Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Thanks! was vanmorgen net te laat voor de Nintendo Store, maar deze zojuist besteld en werkt nogDennusB schreef op woensdag 11 juni 2025 @ 15:11:
Bundel is op voorraad bij Wehkamp!
Steam/Origin: BobbLeeSwaggr BF V stats
Kennelijk niet, want 'Bij Bol worden ook wel eens foutjes gemaakt'.MrGizMo schreef op woensdag 11 juni 2025 @ 09:55:
[...]
Zal zo zelf wel weer contact opnemen.![]()
[...]
Als het bij hun ligt kunnen ze toch wel duidelijk zeggen wanneer ze verzenden of leveren?
Topper, dankjewel!DennusB schreef op woensdag 11 juni 2025 @ 15:11:
Zowel bundel als losse weer uitverkocht nu..
[ Voor 21% gewijzigd door London op 11-06-2025 15:26 ]
Tesla M3LR '21
En weer uitverkocht...DennusB schreef op woensdag 11 juni 2025 @ 15:11:
Dank voor de tip, net besteld, wordt morgen bezorgd!DennusB schreef op woensdag 11 juni 2025 @ 15:11:
Heel kort bij Cdiscount, stond er voor 59,90 en kreeg een tientje korting met HELLO10.
EV3 GT LR iPhone 17 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
Op 7 april deed ik vol enthousiasme een pre-order bij MediaMarkt: de Switch 2 + MW + Qware-muek. In de bevestigingsmail stond keurig: levering op donderdag 5 juni 2025. Klinkt duidelijk, toch?
Fast forward naar vandaag: 10 juni. Geen pakket, geen Switch, wél een e-mail met een DHL-verzendbewijs… maar het pakket is nergens te bekennen. Om het feest compleet te maken, staat mijn order bij MediaMarkt op “voltooid”. Alsof alles netjes is afgeleverd. Spoiler: dat is dus niet zo.
Ik heb contact opgenomen met MediaMarkt en dat leverde het volgende op:
1. Ze gaan het “onderzoeken” (klinkt spannend)
2. Er zou een “verwerkingsfout” zijn geweest (wat dat ook moge betekenen)
3. Er is een nieuwe zending “aangevraagd” – al is het mij een raadsel wat dat inhoudt
Bellen naar de klantenservice levert ongeveer evenveel op als schreeuwen in de wind: ze bevestigen dat het pakket nooit is verstuurd, maar het systeem zegt van wel. En dat kunnen ze dan weer niet aanpassen. Annuleren? Nope. Ook dat kan niet.
Al met al: geen Switch, geen duidelijkheid, maar wel een voltooid gevoel… van frustratie. 😅
Je hebt er weinig aan, maar ik wilde jullie dit avontuur niet onthouden. Misschien lucht het op. Misschien is het herkenbaar.
Ik heb hem uiteindelijk maar gewoon zonder de bundel gekocht. de andere optie is nog langer wachten of zo een stomme mediamarkt pakket kopen waar je meer aan kwijt ben dan wat nodig is.Kerngezond schreef op woensdag 11 juni 2025 @ 13:19:
[...]
Jep, de bundel is weer weg. De losse is nog wel beschikbaar. Ai, twijfel, twijfel, ik wil wel echt de bundel hebben.
Wel mooi, dat we allemaal een ander verhaal te horen krijgenEmmavdv schreef op woensdag 11 juni 2025 @ 15:16:
[...]
Kennelijk niet, want 'Bij Bol worden ook wel eens foutjes gemaakt'.

Helaas weer de hele dag moeten werken dus niet gezien dat er weer online voorraad is geweest.
Er is hier maar één (a twee) kleine speelgoed winkel in de buurt en daar is geen voorraad. Ik bestel niet voor niks online.
De standaard switch is nog wel te koop op nintendo's website. Voor de rest weet ik dat er een grote bundel uitkomt op de 13e bij de mediamarkt en de intertoys in zoetermeer krijgt de 19e weer binnen. (https://www.mediamarkt.nl...undel-256-gb-1885514.html)wiene schreef op woensdag 11 juni 2025 @ 16:15:
Inmiddels ook de mail gehad van bol dat het pakket kwijt (magazijn) is en dat ik mijn geld terug krijg. Ik ga straks weer bellen want ben niet van plan het hier bij te laten zitten. Ze maken er nu mijn probleem van. Ik wil op zijn minst compensatie voor de misgelopen rente en een schadevergoeding.
Helaas weer de hele dag moeten werken dus niet gezien dat er weer online voorraad is geweest.
Er is hier maar één (a twee) kleine speelgoed winkel in de buurt en daar is geen voorraad. Ik bestel niet voor niks online.
[ Voor 7% gewijzigd door cassisfles op 11-06-2025 16:20 ]
Wat is je schade dan? Gemeten in Euro's?wiene schreef op woensdag 11 juni 2025 @ 16:15:
en een schadevergoeding
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Misgelopen rente? 30 cent? Schadevergoeding? Welke? Een vooruitbestelling is net als elk andere bestelling 'op basis van beschikbaarheid'. Ik denk dat je blij mag zijn met een cadeaukaart van 10 euro.. (als ze dat al doen).wiene schreef op woensdag 11 juni 2025 @ 16:15:
Inmiddels ook de mail gehad van bol dat het pakket kwijt (magazijn) is en dat ik mijn geld terug krijg. Ik ga straks weer bellen want ben niet van plan het hier bij te laten zitten. Ze maken er nu mijn probleem van. Ik wil op zijn minst compensatie voor de misgelopen rente en een schadevergoeding.
Ik snap de frustratie, maar je gaat er helemaal niks mee opschieten om hier moeite in te steken. Een schadevergoeding ga je niet krijgen en de 'rente' stelt niks voor, daar kun je alleen maar op achteruit gaan (bovendien neemt de rechter het je niet in dank af). Ga dit maar eens voorstellen bij een advocaat, die lacht je de tent uit.wiene schreef op woensdag 11 juni 2025 @ 16:15:
Helaas, toch nog afgeboekt met terugwerkende krachtG_Dragon schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 15:38:
[...]
Waar heb je het over? Je hebt toch gewoon betaald?![]()
Ik zeg dat je geen slapende honden wakker moet gaan maken, geniet lekker van deze meevaller! Want het is allemaal al duur genoeg en soms heb je geluk
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
vraag me dan toch af wat Media Markt voor die €29 nou precies gedaan heeft. misschien toch eens een mailtje sturen, want voor m’n gevoel heb ik nu betaald voor een niet geleverde dienst.
zou een Tweaker met een niet-startklaar gemaakte Switch 2 eens kunnen kijken hoeveel procent accu de Joycons hebben wanneer ze je uit de doos haalt?
Ik weet niet meer of het bij Bol of Amazon was. Maar had daar ooit een pre-order staan van een spel die vertraagd geleverd werd. Had er niet eens om gevraagd of klacht ingediend maar kreeg een excuus bericht van hun met 5 euro kadobon.Patriot schreef op woensdag 11 juni 2025 @ 16:23:
[...]
Ik snap de frustratie, maar je gaat er helemaal niks mee opschieten om hier moeite in te steken. Een schadevergoeding ga je niet krijgen en de 'rente' stelt niks voor, daar kun je alleen maar op achteruit gaan (bovendien neemt de rechter het je niet in dank af). Ga dit maar eens voorstellen bij een advocaat, die lacht je de tent uit.
Dat klinkt niet als startklaar. Vaak is het dan volledig opgeladen en ge-update. (al kan het updaten niet altijd bij apparaten zonder in te loggen dus dan doen ze het niet.)Luuk58 schreef op woensdag 11 juni 2025 @ 16:29:
“startklaar” noemen ze dat. direct na opstarten stond er een firmwareupdate klaar, de console had nog maar een paar procent accu en ook de controllers waren maar tot de helft opgeladen.
vraag me dan toch af wat Media Markt voor die €29 nou precies gedaan heeft. misschien toch eens een mailtje sturen, want voor m’n gevoel heb ik nu betaald voor een niet geleverde dienst.
zou een Tweaker met een niet-startklaar gemaakte Switch 2 eens kunnen kijken hoeveel procent accu de Joycons hebben wanneer ze je uit de doos haalt?
dit is van hun website:
Startklaar
Nieuwe computer, smartphone, tablet of gameconsole gekocht? Dan wil je er natuurlijk direct mee aan de slag. Met MediaMarkt Startklaar maken we jouw nieuwe apparaat klaar voor gebruik. We regelen de installatie en stellen samen met jou je persoonlijke voorkeuren in. Zo heb jij geen gedoe en kun je zorgeloos van jouw nieuwe device genieten. (https://www.mediamarkt.nl/nl/service/services)
Wil je de standaard of de bundel want de standaard is nog bij nintendo?iFoobar schreef op woensdag 11 juni 2025 @ 16:38:
Na de ervaringen hier te hebben gelezen, wacht ik liever nog een paar weken/maanden op de Switch 2 dan ook maar een Euro bij MM uit te geven.
Bundle met Mario Kart, helaas was ik vandaag te laat bij nintendo / wehkampcassisfles schreef op woensdag 11 juni 2025 @ 16:40:
[...]
Wil je de standaard of de bundel want de standaard is nog bij nintendo?
Als ik het goed onthouden heb had mijn Switch 2 iets van 60% batterij, de Joycons waren ook zo iets. Apple verstuurt z'n spelen meestal met vollere accu's.Luuk58 schreef op woensdag 11 juni 2025 @ 16:29:
“startklaar” noemen ze dat. direct na opstarten stond er een firmwareupdate klaar, de console had nog maar een paar procent accu en ook de controllers waren maar tot de helft opgeladen.
De mijne komt ook van Mediamarkt (MKW bundel), maar de zegels zaten er nog op, geen screen protector geneuzel enz.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Als ze hem zo mee gaven na betaling, ben je dus getilt voor een niet geleverde dienst. Blijkbaar is de bedoeling dus dat ze je handje vasthouden bij opstarten, inloggen, profiel maken etc. Amac rekent ook zo iets voor het installeren van een iPhone incl. het overzetten van data.cassisfles schreef op woensdag 11 juni 2025 @ 16:36:
[...]
Dat klinkt niet als startklaar. Vaak is het dan volledig opgeladen en ge-update. (al kan het updaten niet altijd bij apparaten zonder in te loggen dus dan doen ze het niet.)
dit is van hun website:
Startklaar
Nieuwe computer, smartphone, tablet of gameconsole gekocht? Dan wil je er natuurlijk direct mee aan de slag. Met MediaMarkt Startklaar maken we jouw nieuwe apparaat klaar voor gebruik. We regelen de installatie en stellen samen met jou je persoonlijke voorkeuren in. Zo heb jij geen gedoe en kun je zorgeloos van jouw nieuwe device genieten. (https://www.mediamarkt.nl/nl/service/services)
[ Voor 4% gewijzigd door loekf2 op 11-06-2025 17:01 ]
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
ja die gaat snel, ik probeerde eerst die maar terwijl ik mijn betaalgegevens erin zetten werd ie uit mijn winkelwagen gegooit.iFoobar schreef op woensdag 11 juni 2025 @ 16:51:
[...]
Bundle met Mario Kart, helaas was ik vandaag te laat bij nintendo / wehkamp
https://www.fnac.com/Pack...do-Switch-2/a21424397/w-4
majime-it.nl
Ja ook formulier ingevuld, maar nintendo kwam later ook met status update dat pakket weer onderweg was. Bijna tegelijk met DHL update. Nintendo lijkt er wel bovenop te zitten.Gutanoth schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 20:22:
[...]
Lekker!
Die van mij staat sinds woensdag 1:41 snachts nog op Dorsten, hoop ook snel verandering te zien. Heb via de Nintendo website al wel zo'n disclaimer formulier ingevuld. Had jij dat ook gedaan?
Dat is niet te meten. Het gaat me niet eens om het geld net als ieder ander waarschijnlijk. Wil gewoon een Switch 2. Principe kwestie geworden met kastje muur gedrag bij bol. Als ze gewoon meteen eerlijk waren geweest dan had ik 6 juni zelfs bij bol er nog een kunnen bestellen. Eerst zeggen dat mijn order nog wel komt. Dan moeten we 2 werkdagen wachten anders kunnen ze intern geen procedure starten. Lang Weekend. Weer wachten, en dan een simpele mail dat ze het kwijt zijn en het geld terug storten. Dat vind ik in deze te makkelijk. Bij ieder ander product had het me weinig uitgemaakt. Hier met een preorder zit het lastiger. De kids hadden zelf mee betaald. Ze waren zo blij dat hij 5 juni zou komen. Die balen nu zo hard. Ik heb helaas niet de mogelijkheid om veel winkels te bezoeken. Moet het van online hebben. Maar kan ook niet continu het web in de gaten houden. Maar goed. Hopelijk in de volgende rondes ik meer geluk heb. Bol ben ik even klaar mee, terwijl mijn algemene ervaringen zelfs goed zijn.
In ieder geval mijn ontevredenheid alweer bij bol gedropt. Ze gaan kijken of ze iets kunnen compenseren. Ben benieuwd.
hoelang duurde het voor u voordat de tracking link op de website werkte?Slone schreef op woensdag 11 juni 2025 @ 19:24:
[...]
Ja ook formulier ingevuld, maar nintendo kwam later ook met status update dat pakket weer onderweg was. Bijna tegelijk met DHL update. Nintendo lijkt er wel bovenop te zitten.
Dank! Ik heb vanmiddag nog even fysiek gecheckt bij de Toychamp en Mediamarkt, maar daar hadden ze ze niet meer. Ik keek vanmiddag net weer op het forum toen de opmerking van Wehkamp voorbij kwam, heb hem direct besteld. 10 minuten later waren ze er niet meer .... De mijne zou morgen moeten komenLashrom schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 22:39:
[...]
Midden juni (rond 13-06/16-06) schijnt er nieuwe voorraad binnen te komen bij in ieder geval Intertoys. Ik gok dat bij andere winkels hetzelfde geval is. Voor online verkoop heb ik nog niks vernomen. Bij verschillende Mediamarkt filialen schijnt er hier en daar nog voorraad te zijn. Helaas wel met verschillende extra accessoires die je verplicht erbij moet aanschaffen.
Zelf heb ik geen haast om er nu per direct een aan te schaffen. Ondanks dat ik hier en daar verschillende meningen hoor, wil ik het toch wel in huis hebben. Zodra er genoeg op voorraad is voor de editie zonder Mario Kart, haal ik hem wel binnen.
Als ik betaald zou worden voor alles wat irritant en vervelend is, dan zou ik stinkend rijk zijn. Even balen en weer door, werkt beter.Britske schreef op woensdag 11 juni 2025 @ 20:35:
Nou ja, niet te meten. Het is nou ook weer geen wereldprobleem. Irritant, ja.
[ Voor 13% gewijzigd door leeuwtje1 op 11-06-2025 21:01 ]
Eens. Misschien moet ik ook niet zo zeuren, maar toch. Volgens mij is dit letterlijk mijn eerste preorder en ik bestel best veel. Zo jammer dat het meteen misgaat. Bol kan ook zorgen dat de eerste nieuwe levering switch 2 die nu binnenkomt bij mij (en andere gedupeerden) terecht komt. Maar dat is het hem juist. Dat kan niet in het proces en doen ze dus niet… voor mijn gevoel is dat niks anders als wederom een preorder dus snap niet waarom dat niet kan. Nu moet ik dus weer zelf voorraad in de gaten gaan houden. Ik wil dat probleem liever bij bol neerleggen… dat hij dan nog wat later komt kan ik mee leven. Ik weet niet hoe het met jullie zit maar overdag werk ik gewoon en heb ik geen tijd om mail/apps of voorraad statussen te checken. Daarom was ik al blij dat ik in de eerste preorder ronde zat…Maar uiteindelijk levert het me nu alleen maar meer gedoe op. Ach ja. Over een maand kan ik er vast mee lachen, en de kids komen er ook wel overheen. Voor nu toch zoveel mogelijk dit forum checken 😊. Hopelijk snel ergens voorraad. Wil ook de mario kart bundel.Britske schreef op woensdag 11 juni 2025 @ 20:35:
Nou ja, niet te meten. Het is nou ook weer geen wereldprobleem. Irritant, ja.
Haha, dit is een grapje toch?wiene schreef op woensdag 11 juni 2025 @ 16:15:
Snap de vraag niet helemaal maarcassisfles schreef op woensdag 11 juni 2025 @ 20:56:
[...]
hoelang duurde het voor u voordat de tracking link op de website werkte?
Woensdag nacht 4juni 02.11uur was laatste status: sorteercentrum Duitsland. Dorsten.
Toen dinsdag 10juni formulier bij nintendo ingediend. (Even gewacht tot na pinkster weekend)
En die zelfde avond dinsdag 10juni 18:30uur via DHL maar ook Nintendo een mail in mailbox: update pakket status. DHL komt morgen (woensdag 11juni)
Zelf de datum op vrijdag gezet omdat ik andere momenten niet kan tekenen voor pakket.
Moet veel uren werken voor dit apparaat

[ Voor 38% gewijzigd door Lashrom op 11-06-2025 22:18 ]
Ik hoop dat je een grapje maakt. We zijn hier niet in Amerika.wiene schreef op woensdag 11 juni 2025 @ 16:15:. Ik wil op zijn minst compensatie voor de misgelopen rente en een schadevergoeding.
EV3 GT LR iPhone 17 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
Nou met 1,5% rente toch 1,27 euro misgelopen in die 2 maanden 😉. Maar had ook kunnen beleggen of crypto natuurlijk 😜. Haha nee het geld boeit me niet anders koop je überhaupt geen switch. Vind gewoon dat bol zich er te makkelijk van afmaakt. Geen geld terug. Stuur gewoon de eerste nieuwe switch op die binnenkomt. Misschien tegoedbon erbij. Iedereen happy.THE_BASE schreef op woensdag 11 juni 2025 @ 22:45:
[...]
Ik hoop dat je een grapje maakt. We zijn hier niet in Amerika.
Zo bizar, het is pure willekeur.Slone schreef op woensdag 11 juni 2025 @ 22:16:
[...]
Snap de vraag niet helemaal maar
Woensdag nacht 4juni 02.11uur was laatste status: sorteercentrum Duitsland. Dorsten.
Toen dinsdag 10juni formulier bij nintendo ingediend. (Even gewacht tot na pinkster weekend)
En die zelfde avond dinsdag 10juni 18:30uur via DHL maar ook Nintendo een mail in mailbox: update pakket status. DHL komt morgen (woensdag 11juni)
Zelf de datum op vrijdag gezet omdat ik andere momenten niet kan tekenen voor pakket.
Mijn status is sinds 4 juni 1:51 in Dorsten. Ik heb letterlijk afgelopen zondag het formulier gekregen en ingevuld. Nog geen enkele verandering.
Vanochtend nog via de mail gevraagd aan nintendo of er al een update is en vandaag ook reactie gekregen dat ze nog niks weten...
zo de website heeft een knop voor track & trace alleen stuurt de knop mij naar en pagina die zegt "http has failed".Slone schreef op woensdag 11 juni 2025 @ 22:16:
[...]
Snap de vraag niet helemaal maar
Enige voordeel voor jou is dat je nog lekker in die hype zit van een aankoop die je gaat doen. Ergens naar uit kijken. Heb nu de switch een week en uiteindelijk is het niet meer dan een upgrade.wiene schreef op woensdag 11 juni 2025 @ 21:12:
[...]
Eens. Misschien moet ik ook niet zo zeuren, maar toch. Volgens mij is dit letterlijk mijn eerste preorder en ik bestel best veel. Zo jammer dat het meteen misgaat. Bol kan ook zorgen dat de eerste nieuwe levering switch 2 die nu binnenkomt bij mij (en andere gedupeerden) terecht komt. Maar dat is het hem juist. Dat kan niet in het proces en doen ze dus niet… voor mijn gevoel is dat niks anders als wederom een preorder dus snap niet waarom dat niet kan. Nu moet ik dus weer zelf voorraad in de gaten gaan houden. Ik wil dat probleem liever bij bol neerleggen… dat hij dan nog wat later komt kan ik mee leven. Ik weet niet hoe het met jullie zit maar overdag werk ik gewoon en heb ik geen tijd om mail/apps of voorraad statussen te checken. Daarom was ik al blij dat ik in de eerste preorder ronde zat…Maar uiteindelijk levert het me nu alleen maar meer gedoe op. Ach ja. Over een maand kan ik er vast mee lachen, en de kids komen er ook wel overheen. Voor nu toch zoveel mogelijk dit forum checken 😊. Hopelijk snel ergens voorraad. Wil ook de mario kart bundel.
Is ie bij jou ook nog niet ontvangen of verwerkt bij dhl?BobbLeeSwaggr schreef op woensdag 11 juni 2025 @ 15:16:
[...]
Thanks! was vanmorgen net te laat voor de Nintendo Store, maar deze zojuist besteld en werkt nog
Heb je de klantenservice gebeld? Ik heb heel duidelijk gezegd 'ik hoef de Switch niet meer, ik wil mijn geld terug', en dat moest in eerste instantie via hun hoofdkantoor, maar ze belde me 5 minuten later terug dat het was geregeld.wiene schreef op woensdag 11 juni 2025 @ 23:03:
[...]
Nou met 1,5% rente toch 1,27 euro misgelopen in die 2 maanden 😉. Maar had ook kunnen beleggen of crypto natuurlijk 😜. Haha nee het geld boeit me niet anders koop je überhaupt geen switch. Vind gewoon dat bol zich er te makkelijk van afmaakt. Geen geld terug. Stuur gewoon de eerste nieuwe switch op die binnenkomt. Misschien tegoedbon erbij. Iedereen happy.
Ja. Meerdere malen klantenservice gesproken. Order hebben ze uiteindelijk zelf geannuleerd ondanks dat wij aan hadden gegeven dat we dat juist niet wilden. Ik zie het geld wel terug verschijnen en ga op zoek naar een Switch. Ik werk praktisch langs de media markt en was 5 juni op kantoor. Dat maakt het extra zuur. Voorlopig kom ik niet meer op kantoor.Emmavdv schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 06:37:
[...]
Heb je de klantenservice gebeld? Ik heb heel duidelijk gezegd 'ik hoef de Switch niet meer, ik wil mijn geld terug', en dat moest in eerste instantie via hun hoofdkantoor, maar ze belde me 5 minuten later terug dat het was geregeld.
The shipment has arrived in the destination country/destination area.
en vanochtend om 7 uur:
The shipment is being prepared for delivery in the delivery depot.
Mijn god wat een drama week
Daar ging je gelukspartacusNLD schreef op woensdag 11 juni 2025 @ 16:25:
[...]
Helaas, toch nog afgeboekt met terugwerkende kracht

✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Toch lijkt hier binnen Nederland per winkel verschil in te zitten, bij mij in de buurt zie ik dit letterlijk nooit. Ze vragen wel áltijd of ik geïnteresseerd ben in een verzekering, wat ik dan op mijn beurt ook nooit ben. Maar dusver heb ik nog nooit verplichte bundels gezien maar wat een onzin is dat concept....Vickiieee schreef op woensdag 11 juni 2025 @ 10:47:
[...]
Lees dit topic of het andere Switch 2 topic maar eens door. Media Markt houdt er 'scam'-achtige praktijken op na door de Nintendo Switch 2 alleen te verkopen in combinatie met:
- startklaar maken (wat valt er 'startklaar' te maken aan de NS2?);
- al geplaatste screen protector (wie zegt dat ik er überhaupt een wil en is hij wel goed geplaatst?);
- verplicht een verzekering af te sluiten;
- verplicht accessoires van Qware erbij te kopen;
- verplicht er IETS bij te kopen.
It's ya boy.
Same. Verder staat er “geen gegevens” maar direct daaronder staat “Please note:cassisfles schreef op woensdag 11 juni 2025 @ 23:42:
[...]
zo de website heeft een knop voor track & trace alleen stuurt de knop mij naar en pagina die zegt "http has failed".
Refund will be paid via the original payment method.
Please allow XX business days for the return process.”
Refund…..? Het zal toch niet…?
[ Voor 77% gewijzigd door B4rN4cLE op 12-06-2025 09:26 ]
c:
Volgens de topic waarschuwing mag dit soort vragen niet.B4rN4cLE schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 09:23:
Beetje laat op het feestje misschien, maar heeft iemand een idee of ze ergens in of om Breda lokaal nog voorraad hebben?
Ik had vorige week zaterdag de switch 2 gehaald, het was puur geluk.
Had 30 intertoys gebeld en toevallig in scheveningen hebben ze het, als ik het goed begrijp hadden ze juist een late levering (dus niet op de donderdag launch datum) waardoor ze gewoon nog genoeg hebben.
Maar nu is natuurlijk alweer op waarschijnlijk.
Dus mijn tip: bel gewoon naar intertoys, of mediamarkt/coolblue (hebben ze tel nummer?) en dan daarnaartoe rijden.
Life is too short to drive boring cars
Oh oeps, ik verwijder 'm meteen even! ThanksSirLct schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 09:25:
[...]
Volgens de topic waarschuwing mag dit soort vragen niet.
Ik had vorige week zaterdag de switch 2 gehaald, het was puur geluk.
Had 30 intertoys gebeld en toevallig in scheveningen hebben ze het, als ik het goed begrijp hadden ze juist een late levering (dus niet op de donderdag launch datum) waardoor ze gewoon nog genoeg hebben.
Maar nu is natuurlijk alweer op waarschijnlijk.
Dus mijn tip: bel gewoon naar intertoys, of mediamarkt/coolblue (hebben ze tel nummer?) en dan daarnaartoe rijden.
c:
Hier het zelfde. Ben benieuwd....Tommy-D schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 09:11:
[...]
Same. Verder staat er “geen gegevens” maar direct daaronder staat “Please note:
Misschien is het ook wat verwarrend: uit de TS: Voor alle vragen rondom de prijzen, mogelijke winkelvoorraden en waar je de nieuwe Nintendo console kunt bestellen of pre-orderen, kun je terecht in dit topic.SirLct schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 09:25:
[...]
Volgens de topic waarschuwing mag dit soort vragen niet.
Uit de topic-waarschuwing: Vragen of iemand weet of er nog een plek is met voorraad is niet de bedoeling. Het topic wordt er niet leesbaarder op met steeds dezelfde vraag.
Maar goed, dat is meer iets voor de mods...
zover ik zag kregen pre-order mensen het ook. ik heb nintendo een email gestuurt. Als er iets verandert is geef ik het wel ff door hier..Tommy-D schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 09:11:
[...]
Ik heb dit bij andere pakketdiensten wel eens gezien als de trackingcode nog niet actief is. Er is dus een code aangemaakt die niet actief is. Tenminste... daar ga ik vanuit op dit moment... Ik wacht het ook af!Tommy-D schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 09:11:
[...]
Bij welke winkel was dat dan? De goedkoopste die ik zelf ben tegengekomen was €60 op Amazon FR volgens mijJumpman schreef op woensdag 11 juni 2025 @ 14:57:
[...]
Nee, dat was fysiek. Ook Donkey Kong Bananza fysiek heb ik voor €49,90 kunnen pre orderen.
EDIT
Bestelling is onderweg aldus Nintendo, enkel tracking werkt nog niet. Vooruitgang dus!
[ Voor 28% gewijzigd door Tommy-D op 12-06-2025 10:28 ]
de intertoys bij mij zei de 19e pas.Lashrom schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 10:10:
Net langs de Intertoys geweest om een cadeautje te halen. Vroeg ook even maar wanneer de volgende voorraad binnen zou komen. De medewerker had in het systeem gecheckt en zag dat het in ieder geval niet morgen in de volgende lading aan speelgoed mee gaat. Dus hoogstwaarschijnlijk zal het eind volgende week zijn.
ja gewoon ff in de gaten houden. heb nu net een email binnengekregen met "je bestelling is onderweg" link werkt nog niet maar dadelijk wel denk ik.Tommy-D schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 10:02:
@cassisfles en @DeX : Nintendo’s website geeft aan “bestelling voltooid” maar verder dus niets. Afwachten dan maar..
[ Voor 17% gewijzigd door cassisfles op 12-06-2025 10:20 ]
Alleen apart houden doen ze niet.. Een late levering.. DHL boefjes haha
Volgens de lokale Intertoys alhier zou de 19e nieuwe voorraad in het distributiecentrum komen. Hierna moet het nog worden uitgereden over de filialen.
[ Voor 3% gewijzigd door geenwaarde op 12-06-2025 10:20 ]
Edit: nog steeds beschikbaar.
Bekijk dit product bij MediaMarkt: https://www.mediamarkt.nl...are&utm_campaign=appshare
[ Voor 25% gewijzigd door Lashrom op 12-06-2025 10:37 ]
Is dat wel te vertrouwen, want zo zien is ie niet incl. start-klaar pakket ?Jorussio schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 10:11:
https://www.mediamarkt.nl...undel-256-gb-1882768.html
Mediamarkt heeft weer een bundel beschikbaar.
Zelfs te reserveren zie ik, moet er dus genoeg liggen in de filialen.
Het staat wel als "eigen" artikelnummer (1882768) in het systeem dus waarschijnlijk is het niet mogelijk de case te retourneren.Jorussio schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 10:11:
Mediamarkt heeft weer een bundel beschikbaar.
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Yes! Thanks! Verwachtte levering maandag - wel jammer dat het toch na het weekend is. Stiekem gehoopt op morgen/zaterdag.cassisfles schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 10:36:
@DeX @Tommy-D Mijn link werkt nu, ongeveer 30min nadat ik een email heb gehad met dat het onderweg is.
DHL ben ik alleen geen fan van - we gaan het zien.
Haha ze mogen die startklaar gedoe echt in hun dikke boezem steken wat mij betreft. Ik gok dat ze binnen enkele uren dan ook de Switch zonder bundel etc. weer op voorraad hebben.loekf2 schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 10:30:
[...]
Is dat wel te vertrouwen, want zo zien is ie niet incl. start-klaar pakket ?![]()
Zelfs te reserveren zie ik, moet er dus genoeg liggen in de filialen.
bij mij is zo een centrum zowat om de hoek waar ik naartoe kan dus als er problemen zijn dan ga ik gewoon naar ze toe. gelukkig is dhl hier wel erg goed, postnl is de probleemmaker hier.DeX schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 10:40:
[...]
Yes! Thanks! Verwachtte levering maandag - wel jammer dat het toch na het weekend is. Stiekem gehoopt op morgen/zaterdag.
DHL ben ik alleen geen fan van - we gaan het zien.
Maar ach, ik heb hem voor de adviesprijs. Geen scalpers of mediamarkt die geld aan mij verdient met onnodige bundels.
[ Voor 25% gewijzigd door DennusB op 12-06-2025 10:54 ]
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Precies dit! Geen vage bundel dingen en geen gescalp. Dan maar even geduld hebben inderdaad.grimethel schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 10:52:
Gisteren besteld bij Nintendo en vandaag doet de track en trace het ook. Ook bij mij verwachte leverdatum pas maandag.
Maar ach, ik heb hem voor de adviesprijs. Geen scalpers of mediamarkt die geld aan mij verdient met onnodige bundels.
Dat is wel heel snel. veel speel plezier als ie binnen is!DennusB schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 10:54:
Mijn Wehkamp order(gisteren bundel besteld voor retail prijs) komt al vandaagDat hebben ze snel gedaan!
@ de rest, ook hier staat inmiddels een DHL tracking code, verwacht uiterlijk maandag, pakket nog niet ontvangen door DHL. Ben gewend van Nintendo dat ze dezelfde dag versturen, dus dan zit die vertraging ergens in het systeem van DHL denk ik.
op de dhl app staat een standaard waarschuwing met dat het langer kan duren want ze hebben het drukTommy-D schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 11:08:
@DennusB lekker bezig, originele Switch destijds ook last-minute bij Wehkamp besteld. Normaal leveren ze idd snel als er voorraad is
@ de rest, ook hier staat inmiddels een DHL tracking code, verwacht uiterlijk maandag, pakket nog niet ontvangen door DHL. Ben gewend van Nintendo dat ze dezelfde dag versturen, dus dan zit die vertraging ergens in het systeem van DHL denk ik.
Wehkamp verzend ook via DHL. Gisteren besteld, vandaag is hij binnen. Ga hem zo even ophalen bij het pakketpunt. Misschien dat sommige regio's wat eerder last hebben van vertraging?cassisfles schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 11:19:
[...]
op de dhl app staat een standaard waarschuwing met dat het langer kan duren want ze hebben het druk
word verzonden uit duitsland.leeuwtje1 schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 11:48:
[...]
Wehkamp verzend ook via DHL. Gisteren besteld, vandaag is hij binnen. Ga hem zo even ophalen bij het pakketpunt. Misschien dat sommige regio's wat eerder last hebben van vertraging?
Hij is bij een ophaalpunt afgeleverd, ga hem daar vanavond halen.youriz1234 schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 06:10:
[...]
Is ie bij jou ook nog niet ontvangen of verwerkt bij dhl?
Steam/Origin: BobbLeeSwaggr BF V stats
Beste tip ooitambrosius.joey schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 10:19:
Intertoys Ablasserdam heeft nog Nintendo Switches
Alleen apart houden doen ze niet.. Een late levering.. DHL boefjes haha

Losse console weer bij Mediamarkt beschikbaar. Wel met verplichte beschermhoes.
https://nl.pepper.com/aanbiedingen/nintendo-switch-2-351320
Volgens mij is cdiscount een grote franse webwinkel, heb die wel vaker voorbij zien komen op pepper met verschillende meningen. Over het algemeen goed alleen is het soms lastig met klantenservice als je die nodig hebt i.v.m. taalbarriere. Verder is het wel betrouwbaar voor zover ik weet.Lashrom schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 12:36:
Ik weet niet hoeverre cd discount betrouwbaar is. Maar dit is wel een mooie korting. Echter komt het volgens mij wel uit Frankrijk.
https://nl.pepper.com/aanbiedingen/nintendo-switch-2-351320
Coolshop laten ‘price matchen’ aan CDiscount (met HELLO10), daardoor nu ook Engelse hoes i.p.v. Franse.259tim schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 09:59:
[...]
Bij welke winkel was dat dan? De goedkoopste die ik zelf ben tegengekomen was €60 op Amazon FR volgens mij
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Ik heb mijn geld voor de verplichte hoes bij de Intertoys terug gekregenRaem schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 12:36:
BTC €94.837,08
Interessant, als ik bij Coolshop kijk naar de regeltjes wat betreft price matcehn zeggen ze echt expliciet dat ze kortingscodes niet meetellen. Hoe heb jij dat voor elkaar gekregen? Kortingscode toegepast en screenshotje meegestuurd ofzo? Wil de game sowieso wel spelen denk ik, dus lijkt me een goede kans om hem voor een mooie prijs te scorenJumpman schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 13:34:
[...]
Coolshop laten ‘price matchen’ aan CDiscount (met HELLO10), daardoor nu ook Engelse hoes i.p.v. Franse.
Was 4 april al volgens mij, doen ze nu inderdaad niet meer.259tim schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 15:09:
[...]
Interessant, als ik bij Coolshop kijk naar de regeltjes wat betreft price matcehn zeggen ze echt expliciet dat ze kortingscodes niet meetellen. Hoe heb jij dat voor elkaar gekregen? Kortingscode toegepast en screenshotje meegestuurd ofzo? Wil de game sowieso wel spelen denk ik, dus lijkt me een goede kans om hem voor een mooie prijs te scoren
Amazon.jp, nu een digitale voor €46,15. De game activeren op een Japans account en dan kan je hem op je eigen account spelen op de Nintendo Switch 2.
[ Voor 24% gewijzigd door Jumpman op 12-06-2025 15:35 ]
13 minuten laten stond ik daar, was het net verkocht.
Dat is wel balen zeg…

[ Voor 3% gewijzigd door Jumpman op 12-06-2025 15:51 ]
MM Groningen al geprobeerd of de toyschamp, die zit er vlak naast.BurrowedLurker schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 15:36:
Ze hadden er nog eentje met Mario Kart in de Intertoys in Roden… ze mochten hem helaas niet voor me vasthouden.
13 minuten laten stond ik daar, was het net verkocht.
Dat is wel balen zeg…
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Edit: oh, spuitelf die ik ben... Ik zie nu dat je ook op de trackingcode kan klikken die je te zien krijgt op de trackingpagina van Arvato..
Mijn bestellingspagina liet gisteravond ook de 'Verzending volgen' knop zien, maar gaf een error. Dit kwam door een nog niet actief zijnde track & trace code, die nu wel actief is. Hopen dat hij zaterdag bezorgd wordt!
[ Voor 14% gewijzigd door Vickiieee op 12-06-2025 16:15 ]
Trotse winnaar van het 'Captain Obvious lintje' van 07-10-2015!
Dus niet los 🤷Raem schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 12:36:
Vragen of iemand weet of er nog een plek is met voorraad is niet de bedoeling. Het topic wordt er niet leesbaarder op met steeds dezelfde vraag.
Heb je iets besteld en wil je het weer kwijt, plaats het in V&A en niet in dit topic. Ook het pluggen van je advertentie is op het forum verboden, reclame hoort hier niet thuis. Het vragen naar codes etc valt hier ook onder.
Ook hier hoeft de discussie en het geklaag over scalpers niet te worden gevoerd, laat dit achterwege.
Ervaringen met de Switch 2 worden besproken in dit topic: [Nintendo Switch 2] Algemene ervaring topic - Deel 1