Heb jij wel een bevestiging gekregen? Bij mij staat hij nog op 'verwerken', al sinds de bestelling die ik deed op 17 juli.Julian.18 schreef op woensdag 18 juni 2025 @ 20:20:
Ik heb gister de Nintendo met MK gekocht, en ik krijg het vrijdag (20-06-2025) binnen. Andere mensen ook? Wel mooi binnen de 2-4 dagen!
Als ik op de nintendo link klik op volg je bestelling. Dan is hij bij stap 2, bij verzonden. er staat een verwachte leverdatumm van vrijdagKurkentrekker schreef op donderdag 19 juni 2025 @ 16:48:
[...]
Heb jij wel een bevestiging gekregen? Bij mij staat hij nog op 'verwerken', al sinds de bestelling die ik deed op 17 juli.
Ik snap de discussie en dat het niet netjes is, maar tegelijkertijd is dat ook niet iets om dat hier te gaan bespreken vind ik. Als pietje er 100 wilt bestellen, dan zal die dat toch wel gaan doen en kan je ook niet voorkomen.Sjekster schreef op donderdag 19 juni 2025 @ 16:14:
[...]
Ik had het niet per se over diegene hier die een 2e moesten bestellen door de bol.com perikelen. Maar, ook dan is het ergens raar dat je voor je weet of je bol.com bestelling binnenkomt, alvast bij andere winkels eentje bestelt. Ook het annuleren / niet afhalen kost tijd en is werk voor iemand, ook al is dat beperkt. En zolang die voor iemand gereserveerd is, kan iemand anders deze dus niet kopen. Etc etc.
Uiteindelijk weten we dat op een gegeven moment de voorraad gewoon prima beschikbaar wordt, en dan is dit hele gedoe alweer achterwege voor de Switch 2.
Dat kun je dan bij zoveel dingen zeggen, dat maakt het zo cliché, zo’n uitspraak. Dan mag je bijna nergens meer van balen want er zijn ergere dingen.Britske schreef op donderdag 19 juni 2025 @ 16:01:
[...]
Want wat is het ergste dat er kan gebeuren als je een dag later met die specifieke console kan spelen? Dat je even verveeld bent?
Het is dan voor mensen die misgrijpen ook niet erg, wat maakt een weekje langer wachten nou uit?
Dit hele topic hoeft niet te bestaan, maak je niet druk, er zijn ergere dingen.
[ Voor 7% gewijzigd door Cyrax0508 op 19-06-2025 17:25 ]
Ach wat ik erger vind is dat er door bv Mediamarkt glashard gelogen wordt. Was net bij The Wall Utrecht. Hebben 4 bundels liggen en dat zijn bundels die niet op de website staan. Dat vond de verkoper vreemd want wij krijgen ze zo van Nintendo binnen. Ja tuurlijk. Qware shit terwijl Nintendo zelf ook cases maakt etc.
Maar goed ik moest een bundel kopen
Switch 2 met MK
Case Verzekering
256 GB kaartje
\Met pijn en moeite kon de 256 GB kaartje eraf want ja Komt zo van Nintendo. 670,- euro. Dus ik zeg die verzekering kost 120 euro. Klopt!
Ik was nog coulant en zeg doe mij 2 extra joycons erbij en haal die verzekering eraf. Kon allemaal niet.
Mijn conclusie: Nintendo marge is zeer laag.
Ik wacht nog even op Nintendo voorraad. helaas de laatste batch van dinsdag gemist.
Switch 2 met MK
Case Verzekering
256 GB kaartje
\Met pijn en moeite kon de 256 GB kaartje eraf want ja Komt zo van Nintendo. 670,- euro. Dus ik zeg die verzekering kost 120 euro. Klopt!
Ik was nog coulant en zeg doe mij 2 extra joycons erbij en haal die verzekering eraf. Kon allemaal niet.
Ik wacht nog even op Nintendo voorraad. helaas de laatste batch van dinsdag gemist.
ftfyvankleef schreef op donderdag 19 juni 2025 @ 17:27:
Mijn conclusie: Nintendo Media Markt marge is zeer laag.
Nintendo heeft geen hol te maken met de praktijken van de Media Markt, anders waren die "verplichte" extra's ook bij Nintendo zelf in hun webshop.
Precies om deze reden heb ik ook al een review geplaatst op trustpilotvankleef schreef op donderdag 19 juni 2025 @ 17:27:
Ach wat ik erger vind is dat er door bv Mediamarkt glashard gelogen wordt. Was net bij The Wall Utrecht. Hebben 4 bundels liggen en dat zijn bundels die niet op de website staan. Dat vond de verkoper vreemd want wij krijgen ze zo van Nintendo binnen. Ja tuurlijk. Qware shit terwijl Nintendo zelf ook cases maakt etc.
Switch 2 met MK
Case Verzekering
256 GB kaartje
Vandaag van Nintendo een andere verpakking Nintendo Switch 2 ontvangen, serienummer is ook een stuk hoger.
Voorheen was er een omdoos voor de Mario Kart World editie, dat is niet meer.
Ik denk dat ze bij de eerste batches alleen maar kale Nintendo Switch 2 systemen hebben gemaakt en later de omdoos met Mario Kart World en de voucher hebben toegevoegd.
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/T1gu26E1AaREfaiZtTHngjL8.jpg?f=user_large)
Links de eerste batch versie en rechts de batch tweede.
Ik denk dat ze bij de eerste batches alleen maar kale Nintendo Switch 2 systemen hebben gemaakt en later de omdoos met Mario Kart World en de voucher hebben toegevoegd.
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/T1gu26E1AaREfaiZtTHngjL8.jpg?f=user_large)
[ Voor 57% gewijzigd door Jumpman op 19-06-2025 19:21 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Eens met wat je zegt. Ook is het algemeen bekend dat bezorgdiensten eind mei en begin juni erg onder druk staan. Bol.com en andere bedrijven kunnen dan wel een bezorgdatum beloven, maar als een bezorgdienst het niet aankan, kan dat vertraging opleveren..Sjekster schreef op donderdag 19 juni 2025 @ 16:08:
Ik bepaal dat niet voor anderen, maar mag me daar toch prima over verwonderen hoor.
En ja, niet een dag extra kunnen wachten vind ik uitermate bijzonder. Er zullen altijd uitzonderingen zijn waarbij het nodig is, maar gewoon ongeduldig worden bij de minste en geringste vertraging, tja. Er zijn echt 1001 redenen waardoor zendingen kunnen vertragen. Het feit dat je om 23:59 nog bij een bol.com kan bestellen en de bestelling de volgende op de mat hebt is echt al heel netjes. Die processen bij zowel een bol.com als de bezorgdienst staan redelijk strak. Er hoeft maar een kleine vertraging op de weg te zijn tussen bol.com en de bezorgservice en het vertraagt een dag. Is dat zo erg?
Laat ik het zo zeggen: als het echt zo belangrijk is dat je iets op een bepaalde dag moet hebben, moet je het eerder bestellen dan dag -1(en nee, ik snap dat dat met een pre-order niet kan).
Links of rechtsom kost deze mentaliteit ergens geld.
PSN : Geraedus
Ik heb de Nintendo switch 2 + Mk world besteld dinsdag. Ik krijg hem morgen ( vrijdag ) tussen 10:00 en 18:00 binnen. Andere mensen ook vrijdag binnen?
Hier ook morgen binnen, maar ik zie nergens het tijdstip, alleen de datum van morgenJulian.18 schreef op donderdag 19 juni 2025 @ 19:53:
Ik heb de Nintendo switch 2 + Mk world besteld dinsdag. Ik krijg hem morgen ( vrijdag ) tussen 10:00 en 18:00 binnen. Andere mensen ook vrijdag binnen?
Crosspost: Het Nintendo Switch 2 topicJumpman schreef op donderdag 19 juni 2025 @ 19:12:
Vandaag van Nintendo een andere verpakking Nintendo Switch 2 ontvangen, serienummer is ook een stuk hoger.
[Afbeelding]
iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2 HomeKit CarPlay MagSafe AirTags
Die marge zal gewoon tussen de 30 en de 50 euro zijn, wat gebruikelijk is op dit soort apparaten. Dat MediaMarkt daar geen genoegen mee neemt is bizar, want het is letterlijk dozen schuiven. Je hoeft amper service te verlenen, niets in te stellen en weinig uit te leggen.
Je kunt met gemak 3000 euro pakken als je 100 van die consoles hebt liggen. Maar ze kiezen bewust voor koppelverkoop en daarom koop ik nooit wat bij die hut. En dat zouden meer mensen moeten doen.
iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2 HomeKit CarPlay MagSafe AirTags
Ben je niet tevreden met de zogenaamde BTW-loze dagen van de MM ? 😂😂THE_BASE schreef op donderdag 19 juni 2025 @ 20:12:
[...]
Die marge zal gewoon tussen de 30 en de 50 euro zijn, wat gebruikelijk is op dit soort apparaten. Dat MediaMarkt daar geen genoegen mee neemt is bizar, want het is letterlijk dozen schuiven. Je hoeft amper service te verlenen, niets in te stellen en weinig uit te leggen.
Je kunt met gemak 3000 euro pakken als je 100 van die consoles hebt liggen. Maar ze kiezen bewust voor koppelverkoop en daarom koop ik nooit wat bij die hut. En dat zouden meer mensen moeten doen.
Dit is ook de reden dat ik niets had besteld bij andere webshops toen ik al direct na de Nintendo Direct een bericht van Nintendo had gekregen dat ik via hun kon bestellen op 8 april.Britske schreef op donderdag 19 juni 2025 @ 14:09:
[...]
Meerdere producten bestellen (en dus blokkeren voor verkoop voor anderen) maakt dit hele gebeuren natuurlijk alleen maar erger. Het is als voorkruipen en constant baan wisselen in de file. Je denkt alleen aan je eigen belang, waardoor het geheel alleen maar slechter wordt. Als iedereen zo denkt krijg je natuurlijk meer leveringsproblemen.
Heeft iemand enig idee waneer er weer een nieuwe bevoorrading zal zijn?
Ik ben namelijk heel erg geneigd om via marktplaats een te kopen ik heb nu een bundel gevonden voor 550 euro namelijk.
Alleen twijfel ik er toch heel erg over.
Ik ben namelijk heel erg geneigd om via marktplaats een te kopen ik heb nu een bundel gevonden voor 550 euro namelijk.
Ik zag dat ze in de UK weer op 26 juni 2025 voorraad kregen, maar dat zegt niets over de EU. De Mediamarkt zei vorige week 19 juni 2025 of 26 juni 2026 nieuwe voorraad te krijgen.Tazzarz schreef op donderdag 19 juni 2025 @ 21:17:
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
afgelopen dinsdag was er weer voorraad gekomen op de nintendo shop. Ik zou even wachten totdat er weer een voorraad komtTazzarz schreef op donderdag 19 juni 2025 @ 21:17:
Gaaf om te zien. Is de hardware verder hetzelfde? geen extra model nr of iets erbij gekomen?Jumpman schreef op donderdag 19 juni 2025 @ 19:12:
[Afbeelding]
Met andere woorden; de eerste batch is dus een limited edition geworden.Jumpman schreef op donderdag 19 juni 2025 @ 19:12:
[Afbeelding]
Volgens de lokale Intertoys zou vandaag nieuwe voorraad in het distributiecentrum komen. Hierna moet het nog worden uitgereden over de filialen. Dat zeiden ze een week geleden in ieder geval. Dus een dezer dagen zouden Intertoyswinkels weer wat op voorraad moeten hebben.Tazzarz schreef op donderdag 19 juni 2025 @ 21:17:
Bij mij precies hetzelfde. De laatste update is van 04:58..Raymond7 schreef op donderdag 19 juni 2025 @ 20:08:
[...]
Hier ook morgen binnen, maar ik zie nergens het tijdstip, alleen de datum van morgen
Th, 19.06.2025, 04:57, Greven, Germany
The international shipment has been processed in the export parcel center
De bestelling van 3 dagen geleden bij Nintendo wordt morgen tussen 10:00 en 18:00 geleverd. Ben benieuwd.
Let op:
Vragen of iemand weet of er nog een plek is met voorraad is niet de bedoeling. Het topic wordt er niet leesbaarder op met steeds dezelfde vraag.
Heb je iets besteld en wil je het weer kwijt, plaats het in V&A en niet in dit topic. Ook het pluggen van je advertentie is op het forum verboden, reclame hoort hier niet thuis. Het vragen naar codes etc valt hier ook onder.
Ook hier hoeft de discussie en het geklaag over scalpers niet te worden gevoerd, laat dit achterwege.
Ervaringen met de Switch 2 worden besproken in dit topic: Het Nintendo Switch 2 topic
Vragen of iemand weet of er nog een plek is met voorraad is niet de bedoeling. Het topic wordt er niet leesbaarder op met steeds dezelfde vraag.
Heb je iets besteld en wil je het weer kwijt, plaats het in V&A en niet in dit topic. Ook het pluggen van je advertentie is op het forum verboden, reclame hoort hier niet thuis. Het vragen naar codes etc valt hier ook onder.
Ook hier hoeft de discussie en het geklaag over scalpers niet te worden gevoerd, laat dit achterwege.
Ervaringen met de Switch 2 worden besproken in dit topic: Het Nintendo Switch 2 topic