iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.
Ja heel vervelend. Ik vind dat ze free loadouts wel halverwege mogen laten joinen, maar als ik mn goeie gear equipped heb wil ik gewoon in een verse game terecht komen.richards3 schreef op vrijdag 28 november 2025 @ 15:01:
geniet enorm van het spel, heb echter 1 grote ergenis. Soms kom je regelmatig in een game die al halverwege is. Alles interessant al geloot en meestal kun je meestal rechtstreeks weer naar een exfil gaan, echt irritant.
Ik snap waarom ze het doen, want als iedereen elkaar in de eerste 5 minuten neer knalt is de server de rest van de match leeg.
[ Voor 11% gewijzigd door link_AJ op 28-11-2025 15:54 ]
Dus dan heb je al amper wat in je stash. En dan laat(d) je mensen zo ver in de game in dat ze ook niks meer kunnen verzamelen. Nee dankjelink_AJ schreef op vrijdag 28 november 2025 @ 15:53:
[...]
Ja heel vervelend. Ik vind dat ze free loadouts wel halverwege mogen laten joinen, maar als ik mn goeie gear equipped heb wil ik gewoon in een verse game terecht komen.
Ik snap waarom ze het doen, want als iedereen elkaar in de eerste 5 minuten neer knalt is de server de rest van de match leeg.
iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.
Wel mooi cannon fodder voor mensen die langer spelen en beter wapens hebbende betere speler.... En zo maak je van een PvPvE game een PvP only gameAlekz87 schreef op vrijdag 28 november 2025 @ 16:22:
[...]
Dus dan heb je al amper wat in je stash. En dan laat(d) je mensen zo ver in de game in dat ze ook niks meer kunnen verzamelen. Nee dankje.
Dat hele pop dacht ik te haten maar het brengt een constante spanning met zich mee. Is ie vriendelijk, is ie vijandig. Heel tof gedaan. Level 8 pas en heb nog geen andere plekken gedaan dan de dam.
Heel erg positief verrast door deze game.
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
Blue gate ben ik nog nooit beschoten.
Dam is het meestal vriendelijk maar niet altijd.
Space Port wordt er vaker gevochten, maar nog vriendelijk.
Stella Montis heb ik vaker wel dan niet PVP.
Buried city kom ik nog te weinig.
Een euro? Waar?OMD schreef op vrijdag 28 november 2025 @ 17:43:
Spel voor 1 euro op de kop getikt maar als ik had geweten hoe leuk dit was had ik hem op launch day gekocht. Sure, ben al aardig wat keren neergemaaid en zelfs in de lift maar heb ook leuke momenten gehad met anderen.
Dat hele pop dacht ik te haten maar het brengt een constante spanning met zich mee. Is ie vriendelijk, is ie vijandig. Heel tof gedaan. Level 8 pas en heb nog geen andere plekken gedaan dan de dam.
Heel erg positief verrast door deze game.
Was een pass sale gister bij een website die hier niet echt geliefd is (zo een key site zeg maar) maar kon ik niet laten liggen.
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
Ah jammer. Voor mijn zoontje een leuke optie geweest.OMD schreef op vrijdag 28 november 2025 @ 18:54:
[...]
Was een pass sale gister bij een website die hier niet echt geliefd is (zo een key site zeg maar) maar kon ik niet laten liggen.
Maar met hen speel ik meer PvE (Helldivers 2)
[ Voor 6% gewijzigd door Waah op 28-11-2025 19:06 ]
Ben er ook achter dat gewoon zonder augment het beter is, want safe pocket. Kost mij dan ook niets zo'n run, ga er leeg in en als ik wapens vind gebruik ik die de volgende run.
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Maar, als ik 1 drone wil neerhalen wordt ik gelijk van 3 kanten belaagd door andere drones en ben ik ik no-time weer dood. En dus al mijn dingen in de rugzak kwijt. En dan moet ik elke volgende game eerst weer 10 minuten allerlei spulletjes gaan uitzoeken en laden in rugzak en primary en secundaire wapen-optie Enzo. Ik merk dat ik daar bijna tegen op ga zien.
Wat doe ik fout?
Eerst wat practice runs met een free loadout. Dan uitzoeken wat goede positionering is (bijv. in gebouwtjes). En weak spots van enemies opzoeken. De drones kun je met 2 goedgeplaatste Ferro shots wel neerkrijgen en met wat oefening kun je er wel 2 of 3 tegelijk aan.testmanager schreef op vrijdag 28 november 2025 @ 22:19:
Ik vind het een heel tof spel, de muziek, de spanning, etc.
Maar, als ik 1 drone wil neerhalen wordt ik gelijk van 3 kanten belaagd door andere drones en ben ik ik no-time weer dood. En dus al mijn dingen in de rugzak kwijt. En dan moet ik elke volgende game eerst weer 10 minuten allerlei spulletjes gaan uitzoeken en laden in rugzak en primary en secundaire wapen-optie Enzo. Ik merk dat ik daar bijna tegen op ga zien.
Wat doe ik fout?
Dat zijn tips van mij als noob, zijn vast betere tips te vinden hier dus bring it on boys
Voor je een drone aanvalt, eerst kijken of er meer in de buurt zijn...testmanager schreef op vrijdag 28 november 2025 @ 22:19:
Ik vind het een heel tof spel, de muziek, de spanning, etc.
Wat doe ik fout?
Bedenk hoe je kan zorgen dat een drone niet meer kan vliegen
Kijk of je cover in de buurt hebt voor als het mis gaat. Een gebouwtje kan je leven dan redden.
Rennen is geen schande. Je moet looten, je bent geen Rambo. Dat maakt het spannend!
Free loadout = gratis wapen en ammo. Als je dan extract, heb je gratis wapen en je kan je free loadout inruilen in de shop voor een andere loadout.
Prachtige game toch. Had net een heerlijke hart-in-de-keel solorun. Paar spulletjes maar gepakt, maar wel een missie gedaan. Had voor het eerst een Wolfpack meegenomen in de safe slot. Zou gaan extracten, ren naar de extract, hoor wat achter me.... Rocketeer.
Lang verhaal kort: Mijn eerste Rocketeer neergehaald, spullen ervan geloot. Daarna 3 drones op me, vanuit een gebouw onschadelijk gemaakt met veel moeite (want zenuwen want wilde mijn loot niet kwijt!). Vervolgens exfill... Wel verdacht dat er iemand dood ligt.... En jawel, camper bij de exfil. Wegrennen, bijna dood vallen, en met een exfil key maar ergens anders de exfil gepakt.
Hart boven in mijn keel, maar fantastisch.
Kort verhaal lang:
Rocketeer neerhalen[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=oceP1LwEj34]Camper:[YouTube: https://youtu.be/qcxyzVw0_QI]
Vids zijn niet te zien met die links.Waah schreef op zaterdag 29 november 2025 @ 01:17:
[...]
Kort verhaal lang:
Rocketeer neerhalen
[YouTube]
Camper:
[YouTube]