Vind je? Na 3 games al? Je kan heel wat Raider coins verdienen door te spelen. Zeker nu er 3 events zijn waar je cosmetics kan vrijspelen en ook Raider coins krijgt.
Wat is de toegevoegde waarde van deze game als er geen progress is?
Er is zeker wel progress. Maar ligt er een beetje aan wat je daar mee bedoeld. Je begint met weinig, de grote arcs zijn dan een hele grote uitdaging. Eerste doel is het unlocken van je workbenches zodat je betere spullen krijgt. Vervolgens missies doen voor snel leuke spullen en ondertussen veel looten voor blueprints.
Zo kun je langzaam maar zeker betere Gear krijgen en kun je de grote arcs gaan pakken.
Daar tussendoor heb je nog de wekelijkse opdrachten waarmee je in rank omhoog kan (speel je pas later vrij volgens mij) En waarmee je ook leuke loot en blueprints krijgt
Nu 3 potjes erop zitten, best leuk, maar voelt ook een beetje meaningless.
Gamen is meaningless. Belangrijkste is dat je het leuk hebt toch?
Moet ik niet zo bitchen en gewoon lekker doorknallen? Waar halen jullie de continue voldoening uit?
Verschilt per persoon nogal. De een gaat Full rambo en speelt voor de player VS player. Andere spelen enkel voor de missies en ARC te bevechten. Weer anderen doen het voor de leuke interacties.
Niet elke game is een hoogtepunt. Maar de games waar je eindelijk die ene blueprint of wapen vind, vervolgens neergeknald wordt door een Bombardier, maar gerevived wordt door een gast met een gitaar wiens enige missie het is om mensen te beschermen, om vervolgens bij extract aangevallen te worden waarbij je op het laatste moment nog weg komt.... Of net niet...
Dat zijn de games die dat het voor mij waard maken.
Na 3 games is het lastig te bepalen of de game niet je ding is of dat je de game nog niet begrijpt. Dat is ook een issue met games tegenwoordig. De menu's zijn zo omslachtig en ingewikkeld dat het lang duurt voor je je wat kan vinden in de game en weet wat er allemaal te doen is. Aan de andere kant: als je kan refunden, en je weet nu al dat "loot, shoot, repeat" niet je ding is kan je beter refunden.