Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EHA1337
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 20:18
Held, meteen besteld. Gaat ie mooi mee op vakantie d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cassisfles
  • Registratie: Juni 2023
  • Laatst online: 06-09 12:52
Ik baal nu wel een beetje dat ik m bij nintendo heb gekocht. Dhl is zo sloom.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vickiieee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 12-09 23:42

Vickiieee

Kritische lezer.

cassisfles schreef op zaterdag 14 juni 2025 @ 08:48:
Ik baal nu wel een beetje dat ik m bij nintendo heb gekocht. Dhl is zo sloom.
Oh? Ik heb een update gekregen dat ie vandaag bezorgd gaat worden! oOo Dan vandaag ook de pro controller ophalen bij de pakketautomaat en dan hoor en zie je mij voorlopig even niet, haha

Trotse winnaar van het 'Captain Obvious lintje' van 07-10-2015!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cassisfles
Vickiieee schreef op zaterdag 14 juni 2025 @ 08:57:
[...]

Oh? Ik heb een update gekregen dat ie vandaag bezorgd gaat worden! oOo Dan vandaag ook de pro controller ophalen bij de pakketautomaat en dan hoor en zie je mij voorlopig even niet, haha
die van mij zit nogsteeds in greven germany. was die van jou ook donderdag verzonden of eerder? de laatste update was gister om 2:17am.

[ Voor 4% gewijzigd door cassisfles op 14-06-2025 09:00 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vickiieee

Vickiieee

Kritische lezer.

cassisfles schreef op zaterdag 14 juni 2025 @ 08:58:
[...]

die van mij zit nogsteeds in greven germany. was die van jou ook donderdag verzonden of eerder? de laatste update was gister om 2:17am.
Oh dat is wel heel erg zuur en balen, sorry :/ Dacht en hoopte dat jij ook een dergelijke update zou hebben, omdat onze pakketten samen leken te reizen.

Besteld bij My Nintendo Store:
- woensdagochtend besteld rond 10 uur;
- donderdagochtend track & trace ontvangen, deze werd donderdagmiddag actief;
- donderdagmiddag (16:09) 'in transit' in Ludwigsfelde;
- vrijdagnacht (2:11) 'in transit' in Greven;
- vrijdagavond (20:09) 'in transit' en aangekomen in land van bestemming, en toen een nieuwe lokale DHL T&T code gekregen. Die wordt naar verwachting vandaag bezorgd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cassisfles
Vickiieee schreef op zaterdag 14 juni 2025 @ 09:06:
[...]

Oh dat is wel heel erg zuur en balen, sorry :/ Dacht en hoopte dat jij ook een dergelijke update zou hebben, omdat onze pakketten samen leken te reizen.

Besteld bij My Nintendo Store:
- woensdagochtend besteld rond 10 uur;
- donderdagochtend track & trace ontvangen, deze werd donderdagmiddag actief;
- donderdagmiddag (16:09) 'in transit' in Ludwigsfelde;
- vrijdagnacht (2:11) 'in transit' in Greven;
- vrijdagavond (20:09) 'in transit' en aangekomen in land van bestemming, en toen een nieuwe lokale DHL T&T code gekregen. Die wordt naar verwachting vandaag bezorgd
die can mij stond op in transit op 2:17. misschien net de vrachtwagen te vol? Ik wacht nog maar ff. Veel speel plezier alvast. misschien hadden onze pakkettrn een ruzie en moesten uit elkaar gehaald worden _O-

[ Voor 4% gewijzigd door cassisfles op 14-06-2025 09:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• malindevries
  • Registratie: Juni 2025
  • Laatst online: 28-06 08:40
Ik heb 12 juni om 20:55 besteld bij Mediamarkt.
Ophalen vanaf zaterdag 14.00 uur (vandaag)

Iemand al ervaring met ophalen? Is het ook echt gelukt of moet de Switch dan nog binnenkomen en kan het ook zijn dat hij er pas over een week is. ‘Vanaf’ is zo vaag..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cassisfles
malindevries schreef op zaterdag 14 juni 2025 @ 09:13:
Ik heb 12 juni om 20:55 besteld bij Mediamarkt.
Ophalen vanaf zaterdag 14.00 uur (vandaag)

Iemand al ervaring met ophalen? Is het ook echt gelukt of moet de Switch dan nog binnenkomen en kan het ook zijn dat hij er pas over een week is. ‘Vanaf’ is zo vaag..
je krijgt een mailtje als ie op te halen is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• malindevries
cassisfles schreef op zaterdag 14 juni 2025 @ 09:14:
[...]

je krijgt een mailtje als ie op te halen is.
De vraag is dus hoe groot de kans is dat dat vandaag is.
Hopelijk wel. Ben benieuwd..

[ Voor 15% gewijzigd door malindevries op 14-06-2025 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richards3
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Via PostNL met switch lekker vlot gekregen. Maar wat is DHL toch een takkebedrijf.

Screenprotector gekocht bij Amazon en dus DHL, de ene vertraging na de andere…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vickiieee

Vickiieee

Kritische lezer.

cassisfles schreef op zaterdag 14 juni 2025 @ 09:07:
[...]

die can mij stond op in transit op 2:17. misschien net de vrachtwagen te vol? Ik wacht nog maar ff. Veel speel plezier alvast. misschien hadden onze pakkettrn een ruzie en moesten uit elkaar gehaald worden _O-
Heb je al eens geprobeerd je T&T code in te voeren in de Nederlandse track and trace van DHL? Om te zien wat ie daar zegt qua status?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tommy-D
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13-09 11:30
Vickiieee schreef op zaterdag 14 juni 2025 @ 09:46:
[...]

Heb je al eens geprobeerd je T&T code in te voeren in de Nederlandse track and trace van DHL? Om te zien wat ie daar zegt qua status?
Hetzelfde als @cassisfles hier, status laatste update is “in transit” en dat was gisterochtend om 4:06 en 4:07 in Duitsland. Geen verdere updates nog, op welke site dan ook..

“Die Auslandssendung wurde im Export-Paketzentrum bearbeitet und ist auf dem Weg in die Region des Empfängers.”

DHL e-commerce site: “Zending nog niet ontvangen of verwerkt”

Arvato (Nintendo):
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/beCnm-kNvmpCPJWo-m96aP6mxjU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/C3drB3OeD300NcwQqylJ4BCA.jpg?f=fotoalbum_large

DHL:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xmceP-aK2gUHFnyir_mjtLWqnnw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jNY3hIhNV0HJKwYEeTA3YFDD.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 42% gewijzigd door Tommy-D op 14-06-2025 13:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rck010
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 12-09 15:30
richards3 schreef op zaterdag 14 juni 2025 @ 09:31:
Via PostNL met switch lekker vlot gekregen. Maar wat is DHL toch een takkebedrijf.

Screenprotector gekocht bij Amazon en dus DHL, de ene vertraging na de andere…
Apart, mijn ervaring is juist andersom.
PostNL altijd gedoe, vertraging, pakketjes kwijt of we waren zogenaamd niet thuis. DHL bezorgt hier altijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cassisfles
Vickiieee schreef op zaterdag 14 juni 2025 @ 09:46:
[...]

ja daar zegt ie "zending is aangemeld. zending niet ontvangen of verwerkt"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cassisfles
Rck010 schreef op zaterdag 14 juni 2025 @ 10:05:
[...]

Apart, mijn ervaring is juist andersom.
PostNL altijd gedoe, vertraging, pakketjes kwijt of we waren zogenaamd niet thuis. DHL bezorgt hier altijd.
dit is de eerste keer dat DHL bij mij lang duurt. normaal gesproken is postnl voor mij de boosdoener.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Kloever
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13-09 07:53
Net bij Mediamarkt Hengelo geweest. Was er 1 niet opgehaald en die heb ik nu.

Ryzen 5 5600X | G.Skill Trident Z Neo F4-3600 | MSI B550 Tomahawk | MSI RTX 3080 Suprim X | GT1 Evo | Fanatec DD1 | Clubsport V3 | F1 2020 Limited |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cassisfles
Kloever schreef op zaterdag 14 juni 2025 @ 11:00:
Net bij Mediamarkt Hengelo geweest. Was er 1 niet opgehaald en die heb ik nu.
Veel speel plezier!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• grimethel
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:48
cassisfles schreef op zaterdag 14 juni 2025 @ 09:07:
[...]

Ik heb exact hetzelfde, om 2:12 in transit en Greven en dat is nu nog steeds de laatste update. Ben bang dat we net de vrachtwagen gemist hebben. Ach hopelijk is die er maandag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-09 23:35
Zojuist de bundel met Qware case opgehaald. Het is trouwens meer een travelcase dan een beschermhoes. Supergroot en totaal niet praktisch. Helaas was het niet mogelijk om de case apart te retourneren omdat het een bundel betreft.

Er lag nog wel één Switch 2 met mariokart bundel en case + startklaar voor €560,- (Amsterdam West/Akerpoort).

[ Voor 15% gewijzigd door Lashrom op 14-06-2025 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommy-D
Zucht, nog geen enkele update sinds vrijdag. Alsof er in hun systeem iets niet klopt, of er een container mist, of DHL werkt niet op vrijdag en zaterdag, of Nintendo heeft het niet goed aangemeld (woensdagochtend besteld, donderdag eind van de dag pas verstuurd?), of de bezorgers hebben geen zin vanwege warmte, of een aantal medewerkers zit lekker op onze Switches te spelen, of mediamarkt bood toch meer geld, of iets, geen idee maar het is erg irritant als je ergens op zit te wachten en anderen krijgen gewoon geleverd terwijl wij maar zitten te wachten en wachten. Erg zuur. Of een veel te dure bundel met ongevraagde meuk erbij zoals bij Mediamarkt. Nee dank je.

[ Voor 7% gewijzigd door Tommy-D op 14-06-2025 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• malindevries
Lashrom schreef op zaterdag 14 juni 2025 @ 11:29:
Zojuist de bundel met Qware case opgehaald. Het is trouwens meer een travelcase dan een beschermhoes. Supergroot en totaal niet praktisch. Helaas was het niet mogelijk om de case apart te retourneren omdat het een bundel betreft.

Er lag nog wel één Switch 2 met mariokart bundel en case + startklaar voor €560,- (Amsterdam West/Akerpoort).
Wanneer had je hem besteld?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• cassisfles
Tommy-D schreef op zaterdag 14 juni 2025 @ 12:37:
Zucht, nog geen enkele update sinds vrijdag. Alsof er in hun systeem iets niet klopt, of er een container mist, of DHL werkt niet op vrijdag en zaterdag, of Nintendo heeft het niet goed aangemeld (woensdagochtend besteld, donderdag eind van de dag pas verstuurd?), of de bezorgers hebben geen zin vanwege warmte, of een aantal medewerkers zit lekker op onze Switches te spelen, of mediamarkt bood toch meer geld, of iets, geen idee maar het is erg irritant als je ergens op zit te wachten en anderen krijgen gewoon geleverd terwijl wij maar zitten te wachten en wachten. Erg zuur. Of een veel te dure bundel met ongevraagde meuk erbij zoals bij Mediamarkt. Nee dank je.
Het ergste is dat de pakket centers zowat volledig automatisch zijn dus dhl klantenservice kan er ook niks over zeggen. Hopelijk is er vandaag of morgen nog een verandering in status.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DMaas
  • Laatst online: 06-07 22:29
Zojuist alle Intertoys vestigingen rondom Breda gebeld, nergens voorraad. Mediamarkt Breda ook uitverkocht, verwachten volgende week weer levering. Mocht iemand nog iets tegenkomen vandaag, let me know!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Prime1810
  • Laatst online: 22-07 12:30
Klagen op dit forum heeft blijkbaar zin, gisteravond ineens een update van DHL en zojuist mijn Switch 2 ontvangen. Sterkte voor iedereen die nog aan het wachten is!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• cassisfles
Prime1810 schreef op zaterdag 14 juni 2025 @ 13:11:
Klagen op dit forum heeft blijkbaar zin, gisteravond ineens een update van DHL en zojuist mijn Switch 2 ontvangen. Sterkte voor iedereen die nog aan het wachten is!
Dan blijf ik wel ff door klagen lol. Wanneer was die van jou verzonden?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Prime1810
  • Laatst online: 22-07 12:30
cassisfles schreef op zaterdag 14 juni 2025 @ 13:13:
[...]

Dan blijf ik wel ff door klagen lol. Wanneer was die van jou verzonden?
Dat is dus een beetje de vraag, 3 juni verzonden vanuit Nintendo, toen heel lang stil gelegen en ineens gisteren gesorteerd, vandaag bezorgd. Ik had begin mei de pre order geplaatst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• B4rN4cLE
  • Registratie: Oktober 2023
  • Laatst online: 21:10
DMaas schreef op zaterdag 14 juni 2025 @ 13:00:
Zojuist alle Intertoys vestigingen rondom Breda gebeld, nergens voorraad. Mediamarkt Breda ook uitverkocht, verwachten volgende week weer levering. Mocht iemand nog iets tegenkomen vandaag, let me know!
Ik kan, als het goed is, maandag de mijne ophalen bij Mediamarkt. Zal meteen even vragen of ze dan al meer voorraad hebben :)

c:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cassisfles
Prime1810 schreef op zaterdag 14 juni 2025 @ 13:19:
[...]

Dat is dus een beetje de vraag, 3 juni verzonden vanuit Nintendo, toen heel lang stil gelegen en ineens gisteren gesorteerd, vandaag bezorgd. Ik had begin mei de pre order geplaatst.
Voor een pre order is dat wel lang.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lashrom
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-09 23:35
12 juni in de ochtend. Mediamarkt is altijd wel snel met het leveren. Ik kon het gister al ophalen.

[ Voor 17% gewijzigd door Lashrom op 14-06-2025 14:11 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• malindevries
Lashrom schreef op zaterdag 14 juni 2025 @ 14:01:
[...]

12 juni in de ochtend. Mediamarkt is altijd wel snel met het leveren. Ik kon het gister al ophalen.
Ik zit te wachten op bestelling van 12 juni om 20:55u.
Zou vandaag vanaf 14.00u op te halen zijn, maar nog geen mail binnen helaas

Edit: net een mail gekregen

[ Voor 4% gewijzigd door malindevries op 14-06-2025 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cassisfles
Nadat ik contact heb opgenomen met dhl duitsland. Kreeg ik te horen dat the huidige status de laatste de status is en de nieuwe bij dhl nederland hoort te zijn. helaas heeft dhl nederland geen updates dus gaan ze voor mij ff na vragen over hoe of wat.
De laatste status betekent blijkbaar dat hij al weg is gestuurd uit duitsland? "The international shipment has been processed in the export parcel center"

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• iFoobar
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 30-08 20:40
Switch 2 & MK die ik vrijdag idioot vroeg om 03:00 's nachts bij bol.com kon bestellen vandaag ontvangen _/-\o_

Ook zojuist bij lokale Intertoys Pro Controller 2, screen protector & Zelda TOTK kunnen scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurkentrekker
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Bummer, ik was er eindelijk doorheen bij media markt en had er een besteld, en betaald.

Half uur later een mail dat ze m’n bestelling hebben geannuleerd. Lekker dan. Juridisch helemaal niet in orde, maar ja, what can you do.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• cassisfles
cassisfles schreef op zaterdag 14 juni 2025 @ 14:49:
Nadat ik contact heb opgenomen met dhl duitsland. Kreeg ik te horen dat the huidige status de laatste de status is en de nieuwe bij dhl nederland hoort te zijn. helaas heeft dhl nederland geen updates dus gaan ze voor mij ff na vragen over hoe of wat.
De laatste status betekent blijkbaar dat hij al weg is gestuurd uit duitsland? "The international shipment has been processed in the export parcel center"
@Tommy-D heb net te horen gekregen dat mijn pakket en denk ik dan ook die van jou al verzonden zijn naar nederland gister en dat het in de handen hoort te zijn van de nederlandse dhl en dat die het horen te updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.A.477
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 13-09 13:04
Kurkentrekker schreef op zaterdag 14 juni 2025 @ 15:19:
Bummer, ik was er eindelijk doorheen bij media markt en had er een besteld, en betaald.

Half uur later een mail dat ze m’n bestelling hebben geannuleerd. Lekker dan. Juridisch helemaal niet in orde, maar ja, what can you do.
Die had ik gisteren ook al helaas

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jolteon
  • Laatst online: 12-09 07:48
@cassisfles @Tommy-D ik zit onder hetzelfde schuitje als jullie. Ik had het ook op woensdagochtend 11-06 op Nintendo Store besteld. Laatste update op dhl was op vrijdag 13-06 om 02:16. "Die Auslandssendung wurde im Export-Paketzentrum bearbeitet und ist auf dem Weg in die Region des Empfängers."

@cassisfles dank je voor het navragen bij DHL, hopelijk gaat het goed komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.o.n.s
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22:04
Kurkentrekker schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 23:09:
Wat een sukkels bij MM...
Heb ik eindelijk dat ding in mijn winkelmandje zitten, wil bestellen, maar moet mijn e-mailadres nog verifiëren met zes cijfers. Helaas, code ongeldig. Nieuwe aanvragen, weer ongeldig. Ze mailen me ook steeds dezelfde code (nee, dat is geen fout aan mijn kant), en steeds als ik die invoer krijg ik een foutmelding. Nu heb ik vier dezelfde codes ontvangen, maar registreren lukt me niet. Lekker dan...
En nu is hij niet meer beschikbaar :(
Same.
Wilde een bevestiging aanvragen van online beschikbaarheid.
Alles gereset maar elke code is 44760 oid.
En die werkt dus niet, dus online is het ook niet echt lekker geregeld op het moment.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LAD93
  • Registratie: Maart 2016
  • Niet online
Voor m’n gevoel was het de afgelopen dagen super rustig qua nieuwe voorraad… ik hoop dat het aankomende week wat drukker wordt B)

per aspera ad astra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cassisfles
LAD93 schreef op zondag 15 juni 2025 @ 09:24:
Voor m’n gevoel was het de afgelopen dagen super rustig qua nieuwe voorraad… ik hoop dat het aankomende week wat drukker wordt B)
intertoys hoort de 19e of erna nieuwe te krijgen. de filiaal in mijn stad zei dat ze de 19e binnen kregen en iemand anders zei dat de hoofdmagazijn de 19e binnenkrijgt en dat het de dagen erna verdeelt word over de winkels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 09:03
LAD93 schreef op zondag 15 juni 2025 @ 09:24:
Er is ook geen nieuwe voorraad geweest vanuit Nintendo sinds de launch, 19 of 26 juni komt er nieuwe voorraad. Wat afgelopen week verkocht is, zijn niet opgehaald, retouren en bewust achtergehouden voorraad om in bundels te verkopen.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RollieBollie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:14
Ik was op zoek naar een travel case, maar vind de standaard uni kleuren nooit zo leuk. Mijn voorkeur gaat naar een printje van bijv Zelda of Mario.

Zag net op bol de volgende travel case met Mario Kart World print per 11-7-2025 beschikbaar is Geschikt voor Switch 2, Switch OLED en Switch 1. Niet voor Switch lite. Je kan hiermee de console en 12 games meenemen. Vind ik prima. Kabels heb ik in een andere case met mijn powerbank.
Afbeeldingslocatie: https://media.s-bol.com/x4Gynl23JvJJ/8qMz665/550x488.jpg
https://www.bol.com/nl/nl...ld-case/9300000232178814/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ritchiegreb
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19:41
Net weer mediamarkt den haag geweest, hadden niks in de winkel liggen volgens het systeem moet delft er nog 5 hebben, zoetermeer had ook niks

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tygo2002
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 08-07 09:16
Vannacht eentje kunnen krijgen bij de mediamarkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linkje3
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-09 14:32
rnark schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 13:14:
[...]
Hier ook Rabo, Bol is nog steeds in de veronderstelling dat er betaald is. Maar dat is toch echt niet het geval. Over een paar weken staat dan ineens bij Bol een rekening open, of niet haha 🤞
Bij mij is er ook nog niets afgeschreven, en staat er bij Bol dat er betaald is. Ik kijk toch regelmatig of er niet alsnog een onbetaalde betaling verschijnt bij Bol. Maar misschien hebben we geluk en hebben we een gratis Switch 2 gekregen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remi
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 08:37

Remi

Moo!

DMaas schreef op zaterdag 14 juni 2025 @ 13:00:
Ik was vandaag toevallig bij de Toychamp. Geen voorraad en volgens de medewerker heeft Nintendo laten weten dat de volgende levering in oktober zal zijn. #korreltjezout ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BurrowedLurker
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19-08 16:08
Remi schreef op zondag 15 juni 2025 @ 12:20:
[...]

Ik was vandaag toevallig bij de Toychamp. Geen voorraad en volgens de medewerker heeft Nintendo laten weten dat de volgende levering in oktober zal zijn. #korreltjezout ;)
Wat een onzin. Elke week zal er nieuwe voorraad zijn. Denk je echt dat Nintendo nu 3 maanden geen consoles gaat leveren :')

Misschien zeggen ze dat omdat ze geen zin hebben dat je elke dag langskomt of belt over voorraad :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashwani
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 23:23
Nintendo heeft voldoende productie en voorraad om regelmatig aan te vullen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21:29
Zou er nu voorraad zijn in de media markt winkels? Twijfel of het nu heeft langs MM Apeldoorn te rijden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zamoraak
  • Laatst online: 26-08 17:55
Sleehond schreef op zondag 15 juni 2025 @ 15:26:
Zou er nu voorraad zijn in de media markt winkels? Twijfel of het nu heeft langs MM Apeldoorn te rijden.
Geen idee of ze voorraad in de winkels hebben. Vannacht op de website iig switch 2 + case en switch 2 + mario + Qware troep te bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DMaas
Sleehond schreef op zondag 15 juni 2025 @ 15:26:
Net weer in Breda geweest, niets beschikbaar. Maar geduld voor nieuwe voorraad I guess

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Targeter
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-09 14:06
BurrowedLurker schreef op zondag 15 juni 2025 @ 14:08:
[...]

Wat een onzin. Elke week zal er nieuwe voorraad zijn. Denk je echt dat Nintendo nu 3 maanden geen consoles gaat leveren :')

Misschien zeggen ze dat omdat ze geen zin hebben dat je elke dag langskomt of belt over voorraad :P
Oktober vind ik ook wat laat, maar waarom denk je dat er iedere week voorraad is? De meeste winkels zeggen nu 27 juni weer voorraad te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cassisfles
Deze nintendo bestelling van mij is een goede refresher voor mij waarom ik dit soort dingen nooit online bestelde. Hopelijk word het komende nacht gesorteerd, zo niet dan bel ik DHL. Geen fijn gevoel zo een duur pakketje te horen te krijgen en geen idee te hebben waar het is.

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Luuk58
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-09 10:17
Luuk58 schreef op woensdag 11 juni 2025 @ 16:29:
“startklaar” noemen ze dat. direct na opstarten stond er een firmwareupdate klaar, de console had nog maar een paar procent accu en ook de controllers waren maar tot de helft opgeladen.
aan iedereen die een MediaMarkt©️ Startklaar™️ editie van de Switch 2 koopt: leg goed vast in welke staat de console is wanneer je 'm uit de doos haalt.

ik heb foto's opgestuurd van de lege batterij en firmwareupdate, en ze hebben me zowaar m'n onterecht betaalde €29 teruggegeven! *O*

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• grimethel
cassisfles schreef op zondag 15 juni 2025 @ 20:58:
Deze nintendo bestelling van mij is een goede refresher voor mij waarom ik dit soort dingen nooit online bestelde. Hopelijk word het komende nacht gesorteerd, zo niet dan bel ik DHL. Geen fijn gevoel zo een duur pakketje te horen te krijgen en geen idee te hebben waar het is.
Ik wacht ook nog (on)geduldig op enige voortgang van mijn pakket bij DHL nu sinds vrijdag 2.12 geen update meer gehad. Hopelijk dat er vannacht iets van progressie is dat het pakket gesorteerd wordt en snel bezorgd wordt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• cassisfles
grimethel schreef op zondag 15 juni 2025 @ 21:26:
[...]

Ik wacht ook nog (on)geduldig op enige voortgang van mijn pakket bij DHL nu sinds vrijdag 2.12 geen update meer gehad. Hopelijk dat er vannacht iets van progressie is dat het pakket gesorteerd wordt en snel bezorgd wordt.
ja exact hetzelfde voor mij. gelukkig kon dhl duitsland vertellen dat ze vrijdag het pakketje hadden gegeven aan dhl nederland. Dus nu hopen dat ik daar enige update van krijg. als ik morgen om 12 uur nog geen update heb, neem ik gewoon ff contact op. aangezien arvato nog steeds aangeeft morgen. Al is het maar een update dat hij in nederland is, gewoon iets.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 00:35
Dennis1812 schreef op donderdag 29 mei 2025 @ 17:24:
[...]

Die PayPal rekening is gekoppeld.
Maar op een of andere manier werkt dat toch niet.
Koppeling staat in PayPal account gewoon op actief. En in ING ook.
Desondanks blijft PayPal miepen om een creditcard, die ik niet heb.
Daarom na de mail dat incasso mislukt en contact klantenservice van Nintendo besloten tot aanschaf van saldo op de store.

Tot vandaag hier dus gepost is dat dat niet goed is en je daarmee in essentie geld in de prullenbak gooit.
Vandaag beetje druk geweest met de kinderen. Maar ik ga ze morgen eens bellen.
Heb je uiteindelijk nog je geld retour gekregen voor het saldo fiasco?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyraW85
  • Registratie: April 2025
  • Laatst online: 13-09 08:43
RollieBollie schreef op zondag 15 juni 2025 @ 10:10:
Ik was op zoek naar een travel case, maar vind de standaard uni kleuren nooit zo leuk. Mijn voorkeur gaat naar een printje van bijv Zelda of Mario.

Zag net op bol de volgende travel case met Mario Kart World print per 11-7-2025 beschikbaar is Geschikt voor Switch 2, Switch OLED en Switch 1. Niet voor Switch lite. Je kan hiermee de console en 12 games meenemen. Vind ik prima. Kabels heb ik in een andere case met mijn powerbank.
[Afbeelding]
https://www.bol.com/nl/nl...ld-case/9300000232178814/
Die dingen trek ik altijd gewoon van Temu af, lekker goedkoop, prima kwaliteit en de keuze is reuze kwa printjes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cassisfles
cassisfles schreef op zondag 15 juni 2025 @ 21:29:
[...]

ja exact hetzelfde voor mij. gelukkig kon dhl duitsland vertellen dat ze vrijdag het pakketje hadden gegeven aan dhl nederland. Dus nu hopen dat ik daar enige update van krijg. als ik morgen om 12 uur nog geen update heb, neem ik gewoon ff contact op. aangezien arvato nog steeds aangeeft morgen. Al is het maar een update dat hij in nederland is, gewoon iets.
Ik heb nog nooit zo een slechte ervaring gehad met dhl. blijkbaar zijn bezorgingsdatums de datums wanneer ze het land pas inkomen ofzo want hij is nogsteeds niet in het systeem. DHL's antwoord "neem contact op met de verzender"

[ Voor 3% gewijzigd door cassisfles op 16-06-2025 08:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tommy-D
cassisfles schreef op maandag 16 juni 2025 @ 07:23:
[...]

Ik heb nog nooit zo een slechte ervaring gehad met dhl. blijkbaar zijn bezorgingsdatums de datums wanneer ze het land pas inkomen ofzo want hij is nogsteeds niet in het systeem. DHL's antwoord "neem contact op met de verzender"
Ook hier is de status nu geupdate, met een nieuwe code, tussen 10 en 18 uur afleveren. Nu “in het sorteercentrum”.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• grimethel
Tommy-D schreef op maandag 16 juni 2025 @ 08:37:
[...]

Ook hier is de status nu geupdate, met een nieuwe code, tussen 10 en 18 uur afleveren. Nu “in het sorteercentrum”.
Helaas staat die bij nog steeds op nog niet aangekomen in sorteercentrum. Ik had de hoop dat daar vannacht verandering in was gekomen, maar helaas dus niet.

Ik ga er vanuit dat die vandaag niet gaat komen, misschien morgen nieuwe kansen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonJunior
  • Laatst online: 13-09 12:50
Luuk58 schreef op zondag 15 juni 2025 @ 21:13:
[...]

aan iedereen die een MediaMarkt©️ Startklaar™️ editie van de Switch 2 koopt: leg goed vast in welke staat de console is wanneer je 'm uit de doos haalt.

ik heb foto's opgestuurd van de lege batterij en firmwareupdate, en ze hebben me zowaar m'n onterecht betaalde €29 teruggegeven! *O*
Startklaar betekent dat MM hem voor je uitpakt en update??? Maar ik wil hem juist zelf als eerste uitpakken.. hoef niet zo nodig dat mensen aan mijn nieuwe tech gadgets zitten.. liever niet zelfs.

*sowieso

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjekster
  • Laatst online: 08-09 11:31
cassisfles schreef op maandag 16 juni 2025 @ 07:23:
[...]

Flauwe modus: heb je de Mario Kart World bundel besteld? Dan is de DHL chauffeur met je pakje aan het freeroamen, ipv de vaste route te volgen :+

Flickr | Olympus E-M1 + E-M10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Britske
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12-09 19:07
DonJunior schreef op maandag 16 juni 2025 @ 08:46:
[...]

Startklaar betekent dat MM hem voor je uitpakt en update??? Maar ik wil hem juist zelf als eerste uitpakken.. hoef niet zo nodig dat mensen aan mijn nieuwe tech gadgets zitten.. liever niet zelfs.
Stel je voor dat ze ook de beschermfolie overal vanaf halen... wat een hel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cassisfles
Sjekster schreef op maandag 16 juni 2025 @ 08:57:
[...]

Flauwe modus: heb je de Mario Kart World bundel besteld? Dan is de DHL chauffeur met je pakje aan het freeroamen, ipv de vaste route te volgen :+
de normale en ik hoop het niet voor de dhl chauffeur want ik ben niet erg blij nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cassisfles
Tommy-D schreef op maandag 16 juni 2025 @ 08:37:
[...]

lucky you. ik heb nog helemaal niks noppes nada. veel speel plezier als ie aangekomen is! btw nieuwe code? huh misschien gaat daar dan iets mis.

[ Voor 7% gewijzigd door cassisfles op 16-06-2025 09:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jolteon
  • Laatst online: 12-09 07:48
Bij mij ook helaas nogsteeds geen status update bij DHL...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cassisfles
grimethel schreef op maandag 16 juni 2025 @ 08:41:
[...]

Helaas staat die bij nog steeds op nog niet aangekomen in sorteercentrum. Ik had de hoop dat daar vannacht verandering in was gekomen, maar helaas dus niet.

Ik ga er vanuit dat die vandaag niet gaat komen, misschien morgen nieuwe kansen..
Ja geen flauw idee wat er aan de hand is. alleen dat er nu verschillende pakketjes vanmij ergens zijn in de handen van dhl. een ander pakketje van mij was van duitsland naar engeland gestuurd en daar zit ie vast bij het vliegveld om naar nederland te gaan.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-08 11:47

FaceDown

Storende factor.

Misschien de topicnaam veranderen naar grote DHL topic ipv voorraad topic? Ik hoor graag wanneer er voorraad is maar kennelijk mag dat niet besproken worden maar moet ik wel ieders persoonlijke DHL-tracking volgen.
DHL levert binnen enkele dagen in heel Europa. Als je pakket langer onderweg is, dan is het gejat.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cassisfles
FaceDown schreef op maandag 16 juni 2025 @ 09:39:
Misschien de topicnaam veranderen naar grote DHL topic ipv voorraad topic? Ik hoor graag wanneer er voorraad is maar kennelijk mag dat niet besproken worden maar moet ik wel ieders persoonlijke DHL-tracking volgen.
DHL levert binnen enkele dagen in heel Europa. Als je pakket langer onderweg is, dan is het gejat.
we hebben het allemaal over dezelfde zending van nintendo. wanneer er ergens voorraad is zie je het verschijnen. huidige bekende nieuwe voorraad is zowiezo ergens donderdag,vrijdag, zaterdag bij intertoys. meerdere hebben het aan intertoys gevraagt en die geeft die donderdag aan. Kijkend naar de meeste mensen hun ervaring met bestellen online hier zou je het beter in de winkel kunnen halen. online bestellingen komen of ergens vast te zitten of worden de dag erna gecancelled.

[ Voor 11% gewijzigd door cassisfles op 16-06-2025 09:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tommy-D
cassisfles schreef op maandag 16 juni 2025 @ 09:19:
[...]

lucky you. ik heb nog helemaal niks noppes nada. veel speel plezier als ie aangekomen is! btw nieuwe code? huh misschien gaat daar dan iets mis.
Nieuwe code was misschien wat slecht verwoord, het is een tracking link naar de dhl e-commerce site waar ze dus wel dezelfde tracking code gebruiken.
Update was om 1:52 vannacht.

“ Die Sendung ist im Zielland/Zielgebiet eingetroffen. (Homepage / online shipment tracking: https://my.dhlecommerce.n...ETRACKINGCODE*&lang=en_NL” uiteraard mijn code even uit het linkje verwijderd ;)
Dus je zou op dhlecommerce.nl je huidige code kunnen invoeren, misschien dat er ergens iets staat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cassisfles
Tommy-D schreef op maandag 16 juni 2025 @ 09:52:
[...]

Nieuwe code was misschien wat slecht verwoord, het is een tracking link naar de dhl e-commerce site waar ze dus wel dezelfde tracking code gebruiken.
Update was om 1:52 vannacht.

“ Die Sendung ist im Zielland/Zielgebiet eingetroffen. (Homepage / online shipment tracking: https://my.dhlecommerce.n...ETRACKINGCODE*&lang=en_NL” uiteraard mijn code even uit het linkje verwijderd ;)
Dus je zou op dhlecommerce.nl je huidige code kunnen invoeren, misschien dat er ergens iets staat.
helaas niet. Ik hoop dat ie goed aankomt en veel speel plezier!. ze zijn blijkbaar gewoon een beetje vertraagt. net update.

[ Voor 4% gewijzigd door cassisfles op 16-06-2025 10:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorussio
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-09 14:16
https://www.bol.com/nl/nl...errer=socialshare_pdp_www

Lekkere prijs.
659,- voor alleen de losse switch.

[ Voor 13% gewijzigd door Jorussio op 16-06-2025 10:19 ]

 

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• samlans
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 21:05
voor de mensen die naar DutchComicCon gaan, ik kreeg te horen dat daar Switch2 te koop zouden zijn.
kan alleen niet bevestigen via de site of officiële statement

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kerngezond
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22:29
DonJunior schreef op maandag 16 juni 2025 @ 08:46:
[...]

Ik snap dit ook niet. Sterker nog, voor mij is het echt een dealbreaker. Noem me een neuroot, maar als ik een Switch 2 voor de normale prijs kan krijgen maar de winkelmedewerker gaat hem eerst staan uitpakken met z'n ongewassen klauwen dan laat ik de aankoop schieten. Ik koop mijn producten nieuw met een reden.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• ezra070
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12-09 10:02
Amazon Duitsland heeft hem weer op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LAD93
  • Niet online
ezra070 schreef op maandag 16 juni 2025 @ 10:26:
Dank! Heb hem kunnen bestellen.

per aspera ad astra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rachellejanssen
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 11-08 22:39
zit daar niet een addertje onder het gras omdat het Duitsland is? Hanteert Duitsland niet zijn eigen/strengere regeltjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cassisfles
rachellejanssen schreef op maandag 16 juni 2025 @ 10:35:
[...]

zit daar niet een addertje onder het gras omdat het Duitsland is? Hanteert Duitsland niet zijn eigen/strengere regeltjes?
zover ik kon zien kan je het gewoon bestellen via duitsland zonder problemen. duurt alleen ietsje langer voordat het aankomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorussio
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-09 14:16
Thanks. Ik heb hem besteld!

 

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rachellejanssen
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 11-08 22:39
cassisfles schreef op maandag 16 juni 2025 @ 10:37:
[...]

zover ik kon zien kan je het gewoon bestellen via duitsland zonder problemen. duurt alleen ietsje langer voordat het aankomt.
ik snap dat ik hem kan bestellen, maar ik kan me herinneren dat er games uit duitsland waren die net iets anders waren dan games uit nederland. Zo had fallout bijvoorbeeld een duitse versie zonder bloedspetters. Voor 510 euro wil ik het eerst zeker weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ezra070
Geen dank! :)
rachellejanssen schreef op maandag 16 juni 2025 @ 10:41:
[...]

ik snap dat ik hem kan bestellen, maar ik kan me herinneren dat er games uit duitsland waren die net iets anders waren dan games uit nederland. Zo had fallout bijvoorbeeld een duitse versie zonder bloedspetters. Voor 510 euro wil ik het eerst zeker weten.
Volgens mij zitten hier geen beperkingen meer in/op wanneer je hier inlogt in Nederland.
Ik probeer het morgen uit :)
(Volgens Prime ontvang ik hem morgen ;-))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remi

Remi

Moo!

Ook besteld. Thanks!

De adviesprijs is wel met Duitse btw dus voor ons Nederlanders komt er nog 7 euro bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein Merijn
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 19:14
[...]

Ben bang dat je te lang hebt getwijfeld, ze zijn alweer op.

Untappd: Kapitein_Merijn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• btz10
  • Laatst online: 10-07 09:49
Remi schreef op maandag 16 juni 2025 @ 10:48:
[...]

Ook besteld. Thanks!

De adviesprijs is wel met Duitse btw dus voor ons Nederlanders komt er nog 7 euro bij.
Ik heb hem ook besteld en dit viel mij ook op inderdaad. Ook zuur dat ik wel Prime in NL heb maar dat in DE dus niet geld en de bezorgkosten ook nog voor rekening komen. Nouja, liever dat dan de Mediamarkt meer geld geven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grimethel
cassisfles schreef op maandag 16 juni 2025 @ 09:55:
[...]

helaas niet. Ik hoop dat ie goed aankomt en veel speel plezier!. ze zijn blijkbaar gewoon een beetje vertraagt. net update.
Eindelijk een teken van leven van mijn pakket, vanavond tussen 17.30 en 21.30 moet de switch komen. De levertijden van Nintendo lijken dan dus wel te kloppen, alleen hoe je op de hoogte wordt gehouden is matig te noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
De Nintendo Switch 2 Mario Kart bundle komt op €525,55 inclusief verzenden.

Heel Europa heeft dezelfde twee Nintendo switch sets, of het moet parallelle import zijn.

[ Voor 37% gewijzigd door Jumpman op 16-06-2025 10:57 ]

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Jumpman
[...]

Ik kan bevestigen dat er geen verschil zit in de bloedspetters bij Mario Kart World als je hem in de Duitsland besteld t.o.v. Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LAD93
  • Niet online
Kapitein Merijn schreef op maandag 16 juni 2025 @ 10:48:
[...]

Ben bang dat je te lang hebt getwijfeld, ze zijn alweer op.
Ik had er nog 1 in mn mandje, die zou nu weer beschikbaar moeten zijn 8)

per aspera ad astra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 16:23

Meneer iCy

swarma

Komt waarschijnlijk vanuit Polen. Was in mijn geval wel zo.

Verzending is verre van netjes via amazon.de (Weet niet hoe het in NL gaat), maar er zit geen bubbelfolie of eits dergelijks om de doos heen en de mario kart bundel kan dus vrij rond dwalen in de doos. Foto is wel ergens in dit topic te zien.

Daarnaast leek er met mijn amazon pakket te zijn gevoetbald of geopend geweest, het zag er niet uit.

Hoop dat anderen via amazon.de een beter pakket krijgen. Die van mij is op retour, want had hem 2x gepreorderd en was deze net te laat met annuleren :-(. Blijft hangen bij DHL qua retour :F ;(

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DMaas
Net nog kunnen bestellen in Duitsland via Amazon, thanks voor de tips!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Remi

Remi

Moo!

btz10 schreef op maandag 16 juni 2025 @ 10:51:
[...]

Ik heb hem ook besteld en dit viel mij ook op inderdaad. Ook zuur dat ik wel Prime in NL heb maar dat in DE dus niet geld en de bezorgkosten ook nog voor rekening komen. Nouja, liever dat dan de Mediamarkt meer geld geven ;)
Ah geen idee. Ik heb nog legacy Duitse prime zonder verzendkosten. Iig nog steeds beter dan de MM sponseren met hun achterlijke koppelverkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ezra070
Meneer iCy schreef op maandag 16 juni 2025 @ 11:07:
[...]

Komt waarschijnlijk vanuit Polen. Was in mijn geval wel zo.

Verzending is verre van netjes via amazon.de (Weet niet hoe het in NL gaat), maar er zit geen bubbelfolie of eits dergelijks om de doos heen en de mario kart bundel kan dus vrij rond dwalen in de doos. Foto is wel ergens in dit topic te zien.

Daarnaast leek er met mijn amazon pakket te zijn gevoetbald of geopend geweest, het zag er niet uit.

Hoop dat anderen via amazon.de een beter pakket krijgen. Die van mij is op retour, want had hem 2x gepreorderd en was deze net te laat met annuleren :-(. Blijft hangen bij DHL qua retour :F ;(
Wat bizar wat er gebeurt is met je pakket!
Matig dat zo voor je is gegaan :(

Ik wacht af wat ik, hopelijk, morgen ontvang.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zamoraak
  • Laatst online: 26-08 17:55
Ook net besteld bij amazon.de met betaling via CC. Tja, Amazon kan hit or miss zijn. Is wel een van de makkelijkere retailers betreft oplossen van problemen en terugsturen. Kan mij goed voorstellen dat ze bij amazon.de een groot warehouse net over de Poolse grens hebben staan i.v.m. lagere lonen. In Nederland hebben ze dit ook (of hadden ze dit), maar dan in Duitsland vanwege het lagere minimumloon daar. We will see! Inderdaad beter dan MM sponsoren (koop daar overigens nooit meer wat ivm zeer slechte ervaringen).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arinyo
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 24-07 17:00
Eindelijk m’n gamecube controller binnen afgelopen zaterdag! Nintendo heeft hem op 3/4 juni verstuurd. Heel lang totaal geen update, dus support ticket geopend op 6 juni en Nintendo heeft de rest gedaan. Netjes van ze!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Supreme
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
oooepsieee ik heb hem ook maar besteld op Amazon DE thnx.

www.tri-state.nl

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mfn073
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 13-09 11:12
Voor de mensen die hem bij Amazon de hebben besteld:
https://amzn.eu/d/5OTxbya
Bij Amazon FR is die €500 en er komt maar €6,55 verzendkosten bij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 16:23

Meneer iCy

swarma

ezra070 schreef op maandag 16 juni 2025 @ 11:21:
[...]

Wat bizar wat er gebeurt is met je pakket!
Matig dat zo voor je is gegaan :(

Ik wacht af wat ik, hopelijk, morgen ontvang.
Ik hoop het ook en hoop op een betere zending voor jullie allen :-).

DHL gaat ook lekker, pakket is vorige week dinsdag direct gestuurd. Wordt morgen pas afgeleverd bij amazon in nederland. :+

Als iets mis gaat, gaat ook gelijk alles maar mis. Hou mijn hart vast dat er vast iets mis gaat met de resitutie. ;w

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ruup
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-08 15:30
Mfn073 schreef op maandag 16 juni 2025 @ 11:40:
Voor de mensen die hem bij Amazon de hebben besteld:
https://amzn.eu/d/5OTxbya
Bij Amazon FR is die €500 en er komt maar €6,55 verzendkosten bij.
Deze is inmiddels weer weg. Amazon DE heeft ze nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cassisfles
Meneer iCy schreef op maandag 16 juni 2025 @ 11:42:
[...]

Ik hoop het ook en hoop op een betere zending voor jullie allen :-).

DHL gaat ook lekker, pakket is vorige week dinsdag direct gestuurd. Wordt morgen pas afgeleverd bij amazon in nederland. :+

Als iets mis gaat, gaat ook gelijk alles maar mis. Hou mijn hart vast dat er vast iets mis gaat met de resitutie. ;w
Alles met DHL lijkt mis te gaan. late updates, pakketjes kwijt geraakt etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jonathan_M
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 27-08 19:54
Pagina: 1 ... 53 ... 60 Laatste

Let op:
Vragen of iemand weet of er nog een plek is met voorraad is niet de bedoeling. Het topic wordt er niet leesbaarder op met steeds dezelfde vraag.

Heb je iets besteld en wil je het weer kwijt, plaats het in V&A en niet in dit topic. Ook het pluggen van je advertentie is op het forum verboden, reclame hoort hier niet thuis. Het vragen naar codes etc valt hier ook onder.

Ook hier hoeft de discussie en het geklaag over scalpers niet te worden gevoerd, laat dit achterwege.

Ervaringen met de Switch 2 worden besproken in dit topic: [Nintendo Switch 2] Algemene ervaring topic - Deel 1