Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Toonen1988
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 29-11 20:22
Nog maar eens The Finals opgestart, zoals ik al zei, probeer altijd zo normaal mogelijk te lijken. :P _O-

Dit spel loopt echt heerlijk, dus heb alle vertrouwen erin dat Arc Raiders ook een goede release gaat krijgen zonder veel problemen, net als The Finals.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aF5ohxoNWLeo5rDf_TaOXJTlxdM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6Vc8oRUjO4XzLG8X91LSatts.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 14% gewijzigd door Toonen1988 op 26-10-2025 21:53 ]

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-11 13:43
ArnieBoy schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 18:59:
Hey Raiders,

Wat lekker om te zien dat er zoveel mensen plezier hebben gehad tijdens de server slam.
Ik zie al heel wat mensen die onze discord gejoined zijn.
Gezien de game over 5 dagen los gaat wil ik mensen er nog een keer op wijze dat er een Discord server is voor ons.

Graag wil dan ook iedereen uitnodigen om ons te joinen.
Ik hoop dat we samen de rustbelt kunnen verkennen.

https://discord.gg/6UwUDPdm76.

hopelijk tot gouw.
Oh nice, hier ook aangemeld, weet nog niet zeker of ik de game direct ga kopen, maar hij komt zeker wel in huis.

edit: never mind, de game gekocht. :+

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
Gezien de game multi-platform is, worden de accounts/platformen aan elkaar geknoopt middels een Embark-ID. Is het misschien om een lijst hiervan te registeren? Dat maak het zoeken/vinden van spelers wat makkelijker (in aanvulling van de discord?)

Spelers lijst:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• Starscreamer
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 25-11 16:34
Alekz87 schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 22:12:
PS5 spelers hier.

Is de Dualsense Edge het waard voor deze game? Ik merk dat m’n huidige controllers wel erg snel defect gaan. 1 heeft al stickdrift. En de 2e heeft een gammele D-pad met soms ghost inputs.

Merk je verschil in shooters?
Je kan de trigger instellen dat die sneller (korter indrukken) is, dus bij CoD en Battlefield kan ik sneller reageren.
Ook achterop de controller kan je extra peddels plaatsen en instellen _/-\o_
Maar of het bedrag helemaal kan rechtvaardigen zeg ik nee O-)

• Toonen1988
Starscreamer schreef op maandag 27 oktober 2025 @ 10:19:
[...]

Je kan de trigger instellen dat die sneller (korter indrukken) is, dus bij CoD en Battlefield kan ik sneller reageren.
Ook achterop de controller kan je extra peddels plaatsen en instellen _/-\o_
Maar of het bedrag helemaal kan rechtvaardigen zeg ik nee O-)
Hardware manipulatie, cheater, valsspelers. :P _O-

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 03:27

• Starscreamer
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 25-11 16:34
Toonen1988 schreef op maandag 27 oktober 2025 @ 18:51:
[...]

Hardware manipulatie, cheater, valsspelers. :P _O-
Grote voordeel was dat ik een sneller een granaat (door de flipper instellingen) kon gooien O-)

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
De game zou te pre-loaden zijn (zit op werk - niet geverifieerd)

• FreeShooter
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05:49

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 21:49
himlims_ schreef op dinsdag 28 oktober 2025 @ 11:18:
De game zou te pre-loaden zijn (zit op werk - niet geverifieerd)
Zou top zijn, dan koop en pre-load ik hem vanavond vast. Hoop dat het donderdag op tijd “open” gaat, kan ik mn vrije dag zo goed mogelijk benutten 😅

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

• Roppedop
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 29-11 14:11

Roppedop

XBL/PSN: RudeRob

Ja. Downloaden kan. Spelen donderdag 11u.

www.oldskoolnl.nl

• Korkss
Roppedop schreef op dinsdag 28 oktober 2025 @ 13:52:
Ja. Downloaden kan. Spelen donderdag 11u.
Dit is perfect, uitslapen, lijp ontbijt erin, proviand voor tijdens het gamen halen en dan de HELE fking dag ga ik grinden 🥳🥳🥳

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:15

On_E

Housemusic

Denk dat ik begin met veel free loadout runs. Quests doen en mats verzamelen voor die workbenches.

En qua skills ga ik zsm voor topside kunnen craften.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
In de playtest was de loot (volgens mij) relatief beperkt, en dan nog bondig het een puinhoop. Met resultaat dat periodiek of alles recycle of alles verkoop :+
Hopelijk komt er een soort screen-companion of “addons” welke meer info geven over de loot. (Desnoods via 2e scherm) echter verwacht ik het niet. Is immers onderdeel van loot-games; je hebt t maar te onthouden of leren

• Poulske
himlims_ schreef op dinsdag 28 oktober 2025 @ 15:52:
In de playtest was de loot (volgens mij) relatief beperkt, en dan nog bondig het een puinhoop. Met resultaat dat periodiek of alles recycle of alles verkoop :+
Hopelijk komt er een soort screen-companion of “addons” welke meer info geven over de loot. (Desnoods via 2e scherm) echter verwacht ik het niet. Is immers onderdeel van loot-games; je hebt t maar te onthouden of leren
Je kon toch vrij eenvoudig zien waar een resource voor wordt gebruikt? En je kan resources tracken voor upgrades of crafting dingen, dus je kan ook alles tracken wat je wilt, en wat je niet trackt reyclen.

Maar ik ben een hoarder, bewaar alles zo lang mogelijk.

• Espresso14
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 08:38
Ik moet zeggen dat deze game mijn aandacht heeft getrokken door de overwegend enthousiaste reacties in dit topic & wat beelmateriaal op Youtube.

Ben alleen erg benieuwd hoe lang deze game mijn aandacht kan vasthouden en/of het daadwerkelijk iets is voor voornamelijk mijn solo plays. Nu stop ik in geen enkele game veel uren hoor (ok, ok, Football Manager in zijn goede tijd daar gelaten ;) ) maar ik vraag me af hoe progressie e.d. gaan uitpakken in de praktijk. Ook nog niet veel ervaring met dit genre games (ik hop van FC26 naar een dikke RPG via een pot Hades 2 op de Steamdeck naar mogelijk nu deze shooter).

Anyway; ik blijf het even volgen. En naast het enthousiasme over de game in dit topic ook enthousiasme bij ondergetekende dat de game slechts vier tientjes kost!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06:21
10:30 gaan de severs open. Aldus discord.

[ Voor 3% gewijzigd door Alekz87 op 28-10-2025 18:02 ]

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
Poulske schreef op dinsdag 28 oktober 2025 @ 16:00:
[...]

Je kon toch vrij eenvoudig zien waar een resource voor wordt gebruikt? En je kan resources tracken voor upgrades of crafting dingen, dus je kan ook alles tracken wat je wilt, en wat je niet trackt reyclen.

Maar ik ben een hoarder, bewaar alles zo lang mogelijk.
Sommige items hadden “geheime” functies, welke niet benoemd worden. Of ik zie dat het een “craft” item is, maar niet voor welke onderdelen/blueprints. We gaan t vanzelf zien *O*

@Poulske zie https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/83715388

[ Voor 6% gewijzigd door himlims_ op 28-10-2025 19:21 ]

• Poulske
himlims_ schreef op dinsdag 28 oktober 2025 @ 18:43:
[...]

Sommige items hadden “geheime” functies, welke niet benoemd worden. Of ik zie dat het een “craft” item is, maar niet voor welke onderdelen/blueprints. We gaan t vanzelf zien *O*
Aah, dat wist ik dan weer niet. Weer wat geleerd.

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
ik weet het, youtube staat vol met filmpjes en info. nu ben een redelijke arc-raiders geek geworden, en heb 'youtube uit' :+ :X daarbij vond ik dit onderstaande filmpje, welke toch wel enkele nuttige toevoegingen toont:
//edit
ik had wat verkeerd gedaan omtrent de spelerslijst, als het goed is werkt het nu wel :+
- https://tinyurl.com/tnetarcraiders
- https://docs.google.com/s...QC-jAP30/edit?usp=sharing

[ Voor 43% gewijzigd door himlims_ op 29-10-2025 11:09 ]

• Korkss
himlims_ schreef op woensdag 29 oktober 2025 @ 11:02:
ik weet het, youtube staat vol met filmpjes en info. nu ben een redelijke arc-raiders geek geworden, en heb 'youtube uit' :+ :X daarbij vond ik dit onderstaande filmpje, welke toch wel enkele nuttige toevoegingen toont:

[YouTube: Ten ADVANCED tips for Arc Raiders release! | Myelin Games]

//edit
ik had wat verkeerd gedaan omtrent de spelerslijst, als het goed is werkt het nu wel :+
- https://tinyurl.com/tnetarcraiders
- https://docs.google.com/s...QC-jAP30/edit?usp=sharing
Lekker, ik zou dit ook kunnen voor Arc Raiders, alles alvast kijken en lezen. Heb dit dus bewust niet gedaan zodat het meeste nieuw is voor me straks. Tot nu toe alleen relatief kort de server slam gespeeld. Ben hyped tot mijn kruin en kan niet bedenken wanneer dit voor het laatst is gebeurd. Nog even volhouden 😁

• Espresso14
Hmm… heb ik vandaag dan iets te veel flitsen op YouTube voorbij zien komen waardoor ik voor het eerst in mn leven een pre-order overweeg? >:)

Hoe zit het met de proviand voor morgen @Korkss , klaar voor je vrije dag? ;) @Yonix : ik las dat je Outer worlds 2 door diverse problemen even terzijde legt en ook hardop nadenkt om (toch) voor deze game te gaan?

Man, man kan ik de hype nog weerstaan of ga ik er vol voor als solo raider?

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07:48
Espresso14 schreef op woensdag 29 oktober 2025 @ 19:55:
@Yonix : ik las dat je Outer worlds 2 door diverse problemen even terzijde legt en ook hardop nadenkt om (toch) voor deze game te gaan?

Klopt! Ik heb daarnet nog even met mijn muis boven de pre-orderknop gehangen op de Steam Store Page. :P

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Had morgen een verlofdag opgevraagd om een kameraad te helpen wat te verhuizen, blijkt dat er vandaag al zoveel is gedaan dat mijn hulp zo goed als niet meer nodig is.

PS5 download staat aan :P

• Korkss
Espresso14 schreef op woensdag 29 oktober 2025 @ 19:55:
Hmm… heb ik vandaag dan iets te veel flitsen op YouTube voorbij zien komen waardoor ik voor het eerst in mn leven een pre-order overweeg? >:)

Hoe zit het met de proviand voor morgen @Korkss , klaar voor je vrije dag? ;) @Yonix : ik las dat je Outer worlds 2 door diverse problemen even terzijde legt en ook hardop nadenkt om (toch) voor deze game te gaan?

Ik ben ready hoor.. game is gedownload, grillworstje, cola en wat chips/snoep in de kast. Vanavond vast een klein speciaalbiertje aftikken en dan morgenvroeg los 😎😎

• Yonix
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_lO4e4AZgsBrE_ABGbgLPS5SVCo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/sc08eUYjxEZtNyAkZc8RGdJQ.png?f=fotoalbum_large

Pre-loading. 8) Het is dat ik nog iets moet doen vandaag, zoals werken. :P

• TrafalgarLaw
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 07:27
Maar goed dat ik een driedaags weekend heb

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
Yonix schreef op donderdag 30 oktober 2025 @ 06:20:
[Afbeelding]

Pre-loading. 8) Het is dat ik nog iets moet doen vandaag, zoals werken. :P
gisteren was wel bevestiging dat er ergens in mijn netwerk een fuckup zit; kwam tot max 20mbit download
maar goed, hopelijk de ping-wel prima dit weekend. see you topside

• ArnieBoy
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 06-11 18:33
maikel55 schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 11:05:
[...]

Ook aangemeld, zal mij daar later nog even voorstellen en mijn Steam en Embark id posten!
Nogmaals welkom! :)

• ArnieBoy
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 06-11 18:33
Beste Raiders,

Vandaag is het zover heren.
Ik wens jullie allemaal een fijne en een smooth release.
hopelijk komen de servers gewoon om 10:30 online en kan het feest beginnen.

Ik wil ook iedereen nogmaals bedankt voor het joinen van onze discord.
We hebben ondertussen een leuke groep bij elkaar.

Ik zie jullie in Speranza.

Gr Salu.

• Yonix
Voor iedereen die deze ochtend al op verkenning gaat: gl hf. :D

Ik zal het spel vanavond pas kunnen starten, zal dan meteen even kijken naar de Discord. :)

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:36

m0nk

16-09-2003 15.15

Pff nog steeds twijfels.. Het genre heeft me nooit echt aangesproken. Maar de playtest en serverslam doen me nog steeds twijfelen. De hele sfeer die de game ademt en dan deze ontwikkelaar.. Zou zomaar kunnen zijn dat ik hem vanmiddag alsnog koop..

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

• EvertonPride
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 27-11 23:09

• MrHarry
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 28-11 08:36
de game lijkt me super leuk enkel het pvp gedeelte is de reden waarom ik hem nog niet heb gekocht, vanwege de vele cheaters (die komen er zeker weten zoals in elke game) en figuren die 24/7 spelen (speel soms 1 a 2 x per week een game) geen zin om elke keer afgeschoten te worden. Hoeveel % is pvp van de game? las dat er geen PVE was (anders was het insta buy geweest).

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 00:21

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

MrHarry schreef op donderdag 30 oktober 2025 @ 09:51:
de game lijkt me super leuk enkel het pvp gedeelte is de reden waarom ik hem nog niet heb gekocht, vanwege de vele cheaters (die komen er zeker weten zoals in elke game) en figuren die 24/7 spelen (speel soms 1 a 2 x per week een game) geen zin om elke keer afgeschoten te worden. Hoeveel % is pvp van de game? las dat er geen PVE was (anders was het insta buy geweest).
In principe is alles PvP. Je doet het niet bewust maar je kan gewoon gepvp'd worden terwijl jij rustig je pve objective aan het doen bent.

Dus als dat je echt tegen zit dan is dit hem niet voor je denk ik.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
het is een PvEvP (of hoe je dat ook schrijft) game. ik heb ook potjes 'stealth' en sneaky gespeeld, zonder ook maar 1 shot te lossen. je kunt beetje tactisch de map doorlopen. hotspots vermijden.

• EvertonPride
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 27-11 23:09
himlims_ schreef op donderdag 30 oktober 2025 @ 09:54:
het is een PvEvP (of hoe je dat ook schrijft) game. ik heb ook potjes 'stealth' en sneaky gespeeld, zonder ook maar 1 shot te lossen. je kunt beetje tactisch de map doorlopen. hotspots vermijden.
Dat zou mij ook heel erg bevallen, gezien ik ook maar 1x per week de tijd heb om wat uurtjes te spelen.

• Roshnak
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 29-11 20:24

Roshnak

PSN: Roshgill

ArnieBoy schreef op donderdag 30 oktober 2025 @ 07:21:
Beste Raiders,

Vandaag is het zover heren.
Ik wens jullie allemaal een fijne en een smooth release.
hopelijk komen de servers gewoon om 10:30 online en kan het feest beginnen.

Ik wil ook iedereen nogmaals bedankt voor het joinen van onze discord.
We hebben ondertussen een leuke groep bij elkaar.

Ik zie jullie in Speranza.

Gr Salu.
Zojuist ook gejoined :) hopelijk kan ik vanavond wat runs doen :) lijkt me solo wel een stuk minder leuk.

[ Voor 13% gewijzigd door Roshnak op 30-10-2025 10:20 . Reden: quoten ging verkeerd. ]

• bRuud83
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 28-11 16:50
Ik heb flink wat Youtube filmpjes gekeken van Arc Raiders en poeh deze game lijkt me ook erg leuk, maarja net Battlefield 6 aangeschaft en zo weinig tijd.

• Korkss
Wat een game.. nu 4 potjes gedaan solo. Flink wat lui omgelegd en lekker wezen verkennen. Dat proximity chat is ook goud, al 1 iemand toegevoegd aan mn friendslist nadat we samenwerkten 😄

• Sipio
  • Niet online
Tot nu toe 1x een friendly tegengekomen wat leuk was, 1x genadeloos afgeslacht door een andere raider en 1 keer door een Rocketeer down gegaan maar nog net naar de lift kunnen kruipen en weg kunnen komen.

Deze game is fucking tense :P

Nou hop ik altijd sowieso van de een naar de andere game dus even kijken hoe lang ik dit leuk blijf vinden maar de spanning is ongeëvenaard (y)

Ik hoorde trouwens ook iemand op de proximity chat maar die was helaas niet te verstaan slecht geluid.

[ Voor 12% gewijzigd door Sipio op 30-10-2025 12:54 ]

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
Die rocketeer is echt een bitch vervelende tegenstander :+ die hadden we met de serverslam 1x gesloopt gelegen. Maar dat koste kleine 10min en bakken ammo.
Gok dat er vast wel effectievere wapens te vinden/craften zijn, en/of dat je bepaalde armor of items moet gebruiken wat ze kwetsbaar maakt

• Poulske
Hier op het werk aftellen tot ik vanavond kan beginnen. Bericht aan de mensen die al aan het spelen zijn, laat wat ARC's voor de rest over. :+

• Henkie_NtA
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 28-11 14:10
Paar potjes gespeeld rond de lunch, nu aftellen tot mn laatste meeting van de dag.
Tijdje geleden dat ik zo veel zin heb gehad in een game, echt zin om er in te duiken.

• HeRSteiN
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 17-11 19:37
Hier ook aftellen, net de download via PS app in gang gezet voor vanavond.

• pimskie
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 26-11 13:55
"helaas" was het toevallig erg rustig op het werk (ja, echt :D) en heb nu aantal potjes achter elkaar gedaan en wat een fantastisch spel zeg. We doen verschillende tactieken, free loadout agressive, betere gear tactisch, scavagen voor missies, etc. Hopelijk heb ik morgen weer een rustige dag :D

• Espresso14
Paar (solo) potten tijdens de lunch gespeeld en wat is het vet!

Wel vervelende crashes naar desktop gehad bij opstarten van een ronde. Ik draai op een AMD 7900XT. Beetje google search leverde op dat je de game dan geforceerd in dx11 moet starten. Toen werkte het weer maar dat speelde grafisch totaal niet lekker weg.

Beetje ontmoedigd verder gezocht en toen kwam ik de sublieme tip op Reddit tegen. Je kunt in de Adrenaline software je ´shadercache terugstellen´ (NL vertaling in de app). Dat geprobeerd, command om geforceerd met dx 11 te starten weggehaald in Steam en ja hoor! Het speelde draaide weer als een zonnetje.

Dus wellicht nog een tip voor andere gamers met een AMD kaart.

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-10 17:25

SideShow

Administrator

Met PvP is het dus statistisch zo dat 50% van de tijd dat je speelt, verloren tijd is :|
Ik vind Speranza wel erg goedkoop gedaan ... wat menuutjes en wat animaties. Zero immersion voor mij.
Misschien is het niet voor mij... 76 minuten gespeeld dus kan nog refunden 8)

[ Voor 7% gewijzigd door SideShow op 30-10-2025 17:25 ]

• Korkss
Heb ik het goed dat je solo naar binnen kan of trio? Ging namelijk net duo met iemand maar je komt dan alleen maar trio’s tegen, was pittig 🫣

• Sipio
  • Niet online
Korkss schreef op donderdag 30 oktober 2025 @ 17:36:
Heb ik het goed dat je solo naar binnen kan of trio? Ging namelijk net duo met iemand maar je komt dan alleen maar trio’s tegen, was pittig 🫣
Als ik het goed begrepen heb word je als solo zoveel mogelijk met andere solo spelers gematched maar als duo kun je idd trio's tegenkomen.

• Toonen1988
Nog vier uurtjes te gaan, en dan zit mijn dienst erop. Ik ben vanavond benieuwd naar de 1.0 release.

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
Sipio schreef op donderdag 30 oktober 2025 @ 17:46:
[...]

Als ik het goed begrepen heb word je als solo zoveel mogelijk met andere solo spelers gematched maar als duo kun je idd trio's tegenkomen.
Dat was bij de eerdere playtest ook het geval. En vandaag lijkt matchmaking nog steeds hetzelfde te werken; start ie solo een sessie, kom je terecht in een potje met andere solo spelers. Betekend overigens niet dat je geen Squad tegen kunt komen. Maar de kans is relatief klein (vooralsnog)

• On_E

On_E

Housemusic

1e potje achter de rug, backpack vol, quest af en uiteraard direct neergeschoten in de elevator. :D

Daarna alsnog naar de computer gekropen en terwijl ik in mijn rug geschoten werd toch gehaald.

Ken weinig spellen die me zo paranoïde maken als deze en dat ik dan tóch snel het volgende potje start.

Binnenkort ook maar eens met een squad, sinds de server slam eigenlijk alleen maar solo gespeeld.

• Toonen1988
MrHarry schreef op donderdag 30 oktober 2025 @ 09:51:
Het klopt, sommige extraction shooters hebben inderdaad veel last van cheaters, wegens RMT (real money trade). Deze nieuwe studio bestaat uit ex-Dice medewerkers. Hun eerste game The Finals is ook best goed ontvangen. Niet alleen de gameplay, maar ook over de support van de ontwikkelaar. Je merkt gewoon dat cheaters/hackers tot het minimale is gebracht. Is een van de weinige PvP games waarbij ik kan zeggen dat je bijna geen cheaters tegenkomt. Ze zijn er wel, maar minder dan andere PvP games. Je merkt gewoon dat deze ontwikkelaar er preventief tegen vecht.

Ik laat me verassen in Arc Raiders.

• Roshnak
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 29-11 20:24

Roshnak

PSN: Roshgill

Iemand zin om een paar rondes te knallen en looten?

Steam ID : Onderzeehond

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Toch ook maar gehaald :P wilde eerst afwachten omdat ik de alpha soso vond maarja met een reden alpha blijkbaar want alles wat ik tot nu heb gezien ziet er super veel beter uit.

En mooie korting opzich op keyshops dus kon het toch niet laten.

Lets goo! :D

• SillBro
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 29-11 15:01
Ik vanmiddag ook begonnen. Nu level 7. Ontzettend leuk en het valt mij op (maar ik kan geluk hebben) dat veel spelers ook friendly zijn. In mijn eerste pot iemand die mij hoorde en vroeg of ik hem kon helpen met het afschieten van een Rocketeer. Later ook nog meegemaakt dat mensen niet schieten en je laten gaan. Verbaas mij erover omdat veel mensen op Steam schreven dat het camp fest was bij de elevator, nog niet meegemaakt. Behalve dat ik een keer extracte en iemand snel nog ook de lift binnen rende Hahah! Geeft elke pot weer leuke spanning.

• Yonix
Hier (Steam) wil hij niet starten. Maar eens kijken of een nieuwe installatie helpt ...

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 08:25
Ik speel solo en kom alleen maar mensen tegen die direct beginnen te knallen.

• Yonix
I’m in!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ir8On65eJGz4jkMY4b_tQfd3aTo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/klo3w8NH1phPnvMcga5ZWrlH.jpg?f=fotoalbum_large

• Korkss
DeBaroN schreef op donderdag 30 oktober 2025 @ 20:00:
Ja dit en ook al een keer genaaid. Don’t shoot en dan 5 minuten samen optrekken en ineens killed ie me :+

• jlena
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 07:18
DeBaroN schreef op donderdag 30 oktober 2025 @ 20:00:
Heb ik meer geluk gehad tot nu toe wanneer ik friendly zeg dan overleven we het beide. Denk dat je pech heb gehad met bepaalde tegenspelers. Zelfs toen ik samen met een maat speelde hebben we vriendjes gemaakt bij een lift en beide overleefd.

• DeBaroN
Volgens mij snappen sommige ook niet als je eenmaal in de lift staat en je activeert hem. je diegene niet knockout hoeft te slaan...

Tot nu toe is de ervaring niet bepaald positief qua spelers in de wereld.
Lijkt wel cod warzone zo

[ Voor 38% gewijzigd door DeBaroN op 30-10-2025 21:16 ]

• Korkss
Ik zal morgen ook de discord even joinen, merk wel dat het met trio’s en communicatie samen toch een stuk leuker speelt. Mijn maten zijn allemaal nog niet om voor deze game 😓

• Espresso14
Zo dan. Echt van alles meegemaakt. Van rustige rondes waar ik een beetje loot aan het verzamelen was tot rondes die eindigden in spannende gevechten met ARC's en andere raiders. En dan naar zo'n lift kruipen die dan net voor je neus dicht gaat (maar je wel met een glimlach neer valt en het weer probeert). *O*

Maar net dan weer een ronde waar ik heerlijke loot had gevonden en vervolgens op het einde maar bleef schieten op zo'n uit de kluiten gewassen drone. Die wilde maar niet neer gaan. Onwijs spannend en na (voor mijn gevoel) een compleet magazijn geleegd te hebben toch gehaald. Om vervolgens oog-in-oog staan met een andere raider. Ik dacht: het is weer mooi geweest, daar gaan we weer met zo'n vuistslag op mijn kaak. Maar nee hoor, wat doet diegene nadat ik paar keer riep: don't shoot? Die opende de lift en bracht mij veilig naar huis. Nog een paar toffe emotes en hoppa: terug met (dikke) loot. Ja maar even serieus; dan heb je het als game wel goed voor elkaar hoor. oOo

Er zitten ook frustrerende rondes tussen maar zo'n avontuur als die laatste ronde maakt dan alles in een klap weer goed. Niet te vergelijken hoor maar met Hades II had ik pas frustraties. Dit. Deze game. Dit is next level. In tijden niet zo'n zin gehad om verder te gaan maar goed; de wekker gaat morgen ook weer op tijd.

• Korkss
Espresso14 schreef op donderdag 30 oktober 2025 @ 22:01:
Zo dan. Echt van alles meegemaakt. Van rustige rondes waar ik een beetje loot aan het verzamelen was tot rondes die eindigden in spannende gevechten met ARC's en andere raiders. En dan naar zo'n lift kruipen die dan net voor je neus dicht gaat (maar je wel met een glimlach neer valt en het weer probeert). *O*

Maar net dan weer een ronde waar ik heerlijke loot had gevonden en vervolgens op het einde maar bleef schieten op zo'n uit de kluiten gewassen drone. Die wilde maar niet neer gaan. Onwijs spannend en na (voor mijn gevoel) een compleet magazijn geleegd te hebben toch gehaald. Om vervolgens oog-in-oog staan met een andere raider. Ik dacht: het is weer mooi geweest, daar gaan we weer met zo'n vuistslag op mijn kaak. Maar nee hoor, wat doet diegene nadat ik paar keer riep: don't shoot? Die opende de lift en bracht mij veilig naar huis. Nog een paar toffe emotes en hoppa: terug met (dikke) loot. Ja maar even serieus; dan heb je het als game wel goed voor elkaar hoor. oOo

Er zitten ook frustrerende rondes tussen maar zo'n avontuur als die laatste ronde maakt dan alles in een klap weer goed. Niet te vergelijken hoor maar met Hades II had ik pas frustraties. Dit. Deze game. Dit is next level. In tijden niet zo'n zin gehad om verder te gaan maar goed; de wekker gaat morgen ook weer op tijd.
Lekker hoor.. wat een plezier kun je hebben he. Gelukkig morgen geen wekker voor werk, wel voor arc 💪🏻💪🏻

• Yonix
Hier heb ik een refund aangevraagd. Dit spel is niet voor mij. :P

• SillBro
DeBaroN schreef op donderdag 30 oktober 2025 @ 20:56:
Volgens mij snappen sommige ook niet als je eenmaal in de lift staat en je activeert hem. je diegene niet knockout hoeft te slaan...

Tot nu toe is de ervaring niet bepaald positief qua spelers in de wereld.
Lijkt wel cod warzone zo
Mijn ervaring is anders. Heb juist het gevoel door die quests dat pvp echt secundair is en voor spelers niet het belangrijkste. Net ook weer ik spot iemand, we mikken op elkaar. Hij zegt ik moet snitches killen. Ik zeg ik hornets. O. O. Succes, jij ook, doei

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Zooo eerste pot net. was heftig hahah Leaper spotten ons. We moesten keihard rennen want allemaal een beginners loadoutje.

Ik was echt bijna dood maar net clutch een bandage kunnen gebruiken haha.
Ligt opgeroepen en toen kwamen me 2 team maten ook aan rennen om in de lift te gaan.

Die Leaper zat vol op ons terwijl we in die lift zaten. Komt last minute ineens een enemy player die lift in terwijl de deuren al dicht gingen hahah was echt pure chaos en super tof.

Gelijk een achievement ook daardoor :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/phjE5nUyXXXFeTCTlLQnNsxO8i8=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/QJYwhe4xyDSZ6Qvs0xOdzRWM.png?f=user_large

• SillBro
Ricmaniac schreef op donderdag 30 oktober 2025 @ 23:25:
Zooo eerste pot net. was heftig hahah Leaper spotten ons. We moesten keihard rennen want allemaal een beginners loadoutje.

Ik was echt bijna dood maar net clutch een bandage kunnen gebruiken haha.
Ligt opgeroepen en toen kwamen me 2 team maten ook aan rennen om in de lift te gaan.

Die Leaper zat vol op ons terwijl we in die lift zaten. Komt last minute ineens een enemy player die lift in terwijl de deuren al dicht gingen hahah was echt pure chaos en super tof.

Gelijk een achievement ook daardoor :P

[Afbeelding]
Wel gaaf om te zien dat bijna de helft van alle spelers nu die badge al heeft. Dat zegt mij dat extracten met vreemden vrij “normaal” is en mensen juist niet perse voor kills gaan! Ik had die ook eerste pot al. Toen wist ik meteen dit is zo gaaf!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Toch moet ik wel zeggen dat ik die cosmetic shop gelijk wel weer een ding vind hoor... vooral gezien het een game van 40€ is.

Maargoed verder vermaak ik me top. De spanning is om te snijden.
2e pot net ging ook super goed. In high loot area hoorde we een paar fransmannen tegen elkaar praten en alle 3 afgeknalt. Bak loot gekregen waar je u tegen zegt. Gelijk een paar quests achter elkaar kunnen completen :)

• Major_ton
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 29-11 15:58

Major_ton

Shoot!

Yonix schreef op donderdag 30 oktober 2025 @ 22:21:
Hier heb ik een refund aangevraagd. Dit spel is niet voor mij. :P
Ok.

Some infinities are bigger than others.

• Toonen1988
Eerste potje was niet zo fijn, spawnde in een loot hot spot op het midden van de map. Liep nog geen 5 centimeter en werd al aangevallen door andere spelers.

Tweede potje iemand neergeschoten, die ook weer iemand had neergeschoten. Twee lijken om te looten. en derde en vierde ronde geen PvP en alleen maar geloot.

Heb nu alweer na vier potjes erop zitten, twee werkbenches gemaakt, begin missie's af, inventory is compleet vol en sta alweer op 40k. Gaat lekker zo moet ik zeggen, best wel makkelijk tot nu toe.

Helaas sta ik alsnog level 1, het lijkt erop dat je geen exp krijgt van missie's. Daarnaast ziet het spel op een of andere manier een stuk waziger uit dan de beta, minder scherp en alles heeft een witte gloed. Ook struikjes die doorzichtig zijn, maar als ik er tegen aanloop, dan zie ik ze wel opeens.

Hier zie je héél wazig het struikje.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Sk-MwD6kSLVYAXUNdgSyEWD6uRY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YY1pT5IIYQYgdKhfpcISXabn.jpg?f=fotoalbum_large

Hier zie je opeens het struikje volledig verschijnen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WFWMltjw4GiliV_fDJz_lMtW2Zk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lDIwt7XtjCfGaYrtdobk3bEv.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 55% gewijzigd door Toonen1988 op 31-10-2025 00:42 ]

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
Toonen1988 schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 00:32:
Eerste potje was niet zo fijn, spawnde in een loot hot spot op het midden van de map. Liep nog geen 5 centimeter en werd al aangevallen door andere spelers.
tip; let op de “timer” van het potje; deze is 30min of 20min.

Bij volledige pot van 30min, is de kans dat je snel een raider tegenkomt eigenlijk uitgesloten.

Bij potje van 20min, betekend dat andere al 10min meer speeltijd hebben; de meeste buitenwijken zijn dan vaak veilig/uitgestorven

• Toonen1988
himlims_ schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 00:47:
[...]
tip; let op de “timer” van het potje; deze is 30min of 20min.

Bij volledige pot van 30min, is de kans dat je snel een raider tegenkomt eigenlijk uitgesloten.

Bij potje van 20min, betekend dat andere al 10min meer speeltijd hebben; de meeste buitenwijken zijn dan vaak veilig/uitgestorven
Klopt, van de vijf potjes die ik nu heb gespeeld, waren er al 3 van bezig. Maar het eerste potje waarbij ik meteen werd aangevallen, was een potje dat wel vanaf 30 minuten begon. Vind het ook vreemd, dit heb ik bij de beta ook nog niet gehad. Normaal spawn je inderdaad nooit zo kort op andere raiders.

• Sipio
  • Niet online
@Yonix Laat jouw snelle avontuur ff horen dan, waarom refund? :P

@Toonen1988 Dat van die struiken heb ik op Reddit ook al het een en ander over gelezen, dat was ook al na de ss en sommigen maakte zich zorgen over bepaalde pc settings voor foliage zodat je met mindere settings anderen beter zou kunnen zien oid.

Weet het niet helemaal zeker maar daar was wel wat gedoe over.

Het is wel een hit or miss ervaring elke keer weer als je topside gaat trouwens, bij mij is het tot nu toe van.. Oooof vet! Tot godvrr!

Ben zelf ook wel benieuwd hoelang het voor mij leuk blijft :P

Ik raad trouwens wel iedereen aan die samen met anderen spelen om het sowieso ook eens een keer solo te doen, de spanning wordt bij mij dan iig nog meer versterkt.

• rvdlaar
  • Laatst online: 29-11 15:05
Roshnak schreef op donderdag 30 oktober 2025 @ 19:03:
Iemand zin om een paar rondes te knallen en looten?

Steam ID : Onderzeehond
Heb je toegevoegd. Mijn naam op Steam is *****, dan herken je mijn friend request tenminste ;)

Mocht iemand anders mij willen toevoegen om te squadden, dit is mijn Steam Friend code: 16506184

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Toonen1988 schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 00:32:
Helaas sta ik alsnog level 1, het lijkt erop dat je geen exp krijgt van missie's. Daarnaast ziet het spel op een of andere manier een stuk waziger uit dan de beta
Dat is wel gek trouwens. ik heb maar 2 potjes gedaan en beide keren een level omhoog gegaan.

• Toonen1988
Sipio schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 07:08:

@Toonen1988 Dat van die struiken heb ik op Reddit ook al het een en ander over gelezen, dat was ook al na de ss en sommigen maakte zich zorgen over bepaalde pc settings voor foliage zodat je met mindere settings anderen beter zou kunnen zien oid.

Het is wel een hit or miss ervaring elke keer weer als je topside gaat trouwens, bij mij is het tot nu toe van.. Oooof vet! Tot godvrr!

Ik raad trouwens wel iedereen aan die samen met anderen spelen om het sowieso ook eens een keer solo te doen, de spanning wordt bij mij dan iig nog meer versterkt.
Ik heb DLSS op DLAA, frame gen op auto, alle graphics op EPIC, belichting op dynamic high en blur uitgeschakeld. Heb wel nog niet de nieuwste drivers geïnstalleerd, misschien ligt daar het probleem.

• Toonen1988
Ricmaniac schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 08:15:
[...]

Dat is wel gek trouwens. ik heb maar 2 potjes gedaan en beide keren een level omhoog gegaan.
Heb nu 6 potjes erop zitten, en ben nu pas level 2. In de beta ging ik ook vrij snel level omhoog, nu niet meer. Kreeg echt een idee dat het een stuk minder snel ging.

6 potjes, 5 overleeft en 3 spelers gekilled tot nu toe. En nu pas level 2. Heb wel al 70k geld en inventory is vol dus dat gaat wel echt rap.

[ Voor 32% gewijzigd door Toonen1988 op 31-10-2025 08:49 ]

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
Zo’n nachtelijke run (In game) geeft echt andere vibe en playstyle

• rvdlaar
Misschien prefereren de meeste Tweakers om solo te spelen, maar valt mij op (ook al bij BF6) dat elkaar toevoegen eigenlijk niet zoveel gebeurd.

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 01:07

Rudios

Lost in space?

Iedereen is best hyped. Vraag me alleen af, kun je deze game helemaal kapot grinden? Of is er al vrij snel een endgame dat jullie weten? Als je hier echt kan grinden totdat je een ons weegt is dit zeker ook een game voor mij.

Whole lot of stars ***

• Korkss
Ricmaniac schreef op donderdag 30 oktober 2025 @ 23:54:
Toch moet ik wel zeggen dat ik die cosmetic shop gelijk wel weer een ding vind hoor... vooral gezien het een game van 40€ is.

Maargoed verder vermaak ik me top. De spanning is om te snijden.
2e pot net ging ook super goed. In high loot area hoorde we een paar fransmannen tegen elkaar praten en alle 3 afgeknalt. Bak loot gekregen waar je u tegen zegt. Gelijk een paar quests achter elkaar kunnen completen :)
Ik kan me daar niet druk om maken.. heb die store nog niet eens geopend, gewoon negeren die hap 😜
Als er mensen zijn die daar geld aan willen spenderen en dat leuk vinden is het toch prima? Niemand is verplicht, puur cosmetisch.
Gisteren een nachtraid gespeeld, had ik een rugzak op met een lantaarn eraan. Die hele map kon me van mijlenver zien aankomen. 😆

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Korkss schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 09:11:
[...]

Ik kan me daar niet druk om maken.. heb die store nog niet eens geopend, gewoon negeren die hap 😜
Als er mensen zijn die daar geld aan willen spenderen en dat leuk vinden is het toch prima? Niemand is verplicht, puur cosmetisch.
Gisteren een nachtraid gespeeld, had ik een rugzak op met een lantaarn eraan. Die hele map kon me van mijlenver zien aankomen. 😆
Ja en daar heb je helemaal gelijk in hoor. en ik blame ook niemand iets die het wel doet. Maar het is gewoon zo zonde. Vind het persoonlijk gewoon zo veel toffer als het iets is als " Unlock outfit X by succesfully extracting 100 times" ipv 15 euro er tegen aan gooien :P

• On_E

On_E

Housemusic

SillBro schreef op donderdag 30 oktober 2025 @ 23:27:
[...]

Wel gaaf om te zien dat bijna de helft van alle spelers nu die badge al heeft. Dat zegt mij dat extracten met vreemden vrij “normaal” is en mensen juist niet perse voor kills gaan! Ik had die ook eerste pot al. Toen wist ik meteen dit is zo gaaf!
Ik kreeg die badge ook nadat ik met iemand die me probeerde te vermoorden weg kwam. :P

• Korkss
Ricmaniac schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 09:13:
[...]

Ja en daar heb je helemaal gelijk in hoor. en ik blame ook niemand iets die het wel doet. Maar het is gewoon zo zonde. Vind het persoonlijk gewoon zo veel toffer als het iets is als " Unlock outfit X by succesfully extracting 100 times" ipv 15 euro er tegen aan gooien :P
Oooh zo bedoel je dat, ja ik snap de keuze wel van dev’s, dit is gewoon een zieke inkomstenbron tegenwoordig. Maar snap jou ook heel goed, vooral het “verdienen” van outfits door challenges te halen. Dan kun je idd wel lekker flexen met je outfit, krijgt je outfit ineens betekenis ipv waarde van geld.

• Henkie_NtA
SideShow schreef op donderdag 30 oktober 2025 @ 17:24:
Ik vind Speranza wel erg goedkoop gedaan ... wat menuutjes en wat animaties. Zero immersion voor mij.
Misschien is het niet voor mij... 76 minuten gespeeld dus kan nog refunden 8)
De game zelf vind ik echt geweldig, maar dit is wel een van de minpuntjes inderdaad. Weinig gevoel bij en totaal geen immersion. Snap de keuze op zich wel, want het is in de lore natuurlijk een enorme ondergrondse stad, die ze dan helemaal zouden moeten maken. Maar iets meer dan een statische screen met klikbare icoontjes zou wel fijn zijn.

• DeBaroN
Henkie_NtA schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 09:35:
[...]

De game zelf vind ik echt geweldig, maar dit is wel een van de minpuntjes inderdaad. Weinig gevoel bij en totaal geen immersion. Snap de keuze op zich wel, want het is in de lore natuurlijk een enorme ondergrondse stad, die ze dan helemaal zouden moeten maken. Maar iets meer dan een statische screen met klikbare icoontjes zou wel fijn zijn.
Beetje als Destiny bedoel je?
Nadeel is dat je elke keer naar iedere vendor moet lopen.

• Mortum
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 29-11 16:20

Mortum

Moderator Discord

Prutser!

Ik herken een beetje Speranza als de thuisbasis in EFT, hier in ARC hebben ze tenminste nog wel animaties gemaakt :P

Ik vind het wel prima dat de "stad" niet echt een gameplay element heeft anders dan organisatie en crafting, anders wordt dat een onnodige time sink terwijl je gameplay juist topside moet zijn.

Meer 𝕄𝔼𝕌𝕂, Meer beter! Foto-, Laser- en Livestreamnerd Strava Hevy Tweakers Discord

• Henkie_NtA
DeBaroN schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 09:48:
[...]

Beetje als Destiny bedoel je?
Nadeel is dat je elke keer naar iedere vendor moet lopen.
Ja weet niet of dat nou per se beter gaat zijn, maar het is nu gewoon wel erg zielloos waardoor ook een beetje de connectie met het raiden ontbreekt.
In principe is het verhaal natuurlijk dat die stad materiaal van boven nodig heeft, maar in de praktijk ben je alleen maar voor jezelf bezig.

• HeRSteiN
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 17-11 19:37
Gisteren ook kleine 8 matchen gespeeld.

Eerste match met een random, die hem niets aantrok van men vriend en mij :p
2de en daarop volgende matchen met een random UKer gespeeld. Dit was een zeer aangename ervaring.

Hebben ook proximity chat uit getest. Geniaal hoe het geluid galmt in de gebouwen.
Ook tot wenens toe gelachen door het spelen met de stem morphing optie in de game.

Tot nu toe nog geen enkele seconde spijt van deze aankoop.

Moesten er nog PS5 users zijn.
PM me maar voor ADD PSN

• ActualFantasy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 08:42
Spelen julie soms ook maar matches van 8 minuten of zo....

Dan zit mijn inventory al weer vol, of heb ik quest behaald en wil ik zo snel mogelijk weer terug.

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
ActualFantasy schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 12:33:
Spelen julie soms ook maar matches van 8 minuten of zo....

Dan zit mijn inventory al weer vol, of heb ik quest behaald en wil ik zo snel mogelijk weer terug.
herkenbaar; veel loot doe ik tijdens potje 'salvage/recylen' in ruw materiaal, waardoor je dat probleem klein beetje oplost vertraagd

• Mortum
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 29-11 16:20

Mortum

Moderator Discord

Prutser!

Mijn kortste ronde gisteren was 2 minuten, kwam 3 raider caches tegen en vond in een random locker een paars item, Inventory vol en wegwezen :P

Meer 𝕄𝔼𝕌𝕂, Meer beter! Foto-, Laser- en Livestreamnerd Strava Hevy Tweakers Discord

• Ecological
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 29-11 18:20
Wat leuk allemaal, wat een geweldige game. Ik heb een aantal mensen toegevoegd, voor degene die ik heb gemist (mea culpa) voel je vrij om mij toe te voegen: https://steamcommunity.com/id/falkoro/ en Embark ID = Falkoro#0158

[ Voor 6% gewijzigd door Ecological op 31-10-2025 13:21 ]

Ben jij een echte vlees-eter? || Every argument against veganism || Zeekr 001 Privilege || e-tron 55 || Tribalisme en dogmatisme zijn slecht voor iedereen

• rvdlaar
De Google Docs spelerslijst link doet het niet meer. Geen idee wie de beheerder er van is.

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
@rvdlaar die in de TS onderaan? Werkt niet?

• seez
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 24-11 12:42
rvdlaar schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 14:37:
De Google Docs spelerslijst link doet het niet meer. Geen idee wie de beheerder er van is.
Zojuist heb ik mijn embark id toegevoegd, dus het lijkt (weer) te werken.

• Yonix
Sipio schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 07:08:

Ik heb Arc Raiders even gespeeld, maar ik krijg het gevoel dat het spel nogal oppervlakkig aanvoelt. De artificial game lengtheners zijn overduidelijk aanwezig: de UI en menu’s voelen ondoordacht aan - waardoor je veel moet klikken en doen, looten en zoeken duurt eindeloos, en zelfs een quick item gebruiken kost belachelijk veel tijd. Het voelt allemaal expres vertraagd, puur om de speelduur te rekken.

Daarnaast lijkt het weer zo’n typisch geval van style over substance. Het ziet er geweldig uit, maar de gameplay-loop wordt al snel repetitief en vermoeiend.
Pagina: 1 ... 3 ... 12 Laatste