Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JxL
  • Registratie: Juni 2025
  • Laatst online: 05-06 18:02

JxL

Mijn Fnac pre-order is net pas in handen van Chronopost gekomen. Nog niet eens een bezorgmoment in zicht, dus dat gaat ook na het weekend worden vrees ik... Ook stom dat deze pre-order niet meer te annuleren was vandaag, want met al die winkelvoorraden was ik liever even langs de MM gefietst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Hier inmiddels beide ontvangen van bol: Switch 2 + MKW en Switch 2, vanavond na werk lekker gamen!

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bumzle
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 09-09 17:23
Ik stond om half acht voor de deur bij Intertoys Nieuwegein en was de enige, ze hadden er uiteindelijk 14 op voorraad. 2x de "normale" Nintendo Switch 2 en 12x de Mario Kart bundel. We stonden netjes in een rij en mochten per twee naar binnen.

Half uurtje later ging de MediaMarkt open, daar hadden ze er 130 in de winkel liggen. Een medewerker zei dat MediaMarkt een deal heeft gemaakt met Nintendo Nederland en ze er daarom vrij veel in de winkels hebben liggen. Wel slecht dat dit nergens was aangegeven op de site. Als ik die moet geloven komen ze pas 13 juni binnen. Misschien om drukte te voorkomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-09 23:48
Bumzle schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 15:08:
Ik stond om half acht voor de deur bij Intertoys Nieuwegein en was de enige, ze hadden er uiteindelijk 14 op voorraad. 2x de "normale" Nintendo Switch 2 en 12x de Mario Kart bundel. We stonden netjes in een rij en mochten per twee naar binnen.

Half uurtje later ging de MediaMarkt open, daar hadden ze er 130 in de winkel liggen. Een medewerker zei dat MediaMarkt een deal heeft gemaakt met Nintendo Nederland en ze er daarom vrij veel in de winkels hebben liggen. Wel slecht dat dit nergens was aangegeven op de site. Als ik die moet geloven komen ze pas 13 juni binnen. Misschien om drukte te voorkomen...
Bij de MM waar ik net was, werd er gezegd dat t niet online is gezet om scalpers tegen te gaan

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Belindo
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20:44

Belindo

▶ ─🔘─────── 15:02

Pff Murphy's law hier met de post. M'n vrouw zit te wachten op de Switch 2, helemaal hyped. Vanochtend eerst de bel voor PostNL. Daarna zie ik de DHL pagina ineens verversen naar 'u was niet thuis'. Gelijk naar beneden gegaan om te kijken of ze nog in de straat waren, zie ik half uit de brievenbus ook een briefje van Cirro met 'we hebben u gemist'. Is ná het aanbellen van PostNL het speakertje van de intercom stuk gegaan waardoor we de andere twee keren de bel niet hebben gehoord. Voor nu wel even profesorisch kunnen fixen, maar de Switch wordt morgen pas bij een afleverpunt afgeleverd...

Coding in the cold; <brrrrr />

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 4acesNL
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10-09 23:51
Ik ging ook Scalpers te lijf door een pre-order te plaatsten via Nintendo. Eerste lijns equals win, zou je zeggen. 🙈

Nu houd ik wel op met klagen hoor. 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerre22
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 09:14
Bpost heeft leverdatum aangepast naar morgenochtend ondertussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HcV83
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16-07 15:46
Jumpman schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 14:55:
[...]

Hebben ze niet van standaard uitvoeringen nog Mario Kart World bundels gemaakt met nieuwe verpakkingen en downloadcode kaartjes van Nintendo? Dit verklaard misschien waarom er heel snel een tweede batch van de Mario Kart World bundel kwam. Ik heb dit vroeger ook wel eens moeten doen, toen kregen we gewoon verpakkingen aangeleverd van Nintendo of Sony en moesten we alles met toen nog fysieke game in de nieuwe verpakking doen.
Waarschijnlijk heb je gelijk. Denk dat ze iets hebben moeten aanpassen. Voedingsblok, Mario Kart voucher etc.
In mijn werk moet ik regelmatig distributiecentra aansturen om bijvoorbeeld een verouderde handleiding van een device te vervangen of om software te flashen. Komt vaker voor dan we denken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CarraraGT
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 10-09 08:43
HSL schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 15:05:
[...]

Dit zag ik precies op tijd vanmorgen, hij wordt morgen afgeleverd.

De lokale Intertoys had er 10 op voorraad, maar ik kwam 1 minuut te laat,
Heel erg blij om te horen dat ik iemand hier heb kunnen helpen. Ik heb zelf deze besteld samen met een SD kaart en Pro controller. Kunnen we allebei mooi het weekend in! oOo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cyberw00d
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22:18
Ik heb nog voor iemand die er naast heeft gegrepen een pre order bij coolblue Groningen staan . Kan per direct opgehaald worden . Stuur me een berichtje en je krijgt de qr code. Is uiteraard nog niet betaald dus wel zelf je portomonee meenemen 🤡

Nintendo | Valve Steam Deck Oled 1TB | iPad Air | iPhone 15 pro | Allergisch voor Windows

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsjipmanz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 13:24

Tsjipmanz

Der Rudi ist da

Ik had ook gepreordered bij Nintendo zelf, wordt verzonden vanuit Duitsland. De DHL status staat al de hele dag op:

Donderdag 5 juni
Tussen 17:30 - 21:30 uur

Leek weinig te veranderen, maar om 15:05 is het pakket "aangekomen in mijn regio"

There's no such thing as a mistake, just happy accidents - Bob Ross
Relaxte muziek: altijd okee!
- Soulseek rulez -

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koszje
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 31-07 22:49
Esumontere schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 14:53:
[...]

Bijzonder... Mijn omdoos was ook volledig gesloopt (bezorger zei dat er een grote doos op was gevallen in de bus) maar de seal was intact en de inhoud compleet.

Dat klinkt alsof je alles hebt @Koszje . Tenminste, heb je ook de joycon touwtjes?
Oh ja, die heb ik ook ja. Okey gellukig alles daar dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:23

Meneer iCy

swarma

ChiMan schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 14:56:
Bij MM Gelderlandplein in Amsterdam ligt meer dan genoeg voorraad (console en console + MKW).

Ook 3 games (Switch 1) in de aanbieding gescoord :)

[Afbeelding]
Pokemon is wel aardig goedkoop, die gaat ooit duurder worden dan 2 tientjes.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

4acesNL schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 14:51:
Ik heb nog nooit goeie ervaringen mer DHL gehad. En wederom nu weer niet. Ze kunnen net zo goed geen status updates sturen.

Post.nl is wel wat beter met berichtgevingen en status updates.
Dit keer precies andersom hier.
Dhl is geweest op de tijd dat ze zeiden.
Post nl is bezorgtijd steeds verder aan het doorschuiven.
Eerst tiussen 10 en 12 en nu alweer tussen 16.15 en 18.15.
Lekker dan is er net niemand thuis hier moet om 4 uur weg :(

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dodgy_Bob
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-07 19:08
Heeft iemand een bestelling via Smyth ontvangen? Hij is gister 'aangemeld' bij DPD, maar daar blijft de status hangen. Smyth helpdesk zegt dat ze status hebben opgevraagd bij DPD en er later op terugkomen.
Ik heb er nog lichte hoop op dat de bezorger toch nog voor de deur staat vandaag. Wachten is moeilijk op launch dag :/ en stiekem is het wel gezellig om hier te lezen dat iedereen er zo op zit te wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disfigured
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-07 00:47
Mijn Nedgame bestelling is zojuist geleverd door DHL! Ben nog op werk maar heb wel ff stiekum de Switch 2 aangezet en de update gedownload. >:)

Mijn doos had geen seal oid. Dat hebben alleen de Mario Kart versies misschien? Verder wel helemaal netjes en goed verpakt. Het scherm ziet er mooi uit, maar vanavond ga ik hem natuurlijk uitvoerig testen! De magnetische Joycon zijn wel heel erg satisfying om erop en eraf te halen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:32
HcV83 schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 15:13:
[...]

Waarschijnlijk heb je gelijk. Denk dat ze iets hebben moeten aanpassen. Voedingsblok, Mario Kart voucher etc.
In mijn werk moet ik regelmatig distributiecentra aansturen om bijvoorbeeld een verouderde handleiding van een device te vervangen of om software te flashen. Komt vaker voor dan we denken.
Van Amerikaans naar Europees omgekat? :+

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MrRobers
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11-09 16:11
Dodgy_Bob schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 15:26:
Heeft iemand een bestelling via Smyth ontvangen? Hij is gister 'aangemeld' bij DPD, maar daar blijft de status hangen. Smyth helpdesk zegt dat ze status hebben opgevraagd bij DPD en er later op terugkomen.
Ik heb er nog lichte hoop op dat de bezorger toch nog voor de deur staat vandaag. Wachten is moeilijk op launch dag :/ en stiekem is het wel gezellig om hier te lezen dat iedereen er zo op zit te wachten
Oef, DPD... dan ben je echt overgeleverd aan de willekeur van de wilde spinnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:23

Meneer iCy

swarma

Amazon duitsland heeft de mijne net verstuurd voor ontvangst dinsdag. Ga zo naar groningen om de coolblue preorder op te halen.

Die van Amazon stuur ik terug.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beste-spellen
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 09:31
Hier hetzelfde, er lijkt niets met de zending te gebeuren. Hopelijk morgen...
MrRobers schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 15:28:
Oef, DPD... dan ben je echt overgeleverd aan de willekeur van de wilde spinnen.
Voordeel van DPD is wel dat je ze kunt stalken op de plattegrond met hun track-and-trace :P

[ Voor 19% gewijzigd door beste-spellen op 05-06-2025 15:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BowToThePrince
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 03-07 11:59
Ik heb hetzelfde. Ik had goede hoop dat hij vandaag zou komen, omdat hij zo vroeg was aangemeld, maar ik vrees dat het nog wel even gaat duren voordat hij er is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jimmy87
  • Laatst online: 19:59
Ik stop ook maar met klagen, maar verpest wel beetje het idee van ruim vooraf bestellen om op launchday te kunnen spelen. Hoop voor DHL toch dat ze hem morgen leveren.. na morgenavond ben ik een week niet thuis. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bliksem B
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22-08 10:26
jimmy87 schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 15:33:
Ik stop ook maar met klagen, maar verpest wel beetje het idee van ruim vooraf bestellen om op launchday te kunnen spelen. Hoop voor DHL toch dat ze hem morgen leveren.. na morgenavond ben ik een week niet thuis. |:(
Ik neig er bijna na om hem te annuleren en langs de Intertoys te lopen. Ik dacht al, Nintendo levert liever te laat dan te vroeg....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-09 12:03
jimmy87 schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 15:33:
Daar kan de verkoper niets aan doen. Uiteindelijk krijg je hem wel, rustig aan :). Vanmiddag rond kwart voor 2 bij Mediamark Arena geweest en daar lagen er nog zat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeland007
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15:45
Hier ook helaas nog helemaal niks van Smyth. Misschien dat hij morgen toch komt.
Alleen is er morgen niemand aanwezig om hem dan aan te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimmy87
Khayma schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 15:36:
[...]

Daar kan de verkoper niets aan doen. Uiteindelijk krijg je hem wel, rustig aan :). Vanmiddag rond kwart voor 2 bij Mediamark Arena geweest en daar lagen er nog zat!
Oh ik beschuldig Nintendo ook niet, die waren ruim op tijd. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ryanator
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 01-09 22:31

ryanator

Wilt een PS5 op launch

Van mij en van een vriend zijn al 3 uur lang onderweg en nu ineens geen tijdsbestek meer. Bij 1/2 bestellingen staat er al dat ze het proberen voor 22h te bezorgen.

Bij nader inzien had ik toch gewoon elke mediamarkt in kunnen lopen en er eentje kunnen afrekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MissMe NL
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 27-08 08:16
Hier nog steeds bezorger onderweg naar PostNL punt. Voor de mensen die um hebben veel game plezier 🥳

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DominoNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-09 11:24

DominoNL

Professioneel Azijnzeiker

jimmy87 schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 15:37:
[...]

Oh ik beschuldig Nintendo ook niet, die waren ruim op tijd. ;)
Nou, behalve voor orders die ze zelf hebben gepakt, die van mij via Nintendo direct gaat misschien vandaag op de post... :(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bobbika
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11-09 19:24
Voor mensen met gebroken seals: ik heb die van mij zojuist bij de MM van het schap gehaald en de seal is gescheurd geraakt door een enkel fietsritje van 5 minuten in een papieren tasje. De seal is dus erg fragiel en ik zou dit zeker niet als hoofdreden gebruiken om het retourneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimmy87
DominoNL schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 15:51:
[...]

Nou, behalve voor orders die ze zelf hebben gepakt, die van mij via Nintendo direct gaat misschien vandaag op de post... :(
Die van mij komt ook via Nintendo zelf en die is maandag al verstuurd, DHL is gewoon traag in dit geval. Daarom zei ik ik beschuldig Nintendo ook niet in dit geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inuse
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 24-07 22:02
Zojuist zag ik beschikbaarheid bij Coolblue op poppen, het was een drama om hem in mn mandje te krijgen, maar ik heb hem nog weten te bestellen.

Heel benieuwd of dit goed gaat.

[ Voor 10% gewijzigd door Inuse op 05-06-2025 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvanDuren
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 02-07 10:59
Hier hetzelfde probleem. Denk dat niemand die ‘m bij smyths heeft besteld al ontvangen heeft. Ga er niet meer vanuit dat het komt vandaag. Slechte zaak DPD. En ze doen ook niet aan retourneren via pakketdienst. Ga niet helemaal naar rotterdam om terug te brengen. Anders kon ik er gewoon een bij de mediamarkt ophalen om de hoek.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arie85
  • Registratie: April 2022
  • Laatst online: 19:42
Hier hetzelfde als Bobbika. Media markt dordrecht heeft nog een stuk of 30 op voorraad, gezien de prijzen waarvoor ze op mp staan misschien interresant voor iemand uit de regio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimmy87
De transporteur heeft je pakket opgehaald en het is aangekomen bij het pakketcentrum in onze regio en wordt klaargemaakt voor transport naar de regio van de ontvanger. Deze status kan enkele uren of dagen ongewijzigd blijven.

lekker dan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Is dit schermpje ook blijven hangen bij jullie? De bezorger is nog steeds niet onderweg. Ik denk pas morgen hier. komt via BOL (postnl).

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oGvBD6f-7SF1ygk4OANhRRWKpss=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lMrn3afOGlPHlyeztv2OOEJC.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luto
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 30-08 11:09
Hebben ze bij intertoys in de winkel ook versies zonder accessoire? Zie op de site dat die er altijd bij zitten, maar misschien ligt het anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xavier
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Mijn Switch 2 is ook binnen. Na de update, systems transfer ben ik nu MK-World aan het installeren. Duurt ongeveer een uur of 3...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simone96
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 12-09 10:47
Die van mij van Coolblue heb ik zojuist ontvangen :D
Mijn seal was wel nog helemaal intact.
Nu alvast Mario Kart en dergelijke downloaden zodat ik dadelijk na het werk aan de slag kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emmavdv
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 23:34
Farabi schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 15:56:
Is dit schermpje ook blijven hangen bij jullie? De bezorger is nog steeds niet onderweg. Ik denk pas morgen hier. komt via BOL (postnl).

[Afbeelding]
Bij mij zegt postnl het pakket nog niet van bol te hebben ontvangen. Klinkt voor mij meer alsof het zoek is, dus ik was met bovenstaande al heel blij geweest. Ik ga zo na werk mijn geluk maar beproeven bij de lokale media markt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rmk_
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 05-06 16:05
Bobbika schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 15:51:
Voor mensen met gebroken seals: ik heb die van mij zojuist bij de MM van het schap gehaald en de seal is gescheurd geraakt door een enkel fietsritje van 5 minuten in een papieren tasje. De seal is dus erg fragiel en ik zou dit zeker niet als hoofdreden gebruiken om het retourneren.
Als die niet nog warm van de fabriek is gaat ie direct retour. Seal of geen seal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dax.moorman
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 08-09 12:22
Mediamarkt emmen heeft nog voorraad maar gaat snel!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FrankB2k
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 09-09 11:41
NvanDuren schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 15:55:
[...]

Hier hetzelfde probleem. Denk dat niemand die ‘m bij smyths heeft besteld al ontvangen heeft. Ga er niet meer vanuit dat het komt vandaag. Slechte zaak DPD. En ze doen ook niet aan retourneren via pakketdienst. Ga niet helemaal naar rotterdam om terug te brengen. Anders kon ik er gewoon een bij de mediamarkt ophalen om de hoek.
Ik zit er ook over na te denken er een bij de MM op te halen. Ik lees op de site van Smyths dat je een retour label kunt aanvragen en terug kunt sturen.
https://www.smythstoys.com/nl/nl-nl/retourneren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ryanator
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 01-09 22:31

ryanator

Wilt een PS5 op launch

Het is dat ik cadeaukaarten had op Bol, anders was ik gewoon naar de winkel gereden en er eentje opgehaald lol. Afwachten of hij vandaag nog komt

[ Voor 13% gewijzigd door ryanator op 05-06-2025 16:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Bij MM in Tilburg hadden ze dus rond 13 uur voldoende voorraad maar als je in de winkel was zag je geen consoles liggen in de 'Switch 2 hoek'. Complete stalling met een poortje waar je doorheen moest wandelen..

Dus als je een beetje contactgestoord bent toch even uit je schulp stappen gewoon vragen of ze voorraad hebben. Het lijkt namelijk alsof ze al op zijn (tenminste, zo was het eerder vanmiddag).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldenpants0291
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 20:13
Lekker meegelezen hier de afgelopen paar dagen :) Wat een process is dit toch altijd weer bij de release van een nieuwe console. Hier net 2 dozen van CB en van Bol binnen gekomen beide met PostNL. Console en wat accesoires. Ook hier is het kleine doorzichtige zegeltje op de omdoos gebroken. Alles zit erin en ziet eruit als nieuw verder.

Ik hoop dat iedereen die ernaar uit heeft gekeken er zo snel mogelijk eentje kan ontvangen! Veel game plezier allemaal :D!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nils7
D-Ed schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 16:12:
Bij MM in Tilburg hadden ze dus rond 13 uur voldoende voorraad maar als je in de winkel was zag je geen consoles liggen in de 'Switch 2 hoek'. Complete stalling met een poortje waar je doorheen moest wandelen..

Dus als je een beetje contactgestoord bent toch even uit je schulp stappen gewoon vragen of ze voorraad hebben. Het lijkt namelijk alsof ze al op zijn (tenminste, zo was het eerder vanmiddag).
Er staan bordjes dat ze voorraad hebben.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zE1iBE1ZT-SNY3pqRFYSnrRj9EI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NtwB88wGgXRBy7V1xiCvKbBm.jpg?f=fotoalbum_large

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boefje79
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23:26
Hier komt zo de 2e bundel met mk binnen van bol. Regio Haarlem.

Iedereen wel voorzien he? Dan stuur ik hem terug…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:21
nils7 schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 16:13:
[...]

Er staan bordjes dat ze voorraad hebben.
[Afbeelding]
Het lijkt erop dat ze een bord hadden gemaakt om accessoires voor de Switch 2 te verkopen, waarbij ze er al rekening mee hielden dat de console zelf uitverkocht zou zijn. <+:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
ChiMan schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 16:15:
[...]

Het lijkt erop dat ze een bord hadden gemaakt om accessoires voor de Switch 2 te verkopen, waarbij ze er al rekening mee hielden dat de console zelf uitverkocht zou zijn. <+:)
Naar mijn idee is het gewoon marketing zodat mensen online deze info gaan delen.

Ze hadden er 'meer dan voldoende' gaf die kerel aan. Als je kijkt in de Switch 2 hoek zie je alles liggen behalve de consoles zelf. Is dus puur bedoelt om mensen wat meer hun best te laten doen zo lijkt het. Eigenlijk wel cool.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RawChild
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:17

RawChild

PSN: Rawchild

Jeetje wat vind ik Mario Kart leuk, beetje rondrijden in de open wereld. Wat outfits verzamelen. Wat challenges doen.
Heerlijk

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Salvodaze
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 06-07 22:10
Postnl zegt nu morgen (Cooldblue preorder)... kan ik het dan nog vertrouwen? Hij brengt het toch meestal naar een ophaalpunt.

Nooit meer pre-orderen. Wat een gedoe de afgelopen twee dagen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rastapopoulos
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17:47
Was eigenlijk niet van plan er een te kopen, maar keek 10 minuten geleden toch even op de site van Coolblue uit nieuwsgierigheid wat het kost. Bleek gewoon op voorraad en bestelbaar…mijn vrouw fietst er straks even langs uit het werk om hem op te halen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aschja
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-09 10:07
Luto schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 15:58:
Hebben ze bij intertoys in de winkel ook versies zonder accessoire? Zie op de site dat die er altijd bij zitten, maar misschien ligt het anders.
Vanochtend gekocht bij Intertoys zonder tas.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nils7
Nog net de MM binnen gelopen voor een SD kaart en de switch 2 is nog op voorraad in Tilburg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• link_AJ
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11-09 12:54
Allejezus mensen...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ffj1qu9tIiVqgJifXWsqVAYn6-E=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UGVlYACmRFTW8yse0sM8gdRr.jpg?f=fotoalbum_large

Ze kunnen daar ook echt helemaal niks heh?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Militia Pilot
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 22:19

Militia Pilot

Standby For Titanfall!

Rivanov schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 13:56:
Toychamp Eindhoven (de Hurk) heeft volop voorraad.

Liggen stapels achter de kassa. Alle varianten en accessoires.
Duizendmaal dank! Zojuist geslaagd!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lonua
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 08-09 14:32
Inuse schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 15:53:
Zojuist zag ik beschikbaarheid bij Coolblue op poppen, het was een drama om hem in mn mandje te krijgen, maar ik heb hem nog weten te bestellen.

Heel benieuwd of dit goed gaat.
Ik heb ook een bestelling weten te plaatsen en een bevestiging ontvangen. Dus we gaan het inderdaad zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riepdiep
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15-07 11:56
Weet iemand of er voorraad is in Noord-Holland? Alkmaar / Heerhugowaard / Haarlem / Hoofddorp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:21
riepdiep schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 16:37:
Weet iemand of er voorraad is in Noord-Holland? Alkmaar / Heerhugowaard / Haarlem / Hoofddorp?
Begin van de middag hadden ze meer dan genoeg voorraad bij MM Gelderlandplein in Amsterdam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyraW85
  • Registratie: April 2025
  • Laatst online: 08-09 07:14
Het is toch bijzonder dat bol.com de helft van mijn 4 pakketjes met PostNL verstuurd heeft, welke Gewoon bezorgd zijn en 2 anderen met dhl.. Waarvan het dhl vervolgens niet lukt om die pakketjes ook maar op tijd in een dhl automaat bij ons in de buuet te krijgen..zucht..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inuse
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 24-07 22:02
Ik las dat er een flinke voorraad in Alkmaar was. Ik heb geen idee verder bij anderen. Ik heb nog aan een medewerker gevraagd bij Beverwijk maar die had geen idee, vrij ofzo.
Anders websites in de gaten houden, beschikbaarheid lijkt constant te wisselen. Ik heb er vandaag nog een weten te bestellen bij Coolblue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MissMe NL
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 27-08 08:16
Mijn doos van bol.com was ook aan de achterkant geopend maar mario kart code werkt. Denk dat er verder niets aan de hand is. Maar wel tip om zo snel mogelijk die code te verzilveren.

[ Voor 3% gewijzigd door MissMe NL op 05-06-2025 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:28
Ik begin nu wel een beetje te stressen en balen dat ik mijn verzending op dhl service point heb gezet. Chauffeur is nog onderweg, winkel gaat om 18:00 dicht en is morgen helemaal gesloten! Dus wordt dan misschien pas zaterdag en nu ik al die filmpjes voorbij zie komen kan ik niet meer wachten om te spelen:)

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feroxxy
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 09-07 17:05
Net langs de Toychamp geweest in Utrecht The Wall, ze hadden nog volop voorraad. Ik was vrij verbaasd toen ik er aan kwam, er stonden makkelijk 20 dummy dozen. De kassamedewerker vertelde me dat ze bij alle toychamps voor zover hij wist gewoon goede voorraad hadden !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wespresso
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 07-08 08:32
Hier nog steeds wachten op een update van dpd. Weet iemand toevallig of mediamarkt Arnhem nog voorraad heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

link_AJ schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 16:35:
Allejezus mensen...

[Afbeelding]

Ze kunnen daar ook echt helemaal niks heh?
Pfff dat is wel heel erg zuur zeg.. Ik was sowieso in de auto gestapt en er ergens 1 opgehaald 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyraW85
  • Registratie: April 2025
  • Laatst online: 08-09 07:14
Stylze schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 16:41:
Ik begin nu wel een beetje te stressen en balen dat ik mijn verzending op dhl service point heb gezet. Chauffeur is nog onderweg, winkel gaat om 18:00 dicht en is morgen helemaal gesloten! Dus wordt dan misschien pas zaterdag en nu ik al die filmpjes voorbij zie komen kan ik niet meer wachten om te spelen:)
Daarom had ik voor een automaat gekozen die 24/7 beschikbaar is haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09-09 12:49
Jeetje wat een gedoe bij veel mensen mbt bezorging,

Bij ons werd de switch 2 gisteren bezorgd,

Bij coolblue vandaag de 2e opgehaald 🙂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:28
SyraW85 schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 16:46:
[...]

Daarom had ik voor een automaat gekozen die 24/7 beschikbaar is haha.
Die optie zag ik ook maar geen ervaring mee, dus durfde dat niet aan haha. Misschien beter wel kunnen doen, hopelijk krijg ik voor 18:00 nog bericht. Woon 5 min van het dhl punt (voor de switch 2 in 3 minuten:p), dus ben er zo.

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boefje79
Ik heb er nog een nieuw tegen kostprijs in Hillegom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:32
Mijn vriendin was net naar de MediaMarkt, ze hadden er 200 ontvangen vanmorgen en nu al 130 verkocht zei een verkoper. Toch geslaagdere launch dan de Nintendo Wii U. ;)

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ritchiegreb
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19:54
Weet iemand miss regio den haag of ze nog ergens op voorraad zijn ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Feroxxy schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 16:43:
Net langs de Toychamp geweest in Utrecht The Wall, ze hadden nog volop voorraad. Ik was vrij verbaasd toen ik er aan kwam, er stonden makkelijk 20 dummy dozen. De kassamedewerker vertelde me dat ze bij alle toychamps voor zover hij wist gewoon goede voorraad hadden !
Toychamp deed/doet ook niet aan reserveringen. Dus alle exemplaren die zij hebben zijn voor vrije verkoop.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:33

NoTimeRemains

I know

MM Heerlen heeft ook nog genoeg S2 (bundels en niet-bundels)

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanchaz12
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 03-08 14:54
Wespresso schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 16:43:
Hier nog steeds wachten op een update van dpd. Weet iemand toevallig of mediamarkt Arnhem nog voorraad heeft?
Ja,
Van de MK bundel 68.
Zonder MK 20.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky_Luuk
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 28-08 11:04
Bij mij heeft BOL de console nog niet eens afgegeven bij PostNL.
Wel jammer aangezien de pre-order al twee maandjes stond.

Toch niet heel veel tijd om te spelen vandaag, dus ook niet het einde van de wereld als deze morgen bezorgd zou worden.

Steam: Lucky Luuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4acesNL
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10-09 23:51
Ik vertrouw er niet meer op dat de Nintendo bestelling via DHL vandaag niet meer zal komen. Ik denk zelfs morgen niet.

Ik moet straks in Amsterdam zijn. Dus kom in de beurt van 2 Media Markten. Zal ik hem daar proberen te halen en dan als die van Nintendo komt gewoon terugsturen met een refund?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
Xavier schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 16:01:
Mijn Switch 2 is ook binnen. Na de update, systems transfer ben ik nu MK-World aan het installeren. Duurt ongeveer een uur of 3...
3 uur? Jeetje

Ik heb de game los gekocht, hopelijk gaat dat wat sneller 🙂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 01:06
Rivanov schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 16:52:
[...]

Toychamp deed/doet ook niet aan reserveringen. Dus alle exemplaren die zij hebben zijn voor vrije verkoop.
Jawel hoor, Toychamp heeft ook aan Preorder gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beste-spellen
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 09:31
NvanDuren schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 15:55:
Hier hetzelfde probleem. Denk dat niemand die ‘m bij smyths heeft besteld al ontvangen heeft. Ga er niet meer vanuit dat het komt vandaag. Slechte zaak DPD.
Inmiddels bericht van DPD.
Pakket is aangekomen in het depot... in Duitsland :|
Verwachte leverdag: dinsdag 10 juni 2025 :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17:10
Hoorn had er begin van de middag nog echt wel meer dan 30 staan (alleen Switch en MKW) en nog wat ander bundels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AreVeeDee
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 22:00
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vhjDaw3Oez5esQRWE2NcE8XO8I0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rtTDJVzaffRZHMRViD6WgXJ4.jpg?f=fotoalbum_large

Na werk vrouwlief opgehaald. Maar moest even wachten dus de lokale speelgoedwinkel maar even binnen gewandeld. Volgende week gelijk een paar dagen vrij genomen na Pinksteren. Zin in! :*)

NSO: SW-7515-1623-5706

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
schumi1986 schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 17:04:
[...]

Jawel hoor, Toychamp heeft ook aan Preorder gedaan.
Oh, de dame achter de kassa vertelde dat zij niet aan reserveringen deden. Dus misschien per filiaal verschillend dan. :)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Aurora
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09-09 19:49
Heb niks gepre-ordered. Alleen afgelopen dagen notificaties aangezet bij voorraad bol.com, Amazon, MM, etc. Vandaag natuurlijk muisstil, nergens/amper voorraad online. Ik dacht, laat maar, ik wacht wel tot alle heisa voorbij is.

Todat ik vanochtend hier een foto zag van een MM filiaal met een berg dozen. Toen dacht ik dat ik mijn zoontje vandaag mss toch blij kan maken. Op naar de MM vanmiddag in Almere, maar daar hadden ze maar een klein zielig hoopje overdreven gebundelde exemplaren. Een goedkoop uitziende case, screen protector (heeft het apparaat toch al standaard?!), etc. En nog niet eens met korting, gewoon de volle mep per artikel. En ik heb die zooi niet nodig. Wordt daar gezegd dat ze het doen om scalpers te voorkomen. Sorry, maar voor mij is het pure koppelverkoop, wat per definitie verboden is.

Toen weggelopen en verderop bij de ToyChamp binnengewandeld. Ik had iets van drukte of A4'tjes verwacht dat er geen Switches op voorraad zijn. Er was geen hond op dat moment en aan de balie volop voorraad. Vrije keuze in alles! Top! In 3 minuten weer in de auto met het exemplaar die ik wilde, volledig (dubbel) gesealed :)

Don't forget the Cloud is just someone else's computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 01:06
Rivanov schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 17:08:
[...]

Oh, de dame achter de kassa vertelde dat zij niet aan reserveringen deden. Dus misschien per filiaal verschillend dan. :)
Ah filiaal zou kunnen idd, online kon je in april wel preorderen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joey82
Voor de mensen die de bundel met mario kart hebben gekocht,

Enjoy 😊🥳

Wij hebben 2x de switch 2 gekocht waarvan 1 bundel met mario kart,

Zelf heb ik de game los gekocht,

Veel plezier iedereen met de switch 2 🙂

[ Voor 12% gewijzigd door joey82 op 05-06-2025 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchSapphire
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 19:20
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ed8bVbs3jfTQOWeOSmwZafvKhCo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Lrnjjo2FvIpbJWGAGbCsQMxb.jpg?f=fotoalbum_large

So close!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 13:40
DHL stelt weer teleur. Was al niet blij toen ik zag dat Nintendo via DHL zou versturen en uiteraard heb ik niets...
Extra eerder van het werk naar huis gekomen, constant de DHL app refreshen en toen er stond dat de bezorger er binnen 15 minuten zou zijn voor praktisch voor het raam staan wachten.

We hebben u gemist...
Komen morgen opnieuw.
Meteen gaan klagen, ja we maken een case aan... leuk.

Nu staat er ineens dat het naar een service punt gaat. Wat tot 18 uur open is, dus dat zal dan ook niet vandaag zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rbfotoeu
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 19-06 20:26
joey82 schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 17:16:

Het downloaden van de game duurt ongeveer 3 uur,

Wij hebben 2x de switch 2 gekocht waarvan 1 bundel met mario kart,

Zelf heb ik de game los gekocht,

Veel plezier iedereen met de switch 2 🙂
Bij mij binnen een half uur...🥳

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boefje79
En vanmorgen 18 min ook nog eens via mobiele hotspot 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
rbfotoeu schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 17:18:
[...]

Bij mij binnen een half uur...🥳
Ik heb voor mezelf de game los gekocht, daar was geen installatie / download nodig 🥳

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Melleyn
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 05-06 18:40
Bol heeft weer voorraad met Mario!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimmy87
Er is nog hoop, zojuist sprong die op onderweg met de bezorger dus ben benieuwd. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvanDuren
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 02-07 10:59
beste-spellen schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 17:06:
[...]

Inmiddels bericht van DPD.
Pakket is aangekomen in het depot... in Duitsland :|
Verwachte leverdag: dinsdag 10 juni 2025 :'(
Pff. Dan ben ik op vakantie.

Bij mij staat nu onderweg naar depot vanuit Lehrte(DE). Nog geen verwachte levering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-09 08:48
Bij mij staat de chauffeur nog steeds niet op onderweg maar alleen aangekomen in jouw regio. Ik verwacht hem niet meer vandaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimoSlijkerman
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 08-08 12:04
joey82 schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 17:16:

Het downloaden van de game duurt ongeveer 3 uur,
Hangt af van hoe snel je internet is, bij mij was het een kwartiertje.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Th@_M@ster
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:51
Melleyn schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 17:20:
Bol heeft weer voorraad met Mario!
Bedankt besteld! Hier de link

https://www.bol.com/nl/nl...l-zwart/9300000228511188/

Ka-tjing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sikatsuu
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 06-09 07:48
Sinds vanochtend staat hij op deze status, benieuwd of hij nog komt vandaag..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Yb686VeY2eyIE-UVfbR51GinMv8=/x800/filters:strip_exif()/f/image/Rs5ayaZlToasqvAGp2lGw4aS.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn1309
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19:08
(jarig!)
Zojuist bezorgd met DHL maar doos was helemaal ingedrukt en gescheurd.

Van de bezorger mocht ik hem controleren en aangezien de doos met de switch nog gesealed erin zat wel geaccepteerd.
Pagina: 1 ... 44 ... 60 Laatste

Let op:
Vragen of iemand weet of er nog een plek is met voorraad is niet de bedoeling. Het topic wordt er niet leesbaarder op met steeds dezelfde vraag.

Heb je iets besteld en wil je het weer kwijt, plaats het in V&A en niet in dit topic. Ook het pluggen van je advertentie is op het forum verboden, reclame hoort hier niet thuis. Het vragen naar codes etc valt hier ook onder.

Ook hier hoeft de discussie en het geklaag over scalpers niet te worden gevoerd, laat dit achterwege.

Ervaringen met de Switch 2 worden besproken in dit topic: [Nintendo Switch 2] Algemene ervaring topic - Deel 1