Net besteld. Er stond bij mij geen extra melding.Geraedus schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 18:41:
[...]
Ja in de winkelwagen staat 2 tot 4 werkdagen, maar bij het afronden van de bestelling ( na invoeren van adres en betaalgegevens) staat de bovenstaande melding.
Dus mensen die gaan bestellen bij Nintendo zelf is het even opletten. De bestelling zal wel worden doorgevoerd maar de levering is pas wanneer ze weer voorraad hebben.
Vorige week woensdag (met heel veel mazzel) bij Nintendo besteld, vandaag binnengekregen! Bedankt voor de tips allemaal
Extra edit: De Switch 2 bundel met Mario Kart world geeft de bovenstaande melding niet.Geraedus schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 18:25:
Bestelling bij nintendo geplaatst, wel staat er een bericht bij dat bepaalde artikelen niet direct op voorraad zijn.
Het gaat hierbij om de bestelling zonder Mario Kart World.
[Afbeelding]
Het is nu onduidelijk hoelang het duurt voordat ik de Nintendo Switch mag gaan ontvangen.
PSN : Geraedus
Klopt inderdaad. Als je mario kart world versie hebt gekocht dan heb je hem binnen 2/4 werkdagen staat er.Geraedus schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 19:25:
[...]
Extra edit: De Switch 2 bundel met Mario Kart world geeft de bovenstaande melding niet.
Switch 2 los had ook 2/4 dagen levertijd. Dus binnenkort thuis switchen : )
€729 bij Bol voor de mario kart bundel, klopt toch niet? https://www.bol.com/nl/nl...l-zwart/9300000228511188/
TheJoe schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 20:18:
€729 bij Bol voor de mario kart bundel, klopt toch niet? https://www.bol.com/nl/nl...l-zwart/9300000228511188/
:strip_exif()/f/image/bbZ2H7y6JWwUyPnt2g7DXQ47.png?f=user_large)
Third-party verkoper, die probeert knaken te vangen.
[ Voor 5% gewijzigd door prodygee op 17-06-2025 20:23 ]
Volgens de wetgeving helaas toegestaan. Bol geeft dat ook aan. Maar dat het netjes is, is het niet.TheJoe schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 20:18:
Napsju schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 22:58:
[...]
Lijkt prima te gaan. 10 jun besteld voor €429 met levering vanaf 18 jun. Blijkt vandaag al onderweg naar het pakketpunt in NL. Nu bij Bordeaux.
:strip_exif()/f/image/rmiqeksULas3bdewv0cQOGgQ.jpg?f=fotoalbum_large)
Gekozen voor de losse Switch en de fysieke Mario Kart World. De game met een nieuw account besteld voor nog een keer €10 korting.
Lekker!
Als de levertijd bij iedereen 2/4 dagen is, is het dan bij elk adres anders of hebben we ongeveer allemaal op hetzelfde moment de switch binnen?
Switch vandaag binnen gehad, nadat ik deze gisteren besteld heb via Amazon DE. Ik had geen Express shiping, levertijd zou eerst donderdag zijn maar ik denk dat mijn pakketje met die van iemand anders is meegegaan naar Rozenburg want hij was er vandaag al.
De 2e kartonnen omdoos was overigens marginaal groter, en goed opgevuld met dempingsmateriaal. Tevreden dus met de verpakking itt andere verhalen. Wel zag ik dat de officiële seal van de Switch 2 al doorbroken was, maar alles zat nog in de verpakking en de MK code werkte, dus daar ga ik geen probleem van maken.
De 2e kartonnen omdoos was overigens marginaal groter, en goed opgevuld met dempingsmateriaal. Tevreden dus met de verpakking itt andere verhalen. Wel zag ik dat de officiële seal van de Switch 2 al doorbroken was, maar alles zat nog in de verpakking en de MK code werkte, dus daar ga ik geen probleem van maken.
Apart dat er zoveel verschil in zit. Ook gister besteld in Duitsland om 10:30 uur.btz10 schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 21:49:
Switch vandaag binnen gehad, nadat ik deze gisteren besteld heb via Amazon DE. Ik had geen Express shiping, levertijd zou eerst donderdag zijn maar ik denk dat mijn pakketje met die van iemand anders is meegegaan naar Rozenburg want hij was er vandaag al.
/f/image/CF1sfQ18SYkAqQm6HSPdDsHe.png?f=fotoalbum_large)
Ik ook nu nog besteld bij Nintendo, geen extra melding inderdaad. Hopelijk deze keer meer geluk als bij Bol. Kids kunnen niet wachten..martin_v_z schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 19:15:
[...]
Net besteld. Er stond bij mij geen extra melding.
Staat op dit moment weer beschikbaar voor €509,99 en verkoop door Bol zelf.TheJoe schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 20:18:
En weer weg...
[ Voor 3% gewijzigd door L23 op 17-06-2025 23:11 ]
Hier ook de Switch 2 besteld vandaag! Met MKW!
PS5 verkocht voor 400 dit weekend. En nu lekker over op de Switch 2
Ben benieuwd, heb dan lekker MKW, Mario Bros Wonder en Donkey Kong Tropical Freeze te spelen. Voorlopig even zoet mee.
Ben benieuwd, heb dan lekker MKW, Mario Bros Wonder en Donkey Kong Tropical Freeze te spelen. Voorlopig even zoet mee.
Bizar. Had net nog gekeken.. had hem liever morgen gehad dan lange levering bij Nintendo. Zit ook niet mee. Maar goed. Gun Bol ook even niks na hun preorder fiascoSleehond schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 22:51:
Hier ook de Switch 2 besteld vandaag! Met MKW!
Krijg hem niet in mijn winkelmandje bij bol
Amazon.FR switch vanavond keurig geleverd. Gisteren besteld. Zegels waren wel keertje verbroken geweest maar verpakking zag er nog keurig uit. Mario Kart set, alles werkt naar behoren.
[ Voor 5% gewijzigd door Diazepam op 17-06-2025 23:24 ]
Is de zegel verbroken door de zending of toch gebruikt/eerder geopend?Diazepam schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 23:24:
Amazon.FR switch vanavond keurig geleverd. Gisteren besteld. Zegels waren wel keertje verbroken geweest maar verpakking zag er nog keurig uit. Mario Kart set, alles werkt naar behoren.
Ik heb gisteren ook bij amazon fr besteld alleen niet de snelle verzending gekozen, staat nog op donderdag levering.. nog niet verstuurd.
[ Voor 16% gewijzigd door Kakaroto op 17-06-2025 23:28 ]
Mijn bundel, vandaag besteld bij Nintendo zelf, zou volgens de site van Nintendo verzonden. Wanneer ik op de knop klik op de verzending te volgen krijg ik echter een HTTP error. Hebben meer mensen hier last van?
Ja ik ook, ik zie in de faq dat je een mail krijgt als hij verzonden is. Die heb ik nog niet.BrightSun schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 23:27:
Mijn bundel, vandaag besteld bij Nintendo zelf, zou volgens de site van Nintendo verzonden. Wanneer ik op de knop klik op de verzending te volgen krijg ik echter een HTTP error. Hebben meer mensen hier last van?
ik las dit eerder al - ik heb even e.e.a. opgezocht en kwam een post tegen op reddit waar mensen hier ook vraagtekens bij hadden. Waarschijnlijk gaat het om het "repackagen" van de bundle? het is dus waarsch enkel bij de Switch 2 i.c.m. Mario Kart World?Kakaroto schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 23:26:
[...]
Is de zegel verbroken door de zending of toch gebruikt/eerder geopend?
Ik heb gisteren ook bij amazon fr besteld alleen niet de snelle verzending gekozen, staat nog op donderdag levering.. nog niet verstuurd.
ik heb zelf de Switch 2 bij Amazon.de besteld zonder Mario Kart - als het goed is komt deze donderdag binnen, ben benieuwd of de seal in tact is.
Persoonlijk tip: de pro-controller. Ligt fijn in de hand en voelt echt heel erg degelijk aan!BrightSun schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 15:38:
Hier is het ook gelukt, bedankt! Besteld met MKW. Nu begint pas de echte zoektocht: de juiste accessoires
Denk dat ze dan allemaal uit het Warenhuis/opslag komen in Ludwigsfelde, net ten zuiden van Berlijn.Gijs1310 schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 15:13:
[...]
Geen probleem was zelf al aan het f5en op amazon en nintendo, en ook de duitse en belgische sites. Lijkt trouwens alsof de nintendo store van Duitsland en België gekoppeld zijn aan dezelfde voorraad, want toen ik bezig was kregen die op hetzelfde moment weer voorraad.(miss nuttig voor mensen later)
Benieuwd hoe lang het nu duurt voordat iedereen de Switch 2 binnen heeft die via de Nintendo store besteld heeft! Met een beetje geluk zaterdag, net als ik, en anders maandag?
Trotse winnaar van het 'Captain Obvious lintje' van 07-10-2015!
BrightSun schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 23:27:
Even voor alle anderen met een bestelling bij Nintendo: in eerste instantie geeft die 'Zending volgen' knop een error, omdat de track and trace code nog niet actief is. Zodra dat gebeurt dan werkt hij. Maar klik vooral ook (op de deskropsite van die pagina) door op de DHL code om daar de track and trace te volgen.Lucg153 schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 23:36:
[...]
Ja ik ook, ik zie in de faq dat je een mail krijgt als hij verzonden is. Die heb ik nog niet.
En lees vooral de reacties tussen mij en Cassisfles terug. Wij zaten in het schuitje waar jullie nu ook in zitten
Trotse winnaar van het 'Captain Obvious lintje' van 07-10-2015!
TheJoe schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 20:18:
prodygee schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 20:22:
[...]
[Afbeelding]
Third-party verkoper, die probeert knaken te vangen.
Ik ben niet helemaal op de hoogte van het moderatiebeleid met betrekking tot fatsoensnormen, maar om mijn verder vrij beschaafde collega te citeren: “Voor die prijs mogen ze hem lekker in hun reet steken.Geraedus schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 21:08:
[...]
Volgens de wetgeving helaas toegestaan. Bol geeft dat ook aan. Maar dat het netjes is, is het niet.

Denk je dat we allemaal binnen 2 tot 4 dagen hem binnenkrijgen? Of wordt dat later?Vickiieee schreef op woensdag 18 juni 2025 @ 00:19:
[...]
[...]
Even voor alle anderen met een bestelling bij Nintendo: in eerste instantie geeft die 'Zending volgen' knop een error, omdat de track and trace code nog nirt actief is. Zodra dat gebeurt dan werkt hij. Maar klik vooral ook (op de deskropsite van die pagina) door op de DHL code om daar de track and trace te volgen.
En lees vooral de reacties tussen mij en Cassisfles terug. Wij zaten in het schuitje waar jullie nu ook in zitten
Staat er weer, die van Elektromat. Mogen vanL23 schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 22:47:
[...]
Staat op dit moment weer beschikbaar voor €509,99 en verkoop door Bol zelf.
En weer weg...
mij een gat zoeken waar zonlicht meestal niet komt. Klacht bij bol.com ingediend.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Voor de verandering was het allemaal netjes ingepakt door Amazon. Dus geen schade aan de dozen. De zegel was achteraf opnieuw getapet. Alles zat echter super strak in de doos. Geen vingerafdrukken of iets. Leek volledig ongebruikt. Onduidelijk waarom het dus open geweest is.Kakaroto schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 23:26:
[...]
Is de zegel verbroken door de zending of toch gebruikt/eerder geopend?
Via Nintendo gisteren avond gekocht. Dank voor de melding hier.
Alleen via account en bestelstatus krijg ik een pagina met een error?
Ik ben benieuwd.. Reddit staat vol van vergelijkbare meldingen, erg vreemd.Diazepam schreef op woensdag 18 juni 2025 @ 06:56:
[...]
Voor de verandering was het allemaal netjes ingepakt door Amazon. Dus geen schade aan de dozen. De zegel was achteraf opnieuw getapet. Alles zat echter super strak in de doos. Geen vingerafdrukken of iets. Leek volledig ongebruikt. Onduidelijk waarom het dus open geweest is.
Als dit zo is dan is dit gewoon misleiding. Levertijd 2-4 dagen=levertijd 2-4 dagen. Punt.Julian.18 schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 18:28:
[...]
Er staat dus geen leverdatumm bij? Bij mij stond er binnen 2/4 werkdagen. Ik heb overigens wel de Switch met mario kart world gehaald.
Hele slechte zaak. Denk dat ik de bestelling dan maar weer moet annuleren als dit echt zo is, wat een gedoe.
Ik houd er toch al niet zo van duurdere artikelen via pakketdiensten te bestellen vanwege het gedoe als er wat misgaat.
[ Voor 13% gewijzigd door friketje1 op 18-06-2025 07:36 ]
Voor de mensen die vragen hebben over gebroken zegels, hier mijn ervaring:
Alleen de MKW bundel heeft zegels, omdat daar een omdoos omheen dit. De switch zonder spel heeft ze niet.
De zegels gaan zo ongeveer stuk als je er scheef naar kijkt. Mijn zegel, en die van veel anderen, was half doormidden toen ik de switch binnenkreeg (dus zeker niet open geweest). Heel licht duwen op de klep van de doos zorgde ervoor dat ie helemaal doormidden ging. Dus als je een MKW bundel krijgt met een of twee gebroken seals: dikke kans dat de doos nog helemaal niet open geweest is, maar dat de seals zijn gebroken tijdens het inpakken of transport. No worries dus!
Veel speelplezier allemaal
Alleen de MKW bundel heeft zegels, omdat daar een omdoos omheen dit. De switch zonder spel heeft ze niet.
De zegels gaan zo ongeveer stuk als je er scheef naar kijkt. Mijn zegel, en die van veel anderen, was half doormidden toen ik de switch binnenkreeg (dus zeker niet open geweest). Heel licht duwen op de klep van de doos zorgde ervoor dat ie helemaal doormidden ging. Dus als je een MKW bundel krijgt met een of twee gebroken seals: dikke kans dat de doos nog helemaal niet open geweest is, maar dat de seals zijn gebroken tijdens het inpakken of transport. No worries dus!
Veel speelplezier allemaal
Hier was van hetzelfde sprake (Rabobank cc, wel "betaald" geen afschrijving), staat er vandaag een openstaande factuur klaarrnark schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 13:14:
[...]
Hier ook Rabo, Bol is nog steeds in de veronderstelling dat er betaald is. Maar dat is toch echt niet het geval. Over een paar weken staat dan ineens bij Bol een rekening open, of niet haha 🤞
EV Hyundai Ioniq Electric 28 kWh | PV Oost 2960Wp / West 2560Wp | Thuisbatterij 1Komma5 17,2 kWh
Voor mij idem, http error als ik op bestelling volgen knop druk.Lucg153 schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 23:36:
[...]
Ja ik ook, ik zie in de faq dat je een mail krijgt als hij verzonden is. Die heb ik nog niet.
Gelukkig is geduldig wachten een van mijn strektste eigensschappen

Denk toch eigenlijk dat Nintendo gewoon geen voorraad heeft. Dat staat ook niet op de website.
Bij leveringsmethode staat 2-4 dagen. Als het product er is dus. En er staat niet op de website dat het product op voorraad is.
Ik zie het even een weekje aan en dan wordt het annuleren ben ik bang.
Edit: Bij de zoekfunctie is te vinden dat het product wel op voorraad is, maar dan zie ik alleen de versie zonder mariokart world (maar ik mag de versie met mariokart niet meer kopen).
We gaan het zien.
Bij leveringsmethode staat 2-4 dagen. Als het product er is dus. En er staat niet op de website dat het product op voorraad is.
Edit: Bij de zoekfunctie is te vinden dat het product wel op voorraad is, maar dan zie ik alleen de versie zonder mariokart world (maar ik mag de versie met mariokart niet meer kopen).
We gaan het zien.
[ Voor 25% gewijzigd door friketje1 op 18-06-2025 08:57 ]
Gezien de vele posts met status updates van het verzend / bezorg proces, ben je echt niet de enige hier met weinig geduld,Childofbodom schreef op woensdag 18 juni 2025 @ 08:41:
[...]
Voor mij idem, http error als ik op bestelling volgen knop druk.
Gelukkig is geduldig wachten een van mijn strektste eigensschappen

Ik heb hem ook gisteren besteld, na toevallig weer es bij nintendo store te hebben gekeken. Sneller eentje te pakken dan gedacht, mijn plan was om over een aantal weken weer eens bij intertoys oid te kijken. Ik had geen zin om ze elke dag te moeten bellen /checken of er voorraad is.
Over een paar daagjes dus hopelijk aan het rondsjeesen in Mario Kart World.
Voor ieder die nog geen switch te pakken hebben: succes! Enne, good things come to those who wait
Er is hier al eerder aangegeven door vroege bestellers bij Nintendo dat die http error bij hun ook verscheen. Je krijgt een mailtje dat het verzonden is en daarna kan je je verzending tracken. 2-4 dagen is een inschatting van bezorgtijd, echt geen garantie. Geen idee wanneer je besteld hebt, maar het komt vast goed. Je kan volgens mij echt niet bestellen als er geen voorraad is. Ik probeerde het vorige week ook toen het weer even in voorraad stond maar gewoon uit bestelprocedure gegooid toen het weer op bleek te zijn. Iemand was me net voor 😉.friketje1 schreef op woensdag 18 juni 2025 @ 08:50:
Denk toch eigenlijk dat Nintendo gewoon geen voorraad heeft. Dat staat ook niet op de website.
Edit: Bij de zoekfunctie is te vinden dat het product wel op voorraad is, maar dan zie ik alleen de versie zonder mariokart world (maar ik mag die versie niet meer kopen).
We gaan het zien.
Patience (young?) grasshopper 😃
[ Voor 39% gewijzigd door Sjekster op 18-06-2025 09:09 ]
Flickr | Olympus E-M1 + E-M10
Gistermiddag hier ook een Switch 2 met MKW besteld (namens mij en meelezer bedankt)
In mijn account staat dat de bestelling is voltooid. Ik ga er eigenlijk van uit dat het magazijn dat Nintendo gebruikt dan een pakket heeft gemaakt met mijn naam er op. Ze melden zo'n pakket dan aan met een track'n'trace code maar de courier weet dan niet altijd waar dat pakket is. Misschien daarom de error? Bij PostNL krijg je ook zoiets, maar wel een nettere landingspagina 'wachten op pakket'.
Als ik dan 2-4 werkdagen levertijd lees, mag ik toch aannemen dat dit uiterlijk dinsdag geleverd is.
Dat nu de voorraad alweer op is lijkt mij logisch. Rond 6 uur nadat iedereen weer thuis is leek alles op te zijn.
In mijn account staat dat de bestelling is voltooid. Ik ga er eigenlijk van uit dat het magazijn dat Nintendo gebruikt dan een pakket heeft gemaakt met mijn naam er op. Ze melden zo'n pakket dan aan met een track'n'trace code maar de courier weet dan niet altijd waar dat pakket is. Misschien daarom de error? Bij PostNL krijg je ook zoiets, maar wel een nettere landingspagina 'wachten op pakket'.
Als ik dan 2-4 werkdagen levertijd lees, mag ik toch aannemen dat dit uiterlijk dinsdag geleverd is.
Dat nu de voorraad alweer op is lijkt mij logisch. Rond 6 uur nadat iedereen weer thuis is leek alles op te zijn.
bij Nintendo zelf zijn ze weer beschikbaar
De link geeft nu bij mij de status weer!
Leverdatum 20 juni!!
Leverdatum 20 juni!!
Bij mij ookSleehond schreef op woensdag 18 juni 2025 @ 09:19:
De link geeft nu bij mij de status weer!
Leverdatum 20 juni!!
Label aangemaakt maar nog niet verzonden. Komt goed.Sleehond schreef op woensdag 18 juni 2025 @ 07:06:
Via Nintendo gisteren avond gekocht. Dank voor de melding hier.
Verwachte afleverdatum 20.06.2025
Gisteren via Nintendo besteld.
Gisteren via Nintendo besteld.
Gister bij Nintendo eentje besteld in opdracht van familie. Deze is nu verzonden! Lekker vlot dus.
Hier ook 1 besteld gisteravond (nacht), nog geen update. Ach ik zie het wel, vakantie duurt nog 1 maand

Ondertussen had ik vanmorgen een impulsieve bui en wilde ik de Switch 2 met MKW bestellen.
Maar helaas zie ik dat hij nergens in voorraad is... Niet bij Mediamarkt, niet meer bij Amazon DE en niet meer via Nintendo zelf... Nog even wachten, dan maar?
Maar helaas zie ik dat hij nergens in voorraad is... Niet bij Mediamarkt, niet meer bij Amazon DE en niet meer via Nintendo zelf... Nog even wachten, dan maar?
Op nintendo kan je alleen nog de Switch zonder MK world halen. De Switch met is nu inderdaad uitverkocht. Ik weet niet hoeveel geduld je hebt, maar het kan misschien wel eeer 2 of 3 weken duren voordat hij weer op voorraad is. Schat ikSimonVL schreef op woensdag 18 juni 2025 @ 12:24:
Ondertussen had ik vanmorgen een impulsieve bui en wilde ik de Switch 2 met MKW bestellen.
Ik zou ze nog willen apart bestellen via Nintendo zelf, maar heb geen idee hoe lang ik dan moet wachten..Julian.18 schreef op woensdag 18 juni 2025 @ 12:28:
[...]
Op nintendo kan je alleen nog de Switch zonder MK world halen. De Switch met is nu inderdaad uitverkocht. Ik weet niet hoeveel geduld je hebt, maar het kan misschien wel eeer 2 of 3 weken duren voordat hij weer op voorraad is. Schat ik
Ik heb wel nog wat geduld, maar liever geen weken meer wachten.
Het schijnt dat Intertoys morgen of vrijdag weer voorraad in de winkels binnen krijgt.SimonVL schreef op woensdag 18 juni 2025 @ 12:24:
Wellicht is dit dan ook zo voor andere retailers.
Succes!
Gisteren via Nintendo zelf kunnen bestellen.
Vandaag een email dat de bundle de 20'ste geleverd gaat worden.
Vandaag een email dat de bundle de 20'ste geleverd gaat worden.
Hier ook nu!Millert schreef op woensdag 18 juni 2025 @ 08:41:
[...]
Hier was van hetzelfde sprake (Rabobank cc, wel "betaald" geen afschrijving), staat er vandaag een openstaande factuur klaar.
Net gisteren via Nintendo besteld. Krijg ik nu een mailtje dat mijn bestelling van Nedgames, die voor de 27e stond vandaag verzonden is. Dus 1 van beide retour. Ik ben benieuwd of ik ze allebei op dezelfde dag geleverd ga krijgen gezien ze beide met dhl komen.
Misschien dat het aan mij ligt, maar is het echt zo belangrijk een switch te bemachtigen, dat je er meerdere besteld en laat bezorgen? Al dat retourneren is ook niet echt efficiënt, laat staan milieubewust...
Oprechte vraag overigens.
Daarnaast is het ook nog eens irritant voor andere potentiele kopers omdat zij dan diegene die teruggestuurd wordt niet eerder hadden kunnen bestellen.Sjekster schreef op woensdag 18 juni 2025 @ 14:45:
Misschien dat het aan mij ligt, maar is het echt zo belangrijk een switch te bemachtigen, dat je er meerdere besteld en laat bezorgen? Al dat retourneren is ook niet echt efficiënt, laat staan milieubewust...
Je stelt een vraag waar je het antwoord zelf al op geeft. Ja, dat is blijkbaar zo belangrijk.Sjekster schreef op woensdag 18 juni 2025 @ 14:45:
Was ook niet mijn bedoeling. Ik had die voor de 27e al eerder besteld voor backup gezien alles uitverkocht was. Gisteren was hij opeens op voorraad bij Nintendo dus dan kan ik nog dit weekend spelen. Het idee was om de andere dan maar te annuleren, maar ze verzenden hem opeens een week eerder.Sjekster schreef op woensdag 18 juni 2025 @ 14:45:
Ik had juist 2 maanden geleden maar 1 preorder bij bol gezet omdat ik niet via twee winkels wou bestellen en 1 retour sturen. Maar gezien bol die bestelling heeft verpest moest ik kijken waar ik dan wel terecht kon.
Bol wil dat ik perse met mijn bankrekening betaal, terwijl ik de order met mijn creditcard heb besteld. Ik heb ze op de dag van levering op de hoogte gebracht dat het bedrag niet was afgeschreven van mijn creditcard en dat ik het wel zo netjes vond om dit te vermelden.
Nu komen ze met een openstaande factuur die ik via iDeal moet betalen. Dit wil ik niet (ik wil het met mijn CC betalen). En nu dreigen ze met incassokosten. Mooi is dat, dat Bol.com
Nu komen ze met een openstaande factuur die ik via iDeal moet betalen. Dit wil ik niet (ik wil het met mijn CC betalen). En nu dreigen ze met incassokosten. Mooi is dat, dat Bol.com
[ Voor 3% gewijzigd door turkeyhakan op 18-06-2025 15:33 ]
Vanavond ja. Als de vrouw en kinderen het toelaten.DMaas schreef op woensdag 18 juni 2025 @ 12:37:
[...]
Haha die van ons zat in exact dezelfde vrachtwagen denk ik. Vanavond kan ik los, jij ook?

Ah nog zo een die de switch 2 "voor zn kinderen gekocht heeft" (net als ik)Remi schreef op woensdag 18 juni 2025 @ 15:42:
[...]
Vanavond ja. Als de vrouw en kinderen het toelaten.![]()
Hier is het excuus dat de switch 1 gedoneerd wordt aan zoonlief en dat we dan in de woonkamer een vervanger nidig hebben. Dat de switch 2 net uit is, is natuurlijk puur toeval
Niet voor niets dat alles duurder wordt he, dat alles gratis is kan (bezorgen, retourneren etc.) betekent ook dat mensen het doen.Sjekster schreef op woensdag 18 juni 2025 @ 14:45:
Goed ontopic:
Als het goed is krijgt MM morgen of later deze week ook weer voorraad, had van de week een medewerker gesproken en die zei dat ze onderweg waren maar hij wist nog niet precies wanneer deze week.
[ Voor 18% gewijzigd door Jamesl op 18-06-2025 17:26 ]
Crosspost van budgetgaming.nl:
Te bestellen bij AllYourGames, de Mario Kart bundel, €509:
https://www.allyourgames....aign=Nieuwsbrief+3.4.2025
Op moment van deze post nog op voorraad.
Te bestellen bij AllYourGames, de Mario Kart bundel, €509:
https://www.allyourgames....aign=Nieuwsbrief+3.4.2025
Op moment van deze post nog op voorraad.
Net bij bol.com kunnen bestellen, alleen heel raar!
Ik had de pagina al open staan en kon bestellen, maar als ik in de zoekbalk er naar zoek, is er geen switch te vinden!
Kom er met geen mogelijkheid bij.
Ik had de pagina al open staan en kon bestellen, maar als ik in de zoekbalk er naar zoek, is er geen switch te vinden!
Bij mij staat er gewoon Niet Beschikbaar.Gianni1991 schreef op woensdag 18 juni 2025 @ 18:31:
Net bij bol.com kunnen bestellen, alleen heel raar!
[ Voor 25% gewijzigd door Overseer10 op 18-06-2025 19:35 ]
Vandaag heb ik de switch met MKW ontvangen via amazon fr. Alles was super goed verpakt maar de seal van de omdoos was wel opnieuw gesealed (beide kanten )De inhoud zag er verder goed uit en de MKW code werkt. Ik ben blij 😀
Bij Nedgame is op dit moment weer een pre-order beschikbaar met levering 11-7.
[ Voor 8% gewijzigd door PMast op 18-06-2025 20:14 ]
Ik heb gister de Nintendo met MK gekocht, en ik krijg het vrijdag (20-06-2025) binnen. Andere mensen ook? Wel mooi binnen de 2-4 dagen!
Bij ontvangst van de Switch gewoon direct terugsturen zodat het openstaande bedrag naar 0 veranderd en daarna elders bestellen.turkeyhakan schreef op woensdag 18 juni 2025 @ 15:32:
Bol wil dat ik perse met mijn bankrekening betaal, terwijl ik de order met mijn creditcard heb besteld. Ik heb ze op de dag van levering op de hoogte gebracht dat het bedrag niet was afgeschreven van mijn creditcard en dat ik het wel zo netjes vond om dit te vermelden.
Ja ook de 20ste, net zoals andere die gisteren en/of eergisteren besteld hebben.Julian.18 schreef op woensdag 18 juni 2025 @ 20:20:
Ik heb gister de Nintendo met MK gekocht, en ik krijg het vrijdag (20-06-2025) binnen. Andere mensen ook? Wel mooi binnen de 2-4 dagen!
Ja ik heb ook leverdatum vrijdag, ben benieuwd.Julian.18 schreef op woensdag 18 juni 2025 @ 20:20:
De Switch heb ik al 2 weken geleden ontvangen en toen heb ik direct gebeld dat er geen geld was afgeschreven. En nu komen ze met zoiets aan.Geraedus schreef op woensdag 18 juni 2025 @ 20:23:
[...]
Bij ontvangst van de Switch gewoon direct terugsturen zodat het openstaande bedrag naar 0 veranderd en daarna elders bestellen.
Terug sturen zou ik zeggen. Blijkbaar wordt eerlijkheid bij bol niet gewaardeerd. Wat ik wel apart vindt is dat ze dreigen met een incassobureau aangezien ze eerst betalingsherinnering sturen.turkeyhakan schreef op woensdag 18 juni 2025 @ 21:27:
[...]
De Switch heb ik al 2 weken geleden ontvangen en toen heb ik direct gebeld dat er geen geld was afgeschreven. En nu komen ze met zoiets aan.
𝐎𝐟𝐟𝐢𝐜𝐢𝐞ël 𝐳𝐨𝐮 𝐛𝐨𝐥.𝐜𝐨𝐦 𝐡𝐞𝐭 𝐛𝐞𝐝𝐫𝐚𝐠 𝐯𝐨𝐥𝐠𝐞𝐧𝐬 𝐝𝐞 𝐟𝐚𝐜𝐭𝐮𝐮𝐫 𝐨𝐩 𝟏𝟖 𝐣𝐮𝐧𝐢 𝐯𝐢𝐚 𝐜𝐜 𝐚𝐟𝐠𝐞𝐬𝐜𝐡𝐫𝐞𝐯𝐞𝐧 𝐰𝐨𝐫𝐝𝐞𝐧. 𝐈𝐤 𝐤𝐫𝐞𝐞𝐠 𝐨𝐨𝐤 𝐢𝐧 𝐦𝐢𝐣𝐧 𝐳𝐨𝐨𝐧𝐬 𝐳𝐢𝐣𝐧 𝐚𝐜𝐜𝐨𝐮𝐧𝐭 𝐝𝐚𝐭 𝐞𝐫 𝐯𝐢𝐚 𝐢𝐃𝐞𝐚𝐥 𝐛𝐞𝐭𝐚𝐚𝐥𝐝 𝐦𝐨𝐞𝐬𝐭 𝐰𝐨𝐫𝐝𝐞𝐧 𝐮𝐢𝐭𝐞𝐫𝐥𝐢𝐣𝐤 𝟏𝟖 𝐣𝐮𝐧𝐢. 𝐁𝐥𝐢𝐣𝐤𝐛𝐚𝐚𝐫 𝐛𝐞𝐧 𝐢𝐤 𝐧𝐢𝐞𝐭 𝐝𝐞 𝐞𝐧𝐢𝐠𝐬𝐭𝐞 𝐝𝐢𝐞 𝐝𝐢𝐭 𝐦𝐞𝐞 𝐦𝐚𝐚𝐤𝐭
Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!
Bol al uitverkocht, je kunt zien dat de batches niet groot zijn die nu elke week binnenkomen. MediaMarkt zal wel morgen of vrijdag pas weer komen met Qware, screenprotector en Startklaar Service bundels.
[ Voor 11% gewijzigd door Jumpman op 18-06-2025 22:43 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Ik was laatst ook in de MM en ze smeerde de hele tijd die stomme bundels aan. De bundel was gewoon 100 euro duurder met eigenlijk helemaal niet zo veel extra's. Ik ben blij dat ik heb gewacht dat de switch met MK bundel weer op voorraad was in de nintendo store.Jumpman schreef op woensdag 18 juni 2025 @ 22:41:
Bol al uitverkocht, je kunt zien dat de batches niet groot zijn die nu elke week binnenkomen. MediaMarkt zal wel morgen of vrijdag pas weer komen met Qware, screenprotector en Startklaar Service bundels.
Bij de pre-order bij bol twee Switch besteld en beiden geleverd op dag van release. Onlangs bij Cdiscount nog een besteld voor m’n neefje en die is ook gewoon geleverd binnen 4 dagen.
Geen gedoe met extra bundels bij MediaMarkt of alle winkels af, houd gewoon die websites goed in de gaten!
Geen gedoe met extra bundels bij MediaMarkt of alle winkels af, houd gewoon die websites goed in de gaten!
Kia EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2
Bij Bol met mijn ABN creditcard ging het goed. Bij mijn vrouw en haar rabobank creditcard niet.
Bij mij stond er sinds april het bedrag gereserveerd tot het daadwerkelijk werd afgeschreven. Volgens sommige kan je niet zolang van te voren reserveren maar blijkbaar hangt het af van de creditcard maatschappij.
Afijn het werd niet afgeschreven en gisteren kon ze ineens met ideal betalen. Wel slordig dat ze daar niet eens over mailen of iets.
Wij doen niet zo moeilijk dat we perse met creditcard willen betalen dus gewoon met ideal betaald en van Switch 2 genieten
Bij mij stond er sinds april het bedrag gereserveerd tot het daadwerkelijk werd afgeschreven. Volgens sommige kan je niet zolang van te voren reserveren maar blijkbaar hangt het af van de creditcard maatschappij.
Afijn het werd niet afgeschreven en gisteren kon ze ineens met ideal betalen. Wel slordig dat ze daar niet eens over mailen of iets.
Wij doen niet zo moeilijk dat we perse met creditcard willen betalen dus gewoon met ideal betaald en van Switch 2 genieten
Als je het de eerste dag wil moet net als iedereen preorderen. Vis je er dan nog steeds naast dan is het pech hebben maar uiteindelijk gaan die geannuleerde ook naar iemand die er een graag wil. Scalpers voor doorverkoop is een ander verhaal.Britske schreef op woensdag 18 juni 2025 @ 14:57:
[...]
Daarnaast is het ook nog eens irritant voor andere potentiele kopers omdat zij dan diegene die teruggestuurd wordt niet eerder hadden kunnen bestellen.
De meeste mensen bestellen er meerdere en annuleren als er een word verzonden. Ik zelf zou het niet allemaal laten bezorgen met de rompslomp om ze terug moeten sturen en wachten op je geld.Britske schreef op woensdag 18 juni 2025 @ 14:57:
[...]
Daarnaast is het ook nog eens irritant voor andere potentiele kopers omdat zij dan diegene die teruggestuurd wordt niet eerder hadden kunnen bestellen.
Dat de "meeste" mensen dat doen wil nog niet zeggen dat het niet een beetje aso is ;-).
Als er 2 miljoen mensen er 2 bestellen en er 1 terug sturen, dan hebben 2 miljoen mensen pas (dagen / weken) later kans om die teruggestuurde te kopen.
Als er 2 miljoen mensen er 2 bestellen en er 1 terug sturen, dan hebben 2 miljoen mensen pas (dagen / weken) later kans om die teruggestuurde te kopen.
Ik was net bij de intertoys, ze zeiden "ik zou even wachten, we hebben 4 klanten gehad met defecte schermpjes" hebben jullie ook vergelijkbare problemen gehoord?
Maandag bij Amazon Duitsland besteld, zou vandaag worden bezorgd. Maar staat nog steeds niet op verzonden. Nog meer die hier last van hebben?
XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907
Waarop moeten we dan wachten? Gaan ze zelf de dozen openen om te controleren? Verwachten ze een terug roep actie van Nintendo?rachellejanssen schreef op donderdag 19 juni 2025 @ 12:21:
Ik was net bij de intertoys, ze zeiden "ik zou even wachten, we hebben 4 klanten gehad met defecte schermpjes" hebben jullie ook vergelijkbare problemen gehoord?
Hi, ik heb dinsdag de SW2 kunnen bestellen bij Nintendo en die komt als het goed is vrijdag binnen. Heeft iemand hier tips voor een beschermhoes & carring case?
Mijn dank is groot.
Mijn dank is groot.
Ik zou zeggen leer van het moment. Dit is mij overkomen met de ps5. Volgende keer overkomt het jou ook niet. Nogmaals doorverkopen voor meer is een ander verhaal.Britske schreef op donderdag 19 juni 2025 @ 11:49:
Dat de "meeste" mensen dat doen wil nog niet zeggen dat het niet een beetje aso is ;-).
Dat iemand hierdoor iets langer moet wachten. Als het mij zou overkomen dan is dat balen maar nog steeds begrijpelijk dat andere er meerdere kopen. Wat ik me eerder af vraag waarom is het iemand die het de eerste dag in huis wil hebben niet gelukt om te preorderen? Als je deze topic hebt gevolgd weet je dat de preorders heel lang hebben open gestaan. Niemand had dat niet verwacht.
[ Voor 15% gewijzigd door MissMe NL op 19-06-2025 13:19 ]
Dat iemand meerdere zelfde producten besteld met het doel er eentje te houden is natuurlijk gewoon not done. Het slaat werkelijk nergens op dat we dit proberen goed te praten door naar het gedrag van anderen te wijzen. Beetje de uitspraak "Als een ander in de sloot springt, doe jij het dan ook?"MissMe NL schreef op donderdag 19 juni 2025 @ 13:15:
[...]
Ik zou zeggen leer van het moment. Dit is mij overkomen met de ps5. Volgende keer overkomt het jou ook niet. Nogmaals doorverkopen voor meer is een ander verhaal.
Dat iemand hierdoor iets langer moet wachten. Als het mij zou overkomen dan is dat balen maar nog steeds begrijpelijk dat andere er meerdere kopen. Wat ik me eerder af vraag waarom is het iemand die het de eerste dag in huis wil hebben niet gelukt om te preorderen? Als je deze topic hebt gevolgd weet je dat de preorders heel lang hebben open gestaan. Niemand had dat niet verwacht.
Het is voor bedrijven ook kosten draaien, extra werk/kosten verzenden, extra werk/kosten retour en weer opnieuw moeten aanbieden. Tijd van kosteloos retour sturen gaat op deze manier snel verdwijnen als we dit soort ongein blijven uithalen. Het is gewoon een mentaliteits/fatsoensprobleem.
Het is ook zo dat winkels niet echt moeite doen om ervoor te zorgen dat bestelde producten op de juiste dag ook daadwerkelijk bezorgd worden dus mensen spreiden hun kansen om ervoor te zorgen dat ze tenminste 1 van de bestelde producten op tijd en in goede staat bezorgd krijgen. Staan hier genoeg voorbeelden van bestellingen die goed vertraagd zijn geweest of gewoon simpelweg “verdwenen” zijn en bestellingen weer geannuleerd werden waardoor ze weer achteraan konden sluiten in de rij om er 1 te bemachtigen. Als die hele keten gewoon betrouwbaar kon leveren had niemand meerdere bestellingen hoeven te plaatsen.sjekneck schreef op donderdag 19 juni 2025 @ 13:35:
[...]
Dat iemand meerdere zelfde producten besteld met het doel er eentje te houden is natuurlijk gewoon not done. Het slaat werkelijk nergens op dat we dit proberen goed te praten door naar het gedrag van anderen te wijzen. Beetje de uitspraak "Als een ander in de sloot springt, doe jij het dan ook?"
Het is voor bedrijven ook kosten draaien, extra werk/kosten verzenden, extra werk/kosten retour en weer opnieuw moeten aanbieden. Tijd van kosteloos retour sturen gaat op deze manier snel verdwijnen als we dit soort ongein blijven uithalen. Het is gewoon een mentaliteits/fatsoensprobleem.
Dus ja, een consument is nu eenmaal ongeduldig maar de bedrijven doen er ook niets aan om dit te verbeteren binnen hun eigen keten.
Laten we wel eerlijk zijn dat de redenen die je noemt gelukkig uitzonderingen zijn. Dat hier genoeg voorbeelden staan is uiteraard logisch, gaat alles goed dan heb je hier niks te klagen.Geemfriekq schreef op donderdag 19 juni 2025 @ 13:48:
[...]
Het is ook zo dat winkels niet echt moeite doen om ervoor te zorgen dat bestelde producten op de juiste dag ook daadwerkelijk bezorgd worden dus mensen spreiden hun kansen om ervoor te zorgen dat ze tenminste 1 van de bestelde producten op tijd en in goede staat bezorgd krijgen. Staan hier genoeg voorbeelden van bestellingen die goed vertraagd zijn geweest of gewoon simpelweg “verdwenen” zijn en bestellingen weer geannuleerd werden waardoor ze weer achteraan konden sluiten in de rij om er 1 te bemachtigen. Als die hele keten gewoon betrouwbaar kon leveren had niemand meerdere bestellingen hoeven te plaatsen.
Dus ja, een consument is nu eenmaal ongeduldig maar de bedrijven doen er ook niets aan om dit te verbeteren binnen hun eigen keten.
Nogmaals niemand laat ze verzenden maar annuleren. Tenminste ik zou geen 3 switchen laten verzenden waar ik dan weer moet wachten op mijn geld.sjekneck schreef op donderdag 19 juni 2025 @ 13:35:
[...]
Dat iemand meerdere zelfde producten besteld met het doel er eentje te houden is natuurlijk gewoon not done. Het slaat werkelijk nergens op dat we dit proberen goed te praten door naar het gedrag van anderen te wijzen. Beetje de uitspraak "Als een ander in de sloot springt, doe jij het dan ook?"
De gene die worden geannuleerd komen dan uiteindelijk wel een paar dagen later terecht bij de koper.
Mensen zijn gewoon nu zuur omdat ze er achter komen dat ze moeilijker te krijgen zijn. De reden waarom ik en anderen meerdere kopen is de trauma van de ps5 release. Geef de scalpers maar de schuld zou ik zeggen. Ben ik maar aso in iedergeval geen slachtoffer van scalpers.
Oh, ik heb nergens gezegd dat ik hem per se al wil hebben hoor. Dan had ik er al lang een besteld. Het gaat mij meer om de algemene zaak.MissMe NL schreef op donderdag 19 juni 2025 @ 13:15:
[...]
Ik zou zeggen leer van het moment. Dit is mij overkomen met de ps5. Volgende keer overkomt het jou ook niet. Nogmaals doorverkopen voor meer is een ander verhaal.
Meerdere producten bestellen (en dus blokkeren voor verkoop voor anderen) maakt dit hele gebeuren natuurlijk alleen maar erger. Het is als voorkruipen en constant baan wisselen in de file. Je denkt alleen aan je eigen belang, waardoor het geheel alleen maar slechter wordt. Als iedereen zo denkt krijg je natuurlijk meer leveringsproblemen.Geemfriekq schreef op donderdag 19 juni 2025 @ 13:48:
[...]
Het is ook zo dat winkels niet echt moeite doen om ervoor te zorgen dat bestelde producten op de juiste dag ook daadwerkelijk bezorgd worden dus mensen spreiden hun kansen om ervoor te zorgen dat ze tenminste 1 van de bestelde producten op tijd en in goede staat bezorgd krijgen. Staan hier genoeg voorbeelden van bestellingen die goed vertraagd zijn geweest of gewoon simpelweg “verdwenen” zijn en bestellingen weer geannuleerd werden waardoor ze weer achteraan konden sluiten in de rij om er 1 te bemachtigen. Als die hele keten gewoon betrouwbaar kon leveren had niemand meerdere bestellingen hoeven te plaatsen.
Het toont maar weer eens hoe ontzettend verwend / verpest we als mensen zijn, als we geeneens 1 dagje extra kunnen wachten op een bestelling. "Dan maar eentje extra bestellen, komt er vast wel eentje binnen 24u ipv 48u!" sjonge...Geemfriekq schreef op donderdag 19 juni 2025 @ 13:48:
[...]
Er is toch hopelijk meer in het leven dan een stomme spelconsole...
Ik praat het niet goed hè, maar ik begrijp wel dat mensen dit doen. En we hebben het over langere tijd dan 1 dagje vertraging waarbij mensen hun geld terug krijgen en het weer elders kunnen proberen te bemachtigen. Als zij het niet doen doet een ander het wel en vissen ze achter het net. Ik zie het gewoon als een simpel oorzaak/gevolg probleem waarbij we wel kunnen mopperen over het gevolg (mensen die meerdere pre-orders plaatsen) maar we het probleem toch echt enkel kunnen oplossen bij de oorzaak (bedrijven die niet betrouwbaar kunnen leveren). Immers, als bedrijven hun beloftes nakomen heeft niemand meer de noodzaak om er meerdere te pre-orderen omdat ze ervan uit kunnen gaan dat er netjes geleverd wordt.Sjekster schreef op donderdag 19 juni 2025 @ 15:04:
[...]
Het toont maar weer eens hoe ontzettend verwend / verpest we als mensen zijn, als we geeneens 1 dagje extra kunnen wachten op een bestelling. "Dan maar eentje extra bestellen, komt er vast wel eentje binnen 24u ipv 48u!" sjonge...
En ja, het gaat maar over een “stomme spelconsole” maar we hebben enkele jaren geleden gezien dat hetzelfde gebeurd bij andere dingen waardoor we ineens lege schappen in supermarkten hadden. En besef ook dat de huidige tijd ook niet altijd even prettig is waardoor een “stomme spelconsole” 1 van de weinige afleidingen is voor mensen, dan is die extra stress rond de levering van je nieuwe speeltje het ook niet waard.
Als Bol gewoon goed de problemen had afgehandeld had ik geen nieuwe bestellingen geplaatst. Als MediaMarkt geen domme bundel verkopen had geforceerd dan had ik er nog een in de winkel gehaald toen het bij bol mis ging.Sjekster schreef op donderdag 19 juni 2025 @ 15:04:
[...]
Het toont maar weer eens hoe ontzettend verwend / verpest we als mensen zijn, als we geeneens 1 dagje extra kunnen wachten op een bestelling. "Dan maar eentje extra bestellen, komt er vast wel eentje binnen 24u ipv 48u!" sjonge...
Ik baalde wel dat ik niet gewoon een tweede bij Coolblue had gepreorderd en die op afhalen had gezet. Dan was het annuleren simpel geweest en hadden ze heb direct in de winkel kunnen verkopen indien mijn andere preorder was gelukt.
Het zijn ook best een aantal mensen waarbij de preorder van een paar maanden geleden is mislukt. Sommige die via Nintendo hadden besteld is hun pakket in onderweg verdwenen. En andere zoals ik hebben hun pakket zien verdwijnen bij bol.
Daar zit je dan met je preorder die je netjes maanden terug hebt geplaatst en expres geen tweede hebt geplaatst want ik wou de plek van een ander niet innemen.
Vroeger liep ik naar Intertoys of Nedgames, ruim maanden voor release en kwam je op een lijstje. Bij release kon je dan als eerste in de winkel een console krijgen. Nu is het allemaal gedoe en moet je maar hopen dat je daadwerkelijk krijgt wat je hebt besteld. En niemand die weet hoe lang je moet wachten als je de release dag mist. Bij de ps5 kon je maanden lang wachten. Ik vind het niet gek dat er mensen dan maar 2 op preorder zetten. Uiteraard ben ik het niet eens dat mensen de extras dan maar voor een hoger bedrag verkopen.
Ik vind het altijd zo vreselijk cliché van die mensen die roepen dat je best een dagje extra kan wachten op een "stomme spelconsole". Alsof jij dat even voor een ander kan bepalen.Sjekster schreef op donderdag 19 juni 2025 @ 15:04:
[...]
Want wat is het ergste dat er kan gebeuren als je een dag later met die specifieke console kan spelen? Dat je even verveeld bent?Cyrax0508 schreef op donderdag 19 juni 2025 @ 15:42:
[...]
Ik vind het altijd zo vreselijk cliché van die mensen die roepen dat je best een dagje extra kan wachten op een "stomme spelconsole". Alsof jij dat even voor een ander kan bepalen.
Ik bepaal dat niet voor anderen, maar mag me daar toch prima over verwonderen hoor.
En ja, niet een dag extra kunnen wachten vind ik uitermate bijzonder. Er zullen altijd uitzonderingen zijn waarbij het nodig is, maar gewoon ongeduldig worden bij de minste en geringste vertraging, tja. Er zijn echt 1001 redenen waardoor zendingen kunnen vertragen. Het feit dat je om 23:59 nog bij een bol.com kan bestellen en de bestelling de volgende op de mat hebt is echt al heel netjes. Die processen bij zowel een bol.com als de bezorgdienst staan redelijk strak. Er hoeft maar een kleine vertraging op de weg te zijn tussen bol.com en de bezorgservice en het vertraagt een dag. Is dat zo erg?
Laat ik het zo zeggen: als het echt zo belangrijk is dat je iets op een bepaalde dag moet hebben, moet je het eerder bestellen dan dag -1
(en nee, ik snap dat dat met een pre-order niet kan).
Links of rechtsom kost deze mentaliteit ergens geld.
En ja, niet een dag extra kunnen wachten vind ik uitermate bijzonder. Er zullen altijd uitzonderingen zijn waarbij het nodig is, maar gewoon ongeduldig worden bij de minste en geringste vertraging, tja. Er zijn echt 1001 redenen waardoor zendingen kunnen vertragen. Het feit dat je om 23:59 nog bij een bol.com kan bestellen en de bestelling de volgende op de mat hebt is echt al heel netjes. Die processen bij zowel een bol.com als de bezorgdienst staan redelijk strak. Er hoeft maar een kleine vertraging op de weg te zijn tussen bol.com en de bezorgservice en het vertraagt een dag. Is dat zo erg?
Laat ik het zo zeggen: als het echt zo belangrijk is dat je iets op een bepaalde dag moet hebben, moet je het eerder bestellen dan dag -1
Links of rechtsom kost deze mentaliteit ergens geld.
Ik had het niet per se over diegene hier die een 2e moesten bestellen door de bol.com perikelen. Maar, ook dan is het ergens raar dat je voor je weet of je bol.com bestelling binnenkomt, alvast bij andere winkels eentje bestelt. Ook het annuleren / niet afhalen kost tijd en is werk voor iemand, ook al is dat beperkt. En zolang die voor iemand gereserveerd is, kan iemand anders deze dus niet kopen. Etc etc.martin_v_z schreef op donderdag 19 juni 2025 @ 15:33:
[...]
Als Bol gewoon goed de problemen had afgehandeld had ik geen nieuwe bestellingen geplaatst. Als MediaMarkt geen domme bundel verkopen had geforceerd dan had ik er nog een in de winkel gehaald toen het bij bol mis ging.
Ik baalde wel dat ik niet gewoon een tweede bij Coolblue had gepreorderd en die op afhalen had gezet. Dan was het annuleren simpel geweest en hadden ze heb direct in de winkel kunnen verkopen indien mijn andere preorder was gelukt.
Het zijn ook best een aantal mensen waarbij de preorder van een paar maanden geleden is mislukt. Sommige die via Nintendo hadden besteld is hun pakket in onderweg verdwenen. En andere zoals ik hebben hun pakket zien verdwijnen bij bol.
Daar zit je dan met je preorder die je netjes maanden terug hebt geplaatst en expres geen tweede hebt geplaatst want ik wou de plek van een ander niet innemen.
Vroeger liep ik naar Intertoys of Nedgames, ruim maanden voor release en kwam je op een lijstje. Bij release kon je dan als eerste in de winkel een console krijgen. Nu is het allemaal gedoe en moet je maar hopen dat je daadwerkelijk krijgt wat je hebt besteld. En niemand die weet hoe lang je moet wachten als je de release dag mist. Bij de ps5 kon je maanden lang wachten. Ik vind het niet gek dat er mensen dan maar 2 op preorder zetten. Uiteraard ben ik het niet eens dat mensen de extras dan maar voor een hoger bedrag verkopen.
Let op:
Vragen of iemand weet of er nog een plek is met voorraad is niet de bedoeling. Het topic wordt er niet leesbaarder op met steeds dezelfde vraag.
Heb je iets besteld en wil je het weer kwijt, plaats het in V&A en niet in dit topic. Ook het pluggen van je advertentie is op het forum verboden, reclame hoort hier niet thuis. Het vragen naar codes etc valt hier ook onder.
Ook hier hoeft de discussie en het geklaag over scalpers niet te worden gevoerd, laat dit achterwege.
Ervaringen met de Switch 2 worden besproken in dit topic: [Nintendo Switch 2] Algemene ervaring topic - Deel 1
Vragen of iemand weet of er nog een plek is met voorraad is niet de bedoeling. Het topic wordt er niet leesbaarder op met steeds dezelfde vraag.
Heb je iets besteld en wil je het weer kwijt, plaats het in V&A en niet in dit topic. Ook het pluggen van je advertentie is op het forum verboden, reclame hoort hier niet thuis. Het vragen naar codes etc valt hier ook onder.
Ook hier hoeft de discussie en het geklaag over scalpers niet te worden gevoerd, laat dit achterwege.
Ervaringen met de Switch 2 worden besproken in dit topic: [Nintendo Switch 2] Algemene ervaring topic - Deel 1