Kijk eens voor de gein bij je orderstatus op bol zelf. Hier stond geannuleerd dusrobienjo88 schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 12:10:
[...]
Bij Bol gaat het ook niet zo geweldig hoor.
Ik zit ook nog te wachten op mijn levering.
[Afbeelding]
Ja 4 april de preorder geplaatst
/f/image/LFzduOXsMNQ0gtSZWKSR3vPY.png?f=fotoalbum_large)
Bij mij gelukkig niet. PostNL is goed bezigMrGizMo schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 12:16:
[...]
Kijk eens voor de gein bij je orderstatus op bol zelf. Hier stond geannuleerd dus

/f/image/407cXMScOZ9tZhwP7A7LcQNG.png?f=fotoalbum_large)
Gisteren nog 2x Nintendo Switch 2 op de kop kunnen tikken bij MM Alphen a/d rijn stonden er nog een aantal geen mk bundels meer helaas en er stonden er ook een aantal met de snelle start service. Ik denk dat er nog een 3/4 tal stonden zonder service en 6 met snelle start.
Kan je eens uitleggen wat die "snelle start service" in houd ? Krijg je nog de End-user agreement te zien bij het opstarten?michaeltjeh1 schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 12:45:
Gisteren nog 2x Nintendo Switch 2 op de kop kunnen tikken bij MM Alphen a/d rijn stonden er nog een aantal geen mk bundels meer helaas en er stonden er ook een aantal met de snelle start service. Ik denk dat er nog een 3/4 tal stonden zonder service en 6 met snelle start.
@Boermansjo Ik heb deze bundel met de service erop niet gekocht ik durf je het verder ook niet te vertellen sorry
ow sorry, Ik heb verkeerd gelezen. Ik ben sowieso curieus wat deze service extra geeft.michaeltjeh1 schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 12:54:
@Boermansjo Ik heb deze bundel met de service erop niet gekocht ik durf je het verder ook niet te vertellen sorry
@Boermansjo geeft mediamarkt extra marge en ons niet zoveel gok ik zo 🤪
Zelfde probleem hier ook nog steeds. Ze gaan nu een onderzoek instellen naar het pakket. Is hij kwijt dan krijg ik waarschijnlijk een terugbetaling. Dus weg pre-order.robienjo88 schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 12:10:
[...]
Bij Bol gaat het ook niet zo geweldig hoor.
Ik zit ook nog te wachten op mijn levering.
[Afbeelding]
Ik heb de hoop al opgegeven dat deze ooit nog aan komt.
Ik heb nu online al meerdere mensen gezien die exact hetzelfde probleem hebben en allemaal bij bol besteld. Het lijkt wel of er een pallet ergens "kwijt" is geraakt ofzo.
mm Rotterdam centrum heeft nog een stuk of 10, wel allemaal bundel, verzekering + screen protector.
Pfff, wat een idioterie zeg die hele bundel... Kan je niet ervoor kiezen om een eShop kaartje ofzo erbij te kopen in plaats van al die nutteloze meuk? 60 euro extra uitgeven is 60 euro extra uitgeven lijkt mij...Numeo schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 13:09:
mm Rotterdam centrum heeft nog een stuk of 10, wel allemaal bundel, verzekering + screen protector.
Echt waar, vind dit zo klantonvriendelijk van de MM. Letterlijk verplicht rommel kopen, anders krijg je 'm niet mee.
Mediamarkt is al tientallen jaren een bende oplichters. Heb 10 jaar geleden daar eens het advies gekregen van een verkoper om de hdmi kabel met gold plated connector te kopen want dat was beter voor het signaal.......KapitanKrazy schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 13:13:
[...]
Pfff, wat een idioterie zeg die hele bundel... Kan je niet ervoor kiezen om een eShop kaartje ofzo erbij te kopen in plaats van al die nutteloze meuk? 60 euro extra uitgeven is 60 euro extra uitgeven lijkt mij...
Echt waar, vind dit zo klantonvriendelijk van de MM. Letterlijk verplicht rommel kopen, anders krijg je 'm niet mee.
Ik had precies hetzelfde en had eerst afgelopen zaterdag gebeld waar ze mij vertelden dat mijn order was vastgelopen in hun sorteer/distributie centrum en de klantenservice medewerker zou een mail sturen om het te fixen zodat mijn order dinsdag(vandaag) zou binnen komen.robienjo88 schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 12:25:
[...]
Ja 4 april de preorder geplaatst[Afbeelding]
[...]
Bij mij gelukkig niet. PostNL is goed bezig![]()
[Afbeelding]
Maar ik had sinds zaterdag geen enkele update gehad en bij PostNL was ook niks veranderd dus ik heb net maar weer gebeld om te vragen wat de status was. Maar nu heeft een andere klantenservice medewerker mijn order gecancelled want blijkbaar is mijn pakket ergens in hun sorteer/distributie centrum kwijtgeraakt
Als iemand weet waar nog switch 2 beschikbaar zijn in de omgeving van Purmerend/Zaandam/Hoorn voor de normale prijs zou ik dat erg op prijs stellen.
Je kan toch ook gewoon nee zeggen en kopen zonder die verzekering, want ze staan simpelweg gewoon niet in hun recht. Ik zou echt flink van me laten horen en anders maar de manager erbij laten halenNumeo schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 13:09:
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Wacht nou maar af, hier ging het precies hetzelfde zoals bij jou nurobienjo88 schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 12:25:
[...]
[...]
[Afbeelding]
Dat onderzoek gingen ze hier vrijdag doen. Terwijl ie donderdag gewoon onderweg was. Bezorger zal MKW ook wel leuk vinden denk ikmartin_v_z schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 13:07:
[...]
Zelfde probleem hier ook nog steeds. Ze gaan nu een onderzoek instellen naar het pakket. Is hij kwijt dan krijg ik waarschijnlijk een terugbetaling. Dus weg pre-order.
Ik heb de hoop al opgegeven dat deze ooit nog aan komt.
Ik heb nu online al meerdere mensen gezien die exact hetzelfde probleem hebben en allemaal bij bol besteld. Het lijkt wel of er een pallet ergens "kwijt" is geraakt ofzo.
Hier juist helemaal niks van ze vernomen. Zou telefoontje krijgen of een mailtje en het kwam wel goed. Haha niet dusDavidos0702 schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 13:21:
[...]
Ik had precies hetzelfde en had eerst afgelopen zaterdag gebeld waar ze mij vertelden dat mijn order was vastgelopen in hun sorteer/distributie centrum en de klantenservice medewerker zou een mail sturen om het te fixen zodat mijn order dinsdag(vandaag) zou binnen komen.
Maar ik had sinds zaterdag geen enkele update gehad en bij PostNL was ook niks veranderd dus ik heb net maar weer gebeld om te vragen wat de status was. Maar nu heeft een andere klantenservice medewerker mijn order gecancelled want blijkbaar is mijn pakket ergens in hun sorteer/distributie centrum kwijtgeraakt.
Als iemand weet waar nog switch 2 beschikbaar zijn in de omgeving van Purmerend/Zaandam/Hoorn voor de normale prijs zou ik dat erg op prijs stellen.
ze houden ze achter de balie en geven ze alleen af als je die verzekering afsluit, zijn in een rolcaddy achter hun. zou me niet verbazen als de manager hier zelf opdracht voor heeft gegeven, om het meeste uit te halen uit hun laatste voorraadG_Dragon schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 13:25:
[...]
Je kan toch ook gewoon nee zeggen en kopen zonder die verzekering, want ze staan simpelweg gewoon niet in hun recht. Ik zou echt flink van me laten horen en anders maar de manager erbij laten halen
Geen wonder dat ze overhouden, dit soort praktijken zouden verboden moet worden. Helemaal omdat dit al überhaupt niet mag en ze het wel gewoon doen (correct me if I am wrong)Numeo schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 13:48:
[...]
ze houden ze achter de balie en geven ze alleen af als je die verzekering afsluit, zijn in een rolcaddy achter hun. zou me niet verbazen als de manager hier zelf opdracht voor heeft gegeven, om het meeste uit te halen uit hun laatste voorraad
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Beste forumleden,djinnekendjinn schreef op zondag 8 juni 2025 @ 03:03:
Mijn bestelling zat op 03.06 in Ludwigsfelde en op 05.06 nog steeds. Op 06.06 in bochum en dan naar Dorsten. Daar zit het vast... besteld in april
Maakt mij weinig uit voor de moment aangezien ik op reis ben tot 18.06 maar toch.. mijn ouders blijven er speciaal voor thuis... ondertussen proberen contact opnemen met dhl, die hadden toch wel een technische storing zeker....
Mailtje naar nintendo.be en vol verbazing de dag erop antwoord. Of ik mijn gegevens eens wou doorgeven postcode, emailadres en bestelnummer...... alsof ze niet weten dat ik hem besteld heb + mijn bestelnummer stond in het ticket.. het is precies op de lange baan schuiven. Ondertussen geen antwoord meer gekregen van nintendo...
Triestige service van alle partijen om eerlijk te zijn.
Toch even melden dat mijn switch 2 eindelijk binnen is sinds deze morgen die ik in april heb besteld. Deze nacht is het pakket ontvangen door bpost en om 9u lag het pakket bij mijn ouders.
Heb een paar keer gemaild naar nintendo met iedere keer een teleurstellend bericht, tot wanneer ik dreigde met de consumentenbond. Daarop kreeg ik vandaag een mail om toch een claim in te dienen bij DHL en zou ik mijn geld terugkrijgen.
Compensatie heb ik niet gekregen ook al hebben mijn ouders 2x verlof genomen..
In ieder geval ben ik wel gerust dat alles goed is afgelopen en ik hoop voor de mensen waar het ook stroef loopt er toch een goede einde aan komt.
Besteld bij nintendo zelf?djinnekendjinn schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 14:53:
[...]
Beste forumleden,
Toch even melden dat mijn switch 2 eindelijk binnen is sinds deze morgen die ik in april heb besteld. Deze nacht is het pakket ontvangen door bpost en om 9u lag het pakket bij mijn ouders.
Heb een paar keer gemaild naar nintendo met iedere keer een teleurstellend bericht, tot wanneer ik dreigde met de consumentenbond. Daarop kreeg ik vandaag een mail om toch een claim in te dienen bij DHL en zou ik mijn geld terugkrijgen.
Compensatie heb ik niet gekregen ook al hebben mijn ouders 2x verlof genomen..
In ieder geval ben ik wel gerust dat alles goed is afgelopen en ik hoop voor de mensen waar het ook stroef loopt er toch een goede einde aan komt.
Je moet even uitzoeken of je die verzekering niet kosteloos op kan zeggen binnen twee weken. Volgens mij zitten er wel regels aan verzekeringen verkopen. Dan zit je nog met de screen protector.Numeo schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 13:48:
[...]
ze houden ze achter de balie en geven ze alleen af als je die verzekering afsluit, zijn in een rolcaddy achter hun. zou me niet verbazen als de manager hier zelf opdracht voor heeft gegeven, om het meeste uit te halen uit hun laatste voorraad
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Ik had het zelfde probleem. Volgens mijn klantcontact van zaterdag was het dus ook kwijtgeraakt voordat het bij PostNL aangeleverd werd. Gelijk werd de order gecancelled zonder enige voorrang op een volgende levering o.i.d. Schandalige service. IMrGizMo schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 13:36:
[...]
Wacht nou maar af, hier ging het precies hetzelfde zoals bij jou nu
[...]
Dat onderzoek gingen ze hier vrijdag doen. Terwijl ie donderdag gewoon onderweg was. Bezorger zal MKW ook wel leuk vinden denk ik![]()
[...]
Hier juist helemaal niks van ze vernomen. Zou telefoontje krijgen of een mailtje en het kwam wel goed. Haha niet dus
Steam: Lucky Luuk
Dat komt omdat de zending uit Duitsland komt. De site van Nederland toont enkel de scans welke binnen het Nederlandse netwerk van DHL e-Commerce worden gegeven.Gutanoth schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 12:20:
Wat bij mij wel mega raar is, is dat DHL.com een andere status aangeeft dan DHLEcommerce.nl:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ik zal later vandaag wel foto's uploaden, maar Amazon Duitsland bestel ik geen gevoelige apparaten meer. Damn wat slecht hoe het binnen kwam.
- er zat extra tape om de duus
- doos leek beduidend open gemaakt te zijn
- er zat geen bubbelfolie in de doos om iets opge vullen, dus de mk switch 2 doos is ook aardig gehavend
- door de reis is of door onwillend zijn beide seals verbroken.
- was te langzaam om 2 verdiepingen naar beneden te rennen, dus had hij hem bij de deur gezet (waarom, heb ik geen toestemming voor gegeven, betreft ups)
Voordat ik de doos geopend heb, uiteraard eerst gefilmd en heb toen ik met Amazon belde pas de doos geopend.
Switch 2 is direct retour.
Enige pluspunt, chauffeur was 40 minuten eerder dan dat de Window van 2 uur levering begon.
- er zat geen bubbelfolie in de doos om iets opge vullen, dus de mk switch 2 doos is ook aardig gehavend
- was te langzaam om 2 verdiepingen naar beneden te rennen, dus had hij hem bij de deur gezet (waarom, heb ik geen toestemming voor gegeven, betreft ups)
Voordat ik de doos geopend heb, uiteraard eerst gefilmd en heb toen ik met Amazon belde pas de doos geopend.
Enige pluspunt, chauffeur was 40 minuten eerder dan dat de Window van 2 uur levering begon.
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Zat de switch erin of niet?Meneer iCy schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 17:18:
Ik zal later vandaag wel foto's uploaden, maar Amazon Duitsland bestel ik geen gevoelige apparaten meer. Damn wat slecht hoe het binnen kwam.
Dat wat je omschrijft kan bij elke bezorgservice gebeuren.. Ik weet dat Amazon (en zeker duitsland) heel erg coulant is altijd, kreeg bij de ps5 een mooi bedrag retour (toen tijdens release day)
[ Voor 6% gewijzigd door xminator op 10-06-2025 17:39 ]
Hier in Rijswijk Z-H stonden er nog drie allen bundels 609,- en 648,-.Numeo schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 13:48:
[...]
Ik vroeg een medewerker of hij de switch 2 eruit wou halen voor losse verkoop. Antwoord nee sorry wij krijgen ze zo van nintendo geleverd.
Gevraagd naar de bedrijfsleider, die was prompt in een meeting. Stond gewoon bij de balie bundels te verpakken.
Dacht ik loop er nog een keer heen. Nú andere medewerker gevraagd…nee mag ik niet doen mediamarkt wil overal aan verdienen
Vandaag de Intertoys in Groningen (Lewenborg) gebeld. Daar hadden ze enkel nog de Switch 2 met Mario Kart bundel liggen (voor 509 e). Dus die heb ik opgehaald:) Mijn advies aan wie er graag 1 wil, is om even de speelgoedwinkels te bellen.
Ik had dit probleem ook. Inmiddels al meermaals contact gehad met Bol, en zij geven aan dat het pakket nog bij hun ligt, en dat het dus niet aan postNL ligt. Ik heb inmiddels mijn order kunnen annuleren (ben gelukkig bij MediaMarkt wel geslaagd ondanks de verplichte aanschaf van een pro-controller), en krijg mijn geld terug. Wel even duidelijk gemaakt dat ik het niet zo heel tof vind dat ze mijn geld twee maanden vasthouden om vervolgens gewoon niet te leveren. Het vertrouwen dat er ooit nog geleverd gaat worden was bij mij compleet weg.robienjo88 schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 12:25:
[...]
[...]
[Afbeelding]
Zojuist update gehad van mijn pakket in DHL Duitsland, Dorsten.
Status veranderd naar Morgen bezorgen! Heel benieuwd!
Waarschijnlijk toch drukte en pinksterweekend waardoor ze 5 juni niet hebben kunnen halen.
Waarschijnlijk toch drukte en pinksterweekend waardoor ze 5 juni niet hebben kunnen halen.
Wat ik wel gek vind, want mijn pakketje lag ook in Dorsten, en die heb ik wel op donderdag in ontvangst mogen nemen.Slone schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 19:06:
Ja er waren hier andere tweakers die het zelfde probleem hadden als ik, Na woensdag nacht (4 juni) geen status updates meer.Sir_Lion schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 19:13:
[...]
Wat ik wel gek vind, want mijn pakketje lag ook in Dorsten, en die heb ik wel op donderdag in ontvangst mogen nemen.
Ook ik heb net als de andere een vermissing ticket gemaakt bij Nintendo... (na 72uur geen pakket of update)
Nou beste mensen, ik heb hem einde dag toch nog wonder boven wonder weten te scoren...
Het avontuur begon bij MM Hoorn - helaas, de laatste was net letterlijk 10 minuten voordat ik binnen kwam verkocht. Maar de meneer die me dit vertelde was super, super aardig en pakte er een intranet website bij waarop hij kon zien waar er nog wat te koop was.
1 stuk in MM Beverwijk, 8 in Amsterdam West (ja, de horrorverhalen I know) en 10 in Den Haag... Dus ik racen naar West.
... En jawel! Daar was ie dan. Ja, ze proberen je te upsellen maar ik ben op m'n strepen gaan staan. NEE, ik hoefde absoluut geen QWare meuk, NEE ik wilde geen verzekering erbij (heb gewoon gelogen en gezegd dat het een verjaardagscadeau was) en NEE ik hoefde ook geen pro-controller (okay - voor nu dan). Ik moest alleen wel een eShop kaartje erbij kopen a 15 euro, want ze mochten de Switch 2 niet kaal aan me verkopen.
Dus gewoon gaan naar West en op je strepen gaan staan. Ik zag er rond 17 nog 4 stuks onder de toonbank liggen (weet niet precies of het de gewone Switch 2 was of de MKW bundel, ik heb de bundel gekocht).
Het avontuur begon bij MM Hoorn - helaas, de laatste was net letterlijk 10 minuten voordat ik binnen kwam verkocht. Maar de meneer die me dit vertelde was super, super aardig en pakte er een intranet website bij waarop hij kon zien waar er nog wat te koop was.
1 stuk in MM Beverwijk, 8 in Amsterdam West (ja, de horrorverhalen I know) en 10 in Den Haag... Dus ik racen naar West.
... En jawel! Daar was ie dan. Ja, ze proberen je te upsellen maar ik ben op m'n strepen gaan staan. NEE, ik hoefde absoluut geen QWare meuk, NEE ik wilde geen verzekering erbij (heb gewoon gelogen en gezegd dat het een verjaardagscadeau was) en NEE ik hoefde ook geen pro-controller (okay - voor nu dan). Ik moest alleen wel een eShop kaartje erbij kopen a 15 euro, want ze mochten de Switch 2 niet kaal aan me verkopen.
Dus gewoon gaan naar West en op je strepen gaan staan. Ik zag er rond 17 nog 4 stuks onder de toonbank liggen (weet niet precies of het de gewone Switch 2 was of de MKW bundel, ik heb de bundel gekocht).
Bij mij staat mijn pre-order bij Nintendo als sinds do 5 jun 10:45 op "Onderweg met bezorger" op de Nederlandse DHL-site, en sindsdien geen verdere statusupdates meer. Hebben meer mensen dit? (edit: voor de duidelijkheid: ik heb nog niets ontvangen, ook geen niet-thuis berichtje ofzo)
Ik heb afgelopen weekend via de chatbot op de DHL-site een case geopend; die gaf aan dat ik met 2-3 werkdagen wat zou horen. Ik heb daar nog niets van gehoord, maar die periode is nog niet voorbij dus ik kijk het nog even aan.
Ik heb afgelopen weekend via de chatbot op de DHL-site een case geopend; die gaf aan dat ik met 2-3 werkdagen wat zou horen. Ik heb daar nog niets van gehoord, maar die periode is nog niet voorbij dus ik kijk het nog even aan.
[ Voor 10% gewijzigd door jurjeno op 10-06-2025 19:41 ]
Amazon Nederland kreeg ik 2 flessen water binnen... Wel vanochtend mijn geld gecrediteerd gehad 
Meneer iCy schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 17:18:
Lekker!Slone schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 19:06:
Die van mij staat sinds woensdag 1:41 snachts nog op Dorsten, hoop ook snel verandering te zien. Heb via de Nintendo website al wel zo'n disclaimer formulier ingevuld. Had jij dat ook gedaan?
Oeff. Ik dacht ook dat er wat anders in zou zitten maar bij mij zat er wel een switch in. Misschien de Mario code wat gejat is.RoyNederland schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 19:41:
Amazon Nederland kreeg ik 2 flessen water binnen... Wel vanochtend mijn geld gecrediteerd gehad
[...]
Mijn retour is al onderweg naar Amazon centrum in Nederland blijkbaar.
Duitsland is ook de dinsdag na Pinksteren vrij. Ups had hem zaterdag wel naar NL bezorgd in mijn geval.Slone schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 19:06:
Blijven de beperkte voorraden nog even zo?
Ik heb geen haast om hem direct aan te schaffen, de Switch 1 doet het goed genoeg om het bij gebrek aan games mij druk te maken. Maar zou toch leuk zijn om hem binnenkort te krijgen.
Ik heb geen haast om hem direct aan te schaffen, de Switch 1 doet het goed genoeg om het bij gebrek aan games mij druk te maken. Maar zou toch leuk zijn om hem binnenkort te krijgen.
Dezelfde slechte ervaring met Amazon (niet altijd). Bij de laatste bestelling die ik van amazon kreeg leek het wel alsof er eerst een vrachtwagen 3x der overheen gereden is.Meneer iCy schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 17:18:
PSN : Geraedus
Midden juni (rond 13-06/16-06) schijnt er nieuwe voorraad binnen te komen bij in ieder geval Intertoys. Ik gok dat bij andere winkels hetzelfde geval is. Voor online verkoop heb ik nog niks vernomen. Bij verschillende Mediamarkt filialen schijnt er hier en daar nog voorraad te zijn. Helaas wel met verschillende extra accessoires die je verplicht erbij moet aanschaffen.leeuwtje1 schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 21:23:
Blijven de beperkte voorraden nog even zo?
Zelf heb ik geen haast om er nu per direct een aan te schaffen. Ondanks dat ik hier en daar verschillende meningen hoor, wil ik het toch wel in huis hebben. Zodra er genoeg op voorraad is voor de editie zonder Mario Kart, haal ik hem wel binnen.
Meneer iCy schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 17:18:
:strip_exif()/f/image/nhlFlnfEiZv5N5CKd8qNdHFF.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/khw6BX7Hg3RcyVodhBA1ISEv.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/4g7NQ0Ypq9etS6FnrDFVAG0R.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/nrhgEuqkPdyNnslyMI2WKIer.jpg?f=fotoalbum_large)
Iemand enig idee hoelang het gaat duren voordat er een nieuwe batch geleverd gaat worden? Ik ben helaas iets te laat enthousiast geworden om de Switch 2 te kopen... dus ik zit met smart te wachten op voorraad in een winkel.
Ok raar van de doos maar waarom retour? Who cares als de Switch verder werkt toch? Is toch ook weer zonde van de bezorging etc? Ik begrijp de overfocus hier niet op de dozen en de seal.
Omdat ook blijkbaar de MKW code gejat is.Renoo schreef op woensdag 11 juni 2025 @ 08:28:
[...]
Ok raar van de doos maar waarom retour? Who cares als de Switch verder werkt toch? Is toch ook weer zonde van de bezorging etc? Ik begrijp de overfocus hier niet op de dozen en de seal.
Sommige mensen vinden het fijn om de doos te bewaren, zoals ik. Daarbij heeft het een absolute meerwaarde als je iets wil verkopen. Ik ben een Nintendo verzamelaar en de doos is dus belangrijk voor mij.Renoo schreef op woensdag 11 juni 2025 @ 08:28:
[...]
Dubbele preorder, kon deze niet meer annuleren en durf deze niet voor te kostprijs door te verkopen om een andere tweaker blij te maken.Renoo schreef op woensdag 11 juni 2025 @ 08:28:
[...]
Ik bewaar ook altijd netjes de originele verpakkingen, altijd al gedaan. En een verzegeling die je zelf wilt openen, dat is meer gevoelsmatig dat je dan weet dat het echt nieuw is. Zie de topic warning
[ Voor 36% gewijzigd door BM op 11-06-2025 09:16 ]
Same, vrienden vinden het gek dat ik niet mijn bestelling bij nintendo annuleer en een bundel haal bij Mediamarkt, voor die 30 euro verschil.Tommy-D schreef op woensdag 11 juni 2025 @ 09:15:
Ik bewaar ook altijd netjes de originele verpakkingen, altijd al gedaan. En een verzegeling die je zelf wilt openen, dat is meer gevoelsmatig dat je dan weet dat het echt nieuw is. Overigens nu op Marktplaats en hier op vraag&aanbod alleen maar dure pakketten, erg jammer dat de scalpers toch weer gewonnen hebben bij deze release.. ik ga toch echt geen €550 of meer betalen voor een Switch 2 zonder MKW.
Voor mij is het ook gewoon een principekwestie dat ik die praktijken van mediamarkt niet wil stimuleren.
Ik heb nog bij de MM een MKM bundel met case liggen bij MM die opgehaald moet worden. Gaat om deze https://www.mediamarkt.nl...gcase-256-gb-1882891.html
Mocht iemand interesse hebben dan hoor ik et wel.
Zie deze net op mp voorbij komen:
“ heb de switch al een week en mario kaart al uitgespeelt.
Ik wil deze graag ruilen voor een PS5 Pro of een ps5 op een lageren systeem firmware zoals 7.61 of lager met diskdrive.
Switch komt met 2 joycons en mario kaart world.”
Deze is dan toch gebruikt, en zonder Mario “Kaart” want die code heeft ie dan toch al gebruikt?
Ik wil deze graag ruilen voor een PS5 Pro of een ps5 op een lageren systeem firmware zoals 7.61 of lager met diskdrive.
Deze is dan toch gebruikt, en zonder Mario “Kaart” want die code heeft ie dan toch al gebruikt?
Dit kan toch helemaal niet? Er was op de releasedatum een update uitgekomen die je Switch 2 speelbaar maakte?Tommy-D schreef op woensdag 11 juni 2025 @ 09:27:
Zie deze net op mp voorbij komen:
Bij welke MM heb je die ?Khayma schreef op woensdag 11 juni 2025 @ 09:27:
Ik heb nog bij de MM een MKM bundel met case liggen bij MM die opgehaald moet worden. Gaat om deze https://www.mediamarkt.nl...gcase-256-gb-1882891.html
Owner of DBIT Consultancy
Hij is weer bestelbaar bij Nintendo zelf.
https://store.nintendo.nl...2-mario-kart-world-P00154
Levertijd 2-4 dagen.
Levertijd 2-4 dagen.
[ Voor 9% gewijzigd door gvdijk23 op 11-06-2025 09:40 ]
Misschien eerst zorgen dat de mensen die hem nog niet ontvangen hebben er eentje krijgengvdijk23 schreef op woensdag 11 juni 2025 @ 09:39:
Levertijd 2-4 dagen.
Zoals in de Topic Warning staat:
Vragen of iemand weet of er nog een plek is met voorraad is niet de bedoeling
Vragen of iemand weet of er nog een plek is met voorraad is niet de bedoeling
[ Voor 78% gewijzigd door BM op 11-06-2025 13:54 ]
Mooi, ik heb besteld! Dank voor de update.gvdijk23 schreef op woensdag 11 juni 2025 @ 09:39:
Levertijd 2-4 dagen.
Zal zo zelf wel weer contact opnemen.Lucky_Luuk schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 17:02:
[...]
Ik had het zelfde probleem. Volgens mijn klantcontact van zaterdag was het dus ook kwijtgeraakt voordat het bij PostNL aangeleverd werd. Gelijk werd de order gecancelled zonder enige voorrang op een volgende levering o.i.d. Schandalige service. I

Als het bij hun ligt kunnen ze toch wel duidelijk zeggen wanneer ze verzenden of leveren?Emmavdv schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 18:46:
[...]
Ik had dit probleem ook. Inmiddels al meermaals contact gehad met Bol, en zij geven aan dat het pakket nog bij hun ligt, en dat het dus niet aan postNL ligt. Ik heb inmiddels mijn order kunnen annuleren (ben gelukkig bij MediaMarkt wel geslaagd ondanks de verplichte aanschaf van een pro-controller), en krijg mijn geld terug. Wel even duidelijk gemaakt dat ik het niet zo heel tof vind dat ze mijn geld twee maanden vasthouden om vervolgens gewoon niet te leveren. Het vertrouwen dat er ooit nog geleverd gaat worden was bij mij compleet weg.
De Nintendo Switch 2 is weer verkrijgbaar via de Nintendo Store! Zojuist zelf een bestelling geplaatst en verwachte bezorging is 2-4 werkdagen
. Jammer dat ze niet de pro-controller ook op voorraad hebben, dan had ik die meteen meebesteld, maar dat wordt dan even langs de Intertoys of iets dergelijks.
Nintendo Switch 2: https://store.nintendo.nl/nl/nintendo-switch-2-P00153
Nintendo Switch 2 + Mario Kart World bundel: https://store.nintendo.nl...2-mario-kart-world-P00154
Edit: afzonderlijke linkjes toegevoegd
Nintendo Switch 2 + Mario Kart World bundel: https://store.nintendo.nl...2-mario-kart-world-P00154
[ Voor 20% gewijzigd door Vickiieee op 11-06-2025 10:29 ]
Trotse winnaar van het 'Captain Obvious lintje' van 07-10-2015!
zojuist de állerlaatste gehaald bij Media Markt Amsterdam West! dank voor de tip @KapitanKrazy
helaas ben ook ik slachtoffer geworden van de “startklaar”-scam… en zoals andere Tweakers ook al hebben ervaren MOET je er iets bij kopen… dus ben ik voor de allergoedkoopste optie, een €7 Switch Online-abonnementje, gegaan 😜
helaas ben ook ik slachtoffer geworden van de “startklaar”-scam… en zoals andere Tweakers ook al hebben ervaren MOET je er iets bij kopen… dus ben ik voor de allergoedkoopste optie, een €7 Switch Online-abonnementje, gegaan 😜
Haha vraag me dan af of je echt enthousiast bent, of gewoon tijdelijk en na 2 maanden stof happen wordt?Pasteis schreef op woensdag 11 juni 2025 @ 08:28:
Iemand enig idee hoelang het gaat duren voordat er een nieuwe batch geleverd gaat worden? Ik ben helaas iets te laat enthousiast geworden om de Switch 2 te kopen... dus ik zit met smart te wachten op voorraad in een winkel.
Ik was vroeger ook altijd van het direct kopen van een nieuwe console, en even was ik toch geintresseerd om er 1 te kopen, maar heb mezelf kunnen inhouden, want het wordt waarschijnlijk een paar weken Mario Kart spelen en dan is het stofhappen vrees ik. Mocht er ooit een nieuwe Zelda komen, dan komt die Switch 2 er wel, maar dan koop ik hem wel op Marktplaats.
Startklaar scam? hoezo moet je er iets bij kopen om uberhaubt een switch 2 te kunnen kopen in de winkel.Luuk58 schreef op woensdag 11 juni 2025 @ 10:35:
zojuist de állerlaatste gehaald bij Media Markt Amsterdam West! dank voor de tip @KapitanKrazy
Lees dit topic of het andere Switch 2 topic maar eens door. Media Markt houdt er 'scam'-achtige praktijken op na door de Nintendo Switch 2 alleen te verkopen in combinatie met:SyraW85 schreef op woensdag 11 juni 2025 @ 10:42:
[...]
Startklaar scam? hoezo moet je er iets bij kopen om uberhaubt een switch 2 te kunnen kopen in de winkel.
- startklaar maken (wat valt er 'startklaar' te maken aan de NS2?);
- al geplaatste screen protector (wie zegt dat ik er überhaupt een wil en is hij wel goed geplaatst?);
- verplicht een verzekering af te sluiten;
- verplicht accessoires van Qware erbij te kopen;
- verplicht er IETS bij te kopen.
Dit terwijl ze, zoals ik her en der gelezen heb, genoeg consoles hebben die ze ook zo zouden kunnen verkopen zonder deze dingen, maar ze maken misbruik van de populariteit van de NS2 en het gebrek aan voorraad, waardoor mensen snel(ler) geneigd zijn akkoord te gaan met iets waar ze niet eens voor komen of behoefte aan hebben. Een van de redenen van mij om de MM links te laten liggen en des te blijer dat ik hem via de Nintendo Store zelf heb kunnen kopen.
Trotse winnaar van het 'Captain Obvious lintje' van 07-10-2015!
Nee, ik ben een afwachtende koper. Ik had de Switch 1 ook al heel lang in gedachte, maar vond hem te oud worden. Ik heb een lange periode niet gegamed, maar de laatste tijd begint het weer te borrelen.Dyna20 schreef op woensdag 11 juni 2025 @ 10:40:
[...]
Haha vraag me dan af of je echt enthousiast bent, of gewoon tijdelijk en na 2 maanden stof happen wordt?
Ik was vroeger ook altijd van het direct kopen van een nieuwe console, en even was ik toch geintresseerd om er 1 te kopen, maar heb mezelf kunnen inhouden, want het wordt waarschijnlijk een paar weken Mario Kart spelen en dan is het stofhappen vrees ik. Mocht er ooit een nieuwe Zelda komen, dan komt die Switch 2 er wel, maar dan koop ik hem wel op Marktplaats.
Gewoon de extra's terugbrengen naar de winkel (dit kan niet met Startklaar en verzekering natuurlijk).Vickiieee schreef op woensdag 11 juni 2025 @ 10:47:
[...]
Lees dit topic of het andere Switch 2 topic maar eens door. Media Markt houdt er 'scam'-achtige praktijken op na door de Nintendo Switch 2 alleen te verkopen in combinatie met:
- al geplaatste screen protector (wie zegt dat ik er überhaupt een wil en is hij wel goed geplaatst?);
Dit terwijl ze, zoals ik her en der gelezen heb, genoeg consoles hebben die ze ook zo zouden kunnen verkopen zonder deze dingen, maar ze maken misbruik van de populariteit van de NS2 en het gebrek aan voorraad, waardoor mensen snel(ler) geneigd zijn akkoord te gaan met iets waar ze niet eens voor komen of behoefte aan hebben. Een van de redenen van mij om de MM links te laten liggen en des te blijer dat ik hem via de Nintendo Store zelf heb kunnen kopen.
Zo erg balen, was met de betaling bezig en de bundel werd uit mijn winkelwagen gehaald.Vickiieee schreef op woensdag 11 juni 2025 @ 10:25:
De Nintendo Switch 2 is weer verkrijgbaar via de Nintendo Store! Zojuist zelf een bestelling geplaatst en verwachte bezorging is 2-4 werkdagen. Jammer dat ze niet de pro-controller ook op voorraad hebben, dan had ik die meteen meebesteld, maar dat wordt dan even langs de Intertoys of iets dergelijks.
wauw, dat is wel erg scam achtig inderdaad. Verzekering aansmeren mag volgens mij ook niet zomaar.Vickiieee schreef op woensdag 11 juni 2025 @ 10:47:
[...]
Lees dit topic of het andere Switch 2 topic maar eens door. Media Markt houdt er 'scam'-achtige praktijken op na door de Nintendo Switch 2 alleen te verkopen in combinatie met:
Blij dat ik mijn pre-order daar destijds geannuleerd heb, dat soort praktijken wil ik ook niet. Ik plak zelf wel die screenprotector erop, en start klaar maken kan ik zelf ook wel
accessoires breng ik de volgende dag gewoon retour haha, dat recht heeft men gewoon.
En je krijgt er bij Carrefour nog een eShop kaart van 15 euro bij.tuxken schreef op woensdag 11 juni 2025 @ 11:10:
Voor de Belgen. Bij de carrefours voldoende voorraad en de mario kart editie is 495.
De Mediamarkten in BE doen hier in ieder geval niet aan die scam praktijken. Er zijn wel bundels, maar ook meer dan genoeg losse consoles te krijgen.
En weer een antwoord dat PostNL misschien nog vandaag kan leveren. Hij is nog niet aangeleverd aan postnl maar wie weet!!!! Nog nooit in mijn hele leven heb ik een pakket van PostNL bezorgt gekregen op de dag dat hij is aangeleverd, maar volgens de klantenservice kan hij vandaag nog komen!MrGizMo schreef op woensdag 11 juni 2025 @ 09:55:
[...]
Zal zo zelf wel weer contact opnemen.![]()
[...]
Als het bij hun ligt kunnen ze toch wel duidelijk zeggen wanneer ze verzenden of leveren?
Ik moet morgen maar weer contact opnemen. Zucht. Zo jammer hoe dit gaat. En vooral dat ze ondertussen dat dit speelt wel nieuwe orders hebben aangenomen en bij sommige mensen wel hebben ingezien dat de pakketten kwijt zijn maar dan gewoon de order annuleren ipv mensen vooraan zetten bij herlevering.
Ja ze hebben bij Bol geen enkel idee wat ze aan het doen zijn.martin_v_z schreef op woensdag 11 juni 2025 @ 11:36:
[...]
En weer een antwoord dat PostNL misschien nog vandaag kan leveren. Hij is nog niet aangeleverd aan postnl maar wie weet!!!! Nog nooit in mijn hele leven heb ik een pakket van PostNL bezorgt gekregen op de dag dat hij is aangeleverd, maar volgens de klantenservice kan hij vandaag nog komen!
Ik moet morgen maar weer contact opnemen. Zucht. Zo jammer hoe dit gaat. En vooral dat ze ondertussen dat dit speelt wel nieuwe orders hebben aangenomen en bij sommige mensen wel hebben ingezien dat de pakketten kwijt zijn maar dan gewoon de order annuleren ipv mensen vooraan zetten bij herlevering.
Volgens Bol, is PostNL diegene die hem geannuleerd heeft. Zelf hadden ze niet eens door dat de order geannuleerd is. Want hij kan nog steeds komen hoor
Moet nu tot vrijdag wachten want dan is het onderzoek klaar is. Iedereen weet al wat daar uitkomt

Te triest voor woorden. Maar volgens een mede tweaker hier moest ik vooral de schuld bij PostNL leggen en niet bij bol. Nou sorry maar de afhandeling van dit probleem is toch echt een bol.com ding. Uiteraard kan ik niet weten of het pakket in het magazijn van bol is "kwijt" geraakt of tussen het magazijn en het postnl sorteerpunt. Maar ze hadden bij bol.com al heel snel door kunnen hebben dat dit mis ging en een goede oplossing aanbieden ipv mijn 500 euro vast houden.MrGizMo schreef op woensdag 11 juni 2025 @ 11:40:
[...]
Ja ze hebben bij Bol geen enkel idee wat ze aan het doen zijn.
Volgens Bol, is PostNL diegene die hem geannuleerd heeft. Zelf hadden ze niet eens door dat de order geannuleerd is. Want hij kan nog steeds komen hoor
Moet nu tot vrijdag wachten want dan is het onderzoek klaar is. Iedereen weet al wat daar uitkomt![]()
Tsjah, dat is het vervelende als je bij bol of coolblue besteld. Winkels met slechte klantenservice. Als alles volgens het proces gaat, gaat het goed. Gaat iets niet volgens het proces? Dan moet je een hele trage proces afwachten tot ze het onderzoeken en alle andere problemen.martin_v_z schreef op woensdag 11 juni 2025 @ 11:46:
[...]
Te triest voor woorden. Maar volgens een mede tweaker hier moest ik vooral de schuld bij PostNL leggen en niet bij bol. Nou sorry maar de afhandeling van dit probleem is toch echt een bol.com ding. Uiteraard kan ik niet weten of het pakket in het magazijn van bol is "kwijt" geraakt of tussen het magazijn en het postnl sorteerpunt. Maar ze hadden bij bol.com al heel snel door kunnen hebben dat dit mis ging en een goede oplossing aanbieden ipv mijn 500 euro vast houden.
Nou dat is exact hetzelfde bij nintendo, misschien nog wel slechter dan ik ooit heb gehad bij bolxminator schreef op woensdag 11 juni 2025 @ 12:13:
[...]
Tsjah, dat is het vervelende als je bij bol of coolblue besteld. Winkels met slechte klantenservice. Als alles volgens het proces gaat, gaat het goed. Gaat iets niet volgens het proces? Dan moet je een hele trage proces afwachten tot ze het onderzoeken en alle andere problemen.
Oh, dan heb je denk ik oprecht pech gehad... Ik had misschien het voordeel dat het relatief druk was in de winkel, dus ze vlogen een beetje van hot naar her. Mij hebben ze buiten de verzekering om en de pro controller niets anders proberen aan te smeren. Console en de eShop kaartjes kopen en klaar.Luuk58 schreef op woensdag 11 juni 2025 @ 10:35:
Wellicht hadden ze geen zin en geen tijd om die strijd met me aan te gaan
Jep, de bundel is weer weg. De losse is nog wel beschikbaar. Ai, twijfel, twijfel, ik wil wel echt de bundel hebben.cassisfles schreef op woensdag 11 juni 2025 @ 11:18:
[...]
Zo erg balen, was met de betaling bezig en de bundel werd uit mijn winkelwagen gehaald.
Mario Kart bundel intussen alweer uitverkocht.Vickiieee schreef op woensdag 11 juni 2025 @ 10:25:
De Nintendo Switch 2 is weer verkrijgbaar via de Nintendo Store! Zojuist zelf een bestelling geplaatst en verwachte bezorging is 2-4 werkdagen. Jammer dat ze niet de pro-controller ook op voorraad hebben, dan had ik die meteen meebesteld, maar dat wordt dan even langs de Intertoys of iets dergelijks.
Edit: zoals bovenstaande bericht al zegt.
Behalve de game zit er toch geen verschil tussen?Kerngezond schreef op woensdag 11 juni 2025 @ 13:19:
[...]
Jep, de bundel is weer weg. De losse is nog wel beschikbaar. Ai, twijfel, twijfel, ik wil wel echt de bundel hebben.
Correct, maar ik wil de game hebben.DennusB schreef op woensdag 11 juni 2025 @ 13:23:
[...]
Behalve de game zit er toch geen verschil tussen?
Die kan je natuurlijk ook los kopen
Die zijn ook wel vaak de schuldige hahamartin_v_z schreef op woensdag 11 juni 2025 @ 11:46:
[...]
Te triest voor woorden. Maar volgens een mede tweaker hier moest ik vooral de schuld bij PostNL leggen en niet bij bol. Nou sorry maar de afhandeling van dit probleem is toch echt een bol.com ding. Uiteraard kan ik niet weten of het pakket in het magazijn van bol is "kwijt" geraakt of tussen het magazijn en het postnl sorteerpunt. Maar ze hadden bij bol.com al heel snel door kunnen hebben dat dit mis ging en een goede oplossing aanbieden ipv mijn 500 euro vast houden.
Ik heb die van mij voor € 57,50 gekocht op Marktplaats. Heb uiteindelijk wel veel spijt dat ik niet gewoon de Mario Kart versie heb besteld. Want het is een must-have! :-)
Zag hier bij de intertoys in Amsterdam Oostpoort ook nog nintendo switch Mario kart bundels liggen. Lijkt niet echt een schaarste, nintendo heeft veel voorraad tegen scalpers:)
Playstation 5
Hier in de buurt niets meer te koop (midden Nederland), eBay al €649,00 bij verkochte items zonder verzendkosten. Ik snap dat niet goed, volgens mij gaat daar ook nog minimaal 9% af voor eBay. De winkels hier zeggen over twee weken weer een voorraad te krijgen.Stylze schreef op woensdag 11 juni 2025 @ 14:22:
Zag hier bij de intertoys in Amsterdam Oostpoort ook nog nintendo switch Mario kart bundels liggen. Lijkt niet echt een schaarste, nintendo heeft veel voorraad tegen scalpers:)
Gekocht voor 49,90. Dus prima prijs als je goed zoekt!
iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2 HomeKit CarPlay MagSafe AirTags
Ja, absoluut! Ik heb daar geen moment twijfel over gehad, ik wil die game gewoon hebben. Daarnaast heb ik voor mezelf de knoop doorgehakt om vanaf de Switch 2 niet meer voor fysieke cartridges te gaan. Ik verkoop nooit games tweedehands, dus het gemak is zodoende hoger als ik het gewoon digital only doe.turkeyhakan schreef op woensdag 11 juni 2025 @ 14:15:
[...]
Ik heb die van mij voor € 57,50 gekocht op Marktplaats. Heb uiteindelijk wel veel spijt dat ik niet gewoon de Mario Kart versie heb besteld. Want het is een must-have! :-)
Snap ik, maar nog altijd duurder dan 40 euro. Ik heb geen haast, als ik pas over twee weken m'n bundel heb ben ik ook tevreden.THE_BASE schreef op woensdag 11 juni 2025 @ 14:47:
[...]
Ik heb alleen maar digitale games, ja je betaalt er waarschijnlijk over het algemeen meer voor dan een fysiek exemplaar. Maar het brengt zoooo veel meer gemak met zich mee. En stel dat je de console met games zou verkopen, maak je echt veel verlies op de games (en zijn ze weg).Kerngezond schreef op woensdag 11 juni 2025 @ 14:49:
[...]
Ja, absoluut! Ik heb daar geen moment twijfel over gehad, ik wil die game gewoon hebben. Daarnaast heb ik voor mezelf de knoop doorgehakt om vanaf de Switch 2 niet meer voor fysieke cartridges te gaan. Ik verkoop nooit games tweedehands, dus het gemak is zodoende hoger als ik het gewoon digital only doe.
Ik heb mijn Switch OLED met alleen 4 Joy-cons verkocht voor ~ € 300 (2 maanden terug, op pre-orderday van de Switch 2).
Achteraf een goede keuze geweest om digitale games te kopen. Die werken nu ook mooi op de Switch 2!
[ Voor 6% gewijzigd door turkeyhakan op 11-06-2025 14:52 ]
Waar heb je m zo goedkoop gevonden dan?THE_BASE schreef op woensdag 11 juni 2025 @ 14:47:
[...]
In Frankrijk was hij zo goedkoop (wel met Franse hoes).
Op MP zijn meerdere advertenties van mensen die de game aanbieden voor rond de € 60. Goed onderhandelen? Let wel op de verkoper uiteraard.
Niet digitaal dus?Jumpman schreef op woensdag 11 juni 2025 @ 14:54:
[...]
In Frankrijk was hij zo goedkoop (wel met Franse hoes).
Nee, dat was fysiek. Ook Donkey Kong Bananza fysiek heb ik voor €49,90 kunnen pre orderen.
Bundel is op voorraad bij Wehkamp!
Die zijn wel heel laat danDennusB schreef op woensdag 11 juni 2025 @ 15:11:
Bundel is op voorraad bij Wehkamp!
Net succesvol besteld voor 509 euro
Als het goed is komt ie morgen al binnen! Thanks
Let op:
Vragen of iemand weet of er nog een plek is met voorraad is niet de bedoeling. Het topic wordt er niet leesbaarder op met steeds dezelfde vraag.
Heb je iets besteld en wil je het weer kwijt, plaats het in V&A en niet in dit topic. Ook het pluggen van je advertentie is op het forum verboden, reclame hoort hier niet thuis. Het vragen naar codes etc valt hier ook onder.
Ook hier hoeft de discussie en het geklaag over scalpers niet te worden gevoerd, laat dit achterwege.
Ervaringen met de Switch 2 worden besproken in dit topic: [Nintendo Switch 2] Algemene ervaring topic - Deel 1
Vragen of iemand weet of er nog een plek is met voorraad is niet de bedoeling. Het topic wordt er niet leesbaarder op met steeds dezelfde vraag.
Heb je iets besteld en wil je het weer kwijt, plaats het in V&A en niet in dit topic. Ook het pluggen van je advertentie is op het forum verboden, reclame hoort hier niet thuis. Het vragen naar codes etc valt hier ook onder.
Ook hier hoeft de discussie en het geklaag over scalpers niet te worden gevoerd, laat dit achterwege.
Ervaringen met de Switch 2 worden besproken in dit topic: [Nintendo Switch 2] Algemene ervaring topic - Deel 1