• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
@Yonix Ok, ja het is idd traag met de meeste dingen en zeker die quick items gebruiken, maar tot nu toe zie ik dat zelf (nog) niet als een probleem.

Iemand trouwens problemen met de game? Ik las op reddit dat er een kleine patch was uitgekomen maar ik zag een hoop (PS) spelers klagen dat crouchen niet meer werkt dat je ineens in een T-Pose staat.

• JBplap
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

JBplap

Powered by:

Hoe is de (solo)matchmaking?
Matched dit op bv op basis van k/d? Of is het alle solo's in 1 pool?

In het verleden The Cycle Frontier gespeeld, dat beviel goed als er maar niet ge-pvp't werd.
Vooral nadat de solo matchmaking ook rekening hield met hoe actief je pvp't. Ik kwam later op hele passieve games uit, daar hield ik van.

Hoe actief kun je ook zijn in de hub? Kun je lekker handelen etc, of moet je wel steeds deployen om verder te komen?

• Roppedop
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:32

Roppedop

XBL/PSN: RudeRob

Sipio schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 18:38:
Iemand trouwens problemen met de game? Ik las op reddit dat er een kleine patch was uitgekomen maar ik zag een hoop (PS) spelers klagen dat crouchen niet meer werkt dat je ineens in een T-Pose staat.
Klopt. Maar na de patch werkt het crouchen weer.

www.oldskoolnl.nl

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 21:51
Die quests worden langzaam ook pittiger.. schieten jullie al een beetje op met quests??

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

• fuqua
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15:45
JBplap schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 18:41:

In het verleden The Cycle Frontier gespeeld, dat beviel goed als er maar niet ge-pvp't werd.
Vooral nadat de solo matchmaking ook rekening hield met hoe actief je pvp't. Ik kwam later op hele passieve games uit, daar hield ik van.

Hoe actief kun je ook zijn in de hub? Kun je lekker handelen etc, of moet je wel steeds deployen om verder te komen?
kwa solo en in group heb ik het nog niet echt getroffen. gelijk word ik afgeschoten :'(

• Ecological
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 23:58
fuqua schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 19:53:
[...]

kwa solo en in group heb ik het nog niet echt getroffen. gelijk word ik afgeschoten :'(
Ik heb hele goede ervaringen met de “don’t shoot” emote en natuurlijk proximity chat.

Ben jij een echte vlees-eter? || Every argument against veganism || Zeekr 001 Privilege || e-tron 55 || Tribalisme en dogmatisme zijn slecht voor iedereen

• SillBro
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 02-11 22:08
Top game! Helaas net eerste cheaters gespot. Schoten ons vanaf de andere kant van de map headshots zelfs in de bosjes zitten hielp niet. Ze bleven accuraat

• Sipio
  • Niet online
Korkss schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 19:31:
Die quests worden langzaam ook pittiger.. schieten jullie al een beetje op met quests??
Totaal niet, maar heb er ook nog niet heel veel uren inzitten.

Maar man wat kan een mens blij zijn met een dog collar voor Scrappy nadat ik het op een lopen moest zetten voor een Rocketeer en wat andere Arc. _O-

Ik heb nu 2 andere mappen unlocked maar ben nog echt niet uitgekeken op de Dam map en de difficulty is mij ook nog sterk genoeg :P

• TrafalgarLaw
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 21:33
Ik heb zojuist een hele dikke grief gezet door 2 mensen die onderling een truce hadden onderhandeld op het laatste moment, door een dikke granaat in hun extraction bunker te gooien hahaha. Ik ga voortaan alleen maar night raids doen, het is soms een horrorshow met speler die uit het donker opduiken.

• MyKey
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 21:13
Game speelt wel echt lekker weg hoor! Ga toch wel nog vaak dood wanneer ik weer terug wil naar base, die arc's doen echt veel damage..

Amateur racer met Trustmaster TMX + Wheelstand Pro

• FreeShooter
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15:15
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ss3L_DxdnDGokwGuokU0x2_pSRY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/XgbcK8MmftGbctX7CzAOiD2t.png?f=fotoalbum_large

Roadmap '25.

• EvertonPride
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22:10
Wat ik tot nu toe heb gezien bevalt me wel.

Paar vragen voor de spelers:
- Ik houd eigenlijk van realisme (zoals Pubg), ga ik me storen aan de Arcs?
- Voor mijn gevoel had Pubg een replay waarde van jaren omdat elk potje anders was. Is dat hier ook het geval of ben je na paar weken/maanden progressie er wel klaar mee omdat je aan je max zit?
- Is het spel op korte en lange termijn vol te houden als je weinig tijd hebt om te spelen, hoogstens max 1x per week, uitzondering 2 keer.
- Aangezien ik niet veel tijd heb ik te gamen was ik ook niet heel goed in Pubg met het schieten. Wel in positie kiezen en het lang volhouden tot het einde zonder echt in actie te komen. Soortgelijke tactiek mogelijk? Dat bevalt me namelijk denk ik beter tegen de getrainde tegenstanders.

[ Voor 25% gewijzigd door EvertonPride op 01-11-2025 08:29 ]

• Roppedop
  • Laatst online: 23:32

Roppedop

XBL/PSN: RudeRob

Als killer robots en drones realistisch zijn dan zeker. Hoe ze bewegen en schieten. En hoe je onderdelen kapot kan schieten
Het is geen pubg style en als je level cap gehaald hebt zou het best eens saai kunnen worden.
Ik denk dat het prima is al je niet vaak speelt. Het is maar een spelletje hè.

Gisteren solo de achievement In the Nick of Time gehaald. Safely return to Speranza with less than 5 seconds left in the round. Holy Moly wat een spanning. Zo cool!

www.oldskoolnl.nl

• Dennie1988
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 02-11 18:57
Zo dan net arc raiders aangeschaft! Ben benieuwd mijn eerste extractie schooter. _/-\o_

Als er mensen zijn op psn; vryon1988 voel je vrij om mij toe te voegen. d:)b

• Korkss
Dit klinkt prima zeg, helemaal voor zo’n korte tijdsperiode

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:58

On_E

Housemusic

Speltip 4.

Als je bij een lift aankomt en een raider een andere raider dood ziet maken, ga er dan niet vanuit dat ie jou wel laat leven. :P

Had verdorie best leuke loot, nu hij…
Ik ben te vriendelijk voor deze game haha.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
On_E schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 11:33:
Speltip 4.

Als je bij een lift aankomt en een raider een andere raider dood ziet maken, ga er dan niet vanuit dat ie jou wel laat leven. :P

herkenbaar :+ probeer nu eigenlijk alleen nog maar op pad te gaan met een safepocket. Je kunt als je een free-loadout mee terug neemt, dat “backpack” inruilen bij de trader voor een met safepocket!
EvertonPride schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 08:22:
Wat ik tot nu toe heb gezien bevalt me wel.

Paar vragen voor de spelers:
- Ik houd eigenlijk van realisme (zoals Pubg), ga ik me storen aan de Arcs?
- Voor mijn gevoel had Pubg een replay waarde van jaren omdat elk potje anders was. Is dat hier ook het geval of ben je na paar weken/maanden progressie er wel klaar mee omdat je aan je max zit?
- Is het spel op korte en lange termijn vol te houden als je weinig tijd hebt om te spelen, hoogstens max 1x per week, uitzondering 2 keer.
- Aangezien ik niet veel tijd heb ik te gamen was ik ook niet heel goed in Pubg met het schieten. Wel in positie kiezen en het lang volhouden tot het einde zonder echt in actie te komen. Soortgelijke tactiek mogelijk? Dat bevalt me namelijk denk ik beter tegen de getrainde tegenstanders.
Realisme … er zijn ai-gestuurde robots :+ het is niet zo spongy als the division, of futuristisch als destiny. Niet realistisch als tarkov. Valt er beetje tussen in denk ik

Replay waarde zit m in de oneindigheid van loot en upgrades, wapenmods en blueprints. Is denk erg persoonlijk. Ik vind niet erg 100 dezelfde map te doen, als een game maar voldoende variatie, spanning en uitdaging biedt. Vooralsnog lijkt arc-raiders dat te bieden. (Maar end game …geennidee, is net uit)

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• Toonen1988
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 23:47
Ik ben nog niet zo ver, maar heb begrepen dat je vanaf level 20, 6 stages moet doorlopen. Wanneer deze compleet zijn, kan je ervoor kiezen om je Raider te "retiring" en dan rest je inventory, skill tree, geld, blue prints etc.

• Sipio
  • Niet online
On_E schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 11:33:
Speltip 4.

Dat te vriendelijk zijn herken ik wel, ik probeer ook eerst contact te maken via proximity, flashlight of de voice commands maar niet iedereen is daar van gediend :+

Maar het mooie vind ik ook wel dat als je beschoten wordt dat het vaak nog best lukt om weg te komen als je niet gelijk de spullen hebt om terug te vechten.

Ik had een potje het al met wat Arc aan de stok gehad en niks geen healing meer maar wel iets voor een quest, werd beschoten en helemaal omgelopen naar een extract, maar er stonden nog 3 Raiders, gelukkig elkaar geholpen om weg te komen daar met zo'n Leaper aan het stampen.

• Toonen1988
Tip, pak een vrouwelijke personage en gebruik vervolgens de ingame AI voice changer. "Please, im friendly" met een vrouwen stem heeft toch meer effect. _O-

• Korkss
Ben er na die 3 dagen wel achter dat je met random teammates nergens komt. Of ze hebben geen idee wat er gebeurd, geen idee welke quest ze moeten doen, 0 communicatie etc.. Vind solo runs gelukkig heerlijk. Zal morgen of vd week eens even in de discord kijken ✌🏻

• RuneScimi007
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 23:17
Toonen1988 schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 12:08:
Ik ben nog niet zo ver, maar heb begrepen dat je vanaf level 20, 6 stages moet doorlopen. Wanneer deze compleet zijn, kan je ervoor kiezen om je Raider te "retiring" en dan rest je inventory, skill tree, geld, blue prints etc.
En wat is het nut hiervan? begrijp het niet echt

• TrafalgarLaw
RuneScimi007 schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 16:12:
[...]

En wat is het nut hiervan? begrijp het niet echt
Beetje het concept dat je prestiged (CoD-idee), dat je jezelf voor een nieuwe uitdaging plaatst. Ook tevens een manier om inflatie van items/wapens etc. te voorkomen. Als iedereen top-tier wapens heeft, dan hebben de nieuwelingen en de wat gevorderden minder goede kansen.

• RuneScimi007
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 23:17
TrafalgarLaw schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 16:26:
[...]

Beetje het concept dat je prestiged (CoD-idee), dat je jezelf voor een nieuwe uitdaging plaatst. Ook tevens een manier om inflatie van items/wapens etc. te voorkomen. Als iedereen top-tier wapens heeft, dan hebben de nieuwelingen en de wat gevorderden minder goede kansen.
Oke dat is eerlijk gezegd best wel een goed concept zeg.

• Toonen1988
Korkss schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 16:09:
Ben er na die 3 dagen wel achter dat je met random teammates nergens komt. Of ze hebben geen idee wat er gebeurd, geen idee welke quest ze moeten doen, 0 communicatie etc.. Vind solo runs gelukkig heerlijk. Zal morgen of vd week eens even in de discord kijken ✌🏻
Iedereen heeft natuurlijk zijn eigen missie's en doelen, ze stellen natuurlijk allemaal hun eigen prioriteiten en die van hunzelf is natuurlijk het belangrijkste. :D

• James Pond
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22:01
JBplap schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 18:41:

Je wordt alleen gematched met andere solo's als solo :) erg leuk, veel vriendelijke lui ook

• Dennis_k
  • Laatst online: 15:27
Ik speel ook alleen solo. Tot nu toe niet veel PVP, maar vooral veel vriendelijke spelers tegen gekomen en elkaar helpen. Vanavond een extractie gehad met 5 andere spelers te gelijk.

Spel bevalt tot nu toe prima!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:08

m0nk

16-09-2003 15.15

Idd, hier ook veel solo. Proximity chat helpt veel.. Toch maar overstag gegaan met deze game..

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 21:41
Hier solo en emotes werken ook goed. Dont shoot!
Denk dat iedereen ook moet wennen aan het spel en het niet altijd nodig is om iedereen af te knallen.

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
DeBaroN schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 19:20:
Hier solo en emotes werken ook goed. Dont shoot!
Denk dat iedereen ook moet wennen aan het spel en het niet altijd nodig is om iedereen af te knallen.
Dat (de unieke persoonlijke interacties) verschillen enorm van game tot potje, van situatie tot doel. Juist die onzekerheid en variatie vind ik erg “spannend en uitdagend”.

Wat dat betreft hoop ik stiekem dat embark pve aspect gaat stimulerend en pvp minder belangrijk is. Daarmee doel ik op lore / missies en samenwerking tegen ARC bots.

Want als embark echt zo “serieus” is met hun verhaal, scenery en achtergrond… dan is het “elkaar dood maken” als behalve logisch voor de progressie en noodzaak grondstoffen voor de samenlevende onder het oppervlak; alle arc-raiders zijn eigenlijk collega’s van elkaar (toch?)

Krijg de indruk dat solo-matchmaking stuk “vriendelijker” is dan de Squad-potjes. Met squad zelden dat we met 5-6 man extracten. Met een solo pot, wel eens met 4 randoms in de extraction gestaan.

De progressie (loot/quests) lijkt vooralsnog meer voor je voortgang te doen, dan PvP. Dat laatste is natuurlijk wel een onmisbaar onderdeel van extraction spellen. De implementatie van ARC-raiders maakt het allemaal wat minder zwaar; gratis setje kost niets, safety pocket om uniek item niet te verliezen ondanks dood gaan, geen basis die stuk kan wat je weken grinden gekost heeft.

• TrafalgarLaw
Dennis_k schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 18:19:
Ik speel ook alleen solo. Tot nu toe niet veel PVP, maar vooral veel vriendelijke spelers tegen gekomen en elkaar helpen. Vanavond een extractie gehad met 5 andere spelers te gelijk.

Spel bevalt tot nu toe prima!
Toevallig vlak voor de extract besloten als groep een spider queen neer te halen? :P

• ActualFantasy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:57
Heerlijk spel dit.

Speel met teammate samen, en vandaag een Leaper en een Bastion neergehaald. En met alle zooi eruit gekomen. Wel heel intense zeg.

• Dennis_k
  • Laatst online: 15:27
TrafalgarLaw schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 20:08:
[...]

Toevallig vlak voor de extract besloten als groep een spider queen neer te halen? :P
Nee, dat niet. Wel zo’n springende drone.

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
ActualFantasy schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 20:47:
Heerlijk spel dit.

Speel met teammate samen, en vandaag een Leaper en een Bastion neergehaald. En met alle zooi eruit gekomen. Wel heel intense zeg.
Wow! Hoe dan? De momenten dat ik alleen, of wij in Squad, een rocketeer/leaper/bastion tegen komen rennen we op standje Churandy Martina terug waar we vandaan kwamen.

Hoe hebben jullie die ARC-bots gesloopt? Is dat met die “homing missle granaat”(?) [wolf-nogiets]

• ActualFantasy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:57
himlims_ schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 21:38:
[...]

Wow! Hoe dan? De momenten dat ik alleen, of wij in Squad, een rocketeer/leaper/bastion tegen komen rennen we op standje Churandy Martina terug waar we vandaan kwamen.

Hoe hebben jullie die ARC-bots gesloopt? Is dat met die “homing missle granaat”(?) [wolf-nogiets]
Uhuh.

Beide hadden we zon Wolfpack, en die van zo ver mogelijk af gooien en toen nog 2 schoten snipen en hebbes.

We waren langer bezig met looten want die heeft een hele boel spullen bij zich. Dus beetje valsspelen is het wel naturlijk ;)

En toen was het over voor vanavond.. Epic launcher down lijkt het.

[ Voor 5% gewijzigd door ActualFantasy op 01-11-2025 22:43 ]

• TrafalgarLaw
Dennis_k schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 20:59:
[...]

Nee, dat niet. Wel zo’n springende drone.
Ja die bedoelde ik, een springende spinnedrone.

Overigens, je kunt een Leaper in de fik steken met incindiary grenades (blaze nades vgm.) en dan 10 minuten wachten tot de fire damage doortikt tot zijn dood.

[ Voor 27% gewijzigd door TrafalgarLaw op 01-11-2025 23:19 ]

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Korkss schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 16:09:
Ooh mijn ervaring is toch wel anders, ik speel pas sinds gisteren en heb een pot of 10 met randoms gespeeld (Ps5 spelers. Ik heb crossplay uit) maar vond het juist wel oké gaan.

De meeste potten gaan met pingen best wel goed. Heb er zelfs al gehad waar de randoms de mic aan hadden.

Solo lijkt mij ook wel leuk maar wordt ik steeds afgeschoten helaas :(

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:54

D4NG3R

kiwi

:)

himlims_ schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 21:38:
Bastions zijn goed te doen met 2+ man zolang je beide fatsoenlijk cover hebt. Klein beetje uitspreiden zodat dat ding tussen 2 doelwitten moet wisselen en dan is het een kwestie van knieschijven schieten, of als je mazzel hebt de gele bus op de achterkant.

Ik ben iig hooked, in een kleine 2 dagen tijd alweer level 16. Ik ben er alleen een beetje bang voor dat het spel wat snel doelloos zal gaan raken/voelen.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• James Pond
D4NG3R schreef op zondag 2 november 2025 @ 00:26:
[...]

Bastions zijn goed te doen met 2+ man zolang je beide fatsoenlijk cover hebt. Klein beetje uitspreiden zodat dat ding tussen 2 doelwitten moet wisselen en dan is het een kwestie van knieschijven schieten, of als je mazzel hebt de gele bus op de achterkant.

Ik ben iig hooked, in een kleine 2 dagen tijd alweer level 16. Ik ben er alleen een beetje bang voor dat het spel wat snel doelloos zal gaan raken/voelen.
Het spel zelf is gewoon leuk dus dat doelloos snap ik nooit.

Net zoals mensen die het alleen leuk vinden als je progressie kan maken, ik kom uit de ut99 dagen waar de gameplay gewoon het plezier was :P

• Toonen1988
James Pond schreef op zondag 2 november 2025 @ 10:14:
[...]

Net zoals mensen die het alleen leuk vinden als je progressie kan maken, ik kom uit de ut99 dagen waar de gameplay gewoon het plezier was :P
Ik ken geen enkele arena shooter die UT '99 evenaart, niet alleen qua gameplay, maar ook qua muziek. Quake 3 Arena is ook geen verkeerde game, maar visueel, gameplay en muziek vond ik UT '99 interessanter.

Geen enkele game heeft me het gevoel teruggebracht dat UT'99 mij ooit gaf. Het klopt wat je zegt, vroeger had je geen unlocks, progressie etc. De enige progressie die je had, was je eigen skill die je ontwikkelde. Geen perks, geen upgrades, geen skill tree, geen unlocks, gewoon raw en pure speler skill.

[ Voor 22% gewijzigd door Toonen1988 op 02-11-2025 11:43 ]

• Rudios
  • Laatst online: 16:07

Rudios

Lost in space?

Ik vind het een toffe game. Er is gisteren na een paar uur spelen wel wat veranderd bij mij wat ik nooit had gedacht dat ik het kon, namelijk;

Ik hang altijd maar die goodguy uit, altijd maar de medic/support/healer zijn. Iedereen helpen. Ook dus bij Arc Raiders altijd maar weer netjes zwaaien, don’t shoot en team uppe om mijn tedere ziel maar rust te geven. Welnu, gister 3x achter elkaar hardstikke deaud geschoten door andere raiders, 3x goede loot kwijt. Sta je dan met je goede manieren en altijd maar dat lieve poppetje uit te hangen.

Ik dacht, f*ck it! Ik trek de stoute kaplaarzen aan, snelle planga op en met een oneindige boze blik de map op gebeamed. Beetje looten, en daar stond een andere raider ineens voor m’n neus. ‘Hey there!’ zei ik, maar geen respons. Ik loop gewoon met ‘m mee en hij gaat rustig verder looten. Ik blijf bij ‘m lopen tot hij een grote crate gaat opbreken. Duurt even, dat was precies het moment waarop ik mijn mk2 shotgun te voorschijn slinger. Ik kijk, zoom in op zijn gezicht en hou deze shotty strak vast. Zijn gezicht blijft onverstoort op stand ‘loot’ staan. Ik merk dat me het zweet tussen de billen uitbreekt, klamme handjes en trillen van de controlller. Ik ga het gewoon doen! En met verstand op 0 haal ik de trekker over, hij sprong op en wilde nog wegrennen, maar door mijn adrenaline volgepompt lichaam, pompte ik ook maar gelijk m’n 2 shotgun shell in zijn pan. Daar lag die dan, die onverstoorde nietsvermoedende lotende raider. Helemaal dood gestorven. Ik nog met trillende handjes en natte rug kijkend naar wat ik had aangericht. Dat ik dit kon! Eerst had ik een schuldgevoel, maar dat maakte al snel plaats voor een euforisch gevoel daar hij 2 paarse items bij zich droeg. Sow, dat compenseerde mijn eerdere losses.

Stiekem vond ik het best wel een goed gevoel geven. Ik, de altijd maar mister nice guy die nu ineens de badguy was. De stoute ik kwam in me naar boven, waar ik niet van wist dat ik die uberhaupt had.

Ik heb de hele avond wat afgewisseld tussen de lieve man en de stoute man. Wat gaaf is dat toch. Zo blijft deze game natuurlijk wel spannend, ook voor andere. Want alleen maar happy rondlooten wordt iedereen te verwend van. Juist de onvoorspelbaarheid maakt het spannend. Diegene die ik gesnitched heb kijken nu wel uit. Het is niet meer vanzelfsprekend dat je met je mooie loot de eindstreep haalt.

Whole lot of stars ***

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
@Rudios geweldig - zolang er nog niet geschoten is, probeer met ingame emoties “hinraider, dont shoot, team up?” Bij uitblijven reactie wordt het een fcking shoot-out

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:58

On_E

Housemusic

Dit is zo’n tof spel!

Was net in Buried City wat aan het exploren in een appartementencomplex. Zag een zipline waarmee ik naar het dak kon en dat leek me wel even handig voor het overzicht.

Eenmaal boven beland ik in een shock trap van een andere raider, die me terwijl ik niks kan doen doodschiet.

Gelukkig was daar karma, want toen ie me wilde afmaken kwamen er een paar van die rollende bots zijn kant op en was het ook game over voor hem haha.

Baalde dat ik mijn mic niet gebruikte… :D

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

James Pond schreef op zondag 2 november 2025 @ 10:14:
[...]

Een leuk spel kan prima doelloos zijn, een spel vol met doelen kan ook prima doodsaai zijn.

Nee, het gaat mij om persoonlijke doelen, en dat ging het bijna 30 jaar geleden ook al in de arena shooters.

Elke keer dat je speelde weer een beetje beter willen worden dan de rest van de community waar je mee speelt, nieuwe movement tech leren, nieuwe maps verkennen en daar beter op worden, clan evenementen/pugs. Daar was genoeg te doen. En sowieso andere tijden, je kende niet anders. ;)

Die persoonlijke doelen weet ik tot dusver niet echt te verzinnen in AR. Geeft voor nu nog niet, maar op de lange termijn gaat mij dat uitbranden. :)

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17:27

Oxigeon

En zo is dat!

Vandaag kwam ik dit topic tegen. Is dit een beetje te vergelijken met Helldivers? Of heb ik het dan mis? In elk geval. Als ik de beelden bekijk lijkt het er wat op.

Kun je spullen die je verzameld ook weer verkopen aan andere spelers? Of is er geen marktplaats. Helaas zijn er nog geen goede reviews te vinden omdat de game pas met uit is.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

@Oxigeon Behalve het third-person aspect (en tot op zekere hoogte de gunplay) is het niet te vergelijken. HD2 is een PvE horde shooter, AR is een PvPvE extraction shooter. Het spel speelt speelt een stuk rustiger/tactischer.

Nouwja, HD2 heeft natuurlijk wel alle friendly fire "PvP", maar je hoeft er in principe niet bang voor te zijn dat je een hoekje om loopt en neergeschoten wordt door een gecoordineerd vijandig team van mensen. :+

Alles wat je meeneemt een missie in, kan je verliezen als je dood gaat. Maar als je veilig weet te ontsnappen neem je alles wat je onderweg gevonden hebt mee naar je basis.

Er is geen marktplaats, maar je kan in principe wel spullen uitwisselen met andere spelers door deze mee te nemen een level in.

Om mijzelf even te quoten:
D4NG3R schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 11:38:
[...]

Op het 1e oog wel, maar waar HD2 een horde shooter is, is AR een extraction shooter. Beide spelen anders en belonen spelers op een andere manier. Extraction shooters jagen nogal wat spelers weg door ongelooflijk frustrerend te zijn wanneer je niet alleen je run, maar ook alle gear welke je meenam op die run kwijt te raken als je dood gaat. :P

Maar zijn oh zo bevredigend wanneer je dikke gear vind of van iemand afpakt en dat het level uit weet te krijgen. *O*

[ Voor 8% gewijzigd door D4NG3R op 02-11-2025 15:09 ]

• rvdlaar
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 02-11 19:53
Zojuist met een mede-Tweaker in Spaceport gingen we met 6 random's een Leaper te lijf. Dat was wel vet.
Des te meer krijg ik er zo'n vieze nasmaak van als je van die gasten hebt die je gewoon toch aanvallen ondanks "Hi, Greet, Don't Shoot".
Of de welbekende variant "I'm just doing a quest!"

Toch telkens weer een beetje teleurgesteld als er een paar van die zwakbegaafden zijn die toch aanvallen :D

• James Pond
rvdlaar schreef op zondag 2 november 2025 @ 16:11:
Zojuist met een mede-Tweaker in Spaceport gingen we met 6 random's een Leaper te lijf. Dat was wel vet.
Des te meer krijg ik er zo'n vieze nasmaak van als je van die gasten hebt die je gewoon toch aanvallen ondanks "Hi, Greet, Don't Shoot".

Toch telkens weer een beetje teleurgesteld als er een paar van die zwakbegaafden zijn die toch aanvallen :D
All is fair in love and war :P

• Korkss
rvdlaar schreef op zondag 2 november 2025 @ 16:11:

Ja dat is herkenbaar, net ook in solo met een andere gozer geteamed, veel geloot en een kill gemaakt. Komen we bij de extract schiet hij me dood… echt waarom? 😆

Trouwens even over de discord, ik zit volgens mij erin, via de link in de topic start. Is het dan gewoon een room joinen? Heb dit nooit eerder gedaan namelijk. Maar ben wel down voor wat nederlandse teammates die ook een klein beetje de game al snappen 🤣🤣

• Toonen1988
Vandaag heb ik toch problemen gekregen, loot dat een seconde duurt voordat ik het oppak, weinig tot geen damage op Arc. Daarnaast is het ook apart dat in elke potje opeens continue PvP is, op elke plek dat ik kom, zitten alle teams. In elke potje dat ik vandaag heb gespeeld, zitten alle teams bij elkaar.

We zaten ook in een gebouw op de map 'The Blue Gate', er was niemand op onze verdieping. We hebben het gebouw helemaal verkent, het was ook volledig dicht en nog kwam er opeens een raider in onze rug. Geen idee hoe deze binnen is gekomen, de verdieping was volledig dicht achter ons.

Speler kills gaat nog, maar ARC krijg ik maar niet meer kapot. Dit probleem had ik gisteren en de dag ervoor totaal niet. Heb ook een moment gehad dat ik achter een container zit, ik heb me niet om het hoekje laten zien, sta er volledig achter. Deze persoon wist niet dat ik achter de container zat, maar schoot even later langs de container af en raakte mij nog altijd. Ik zag gewoon de kogel langs mij vliegen en volledig missen.

Weet niet of het komt omdat de servers nu overbelast beginnen te raken, omdat het zondag is en veel mensen vrij hebben,

[ Voor 14% gewijzigd door Toonen1988 op 02-11-2025 17:52 ]

• Korkss
Toonen1988 schreef op zondag 2 november 2025 @ 17:49:
Vandaag heb ik toch problemen gekregen, loot dat een seconde duurt voordat ik het oppak, weinig tot geen damage op Arc. Daarnaast is het ook apart dat in elke potje opeens continue PvP is, op elke plek dat ik kom, zitten alle teams. In elke potje dat ik vandaag heb gespeeld, zitten alle teams bij elkaar.

We zaten ook in een gebouw op de map 'The Blue Gate', er was niemand op onze verdieping. We hebben het gebouw helemaal verkent, het was ook volledig dicht en nog kwam er opeens een raider in onze rug. Geen idee hoe deze binnen is gekomen, de verdieping was volledig dicht achter ons.

Speler kills gaat nog, maar ARC krijg ik maar niet meer kapot. Dit probleem had ik gisteren en de dag ervoor totaal niet. Heb ook een moment gehad dat ik achter een container zit, ik heb me niet om het hoekje laten zien, sta er volledig achter. Deze persoon wist niet dat ik achter de container zat, maar schoot even later langs de container af en raakte mij nog altijd. Ik zag gewoon de kogel langs mij vliegen en volledig missen.

Weet niet of het komt omdat de servers nu overbelast beginnen te raken, omdat het zondag is en veel mensen vrij hebben,
Vandaag ook aardig wat gespeeld maar dit herken ik niet echt, wel dat het op sommige plekken “druk” is met raiders, maar dat lijkt me normaal op high loot plekken.
Ook denk ik dat de dag van release en de dag erna het drukst waren, gok dat dit vandaag niet zo druk was als die dagen, maar ik heb geen feiten hierover.
Ik vermaak me nog steeds heel erg met Arc.

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

@Toonen1988 Nu heb ik niet echt 'problemen', er is iig vandaag wel merkbaar iets meer latency. Er zit een zichtbare vertraging tussen het moment dat een kogel iets raakt, en daadwerkelijk iets doet.

Wat betreft iemand opeens in je rug treffen; het spel heeft gigantisch veel mogelijkheden tot parkouring, als je er tools als de zipline en snap hook bij mee gaat tellen wordt het al helemaal gestoord wat allemaal mogelijk is.

@Korkss Op Steam is het gisteren en vandaag (aanzienlijk) drukker geweest dan op launch, hoe het met de andere platformen zit weet ik niet - maar ook daar verwacht ik het zelfde. https://steamdb.info/app/1808500/charts/#1w

[ Voor 24% gewijzigd door D4NG3R op 02-11-2025 18:47 ]

• FreeShooter
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15:15
Ja, vreemd verhaal. Lijkt mij eerder een internet probleem of ander client-side issue. Overdag was het minder druk dan op de piek momenten, en verder lees ik er ook niets over op Reddit.

Inmiddels lijkt het erop dat Arc Raiders het record van simultaneous players op Steam vanavond gaat verbeteren. 322K spelers nu,
en piek lag op 328K gisteren avond.
https://steamdb.info/app/1808500/charts/

Een hele knappe prestatie van Embark, gezien dat het ook op Epic, PS4 en Xbox speelbaar is. Dat geeft goede hoop dat het spel verder ontwikkeld wordt.

• James Pond
Ik heb er zelf geen last van!

Hou wel rekening mee dat heavy ammo makkelijker is om arc neer te halen

• Ecological
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 23:58
Ook goede tips: de achter rotors van Hornets hebben geen armor!

Ben jij een echte vlees-eter? || Every argument against veganism || Zeekr 001 Privilege || e-tron 55 || Tribalisme en dogmatisme zijn slecht voor iedereen

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:11
Het valt mij op dat Reddit vol staat met topics over hoe “triest mensen zijn die PvP’en”.

Maar dat maakt het toch juist zo leuk. Niet wetende of je doodgeschoten kan worden door een raider. In elke hoek loert gevaar.

Of je maakt vrienden of niet.

Al ga je hele dag bij de extraction zitten campen, dat is je goed recht.

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

• Korkss
D4NG3R schreef op zondag 2 november 2025 @ 18:44:
@Toonen1988 Nu heb ik niet echt 'problemen', er is iig vandaag wel merkbaar iets meer latency. Er zit een zichtbare vertraging tussen het moment dat een kogel iets raakt, en daadwerkelijk iets doet.

Wat betreft iemand opeens in je rug treffen; het spel heeft gigantisch veel mogelijkheden tot parkouring, als je er tools als de zipline en snap hook bij mee gaat tellen wordt het al helemaal gestoord wat allemaal mogelijk is.

@Korkss Op Steam is het gisteren en vandaag (aanzienlijk) drukker geweest dan op launch, hoe het met de andere platformen zit weet ik niet - maar ook daar verwacht ik het zelfde. https://steamdb.info/app/1808500/charts/#1w
Ahh dat had ik niet verwacht, dat zou het wel kunnen verklaren voor degene die er last van hebben. Gelukkig zelf niet gemerkt.

Hebben jullie trouwens grafische settings aangepast? Ik vind de graphics insane, maar soms ook het idee dat ik daardoor mensen juist moeilijk kan spotten. Geen idee of daar wat aan te doen is qua settings?!
Alekz87 schreef op zondag 2 november 2025 @ 19:04:
Het valt mij op dat Reddit vol staat met topics over hoe “triest mensen zijn die PvP’en”.

Maar dat maakt het toch juist zo leuk. Niet wetende of je doodgeschoten kan worden door een raider. In elke hoek loert gevaar.

Of je maakt vrienden of niet.

Al ga je hele dag bij de extraction zitten campen, dat is je goed recht.
Ik vind dat ook, ik ren ook niet zomaar naar een extraction, soms gebruik ik smokes als ik het “niet vertrouw” just in case.
Iedereen speelt de game op zijn manier zijn dat respecteer ik, al kan ik ook wel zeggend dat ik iemand wel sneu vind als je 15 minuten naast een extraction gaat zitten wachten.

[ Voor 25% gewijzigd door Korkss op 02-11-2025 19:09 ]

• Inflatable
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:20
himlims_ schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 19:28:
[...]

Dat (de unieke persoonlijke interacties) verschillen enorm van game tot potje, van situatie tot doel. Juist die onzekerheid en variatie vind ik erg “spannend en uitdagend”.

Wat dat betreft hoop ik stiekem dat embark pve aspect gaat stimulerend en pvp minder belangrijk is. Daarmee doel ik op lore / missies en samenwerking tegen ARC bots.

Want als embark echt zo “serieus” is met hun verhaal, scenery en achtergrond… dan is het “elkaar dood maken” als behalve logisch voor de progressie en noodzaak grondstoffen voor de samenlevende onder het oppervlak; alle arc-raiders zijn eigenlijk collega’s van elkaar (toch?)

Krijg de indruk dat solo-matchmaking stuk “vriendelijker” is dan de Squad-potjes. Met squad zelden dat we met 5-6 man extracten. Met een solo pot, wel eens met 4 randoms in de extraction gestaan.

De progressie (loot/quests) lijkt vooralsnog meer voor je voortgang te doen, dan PvP. Dat laatste is natuurlijk wel een onmisbaar onderdeel van extraction spellen. De implementatie van ARC-raiders maakt het allemaal wat minder zwaar; gratis setje kost niets, safety pocket om uniek item niet te verliezen ondanks dood gaan, geen basis die stuk kan wat je weken grinden gekost heeft.
Dat ze er credits challenges in hebben zitten die van je verwachten dat je op andere spelers gaat schieten is helaas wel weer een zetje richting meer PvP, dat hoeft van mij ook niet.. Dat je solo minder last hebt van PvP is vrij logisch want net als IRL durven mensen meer als ze met een groep zijn i.p.v. in hun eentje.. Ik doe tot nu toe gewoon bijna alle quests met een 'free loadout', dan is er sowieso 0,0 risico als je PvP moet spelen.. Op de hogere levels zal je wel gedwongen worden in een groep te gaan spelen en met betere gear, dan wordt PvP automatisch ook weer een groter risico.. En zodra mensen alle quests etc gedaan hebben, zogenaamd 'endgame' zijn, zullen er steeds meer PvP gaan spelen.. Ik hoop daarom dat ze de game lang genoeg blijven ondersteunen met nieuwe content en missies etc zodat mensen niet te snel verveeld raken met het PvE gedeelte..

• Rudios
  • Laatst online: 16:07

Rudios

Lost in space?

Inflatable schreef op zondag 2 november 2025 @ 19:14:
[...]
.. Ik doe tot nu toe gewoon bijna alle quests met een 'free loadout', dan is er sowieso 0,0 risico als je PvP moet spelen..
Ik doe altijd een groene lootcontainer augment fitten, 1 heavy gun mee (want die heb je toch genoeg van free runs) wat bandage en shield gen mee. Evt smoke nade’tje. Ook neem ik altijd adrenaline spuiten mee, super fijn om snel langs ARC’s te rennen! Dit kost amper wat (crafting) en je bent net wat beter uitgerust, meer plek voor loot en vooral, je kan eventueel een paars item in je safe pocket stoppen! Want hoevaak ik in het begin met een freeload ben gaan rennen, om vervolgens toch net een paars item tegen te komen en deze weer te verliezen omdat ik mol ging. Dus gewoon een cheap-ass gear fitten met dus minimaal een groene lootbox augment. (Deze kun je trouwens makkelijk krijgen door bij de vendor de freeload lootboxen augments in te ruilen 1 op 1 voor een groene mk1)

[ Voor 4% gewijzigd door Rudios op 02-11-2025 19:40 ]

Whole lot of stars ***

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:08

m0nk

16-09-2003 15.15

Hoe kan het dat deze game me blijft trekken terwijl ik helemaal niet van het genre hou.. De hele sfeer, graphics en geluid in game is gewoon echt zoals ik wil dat een game is..

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

• rvdlaar
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 02-11 19:53
Probeer nu de game te starten..kom in de queue!
Dat ben ik nog niet vaak tegen gekomen. Snap dat het een heel populair spel is, maar je ziet niet eens wat je positie in de queue is...

[ Voor 35% gewijzigd door rvdlaar op 02-11-2025 19:53 ]

• Toonen1988
Ja, maat van mij heeft ook problemen. Hij joinde een game, bleef hangen op loading en nu kan hij helemaal niet meer spelen omdat het spel zegt dat hij in "queue" zit.

• Powerblast
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 20:40
Zelfde hier. Ook net proberen joinen en leek vast te hangen. Reboot game en in de queue. Zondagavond dus ik vermoed prime time.

Na twee uur spelen had ik zoiets van dit is m'n spel niet. Had meer EFT style verwacht. Na 4u spelen wil ik niet meer stoppen :D. Vind de quests en upgrade wel leuk uitgewerkt waardoor het uiteindelijk me toch blijft trekken. Ben nog niet al te veel pvp tegengekomen maar toch al een paar kills. Gameplay valt me voorlopig heel goed mee.

[ Voor 57% gewijzigd door Powerblast op 02-11-2025 20:03 ]

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
D4NG3R schreef op zondag 2 november 2025 @ 11:57:
[...]

Een leuk spel kan prima doelloos zijn, een spel vol met doelen kan ook prima doodsaai zijn.

Nee, het gaat mij om persoonlijke doelen, en dat ging het bijna 30 jaar geleden ook al in de arena shooters.
Ow jah zeker op die manier dat competitieve. Een van de dingen die arc anders maakt dan een ut/q3; na het verlopen van de timer is er geen scoreboard of winnaar. Je kunt alleen verliezen in arc,niemand kan er winnen :+ De (voorlopige) uitdaging zit m in de challenges/seasonal events etc. Denk dat raids/co-operatief bepaalde quests halen, of “bosses” verslaan wel, een van de uitdagingen en end-game content zal zijn

• Toonen1988
FreeShooter schreef op zondag 2 november 2025 @ 18:47:
Ja, vreemd verhaal. Lijkt mij eerder een internet probleem of ander client-side issue. Overdag was het minder druk dan op de piek momenten, en verder lees ik er ook niets over op Reddit.

Inmiddels lijkt het erop dat Arc Raiders het record van simultaneous players op Steam vanavond gaat verbeteren. 322K spelers nu,
en piek lag op 328K gisteren avond.
https://steamdb.info/app/1808500/charts/

Een hele knappe prestatie van Embark, gezien dat het ook op Epic, PS4 en Xbox speelbaar is. Dat geeft goede hoop dat het spel verder ontwikkeld wordt.
Nee hoor, maat van mij heeft precies dezeflde problemen. Ondertussen zijn nu de hele servers eruit geklapt. Rond half 5 zijn deze problemen begonnen. Gisteren en vrijdag totaal geen problemen, vandaag opeens wel en nu zijn de servers allemaal eruit geklapt. We hadden ook constant netwerk icoontjes in beeld.

Servers lijken nu langzaam weer online te komen. Alleen parties werken nog niet.

[ Voor 6% gewijzigd door Toonen1988 op 02-11-2025 20:19 ]

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Korkss schreef op zondag 2 november 2025 @ 19:07:
Hebben jullie trouwens grafische settings aangepast? Ik vind de graphics insane, maar soms ook het idee dat ik daardoor mensen juist moeilijk kan spotten. Geen idee of daar wat aan te doen is qua settings?!
Ik draai zelf het volgende (R7 5800X3D / RX 9070XT @ 4K met FSR op Quality):

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wioUusKjv8N3gfedtX0TaRO0nNg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/iVgE1hJP85jqk1818ZNfzu8L.png?f=fotoalbum_large

Foliage maakt het grootste verschil qua visibility. Al moet ik zeggen dat het minder uit maakt dan in veel andere games.

• BSOD baby
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 02-11 22:41
D4NG3R schreef op zondag 2 november 2025 @ 20:18:
[...]

Ik draai zelf het volgende (R7 5800X3D / RX 9070XT @ 4K met FSR op Quality):

[Afbeelding]

Foliage maakt het grootste verschil qua visibility. Al moet ik zeggen dat het minder uit maakt dan in veel andere games.
Foliage moet op low om het meeste te kunnen zien qua enemies?

• Donstil
  • Niet online
Ah goed om te lezen dat het niet aan mij ligt. Hier ook problemen met potten joinen en laggende servers als ik er uiteindelijk wel in zit.

Ga ik maar weer naar BF6 😛

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

@BSOD baby Correct, minder (dichte) struiken.

En ja, ze hebben het druk:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LXROtrQp73fh3SRSYs2IQEwr9QU=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/SsVY4VUZVA1skr8qFqDOzvvg.png?f=user_large

• Powerblast
D4NG3R schreef op zondag 2 november 2025 @ 20:29:
@BSOD baby Correct, minder (dichte) struiken.

En ja, ze hebben het druk:
[Afbeelding]
Ik geraak er net terug in.

• Inflatable
Korkss schreef op zondag 2 november 2025 @ 19:07:
[...]

Iedereen speelt de game op zijn manier zijn dat respecteer ik, al kan ik ook wel zeggend dat ik iemand wel sneu vind als je 15 minuten naast een extraction gaat zitten wachten.
Ik vind het hele PvP gedeelte behoorlijk sneu.. Als je zonodig jezelf moet bewijzen of het leuk vindt andere spelers af te knallen ga dan aub Call of Duty of Battlefield spelen ofzo, of één van de vele andere al bestaande PvP (extraction) shooters.. Deze game is echt veel minder leuk geworden voor mij door de toevoeging van de PvP.. Teveel potjes worden nu door andere spelers verpest, wat gewoon zonde van je tijd en enorm frustrerend is.. Het wordt helemaal sneu als men gaat zitten wachten bij extractions om de loot van anderen te stelen.. Ik vind de game desondanks nog wel leuk, maar het is gewoon helaas dus weer geen goede pure PvE extraction game op de markt.. Ik begrijp echt niet waarom men ook aan deze game weer PvP moest toevoegen, de PvE had zoveel potentie en de markt is werkelijk al overspoeld met PvP shooters.. Het zal wel met het verdienmodel op de langere termijn te maken hebben vermoed ik..

• Korkss
Inflatable schreef op zondag 2 november 2025 @ 20:31:
[...]

Ik vind het hele PvP gedeelte behoorlijk sneu.. Als je zonodig jezelf moet bewijzen of het leuk vindt andere spelers af te knallen ga dan aub Call of Duty of Battlefield spelen ofzo, of één van de vele al bestaande PvP (extraction) shooters.. Deze game is echt veel minder leuk geworden voor mij door de toevoeging van de PvP.. Teveel potjes worden nu door andere spelers verpest, wat gewoon zonde van je tijd en enorm frustrerend is.. Het wordt helemaal sneu als men gaat zitten wachten bij extractions om de loot van anderen te stelen.. Ik vind de game desondanks nog wel leuk, maar het is gewoon helaas dus weer geen goede pure PvE extraction game op de markt.. Ik begrijp echt niet waarom men ook aan deze game weer PvP moest toevoegen, de PvE had zoveel potentie en de markt is werkelijk al overspoeld met PvP shooters.. Het zal wel met het verdienmodel op de langere termijn te maken hebben vermoed ik..
Ik vind het PvP stukje juist super veel extra spanning, adrenaline of teleurstelling toevoegen aan de game. Als dit er niet in had gezeten was ik juist snel uitgekeken op de game denk ik. En de extract campers etc leer je op een gegeven moment wel omzeilen, smokes, hatch keys etc. Ieder zn smaak denk ik, maar persoonlijk blij dat het PvPvE is..

• Sipio
  • Niet online
Vandaag weer paar uurtjes gespeeld (PS5) solo runs en ik ben werkelijk alleen maar friendlies tegengekomen, voor zo'n feat moet ik nu wat raiders beschadigen met medium ammo maar ik voel me bijna bezwaard, hoevaak ik vandaag 'Don't shoot' heb gehoord _O-

• James Pond
[...]

Ik vind het hele PvP gedeelte behoorlijk sneu.. Als je zonodig jezelf moet bewijzen of het leuk vindt andere spelers af te knallen ga dan aub Call of Duty of Battlefield spelen ofzo, of één van de vele andere al bestaande PvP (extraction) shooters.. Deze game is echt veel minder leuk geworden voor mij door de toevoeging van de PvP.. Teveel potjes worden nu door andere spelers verpest, wat gewoon zonde van je tijd en enorm frustrerend is.. Het wordt helemaal sneu als men gaat zitten wachten bij extractions om de loot van anderen te stelen.. Ik vind de game desondanks nog wel leuk, maar het is gewoon helaas dus weer geen goede pure PvE extraction game op de markt.. Ik begrijp echt niet waarom men ook aan deze game weer PvP moest toevoegen, de PvE had zoveel potentie en de markt is werkelijk al overspoeld met PvP shooters.. Het zal wel met het verdienmodel op de langere termijn te maken hebben vermoed ik..
Omdat de devs zelf vonden dat het spel niet leuk genoeg was met alleen pve

• Powerblast
Sipio schreef op zondag 2 november 2025 @ 20:38:
Vandaag weer paar uurtjes gespeeld (PS5) solo runs en ik ben werkelijk alleen maar friendlies tegengekomen, voor zo'n feat moet ik nu wat raiders beschadigen met medium ammo maar ik voel me bijna bezwaard, hoevaak ik vandaag 'Don't shoot' heb gehoord _O-
Viel me ook op dat de meeste don't shoot roepen. Enige die ik vandaag tegen ben gekomen was eentje die me compleet niet had zien komen en ik hem ook niet waar ik instant begon te schieten.

Update: servers liggen er weer uit...

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
Als we het over instellingen/grafische opties hebben, dan heb een vraagje:

Wat heeft invloed op het volgende effect; een soort van “mist/waas” die beperkt hoever je kunt kijken? Al zet ik de view distance op max, lijkt het alsof er een mistbank in een gebouw hangt, maar is ook buiten de deur

Beetje zoals dit

Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/because-of-hardware-limitations-at-the-time-3d-games-v0-6p7u9x0xloyf1.png?width=640&crop=smart&auto=webp&s=f32e6a5aa1708503fe58f68757285f0a9b96bf3f

Zal straks een screenshot delen ter verduidelijking (note; dat is op de Asus rog Xbox, mijn gamebak is prima)

[ Voor 22% gewijzigd door himlims_ op 02-11-2025 20:50 ]

• Inflatable
Korkss schreef op zondag 2 november 2025 @ 20:37:
[...]

Ik vind het PvP stukje juist super veel extra spanning, adrenaline of teleurstelling toevoegen aan de game. Als dit er niet in had gezeten was ik juist snel uitgekeken op de game denk ik. En de extract campers etc leer je op een gegeven moment wel omzeilen, smokes, hatch keys etc. Ieder zn smaak denk ik, maar persoonlijk blij dat het PvPvE is..
Dat soort spanning en zeker de teleurstelling zit ik dus niet op te wachten.. Ik haat het gewoon als je een goed rondje hebt gemaakt met zware gevechten tegen de ARC, je hebt goede loot gekregen, dat het dan door één of andere PvP tryhard verpest kan worden en je met lege handen staat.. Daarom is een game als Helldivers 2 perfect wat mij betreft, puur PvE co-op, maar dat is dus geen extraction shooter.. Er is nu nog steeds geen goede pure PvE extraction shooter de markt, behalve deep rock galatic, maar dat is qua setting en gtraphics weer niks voor mij.. Het had ARC Raiders moeten worden, maar helaas dus..

• Korkss
Inflatable schreef op zondag 2 november 2025 @ 20:45:
[...]

Dat soort spanning en zeker de teleurstelling zit ik dus niet op te wachten.. Ik haat het gewoon als je een goed rondje hebt gemaakt met zware gevechten tegen de ARC, je hebt goede loot gekregen, dat het dan door één of andere PvP tryhard verpest kan worden en je met lege handen staat.. Daarom is een game als Helldivers 2 perfect wat mij betreft, puur PvE co-op, maar dat is dus geen extraction shooter.. Er is nu nog steeds geen goede pure PvE extraction shooter de markt, behalve deep rock galatic, maar dat is qua setting en gtraphics weer niks voor mij.. Het had ARC Raiders moeten worden, maar helaas dus..
Maar niet lullig bedoelt ofzo.. als je een paar uurtjes tegen Arc hebt gevochten dan weet je toch precies hoe dit werkt? Kan me namelijk niet voorstellen dat je met goede wapens/gear etc nog steeds “moeilijke” gevechten gaat hebben tegen Arc. Ik vind AI dus altijd zo voorspelbaar na een tijdje, ik zou dan echt verveeld raken.

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Als je een extraction shooter wil spelen zonder dat wat het een extraction shooter maakt, kan je dan niet beter een looter shooter spelen?

De ARC's stellen vrij weinig voor, het zijn juist de PvP/samenwerkingen welke je aan gaat (of juist tactisch probeert te ontwijken) welke het leuk maken. En tjah, af en toe zit daar een wat minder leuke ervaring bij zoals een exit camper. Hoort er bij. :)

[ Voor 4% gewijzigd door D4NG3R op 02-11-2025 20:53 ]

• Powerblast
D4NG3R schreef op zondag 2 november 2025 @ 20:51:
Als je een extraction shooter wil spelen zonder dat wat het een extraction shooter maakt, kan je dan niet beter een looter shooter spelen?

De ARC's stellen vrij weinig voor, het zijn juist de PvP/samenwerkingen welke je aan gaat (of juist tactisch probeert te ontwijken) welke het leuk maken. En tjah, af en toe zit daar een wat minder leuke ervaring bij zoals een exit camper. Hoort er bij. :)
Pvp kan ook positief uitdraaien. Net aan het weglopen van ARC, kom ik twee randoms tegen die me ff cover geven en me binnen laten in een building. 10 minuutjes later met twee complete strangers extracted :). Zonder PvP zou ik er persoonlijk ook snel op uitgekeken zijn. Zou deze game zonder het label extraction shooter ook nooit gekocht hebben :p. Maar ieder zijn ding natuurlijk.

[ Voor 10% gewijzigd door Powerblast op 02-11-2025 20:57 ]

• Inflatable
Korkss schreef op zondag 2 november 2025 @ 20:47:
[...]

Maar niet lullig bedoelt ofzo.. als je een paar uurtjes tegen Arc hebt gevochten dan weet je toch precies hoe dit werkt? Kan me namelijk niet voorstellen dat je met goede wapens/gear etc nog steeds “moeilijke” gevechten gaat hebben tegen Arc. Ik vind AI dus altijd zo voorspelbaar na een tijdje, ik zou dan echt verveeld raken.
Ieder z'n ding.. Ik vind Helldivers 2 nog steeds leuk.. Mijn grootste probleem is dat bijna alles in de shooter markt op PvP gericht is en PvE spelers amper keuze hebben.. Of het nou geen progressie kunnen maken in CoD of BF is of deze game weer, overal wordt je naar PvP gedwongen, en daar ben ik een beetje klaar mee.. Ik wil gewoon relaxt kunnen spelen zonder stress en frustratie, zit niet meer te wachten op zogenaamde competitie met/tegen andere spelers.. Geef gewoon de optie en stop unlocks etc niet alleen achter PvP weg..

• Toonen1988
Voor de mensen die een survival PvE spel zoeken, dan is Generation Zero misschien iets voor hun. Het is geen extraction shooter maar wel een open wereld survival game met ook vijandelijke robots, die je met een aantal vrienden kunt samen spelen.

https://store.steampowered.com/app/704270/Generation_Zero/

[ Voor 5% gewijzigd door Toonen1988 op 02-11-2025 21:42 ]

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
Inflatable schreef op zondag 2 november 2025 @ 20:45:
[...]

Helldivers is ook een hele goede en solide titel, er zijn zeker de nodige overeenkomsten, maar ook veel onderscheid tussen AR en HD2.

Heb midge uurtjes in HD2 zitten, maar daar miste de spanning en variatie in de potjes. Juist die spanning en onzekerheid maakt een extraction game (voor mij) een unieke en interessante game(play). Battlefield 6 is bijvoorbeeld ook geweldig, en uitdagend en spannend op eigen manier - maar onderaan de streep ken ik dat wel.

• Donstil
  • Niet online
[...]

Leest als een skill issue :+

• Toonen1988
Half uur geleden gepost, zijn nog druk bezig om de problemen op te lossen.

"Hi Raiders!

The team is still hard at work on the server issues, voice chat and party system.

We appreciate all of you letting us know about the issues you're running into and we thank you for bearing with us.

We will keep you posted!"

• Toonen1988
Ik heb nu geen problemen meer gehad, ARC gaat weer snel kapot en geen rare dingen meer meegemaakt, loopt weer geweldig. Zojuist een night map gedaan, geloot, richting extraction en de lift opgeroepen.

Ik zag een andere speler rennen, rechts van mij maar negeerde hem gewoon. Lift was er, hij begint te sprinten en roep "COME ON FAST" en begin te rennen. Op dat moment kwam ook iemand van links en tegenover mij.

Nou, daar sta ik dan met 3 solo randoms.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2Y7LaIeLvOPtrqKs0ilKePwYCs8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uF5snhXikZR8RA15Za9IwLnj.jpg?f=fotoalbum_large

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17:27

Oxigeon

En zo is dat!

Toonen1988 schreef op maandag 3 november 2025 @ 00:19:
Ik heb nu geen problemen meer gehad, ARC gaat weer snel kapot en geen rare dingen meer meegemaakt, loopt weer geweldig. Zojuist een night map gedaan, geloot, richting extraction en de lift opgeroepen.

Ik zag een andere speler rennen, rechts van mij maar negeerde hem gewoon. Lift was er, hij begint te sprinten en roep "COME ON FAST" en begin te rennen. Op dat moment kwam ook iemand van links en tegenover mij.

Nou, daar sta ik dan met 3 solo randoms.
[Afbeelding]
Als ik deze verhalen lees kriebelt het toxh wel om deze game aan te schaffen. Geweldig. Haal je de trekker over dan weet je gewoon dat er kills vallen. Dan had er waarschijnlijk nog maar eentje gestaan. Dit maakt een potje dan toch wel spannend lijkt me.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• TrafalgarLaw
Wat Arc Raiders…Arc Raiders maakt is de PvP, anders was het uitsluitend een loot simulator. Het houdt de spanning er een beetje in. Zo teamde ik met een rando en werden we op afstand gehouden door 2 anderen die duidelijk niet wilden dat we hen naderden. Ik zei op de open mic dat ik ervandoor ging maar bleef in een dode hoek wachten. Ze hadden hunzelf gebarricadeerd en één daarvan wilde uiteindelijk naar buiten. Dikke explosieven naar binnen gegooid toen de deuren werden geopend. Vervolgens toch nog gevlucht richting de ramen van het gebouw. Daar was ik dan, netals Neo in de Enter the Matrix waarin de agents moet ontvluchten door te springen van raam tot raam van een toren. Echter werd ik ambushed door meerdere vliegende Arcs. Alle vier incl. twee hornets naar beneden gehaald maar je raadt het al…uiteindelijk geflankt en gedood.

Wat mij dus vervolgens op een idee bracht om te oefenen tegen Arcs. Wat doe je als 4 arcs en 2 raiders op je jagen? Dat ben ik nu aan het oefenen om uit zulke situaties te ontsnappen. Gewoon een Snitch naar je toe trekken (die dingen kun je kilometers naar je toe aggro’en) en hem 2 Wasps en een Hornet laten spawnen.

[ Voor 14% gewijzigd door TrafalgarLaw op 03-11-2025 01:11 ]

• MyKey
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 21:13
[...]

Deze game was binnen een paar weken, misschien 2 maanden dood geweest als het pvp gedeelte er niet in zat.

Amateur racer met Trustmaster TMX + Wheelstand Pro

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 21:44
Ik zat gister avond nog even Shroud te kijken, maar wat die nu al voor wapens hebben en hoe zij PVP spelen heb ik nog niet meegemaakt in mijn servers. Ze hadden echt een gevecht tegen 4 of 5 andere teams waarbij 2/3 nog net met heel veel loot weg zijn gekomen door een Raiders Hatch. Het niveau van zowel het team als de tegenstanders was zowel qua gear als skill level niet wat ik zelf nog ben tegengekomen. Zit er ook een soort SBMM in ? Of als je met betere gear start, dat je tegen mensen komen die ook wat beter gegeard zijn? Of was dit gewoon toeval dat kan ook natuurlijk.

• Jobius
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16:56
Heel het weekend gespeeld. Lvl 20 nu. O+
Wat...Een...Spel! Echt fantastisch leuk om te spelen. Van de graphics tot de gunplay tot de map design tot de animatie (wow, die animaties zijn fantastisch). Echt enorm van genoten en kan niet wachten om meer te spelen.

Ik ben het eens met de meeste mensen hier dat PVP het echt geweldig maakt. Altijd een beetje op je hoede, 90% van de tijd zijn mensen vriendelijk als ik ze aanspreek, maar die 10% dat het misgaat zijn minstens even leuk. "Ah shit, Ik had hem toch niet moeten vertrouwen..."

Het is zo menselijk dat het soms bijna als een echte situatie lijkt. Als dit scenario in het echt zou gebeuren zou je ook mensen hebben die samenwerken tegen de robotsARC, maar je zult ongetwijfeld ook mensen hebben die alleen voor zichzelf bezig zijn en andere mensen scammen, looten, vermoorden. Dat is realistisch en daardoor zo vet. Juist dat menselijke gedeelte is wat voor mij spellen zo leuk maakt, het is een veilige omgeving waar je je kan gedragen zoals je wilt. Waar je dingen kan leren zonder dat het invloed heeft op je echte leven. Je kan gekke/grappige/mooie/moeilijke dingen doen, alleen of samen. Elk potje zijn er nieuwe mogelijkheden en weet je niet welke situaties je te wachten staan. 8)

Er zijn overigens een paar kleine dingen die ik graag anders zou zien, met name kunnen de menu's en UI een stuk beter imo. Er mist gewoon hier en daar QoL, vooral met craften moet je soms echt 4 menu's door om het item te craften dat je hebben wilt, dit kan zeker gestroomlijnd worden.

Dat gezegd hebbende. Heb nog heel veel zin om weer verder te spelen. Ik denk dat dit een game is die ik blijf spelen, al helemaal als ze het blijven updaten met nieuwe content. _/-\o_

• DonBruschetta
  • Registratie: September 2022
  • Laatst online: 16:14
Als iemand die eigenlijk totaal niet tegen pvp kan (snel gefrustreerd, skill issue aan mijn kant) en niet echt iemand heeft om mee te spelen. Is dit een beetje te doen solo? Of kan ik me beter op andere games focusen. Ik was wel gecharmeerd dat het niet first person is en het genre an sich spreekt me wel aan. Maar toch twee grootte maars waar ik tegenaan loop.

• Korkss
DonBruschetta schreef op maandag 3 november 2025 @ 09:25:
Als iemand die eigenlijk totaal niet tegen pvp kan (snel gefrustreerd, skill issue aan mijn kant) en niet echt iemand heeft om mee te spelen. Is dit een beetje te doen solo? Of kan ik me beter op andere games focusen. Ik was wel gecharmeerd dat het niet first person is en het genre an sich spreekt me wel aan. Maar toch twee grootte maars waar ik tegenaan loop.
Ik zou zeggen van wel.. PvP kun je niet omheen, soms krijg je daar mee te maken. Maar door het 3rd person aspect kun je eigenlijk ook heel sneaky (splinter cell achtig) spelen. Dan is solo juist heel leuk, lekker questen en arc (ai) vechten. Maar weet wel dat PvP op elke hoek schuilt, het verwacht dan een andere aanpak qua spelen.
Maar door de prox chat en het kunnen teamen met randoms leer je misschien ook weer mensen kennen om samen mee te spelen?! Ik zou zeggen probeer het gewoon 😜
Ik speel nu regelmatig met een Hongaar samen, kwam hem in een solo run tegen en door prox chat besloten we elkaar te helpen, discord uitgewisseld en nu spelen we soms even samen.

• Jobius
DonBruschetta schreef op maandag 3 november 2025 @ 09:25:
Als je gefrustreerd raakt als je afgeschoten word met goede loot, moet je het niet kopen.
Tot nu toe kan ik met voice chat 90% van de tijd de 'tegenstander' overtuigen om friendly te zijn en samen te werken. Maar ik denk dat dit steeds minder word hoe meer mensen spelen. Soms zal je PVP situaties hebben, dus als je dat echt niet kan hebben dan zou ik hem skippen. Maar misschien kan je ook plezier vinden ik het proberen te ontsnappen en wegrennen, en sneaky spelen zodat je pvp zoveel mogelijk uit de weg kan gaan?

Wat voor games speel je normaal gesproken?

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Jobius schreef op maandag 3 november 2025 @ 09:23:
Er zijn overigens een paar kleine dingen die ik graag anders zou zien, met name kunnen de menu's en UI een stuk beter imo. Er mist gewoon hier en daar QoL, vooral met craften moet je soms echt 4 menu's door om het item te craften dat je hebben wilt, dit kan zeker gestroomlijnd worden.
Eensch, de UI/QoL is momenteel op een aantal plekken flink matig.

Selecteer je bijv. een hele hoop items om te verkopen, doe je rightclick en bedenk je je dat er toch iets is wat je niet wil verkopen en ga je terug, en dan is alles wat je net nog geselecteerd had opeens unselected. |:(

Stacks splitten geeft nogal wat onnodige stappen als je kleine hoeveelheden mee wil nemen, geef mij gewoon een slider/number input. :P

En verder de ingame questinformatie, die klapt lukraak in- of juist uit. Ga ik een missie in, klap ik alle questen welke niet relevant zijn in en de quest welke dat wel is uit, is dat opeens weer omgedraaid de eerstvolgende keer dat ik de map open. :')

Sowieso zou ik die informatie gewoon graag on-screen kunnen houden. Er gebeurt vrij veel, waardoor ik elke paar minuten de questinfo er wel weer bij pak. :+

Qua gameplay verder weinig tot niks geen klachten, het speelt heerlijk weg.

[ Voor 15% gewijzigd door D4NG3R op 03-11-2025 09:36 ]

• Sipio
  • Niet online
Ik zou ook graag willen zien dat je al wat spullen kunt inleveren voor een bepaalde workbench oid.

Voor één bench moet je bijv 3 toasters hebben waarvan ik er 1 heb maar die alvast kunnen inleveren zou wel iets fijner zijn, heb nog wel genoeg ruimte in mijn stash maar toch.

• Jobius
Sipio schreef op maandag 3 november 2025 @ 09:36:
Ik zou ook graag willen zien dat je al wat spullen kunt inleveren voor een bepaalde workbench oid.

Voor één bench moet je bijv 3 toasters hebben waarvan ik er 1 heb maar die alvast kunnen inleveren zou wel iets fijner zijn, heb nog wel genoeg ruimte in mijn stash maar toch.
Ja, helemaal mee eens. Ik verwacht dat dit soort aanpassingen ook wel gaan komen. Ik heb wel vertrouwen in dit dev team.

Het zou ook lekker zijn om losse items te kunnen tracken. Heel vaak zijn er bench upgrades die bijvoorbeeld items nodig hebben die je zelf gewoon kan craften. Alleen de items die ik niet kan craften wil ik tracken.

En/of Items waar je al genoeg van hebt moeten van de tracker af. Er staat nu een tracker icoontje bij items waar ik al 5 stacks van heb 8)7
D4NG3R schreef op maandag 3 november 2025 @ 09:30:
[...]

Stacks splitten geeft nogal wat onnodige stappen als je kleine hoeveelheden mee wil nemen, geef mij gewoon een slider/number input. :P
Ja, ook een klein irritatie factortje. Kleine tip mocht je het nog niet gebruiken. Je kan shift en alt ingedrukt houden en dan direct een halve stack je inventory in klikken, is iets sneller dan slepen, al moet je af en toe nog 2-3 keer heen en weer klikken afhankelijk van hoeveel items je wilt.

[ Voor 24% gewijzigd door Jobius op 03-11-2025 09:47 ]

• Saeverix
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-11 11:54
Ik ben tot nu toe Solo ook erg aan het genieten. Ieder potje is opnieuw spannend.
Zoals eerder benoemd kun je met Voice Chat best wat vriendelijke spelers tegenkomen, maar er zijn ook genoeg die direct beginnen met schieten en ook niet stoppen als je erom vraagt.

Ik heb daarom besloten afgelopen weekend ook maar eens op oorlogspad te gaan. Met de Free Loadout kun je (los van wat tijd) zonder gevolgen loot binnenhalen, maar voor mij nog belangrijker: PvP oefenen.

Ik had in het begin erg het gevoel dat je vrijwel niet meer goed terug kon komen als je als eerste beschoten wordt. En in zekere zin klopt dat ook wel een beetje; je schrikt en je character is ook even een paar seconden wat minder te besturen (tenminste, zo voelt het). Het is dus zeker een voordeel om als eerste te schieten, en dat is na mijn potjes van afgelopen weekend ook wel gebleken.

People who live in glass houses shouldn't throw stones.

• Donstil
  • Niet online
Oxigeon schreef op maandag 3 november 2025 @ 00:55:
[...]

Als ik deze verhalen lees kriebelt het toxh wel om deze game aan te schaffen. Geweldig. Haal je de trekker over dan weet je gewoon dat er kills vallen. Dan had er waarschijnlijk nog maar eentje gestaan. Dit maakt een potje dan toch wel spannend lijkt me.
Ja doen, ik speel van onze game groep als enige maar vermaak mij er toch wel goed mee.

Als je afgeknald wordt door een CoD speler is dat even zuur maar hoort wel bij de spanning natuurlijk. Als je dat even niet wilt omdat je goeie loot hebt dan is ontlopen heel makkelijk.

• The_Bash
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23:00
Zo… het was alweer even geleden dat ik zo van een spel kan genieten. Ik was erg sceptisch vanwege PVP, ik ben daar niet zo goed in. Noem het maar skill issues (meervoud) 🤡.
Maar ik kan solo heel goed rond sneaken en mijn gear/loot vinden. Ook in de moeilijkere gebieden. Soms lopen mensen me straal voorbij. 😝
Mijn ervaring is ook dat veel mensen niet aanvallen en samen willen werken of je je gang laten gaan. Dat gezegd hebbende, af en toe is PVP niet te voorkomen.
De combat is gewoon goed uitgewerkt. Niemand is totally overpowered zoals in Division. Ook niet met de beste gear. En als je teveel ARC agro trekt, dan ben je er gewoon geweest.

Dus voor de mensen die zich laten weerhouden door PVP, het is echt goed te doen als je gevechten wil mijden. Niet 100% van de tijd, maar de player base is best sociaal! Denk dat alle PVP try hards op BF6 zitten te glitchen 😉

Kwam overigens nog een paar handige guides tegen:
https://www.reddit.com/r/ArcRaiders/s/JOuqDY6w8z

404 error: File not found | PSN: The_Bash

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste