@cassisfles @jolteon @Tommy-D
Ondertussen een levertijd gekregen van Nintendo/DHL: Morgen komt ie binnen.
Ondertussen een levertijd gekregen van Nintendo/DHL: Morgen komt ie binnen.
Ik weet niet of het past, maar deze verkoper mag hem er toch proberen in te steken.
[ Voor 0% gewijzigd door Deebie2K op 16-06-2025 13:21 . Reden: Typo ]
Held! Gekocht, zijn ze blij mij thuis.ruup schreef op maandag 16 juni 2025 @ 12:15:
[...]
Deze is inmiddels weer weg. Amazon DE heeft ze nog.
XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907
Zoals beloofd even gekeken en nagevraagd bij MM Breda maar ze hebben hier niets extra op voorraad.DMaas schreef op zaterdag 14 juni 2025 @ 13:00:
Zojuist alle Intertoys vestigingen rondom Breda gebeld, nergens voorraad. Mediamarkt Breda ook uitverkocht, verwachten volgende week weer levering. Mocht iemand nog iets tegenkomen vandaag, let me know!
c:
Thanks! Heb er net een kunnen bestellen via amazon.de. Heel veel speelplezierB4rN4cLE schreef op maandag 16 juni 2025 @ 13:11:
[...]
Zoals beloofd even gekeken en nagevraagd bij MM Breda maar ze hebben hier niets extra op voorraad.
gelukkig bij mij ook. Alvast veel speel plezier. hopelijk komt ie een beetje op tijd.jolteon schreef op maandag 16 juni 2025 @ 12:57:
@DeX Goed om te horen!
Toevallig ook zojuist een status update ontvangen van DHL. Bij mij wordt het vanavond tussen 17:30 en 21:30 bezorgd. (Ik woon in regio Den Haag).
Lijkt allemaal gelukkig toch goed te komen.
Hopelijk dat de DHL status bij @cassisfles en @Tommy-D ook al is vernieuwd.
Thanks voor de tip! Ik ook!DMaas schreef op maandag 16 juni 2025 @ 13:12:
[...]
Thanks! Heb er net een kunnen bestellen via amazon.de. Heel veel speelplezier
Er staan er nu nog 4Deebie2K schreef op maandag 16 juni 2025 @ 12:50:
FYI
ik kom letterlijk net de MM uit bij the wall utrecht. Dus niet de hoog catherijne mediamarkt. Die heeft nu nog 7x switch 2 staan. Is wel de pack met de mariokart en qware starterkit erbij.
Hé bij jou staat er morgen bezorgd. Ik had voor premium bezorging gekozen. Bij mijn wordt hij woensdag geleverd ipv donderdag.
Ik heb een Duitse prime-account + ik had hem vanochtend vroeg besteld.Jorussio schreef op maandag 16 juni 2025 @ 14:04:
[...]
Hé bij jou staat er morgen bezorgd. Ik had voor premium bezorging gekozen. Bij mijn wordt hij woensdag geleverd ipv donderdag.
Bij mij ook woensdag met premium bezorging (was 3 euro meer geloof ik). Geen prime account voor de Duitse amazon.Jorussio schreef op maandag 16 juni 2025 @ 14:04:
[...]
openen kan wel eens gebeuren, kan zijn dat ie open is gemaakt voor controle. Veel speel plezier!!Tommy-D schreef op maandag 16 juni 2025 @ 15:45:
Ik heb hem net ontvangen
Netjes in de verzegelde Nintendoos, verzegeling van de Switch verpakking zelf (die ronde doorzichtige) was wel verbroken maar heb alles goed geïnspecteerd en zie niets geks. Nu alles installeren, de MKW code deed het ook dus ik ben blij.
Bij mij ook woensdag zonder premiumZamoraak schreef op maandag 16 juni 2025 @ 14:34:
[...]
Bij mij ook woensdag met premium bezorging (was 3 euro meer geloof ik). Geen prime account voor de Duitse amazon.
Betreft een los kartonnetje met daarop een code.Julian.18 schreef op maandag 16 juni 2025 @ 16:31:
Wat ik mij afvroeg is, hoe of waar stata de download code van mario kart world en waar kan je die redeemen?
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Hoe omzijl je de "does not ship to your location" melding? Die krijg ik zowel bij Amazon DE als bij FR. (ik heb een amazon Prime account btw)Rotinomm schreef op maandag 16 juni 2025 @ 13:47:
https://www.amazon.fr/dp/...ode=ogi&tag=pkepixfr0d-21
Bij amazon frankrijk ook te bestellen.
Just a guy... who likes tech... who likes to write.... and test... and game... https://www.rooieduvel.nl Winner of the best userreviews 2021/2022
Er zit een klein flyertje bij met daarop de code, in de Nintendo e-shop kan je die gebruiken.Julian.18 schreef op maandag 16 juni 2025 @ 16:31:
Wat ik mij afvroeg is, hoe of waar stata de download code van mario kart world en waar kan je die redeemen?
Interessant, ik heb geen Prime account voor DE, maar het bestellen ging gewoon prima.Childofbodom schreef op maandag 16 juni 2025 @ 16:51:
[...]
Hoe omzijl je de "does not ship to your location" melding? Die krijg ik zowel bij Amazon DE als bij FR. (ik heb een amazon Prime account btw)
[ Voor 4% gewijzigd door LAD93 op 16-06-2025 18:07 ]
per aspera ad astra
Bij de link naar de Franse krijg ik ook die melding. Op amazon.de zie ik hem niet meer staan. Ging bij mij prima zonder prima. Is ondertussen ook al verzonden.Childofbodom schreef op maandag 16 juni 2025 @ 16:51:
[...]
Hoe omzijl je de "does not ship to your location" melding? Die krijg ik zowel bij Amazon DE als bij FR. (ik heb een amazon Prime account btw)
Dan is hij gewoon uitverkocht.Childofbodom schreef op maandag 16 juni 2025 @ 16:51:
[...]
Untappd: Kapitein_Merijn
Groetjes, FaceDown.
Link?FaceDown schreef op maandag 16 juni 2025 @ 23:49:
Besteld bij Ali, verzending vanuit Spanje, met Mario Kart voor 447. 👍🏻
DHL is vaak traag met het updaten van hun eigen track and trace. Zelf heb ik niet al te beste ervaring met DHL.DMaas schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 07:25:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Iemand hier ervaring mee? Amazon zegt levering morgen, maar bij DHL nog niets bekend. 🤔
PSN : Geraedus
Wat ik wel interessant vindt is dat de jouwe uit Frankrijk lijkt te komen, besteld is in Duitsland. Ik heb eentje in Frankrijk besteld en die komt uit NL volgens de track en trace. Lekker logisch allemaal 😋.Geraedus schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 07:38:
[...]
DHL is vaak traag met het updaten van hun eigen track and trace. Zelf heb ik niet al te beste ervaring met DHL.
Ja dat is inderdaad heel bijzonder 😂 Maakt niet uit waar die vandaan komt, als ie er morgen maar is. Geduld is een schone zaak…Diazepam schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 08:23:
[...]
Wat ik wel interessant vindt is dat de jouwe uit Frankrijk lijkt te komen, besteld is in Duitsland. Ik heb eentje in Frankrijk besteld en die komt uit NL volgens de track en trace. Lekker logisch allemaal 😋.
[ Voor 8% gewijzigd door Jumpman op 17-06-2025 08:31 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Stond op Pepper, was bij AliExpress en volgens mij geen Europese versie.
[ Voor 26% gewijzigd door THE_BASE op 17-06-2025 08:34 ]
Kia EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2
"Hallo Meneer iCy,Meneer iCy schreef op maandag 16 juni 2025 @ 11:42:
[...]
Ik hoop het ook en hoop op een betere zending voor jullie allen :-).
DHL gaat ook lekker, pakket is vorige week dinsdag direct gestuurd. Wordt morgen pas afgeleverd bij amazon in nederland.![]()
Als iets mis gaat, gaat ook gelijk alles maar mis. Hou mijn hart vast dat er vast iets mis gaat met de resitutie.
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Met CashbackXL zelfs €417,00.FaceDown schreef op maandag 16 juni 2025 @ 23:49:
Besteld bij Ali, verzending vanuit Spanje, met Mario Kart voor 447. 👍🏻
Bij mij gaan echt alle alarmbellen af als ik zulke aanbiedingen zien op vage websites.
Kan niet besteld worden, foutmelding wanneer je naar je winkelwagen gaat.TZ Gaming schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 09:16:
Bol.com heeft de Mario Kart Bundel weer op voorraad voor 509,99
https://www.bol.com/nl/nl...l-zwart/9300000228511188/
Voorraad is bijna op
Ah dat is jammer, wel gek dat er staat dat je hem kan bestellen terwijl het niet werktxyler schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 09:20:
[...]
Kan niet besteld worden, foutmelding wanneer je naar je winkelwagen gaat.
Het is een Hong Kong editie, geen EU dock voeding erbij en Mario Kart World moet met een Hong Kong Nintendo account worden geactiveerd (kan je daarna wel op EU account spelen), Nintendo Nederland geeft geen garantie. Terugsturen is niet maar zo mogelijk. Waarom ze zo goedkoop zijn? Omdat er enorme koersverschillen zijn met China en Japan. Kortom heel veel nadelen voor 12% tot 18% korting.Jorussio schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 09:11:
[...]
Bij mij gaan echt alle alarmbellen af als ik zulke aanbiedingen zien op vage websites.
Ik zou dat echt nooit vertrouwen.
Hoe kan het zo goedkoop? Waarom maken ze het zo goedkoop?
Hoe komen ze aan voorraad terwijl het bij Nintendo zelf niet eens te krijgen is?
Ik snap het gewoon niet.
Volgens mij hoef je niet perse een Hong Kong account te hebben, maar je kunt je regio wijzigen naar Hong Kong en de code gebruiken.Jumpman schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 09:25:
[...]
Het is een Hong Kong editie, geen EU docking voeding erbij en Mario Kart World moet met een Hong Kong Nintendo account worden geactiveerd (kan je daarna wel op EU account spelen), Nintendo Nederland geeft geen garantie. Terugsturen is niet maar zo mogelijk. Waarom ze zo goedkoop zijn? Omdat er enorme koersverschillen zijn met China en Japan. Kortom heel veel nadelen voor 12% tot 18% korting.
Ik snap echt niet dat die post zo populair is. Er zitten zoveel nadelen aan, dat is die paar euro toch niet waard?THE_BASE schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 08:33:
[...]
Stond op Pepper, was bij AliExpress en volgens mij geen Europese versie.
Untappd: Kapitein_Merijn
Mijn inziens ook niet.Kapitein Merijn schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 09:32:
[...]
Ik snap echt niet dat die post zo populair is. Er zitten zoveel nadelen aan, dat is die paar euro toch niet waard?
Zoveel nadelen valt toch wel mee? Ontbreken van garantie is denk ik het grootste nadeel. Ik zou het ook niet doen hoor, maar je zag met de Switch Lite en Oled deals op Ali dat die ook erg populair waren.Kapitein Merijn schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 09:32:
[...]
Ik snap echt niet dat die post zo populair is. Er zitten zoveel nadelen aan, dat is die paar euro toch niet waard?
Ja, maar dat ding heeft zijn stabiliteit wel bewezen en voor 126 euro niet echt een risico.Raem schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 09:37:
[...]
Zoveel nadelen valt toch wel mee? Ontbreken van garantie is denk ik het grootste nadeel. Ik zou het ook niet doen hoor, maar je zag met de Switch Lite en Oled deals op Ali dat die ook erg populair waren.
Kia EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2
Vorige week donderdag bij bol.com hetzelfde, eerst lukte het niet om in winkelwagen te doen. Paar uur later heb ik wel succesvol kunnen bestellen. Mogelijk intern hoe de website werkt, dus ik zou het blijven proberen!xyler schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 09:20:
[...]
Kan niet besteld worden, foutmelding wanneer je naar je winkelwagen gaat.
Ik ben net 40 minuten geleden bij Mediamarkt in Zwolle geweest.Rachnus schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 10:48:
Voor de mensen die hem nog bij de MediaMarkt hebben gevonden, stond dit dan ook in de winkel-beschikbaarheids tracker op de site, of was het op goed geluk binnen lopen en-of bellen? indien bellen, is het mogelijk om hem dan opzij te laten leggen, of is het dan echt op=op?
Ik zou er na werk best een stuk extra voor willen rijden naar een verdere winkel, zoals Utrecht bijvoorbeeld, maar als je dan 45 heen en weer terug kwijt bent en toch met lege handen staat, is ook weer zonde van de tijd/benzine/milieu/treinkaartjes.
[ Voor 6% gewijzigd door Zoyasu op 17-06-2025 10:55 ]
Mijn ervaring met de Mediamarkt website is dat als er "Showmodel aanwezig" bij staat op de website er nog voorraad in de winkel ligt. Ging wel over games, dus of het bij de Switch ook klopt weet ik niet. Maar toen ik de game had afgerekend was de melding op de website ook weg. (Was de laatste die er lag).Rachnus schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 10:48:
Voor de mensen die hem nog bij de MediaMarkt hebben gevonden, stond dit dan ook in de winkel-beschikbaarheids tracker op de site, of was het op goed geluk binnen lopen en-of bellen? indien bellen, is het mogelijk om hem dan opzij te laten leggen, of is het dan echt op=op?
Ik zou er na werk best een stuk extra voor willen rijden naar een verdere winkel, zoals Utrecht bijvoorbeeld, maar als je dan 45 heen en weer terug kwijt bent en toch met lege handen staat, is ook weer zonde van de tijd/benzine/milieu/treinkaartjes.
Bedankt! zit nu nog op kantoor, en zwolle is wel erg ver (vanuit Noord Brabant), maar ik ga het dan wat dichter in de buurt nog wel even proberen, goed om te weten dat het niet meteen kansloos is als er niet beschikbaar online staat.Zoyasu schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 10:52:
[...]
Ik ben net 40 minuten geleden bij Mediamarkt in Zwolle geweest.
Het filiaal kon niet bereikt worden via telefoon en op de website staat er ook dat ze niks hebben. Ik ben toch maar langs geweest om te kijken of ze nog voorraad hadden en ja! Ze hebben er nog 10 liggen en morgen krijgen ze weer.
Vooral veel mario kart bundels, maar ze hebben geen protective cases meer.
Als je nu gaat zou je nog geluk hebben.
FYI: Vragen aan de medewerkers of ze nog op voorraad hebben. Ze zitten namelijk in het magazijn. Laat me weten als je een switch te pakken krijgt! 😋
Bij mij was een van de twee verzegelingen (op de bovenkant van de doos) ook half gescheurd. Maar die verzegelingen zijn zo fragiel dat dit al lukt/gebeurt als je de flap van de doos iets in duwt vlak naast de verzegeling.Tommy-D schreef op maandag 16 juni 2025 @ 15:45:
Ik heb hem net ontvangen
Netjes in de verzegelde Nintendoos, verzegeling van de Switch verpakking zelf (die ronde doorzichtige) was wel verbroken maar heb alles goed geïnspecteerd en zie niets geks. Nu alles installeren, de MKW code deed het ook dus ik ben blij.
Jij de NS2 ondertussen ook binnen, @cassisfles?cassisfles schreef op maandag 16 juni 2025 @ 16:03:
[...]
openen kan wel eens gebeuren, kan zijn dat ie open is gemaakt voor controle. Veel speel plezier!!
Trotse winnaar van het 'Captain Obvious lintje' van 07-10-2015!
DHL is niet heel snel met statussen bijwerken. Die van mij staat nog steeds open voor bezorging bij amazon voor vandaag.
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Mijne hangt nog ergens rond in Rozenburgezra070 schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 12:42:
Ik verwacht mijn Duitse Amazon Prime bestelling, ergens deze middag.
[Afbeelding]
Hoop dat mijn vriendin snel thuis is...of ik moet eerder naar huis ivm de treinstaking ;-)
per aspera ad astra
You're welcomeLAD93 schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 12:51:
[...]
Mijne hangt nog ergens rond in Rozenburg. Nogmaals bedankt voor de tip!
Ik ben ook net in de mediamarkt geweest, er liggen nog switches in het magazijn. Maar niet de switch van 469 en ook niet met mariokart world. De enige die ze nog hebben is de gene met de 1 jaar lang nintendo online en een beschermlaagje erbij. Dat maakt het gelijk 600 euro en dan heb je nog niet eens mario kart world. Daarbij vond ik het erg slechtr service. Ik ben gister ook langsgewerst en toen zijden ze dat ze vandaag nieuer levering zouden krijgen. ( niet dus )Zoyasu schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 10:52:
[...]
Het filiaal kon niet bereikt worden via telefoon en op de website staat er ook dat ze niks hebben. Ik ben toch maar langs geweest om te kijken of ze nog voorraad hadden en ja! Ze hebben er nog 10 liggen en morgen krijgen ze weer.
FYI: Vragen aan de medewerkers of ze nog op voorraad hebben. Ze zitten namelijk in het magazijn. Laat me weten als je een switch te pakken krijgt! 😋
Bij mij in zwolle zeiden ze dat ze niet wisten wanneer de levering kwam. Gister zeiden ze dat dat vandaag zou zijn. Hebben ze tegen jou gezegd dat ze morgen levering krijgen?Zoyasu schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 10:52:
[...]
Dat is dan een screen protector van €111?Julian.18 schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 13:13:
[...]
Ik ben ook net in de mediamarkt geweest, er liggen nog switches in het magazijn. Maar niet de switch van 469 en ook niet met mariokart world. De enige die ze nog hebben is de gene met de 1 jaar lang nintendo online en een beschermlaagje erbij. Dat maakt het gelijk 600 euro en dan heb je nog niet eens mario kart world. Daarbij vond ik het erg slechtr service. Ik ben gister ook langsgewerst en toen zijden ze dat ze vandaag nieuer levering zouden krijgen. ( niet dus )
Wanneer heb je hem besteld? Ik hoop dat die van mij morgen binnenvalt. Gisteren via DE besteld, maar lijkt toch via FR te komen.ezra070 schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 12:42:
[Afbeelding]
Hoop dat mijn vriendin snel thuis is...of ik moet eerder naar huis ivm de treinstaking ;-)
Die van mij was vannacht om 01:27 in Krefeld, North Rhine-Westphalia DE en pas net om 13:10 Je pakket heeft een Amazon-faciliteit verlaten Krefeld, North Rhine-Westphalia DE.ezra070 schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 12:42:
[Afbeelding]
Gisterochtend, net voordat ik het hier op Tweakers het postte.DMaas schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 13:29:
[...]
Wanneer heb je hem besteld? Ik hoop dat die van mij morgen binnenvalt. Gisteren via DE besteld, maar lijkt toch via FR te komen.
Ik duim met je mee!Jorussio schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 13:46:
[...]
Die van mij was vannacht om 01:27 in Krefeld, North Rhine-Westphalia DE en pas net om 13:10 Je pakket heeft een Amazon-faciliteit verlaten Krefeld, North Rhine-Westphalia DE.
19 of 26 juni verwachten retailers weer een batch, maar dit zullen er veel minder zijn als toen de launch was.Julian.18 schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 13:47:
Weet iemand ongeveer wanneer de nieuwe levering wordt verwacht in nederland?
HELD! Besteld met MKW!martijnsk87 schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 14:40:
De switch is bestelbaar bij Nintendo zelf op dit moment. Zowel de console met als zonder Mario kart
https://store.nintendo.nl...2-mario-kart-world-P00154
Ik heb gelijk een bevestiging gekregen van de bestelling.
Ps. Creditcard betaling gaf steeds foutmeldingen. Via Gpay lukte het mij wel
Thanks man! Die van mij is ook besteld. Scheelt weer F5'en de rest van de avondGijs1310 schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 14:39:
Er is op de nintendo store weer voorraad heb zojuist besteld.
Fantastisch!! Net besteld!!martijnsk87 schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 14:40:
De switch is bestelbaar bij Nintendo zelf op dit moment. Zowel de console met als zonder Mario kart
Geen probleem was zelf al aan het f5en op amazon en nintendo, en ook de duitse en belgische sites. Lijkt trouwens alsof de nintendo store van Duitsland en België gekoppeld zijn aan dezelfde voorraad, want toen ik bezig was kregen die op hetzelfde moment weer voorraad.(miss nuttig voor mensen later)patjenmgn schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 15:07:
[...]
Thanks man! Die van mij is ook besteld. Scheelt weer F5'en de rest van de avond
Het is overigens Rozenburg NH, maar het distributiecentrum staat niet ver van de A4.ezra070 schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 12:58:
[...]
You're welcome
Mijn ervaring is dat vanuit Rozenburg naar Den Haag, de laatste optie zelfs nog om 18:00 nog verzonden wordt richting je deur.
Hier ook gelukt, standaard Switch2 (wat ik overigens ook wilde, dus mercimartijnsk87 schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 14:40:
Ik heb geen sd kaart gekocht erbij. Ik dacht dat de switch 2 wel genoeg storage heeft. Als het niet zo blijkt dan moet ik op een later moment nog een sd kaartje kopen voor de switch 2johanpronk1984 schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 16:03:
Weet niet of dit juiste topic is maar aangezien iedereen hier is voor het aanschaffen. Kopen de meesten er ook gelijk een SD kaartje van 256GB of is het interne geheugen voor nu ook toereikend(overzetten paar games van switch 1 en mario kart download)?
Wij kunnen niet ruiken wat jij allemaal op je Switch 1 hebt staanjohanpronk1984 schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 16:03:
Weet niet of dit juiste topic is maar aangezien iedereen hier is voor het aanschaffen. Kopen de meesten er ook gelijk een SD kaartje van 256GB of is het interne geheugen voor nu ook toereikend(overzetten paar games van switch 1 en mario kart download)?
Spelletjes worden steeds groter. Maar je bent prima zoet met het standaard geheugen de eerste maandjes denk ik.Julian.18 schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 16:30:
Als je opzoekt wat de opslag capaciteit is van de Nintendo switch 1, dan is dat 32GB en de opslag capaciteit van de Nintendo Switch 2 is 256GB. Dat is zo groot verschil dat je toch helemaal geen sd kaartje hoeft te kopen voor je switch 2?
[ Voor 7% gewijzigd door prodygee op 17-06-2025 17:06 ]
Top bedankt!prodygee schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 17:05:
[...]
Spelletjes worden steeds groter. Maar je bent prima zoet met het standaard geheugen de eerste maandjes denk ik.
Deze vraag hoort hier niet thuis, maar wilde deze tweaker graag helpen.
Er staat dus geen leverdatumm bij? Bij mij stond er binnen 2/4 werkdagen. Ik heb overigens wel de Switch met mario kart world gehaald.Geraedus schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 18:25:
Bestelling bij nintendo geplaatst, wel staat er een bericht bij dat bepaalde artikelen niet direct op voorraad zijn.
Het gaat hierbij om de bestelling zonder Mario Kart World.
[Afbeelding]
Het is nu onduidelijk hoelang het duurt voordat ik de Nintendo Switch mag gaan ontvangen.
Gelukt, veel dank!martijnsk87 schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 14:40:
Ja in de winkelwagen staat 2 tot 4 werkdagen, maar bij het afronden van de bestelling ( na invoeren van adres en betaalgegevens) staat de bovenstaande melding.Julian.18 schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 18:28:
[...]
Er staat dus geen leverdatumm bij? Bij mij stond er binnen 2/4 werkdagen. Ik heb overigens wel de Switch met mario kart world gehaald.
[ Voor 17% gewijzigd door Geraedus op 17-06-2025 18:42 ]
PSN : Geraedus
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq