Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cassisfles
  • Registratie: Juni 2023
  • Laatst online: 17-06 12:20
De mario kart bundel is binnen een kwartier alweer uitverkocht. daar moet je echt snel voor zijn als ie op voorraad komt.

Mijn switch bij nintendo vandaan komt maandag ergens al staat ie wel al op "in transit" Dus misschien met veel geluk nog zaterdag?

[ Voor 35% gewijzigd door cassisfles op 12-06-2025 16:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vickiieee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 14:49

Vickiieee

Kritische lezer.

cassisfles schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 16:46:
De mario kart bundel is binnen een kwartier alweer uitverkocht. daar moet je echt snel voor zijn als ie op voorraad komt.

Mijn switch bij nintendo vandaan komt maandag ergens al staat ie wel al op "in transit" Dus misschien met veel geluk nog zaterdag?
Dit is exact waar ik ook op hoop. Vaak verzend DHL 's avonds/'s nachts de pakketten van het ene naar het andere land, dus laten we hopen op een mooie update morgenochtend! Dan met een beetje geluk zaterdag de bezorging vanuit de lokale hubs, en met heel veel geluk morgen misschien zelfs al! :Y

Trotse winnaar van het 'Captain Obvious lintje' van 07-10-2015!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoepie231
  • Registratie: Juni 2025
  • Laatst online: 14:45
cassisfles schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 16:46:

Waar was die dan te koop de mario kart bundel die binnen een kwartier uitverkocht was en wanneer was dat ik weet dat die gisteren beschikbaar was maar dat was langer dus ik moet er nog 1 bestellen namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cassisfles
Snoepie231 schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 17:13:
[...]

Waar was die dan te koop de mario kart bundel die binnen een kwartier uitverkocht was en wanneer was dat ik weet dat die gisteren beschikbaar was maar dat was langer dus ik moet er nog 1 bestellen namelijk
Gister kort bij nintendo (werd tijdens betaling uit mijn mandje getrokken :'( ) En toen ie uitkwam was dat het eerste uitverkocht, op de dag zelf in de middag de winkels bij mij in de buurt hadden er geen meer. Het is echt checken maar vaak ochtend en begin middag komen er wel eens een paar vrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoepie231
  • Laatst online: 14:45
cassisfles schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 17:18:
[...]

Gister kort bij nintendo (werd tijdens betaling uit mijn mandje getrokken :'( ) En toen ie uitkwam was dat het eerste uitverkocht, op de dag zelf in de middag de winkels bij mij in de buurt hadden er geen meer. Het is echt checken maar vaak ochtend en begin middag komen er wel eens een paar vrij.
Gisteren was die wel iets van 2 uur ofzo te koop heb het ook geprobeert namelijk maar werd er ook net uitgegooid ik moest wachten op iemand voordat ik kon bestellen dus was niet op tijd maar hij was ongeveer tussen half 10 en half 12 dacht ik op voorraad toen zag ik het tenminste miss nog wel langer dus

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BurrowedLurker
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 16:13
Meneer iCy schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 15:54:
[...]

MM Groningen al geprobeerd of de toyschamp, die zit er vlak naast.
Bedankt voor de tip, helaas beide niet. Er stonden allemaal verdwaalde mensen bij de Switch 2 afdeling.

Ook echt rond te hangen alsof er opeens nieuwe voorraad zou respawnen voor hun ogen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4acesNL
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 08:43
Mijn bestelling van Nintendo (Switch 2) was 1 dag te laat. Niet heel erg. Maar de GameCube Controller is er nog niet. De status verandert ook niet meer. Dus maar contact opgezocht met Nintendo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanseleur
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12:16
Wehkamp-bestelling is inmiddels binnen. Omdoos was stuk en er hoefde niet getekend te worden (wel volgens de app). Doos van de Switch zelf geheel intact, inclusief seals. De switches proberen nu over te dragen, hetgeen niet lukt, maar dat is weer iets voor een ander topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vankleef
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 16:29
ambrosius.joey schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 10:19:
Intertoys Ablasserdam heeft nog Nintendo Switches
Alleen apart houden doen ze niet.. Een late levering.. DHL boefjes haha
De bundel met mario kart ook. Dan ga ik het morgen vroeg even proberen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:36
Bol.com heeft alle gaming artikelen op 'niet leverbaar' staan, ze verkocht vanmiddag gigantisch veel doordat je bij drie artikelen 33,3% korting kreeg op je winkelmandje. :)

[ Voor 5% gewijzigd door Jumpman op 12-06-2025 20:48 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 15:17
Raem schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 16:44:
[...]

Als in niet de Mario Kart bundel. :O
Maar wel met verplichte beschermhoes, dus niet los :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:57
SiemDerksen schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 12:46:
[...]

Volgens mij is cdiscount een grote franse webwinkel, heb die wel vaker voorbij zien komen op pepper met verschillende meningen. Over het algemeen goed alleen is het soms lastig met klantenservice als je die nodig hebt i.v.m. taalbarriere. Verder is het wel betrouwbaar voor zover ik weet.
Lijkt prima te gaan. 10 jun besteld voor €429 met levering vanaf 18 jun. Blijkt vandaag al onderweg naar het pakketpunt in NL. Nu bij Bordeaux.

Lekker!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16:55
https://www.bol.com/nl/p/...el-zwart/9300000228511188

Mario Kart bundel weer beschikbaar bij Bol.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vermeij
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14:21
Dank voor de tip, ik krijg hem echter niet toegevoegd aan mijn winkelmandje…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LAD93
  • Registratie: Maart 2016
  • Niet online
Helaas net iets te laat gespot, lijkt alweer uitverkocht

per aspera ad astra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
LAD93 schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 23:47:
[...]

Helaas net iets te laat gespot, lijkt alweer uitverkocht
Deze was om 22:52 uur al te koop, gaat heel snel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• iFoobar
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 14:08
Hopelijk nu wel gelukt te bestellen bij bol.com !!

Eerst woensdag besteld bij Wehkamp, maar na bestelling direct bericht dat het toch was uitverkocht. Ze hebben automatisch donderdag geld terug gestort.

Donderdag avond ca. 22:00 zag ik dat Mario Kart bundel te bestellen was bij bol.com, maar het lukte niet om artikel in winkelwagen te zetten. Toen ik 's nachts rond 3:00 wakker werd en naar WC moest, toch even gekeken in bol.com App... het lukte nu WEL om te bestellen. Bezorging staat nu voor 14 juni (morgen), hopelijk niet weer zoals bij Wehkamp toch uitverkocht. :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rvdlaar
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14-06 12:46
Iemand nog een tip voor een Telegram group?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-06 17:58

Meneer iCy

swarma

BurrowedLurker schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 18:01:
[...]

Bedankt voor de tip, helaas beide niet. Er stonden allemaal verdwaalde mensen bij de Switch 2 afdeling.

Ook echt rond te hangen alsof er opeens nieuwe voorraad zou respawnen voor hun ogen :')
Heb je wel gevraagd? MM Groningen legde ze toen niet in de winkel toen ze mij aanspraken. Was niet op zoek, alleen naar case voor de switch 2 toen. Ze zeiden dat ze moesten vragen.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• B4rN4cLE
  • Registratie: Oktober 2023
  • Laatst online: 16:56
Ga vandaag eens een rondje Breda doen. Hopen dat de donderdag/vrijdagleveringen iets moois hebben gebracht :)

c:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tommy-D
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15:03
Woensdagochtend besteld bij Nintendo, vanmorgen om 4 uur pas de update gekregen dat het “onderweg is naar land van de ontvanger”. Nou, dat gaat hem vandaag in ieder geval niet worden, het is natuurlijk ook wel vrijdag de 13e.. ontvangstdatum staat helaas op “maandag, 23:59”.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LAD93
  • Niet online
Jumpman schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 00:12:
[...]

Deze was om 22:52 uur al te koop, gaat heel snel.
Helaas is Tweakers op dit moment m’n enige bron.. na de vakantie maar eens actief op zoek naar Telegram groepen of iets.

per aspera ad astra

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lashrom
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01:40
Dacht ik al ... Gister dus de bundel gekocht met case/reistas online bij Mediamarkt. Stond dat ik het vandaag kon afhalen bij de winkel. Nu is de status dat ik het morgen kan afhalen.

Tot op heden is het dus mogelijk om de bundel te bestellen. Ik gok dat ze de case/reistas vol op voorraad hebben en niet de Switch 2 zelf. Waardoor ze de bundel alvast online gooien, wachten totdat de Switch 2 weer leverbaar is en dan pas de bestelling gereed zetten. In de tussentijd vertragen ze iedere dag de levertijd totdat de Switch 2 leverbaar wordt. Zure manier van leveren dit Mediamarkt. Als ik dit had geweten dan had ik gewacht met bestellen. Wellicht dat er bij andere (web)winkels al voorraad is van de standaard of mariokart bundel.

[ Voor 11% gewijzigd door Lashrom op 13-06-2025 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BurrowedLurker
iFoobar schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 07:06:

Eerst woensdag besteld bij Wehkamp, maar na bestelling direct bericht dat het toch was uitverkocht. Ze hebben automatisch donderdag geld terug gestort.

Donderdag avond ca. 22:00 zag ik dat Mario Kart bundel te bestellen was bij bol.com, maar het lukte niet om artikel in winkelwagen te zetten. Toen ik 's nachts rond 3:00 wakker werd en naar WC moest, toch even gekeken in bol.com App... het lukte nu WEL om te bestellen. Bezorging staat nu voor 14 juni (morgen), hopelijk niet weer zoals bij Wehkamp toch uitverkocht. :*)
Nice man! Toch bizar dat Bol nog midden in de nacht de voorraad aanpast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
BurrowedLurker schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 10:13:
[...]

Nice man! Toch bizar dat Bol nog midden in de nacht de voorraad aanpast.
Geretourneerde exemplaren? Zoveel waren er dit keer niet, het ging heel snel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BurrowedLurker
Lashrom schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 09:59:
Dacht ik al ... Gister dus de bundel gekocht met case/reistas online bij Mediamarkt. Stond dat ik het vandaag kon afhalen bij de winkel. Nu is de status dat ik het morgen kan afhalen.

Tot op heden is het dus mogelijk om de bundel te bestellen. Ik gok dat ze de case/reistas vol op voorraad hebben en niet de Switch 2 zelf. Waardoor ze de bundel alvast online gooien, wachten totdat de Switch 2 weer leverbaar is en dan pas de bestelling gereed zetten. In de tussentijd vertragen ze iedere dag de levertijd totdat de Switch 2 leverbaar wordt. Zure manier van leveren dit Mediamarkt. Als ik dit had geweten dan had ik gewacht met bestellen. Wellicht dat er bij andere (web)winkels al voorraad is van de standaard of mariokart bundel.
Ik weet niet of dat zo is. De bundel met de QWARE beschermhoesbundel was namelijk gisteren en vanochtend steeds op voorraad, en nu niet meer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SiemDerksen
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 07:28
Lashrom schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 09:59:

Ik heb hem gisteren ook besteld alleen dan niet afhalen in filiaal, maar laat het gewoon thuis bezorgen. Als het goed is komt die vanmiddag al (heb een track & trace van DHL)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
SiemDerksen schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 11:18:
[...]

Ik heb hem gisteren ook besteld alleen dan niet afhalen in filiaal, maar laat het gewoon thuis bezorgen. Als het goed is komt die vanmiddag al (heb een track & trace van DHL)
Ah dat is dan in ieder geval goed nieuws. Ik ben de hele dag niet thuis, vandaar dat ik het maar liet afhalen in de winkel. Veel plezier ermee alvast! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kloever
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 17-06 15:50
Net 3 Intertoys afgebeld in het Oosten des lands. Nergens op voorraad, ze wachten op Nintendo.

Ryzen 5 5600X | G.Skill Trident Z Neo F4-3600 | MSI B550 Tomahawk | MSI RTX 3080 Suprim X | GT1 Evo | Fanatec DD1 | Clubsport V3 | F1 2020 Limited |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iFoobar
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 14:08
Kloever schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 11:35:
Net 3 Intertoys afgebeld in het Oosten des lands. Nergens op voorraad, ze wachten op Nintendo.
Lokale Intertoys gaf deze week aan dat er 19 juni weer een levering aan komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itarix
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:00

itarix

404 soul not found

rnark schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 23:50:
[...]
Ik heb dit ook.

Laatst had ik dit ook een keer en toen is het uiteindelijk nooit meer afgeschreven van de creditcard. Toen ik bij Bol ging kijken stond de factuur ineens op niet betaald en een betaaltermijn die al 1 dag verstreken was. Toen gewoon meteen betaald uiteraard.

Ben benieuwd of ze het nu wel weer gaan afschrijven of dat het weer hetzelfde liedje is.
Mijn vrouw heeft dit ook op haar Rabobank creditcard, ze heeft contact opgenomen met bol en die zegt doodleuk voor vragen neem contact op met je creditcard maatschappij 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vickiieee

Vickiieee

Kritische lezer.

Tommy-D schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 09:39:
Woensdagochtend besteld bij Nintendo, vanmorgen om 4 uur pas de update gekregen dat het “onderweg is naar land van de ontvanger”. Nou, dat gaat hem vandaag in ieder geval niet worden, het is natuurlijk ook wel vrijdag de 13e.. ontvangstdatum staat helaas op “maandag, 23:59”.
Die ontvangstdatum is iets wat ze opgenomen hebben op basis van de verzenddatum +4 (werk)dagen. Dit omdat ze zelf ook aangeven dat met standaardverzending het geleverd moet kunnen zijn in 2-4 dagen. Ze dekken zichzelf gewoon in.
Wat wel leuk is (vind ik dan) om te zien, is dat mijn pakket van Ludwigsfelde (ten zuiden van Berlijn) naar Greven (ten noorden van Münster) is gegaan, en dus al een reis van een slordige ~440km heeft afgelegd. Hopelijk heeft vannacht de verdere verwerking in Greven plaatsgevonden en is het pakket door naar de hub in Nederland, of dat dit anders vannacht gebeurd en misschien morgen de bezorging plaats vind. Als we geluk hebben en het mee zit. Zo niet, dan wordt het inderdaad maandag :X

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qUjYMb5OcUBgs4c5xjd4b3MQZF0=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/4OS5UwqiWLa7oELx4E6ugJ5K.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BurrowedLurker
Mediamarkt heeft de bundel met de QWARE beschermhoes weer: https://www.mediamarkt.nl...undel-256-gb-1882768.html

Ik hoef deze bundel niet met die vreselijke koffer. Maar misschien iemand anders wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fakerick
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 15-06 08:43
Zojuist de bundel met QWARE hoes besteld bij de enige mediamarkt waar ik hem kon ophalen, volgens de mail ligt hij klaar. Is het iemand gelukt om hem bij ophalen zonder hoes mee te krijgen? (Voor de originele prijs)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kloever
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 17-06 15:50
fakerick schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 12:33:
Zojuist de bundel met QWARE hoes besteld bij de enige mediamarkt waar ik hem kon ophalen, volgens de mail ligt hij klaar. Is het iemand gelukt om hem bij ophalen zonder hoes mee te krijgen? (Voor de originele prijs)
Bij mij bleef hij aangeven dat het niet mogelijk is om deze te bestellen.

Ryzen 5 5600X | G.Skill Trident Z Neo F4-3600 | MSI B550 Tomahawk | MSI RTX 3080 Suprim X | GT1 Evo | Fanatec DD1 | Clubsport V3 | F1 2020 Limited |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16:06
Hoe duur is de switch 2 bij bol ookalweer?
De gewone en de mk bundel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorussio
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16:22
Aggressor schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 12:38:
Hoe duur is de switch 2 bij bol ookalweer?
De gewone en de mk bundel?
*Knip*

[ Voor 15% gewijzigd door Jorussio op 13-06-2025 12:44 ]

 

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Julian.18
  • Laatst online: 12:28
De Switch 2 met de mario kart is 509 euro en zonder is de switch 2 469 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16:06
Julian.18 schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 12:46:
De Switch 2 met de mario kart is 509 euro en zonder is de switch 2 469 euro
Dankjewel, ze zijn uitverkocht.. dus de prijzen staan er niet bij :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian.18
Klopt. Ik zit ook te wachten totdat ze misschien weer op voorraad komen. Ik heb nu de hele tijd deze pagina open om te kijken of mensen iets weten hahahah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian.18
Voor de mensen die snel naar de websites willen en niet elke website apart willen opzoeken. Hieronder een link

[Nintendo Switch 2] prijzen, voorraad en bestel topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cassisfles
Vickiieee schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 11:49:
[...]

Die ontvangstdatum is iets wat ze opgenomen hebben op basis van de verzenddatum +4 (werk)dagen. Dit omdat ze zelf ook aangeven dat met standaardverzending het geleverd moet kunnen zijn in 2-4 dagen. Ze dekken zichzelf gewoon in.
Wat wel leuk is (vind ik dan) om te zien, is dat mijn pakket van Ludwigsfelde (ten zuiden van Berlijn) naar Greven (ten noorden van Münster) is gegaan, en dus al een reis van een slordige ~440km heeft afgelegd. Hopelijk heeft vannacht de verdere verwerking in Greven plaatsgevonden en is het pakket door naar de hub in Nederland, of dat dit anders vannacht gebeurd en misschien morgen de bezorging plaats vind. Als we geluk hebben en het mee zit. Zo niet, dan wordt het inderdaad maandag :X

[Afbeelding]
Die van jou is 16 minuten sneller dan die van mij _O- , Hopelijk zijn ze een keer vlot met de pakketbezorging.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IWmYT8kOpGcPaYcxgi2dcTKwzQA=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/9JLqSIiU58fwHQczz30YGfEm.png?f=user_large

[ Voor 6% gewijzigd door cassisfles op 13-06-2025 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15:42
Jumpman schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 20:47:
Bol.com heeft alle gaming artikelen op 'niet leverbaar' staan, ze verkocht vanmiddag gigantisch veel doordat je bij drie artikelen 33,3% korting kreeg op je winkelmandje. :)
Ze hebben ook vrij zeker veel moeten annuleren, een bug zorgde ervoor dat je met alles waarvan Bol zelf de verkoper is, met 3 producten in je mandje die 33.3% korting kreeg op het totaalbedrag.

Dus even 3 keer een telefoon van 1000 euro per stuk bestellen en je betaalde maar 2000 euro...

Zelf wel gebruik gemaakt van die actie maar op een normale manier, het ging om mobiele accessoires dus onder andere een Switch 2 Pro controller gekozen als 1 van de 3 dingen (de limiet was ook 1 per klant voor die controller).

Met 33,3% korting vond ik dat wel een goede deal, hij is dan ook net bezorgd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BurrowedLurker
Net Mario Kart bundel tweede kans gekocht bij Cool Blue! Wel hopen dat het 'echt' is, en dat de bestelling doorloopt.

Ik vraag me ook af; tweede kans? Zou die Mario Kart code niet gebruikt zijn? Ik hoop dat dit geen problemen oplevert, maar als dat wel zo is dan ga ik er van uit dat CoolBlue dit oplost.

De tweede kans is nu wel verwijderd van de website dus dat wekt wel wat vertrouwen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BurrowedLurker

Nu het mij gelukt is kan ik een tip/strategie delen:

Download de Vivaldi browser (https://vivaldi.com), die heeft namelijk de mogelijkheid om Tabs te tilen, zodat je tabs naast elkaar open kan hebben in 1 scherm. (Selecteer alle tabs in de taakbalk en klik dan rechtsonderin naast het vergrootglas op de tab tiles knop en kies verticaal tiles).

Open deze tabs:

Bol: https://www.bol.com/nl/nl...JAgw.4_20.42.ProductTitle
Mediamarkt: https://www.mediamarkt.nl...ole&filter=brand:NINTENDO
Coolblue: https://www.coolblue.nl/e...switch2?redirect=switch+2

En activeer tab tiling. Je hebt ze dan alle drie naast elkaar staan.

Download vervolgens de auto refresh extension: https://autorefresh.io

Je kan dan per tab instellen hoe vaak het verfrist. Ik had het ingesteld op 60 seconden.

Vervolgens zullen de tabs steeds herladen en kan je een oogje houden op voorraad.

Ik doe dit nu omdat ik toch vanuit thuis werk en ik kan het gewoon aanzetten op mijn tweede monitor, zo kon ik een switch scoren tijdens het werk.

Overigens is de QWARE bundel weer op voorraad: https://www.mediamarkt.nl...undel-256-gb-1882768.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geenwaarde
  • Laatst online: 13:34
BurrowedLurker schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 13:04:
Net Mario Kart bundel tweede kans gekocht bij Cool Blue! Wel hopen dat het 'echt' is, en dat de bestelling doorloopt.

Ik vraag me ook af; tweede kans? Zou die Mario Kart code niet gebruikt zijn? Ik hoop dat dit geen problemen oplevert, maar als dat wel zo is dan ga ik er van uit dat CoolBlue dit oplost.

De tweede kans is nu wel verwijderd van de website dus dat wekt wel wat vertrouwen.
Wat stond er bij de omschrijving? Als de doos in geopende staat is, zou het natuurlijk best kunnen dat de code is gebruikt. Maar goed, lijkt mij een risico voor de webwinkel en niet de consument. Jij koopt een bundel inclusief Mario kart, tenzij in de beschrijving wat anders stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BurrowedLurker
geenwaarde schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 13:09:
[...]

Wat stond er bij de omschrijving? Als de doos in geopende staat is, zou het natuurlijk best kunnen dat de code is gebruikt. Maar goed, lijkt mij een risico voor de webwinkel en niet de consument. Jij koopt een bundel inclusief Mario kart.
Er stond geopend, dus dat is wel een risico. Dat zou wel zuur zijn, want dat gaat er sowieso tijd overheen om het op te lossen met CoolBlue.

Enige wat ik me voor kan stellen is dat iemand een losse Switch 2 gekocht heeft, en daarna deze bundel, om de code te verzilveren en het dan weer retour stuurt. Dat zou wel echt een klote actie zijn. Maar goed, sommige mensen zijn zo.

Ik ga er van uit dat CoolBlue hier wel een soort procedure voor heeft, want er zijn wel meer producten die geleverd worden met verzilverbare codes. Ze zullen vast een plan hebben voor dergelijke situaties bij tweedekans producten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnark
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13:46
itarix schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 11:49:
[...]

Mijn vrouw heeft dit ook op haar Rabobank creditcard, ze heeft contact opgenomen met bol en die zegt doodleuk voor vragen neem contact op met je creditcard maatschappij 8)7
Hier ook Rabo, Bol is nog steeds in de veronderstelling dat er betaald is. Maar dat is toch echt niet het geval. Over een paar weken staat dan ineens bij Bol een rekening open, of niet haha 🤞

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cassisfles
BurrowedLurker schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 13:10:
[...]

Er stond geopend, dus dat is wel een risico. Dat zou wel zuur zijn, want dat gaat er sowieso tijd overheen om het op te lossen met CoolBlue.

Enige wat ik me voor kan stellen is dat iemand een losse Switch 2 gekocht heeft, en daarna deze bundel, om de code te verzilveren en het dan weer retour stuurt. Dat zou wel echt een klote actie zijn. Maar goed, sommige mensen zijn zo.

Ik ga er van uit dat CoolBlue hier wel een soort procedure voor heeft, want er zijn wel meer producten die geleverd worden met verzilverbare codes. Ze zullen vast een plan hebben voor dergelijke situaties bij tweedekans producten.
Coolblue controleert zelf de artikelen en plaatsen die erop. Als er niet bij staat dat de code is gebruikt dan hebben hun het verkocht aan jou met een werkende code, dus horen ze ervoor te zorgen dat je of een nieuwe code krijgt of retour.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Prime1810
  • Laatst online: 14-06 13:23
Mijn pre-order via de Nintendo store is al meer dan een week geen centimer verschoven vanuit Dorsten, Duitsland. Meelezend in deze thread had ik wat hoop toe andere gebruikers met hetzelfde probleem langzaam hun bestellingen binnenkregen, maar helaas...
DHL verwijst naar de verzender, bij Nintendo een disclaimer ingevuld maar behalve "we zetten het door naar de juiste afdeling" ook geen bericht meer.
Ik ben me zeer bewust dat het een luxeprobleem is, maar wat is dit irritant zeg |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vickiieee

Vickiieee

Kritische lezer.

Prime1810 schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 13:33:
Mijn pre-order via de Nintendo store is al meer dan een week geen centimer verschoven vanuit Dorsten, Duitsland. Meelezend in deze thread had ik wat hoop toe andere gebruikers met hetzelfde probleem langzaam hun bestellingen binnenkregen, maar helaas...
DHL verwijst naar de verzender, bij Nintendo een disclaimer ingevuld maar behalve "we zetten het door naar de juiste afdeling" ook geen bericht meer.
Ik ben me zeer bewust dat het een luxeprobleem is, maar wat is dit irritant zeg |:(
Maar je frustratie is terecht. Als je een pre-order plaatst, dan mag je toch verwachten dat het (uiteindelijk) bezorgd wordt net zoals elk ander product? Dat het nu stil ligt, er geen updates komen, en de bedrijven naar elkaar verwijzen is natuurlijk uitermate frustrerend. Je had de console al een week en een dag in huis moeten hebben :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorussio
  • Registratie: Mei 2007
BurrowedLurker schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 13:08:

Nu het mij gelukt is kan ik een tip/strategie delen:

Download de Vivaldi browser (https://vivaldi.com), die heeft namelijk de mogelijkheid om Tabs te tilen, zodat je tabs naast elkaar open kan hebben in 1 scherm. (Selecteer alle tabs in de taakbalk en klik dan rechtsonderin naast het vergrootglas op de tab tiles knop en kies verticaal tiles).

Open deze tabs:

Bol: https://www.bol.com/nl/nl...JAgw.4_20.42.ProductTitle
Mediamarkt: https://www.mediamarkt.nl...ole&filter=brand:NINTENDO
Coolblue: https://www.coolblue.nl/e...switch2?redirect=switch+2

En activeer tab tiling. Je hebt ze dan alle drie naast elkaar staan.

Download vervolgens de auto refresh extension: https://autorefresh.io

Je kan dan per tab instellen hoe vaak het verfrist. Ik had het ingesteld op 60 seconden.

Vervolgens zullen de tabs steeds herladen en kan je een oogje houden op voorraad.

Ik doe dit nu omdat ik toch vanuit thuis werk en ik kan het gewoon aanzetten op mijn tweede monitor, zo kon ik een switch scoren tijdens het werk.

Overigens is de QWARE bundel weer op voorraad: https://www.mediamarkt.nl...undel-256-gb-1882768.html
Ik zit dit ook al 2 dagen te doen. Maar dan met 4 pagina's.

[ Voor 4% gewijzigd door Jorussio op 13-06-2025 13:56 ]

 

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cassisfles
Blijf nintendo mailen erover, een week niet bewogen is niet normaal. Staat er bij wat die plek is? Kijkend op google schijnt het een lang durende locatie te zijn.

[ Voor 4% gewijzigd door cassisfles op 13-06-2025 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prime1810
  • Laatst online: 14-06 13:23
cassisfles schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 13:48:
[...]

Blijf nintendo mailen erover, een week niet bewogen is niet normaal. Staat er bij wat die plek is? Kijkend op google schijnt het een lang durende locatie te zijn.
Het lijkt me gewoon een magazijn. Duitse DHL tracker zegt dit:
We, 04.06.2025, 04:53, Dorsten, Germany

The international shipment has been processed in the export parcel center

De Nederlandse tracker geeft aan dat het pakket op 6 juni rond 22:00 gescand is in het landelijk sorteercentrum, maar nog geen bezorgdatum. Als dat al zou betekenen dat het in NL ligt (staat geen locatie bij) is het des te vreemder dat het al een week stil ligt. Ik ging er eigenlijk vanuit dat het Duitsland nog niet verlaten heeft...

Inderdaad vanochtend weer een nieuwe mail naar Nintendo eruit gedaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cassisfles
Prime1810 schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 13:57:
[...]

Het lijkt me gewoon een magazijn. Duitse DHL tracker zegt dit:
We, 04.06.2025, 04:53, Dorsten, Germany

The international shipment has been processed in the export parcel center

De Nederlandse tracker geeft aan dat het pakket op 6 juni rond 22:00 gescand is in het landelijk sorteercentrum, maar nog geen bezorgdatum. Als dat al zou betekenen dat het in NL ligt (staat geen locatie bij) is het des te vreemder dat het al een week stil ligt. Ik ging er eigenlijk vanuit dat het Duitsland nog niet verlaten heeft...

Inderdaad vanochtend weer een nieuwe mail naar Nintendo eruit gedaan.
Als de nederlandse tracker aangeeft dat ie gescand is dan ligt ie ergens vast in het sorteercentrum. Ik hoop voor je dat hij niet verloren is maar gewoon vast zit! (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mirandajustsoap
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 13-06 14:13
In april al een preorder geplaatst bij bol.com.
Heel de week zitten wachten, is dus heel mijn verzending kwijt?
dus nu geld terug, maar ik kan nergens geen Switch 2 meer vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djinnekendjinn
  • Laatst online: 15-06 23:27
Ik zou dit toch geen luxeprobleem durven noemen. Het is jouw 500€ die ergens hangt te zweven. Het is jouw geld die al op de rekening van nintendo staat waar jij niks voor hebt.
Nintendo is en blijft eindverantwoordelijke aangezien ze de afzender zijn.
Misschien toch eens overwegen om iets op sociale media te plaatsen? Daar kunnen ze niet tegen.. en ben je meestal sneller geholpen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15:16
mirandajustsoap schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 14:10:
In april al een preorder geplaatst bij bol.com.
Heel de week zitten wachten, is dus heel mijn verzending kwijt?
dus nu geld terug, maar ik kan nergens geen Switch 2 meer vinden
Join the club. Toch een goed aantal orders helemaal mis gegaan bij bol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
fakerick schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 12:33:
Zojuist ook een mail gekregen. Echter kan ik het pas morgen ophalen vanwege een drukke planning vandaag helaas. Jammer dat je ook niet iemand anders kan toewijzen om het op te halen. Het maakt ook verder niet uit, een dagje wachten kan geen kwaad.

Ik las ergens dat het 1 artikelcode heeft waardoor de beschermhoes als één product met de Switch 2 wordt gezien. Hierdoor kan je het niet zonder de beschermhoes meenemen. Wellicht dat het per filiaal verschilt van hoe moeilijk ze het erover doen. De beschermhoes staat in ieder geval wel als losse product te koop. Anders probeer ik het morgen zelf wel even. Mocht je het vandaag ophalen en het zelf kunnen proberen dan ben ik uiterst benieuwd of het gelukt is :9

[ Voor 11% gewijzigd door Lashrom op 13-06-2025 15:22 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• XTNS_09
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15-06 10:40
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/scVuCsrgUjhm1HD3h6GflD9bzGE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4miXHHzLSMoQ04Ezcydjnwcg.jpg?f=fotoalbum_large

28 mei besteld bij Mediamarkt, zojuist geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martin_v_z
  • Registratie: Januari 2012
  • Nu online
MrGizMo schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 14:43:
[...]

Join the club. Toch een goed aantal orders helemaal mis gegaan bij bol
Ik heb vandaag wel een klacht ingediend. Gisteren mijn order annuleren en geld terug storten terwijl ik vroeg of ze gewoon een nieuwe konden sturen wanneer hij weer leverbaar was. En dan doodleuk in de avond/nacht nieuwe orders aannemen die morgen bezorgd worden.

Ik vind het een hele slechte service, hoe ze omgaan met de klanten waarbij de preorder is fout gegaan. Eerst bleven ze mij ook maar vertellen dat hij slechts vertraagd was. Terwijl het voor mij al duidelijk was dat er echt wat meer aan de hand was dan een vertraging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 15:17
XTNS_09 schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 15:01:
[Afbeelding]

28 mei besteld bij Mediamarkt, zojuist geleverd.
Waarom gekozen voor deze bundel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTNS_09
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15-06 10:40
joey82 schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 15:15:
[...]

Waarom gekozen voor deze bundel?
Vrij laat besloten om een pre-order te plaatsen, aangezien ik geen tijd heb om 20 winkels af te struinen online gekocht.
Omdat mijn twee jongens er ook graag mee spelen Vond ik een hoes en de stuurtjes wel fun, wellicht te prijzig maar wel speelplezier nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian.18
Als iemand ziet waar de switch verkrijgbaar is, dan hoor ik het graag in deze chat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renking0001
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 16-06 17:56
Julian.18 schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 15:28:
Als iemand ziet waar de switch verkrijgbaar is, dan hoor ik het graag in deze chat!
Net 1, inclusief mariokartworld, bij Intertoys Muiden gescoord dus die zou je kunnen proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
martin_v_z schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 15:02:
[...]

Ik heb vandaag wel een klacht ingediend. Gisteren mijn order annuleren en geld terug storten terwijl ik vroeg of ze gewoon een nieuwe konden sturen wanneer hij weer leverbaar was. En dan doodleuk in de avond/nacht nieuwe orders aannemen die morgen bezorgd worden.

Ik vind het een hele slechte service, hoe ze omgaan met de klanten waarbij de preorder is fout gegaan. Eerst bleven ze mij ook maar vertellen dat hij slechts vertraagd was. Terwijl het voor mij al duidelijk was dat er echt wat meer aan de hand was dan een vertraging.
Hier komen ze over 2 werkdagen met een terugkoppeling. Volgens Bol staat ie nog steeds op niet bezorgd, maar als ik zelf kijk staat gewoon als geannuleerd :z Geld terug is er dan ook niet
Toen begon over dat er gewoon nieuwe orders worden aangenomen, werd het gesprek afgekapt.

Lijkt wel alsof ze niet durven te vertellen dat er een hoop orders kwijt zijn. Gelukkig was die 2+1 actie van ze gister wel goed gelukt _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wishy28
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 16-06 22:27

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• B4rN4cLE
En inmiddels al niet meer. Tijdens het afrekenproces aantal crashes en een melding dat hij niet langer op voorraad is :(

c:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martin_v_z
  • Registratie: Januari 2012
  • Nu online
MrGizMo schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 15:55:
[...]

Hier komen ze over 2 werkdagen met een terugkoppeling. Volgens Bol staat ie nog steeds op niet bezorgd, maar als ik zelf kijk staat gewoon als geannuleerd :z Geld terug is er dan ook niet
Toen begon over dat er gewoon nieuwe orders worden aangenomen, werd het gesprek afgekapt.

Lijkt wel alsof ze niet durven te vertellen dat er een hoop orders kwijt zijn. Gelukkig was die 2+1 actie van ze gister wel goed gelukt _O-
Super irritant. Geld terug is wel het minste wat ze jou nu kunnen geven. Mij hebben ze dus gisteren terug betaald. Maar die pakketten zijn gewoon gejat joh. En ook niet een paar. Ik zag op Facebook ook al een topic er over. Ik vraag mij af hoeveel mensen er niks op internet over melden en nu nog aan het afwachten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvdlaar
Vandaag binnen gewandeld bij MediaMarkt Den Haag (Spuistraat) en er eentje kunnen kopen. Nieuwe voorraad blijkbaar, maar wel alleen bundel met MK World en de QWare starterbundel. Ze hadden niet gewoon console+ MK World helaas.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrGizMo
martin_v_z schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 16:00:
[...]

Super irritant. Geld terug is wel het minste wat ze jou nu kunnen geven. Mij hebben ze dus gisteren terug betaald. Maar die pakketten zijn gewoon gejat joh. En ook niet een paar. Ik zag op Facebook ook al een topic er over. Ik vraag mij af hoeveel mensen er niks op internet over melden en nu nog aan het afwachten zijn.
Krijg dat idee ook ja. Zijn er toch een paar bezorgers bij PostNL blij _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• btz10
  • Laatst online: 16:47
rvdlaar schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 16:05:
Vandaag binnen gewandeld bij MediaMarkt Den Haag (Spuistraat) en er eentje kunnen kopen. Nieuwe voorraad blijkbaar, maar wel alleen bundel met MK World en de QWare starterbundel. Ze hadden niet gewoon console+ MK World helaas.
Serieus? Was er om 13:00 maar toen lag er niks, alleen Switch 1 en Switch 1 OLED's

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rvdlaar
btz10 schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 16:13:
[...]

Serieus? Was er om 13:00 maar toen lag er niks, alleen Switch 1 en Switch 1 OLED's
Ik was er rond 11:40/11:45.
Dat klopt daar keek ik ook eerst, maar je moet het vragen aan een verkoper, dan maakt hij een bonnetje en haalt 'ie het op uit het magazijn.

[ Voor 4% gewijzigd door rvdlaar op 13-06-2025 16:15 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• vankleef
och och wat ben ik toch beinvloedbaar door reclame etc. Gezworen het bij de Switch 1 te houden voorlopig. Sinds vorige week gek gespamd met reclame van de Switch 2 en nu moet ik dat ding gewoon hebben.

Weiger een MM bundel te kopen zo principieel ben ik maar verder toch heel zwak.......

Volgende week hopelijk eentje scoren ergens.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• laugh
  • Registratie: December 2011
  • Niet online
vankleef schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 16:16:
och och wat ben ik toch beinvloedbaar door reclame etc. Gezworen het bij de Switch 1 te houden voorlopig. Sinds vorige week gek gespamd met reclame van de Switch 2 en nu moet ik dat ding gewoon hebben.

Weiger een MM bundel te kopen zo principieel ben ik maar verder toch heel zwak.......

Volgende week hopelijk eentje scoren ergens.
We hebben een speciale bundel voor u gereserveerd.

Deze is start klaar, prachtige hoes erbij, screen protection erop en Tweaker klaar. De verzekering is ook inbegrepen van 3 jaar. Komt u deze straks afrekenen?

Mediamarkt: Ik ben toch niet gek? 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vankleef
laugh schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 16:44:
[...]

We hebben een speciale bundel voor u gereserveerd.

Deze is start klaar, prachtige hoes erbij, screen protection erop en Tweaker klaar. De verzekering is ook inbegrepen van 3 jaar. Komt u deze straks afrekenen?

Mediamarkt: Ik ben toch niet gek? 8)7
wel extra punten. Tempting ............. nee ik pak een bundel met MK en zonder zooi. Zooi koop je bij de Action.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XLookup
  • Registratie: Januari 2024
  • Laatst online: 17-06 14:58
Ging net mijn online bestelling ophalen bij de Mediamarkt Den Bosch en er lagen weer een aantal Switch 2 in de winkel, rond 17.00 uur. Geen Mario kart world of pro controllers aanwezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamoraak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 16-06 20:58
XLookup schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 18:03:
Ging net mijn online bestelling ophalen bij de Mediamarkt Den Bosch en er lagen weer een aantal Switch 2 in de winkel, rond 17.00 uur. Geen Mario kart world of pro controllers aanwezig.
Verwacht dat ze weer een lading binnenhebben (of over hebben uit returns). Deze online natuurlijk alleen aanbieden met een onzinpakket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XLookup
  • Registratie: Januari 2024
  • Laatst online: 17-06 14:58
Zamoraak schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 18:05:
[...]

Verwacht dat ze weer een lading binnenhebben (of over hebben uit returns). Deze online natuurlijk alleen aanbieden met een onzinpakket.
We lagen er zo'n 30 stuks met een pakket, en 2 stuks met enkel de losse console.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian.18
Waar lagen er 30? in de mm in den bosch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B4rN4cLE
XLookup schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 19:34:
[...]

We lagen er zo'n 30 stuks met een pakket, en 2 stuks met enkel de losse console.
Pffff, nu maak je me wel heel erg aan het twijfelen om nog in de auto te stappen :9 kans lijkt me alleen vrij klein dat ze er nu nog zullen liggen en het is toch een 40 minuten rijden.

c:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickpm1
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 17-06 18:16
B4rN4cLE schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 19:50:
[...]

Pffff, nu maak je me wel heel erg aan het twijfelen om nog in de auto te stappen :9 kans lijkt me alleen vrij klein dat ze er nu nog zullen liggen en het is toch een 40 minuten rijden.
Bel dan even of ze er een apart voor je willen leggen en dat je hem direct komt ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
B4rN4cLE schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 19:50:
[...]

Zal best hard gaan, maar 30 stuks binnen 40min? Denk wel dat je er 1tje kan scoren hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B4rN4cLE
Rickpm1 schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 20:02:
[...]

Bel dan even of ze er een apart voor je willen leggen en dat je hem direct komt ophalen.
Niet aan gedacht. Was inderdaad handig geweest. Als ik nu nog zou moeten rijden is de winkel dicht dus misschien morgen vroeg even een poging wagen.
MrGizMo schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 20:22:
[...]

Zal best hard gaan, maar 30 stuks binnen 40min? Denk wel dat je er 1tje kan scoren hoor
Binnen 40 minuten niet. Maar de reactie van XLookup was om 18:03 en ik zag het pas tegen 20:00. Misschien nog een kansje, maar binnen 2,5 uur+ lijkt het me minder onwaarschijnlijk dat ze allemaal weg zijn nu iedereen zo aan het zoeken is.

c:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian.18
Als ik het goed heb, komt er een algemene online restock op de 27e van juni. En de dagen totdat het 27 juni is komen soms de voorraad online op verschillende websites en mediamarkten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EHA1337
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 15:35
Weet iemand toevallig of er nog ergens de officiële (kleine) travel case op voorraad is?
Zie hem op de Nintendo website staan. Maar zie niet of dit uit voorraad is of dat dit langer duurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LAD93
  • Niet online
Julian.18 schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 21:52:
Als ik het goed heb, komt er een algemene online restock op de 27e van juni. En de dagen totdat het 27 juni is komen soms de voorraad online op verschillende websites en mediamarkten
‘Algemene online restock’ klinkt wel erg vergezocht, alle winkels krijgen tegelijk online voorraad? Lijkt me stug…

per aspera ad astra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian.18
LAD93 schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 22:16:
[...]

‘Algemene online restock’ klinkt wel erg vergezocht, alle winkels krijgen tegelijk online voorraad? Lijkt me stug…
Had het bij veel webshops gelezen dat ze voorraad kregen de 27e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:57
EHA1337 schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 21:57:
Weet iemand toevallig of er nog ergens de officiële (kleine) travel case op voorraad is?
Zie hem op de Nintendo website staan. Maar zie niet of dit uit voorraad is of dat dit langer duurt.
https://www.cdiscount.com...inns2pochette.html#mpos=0|cd
Er is voorraad en ontvangstindicatie is tussen 20/06 een 25/06. Gratis verzonden naar een afhaalpunt.

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B4rN4cLE
Bij Mediamarkt weer beschikbaar met de Qware case. Heb net m'n bestelling kunnen plaatsen :)

c:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geraedus
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 14:07
iFoobar schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 07:06:

Je zal toen wel vredig terug naar bed zijn gegaan. Gefeliciteerd met je aankoop!

PSN : Geraedus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamoraak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 16-06 20:58
Geraedus schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 22:59:
[...]

Je zal toen wel vredig terug naar bed zijn gegaan. Gefeliciteerd met je aankoop!
Al niet meer. Ben toch vrij benieuwd of je deze niet gewoon kan bestellen en dan zeggen dat je 'luxe' case mist.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kurkentrekker
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Wat een sukkels bij MM...
Heb ik eindelijk dat ding in mijn winkelmandje zitten, wil bestellen, maar moet mijn e-mailadres nog verifiëren met zes cijfers. Helaas, code ongeldig. Nieuwe aanvragen, weer ongeldig. Ze mailen me ook steeds dezelfde code (nee, dat is geen fout aan mijn kant), en steeds als ik die invoer krijg ik een foutmelding. Nu heb ik vier dezelfde codes ontvangen, maar registreren lukt me niet. Lekker dan...
En nu is hij niet meer beschikbaar :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian.18
Kurkentrekker schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 23:09:
Wat een sukkels bij MM...
Heb ik eindelijk dat ding in mijn winkelmandje zitten, wil bestellen, maar moet mijn e-mailadres nog verifiëren met zes cijfers. Helaas, code ongeldig. Nieuwe aanvragen, weer ongeldig. Ze mailen me ook steeds dezelfde code (nee, dat is geen fout aan mijn kant), en steeds als ik die invoer krijg ik een foutmelding. Nu heb ik vier dezelfde codes ontvangen, maar registreren lukt me niet. Lekker dan...
En nu is hij niet meer beschikbaar :(
Was dit net dat hij besschikbaar was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurkentrekker
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian.18
De switch + beschermhoes is nogsteeds beschikbaar zie ik. Jammmer genoeg niet de switch 2 + mario kart. Daarop zit ik te wachten namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian.18
https://www.mediamarkt.nl...undel-256-gb-1882768.html

hier de link voor de switch 2 en de beschermhoes. De mensen die deze willen moeten snel zijn, ik weet niet wanneer ze weer weg zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
Dan niet

[ Voor 95% gewijzigd door Wognummer op 14-06-2025 08:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
EHA1337 schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 21:57:
Gewoon bij Amazon hoor:
https://www.amazon.nl/Nin..._arp_mb_bdcrb_top?ie=UTF8

iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2  HomeKit  CarPlay  MagSafe  AirTags

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richards3
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Wognummer schreef op zaterdag 14 juni 2025 @ 00:12:
Mocht iemand er rond Hoorn nog een zoeken ik heb een bundel die klaar ligt bij mm Hoorn

NINTENDO Switch 2 - Spelconsole + Mario Kart World + QWARE Starter Kit Black Bundel 256 GB

Voor 559,99 mag hij daar opgehaald worden

Als dit niet mag excuses! Het is overigens de kostprijs
Dit lijkt me niet de bedoeling hier is V&A voor, als je al particulier bent
Pagina: 1 ... 52 ... 55 Laatste

Let op:
Vragen of iemand weet of er nog een plek is met voorraad is niet de bedoeling. Het topic wordt er niet leesbaarder op met steeds dezelfde vraag.

Heb je iets besteld en wil je het weer kwijt, plaats het in V&A en niet in dit topic. Ook het pluggen van je advertentie is op het forum verboden, reclame hoort hier niet thuis. Het vragen naar codes etc valt hier ook onder.

Ook hier hoeft de discussie en het geklaag over scalpers niet te worden gevoerd, laat dit achterwege.

Ervaringen met de Switch 2 worden besproken in dit topic: Het Nintendo Switch 2 topic