Ligt meer aan de kwaliteit seal valt er bijna afAmbling_Alp schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 13:14:
Ik heb toch even Bol-klantenservice voorgelegd dat mensen met gebroken seals hun Switch kregen. Ze heeft het doorgezet. Het zal allemaal prima zijn, wellicht heel teer inderdaad. Maar toch slordig.
Shitttt hier komen 2 postnl pakketten van bol, allebei naar het pakketpunt. 1 van de 2 is vertraagd en de ander komt wel vandaag.
3x raden, uiteraard komt de controller op tijd en mijn console niet
3x raden, uiteraard komt de controller op tijd en mijn console niet
Bol.com is wel vaker slordig is mijn mening.
Vaak sturen ze ook dure producten zonder omdoos. Ik erger mij daar behoorlijk aan want niet iedereen hoeft te weten wat jij besteld hebt. En dan plakker ze de adres stickers soms ook nog op de doos..
Ik heb geregeld dat ik de doos gewoon wil bewaren maar als ze er zo'n stomme sticker op plakken...
Allemaal vanwege het milieu volgens hun.
Vaak sturen ze ook dure producten zonder omdoos. Ik erger mij daar behoorlijk aan want niet iedereen hoeft te weten wat jij besteld hebt. En dan plakker ze de adres stickers soms ook nog op de doos..
Ik heb geregeld dat ik de doos gewoon wil bewaren maar als ze er zo'n stomme sticker op plakken...
Allemaal vanwege het milieu volgens hun.
Nee klopt precies datzelfde. In de link van nintendo zie je niks maar in de app als je daar het ordernummer in plakt krijg ik dat tijdslot te zien, maar daaronder staat dat je nog een preciezer tijdstip krijgt als de chauffeur onderweg is. Maar als je uit Duitsland moet komen weet ik niet hoe je dat gaat redden als het nog steeds op het sorteercentrum ligt volgens de laatste status maar goed.Denman schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 13:21:
[...]
Hier nog geen mail van Nintendo gehad dat ie onderweg is. Als ik op het trackingnummer klik van de eerste mail staat er geen tijdstip maar alleen 5-6-2025 23:59. Tracking nummer net in de DHL app gezet en dan krijg ik wel een tijdstip
Net als jij 17:30 - 21:30. We gaan het zien. Op zich ben ik wel blij met een later tijdstip want dan is de kans wat minder groot dat mijn zoon zijn cadeau per ongeluk al ziet. Hij moet nog een weekje geduld hebben
Een dock op de tv in de woonkamer en eentje bij je puberkind op de kamer. Kan je dus gemakkelijk ook docked spelen op andere tv's in huis zonder je dock te hoeven verplaatsen.
Op de Autobahn mogen die busjes 250Kaasje123 schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 13:23:
[...]
Nee klopt precies datzelfde. In de link van nintendo zie je niks maar in de app als je daar het ordernummer in plakt krijg ik dat tijdslot te zien, maar daaronder staat dat je nog een preciezer tijdstip krijgt als de chauffeur onderweg is. Maar als je uit Duitsland moet komen weet ik niet hoe je dat gaat redden als het nog steeds op het sorteercentrum ligt volgens de laatste status maar goed.
Grrr. Mijn BOL pakketje via PostNL wordt vanavond pas bezorgd.
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Inmiddels af te halen🥳 Zit alleen met een kind met koorts😂S2S schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 11:13:
[...]
Ja ken het .. doe ik ook 🤣 krijg ik hem wel omdat ik ook een screen protector er bij heb, is die wel op voorraad.. doen ze het anders in 2 keer of toch later … stressssss 🤡
Ik zie deze nog niet in de store staan? Heb je een linkje?Peleus2K schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 12:51:
Switch 2 dock is nu via Nintendo te koop.
[Afbeelding]
Via Fnac besteld 8 april en die is vanmorgen mooi geleverd om 9u 's morgens. Toch maar vaker Fnac betrouwen ^^
Vanmorgen een switch gehaald bij MM, voorraad was beperkt, alleen maar combi pakket te koop (met accessoire gebundeld). Los zouden ze pas over twee dagen doen. Ach prima, dat hoort erbij als je de eerste wil zijn. Net even ingesteld, allemaal erg soepel. Morgen komen de kids, ben benieuwd naar de reacties …
Inderdaad. Het is volgens mij al meerdere keren vermeld, maar ik verwacht niet dat er iets mis mee is. Bij mij is zojuist de Switch 2 die ik via Intertoys heb besteld geleverd en ook daar is de seal al verbroken, maar alles ziet er perfect uit dus voor mij geen probleem.Stylze schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 13:16:
[...]
Ik zou hem echt niet terugsturen.. zolang alle apparatuur van de switch zelf erverder brandnieuw uit ziet is er toch geen probleem? Die seals zitten wel vaker niet meer vast. Zelf weten natuurlijk maar nu zit je zonder switch dan.
Even via de dhl.de site kijken, mijn cotroller is in Dorsten en de switch nog in Ludwigsfelde4acesNL schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 13:31:
[Afbeelding]
Nou, dit staat er in de DHL app over mijn Nintendo bestelling. Letterlijk he-le-maal niks. Heel raar dit.
Yay voor de snelheid van de duitse DHL
Heb hier hetzelfde. Als je dan de t&t op de duitse site van DHL invoert krijg je wel meer informatie. Net zoals meerdere hier ligt de mijne ook nog in Duitsland met de laatste status wijziging van 4-6 om 2:52. Daarin staat dat hij richting Nederland verstuurt wordt. Zal (helaas) wel morgen worden dan...4acesNL schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 13:31:
[Afbeelding]
Nou, dit staat er in de DHL app over mijn Nintendo bestelling. Letterlijk he-le-maal niks. Heel raar dit.
Toch maar opengemaakt na de berichten hier en op Reddit over gebroken seals. In overleg met Bol de retouraanmelding geannuleerd en mocht er toch iets zijn kan ik hem alsnog retourneren. Gelijk de Mario Kart code ingewisseld, die werkte nog.
Lijkt dus inderdaad een zwakke seal te zijn.
Lijkt dus inderdaad een zwakke seal te zijn.
Via de site staat dat ze e rond 04:00u vannacht van Ludwigsfelde, naar Greven DHL is gegaan. En vanuit daar richting mij. Maar ik gok dat ie die plek nog niet heeft weten te verlaten.
Net gehaald bij Mediamarkt in Breda. Medewerker vertelde dat zij er 250 binnen hebben gekregen en nu daarvan ongeveer 50 zijn opgehaald. Dus nog genoeg op voorraad daar!
:strip_exif()/f/image/DbIS3wgmgzPjXyP32B4OLchk.jpg?f=fotoalbum_large)
Hij is hier binnen vanuit Nintendo... Wel heerlijke Windows minuten bij de overdracht maar we kunnen straks aan de gang . 🥳
Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek
Toch wel blij met de voorraden tot nu toe. Het lijkt erop dat Nintendo aardig wat heeft afgestuurd en dat mensen die de Switch 2 écht graag willen niet afhankelijk hoeven te zijn van scalpers. Hebben ze toch aardig goed voor elkaar.
Mijn switch 2 komt tussen 13:55 en 15:00!
Bijna dus
Bijna dus
Hij is bij CB te bestellen:
https://www.coolblue.nl/e...h-2-mario-kart-world.html
Edit: ennnn alweer weg lijkt het, is voor mezelf in ieder geval wel gelukt.
[ Voor 27% gewijzigd door Strykeforce op 05-06-2025 13:55 ]
Hier besteld bij Smyths. Alleen sinds dinsdag op woensdag nacht staat er bij DPD alleen order informatie doorgegeven. Verwacht niet meer dat hij vandaag komt.
bij MM the wall alleen bundels beschikbaar, maar bij de buren toychamp hebben ze ruim voldoende voorraad en zonder bundels. Dus beter daar halen (zowel console als Mario Kart bundel)
[ Voor 11% gewijzigd door xoror op 05-06-2025 13:55 ]
Eenvoudig + Goedkoop Mitsubishi Warmtepomp uitlezen/besturen met een ESP32
Nope, beide varianten sold outStrykeforce schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 13:53:
Hij is bij CB te bestellen:
Toychamp Eindhoven (de Hurk) heeft volop voorraad.
Liggen stapels achter de kassa. Alle varianten en accessoires.
Liggen stapels achter de kassa. Alle varianten en accessoires.
[ Voor 39% gewijzigd door Rivanov op 05-06-2025 13:57 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
MM online ook bestelbaar kreeg net mail
[ Voor 23% gewijzigd door milotic op 05-06-2025 13:57 ]
Als ik een beetje verder graaf kan de bestelling dus binnen nu en 3 dagen binnen zijn. Dat vind ik wel heftig.
Dit is voor het eerst dat ik op deze manier pre-order. Normaliter altijd via een plaatselijke winkel. Maar nu dacht ik zoals velen met me om problemen met voorraden of scalpers voor te zijn het toch maar via Nintendo te pre-orderen. Je mag toch verwachten dat je met zo een officiële pre-order je dan wel op de dag van release de boel binnenkrijgt?
Dit is voor het eerst dat ik op deze manier pre-order. Normaliter altijd via een plaatselijke winkel. Maar nu dacht ik zoals velen met me om problemen met voorraden of scalpers voor te zijn het toch maar via Nintendo te pre-orderen. Je mag toch verwachten dat je met zo een officiële pre-order je dan wel op de dag van release de boel binnenkrijgt?
DHL afgeleverd bij BPost en BPost tracking geeft aan verwerking door BPost, verwachte levering 10 juni....
Besteld bij nintendo ergens in april.
Bij mijn niet gehavend, maar ik vond het ook opvallend dat de seal geopend/opengescheurd was. Ik heb het verder gewoon uitgepakt en verder niks raars gezien. Mario Kart World code zat er ook nog gewoon in en werkte. Dus ik ga er vanuit dat seal gescheurd, maar niet bewust is opengemaakt.KRAI.7 schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 12:29:
Nou leuk, net de Switch 2 ontvangen met een al geopende seal. Verpakkingsdoos eromheen was ook al enigszins gehavend maar gaf het het voordeel van de twijfel. Nu dus retour aanmelden via Bol en zit ik zonder Switch 2.
[Afbeelding]
Bij de intertoys gisteren een kunnen reserveren. 12 op voorraad waarvan al 5 gereserveerd door personeel. Zonder zelf te vragen werd gevraagd aan telefoon of ik er ook een wilde.
Ligt nu aan de lader de games te installen
Ligt nu aan de lader de games te installen
retour sturen en naar de mediamarkt nieuwe halen in de winkel. het kan zijn dat je weer een open verpakking krijgt. (in het verleden meegemaakt met dualsense controllers). gewoon geld terugvragen.KRAI.7 schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 12:29:
Nou leuk, net de Switch 2 ontvangen met een al geopende seal. Verpakkingsdoos eromheen was ook al enigszins gehavend maar gaf het het voordeel van de twijfel. Nu dus retour aanmelden via Bol en zit ik zonder Switch 2.
[Afbeelding]
Mijn pakket is nog steeds in Ludwigsfelde; zit geen beweging in.Kaasje123 schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 13:08:
Ik heb via Nintendo besteld maar DHL geeft aan dat het alleen maar verwerkt is in het sorteercentrum verder niks en niet onderweg ofzo? Ben ik de enige pechtvogel?
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Er zijn heel veel klachten over gebroken seals. No worries!Farabi schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 14:04:
[...]
retour sturen en naar de mediamarkt nieuwe halen in de winkel. het kan zijn dat je weer een open verpakking krijgt. (in het verleden meegemaakt met dualsense controllers). gewoon geld terugvragen.
Je bent helaas niet de enige die van mij ligt ook nog Dorsten, Germany. Hopen dat ik hem morgen binnenkrijg.Kaasje123 schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 13:08:
Ik heb via Nintendo besteld maar DHL geeft aan dat het alleen maar verwerkt is in het sorteercentrum verder niks en niet onderweg ofzo? Ben ik de enige pechtvogel?
Switch 2 opgehaald bij Intertoys! en de de order bij Coolblue geannuleerd.
Zoon blij!
Zoon blij!
Idem hier, ben blij dat ik naar de Mediamarkt gereden ben. In het verleden nooit zo een problemen gehad met DHL en Bpost.gerre22 schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 13:59:
DHL afgeleverd bij BPost en BPost tracking geeft aan verwerking door BPost, verwachte levering 10 juni....
Die van mij heeft de volgende weg weten af te leggen: Ludwigsfelde, naar Greven!HeerKaas schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 14:07:
[...]
Je bent helaas niet de enige die van mij ligt ook nog Dorsten, Germany. Hopen dat ik hem morgen binnenkrijg.
Die van mij ligt in NL in het sorteercentrum.
Waar ziet iedereen de plaatsnaam? Ik zie alleen maar in transit e.d. via de link van Nintendo zelf en via de app alleen maar verwerkt in het sorteercentrumHeerKaas schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 14:07:
[...]
Je bent helaas niet de enige die van mij ligt ook nog Dorsten, Germany. Hopen dat ik hem morgen binnenkrijg.
Wtf?gerre22 schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 13:59:
[ Voor 25% gewijzigd door Kaasje123 op 05-06-2025 14:14 ]
Mediamarkt in 's-Hertogenbosch heeft echt nog tientallen staan.
It's ya boy.
Mooi toch, Staan er alweer genoeg op MP en die gaan niet verkocht worden op deze manierDenman schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 13:49:
Toch wel blij met de voorraden tot nu toe. Het lijkt erop dat Nintendo aardig wat heeft afgestuurd en dat mensen die de Switch 2 écht graag willen niet afhankelijk hoeven te zijn van scalpers. Hebben ze toch aardig goed voor elkaar.
Hij is binnen! Keurig geleverd door DHL via Nintendo (NOE). Kartonnen doos, surprise met een mooie Mario afbeelding aan de binnenkant
Via de Nintendo site kun je de t&t code zien. Die kun je dan invullen op dhl.de. Daar zie je actuele status. Meer als bij de NL site/app van DHL.Kaasje123 schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 14:13:
[...]
Waar ziet iedereen de plaatsnaam? Ik zie alleen maar in transit e.d. via de link van Nintendo zelf en via de app alleen maar verwerkt in het sorteercentrum
[...]
Wtf?
Hier is die ook binnen, Zuid-Limburg, via PostNL. Veel plezier iedereen!
De bezorger stond om 13:30 op de stoep. Daarna alles overgezet en nu eerst starten met Switch 2 Welcome Tour en daarna door naar Mario Kart WorldG_Dragon schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 11:11:
[...]
Ah ja dan heb je wel het juiste gedaan, wel vervelend dat hij niet gewoon in de ochtend komt en je halve dag om is voordat je ermee aan de slag mag
Ben van plan om rond etenstijd naar de MM in rijswijk of den haag te rijden. Zo te zien moet dat nog wel goed komen met voorraad overal
Hm had hem denk toch moeten ophalen.. PostNL staat op bezorgen tussen 14:00 en 16:30 en het is nu 14:26 en staat nog altijd op "sorteren" wat uit eerdere ervaringen betekend dat die binnen nu en een uur vaak naar "Helaas konden we vandaag niet bezorgen" springt...
We gaan het zien, bij Coolblue besteld btw.
We gaan het zien, bij Coolblue besteld btw.
Oh? Ik had ook bij Fnac gepreordered en toen ik gisteren checkte stond dat de bestelling nog voorbereid werd, wat ik zelf al laat vond, maargoed. Vandaag is het pakket nog steeds niet in handen van de bezorgdienst. Mag ook niet meer geannuleerd worden nu de bestelling in voorbereiding is...Clashmaster schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 13:33:
Via Fnac besteld 8 april en die is vanmorgen mooi geleverd om 9u 's morgens. Toch maar vaker Fnac betrouwen ^^
Ironisch dat ik dus beter af zou zijn geweest zonder preorder, met al die geleverde voorraden aan winkels.
Op Marktplaats gaan ze nu voor 550, die marge mag naar 0€. Maar met de huidige voorraad zie ik dat gebeuren.MrGizMo schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 14:19:
[...]
Mooi toch, Staan er alweer genoeg op MP en die gaan niet verkocht worden op deze manier
iemand enig idee hoe het zit met de winkelvoorraad bij de mediamarkt in amersfoort?
MM afgehaald om 12.30 prima geregeld .
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
Daar staat inderdaad meer info. Bij mij staat er (vertaald naar NL):Hotman schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 14:20:
[...]
Via de Nintendo site kun je de t&t code zien. Die kun je dan invullen op dhl.de. Daar zie je actuele status. Meer als bij de NL site/app van DHL.
In dat geval zou vanavond 21:30 gewoon haalbaar moeten zijn.De zending is aangekomen in het land van bestemming. (Homepage / online verzending volgen: https://my.dhlecommerce.n...ce?pid=T&Tcode&lang=en_NL)
Land/gebied van bestemming: Nederland
Buitenlands trackingnummer: T&Tcode
do, 05.06.2025 03:10
Mediamarkt Tilburg net nog kunnen kopen.
NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!
Of de 2006 Wii launch :-)ryanator schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 12:21:
[...]
Ik denk veel productie gehad, dus veel voorraad. Ze willen geen 2020 Sony launch
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
ik blijf dat echt zo idioot vinden nu ze er voldoende zijn toch proberenMrGizMo schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 14:19:
[...]
Mooi toch, Staan er alweer genoeg op MP en die gaan niet verkocht worden op deze manier
En toch zie ik bij sommige advertenties biedingen van 600 euro. Zijn mensen nou echt zo dom om niet eerst bij een (lokale) winkel te informeren?MrGizMo schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 14:19:
[...]
Zijn er dus genoeg te krijgen ook zonder accessoire bundel? In dat geval fiets ik even langs Intertoys/MM.
Mediamarkt Ekkersreijt Eindhoven net 1 Switch 2 gehaald, hadden er nog zeker 10 staan.
Always bet on Huub
Heerlijk dat alle scalpers nu zitten met hun Switch 2’s die overbodig zijn. Dat zullen retourtjes worden
Misschien eigen biedingen om FOMO te creëren?jurjen-89 schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 14:29:
[...]
En toch zie ik bij sommige advertenties biedingen van 600 euro. Zijn mensen nou echt zo dom om niet eerst bij een (lokale) winkel te informeren?
Mijn PostNL tijdsindiicatie schuift steeds verder op in de tijd. Gaat 'm denk ik niet meer worden vandaag.
Switch2 is binnen! 
Echt een groot scherm t.o.v. de Switch1
Echt een groot scherm t.o.v. de Switch1
Ik zie op foto's hier dat je bij de MediaMarkt korting krijgt op cadeaukaarten als je de Switch 2 daar koopt... Is dat landelijk?Kapitein Merijn schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 13:33:
Mijn pre-order bij Amazon maar geannuleerd en de vrouw even maar de Mediamarkt gestuurd.
Bij de Mediamarkt in Roermond ligt een flinke stapel met diverse bundels.
[Afbeelding]
Ik heb 'm online besteld (en binnen gekregen zie ik) dus ik wil eigenlijk alsnog bij de MediaMarkt cadeaukaart-korting claimen
[ Voor 51% gewijzigd door redah op 05-06-2025 14:39 ]
Ik hoop het met iedere vezel in mijn lijf.Denman schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 14:35:
[...]
Misschien eigen biedingen om FOMO te creëren?
Ohhh net nog gelukt online te bestellen bij Coolblue , morgen binnen :-)
:strip_exif()/f/image/3jzAVq859zPqDCu2mLWx4OIy.jpg?f=fotoalbum_large)
Het is de laatste keer dat ik bij (Nintendo) een website een pre-order doe.
[ Voor 138% gewijzigd door 4acesNL op 05-06-2025 14:39 ]
Damn man. Ik zie dat nog niet staan bij mij maar ik vrees ook het ergste voormijzelf . Maar inderdaad als ik wist dat ze vanuit duitsland verstuurd zouden worden had ik het nooit gedaan4acesNL schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 14:37:
L
Ik heb alle accesoires binnen (Coolblue) maar geen Switch. Mooi kut.
Die van mij heeft helemaal geen seal. Maar dat lijkt me ook goed. Betreft alleen de console dus geen mario world pack. Meer mensen zonder seal?
En binnen! De Switch via nintendo en in dezelfde DHL bus ook de Pro controller via Bol. Beide zaterdag besteld, ik ben blij!
Nog wel even zoet in teams maar ernstig afgeleid.
Nog wel even zoet in teams maar ernstig afgeleid.
Inderdaad. Als ik dat ook had geweten had ik het ook niet gedaan. Je zou de ken dat Nintendo de logistieke zaakjes wel op orde zou hebben met hun zogenaamde exclusieve pre-orders. Ja mijn r**t!
Ik denk niet dat we Nintendo de schuld in de schoenen moeten schuiven, het is de DHL die er een zooitje van maakt. Nintendo heeft hem netjes op tijd verzonden.4acesNL schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 14:40:
Inderdaad. Als ik dat ook had geweten had ik het ook niet gedaan. Je zou de ken dat Nintendo de logistieke zaakjes wel op orde zou hebben met hun zogenaamde exclusieve pre-orders. Ja mijn r**t!
Media Markt Alkmaar had er nog tien in de schappen en nog 50st achter liggen
En niet te vergeten dat er hier ook al genoeg Tweakers zitten die via Nintendo besteld hebben en hem vandaag al wel binnen hebben gekregen. Lijkt er gewoon op of er een of twee busjes/vrachtwagens van DHL nog ergens stil staan.HeerKaas schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 14:42:
[...]
Ik denk niet dat we Nintendo de schuld in de schoenen moeten schuiven, het is de DHL die er een zooitje van maakt. Nintendo heeft hem netjes op tijd verzonden.
Online op veel plekken uitverkocht, maar bij de lokale Mediamarkt (Hengelo) voldoende op voorraad. Ze hadden er 200 en er stonden 40 mensen direct in de rij voor de verkoop vertelde de verkoper. Ik ben er net pas geweest en dus nog voldoende op voorraad.
Helaas nog even aan het werk, vanavond testen!
Helaas nog even aan het werk, vanavond testen!
Dat is wel wat later inderdaad, ik had namelijk een maand eerder besteld. Gaven ze toen ook aan dat hij vandaag zou komen?
Verschil is wel dat @4acesNL in de app in eerste instantie al geen dag en tijdstip had staan, jij wel toch?Kaasje123 schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 14:39:
[...]
Damn man. Ik zie dat nog niet staan bij mij maar ik vrees ook het ergste voormijzelf . Maar inderdaad als ik wist dat ze vanuit duitsland verstuurd zouden worden had ik het nooit gedaan
Daar was ik rond 13:30 en toen hadden ze enkel drie bundels staan?huubhuub schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 14:31:
Mediamarkt Ekkersreijt Eindhoven net 1 Switch 2 gehaald, hadden er nog zeker 10 staan.
Daarna doorgereden naar ToyChamp op De Hurk en daar hebben ze meer dan genoeg voorraad.. ook niet-bundels.
[ Voor 16% gewijzigd door Rivanov op 05-06-2025 14:45 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ja klopt en ik refresh zojuist nogmaals en om 14:36 is het geupdate met de opmerking aangekomen in jouw regio.Denman schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 14:44:
[...]
Verschil is wel dat @4acesNL in de app in eerste instantie al geen dag en tijdstip had staan, jij wel toch?
Is ook zo. Die had hem al de 3e verstuurd geloof ik. Ik zie overigens dat het niet halen van bezorgen om de GameCube Controller gaat. Kleine hoop voor mijn Switch 2 dus. Mijn vrouw is vandaag te Utrecht. En bij de MM daar liggen er nog veel. 🙈HeerKaas schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 14:42:
[...]
Ik denk niet dat we Nintendo de schuld in de schoenen moeten schuiven, het is de DHL die er een zooitje van maakt. Nintendo heeft hem netjes op tijd verzonden.
Link naar de Switch 2 dock in de Nintendo store:Brummetje schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 13:32:
[...]
Ik zie deze nog niet in de store staan? Heb je een linkje?
https://store.nintendo.nl...derset-000000000010015401
[ Voor 8% gewijzigd door Peleus2K op 05-06-2025 14:50 ]
Ik denk ook nog een dag geduld te moeten hebben met DHL4acesNL schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 14:37:
[Afbeelding]

Hij was dinsdag al verstuurd, dus Nintendo is het probleem niet in deze.
Th, 05.06.2025, 11:24, Netherlands
The shipment is being prepared for delivery in the delivery depot
PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)
Heb mijn Switch 2 ontvangen vanuit Bol.com en PostNL. Nu was de doos beschadigd alsof er iemand met een hand doorheen is gegaan en was de switch 2 doos seal doorgesneden...
Er mist niks, ik heb ook razendsnel die code gebruikt van Mario Kart mocht iemand die geprobeerd te hebben te stelen.
Maar ik weet niet of er iets mis? Switch 2, Dock, 2 x joycon, 2 x kaartje voor Mario Kart World, Joycon controller ding, HDMI kabel, AC/DC adapter en USB C kabel. Dit is alles toch?
Er mist niks, ik heb ook razendsnel die code gebruikt van Mario Kart mocht iemand die geprobeerd te hebben te stelen.
Maar ik weet niet of er iets mis? Switch 2, Dock, 2 x joycon, 2 x kaartje voor Mario Kart World, Joycon controller ding, HDMI kabel, AC/DC adapter en USB C kabel. Dit is alles toch?
Ik ben nog op zoek naar een case, maar vind het leuk als er een leuke print van Mario of liefste Zelda op staat. Toevallig al iemand zo 1 gezien?
In het andere topic is dit ook een paar keer gerapporteerd. Ik ontvang mijne ook zo van bol.com, zal laten weten hoe de seal erbij hangt.Koszje schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 14:48:
Heb mijn Switch 2 ontvangen vanuit Bol.com en PostNL. Nu was de doos beschadigd alsof er iemand met een hand doorheen is gegaan en was de switch 2 doos seal doorgesneden...
Ik heb nog nooit goeie ervaringen mer DHL gehad. En wederom nu weer niet. Ze kunnen net zo goed geen status updates sturen.
Post.nl is wel wat beter met berichtgevingen en status updates.
Bijzonder... Mijn omdoos was ook volledig gesloopt (bezorger zei dat er een grote doos op was gevallen in de bus) maar de seal was intact en de inhoud compleet.Koszje schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 14:48:
Dat klinkt alsof je alles hebt @Koszje . Tenminste, heb je ook de joycon touwtjes?
Crap. Dacht even mijn case te hebben gevonden. Vind het beetje misleidend van Bol.
https://www.bol.com/nl/nl...st_Middle.10.ProductTitle
https://www.bol.com/nl/nl...st_Middle.10.ProductTitle
Inderdaad hier ook. Waardeloos4acesNL schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 14:51:
Ik heb nog nooit goeie ervaringen mer DHL gehad. En wederom nu weer niet. Ze kunnen net zo goed geen status updates sturen.
Hebben ze niet van standaard uitvoeringen nog Mario Kart World bundels gemaakt met nieuwe verpakkingen en downloadcode kaartjes van Nintendo? Dit verklaard misschien waarom er heel snel een tweede batch van de Mario Kart World bundel kwam. Ik heb dit vroeger ook wel eens moeten doen, toen kregen we gewoon verpakkingen aangeleverd van Nintendo of Sony en moesten we alles met toen nog fysieke game in de nieuwe verpakking doen.Koszje schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 14:48:
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Hier precies andersom. PostNL is altijd drama en de berichtgeving is altijd verkeerd helaas.4acesNL schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 14:51:
Switch via DHL is hier ondertussen binnen en alles netjes overgezet
Nou, mijn Switch 2 ligt gewoon nog in Duitsland in het DHL magazijn. Verpest wel een beetje de launch eerlijk gezegd. Ik zie nu een status symbool van het magazijn. En deze is nog niet eens helemaal vol. Met een beetje pech krijg ik de switch 2 dus pas na het weekend.
Dit zag ik precies op tijd vanmorgen, hij wordt morgen afgeleverd.CarraraGT schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 10:18:
Bij Bol.com zijn de bundel en losse Switch 2 weer te koop!
https://www.bol.com/nl/nl...511188/?s2a=#productTitle
De lokale Intertoys had er 10 op voorraad, maar ik kwam 1 minuut te laat,
Let op:
Vragen of iemand weet of er nog een plek is met voorraad is niet de bedoeling. Het topic wordt er niet leesbaarder op met steeds dezelfde vraag.
Heb je iets besteld en wil je het weer kwijt, plaats het in V&A en niet in dit topic. Ook het pluggen van je advertentie is op het forum verboden, reclame hoort hier niet thuis. Het vragen naar codes etc valt hier ook onder.
Ook hier hoeft de discussie en het geklaag over scalpers niet te worden gevoerd, laat dit achterwege.
Ervaringen met de Switch 2 worden besproken in dit topic: [Nintendo Switch 2] Algemene ervaring topic - Deel 1
Vragen of iemand weet of er nog een plek is met voorraad is niet de bedoeling. Het topic wordt er niet leesbaarder op met steeds dezelfde vraag.
Heb je iets besteld en wil je het weer kwijt, plaats het in V&A en niet in dit topic. Ook het pluggen van je advertentie is op het forum verboden, reclame hoort hier niet thuis. Het vragen naar codes etc valt hier ook onder.
Ook hier hoeft de discussie en het geklaag over scalpers niet te worden gevoerd, laat dit achterwege.
Ervaringen met de Switch 2 worden besproken in dit topic: [Nintendo Switch 2] Algemene ervaring topic - Deel 1