus een hick-up
edit:
Kreeg nu net ook deze melding na inloggen bij Bybit:
Card Transaction Notice

A recent transaction on your Bybit Card (EUR) may have been declined with a card frozen error. Please rest assured that your card is active.
This was caused by a temporary technical issue, which has now been resolved. You may attempt the transaction again.
We apologise for any inconvenience caused. If you have any questions, please feel free to contact our support team.

[ Voor 48% gewijzigd door db I Delirium op 17-04-2026 11:03 . Reden: extra info toegevoegd ]

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Topicstarter
SN3 schreef op woensdag 15 april 2026 @ 18:02:
Deze maand naar de Alpha tier gegaan. Maar als ik even reken dan heb je in de Alpha tier toch niet veel aan die 100% cashbacks (spotify, netflix, ...)?
Want 4% van 3500 is al 140€ Cashback, dan schiet er maar 10€ over voor een 100% cashback. Dat volstaat alleen voor amazon prime ofzo, maar niet meer voor netflix en spotify.
Leuk he. 150 euro gratis geld en er niet bij mee zijn.

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

knakworst schreef op vrijdag 17 april 2026 @ 18:09:
[...]

Ik sta ook iedere keer weer te janken als ik Spotify 100% rebate krijg, denk dat ik er maar mee ga stoppen en weer betalen met mijn normale bank ;( :w

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:39
Ik heb nu iets meer dan 3500 euro gespendeerd met mijn bybit card. Ik had gedacht dat ik met ingang van volgende maand dan pas level hoger zou gaan, maar het lijkt erop als ik direct in de hogere tier zit?

Cashback is van 50/50 naar 50/150 gegaan. Betekent dat dat ik deze maand nog 100 euro cashback kan verdienen?

• Flexion1
outlandos schreef op zaterdag 18 april 2026 @ 10:26:
Ik heb nu iets meer dan 3500 euro gespendeerd met mijn bybit card. Ik had gedacht dat ik met ingang van volgende maand dan pas level hoger zou gaan, maar het lijkt erop als ik direct in de hogere tier zit?

Cashback is van 50/50 naar 50/150 gegaan. Betekent dat dat ik deze maand nog 100 euro cashback kan verdienen?
Ja klopt.

• Mr. Jinx
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
SN3 schreef op woensdag 15 april 2026 @ 18:02:
Kan aan mij liggen, maar ik snap jouw beredenering niet?
In de Alpha tier kun je maximaal 150 euro cashback krijgen.
Of je dat nu verbruikt met reguliere aankopen of met prime/netflix/etc, dat maakt toch niet uit?

• Mzll
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22-04 08:54
Ja snap hem. Inderdaad nog maar € 10 naast die 4% over 3500. Want je moet wel € 3500 uitgeven om in dezelfde Tier te blijven de maand erna.

• Acidrain
  • Laatst online: 07:16
Stelletje rekenwonders... Die 100% cashbacks is ook gewoon geld wat je eerst uitgeeft met je CC en telt dus mee voor je 3500 uitgave.
4% van 3500 is inderdaad 140. Maar die 10 euro verschil verreken je dus niet met je 100% cashbacks..

Je moet alle 100% cashbacks bij elkaar optellen en dat getal trek je van de 150 max cashback af.
Het getal wat daar uitkomt is 4% van het bedrag wat je dan nog uit moet geven om de max cashback van 150 te halen.
Dat staat dus los van de 3500 die je sowieso moet uitgeven om in je tier te blijven.

[ Voor 39% gewijzigd door Acidrain op 19-04-2026 07:59 ]

Jacobus 9 | 5KW MHI | 2x 2KW MHI | 150L Inventum, Eddi | 3600WP Enphase | Zendure 2400AC 8,64kWh | Ecoflow Delta Pro 3.6kWh | 450x Nera | Home Assistant

• SN3

SN3

Belg

knakworst schreef op vrijdag 17 april 2026 @ 18:09:
[...]

Dat maak jij ervan maar is niet wat ik getypt heb.

• SN3

SN3

Belg

outlandos schreef op zaterdag 18 april 2026 @ 10:26:

Klopt en tip (in aansluiting bij mijn eerdere post):
Vul die 100€ met 100% cashbacks,
Zelf heb ik 3x spotify en 2 x Netflix gegbit om de 100€ te vullen. Nu kan ik de komende maanden alpha tier behouden zonder 100% CB’s te missen.

(Want voor mij gaat deze thread voornamelijk om het max uit de kaart te halen, vandaar ook mijn eerdere opmerking in deze thread waar ik rare reacties op terug krijg)

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Topicstarter
SN3 schreef op zondag 19 april 2026 @ 14:16:
[...]

Dat maak jij ervan maar is niet wat ik getypt heb.
Je typt wel de feiten uit met dat je niet nog méér cashback krijgt, dan bovenop de 4% over 3500 euro. Voelt een beetje als een verontwaardiging maar goed dat je er wel blij mee bent. Verder klopt je redenering perfect. Zie ook dit bericht van 11 maanden terug:
knakworst schreef op vrijdag 20 juni 2025 @ 08:45:
[...]

Nee 500 euro uitgeven, 10 euro cashback, vervolgens heb je 40 euro voor abonnementen. Dat lijkt me de beste deal, 'gratis' Netflix, Amazon, Spotify...

Mensen met een gat in de hand die de 3500 per maand halen, kunnen voor de volgende tier gaan. Maar 3500*4% is vrijwel gelijk aan de maximale cashback van USD150 per maand, dus dan heb je geen voordeel van de abonnementen.

Nu heb ik zelf Netflix en Spötify via Turkije en India lopen dus heb er niet zoveel aan, ChatGPT heb ik niets aan want heb Perplixity, Amaazon vorig jaar december voor een jaar verlengd, misschien eens naar Tradingview kijken.

• SN3

SN3

Belg

De 25€ vouchers zijn verdwenen uit de rewards market, hopelijk maar tijdelijk.

• Frankisback
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online
SN3 schreef op maandag 20 april 2026 @ 11:51:
De 25€ vouchers zijn verdwenen uit de rewards market, hopelijk maar tijdelijk.
Gister nog 3 vouchers gekocht, afwachten maar weer.

• vickypollard
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12:58
Oei ja, ik was er ook nog net op tijd bij dan

• Acidrain
  • Laatst online: 07:16
Halverwege vorige maand heeft Bybit een update uitgevoerd aan het cashback systeem en sindsdien werkt Auto Cashback niet meer.
Keertje auto cashback uitzetten en weer aanzetten (en evt aanpassen naar de gewenste valuta) heeft het bij mij opgelost.

Jacobus 9 | 5KW MHI | 2x 2KW MHI | 150L Inventum, Eddi | 3600WP Enphase | Zendure 2400AC 8,64kWh | Ecoflow Delta Pro 3.6kWh | 450x Nera | Home Assistant

• vahazabe
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 13:53
Acidrain schreef op woensdag 22 april 2026 @ 18:23:
Halverwege vorige maand heeft Bybit een update uitgevoerd aan het cashback systeem en sindsdien werkt Auto Cashback niet meer.
Keertje auto cashback uitzetten en weer aanzetten (en evt aanpassen naar de gewenste valuta) heeft het bij mij opgelost.
Ik had hier afgelopen nacht voor het eerst in een maand weer eens auto cashback uitgekeerd zonder er iets aan gedaan te hebben, misschien werkt het nu weer fatsoenlijk....

• MTT
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

MTT

Mijn account bij Bybit is geblokkeerd, omdat ik eerst gegevens moet aanleveren over de herkomst van mijn geld. Dit netjes gedaan, rekeningafschriften van de laatste 4 maanden in plaats van 3 daarna nog een winst verlies overzicht en de kvk.

Dear Bybit Card User,

According to our regulatory obligations, you are required to complete a questionnaire as soon as possible, no later than UTC 2026-05-12. You can access the questionnaire via the Support Hub or through this link: https://www.bybit.eu/fiat/trade/appeal/....

You may continue using your card until that date. However, if you fail to provide the required information by then, your card will be blocked.

Regards,
The Bybit Card Team

Kat in het bakkie zou je denken. Maar nee, ze willen mijn 24 pagina's tellende aangifte van mijn accountant hebben.
Nou dat denk ik niet.
Ik geef alleen 3600 euro per maand uit met de bybit card via gbit van curve
Ik kan mijn geld ook niet meer overboeken.
Dat wordt dus een zaak. Iemand dit al eerder bij de hand gehad?

Ze zijn ook niet aangesloten bij het kifid

En op internet wordt gezegd door accountants dat het een teringbende is bij bybit.

[ Voor 36% gewijzigd door MTT op 23-04-2026 21:30 ]

• karakedi
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12:46
Maak je klacht kenbaar via trustpilot. Dat kan helpen. Ik ben onderhand de KYC ook zat van diverse crypto platformen. Storten is geen probleem, na 3 a 4 maanden volgt een uitgebreid KYC. Tegenwoordig wacht ik niet de uitslag van KYC af en trek mijn account leeg

• Snaak123
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 07:27
Kreeg ook de vraag om laatste 3 salarisstroken op te sturen en bank statements etc. Heb het maar gewoon gedaan, maar vervelend om te horen dat je zulk gezeik met ze kunt hebben

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 09:16
In het telegram kanaal regent het ook meldingen betreffende 'compliance'. Het is ronduit schandalig wat bybit durft te vragen aan documentatie: Tot complete belastingaangiftes aan toe!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Topicstarter
Domino schreef op vrijdag 24 april 2026 @ 08:45:
In het telegram kanaal regent het ook meldingen betreffende 'compliance'. Het is ronduit schandalig wat bybit durft te vragen aan documentatie: Tot complete belastingaangiftes aan toe!
Leuk he, MICAR. Het is echt niet de hobby van Bybit om al die gegevens te verzamelen.

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

knakworst schreef op vrijdag 24 april 2026 @ 09:24:
[...]

Leuk he, MICAR. Het is echt niet de hobby van Bybit om al die gegevens te verzamelen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0PPVVhXQ3ZT7Z-E6mtU_lA09c2I=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/urMHMIHhZxQScctSqsn1L0rj.gif?f=user_large
Pagina: 1 ... 29 30 Laatste