Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MainframeX
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 12:42
Noresponse schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 16:09:
Er zijn online nog genoeg te krijgen via coolblue of amazon.de etc. Je moet even verder zoeken en helaas laat ik deze switch 2 even aan mij voorbij gaan. we houden de oled lekker aan, want ze spelen hier beide alleen maar mobiel en ze vonden iets meer dan twee uur wel matig.

Dus wij wachten op de switch 2 met dubbele batterij capaciteit
Ik weet niet hoe je erbij komt dat ze online zat te verkrijgen zijn, want ze zijn echt overal rondom uitverkocht hoor. Links en rechts komt er wel wat voorraad bij en je moet geluk hebben. Het is niet alsof je nu ineens kan bedenken dat je er een wilt en het gelijk kan bestellen.

Idempotent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MainframeX
Ik heb zelf gisteren nog bij de My Nintendo store een Switch 2 door de checkout kunnen drukken, ik kreeg alleen al wel bericht dat m'n bestelling op backorder is nu. Nu maar afwachten wanneer deze erdoor komt.

Idempotent.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jabberwock
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-09 09:44

jabberwock

XBL:Jabberwocks

MainframeX schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 17:20:
Ik heb zelf gisteren nog bij de My Nintendo store een Switch 2 door de checkout kunnen drukken, ik kreeg alleen al wel bericht dat m'n bestelling op backorder is nu. Nu maar afwachten wanneer deze erdoor komt.
Ik ook. Zelfde melding over backorder. Tot dusver geen verandering in status. Staat nog steeds op "verwerken"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pasteis
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12-09 21:37
Arjay schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 14:34:
[...]

Vanmorgen een filiaal in Den Haag gebeld, die gaven aan dat geen van de filialen in Den Haag voorraad hebben. Kan voor andere regio’s natuurlijk anders zijn.
Toevallig woon ik daar in de buurt! Dus dank voor het delen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baba420
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13:09
jabberwock schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 17:44:
[...]

Ik ook. Zelfde melding over backorder. Tot dusver geen verandering in status. Staat nog steeds op "verwerken"
Hier via Nintendo zelf de bestelling geplaatst op 24 juni. Staat nog steeds op verwerken. Denk dat de kans groot is dat ik het volgende week pas binnen krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anothergenius
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 11:49
Noresponse schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 16:09:
Er zijn online nog genoeg te krijgen via coolblue of amazon.de etc. Je moet even verder zoeken en helaas laat ik deze switch 2 even aan mij voorbij gaan. we houden de oled lekker aan, want ze spelen hier beide alleen maar mobiel en ze vonden iets meer dan twee uur wel matig.

Dus wij wachten op de switch 2 met dubbele batterij capaciteit
Coolblue heeft al een tijdje niks meer, ben al een x aantal dagen daar het snipen maar steeds geen voorraad.

Toevallig dat ik gister Toychamp belde en ze er 2 hadden binnen gekregen. Ik zie nu dat ze weer uitverkocht zijn daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marketmedia
  • Registratie: Juni 2025
  • Laatst online: 27-06 01:54
Mediamarkt Arnhem zijn er weer 6 op voorraad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anodibu
  • Registratie: Februari 2023
  • Niet online
baba420 schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 19:00:
[...]

Hier via Nintendo zelf de bestelling geplaatst op 24 juni. Staat nog steeds op verwerken. Denk dat de kans groot is dat ik het volgende week pas binnen krijg.
Ik heb vorige week dinsdag bij Nintendo besteld en is deze dinsdag geleverd geweest. Is wel België waar het nog overgedragen werd aan Bpost. Denk dat in Nederland DHL zelf levert en het iets sneller gaat.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12:18

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

CuBras schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 14:41:
Mijn vrouw gaf op 23 juni terloops aan dat ze de Switch 2 wel leuk zou vinden. Even gekeken via de Nintendo store. Daar stond de SW2 + MK World in voorraad, besteld en gisteren in huis.

Heb ik dan zoveel mazzel gehad als ik de comments zo lees of mis ik iets?
Je leest hier natuurlijk ook veel verhalen als het alleen mis gaat. Om wat "tegen gas" te geven aan de negatieve verhalen: vorige week vrijdag om 12:00 bij Bol.com besteld. Zaterdag om 13:15 uur in huis.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Britske
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14-09 18:13
MainframeX schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 17:18:
[...]

Ik weet niet hoe je erbij komt dat ze online zat te verkrijgen zijn, want ze zijn echt overal rondom uitverkocht hoor. Links en rechts komt er wel wat voorraad bij en je moet geluk hebben. Het is niet alsof je nu ineens kan bedenken dat je er een wilt en het gelijk kan bestellen.
Als de status klopt, dan is ie bij cdiscount gewoon te bestellen. Leverdatum staat dan op volgende week, dat wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gethijsem
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 14-09 08:59
Arjay schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 14:34:
[...]

Vanmorgen een filiaal in Den Haag gebeld, die gaven aan dat geen van de filialen in Den Haag voorraad hebben. Kan voor andere regio’s natuurlijk anders zijn.
Grote Marktstraat heeft er nu een paar liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slicey
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 12:52
Helaas is ie nog niet binnen :/ Volgens de bezorgdienst (Mondial Relay) is ie al sinds gisterochtend onderweg naar het afhaalpunt vanuit het distributiecentrum in Nederland. Ben beetje anxious aangezien dat niet meer dan 24 uur hoort te duren en de track & trace is sinds die melding niet geupdate..

Ik hoop dat ie vandaag nog binnenkomt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gethijsem
Targeter schreef op woensdag 25 juni 2025 @ 09:54:
Ik heb vorige week de MK bundel bij MediaMarkt gekocht, en ik voel me vies want ik heb die accessoire-bundel door m'n strot geduwd gekregen. Maar dat ding staat wel gewoon los op de bon. Heeft iemand al geprobeerd dat ding los terug te brengen?
#MeToo. Wij zagen ‘m vanmorgen eindelijk eens liggen hier in Den Haag maar inderdaad in zo’n bundel. Daarom even over getwijfeld en ondertussen lekker ergens gaan lunchen voor hetzelfde bedrag als die meerprijs. Ik heb nu zo vaak misgegrepen bij de Intertoys in de buurt en winkels elders dat ik die dat dure extra’s maar voor lief heb genomen. Die paar tientjes overleven we wel.

De verkoopster vertelde mij dat zonder die dure schermbeschermer geen optie was omdat die reeds is aangebracht. Dat moet ik morgen nog even controleren als de doos geopend wordt..

‘Mijn’ eerste console van deze eeuw, nu vooral benieuwd naar de reactie van onze kleine man (6), die eigenlijk een Beyblade-bak verwacht O-) .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anothergenius
Gethijsem schreef op vrijdag 27 juni 2025 @ 15:43:
[...]

#MeToo. Wij zagen ‘m vanmorgen eindelijk eens liggen hier in Den Haag maar inderdaad in zo’n bundel. Daarom even over getwijfeld en ondertussen lekker ergens gaan lunchen voor hetzelfde bedrag als die meerprijs. Ik heb nu zo vaak misgegrepen bij de Intertoys in de buurt en winkels elders dat ik die dat dure extra’s maar voor lief heb genomen. Die paar tientjes overleven we wel.

De verkoopster vertelde mij dat zonder die dure schermbeschermer geen optie was omdat die reeds is aangebracht. Dat moet ik morgen nog even controleren als de doos geopend wordt..

‘Mijn’ eerste console van deze eeuw, nu vooral benieuwd naar de reactie van onze kleine man (6), die eigenlijk een Beyblade-bak verwacht O-) .
Heel eerlijk, geef mij die "Beyblade bak" maar! Nostalgie en ik ga meteen weer terug denken dat ik vroeger in de wijk midden op straat met de hele buurt na schooltijd tot aan het avond eten de tijd wel mee vol kreeg! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gethijsem
anothergenius schreef op vrijdag 27 juni 2025 @ 16:21:
[...]

Heel eerlijk, geef mij die "Beyblade bak" maar! Nostalgie en ik ga meteen weer terug denken dat ik vroeger in de wijk midden op straat met de hele buurt na schooltijd tot aan het avond eten de tijd wel mee vol kreeg! d:)b
De mijne is nog net wat jong om na schooltijd tot aan het avondeten buiten rond te hangen met de schoffies hier op straat he ;-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronalnilson
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 31-07 13:33
Stond hier in de buurt te koop de gewone Nintendo Switch 2. Zonder Mario Kart. Bundel Mario was al weg ...

Getwijfeld om te kopen maar 90 € voor Mario Kart is echt wel prijzig die games....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ronalnilson schreef op vrijdag 27 juni 2025 @ 18:41:
Stond hier in de buurt te koop de gewone Nintendo Switch 2. Zonder Mario Kart. Bundel Mario was al weg ...

Getwijfeld om te kopen maar 90 € voor Mario Kart is echt wel prijzig die games....
Natuurlijk is de bundel een stuk goedkoper (Mario Kart World voor 40 euro), maar Mario Kart World is vrijwel overal 10 euro goedkoper. Alleen de My Nintendo Store vraagt 90 euro voor de game.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ronalnilson
L23 schreef op vrijdag 27 juni 2025 @ 18:57:
[...]

Natuurlijk is de bundel een stuk goedkoper (Mario Kart World voor 40 euro), maar Mario Kart World is vrijwel overal 10 euro goedkoper. Alleen de My Nintendo Store vraagt 90 euro voor de game.
Lap net ook gekeken en klopt zelfs goedkoper dan 70€ gevonden.... Had op de eShop gekeken

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Statz87
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 02:48
anothergenius schreef op woensdag 25 juni 2025 @ 11:46:
Wacht! Bestellen mensen het ook via AlieExpress?
Ik heb dat ooit eens geprobeerd met de release van de 4080 en kreeg toen een douchekop opgestuurd..... |:(

Ik blijf sceptisch met "dure" bestellingen via AliExpress, maar als mensen wel hun levering hebben gekregen wil ik het ook wel een gok wagen!

Ik ben al een paar keer de bekende winkels zoals Mediamarkt en dergelijke fysiek binnengelopen en greep net de hele tijd mis. Als dit deze week nog het geval is zal ik mij ook gaan richten op AlieExpress en daar een poging wagen, zie dat de levering ook niet lang op zich laten wachten! Nu bestellen is tussen 1-2 juli in huis.
Ja hoor! 434 euro voor de Mario kart bundel. Gister binnen gekregen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nVX-L6nK4CZt5kviChZrNS7LJ04=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kNekwlulG93YEHSLN9kuX2Kh.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronalnilson
Statz87 schreef op vrijdag 27 juni 2025 @ 21:02:
[...]

[Afbeelding]
Is dit geen Japanse versie?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MainframeX
Britske schreef op vrijdag 27 juni 2025 @ 11:24:
[...]

Als de status klopt, dan is ie bij cdiscount gewoon te bestellen. Leverdatum staat dan op volgende week, dat wel.
Franse winkel. De nood is bij mij nou ook weer niet zo hoog dat ik met buitenlandse winkels ga zitten klooien. Ik wacht m’n kans wel af in Nederland.

Idempotent.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Napsju
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12:00
ronalnilson schreef op vrijdag 27 juni 2025 @ 23:57:
[...]

Is dit geen Japanse versie?
HK versie.

Lekker!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
MainframeX schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 00:12:
[...]

Franse winkel. De nood is bij mij nou ook weer niet zo hoog dat ik met buitenlandse winkels ga zitten klooien. Ik wacht m’n kans wel af in Nederland.
Franse winkel is niks mis mee..volgrns mij dezelfde doos als hier in NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anothergenius
Statz87 schreef op vrijdag 27 juni 2025 @ 21:02:
[...]

[Afbeelding]
Dat is een mooie deal ja! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MainframeX
Aggressor schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 00:31:
[...]

Franse winkel is niks mis mee..volgrns mij dezelfde doos als hiet in NL.
Het zal vast wel goed komen en iedereen moet het gewoon zelf weten natuurlijk. Als het op aftersales aan komt heb ik echter liever niet te maken met een partij dat hoofdzakelijk een andere thuismarkt heeft.

Idempotent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09:12

Ryan1981

Je ne sais pas

Wanneer komt de switch 2 dock set in de winkel? Tot nu toe alleen nog maar op de officiele website gezien!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online

RayNbow

Kirika <3

Ryan1981 schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 08:01:
Wanneer komt de switch 2 dock set in de winkel? Tot nu toe alleen nog maar op de officiele website gezien!
Een 2e dock is zo redelijk niche dat gewone winkels daar geen schapruimte voor gaan opofferen.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JackAvery
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11:05
Ryan1981 schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 08:01:
Deze was voor de originele Switch ook niet altijd zo gemakkelijk te vinden in de winkel. Ik verwacht eigenlijk dat dit niet anders zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09:12

Ryan1981

Je ne sais pas

OK, zojuist maar besteld via de nintendo website. Wat een prijs wel hoor :O. Ik heb 1 slaapkamer met een 4K projector die een 150 inch beeld op de muur projecteerd, maar wil hem ook graag in de woonamer op mijn oled kunnen gebruiken voor als neefjes/nichtjes enzo langskomen.

Totale prijskaartje nu is:
509 voor MK versie
89,99 voor pro 2 controller
74,99 voor botw fysieke versie
109,99 voor 2e dock set
783.97

En dan wil ik nog graag een goede screen protector en wellicht een 2e set joycons voor als we met z'n 4ren zijn.

Begind wel een beetje extreem te worden, maar verder wel tevreden over de upgrade t.o.v. mijn WII, switch 1 vond ik de moeite niet waard. Stiekem hoop ik dat ze ook nog media streaming gaan krijgen zoals de nvidia shield, maar verwacht het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baba420
  • Laatst online: 13:09
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3FKwEM9lDEwmNXODlZh4-Mj1yoU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/veD39qgUCQNh8pRncUYtQ9q8.jpg?f=fotoalbum_large

Zou het kunnen dat er een probleem is met Paypal waardoor mijn bestelling van 24e nog steeds op status “Verwerken” staat op de Nintendo Store website?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MainframeX
@baba420 Het staat wel in de tekst. Je bestelling is gewoon nog niet afgerond door Nintendo. Ik heb hetzelfde bij de Nintendo shop. We zullen denk ik gewoon even geduld moeten hebben.

Idempotent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 00:27

Turfschipper

Hup NAC

Waar kan je zien/volgen wanneer er nieuwe voorraad is? Bv bij mediamarkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
ik wacht ook op nieuwe voorraad @ bol... hopelijk snell
Wat is het verschil tussen deze 2 kaarten?

https://tweakers.net/pricewatch/compare/2196224;2196222/

Beiden op voorraad... bij bol is de schrijfsnelheid van 1 sneller?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Aggressor schreef op zondag 29 juni 2025 @ 09:48:
ik wacht ook op nieuwe voorraad @ bol... hopelijk snell
Wat is het verschil tussen deze 2 kaarten?

https://tweakers.net/pricewatch/compare/2196224;2196222/

Beiden op voorraad... bij bol is de schrijfsnelheid van 1 sneller?
Zelfde kaartje andere (taal) verpakking?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Ike. schreef op zondag 29 juni 2025 @ 10:31:
[...]

Zelfde kaartje andere (taal) verpakking?
Andere fabrikant ;)

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
Welke is beter dan?
Bol verkoopt beiden.. bij 1 is de schrijfsnelheid hoger.. (volgens bol)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Aggressor schreef op zondag 29 juni 2025 @ 11:41:
[...]

Welke is beter dan?
Bol verkoopt beiden.. bij 1 is de schrijfsnelheid hoger.. (volgens bol)
Als je kijkt bij andere aanbieders dan scheelt het niet zo veel.
Ligt eraan of je een voorkeur hebt voor Samsung of sandisk.
Ik heb de sandisk want die heb ik meestal.
En bol moet je niet altijd geloven bin de beschrijving.

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• -d-
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10:18

-d-

Amazon Duitsland heeft ze nu op vooraard. De console en de bundle met Mario Kart World

https://www.amazon.de/dp/B0F2JCL3NZ

(Ik heb nog Duitse Prime, geen idee of je dit zonder kan bestellen)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kmschouten
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 14-09 07:48
-d- schreef op zondag 29 juni 2025 @ 12:25:
Amazon Duitsland heeft ze nu op vooraard. De console en de bundle met Mario Kart World

Dank voor de tip. Ik heb er eentje besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrinceXEvil
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 02-07 11:04
kmschouten schreef op zondag 29 juni 2025 @ 12:59:
[...]

Dank voor de tip. Ik heb er eentje besteld.
Ik kom uit op 525,55, de prijs gaat ineens omhoog. Heb je dat ook? Waar komt dat vandaan en kan dat alsnog omlaag? Ik heb ook met Prime gekeken, maar zelfde prijs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aggressor
PrinceXEvil schreef op zondag 29 juni 2025 @ 13:49:
[...]

Ik kom uit op 525,55, de prijs gaat ineens omhoog. Heb je dat ook? Waar komt dat vandaan en kan dat alsnog omlaag? Ik heb ook met Prime gekeken, maar zelfde prijs.
vanwege de BTW correctie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-09 11:32

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Oplichters, mijn Donkey Kong Bonanza pre-order hebben ze geanuleerd zonder even netjes een mail te sturen. En ja, het is een nieuw account, nog nooit eerder besteld bij hun.

Maar goed, ik kreeg al een nare smaak nadat ze probeerden om een abonnement aan te smeren waar ik niet op ingegaan ben. Misschien dat dat de reden is.

Anyways, het is die 10,- euro korting niet waard mensen!

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evil_lemon
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 14-09 15:19
Cybergamer schreef op zondag 29 juni 2025 @ 14:10:
[...]

Oplichters, mijn Donkey Kong Bonanza pre-order hebben ze geanuleerd zonder even netjes een mail te sturen. En ja, het is een nieuw account, nog nooit eerder besteld bij hun.

Maar goed, ik kreeg al een nare smaak nadat ze probeerden om een abonnement aan te smeren waar ik niet op ingegaan ben. Misschien dat dat de reden is.

Anyways, het is die 10,- euro korting niet waard mensen!
Mijn pre-order staat nog gewoon. Misschien even een berichtje sturen? Het kan natuurlijk altijd zijn dat er iets mis is gegaan, zou misschien netjes zijn om ze de kans te geven om een probleem op te lossen in plaats van een bedrijf meteen van oplichting te beschuldigen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

evil_lemon schreef op zondag 29 juni 2025 @ 14:26:
[...]

Mijn pre-order staat nog gewoon. Misschien even een berichtje sturen? Het kan natuurlijk altijd zijn dat er iets mis is gegaan, zou misschien netjes zijn om ze de kans te geven om een probleem op te lossen in plaats van een bedrijf meteen van oplichting te beschuldigen....
Wat kan er misgegaan zijn dan? Nee, ik heb al een pre-order gedaan bij Amazon inmiddels (had een cadeaubon gekregen).

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evil_lemon
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 14-09 15:19
Cybergamer schreef op zondag 29 juni 2025 @ 14:28:
[...]

Wat kan er misgegaan zijn dan? Nee, ik heb al een pre-order gedaan bij Amazon inmiddels (had een cadeaubon gekregen).
Geen idee, 100 verschillende dingen waarschijnlijk. Foutjes in administratieve systemen gebeuren altijd en overal.
Vond het vooral wat ver gaan om ze oplichters te noemen en te zeggen dat niemand er moet bestellen als er 1x iets mis gaat bij een bestelling en je ze niet eens de kan hebt gegeven dat voor je op te lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

evil_lemon schreef op zondag 29 juni 2025 @ 14:38:
[...]

Geen idee, 100 verschillende dingen waarschijnlijk. Foutjes in administratieve systemen gebeuren altijd en overal.
Vond het vooral wat ver gaan om ze oplichters te noemen en te zeggen dat niemand er moet bestellen als er 1x iets mis gaat bij een bestelling en je ze niet eens de kan hebt gegeven dat voor je op te lossen.
Punt is, dat ze achteraf een of ander abonnement proberen aan te smeren waar een hoop mensen (op reddit etc) over vallen. Dat gaf mij een nare smaak achteraf. En dan nu met de annulering waarbij ik dan niet eens een email krijg heb ik daar helemaal mijn bedenkingen bij.

Nee dank je. Anderen mogen er van mij best bestellen, maar ik sla toch even over. Genoeg andere leuke deals, zonder fratsen, om aan deel te nemen.

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 13:18
Cybergamer schreef op zondag 29 juni 2025 @ 14:46:
[...]

Punt is, dat ze achteraf een of ander abonnement proberen aan te smeren waar een hoop mensen (op reddit etc) over vallen. Dat gaf mij een nare smaak achteraf. En dan nu met de annulering waarbij ik dan niet eens een email krijg heb ik daar helemaal mijn bedenkingen bij.

Nee dank je. Anderen mogen er van mij best bestellen, maar ik sla toch even over. Genoeg andere leuke deals, zonder fratsen, om aan deel te nemen.
Je hoefde het abonnement niet af te sluiten of achteraf op te zeggen. Je kon gewoon de optie negeren, afleverpunt is sowieso gratis de eerste bestelling. Alleen thuisbezorging heb je een abonnement nodig om het de eerste keer gratis te krijgen. Het is een onhandige site ja, dat ben ik met je eens ja. Amazon.nl is trouwens niet minder erg met Prime aansmeren, je moet echt goed lezen op welke knop je nou moet drukken om geen Prime te krijgen.. zojuist even ingelogd en mijn bestelling staat gelukkig nog op 'Validée' wat betekend in verwerking / afwachting van verzending.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
😅
Niet goed gekeken 🤪

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anothergenius
Turfschipper schreef op zondag 29 juni 2025 @ 00:50:
Waar kan je zien/volgen wanneer er nieuwe voorraad is? Bv bij mediamarkt?
Mediamarkt doet hun voorraad niet bijwerken online.

Toevallig net in de Mediamarkt Beek geweest en daar zag ik 10+ Nintendo Switch 2 Mario Kart in de bakken liggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dementii
  • Laatst online: 11-09 21:10
-d- schreef op zondag 29 juni 2025 @ 12:25:

Bedankt, meteen besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MainframeX
Hier geen succes op de Duitse Amazon. Foutmelding bij het bestellen en wel geld afgeschreven. Nu even later bericht in de mail dat er ongebruikelijke activiteit is waargenomen en m'n bestelling is geannuleerd. Het geld wordt binnen 5 dagen teruggestort.

Idempotent.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slicey
Vrijdag avond kwam ie binnen! :D Duurde ongeveer een week

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xyler
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-09 09:26
MediaMarkt Ede heeft er weer een aantal op voorraad. Er lagen er nog best wat, net binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaanHybrix
  • Registratie: Maart 2025
  • Laatst online: 16-07 16:38
Is het waar dat Switch 2 consoles komt met krassen op het scherm? Ik las een paar x op Reddit..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vankleef
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 12-09 13:38
Mediamarkt online hefet weer voorraad

https://www.mediamarkt.nl...undel-256-gb-1882771.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:30
xyler schreef op maandag 30 juni 2025 @ 12:41:
MediaMarkt Ede heeft er weer een aantal op voorraad. Er lagen er nog best wat, net binnen.
Online ook weer aangevuld zo te zien (MK + beschermhoes bundel );

[ Voor 14% gewijzigd door rudyman85 op 30-06-2025 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silencedead
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09:38
Had geen zin in de MM praktijken, dus gewacht op voorraad elders zonder bundels.
Dus zojuist mijn bestelling gedaan bij nintendo.

https://store.nintendo.nl...-world-000000000010015920

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zxk09
  • Registratie: Juni 2025
  • Laatst online: 02-07 20:09
[quote]silencedead schreef op maandag 30 juni 2025 @ 14:40:
Had geen zin in de MM praktijken, dus gewacht op voorraad elders zonder bundels.

Wat voor praktijken heeft mm heb daar net besteld…😬😬 maar hopen dat het goed gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 00:27

Turfschipper

Hup NAC

Ik kijk net op de Nintendo store. En zie dat de kart bundel er weer is. Komt voor mij net een week of twee te vroeg.

Maar pak je kans als je hem nu wilt!

Edit

Ah! Het was al bekend hier haha! Ok… mooi!

[ Voor 15% gewijzigd door Turfschipper op 30-06-2025 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slicey
DaanHybrix schreef op maandag 30 juni 2025 @ 13:29:
Is het waar dat Switch 2 consoles komt met krassen op het scherm? Ik las een paar x op Reddit..
De mijne niet in ieder geval

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silencedead
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09:38
Zxk09 schreef op maandag 30 juni 2025 @ 14:43:
[quote]silencedead schreef op maandag 30 juni 2025 @ 14:40:

Wat voor praktijken heeft mm heb daar net besteld…😬😬 maar hopen dat het goed gaat
Alleen verkopen in een bundel, dus samen met een product wat bijna niemand echt wil en dus weer op marktplaats probeert te verkopen.

Zoals een grote lompe bewaarcase, een slecht opgeplakte screenprotector, een of andere onpraktische grip...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14-09 23:04

Mauz1978

Console War Veteran

Toch overstag gegaan en ‘m besteld (bij nintendo zelf)! De versie zonder kart, maar ben vooral benieuwd naar TOTK, BOTW en Pokemon Violet (en unite) die ik speelde op de oude switch. Jammer dat het geen OLED is, wat toch weer als een stapje terug voelt, maar moest m toch hebben.

Something under the bed is drooling

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xyler
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-09 09:26
Mauz1978 schreef op maandag 30 juni 2025 @ 16:54:
Toch overstag gegaan en ‘m besteld (bij nintendo zelf)! De versie zonder kart, maar ben vooral benieuwd naar TOTK, BOTW en Pokemon Violet (en unite) die ik speelde op de oude switch. Jammer dat het geen OLED is, wat toch weer als een stapje terug voelt, maar moest m toch hebben.
Niet te lang wachten met Unite ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sahinasappelsap
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12:51
Ik lees toch wel met verbazing dat mensen hier de switch 2 lastig kunnen kopen. Vandaag heeft mijn neefje er gewoon een gekocht bij de Intertoys voor de normale prijs.

Volgens mij is er ondertussen meer dan voldoende voorraad her en der.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laugh
  • Registratie: December 2011
  • Niet online
sahinasappelsap schreef op maandag 30 juni 2025 @ 18:07:
Ik lees toch wel met verbazing dat mensen hier de switch 2 lastig kunnen kopen. Vandaag heeft mijn neefje er gewoon een gekocht bij de Intertoys voor de normale prijs.

Als je er echt 1 heel graag wilde hebben, dan had je die inderdaad al in huis. Af en toe is het niet verkrijgbaar maar het is niet zoals de PS5 launch.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
rudyman85 schreef op maandag 30 juni 2025 @ 13:36:
[...]
Online ook weer aangevuld zo te zien (MK + beschermhoes bundel );
Ik zou MediaMarkt laten stikken met dat verplichte plastic Qware afval wat je erbij af moet nemen. Sowieso verre van duurzaam mensen producten opdringen, die ze niet nodig hebben. ;)

Nintendo zelf heeft telkens wel weer voorraad en anders Amazon.de, Intertoys of wachten op Bol.

[ Voor 8% gewijzigd door Jumpman op 30-06-2025 18:16 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sahinasappelsap
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12:51
laugh schreef op maandag 30 juni 2025 @ 18:14:
[...]

Als je er echt 1 heel graag wilde hebben, dan had je die inderdaad al in huis. Af en toe is het niet verkrijgbaar maar het is niet zoals de PS5 launch.
Nou ja volgens mij (correct me if I'm wrong), als je niet mens-vreemd bent, en dus wat speelgoedzaken in de winkelstraat inloopt, is de kans gewoon aanzienlijk dat je voor een normale prijs een switch 2 kan kopen.

Ik heb hem bij de launch bij de mediamarkt gekocht, zonder rare accesoires en screen protectors, voor de reguliere prijs. Ben er tot op heden nog steed happy mee :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

Yeah I know… heb nog een normale switch liggen, die zet ik dan wel op Amerika :(.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MainframeX
sahinasappelsap schreef op maandag 30 juni 2025 @ 18:07:

Je neefje heeft gewoon veel geluk gehad. Ik ben al twee weken mediamarkt, intertoys en toychamp filialen aan het afstruinen en vang toch echt telkens bot.

Het is me overigens van de week wel gelukt om er eentje op MyNintendo te scoren. Die is per vandaag als goed is ook onderweg volgens de bestelstatus :)

Ik kan trouwens beamen dat de ps5 launch vele malen erger was.

[ Voor 18% gewijzigd door MainframeX op 30-06-2025 23:04 ]

Idempotent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bushalte
  • Laatst online: 14-09 23:23
grimethel schreef op zaterdag 21 juni 2025 @ 17:57:
[...]

Ik had zo’n melding icm een html error (of zoiets dergelijks)
Bij mij betekende dat nintendo je pakket klaar heeft gemaakt voor verzending en al gelabeld en aangemeld heeft. Alleen was het pakket nog niet ontvangen/verwerkt door dhl.
Duurde een aantal dagen voordat die melding verdween en in plaats daarvan kwam een geplande bezorgdatum.

Hopelijk geldt dit ook voor jou!
Klopt uiteindelijk inderdaad d:)b Hij kwam vorige week woensdag binnen.
(Net uitgepakt en geïnstalleerd :$ , had er eerder nog geen tijd voor gehad.)

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaradorn
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 11-09 08:51
Gisteren een unit besteld bij Nintendo zelf, weten jullie toevallig waar die vandaan komt? Vind het wel altijd leuk om dat soort dingen uit te zoeken en volgens mij heeft Nederland geen warenhuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
aaradorn schreef op dinsdag 1 juli 2025 @ 09:37:
Gisteren een unit besteld bij Nintendo zelf, weten jullie toevallig waar die vandaan komt? Vind het wel altijd leuk om dat soort dingen uit te zoeken en volgens mij heeft Nederland geen warenhuis.
Duitsland. Wordt verstuurd via DHL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaradorn
Ike. schreef op dinsdag 1 juli 2025 @ 10:22:
[...]

Cool, dankjewel, dan ga ik maar eens aandachtig (niet echt, wil hem nu al hebben) wachten op de track and trace code.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online

RayNbow

Kirika <3

aaradorn schreef op dinsdag 1 juli 2025 @ 09:37:
Ike. schreef op dinsdag 1 juli 2025 @ 10:22:
[...]

Mijn MKW-bundel kwam uit Duitsland, maar Nintendo heeft ook een magazijn in Polen (daar kwam m'n 2e dock vandaan).

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jabberwock

jabberwock

aaradorn schreef op dinsdag 1 juli 2025 @ 10:25:
[...]

Cool, dankjewel, dan ga ik maar eens aandachtig (niet echt, wil hem nu al hebben) wachten op de track and trace code.
Ik heb de mijne vorige week woensdag de 25e besteld. Pas gisteren een TT code gekregen en alles alles goed verloopt komt hij morgen. Ook DHL via Duitsland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaradorn
jabberwock schreef op dinsdag 1 juli 2025 @ 10:46:
[...]

Ik heb de mijne vorige week woensdag de 25e besteld. Pas gisteren een TT code gekregen en alles alles goed verloopt komt hij morgen. Ook DHL via Duitsland.
Wow, dat is een lange wachttijd, vooral met de verwachte lever tijd van 1 tot 2 dagen. Ben benieuwd of ik het zelfde mag ervaren.

edit:
ik heb nu een verzending volgen knop op de bestel pagina maar helaas nog een "HTTP request failed" - progressie!

[ Voor 13% gewijzigd door aaradorn op 01-07-2025 12:41 . Reden: nieuwe info ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09-09 12:49
laugh schreef op maandag 30 juni 2025 @ 18:14:
[...]

Zo werkt dat helaas niet voor iedereen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jabberwock

jabberwock

aaradorn schreef op dinsdag 1 juli 2025 @ 10:52:
[...]

edit:
ik heb nu een verzending volgen knop op de bestel pagina maar helaas nog een "HTTP request failed" - progressie!
Dat duurde bij mij dus ook ongeveer een week

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaradorn
jabberwock schreef op dinsdag 1 juli 2025 @ 12:57:
[...]

Ah, thats life, alsnog mooi om te zien dat hij zo makkelijk te bestellen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
  • Laatst online: 11:21
jabberwock schreef op dinsdag 1 juli 2025 @ 12:57:
[...]

Bij mij was de knop afgelopen vrijdag zichtbaar en maandag begin middag was de http error weg.
In de DHL app is die nog niet bekend op de nintendo pagina zie ik 4 keer in transit staan. Heb zo'n idee dat die morgen toch nog komt.

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NACBreda
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 27-07 09:56
Bij mij lijkt de Nintendo zending een stuk sneller te gaan. Ik heb gisteren de bundel besteld met Mario Kart (en pas einde middag/vroege avond) en ik heb nu al een mail van Nintendo dat het pakket verzonden is en al morgen aan zal komen. We zien wel of het ook daadwerkelijk zo is:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaradorn
NACBreda schreef op dinsdag 1 juli 2025 @ 15:40:
Bij mij lijkt de Nintendo zending een stuk sneller te gaan. Ik heb gisteren de bundel besteld met Mario Kart (en pas einde middag/vroege avond) en ik heb nu al een mail van Nintendo dat het pakket verzonden is en al morgen aan zal komen. We zien wel of het ook daadwerkelijk zo is:)
Same, echt net een mailtje gekregen! (ook gisteren besteld)

Levertijd is wel gek tho maar zal wel geupdate wordenAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DLh2UmBvcUJqYpHbzoLQhkoy10k=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/HN73iQLQLJSIYerqt1Qlyeib.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laugh
  • Niet online
joey82 schreef op dinsdag 1 juli 2025 @ 12:55:
[...]

Zo werkt dat helaas niet voor iedereen
Het werkt ook niet voor iedereen, omdat het niet voor iedereen zo belangrijk is. Er zijn zoveel kansen langs gekomen, en zelfs nu zie ik dat de base model zonder MKW te bestellen is. En gisteren was voor zeer lange tijd de bundel met MKW te bestellen.

En zie de andere Tweakers in dit topic die dit allemaal geregeld hebben. Het valt echt reuze mee, komt dus allemaal wel goed!

[ Voor 13% gewijzigd door laugh op 01-07-2025 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

Gisteren besteld bij nintendo en vandaag de verzendcode grekregen. Helemaal happy. De satisfye grip besteld want die had ik zowel op de switch als de oled. Ik kan niet wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Militia Pilot
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 11:30

Militia Pilot

Standby For Titanfall!

Mauz1978 schreef op dinsdag 1 juli 2025 @ 17:35:
Gisteren besteld bij nintendo en vandaag de verzendcode grekregen. Helemaal happy. De satisfye grip besteld want die had ik zowel op de switch als de oled. Ik kan niet wachten!
Is de Satisfye grip beter dan de Skull & co grip of zijn ze ongeveer vergelijkbaar? Zie dat die laatste wel goedkoper is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09-09 12:49
laugh schreef op dinsdag 1 juli 2025 @ 15:49:
[...]

Het werkt ook niet voor iedereen, omdat het niet voor iedereen zo belangrijk is. Er zijn zoveel kansen langs gekomen, en zelfs nu zie ik dat de base model zonder MKW te bestellen is. En gisteren was voor zeer lange tijd de bundel met MKW te bestellen.

En zie de andere Tweakers in dit topic die dit allemaal geregeld hebben. Het valt echt reuze mee, komt dus allemaal wel goed!
Er zijn ook mensen die het echt graag willen kopen maar er gewoon geen geld voor hebben

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

Militia Pilot schreef op dinsdag 1 juli 2025 @ 19:01:
[...]

Is de Satisfye grip beter dan de Skull & co grip of zijn ze ongeveer vergelijkbaar? Zie dat die laatste wel goedkoper is.
Ik heb geen oordeel over de skull & co, want die heb ik nog nooit gebruikt. Ik heb alleen ervaringen met de satisfye en die zijn zeer … satisfying :D. Ik heb grote handen, en ook al lijkt dat ding een kolossaal, ligt het heerlijk in de hand, en kan ik zonder pijn mn handen gamen. Ik rust het dan wel op mn benen of iets dergelijks, voor langere sessies.

[ Voor 25% gewijzigd door Mauz1978 op 01-07-2025 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laugh
  • Niet online
joey82 schreef op dinsdag 1 juli 2025 @ 19:21:
[...]

Er zijn ook mensen die het echt graag willen kopen maar er gewoon geen geld voor hebben
Dat is dus precies wat ik zei dat het niet voor iedereen even belangrijk is. De console zelf + alle overige kosten en toekomstige games, dan loopt het prijskaartje flink op. Dus dat is iets wat ieder voor zich moet bepalen.

Zo te horen heb jij je prioriteiten op orde en begint hier niet aan, dat is een verstandige keuze.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• oviMivo
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 08-09 21:39
Vandaag een Switch+MKW bundel gekocht bij MediaMarkt Drachten. Voor de noorderlingen onder ons die zoekende zijn (of stukje willen rijden) vandaag stonden er nog een stuk of 6 in de winkel.

Het is gewoon de standaard bundel, dus niet met die verplichte accessoires etc.

MBP14 // Sony A7RV // Sony 14GM // Sony 16-35GMii // Sony 24-70GMii // Sony 70-200Gii // Sony 200-600G // Laowa 100mm macro

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
xminator schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 11:16:
[...]

Achter de schermen? Ze hebben het toch publiek bekend gemaakt?

En de 3 miljoen sales op dag 1 komt niet echt van een betrouwbare bron, ben benieuwd of nintendo of een betrouwbare bron over verkoopcijfers zal communiceren.
Ik verhoog met 5 Miljoen in de eerste maand _/-\o_

Bron 1: [https://twistedvoxel.com/...-marking-historic-launch/

Bron 2 (Nintendo’s eigen site ;) ): https://www.nintendo.co.j...nce/hard_soft/number.html

Nog steeds benieuwd naar jouw bronnen van vorige maand die bevestigen dat de sales zo slecht gingen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaradorn
Voor de mensen die de B2C app gebruiken om het te tracken (de link die je van Nintendo krijgt), die is bij mij dus totaal niet up-to-date, je kan beter even de DHL link aanklikken op de zelfde pagina.

Nintendo website geeft aan dat het pakket niet eens is opgehaald, DHL zegt dat ze al in Eindhoven zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcman
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 04-07 23:49
Maandagmiddag bij Nintendo zelf besteld. Wat hierboven is gezegd klopt, de tracking link van Nintendo loopt achter. Ding van mij is nog in Polen, morgen bij mij als alles meezit. Eigenlijk zou die vandaag komen, dagje later helaas. Valt me al met al nog reuze mee. Wilde hem dit weekend op Amazon bestellen in Duitsland. Toch weer een paar tientjes aan BTW correctie en verzending bespaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13:24
D-Ed schreef op woensdag 2 juli 2025 @ 00:43:
[...]

Ik verhoog met 5 Miljoen in de eerste maand _/-\o_

Bron 1: [https://twistedvoxel.com/...-marking-historic-launch/

Bron 2 (Nintendo’s eigen site ;) ): https://www.nintendo.co.j...nce/hard_soft/number.html

Nog steeds benieuwd naar jouw bronnen van vorige maand die bevestigen dat de sales zo slecht gingen :X
Begrijpend lezen is een vak apart. Waar geef ik aan dat ik een bron heb dat er minder zijn verkocht? Ik geef aan dat de eerste bron die het had gedeeld niet betrouwbaar is en dat er afgewacht moest worden op een betrouwbare bron en dat kwam een paar dagen later.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aggressor
Hopelijk krijgt bol snel voorraad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jabberwock

jabberwock

aaradorn schreef op woensdag 2 juli 2025 @ 08:20:
Voor de mensen die de B2C app gebruiken om het te tracken (de link die je van Nintendo krijgt), die is bij mij dus totaal niet up-to-date, je kan beter even de DHL link aanklikken op de zelfde pagina.

Nintendo website geeft aan dat het pakket niet eens is opgehaald, DHL zegt dat ze al in Eindhoven zijn.
Die DHL site is bij mij ook niet echt up to date. Die staat al 2 dagen op de status verwerken richting het land van de ontvanger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaradorn
jabberwock schreef op woensdag 2 juli 2025 @ 09:43:
[...]

Die DHL site is bij mij ook niet echt up to date. Die staat al 2 dagen op de status verwerken richting het land van de ontvanger.
Dat is jammer, die van mij krijgt ieder uur ongeveer een update, net processed in Eindje, beetje geluk komt die vandaag nog binnen. Wanneer heb je die van jouw besteld?

edit:
Uurtje sinds de laatste update, nu is die onderweg naar mijn huis.... hyped!

[ Voor 9% gewijzigd door aaradorn op 02-07-2025 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jabberwock

jabberwock

aaradorn schreef op woensdag 2 juli 2025 @ 09:45:
[...]

Dat is jammer, die van mij krijgt ieder uur ongeveer een update, net processed in Eindje, beetje geluk komt die vandaag nog binnen. Wanneer heb je die van jouw besteld?

edit:
Uurtje sinds de laatste update, nu is die onderweg naar mijn huis.... hyped!
Op 25 juni.
Maar goed..ik heb een haat liefde verhouding met DHL.. dus het zal wel weer fout gaan. Als ik nu de tracking link van nintendo aanklik kom ik op die b2c pagina. Daar is nu mijn verzending compleet verdwenen....

[ Voor 21% gewijzigd door jabberwock op 02-07-2025 10:40 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 12:53
xminator schreef op woensdag 2 juli 2025 @ 09:28:
[...]

Begrijpend lezen is een vak apart. Waar geef ik aan dat ik een bron heb dat er minder zijn verkocht? Ik geef aan dat de eerste bron die het had gedeeld niet betrouwbaar is en dat er afgewacht moest worden op een betrouwbare bron en dat kwam een paar dagen later.
Omdat er een context is aan jouw berichtjes die je hier plaatst.

This is you?

Waarin je klakkeloos zonder duiding of bron verklaard dat de verkoop [van de Nintendo Switch 2] minder is dan verwacht, praktisch op release dag (ja, net na middernacht ervan...).

Ondertussen zijn er hier ook veelvuldig berichten van mede-tweakers die aangeven toch moeite te hebben met het bemachtigen van een Nintendo Switch 2.

This is you too?

En weer roeptoeteren dat "verkoop zo slecht gaat". Op basis waarvan?

Dat er uiteindelijk een paar dagen later eerste berichten zijn dat er wel goed verkoopt, waar jij als een sealion de 'kanttekening' zet dat het uit een niet betrouwbare bron komt.

Wat blijkt, die hadden het wel goed. Er zijn de eerste dagen miljoenen Nintendo Switch 2 verkochten, en nu in de eerste maand meer dan 5 miljoen. En nu probeer je ons de gaslichten dat je het allemaal niet zo bedoeld hebt.

Ik heb je toen ook gevraagd:
Maar goed... aldus jou verkoopt het slecht op basis van ... ja wat eigenlijk?
Nul antwoord gekregen. Jij komt met de statement, en geeft nu pas toe dat je eigenlijk geen bron had. Dus je was toen maar een beetje aan het stoken? Of projecteren van je eigen visie?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aaradorn
Sir_Lion schreef op woensdag 2 juli 2025 @ 10:48:
[...]

Omdat er een context is aan jouw berichtjes die je hier plaatst.

This is you?

Waarin je klakkeloos zonder duiding of bron verklaard dat de verkoop [van de Nintendo Switch 2] minder is dan verwacht, praktisch op release dag (ja, net na middernacht ervan...).

Ondertussen zijn er hier ook veelvuldig berichten van mede-tweakers die aangeven toch moeite te hebben met het bemachtigen van een Nintendo Switch 2.

This is you too?

En weer roeptoeteren dat "verkoop zo slecht gaat". Op basis waarvan?

Dat er uiteindelijk een paar dagen later eerste berichten zijn dat er wel goed verkoopt, waar jij als een sealion de 'kanttekening' zet dat het uit een niet betrouwbare bron komt.

Wat blijkt, die hadden het wel goed. Er zijn de eerste dagen miljoenen Nintendo Switch 2 verkochten, en nu in de eerste maand meer dan 5 miljoen. En nu probeer je ons de gaslichten dat je het allemaal niet zo bedoeld hebt.

Ik heb je toen ook gevraagd:

[...]

Nul antwoord gekregen. Jij komt met de statement, en geeft nu pas toe dat je eigenlijk geen bron had. Dus je was toen maar een beetje aan het stoken? Of projecteren van je eigen visie?
Kunnen jullie dit soort onzin in de DM's doen ofzo? Dit fora gaat over de switch 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaradorn
jabberwock schreef op woensdag 2 juli 2025 @ 10:36:
[...]

Op 25 juni.
Maar goed..ik heb een haat liefde verhouding met DHL.. dus het zal wel weer fout gaan. Als ik nu de tracking link van nintendo aanklik kom ik op die b2c pagina. Daar is nu mijn verzending compleet verdwenen....
Ay, dat is dan wel jammer, heb zelf altijd een probleem met UPS, altijd wel drama met dat bedrijf.

Ik zou anders effe contact opnemen met nintendo.
Pagina: 1 ... 58 ... 60 Laatste

Let op:
Vragen of iemand weet of er nog een plek is met voorraad is niet de bedoeling. Het topic wordt er niet leesbaarder op met steeds dezelfde vraag.

Heb je iets besteld en wil je het weer kwijt, plaats het in V&A en niet in dit topic. Ook het pluggen van je advertentie is op het forum verboden, reclame hoort hier niet thuis. Het vragen naar codes etc valt hier ook onder.

Ook hier hoeft de discussie en het geklaag over scalpers niet te worden gevoerd, laat dit achterwege.

Ervaringen met de Switch 2 worden besproken in dit topic: [Nintendo Switch 2] Algemene ervaring topic - Deel 1