Heel het weekend gespeeld. Lvl 20 nu.  

Wat...Een...Spel! Echt fantastisch leuk om te spelen. Van de graphics tot de gunplay tot de map design tot de animatie (wow, die animaties zijn fantastisch). Echt enorm van genoten en kan niet wachten om meer te spelen.
Ik ben het eens met de meeste mensen hier dat PVP het echt geweldig maakt. Altijd een beetje op je hoede, 90% van de tijd zijn mensen vriendelijk als ik ze aanspreek, maar die 10% dat het misgaat zijn minstens even leuk. "Ah shit, Ik had hem toch niet moeten vertrouwen..."
Het is zo menselijk dat het soms bijna als een echte situatie lijkt. Als dit scenario in het echt zou gebeuren zou je ook mensen hebben die samenwerken tegen de 
robotsARC, maar je zult ongetwijfeld ook mensen hebben die alleen voor zichzelf bezig zijn en andere mensen scammen, looten, vermoorden. Dat is realistisch en daardoor zo vet. Juist dat menselijke gedeelte is wat voor mij spellen zo leuk maakt, het is een veilige omgeving waar je je kan gedragen zoals je wilt. Waar je dingen kan leren zonder dat het invloed heeft op je echte leven. Je kan gekke/grappige/mooie/moeilijke dingen doen, alleen of samen. Elk potje zijn er nieuwe mogelijkheden en weet je niet welke situaties je te wachten staan.  

Er zijn overigens een paar kleine dingen die ik graag anders zou zien, met name kunnen de menu's en UI een stuk beter imo. Er mist gewoon hier en daar QoL, vooral met craften moet je soms echt 4 menu's door om het item te craften dat je hebben wilt, dit kan zeker gestroomlijnd worden.
Dat gezegd hebbende. Heb nog heel veel zin om weer verder te spelen. Ik denk dat dit een game is die ik blijf spelen, al helemaal als ze het blijven updaten met nieuwe content.