Acties:
  • +1 Henk 'm!

• grimethel
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09:04
Bushalte schreef op zaterdag 21 juni 2025 @ 17:05:
Ik heb dinsdag bij Nintendo besteld. Levertijd zou 2 tot 4 dagen zijn.
Heb wel een bevestiging gehad. Nu check ik de status en die staat op Voltooid. Als ik op de track&trace link klik, dan zie ik iets staan over een refund. Lekker waardeloos. :/
Ik had zo’n melding icm een html error (of zoiets dergelijks)
Bij mij betekende dat nintendo je pakket klaar heeft gemaakt voor verzending en al gelabeld en aangemeld heeft. Alleen was het pakket nog niet ontvangen/verwerkt door dhl.
Duurde een aantal dagen voordat die melding verdween en in plaats daarvan kwam een geplande bezorgdatum.

Hopelijk geldt dit ook voor jou!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Soullie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:22

Soullie

Planeshift

Gisteren 10 minuten van huis, dan komt DHL natuurlijk :P

Net gaan ophalen bij pakketpunt, moet zeggen scherm valt me 100% mee, tov mijn switch oled.
Paar potjes mario kart gedaan en nu alle games maar rustig laten inladen.

Ook maar eens voor een SD kaartje gaan kijken, iemand ergens een aanrader voor 512gb ?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 08:53
Soullie schreef op zaterdag 21 juni 2025 @ 18:22:

Ook maar eens voor een SD kaartje gaan kijken, iemand ergens een aanrader voor 512gb ?
Ik zou zelf nog even wachten. 256Gb zou voorlopig nog voldoende moeten zijn. De huidige prijzen zijn nog enorm hoog, en ik verwacht dat die in de komende maanden gestaag zal dalen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Soullie

Soullie

Planeshift

Sir_Lion schreef op zaterdag 21 juni 2025 @ 18:28:
[...]

Ik zou zelf nog even wachten. 256Gb zou voorlopig nog voldoende moeten zijn. De huidige prijzen zijn nog enorm hoog, en ik verwacht dat die in de komende maanden gestaag zal dalen.
Ja ben me net aan het oriënteren, schrik wel beetje van die prijzen.
Naja dan wacht ik inderdaad nog even, ga toch geen 40 games tegenlijk spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben0s
  • Registratie: November 2010
  • Nu online
BlaBla1973 schreef op vrijdag 20 juni 2025 @ 19:47:
[...]

Heb je een linkje van deze aanbieding?
Switch 2 + Mariokart voor €419. Let op is HK of JP variant.

1. Via cashbackxl naar aliexpres: €30 cashback.
2. Couponcode: NLSS75 €75 korting.
3. https://a.aliexpress.com/_EzQci5g

Totaal prijs is dan €419.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaBla1973
  • Laatst online: 13-09 17:20
Ruben0s schreef op zaterdag 21 juni 2025 @ 18:56:
[...]

Switch 2 + Mariokart voor €419. Let op is HK of JP variant.

1. Via cashbackxl naar aliexpres: €30 cashback.
2. Couponcode: NLSS75 €75 korting.
3. https://a.aliexpress.com/_EzQci5g

Totaal prijs is dan €419.
Bedankt voor de info, €75 korting is verlopen jammer genoeg.

Computer nr 486 denk ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben0s
  • Nu online
BlaBla1973 schreef op zaterdag 21 juni 2025 @ 19:04:
[...]

Bedankt voor de info, €75 korting is verlopen jammer genoeg.
Bij mij werkt de code nog steeds. Staat dat deze geldig is t/m 25 juni.

[ Voor 7% gewijzigd door Ruben0s op 21-06-2025 19:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JackAvery
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:50
Let op bij een Japanse import dat het de SKU is die andere talen dan het Japans ondersteunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 08:53
JackAvery schreef op zaterdag 21 juni 2025 @ 19:23:
Let op bij een Japanse import dat het de SKU is die andere talen dan het Japans ondersteunt.
Anders heb je een verdomd goed excuus om Japans te leren :p

Ben je wel even zoet mee. Misschien tegen het eind van de levensduur van de Switch 2 dat je dan voldoende Japans kunt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben0s
  • Nu online
Dit. Dan kan je hem retourneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.A.477
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 08:29
Hoe kun je dit controleren? Zit er een logica in de sku?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JackAvery
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:50
J.A.477 schreef op zaterdag 21 juni 2025 @ 21:40:
[...]

Hoe kun je dit controleren? Zit er een logica in de sku?
De doos zal in het Japans zijn en er zal "Japanese Language System" op staan.

Afbeeldingslocatie: https://s.pacn.ws/1/p/1bu/nintendo-switch-2-mario-kart-world-limited-edition-japan-only-861039.6.webp?v=su3hd0

Op de Japanse 'internationale' versie staat "Multi-language system". In principe wordt die ook enkel via de Japanse Nintendo store verkocht. Maar ik weet niet wat de SKU code is, of dat er een ander serial number is, etc. ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kurkentrekker
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Ik heb mijn bol.com bestelling in huis (mocht hem wel uit de papierbak vissen, daar heeft hij de hele middag in gelegen).

Nu krijg ik ook net een verzendbevestiging van Nintendo, dus wie weet heb ik er maandag twee! In dat geval gun ik hem aan een tweaker voor de kostprijs. Als hij nog komt, want de verzenddetails van de Nintendo store geven een of andere http request error in een obscuur tracking systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack Flushell
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-09 21:09
Kurkentrekker schreef op zaterdag 21 juni 2025 @ 22:33:
Ik heb mijn bol.com bestelling in huis (mocht hem wel uit de papierbak vissen, daar heeft hij de hele middag in gelegen).

Nu krijg ik ook net een verzendbevestiging van Nintendo, dus wie weet heb ik er maandag twee! In dat geval gun ik hem aan een tweaker voor de kostprijs. Als hij nog komt, want de verzenddetails van de Nintendo store geven een of andere http request error in een obscuur tracking systeem.
Ik hou me van harte aanbevolen!
Uiteraard betaal ik verzendkosten. (Of ik kom m halen als je een beetje in de buurt woont).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans1990
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Kurkentrekker schreef op zaterdag 21 juni 2025 @ 22:33:

Waarschijnlijk wel. Ik heb die van mij daar ook besteld en de eerste avond was die link ook kapot. Je zal zien dat vermoedelijk maandag of dinsdag opeens een tracking status te zien is zodra DHL o.i.d. een pakket heeft opgehaald.. Mijn bestelling kwam uit duitsland, heeft helaas wel dagje langer over moeten doen hun schatting, maar ruim binnen 4 werkdagen (was 2 werkdagen + 1 weekend dag).

Vanmiddag dus binnen gekregen en de eerste uurtjes in Mario Kart World zitten er op :) Speelt lekker weg! En voor mij.. ook tijd om te kijken welke backlog aan Switch games ik allemaal niet gemist heb :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slicey
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 09:29
Zaterdag bij Cdiscount besteld (switch 2 + mario kart bundel) verwachte levertijd is tussen 27/6 - 2/7. Hoop dat ik vandaag of morgen een verzend bevestiging ontvang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrax0508
  • Registratie: Januari 2012
  • Nu online
Hans1990 schreef op zaterdag 21 juni 2025 @ 23:44:
[...]

Waarschijnlijk wel. Ik heb die van mij daar ook besteld en de eerste avond was die link ook kapot. Je zal zien dat vermoedelijk maandag of dinsdag opeens een tracking status te zien is zodra DHL o.i.d. een pakket heeft opgehaald.. Mijn bestelling kwam uit duitsland, heeft helaas wel dagje langer over moeten doen hun schatting, maar ruim binnen 4 werkdagen (was 2 werkdagen + 1 weekend dag).

Vanmiddag dus binnen gekregen en de eerste uurtjes in Mario Kart World zitten er op :) Speelt lekker weg! En voor mij.. ook tijd om te kijken welke backlog aan Switch games ik allemaal niet gemist heb :+
De link is niet kapot. Nintendo maakt de labels alvast aan, dan duurt het nog even voordat de koerier het meeneemt en scant.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rachellejanssen
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 11-08 22:39
Dit meen je toch niet... vrijdag bij bol besteld toen het even kon, bezorging op maandag gezet omdat zaterdag niet lukte... vertraagd met geen datum bekend, vertraging in de inkoop. Ik durf te wedden dat ze er teveel hebben verkocht of nog van eerdere bestellingen iets moesten goed maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.A.477
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 08:29
rachellejanssen schreef op maandag 23 juni 2025 @ 08:14:
Dit meen je toch niet... vrijdag bij bol besteld toen het even kon, bezorging op maandag gezet omdat zaterdag niet lukte... vertraagd met geen datum bekend, vertraging in de inkoop. Ik durf te wedden dat ze er teveel hebben verkocht of nog van eerdere bestellingen iets moesten goed maken.
Heb precies hetzelfde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enthiric
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 10-07 21:56
Hier precies hetzelfde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack Flushell
Ik vond het al zo vreemd dat er opeens voorraad was bij 1 handelaar op bol.com, terwijl het ding verder letterlijk onverkrijgbaar is. Dit is gewoon een foutje geweest. Sneu voor de mensen die nu dachten één te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pstriker6
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 14-09 18:28
Amazon.nl heeft weer wat switch 2's zonder mariokart bundel op voorraad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FastPinguin
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 05-09 15:15
Jack Flushell schreef op maandag 23 juni 2025 @ 11:33:
Ik vond het al zo vreemd dat er opeens voorraad was bij 1 handelaar op bol.com, terwijl het ding verder letterlijk onverkrijgbaar is. Dit is gewoon een foutje geweest. Sneu voor de mensen die nu dachten één te krijgen.
Ze hadden blijkbaar toch wel iets aan voorraad binnen. Ik heb netjes zaterdag de Switch2 ontvangen van Bol. Misschien inderdaad te veel orders aangenomen dan. Erg blij mee dat ik blijkbaar op tijd besteld had. Ik vind Switch1 spellen ook veel soepeler draaien en fijner aan mijn ogen. Veel succes iedereen verder. Het is het waard. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09-09 12:49
Iets met haastige spoed is zelden goed 😬

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McRagefit
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 14-09 20:57
FastPinguin schreef op maandag 23 juni 2025 @ 13:28:
[...]

Ze hadden blijkbaar toch wel iets aan voorraad binnen. Ik heb netjes zaterdag de Switch2 ontvangen van Bol. Misschien inderdaad te veel orders aangenomen dan. Erg blij mee dat ik blijkbaar op tijd besteld had. Ik vind Switch1 spellen ook veel soepeler draaien en fijner aan mijn ogen. Veel succes iedereen verder. Het is het waard. :)
Mijne is ook gisteren geleverd. Zal dus wel iets misgelopen zijn, maar ze hadden wel degelijk voorraad!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DaanHybrix
  • Registratie: Maart 2025
  • Laatst online: 16-07 16:38
Het lijkt erop dat Nintendo Store weer een voorraad heeft, zowel alleen console als console met Mario Kart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rachellejanssen
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 11-08 22:39
DaanHybrix schreef op maandag 23 juni 2025 @ 14:19:
Het lijkt erop dat Nintendo Store weer een voorraad heeft, zowel alleen console als console met Mario Kart.
de bestelling bij bol geannuleerd en bij de nintendo store gekocht. Mijn voorkeur was coolblue (omdat hun de beste customer-care hebben wat betreft dure apparaten) maar nintendo zelf is mij ook prima :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09-09 12:49
rachellejanssen schreef op maandag 23 juni 2025 @ 14:29:
[...]

de bestelling bij bol geannuleerd en bij de nintendo store gekocht. Mijn voorkeur was coolblue (omdat hun de beste customer-care hebben wat betreft dure apparaten) maar nintendo zelf is mij ook prima :D
Gisteren de 2e switch 2 bij coolblue opgehaald in de winkel 😊🥳

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaanHybrix
rachellejanssen schreef op maandag 23 juni 2025 @ 14:29:
[...]

Net besteld bij Nintendo zelf?

Ik wel :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• b.o.n.s
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14-09 20:29
DaanHybrix schreef op maandag 23 juni 2025 @ 14:19:
Bedankt voor de headsup! got him! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slicey
Net verzendbevestiging gekregen van CDiscount! Lijkt nog steeds op eind deze week/begin volgende week! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-09 08:35
Ik ken twee mensen die vrijdag besteld hadden bij Bol.com en hem zaterdag geleverd hebben gehad, hij was praktisch van 11:54 uur met tussenpozen tot 04:58 uur 's nachts op voorraad (zie Budgetgaming). Ik denk dat er gewoon teveel orders zijn aangenomen op een gegeven moment. De tip is zorg dat je Bol Select hebt of daarna betaal meteen met CC, die worden eerder vrijgegeven voor inpakken en verzendlabel dan die met iDeal of cadeaubonnen betaald worden. Proces gaat sneller. ;)

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack Flushell
Nou ook via Nintendo besteld... het zal mij benieuwen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wiibe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-09 18:30
Ook besteld benieuwd of die er echt is binnen 1/2 dagen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaanHybrix
Hier idem dito. Als ik destijds op betalen klickte, kreeg ik de melding dat Bol mijn winkelwagen had gewijzigd en dat ik niet meer kon betalen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bobvanoijen
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13-09 21:14
Bedankt voor de updates! Echt tof van jullie!

Eerst bij Amazon, (dan maar) zonder Mario Kart besteld.
Nu bij Nintendo met Mario Kart! :-)
Amazon geannuleerd...

1000x dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kerngezond
  • Laatst online: 14-09 21:37
Ik krijg deze melding bij mijn bestelstatus. Ik heb rechtstreeks bij Nintendo besteld.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Lny8pV7Z_VAQ2MJQsIFgAguLUKI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uhNfHSx6S6MS1Lchw84ytqyb.jpg?f=fotoalbum_large

Wat maken jullie hiervan? Wat bedoelen ze met "client notification left"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enthiric
Zojuist ook maar bij bol geannuleerd en bij nintendo besteld. Inderdaad ook benieuwd of die binnen 1 a 2 dagen geleverd wordt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jurjen-89
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 24-08 14:39
Kerngezond schreef op maandag 23 juni 2025 @ 16:13:
Ik krijg deze melding bij mijn bestelstatus. Ik heb rechtstreeks bij Nintendo besteld.

[Afbeelding]

'A "client notification left" status in package tracking means the delivery attempt was unsuccessful, and a notice has been left at the delivery location for the recipient. This notice typically informs the recipient about the failed delivery attempt and provides instructions on how to arrange for redelivery or pick up the package.'

Blijkbaar heeft de bezorger aangegeven dat je niet thuis was. :-(

Is er een briefje (notification) achtergelaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09:53

RayNbow

Kirika <3

Kerngezond schreef op maandag 23 juni 2025 @ 16:13:

[Afbeelding]

Kun je op die pagina ook de tracking-code van DHL vinden? Krijg je meer informatie als je die code bijv. hier invult?

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-09 21:30
Yes op vooraad bij de Nintendo Store!! Meteen besteld, de versie zonder Mario Kart W (469,99), en bij bol.com de fysieke cartridge met de game op de cartridge zelf besteld voor 77,95 😀
Dus €547,94 voor Nintendo Switch 2 plus fysieke Mario Kart W. (ja 37 euro duurder uit, maar wel fysiek dus verkoopbaar.)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kerngezond
jurjen-89 schreef op maandag 23 juni 2025 @ 17:12:
[...]

'A "client notification left" status in package tracking means the delivery attempt was unsuccessful, and a notice has been left at the delivery location for the recipient. This notice typically informs the recipient about the failed delivery attempt and provides instructions on how to arrange for redelivery or pick up the package.'

Blijkbaar heeft de bezorger aangegeven dat je niet thuis was. :-(

Is er een briefje (notification) achtergelaten?
Dat kan technisch gezien kloppen want ik laat het pakketje normaliter op m'n werk bezorgen, en blijkbaar zijn ze na kantooruren gekomen. Maar zo'n briefje is niet achtergelaten nee. Ik weet toch vrij zeker dat de conciërge me wel geattendeerd had op een eventueel briefje.
RayNbow schreef op maandag 23 juni 2025 @ 17:18:
[...]

Kun je op die pagina ook de tracking-code van DHL vinden? Krijg je meer informatie als je die code bijv. hier invult?
Dit was inderdaad een link die wel werkt. Dank daarvoor, het pakketje was intussen bij een afhaalpunt bezorgd. Ik moest het blijkbaar ruiken want de link die ik op de tracker kon aanklikken verwees me naar de Duitse site van DHL waar vervolgens een foutmelding verscheen. Wat is DHL toch een prutsvervoerder.

Anyway, eind goed, al goed. Bedankt voor het meedenken! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kerngezond
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QAtZpJNVkulK-SyBNbur9VhqcGg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7aGQJ73m4gYmsiSfpDsDI83x.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Keys
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 07:27
Ook gekocht op de Nintendo store, kan niet wachten tot ik hem in huis heb! Ze lijken best wel een lading te hebben gehad, aan mijn direct omgeving zijn er heel wat verkocht en hier er in het topic ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PMast
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 09-09 19:42
Hier ongeveer hetzelfde. Alleen staat op Bol.com dat hij verzonden is, maar de bezorgdienst heeft hem nog niet ontvangen. Net nog met Bol.com gebeld en verteld dat meerdere mensen op Tweakers een soortgelijke situatie hebben, maar ze konden niet zien of hij nou daadwerkelijk is verzonden of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 00:27

Turfschipper

Hup NAC

Edit

Verkeerde topic

[ Voor 89% gewijzigd door Turfschipper op 24-06-2025 01:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ControlFreak
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 29-08 12:02
Slicey schreef op maandag 23 juni 2025 @ 08:01:
Zaterdag bij Cdiscount besteld (switch 2 + mario kart bundel) verwachte levertijd is tussen 27/6 - 2/7. Hoop dat ik vandaag of morgen een verzend bevestiging ontvang.
Ik afgelopen donderdag besteld bij CDiscount en gisteren binnen gekregen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slicey
ControlFreak schreef op dinsdag 24 juni 2025 @ 10:18:
[...]

Ik afgelopen donderdag besteld bij CDiscount en gisteren binnen gekregen!
Goed om te horen dat ie bij jou goed is aangekomen! Altijd spannend om te bestellen bij een buitenlandse webshop die je niet kent :P

Volgens mijn Track & Trace is ie vannacht uit Terrasson vertrokken, nog wel zuid frankrijk

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 07:56

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Jumpman schreef op maandag 23 juni 2025 @ 15:36:
[...]

Ik ken twee mensen die vrijdag besteld hadden bij Bol.com en hem zaterdag geleverd hebben gehad, hij was praktisch van 11:54 uur met tussenpozen tot 04:58 uur 's nachts op voorraad (zie Budgetgaming). Ik denk dat er gewoon teveel orders zijn aangenomen op een gegeven moment. De tip is zorg dat je Bol Select hebt of daarna betaal meteen met CC, die worden eerder vrijgegeven voor inpakken en verzendlabel dan die met iDeal of cadeaubonnen betaald worden. Proces gaat sneller. ;)
Vrijdag idd rond 12:00 besteld. Mail om 12:05 met daarin Bedankt voor je bestelling. Zaterdag om 13:25 werd de Switch geleverd. En gewoon met iDeal betaald.

Doos van Bol.com staat hier gewoon op de werkkamer nog ingepakt. Junior gaat die overmorgen voor zijn verjaardag krijgen en is er al een keer of 5 langsgelopen hier :D Heeft niks in de gaten.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geenwaarde
  • Registratie: Juni 2025
  • Laatst online: 29-06 22:22
Vanochtend in eerste instantie bij Intertoys gevraagd en er zou 1 Nintendo Switch 2 geleverd gaan worden, alleen was niet bekend hoe laat. Nadat ik mijn rondje gedaan had, nog even gevraagd of de vracht inmiddels aangekomen was. Dat was het. De vracht moest nog worden uitgepakt, maar de medewerker kon wel zoeken naar mijn Switch. Ik had de keuze uit de bundel met Mario Kart en de gewone, ik ben voor de laatste variant gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riclamin
  • Registratie: Oktober 2023
  • Laatst online: 04-07 01:39
Gister ook besteld bij Nintendo, maar als ik op de "bestelling volgen" knop druk dan krijg ik een http error 😭

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ns-KUII2uDuxQu5hY3qoAyOxqB4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/IqBlxtcYaMcPQh9ovIUtxzYp.png?f=fotoalbum_large

Wordt dan geleid naar de volgende site: https://tracking.arvato-scm.net/ Iemand ervaring?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09:53

RayNbow

Kirika <3

Riclamin schreef op dinsdag 24 juni 2025 @ 11:39:
Gister ook besteld bij Nintendo, maar als ik op de "bestelling volgen" knop druk dan krijg ik een http error 😭

[Afbeelding]

Wordt dan geleid naar de volgende site: https://tracking.arvato-scm.net/ Iemand ervaring?
Dan is de zending alleen nog aangemeld, maar bijv. nog niet bekend bij DHL.de. Meestal duurt het een dag voordat er meer info beschikbaar is en dan zul je ook een track&trace-code zien. Die code kun je dan ook op de vele sites van DHL invullen.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jabberwock
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-09 09:44

jabberwock

XBL:Jabberwocks

Ik krijg nu de melding op de Nintendo store dat er artikelen van de bundel op nabestellingen staan en de totale verzending pas wordt verstuurd als er weer voorraad is. Was dat bij de personen die gisteren hebben besteld ook het geval?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.o.n.s
jabberwock schreef op dinsdag 24 juni 2025 @ 13:25:
Ik krijg nu de melding op de Nintendo store dat er artikelen van de bundel op nabestellingen staan en de totale verzending pas wordt verstuurd als er weer voorraad is. Was dat bij de personen die gisteren hebben besteld ook het geval?
Hier staat status: voltooid :) Dus ik wacht tot de t&t link live komt, ik verwacht/hoop ergens vandaag of vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jabberwock

jabberwock

b.o.n.s schreef op dinsdag 24 juni 2025 @ 13:53:
[...]

Hier staat status: voltooid :) Dus ik wacht tot de t&t link live komt, ik verwacht/hoop ergens vandaag of vanavond.
En wanneer heb je precies besteld dan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wiibe
RayNbow schreef op dinsdag 24 juni 2025 @ 11:45:
[...]

Dan is de zending alleen nog aangemeld, maar bijv. nog niet bekend bij DHL.de. Meestal duurt het een dag voordat er meer info beschikbaar is en dan zul je ook een track&trace-code zien. Die code kun je dan ook op de vele sites van DHL invullen.
Klopt als een bus, de JSON response geeft deze melding: No sending found for the SendingId:<SENDINGID> and Waybill:.

Waarom ze niet een mooiere foutmelding geven is mij een vraag maar ok.
Bij mij staat de bestelling ook op voltooid en heb ook de zelfde foutmelding als @Riclamin

Ik heb de switch gisteren rond 16:00 besteld.

[ Voor 36% gewijzigd door Wiibe op 24-06-2025 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaanHybrix
Vermoedelijk had Nintendo een grote voorraad met Switch 2 met Mario Kart.

Hij is niet meer leverbaar bij Nintendo Shop, alleen de console zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jabberwock

jabberwock

DaanHybrix schreef op dinsdag 24 juni 2025 @ 14:32:
Vermoedelijk had Nintendo een grote voorraad met Switch 2 met Mario Kart.

Hij is niet meer leverbaar bij Nintendo Shop, alleen de console zelf.
Damn.. dan had ik hem net gewoon moeten doordrukken. Toen had ik hem nog in mijn winkelwagen staan. Nu is hij inderdaad niet meer leverbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.o.n.s
jabberwock schreef op dinsdag 24 juni 2025 @ 14:11:
[...]

En wanneer heb je precies besteld dan?
Op 23 juni om 14:40. Status is hier zojuist veranderd.
Kreeg een mail dat de bestelling is verzonden. De verzendlink is nog steeds 'blanco'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaanHybrix
Hier ook een mail gehad met het bericht dat ie verzonden is.

Ik ben wel benieuwd vanuit welke plaats hij verzonden wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullie

Soullie

Planeshift

DaanHybrix schreef op dinsdag 24 juni 2025 @ 15:07:
Hier ook een mail gehad met het bericht dat ie verzonden is.

Ik ben wel benieuwd vanuit welke plaats hij verzonden wordt.
Bij mij kwam hij uit Duitsland ergens

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kurkentrekker
  • Niet online
Ik heb de mijne bij Nintendo besteld (de ‘kale’ switch 2) vorige week dinsdag, en ze gaan hem morgen komen brengen volgens DHL. Natuurlijk duurde mij dat te lang, dus afgelopen vrijdag ook bij bol besteld en direct zaterdag geleverd. Morgen heb ik er dus twee, dus als iemand hem in het midden van het land wil komen halen voor de kostprijs dan kan dat. Ik vind het niet zo prettig om hem weer retour te moeten zenden (ook niet echt duurzaam).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuur75
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 23:13
Hier ook gisteren besteld, komt uit Polen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 12-09 14:55
Zou niet de eerste keer zijn bij bol met de switch 2 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 20:43
Nou, na 14 dagen onderzoek door GLS is de kogel eindelijk door de kerk: mijn Switch2 pre-order van Toychamp is nu officieel verloren en ik krijg m’n geld terug. Eerder kon/mocht niet, want het onderzoek liep nog. :(

Heb net maar een nieuwe Switch2 zonder game bij Nintendo besteld, waarbij ik de meerkosten voor de losse MKW game maar voor lief moet nemen. Nu maar hopen dat deze wel geleverd wordt (bij het afrekenen zag ik een melding dat er mogelijk geen voorraad is). Fingers crossed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-09 21:30
Bij mij had de bezorger vorige week een pakket van mij in een hele andere straat afgegeven. Het was iemand waar hij een pakket moet bezorgen, die was thuis en gaf hem mijn pakket ook. Maar hij is niet teruggereden naar mijn huis om een briefje in de brievenbus te doen.
Na onderzoek van GLS kwamen ze erachter waar mijn pakket was. Gelukkig was het een eerlijke man en gaf mij mijn pakket gewoon.

Maar een Switch 2 zonder MKW is niet zo'n slechte deal vind ik. Ik heb het expres zonder MKW gekocht, omdat ik waarde hecht aan een fysieke cart met de hele game erop. Digitaal voelt niet van mijzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riclamin
Ik heb gister om 14.52 besteld. Status bij mij is inmiddels aangepast naar verzonden en de tracker werkt! Verwachte levering is morgen, maar staan verder nog geen details bij, dus wacht het nog maar af of het daadwerkelijk morgen wordt 🤞

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantsjie
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10-09 22:29
Voor de mensen die de Switch 2 besteld hebben, hebben jullie ook een screen protector voor Switch 2 besteld?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• RTBravo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-09 19:00

RTBravo

Verkopen jullie ook jojn?

Kurkentrekker schreef op dinsdag 24 juni 2025 @ 16:44:
... Ik vind het niet zo prettig om hem weer retour te moeten zenden (ook niet echt duurzaam).
Lol je hebt zelf 2 switches besteld omdat je niet kon wachten en dan kom je daarna aanzetten met "duurzaam" 🤣

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lashrom
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-09 23:35
Daantsjie schreef op dinsdag 24 juni 2025 @ 23:00:
Voor de mensen die de Switch 2 besteld hebben, hebben jullie ook een screen protector voor Switch 2 besteld?
Uiteraard en het hoeft echt niet een dure te zijn. Op Amazon had ik van Ivoler (3 pack) aangeschaft voor 8 euries. Zonder moeite erop gezet, geen belletjes niks en het lijkt alsof er niks op zit. Van dit merk had ik trouwens ook voor mijn Oled gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurkentrekker
  • Niet online
RTBravo schreef op dinsdag 24 juni 2025 @ 23:05:
[...]

Lol je hebt zelf 2 switches besteld omdat je niet kon wachten en dan kom je daarna aanzetten met "duurzaam" 🤣
Dat ding was hoe dan ook ergens heen verstuurd, dus wat is dan nu de beste keuze? Lokaal doorverkopen of terug naar Duitsland en dan weer naar een andere klant in NL? Zeg het maar.

En je mag me gerust hypocriet noemen. Maar zie het ook positief: doordat ik die switch een week eerder in bezit had heb ik m’n vrije dagen niet hoeven vullen met co2 verslindende uitjes maar kon ik gewoon ouderwets op de bank hangen en Zelda spelen. Van m’n zelf opgewekte stroom ook nog 😇.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrazY1985
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12-09 21:56
Gisteren besteld bij Nintendo (Mario Kart Bundle) omstreeks 9:45 uur.

Inmiddels werkt de track & trace. Pakket komt uit Polen en de levering wordt morgen verwacht.

PC gamer | AMD Ryzen 7800X3D | AMD Radeon 7900 GRE | Apple IPhone 15 Pro

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jabberwock

jabberwock

De bundel is weer te bestellen bij Nintendo! Zojuist 1 besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaanHybrix
Tuur75 schreef op dinsdag 24 juni 2025 @ 17:16:
Hier ook gisteren besteld, komt uit Polen.
Ik krijg ook een pakketje uit Polen.
Heb je daarover een Whatsapp berichtje gehad?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 2Keys
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 07:27
DaanHybrix schreef op woensdag 25 juni 2025 @ 09:04:
[...]

Niet OP, maar in zelfde positie, kreeg vanochtend van dlh een appje dat het morgen wss word geleverd en dat een handtekening vereist is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Riclamin
Ook ik heb een whatsappje van DHL gekregen dat het morgen wordt en handtekening vereist is

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wiibe
DaanHybrix schreef op woensdag 25 juni 2025 @ 09:04:
[...]

Ik kreeg een melding van de DHL express app (is weer anders dan de DHL app)

Pakketje komt idd uit polen en wordt morgen einde dag verwacht aldus de app.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Targeter
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-09 14:06
Ik heb vorige week de MK bundel bij MediaMarkt gekocht, en ik voel me vies want ik heb die accessoire-bundel door m'n strot geduwd gekregen. Maar dat ding staat wel gewoon los op de bon. Heeft iemand al geprobeerd dat ding los terug te brengen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Locolau
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 14-09 10:29
Targeter schreef op woensdag 25 juni 2025 @ 09:54:
Ik heb vorige week de MK bundel bij MediaMarkt gekocht, en ik voel me vies want ik heb die accessoire-bundel door m'n strot geduwd gekregen. Maar dat ding staat wel gewoon los op de bon. Heeft iemand al geprobeerd dat ding los terug te brengen?
Zeker een interessante casus om in je recht te staan als consument. Benieuwd wat de autoriteiten zeggen over 1) dit soort 'verplichte' bundels, en 2) wanneer los op de bon en daarna weigeren te retourneren.

Je kunt je erin inlezen en voorbereid in gesprek gaan met de klantenservice daar, erg benieuwd! Houd ons op de hoogte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anothergenius
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 12-09 20:59
Wacht! Bestellen mensen het ook via AlieExpress?
Ik heb dat ooit eens geprobeerd met de release van de 4080 en kreeg toen een douchekop opgestuurd..... |:(

Ik blijf sceptisch met "dure" bestellingen via AliExpress, maar als mensen wel hun levering hebben gekregen wil ik het ook wel een gok wagen!

Ik ben al een paar keer de bekende winkels zoals Mediamarkt en dergelijke fysiek binnengelopen en greep net de hele tijd mis. Als dit deze week nog het geval is zal ik mij ook gaan richten op AlieExpress en daar een poging wagen, zie dat de levering ook niet lang op zich laten wachten! Nu bestellen is tussen 1-2 juli in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jabberwock

jabberwock

anothergenius schreef op woensdag 25 juni 2025 @ 11:46:
Ik heb dat ooit eens geprobeerd met de release van de 4080 en kreeg toen een douchekop opgestuurd..... |:(

Ik blijf sceptisch met "dure" bestellingen via AliExpress, maar als mensen wel hun levering hebben gekregen wil ik het ook wel een gok wagen!

Ik ben al een paar keer de bekende winkels zoals Mediamarkt en dergelijke fysiek binnengelopen en greep net de hele tijd mis. Als dit deze week nog het geval is zal ik mij ook gaan richten op AlieExpress en daar een poging wagen, zie dat de levering ook niet lang op zich laten wachten! Nu bestellen is tussen 1-2 juli in huis.
Hou er rekening mee dat er nog inklaringskosten bovenop komen! En..ik zou eerlijk gezegd de gok niet durven wagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martin_v_z
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09 21:57
anothergenius schreef op woensdag 25 juni 2025 @ 11:46:

Gezien Nedgames preorders aannam voor levering op de 27e, vermoed ik dat er vandaag of morgen nieuwe leveringen zullen plaatsvinden. Check dus vooral of er opeens bij de grote webshops voorraad is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynix
  • Registratie: Februari 2025
  • Laatst online: 09:52
Maatje van me heeft zijn Switch binnen via Nintendo. Zat geen bescherming in de doos zelf en helaas ziet de doos er heel slecht uit. Switch zelf helaas ook hartstikke kapot.

Hoop dat jullie meer geluk hebben!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jumpman
Amazon.de heeft voorraad, beide varianten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anothergenius
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 12-09 20:59
jabberwock schreef op woensdag 25 juni 2025 @ 12:16:
[...]

Hou er rekening mee dat er nog inklaringskosten bovenop komen! En..ik zou eerlijk gezegd de gok niet durven wagen.
Dat is niet meer alles zit in 1 prijs als het goed is?
martin_v_z schreef op woensdag 25 juni 2025 @ 13:03:
[...]

Gezien Nedgames preorders aannam voor levering op de 27e, vermoed ik dat er vandaag of morgen nieuwe leveringen zullen plaatsvinden. Check dus vooral of er opeens bij de grote webshops voorraad is.
Ik ben voorzien, ik heb net stad en land afgereisd en ben geslaagd! Net voor sluitingstijd nog 1 kunnen bemachtigen via ToyChamp!

Voor de mensen die nog zoeken bekijk de website van ToyChamp even ik zag nog bij een x aantal vestigingen voorraad! Van alleen de console los en ook de set met Mario erbij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08:56
Als bol voorraad krijgt mag iemand mij wel taggen.
Ik probeer het zelf ook in de gaten houden.

Edit

https://www.bol.com/nl/nl...l-zwart/9300000228511188/

Helaas krijg ik hem niet in mijn winkelmandje.
Iemand anders wel kunnen bestellen?

[ Voor 50% gewijzigd door Aggressor op 25-06-2025 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lazerus
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 03-08 22:51
Onlangs is mijn pre-order bij Mediamarkt zonder opgaaf van reden of verdere communicatie geannuleerd. Was al vertraagd en ze waren eerdere leverdatum niet nagekomen.

Dat was de laatste keer Mediamarkt voor mij. Wat een klantonvriendelijk bedrijf is dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
  • Laatst online: 02-08 07:38
Mijn bestelling bij bol.com van afgelopen vrijdag is helaas zoekgeraakt :'(.
Bol pakt het gelukkig wel goed op en gaat terugbetalen. Houd me graag aanbevolen voor voorraadupdates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.o.n.s
De levering vanuit nintendo is binnen, besteld op 23 juni :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enthiric
Hier zojuist ook de levering van nintendo binnen gekregen. Uiteindelijk wel 3 dagen geduurt ipv de 1-2 die werd aagegeven

[ Voor 7% gewijzigd door Enthiric op 26-06-2025 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23:06
b.o.n.s schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 12:05:
De levering vanuit nintendo is binnen, besteld op 23 juni :)
Ik heb hem eergisteren ook nog kunnen bestellen bij Nintendo. Zag kort daarna dat die alweer uitverkocht was. Was een beetje verbaasd dat het kon want was er niet zo mee bezig om er eentje te bemachtigen. Hopelijk komt die morgen voor het weekend binnen. Ik heb nog geen verzendbevestiging van Nintendo ontvangen.

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centurius
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 28-08 02:41
Zojuist kunnen bestellen op Amazon DE voor 469, verwachtte levering zaterdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.o.n.s
Daniel. schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 12:11:
[...]

Ik heb hem eergisteren ook nog kunnen bestellen bij Nintendo. Zag kort daarna dat die alweer uitverkocht was. Was een beetje verbaasd dat het kon want was er niet zo mee bezig om er eentje te bemachtigen. Hopelijk komt die morgen voor het weekend binnen. Ik heb nog geen verzendbevestiging van Nintendo ontvangen.
Ah nice! De levering duurde wel een dag langer t.o.v. de 1-2 dagen die genoemd werden. Ik hoop het voor je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiibe
Inmiddels is mijn bestelling vanuit Nintendo ook binnen 🥳 23 juni besteld.

De bezorger heeft zelfs even op mij gewacht aangezien ik net in het centrum was. En het eigenlijk einde dag zou komen! Hulde aan de DHL bezorger.

[ Voor 49% gewijzigd door Wiibe op 26-06-2025 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slicey
Switch 2 bundel wordt vandaag bezorgd bij pakket punt! Duurde wel even maar hoefde niet te wachten tot ie weer op voorraad was en scheelt toch weer 10 euro (CDiscount - zaterdag besteld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Jumpman schreef op woensdag 25 juni 2025 @ 19:09:
Amazon.de heeft voorraad, beide varianten.
Wederom weer voorraad daar.

Alleen Nederland blijft wat achter (met name Bol en Coolblue, waar geen verplichte bundels te koop zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pasteis
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12-09 21:37
Iemand een idee hoe de voorraden in winkels zijn? Bijv. Intertoys?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arjay
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-09 10:26
Pasteis schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 14:27:
Iemand een idee hoe de voorraden in winkels zijn? Bijv. Intertoys?
Vanmorgen een filiaal in Den Haag gebeld, die gaven aan dat geen van de filialen in Den Haag voorraad hebben. Kan voor andere regio’s natuurlijk anders zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CuBras
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 14-09 20:58
Mijn vrouw gaf op 23 juni terloops aan dat ze de Switch 2 wel leuk zou vinden. Even gekeken via de Nintendo store. Daar stond de SW2 + MK World in voorraad, besteld en gisteren in huis.

Heb ik dan zoveel mazzel gehad als ik de comments zo lees of mis ik iets?

[ Voor 25% gewijzigd door CuBras op 26-06-2025 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noresponse
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 11-09 00:48
Er zijn online nog genoeg te krijgen via coolblue of amazon.de etc. Je moet even verder zoeken en helaas laat ik deze switch 2 even aan mij voorbij gaan. we houden de oled lekker aan, want ze spelen hier beide alleen maar mobiel en ze vonden iets meer dan twee uur wel matig.

Dus wij wachten op de switch 2 met dubbele batterij capaciteit
Pagina: 1 ... 57 ... 60 Laatste

Let op:
Vragen of iemand weet of er nog een plek is met voorraad is niet de bedoeling. Het topic wordt er niet leesbaarder op met steeds dezelfde vraag.

Heb je iets besteld en wil je het weer kwijt, plaats het in V&A en niet in dit topic. Ook het pluggen van je advertentie is op het forum verboden, reclame hoort hier niet thuis. Het vragen naar codes etc valt hier ook onder.

Ook hier hoeft de discussie en het geklaag over scalpers niet te worden gevoerd, laat dit achterwege.

Ervaringen met de Switch 2 worden besproken in dit topic: [Nintendo Switch 2] Algemene ervaring topic - Deel 1