[multi] ARC Raiders

Pagina: 1 ... 18 19 Laatste
Acties:

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22-02 02:43
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3SKOWv8h3DB7cFsetL7q6kQHHBA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kjg8ydixoNM32S00NqxDUktr.jpg?f=fotoalbum_large
expedition 2 rewards

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:41
Die catch up skill points is wel nice. Vorige keer niet gelukt om 5 miljoen te sparen. Twijfel nog of ik weer ga ivm met blueprints. Aan de andere kant, wel weer leuk en misschien een goed excuus om de PvP Kant te proberen. Al ben ik bang dat ik daar niet zo goed in ga zijn

• Khaelos
Waah schreef op donderdag 5 februari 2026 @ 22:09:
[...]

Die catch up skill points is wel nice. Vorige keer niet gelukt om 5 miljoen te sparen. Twijfel nog of ik weer ga ivm met blueprints. Aan de andere kant, wel weer leuk en misschien een goed excuus om de PvP Kant te proberen. Al ben ik bang dat ik daar niet zo goed in ga zijn
Ik had de 1e expeditie 2 miljoen, nu met gemak miljoen in een kleine 2 weken 😬

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

• Waah
Khaelos schreef op vrijdag 6 februari 2026 @ 00:49:
[...]

Ik had de 1e expeditie 2 miljoen, nu met gemak miljoen in een kleine 2 weken 😬
Met 1 miljoen in een kleine 2 weken ga je het toch weer niet redden? Expeditie is over 3 weken toch?

• Morion
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20-02 16:11
Waah schreef op vrijdag 6 februari 2026 @ 07:19:
[...]

Met 1 miljoen in een kleine 2 weken ga je het toch weer niet redden? Expeditie is over 3 weken toch?
De skillpoints zijn nu 600k per point, max van 5 per expedition.
Als je vorige keer niet bent gegaan en dit keer wel gaat, dan kan je volgens mij alleen de eerste expedition doen en weet niet of die nog op 1mio per skillpoint = 5mio zit?
Als je vorige keer wel bent gegaan, maar geen 5mio had maar minder, kan je nu de resterende punten bijkopen voor 600k per point. Dus stel je had 3mio vorige keer, dan had je 3 points extra, kan je nu voor 1.2mio ook de laatste 2 points erbij krijgen. Je kan dan ook nog de 5 nieuwe skillpoints voor 3mio fixen.
Als je vorige keer wel bent gegaan en alle 5mio had, kan je nu voor "slechts" 3mio 5 skillpoints in de nieuwe expedition kopen.

Als je in friendly lobbies zit omdat je PvE focussed bent gewoon vaak Stella in denk ik... de loot daar is de meeste value, gewoon na je spawn de dichtsbijzijnde ruimte legen voor een hoop blauwe en paarse items, extract, repeat... (en ook iedere dag even inloggen om met je blauwe credits, die op 800 capped zijn, voor 70 credits de guitar te kopen. Supply is 1 per dag, maar die sellen voor 7k, dus per week heb je dan 49k gratis :) )

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07:14

Oxigeon

En zo is dat!

Morion schreef op vrijdag 6 februari 2026 @ 08:49:
[...]

De skillpoints zijn nu 600k per point, max van 5 per expedition.
Als je vorige keer niet bent gegaan en dit keer wel gaat, dan kan je volgens mij alleen de eerste expedition doen en weet niet of die nog op 1mio per skillpoint = 5mio zit?
Als je vorige keer wel bent gegaan, maar geen 5mio had maar minder, kan je nu de resterende punten bijkopen voor 600k per point. Dus stel je had 3mio vorige keer, dan had je 3 points extra, kan je nu voor 1.2mio ook de laatste 2 points erbij krijgen. Je kan dan ook nog de 5 nieuwe skillpoints voor 3mio fixen.
Als je vorige keer wel bent gegaan en alle 5mio had, kan je nu voor "slechts" 3mio 5 skillpoints in de nieuwe expedition kopen.

Als je in friendly lobbies zit omdat je PvE focussed bent gewoon vaak Stella in denk ik... de loot daar is de meeste value, gewoon na je spawn de dichtsbijzijnde ruimte legen voor een hoop blauwe en paarse items, extract, repeat... (en ook iedere dag even inloggen om met je blauwe credits, die op 800 capped zijn, voor 70 credits de guitar te kopen. Supply is 1 per dag, maar die sellen voor 7k, dus per week heb je dan 49k gratis :) )
Bwoah. Ik krijg met moeite ongeveer 2-3 van dir blauwe caps bij elkaar als ik een rondje gespeeld heb. Of ik nu veel loot of niet.

Die dailys doe ik altijd eigenlijk te weinig. Die moet ik al net op mijn pad krijgen.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• Morion
Oxigeon schreef op vrijdag 6 februari 2026 @ 09:56:
[...]

Bwoah. Ik krijg met moeite ongeveer 2-3 van dir blauwe caps bij elkaar als ik een rondje gespeeld heb. Of ik nu veel loot of niet.

Die dailys doe ik altijd eigenlijk te weinig. Die moet ik al net op mijn pad krijgen.
Ik heb 700+ van die dingen en doe na een paar rondjes altijd "per ongeluk" wel een quest voor 10+ van die dingen... "arc damage", "open 10 unopened containers", "succesfully extract from X/Y/Z" komen vanzelf voorbij als je speelt...
Als je idd niet veel van die tokens hebt kan je ze gewoon bewaren, maar als je rond de 700 zit zou ik dagelijks toch die guitar kopen en sellen voor de space-dollars voor de expedition.

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Ik ben wel super benieuwd of die 600k per point ook retrofit zijn, dus voor de mensen die nu Expedition 1 doen. Alles staat hier klaar namelijk en ik zit ruim over de 5M space dollars. ( Niet dat het heel erg uitmaakt aangezien je toch alles kwijt raakt maar toch zo lastig was het ook weer niet )

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

• Morion
ShadowBumble schreef op vrijdag 6 februari 2026 @ 10:48:
Ik ben wel super benieuwd of die 600k per point ook retrofit zijn, dus voor de mensen die nu Expedition 1 doen. Alles staat hier klaar namelijk en ik zit ruim over de 5M space dollars. ( Niet dat het heel erg uitmaakt aangezien je toch alles kwijt raakt maar toch zo lastig was het ook weer niet )
Op basis van Discord is het volgens mij voor mensen die Expedition 1 niet gedaan hebben gewoon een window om Expedition 1 te doen op basis van oude voorwaarden, dus 1mio per skillpoint, max 5...
Expedition 2 is 600k per skillpoint en voor mensen die Expedition 2 doen en van 1 niet alle skillpoints hebben kunnen ze de ontbrekende ook voor 600k per stuk krijgen, maar alleen als je dus Expedition 1 gedaan hebt en nu Expedition 2 gaat doen...

• ShadowBumble
  • Nu online

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Morion schreef op vrijdag 6 februari 2026 @ 10:56:
[...]

Op basis van Discord is het volgens mij voor mensen die Expedition 1 niet gedaan hebben gewoon een window om Expedition 1 te doen op basis van oude voorwaarden, dus 1mio per skillpoint, max 5...
Expedition 2 is 600k per skillpoint en voor mensen die Expedition 2 doen en van 1 niet alle skillpoints hebben kunnen ze de ontbrekende ook voor 600k per stuk krijgen, maar alleen als je dus Expedition 1 gedaan hebt en nu Expedition 2 gaat doen...
Dat lijkt mij ook het meest fair, en daarna heb je eventueel een catchup systeem en reduced points. Ik was al uit gegaan van de oorspronkelijke requirements dus heel erg is het ook weer niet maar ik heb er wel zin in.

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:26
Ze zijn soms echt onduidelijk met communiceren vanuit Embark.
Maar ik ga er vanuit dat mensen die nu eerste keer expeditie gaan doen dat ze in totaal 3 miljoen moet hebben. Want ze zeggen duidelijk dat ze community gehoord hebben dat 1 miljoen per skillpoint te veel is.

En mocht in in eerst expeditie niet alle skill points hebben gehaald, kan je ze nu inhalen voor 300K per skill point dus niet 600K zoals hierboven wordt aangegeven. Dus maar 1.5 miloen als je geen enkele skillpoint zou hebben gehaald.
For this Expedition, you will need to gather 300k Stash value per Skill Point missing from the first Expedition. When departing, Coins will contribute to the Skill Points of the second Expedition, before contributing to missing Skill Points from the first one.
Mensen die dus flink hebben gefarmed voor die 5M bij eerste expeditie hebben gewoon beetje pech gehad.

[ Voor 12% gewijzigd door Albinoraptor op 06-02-2026 12:29 ]

• Morion
Albinoraptor schreef op vrijdag 6 februari 2026 @ 12:21:
Ze zijn soms echt onduidelijk met communiceren vanuit Embark.
Maar ik ga er vanuit dat mensen die nu eerste keer expeditie gaan doen dat ze in totaal 3 miljoen moet hebben. Want ze zeggen duidelijk dat ze community gehoord hebben dat 1 miljoen per skillpoint te veel is.

En mocht in in eerst expeditie niet alle skill points hebben gehaald, kan je ze nu inhalen voor 300K per skill point dus niet 600K zoals hierboven wordt aangegeven. Dus maar 1.5 miloen als je geen enkele skillpoint zou hebben gehaald.

[...]

Mensen die dus flink hebben gefarmed voor die 5M bij eerste expeditie hebben gewoon beetje pech gehad.
Dat is dus niet wat ze tot nu toe op hun discord hebben gezegd... daar zeggen ze:
- Eerste expedition gemist? Dan kan je die nu doen, 1mio per point, max 5 points.
- Eerste expedition gedaan, maar minder dan 5 points/5mio gehad toen? Dan kan je nu de resterende points voor 600k per stuk er bij halen als je de tweede expedition in gaat.

• Albinoraptor
Tja ik ga toch uit van wat ze zelf op hun website zetten:
Preparing for your second Expedition - Embark site daar staat duidelijk voor catch-up mechanic dat je maar 300K nodig hebt.

En dit staat op pagina over stash value per skill point:
Starting off, we want to get one announcement out of the way right off the bat: we’ve heard your feedback about the required Stash value for maximum rewards being too high, and have decided to lower the requirement to 3 million Coins (600k per Skill Point).

[ Voor 5% gewijzigd door Albinoraptor op 06-02-2026 14:06 ]

• ShadowBumble
  • Nu online

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Morion schreef op vrijdag 6 februari 2026 @ 12:53:
[...]

Dat is dus niet wat ze tot nu toe op hun discord hebben gezegd... daar zeggen ze:
- Eerste expedition gemist? Dan kan je die nu doen, 1mio per point, max 5 points.
- Eerste expedition gedaan, maar minder dan 5 points/5mio gehad toen? Dan kan je nu de resterende points voor 600k per stuk er bij halen als je de tweede expedition in gaat.
^^ Dit zou ook veel zinniger zijn als ik eerlijk ben, anders is er nu een hele groep die gefarmed hebben voor niks om aan de requirements te doen, mits ze he nog anders doen, eerst stash value -> dan space dollars en als je nog space dollars over hebt dat je die dan blijft houden.

Maar voorlopig zit ik in kamp "Expeditie 1 requirements blijven zoals het was" en pas vanaf Expeditie 2 gaan ze het anders doen, we gaan er sowieso achter komen in krap 3 weken :)

• Morion
Albinoraptor schreef op vrijdag 6 februari 2026 @ 13:03:
Tja ik ga toch uit van wat ze zelf op hun website zetten:
Preparing for your second Expedition - Embark site daar staat duidelijk voor catch-up mechanic dat je maar 300K nodig hebt en ook

[...]
Catch-up mechanisme is idd 600k per stuk, maar dat is precies dat, catch-up... oftewel, als je al expedition 1 hebt gedaan, maar niet de volle 5 punten hebt gepakt, kan je het resterende deel een expedition later "catch uppen" voor 600k per punt... Die personen hebben al een wipe gedaan met minder bonus skillpoints en kunnen daartegenover nu "goedkoper" de missende punten kopen.
Spelers die nog helemaal niet een expedition gedaan hebben kunnen niets catch-uppen, die kunnen niet expedition 2 doen, die moeten eerste nog expedition 1 doen en je kan er maar 1 per window doen... die doen dus nu expedition 1 tegen expedition 1 voorwaarden, aldus de Embark mensjes op de Arc Raiders discord...

EDIT:
"Let's be clear, if someone haven't done the first expedition they cannot get the 5 skillspoints catchup from first exp?" - asked on Discord:
"that's correct" - Embark Ossen
https://discord.com/chann...84895/1469019204274487510

[ Voor 11% gewijzigd door Morion op 06-02-2026 13:16 ]

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:37

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Als je de expedition doet, dan zijn je workbenches en scrappy e.d. gereset. Maar is dat nieuwe Trophy Project dan ook reset? Of blijft die wel bestaan?

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• Morion
Angeloonie schreef op vrijdag 6 februari 2026 @ 13:16:
Als je de expedition doet, dan zijn je workbenches en scrappy e.d. gereset. Maar is dat nieuwe Trophy Project dan ook reset? Of blijft die wel bestaan?
Trophy project reset NIET, die blijft gewoon over expeditions doorlopen.
EDIT: Je stash is wel leeg, dus je kan niet mats alvast verzamelen voor het project en pas inwisselen na de expedition voor de rewards (snelle BPs :P )... je moet dus even zoveel mogelijk inwisselen voor je wiped.

[ Voor 23% gewijzigd door Morion op 06-02-2026 13:18 ]

• Albinoraptor
Morion schreef op vrijdag 6 februari 2026 @ 13:08:
[...]

Catch-up mechanisme is idd 600k per stuk, maar dat is precies dat, catch-up... oftewel, als je al expedition 1 hebt gedaan, maar niet de volle 5 punten hebt gepakt, kan je het resterende deel een expedition later "catch uppen" voor 600k per punt... Die personen hebben al een wipe gedaan met minder bonus skillpoints en kunnen daartegenover nu "goedkoper" de missende punten kopen.
Ik heb het niet over catchup als je eerste expeditie niet hebt gedaan.
Kijk gewoon even op de pagina van Embark die ik heb gepost. Er staat duidelijk dat die catchup 300K is per skillpoint en dat is quote die ik ook al heb gepost:
You will need to gather 300k Stash value per Skill Point missing from the first Expedition.
Dus tja helaas als je 5 miljoen hebt lopen farmen voor eerste expeditie, heb je gewoon pech gehad.

Daarnaast staat op pagina dat de REWARDS het zelfde zijn als je eerste keer expeditie doet, hier staat niets over hoeveel cash/value je nodig hebt om 5 skillpoints te krijgen.
Players who will be doing the Expedition for the first time will get the rewards from the first Expedition
Maar zoals ik in 2e bericht ik quote dat ze hebben gehoord dat 1 miljoen te veel is voor 1 skillpoint dat hebben verlaagt naar 600K, dus dat zal logisch gezien dus ook gelden voor mensen die nu pas eerste keer expeditie gaat doen.

Embark wil liefst dat zo zoveel mensen op expeditie gaan, want dat betekent dat die mensen blijven doorspelen en dat is het belangrijkste voor hun. Dat het niet "eerlijk' is is jammer voor sommige mensen.

Niet voor niets zei ik in mijn eerste post, dat Embark soms erg onduidelijk is in hun communicatie. :+

[ Voor 3% gewijzigd door Albinoraptor op 06-02-2026 14:14 ]

• Morion
Ok, je kan er in lezen wat je wil... maar op discord geven Embark employees letterlijk aan dat de expedition 1 voor 1mio per skillpoint gaat en dus 5mio, expedition 2 voor 600k per skillpoint en voor mensen die expedition 1 hebben gedaan maar niet de max 5 punten gescoord hebben kunnen die tijdens expedition 2 gebruik maken van catch-up voor 300k per point gemist...
Als jij met 3mio expedition 1 wilt gaan doen over 3 weken dan mag dat, maar niet gek staan te kijken als dat slechts 3 skillpoints zijn dan, want dat is letterlijk wat ze zelf aangeven op hun officiele discord en ook hoe je de blog zou kunnen lezen.
Starting off, we want to get one announcement out of the way right off the bat: we’ve heard your feedback about the required Stash value for maximum rewards being too high, and have decided to lower the requirement to 3 million Coins (600k per Skill Point). The reward will still be 5 Skill Points for reaching the 3 million Stash value.
Deze quote staat op de blog onder de header "Preparing for your second Expedition" en is dus aannemelijk voor de tweede expediton, niet de eerste.
Catch Up Mechanic
For Raiders who could not amass enough Coins during the first Expedition, we are introducing a Skill Point catch up system allowing Raiders to reclaim the ones they missed. The catch up Skill Points will be heavily discounted, making the total Coins needed to reach max Skill Points less for each Expedition. Amass the entire Stash value and enjoy your Skill Points before everyone else, fail to do so and the catch-up system will allow you to close the gap over time.

For this Expedition, you will need to gather 300k Stash value per Skill Point missing from the first Expedition. When departing, Coins will contribute to the Skill Points of the second Expedition, before contributing to missing Skill Points from the first one.
Deze quote staat er direct onder en heeft het over "For this Expedition, you will need to gather 300k Stash value per Skill Point missing from the first Expedition.". Missing from the first Expedition geeft dus aan dat je die gedaan hebt, dus dit geldt niet voor de mensen die nog geen expedition gedaan hebben...

Kortom, op basis van de blog (die toegegeven op beide manieren gelezen kan worden) icm discord informatie, zou ik zeggen:
- Expedition 1 nog niet gedaan dan kan alleen Expedition 1 doen tegen Expedition 1 voorwaarden, 1mio per skillpoint, max 5.
- Expedition 1 gedaan, dan kan je Expedition 2 doen tegen Expedition 2 voorwaarden, 600k per skillpoint, max 5.
- Indien je Expedition 2 gaat doen en je hebt van Expedition 1 niet alle 5 points kan je de ontbrekende dit keer er bij halen, voor 300k per skillpoint, max 5 minus wat je al hebt.

Overigens als je tot nu toe nog geen Expedition gedaan hebt is 5mio natuurlijk een schijntje... dan wist je sinds kerst al dat dat een doel was en in 2 maanden is dat zelfs met casual spelen makkelijk bij elkaar te fietsen...

• Khaelos
Waah schreef op vrijdag 6 februari 2026 @ 07:19:
[...]

whoops easy 5 mil in 2 weken |:(

• Albinoraptor
@Morion Uit eindelijk zijn we het dus iig over eens dat Embark niet het beste is in communiceren. :+ :P

En ik ga idd er van uit dat ik met 3 miljoen genoeg ga hebben voor 5 skill points.
Mocht je een quote hebben van Discord waar duidelijk wordt gezegd dat als het eerste expeditie nu voor je is dat je toch 1 miljoen moet hebben per skillpoint.
(Heb geen toegang tot discord, dus screenshot zou fijn zijn,ipv link)

Op reddit gaan ze iig ook uit van 3 miljoen ook al is het je eerste expedition, of dat nu iets zegt is een tweede. :+ :P

• Morion
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0eGvZ_p3-ESbOWlLgNDmGreEfy0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zfuTGFm67HjWcrJE34jrKTZ0.jpg?f=fotoalbum_large

Dit is waar de link naar discord naar verwijst, het antwoord van Embark officials op die letterlijke vraag... de blog verwijst ook naar Expedition 1 pagina voor die dingen, deze blog gaat duidelijk over Expedition 2 en hoe die in elkaar steekt...

Het is niet helemaal zwart-wit verwoord, als je het blog leest als de Expedition 2 voorwaarden dan is het logisch dat Expedition 1 gewoon 1mio per skillpoint blijft... als je het leest als algemene Expedition voorwaarden, dan kan je het zien als dat Expedition 1 ook op de schop gaat. Maar nergens staat letterlijk "Expedition 1 will now change as well because X/Y/Z" en de blog is getiteld "Preparing for your second Expedition", dus zo zou ik hem lezen... dat icm de discord antwoorden van Embark mensen dat het zo werkt zou ik zelf gewoon mikken op 5mio als ik de eerste expedition zou doen, vind het nogal een risico om aan te nemen dat je easy-mode met 3mio weg kan komen... (overigens kan je ook voor 3mio gaan, accepteren dat je 3 skillpoints krijgt en dan bij het 3de window wanneer je Expedition 2 gaat doen de catchup voor die laatste 2 doen voor 600k, moet je alleen accepteren dat je nu wiped voor slechts 3 extra points :P )

EDIT:
En deze screenshot van discord:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vCD1TjnX-XoAEyD2sosC0OXwDhU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CUkvB0mwVVD6nFyfA6MfqeSY.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 11% gewijzigd door Morion op 06-02-2026 14:41 ]

• Albinoraptor
Dat gaat steeds over catch up van skill points als je eerste expedition hebt gedaan, daar heb ik het ook helemaal niet over gehad of je kan catch-uppen als je die niet hebt gedaan. Snap ook niet dat mensen dat uberhaupt denken dat dat mogelijk zou zijn.

1.) Ik gaf aan dat als je eerste expedition had gedaan, je catch-up skillpoint kon krijgen voor 300K en niet zoals je eerst zei 600K per punt.
2.) Dat stash-value van 1 miljoen punten verlaagt is naar 600k per skill point, en dat je dus logisch gezien je nu maar 3 miljoen nodig hebt om 5 skillpoints te krijgen + de rewards van eerste expedition krijgt, als je eerste keer op expedition gaat.

Wat dus alleen niet duidelijk is dat als je nu dus voor eerste keer expedition zou gaan je alsnog 1 miljoen per punt zou moeten hebben, dat zou niet logisch zijn. En denk dat dat ook niet ergens op discord bevestigd is. :)

• Morion
Albinoraptor schreef op vrijdag 6 februari 2026 @ 15:03:
Dat gaat steeds over catch up van skill points als je eerste expedition hebt gedaan, daar heb ik het ook helemaal niet over gehad of je kan catch-uppen als je die niet hebt gedaan. Snap ook niet dat mensen dat uberhaupt denken dat dat mogelijk zou zijn.

1.) Ik gaf aan dat als je eerste expedition had gedaan, je catch-up skillpoint kon krijgen voor 300K en niet zoals je eerst zei 600K per punt.
2.) Dat stash-value van 1 miljoen punten verlaagt is naar 600k per skill point, en dat je dus logisch gezien je nu maar 3 miljoen nodig hebt om 5 skillpoints te krijgen + de rewards van eerste expedition krijgt.

Wat dus alleen niet duidelijk is dat als je nu dus voor eerste keer expedition zou gaan je alsnog 1 miljoen per punt zou moeten hebben, dat zou niet logisch zijn. En denk dat dat ook niet ergens op discord bevestigd is. :)
Dan lezen we de laatste opmerking in die screenshot toch verschillend... er wordt geklaagd door mensen die de eerste expeditie hebben gedaan en rond kerst 5mio hebben gegrind dat het raar is dat mensen die dus niet actief deelnamen nu rewarded worden door het goedkoper te krijgen, daarop wordt gereageerd dat het dus niet zo is. In mijn ogen betekend dit dus dat Expedition 1 punten 1mio blijven, Expedition 2 punten 600k worden en gemiste Expedition 1 punten wanneer je Expedition 2 doet (catch-up) 300k worden... maar goed, we gaat het zien... ik zou persoonlijk op safe spelen en 5mio regelen, is echt niet heel moeilijk na al die maanden, maar ik voorzie dat velen gaan hopen op een goedkope 3mio Expedition 1 en die dan de boot in gaan en gaan klagen dat ze niet binnen het window nog 2mio kunnen grinden :P

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-02 18:30

NoTimeRemains

I know

Ik ben er iig klaar: expedition (II) taken een tijd geleden afgerond en ik had al 5 mil klaar staan. Fijn voor de mensen die Expo I gemist hebben alles kunnen inhalen.
Denk wel dat ik dit niet nog een keer ga doen. Ik heb nu veel van de BP's (64 ofzo) en veel gelevelede en gemodde wapens. Toch wel jammer dat alles weer weg is, maar goed dat wist ik vantevoren natuurlijk.

[ Voor 11% gewijzigd door NoTimeRemains op 06-02-2026 15:38 ]

This is the Way.

• Morion
NoTimeRemains schreef op vrijdag 6 februari 2026 @ 15:36:
Ik ben er iig klaar: expedition (II) taken een tijd geleden afgerond en ik had al 5 mil klaar staan. Fijn voor de mensen die Expo I gemist hebben alles kunnen inhalen.

Overigens heb ik al meerdere berichten gezien dat t 300k per punt wordt, ook voor Expo I.

Denk wel dat ik dit niet nog een keer ga doen. Ik heb nu veel van de BP's (64 ofzo) en veel gelevelede en gemodde wapens. Toch wel jammer dat alles weer weg is, maar goed dat wist ik vantevoren natuurlijk.
Same here, heb toevallig vorige week mijn stash-value bekeken en heb 1.6mio in stash value en ruim 2mio in coins, dus zit op 3.6mio... dacht nog 1.4mio te moeten, maar ben dus al ruim klaar :) Nu nog ff werken aan de Throphy Project dan maar, die wiped niet :)

• WouterW89
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 00:04
Morion schreef op vrijdag 6 februari 2026 @ 15:38:
[...]

Same here, heb toevallig vorige week mijn stash-value bekeken en heb 1.6mio in stash value en ruim 2mio in coins, dus zit op 3.6mio... dacht nog 1.4mio te moeten, maar ben dus al ruim klaar :) Nu nog ff werken aan de Throphy Project dan maar, die wiped niet :)
Ik wacht nog even met die Trophy Project, zodat je 300k coins kan krijgen en alle andere rewards

• Morion
WouterW89 schreef op vrijdag 6 februari 2026 @ 15:40:
[...]

Ik wacht nog even met die Trophy Project, zodat je 300k coins kan krijgen en alle andere rewards
Laatste 2 phases hebben Queen en Matriarch spullen nodig, die heb ik niet en ga ik ook niet voor de wipe halen, bewust... dus die dingen krijg ik er na wel. De eerste 3 phases zijn prima om voor de wipe te doen, niet veel "must-haves" die ik weer kwijt raak? Enige wat fijn is na de wipe is de Snaphook-BP :)

• WouterW89
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 00:04
Morion schreef op vrijdag 6 februari 2026 @ 15:44:
[...]

Laatste 2 phases hebben Queen en Matriarch spullen nodig, die heb ik niet en ga ik ook niet voor de wipe halen, bewust... dus die dingen krijg ik er na wel. De eerste 3 phases zijn prima om voor de wipe te doen, niet veel "must-haves" die ik weer kwijt raak? Enige wat fijn is na de wipe is de Snaphook-BP :)
En de bobcat BP krijg je ook als het goed is

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
NoTimeRemains schreef op vrijdag 6 februari 2026 @ 15:36:
Vind de reward het “resetten” niet waard, althans … heb er de tijd en zin niet voor.

Extra stash space is altijd goed, en extra skillpoints kan zeker verschil maken…. Maar ik vind het nu (met alle BP) wel leuk spelen. En de quests lijn heb nog lang niet doorlopen.

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• Albinoraptor
Morion schreef op vrijdag 6 februari 2026 @ 15:10:
[...]
Dan lezen we de laatste opmerking in die screenshot toch verschillend... er wordt geklaagd door mensen die de eerste expeditie hebben gedaan en rond kerst 5mio hebben gegrind dat het raar is dat mensen die dus niet actief deelnamen nu rewarded worden door het goedkoper te krijgen, daarop wordt gereageerd dat het dus niet zo is.
Het gaat steeds over de catch-up mechanic staat letterlijk in het antwoord van die Ossen, en de vragensteller heeft niet begrijpend gelezen en de hele catch-up mechanic verkeerd begrepen, die gaat er vanuit dat mensen makkelijk 5 extra skillpoint kunnen krijgen zonder dat ze de eerste expeditie hebben gestart, wat idd oneerlijk zou zijn.

Het gaat nergens over dat je nu maar 600K punten nodig hebt voor 1 skillpunt en daar wordt ook niet over geklaagd.

• ShadowBumble
  • Nu online

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Albinoraptor schreef op vrijdag 6 februari 2026 @ 16:49:
[...]

Het gaat steeds over de catch-up mechanic staat letterlijk in het antwoord van die Ossen, en de vragensteller heeft niet begrijpend gelezen en de hele catch-up mechanic verkeerd begrepen, die gaat er vanuit dat mensen makkelijk 5 extra skillpoint kunnen krijgen zonder dat ze de eerste expeditie hebben gestart, wat idd oneerlijk zou zijn.

Het gaat nergens over dat je nu maar 600K punten nodig hebt voor 1 skillpunt en daar wordt ook niet over geklaagd.
Je kan natuurlijk je vraagtekens hebben bij die catch up mechanic inderdaad het was prima te coden dat de eerste 5 extra points altijd 1mil per stuk kosten en daarna minder. Dus als je er nog twee miste tijdens expeditie 1 dan kan je die bij kopen voor een mil p/st en dan daarna naar het goedkopere tarief voor extra point 6 en hoger.

De vraag is blijft die catch up mechanic enkel voor dit stukje of blijft het altijd bestaan want dat haalt wel de druk af van je expeditie window moeten doen, of is dit gewoon een actie omdat de vorige keer het zo short notice was ?

[ Voor 11% gewijzigd door ShadowBumble op 06-02-2026 17:20 ]

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Eindelijk de bunker trials gehaald...2 antennes gestart. Kom je daar aan heel de bunker leeg ;) toen dat downloaden wel omslachtig zeg duurt lang.... Drie sterren..

Misschien als ik zin heb de carriables nog

Burp

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20-02 10:43
Expedition kan me voorlopig ook nog even gestolen worden, marginale rewards en zoveel speeltijd heb ik niet 🙈

psn: HertogJack

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Ben nu eindelijk klaar voor Expedition 1. Niet heel veel zin in gezien ik niet die-hard speel en dus nu pas klaar ben :P Maar goed die stash space gaat wel handig zijn op de lange termijn ook.
Die laatste stap is onduidelijk, staat enkel "up to five skill points based on the total value of those items". Online staat 5 miljoen totaal, is dat nog steeds actueel voor Exp1?
Heb nu iig 2,1M cash en dan nog een stash met zooi, geen idee hoeveel dat waard is.

• Waah
Angeloonie schreef op zondag 8 februari 2026 @ 20:35:
Ben nu eindelijk klaar voor Expedition 1. Niet heel veel zin in gezien ik niet die-hard speel en dus nu pas klaar ben :P Maar goed die stash space gaat wel handig zijn op de lange termijn ook.
Die laatste stap is onduidelijk, staat enkel "up to five skill points based on the total value of those items". Online staat 5 miljoen totaal, is dat nog steeds actueel voor Exp1?
Heb nu iig 2,1M cash en dan nog een stash met zooi, geen idee hoeveel dat waard is.
Dat staat in je inventory. De waarde (of totale waarde?) Staat dan ergens bovenin.

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Waah schreef op zondag 8 februari 2026 @ 20:44:
[...]

Dat staat in je inventory. De waarde (of totale waarde?) Staat dan ergens bovenin.
Nopes?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UobmkLStcG9jOs2UBoVJLoSpVjg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/pkVYW2g4uewuwHdx45T9KMKV.png?f=fotoalbum_large

• Albinoraptor
Dat is echt nog een quality of life change die ze mogen maken, enige manier om het nu te zien, is elk item met CTRL selecteren en dan rechtermuis knop en dan zie je bij sell hoeveel het waard is samen.

• Waah
Ik zou zweren dat er vorige keer een manier was om je te zien. Misschien op de expedition pagina? Ik kon het toen wel zien dacht ik... Maar blijkbaar niet meer?

• ShadowBumble
  • Nu online

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Waah schreef op zondag 8 februari 2026 @ 21:20:
[...]

Ik zou zweren dat er vorige keer een manier was om je te zien. Misschien op de expedition pagina? Ik kon het toen wel zien dacht ik... Maar blijkbaar niet meer?
Op de expedition pagina klopt net voordat je op depart hebt gedrukt :P maar ja je wilt het natuurlijk voor die week weten want je wilt alles klaar hebben staan

• Waah
ShadowBumble schreef op zondag 8 februari 2026 @ 21:58:
[...]

Op de expedition pagina klopt net voordat je op depart hebt gedrukt :P maar ja je wilt het natuurlijk voor die week weten want je wilt alles klaar hebben staan
Ohja da's wel wat laat ja _O- had ik het toch érgens gezien

• Jorick
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:38
Stond inderdaad op de expedition pagina. Enige manier om het nu te zien is al je items in je inventory te selecteren en dan rechts klikken > sell items om de waarde van stash te zien. Nogal omslachtig maar het is niet anders.

• Wii4all
  • Niet online
Echt 2 soorten mensen als je de queen of matriarch doet..

Eerste potje queen lukte mij niet om te looten toen kreeg ik 2 queen reactors. Volgende potje lukte het mij wel een reactor te krijgen toen schoot 1 of andere gast op 1 van de mensen die er ene beetje buiten stond gelijk keerde iedereen zich tegen die malloot zeg maar..

Daarna de matriarch die een stuk pittiger is ben lekker aan het schieten zie een stuk Armor vallen ik denk ik ga ernaar toe helaas ging het niet goed ..we waren met een stuk of 6 op dat ding aan het schieten. Ik ging down staat er een gast op het hoekje loopt weer weg. Ik heb een survivor augments, exfill was redelijk dichtbij....en ja hoor knalt die gast me in mijn rug...

Beide keren waren het gasten met die Hockey Skin ;)

Die zijn dus de hele tijd aan het rond rennen in de hoop dat er iemand down gaat or even niet oplet om je af te maken voor je spullen...

Volgende keer iets rustiger aan ik ging er iets te gehaast naartoe

Burp

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

de vorige keer kon je de datum van je PC veranderen naar de begindatum van de expo (dus nu 1 maart) en dan zie je in het project expedition scherm je totale value dus je stash + space dollars.

NIET OP DE KNOP DUWEN!

werkt nog steeds
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/D7PgicGJbII3hmLNpRwyQcYRYNo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FueOtTQ8ifyoV9lp78dKVcsA.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 27% gewijzigd door NoTimeRemains op 09-02-2026 09:13 ]

This is the Way.

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

@NoTimeRemains Helaas werkt dit niet (meer), met een aangepaste datum/tijd kan ik de game niet eens in komen.

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

Angeloonie schreef op maandag 9 februari 2026 @ 09:50:
@NoTimeRemains Helaas werkt dit niet (meer), met een aangepaste datum/tijd kan ik de game niet eens in komen.
Voor mij wel, de screenshot heb ik net gemaakt.

This is the Way.

• Waah
NoTimeRemains schreef op maandag 9 februari 2026 @ 09:07:
[...]

de vorige keer kon je de datum van je PC veranderen naar de begindatum van de expo (dus nu 1 maart) en dan zie je in het project expedition scherm je totale value dus je stash + space dollars.

NIET OP DE KNOP DUWEN!

werkt nog steeds
[Afbeelding]
Wat gebeurd er al je op de knop drukt? })

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

Waah schreef op maandag 9 februari 2026 @ 09:56:
[...]

Wat gebeurd er al je op de knop drukt? })
volgens reddit "vertrek" je dan al en wordt je stash, etc ingenomen maar je kan nog niet vertrekken en dus niet meer spelen.

This is the Way.

• ShadowBumble
  • Nu online

ShadowBumble

Professioneel Prutser

NoTimeRemains schreef op maandag 9 februari 2026 @ 10:01:
[...]

volgens reddit "vertrek" je dan al en wordt je stash, etc ingenomen maar je kan nog niet vertrekken en dus niet meer spelen.
Ik zou inderdaad niet eens het risico nemen om het te proberen, overigens wle slecht dat dat soort dingen blijkbaar lokaal gechecked worden lol.

• Wii4all
  • Niet online
Nieuwe trials!

3 sterren maar die handel!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/giIivhQbalblEqvqMsmZBF5daec=/800x/filters:strip_exif()/f/image/SuFIJE9xqFP6SiTcUasYWDHd.png?f=fotoalbum_large

Burp

• AzijnKapitein
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 21-02 13:29
Wii4all schreef op maandag 9 februari 2026 @ 14:46:
Nieuwe trials!

3 sterren maar die handel!

[Afbeelding]
Oeh, dat wordt flink ARCs aanvallen! Zin in!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

NoTimeRemains schreef op maandag 9 februari 2026 @ 09:55:
[...]

Voor mij wel, de screenshot heb ik net gemaakt.
Ok dus éérst opstarten, dan datum veranderen :P

Crap, ben er nog niet :( Dacht dat ik er wel voor 90% zou zijn..
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/r-oxh59nTZt6S9Wb0KH65oBiAVA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/K1g6D9rSFfZdkDSL3UG8BIcB.png?f=fotoalbum_large

• Khaelos
Angeloonie schreef op maandag 9 februari 2026 @ 21:27:
[...]

[Afbeelding]
Ga op Dam naar Ruby residence en die andere woon gebouwen toe en neem een hatch key mee.
hetzelfde geldt voor blue gate, daar ga je naar village en opk hatch key mee.
dan heb je binnen 10 minuten vaak 50-100K aan loot ;)

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Khaelos schreef op dinsdag 10 februari 2026 @ 07:59:
[...]

Ga op Dam naar Ruby residence en die andere woon gebouwen toe en neem een hatch key mee.
hetzelfde geldt voor blue gate, daar ga je naar village en opk hatch key mee.
dan heb je binnen 10 minuten vaak 50-100K aan loot ;)
50-100 is wel erg optimistisch :P

Gisteren meerdere rondjes Buried City gedaan en telkens met volle blauwe inventories weg (met de augment voor valuables dus nog 3 slots extra), maar ook dan kom je maar tot max 50k. Paarse items kwamen er niet echt.
Maar goed inmiddels alweer 2,9 mil cash dus kom er wel :)

• Morion
Angeloonie schreef op maandag 9 februari 2026 @ 21:27:
[...]

[Afbeelding]
Hieruit blijkt toch wat we eerder in dit topic besproken hebben? Dat mensen die voor het eerst de expedition doen nog gewoon 1mio per punt moeten betalen, gezien de screenshot een totaal van 3.5mio geeft en slechts 3 skillpoints (1mio per skillpoint) ipv 5 skillpoints?

• Sanghelios
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 18-02 11:44
De laatste tijd lijkt het wel het wilde westen. Laatste 10 potjes werd ik zowat door de eerste die ik tegenkwam afgeknald.
Paar keren zelfs "don't shoot" om me vervolgens laf in de rug af te maken.
Het is een spel natuurlijk, maar toch wel jammer soms, zeker als je met een paar spelers een grotere ARC aan het bestoken bent.

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

Sanghelios schreef op dinsdag 10 februari 2026 @ 14:18:
De laatste tijd lijkt het wel het wilde westen. Laatste 10 potjes werd ik zowat door de eerste die ik tegenkwam afgeknald.
Paar keren zelfs "don't shoot" om me vervolgens laf in de rug af te maken.
Het is een spel natuurlijk, maar toch wel jammer soms, zeker als je met een paar spelers een grotere ARC aan het bestoken bent.
Heb jij geluk, het nieuwe event "Shared Watch" is vandaag geintroduceerd. (https://arcraiders.com/news/patch-notes-1-15-0)

This is the Way.

• prutser387
  • Laatst online: 16-02 21:29
NoTimeRemains schreef op dinsdag 10 februari 2026 @ 14:23:
[...]

Heb jij geluk, het nieuwe event "Shared Watch" is vandaag geintroduceerd. (https://arcraiders.com/news/patch-notes-1-15-0)
nog steeds vol pvp mogelijk hoor 😉

• bambam1979
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 23:40
Heb de hele avond solo gespeeld op Buried City, Bombardier killen. Alleen maar vriendelijke spelers tegen gekomen. Heb 20 Bombardier cells weten te looten en heb dat in alle rust kunnen doen, niemand die op me schoot tijdens looten.

Er was ook regelmatig samenwerking. Als ik toevallig langs liep en een ander werd belaagd door Arcs dan schoot ik te hulp, en andersom is dat ook gebeurd.

XBL: Chaoz BamBam | PSN: Chaoz-BamBam

• Wii4all
  • Niet online
Nu alleen nog de Geiger counters....pfff waarom moet je die nou hebben echt amper te vinden gewoon

Burp

• bambam1979
Wii4all schreef op donderdag 12 februari 2026 @ 00:11:
Nu alleen nog de Geiger counters....pfff waarom moet je die nou hebben echt amper te vinden gewoon
Ik zit nog op respiration masks, hele avond zoeken, één gevonden.

• Rubik_31415
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 22-02 13:40
bambam1979 schreef op donderdag 12 februari 2026 @ 08:32:
[...]
Heb ze bijna allemaal gevonden in het Medical deel van Testing Annex op Dam.

Moet zelf nog één Queen Reactor en dan voor die laatste 2x Geiger Counter en 3x Matriarch Reactor.

• Rohem
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-02 16:38
bambam1979 schreef op dinsdag 10 februari 2026 @ 23:19:
Heb de hele avond solo gespeeld op Buried City, Bombardier killen. Alleen maar vriendelijke spelers tegen gekomen. Heb 20 Bombardier cells weten te looten en heb dat in alle rust kunnen doen, niemand die op me schoot tijdens looten.

Er was ook regelmatig samenwerking. Als ik toevallig langs liep en een ander werd belaagd door Arcs dan schoot ik te hulp, en andersom is dat ook gebeurd.
Dit had ik gisteravond ook. Eerst solo wat gedaan en daarna duo's gespeeld Had dezelfde ervaring en moet zeggen. Wel echt leuk als je op deze manier als duo met anderen kunt samenwerken zonder dat je meteen afgeknald wordt tijdens een extract ofzo.

Ik heb er in ieder geval een nieuwe verslaving bij :X

• ShadowBumble
  • Nu online

ShadowBumble

Professioneel Prutser

bambam1979 schreef op donderdag 12 februari 2026 @ 08:32:
[...]

Free loadout een rondje stella montis hospital gedeelte en ik had ze allemaal. maar iedere "Hospital zone" in verschillende maps kan je ze vinden.

• bambam1979
Rubik_31415 schreef op donderdag 12 februari 2026 @ 09:39:
[...]

Heb ze bijna allemaal gevonden in het Medical deel van Testing Annex op Dam.

Moet zelf nog één Queen Reactor en dan voor die laatste 2x Geiger Counter en 3x Matriarch Reactor.
Heb ze inmiddels en inderdaad bij de Testing Annex. Heeft wel wat rondes geduurd want de helft van de tijd spawn je aan de andere kant van de map, of als de klok op 19 minuten staat.

• bambam1979
Rohem schreef op donderdag 12 februari 2026 @ 09:49:
[...]

Dit had ik gisteravond ook. Eerst solo wat gedaan en daarna duo's gespeeld Had dezelfde ervaring en moet zeggen. Wel echt leuk als je op deze manier als duo met anderen kunt samenwerken zonder dat je meteen afgeknald wordt tijdens een extract ofzo.

Ik heb er in ieder geval een nieuwe verslaving bij :X
Het samenwerken tegen de grotere arcs, of elkaar helpen als iemand in de problemen zit dat maakt het wel erg leuk. Vind ik persoonlijk leuker dan het pvp aspect.

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 00:59

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Oke de eerste serieuse avond ging lekker.

Kip van level 1 naar 3,
zelf van level 4 naar 10
Al me benches gebouwd en gunsmith al level 2 🙂 was productief haha
En nog me stash kunnen upgraden van 25k coins.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• Wii4all
  • Niet online
Bij mij zat het ook goed mee...
Dit verzin je niet 3 nighraids op stella, 3 keer spawn ik assembly. 3 keer een loot van rond de 140k... En 3 Geiger counters...
Wat een geluk had ik, niet normaal

Daardoor de trophy expedition voltooid en daardoor ook 300k erbij..

Zoek alleen nu nog een Tempest en ene equalize blue print, ik heb veel andere blueprints beschikbaar ok te ruilen,nzal weer is een foto maken.

Burp

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

ik vind t toch altijd bizar hoe slecht mensen looten, maar goed voor mij vaak een win :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bfdPSUJkmCOO2ZxpmzJfflEc31w=/800x/filters:strip_exif()/f/image/twM4fINSjSUxbwvft8PDkn7k.png?f=fotoalbum_large
deze moet ik nog

moreel dilemma: Ik ben Spaceport aan t spelen tijdens het bunker event. Ben de rockateer trail aan t doen en knal alle Rockateers uit de lucht. Een gast aggro-ed een bende Wasps en Hornets en gaat dood. Flare de lucht in. Ik schakel de Rockateer uit. Met zo'n 5 min te gaan in de ronde komt hij t hoekje omgekropen en vraagt om een defib. Heb ik niet. Dus zegt: you have to bandage me...

Wat doe je dan?

[ Voor 32% gewijzigd door NoTimeRemains op 14-02-2026 15:02 ]

This is the Way.

• Wii4all
  • Niet online
Ik denk dat je hem moet bandagen zodat zijn Heath op orde blijft dan heeft hij meer tijd zodat iemand anders hem ene defib kan geven of zoveel tijd dat hij naar een hatch kan kruipen

Burp

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
NoTimeRemains schreef op zaterdag 14 februari 2026 @ 14:28:
ik vind t toch altijd bizar hoe slecht mensen looten, maar goed voor mij vaak een win :)

[Afbeelding]
deze moet ik nog

moreel dilemma: Ik ben Spaceport aan t spelen tijdens het bunker event. Ben de rockateer trail aan t doen en knal alle Rockateers uit de lucht. Een gast aggro-ed een bende Wasps en Hornets en gaat dood. Flare de lucht in. Ik schakel de Rockateer uit. Met zo'n 5 min te gaan in de ronde komt hij t hoekje omgekropen en vraagt om een defib. Heb ik niet. Dus zegt: you have to bandage me...

Wat doe je dan?
Ligt eraan hoeveel loot je zelf al hebt :+
Aanschafprijs van handheld was wat hoger dan initieel had gepland, maar achteraf wel de euro’s waard geweest. Stiekem al aardig wat uurtjes ARC “buiten huis” gedaan

Hotel
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-kNlzsaKXQnGPe8tTEh2vqoK7bY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JQIFQnL0ajMGpS2auSHOvv8n.jpg?f=fotoalbum_large

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 22-02 15:15

[Afbeelding]
deze moet ik nog

Wat doe je dan?
Nekschot, uit zijn lijden verlossen en zijn loot voor hem veilig stellen 😄

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21:38

[Afbeelding]
deze moet ik nog

Wat doe je dan?
Blijft gevaarlijk. Als ik geen spannende loot heb prima, lekker mee naar de extract kruipen. Anders ren ik gewoon door.

Zucht...

• Wii4all
  • Niet online
hmmm trials deze week, het wordt er niet echt beter op..
1. Damage Wasps
2. Download information inside the bunker (Hidden Bunker)
3. Damage Queens or Matriarchs
4. Destroy Ticks
5. Open ARC Probes

Burp

• ShadowBumble
  • Nu online

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Tja, ik kijk vaak ook gewoon nog, je merkt dat er 3 type looters zijn:

1) Alles looten -> Snel Exit.
2) Selectief Looten op basis van Waarde.
3) Selectief Looten op basis van quests/projects etc.

Ik ben er ook eentje in optie 2 of 3 afhankelijk wat ik aan het doen ben, daar hebben andere mensen weer profijt van het enige "slechte" wat je kan doen is "Oh deurtje staat open is al geloot en weer vertrekken ".

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
ShadowBumble schreef op maandag 16 februari 2026 @ 10:39:
[...]

Tja, ik kijk vaak ook gewoon nog, je merkt dat er 3 type looters zijn:

1) Alles looten -> Snel Exit.
2) Selectief Looten op basis van Waarde.
3) Selectief Looten op basis van quests/projects etc.

Ik ben er ook eentje in optie 2 of 3 afhankelijk wat ik aan het doen ben, daar hebben andere mensen weer profijt van het enige "slechte" wat je kan doen is "Oh deurtje staat open is al geloot en weer vertrekken ".
sowieso voor de Xp is het al interresant, en geregeld op stellar is precies wat jij zegt; men zoekt item/resource-x en laat al het overige (BP's) liggen

• ShadowBumble
  • Nu online

ShadowBumble

Professioneel Prutser

himlims_ schreef op maandag 16 februari 2026 @ 10:44:
[...]

sowieso voor de Xp is het al interresant, en geregeld op stellar is precies wat jij zegt; men zoekt item/resource-x en laat al het overige (BP's) liggen
Inderdaad voor de exp kijk ik overal, maar dat wil niet zggen dat ik ook maar een item meeneen :D komt vaak genoeg voor dat ik er gewoon dingen in laat zitten omdat ik of het rommel vind, of omdat mijn bags al vol zitten met meer waardevolle items etc

• JBplap
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

JBplap