Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• James Pond
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16:29
D4NG3R schreef op donderdag 20 november 2025 @ 09:58:
Men, ik ook, acht de kans groter dat Clair Obscur: Expedition 33 er daarmee vandoor gaat. AR is heel goed, maar pure multiplayer games behalen maar zeer zelden GoTY status: Wikipedia: List of Game of the Year awards
Game of the year van Geoff Keighley is toch iets doms en commercieels. Je moet er geen enkel gewicht aan hangen want de juryleden zijn mensen zoals reviewers van Ign en Eurogamer enzo.

Een groot wankfest.

E33 zal vast een hele goede game zijn maar hoe er nu mee wordt omgegaan is echt overdreven.

• invine
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17:09
Donstil schreef op donderdag 20 november 2025 @ 14:30:
Ppff die paddestoelen zijn ook wel onnodig moeilijk zeg. Ik probeer al dagen die kip te upgraden maar daarvoor moet je 12 paddestoelen vinden. Op alle plekken die ik via google/reddit/youtube vind spawned helemaal niets :(
Ga met Lush Blooms op spaceport de verschillende wicker baskets af en je hebt in 1 run al je fruit en paddestoelen :)

• Larmoth
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 22:58
James Pond schreef op donderdag 20 november 2025 @ 15:11:
[...]

Game of the year van Geoff Keighley is toch iets doms en commercieels. Je moet er geen enkel gewicht aan hangen want de juryleden zijn mensen zoals reviewers van Ign en Eurogamer enzo.

Een groot wankfest.

E33 zal vast een hele goede game zijn maar hoe er nu mee wordt omgegaan is echt overdreven.
De game is inderdaad wel een toppertje en heeft me ook wel weggeblazen. Is gewoon totaal anders dan ARC en ook niet te vergelijken. Persoonlijk zeker mij favoriet voor single player dit jaar

• Jobius
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16:47
Ppff die paddestoelen zijn ook wel onnodig moeilijk zeg. Ik probeer al dagen die kip te upgraden maar daarvoor moet je 12 paddestoelen vinden. Op alle plekken die ik via google/reddit/youtube vind spawned helemaal niets :(
Paddenstoelen duren even inderdaad. Gewoon in de gaten houden als je andere dingen doet.
Als er een Lush Bloom event is kan je manden vinden waar vaak een aantal mushrooms in zitten. Dan gaat het hard ineens.
Morion schreef op donderdag 20 november 2025 @ 14:24:
[...]

De no-brainer epic en above kan je vaak wel houden, loopt niet meteen je stash van vol vaak. Keys gebruik ik tegenwoordig zo snel mogelijk, zijn pas wat waard als je de loot haalt, key zelf is nutteloos...
Verder denk ik dat je vrij snel door krijgt welke loadout je het liefste hebt en kan craften en wat je daarvoor nodig hebt, die zooi stashen (zoals in mijn geval sensors voor Raider Keys) en de andere zooi max 1 stash/slot voor houden en rest sellen? Dan kom je een eind hoor...
Ja, ik kom er ook wel uit hoor. Gewoon nog niet echt veel mee bezig geweest, na elke raid druk ik gewoon op het 'alles naar de stash' knopje. Moet er even 15 min doorheen lopen om te kijken wat ik nou echt wil houden.

• Fragger123
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21:57
Wacht op een Lush Bloom event en zoek naar die mandjes (Dam Battlegrounds). Had ze in een ronde bij elkaar ;)

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Aah Lush Bloom event kende ik niet, thanks allemaal!
Ik ga weer verder zoeken :)

[ Voor 5% gewijzigd door Donstil op 20-11-2025 16:01 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• PuckStar
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:34

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:44
Fragger123 schreef op donderdag 20 november 2025 @ 15:45:
[...]

Wacht op een Lush Bloom event en zoek naar die mandjes (Dam Battlegrounds). Had ze in een ronde bij elkaar ;)
Tip waar die mandjes liggen?

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 18:33
Alekz87 schreef op donderdag 20 november 2025 @ 17:32:
[...]

Voornamelijk bij de Raider Hide-outs.

Zucht...

• Fragger123
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21:57
Alekz87 schreef op donderdag 20 november 2025 @ 17:32:
[...]

https://metaforge.app/arc-raiders/map/dam

Er zitten filters links, eerst hide all, en daarna even zoeken naar "Basket" dan heb je dus alleen die fruit mandjes :)

• fruitsla2800
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 22:52

fruitsla2800

PSN : Fruitsla379

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/p6iDoCRp60ZBgZp7ndl7UAclBXA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/L02oHKUignUvW90SD1QhUFOU.jpg?f=fotoalbum_large

Probeer deze locatie eens. Is een gegarandeerde spot om ze te vinden volgens mij. Paar potjes na elkaar gespeeld om ze te verzamelen en ze hingen daar elke keer.

PSN : Fruitsla379

• Secsytime
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 23:07

Secsytime

Automagisch

Op die Dam map bij water treatment, zitten ze op de buizen.. kun je er zo 2-3 per keer meenemen.

• Larmoth
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 22:58
Nice dat je hideout verandert met al het gerief je vind.
Pagina: 1 ... 9 10 Laatste