Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evil_lemon
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 21:54
evil_lemon schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 13:22:
Shitttt hier komen 2 postnl pakketten van bol, allebei naar het pakketpunt. 1 van de 2 is vertraagd en de ander komt wel vandaag.
3x raden, uiteraard komt de controller op tijd en mijn console niet :(
Een uurtje of wat geleden kreeg ik toch ineens van beide pakketjes een ophaalcode. Dus de switch 2 is ingesteld en Mario Kart is aan het downloaden, zin in!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stefan22
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Zojuist een gehaald bij Toychamp in Emmen, bestelling bij Bol van vanochtend geannuleerd.

Ze hadden dus nog voorraad in Emmen (dozen in de winkels zijn dummy’s).

Seal is nog intact.

[ Voor 6% gewijzigd door Stefan22 op 05-06-2025 17:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:48

Meneer iCy

swarma

Mediamarkt Groningen heeft er nog 100 achter staan. Wel even vragen want het zijn de niet koppelverkoop switch 2 apparaten.

Toychamp Groningen ook nog voorraad en hebben nog accessoires
Stefan22 schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 17:39:
Zojuist een gehaald bij Toychamp in Emmen, bestelling bij Bol van vanochtend geannuleerd.

Ze hadden dus nog voorraad in Emmen (dozen in de winkels zijn dummy’s).
Echt? De intertoys was leeg verkocht. Wist niet eens dat er een Toychamp in Emmen zat. Woon er niet gek ver vandaan.

[ Voor 65% gewijzigd door Meneer iCy op 05-06-2025 17:48 ]

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ookeenmening
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 07-06 07:13
Voor de geïnteresseerden. Mediamarkt Nijmegen kon ik ze niet tellen zoveel liggen er nog. In alle bundels, maar ook los.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IemandOpT.net
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 07-06 11:07
Ik ben blij dat ik vanochtend een mediamarkt ben binnengelopen om een switch te kopen; Ik had ook een bestelling gedaan bij toychamp en kreeg net dit mailtje binnen:
Goedemiddag,

Wegens een technisch probleem op onze website, zijn er jammer genoeg meer Nintendo Switch 2 besteld kunnen worden dan er voorradig waren.

Allereerst onze welgemeende excuses hiervoor.

Jammer genoeg kunnen wij hierdoor niet voldoen aan jouw bestelling en zijn wij genoodzaakt deze bestelling te annuleren.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luto
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 07-06 18:40
Order van Nintendo: Zending nog niet ontvangen of verwerkt

Maar naar Mediamarkt gegaan dus, en kon er direct eentje meenemen. Die van Nintendo stuur ik wel terug als die ooit binnen komt. Mediamarkt Ekkersrijt nog genoeg op voorraad. Kon er 15 zien ongeveer maar stonden er ook een paar op een pallet die ze net uit het magazijn kwamen binnenrijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GasProblem
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 07-06 07:58
Ik heb net alles binnengekregen. Mario Kart World en Fantasy Life zijn gedownload.

Het was gezellig hier, sterkte aan iedereen die nog zit te wachten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hotman
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20:41
Via de chatbots van zowel DHL NL als DHL DE te horen gekregen dat ik maar contact moest opnemen met de verzender. Dus uiteindelijk toch maar Nintendo een mail gestuurd. Ik weet dat ze er weinig aan kunnen doen, maar DHL DE geeft aan hij is onderweg naar Nederland (al vanaf de 4e om 3 uur in de nacht) en DHL NL geeft aan dat ze nog niets hebben. Nu maar hopen dat hij alsnog morgen komt. Daarna ben ik namelijk (net zoals meerdere hier wat ik heb gelezen) op vakantie voor een week.

Ergens lijkt er een vrachtwagen verdwenen te zijn tussen Duitsland en Nederland met onze Switches 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sly___
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 20:00
Heeft iemand em nou thuis gekregen via MediaMarkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JM83
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:00
huubhuub schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 14:31:
Mediamarkt Ekkersreijt Eindhoven net 1 Switch 2 gehaald, hadden er nog zeker 10 staan.
Dank voor de tip! Ben er rond de lunch geweest en nog een kunnen bemachtigen. Wel een bundel met Mario Kart en de Nintendo hoes, maar die wilde ik toch beide al hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 07:53
sly___ schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 17:55:
Mijn MM bestelling zou als het goed is tussen 18:25 - 20:25 uur moeten binnenkomen. Maar ik had dan ook bij de bestelling specifiek gekozen voor levering tussen 18:00 - 22:00 uur omdat ik met werk zat.

Bestelling op 15 mei geplaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4acesNL
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22:15
Mijn lief heeft de Mario kart bundel bij de MM voor me gehaald. En zo dus versneld (voor haar) een 2e Switch 2 in huis gehaald. De dubbele Mario kart zal ik dan wel te koop aanbieden.

Wat een dag. Haha. Veel plezier iedereen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis1812
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:06

Dennis1812

Amateur prutser

sly___ schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 17:55:
Jazeker. Gewoon vandaag met DHL geleverd.
Draait prima

Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boermansjo
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 10:27
Seal was hier ook kapot. Is geleverd via de Franse weg. Verder is de doos prima en alles perfect verpakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arienvanhelden
  • Laatst online: 06-06 12:12
Net nog een op de kop kunnen tikken bij MM Barendrecht, lagen er nog een stuk of 20

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• arienvanhelden
  • Laatst online: 06-06 12:12
Boermansjo schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 18:18:
Seal was hier ook kapot. Is geleverd via de Franse weg. Verder is de doos prima en alles perfect verpakt.
Seal was bij mij kapot in de MM al

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07-06 15:08
Bol heeft ook inmiddels weer voorraad in hun webshop.
Mijne besteld, haal hem wel op bij een pakketpunt zaterdag.
MK world bundel gehaald dus we gaan het zien.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Raxious
Die seal is gewoon kapot omdat de Nintendo ninja's op het laatste moment pas de code voor Mario Kart hebben toegevoegd zodat deze niet geleaked kon worden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mm_QLM4X-tnbjP9wsj_BPVeSQOo=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/1AaVkzEaP2yj1cGH4xcUoqh5.png?f=user_large

Voelt echt super aan :) ! Precies zoals tijdens de Nintendo Experience Event.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DutchSapphire
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 12:46
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eTbceXPvkHsJ4U4Cgf7i-rXozLo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Seo5tINrkw9puGSCGZvGkLTn.jpg?f=fotoalbum_large

Whoohoo! Let the games begin! 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montu
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 05-06 18:26
Nou dit is mooi balen ik had hem 7 mei ge-preprdered bij Coolblue met “leverdatum 5 juni”. En dat staat er nu nog steeds en CB heeft het pakket alleen nog maar “aangemeld bij PostNL”

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boermansjo
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 10:27
Raxious schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 18:20:
Die seal is gewoon kapot omdat de Nintendo ninja's op het laatste moment pas de code voor Mario Kart hebben toegevoegd zodat deze niet geleaked kon worden :+
Raar om dat zo te doen haha, papiertje zat wel netjes bij het boekje onder de switch. Maar daar ga ik niet moeilijk over doen haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanchaz12
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18:37
De seal gaat vrij makkelijk kapot, het is van dat speciale plastic dat expres makkelijk scheurt. Als de doos plat op een harde ondergrond gedrukt wordt springen de zijkanten van de seal al snel open. Zeker in een verzenddoos of tijdens het stapelen in een winkel zal dat sneller gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RollieBollie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online
Klein uurtje geleden mijn Switch 2 ontvangen. Zag op de doos echter geen seal.

Ondertussen ook bijna alle software gedownload.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irrilian
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 06-06 20:25
Zojuist binnengelopen bij MM Eemplein in Amersfoort. Lagen nog tientallen op de pallet en achter lag ook nog vanalles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virofi
  • Laatst online: 22:49
Kon om 16:30 nog gewoon de MM in Groningen binnenwandelen en een meenemen. Ook al lagen ze gekoppeld met accessories, geen probleem om los te kopen.

Had mijn Amazon order al geannuleerd maar die lijkt nu toch ineens morgen te komen… 🤷🏼‍♂️ Mocht er iemand nog een zoeken in Groningen: ik heb er blijkbaar twee morgen (bundel met Mario Kart)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ciyan97
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 07-06 17:21
Pakketje van toychamp niet geleverd vandaag. Hebben meer mensen hier last van gehad? Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Jobkbd_pTm9B-83UWLh03r2aQzQ=/x800/filters:strip_exif()/f/image/6hK7D9NXjTibHWOFb84qmLev.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• runob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:07
Seal hier ook stuk van bol.com. Lichte paniek dat ik doos open doen niet gefilmd had. Eens ik gebroken seal zag, alsnog snel gefilmd en sjans de code zat er nog in. Snel code geactiveerd en was ok.

Wel bizar dat ze dat niet met een krab laag gedaan hebben. Bij retour (en seals die zo makkelijk breken) kans groot dat iemand code steelt en zo gratis game heeft / verkoopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• htf99
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:06
De PostNL app meldt dat het pakketje om 16:00 bezorgd is, maar niks ontvangen. Zucht...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stefan22
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Meneer iCy schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 17:41:
Echt? De intertoys was leeg verkocht. Wist niet eens dat er een Toychamp in Emmen zat. Woon er niet gek ver vandaan.
Ja, sinds februari zit er een Toychamp in Emmen! Boven de MediaMarkt, ingang aan de rechterkant. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:19
htf99 schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 18:44:
De PostNL app meldt dat het pakketje om 16:00 bezorgd is, maar niks ontvangen. Zucht...
Waar is het pakket dan afgeleverd volgens postnl? Op jouw adres? Want volgens mij moet je een handtekening zetten toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jayhawk80
  • Registratie: Mei 2024
  • Laatst online: 07-06 14:01
Vanmiddag Coolblue gebeld. Door een storing kon de Switch niet verstuurd worden en dat zou dan ergens volgende week worden. Waarom vandaag bestelde Switchen morgen wel geleverd konden worden kon ze mij niet vertellen. Dus ik naar de Mediamarkt in Cruquius om er 1 op te halen. Ze hebben er nog ruim voldoende overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• htf99
Kaasje123 schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 18:52:
[...]

Waar is het pakket dan afgeleverd volgens postnl? Op jouw adres? Want volgens mij moet je een handtekening zetten toch?
Er staat enkel bezorgd, niet waar. Op de site van bol.com staat dat het op mijn adres is bezorgd, maar dat zal wel een standaard tekst zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexio84
  • Registratie: Juni 2025
  • Laatst online: 06-06 13:43
Hier ook de seal open maar dan de onderste seal.

Maar alles werkt naar behoren vanmiddag Mario kart gespeeld echt een mooie game geworden.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Di0y9LpeShCpnH9onoSJ2rbqeK4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3ClkTUBCdUfBQZg7M3T4tKbI.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:11

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
KRAI.7 schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 12:29:
Nou leuk, net de Switch 2 ontvangen met een al geopende seal. Verpakkingsdoos eromheen was ook al enigszins gehavend maar gaf het het voordeel van de twijfel. Nu dus retour aanmelden via Bol en zit ik zonder Switch 2. :(

[Afbeelding]
Wat zei Bol.com, krijg jij je geld terug? Want hoop toch echt dat ze niet moeilijk doen...

[ Voor 3% gewijzigd door G_Dragon op 05-06-2025 19:18 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Falco
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 22:05
Zojuist kunnen bestellen bij bol.com, zowaar weer voorraad want vanmiddag nog niet beschikbaar bij Bol....

Komt morgen in de pakketkluis, ben benieuwd!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nils7
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-06 11:09
4acesNL schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 18:03:
Mijn lief heeft de Mario kart bundel bij de MM voor me gehaald. En zo dus versneld (voor haar) een 2e Switch 2 in huis gehaald. De dubbele Mario kart zal ik dan wel te koop aanbieden.

Wat een dag. Haha. Veel plezier iedereen.
M’n vrouw heeft er ook 1 gekocht bij de MM nadat die van mij al binnen was gekomen van de Nintendo shop.

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick1981nick
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 19:05
Ace schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 12:20:
[...]

Werkt de Eshop code bij jou? Hier niet dus ik vrees dat ze vergeten zijn hem te scannen voor activatie.
Normaal staat op je bon of de kaart geactiveerd is. Indien niet best teruggaan en tonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

runob schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 18:44:
Seal hier ook stuk van bol.com. Lichte paniek dat ik doos open doen niet gefilmd had. Eens ik gebroken seal zag, alsnog snel gefilmd en sjans de code zat er nog in. Snel code geactiveerd en was ok.

Wel bizar dat ze dat niet met een krab laag gedaan hebben. Bij retour (en seals die zo makkelijk breken) kans groot dat iemand code steelt en zo gratis game heeft / verkoopt?
Zelfs bij afhalen zijn meerdere de seal van beschadigd. Zijn erg kwetsbare seals blijkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22:33
"Sorteren duurt wat langer, we nemen je pakket in de volgende bezorgronde mee.Nog geen status bekend. Probeer later opnieuw."

code:
1
2
3
4
5 juni 8:59
Bezorger is onderweg
5 juni 8:30
Zending is gesorteerd

Elke keer een ander smoesje :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hansdegans
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 07-06 01:01
Hotman schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 17:55:
Via de chatbots van zowel DHL NL als DHL DE te horen gekregen dat ik maar contact moest opnemen met de verzender. Dus uiteindelijk toch maar Nintendo een mail gestuurd. Ik weet dat ze er weinig aan kunnen doen, maar DHL DE geeft aan hij is onderweg naar Nederland (al vanaf de 4e om 3 uur in de nacht) en DHL NL geeft aan dat ze nog niets hebben. Nu maar hopen dat hij alsnog morgen komt. Daarna ben ik namelijk (net zoals meerdere hier wat ik heb gelezen) op vakantie voor een week.

Ergens lijkt er een vrachtwagen verdwenen te zijn tussen Duitsland en Nederland met onze Switches 😅
Ja hetzelfde hier. Is gisterenavond vanuit Duitsland vertrokken en nu nog spoorloos...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aurora
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15:59
joey82 schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 17:16:
Voor de mensen die de bundel met mario kart hebben gekocht,

Het downloaden van de game duurt ongeveer 3 uur,

..
Half uurtje hier!

Don't forget the Cloud is just someone else's computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joshoon
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18:47

Joshoon

Hardstyle DJ, ICT'er

HcV83 schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 13:02:
Mijn seal van de omdoos was ook al gebroken en de verpakking van 1 van de joycons zie je duidelijk vuil op zitten….

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Deze doos zat er bij mij niet eens omheen, doos was ook niet sealed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KRAI.7
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:01

KRAI.7

Bwoah...

G_Dragon schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 18:59:
[...]

Wat zei Bol.com, krijg jij je geld terug? Want hoop toch echt dat ze niet moeilijk doen...
Ik had twee keuzes: retourneren (deden ze idd niet moeilijk over) of gewoon proberen of alles werkte. In eerste instantie had ik gekozen retourneren, maar nadat ik posts op Reddit en daarna ook op Tweakers zag dat er ook anderen waren met een seal die al open was heb ik bij Bol gevraagd of ik hem toch eerst uit kan proberen.

Dat was geen probleem. Alles was verder ook compleet, en heb meteen de Mario Kart code ingewisseld na installatie. Werkt allemaal prima dus ik hou hem gewoon :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• destro9704
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22:41
Meneer iCy schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 19:11:
[...]

Zelfs bij afhalen zijn meerdere de seal van beschadigd. Zijn erg kwetsbare seals blijkbaar.
De mijne van bol ook binnen. Zat los in doos zonder verdere opvulling van doos.

Alle seals waren intact. Mooi apparaatje en werkt erg soepel. Ondanks wellicht de drukte op servers heb ik in een paar minuten nu al de helft van mariokart world binnen dus nintendo heeft zijn infrastructuur op orde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
KRAI.7 schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 19:40:
[...]

Ik had twee keuzes: retourneren (deden ze idd niet moeilijk over) of gewoon proberen of alles werkte. In eerste instantie had ik gekozen retourneren, maar nadat ik posts op Reddit en daarna ook op Tweakers zag dat er ook anderen waren met een seal die al open was heb ik bij Bol gevraagd of ik hem toch eerst uit kan proberen.

Dat was geen probleem. Alles was verder ook compleet, en heb meteen de Mario Kart code ingewisseld na installatie. Werkt allemaal prima dus ik hou hem gewoon :)
Gelukkig deden ze er niet moeilijk over, zou helemaal wat zijn als je een lege doos binnen had gekregen en je hem retour zou aanmelden en hun moeilijk zouden doen. Dacht in eerste instantie namelijk ook dat de console zelf er niet meer in zat maar gelukkig is dat niet het geval :)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06:37
htf99 schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 18:57:
[...]

Er staat enkel bezorgd, niet waar. Op de site van bol.com staat dat het op mijn adres is bezorgd, maar dat zal wel een standaard tekst zijn.
Ik had hier hetzelfde. Bleek uiteindelijk bij de buurman te liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• htf99
Thijs schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 19:42:
[...]

Ik had hier hetzelfde. Bleek uiteindelijk bij de buurman te liggen.
Bij mij helaas niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KBE91
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20:10
2 stuks binnen gehad, na 10 min waren die uiteraad al weg.
Waarom er zo weinig units binnen zijn gekomen weet ik niet.

Ook maar 2 pre orders geweest, goed ja mijn zorg niet.
De stuurtjes maar mee genomen van het werk, morgen met het zoontje eens spelen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Hopelijk krijg je netjes je geld terug van Bol.com?
Of een vervangend product.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HeerKaas
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 06-06 13:19
Groot nieuws, na heel de dag geen bericht van DHL Duitsland. Is het pakketje eindelijk in Nederland en mag hem morgen verwachten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• htf99
G_Dragon schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 19:49:
[...]

Hopelijk krijg je netjes je geld terug van Bol.com?
Of een vervangend product.
Dat komt wel goed, maar kost tijd helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HcV83
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-06 22:26
Uurtje geleden lag er nog een enorme bult aan NS2’s en pro controllers bij Mediamarkt Leeuwarden. Verder niet naar gekeken of het Mario kart of qware bundels waren. Kwantiteit van losse games was wel betreurenswaardig maar er lag nog wel wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
Mijn Mediamarkt Mario Kart pack is een uurtje geleden binnengekomen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shoarmapapa
  • Registratie: Februari 2025
  • Laatst online: 06-06 10:00
Hansdegans schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 19:18:
[...]

Ja hetzelfde hier. Is gisterenavond vanuit Duitsland vertrokken en nu nog spoorloos...
Same here. Als vanaf woensdagochtend 02:52 onderweg vanuit Duitsland (net over de grens) naar NL. Hoop hem morgen toch wel te ontvangen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:23

TheVMaster

Moderator WOS
Zojuist in een soort van opwelling besloten dat we ook een Switch 2 wilden hebben. In Zwolle liggen er bij de ToyChamp nog zeker 10-20, maar de Mediamarkt in Zwolle zou geen voorraad meer hebben.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jX8XqJPtZmPrFS0KuO7xcACOoLo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/58ZMYRVhXltGzyr23u0l8DAI.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meister Sachs
  • Laatst online: 13:40
Joshoon schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 19:36:
[...]

Deze doos zat er bij mij niet eens omheen, doos was ook niet sealed.
Bij mij is de doos helemaal gaaf, geen vuiltje te zien. Maar geen seal te bekennen. Inhoud ook helemaal gaaf, inclusief zakjes en dergelijke. Vreemd. Heb de doos nog eens bekeken, maar ik kan geen sporen vinden en zo waar eventueel een seal had moeten zitten.

Edit: console trouwens gekocht bij Nedgame.

[ Voor 4% gewijzigd door Meister Sachs op 05-06-2025 20:28 ]

"Es hört doch jeder nur, was er versteht."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renoo
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 22:53
Hier iemand anders met een Amazon.fr order? De mijne is nog niet verzonden maar staat wel op arriving Saturday. Even benieuwd of dat normaal is. (Datum verder prima, eerst stond hij op levering op 10 juni dus dit weekend zou al bonus zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aurora
Meister Sachs schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 20:23:
[...]

Bij mij is de doos helemaal gaaf, geen vuiltje te zien. Maar geen seal te bekennen. Inhoud ook helemaal gaaf, inclusief zakjes en dergelijke. Vreemd. Heb de doos nog eens bekeken, maar ik kan geen sporen vinden en zo waar eventueel een seal had moeten zitten.

Edit: console trouwens gekocht bij Nedgame.
Had jij wel een omdoos? Hier is die van mij, waar een fabrieksseal en nog een seal van ToyChamp op zat..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0tl0f0cZsTMc9-YGukRda_Lemn4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QloZJLLGau5yUiD05c78iVGh.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• n.adema
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 11:18
Mijn PostNL-avontuur is goed afgelopen. Het zou niet geleverd zijn. Maar een ander pakket van een andere winkel, ook via PostNL, was naar een ander PostNL-punt gestuurd; dat PostNL-punt was vol. Blijkt niet waar te zijn. Mijn Switch 2 was daar wel, maar niet gescand, waardoor hij op 'niet geleverd' bleef. Dus nu heb ik hem binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• runob
Nintendo Switch 2 Pro Controller
https://amzn.eu/d/5BisNTz
€66.28

Wel verwarrend dat de titel maar de camera verwijst 🙈 De product codes / fotos kloppen wel (toevallig via Google er op gekomen en had eerst de titel zelfs niet door). Heb het besteld op hoop van zegen 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peleus2K
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:24
Mijn Amazon france order staat nog steeds op dinsdag.
Renoo schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 20:27:
Hier iemand anders met een Amazon.fr order? De mijne is nog niet verzonden maar staat wel op arriving Saturday. Even benieuwd of dat normaal is. (Datum verder prima, eerst stond hij op levering op 10 juni dus dit weekend zou al bonus zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17:30

Ryan1981

Je ne sais pas

Kom net bij de mediamarkt Ekkersrijt vandaan (bij Eindhoven) Daar stonden er nog een stuk of 20 in de winkel. Maar nu komt het!

Het waren allemaal bundels.
Nu was ik op zoek naar de console met mario + pro controller, wat via nintendo 509,99 + 89,99 = 599.98 zou moeten kosten.

Dus ik door alle variaties heen spitten en zag dat ze de console met controller voor 590 euro hadden maar zonder mario cart. Daarnaast hadden ze hetzelfde met mario en een of andere screen protector (die er al opgezet was door MM!) voor 620 euro!

Dus ik dacht nouja dan betaal ik 20 euro meer en dan heb ik hem vandaag. . .

Zeg die verkoper die de bon opstelt: Deze bundel komt met squaretrade!

Ik zeg ik wil geen verzekering, hij zegt dat kan niet. Dus ik bedank vriendelijk en loop de winkel uit ;w

Zijn deze koppelverkoop praktijken legaal?

Ik koop graag bij mediamarkt omdat ik goede ervaringen met hun heb als iets kapot is of niet voldoet maar dit vind ik toch echt wel een negatieve ervaring.

Ben beniewd of ik de mario cart bundel nog kan bemachtigen nu of dat ik die boot ga missen. Op zich geen ramp, ik speel dat spel zelden, wil de switch graag voor zelda. Eigenlijk wil ik graag een witte en een oled dus misschien was dit voorbestemd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19:17

RawChild

PSN: Rawchild

FrankB2k schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 16:09:
[...]

Ik zit er ook over na te denken er een bij de MM op te halen. Ik lees op de site van Smyths dat je een retour label kunt aanvragen en terug kunt sturen.
https://www.smythstoys.com/nl/nl-nl/retourneren
Dat ga ik inderdaad doen (retour sturen), had bij hun besteld maar later ook bij Nintendo zelf.
En gelukkig maar want die van Nintendo is er.
DPD is echt verschrikkelijk.

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:14
Mijn seal was nog dicht, maar merkte met het open maken/verbreken van de seal dat het geen sterke seal is. Kan mij voorstellen dat deze tijdens transport al breekt/scheurt.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dreflar
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06-06 13:40
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_AmGEqmRlC3ZVU4QMRi4qH1Lc9Y=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EcG76tU8ZR0eDqnZLOWyiN0b.jpg?f=fotoalbum_large

Ook hier besteld via Nintendo website. Maandag en Dinsdag leuke mailtjes gehad met 'goed nieuws, je bestelling komt eraan etc' binnen op launch day.
Gister en vandaag blijft het akelig stil.
Ik weet dat ik gewoon geduld moet hebben, maar daar ben ik niet altijd even goed in 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meister Sachs
  • Laatst online: 13:40
Aurora schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 20:31:
[...]

Had jij wel een omdoos? Hier is die van mij, waar een fabrieksseal en nog een seal van ToyChamp op zat..

[Afbeelding]
Ah, dat verklaart de boel. Ik heb inderdaad niet zo'n omdoos.

"Es hört doch jeder nur, was er versteht."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Renoo schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 20:27:
Ja, dat kan met Amazon. Kan zijn dat die uit een ander land dan Frankrijk wordt verzonden.

Mijn Amazon de bestelling komt uit Polen. Gaat wel retour overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:49
Dreflar schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 21:03:
[Afbeelding]

Ook hier besteld via Nintendo website. Maandag en Dinsdag leuke mailtjes gehad met 'goed nieuws, je bestelling komt eraan etc' binnen op launch day.
Ik weet dat ik gewoon geduld moet hebben, maar daar ben ik niet altijd even goed in 😅
Hier ook een Switch die nog in transit is. Rond 19u kwam er pas een update van DHL dat de console rond 15u aan Bpost overhandigd werd, die gaan m morgen leveren. DHL heeft (zoals wel vaker) hun zaken gewoon niet op orde. Ik vermoed/hoop dat velen hier met hetzelfde probleem in de loop van de nacht nog wel een update krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 15:39
TimoSlijkerman schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 17:25:
[...]

Hangt af van hoe snel je internet is, bij mij was het een kwartiertje.
We hebben 2gbit,

Andere spellen gingen wel razend snel,

Zelf heb ik mk world los gekocht, geen download nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rbfotoeu
  • Registratie: Februari 2016
  • Nu online
runob schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 20:37:
Nintendo Switch 2 Pro Controller
https://amzn.eu/d/5BisNTz
€66.28

Wel verwarrend dat de titel maar de camera verwijst 🙈 De product codes / fotos kloppen wel (toevallig via Google er op gekomen en had eerst de titel zelfs niet door). Heb het besteld op hoop van zegen 😅
Helaas verzenden ze niet naar NL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aurora
Ryan1981 schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 20:45:
Kom net bij de mediamarkt Ekkersrijt vandaan (bij Eindhoven) Daar stonden er nog een stuk of 20 in de winkel. Maar nu komt het!

Nu was ik op zoek naar de console met mario + pro controller, wat via nintendo 509,99 + 89,99 = 599.98 zou moeten kosten.

Dus ik door alle variaties heen spitten en zag dat ze de console met controller voor 590 euro hadden maar zonder mario cart. Daarnaast hadden ze hetzelfde met mario en een of andere screen protector (die er al opgezet was door MM!) voor 620 euro!

Ik zeg ik wil geen verzekering, hij zegt dat kan niet. Dus ik bedank vriendelijk en loop de winkel uit ;w

Ik koop graag bij mediamarkt omdat ik goede ervaringen met hun heb als iets kapot is of niet voldoet maar dit vind ik toch echt wel een negatieve ervaring.
Soortgelijke ervaring. Negeren die handel :) En Nintendo levert al een screenprotector fabriek af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanJeen
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13:22

JanJeen

3315Wp

Vanavond om 19:30uur in de Mediamarkt in Eindhoven centrum waren de schappen leeg. Gelukkig lagen er in het magazijn nog een boel, kwam ik achter toen ik een verkoper aansprak. Vreemd dat ze niet in de winkel lagen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mariekeb
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 22:35
[Afbeelding]

Gedeelde smart is halve smart. ik kwam hier even kijken of ik de enige was waar de trakc en trace er zo uit ziet.
Afwachten maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MVA.
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 10:56
Eerst kwam zaterdag erop voor de levering maar alles is gesorteerd en het komt er al morgen aan :D woohoo

Toch speciaal die hele verzending met DHL van nintendo!

[ Voor 21% gewijzigd door MVA. op 05-06-2025 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MVA.
  • Laatst online: 10:56
[Afbeelding]

Zag er bij mij ook zo uit, maar als ik op de DHL track en trace kijk, zie ik wel dat ie gesorteerd is! En uurtje geleden ook via bpost een mail gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• runob
rbfotoeu schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 21:29:
[...]

Helaas verzenden ze niet naar NL
Ah wist ik niet.
"Amazon.com.be verzendt momenteel niet buiten België. Ga naar een Amazon website die internationale verzending ondersteunt om een internationale bestelling te plaatsten."

Vanuit België kunnen we.com.be, .nl, .de, .fr allemaal gratis verzending vanaf bedrag x

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JM83
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:00

......

Ben beniewd of ik de mario cart bundel nog kan bemachtigen nu of dat ik die boot ga missen. Op zich geen ramp, ik speel dat spel zelden, wil de switch graag voor zelda. Eigenlijk wil ik graag een witte en een oled dus misschien was dit voorbestemd :P
Dezelfde ervaring hier, maar in de winkel gaven ze al aan: even bellen en opzeggen kan per direct.
Eerder vanavond gedaan, krijg nog € 9 terug, dus uiteindelijk de Switch 2 + MKW + Nintendo case voor € 521.

Lees trouwens dat Nintendo er al een screenprotector op heeft gedaan, maar dan vraag ik me af waarom er bij de Nintendo case nog een screenprotector zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heintje
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19:01
Bij MediaMarkt Breda lagen kort voor 21:00 nog div. versies/bundels. Geen grote stapels, maar toch nog aardig wat.

ECOTEC plus VHR25/32cs, Arotherm VWL 55/5 AS, Arotherm VWL 57/5 IS, Buffervat 45 ltr., VR70, Sensocomfort VRC720, Vloerverwarming 11 groepen 100m2, vrijstaand, houtskelet, hr++

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geraedus
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 12:45
Helaas de boot bij bol en coolblue gemist na te lang twijfelen, morgen maar eens kijken wat MM te beiden heeft, hopelijk dwingen ze me niet om een gedwongen installatie service erbij te nemen.

PSN : Geraedus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mania-92
  • Registratie: Maart 2006
  • Nu online
Geraedus schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 21:57:
Helaas de boot bij bol en coolblue gemist na te lang twijfelen, morgen maar eens kijken wat MM te beiden heeft, hopelijk dwingen ze me niet om een gedwongen installatie service erbij te nemen.
Bestaat dat? Wat installeren ze dan? Ze doorlopen het setup menu dan met je ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sikatsuu
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 06-06 12:14
Tot hoelaat leveren ze?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Yb686VeY2eyIE-UVfbR51GinMv8=/x800/filters:strip_exif()/f/image/Rs5ayaZlToasqvAGp2lGw4aS.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 20:10
Ik heb nog een afhaalbestelling van Coolblue Den Bosch over mocht iemand interesse hebben.

Betreft de Mario Kart bundel van 509,-

[ Voor 18% gewijzigd door schumi1986 op 05-06-2025 22:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jurjen-89
  • Laatst online: 06-06 21:25
JM83 schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 21:50:
[...]

Dezelfde ervaring hier, maar in de winkel gaven ze al aan: even bellen en opzeggen kan per direct.
Eerder vanavond gedaan, krijg nog € 9 terug, dus uiteindelijk de Switch 2 + MKW + Nintendo case voor € 521.

Lees trouwens dat Nintendo er al een screenprotector op heeft gedaan, maar dan vraag ik me af waarom er bij de Nintendo case nog een screenprotector zit?
Ja en nee. De Switch 2 wordt geleverd met een vooraf aangebrachte beschermlaag op het scherm. Deze laag is alleen geen traditionele screenprotector, maar een speciale veiligheidsfilm die bedoeld is om glassplinters tegen te houden mocht het scherm breken. Nintendo benadrukt dat deze laag niet verwijderd mag worden, aangezien dit de veiligheid en integriteit van het scherm kan aantasten.

Zo’n losse screenprotector kan dus zeker geen kwaad als je bang bent voor valschade of krasjes op je scherm.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:20

Toychamp op De Hurk.

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• woekele
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online

woekele

woekele

Toy Champ Deventer had ook nog redelijk wat, achter de kassa. Ze gaan als je hem koopt echter wel verplicht de seal verbreken, de doos openen en je live laten zien dat alles erin zit. Dus als je helemaal 'mint in box' wil, heb je daar wel een probleem :) Ik slaakte werkelijk een hoog gilletje toen ze onverwacht al het mes erin zette :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spetzje
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14:59
Ik had paar uur geleden de MK bundel + pro controller besteld via bol.com maar ik krijg nu net een email dat de creditcard betaling niet is gelukt.. eerste keer dat ik zoiets zie gebeuren. Het bedrag is nog wel gereserveerd op mijn CC. Iemand eerder ervaring met dit?

En natuurlijk is de switch 2 weer niet op voorraad..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
spetzje schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 22:33:
Ik had paar uur geleden de MK bundel + pro controller besteld via bol.com maar ik krijg nu net een email dat de creditcard betaling niet is gelukt.. eerste keer dat ik zoiets zie gebeuren. Het bedrag is nog wel gereserveerd op mijn CC. Iemand eerder ervaring met dit?

En natuurlijk is de switch 2 weer niet op voorraad..
Morgenvroeg zsm naar een MM in de buurt en deze laten voor wat het is lijkt mij het beste eigenlijk..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:03
woekele schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 22:29:
Toy Champ Deventer had ook nog redelijk wat, achter de kassa. Ze gaan als je hem koopt echter wel verplicht de seal verbreken, de doos openen en je live laten zien dat alles erin zit. Dus als je helemaal 'mint in box' wil, heb je daar wel een probleem :) Ik slaakte werkelijk een hoog gilletje toen ze onverwacht al het mes erin zette :')
Dit is echt irritant. Ook ooit eens gehad bij een Intertoys waar ik een Nintendo 2DS die warempel ongeopend in mint staat uit het magazijn kwam en die ik in mijn verzameling wilde opnemen, maar ze moest per se eigenhandig de inhoud checken.

Hetzelfde als die spinnen om console dozen bij de MediaMarkt: Nee!

Of Bart Smit en Game Plaza vroeger die voor het verzenden er nog even extra onmogelijk shadevrij verwijderbare seal stickers overheen plakte: Nee!

Of ook leuk, dat ze verpakking in de winkel zetten en binnendoos met zwarte permanent marker vol kalken met wat er in hoort inclusief spelfouten: Nee!

Verzamellaarsnachtmerries zeg maar... :)

[ Voor 11% gewijzigd door Jumpman op 05-06-2025 22:47 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hotman
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20:41
23.05 Eindelijk gesorteerd in het sorteercentrum. Verwachte bezorgtijd tussen 10.00 en 18.00. Aan de overige die nog wachten: er is nog hoop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LNBL
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 06-06 12:28
Hoop dat ze morgen bij MM Zoetermeer er nog een paar hebben liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimmy87
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20:15
Hier sprong die dus vanmiddag ineens op bezorger onderweg, tussen 18 - 20, dat werd uiteindelijk half 9, maar hij is binnen :)

Zat in een grote "omdoos", flink stevig, moest echt wel moeite doen om hem open te krijgen.
Het seal op de doos van de Switch 2 kan echt niks hebben, ging al open met mijn pink.. (hij was wel gesealed nog).

Dus dat seal verbroken is lijkt mij niet heel veel te zeggen.

Morgen instellen en spelen. (ben net thuis) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Laatst online: 23:00

NoTimeRemains

I know

Jumpman schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 22:44:
[...]

Dit is echt irritant. Ook ooit eens gehad bij een Intertoys waar ik een Nintendo 2DS die warempel ongeopend in mint staat uit het magazijn kwam en die ik in mijn verzameling wilde opnemen, maar ze moest per se eigenhandig de inhoud checken.

Hetzelfde als die spinnen om console dozen bij de MediaMarkt: Nee!

Of Bart Smit en Game Plaza vroeger die voor het verzenden er nog even extra onmogelijk shadevrij verwijderbare seal stickers overheen plakte: Nee!

Of ook leuk, dat ze verpakking in de winkel zetten en binnendoos met zwarte permanent marker vol kalken met wat er in hoort inclusief spelfouten: Nee!

Verzamellaarsnachtmerries zeg maar... :)
Ben blij dat je niet in Amerika woont. In bepaalde winkels nieten ze de bon aan de doos, heeft al geleidt tot geperforeerde schermen… (bron: reddit)

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky_Luuk
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 07-06 22:35
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_-g5EdTiK8hOvNgbDl2KhWNv-4o=/x800/filters:strip_exif()/f/image/hQ1XaFVjqCgajInq9QY1BaZY.png?f=fotoalbum_large

Bol gaat gewoon vandaag weer niet leveren. Denk dat het pakketje ergens zoekgeraakt is in hun magazijn o.i.d. Erg leuk zo'n pre-order...

Steam: Lucky Luuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geraedus
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 12:45
Lucky_Luuk schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 03:59:
[Afbeelding]

Bol gaat gewoon vandaag weer niet leveren. Denk dat het pakketje ergens zoekgeraakt is in hun magazijn o.i.d. Erg leuk zo'n pre-order...
Misschien is het pakketje wel al in ontvangst genomen door PostNL maar door de drukte gewoon daar blijven liggen. Het is ook vakantie geld seizoen.

PSN : Geraedus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17:30

Ryan1981

Je ne sais pas

Ga vandaag proberen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MallePietje
  • Registratie: Mei 2022
  • Laatst online: 20:25
Dit is ook wel eens leuk: Een launch zonder noemenswaardige tekorten.
Heb hem sinds gisteren binnen. Vooral mkw gespeeld: heerlijke online chaos met 24 spelers. Was na ruim 10 jaar wel toe aan een nieuwe mk. Valt me niet tegen: veel goede oude dingen behouden en veel leuke nieuwe dingen toegevoegd. Mis alleen wel een paar battle soorten.
Vandaag ook eens kijken naar de botw en totk updates.
Kan niet wachten op meer first party games. Hopelijk is dk goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:20
Lagen gisteren allemaal achter de kassa en niet in het schap. Dus vraag er bij binnenkomst meteen naar.

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyNederland
  • Registratie: December 2024
  • Laatst online: 07-06 21:47
Amazon Nederland is het gister niet gelukt om te bezorgen, was 5 voor 8 zogenaamd niet thuis, kreeg een 5 euro coupon voor het hele dag wachten en vandaag poging 2..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:03
NoTimeRemains schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 00:24:
[...]

Ben blij dat je niet in Amerika woont. In bepaalde winkels nieten ze de bon aan de doos, heeft al geleidt tot geperforeerde schermen… (bron: reddit)
Ik zag het ja, bij GameStop.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Pagina: 1 ... 45 ... 49 Laatste

Let op:
Vragen of iemand weet of er nog een plek is met voorraad is niet de bedoeling. Het topic wordt er niet leesbaarder op met steeds dezelfde vraag.

Heb je iets besteld en wil je het weer kwijt, plaats het in V&A en niet in dit topic. Ook het pluggen van je advertentie is op het forum verboden, reclame hoort hier niet thuis. Het vragen naar codes etc valt hier ook onder.

Ook hier hoeft de discussie en het geklaag over scalpers niet te worden gevoerd, laat dit achterwege.

Ervaringen met de Switch 2 worden besproken in dit topic: Het Nintendo Switch 2 topic