Ik keek persoonlijk erg uit naar deze auto!
Ik volg hem al even via o.a. Youtube en ben blij dat hij nu te bestellen is.
Ik zou hem toch wel graag even met het eigen oog bekijken. Iemand toevallig al langs 1 van de 2 showrooms geweest om te kijken of hij binnen staat?
Voor veel vragen die ik op dit forum voorbij zie komen is GPT je grote vriend bijvoorbeeld het gesprekje over de bagage ruimte. In Europa rekenen wij de bagage ruimte tot aan aan de rugleuning van de achterbank. De opgave van 456 liter is dus correct, de 600+ liter is tot aan de daklijn.
Als je ditzelfde doet voor een Tesla 3 of Y kom je op respectievelijk 425 liter en 430 liter een Mustang Mach-e blijft net boven de 400 liter steken. Zo ver ik het terug kan vinden is dit zonder de luiken onder de laadvloer en zonder de frunk.
Wat moeilijker te bepalen is (online) is de kleur. Online zijn een paar hele mooie foto’s terug te vinden van een exemplaar in een soort silver metallic (zoals wij die van vroeger kennen, denk renault 21 tijdperk (alleen dan mooi)). Kan nou niet bepalen of dit de Tech Gray is of de Glacier Silver.
Iemand een idee?
Ik volg hem al even via o.a. Youtube en ben blij dat hij nu te bestellen is.
Ik zou hem toch wel graag even met het eigen oog bekijken. Iemand toevallig al langs 1 van de 2 showrooms geweest om te kijken of hij binnen staat?
Voor veel vragen die ik op dit forum voorbij zie komen is GPT je grote vriend bijvoorbeeld het gesprekje over de bagage ruimte. In Europa rekenen wij de bagage ruimte tot aan aan de rugleuning van de achterbank. De opgave van 456 liter is dus correct, de 600+ liter is tot aan de daklijn.
Als je ditzelfde doet voor een Tesla 3 of Y kom je op respectievelijk 425 liter en 430 liter een Mustang Mach-e blijft net boven de 400 liter steken. Zo ver ik het terug kan vinden is dit zonder de luiken onder de laadvloer en zonder de frunk.
Wat moeilijker te bepalen is (online) is de kleur. Online zijn een paar hele mooie foto’s terug te vinden van een exemplaar in een soort silver metallic (zoals wij die van vroeger kennen, denk renault 21 tijdperk (alleen dan mooi)). Kan nou niet bepalen of dit de Tech Gray is of de Glacier Silver.
Iemand een idee?

:strip_exif()/f/image/7GWNnL4YuSYQ1G4OIsANDG2M.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/PVZMqZT0Qt2lNC5GNCNv8F8p.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/CEDo8gYO9oMgLyXWC1qmRrE2.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/542ycNp4bQVCpp4LyeZQGusk.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/JIAn7y28JRqCJF2Xgg3NihBo.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/l6xsGbqitr7Pps3xNfBevy7S.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Sn2bqtkzpVxW5VtuSikS3Gxp.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/RDHjM81R4JqzIyyivOM0lGYF.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/TqsCM4ib7ROmykv4PH7hRUtR.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/rQujfX9U7pyqx8kxOfFFiG7R.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/1nRdUOntJ1t51Kws3CU71y9V.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ljdz49AYS03WKWZqPZSZwTKI.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/AOW1zqwhU0owMIj9NvkxGXhU.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/0MeDcngSRhqrpoCp4WvS6kcV.jpg?f=fotoalbum_large)