xminator schreef op woensdag 2 juli 2025 @ 09:28:
[...]
Begrijpend lezen is een vak apart. Waar geef ik aan dat ik een bron heb dat er minder zijn verkocht? Ik geef aan dat de eerste bron die het had gedeeld niet betrouwbaar is en dat er afgewacht moest worden op een betrouwbare bron en dat kwam een paar dagen later.
Omdat er een context is aan jouw berichtjes die je hier plaatst.
This is you?
Waarin je klakkeloos zonder duiding of bron verklaard dat de verkoop [van de Nintendo Switch 2] minder is dan verwacht, praktisch op release dag (ja, net na middernacht ervan...).
Ondertussen zijn er hier ook veelvuldig berichten van mede-tweakers die aangeven toch moeite te hebben met het bemachtigen van een Nintendo Switch 2.
This is you too?
En weer roeptoeteren dat "verkoop zo slecht gaat". Op basis waarvan?
Dat er uiteindelijk een paar dagen later eerste berichten zijn dat er
wel goed verkoopt, waar jij als een sealion de 'kanttekening' zet dat het uit een niet betrouwbare bron komt.
Wat blijkt, die hadden het wel goed. Er zijn de eerste dagen miljoenen Nintendo Switch 2 verkochten, en nu in de eerste maand meer dan 5 miljoen. En nu probeer je ons de gaslichten dat je het allemaal niet zo bedoeld hebt.
Ik heb je toen ook gevraagd:
Maar goed... aldus jou verkoopt het slecht op basis van ... ja wat eigenlijk?
Nul antwoord gekregen. Jij komt met de statement, en geeft nu pas toe dat je eigenlijk geen bron had. Dus je was toen maar een beetje aan het stoken? Of projecteren van je eigen visie?