@cassisfles @jolteon @Tommy-D
Ondertussen een levertijd gekregen van Nintendo/DHL: Morgen komt ie binnen.
Ondertussen een levertijd gekregen van Nintendo/DHL: Morgen komt ie binnen.
Ik weet niet of het past, maar deze verkoper mag hem er toch proberen in te steken.
[ Voor 0% gewijzigd door Deebie2K op 16-06-2025 13:21 . Reden: Typo ]
Held! Gekocht, zijn ze blij mij thuis.ruup schreef op maandag 16 juni 2025 @ 12:15:
[...]
Deze is inmiddels weer weg. Amazon DE heeft ze nog.
XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907
Zoals beloofd even gekeken en nagevraagd bij MM Breda maar ze hebben hier niets extra op voorraad.DMaas schreef op zaterdag 14 juni 2025 @ 13:00:
Zojuist alle Intertoys vestigingen rondom Breda gebeld, nergens voorraad. Mediamarkt Breda ook uitverkocht, verwachten volgende week weer levering. Mocht iemand nog iets tegenkomen vandaag, let me know!
c:
Thanks! Heb er net een kunnen bestellen via amazon.de. Heel veel speelplezierB4rN4cLE schreef op maandag 16 juni 2025 @ 13:11:
[...]
Zoals beloofd even gekeken en nagevraagd bij MM Breda maar ze hebben hier niets extra op voorraad.
gelukkig bij mij ook. Alvast veel speel plezier. hopelijk komt ie een beetje op tijd.jolteon schreef op maandag 16 juni 2025 @ 12:57:
@DeX Goed om te horen!
Toevallig ook zojuist een status update ontvangen van DHL. Bij mij wordt het vanavond tussen 17:30 en 21:30 bezorgd. (Ik woon in regio Den Haag).
Lijkt allemaal gelukkig toch goed te komen.
Hopelijk dat de DHL status bij @cassisfles en @Tommy-D ook al is vernieuwd.
Thanks voor de tip! Ik ook!DMaas schreef op maandag 16 juni 2025 @ 13:12:
[...]
Thanks! Heb er net een kunnen bestellen via amazon.de. Heel veel speelplezier
Er staan er nu nog 4Deebie2K schreef op maandag 16 juni 2025 @ 12:50:
FYI
ik kom letterlijk net de MM uit bij the wall utrecht. Dus niet de hoog catherijne mediamarkt. Die heeft nu nog 7x switch 2 staan. Is wel de pack met de mariokart en qware starterkit erbij.
Hé bij jou staat er morgen bezorgd. Ik had voor premium bezorging gekozen. Bij mijn wordt hij woensdag geleverd ipv donderdag.
Ik heb een Duitse prime-account + ik had hem vanochtend vroeg besteld.Jorussio schreef op maandag 16 juni 2025 @ 14:04:
[...]
Hé bij jou staat er morgen bezorgd. Ik had voor premium bezorging gekozen. Bij mijn wordt hij woensdag geleverd ipv donderdag.
Bij mij ook woensdag met premium bezorging (was 3 euro meer geloof ik). Geen prime account voor de Duitse amazon.Jorussio schreef op maandag 16 juni 2025 @ 14:04:
[...]
openen kan wel eens gebeuren, kan zijn dat ie open is gemaakt voor controle. Veel speel plezier!!Tommy-D schreef op maandag 16 juni 2025 @ 15:45:
Ik heb hem net ontvangen
Netjes in de verzegelde Nintendoos, verzegeling van de Switch verpakking zelf (die ronde doorzichtige) was wel verbroken maar heb alles goed geïnspecteerd en zie niets geks. Nu alles installeren, de MKW code deed het ook dus ik ben blij.
Bij mij ook woensdag zonder premiumZamoraak schreef op maandag 16 juni 2025 @ 14:34:
[...]
Bij mij ook woensdag met premium bezorging (was 3 euro meer geloof ik). Geen prime account voor de Duitse amazon.
Betreft een los kartonnetje met daarop een code.Julian.18 schreef op maandag 16 juni 2025 @ 16:31:
Wat ik mij afvroeg is, hoe of waar stata de download code van mario kart world en waar kan je die redeemen?
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | XBX | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z6II | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Hoe omzijl je de "does not ship to your location" melding? Die krijg ik zowel bij Amazon DE als bij FR. (ik heb een amazon Prime account btw)Rotinomm schreef op maandag 16 juni 2025 @ 13:47:
https://www.amazon.fr/dp/...ode=ogi&tag=pkepixfr0d-21
Bij amazon frankrijk ook te bestellen.
Just a guy... who likes tech... who likes to write.... and test... and game... https://www.rooieduvel.nl Winner of the best userreviews 2021/2022
Er zit een klein flyertje bij met daarop de code, in de Nintendo e-shop kan je die gebruiken.Julian.18 schreef op maandag 16 juni 2025 @ 16:31:
Wat ik mij afvroeg is, hoe of waar stata de download code van mario kart world en waar kan je die redeemen?
Interessant, ik heb geen Prime account voor DE, maar het bestellen ging gewoon prima.Childofbodom schreef op maandag 16 juni 2025 @ 16:51:
[...]
Hoe omzijl je de "does not ship to your location" melding? Die krijg ik zowel bij Amazon DE als bij FR. (ik heb een amazon Prime account btw)
[ Voor 4% gewijzigd door LAD93 op 16-06-2025 18:07 ]
per aspera ad astra
Bij de link naar de Franse krijg ik ook die melding. Op amazon.de zie ik hem niet meer staan. Ging bij mij prima zonder prima. Is ondertussen ook al verzonden.Childofbodom schreef op maandag 16 juni 2025 @ 16:51:
[...]
Hoe omzijl je de "does not ship to your location" melding? Die krijg ik zowel bij Amazon DE als bij FR. (ik heb een amazon Prime account btw)
Dan is hij gewoon uitverkocht.Childofbodom schreef op maandag 16 juni 2025 @ 16:51:
[...]
Untappd: Kapitein_Merijn
Groetjes, FaceDown.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq