Wii4all schreef op zaterdag 21 februari 2026 @ 01:41:
Matig hoor wil je de queen Trials doen spawn je 4x achter elkaar op minuut 20 in de game... Queen al weg...daarna denk ik ook neem wat wolfpacks mee.. Gooi er 3 op krijg je maar 1600 punten...net. 1 ster nog wel wat geschoten met de hullcracker alleen die queen is binnen 3 minuten al dood
Matriarch doen, die heeft meer health, kan je meer damage doen.
Gister ook lopen doen, maar dan voor de xp voor het Shared Watch event. Met een snaphook boven op Matriarch komen en aantal deadlines plaatsen. Dat werkt goed voor de damage XP, wel wat risico maar dat maakt het dan ook leuk.
Kwam er wel veilig van af alleen toen werd ik vervolgens door een poot van boven op tunnel bij Blue gate omlaag geknikkerd en bam dood. In de PVE vriendelijke lobbies wordt er dan nog door andere raiders echt rond gevraagt of iemand nog defib heeft en zo werd ik gelukkig nog gered.
Volgende ronde weer matriarch doen, kom ik zelfde gast tegen die me had ge-revived en toen samen rest van ronde opgetrokken, zelf nog aantal mensen ge-revived en met grote groep gezamelijk geëxtract. Dat maakt voor mij de game toch nog altijd leuk, het samen werken en dat soort momenten die je dan kan hebben.

Als er nog mensen aan het grinden zijn voor
skill points voor de
expedition. Eerder in topic was er al discussie over, maar je hebt echt maar 3 miljoen nodig, ook als het de eerste keer is dat je de expeditie doet.
Post van community manager:
En een gepinde post in de ARC discord:
[
Voor 19% gewijzigd door
Albinoraptor op 23-02-2026 16:54
]