• Sanghelios
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 02-03 14:04
De laatste tijd lijkt het wel het wilde westen. Laatste 10 potjes werd ik zowat door de eerste die ik tegenkwam afgeknald.
Paar keren zelfs "don't shoot" om me vervolgens laf in de rug af te maken.
Het is een spel natuurlijk, maar toch wel jammer soms, zeker als je met een paar spelers een grotere ARC aan het bestoken bent.

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:31

NoTimeRemains

I know

Sanghelios schreef op dinsdag 10 februari 2026 @ 14:18:
De laatste tijd lijkt het wel het wilde westen. Laatste 10 potjes werd ik zowat door de eerste die ik tegenkwam afgeknald.
Paar keren zelfs "don't shoot" om me vervolgens laf in de rug af te maken.
Het is een spel natuurlijk, maar toch wel jammer soms, zeker als je met een paar spelers een grotere ARC aan het bestoken bent.
Heb jij geluk, het nieuwe event "Shared Watch" is vandaag geintroduceerd. (https://arcraiders.com/news/patch-notes-1-15-0)

This is the Way.

• prutser387
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-02 21:29
NoTimeRemains schreef op dinsdag 10 februari 2026 @ 14:23:
[...]

Heb jij geluk, het nieuwe event "Shared Watch" is vandaag geintroduceerd. (https://arcraiders.com/news/patch-notes-1-15-0)
nog steeds vol pvp mogelijk hoor 😉

• bambam1979
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 13:02
Heb de hele avond solo gespeeld op Buried City, Bombardier killen. Alleen maar vriendelijke spelers tegen gekomen. Heb 20 Bombardier cells weten te looten en heb dat in alle rust kunnen doen, niemand die op me schoot tijdens looten.

Er was ook regelmatig samenwerking. Als ik toevallig langs liep en een ander werd belaagd door Arcs dan schoot ik te hulp, en andersom is dat ook gebeurd.

XBL: Chaoz BamBam | PSN: Chaoz-BamBam

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Nu alleen nog de Geiger counters....pfff waarom moet je die nou hebben echt amper te vinden gewoon

Burp

• bambam1979
Wii4all schreef op donderdag 12 februari 2026 @ 00:11:
Nu alleen nog de Geiger counters....pfff waarom moet je die nou hebben echt amper te vinden gewoon
Ik zit nog op respiration masks, hele avond zoeken, één gevonden.

• Rubik_31415
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 10:31
bambam1979 schreef op donderdag 12 februari 2026 @ 08:32:
[...]
Heb ze bijna allemaal gevonden in het Medical deel van Testing Annex op Dam.

Moet zelf nog één Queen Reactor en dan voor die laatste 2x Geiger Counter en 3x Matriarch Reactor.

• Rohem
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11:54
bambam1979 schreef op dinsdag 10 februari 2026 @ 23:19:
Heb de hele avond solo gespeeld op Buried City, Bombardier killen. Alleen maar vriendelijke spelers tegen gekomen. Heb 20 Bombardier cells weten te looten en heb dat in alle rust kunnen doen, niemand die op me schoot tijdens looten.

Er was ook regelmatig samenwerking. Als ik toevallig langs liep en een ander werd belaagd door Arcs dan schoot ik te hulp, en andersom is dat ook gebeurd.
Dit had ik gisteravond ook. Eerst solo wat gedaan en daarna duo's gespeeld Had dezelfde ervaring en moet zeggen. Wel echt leuk als je op deze manier als duo met anderen kunt samenwerken zonder dat je meteen afgeknald wordt tijdens een extract ofzo.

Ik heb er in ieder geval een nieuwe verslaving bij :X

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:32

ShadowBumble

Professioneel Prutser

bambam1979 schreef op donderdag 12 februari 2026 @ 08:32:
[...]

Free loadout een rondje stella montis hospital gedeelte en ik had ze allemaal. maar iedere "Hospital zone" in verschillende maps kan je ze vinden.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

• bambam1979
Rubik_31415 schreef op donderdag 12 februari 2026 @ 09:39:
[...]

Heb ze bijna allemaal gevonden in het Medical deel van Testing Annex op Dam.

Moet zelf nog één Queen Reactor en dan voor die laatste 2x Geiger Counter en 3x Matriarch Reactor.
Heb ze inmiddels en inderdaad bij de Testing Annex. Heeft wel wat rondes geduurd want de helft van de tijd spawn je aan de andere kant van de map, of als de klok op 19 minuten staat.

• bambam1979
Rohem schreef op donderdag 12 februari 2026 @ 09:49:
[...]

Dit had ik gisteravond ook. Eerst solo wat gedaan en daarna duo's gespeeld Had dezelfde ervaring en moet zeggen. Wel echt leuk als je op deze manier als duo met anderen kunt samenwerken zonder dat je meteen afgeknald wordt tijdens een extract ofzo.

Ik heb er in ieder geval een nieuwe verslaving bij :X
Het samenwerken tegen de grotere arcs, of elkaar helpen als iemand in de problemen zit dat maakt het wel erg leuk. Vind ik persoonlijk leuker dan het pvp aspect.

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12:36

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Oke de eerste serieuse avond ging lekker.

Kip van level 1 naar 3,
zelf van level 4 naar 10
Al me benches gebouwd en gunsmith al level 2 🙂 was productief haha
En nog me stash kunnen upgraden van 25k coins.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• Wii4all
  • Niet online
Bij mij zat het ook goed mee...
Dit verzin je niet 3 nighraids op stella, 3 keer spawn ik assembly. 3 keer een loot van rond de 140k... En 3 Geiger counters...
Wat een geluk had ik, niet normaal

Daardoor de trophy expedition voltooid en daardoor ook 300k erbij..

Zoek alleen nu nog een Tempest en ene equalize blue print, ik heb veel andere blueprints beschikbaar ok te ruilen,nzal weer is een foto maken.

Burp

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

ik vind t toch altijd bizar hoe slecht mensen looten, maar goed voor mij vaak een win :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bfdPSUJkmCOO2ZxpmzJfflEc31w=/800x/filters:strip_exif()/f/image/twM4fINSjSUxbwvft8PDkn7k.png?f=fotoalbum_large
deze moet ik nog

moreel dilemma: Ik ben Spaceport aan t spelen tijdens het bunker event. Ben de rockateer trail aan t doen en knal alle Rockateers uit de lucht. Een gast aggro-ed een bende Wasps en Hornets en gaat dood. Flare de lucht in. Ik schakel de Rockateer uit. Met zo'n 5 min te gaan in de ronde komt hij t hoekje omgekropen en vraagt om een defib. Heb ik niet. Dus zegt: you have to bandage me...

Wat doe je dan?

[ Voor 32% gewijzigd door NoTimeRemains op 14-02-2026 15:02 ]

This is the Way.

• Wii4all
  • Niet online
Ik denk dat je hem moet bandagen zodat zijn Heath op orde blijft dan heeft hij meer tijd zodat iemand anders hem ene defib kan geven of zoveel tijd dat hij naar een hatch kan kruipen

Burp

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
NoTimeRemains schreef op zaterdag 14 februari 2026 @ 14:28:
ik vind t toch altijd bizar hoe slecht mensen looten, maar goed voor mij vaak een win :)

[Afbeelding]
deze moet ik nog

moreel dilemma: Ik ben Spaceport aan t spelen tijdens het bunker event. Ben de rockateer trail aan t doen en knal alle Rockateers uit de lucht. Een gast aggro-ed een bende Wasps en Hornets en gaat dood. Flare de lucht in. Ik schakel de Rockateer uit. Met zo'n 5 min te gaan in de ronde komt hij t hoekje omgekropen en vraagt om een defib. Heb ik niet. Dus zegt: you have to bandage me...

Wat doe je dan?
Ligt eraan hoeveel loot je zelf al hebt :+
Aanschafprijs van handheld was wat hoger dan initieel had gepland, maar achteraf wel de euro’s waard geweest. Stiekem al aardig wat uurtjes ARC “buiten huis” gedaan

Hotel
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-kNlzsaKXQnGPe8tTEh2vqoK7bY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JQIFQnL0ajMGpS2auSHOvv8n.jpg?f=fotoalbum_large

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 07:36

[Afbeelding]
deze moet ik nog

Wat doe je dan?
Nekschot, uit zijn lijden verlossen en zijn loot voor hem veilig stellen 😄

• SgtElPotato
  • Nu online

[Afbeelding]
deze moet ik nog

Wat doe je dan?
Blijft gevaarlijk. Als ik geen spannende loot heb prima, lekker mee naar de extract kruipen. Anders ren ik gewoon door.

Zucht...

• Wii4all
  • Niet online
hmmm trials deze week, het wordt er niet echt beter op..
1. Damage Wasps
2. Download information inside the bunker (Hidden Bunker)
3. Damage Queens or Matriarchs
4. Destroy Ticks
5. Open ARC Probes

Burp

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Tja, ik kijk vaak ook gewoon nog, je merkt dat er 3 type looters zijn:

1) Alles looten -> Snel Exit.
2) Selectief Looten op basis van Waarde.
3) Selectief Looten op basis van quests/projects etc.

Ik ben er ook eentje in optie 2 of 3 afhankelijk wat ik aan het doen ben, daar hebben andere mensen weer profijt van het enige "slechte" wat je kan doen is "Oh deurtje staat open is al geloot en weer vertrekken ".

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
ShadowBumble schreef op maandag 16 februari 2026 @ 10:39:
[...]

Ik ben er ook eentje in optie 2 of 3 afhankelijk wat ik aan het doen ben, daar hebben andere mensen weer profijt van het enige "slechte" wat je kan doen is "Oh deurtje staat open is al geloot en weer vertrekken ".
sowieso voor de Xp is het al interresant, en geregeld op stellar is precies wat jij zegt; men zoekt item/resource-x en laat al het overige (BP's) liggen

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

himlims_ schreef op maandag 16 februari 2026 @ 10:44:
[...]

sowieso voor de Xp is het al interresant, en geregeld op stellar is precies wat jij zegt; men zoekt item/resource-x en laat al het overige (BP's) liggen
Inderdaad voor de exp kijk ik overal, maar dat wil niet zggen dat ik ook maar een item meeneen :D komt vaak genoeg voor dat ik er gewoon dingen in laat zitten omdat ik of het rommel vind, of omdat mijn bags al vol zitten met meer waardevolle items etc

• JBplap
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

JBplap

Powered by:

Op beide accounts Daredevil Trial rank veilig gesteld.
Deze week eindelijk weer gewoon spelen.

Iig op het expedition account t/m de Hullcracker BP quest nog doen, en die dan naar de main zetten.
En de Shared Watch op beide accounts doen. Vorige week ivm trials alleen op zondag gespeeld dus lig daar achter.

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

ShadowBumble schreef op maandag 16 februari 2026 @ 10:39:
[...]

Ik zie soms key rooms half geloot, gisteren opende ik op 10 min nog een lade op Stella Montis Securiy Room en trok daar gewoon een Tempest uit.

This is the Way.

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:06
JBplap schreef op maandag 16 februari 2026 @ 13:30:
Op beide accounts Daredevil Trial rank veilig gesteld.
Deze week eindelijk weer gewoon spelen.
Heb me niet echt bezig gehouden met Trials meestal alleen voor gezorgd dat ik 3 sterren haalde om wat blueprints te kunnen krijgen. Had afgelopen week nog helemaal niet gespeeld en dacht zondag avond, eens kijken of ik nog Daredevil kan worden voor de skin.
Heb 2 uurtje gespeeld en had net boven de 30000 punten en zat ik al in top 5. En dus 3x promotion van uit Wildcard. Maandag zag ik dat het 2x promotion ( plaats 8 ) was geworden, maar hoef ik er deze week ook helemaal niet meer naar te kijken. (y)

Embark mag dat wel iets veranderen qua trials, want als iemand het belangrijk vind kan die dus maar beter niet hele week spelen en alleen op zondag even paar uurtjes doen, niet beste manier om spelers te behouden.

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Nu online
ik heb ook wel wisselende ervaringen de laatste paar dagen..
de ene dag wordt ik 3 queen/matriach rondes kapoot geschoten om niks en verlies ik 40K aan gear
en de andere dag doe ik 4-5 rondes op rij queen/matriach met alleen maar hippies en dan staan we met zn allen bij de extract te dansen tot de lift er is.
ik zit volledig aan friendly kan van het spectrum trouwens

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

• AzijnKapitein
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 27-02 21:21
Khaelos schreef op dinsdag 17 februari 2026 @ 20:11:
de ene dag wordt ik 3 queen/matriach rondes kapoot geschoten om niks en verlies ik 40K aan gear
en de andere dag doe ik 4-5 rondes op rij queen/matriach met alleen maar hippies en dan staan we met zn allen bij de extract te dansen tot de lift er is.
Ik heb exact hetzelfde! Het ging een tijd full hippie, maar de laatste tijd word ik zo nu en dan uit het niets te pletter geschoten. Vaak ook na "friendly" te zijn en ik ze mijn rug toe keer.

Ik weiger full pvp te gaan, not my style.

• Aalard99
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 03-03 22:21
Khaelos schreef op dinsdag 17 februari 2026 @ 20:11:
Hetzelfde hier, vooral de laatste paar dagen. Zelfs net nog werd ik gewoon uit het niets neergeschoten terwijl ik nooit PvP doe. Het lijkt alsof er iets is aangepast.

Het maakt het voor mij minder leuk, ben er eigenlijk even klaar mee. Ik hoop echt dat je de optie ooit krijgt om PvP uit te zetten.

• Waah
  • Laatst online: 10:08
Aalard99 schreef op dinsdag 17 februari 2026 @ 21:14:
[...]

Hetzelfde hier, vooral de laatste paar dagen. Zelfs net nog werd ik gewoon uit het niets neergeschoten terwijl ik nooit PvP doe. Het lijkt alsof er iets is aangepast.

Het maakt het voor mij minder leuk, ben er eigenlijk even klaar mee. Ik hoop echt dat je de optie ooit krijgt om PvP uit te zetten.
Helldivers 2 is top :+

Net voor het eerst in solo weer eens neergeschoten. Denk dat mensen nu snel nog geld verzamelen voor de expedition. Dan kan pvp lonen.... Maar niet altijd.

De persoon die mij te pakken had heeft in ieder geval mooie loot gescoord.

Moet zelf nog wat missies afmaken :D level 75, paar miljoen... Maar de missies moeten nog

• Wii4all
  • Niet online
Mooi ook dat er zo goed als altijd iemand met een gitaar rond loopt nadat de queen of matriarch down is.. geweldig

Burp

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Wii4all schreef op dinsdag 17 februari 2026 @ 23:19:
Mooi ook dat er zo goed als altijd iemand met een gitaar rond loopt nadat de queen of matriarch down is.. geweldig
Yup, Ik heb gisteren in een volledig friendly lobby mijn aller eerste echt smekende rat gehad :D Je weet wel niet eentje die je ziet snipen van ver maar gewoon in de extract zelf. Ik sta op Dam bij de water treatment facility op de extract computer te jengelen, en opeens komt hij het hoekje om rennen met een shotgun.

Ik duik van de computer af net voordat de extract voltooit was en kom echt met een klein stukje leven ver genoeg van hem, maar hij is mij aan het chasen, dus ik ren achter de rocks plaats een triggernade en ren door. Hij blijf chasen en schieten maar toen hij bij de rock was liet ik de triggernade af gaan. Hij direct knocked :D Ik rustig er naar toe "Well Well Well" en toen begon de smeekbede ... heeerlijk. 3x matriach reactors en wat random epic items.

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
heb ook eens op de extract lopen 'ratten' (bastion gesloopt, ninja looters all over the place) vervolgens een trailblazer nade het treinstel ingegooid. 6 man neer :+ de gameplay blijft geweldig in deze game. (afgelopen week nauwelijks gespeeld, beetje in hotel met de xax)
vrouwtje van weekend weg, potentieel 72uur arc tijd :)

• Wii4all
  • Niet online
ik zat te denken ik weet niet of dat al is gebeurt...bij de harvester, 1 van die batterijen mee naar buiten nemen en ergens verstoppen... ;) Dat is ook wel een leuke aktie, alleen dat ongezien doen is wel wat lastiger denk ik.

Burp

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WxOAnf7DQgad1WfLyU4fKbaUn_A=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2NytPzO5wDxO5UeokHGp8YSx.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yPou-yqqh0sDjNaq-CkXUIoi5ow=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oDO4X1Msy1ywLWtdXs7E4iTI.jpg?f=fotoalbum_large

er schijnen (reddit) toch aantal gebruikers te zijn die gestraft zijn (en volkomen terrecht) iventory / items kwijt, account disabled etc.
( vermoeden dat bepaalde pinda's buiten schot zijn gebleven ....)

[ Voor 24% gewijzigd door himlims_ op 18-02-2026 11:22 ]

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:40

Crusader

Arc Nature

Waar kan ik de officiële serverstatus vinden? Ik kom alleen third party sites tegen. Kennelijk weer een DDoS gaande. Jammer, was hierdoor bijna mijn dure gear kwijtgeraakt.

If it ain't broken, play with it till it breaks.

• SgtElPotato
  • Nu online
himlims_ schreef op woensdag 18 februari 2026 @ 11:16:
[Afbeelding]

[Afbeelding]

er schijnen (reddit) toch aantal gebruikers te zijn die gestraft zijn (en volkomen terrecht) iventory / items kwijt, account disabled etc.
( vermoeden dat bepaalde pinda's buiten schot zijn gebleven ....)
Wat mij betreft perma ban waardig!

Zucht...

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
SgtElPotato schreef op woensdag 18 februari 2026 @ 11:28:
[...]

Wat mij betreft perma ban waardig!
met die 101 trigger nades en andere gekke fratsen, vond ik de lol er wel vanaf. goed datnu aangepakt wordt. echter staat op reddit alweer verhaal over nieuwe item exploid

• SgtElPotato
  • Nu online
himlims_ schreef op woensdag 18 februari 2026 @ 11:45:
[...]

met die 101 trigger nades en andere gekke fratsen, vond ik de lol er wel vanaf. goed datnu aangepakt wordt. echter staat op reddit alweer verhaal over nieuwe item exploid
True. Kom het zelf maar sporadisch tegen gelukkig. Nieuwe exploits zullen er helaas altijd zijn en blijven, als de straf hoog genoeg is schrikt dat denk ik vanzelf wel af.

Zucht...

• Aalard99
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 03-03 22:21
Maar wat kon men dan via deze exploit? Dat is me niet helemaal helder....

• Soepknook
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 07:53
Aalard99 schreef op woensdag 18 februari 2026 @ 15:24:
Maar wat kon men dan via deze exploit? Dat is me niet helemaal helder....
Ik geloof dat dit over de item-duplicate epxloit gaat.

• Khaelos
  • Nu online
ik ben blij dat ik ten tijden van die exploit dupe shit even een weekje pauze had ingelast :+
ik zit nu op total waarde van 7 miljoen en speel alleen nog maar fun games
Ging gisteren met alleen een fluit stella montis in :P
uiteindelijk niet eens door een speler maar door van die balletjes gekilled :X

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

Iemand interesse om iets te ruilen?
Have
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/absGYxR0tnMHURkE-nRsWokd7v4=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/JXXKOAI15efHbSnGNflSStNl.jpg?f=user_large
Want
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ifWrI5GcoKF6jl3TYJO_E8W0exM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/6eqBNTylmUv9a72XmrcvXHZ8.png?f=fotoalbum_large

This is the Way.

• Wii4all
  • Niet online
Gister weer de bunker gedaan, wat moet je daar soms lang wachten voordat dat rode licht weg is.
Blij met 3 sterren ;) op naar de volgende trial.
Kreeg ik oa basic gun parts als reward ;)

Burp

• pimskie
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 12:25
Khaelos schreef op woensdag 18 februari 2026 @ 16:30:
[..] en speel alleen nog maar fun games
Ging gisteren met alleen een fluit stella montis in :P
uiteindelijk niet eens door een speler maar door van die balletjes gekilled :X
Soms begin ik me een beetje te vervelen en heb ik geen zin om missies oid te doen. Dan ga ik gewoon wat aanklooien en pure fun games doen.

Het begon eerst zonder wapen en met een shaker Stella Night Raid in. Een willekeurig persoon continue volgen en voor je het weet heb je een complete club (soms 7, 8 mensen) om je heen verzameld :*)

Daarna heb ik mezelf de rol als Medic aangemeten. Wederom zonder wapen, maar met volop defibs en bandages en een instrument op zak om te laten zien dat je friendly bent. Vervolgens heb je weer een clubje mensen verzamelt die je in leven houdt, en dan met z'n alle de bad guys zoeken en uitschakelen, en ik help de gewonden. Het is echt fantastisch hoe erg men elkaar dan helpt en hoeveel er gelachen werd.

Mijn laatste "roleplay" was als zwerver bij de metro op Stella :P
De metro blijven roepen zodat die netjes klaarstaat voor iedereen, ondertussen naast de deur wachten, gitaar spelen en als er mensen komen vragen om een beetje loot (een draadje, een ijzertje, stukje plastic).
Sommigen gaan kapot van het lachen, van sommigen krijg je blueprints. Sommigen hebben geeeen idee wat ze met je aanmoeten en gaan weer weg.

• Wii4all
  • Niet online
Matig hoor wil je de queen Trials doen spawn je 4x achter elkaar op minuut 20 in de game... Queen al weg...daarna denk ik ook neem wat wolfpacks mee.. Gooi er 3 op krijg je maar 1600 punten...net. 1 ster nog wel wat geschoten met de hullcracker alleen die queen is binnen 3 minuten al dood

Burp

• Albinoraptor
Wii4all schreef op zaterdag 21 februari 2026 @ 01:41:
Matig hoor wil je de queen Trials doen spawn je 4x achter elkaar op minuut 20 in de game... Queen al weg...daarna denk ik ook neem wat wolfpacks mee.. Gooi er 3 op krijg je maar 1600 punten...net. 1 ster nog wel wat geschoten met de hullcracker alleen die queen is binnen 3 minuten al dood
Matriarch doen, die heeft meer health, kan je meer damage doen.
Gister ook lopen doen, maar dan voor de xp voor het Shared Watch event. Met een snaphook boven op Matriarch komen en aantal deadlines plaatsen. Dat werkt goed voor de damage XP, wel wat risico maar dat maakt het dan ook leuk.
Kwam er wel veilig van af alleen toen werd ik vervolgens door een poot van boven op tunnel bij Blue gate omlaag geknikkerd en bam dood. In de PVE vriendelijke lobbies wordt er dan nog door andere raiders echt rond gevraagt of iemand nog defib heeft en zo werd ik gelukkig nog gered.

Volgende ronde weer matriarch doen, kom ik zelfde gast tegen die me had ge-revived en toen samen rest van ronde opgetrokken, zelf nog aantal mensen ge-revived en met grote groep gezamelijk geëxtract. Dat maakt voor mij de game toch nog altijd leuk, het samen werken en dat soort momenten die je dan kan hebben. d:)b
Als er nog mensen aan het grinden zijn voor skill points voor de expedition. Eerder in topic was er al discussie over, maar je hebt echt maar 3 miljoen nodig, ook als het de eerste keer is dat je de expeditie doet.

Post van community manager:
Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/z5y7qs9sepkg1.jpeg?width=1124&format=pjpg&auto=webp&s=36ae192237db3ab641d44439cb5251826ab60b9f

En een gepinde post in de ARC discord:
Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/mwaxroxypqkg1.jpeg?width=1320&format=pjpg&auto=webp&s=933c4f60c25178a3e14de997b9827a2386dbd550

[ Voor 19% gewijzigd door Albinoraptor op 23-02-2026 16:54 ]

• Wii4all
  • Niet online
Ik moet zeggen ik kom verder in goede lobbies terecht. Ik ging 2 keer down de afgelopen dagen, twee keer gerevived. Ik heb zelf ook standaard een defib bij mij wanneer ik de queen of matriarch ga doen.
Matriarch kon ik max 2,2k aan punten halen en dan was het over. Enige manier inderdaad met een deadline alleen zo'n cowboy ben ik nog niet ;)

Burp

• Albinoraptor
Was voor mij gister ook de eerste keer dat ik het probeerde dus het was ook wel even zweet tussen de billetjes. :D En iig ook wat dingen geleerd wat ik niet moet doen. :P

Ook al heb ik voor expedition al genoeg geld en nog altijd genoeg spul in inventory en als ik het verlies het eigenlijk niets uitmaakt, maar toch als je met zo'n flinke loadout op pad gaat en je zoiets risciovol's als plan hebt wordt het toch altijd at spannender, maar zoals ik al zei dat maakt het natuurlijk ook alleen maar leuker als het wel lukt.

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

Wii4all schreef op maandag 23 februari 2026 @ 17:00:
Ik moet zeggen ik kom verder in goede lobbies terecht. Ik ging 2 keer down de afgelopen dagen, twee keer gerevived. Ik heb zelf ook standaard een defib bij mij wanneer ik de queen of matriarch ga doen.
Matriarch kon ik max 2,2k aan punten halen en dan was het over. Enige manier inderdaad met een deadline alleen zo'n cowboy ben ik nog niet ;)
ja ik wilde al zeggen: Snaphook, Betina II of hoger voor die kappen boven de bol en 2 Deadlines erop en je hebt je 3 sterren gehaald.

This is the Way.

• Khaelos
  • Nu online
Dit is een short film gemaakt door gamer one Studio en het kijken waard!
YouTube: THIS IS ARC RAIDERS - Cinematic Short Film (4K)

Dit is de nieuwste patch die vandaag live gaat genaamd shrouded skies
https://arcraiders.com/news/shrouded-sky-content-update

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
Two unique ARC machines have been spotted on the surface, and these machines will challenge Raiders to fight in new and creative ways. 

The Firefly is a floating nightmare: an armored flying machine that emits a jet of flame, burning your Raider to a crisp unless you can move quickly or find cover. 

The Comet is a spherical ARC machine that calmly patrols the surface, until it comes across an unsuspecting Raider. You better not let this one get too close - once it sees you, it will lock on with a frightening focus before exploding with a seismic boom.

Afbeeldingslocatie: https://storage.googleapis.com/web-arc-raiders-cms-assets/media/95a8a782-5a94-ArcRaiders_ScreenShot_Master_16_9_NewARC-1024x576.jpg

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13:11

D4NG3R

kiwi

:)

Veel zin in de storm, het klinkt in ieder geval heel erg gaaf. Ben daarnaast wel benieuwd hoe de Comet verschilt van de Pop. :)

[ Voor 16% gewijzigd door D4NG3R op 24-02-2026 08:44 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• Tuktop
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 12:50
D4NG3R schreef op dinsdag 24 februari 2026 @ 08:43:
Veel zin in de storm, het klinkt in ieder geval heel erg gaaf. Ben daarnaast wel benieuwd hoe de Comet verschilt van de Pop. :)
Dat laatste vraag ik me ook af! Misschien was een airborne Pop ook wel vet geweest. Mosquito ofzo :)

• Lacroix
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06:44
Vorige week door 3x promotie in de Hotshot league geraakt.
Het doel was deze week niet te zakken om in Hotshot te eindigen... maar het gaat moeilijk worden vrees ik. :-)

Zit aan 113.400 punten, en sta nu slechts 2 plaatsten verwijderd van degradatie. (alle trials solo gedaan).
Kzal nog maar eens 20 wolfpacks proberen te verzamelen om een matriach of queen run te doen, en hopen dat ik daar nog een paar duizend punten kan verbeteren, maar ik vrees ervoor.

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Met de nieuwe update, hebben ze ook een overzicht toe gevoegt voor de expedition ( dat window gaat pas morgen open ) maar dit had er eigenlijk allang moeten zijn :

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VakxQ8LZqucj3nyezw1P5N5wTIs=/234x176/filters:strip_exif()/f/image/5PfSCrXtZn6cRMiLPubQq5ZJ.png?f=fotoalbum_medium

Je kan niet op je expeditie pagina zien hoeveel je stash en hoeveel coins je hebt :)

• Rohem
Khaelos schreef op dinsdag 24 februari 2026 @ 01:56:

Dit is de nieuwste patch die vandaag live gaat genaamd shrouded skies
https://arcraiders.com/news/shrouded-sky-content-update
Die patch notes :9~ Ik wordt daar zo blij van! Embark heeft weer leuke update gemaakt

• Lacroix
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06:44
Lacroix schreef op dinsdag 24 februari 2026 @ 11:23:
Vorige week door 3x promotie in de Hotshot league geraakt.
Het doel was deze week niet te zakken om in Hotshot te eindigen... maar het gaat moeilijk worden vrees ik. :-)

Zit aan 113.400 punten, en sta nu slechts 2 plaatsten verwijderd van degradatie. (alle trials solo gedaan).
Kzal nog maar eens 20 wolfpacks proberen te verzamelen om een matriach of queen run te doen, en hopen dat ik daar nog een paar duizend punten kan verbeteren, maar ik vrees ervoor.
Ja lap, vergeet dat plan maar.
Ik merk net dat je sinds de update van vandaag een Rocketeer driver nodig hebt om een wolf pack te craften.

• Senaxx
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 03-03 18:35
Rohem schreef op dinsdag 24 februari 2026 @ 11:37:
[...]

Die patch notes :9~ Ik wordt daar zo blij van! Embark heeft weer leuke update gemaakt
Zitten veel leuke dingen in, maar ik snap die nieuwe requirements voor de wolfpack echt niet. De wolfpacks worden vaak voor rocketeers gebruikt, en nu heb je eerst een rocketeer driver nodig.

Patch Notes Shrouded Sky 1.17.0

[ Voor 11% gewijzigd door Senaxx op 24-02-2026 12:46 ]

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
Lacroix schreef op dinsdag 24 februari 2026 @ 12:18:
[...]

Ja lap, vergeet dat plan maar.
Ik merk net dat je sinds de update van vandaag een Rocketeer driver nodig hebt om een wolf pack te craften.
en die dingen waren al 'zo duur' om te craften, rocketeer drivers had ik aardig wat liggen; geen nut dus weg. en nu ineens weer wel .... beetje zuur

wtf zijn: Feats can now be rerolled three times per day for free.?

[ Voor 8% gewijzigd door himlims_ op 24-02-2026 12:50 ]

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

himlims_ schreef op dinsdag 24 februari 2026 @ 12:46:
[...]

wtf zijn: Feats can now be rerolled three times per day for free.?
Je "dailies" die je normaal voor Credz kan doen, erg fijn in ieder geval soms zaten er dailies tussen die je basically verplichten om het gevecht op te zoeken met pvp

• Senaxx
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 03-03 18:35
ShadowBumble schreef op dinsdag 24 februari 2026 @ 13:00:
[...]

Je "dailies" die je normaal voor Credz kan doen, erg fijn in ieder geval soms zaten er dailies tussen die je basically verplichten om het gevecht op te zoeken met pvp
Ja en die zijn er ook uit gehaald: Removed PvP Feats, updated a few existing Feats and added a few new ones.

• Tuktop
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 12:50
Rocketeers pak ik in co-op met m'n broer met 80% succes aan door er vanaf ongeveer 150m op te knallen met allebei een Anvil. Dat ding komt dan vanwege de knockback niet eens binnen de 100m en schiet dus geheel niet. De enige manier waarop dit fout kan gaan is door andere raiders die op je gaan knallen. Vind het eigenlijk wel leuk dat deze part nu weer een nieuw doel krijgt.

• Albinoraptor
ShadowBumble schreef op dinsdag 24 februari 2026 @ 13:00:
[...]

Maar die dailies zijn er tussen uit gehaald waar je PVP moest doen.
- Removed PvP Feats

Van ene kant vervelend dat je nu extra resources nodig hebt om de betere explosieven te maken, maar uiteindelijk blijven de grotere ARC daardoor wel gevaarlijk. Om nu een rocketeer te downen was dan ook alleen maar een Wolfpack gooien en klaar is Kees. En dat je ze zo makkelijk kon maken was voor veel mensen wss het gevaar weg. En voor deadline zullen die ook minder gemaakt kunnen worden en dus tactiek om op queen/Matriarch te springen wordt nog wat risicovoller als je ze wel hebt.

Vraag me alleen af of ze dan respawn timer van grotere ARC wat moeten verlagen, want nu gaat er ook meer op gejaagd worden, dus dat het niet zo wordt als er een grotere ARC bij een trial betrokken is, dat alles in eerste 5 minuten dood is.

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
Tuktop schreef op dinsdag 24 februari 2026 @ 13:11:
Rocketeers pak ik in co-op met m'n broer met 80% succes aan door er vanaf ongeveer 150m op te knallen met allebei een Anvil. Dat ding komt dan vanwege de knockback niet eens binnen de 100m en schiet dus geheel niet. De enige manier waarop dit fout kan gaan is door andere raiders die op je gaan knallen. Vind het eigenlijk wel leuk dat deze part nu weer een nieuw doel krijgt.
leukste vind ik nog altijd; allemaal een hullcracker :P en dan een map ARC vrij maken :)

• Khaelos
  • Nu online
Had gisteravond een leipe pot, queen fight maar er waren ook een bastion, twee rocketeers en zon andere grote beuker
Allemaal gekilled met een groep Friendly raiders d:)b

[ Voor 9% gewijzigd door Khaelos op 25-02-2026 14:36 ]

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12:15

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Blij dat het nu 3 mil is, dan ben ik er klaar voor!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/F-q9AUmXIF6oU8gpbXoLhB5WsAo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/iZyyH26cMxRBXik4E7PdpUAN.png?f=fotoalbum_large

Maar: als ik nu Sign Up doe, kan ik dan nog wel gewoon spelen in de tussentijd?

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• testmanager
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 03-03 08:40
Khaelos schreef op dinsdag 24 februari 2026 @ 01:56:
Ligt het aan mij, of zijn deze beelden veel scherper dan de 4K op de PS5 (max res)?
Of wordt het dan nu tijd dat ik de PS5 vervang door een PS5 pro? :-)

[ Voor 12% gewijzigd door testmanager op 25-02-2026 10:59 ]

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
Angeloonie schreef op woensdag 25 februari 2026 @ 10:34:
[Afbeelding]

Netjes! Ik vindnhet verliezen van de BP een te grote impact op gameplay om het niet te doen

• pelidee
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Hier gaan we vanavond ook voor de 1e expeditie.
Ben later begonnen aan de game, dus toen de 1e niet gedaan. Nu al een tijdje klaar met quests, projects etc.
Mis af en toe een 'doel' in de game. Kijken of de expeditie me weer terug kan laten keren naar het eerste gevoel. Verder willen komen, alles 'uitspelen' etc.

De nieuwe update heeft wel weer wat leuke dingetjes :-)

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

Angeloonie schreef op woensdag 25 februari 2026 @ 10:34:
[Afbeelding]

Ja hoor je kan gewoon spelen.

Ik ben er ook klaar voor:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iHLPPRbKg57hYa40jslfn5-05vs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/31yzZAIdZTvGj8Lkz4fc9QCS.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6_7Ve-9cVbHl1JZidDYZOXpX6g8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/l8whkDnGgmNO968wdSgxm1n3.jpg?f=fotoalbum_large

This is the Way.

• Khaelos
  • Nu online
Ik heb gecombineerd nu 6.5 miljoen en heb gelocked voor 5+3 skill points!😄

• bambam1979
Hier ook de eerste keer, heb net iets over 5 miljoen. Heb wel een stuk of dertig dubbele blueprints iemand in bewaring gegeven die ik na de expedition terug krijg.

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

NoTimeRemains schreef op woensdag 25 februari 2026 @ 14:31:
[...]

Ja hoor je kan gewoon spelen.

Ik ben er ook klaar voor:
[Afbeelding]
Wat is dat precies? hoe werkt dit systeem?

• Albinoraptor
Khaelos schreef op woensdag 25 februari 2026 @ 14:37:
Ik heb gecombineerd nu 6.5 miljoen en heb gelocked voor 5+3 skill points!😄
Ben je met eerste expeditie dan ook vertrokken? En had je toen maar 2 skill punten gekregen?

Heb afgelopen dagen echt vaak Matriarch gedaan, toch wel erg leuk in friendly servers. Iedereen rent als ze een raider flair zien om mensen te reviven, staan soms echt 3 man om 1 iemand heen om hem te reviven. :D

In 1 uur op space port geloof in 5x matriarch gedaan, ook maar eens de hullcracker veel gebruikt ipv deadline en er boven op springen, heb nu geen chemicals meer over na al die launcher ammo craften. Maar ben hullcracker wel erg gaan waarderen. Ook tegen Rocketeers (y), is echt geen ramp dat Wolfpack wat generfed is.

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

Ricmaniac schreef op woensdag 25 februari 2026 @ 15:34:
[...]

Wat is dat precies? hoe werkt dit systeem?
wat is wat?

This is the Way.

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Dat departure scherm.. of projects? w/e :P ik weet niet wat het is omdat k nog niet zo'n hoog level ben

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

Ricmaniac schreef op woensdag 25 februari 2026 @ 19:14:
[...]

Dat departure scherm.. of projects? w/e :P ik weet niet wat het is omdat k nog niet zo'n hoog level ben
heeft niks met level te maken. Binnen AR kan je een aantal projects doen, eentje daarvan is de Expedition, als je deze afmaakt krijg je dit scherm. Dat is zeg maar prestige in. Daarvoor moet je in 5 stappen dingen inleveren en dan krijg je dit:
https://sabertoothgames.c...ion-2-guide-date-rewards/
holy shit die nieuwe hurricane caches zijn wel OP, Tempest en Bobcat BP in een van die dingen. Toch jammer dat ze volgende week weg zijn.

[ Voor 11% gewijzigd door NoTimeRemains op 25-02-2026 19:58 ]

This is the Way.

• Khaelos
  • Nu online
Albinoraptor schreef op woensdag 25 februari 2026 @ 16:23:
[...]

Ben je met eerste expeditie dan ook vertrokken? En had je toen maar 2 skill punten gekregen?

Heb afgelopen dagen echt vaak Matriarch gedaan, toch wel erg leuk in friendly servers. Iedereen rent als ze een raider flair zien om mensen te reviven, staan soms echt 3 man om 1 iemand heen om hem te reviven. :D

In 1 uur op space port geloof in 5x matriarch gedaan, ook maar eens de hullcracker veel gebruikt ipv deadline en er boven op springen, heb nu geen chemicals meer over na al die launcher ammo craften. Maar ben hullcracker wel erg gaan waarderen. Ook tegen Rocketeers (y), is echt geen ramp dat Wolfpack wat generfed is.
ja ik heb het spel pas laat gekocht en had niet de kennis van nu dus 2 miljoen :+

• Albinoraptor
Khaelos schreef op woensdag 25 februari 2026 @ 21:49:
[...]

ja ik heb het spel pas laat gekocht en had niet de kennis van nu dus 2 miljoen :+
Toch wel fijn dat je puntje nog kan catch-uppen.
Ik was ook wat later van partij, maar had nog niets eens een miljoen dus had weinig reden om eerste expeditie te doen, had ik het maar wel gedaan. :P Nou ja ben er nu ook wel achter dat uiteindelijk die 5 skill points er ook niet echt toe doen.

Doe nu alleen expeditie zodat ik kan gaan samen spelen met vriend die het wil gaan spelen en dan beetje zelfde missies doen en beetje gelijk kunnen optrekken.

• Wii4all
  • Niet online
Albinoraptor schreef op woensdag 25 februari 2026 @ 16:23:
[...]

Ik gebruik nu eigenlijk standaard de hullcracker voor matriarch/queen. maar ook solo stella nightraid tegen schredders, werkt perfect.

Burp

• Khaelos
  • Nu online
ik heb vanochtend ook een Dam Queen raid gedaan met Hullcracker met 60 kogels :+
de gear-fear is totaal verdwenen :D

• Wii4all
  • Niet online
Die hurricane runs op dam zijn echt top. Op dam..Gisteren al Bobcat , wapen zelf Osprey 2, en een Vulcano blue print die ik nog niet had. Nu in 1 run een Vulcano blueprint en een Tempest blueprint welke ik nog niet had.

Ook als je bandages of wat andere quick use items, Shield restore, wil tanken dan kan dat daar heel goed

[ Voor 20% gewijzigd door Wii4all op 27-02-2026 22:46 ]

Burp

• Khaelos
  • Nu online
morgen ochtend om 10:00 begint de nieuwe expedition, laat ik nou toevallig 2 dagen vrij zijn! :*) :*)
vandaag even gespeeld met beste gear en alleen maar kutten, doodgaan met bobcat 4 en geen fuck geven! :7

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Khaelos schreef op zondag 1 maart 2026 @ 15:44:
morgen ochtend om 10:00 begint de nieuwe expedition, laat ik nou toevallig 2 dagen vrij zijn! :*) :*)
vandaag even gespeeld met beste gear en alleen maar kutten, doodgaan met bobcat 4 en geen fuck geven! :7
Lekker is dat ook he :p Ik heb al menig gevecht gewonnen ( en verloren ) waarbij je tig blueprints vind of epic wapens, duidelijk mensen die met de expeditie meegaan :D

• Khaelos
  • Nu online
er schijnen ook stash tranfers te zijn, eentje die niet de expeditie doet en eentje die hem wel doet.
alle gear en blueprints naar degene die hem niet doet en nadat de expeditie is begonnen terug traden.
wel risico vol, jen al video's gezien van kills met een inventory vol met BP's _O- _O-

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Khaelos schreef op zondag 1 maart 2026 @ 17:07:
er schijnen ook stash tranfers te zijn, eentje die niet de expeditie doet en eentje die hem wel doet.
alle gear en blueprints naar degene die hem niet doet en nadat de expeditie is begonnen terug traden.
wel risico vol, jen al video's gezien van kills met een inventory vol met BP's _O- _O-
Klopt, alhoewel het wel een dingetje is wanneer mensen hele stashen gaan over dragen aan elkaar vind ik het opzich niet erg als mensen dat met een handje vol bp's doen. Ze moeten sowieso de mats ook nog farmen etc

• Albinoraptor
Zo net een kleine 1 miljoen aan loot gedropt bij diverse extration points, had het toch niet meer nodig als ik morgen op expeditie ga. Ook echt veel wapens (zo veel mogelijk geupgrade), snap hooks en survival augments lopen maken wat ik nog kon, toch flink wat mensen blij gemaakt. :D

• Wii4all
  • Niet online
ik heb toch ook maar besloten de expedition te doen.... ben benieuwd vanavond maar is kijken hoe en wat precies bij het opstarten.

Burp

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
Albinoraptor schreef op zondag 1 maart 2026 @ 23:41:
Zo net een kleine 1 miljoen aan loot gedropt bij diverse extration points, had het toch niet meer nodig als ik morgen op expeditie ga. Ook echt veel wapens (zo veel mogelijk geupgrade), snap hooks en survival augments lopen maken wat ik nog kon, toch flink wat mensen blij gemaakt. :D
zijn wel de leukere potjes he :) ik drop die items liever aan begin van de match; hele squad met een bobcat of hullcracker, en dan de map schoonvegen :)

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Jeej reset is done, vanavond na het trainen maar weer aan de slag, weet niet of ik weer alle quests opnieuw ga doen aangezien je er toch geen XP voor krijgt maar het is wel weer leuk om weer een doel te hebben. Waarschijnlijk dit season toch wat agressiever spelen ;)

• Khaelos
  • Nu online
nou ik had weer mazzel hoor!
2e game en ik kom gelijk met spawnen een corpse tegen VOL met loot!
meteen naar de uitgang en doeiii >:)

• Wii4all
  • Niet online
Khaelos schreef op maandag 2 maart 2026 @ 13:37:
nou ik had weer mazzel hoor!
2e game en ik kom gelijk met spawnen een corpse tegen VOL met loot!
meteen naar de uitgang en doeiii >:)
Er zat geen dog collar in toevallig ;)

Burp

• Khaelos
  • Nu online
Wii4all schreef op maandag 2 maart 2026 @ 14:39:
[...]

Er zat geen dog collar in toevallig ;)
dog collar is easy!
mushrooms zijn helemaal kut |:(

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
Khaelos schreef op maandag 2 maart 2026 @ 15:41:
[...]

dog collar is easy!
mushrooms zijn helemaal kut |:(
is allemaal “random”

Ik zet dat tussen quotes, want verdenk de RNG goden van misbruik; na 80u eerste rusted gears gevonden, de eerste 3 potjes naar de holy-grail bin ik er ineens “meerdere”

Andere die dogcollar of toaster; kom nergens tegen, eenmaal de eerste dogcollar gekregen; quest ingeleverd, potjes daarna “overal dogcollar”

(Weet het, is is RNG - edoch blijf ik van mening dat het niet 100% willekeurig gaat. Heb je item-x eenmaal gevonden/unlocked, kom je het sneller vaker tegen.)

En nee, begin niet met “dat is het rode auto principe”

[ Voor 18% gewijzigd door himlims_ op 02-03-2026 17:36 ]

• Waah
  • Laatst online: 10:08
@himlims_ oke, het blauwe auto principe dan.
Maar heb ook wel eens voor iemand anders rusted gears gezocht en ook niet te vinden. Maar bepaalde locaties spawnen wel vaker items dan andere.

Sinds de wipe en volgens mij nieuwe enemies? Niet meer gespeeld. Dus misschien vanavond maar eens kijken hoe het er uit ziet.

• Khaelos
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NELbCgIfcoMfHi7G_q8Jeu88IAo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/6TQ3KYFo8CJ0N88Q7WLRJPHS.png?f=fotoalbum_large

ik kom net uit een game en kan niet meer een nieuwe starten..
spel afgesloten en wil opnieuw opstarten krijg ik deze melding te zien.
iemand een idee? :?

p.s. uiteraard doet het internet het gewoon

[ Voor 4% gewijzigd door Khaelos op 02-03-2026 21:58 ]

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12:22
Khaelos schreef op maandag 2 maart 2026 @ 21:57:
[Afbeelding]

ik kom net uit een game en kan niet meer een nieuwe starten..
spel afgesloten en wil opnieuw opstarten krijg ik deze melding te zien.
iemand een idee? :?

p.s. uiteraard doet het internet het gewoon
Ik krijg een network timeout, Ben net uit een potje. Wellicht is er meer aan de hand.

• Khaelos
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yhRrBzywO1uePXLroXuUUR1ESZY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/NZ56m6k0iCf5LsqVGn8zcgUI.png?f=fotoalbum_large

ik krijg nu IN QUEUE te zien bij het logo maar er speelt wellicht meer https://www.reddit.com/r/ArcRaiders/

• Rohem
vinom schreef op maandag 2 maart 2026 @ 22:00:
[...]

Ik krijg een network timeout, Ben net uit een potje. Wellicht is er meer aan de hand.
Mijn ervaring is hetzelfde. Net uit een potje, kreeg netwerk timeouts. Game herstart en dan land ik in een queue. Sowieso problemen dus als ik dat zo lees hier

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
Misschien zoveelste ddos, regulier onderhoud vind volgens mij plaats op een dinsdag (middag)

Maandag avond is beetje bijzonder

(Kan je andere regio zetten? Of dat pas wanneer je aangemeld bent?)

[ Voor 21% gewijzigd door himlims_ op 02-03-2026 22:20 ]

Pagina: 1 ... 19 20 Laatste