Jaja, kan mij toevoegen aan dit topic.
Vanmiddag is de 7GT Privilege AWD in de launch edition nog besteld, nu het nog kon. Levering ergens in Juli.
Had 2 weken geleden in de 7X proefrit gemaakt, en dat beviel mij zo goed ondanks dat ik anti hoge auto’s ben dat de 7GT direct besteld moest worden, zeker nu de korting nog van toepassing is.
Wat een apparaat is dat zeg! Ik kom vanaf benzine en ga mijn weg wel vinden met opladen.
Voor de vorm ga ik nog naar Amsterdam tussen 5 & 8 maart, daar zal die dan te bezichtigen zijn.
Overigens voor het eerst dat ik een auto bestel, heb nog nooit eerder een proefrit gedaan in auto’s voorheen, weet altijd heel duidelijk wat ik wil en moet dat dan direct hebben vanuit de voorraad. Maar dit was toch wel bijzonder en de moeite waard om nog een paar maanden te wachten 😉
Ben stom verbaasd wat je ervoor krijgt voor je geld, de afwerking, comfort en opties zijn grandioos. Die vind je normaliter een paar segmenten verder pas.
Heb de auto in 11 verschillende wraps gezet om te kijken welke kleur het beste matched maar laat het uiteindelijk bij wit met enkele oranje accenten, zelfde als de rem klauwen.
Heb het gevoel dat Zeekr in een stroomversnelling zal gaan komen en wellicht dat onderhoud misschien bij de gewone Volvo kan? Of een Bosch car service.. we gaan het mee maken. Heb met iedere auto gezeik gehad, ongeacht premium merk of niet, heb vaak een maand met vervangend vervoer gezeten. Dat is nou eenmaal wat het is.
[
Voor 88% gewijzigd door
TweakersDerik op 24-02-2026 20:42
. Reden: kleur/wraps ideeen ]