Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Nog lulliger dat hij je niet eens hoeft te killen, het gaat puur om damage doen.Khaelos schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 11:32:
wow ik kan er niet over uit dat sommige mensen zo evil zijn..
gisteravond iemand gered van een arc attack, bandages en shield gegeven en samen opgetrokken.
bij de extraction schiet ie me zomaar neer en zegtie ineens " sorry i got a quest to kill a player "
de slechteheid in de mens overwint weer, kill dan een random iemand en niet degene die je helpt!
naam = Eytan999
Ik schiet vaak vlak voordat je veilig extract nog iemand voor z'n hasses
[ Voor 7% gewijzigd door DivjeFR op 25-11-2025 11:37 ]
Daarnaast kan je je ook niet verweren als je in de rug wordt geschoten in de meeste gevallen. Je bent veel te snel dood om iets terug te kunnen doen. Is echt het meeste vervelende op dit moment dat je plots wordt beschoten en geen kans hebt om te ontsnappen.Khaelos schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 11:32:
wow ik kan er niet over uit dat sommige mensen zo evil zijn..
gisteravond iemand gered van een arc attack, bandages en shield gegeven en samen opgetrokken.
bij de extraction schiet ie me zomaar neer en zegtie ineens " sorry i got a quest to kill a player "
de slechteheid in de mens overwint weer, kill dan een random iemand en niet degene die je helpt!
naam = Eytan999
dan heel iets anders, ik ben van mening dat de stacks in je inventory VEEL groter moeten zijn.. het is nu elke keer paar dingen weg doen om weer wat te kunnen maken, zeer irritant[Afbeelding]
Je mag/kan veel meer verkopen. Je moet zoveel stacks niet houden, via uw kip krijg je die ook nog elke keer bijKhaelos schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 11:32:
dan heel iets anders, ik ben van mening dat de stacks in je inventory VEEL groter moeten zijn.. het is nu elke keer paar dingen weg doen om weer wat te kunnen maken, zeer irritant[Afbeelding]
Eens, maar ik ben sowieso meer van de luie QoL-upgrades. Persoonlijk denk ik dat een aantal commodities gewoon oneindig mogen stackenKhaelos schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 11:32:
To be fair kan ik beide standpunten wel begrijpen. Aan de ene kant kun je zeggen: het inventory management is een core element van de game, dus houden zo. Aan de andere kant kun je zeggen: het gaat om de runs zelf, en het inventory management moet verder zo min mogelijk in de weg zitten.
Edit: @Khaelos preaching to the choir, lol
als ik wil dat inventory management een core element is, dan ga ik wel zo'n supermarkt spel spelen ofzoiTuktop schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 11:49:
[...]
Eens, maar ik ben sowieso meer van de luie QoL-upgrades. Persoonlijk denk ik dat een aantal commodities gewoon oneindig mogen stackenMaar ik vind ook dat 'safe to sell/salvage' items een apart icoontje of categorie moeten krijgen en daar is zeker ook niet iedereen het mee eens.
To be fair kan ik beide standpunten wel begrijpen. Aan de ene kant kun je zeggen: het inventory management is een core element van de game, dus houden zo. Aan de andere kant kun je zeggen: het gaat om de runs zelf, en het inventory management moet verder zo min mogelijk in de weg zitten.
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
ik heb het dan ook vooral over crafting components en niet zozeer over raw material, maar die nemen wel veelste veel ruimte inLarmoth schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 11:40:
[...]
Je mag/kan veel meer verkopen. Je moet zoveel stacks niet houden, via uw kip krijg je die ook nog elke keer bij
Dat is me niet eens opgevallenD4NG3R schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 11:26:
@SgtElPotato EFT prioriteert dat je met je PMC aan het begin van de ronde spawned, en als scav later in de ronde.
EFT doet (imho) een hoop dingen fout, dat is er niet een van, integendeel zelfs.
Zucht...
Wees blij dat je geen Tetris hoeft te spelen met je inventory zoals in bijvoorbeeld EFT of Delta Force.Khaelos schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 11:56:
[...]
als ik wil dat inventory management een core element is, dan ga ik wel zo'n supermarkt spel spelen ofzoi
Stash/inventory management is in de meeste extraction shooters een core element. Die limiet zorgt er voor dat je een beetje na moet denken over wat je wel of juist niet wil bewaren. Je hebt simpelweg niet altijd de ruimte om echt overal op voorbereid te zijn.
[ Voor 19% gewijzigd door D4NG3R op 25-11-2025 12:10 ]
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
ok fair enough.. maar dan moeten ze wel duidelijker aangeven welke items je voor quests nodig hebt, ik had op dag 1 een paar rusted gears recycled (wist ik veel er staat van be recycled into metal parts) en ben er daarna 2 dagen lang naar aan het zoeken geweestD4NG3R schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 12:05:
[...]
Wees blij dat je geen Tetris hoeft te spelen met je inventory zoals in bijvoorbeeld EFT of Delta Force.
Stash/inventory management is in de meeste extraction shooters een core element. Die limiet zorgt er voor dat je een beetje na moet denken over wat je wel of juist niet wil bewaren. Je hebt simpelweg niet altijd de ruimte om echt overal op voorbereid te zijn.
Ik heb zelf meerdere power cables gescrapped omdat ik wires nodig had, om wat later flink zoet te zijn met het zoeken naar de 3 welke je voor een upgrade nodig hebt.
[ Voor 58% gewijzigd door D4NG3R op 25-11-2025 12:19 ]
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Kan je dit gewoon niet tracken? Zelfde met gerief die je nodig hebt in crafting of upgrade, die kan je tracken en dan komt er een oogje op het item.Khaelos schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 12:13:
[...]
ok fair enough.. maar dan moeten ze wel duidelijker aangeven welke items je voor quests nodig hebt, ik had op dag 1 een paar rusted gears recycled (wist ik veel er staat van be recycled into metal parts) en ben er daarna 2 dagen lang naar aan het zoeken geweest
Dat kan wel, maar alleen voor huidige updates en quests.Larmoth schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 12:56:
[...]
Kan je dit gewoon niet tracken? Zelfde met gerief die je nodig hebt in crafting of upgrade, die kan je tracken en dan komt er een oogje op het item.
Ik heb er zelf weinig problemen mee, ik bewaar heel veel en recycle of verkoop alleen wat ik zeker weet of heel vaak tegenkom.
Misschien zouden dat soort items een hogere rarerity/waarde o.i.d. moeten krijgen zodat zonder op internet te zoeken ook al duidelijk is dat het een zeldzamer item is.
- Purple bewaar ik altijd, blueprints leer ik direct of bewaar ik indien dubbel voor eventueel traden.
- Blauwe guns + guns waar ik veel mee speel bewaar ik altijd (Anvil/Arpeggio). Overige guns direct sellen. Ammo altijd sellen of in de backpack meenemen, cheap to craft anyways.
- Gun modifications bewaar ik alleen blauwe die ik zelf nog niet kan craften, andere sellen.
- Explosives bewaar ik alleen de blauwe die ik zelf nog niet kan craften, andere sellen.
- Blauw materialen bewaar ik 1, soms 2, stashes van een item. Uitzonderingen zijn de wapen mod/upgrade dingen, die bewaar ik altijd.
- Metal/Plastic/Fabric/etc basic mats bewaar ik max 2 stashes van 50 stuks, krijg er toch na iedere raid weer wat van Scrappy.
- Seeds probeer ik een paar stashes van 100 te houden, altijd handig als je snel iets nodig hebt je dit ff bij Celeste kan kopen.
Met bovenstaande regels heb ik het prima gered met 280 slots. Enige wat ik nog een tijdje bewaard heb waren natural items, voor Scrappy upgrades, maar ook die kan je gewoon gaan hunten op bepaalde maps indien je daar aan toe komt. Inmiddels heb ik het Project helemaal gevuld en klaar en alle benches tot L3 geupgrade, enkel nog Scrappy die ik moet upgraden... heb ook van mijn meest gebruikte guns enkele in de stash indien ik down ga en alles kwijt ben, dus backups zat...
Klopt maar alleen als je een actieve quest hebt voor iets, ik weet niet wat ik daarna nodig heb.Larmoth schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 12:56:
[...]
Kan je dit gewoon niet tracken? Zelfde met gerief die je nodig hebt in crafting of upgrade, die kan je tracken en dan komt er een oogje op het item.
/f/image/LMZmzR8sIfYmfEFxanCamO4U.png?f=fotoalbum_large)