Homey — A Better Smart Home (Deel 3) Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 19 20 Laatste
Acties:

• Serena
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-05 21:43
AgeOfPanic schreef op maandag 11 mei 2026 @ 11:06:
[...]

Ik worstel zelf altijd een beetje met dergelijke automatiseringen. Hoe voorkom je dan dat hij aangaat als jij even 5 minuten naar de supermarkt fietst?
Dat is toch prima dan?

http://serenacloos.nl - HomeKit & Domotica Tips

• brentnl
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22:42
Meer mensen laatste dagen last met wegvallende Homey Pro (Early 2023) verbinding? Soms met 'offline' melding, maar soms ook zonder. Via de cloud tijdelijk onbereikbaar, apps die wel online zeggen te zijn maar in een flow niet reageren (Sonos).

Netwerk thuis draait via Ubiquiti UDR en AP's, daar is niets aan gewijzigd de afgelopen 2 jaar. Ook het internet, glasvezel via Odido, is ongewijzigd.

Homey is verbonden via Wifi, heb al meermaals stroom er minuutje afgehaald of via de instellingen herstart. Dan werkt alles weer goed (voor even). Dit is echt iets wat de laatste week pas speelt..

In de stats lijken CPU/RAM gewoon ruimte genoeg te hebben. Weet niet waar ik dit het beste kan checken?

• Dipsausje
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
brentnl schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 11:15:
Meer mensen laatste dagen last met wegvallende Homey Pro (Early 2023) verbinding? Soms met 'offline' melding, maar soms ook zonder. Via de cloud tijdelijk onbereikbaar, apps die wel online zeggen te zijn maar in een flow niet reageren (Sonos).

Netwerk thuis draait via Ubiquiti UDR en AP's, daar is niets aan gewijzigd de afgelopen 2 jaar. Ook het internet, glasvezel via Odido, is ongewijzigd.

Homey is verbonden via Wifi, heb al meermaals stroom er minuutje afgehaald of via de instellingen herstart. Dan werkt alles weer goed (voor even). Dit is echt iets wat de laatste week pas speelt..

In de stats lijken CPU/RAM gewoon ruimte genoeg te hebben. Weet niet waar ik dit het beste kan checken?
Ik heb hier ook last van gehad, maanden stabiel gedraaid en op eens steeds problemen. Heb 'm toen aan de ethernet gehangen en sindsdien nooit meer offline.

• KSR
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KSR

Dipsausje schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 14:07:
[...]

Ik heb hier ook last van gehad, maanden stabiel gedraaid en op eens steeds problemen. Heb 'm toen aan de ethernet gehangen en sindsdien nooit meer offline.
Bij mij met kabel verbonden, maar hier heb ik soms ook last van. Gebeurd gelukkig niet vaak.

Krijg ook wel eens het bericht, Homey werkt tijdelijk even op de achtergrond.

Be Stronger Than Your Excuses

Pagina: 1 ... 19 20 Laatste