Mauz1978 schreef op zaterdag 15 november 2025 @ 16:34:
Ok, er is cross progression, en een hele belangrijke: als je de deluxe versie koopt op welk platform dan ook, heb je de content ook op de andere platformen (als je de base game koopt). Ik zie dat het ook op de steam deck werkt, dus ik koop nu de deluxe voor de PC, en later als ik echt een fan wordt, wellicht ook op de PS5.
Kan niet wachten!

Je hebt al advies gekregen hier, maar ik wilde juist zeggen: gezien je ondertitel "Console War Veteran" is er natuurlijk maar 1 platform waarvoor je kan gaan

Maar je hebt de keuze voor PC gemaakt zie ik

Prima keuze hoor! Heb 'm ook op PC, ziet er fantastisch uit en draait als een tierelier.
Ik wissel nog steeds af tussen deze, BF6 en Powerwash 2, maar heb ook heerlijke momenten beleefd in deze game. 9 Van de 10 keer bij de "Don't Shoot" emote of wanneer ik m'n mic gebruik, zijn mensen ook daadwerkelijk vriendelijk en word ik geholpen of help ik anderen. Laatst werd ik gedowned door een ARC, kwam een speler te hulp die de ARC uitschakelde. Daarna begon hij vol goede moed me te ressen, maar dat lukte niet echt. Op een kwart van mijn levensbalk zei hij: "I don't know how this shit works man, I'm sorry"

Dus uiteindelijk ging ik toch dood, maar de interactie maakt zo'n moment gewoon goed.
Gister las ik trouwens voor het eerst dat je AI voice kan gebruiken, dat ga ik maar eens aanzetten denk ik (voor zover het nog niet aan stond).