WP: ME SUZ-SWM80VA + ERST20D-VM2D || PV: 12.000Wp || Batterij: SigenStor 12kW + 24kWh || A++++ 151m2 570m3 || Laadpaal: VoltTime One Business || Auto: Leapmotor B10 Design Pro Max 67,1 kWh
Goedenavond,
Allereerst zeer blij met dit forum.
Ik lees al tijdje mee. Na 8 september staat bij ons een SigenStor 15 kW met 27 kWh. In mijn enthousiasme heb ik mij gelijk aangemeld bij Frank met als reden de VPP. Helaas kan ik weinig Frank fans ontdekken in dit forum. Ik maak hieruit op dat Sigen AI Max-Profit voor mij de beste keuze lijkt te zijn. Jaarlijks energieverbruik is 14000 kWh.
Nu heb ik de start post gescand naar de in en verkoop settings voor FE in 2026 maar kom ze niet tegen.
Wat raden jullie mij aan hierin zolang ik nog aan FE vastzit?
Alvast bedankt voor je reactie.
Allereerst zeer blij met dit forum.
Ik lees al tijdje mee. Na 8 september staat bij ons een SigenStor 15 kW met 27 kWh. In mijn enthousiasme heb ik mij gelijk aangemeld bij Frank met als reden de VPP. Helaas kan ik weinig Frank fans ontdekken in dit forum. Ik maak hieruit op dat Sigen AI Max-Profit voor mij de beste keuze lijkt te zijn. Jaarlijks energieverbruik is 14000 kWh.
Nu heb ik de start post gescand naar de in en verkoop settings voor FE in 2026 maar kom ze niet tegen.
Wat raden jullie mij aan hierin zolang ik nog aan FE vastzit?
Alvast bedankt voor je reactie.
E208, ID3, 2x Easee Max, PV 6885 Wp zuid PV 2730 Wp oost.