Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
In de epic store kan ik m downloaden

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chielioj
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 00:07
Zal vanavond ook eens kijken, de vorige test niet gespeeld, ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HWSHHZ
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19-10 13:27
Is toch vrij toegankelijk voor iedereen dit weekend? Heb de vorige tests niet gespeeld maar wil het nu wel eens proberen. Via Steam kan ik nog niks vinden helaas, iemand anders al wel gevonden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:25

D4NG3R

kiwi

:)

Vanuit de officiële Discord:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uvfeSs_jBxgmjowD0-O3TKslzBs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/F2ylOf0WbC9j7X3ffzFF4CtA.png?f=fotoalbum_large

@HWSHHZ Als je niet met de vorige playtest hebt meegedaan, kan het dus nog even duren.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
Meerdere vrienden bevestigen dat game in epic store beschikbaar staat - steam schijn met “waves” beschikbaar te komen (arc raiders playtest)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HWSHHZ
D4NG3R schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 12:09:
Vanuit de officiële Discord:
[Afbeelding]

@HWSHHZ Als je niet met de vorige playtest hebt meegedaan, kan het dus nog even duren.
Top, thanks! Ga het in de gaten houden👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:51
himlims_ schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 12:21:
Meerdere vrienden bevestigen dat game in epic store beschikbaar staat - steam schijn met “waves” beschikbaar te komen (arc raiders playtest)
In de Epic store kun je 'm inderdaad gewoon downloaden. Nog nooit eerder ARC gespeeld en heb 'm zojuist gedownload.

Directe link naar Steam page: steam://launch/2427520

[ Voor 6% gewijzigd door Rivanov op 17-10-2025 14:56 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Dennis_k schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 11:30:
[...]

Nu nog vinden in de Playstation Store, iemand een idee?
De game 'kopen' versie selecteren daar kon ik de slam vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HWSHHZ
In Steam ook nog steeds niet te vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19:42

Dhrax

Prog Lord

HWSHHZ schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 15:50:
In Steam ook nog steeds niet te vinden...
Even paar keer verversen, ik heb de knop er nu wel bij staan.
Edit: access granted, 'play now' knop zichtbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvdlaar
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 20:21
https://store.steampowered.com/app/1808500/ARC_Raiders/
Als je op de Steam knop drukt, dan wordt je geinvite voor de Server Slam.

Hoe voegen we elkaar toe, om als Tweakers samen te spelen?
Is er iets van een lijstje oid?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18-10 10:44
Hier ook de beta aan het downloaden, heb verder geen vrienden die deze game ook gaan spelen. Dus als iemand overdag morgen wil spelen, voeg mij maar toe op Steam, of is er een Discord of iets dergelijks?

https://steamcommunity.com/id/poulske/

edit: mijn Embark ID: Poulske#4198

[ Voor 7% gewijzigd door Poulske op 17-10-2025 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvdlaar
Poulske schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 16:58:
Hier ook de beta aan het downloaden, heb verder geen vrienden die deze game ook gaan spelen. Dus als iemand overdag morgen wil spelen, voeg mij maar toe op Steam, of is er een Discord of iets dergelijks?

https://steamcommunity.com/id/poulske/
Ik heb je net toegevoegd! Geen idee of de Steam friendlist synchroniseert met het interne friend system.
Edit: je moet je Embark ID delen blijkbaar.

Dit is mijn Embark ID: Rick3000#1535
Hier is mijn Steam: https://s.team/p/wqt-tgm/wcwdfcvv

[ Voor 12% gewijzigd door rvdlaar op 17-10-2025 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
Net even 3 games gedaan, merk dat het solo best lastig is, 2 van de 3 games doodgegaan. Moet er nog even aan wennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvdlaar
Poulske schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 17:38:
Net even 3 games gedaan, merk dat het solo best lastig is, 2 van de 3 games doodgegaan. Moet er nog even aan wennen.
Same...als je je Embark ID ff deelt, kunnen we vanavond misschien nog ff potje doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvdlaar
Opvallend: ik stop het spel net na gespeeld te hebben. Er komt nu een update binnen van 30GB?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Opblaaskrokodil
  • Registratie: September 2016
  • Niet online
Zie het nieuwsbericht van 17:10 uur
-----------------
Hello Raiders–

We’re pushing through the first Hotfix of the Server Slam!

This fix is mainly aimed at solving some of the crashes and errors that you may have been experiencing.

This time around, it’s a full redownload of the game, so it may take a while to update. This isn’t the norm, but it should be the last hotfix of its kind.

Hopefully this will lead to a smoother experience! Thank you for the feedback, support, and the games so far!

//Dusty :arclove:
-----------------

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poulske
rvdlaar schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 17:39:
[...]

Same...als je je Embark ID ff deelt, kunnen we vanavond misschien nog ff potje doen.
Ik heb je toegevoegd op Steam, vanavond gaat mij helaas niet lukken, morgen overdag wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan0s
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 22:58
Wat een goed geoptimaliseerde game, met standaard instellingen loopt ie al op 70fps op mn Legion Go S, en ziet er goed uit ook nog. Weet niet of ik m ga kopen maar altijd leuk om zo even te proberen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:59

On_E

Housemusic

Eerste keer dat ik dit speel. Na de intro missie 3 games gestart. 2 keer dood door andere spelers en 1 keer door Arc drones. :+

Maar wel echt top sfeertje hoor. Geluid vooral. Ga m denk ik wel kopen.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chielioj
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 00:07
Ik heb diegene die hun ID gedeeld hebben toegevoegd. Mijne is: Chielio#8947

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roppedop
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19-10 12:30

Roppedop

XBL/PSN: RudeRob

Het is nog steeds vooral PvP. Die Arc kan je vrij makkelijk ontlopen.
Jammer.

www.oldskoolnl.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cajuan007
  • Registratie: Augustus 2025
  • Laatst online: 04:24
Ik had hoge verwachtingen van dit spel maar ben redelijk teleurgesteld eerlijk gezegd. Enkele rondes gedaan en schieten voelt zo janky imo. Trailers zag ge coolste enemies en robots maar ik kom voornamelijk drones tegen in iedere size.
Met release zelfde maand als Bf6 zie ik niet veel toekomst in deze game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 01:03
Had niet veel verwachtingen, maar na de beta dus wel. Wat een toffe game zeg, sfeer en geluid zijn top. De constante dreiging van andere spelers, brengt met zich mee dat je nooit op je gemak loopt. De basis ligt er, maar ik denk dat hier uiteindelijk veel meer moois uit te halen is. Beta liep bij mij tot nu toe erg soepel. Game is ook nog eens verkrijgbaar voor een mooi prijsje en gezien de toffe (team)gameplay, zie ik voor deze game een mooie toekomst tegemoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01:35

rapture

Zelfs daar netwerken?

Het is geïnstalleerd en in de intro is de sfeer, het geluid,... goed. Ik ga het later uitproberen.

Rapture#0198

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 00:59

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Cajuan007 schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 00:26:
Ik had hoge verwachtingen van dit spel maar ben redelijk teleurgesteld eerlijk gezegd. Enkele rondes gedaan en schieten voelt zo janky imo. Trailers zag ge coolste enemies en robots maar ik kom voornamelijk drones tegen in iedere size.
Met release zelfde maand als Bf6 zie ik niet veel toekomst in deze game.
Ik ben het met je eens. Misschien moet ik deze speeltest even proberen maar de vorige beta's speelde wel leuk maar niet dat ik denk dit is een game waar ik nu 40€ voor ga uitgeven.

De vergelijking met BF6 in 1 maand moet je alleen niet maken though er zijn oprecht mensen die dit genre van extraction shooter bewust willen spelen in plaats van first person shooter dat BF6 is.

Denk dat de game het wel oke gaat doen gezien het zo hyped is bij content creators (of het nou sponsored is of niet) en je wil niet weten hoe veel dat bijdraagd.
Het komt wel goed met deze game maar voor mij persoonlijk sla ik het ook (voor alsnog) even over.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
Had de eerdere test niet kunnen deelnemen, dit is mijn eerste handsome ervaring.

Tot nu toe geweldig. @Ricmaniac daar heb je gelijk in. Bf6 sla over en ga voor ARC.

De sfeer, en spanning vind ik geweldig, en aardig unieke ervaring. BF en CoD ken ik inmiddels wel (bf6 open beta gaf goede indruk)

Zo nog maar eens wat rotzooi vaan verzamelen voor de workbench. Wordt lang weekend :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 22:32
Iemand zin om samen wat te questen en ontdekken? Dm pls :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• pimskie
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 19-10 11:14
Ik had niet zulke hoge verwachtingen van het spel, maar ben echt heel blij verrast! Het is een tijd geleden dat ik zoveel plezier had met wat vrienden in een potje online knallen.

Ik zag wat herkenbare elementen uit Hunt: Showdown, waarbij in Arc bijv een camera geluid maakt als je langs loopt, of een auto alarm af gaat. Als je goed oplet in het spel kun je dus (net als in Hunt) een aardig beeld krijgen waar mensen zitten.
In het verleden ook veel EFT gespeeld, wat ik veels te uitgebreid en moeilijk vond. Voordat je ging beginnen zat je al snel een half uur te wachten voordat iedereen z'n gear op orde had. Dan nog ff tetris in je inventory etc.

Hier is alles een stuk simpeler en sneller. Rondjes zijn korter en het draait naar mijn mening erg vloeiend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cajuan007
  • Registratie: Augustus 2025
  • Laatst online: 04:24
Ricmaniac schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 09:16:
[...]

Ik ben het met je eens. Misschien moet ik deze speeltest even proberen maar de vorige beta's speelde wel leuk maar niet dat ik denk dit is een game waar ik nu 40€ voor ga uitgeven.

De vergelijking met BF6 in 1 maand moet je alleen niet maken though er zijn oprecht mensen die dit genre van extraction shooter bewust willen spelen in plaats van first person shooter dat BF6 is.

Denk dat de game het wel oke gaat doen gezien het zo hyped is bij content creators (of het nou sponsored is of niet) en je wil niet weten hoe veel dat bijdraagd.
Het komt wel goed met deze game maar voor mij persoonlijk sla ik het ook (voor alsnog) even over.
Ja ik vond het spel zeker niet slecht maar zeker niets waar ik 40 euro aan zou uitgeven. Ik ben eerlijk gezegd ook beetje uitgekeken op extraction shooters, heb lang hunt showdown gespeeld en sindsdien ben ik het genre wat beu.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 21:18
Zo deze verrast me positief.. kende de game amper. Heb hem niet heel lang gespeeld, maar ga deze wel kopen. Wil nu niet teveel spelen zodat met release alles nieuw is. Nu nog wat maten hypen komende tijd 🤓

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:00

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Kwam em tegen op Twitch en bij wat youtube streamers, ziet er vet uit!
Nu de playtest proberen, maar de lag is zo enorm... Jammer, wilde wel ff kijken of dit ook echt wat voor mij was :D

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Korkss
TepelStreeltje schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 14:38:
Kwam em tegen op Twitch en bij wat youtube streamers, ziet er vet uit!
Nu de playtest proberen, maar de lag is zo enorm... Jammer, wilde wel ff kijken of dit ook echt wat voor mij was :D
Ik heb echt 0 lag ervaren vanmorgen en vanmiddag. Game liep zeer soepel. Veel mensen ook met mic, dat was wel leuk. Enige jammere dat randoms altijd een ander doel dan mij hadden 😜

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
vind het vooralsnog een geweldige game ervaring, leuke toegankelijke balans en dingen slim afgekeken van andere games. de sfeer, de spanning (soms), de chaos en onmacht tegen de (vele) robotjes soms ... RENNEN!!

langzaam van begin missie, snel looten (geen idee wat ik loot), rugzak vol en naar extraction binnen 5-10min.
tot soms met clubje van hier op 'jacht' naar andere squads, met wisselend resultaat :+ "Fuck .. mijn mk4 gun en medium shield kwijt ... free loadout run dan maar?"

goed, je speelt steeds dezelfde map, echter de variatie in gameplay/momenten zorgt er toch voor dat niet ieder potje hetzelfde is. erg benieuwd naar alle 'geheimen' van de full release 30-10

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toonen1988
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 02:44
Het spel loopt echt heerlijk, stabiel FPS en totaal geen last van stutters, freezes of wat dan ook.

Wat wel jammer is, je kunt alleen een complete outfit aan. Het is niet mogelijk om kleding stukken apart aan te passen zoals The Finals. Dat was in de vorige beta ook al, had gehoopt dat ze dit zouden veranderen.

[ Voor 13% gewijzigd door Toonen1988 op 18-10-2025 21:53 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01:35

rapture

Zelfs daar netwerken?

Map selection doet mij aan Delta Force denken.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/T8C54byFta2rJHHL2M2tLJHKRFg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GkkQkRkq2TbSHlpirbmBBAQ0.jpg?f=fotoalbum_large

Na de eerste 4 beginnerspotjes in "ease mode" word ik nu in "normal mode" gezet.

Typisch Embark is dat het een architecturele ervaring is. Hier is het brutalisme en in The Finals is er modernisme, Art Deco,...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:00

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Korkss schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 16:26:
[...]

Ik heb echt 0 lag ervaren vanmorgen en vanmiddag. Game liep zeer soepel. Veel mensen ook met mic, dat was wel leuk. Enige jammere dat randoms altijd een ander doel dan mij hadden 😜
Denk dat het dan toch aan mij ligt, lees er nergens anders wat over namelijk...
Misschien met release dan nog maar es kijken :)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Laatst online: 19:48
Gisteravond meegedaan aan de Server Slam, en eerlijk gezegd: ik weet het nog niet…

Pluspunten:
• Het spel ademt stijl en sfeer;
• Embark heeft opnieuw een fantastisch goed geoptimaliseerde UE5-game uitgebracht;
• De visuele stijl is echt onwijs tof!

Minpunten:
• PvP(VE): Ik had het leuker gevonden als je in een clubje het opnam tegen vijanden, zoals in Helldivers 2.

Ik houd het spel voorlopig wel in de gaten; ben benieuwd hoe het ontvangen wordt en zich verder ontwikkelt. Het blijft wel zo dat dit soort games zelden een lange levensduur hebben: de playerbase is in het begin vaak groot, maar neemt daarna snel af. De vraag is dus of het na zes maanden of een jaar nog net zo leuk en ‘levend’ is of dat de game net zo verlaten is als de spelwereld. :p

Time will tell…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

himlims_ schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 17:52:
vind het vooralsnog een geweldige game ervaring, leuke toegankelijke balans en dingen slim afgekeken van andere games. de sfeer, de spanning (soms), de chaos en onmacht tegen de (vele) robotjes soms ... RENNEN!!

langzaam van begin missie, snel looten (geen idee wat ik loot), rugzak vol en naar extraction binnen 5-10min.
tot soms met clubje van hier op 'jacht' naar andere squads, met wisselend resultaat :+ "Fuck .. mijn mk4 gun en medium shield kwijt ... free loadout run dan maar?"

goed, je speelt steeds dezelfde map, echter de variatie in gameplay/momenten zorgt er toch voor dat niet ieder potje hetzelfde is. erg benieuwd naar alle 'geheimen' van de full release 30-10
Dit is maar 10% van de hele game volgens de ontwikkelaar. Dus belooft nog veel goeds. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Zowel op de PS5 ff met een maat gespeeld en als solo op de XSX, met de sfeer en geluid is niks mis.

Qua gameplay weet ik het nog niet, de spanning is groot wat het ook weer mooi maakt natuurlijk maar ik baalde nu al af en toe van die lui die alleen maar bij zo'n extraction lift staan te campen, met de 3rd person view is het uiteraard ook makkelijker om om een hoekje te gaan staan en je zelf uit het zicht te houden om iemand op te wachten.

Toch ook een paar keer een friendly tegengekomen en elkaar geholpen ipv af schieten, dit kan best leuk werken via proximity chat maar via de voice commands werkt ook prima 'Don't Shoot' 'greet' etc.

Dan nog is niet iedereen te vertouwen natuurlijk maar dat is ook wel weer het leuke eraan.

Deze SS/Demo was zwaar uitgekleed als je de berichten moet geloven dus qua content wordt het alleen maar mooier lijkt mij.

Ook best wat berichten gezien van mensen die denken dat deze demo qua Graphics een downgrade is vergeleken met de eerdere 'tests' maar geen idee of dat waar is.

Ik vind de Arcs in deze demo trouwens wel heel sterk, met de crappy wapens die ik nog had doe je maar weinig damage en om aan die dingen te ontkomen valt mij nog vies tegen, ze blijven je maar tracken lijkt het en ik ben vaak net niet snel genoeg om mijn shield te renegeren of bandage te gebruiken.

Nou is het volgens mij ook niet de bedoeling om op alles te knallen en ik heb de rook granaten nog niet eens gebruikt om weg te komen maar ik vond het wel pittig.

Ben nog niet overtuigd om de game te kopen iig maar ik ben wel benieuwd naar de ervaringen na de full release, als ik echt veel positieve berichten zie ten opzichte van deze slam dan wie weet alsnog.

Al moet ik wel zeggen dat ik The Division 2 echt een toffe game vond maar nooit geen dark zone heb gedaan vanwege die PVP gameplay, en in deze game alles kunnen kwijt raken aan zo'n camper nadat je een backpack vol loot bij elkaar hebt.. Ik kan er soms om lachen maar ook wel eens niet :X

Persoonlijk zou ik het wel mooi hebben gevonden als in deze game iets van een centrale hub of zo zou zijn, zo'n bar bijvoorbeeld die je voorbij ziet komen waar je andere raiders zou kunnen zien rondlopen net zoals in Division 2.

*Ik kwam zojuist een post op Reddit tegen wat betreft die GFX downgrade en die is best serieus anders idd.

https://www.reddit.com/r/ArcRaiders/s/3MJ2UqFlFp

[ Voor 3% gewijzigd door Sipio op 19-10-2025 11:24 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
@Sipio omtrentcampen van een extraction;

soms bij slopen van een arc robot, krijg je een bepaalde 'item'. Bijv. een wasp driver. Die kun je equippen in je quickslot, en naar een tegenstander gooien, waarna er een wasp op hem spawned.

In de fullgame zul je vast wel iets van 'scanners' kunnen maken om verborgen spelers zichtbaar te maken.

kijk eens wat zojuist vind:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rDqRs04z0qhgZiRPtQhYRKeWNuI=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/capq1tga5WwM4lOPuTbmxeXw.jpg?f=user_large

@Yonix
Ik had het leuker gevonden als je in een clubje het opnam tegen vijanden, zoals in Helldivers 2.
je hebt grotere robots, die je (praktich) niet met een squad van 3 kunt slopen; dat vereist samenwerking met andere

//edit; arc-cells kun je ook equipen om je shield mee te repareren

[ Voor 47% gewijzigd door himlims_ op 19-10-2025 15:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Korkss
himlims_ schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 12:15:

soms bij slopen van een arc robot, krijg je een bepaalde 'item'. Bijv. een wasp driver. Die kun je equippen in je quickslot, en naar een tegenstander gooien, waarna er een wasp op hem spawned. In de fullgame zul je vast wel iets van 'scanners' kunnen maken om verborgen spelers zichtbaar te maken.

[Afbeelding]

@Yonix

[...]

je hebt grotere robots, die je (praktich) niet met een squad van 3 kunt slopen; dat vereist samenwerking met andere

Kijk dit is lijp… dit soort dingen wist ik dus niet eens. Maakt het nog beter allemaal. Ik ben echt heel heel benieuwd naar de fullgame.
Wat me ook goed doet is dat deze game zo groot is (maps, loot, hideout, skilltree etc etc) en dat hij “maar” 39.99 kost en 59.99 voor de deluxe editie. Chapeu 👍🏻👍🏻

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Yonix
  • Laatst online: 19:48
himlims_ schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 12:15:

soms bij slopen van een arc robot, krijg je een bepaalde 'item'. Bijv. een wasp driver. Die kun je equippen in je quickslot, en naar een tegenstander gooien, waarna er een wasp op hem spawned. In de fullgame zul je vast wel iets van 'scanners' kunnen maken om verborgen spelers zichtbaar te maken.

[Afbeelding]

@Yonix

[...]

Heb het spel wel op mijn verlanglijstje gezet, dus het heeft wel een indruk achtergelaten. Echter, The Outer Worlds 2 en Vampire The Masquerade 2 komen er ook aan … Keuzes, keuzes, keuzes …

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Ik heb in een stuk of 12 potjes maar liefst 4 keer de exit gehaald. Nul PvP gevechten gewonnen.

Game net besteld. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
Ik ben ondertussen met het spel gestopt, heb een aantal potjes gespeeld maar daarna gestopt. Heb ongeveer 6 gespeeld, waarvan 5 heb overleeft. Sta na 6 potjes alweer op 50k met alle workbenches gebouwd.

Heb het toen al een beetje gehad met de beta, omdat het gewoon erg te beperkt was. Missies kon ik niet meer verder spelen. Dus heb ik besloten om de beta te laten zoals het is en gewoon op de volledige game te wachten. Het is ook te begrijpen dat het een gelimiteerde beta is, omdat het meer een stress test is. Maar dan nog, voelt het een beetje doelloos aan om te spelen.

Waar ik minder over te spreken ben zijn de personages. Net als The FInals, vind ik ze er beetje "vreemd" uitzien. Helaas kan je ook geen outfit aanpassen met verschillende kleding stukken, wat bijv. wel kan in The Finals. Customization opties zijn ook erg limited, ik verwacht dat straks de meeste dingen achter een paywall gaan zitten.

Waar ik wel zéér over te spreken ben, de performance. Dit spel is gigantisch goed geoptimaliseerd. Heb ook totaal geen last gehad van stutters, freezes, rubberbanding, lag of wat dan ook. Alle hits die ik had, waren geregistreerd. Ik behaalde ook een hoge en stabiele FPS op 4k.

Wanneer het spel uitkomt, zal ik wat meer tijd hebben. Dan zal ik het waarschijnlijk een aantal dagen non-stop gaan spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dizzytal
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Toonen1988 schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 17:38:
Ik ben ondertussen met het spel gestopt, heb een aantal potjes gespeeld maar daarna gestopt. Heb ongeveer 6 gespeeld, waarvan 5 heb overleeft. Sta na 6 potjes alweer op 50k met alle workbenches gebouwd.

Heb het toen al een beetje gehad met de beta, omdat het gewoon erg te beperkt was. Missies kon ik niet meer verder spelen.
Wel jammer.. 't is namelijk een test voor de servers, niet een echte beta, meer spelers is dus beter...
Maar je hebt verder wel gelijk wat betreft gelimiteerde content, ik heb eerdere test versies, alphas en betas gespeeld, met name de laatste bevatte meer content dan deze. Daar kon je meer upgraden en had je al 'blauwe' wapens die je kon craften en soms vinden. Dus ja, dit is een stuk beperkter, maar 't doel is nu gewoon veel spelen om te kijken hoe infrastructuur 't houd.

En daar ben ik tot nu toe best tevreden over. Zelfs met crossplay uit (speel op PS5) heb ik binnen no-tme een game, solo of met friends dat gaat dus best lekker. Af en toe krijg ik een geel 'netwerk'. server icoontje aan de rechter kant van 't scherm en heb het idee (maar kan ik niet met zekerheid zeggen) dat het is als er andere spelers in de buurt zijn..

Ik ben dus wel positief en ben benieuwd hoeveel extra content er over 1.5 week in de full game zit.

If you didn't win today, you can always win tomorrow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
dizzytal schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 18:26:
[...]

Wel jammer.. 't is namelijk een test voor de servers, niet een echte beta, meer spelers is dus beter...
Maar je hebt verder wel gelijk wat betreft gelimiteerde content, ik heb eerdere test versies, alphas en betas gespeeld, met name de laatste bevatte meer content dan deze. Daar kon je meer upgraden en had je al 'blauwe' wapens die je kon craften en soms vinden. Dus ja, dit is een stuk beperkter, maar 't doel is nu gewoon veel spelen om te kijken hoe infrastructuur 't houd.

En daar ben ik tot nu toe best tevreden over. Zelfs met crossplay uit (speel op PS5) heb ik binnen no-tme een game, solo of met friends dat gaat dus best lekker. Af en toe krijg ik een geel 'netwerk'. server icoontje aan de rechter kant van 't scherm en heb het idee (maar kan ik niet met zekerheid zeggen) dat het is als er andere spelers in de buurt zijn..

Ik ben dus wel positief en ben benieuwd hoeveel extra content er over 1.5 week in de full game zit.
Dat gele netwerk icoontje krijg ik ook regelmatig. Maar merk totaal geen problemen inderdaad. Dat over andere spelers in de buurt zitten, geen idee. Soms kreeg ik het ook meteen op het begin van een match.

[ Voor 4% gewijzigd door Toonen1988 op 19-10-2025 18:32 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Korkss
Eens.. ik leerde Arc Raiders vorige week ergens pas kennen. Daarvoor weleens horen vallen maar nooit iets van gezien, zelfs geen trailer. Voor mij was deze server slam al IN-SANE! En besef eigenlijk nu pas dat dit maar een kruimel was van de fullgame. Ik ben de laatste jaren zelden hyped geweest voor een game, maar merk dat ik dat gevoel nu wel langzaam begin te krijgen.
Ook perfect dat ik dat nu pas heb, gezien het wachten dan minder lang is 😆😆

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:36
Pre order zojuist geplaatst. Zeer toffe game! De spanning van de ARC icm PvP wat uit elke bosje kan springen!

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Pagina: 1 2 Laatste