Dit weekend was een Stella Montis weekend

met alles wat je daarbij verwacht; high value loot, tot rats en pvp-chaos. Ik probeer ieder potje de bastion te slopen (dat gaat eigenlijk best goed tegenwoordig), maar zodra die dood is komen de (spectator) raiders uit alle hoeken aanzetten. Dan is maar de vraag of je nog wat aan nuttige loot kunt bemachtigen.
Zo ook gister avond, bastion dood, moment dat we (duo) de bastion beginnen te looten; direct een ferro op mijn hoofd.
Zeehond was scherp en zag de hoek vanuit waar we aangevallen werden.
Gelukkig hadden we een aardige loadout; shotgun + anvil, en de 'rats' gesloopt. Rats dood ... komt er een ander duo clubje die ons direct weer onder vuur neemt, nadat we de 2 andere gesloopt hadden. Beide met schotgun in de aanslag, hebben we ze een warm welkom gegeven. Zo veel meer loot dan we beide konden meenemen.
Stella Montis, als trio is compleet chaos en veel dood gaan (althans is mijn beleving) als duo en solo is het wat rustiger, maar ... die loop bij nightrades

menig BP gevonden, en resources aardig aangevuld. (kon geen heavy ammo meer craften

)
Eerder deze week hadden we wat 'dure' potjes gespeeld; voor iedereen uit squad een hullcracker meegenomen, of 6 wolfpacks. Erg vermakelijk om als squad beetje de boss uit te hangen

en de ARC slopen, voor de loot hoef je het niet te doen ... speel plezier des te meer.
(imho mogen ze die bastion e.d. wel wat interresante loot geven, kost vaak meer dan oplevert)
[
Voor 7% gewijzigd door
himlims_ op 12-01-2026 11:00
]