Het grote Zeekr 7GT topic

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste
Acties:

• Ian_
  • Registratie: Juni 2025
  • Nu online
gunshooter schreef op dinsdag 24 maart 2026 @ 22:20:
[...]

ik woon in een huur appartement , en mag geen laadpaal plaatsen :'(
En nu weet ik nog niet of het goed is om elke week snel te laden bij de 7gt privilege 800v 100kw battij ??
400-, 800- of 900 V is irrelevant wat betreft snelladen. De grootste stressfactor voor de batterij is boven de 80% laden.

Daarnaast is het met NMC batterijen vooral dat de 80% regel geldt. Bij LFP is het zelfs aan te raden om naar 100% te laden (niet DC) gezien de BMS af en toe moeite krijgt met de juiste SoC% te tonen. Een laadsessie naar 100% reset dit.

• Tvdl2000
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 05-04 16:56
let wel, de 7X en 7GT laadt met maximaal 87KW op een 400V systeem lader

en voor de duidelijkheid de 75KWH accu van de zeekr 7GT is een LFP accu, de 100KWH accu is een NMC

[ Voor 47% gewijzigd door Tvdl2000 op 25-03-2026 13:15 ]

• Ian_
  • Nu online
Tvdl2000 schreef op woensdag 25 maart 2026 @ 13:14:
let wel, de 7X en 7GT laadt met maximaal 87KW op een 400V systeem lader

en voor de duidelijkheid de 75KWH accu van de zeekr 7GT is een LFP accu, de 100KWH accu is een NMC
400 V lader is in de praktijk voor 99% alleen bij Tesla’s hun laders het geval.

• Ledden
  • Registratie: Februari 2026
  • Laatst online: 02-04 20:39
Limbids schreef op dinsdag 24 maart 2026 @ 10:26:
[...]

Reken er niet op dat de 001 nog in geupgrade versie naar NL komt. Heb dat laatst gevraagd bij Zeekr in Zeist en verkoper gaf dat zelf aan. Mijn aanname is dat de 001 geheel uit het gamma gaat verdwijnen in NL.
Mij is al door 3 verschillende mensen van Zeekr verteld dat ze niet weten wanneer hij komt, in ieder geval niet dit jaar, maar dat ze hopen dat ergens volgend jaar de nieuwe 001 naar Nederland/Europa komt, alleen weten ze niet waar in dat jaar

• Ledden
  • Laatst online: 02-04 20:39
menno76 schreef op dinsdag 24 maart 2026 @ 16:20:
[...]

Ik snap helemaal dat je met drie kinderen kiest voor een auto met een extreem brede achterbank. Zelf zit ik eigenlijk nooit achterin en heb ik zelden tot nooit mensen achterin. Het enige wat zo’n grote achterbank voor mij zou betekenen, is dat ik nog meer spullen en drank mee kan nemen—en dat is alleen maar slecht voor m’n gezondheid 😄
Er wordt veel geroepen door de Duitse merken, maar in de praktijk blijkt dat niet altijd helemaal te kloppen. Dat geldt overigens ook voor Zeekr en andere merken. Op forums zie je dat de meeste mensen gemiddeld niet veel verder komen dan zo’n 250 kW, afhankelijk van de lader, de staat van de accu en allerlei andere factoren. Het wordt allemaal een beetje overdreven—je mag al blij zijn als je rond de 200 kW kunt laden.
Zelf rijd ik al negen jaar elektrisch en laad ik misschien één keer per maand publiek, omdat ik simpelweg niet zulke lange ritten maak. Ik vraag me ook af hoeveel mensen echt dagelijks bij Fastned staan; dan moet je structureel 400–500 km per dag rijden. Daarom vind ik laadsnelheid minder belangrijk dan een realistische range van zo’n 400–500 km. Voor vakanties snap ik het nog, maar ik kies geen auto om twee uur eerder aan te komen.
De 001 blijft een prachtige auto. Alleen oogt hij voor mij wat gedateerd en verwacht ik dat de nieuwe generatie meer te bieden heeft. Maar qua ruimte is hij echt ongeëvenaard, dus die keuze snap ik helemaal.
Iedereen heeft natuurlijk ook gewoon andere wensen. De 001 is qua techniek inderdaad niet echt nieuw meer, maar dat vind ik persoonlijk weer niet zo erg. Ik ergerde me bijvoorbeeld weer aan de soft close van de 7X, echt totaal overbodig haha. Maar zo vind iedereen andere dingen weer belangrijk.

Wat ik zelf erg vervelend vind bij Duitse auto’s zoals Audi, dat de auto zonder opties echt werkelijk niks heeft en alles weer met optiepakketten moet worden aangevuld. Dode hoek detectie hoort in dat segment gewoon standaard op zo’n auto vind ik, maar nee, daar moet je dan een pakket voor nemen voor 3000 euro, maar in datzelfde pakket zit dan weer gee head up, die zit dan weer in een ander pakket.

Maar zo hebben alle merken natuurlijk wel wat.

• Ian_
  • Nu online
Ledden schreef op donderdag 26 maart 2026 @ 07:23:
[...]

Mij is al door 3 verschillende mensen van Zeekr verteld dat ze niet weten wanneer hij komt, in ieder geval niet dit jaar, maar dat ze hopen dat ergens volgend jaar de nieuwe 001 naar Nederland/Europa komt, alleen weten ze niet waar in dat jaar
Zullen we de Zeekr 001 hier bespreken 🙏🏻
https://gathering.tweaker...ist_messages/2087698/last

• Fallout
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-04 21:31
YES! Mijn werkgever heeft zojuist goedkeuring gegeven voor een 7GT Privilege AWD.

Nu ben ik benieuwd naar de OTA changelog. Ik kan wel changelogs vinden van andere modellen, maar niet van de 7GT. Ik kan begrijpen dat deze er nog niet is voor NLD, maar wellicht is die van andere landen wel te vinden. Heeft iemand een goede source?

• Ian_
  • Nu online
Fallout schreef op donderdag 26 maart 2026 @ 15:52:
YES! Mijn werkgever heeft zojuist goedkeuring gegeven voor een 7GT Privilege AWD.

Nu ben ik benieuwd naar de OTA changelog. Ik kan wel changelogs vinden van andere modellen, maar niet van de 7GT. Ik kan begrijpen dat deze er nog niet is voor NLD, maar wellicht is die van andere landen wel te vinden. Heeft iemand een goede source?
Niet beschikbaar gezien de firmware nog niet uit is in Nederland. Het enige wat misschien hetzelfde kan zijn is die van de 7X

• sam0223
  • Registratie: Maart 2026
  • Laatst online: 04-04 18:26
Goedenavond allemaal,

ik mag van mijn werkgever een nieuwe lease auto uitzoeken en ik heb de voorkeur voor de core versie (ivm budget). Ik hecht zelf veel waarde aan een goed audiosysteem in mijn auto, maar ik zag in de configuratie dat de zeekr sound pro niet op de core versie zit. Weet iemand of het standaard audio systeem volstaat? zelf heb ik een proefrit gemaakt in de 7x en hierin vond ik het audio systeem niet super, als je dit bijvoorbeeld vergelijkt met een tesla model 3 :-(

Ook zijn de stoelen niet compleet van leer. Iemand ervaring met de standaard stoelen? wellicht een gewetensvraag op dit forum. Maar als jullie mogen kiezen tussen de facelift cupra born met performance uitvoering (veel opties) of een 7gt core versie, welke voorkeur zouden jullie hebben?

• Ian_
  • Nu online
sam0223 schreef op donderdag 26 maart 2026 @ 20:02:
Goedenavond allemaal,

ik mag van mijn werkgever een nieuwe lease auto uitzoeken en ik heb de voorkeur voor de core versie (ivm budget). Ik hecht zelf veel waarde aan een goed audiosysteem in mijn auto, maar ik zag in de configuratie dat de zeekr sound pro niet op de core versie zit. Weet iemand of het standaard audio systeem volstaat? zelf heb ik een proefrit gemaakt in de 7x en hierin vond ik het audio systeem niet super, als je dit bijvoorbeeld vergelijkt met een tesla model 3 :-(

Ook zijn de stoelen niet compleet van leer. Iemand ervaring met de standaard stoelen? wellicht een gewetensvraag op dit forum. Maar als jullie mogen kiezen tussen de facelift cupra born met performance uitvoering (veel opties) of een 7gt core versie, welke voorkeur zouden jullie hebben?
Persoonlijk kan ik niet leven met een standaard auto en geen opties. Dan liever een goedkoper base model + opties.

Waarom kijk je niet naar de nieuwe Xpeng G6 of Xpeng P7+.

Zelf rijdt ik een 7X met Nappaleer maar hoor goede verhalen over de standaard stoelen.

• sam0223
  • Laatst online: 04-04 18:26
Ian_ schreef op donderdag 26 maart 2026 @ 20:05:
[...]

Persoonlijk kan ik niet leven met een standaard auto en geen opties. Dan liever een goedkoper base model + opties.

Waarom kijk je niet naar de nieuwe Xpeng G6 of Xpeng P7+.

Zelf rijdt ik een 7X met Nappaleer maar hoor goede verhalen over de standaard stoelen.
Nee ik heb ook liever een auto met opties. maar ben stiekem een beetj verliefd geworden op de 7gt :P

Heb inderdaad ook gekeken en gereden in de zpeng g6. kan alleen niet wennen aan dat futuristische geluid onder de 30 km/h. moeilijke keuze....

• FrenzyFreak
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11:29
@sam0223 Als je het audiosysteem van de Xpeng G6 ook echt gebruikt, hoor je daar nog maar weinig van. Maar ik snap dat je de 7GT mooier vindt...

• itsme9x
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09:01
sam0223 schreef op donderdag 26 maart 2026 @ 20:36:
[...]

Nee ik heb ook liever een auto met opties. maar ben stiekem een beetj verliefd geworden op de 7gt :P

Heb inderdaad ook gekeken en gereden in de zpeng g6. kan alleen niet wennen aan dat futuristische geluid onder de 30 km/h. moeilijke keuze....
Emm hoe vaak rij je onder de 30? Toch alleen bij vertrek en aankomst en af en toe een verkeerslicht?

• Ian_
  • Nu online
itsme9x schreef op vrijdag 27 maart 2026 @ 08:38:
[...]

Emm hoe vaak rij je onder de 30? Toch alleen bij vertrek en aankomst en af en toe een verkeerslicht?
Ik zat laatst bij een collega in de auto [NEW] Xpeng G6 AWD Performance 'Black Edition en het geluid is echt heel irritant. Je hebt meerdere opties maar echt niet fijn. De Zeekr 7X heeft een heel rustig zoemend geluid wat niet opvalt en ook niet irritant is.

P.S. ik rij ook gewoon 30 km/h in Amsterdam en in woonwijken, dan wordt de Xpeng heel irritant om te rijden.

• seezu
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12:19
sam0223 schreef op donderdag 26 maart 2026 @ 20:02:
Goedenavond allemaal,

Dan zou ik nog een klein weekje afwachten, want tot eind maart staan de Launch Editions online wat weinig configureerbaar is. Na 1 april zou je in principe een Core kunnen bestellen met opties, zoals de Zeekr Premium Sound, maar pin me er niet op vast.

• Ian_
  • Nu online
seezu schreef op vrijdag 27 maart 2026 @ 11:30:
[...]

Dan zou ik nog een klein weekje afwachten, want tot eind maart staan de Launch Editions online wat weinig configureerbaar is. Na 1 april zou je in principe een Core kunnen bestellen met opties, zoals de Zeekr Premium Sound, maar pin me er niet op vast.
Kleine kans dat dit gaat gebeuren. Kijk maar naar de 7X

• Tvdl2000
Bestelling van de 7gt priveledge in silver met trekhaak is als het goed is vandaag eindelijk rond gemaakt. Zaten pas contractuele haken en ogen aan maar allemaal niet onoverkoombaar. Eind december loopt t oude contract af met de PS2 en dan gelijk over naar de 7gt

• menno76
  • Registratie: Oktober 2025
  • Laatst online: 13:32
vraagje: Weet iemand of je bij de privilege een soort eco stand hebt die accuverbruik minimaliseert en of dan 1 van de 2 motoren uitgeschakeld wordt? Las zoiets bij de 7X maar kan niet terugvinden.

• Ian_
  • Nu online
menno76 schreef op vrijdag 27 maart 2026 @ 13:39:
vraagje: Weet iemand of je bij de privilege een soort eco stand hebt die accuverbruik minimaliseert en of dan 1 van de 2 motoren uitgeschakeld wordt? Las zoiets bij de 7X maar kan niet terugvinden.
Correct, je kan de auto in 6 standen zetten:
  1. ECO
  2. COMFORT
  3. SPORT
  4. INDIVIDUAL
  5. SNOW
  6. OFF-ROAD

• MrJG
  • Laatst online: 04-04 18:06
In de 7X is er een scherm om het panoramadak te sluiten. De 7GT heeft dat niet. Heeft iemand bij de bezichtiging van de 7GT kunnen zien/vragen of het dak voldoende zonlicht en -warmte tegenhoudt?

• Ruben.
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11:51
MrJG schreef op vrijdag 27 maart 2026 @ 14:46:
In de 7X is er een scherm om het panoramadak te sluiten. De 7GT heeft dat niet. Heeft iemand bij de bezichtiging van de 7GT kunnen zien/vragen of het dak voldoende zonlicht en -warmte tegenhoudt?
Ik heb hem alleen in de showroom gezien, dus niet kunnen inschatten met zonlicht en of het genoeg is. Maar het dak van 7GT was duidelijk meer getint dan de 7X.

• Fallout
Volgens diverse australische reviews op youtube zit dat wel goed

• Ian_
  • Nu online
Het heeft meerdere coatings en is prima.

• TweakersDerik
  • Registratie: Januari 2026
  • Laatst online: 31-03 05:59
Die 80% wat men overal roept is na miljoenen electrische auto’s aan data gecorrigeerd naar 65%

tussen 20 - 65% zou het beste zijn voor de levensduur.
Maar goed, wat maakt het ook uit. Je zal dingen moeten gaan afwegen tegen elkaar. Ik ga straks iedere dag even een stopje maken bij fastned aan de snelweg, rammen naar 80% en door.

YouTube: Kijk deze Video Voordat je een EV Koopt

• menno76
Ian_ schreef op vrijdag 27 maart 2026 @ 14:12:
[...]

Correct, je kan de auto in 6 standen zetten:
  1. ECO
  2. COMFORT
  3. SPORT
  4. INDIVIDUAL
  5. SNOW
  6. OFF-ROAD
bedankt! weet je toevallig od bij Eco dan 1 motor uit gaat en dus aanzienlijk meer bereik oplevert. Is de WLTP eigenlijk op ECO berekend...

• menno76
Voor diegene die wat meer willen weten over de daadwerkelijke range ipv de WLTP vind ik deze site wel handig: https://www.whattherange....che-auto/121588/Zeekr-7GT

• menno76
itsme9x schreef op vrijdag 27 maart 2026 @ 08:38:
[...]

En in steeds meer grote steden in hele binnenstad waar je max 30 mag....

• Ian_
  • Nu online
menno76 schreef op zaterdag 28 maart 2026 @ 08:14:
[...]

bedankt! weet je toevallig od bij Eco dan 1 motor uit gaat en dus aanzienlijk meer bereik oplevert. Is de WLTP eigenlijk op ECO berekend...
Bij de Privilege versie in ECO heb je basically een Long Range.

7X LR WLPT 620 km ongeveer
7X Privilege WLPT ECO 600 km ongeveer

Daarom kiest iedereen een privilege als het budget het toelaat.

• DNLK
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13:13
menno76 schreef op zaterdag 28 maart 2026 @ 08:16:
Voor diegene die wat meer willen weten over de daadwerkelijke range ipv de WLTP vind ik deze site wel handig: https://www.whattherange....che-auto/121588/Zeekr-7GT
Berekening is gebaseerd op de laadpasdata, welke laadpasdata dat dan? Aangezien de auto hier nog nergens rijd. Wat een onzin site.

• Ian_
  • Nu online
DNLK schreef op zaterdag 28 maart 2026 @ 12:21:
[...]

Berekening is gebaseerd op de laadpasdata, welke laadpasdata dat dan? Aangezien de auto hier nog nergens rijd. Wat een onzin site.
De website is bullshit, kijk maar naar het verbruik fabriek. Deze komt bij lange na niet overeen wat er op de website staan.

Hier een 7X LR, real range van een jaar rijden:
- Zomer 560 tot 580 km
- Winter 400 tot 440 km
Rij wel veelal op ECO stand.

• Dani86
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 05-04 14:36

Dani86

AeroGeek

Donderdag even bij Zeekr in huis ter heide gaan kijken.

De 7GT stond er niet. Wel twee 7xen.

Heb er een beetje mixed feelings bij de eerst indruk. Tegenvaller was de kofferbak tov de model Y. Mijn inziens staat de achterbank veel te ver naar achteren. Mijn kinderen hebben zoveel beenruimte helemaal niet nodig.

De bestuurdersstoel zit heel fijn, maar meer als fauteuil dan een lekker potje te gaan sturen. Fysieke knoppen wel fijn tov de model Y.

Ryzen 5 7500F - 32GB RAM @ 6000 MHz - RX7700XT - WD SN770 1TB nvme

• Daklem
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10:05

Daklem

Audio Nerd

Dani86 schreef op zaterdag 28 maart 2026 @ 20:20:
Donderdag even bij Zeekr in huis ter heide gaan kijken.

De 7GT stond er niet. Wel twee 7xen.

Heb er een beetje mixed feelings bij de eerst indruk. Tegenvaller was de kofferbak tov de model Y. Mijn inziens staat de achterbank veel te ver naar achteren. Mijn kinderen hebben zoveel beenruimte helemaal niet nodig.

De bestuurdersstoel zit heel fijn, maar meer als fauteuil dan een lekker potje te gaan sturen. Fysieke knoppen wel fijn tov de model Y.
Het is maar net waar je prioriteiten liggen. Als je bagageruimte belangrijk vindt, dan is de tesla een goede keus. Als dat interieurkwaliteit is, dan wint een tesla zeker niet.

• Pipita
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 02-04 15:56
Zijn er al mensen die offertes terug hebben van leasemaatschappijen met 30.000 km en 48 mnd?

• Rickm
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 05-04 21:45
Wel voor 25.000 km en 48 mnd. Dat kwam bij mij (incl. winterbanden en met een trekhaak) op €1215 per maand.

• Ian_
  • Nu online
Rickm schreef op maandag 30 maart 2026 @ 10:48:
Wel voor 25.000 km en 48 mnd. Dat kwam bij mij (incl. winterbanden en met een trekhaak) op €1215 per maand.
Dat is niet gek en ik denk dat je kan uitgaan van
20.000 tot 30.000 km bij 48 maanden tussen de €1.200,- en 1.350,- per maand. Beetje aan de hand van wat je als extra’s en service hebt.

• Alboqa
  • Registratie: November 2025
  • Laatst online: 09:00
Rickm schreef op maandag 30 maart 2026 @ 10:48:
Zakelijk (ex-btw) of private lease?

• Fallout
Ik heb een zakelijke lease overeenkomst voor 30dkm en 60mnd voor de privilege. Wat wil je weten dan?

• Rickm
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 05-04 21:45
Alboqa schreef op maandag 30 maart 2026 @ 11:15:
[...]

Zakelijk (ex-btw) of private lease?
Zakelijk

• seezu
Volgens mij is dit de laatste dag van de introductievoordeel, laatste moment beslissers hier?

• Fallout
seezu schreef op dinsdag 31 maart 2026 @ 19:10:
Volgens mij is dit de laatste dag van de introductievoordeel, laatste moment beslissers hier?
Afgelopen vrijdag nog het leasecontract getekend!
Ik ben benieuwd wat die straks gaat kosten met de losse pakketen erbij... Ik ben ieder geval blij dat ik het nog voor de deadline voor elkaar heb gekregen 😅

• Ian_
  • Nu online
Fallout schreef op dinsdag 31 maart 2026 @ 20:04:
[...]

Afgelopen vrijdag nog het leasecontract getekend!
Ik ben benieuwd wat die straks gaat kosten met de losse pakketen erbij... Ik ben ieder geval blij dat ik het nog voor de deadline voor elkaar heb gekregen 😅
Het voordeel staat erbij, kwam ook overeen bij de 7X

• Koenst
  • Laatst online: 08:11
Vanmiddag te horen gekregen dat de launch edition met een maand wordt verlengd. Er is dus nog even tijd om er gebruik van te maken.

• menno76
Weet iemand toevallig hoe je de irritante piepjes van snelheid overschrijding en niet opletten uit kan zetten in de 7GT? Irritant met name omdat vrijwel elke auto niet de juiste snelheid meet/constateert waardoor je de hele dag onnodig suf gepiept wordt

• seezu
menno76 schreef op woensdag 1 april 2026 @ 15:31:
Weet iemand toevallig hoe je de irritante piepjes van snelheid overschrijding en niet opletten uit kan zetten in de 7GT? Irritant met name omdat vrijwel elke auto niet de juiste snelheid meet/constateert waardoor je de hele dag onnodig suf gepiept wordt
Naar mijn weten gewoon een simpele swipe down vanuit de bovenkant scherm (net als Android notificatie openen) en dan kom je direct in de Shortcut panel en kan je de assistenten direct uitzetten, lijkt me niet veel moeite. Zie hieronder een video van de 7X

YouTube: Zeekr 7X 2026 Multimedia System Review

• Alboqa
Voor degene die hem nog niet gezien hebben of nog een keer willen zien…
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SfD8kLpGdwzY4YG_ths2kbJ-Cu0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RbRpcrDRi42Wgsdjki5TFRlU.jpg?f=fotoalbum_large

• ArCadE
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-04 13:59

ArCadE

No banana available

Alboqa schreef op donderdag 2 april 2026 @ 09:05:
[Afbeelding]
Speciale voorraad aanbiedingen... :? |:(

• Fallout
Koenst schreef op dinsdag 31 maart 2026 @ 21:01:
Vanmiddag te horen gekregen dat de launch edition met een maand wordt verlengd. Er is dus nog even tijd om er gebruik van te maken.
Eigenlijk baal ik hier wel een beetje van. Ik heb hemel en aarde bewogen om nog op tijd te zijn met de order. En daarbij mijn werkgever onder druk gezet. Nu blijkt dat ik dat niet had hoeven doen...

• Ian_
  • Nu online
[Afbeelding]
Op LinkedIn staat dat een afspraak maken niet nodig is.

• Alboqa
Ian_ schreef op donderdag 2 april 2026 @ 09:47:
[...]

Op LinkedIn staat dat een afspraak maken niet nodig is.
Nee is zeker niet nodig. Ben 2x zonder afspraak geweest en kon hem gewoon rustig bekijken. Niemand die er wat van zei.

• Alboqa
ArCadE schreef op donderdag 2 april 2026 @ 09:11:
[...]

Speciale voorraad aanbiedingen... :? |:(
Volgens mij klopt dat niet. Ik zie zelf geen aanbiedingen voor de 7GT. Ook voor de 7x ga je naar de gewone configurator. Heel onduidelijk allemaal.

• Vizzie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-04 20:18
Ledden schreef op zondag 22 maart 2026 @ 07:58:
[...]

Ik snap je hoor, maar vond bij de 7x bijvoorbeeld de soft close deuren echt gigantisch irritant, waarom zou ik op een knopje willen drukken om de deur te openen? het sturen beviel niet. En voor ons was heel simpel gezegd de grootte van de achterbank alles bepalend, die van de 001 is breder dan vrijwel alle andere auto’s in Nederland.

Heb nu besloten om een demo auto uit 2026 via Zeekr te kopen, toevallig precies welke ik wilde en dan volgend jaar of het jaar er op als de nieuwe 001 uitkomt, over te stappen op die versie
Dat van het sturen herken ik helemaal, heb met een 7X proefgereden van de week maar vergeleken met mijn 8 jaar oude jaguar rijdt dit echt veel minder (voor mij dan). 7X stuurt veel te licht en geeft te weinig feedback over wat er gebeurt naar mijn smaak.

Ook de lane-keep-assist vond ik niet prettig werken. De Jag blijft gewoon lekker in het midden van de baan zonder dat ik iets hoef te doen, de 7X gaat zo ongeveer over de lijn en stuurt dan heel heftig bij. Niet prettig.

Al met al denk ik dat ik zeekr maar even links laat liggen tot de 7GT beschikbaar is voor een proefrit, misschien dat die beter bevalt maar ik vrees het ergste. Ga ook maar eens een A6 etron rijden om te zien of dat beter bevalt.

Ik vond de 7X oprecht qua vormgeving en kleur (groen!), ruimte, afwerking, coole snufjes enz. super, maar uiteindelijk koop je een auto toch om mee te rijden....

• Vizzie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-04 20:18
[Afbeelding]
aaah ben ik net te vroeg in Zeist geweest, misschien toch nog maar even langs volgende week

• menno76
Fallout schreef op donderdag 2 april 2026 @ 09:21:
[...]

Eigenlijk baal ik hier wel een beetje van. Ik heb hemel en aarde bewogen om nog op tijd te zijn met de order. En daarbij mijn werkgever onder druk gezet. Nu blijkt dat ik dat niet had hoeven doen...
Welkom in de wereld van "tijdelijke nu of nooit" aanbiedingen.....Denk dat de 7GT nog niet helemaal de verkoopaantallen heeft bereikt die ze bedacht hebben dus verlengen ze nog even de acties

• Ian_
  • Nu online
menno76 schreef op donderdag 2 april 2026 @ 15:19:
[...]

Welkom in de wereld van "tijdelijke nu of nooit" aanbiedingen.....Denk dat de 7GT nog niet helemaal de verkoopaantallen heeft bereikt die ze bedacht hebben dus verlengen ze nog even de acties
Was ook bij de 7X, het enige was dat de premium connectivity er niet meer bij zat.

• supernova99
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 02-04 20:57
menno76 schreef op donderdag 2 april 2026 @ 15:19:
[...]
De boot is nog niet vol :-)

• menno76
Haha exact en die boot komt begin juni naar NL denk ik gezien mijn 7GT vooralsnog gepland staat op aflevering 2e helft juni. Dus ze moeten nog even wat meer GT's op het schip zetten dus nog wat acties

• JaoZeetie
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 04-04 12:48
Ik ga maandag even kijken. Heb al wel goedkeuring op leaseofferte, dus hoop die boot snel aan te kunnen vullen. Ik rij nu een Polestar 2 (2022) waar ik zeer tevreden over ben, maar contract is weer ten einde. Verder nog geen alternatief gevonden wat beter aansluit bij de wensen.

Polestar 2 LRSM Moon Pilot 19"

• MrJG
Ik ga morgen kijken en het moet gek lopen wil er niet dinsdag een goedgekeurde offerte voor de Privilege liggen.

• MuFFIN 007
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08:55
Ik ga morgen ook even koekeloeren of het wat is voor na mijn i4. Ik wil minder gaan uitgeven door de MRB verhogingen, dus benieuwd hoeveel waar ik bij Zeekr voor het geld krijg. 001 destijds ook gereden, beviel prima maar werd gek van alle (destijds lastig uit te schakelen) piepjes en waarschuwingen.

• MM1974
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 05-04 21:36
MuFFIN 007 schreef op zaterdag 4 april 2026 @ 00:19:
Ik ga morgen ook even koekeloeren of het wat is voor na mijn i4. Ik wil minder gaan uitgeven door de MRB verhogingen, dus benieuwd hoeveel waar ik bij Zeekr voor het geld krijg. 001 destijds ook gereden, beviel prima maar werd gek van alle (destijds lastig uit te schakelen) piepjes en waarschuwingen.
Oei van BMW naar Zeekr. Wellicht de i3 touring afwachten

• Ian_
  • Nu online
MuFFIN 007 schreef op zaterdag 4 april 2026 @ 00:19:
Dat heb je met ELKE auto die na 2024 is geproduceerd door EU wetgeving.

• Ian_
  • Nu online
MM1974 schreef op zaterdag 4 april 2026 @ 00:35:
[...]

Ligt totaal aan je budget maar het gaat echt nog een tijd duren voor de niet M-versie komt. Daarnaast gaat mijn OCD heel slecht op een scheef scherm + raar stuur.

Zeekr net als Xpeng hebben echt goede kwaliteit auto’s.

• menno76
[...]

Denk dat als je de i3 touring wilt straks met specs/opties van de 7gt privilege dat je vanaf 75k-80 mag gaan rekenen. Los van kwaliteit niet meer dezelfde (prijs) categorie.

• menno76
Ian_ schreef op zaterdag 4 april 2026 @ 07:44:
[...]

Dat heb je met ELKE auto die na 2024 is geproduceerd door EU wetgeving.
Klopt wel kan je het bij de ene auto in 10 seconde uitzetten allemaal en in andere na 10 handelingen. Dit elke keer opnieuw als je start. waar je dus gek van wordt.

• MuFFIN 007
[...]

En daar dan 1200 euro per maand voor gaan betalen? Dank je feestelijk. Ik ben op het punt aanbeland dat ik nieuwe Europese auto's van de 'premium' merken het geld eigenlijk niet meer waard vind. De techniek is niet meer revolutionair, de beleving is goeddeels weg, en de afwerking + materiaalgebruik wordt per generatie minder zo lijkt het (Audi!).

Als je dat beseft heb je twee keuzes; 1 is gewoon lappen want het moet voor de buurman natuurlijk niet lijken alsof jij geen nieuwe Audi of BMW meer kunt betalen en de tweede optie is uitwijken naar een ander merk of een exemplaar kopen waar iemand uit keuze 1 al de meeste afschrijving van betaald heeft. Ik ben er nog niet uit; maar ik weet al wel zeker ik geen 1000 euro per maand meer wil uitgeven aan een matig product uit dit segment, dus ik zal of iets als een Zeekr7GT halen voor een pak minder geld of voor hetzelfde bedrag een Taycan (oid) met de kop eraf. Je gaat mij niet voor een 1300 euro per maand in een A6 e-tron zien rijden, ik heb hem geprobeerd en het is gewoon teleurstellen wat je krijgt voor zoveel geld.

• MuFFIN 007
menno76 schreef op zaterdag 4 april 2026 @ 11:00:
[...]

Klopt wel kan je het bij de ene auto in 10 seconde uitzetten allemaal en in andere na 10 handelingen. Dit elke keer opnieuw als je start. waar je dus gek van wordt.
Exact; bij de Zeekr 001 was het twee jaar geleden in ieder geval verre van gebruiksvriendelijk. Sowieso krijg ik de kriebels van zo'n Chinese onlogische en on-Europees aandoende interface. Maar ik weet dat ze stappen zetten, dus wie weet.

• MuFFIN 007
menno76 schreef op zaterdag 4 april 2026 @ 10:59:
[...]

Denk dat als je de i3 touring wilt straks met specs/opties van de 7gt privilege dat je vanaf 75k-80 mag gaan rekenen. Los van kwaliteit niet meer dezelfde (prijs) categorie.
En wat mij betreft dus ook absoluut niet dezelfde value-for-money verhouding; zie mijn betoogje hierboven.

• Ian_
  • Nu online
Net in Zeist geweest, erg blij met de keuze!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1IwDYcMtwcNmW1OXiMaL3EM5h6g=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AQ1X770tp4H0pmj1uJrI2j86.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ljD45cnBQyp9c0e8-SsNZwTH7DU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/aiGDxSNZbHhoRNdH95VU5I84.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QTvS1y6GlFV5yNhvi5IpmqdB5ps=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PIJQJKBdMWaaTyQhyHpQAJGw.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4DsHlUtEI2uYcRflTcCq50T1poY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JjBONMYaotsrh2Gen7R40sgx.jpg?f=fotoalbum_large

• Fallout
T lijken ook net keramische remmen, erg gaaf!

• Ian_
  • Nu online
Fallout schreef op zaterdag 4 april 2026 @ 15:35:
[...]

T lijken ook net keramische remmen, erg gaaf!
Ja, zien er mooi uit!

• MrJG
Ben vandaag geweest en was zeer onder de indruk.
Dat wordt dinsdag bestellen. :D

• MrJG
MuFFIN 007 schreef op zaterdag 4 april 2026 @ 11:12:
[...]

En wat mij betreft dus ook absoluut niet dezelfde value-for-money verhouding; zie mijn betoogje hierboven.
Over het uitschakelen van de meldingen. Vandaag gecheckt bij de 7GT. Is heel makkelijk... scherm naar beneden swipen en als je daar dan snelkoppelingen hebt aangemaakt, is het met 4 klikken allemaal uit!

[ Voor 4% gewijzigd door MrJG op 04-04-2026 18:06 ]

• menno76
Staat in zeist naast de witte gt nog een andere kleur?

• menno76
MrJG schreef op zaterdag 4 april 2026 @ 18:04:
[...]

Over het uitschakelen van de meldingen. Vandaag gecheckt bij de 7GT. Is heel makkelijk... scherm naar beneden swipen en als je daar dan snelkoppelingen hebt aangemaakt, is het met 4 klikken allemaal uit!
Aah top!

• Ian_
  • Nu online
menno76 schreef op zaterdag 4 april 2026 @ 18:13:
Nee, over een paar dagen weer weg ook.

• Ian_
  • Nu online
Voor de gene met het “boot” verhaal. De eerste levering zal bestaan uit 15 tot 20 auto’s 7GT en de rest komt bij de volgende levering (gemixt van 7GT, 7X, X of 001)

Van mij is 06.03 besteld, hopelijk nu geen 20 man hier op het forum met een eerdere datum 😅

Al heb ik wel een e-mail van Zeekr ontvangen 01.07 of de week erna maximaal

• menno76
Ian_ schreef op zaterdag 4 april 2026 @ 18:50:
Voor de gene met het “boot” verhaal. De eerste levering zal bestaan uit 15 tot 20 auto’s 7GT en de rest komt bij de volgende levering (gemixt van 7GT, 7X, X of 001)

Van mij is 06.03 besteld, hopelijk nu geen 20 man hier op het forum met een eerdere datum 😅

Al heb ik wel een e-mail van Zeekr ontvangen 01.07 of de week erna maximaal
Ik heb feb besteld, 7gt lila privilege en vooralsnog leverdatum 2e helft juni

• Ian_
  • Nu online
menno76 schreef op zaterdag 4 april 2026 @ 19:55:
[...]

Ik heb feb besteld, 7gt lila privilege en vooralsnog leverdatum 2e helft juni
Ik had de kleur laatst gezien, Tech Grey maar iets donkerder met een paarse gloed.

Zelf de 7GT Privilege Tech Grey genomen. Misschien helpt het dat ik mijn huidige 7X inruil 😅

• menno76
Ian_ schreef op zaterdag 4 april 2026 @ 20:28:
[...]

Ik had de kleur laatst gezien, Tech Grey maar iets donkerder met een paarse gloed.

Zelf de 7GT Privilege Tech Grey genomen. Misschien helpt het dat ik mijn huidige 7X inruil 😅
Waar zag je de kleur? Wist niet dat die al in NL was?

• Ian_
  • Nu online
menno76 schreef op zaterdag 4 april 2026 @ 21:22:
[...]

Waar zag je de kleur? Wist niet dat die al in NL was?
Niet, was bij de onthulling op een show.

• Tvdl2000
menno76 schreef op zaterdag 4 april 2026 @ 18:13:
de 7gt in zeist is de Glacier Silver, en niet de crystal white.

• MM1974
menno76 schreef op zaterdag 4 april 2026 @ 10:59:
[...]

Dit zal zeker een duurdere auto zijn maar dit verschil zit ook echt in de brouwkwaliteit en veel betere uitwerking van de rijbeleving. (Rest)waarde zal dit ook in doorwerken. Zekers is het zo dat je een veel meer aangeklede auto krijgt voor minder geld maar weegt dat tegenop de rijbeleving waarbij acc - land warning - etc niet zo goed zijn als die Deutsche.

• MM1974
[quote]MuFFIN 007 schreef op zaterdag 4 april 2026 @ 11:10:
[...]

En daar dan 1200 euro per maand voor gaan betalen? Dank je feestelijk. Ik ben op het punt aanbeland dat ik nieuwe Europese auto's van de 'premium' merken het geld eigenlijk niet meer waard vind. De techniek is niet meer revolutionair, de beleving is goeddeels weg, en de afwerking + materiaalgebruik wordt per generatie minder zo lijkt het (Audi!).

Als je dat beseft heb je twee keuzes; 1 is gewoon lappen want het moet voor de buurman natuurlijk niet lijken alsof jij geen nieuwe Audi of BMW meer kunt betalen en de tweede optie is uitwijken naar een ander merk of een exemplaar kopen waar iemand uit keuze 1 al de meeste afschrijving van betaald heeft. Ik ben er nog niet uit; maar ik weet al wel zeker ik geen 1000 euro per maand meer wil uitgeven aan een matig product uit dit segment, dus ik zal of iets als een Zeekr7GT halen voor een pak minder geld of voor hetzelfde bedrag een Taycan (oid) met de kop eraf. Je gaat mij niet voor een 1300 euro per maand in een A6 e-tron zien rijden, ik heb hem geprobeerd en het is gewoon teleurstellen wat je krijgt voor zoveel geld.
[/

Hmm…… Audi

• MuFFIN 007
MM1974 schreef op zondag 5 april 2026 @ 07:41:
[...]

Dit zal zeker een duurdere auto zijn maar dit verschil zit ook echt in de brouwkwaliteit en veel betere uitwerking van de rijbeleving. (Rest)waarde zal dit ook in doorwerken. Zekers is het zo dat je een veel meer aangeklede auto krijgt voor minder geld maar weegt dat tegenop de rijbeleving waarbij acc - land warning - etc niet zo goed zijn als die Deutsche.
Dat zát in de bouwkwaliteit en materiaalgebruik, maar is niet langer zo. Ik ben gister inderdaad ook bij de 7GT geweest en los van wat gekloot met de niveauregeling (hij stond heel hoog op z'n wielen, luchtvering hoogste stand, en ik kreeg hem niet naar beneden) is het materiaalgebruik gewoon vergelijkbaar met Duitse producten die tienduizenden euro's meer kosten.

Rijbeleving zal bij BMW ongetwijfeld een stuk meer R&D in zitten, dat wil ik heus toegeven. De vraag is of dat de enorme premium waard is. Ik heb nu zelf een BMW, dus misschien wel de beste om dat te beoordelen. Ik ben dus ook erg benieuwd naar hoe de 7GT rijdt; dat gaan we in juni ervaren.

• menno76
MM1974 schreef op zondag 5 april 2026 @ 07:41:
[...]

Nou ik heb 10 jaar bmw gereden allerlei modellen en vond de tesla toch echt superieur vwb wegligging en infotainment. Alleen saai en kaal van binnen. Ik denk dat tijdperk dat duitse autos superieur rijden voorbij is. Uitgezonderd misschien voor freaks die 180 een haarspeld nemen of een lezing kunnen geven over verschillende soorten vering. Chinezen kopiieren gewoon alles, trekken een subsidie pot open met dank aan de overheid vermoed ik en proberen nu markt te kopen met lage prijzen voor zeer veel auto. Ik heb dus niks voor of tegen duitse autos maar denk dat de superieuriteit voorbij is. Persoonlijk vind ik de nieuwe bmw's ook nog eens erg lelijk worden met al die gekke hoeken interieur leuk voor tieners. Maar dat is kwestie van smaak.

• Ian_
  • Nu online
MuFFIN 007 schreef op zondag 5 april 2026 @ 07:56:
[...]

Dat zát in de bouwkwaliteit en materiaalgebruik, maar is niet langer zo. Ik ben gister inderdaad ook bij de 7GT geweest en los van wat gekloot met de niveauregeling (hij stond heel hoog op z'n wielen, luchtvering hoogste stand, en ik kreeg hem niet naar beneden) is het materiaalgebruik gewoon vergelijkbaar met Duitse producten die tienduizenden euro's meer kosten.

Rijbeleving zal bij BMW ongetwijfeld een stuk meer R&D in zitten, dat wil ik heus toegeven. De vraag is of dat de enorme premium waard is. Ik heb nu zelf een BMW, dus misschien wel de beste om dat te beoordelen. Ik ben dus ook erg benieuwd naar hoe de 7GT rijdt; dat gaan we in juni ervaren.
Het is een pre-productie model waarbij een deel niet werkt waaronder de luchtvering. De software is ook een beta die erop zit.

• Ian_
  • Nu online
menno76 schreef op zondag 5 april 2026 @ 09:41:
[...]

Nou ik heb 10 jaar bmw gereden allerlei modellen en vond de tesla toch echt superieur vwb wegligging en infotainment. Alleen saai en kaal van binnen. Ik denk dat tijdperk dat duitse autos superieur rijden voorbij is. Uitgezonderd misschien voor freaks die 180 een haarspeld nemen of een lezing kunnen geven over verschillende soorten vering. Chinezen kopiieren gewoon alles, trekken een subsidie pot open met dank aan de overheid vermoed ik en proberen nu markt te kopen met lage prijzen voor zeer veel auto. Ik heb dus niks voor of tegen duitse autos maar denk dat de superieuriteit voorbij is. Persoonlijk vind ik de nieuwe bmw's ook nog eens erg lelijk worden met al die gekke hoeken interieur leuk voor tieners. Maar dat is kwestie van smaak.
Moet je nagaan, koop je een basic Audi Q6 etron MY2025 van €75K, je niet eens elektrisch inklapbare spiegels of iets van leer. Alles is plastic en dan kan de restwaarde hoger zijn maar €15K extra is het mij niet waard (meer als je vergelijkbare modellen wilt).

• menno76
Ian_ schreef op zondag 5 april 2026 @ 09:41:
[...]

Het is een pre-productie model waarbij een deel niet werkt waaronder de luchtvering. De software is ook een beta die erop zit.
Ow dacht dat de 7GT al even in China rond reed? Welicht voor Europa allerlei zaken aangepast. We gaan inderdaad zien vanaf juni hoe de auto rijdt, hoop lekker want terug kan ik niet meer haha ach 3 jaar overleef ik vast.

• menno76
Ian_ schreef op zondag 5 april 2026 @ 09:43:
[...]

Moet je nagaan, koop je een basic Audi Q6 etron MY2025 van €75K, je niet eens elektrisch inklapbare spiegels of iets van leer. Alles is plastic en dan kan de restwaarde hoger zijn maar €15K extra is het mij niet waard (meer als je vergelijkbare modellen wilt).
Hoeveel mensen kopen prive de 7GT en zakelijk lease, idem dito Q6 etron. Zou mij niet verbazen als in NL 70% lease is en dan boeit de restwaarde niet enkel bepaalt dat deels de hoogte van je leasebedrag per maand en dat verschil zal niet voor velen doorslaggevend zij of je een 75K audio kan leasen of 63K 7GT. Is gewoon een hele andere categorie Q6 full options is 85-90K je red de 100K ook nog wel en duurste 7X 64K. En zoek dan de grote verschillen? Je zal nog wel een poos echte audi/bmw/merceders liefhebbers houden maar ben erg benieuwd over 10 jaar hoe autolandschap dan (her) verdeelt is....Je ziet nu al aan Kia hoe die even middensegment overneemt dus er gaat vast en zeker ook in hoger en lager segment nog veel verschuiven.

• Eddo
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 05-04 12:09
menno76 schreef op zondag 5 april 2026 @ 09:43:
[...]

Ow dacht dat de 7GT al even in China rond reed? Welicht voor Europa allerlei zaken aangepast. We gaan inderdaad zien vanaf juni hoe de auto rijdt, hoop lekker want terug kan ik niet meer haha ach 3 jaar overleef ik vast.
Same here, maar dan voor 4 jaar 8)

En waarom je voor een auto kiest, is toch voor iedereen verschillend. Normaal had ik zeker eerst een testrit gemaakt, maar door omstandigheden moest ik eerder kiezen om mijn huidige lease voorwaarden te behouden (wel met de voorkeur voor elektrisch mee gegaan) en dit was het hoogst haalbare qua waarde en leasebedrag. Plus dat ik het een mooie wagen vind en dat geeft bij mij toch de doorslag.
Verder heb ik alleen mijn bijtelling en hoef ik mij niet druk te maken om onderhoud, laadkosten en wordt er bij problemen hulp of vervangend vervoer ingeschakeld. En dat geeft mij een fijn en gerust gevoel.

• Ian_
  • Nu online
[...]

De 007 rijdt al even rond maar andere hardware en software. Beide modellen delen ook heel veel maar daarom is het een pre productie model.

• Ian_
  • Nu online
[...]

Vorig jaar hetzelfde met de 7X gedaan. Geen proefrit en toen ook de auto nog niet in het echt gezien en besteld. Bevalt heel goed en nu de 7GT

• MM1974
MuFFIN 007 schreef op zondag 5 april 2026 @ 07:56:
[...]

De rijbeleving vind ik voor mijzelf waar het onderscheid wordt gemaakt. Materiaalgebruik is zeker niks mis mee bij de Xpeng en Zeekr. Bouwkwaliteit is nog te vroeg om te zeggen omdat ze zich hierin moeten bewijzen als jonge autobouwers. Je ziet dit zo sterk terug bij Tesla, veel techniek maar kwaliteit gewoon niet goed. btw: jij bent niet de enige die in een BMW rijd :)

• MM1974
menno76 schreef op zondag 5 april 2026 @ 09:41:
[...]

Zeker een kwestie van smaak maar om nu Tesla que wegligging en infotainment superieur te noemen t.o.v. BMW, :?

• Zeskantmoer
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 07:54
Tvdl2000 schreef op zondag 5 april 2026 @ 02:42:
[...]

de 7gt in zeist is de Glacier Silver, en niet de crystal white.
Ik was zaterdag ook in Zeist. Ben dan wel beniewd hoe de witte eruit ziet?
Hoe dan ook een erg mooie, moderne auto.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3Akna1h9PW9FYr8zcooC8ahe8cw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/S1bRBtW7djQ71hG3TaMYT9Bv.jpg?f=fotoalbum_large

• Fallout
Zeskantmoer schreef op zondag 5 april 2026 @ 16:00:
[...]

Ik was zaterdag ook in Zeist. Ben dan wel beniewd hoe de witte eruit ziet?
Hoe dan ook een erg mooie, moderne auto.[Afbeelding]
Ik heb zelf de witte besteld.
Opzich kan je even spieken bij de 001, die staat daar ook in ‘t wit. Dan heb je een redelijk beeld.

• Zeskantmoer
Fallout schreef op zondag 5 april 2026 @ 16:17:
[...]

Ik heb zelf de witte besteld.
Opzich kan je even spieken bij de 001, die staat daar ook in ‘t wit. Dan heb je een redelijk beeld.
Ja, de 001 FR. Niet straatlegaal. Lekker dikke bak op 22" wielen. Even ingezeten. Infotainment stond helaas op Chinees. 🤣 Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/80BXzhwh3ogZZw-Sndleu-5cqvA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MyotTfulc6D2TpT7OJht330k.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YTycMnulm0A3cl4LVcjrjM7TBlU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gI3ap8UjyCyTB9k75Cy6m45S.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dafUOdFbmw05pKCoHOGLhnWq-PE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/IaHhXIBbGl1PHUYPPgpATxUI.jpg?f=fotoalbum_large

• menno76
MM1974 schreef op zondag 5 april 2026 @ 13:22:
[...]

Zeker een kwestie van smaak maar om nu Tesla que wegligging en infotainment superieur te noemen t.o.v. BMW, :?

[ Voor 26% gewijzigd door menno76 op 05-04-2026 18:07 ]

• Zeskantmoer
Voor wie van rood houdt:
(geen Ai, is binnenkort leverbaar in China) Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eaX5Obkt6ElTQsFYbyeSg_27-z8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CQlz98a9Zx0stU0AVcHeg1Jp.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fu_Nkgw4WwVgT1quqZz9LKx8P2k=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UtWP8590U52nIXK73KJ0cNm7.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5Mf4AW5LEHcRXcU25nK5h5s_4Bo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/F5kKuuAUyy9Nh2ng1vWFWL5F.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jp0l69HgF6vw6HiWJvBf9iNO9l0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zYhxjI5gf4Cy9uPLDlg3CSTW.jpg?f=fotoalbum_large

• Ian_
  • Nu online
Zeskantmoer schreef op zondag 5 april 2026 @ 18:34:
Voor wie van rood houdt:
(geen Ai, is binnenkort leverbaar in China) [Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
007 GT (niet in EU leverbaar) 900 V 2026 versie.
Pagina: 1 ... 5 6 Laatste