No AI tools were used in writing this post. It's a product of human stupidity.
super, vanavond even testen, ik heb nu de resideo, maar die leest geen druk, die bosch deed dat altijd wel.Bernard0343 schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 12:19:
Hoera! Er is nu ook / weer een app waarmee je de Bosch EasyControl CT-200 thermostaat kan aansturen. Zie hier.
Deze app is nog niet zo uitgebreid als de al lang bestaande app voor de Nefit-thermostaten (zelfde thermostaat, andere branding). Maar je kan, in ieder geval, de temperatuur via Homey regelen.
in de flowkaart staat wel druk, dus wie weet.
Sinds vandaag weigeren alle shelly apparaten in de Homey. Wel nog bedienbaar via shelly app.
Heb al even gezocht, heb ik iets gemist?
Heb al even gezocht, heb ik iets gemist?
@Mustang24 Bij mij is de Shelly app gisterochtend geüpdatet naar 3.53.0. Heb even getest maar het lijkt bij mij allemaal te werken. Voornamelijk wave PM schakelaars.
8* sunpower max5ac 410 enphase iq7A & 13 jinko 420wp enphase iq8+ ; Zappi ; ME LN 3,5kW
Fijn! Heb hem kunnen koppelen inderdaad. Nu nog een app om de bijbehorende slimme radiatorkranen ook te verbindenBernard0343 schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 12:19:
Hoera! Er is nu ook / weer een app waarmee je de Bosch EasyControl CT-200 thermostaat kan aansturen. Zie hier.
Deze app is nog niet zo uitgebreid als de al lang bestaande app voor de Nefit-thermostaten (zelfde thermostaat, andere branding). Maar je kan, in ieder geval, de temperatuur via Homey regelen.
https://www.nefit-bosch.n...r-thermostats-21071378-p/