Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik dacht precies hetzelfde, wat een pannekoek. Altijd balverlies, rare dingetjes. In de winter een nieuwe.OMX2000 schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 22:44:
Psv kan rustig op zoek naar een nieuwe keeper…
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
[ Voor 50% gewijzigd door carpebios op 04-11-2025 22:50 ]
Dat is wel lachwekkend . Kramp van het in het doel staan .carpebios schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 22:49:
Tuurlijk, de keeper zit weer eens.
Maar PSV moet ook gewoon beter spelen ,ben je niet afhankelijk van die clowns
Ze spelen niet in de Kuip…carpebios schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 22:49:
4 minuten? Belachelijk.
Nee dat was IglosNielz123 schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 22:49:
Is die Ortega vroeger kapitein geweest?
Dat was wel ff geleden!
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
En nu 1 minuut nog, ipv 89 minuten blessuretijd.
Lastige wedstrijd.
1-1 mag je dan blij mee zijn
Zou best wel eens waar kunnen zijnsNielz123 schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 22:49:
Is die Ortega vroeger kapitein geweest?
Regeren is vooruitschuiven
Hetzelfde geldt voor die Podence , binden zo 3 man aan zich .
“Dan wordt het 1-0 en dan wordt het alleen maar lastiger”
Ja kan ik dat interview nog ergens terugkijken ?sNielz123 schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 22:59:
Mooi interview.
“Dan wordt het 1-0 en dan wordt het alleen maar lastiger”
Serieus ,die interviews zijn vaak echt nutteloos. Open deuren festijn.
Snap ook niet dat de analisten dan stil steeds moeten zijn omdat er dan weer iemand voor de camera komt.
Misschien kan de trainer nog iets bijzonders zeggen maar die spelers zijn allemaal papegaaien van de media trainingen
Moet die trainer geen Heitinga hetenHarribo schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 23:03:
[...]
Misschien kan de trainer nog iets bijzonders zeggen
Las gister in een artikel dat ie weer begon met z'n "we willen vanuit onze eigen kracht spelen", wat dat ook mag zijn want 2x de bal naar de juiste kleur spelen is al vrij veel gevraagd.
PSV weinig gezien, had Ziggo Switch aan staan. Waren een aantal zeer leuke potjes (hoogtepunt toch wel die goal van van de Ven, poh). Maar een late 1-1 in een (kennelijk) moeilijke uitwedstrijd, prima. Toch een puntje gepakt. Dat zie ik ons niet doen vanavond
Heb je dat interview bij Ziggo meegekregen? Die man is onverbeterlijk hoor. Ik heb het idee dat hij in een parallel universum leef. Aandoenlijk.
Wat ik vooral erg vind is dat je hem aanstelt. Als je toch een uurtje met ‘m kletst dan heb je toch al door dat hij veel te licht is?
XXXVI
Nee, wil ik dat?ephymerous schreef op woensdag 5 november 2025 @ 08:36:
[...]
Heb je dat interview bij Ziggo meegekregen?
Die uitspraak waar ik naar refereerde las ik in een artikel op Nu.nl.
Dat wil je niet, een bevestiging van wat veel mensen al voor zijn aanstelling wisten. Ongeschikt.JEightyFive schreef op woensdag 5 november 2025 @ 08:44:
[...]
Nee, wil ik dat?![]()
Die uitspraak waar ik naar refereerde las ik in een artikel op Nu.nl.
Het is wachten op zijn ontslag. Tegen Galatasaray en Utrecht zie ik Ajax precies nul punten halen.
XXXVI
Zolang hij blijft weigeren om dieper op zaken in te gaan dan de globale tegeltjeswijsheden heeft Heitinga interviewen, of de artikelen lezen, zeer weinig zin.JEightyFive schreef op woensdag 5 november 2025 @ 08:14:
Moet die trainer geen Heitinga heten
Las gister in een artikel dat ie weer begon met z'n "we willen vanuit onze eigen kracht spelen", wat dat ook mag zijn want 2x de bal naar de juiste kleur spelen is al vrij veel gevraagd.
Als hij bedoelt dat Ajax zelf balbezit niet als doel moet stellen en de dreiging voornamelijk moet halen uit goed uitgespeelde tegenaanvallen en individuele klasse dan heeft hij helemaal gelijk. Maar ergens durf ik niet te garanderen dat hij dat ook zo bedoeld.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik denk dat Heitinga niet eens in staat is om zaken op deze manier te verwoorden, laat staan ze over te brengen op een spelersgroep.Gonadan schreef op woensdag 5 november 2025 @ 09:02:
[...]
Als hij bedoelt dat Ajax zelf balbezit niet als doel moet stellen en de dreiging voornamelijk moet halen uit goed uitgespeelde tegenaanvallen en individuele klasse dan heeft hij helemaal gelijk. Maar ergens durf ik niet te garanderen dat hij dat ook zo bedoeld.
Eric, Signing off !!
Ik weet het niet, daar zijn we dan weer niet bij. Hij houdt ook van een obstinate houding en dat helpt niet mee.Eric H schreef op woensdag 5 november 2025 @ 09:22:
Ik denk dat Heitinga niet eens in staat is om zaken op deze manier te verwoorden, laat staan ze over te brengen op een spelersgroep.
Als hij nu gewoon één keer een goed inhoudelijk interview met diepgang zou doen en zich niet meteen aangevallen te voelen dan zou dat zoveel rust rondom hem kunnen brengen.
Het feit dat ze zo iets voor de hand liggends niet gedaan hebben betekent dat óf hij daadwerkelijk stronteigenwijs is, óf hij kan het gewoon écht niet. Beide scenario's niet heel positief.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Vond dat in de begintijd van Veerman bij PSV wel leuk. Die zei nog eens wat.Harribo schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 23:03:
[...]
Ja kan ik dat interview nog ergens terugkijken ?
Serieus ,die interviews zijn vaak echt nutteloos. Open deuren festijn.
Snap ook niet dat de analisten dan stil steeds moeten zijn omdat er dan weer iemand voor de camera komt.
Misschien kan de trainer nog iets bijzonders zeggen maar die spelers zijn allemaal papegaaien van de media trainingen
Sjaak PolaksNielz123 schreef op woensdag 5 november 2025 @ 09:28:
[...]
Vond dat in de begintijd van Veerman bij PSV wel leuk. Die zei nog eens wat.
Edit voor de mensen die hem niet kennen of ook nog even willen genieten:Dat accent ook. Heerlijk
[ Voor 40% gewijzigd door JEightyFive op 05-11-2025 10:39 ]
Hij en Ajax hebben een resultaat nodig.ephymerous schreef op woensdag 5 november 2025 @ 08:48:
[...]
Dat wil je niet, een bevestiging van wat veel mensen al voor zijn aanstelling wisten. Ongeschikt.
Het is wachten op zijn ontslag. Tegen Galatasaray en Utrecht zie ik Ajax precies nul punten halen.
Bij 0 punten deze week lijkt me een ontslag inderdaad onhoudbaar.
Twee keer een gelijkspel en Johnny mag blijven. Zoiets?
Tja, Twente had Ajax normaal gesproken ook dik verloren, zeker na die eerste helft.ephymerous schreef op woensdag 5 november 2025 @ 08:48:
[...]
Dat wil je niet, een bevestiging van wat veel mensen al voor zijn aanstelling wisten. Ongeschikt.
De wonderen zijn de wereld nog niet uit
Het is net welke helft ze van de wedstrijd tegen Twente als maatstaf willen nemen. Dat leek mij een no-brainer maar na de wedstrijd tegen Heerenveen ben ik er nog niet over uit wat ze nu eigenlijk willen.LZ86 schreef op woensdag 5 november 2025 @ 14:03:
Tja, Twente had Ajax normaal gesproken ook dik verloren, zeker na die eerste helft.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
PSV doet me aan Liverpool denken op dit moment. Spelen ze tegen een ploeg die wil meevoetballen dan gaat het meestal heel goed, spelen ze tegen een ploeg die ze afjaagt en zonder te gaan opbouwen meteen die bal naar voren rost richting de spits, dan krijgen ze het moeilijkLZ86 schreef op woensdag 5 november 2025 @ 14:04:
Damn zeg wat viel PSV gister tegen. Onnodig puntverlies. Kijken of ze in de competitie ook weer steken gaan laten vallen.
Jong Ajax dus?Megupe schreef op woensdag 5 november 2025 @ 15:17:
Goed, espn is verlopen. Maar heb nog wrl ziggo, dat wordt vanmiddag voor het eten dan helaas toch maar ajax kijken...
edit: naja, youth league bedoel ik, dat is natuurlijk niet met jong Ajax
[ Voor 13% gewijzigd door toolkist op 05-11-2025 15:51 ]
De wonderen zijn de wereld nog niet uit.. maar die voorhoede van Galatasaray is echt wel van hoog Champions League niveau. Dan eerder 3-2 maar dat lijkt me een utopie. We gaan het zien!mavaros schreef op woensdag 5 november 2025 @ 16:28:
Ik heb zo'n gevoel dat Ajax vanavond per ongeluk met 3-0 gaat winnen.
Ik zie dat echt niet gebeuren, maar voor het Nederlandse voetbal zou dat natuurlijk erg prettig zijn. Daarnaast hebben ze de punten natuurlijk ook keihard nodig.mavaros schreef op woensdag 5 november 2025 @ 16:28:
Ik denk een gelijkspel. Idem voor Feyenoord morgen (hoop ik).
Dat was meer geluk dan wijsheid. Het kan natuurlijk maar ik acht het onwaarschijnlijk dat ze vanavond weer zoveel geluk hebben.LZ86 schreef op woensdag 5 november 2025 @ 14:03:
[...]
Tja, Twente had Ajax normaal gesproken ook dik verloren, zeker na die eerste helft.
XXXVI
Dat was mijn romantische blik op het voetbal, met clubbril op.DutchOwnage schreef op woensdag 5 november 2025 @ 17:07:
[...]
Ik zie dat echt niet gebeuren, maar voor het Nederlandse voetbal zou dat natuurlijk erg prettig zijn. Daarnaast hebben ze de punten natuurlijk ook keihard nodig.
Ik denk een gelijkspel. Idem voor Feyenoord morgen (hoop ik).
Ik denk dat Ajax vanavond hooguit blij mag zijn als ze überhaubt een puntje pakken. Maar als je naar het huidige Ajax kijkt en naar hun spel op het veld, vrees ik het ergste.
Feyenoord geef ik veel meer kans. Die hebben het beter voor elkaar daarzo.
Ik zie Ajax best wel scoren, zonder Gündogan speelt Gala erg chaotisch, met Gündogan houden ze de rust erin.mavaros schreef op woensdag 5 november 2025 @ 16:28:
EU DNS: 86.54.11.100
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Hwang er weer lang uit begrijp ik. Targhalline heeft een hersenschudding dus dat duurt niet lang mag ik hopen. Maar nog maar twee middenvelders over van de zes.Agent47 schreef op woensdag 5 november 2025 @ 20:13:
Daar is ons blessure probleem weer
Hoe verzin je het ook, Regeer als hangende rechtsbuiten
En begin van het seizoen gaf hij aan weinig te gaan rouleren. Farioli werd daarom verguisd
[ Voor 37% gewijzigd door ephymerous op 05-11-2025 20:22 ]
XXXVI
Regeer niet als 6? Dat was wat ik wel had begrepen gisteren.ephymerous schreef op woensdag 5 november 2025 @ 20:18:
Ah Heitinga verrast niet met de opstelling. Weer een andere basis en weer legio spelers op de niet eigen positie, dat wordt niets
Hoe verzin je het ook, Regeer als hangende rechtsbuiten![]()
En begin van het seizoen gaf hij aan weinig te gaan rouleren. Farioli werd daarom verguisd
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Ja Hwang heeft winterstop. Targhaline bijna terug. Steijn bijna terug.D-e-n schreef op woensdag 5 november 2025 @ 20:17:
[...]
Hwang er weer lang uit begrijp ik. Targhalline heeft een hersenschudding dus dat duurt niet lang mag ik hopen. Maar nog maar twee middenvelders over van de zes.
Morgen een middenveld met Smal, Timber, Valente denk ik.
VI stelt het, op zes is ie net zo ongeschikt.Quad schreef op woensdag 5 november 2025 @ 20:23:
[...]
Regeer niet als 6? Dat was wat ik wel had begrepen gisteren.
Toch wel bijzonder wat Heitinga presteert. Ik heb geen enkele spanning en de uitslag boeit me in zekere zin niet. Hij heeft al het “Ajax plezier” weggenomen.
[ Voor 34% gewijzigd door ephymerous op 05-11-2025 20:30 ]
XXXVI
Wie moet ie dan opstellen. Moro?ephymerous schreef op woensdag 5 november 2025 @ 20:26:
[...]
VI stelt het, op zes is ie net zo ongeschikt.
Toch wel bijzonder wat Heitinga presteert. Ik heb geen enkele spanning en de uitslag boeit me in zekere zin niet. Hij heeft al het “Ajax plezier” weggenomen.
Ja? Uiteindelijk maakt het ook niet uit wie hij opstelt want ze hebben geen idee wat ze moeten doen. Zolang een duidelijke tactiek ontbreekt wordt dat niet beter. Maar spelers op een voor hun vreemde positie neerzetten en continu husselen gaat zeker niet helpen.
XXXVI
Pluspunt voor Wietske op ziggo.
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Flickr PSN ID= cheironnl
Wat een toneel van een volwassen vent zeg, alsof iemand zo (tenzij iemand een epileptisch insult heeft) ligt te draaien als die pijn heeft.
[ Voor 82% gewijzigd door carpebios op 05-11-2025 21:04 ]
Sorry maar een rechtsbuiten moet gewoon een man passeren, voorzet/assist geven en af en toe een goal maken.ephymerous schreef op woensdag 5 november 2025 @ 20:46:
[...]
Ja? Uiteindelijk maakt het ook niet uit wie hij opstelt want ze hebben geen idee wat ze moeten doen. Zolang een duidelijke tactiek ontbreekt wordt dat niet beter. Maar spelers op een voor hun vreemde positie neerzetten en continu husselen gaat zeker niet helpen.
Moro doet geen van dat.
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Moet Mokio mee oppassen dat soort acties
Heitinga met z'n "het was de bal".HanG-BuiK-ZwijN schreef op woensdag 5 november 2025 @ 21:05:
aimag mokio blij zijn dat de var knipperde met zijn ogen
Ajax daarentegen is een organisatorisch nog niet goed en aan de bal ook los zand en komen duidelijk niveau te kort.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
XXXVI
ajax oogt als de dj detweiller remix van sandstorm kwa zand zooi . galatasaray had al kunnen scoren zonder de geweldige redding van pasveer.Hupske schreef op woensdag 5 november 2025 @ 21:15:
Galatasaray is een stuk beter. Zetten goed druk en aan de bal zelf lijkt het ook prima in orde.
Ajax daarentegen is een organisatorisch nog niet goed en aan de bal ook los zand en komen duidelijk niveau te kort.
Van Gaal zei dat het wel 2 a 3 jaar duurde voordat Ajax weer de oude is.ephymerous schreef op woensdag 5 november 2025 @ 21:16:
Heitinga zou het Ajax spel even terugbrengen… eerste 15 minuten 32% balbezit voor Ajax![]()
Ik vrees dat hij gelijk heeft .
Flickr PSN ID= cheironnl
Flickr PSN ID= cheironnl
Ajax had beter Valente kunnen kopen
Tijdsverschilletje, dus toch wel "het echte werk".toolkist schreef op woensdag 5 november 2025 @ 15:50:
[...]
Jong Ajax dus?
edit: naja, youth league bedoel ik, dat is natuurlijk niet met jong Ajax
Enige waar ik beetje bij van word is Pasveer. Maar het zegt al genoeg dat ik dat als "lichtpuntje" zie, pff wat saai.
Gelukkig is er ook een echt plan dit keer. Wat een trieste bedoeling zeg. Gaaei mag ook weer opdraven en die kan echt iets minder dan de helft van niks.ephymerous schreef op woensdag 5 november 2025 @ 21:16:
Heitinga zou het Ajax spel even terugbrengen… eerste 15 minuten 32% balbezit voor Ajax![]()
Iedereen wil te snel naar voren
Weghorst en Pasveer doen het nog wel aardig maar dat is echt te weinig natuurlijk
Nou Gloukh en Regeer kun je beter vervangen . Hoewel Regeer nog wel zijn tanden erin probeert te zetten .Typhone schreef op woensdag 5 november 2025 @ 21:26:
Komende tijd wordt dit de opstelling van Ajax vrees ik. Zo goed heeft Ajax al weken niet gespeeld. Geen doelpunt tegen, geen rode kaart. Het volgende plan van Johnny en Fred in de maak uit tegen FC Utrecht.
Veel slechter dan die 2 kan toch niet?
Gloukh krijgt ballen en is dan niet in staat om een goede pass te verzenden. Tenminste dat is wat ik zieTrishul schreef op woensdag 5 november 2025 @ 21:29:
Gloukh staat ook wel vaak alleen, of dubbel gedekt
Risico in je passing en spel, 1x hoeft de bal maar goed te zien om een mooie kans te creëren.
Wat mij nu verder opvalt is dat hij nagenoeg ook alleen maar vooruit wilt spelen, ipv een balletje terug.
Ajax lijkt in ieder geval iets meer grip op de wedstrijd te krijgen. Laatste 5/10 minuten in balbezit het beter voor elkaar.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
/f/image/izPIJ9yqq3dcgtHF6mBkAkt3.png?f=fotoalbum_large)