Tuktop schreef op donderdag 20 november 2025 @ 12:04:
[...]
'Track items' doet iets anders, namelijk tracken wat je nodig hebt voor een specifiek doel. Ik bedoel het eerder andersom: een (optionele) markering voor de items die je nooit nodig zult hebben, en dus altijd veilig kunt recyclen/verkopen. Het zou de inventory management voor mij een stuk makkelijker maken.
Heeft dan wel gelijk als probleem dat als er toekomstige Blueprints komen die wel dat item gebruiken dat je dan de community over de zeik hebt... alles is in theorie een keer handig, net als in het echte leven... die stekker die je thuis al 10 jaar in de la hebt liggen en nu eens weggooit ga je ook altijd komende week toch wel nodig hebben, haha...
Ik zou zeggen, hou het gewoon simpel... ik heb van de meeste items van blauw of hogere waarde gewoon 1-2 stacks in de stash, kan veel van weg vermoed ik, maar dat doe ik wel wanneer ik space nodig heb... volgens mij moet je voor jezelf de afweging maken of je lowkey casual wilt spelen en dan gewoon focussen op 1 doel en de benodigde items per keer, rest kan weg, of dat je fanatiek wil progressen met gamen, dan moet je ff wat research doen wat de beste items zijn om te bewaren en scrappen. Sommige items zijn ook bijvoorbeeld in 3-tal stackbaar en hebben bij het scrappen dan 2-3 items van een lagere waarde die slechts 5x stackbaar zijn... dan kan je dus 3x2 = 6 stacken ipv 5 als je dat item bewaard... je kan echt helemaal los met inventory management als sweat
EDIT: Als voorbeeld, ik hoard Sensors, want die zijn nodig voor Raider Keys. Sensors zijn stackable per 5, dus neem ik altijd mee als ik die vind tijdens een raid. Echter, Broken Handheld Radio's geven je 3 sensors bij recyclen en zijn stackable per 3, dus op die manier kan ik er 3x3=9 stacken in 1 slot in mijn stash... heb ik bewust uitgezocht omdat ik die sensors spaar, maar dat soort dingen kan je dus nog per gamer anders invullen...
[
Voor 12% gewijzigd door
Morion op 20-11-2025 12:57
]