• Rohem
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15:57
himlims_ schreef op maandag 2 maart 2026 @ 22:20:
Misschien zoveelste ddos, regulier onderhoud vind volgens mij plaats op een dinsdag (middag)

Maandag avond is beetje bijzonder

(Kan je andere regio zetten? Of dat pas wanneer je aangemeld bent?)
Andere regio kan pas als je aangemeld bent,
Gaat via menu. Al werkte het bij mij net wel weer
Dus misschien opnieuw proberen gewoon?

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Ik heb geen problemen gehad vanavond, speel op ps5.

Wennen wel hoor ik opnieuw t beginnen...toch pittig die dingen verzamelen maar ook de Arcs zijn lastiger omdat je minder sterke wapens hebt en je nog niet zo wendbaar bent

Burp

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19:12
Wii4all schreef op maandag 2 maart 2026 @ 23:01:
Ik heb geen problemen gehad vanavond, speel op ps5.

Wennen wel hoor ik opnieuw t beginnen...toch pittig die dingen verzamelen maar ook de Arcs zijn lastiger omdat je minder sterke wapens hebt en je nog niet zo wendbaar bent
ik speel gewoon met ferro 4 en een burletta, looting 1, light shield, badages, shield recharge en het belangrijkste stamina shots! ;)
gaat me prima af, in vandaag een uur of 5 spelen 1 keer gekilled door een speler

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Khaelos schreef op dinsdag 3 maart 2026 @ 00:01:
[...]

ik speel gewoon met ferro 4 en een burletta, looting 1, light shield, badages, shield recharge en het belangrijkste stamina shots! ;)
gaat me prima af, in vandaag een uur of 5 spelen 1 keer gekilled door een speler
Ferro ja, die moet ik ook maar maken.

Ik ben niet door spelers gekilled die zijn juist heel friendly...eerste infill kreeg meteen een blueprint.
Ik had wat meer pech met arcs, 3 schredders op een normale stella montis infill, die kon ik helaas niet meer van me afschudden...en 1 keer je verzint het niet...een leaper een rocketeer..2 van die nieuwe vlamboys ;) toen werd ik ingesloten kon ik me helaas niet meer goed verstoppen...

Ach ja het opbouwen is ook wel leuk weer, alleen wat ik merk, ik heb nu bijv catbed nodig, die zit in resedential, ik zit al vol voordat ik er uberhaupt ben, dan besluit ik om er maar weer uit te gaan ;)

Nog 2 levels scrappy en proberen die workbenches zoveel mogelijk up te graden.

Burp

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19:12
Wii4all schreef op dinsdag 3 maart 2026 @ 08:44:
[...]

3 schredders op een normale stella montis infill, die kon ik helaas niet meer van me afschudden...
ja daar ga je al!
ik wijger om stella montis te spelen en als ik er heen moet, dan naked met looting 1 of free kit!
IK HAAT STELLA MONTIS! :(

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

• Rohem
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15:57
Khaelos schreef op dinsdag 3 maart 2026 @ 13:15:
[...]

ja daar ga je al!
ik wijger om stella montis te spelen en als ik er heen moet, dan naked met looting 1 of free kit!
IK HAAT STELLA MONTIS! :(
Ik raak daar altijd de weg kwijt :+
Pagina: 1 ... 19 20 Laatste