[multi] ARC Raiders

Pagina: 1 ... 19 20 Laatste
Acties:

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Matig hoor wil je de queen Trials doen spawn je 4x achter elkaar op minuut 20 in de game... Queen al weg...daarna denk ik ook neem wat wolfpacks mee.. Gooi er 3 op krijg je maar 1600 punten...net. 1 ster nog wel wat geschoten met de hullcracker alleen die queen is binnen 3 minuten al dood

Burp

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:05
Wii4all schreef op zaterdag 21 februari 2026 @ 01:41:
Matig hoor wil je de queen Trials doen spawn je 4x achter elkaar op minuut 20 in de game... Queen al weg...daarna denk ik ook neem wat wolfpacks mee.. Gooi er 3 op krijg je maar 1600 punten...net. 1 ster nog wel wat geschoten met de hullcracker alleen die queen is binnen 3 minuten al dood
Matriarch doen, die heeft meer health, kan je meer damage doen.
Gister ook lopen doen, maar dan voor de xp voor het Shared Watch event. Met een snaphook boven op Matriarch komen en aantal deadlines plaatsen. Dat werkt goed voor de damage XP, wel wat risico maar dat maakt het dan ook leuk.
Kwam er wel veilig van af alleen toen werd ik vervolgens door een poot van boven op tunnel bij Blue gate omlaag geknikkerd en bam dood. In de PVE vriendelijke lobbies wordt er dan nog door andere raiders echt rond gevraagt of iemand nog defib heeft en zo werd ik gelukkig nog gered.

Volgende ronde weer matriarch doen, kom ik zelfde gast tegen die me had ge-revived en toen samen rest van ronde opgetrokken, zelf nog aantal mensen ge-revived en met grote groep gezamelijk geëxtract. Dat maakt voor mij de game toch nog altijd leuk, het samen werken en dat soort momenten die je dan kan hebben. d:)b
Als er nog mensen aan het grinden zijn voor skill points voor de expedition. Eerder in topic was er al discussie over, maar je hebt echt maar 3 miljoen nodig, ook als het de eerste keer is dat je de expeditie doet.

Post van community manager:
Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/z5y7qs9sepkg1.jpeg?width=1124&format=pjpg&auto=webp&s=36ae192237db3ab641d44439cb5251826ab60b9f

En een gepinde post in de ARC discord:
Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/mwaxroxypqkg1.jpeg?width=1320&format=pjpg&auto=webp&s=933c4f60c25178a3e14de997b9827a2386dbd550

[ Voor 19% gewijzigd door Albinoraptor op 23-02-2026 16:54 ]

• Wii4all
  • Niet online
Ik moet zeggen ik kom verder in goede lobbies terecht. Ik ging 2 keer down de afgelopen dagen, twee keer gerevived. Ik heb zelf ook standaard een defib bij mij wanneer ik de queen of matriarch ga doen.
Matriarch kon ik max 2,2k aan punten halen en dan was het over. Enige manier inderdaad met een deadline alleen zo'n cowboy ben ik nog niet ;)

Burp

• Albinoraptor
Was voor mij gister ook de eerste keer dat ik het probeerde dus het was ook wel even zweet tussen de billetjes. :D En iig ook wat dingen geleerd wat ik niet moet doen. :P

Ook al heb ik voor expedition al genoeg geld en nog altijd genoeg spul in inventory en als ik het verlies het eigenlijk niets uitmaakt, maar toch als je met zo'n flinke loadout op pad gaat en je zoiets risciovol's als plan hebt wordt het toch altijd at spannender, maar zoals ik al zei dat maakt het natuurlijk ook alleen maar leuker als het wel lukt.

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:05

NoTimeRemains

I know

Wii4all schreef op maandag 23 februari 2026 @ 17:00:
Ik moet zeggen ik kom verder in goede lobbies terecht. Ik ging 2 keer down de afgelopen dagen, twee keer gerevived. Ik heb zelf ook standaard een defib bij mij wanneer ik de queen of matriarch ga doen.
Matriarch kon ik max 2,2k aan punten halen en dan was het over. Enige manier inderdaad met een deadline alleen zo'n cowboy ben ik nog niet ;)
ja ik wilde al zeggen: Snaphook, Betina II of hoger voor die kappen boven de bol en 2 Deadlines erop en je hebt je 3 sterren gehaald.

This is the Way.

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 02:43
Dit is een short film gemaakt door gamer one Studio en het kijken waard!
YouTube: THIS IS ARC RAIDERS - Cinematic Short Film (4K)

Dit is de nieuwste patch die vandaag live gaat genaamd shrouded skies
https://arcraiders.com/news/shrouded-sky-content-update

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
Two unique ARC machines have been spotted on the surface, and these machines will challenge Raiders to fight in new and creative ways. 

The Firefly is a floating nightmare: an armored flying machine that emits a jet of flame, burning your Raider to a crisp unless you can move quickly or find cover. 

The Comet is a spherical ARC machine that calmly patrols the surface, until it comes across an unsuspecting Raider. You better not let this one get too close - once it sees you, it will lock on with a frightening focus before exploding with a seismic boom.

Afbeeldingslocatie: https://storage.googleapis.com/web-arc-raiders-cms-assets/media/95a8a782-5a94-ArcRaiders_ScreenShot_Master_16_9_NewARC-1024x576.jpg

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:02

D4NG3R

kiwi

:)

Veel zin in de storm, het klinkt in ieder geval heel erg gaaf. Ben daarnaast wel benieuwd hoe de Comet verschilt van de Pop. :)

[ Voor 16% gewijzigd door D4NG3R op 24-02-2026 08:44 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• Tuktop
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 17-03 15:58
D4NG3R schreef op dinsdag 24 februari 2026 @ 08:43:
Veel zin in de storm, het klinkt in ieder geval heel erg gaaf. Ben daarnaast wel benieuwd hoe de Comet verschilt van de Pop. :)
Dat laatste vraag ik me ook af! Misschien was een airborne Pop ook wel vet geweest. Mosquito ofzo :)

• Lacroix
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-03 08:26
Vorige week door 3x promotie in de Hotshot league geraakt.
Het doel was deze week niet te zakken om in Hotshot te eindigen... maar het gaat moeilijk worden vrees ik. :-)

Zit aan 113.400 punten, en sta nu slechts 2 plaatsten verwijderd van degradatie. (alle trials solo gedaan).
Kzal nog maar eens 20 wolfpacks proberen te verzamelen om een matriach of queen run te doen, en hopen dat ik daar nog een paar duizend punten kan verbeteren, maar ik vrees ervoor.

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07:20

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Met de nieuwe update, hebben ze ook een overzicht toe gevoegt voor de expedition ( dat window gaat pas morgen open ) maar dit had er eigenlijk allang moeten zijn :

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VakxQ8LZqucj3nyezw1P5N5wTIs=/234x176/filters:strip_exif()/f/image/5PfSCrXtZn6cRMiLPubQq5ZJ.png?f=fotoalbum_medium

Je kan niet op je expeditie pagina zien hoeveel je stash en hoeveel coins je hebt :)

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

• Rohem
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 18:16
Khaelos schreef op dinsdag 24 februari 2026 @ 01:56:

Dit is de nieuwste patch die vandaag live gaat genaamd shrouded skies
https://arcraiders.com/news/shrouded-sky-content-update
Die patch notes :9~ Ik wordt daar zo blij van! Embark heeft weer leuke update gemaakt

• Lacroix
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-03 08:26
Lacroix schreef op dinsdag 24 februari 2026 @ 11:23:
Vorige week door 3x promotie in de Hotshot league geraakt.
Het doel was deze week niet te zakken om in Hotshot te eindigen... maar het gaat moeilijk worden vrees ik. :-)

Zit aan 113.400 punten, en sta nu slechts 2 plaatsten verwijderd van degradatie. (alle trials solo gedaan).
Kzal nog maar eens 20 wolfpacks proberen te verzamelen om een matriach of queen run te doen, en hopen dat ik daar nog een paar duizend punten kan verbeteren, maar ik vrees ervoor.
Ja lap, vergeet dat plan maar.
Ik merk net dat je sinds de update van vandaag een Rocketeer driver nodig hebt om een wolf pack te craften.

• Senaxx
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13:17
Rohem schreef op dinsdag 24 februari 2026 @ 11:37:
[...]

Die patch notes :9~ Ik wordt daar zo blij van! Embark heeft weer leuke update gemaakt
Zitten veel leuke dingen in, maar ik snap die nieuwe requirements voor de wolfpack echt niet. De wolfpacks worden vaak voor rocketeers gebruikt, en nu heb je eerst een rocketeer driver nodig.

Patch Notes Shrouded Sky 1.17.0

[ Voor 11% gewijzigd door Senaxx op 24-02-2026 12:46 ]

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
Lacroix schreef op dinsdag 24 februari 2026 @ 12:18:
[...]

Ja lap, vergeet dat plan maar.
Ik merk net dat je sinds de update van vandaag een Rocketeer driver nodig hebt om een wolf pack te craften.
en die dingen waren al 'zo duur' om te craften, rocketeer drivers had ik aardig wat liggen; geen nut dus weg. en nu ineens weer wel .... beetje zuur

wtf zijn: Feats can now be rerolled three times per day for free.?

[ Voor 8% gewijzigd door himlims_ op 24-02-2026 12:50 ]

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

himlims_ schreef op dinsdag 24 februari 2026 @ 12:46:
[...]

wtf zijn: Feats can now be rerolled three times per day for free.?
Je "dailies" die je normaal voor Credz kan doen, erg fijn in ieder geval soms zaten er dailies tussen die je basically verplichten om het gevecht op te zoeken met pvp

• Senaxx
ShadowBumble schreef op dinsdag 24 februari 2026 @ 13:00:
[...]

Je "dailies" die je normaal voor Credz kan doen, erg fijn in ieder geval soms zaten er dailies tussen die je basically verplichten om het gevecht op te zoeken met pvp
Ja en die zijn er ook uit gehaald: Removed PvP Feats, updated a few existing Feats and added a few new ones.

• Tuktop
Rocketeers pak ik in co-op met m'n broer met 80% succes aan door er vanaf ongeveer 150m op te knallen met allebei een Anvil. Dat ding komt dan vanwege de knockback niet eens binnen de 100m en schiet dus geheel niet. De enige manier waarop dit fout kan gaan is door andere raiders die op je gaan knallen. Vind het eigenlijk wel leuk dat deze part nu weer een nieuw doel krijgt.

• Albinoraptor
ShadowBumble schreef op dinsdag 24 februari 2026 @ 13:00:
[...]

Maar die dailies zijn er tussen uit gehaald waar je PVP moest doen.
- Removed PvP Feats

Van ene kant vervelend dat je nu extra resources nodig hebt om de betere explosieven te maken, maar uiteindelijk blijven de grotere ARC daardoor wel gevaarlijk. Om nu een rocketeer te downen was dan ook alleen maar een Wolfpack gooien en klaar is Kees. En dat je ze zo makkelijk kon maken was voor veel mensen wss het gevaar weg. En voor deadline zullen die ook minder gemaakt kunnen worden en dus tactiek om op queen/Matriarch te springen wordt nog wat risicovoller als je ze wel hebt.

Vraag me alleen af of ze dan respawn timer van grotere ARC wat moeten verlagen, want nu gaat er ook meer op gejaagd worden, dus dat het niet zo wordt als er een grotere ARC bij een trial betrokken is, dat alles in eerste 5 minuten dood is.

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
Tuktop schreef op dinsdag 24 februari 2026 @ 13:11:
Rocketeers pak ik in co-op met m'n broer met 80% succes aan door er vanaf ongeveer 150m op te knallen met allebei een Anvil. Dat ding komt dan vanwege de knockback niet eens binnen de 100m en schiet dus geheel niet. De enige manier waarop dit fout kan gaan is door andere raiders die op je gaan knallen. Vind het eigenlijk wel leuk dat deze part nu weer een nieuw doel krijgt.
leukste vind ik nog altijd; allemaal een hullcracker :P en dan een map ARC vrij maken :)

• Khaelos
Had gisteravond een leipe pot, queen fight maar er waren ook een bastion, twee rocketeers en zon andere grote beuker
Allemaal gekilled met een groep Friendly raiders d:)b

[ Voor 9% gewijzigd door Khaelos op 25-02-2026 14:36 ]

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19:15

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Blij dat het nu 3 mil is, dan ben ik er klaar voor!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/F-q9AUmXIF6oU8gpbXoLhB5WsAo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/iZyyH26cMxRBXik4E7PdpUAN.png?f=fotoalbum_large

Maar: als ik nu Sign Up doe, kan ik dan nog wel gewoon spelen in de tussentijd?

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• testmanager
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16-03 21:47
Khaelos schreef op dinsdag 24 februari 2026 @ 01:56:
Ligt het aan mij, of zijn deze beelden veel scherper dan de 4K op de PS5 (max res)?
Of wordt het dan nu tijd dat ik de PS5 vervang door een PS5 pro? :-)

[ Voor 12% gewijzigd door testmanager op 25-02-2026 10:59 ]

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
Angeloonie schreef op woensdag 25 februari 2026 @ 10:34:
[Afbeelding]

Netjes! Ik vindnhet verliezen van de BP een te grote impact op gameplay om het niet te doen

• pelidee
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Hier gaan we vanavond ook voor de 1e expeditie.
Ben later begonnen aan de game, dus toen de 1e niet gedaan. Nu al een tijdje klaar met quests, projects etc.
Mis af en toe een 'doel' in de game. Kijken of de expeditie me weer terug kan laten keren naar het eerste gevoel. Verder willen komen, alles 'uitspelen' etc.

De nieuwe update heeft wel weer wat leuke dingetjes :-)

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

Angeloonie schreef op woensdag 25 februari 2026 @ 10:34:
[Afbeelding]

Ja hoor je kan gewoon spelen.

Ik ben er ook klaar voor:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iHLPPRbKg57hYa40jslfn5-05vs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/31yzZAIdZTvGj8Lkz4fc9QCS.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6_7Ve-9cVbHl1JZidDYZOXpX6g8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/l8whkDnGgmNO968wdSgxm1n3.jpg?f=fotoalbum_large

This is the Way.

• Khaelos
Ik heb gecombineerd nu 6.5 miljoen en heb gelocked voor 5+3 skill points!😄

• bambam1979
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 14:44
Hier ook de eerste keer, heb net iets over 5 miljoen. Heb wel een stuk of dertig dubbele blueprints iemand in bewaring gegeven die ik na de expedition terug krijg.

XBL: Chaoz BamBam | PSN: Chaoz-BamBam

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19:03

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

NoTimeRemains schreef op woensdag 25 februari 2026 @ 14:31:
[...]

Ja hoor je kan gewoon spelen.

Ik ben er ook klaar voor:
[Afbeelding]
Wat is dat precies? hoe werkt dit systeem?

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• Albinoraptor
Khaelos schreef op woensdag 25 februari 2026 @ 14:37:
Ik heb gecombineerd nu 6.5 miljoen en heb gelocked voor 5+3 skill points!😄
Ben je met eerste expeditie dan ook vertrokken? En had je toen maar 2 skill punten gekregen?

Heb afgelopen dagen echt vaak Matriarch gedaan, toch wel erg leuk in friendly servers. Iedereen rent als ze een raider flair zien om mensen te reviven, staan soms echt 3 man om 1 iemand heen om hem te reviven. :D

In 1 uur op space port geloof in 5x matriarch gedaan, ook maar eens de hullcracker veel gebruikt ipv deadline en er boven op springen, heb nu geen chemicals meer over na al die launcher ammo craften. Maar ben hullcracker wel erg gaan waarderen. Ook tegen Rocketeers (y), is echt geen ramp dat Wolfpack wat generfed is.

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

Ricmaniac schreef op woensdag 25 februari 2026 @ 15:34:
[...]

Wat is dat precies? hoe werkt dit systeem?
wat is wat?

This is the Way.

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19:03

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Dat departure scherm.. of projects? w/e :P ik weet niet wat het is omdat k nog niet zo'n hoog level ben

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

Ricmaniac schreef op woensdag 25 februari 2026 @ 19:14:
[...]

Dat departure scherm.. of projects? w/e :P ik weet niet wat het is omdat k nog niet zo'n hoog level ben
heeft niks met level te maken. Binnen AR kan je een aantal projects doen, eentje daarvan is de Expedition, als je deze afmaakt krijg je dit scherm. Dat is zeg maar prestige in. Daarvoor moet je in 5 stappen dingen inleveren en dan krijg je dit:
https://sabertoothgames.c...ion-2-guide-date-rewards/
holy shit die nieuwe hurricane caches zijn wel OP, Tempest en Bobcat BP in een van die dingen. Toch jammer dat ze volgende week weg zijn.

[ Voor 11% gewijzigd door NoTimeRemains op 25-02-2026 19:58 ]

This is the Way.

• Khaelos
Albinoraptor schreef op woensdag 25 februari 2026 @ 16:23:
[...]

Ben je met eerste expeditie dan ook vertrokken? En had je toen maar 2 skill punten gekregen?

Heb afgelopen dagen echt vaak Matriarch gedaan, toch wel erg leuk in friendly servers. Iedereen rent als ze een raider flair zien om mensen te reviven, staan soms echt 3 man om 1 iemand heen om hem te reviven. :D

In 1 uur op space port geloof in 5x matriarch gedaan, ook maar eens de hullcracker veel gebruikt ipv deadline en er boven op springen, heb nu geen chemicals meer over na al die launcher ammo craften. Maar ben hullcracker wel erg gaan waarderen. Ook tegen Rocketeers (y), is echt geen ramp dat Wolfpack wat generfed is.
ja ik heb het spel pas laat gekocht en had niet de kennis van nu dus 2 miljoen :+

• Albinoraptor
Khaelos schreef op woensdag 25 februari 2026 @ 21:49:
[...]

ja ik heb het spel pas laat gekocht en had niet de kennis van nu dus 2 miljoen :+
Toch wel fijn dat je puntje nog kan catch-uppen.
Ik was ook wat later van partij, maar had nog niets eens een miljoen dus had weinig reden om eerste expeditie te doen, had ik het maar wel gedaan. :P Nou ja ben er nu ook wel achter dat uiteindelijk die 5 skill points er ook niet echt toe doen.

Doe nu alleen expeditie zodat ik kan gaan samen spelen met vriend die het wil gaan spelen en dan beetje zelfde missies doen en beetje gelijk kunnen optrekken.

• Wii4all
  • Niet online
Albinoraptor schreef op woensdag 25 februari 2026 @ 16:23:
[...]

Ik gebruik nu eigenlijk standaard de hullcracker voor matriarch/queen. maar ook solo stella nightraid tegen schredders, werkt perfect.

Burp

• Khaelos
ik heb vanochtend ook een Dam Queen raid gedaan met Hullcracker met 60 kogels :+
de gear-fear is totaal verdwenen :D

• Wii4all
  • Niet online
Die hurricane runs op dam zijn echt top. Op dam..Gisteren al Bobcat , wapen zelf Osprey 2, en een Vulcano blue print die ik nog niet had. Nu in 1 run een Vulcano blueprint en een Tempest blueprint welke ik nog niet had.

Ook als je bandages of wat andere quick use items, Shield restore, wil tanken dan kan dat daar heel goed

[ Voor 20% gewijzigd door Wii4all op 27-02-2026 22:46 ]

Burp

• Khaelos
morgen ochtend om 10:00 begint de nieuwe expedition, laat ik nou toevallig 2 dagen vrij zijn! :*) :*)
vandaag even gespeeld met beste gear en alleen maar kutten, doodgaan met bobcat 4 en geen fuck geven! :7

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Khaelos schreef op zondag 1 maart 2026 @ 15:44:
morgen ochtend om 10:00 begint de nieuwe expedition, laat ik nou toevallig 2 dagen vrij zijn! :*) :*)
vandaag even gespeeld met beste gear en alleen maar kutten, doodgaan met bobcat 4 en geen fuck geven! :7
Lekker is dat ook he :p Ik heb al menig gevecht gewonnen ( en verloren ) waarbij je tig blueprints vind of epic wapens, duidelijk mensen die met de expeditie meegaan :D

• Khaelos
er schijnen ook stash tranfers te zijn, eentje die niet de expeditie doet en eentje die hem wel doet.
alle gear en blueprints naar degene die hem niet doet en nadat de expeditie is begonnen terug traden.
wel risico vol, jen al video's gezien van kills met een inventory vol met BP's _O- _O-

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Khaelos schreef op zondag 1 maart 2026 @ 17:07:
er schijnen ook stash tranfers te zijn, eentje die niet de expeditie doet en eentje die hem wel doet.
alle gear en blueprints naar degene die hem niet doet en nadat de expeditie is begonnen terug traden.
wel risico vol, jen al video's gezien van kills met een inventory vol met BP's _O- _O-
Klopt, alhoewel het wel een dingetje is wanneer mensen hele stashen gaan over dragen aan elkaar vind ik het opzich niet erg als mensen dat met een handje vol bp's doen. Ze moeten sowieso de mats ook nog farmen etc

• Albinoraptor
Zo net een kleine 1 miljoen aan loot gedropt bij diverse extration points, had het toch niet meer nodig als ik morgen op expeditie ga. Ook echt veel wapens (zo veel mogelijk geupgrade), snap hooks en survival augments lopen maken wat ik nog kon, toch flink wat mensen blij gemaakt. :D

• Wii4all
  • Niet online
ik heb toch ook maar besloten de expedition te doen.... ben benieuwd vanavond maar is kijken hoe en wat precies bij het opstarten.

Burp

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
Albinoraptor schreef op zondag 1 maart 2026 @ 23:41:
Zo net een kleine 1 miljoen aan loot gedropt bij diverse extration points, had het toch niet meer nodig als ik morgen op expeditie ga. Ook echt veel wapens (zo veel mogelijk geupgrade), snap hooks en survival augments lopen maken wat ik nog kon, toch flink wat mensen blij gemaakt. :D
zijn wel de leukere potjes he :) ik drop die items liever aan begin van de match; hele squad met een bobcat of hullcracker, en dan de map schoonvegen :)

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Jeej reset is done, vanavond na het trainen maar weer aan de slag, weet niet of ik weer alle quests opnieuw ga doen aangezien je er toch geen XP voor krijgt maar het is wel weer leuk om weer een doel te hebben. Waarschijnlijk dit season toch wat agressiever spelen ;)

• Khaelos
nou ik had weer mazzel hoor!
2e game en ik kom gelijk met spawnen een corpse tegen VOL met loot!
meteen naar de uitgang en doeiii >:)

• Wii4all
  • Niet online
Khaelos schreef op maandag 2 maart 2026 @ 13:37:
nou ik had weer mazzel hoor!
2e game en ik kom gelijk met spawnen een corpse tegen VOL met loot!
meteen naar de uitgang en doeiii >:)
Er zat geen dog collar in toevallig ;)

Burp

• Khaelos
Wii4all schreef op maandag 2 maart 2026 @ 14:39:
[...]

Er zat geen dog collar in toevallig ;)
dog collar is easy!
mushrooms zijn helemaal kut |:(

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
Khaelos schreef op maandag 2 maart 2026 @ 15:41:
[...]

dog collar is easy!
mushrooms zijn helemaal kut |:(
is allemaal “random”

Ik zet dat tussen quotes, want verdenk de RNG goden van misbruik; na 80u eerste rusted gears gevonden, de eerste 3 potjes naar de holy-grail bin ik er ineens “meerdere”

Andere die dogcollar of toaster; kom nergens tegen, eenmaal de eerste dogcollar gekregen; quest ingeleverd, potjes daarna “overal dogcollar”

(Weet het, is is RNG - edoch blijf ik van mening dat het niet 100% willekeurig gaat. Heb je item-x eenmaal gevonden/unlocked, kom je het sneller vaker tegen.)

En nee, begin niet met “dat is het rode auto principe”

[ Voor 18% gewijzigd door himlims_ op 02-03-2026 17:36 ]

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:20
@himlims_ oke, het blauwe auto principe dan.
Maar heb ook wel eens voor iemand anders rusted gears gezocht en ook niet te vinden. Maar bepaalde locaties spawnen wel vaker items dan andere.

Sinds de wipe en volgens mij nieuwe enemies? Niet meer gespeeld. Dus misschien vanavond maar eens kijken hoe het er uit ziet.

• Khaelos
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NELbCgIfcoMfHi7G_q8Jeu88IAo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/6TQ3KYFo8CJ0N88Q7WLRJPHS.png?f=fotoalbum_large

ik kom net uit een game en kan niet meer een nieuwe starten..
spel afgesloten en wil opnieuw opstarten krijg ik deze melding te zien.
iemand een idee? :?

p.s. uiteraard doet het internet het gewoon

[ Voor 4% gewijzigd door Khaelos op 02-03-2026 21:58 ]

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19:39
Khaelos schreef op maandag 2 maart 2026 @ 21:57:
[Afbeelding]

ik kom net uit een game en kan niet meer een nieuwe starten..
spel afgesloten en wil opnieuw opstarten krijg ik deze melding te zien.
iemand een idee? :?

p.s. uiteraard doet het internet het gewoon
Ik krijg een network timeout, Ben net uit een potje. Wellicht is er meer aan de hand.

• Khaelos
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yhRrBzywO1uePXLroXuUUR1ESZY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/NZ56m6k0iCf5LsqVGn8zcgUI.png?f=fotoalbum_large

ik krijg nu IN QUEUE te zien bij het logo maar er speelt wellicht meer https://www.reddit.com/r/ArcRaiders/

• Rohem
vinom schreef op maandag 2 maart 2026 @ 22:00:
[...]

Ik krijg een network timeout, Ben net uit een potje. Wellicht is er meer aan de hand.
Mijn ervaring is hetzelfde. Net uit een potje, kreeg netwerk timeouts. Game herstart en dan land ik in een queue. Sowieso problemen dus als ik dat zo lees hier

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
Misschien zoveelste ddos, regulier onderhoud vind volgens mij plaats op een dinsdag (middag)

Maandag avond is beetje bijzonder

(Kan je andere regio zetten? Of dat pas wanneer je aangemeld bent?)

[ Voor 21% gewijzigd door himlims_ op 02-03-2026 22:20 ]

• Rohem
himlims_ schreef op maandag 2 maart 2026 @ 22:20:
Misschien zoveelste ddos, regulier onderhoud vind volgens mij plaats op een dinsdag (middag)

Maandag avond is beetje bijzonder

(Kan je andere regio zetten? Of dat pas wanneer je aangemeld bent?)
Andere regio kan pas als je aangemeld bent,
Gaat via menu. Al werkte het bij mij net wel weer
Dus misschien opnieuw proberen gewoon?

• Wii4all
  • Niet online
Ik heb geen problemen gehad vanavond, speel op ps5.

Wennen wel hoor ik opnieuw t beginnen...toch pittig die dingen verzamelen maar ook de Arcs zijn lastiger omdat je minder sterke wapens hebt en je nog niet zo wendbaar bent

Burp

• Khaelos
Wii4all schreef op maandag 2 maart 2026 @ 23:01:
Ik heb geen problemen gehad vanavond, speel op ps5.

Wennen wel hoor ik opnieuw t beginnen...toch pittig die dingen verzamelen maar ook de Arcs zijn lastiger omdat je minder sterke wapens hebt en je nog niet zo wendbaar bent
ik speel gewoon met ferro 4 en een burletta, looting 1, light shield, badages, shield recharge en het belangrijkste stamina shots! ;)
gaat me prima af, in vandaag een uur of 5 spelen 1 keer gekilled door een speler

• Wii4all
  • Niet online
Khaelos schreef op dinsdag 3 maart 2026 @ 00:01:
[...]

ik speel gewoon met ferro 4 en een burletta, looting 1, light shield, badages, shield recharge en het belangrijkste stamina shots! ;)
gaat me prima af, in vandaag een uur of 5 spelen 1 keer gekilled door een speler
Ferro ja, die moet ik ook maar maken.

Ik ben niet door spelers gekilled die zijn juist heel friendly...eerste infill kreeg meteen een blueprint.
Ik had wat meer pech met arcs, 3 schredders op een normale stella montis infill, die kon ik helaas niet meer van me afschudden...en 1 keer je verzint het niet...een leaper een rocketeer..2 van die nieuwe vlamboys ;) toen werd ik ingesloten kon ik me helaas niet meer goed verstoppen...

Ach ja het opbouwen is ook wel leuk weer, alleen wat ik merk, ik heb nu bijv catbed nodig, die zit in resedential, ik zit al vol voordat ik er uberhaupt ben, dan besluit ik om er maar weer uit te gaan ;)

Nog 2 levels scrappy en proberen die workbenches zoveel mogelijk up te graden.

Burp

• Khaelos
Wii4all schreef op dinsdag 3 maart 2026 @ 08:44:
[...]

3 schredders op een normale stella montis infill, die kon ik helaas niet meer van me afschudden...
ja daar ga je al!
ik wijger om stella montis te spelen en als ik er heen moet, dan naked met looting 1 of free kit!
IK HAAT STELLA MONTIS! :(

• Rohem
Khaelos schreef op dinsdag 3 maart 2026 @ 13:15:
[...]

ja daar ga je al!
ik wijger om stella montis te spelen en als ik er heen moet, dan naked met looting 1 of free kit!
Ik raak daar altijd de weg kwijt :+

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
Rohem schreef op dinsdag 3 maart 2026 @ 15:57:
[...]

Ik raak daar altijd de weg kwijt :+
Periodiek staat op de vloer, muur ofplafond een “richtlijn” met de sectoren van de map aangegeven. Dat helpt - niet dat nu niet meer verdwaal :+

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
Khaelos schreef op dinsdag 3 maart 2026 @ 13:15:
[...]

ja daar ga je al!
ik vind stellar geweldig :+ altijd wat te doen; van complete chaos en teleurstrelling, tot bastion slopen en BP ruilen. loot value ligt veelal hoger dan bij andere maps, paar potjes en hebt half mio bij elkaar

• Khaelos
himlims_ schreef op woensdag 4 maart 2026 @ 11:29:
[...]

ik vind stellar geweldig :+ altijd wat te doen; van complete chaos en teleurstrelling, tot bastion slopen en BP ruilen. loot value ligt veelal hoger dan bij andere maps, paar potjes en hebt half mio bij elkaar
ik ben niet van de pvp (al verdedig ik mezelf wel natuurlijk), ik vindt samen spelen veel leuker.
en toen we verplicht werden om naar stella montis te gaan om gear te verzamelen voor de expedition kwam ik er achter dan het daar bijna altijd KoS is :X
en ja ik zit ver in friendly lobbies

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
Khaelos schreef op woensdag 4 maart 2026 @ 13:14:
[...]

ik ben niet van de pvp (al verdedig ik mezelf wel natuurlijk), ik vindt samen spelen veel leuker.
en toen we verplicht werden om naar stella montis te gaan om gear te verzamelen voor de expedition kwam ik er achter dan het daar bijna altijd KoS is :X
en ja ik zit ver in friendly lobbies
voeg me toe; holland#2426 gaan we er full force in :)

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

himlims_ schreef op woensdag 4 maart 2026 @ 14:00:
[...]

/offtopic, ben je dan tegenwoordig verdwaald dat je niet meer op discord zit :P

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19:15

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Jemig..

Net een game waar ik bij Ruby Residence spawnde, game was al 4-5 min bezig.
Snel geloot en naar extract (wilde aan andere kant map zijn). Onderweg wat zooi op de grond gedropt.

Extract met nog 20 min op de klok, en direct weer "Play".

Kom ik dus wéér bij Ruby Residence, identieke spawn. OK kan gebeuren..
Maar... De game was al op 17 minuten... En onderweg naar extract.. ja hoor mijn gedropte items.

What the actual fuck.. Gewoon dezelfde game ingespawned 8)7

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
Angeloonie schreef op woensdag 4 maart 2026 @ 20:28:
Jemig..

Snel geloot en naar extract (wilde aan andere kant map zijn). Onderweg wat zooi op de grond gedropt.

Maar... De game was al op 17 minuten... En onderweg naar extract.. ja hoor mijn gedropte items.

what are the odds… dat is wel erg bizar. Wel fijn dat items terug hebt :+

• Khaelos
Jemig..

ik heb wel eens gehad dat ik iemand afknalde en diezelfde persoon een paar minuten later weer terug was en verhaal kwam halen in dezelfde game :+

• Waah
Straf voor het maken van een rommeltje. Zoveel kasten en kistjes om je rotzooi netjes weg te leggen IPV op de grond te smijten :+

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

Heeft iemand interesse om BPs te ruilen?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CSqO-o8f2JYbsfo63J2hi58i9p4=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/iPDA55LjY1XjGRWRG5sVDlRj.jpg?f=user_large

This is the Way.

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 15-03 10:17
himlims_ schreef op woensdag 4 maart 2026 @ 14:00:
[...]

LETS RIIIIDE

• AzijnKapitein
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 17:02
Follow me crew..

Maar zijn er meer mensen die wel samen willen raiden? Count me in :) :o

• Wii4all
  • Niet online
nog 7 mushrooms ;)

pffff wat een drama, als ik online ben is het nooit het lush / bloom event..
Met geluk heb ik er eentje bij blue gate, heel af en toe een op dam...
Maar het houdt nog niet over.

Heb ook nog niet echt geluk gehad met augument blueprints helaas, dus loop nu nog met een basic loot variant rond, maar goed we komen er wel ;)

Burp

• Dacuuu
  • Laatst online: 14:28
Voor mensen die op zoek zijn naar lightbulbs, Op stella, in de robotic sandbox staat in het midden zo'n marsrover wagentje, die heeft zowat elke keer lightbulbs..
NoTimeRemains schreef op donderdag 5 maart 2026 @ 21:05:
Heeft iemand interesse om BPs te ruilen?

[Afbeelding]
Heb je die anvil bp toevallig nog?
Wii4all schreef op dinsdag 10 maart 2026 @ 09:59:
nog 7 mushrooms ;)

Heb ook nog niet echt geluk gehad met augument blueprints helaas, dus loop nu nog met een basic loot variant rond, maar goed we komen er wel ;)
Ik heb alle paddenstoelen gehaald in de cafetaria van stella. https://www.youtube.com/shorts/lzU84JmTg0s

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

Dacuuu schreef op dinsdag 10 maart 2026 @ 10:25:
Voor mensen die op zoek zijn naar lightbulbs, Op stella, in de robotic sandbox staat in het midden zo'n marsrover wagentje, die heeft zowat elke keer lightbulbs..

[...]

Heb je die anvil bp toevallig nog?
Als jij iets moois te ruil hebt wel natuurlijk ;)

This is the Way.

• Wii4all
  • Niet online
[b]Dacuuu in "[multi] ARC Raiders"
Ik heb alle paddenstoelen gehaald in de cafetaria van stella. https://www.youtube.com/shorts/lzU84JmTg0s
top, ga ik ook maar is kijken.

Burp

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 15-03 10:17
nog 7 mushrooms ;)

Vond er gisteren nog 4 binnen een minuut op dam bij watertreatment in de gang..

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
Korkss schreef op dinsdag 10 maart 2026 @ 10:43:
[...]

je hebt aan de zijkant van de dam, soort “irritante berg” waar je omhoog kunt klimmen. Wat niet heel snel gaat, maar sneller dan omlopen voor trap. Onderaan de “voet” zit stuk met mushrooms.

100% dat je daar iemand aantreft opzoek naar champignons; perfecte spot om te campen als pvp er :+

• Waterpower
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 00:35
Korkss schreef op dinsdag 10 maart 2026 @ 10:43:
[...]

Daar heb ik ook mijn laatste 6 gevonden (in 2 sessies) in die lange gang met de pijp.

AMD Ryzen 7800X3D | MSI RTX 4090 Suprim | Asus Tuf Gaming X670E plus | Corsair Vengeance RGB 2x 32Gb 6000 | NZXT H7 Flow black | Corsair RM1000x | NZXT Kraken Elite 360

• Dacuuu
  • Laatst online: 14:28
NoTimeRemains schreef op dinsdag 10 maart 2026 @ 10:38:
[...]

Als jij iets moois te ruil hebt wel natuurlijk ;)
Ik heb nog:
2 trigger nades bp
1 wolfpack bp
1 silencer II bp

[ Voor 6% gewijzigd door Dacuuu op 10-03-2026 12:33 ]

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

Dacuuu schreef op dinsdag 10 maart 2026 @ 12:14:
[...]

Ik heb nog:
2 trigger nades bp
1 wolfpack bp
1 silencer II bp
denk dat ik alles al heb, maar ik kijk vanavond even. Stuur je wel een DM.

This is the Way.

• NtFinshd
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 16:26
nog 7 mushrooms ;)

In het nieuwe gedeelte Controlled Access Zone op Dam Battlegrounds zitten ook veel mushrooms. Allicht de moeite waard om even te kijken ;)

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qIbzQ-DNdvDevpWc2MH0PcGvpwI=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nX71FfeRm2qc4qikdNU5OOVa.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1GEvD3ZZfupYiibNID5NJjes4lU=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lskBHa38mtE8UxyCzEzM0KEd.jpg?f=fotoalbum_tile
Iemand anders nog BPs ruilen? Anders gaan ze naar de expedition

This is the Way.

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
NoTimeRemains schreef op dinsdag 10 maart 2026 @ 18:41:
[Afbeelding][Afbeelding]
kan je BP nu meenemen bij een reset?

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

himlims_ schreef op dinsdag 10 maart 2026 @ 22:53:
[...]
nee maar wel verkopen bij de expedition

This is the Way.

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

himlims_ schreef op dinsdag 10 maart 2026 @ 22:53:
[...]
Volgens mij niet maar ze zijn wel wat waard in coins natuurlijk, Ik begin pas net weer een beetje op stoom te komen :P Mats beginnen weer redelijk op stock te raken, benches nu op lv1 allemaal.

We gaan rustig door deze week en volgende week jammer genoeg wel minder tijd maar ja dat komt ook wel weer goed :D

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

Ze hebben een QoL change gedaan: als je je expedition af hebt zie je meteen de waarde van je inventory + je coins staan dus je hoeft niet meer de 1337 h@X0r te zijn en je datum aan te passen :P

This is the Way.

• Senaxx
NoTimeRemains schreef op dinsdag 10 maart 2026 @ 18:41:
[Afbeelding][Afbeelding]
Ruil je ze alleen voor andere BP's die je niet hebt of ook voor andere spullen? Er zit wel een enkele BP bij die ik graag zou overnemen maar heb momenteel geen BP's over na afgelopen expedition en wat mindere speeltijd.

• Wii4all
  • Niet online
Dacuuu schreef op dinsdag 10 maart 2026 @ 10:25:

Gisteren 4 keer geweest, 1 keer spawnde er 2 mushrooms, maar goed weer een stapje dichterbij.
Het mooie was wel in de koelkast in de cafetarie vond ik een aphelion blueprint, dat is wel een mooie opsteker.

Burp

• WeeDzi
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12:47
Wii4all schreef op donderdag 12 maart 2026 @ 11:35:
[...]

Gisteren 4 keer geweest, 1 keer spawnde er 2 mushrooms, maar goed weer een stapje dichterbij.
Het mooie was wel in de koelkast in de cafetarie vond ik een aphelion blueprint, dat is wel een mooie opsteker.
op spaceport is er 1 boom die ook 3 mushrooms spawnd.... als je youtube zoekt dan vind je em.
Wel een populaire stek dus dar komt elke raid wel iemand langs, je moet alleen de eerste zijn

• Albinoraptor
WeeDzi schreef op vrijdag 13 maart 2026 @ 08:58:
[...]

op spaceport is er 1 boom die ook 3 mushrooms spawnd.... als je youtube zoekt dan vind je em.
Wel een populaire stek dus dar komt elke raid wel iemand langs, je moet alleen de eerste zijn
Heb het idee dat het wel weer meevalt nu een tijdje na de expeditie, kwam er gister voorbij stuk later in raid en toen waren ze nog niet geloot.

Was aan het spelen met nieuwe speler en was map een beetje aan het laten zien, denk laat hem ook even de launchtowers zien, was ook nog niet geloot 20 min in raid (:?) en vind daar boven op dak in een medical bag als eerste wapen BP na mijn expeditie meteen de Anvil BP. *O*

[ Voor 3% gewijzigd door Albinoraptor op 13-03-2026 11:12 ]

• Wii4all
  • Niet online
Gister gelukt, nightraid op stella, direct in safepocket

wat er daarna gebeurde, ik denk ik doe gelijk die ticks trial, ik lopen tussen seed vault en die houten storage.
Echt ongelogen, ik loop de seed vault in en direct 3 ticks springen in 1 keer op mij, ik schudt ze af, maar ze lopen nog om mij heen. Schredder die was inmiddels ook naar binnen gegaan....laadt zich op, toen was ik weg ;) Scrappy is nu wel vol.

Nu die cells nog voor de andere workbenches, maar daar verwacht ik geen problemen eigenlijk.

Burp

• IngamerX
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08:56
De game gehaald. Wat valt de cosmetic paywall tegen zeg. Die is behoorlijk heftig.
Wat is de toegevoegde waarde van deze game als er geen progress is?
Nu 3 potjes erop zitten, best leuk, maar voelt ook een beetje meaningless.

Moet ik niet zo bitchen en gewoon lekker doorknallen? Waar halen jullie de continue voldoening uit?

• Waah
IngamerX schreef op dinsdag 17 maart 2026 @ 01:27:
De game gehaald. Wat valt de cosmetic paywall tegen zeg. Die is behoorlijk heftig.
Vind je? Na 3 games al? Je kan heel wat Raider coins verdienen door te spelen. Zeker nu er 3 events zijn waar je cosmetics kan vrijspelen en ook Raider coins krijgt.
Wat is de toegevoegde waarde van deze game als er geen progress is?
Er is zeker wel progress. Maar ligt er een beetje aan wat je daar mee bedoeld. Je begint met weinig, de grote arcs zijn dan een hele grote uitdaging. Eerste doel is het unlocken van je workbenches zodat je betere spullen krijgt. Vervolgens missies doen voor snel leuke spullen en ondertussen veel looten voor blueprints.

Zo kun je langzaam maar zeker betere Gear krijgen en kun je de grote arcs gaan pakken.

Daar tussendoor heb je nog de wekelijkse opdrachten waarmee je in rank omhoog kan (speel je pas later vrij volgens mij) En waarmee je ook leuke loot en blueprints krijgt
Nu 3 potjes erop zitten, best leuk, maar voelt ook een beetje meaningless.
Gamen is meaningless. Belangrijkste is dat je het leuk hebt toch?
Moet ik niet zo bitchen en gewoon lekker doorknallen? Waar halen jullie de continue voldoening uit?
Verschilt per persoon nogal. De een gaat Full rambo en speelt voor de player VS player. Andere spelen enkel voor de missies en ARC te bevechten. Weer anderen doen het voor de leuke interacties.

Niet elke game is een hoogtepunt. Maar de games waar je eindelijk die ene blueprint of wapen vind, vervolgens neergeknald wordt door een Bombardier, maar gerevived wordt door een gast met een gitaar wiens enige missie het is om mensen te beschermen, om vervolgens bij extract aangevallen te worden waarbij je op het laatste moment nog weg komt.... Of net niet...

Dat zijn de games die dat het voor mij waard maken.

Na 3 games is het lastig te bepalen of de game niet je ding is of dat je de game nog niet begrijpt. Dat is ook een issue met games tegenwoordig. De menu's zijn zo omslachtig en ingewikkeld dat het lang duurt voor je je wat kan vinden in de game en weet wat er allemaal te doen is. Aan de andere kant: als je kan refunden, en je weet nu al dat "loot, shoot, repeat" niet je ding is kan je beter refunden.

• Tuktop
Waah schreef op dinsdag 17 maart 2026 @ 03:01:
[...]

Na 3 games is het lastig te bepalen of de game niet je ding is of dat je de game nog niet begrijpt. Dat is ook een issue met games tegenwoordig. De menu's zijn zo omslachtig en ingewikkeld dat het lang duurt voor je je wat kan vinden in de game en weet wat er allemaal te doen is. Aan de andere kant: als je kan refunden, en je weet nu al dat "loot, shoot, repeat" niet je ding is kan je beter refunden.
Mooi uitgelegd! Moet wel zeggen dat ik gelijk bij de eerste succesvolle extract (nadat de eerste 3-4 mislukte) toch al behoorlijk hooked was. Als je die spanning/voldoening niet voelt, is het mss niet jouw (ik bedoel dan @IngamerX ) game.

Qua cosmetics vrijspelen vind ik idd juist dat je vrij veel voor elkaar kunt krijgen zonder extra te betalen, en daarbij vind ik de skins ook nog eens supervet. Zo mooi en gedetailleerd uitgewerkt!

• IngamerX
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08:56
De hoeveelheid cosmetics in customization is overweldigend, im vervolgens bij 80% een gouden muntje in de hoek te zien staan.
Ik kom van destiny af, twijfelde tussen arc raiders en marathon om te proberen. Gekozen voor eens iets anders (arc raiders).

En dan voelt het toch vooral als grinden. Im Destiny vond ik het leuk dat in de content ook echt een verhaal zat, en in raids puzzels met ook buitengewone rewards.

In arc raiders mis ik dat een beetje. Die ultieme challenge, om dan een stukje buitengewone reward daarvoor te krijgen.

Wel lachen gamen hoor, heb in die 3 potjes echt genoeg wtf momentjes gehad ( en 3 succesvolle extracts). Maar content wise voelt het wat beperkt voor een best forse investering van 40 euro. Een beetje league of legends / rocket league maar dan voor 40 eu. Enorm vermakelijk maar 40eu waard?

• Tuktop
IngamerX schreef op dinsdag 17 maart 2026 @ 10:31:
De hoeveelheid cosmetics in customization is overweldigend, im vervolgens bij 80% een gouden muntje in de hoek te zien staan.
Ik kom van destiny af, twijfelde tussen arc raiders en marathon om te proberen. Gekozen voor eens iets anders (arc raiders).

En dan voelt het toch vooral als grinden. Im Destiny vond ik het leuk dat in de content ook echt een verhaal zat, en in raids puzzels met ook buitengewone rewards.

In arc raiders mis ik dat een beetje. Die ultieme challenge, om dan een stukje buitengewone reward daarvoor te krijgen.

Wel lachen gamen hoor, heb in die 3 potjes echt genoeg wtf momentjes gehad ( en 3 succesvolle extracts). Maar content wise voelt het wat beperkt voor een best forse investering van 40 euro. Een beetje league of legends / rocket league maar dan voor 40 eu. Enorm vermakelijk maar 40eu waard?
Er zijn ook al 3 projects die je kunt doen, en verschillende decks waarbij je ook cosmetica vrij kunt spelen. En trials. En quests. En verschillende game modes die rouleren op de maps. Beetje grindy kan het idd wel zijn maar dat gevoel had ik bij D2 meer.

Er is echt veel te doen en ik heb er al meer dan 60 uur inzitten, dus voor mij was die 40 echt een koopje. Ik hoop dat jij er ook genoeg speeltijd uit haalt om de aanschaf te kunnen rechtvaardigen.
Pagina: 1 ... 19 20 Laatste