Dat verdedigen van PostNL is wel schattigGeraedus schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 04:41:
[...]
Misschien is het pakketje wel al in ontvangst genomen door PostNL maar door de drukte gewoon daar blijven liggen. Het is ook vakantie geld seizoen.
Extra koelgaten.NoTimeRemains schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 00:24:
[...]
Ben blij dat je niet in Amerika woont. In bepaalde winkels nieten ze de bon aan de doos, heeft al geleidt tot geperforeerde schermen… (bron: reddit)
Zowel de track en trace van Nintendo als DHL zeggen dat hij nog niet gesorteerd is. Beetje hopeloos word ik ervan ( ja een third world problem, maar zowel ik als zoon hadden ons verheugd op samen gamen vanavond)
Je kan de console bij Media Markt kopen (zonder de koppelverkoop bundel) en de zending van Nintendo terugsturen.Mariekeb schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 08:19:
Zowel de track en trace van Nintendo als DHL zeggen dat hij nog niet gesorteerd is. Beetje hopeloos word ik ervan ( ja een third world problem, maar zowel ik als zoon hadden ons verheugd op samen gamen vanavond)
Ik heb wel diep respect voor iedereen die dubbel heeft besteld maar wel gewoon de reguliere prijs vraagt op V&A!
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Hoezo diep respect? Dat is toch gewoon fatsoen...G_Dragon schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 08:52:
Ik heb wel diep respect voor iedereen die dubbel heeft besteld maar wel gewoon de reguliere prijs vraagt op V&A!

Ja vind ik ook, maar je ziet zoveel andere prijzen door die scalpers.. Heb er ook al een paar op V&A gezien, daarom dat ik het belangrijk vind om even een compliment te geven aan iedereen die dit niet doet!Esumontere schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 08:54:
[...]
Hoezo diep respect? Dat is toch gewoon fatsoen...
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Bij mij is hij vannacht eindelijk aangekomen in Nederland 🎉, na een hele dag in Dorsten te hebben gelegen. Hij wordt nu tussen 10:00 en 18:00 bezorgd.Mariekeb schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 08:19:
/f/image/03JF3ZilClrl1O0KPPej0Yik.png?f=fotoalbum_large)
Ik had die van mij 17 mei besteld. Dus het is niet hoe eerder je hebt besteld, hoer meer prio je kreeg van Nintendo.
Hopelijk verspringt hij nog voor je, zodat hij nog met de middag/avondronde mee kan.
[ Voor 20% gewijzigd door Bliksem B op 06-06-2025 09:03 ]
Anders raak je het aan de straatstenen niet kwijt gezien ze nog in elke winkel te verkrijgen zijn...G_Dragon schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 08:52:
Ik had geen pre-order geplaatst en eigenlijk niet echt in de planning om een Switch 2 te kopen, vaak getwijfeld om een Switch te kopen in het verleden al was het alleen al voor de Nintendo games (heb ook een PS5 pro staan)
gisteren kreeg ik toch last van fomo en heb bij Coolblue 100.000 klikken uitgevoerd om er 2 te kunnen bestellen en af te rekenen, 1 verzenden en 1 voor ophalen in de winkel. Beide lijken gelukt te zijn en PostNL schijnt onderweg te zijn, ook ligt er 1 klaar in Arnhem bij Coolblue.
gisteren kreeg ik toch last van fomo en heb bij Coolblue 100.000 klikken uitgevoerd om er 2 te kunnen bestellen en af te rekenen, 1 verzenden en 1 voor ophalen in de winkel. Beide lijken gelukt te zijn en PostNL schijnt onderweg te zijn, ook ligt er 1 klaar in Arnhem bij Coolblue.
[ Voor 26% gewijzigd door Cardwizard op 06-06-2025 09:52 ]
Heeft weinig met respect te maken. Het is vooral pech voor eventuele scalpers: De switch 2 is overal te koop.G_Dragon schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 08:52:
Er is niemand te vinden die meer wil betalen.
Er zullen vast ook fatsoenlijke verkopers zijn, maar als koper heb je daar niks aan in een markt met grote tekorten. Als er grote tekorten zijn dan is zo'n switch2 voor normale prijs al direct verkocht. Voor een gemiddelde koper blijven dan de aanbiedingen van de scapers over. Je ziet dus per definitie de prijs van de meeste asociale aanbieder. Want de fatsoenlijke aanbiedingen zijn al verkocht.
Scalpen werkt alleen als er tekorten zijn of gemaakt kunnen worden door scalpers.
[ Voor 7% gewijzigd door vliegnerd op 06-06-2025 09:08 ]
4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.
Ah, was jij het bij Coolblue Arnhem, ik kwam er al niet door....Cardwizard schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 09:05:
Ik had geen pre-order geplaatst en eigenlijk niet echt in de planning om een Switch 2 te kopen, vaak getwijfeld om een Switch te kopen in het verleden al was het alleen al voor de Nintendo games (heb ook een PS5 pro staan)
Dus: Als mijn bestelling straks geleverd wordt door PostNL dan haal ik de bestelling in Arnhem niet op. Mocht hier iemand daar wel interesse in hebben en deze voor eigen gebruik willen kopen (betalen in de winkel is nog wel nodig helaas) dan kun je mijn QR code krijgen de Switch in Arnhem ophalen en betalen![]()
Stuur maar een PM
Maar het is mij inmiddels gelukt via Bol gisteravond, vandaag wordt het als het goed is bezorgd in de pakketkluis.
Heb je gelezen van die 100.000 klikken? ik kwam er ook niet door, ik zit hier nu met een gekneusde pinkFalco schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 09:08:
[...]
Ah, was jij het bij Coolblue Arnhem, ik kwam er al niet door....![]()
Maar het is mij inmiddels gelukt via Bol gisteravond, vandaag wordt het als het goed is bezorgd in de pakketkluis.

[ Voor 13% gewijzigd door Cardwizard op 06-06-2025 09:10 ]
Het is gewoon een goed bedoeld compliment hèvliegnerd schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 09:07:
[...]
Heeft weinig met respect te maken. Het is vooral pech voor eventuele scalpers: De switch 2 is overal te koop.
Er is niemand te vinden die meer wil betalen.
Er zullen vast ook fatsoenlijke verkopers zijn, maar als koper heb je daar niks aan in een markt met grote tekorten. Als er grote tekorten zijn dan is zo'n switch2 voor normale prijs al direct verkocht. Voor een gemiddelde koper blijven dan de aanbiedingen van de scapers over. Je ziet dus per definitie de prijs van de meeste asociale aanbieder. Want de fatsoenlijke aanbiedingen zijn al verkocht.
Scalpen werkt alleen als er tekorten zijn of gemaakt kunnen worden door scalpers.
Ben inderdaad wel heel blij dat het aanbod groot is waardoor de scalpers niet hun kans krijgen!
MIjne is niet verzonden. Staat nog op "Je bestelling ligt klaar om ingepakt te worden." Dus denk dat ik op nieuwe voorraad moet wachten.Cardwizard schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 09:05:
Ik zie dat hij nog beschikbaar is bij Fnac & ook nog de Nintendo Switch 2 + Mario Kart World maar dan voor een hoge prijs van €737,50..SKB schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 09:18:
Weet iemand of hij ergens in Belgie nog te krijgen is?
Hopelijk heb je er iets aan?
Zelfde probleem. Klantenservice zegt nu dat ik moet wachten tot volgende week woensdag of hij dan wel komt. Terwijl ik op de eerste dag in de eerste paar uur mijn preorder bij bol had geplaatst. Blijkbaar teveel bestelling aangenomen en niet op volgorde uitgeleverd. Nooit meer een preorder bij Bol.com.Lucky_Luuk schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 03:59:
[Afbeelding]
Bol gaat gewoon vandaag weer niet leveren. Denk dat het pakketje ergens zoekgeraakt is in hun magazijn o.i.d. Erg leuk zo'n pre-order...
Zo'n scalp reseller die via fnac het aanbied. Amazon heeft er ook al meerdere.G_Dragon schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 09:22:
[...]
Ik zie dat hij nog beschikbaar is bij Fnac & ook nog de Nintendo Switch 2 + Mario Kart World maar dan voor een hoge prijs van €737,50..
Hopelijk heb je er iets aan?
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Op 9 april preorder geplaatst bij Nintendo, hij ligt nu nog in Greven volgens de Duitse DHL T&T... Echt heel frustrerend.Bliksem B schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 08:59:
[...]
Bij mij is hij vannacht eindelijk aangekomen in Nederland 🎉, na een hele dag in Dorsten te hebben gelegen. Hij wordt nu tussen 10:00 en 18:00 bezorgd.
[Afbeelding]
Ik had die van mij 17 mei besteld. Dus het is niet hoe eerder je hebt besteld, hoer meer prio je kreeg van Nintendo.
Hopelijk verspringt hij nog voor je, zodat hij nog met de middag/avondronde mee kan.

Bijzonder hoe ik bij nedgame heb besteld en gister netjes binnnen heb gekregen maar mensen die bij Nintendo zelf besteld hebben niet
Nintendo | Valve Steam Deck Oled 1TB | iPad Air | iPhone 15 pro | Allergisch voor Windows
Voor de Belgen: Dreamland heeft er nog voldoende op voorraad in de winkels (niet online). Gisteravond in Mechelen een niet-gepreorderd exemplaar gaan halen en er lagen er nog meer dan genoeg.
Het zal aan mijn leeftijd liggen (40), maar aan die zeikerij met preorders doe ik niet meer mee. Als ik zie wat voor stresskipjes hier nu rondlopen...
Het zal aan mijn leeftijd liggen (40), maar aan die zeikerij met preorders doe ik niet meer mee. Als ik zie wat voor stresskipjes hier nu rondlopen...
Lijkt er op dat er eindelijk beweging zit in mijn bestelling van Smyths en zou sinds 1 uur 's nachts in Hamm duitsland liggen. Maar ja wanneer hij hier is is nog maar afwachten. Volgens mij bezorgd dpd niet in het weekend en vervolgs in het pinkster maandag en zit ik zelf dinsdag in de efteling. Wordt ben ik bang nog lang wachten tot ik mijn pre-order eindelijk krijg.
Ik heb bij Nintendo zelf besteld en keurig gisteren mijn Switch 2 ontvangen.Cyberw00d schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 09:54:
Bijzonder hoe ik bij nedgame heb besteld en gister netjes binnnen heb gekregen maar mensen die bij Nintendo zelf besteld hebben niet
Bijzonder hoe mensen op basis van 1 of 2 meldingen op een forum generaliseren.
There's no such thing as a mistake, just happy accidents - Bob Ross
Relaxte muziek: altijd okee!
- Soulseek rulez -
5min geleden een gekocht bij mm eindhoven centrum voor 509. Inc mario kart waren er nog 40+ beschikbaar als je t ff vraagt
Ik heb zojuist zonder reservering een Switch 2 met Mario Kart World gekocht bij de Toychamp in Gronsveld (onder Maastricht). Het klonk alsof ze nog meerdere exemplaren hadden liggen! 
EDIT: Ik was nog even vergeten te melden dat ik hem voor de normale verkoopprijs heb gekocht natuurlijk.
EDIT: Ik was nog even vergeten te melden dat ik hem voor de normale verkoopprijs heb gekocht natuurlijk.
[ Voor 22% gewijzigd door Fastmitch op 06-06-2025 10:14 ]
Hier ook een keurige pre-order bij Nintendo geplaatst maar grote FAIL voor wat betreft de verzending. Totaal onduidelijk wat de status is. Gisteren zag ik hem nogmaals in transitie gaan om half 8 's-avonds. Uitleverdatum staat nog steeds op donderdag. Beetje jammer...
[update] inmiddels gezien dat hij onderweg is. De link op de nintendo site werkt niet, de DHL code moet je kopieren in je mijnDHL app of invoeren op de site.
/f/image/aSEkhAMkW6mJ8NSlpumlnTXS.png?f=fotoalbum_large)
Het is dus die CF code
[update] inmiddels gezien dat hij onderweg is. De link op de nintendo site werkt niet, de DHL code moet je kopieren in je mijnDHL app of invoeren op de site.
/f/image/aSEkhAMkW6mJ8NSlpumlnTXS.png?f=fotoalbum_large)
Het is dus die CF code
[ Voor 48% gewijzigd door Marcelloz op 06-06-2025 10:19 ]
There are better things in life than alcohol, but alcohol makes up for not having them.
Ik heb die van mij net ontvangen van dpd.Roeland007 schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 10:04:
Lijkt er op dat er eindelijk beweging zit in mijn bestelling van Smyths en zou sinds 1 uur 's nachts in Hamm duitsland liggen. Maar ja wanneer hij hier is is nog maar afwachten. Volgens mij bezorgd dpd niet in het weekend en vervolgs in het pinkster maandag en zit ik zelf dinsdag in de efteling. Wordt ben ik bang nog lang wachten tot ik mijn pre-order eindelijk krijg.
Maar hij gaat retour want had al 1.
Maar goed lijkt erop dat Smyths bestellingen vandaag komen.
PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL
Lijkt erop dat dhl eindelijk langs gaat komen vandaag met de rest van mijn bestelling. 6 pakketjes in totaal.. 2 van bol.com de missende switch 2 pakketjes(game + sd card) en 4 pakketten aan filament en bambulabs onderdelen lol.
Waarom ze dat gisteren niet geleverd hebben, geen idee.
Ik wens iedereen trouwens veel plezier met hun switch 2
Waarom ze dat gisteren niet geleverd hebben, geen idee.
Ik wens iedereen trouwens veel plezier met hun switch 2
Hoe is bij jouw de status verlopen want bij mij is hij nog niet eens aangekomen in het depot en dus ook nog niet onderweg voor uitlevering.RawChild schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 10:11:
[...]
Ik heb die van mij net ontvangen van dpd.
Maar hij gaat retour want had al 1.
Maar goed lijkt erop dat Smyths bestellingen vandaag komen.
:strip_exif()/f/image/WmbbCd9DPLCxgXPwo5PAWPc3.png?f=user_large)
Heeft denk ik weinig zien. Nintendo heeft zich ingedekt Hulp en veelgestelde vragen | My Nintendo StoreJuriaanBakx schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 10:08:
[Afbeelding]
Via Nintendo besteld, maar geen enkele update meer sinds woensdag... Heb een support ticket ingeschoten, maar heb geen hoop meer dat ik dit weekend aan de slag kan met de Switch 2
Als de geschatte leverdatum is verstreken en je je bestelling niet hebt ontvangen, neem dan contact op met een lid van ons klantenserviceteam. Deze zal dit graag voor je onderzoeken. Als je bestelling is verzonden, controleer dan de verstrekte koeriertracking om de laatste status van de levering te zien. Als er gedurende twee of meer dagen geen trackingupdates zijn, neem dan contact op met een lid van ons klantenserviceteam. Deze zal dit graag voor je onderzoeken.
Mediamarkt in Middelburg had nog een mega stapel met Switch 2 consoles staan.
Geen gekke bundels.
Lijkt nog geen echt tekort te zijn.
Geen gekke bundels.
Weet iemand hoe de voorraad in Almere is?Gyrolion schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 10:17:
Geen gekke bundels.
Ook in Zoetermeer nog hele stapels, zowel bundels als los.Gyrolion schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 10:17:
Geen gekke bundels.
Dreamland in Bree heeft er ook nog enkele liggen.
Wat ben ik blij dat ik gisteren naar de MM ben geweest om een switch 2 te halen, bestelling via nintendo nog niet eens in NL...zodra die er is retour sturen en geld terug vragen
Misschien heeft iemand er nog wat aan. Ik ben toevallig een weekje in Frankrijk op vakantie. Op JVTech was een live blog met voorraad en weetjes over de nieuwe console op launchdag. Alle E. LeClercs hadden einde ochtend nog voorraad in de omgeving (Sarlat en Souillac bijvoorbeeld).
Gisteren eentje gekocht in Souillac, voor 439, er stonden er een aantal. Geen drukte. Volgens het blog was het om 14u50 uitverkocht op Amazon en hadden alleen FNAC en Cdiscount nog fysieke voorraad, ondanks dat Frankrijk met 8 miljoen exemplaren 'best bediend' van Europa zijn, aldus de Fransen zelf
Gisteren eentje gekocht in Souillac, voor 439, er stonden er een aantal. Geen drukte. Volgens het blog was het om 14u50 uitverkocht op Amazon en hadden alleen FNAC en Cdiscount nog fysieke voorraad, ondanks dat Frankrijk met 8 miljoen exemplaren 'best bediend' van Europa zijn, aldus de Fransen zelf
Ik heb exact hetzelfdeRoeland007 schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 10:15:
[...]
Hoe is bij jouw de status verlopen want bij mij is hij nog niet eens aangekomen in het depot en dus ook nog niet onderweg voor uitlevering.
[Afbeelding]

Een Nintendo Switch 2 voor €439,00 is echt een goede prijs.Tommiestar schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 10:51:
Misschien heeft iemand er nog wat aan. Ik ben toevallig een weekje in Frankrijk op vakantie. Op JVTech was een live blog met voorraad en weetjes over de nieuwe console op launchdag. Alle E. LeClercs hadden einde ochtend nog voorraad in de omgeving (Sarlat en Souillac bijvoorbeeld).
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Uurtje geleden lagen er nog best veel bij MM Breda
Normale prijs zonder rare bundel.
(ookal roept het bordje erboven wat anders, want die praat over screen protector en extra verzekering, maar die kan je negeren)
Normale prijs zonder rare bundel.
(ookal roept het bordje erboven wat anders, want die praat over screen protector en extra verzekering, maar die kan je negeren)
[ Voor 62% gewijzigd door SunnieNL op 06-06-2025 10:59 ]
Had hem gisteren uiteindelijk bij Amazon besteld na veel twijfelen. Hij zou eigenlijk vandaag geleverd worden, maar net gezien dat de levering nu voor a.s. dinsdag gepland staat... Nog even wachten nog.
Ik begin ook te overwegen om vanmiddag even de Mediamarkt te bezoeken... Sinds vannacht 01:25 ligt ie in Duitsland en heb ik geen updates meer gehad. Wel weer een beetje gedoe met dat ding weer terugsturen, maar dat is dan maar zo.dax.moorman schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 10:51:
Wat ben ik blij dat ik gisteren naar de MM ben geweest om een switch 2 te halen, bestelling via nintendo nog niet eens in NL...zodra die er is retour sturen en geld terug vragen
Heb de mijne in april (!) besteld via Mynintendo. Helemaal niks nog. Bij DHL link staat dat het pakket nog niet eens is ontvangen door hen.
Had gewoon naar de intertoys oid moeten gaan. Gezien het maandag ook nog Pinksteren is zie ik dit niet op korte termijn goedkomen
Had gewoon naar de intertoys oid moeten gaan. Gezien het maandag ook nog Pinksteren is zie ik dit niet op korte termijn goedkomen
Mijn nintendo pre-order heeft een update en is onderweg! Finally!
Vanmiddag tussen 13:15 en 15:15 via DHL bezorgd.
Vanmiddag tussen 13:15 en 15:15 via DHL bezorgd.
There are better things in life than alcohol, but alcohol makes up for not having them.
Je zou kunnen proberen bij een mediamarkt of intertoys langs te gaan. wat ik hier in het forum lees en uit eigen ervaring is er overal nog wel voorraad. je kan de andere switch altijd retour doen of doorverkopen. (dat is igg wat ik ga doen)DannyDamsco schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 11:01:
Heb de mijne in april (!) besteld via Mynintendo. Helemaal niks nog. Bij DHL link staat dat het pakket nog niet eens is ontvangen door hen.
Zo als bij jou zag het er bij mij gisteren uit. Vandaag verder gegaanRoeland007 schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 10:15:
[...]
Hoe is bij jouw de status verlopen want bij mij is hij nog niet eens aangekomen in het depot en dus ook nog niet onderweg voor uitlevering.
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/u4mXiSFaDY4YJIsfApTtgkaj.jpg?f=fotoalbum_large)
Mijn switch 2 in april besteld bij bol, deze is keurig gister door PostNL bezorgd. Ook de later bestelde pro 2 controller gister ontvangen, via dhl dan weer maar toch. Ik ben blij!
Mijn Switch 2 die gisteren door PostNL geleverd zou zijn is nog steeds spoorloos. Buren gecheckt, ben langs geweest bij het afhaalpunt. Niks. PostNL reageert niet vragen/klachten. Ik denk dat ik zo maar een Switch 2 in de winkel haal en als het pakketje van bol.com nog eens te voorschijn komt dan gaat die retour.
Mijn bestelling bij Bol staat bij postnl op onderstaande status.
/f/image/iRKYZgil6BuzP8cqoibdGQUE.png?f=fotoalbum_large)
Dus geen idee wanneer hij geleverd gaat worden.
Ben vandaag daarom bij Mediamarkt op ekkersrijt in Son langs gegaan. Daar lagen er nog genoeg. Je kunt ze bij Mediamarkt wel alleen in bundels kopen met squaretrade erbij. Dit laatste kun je als het goed is na 1 maand opzeggen.
Medewerker zei dat zo nog ruim 100 op voorraad hebben. Dus genoeg :-).
/f/image/iRKYZgil6BuzP8cqoibdGQUE.png?f=fotoalbum_large)
Ben vandaag daarom bij Mediamarkt op ekkersrijt in Son langs gegaan. Daar lagen er nog genoeg. Je kunt ze bij Mediamarkt wel alleen in bundels kopen met squaretrade erbij. Dit laatste kun je als het goed is na 1 maand opzeggen.
Gisteren ook besteld bij de Bol, met afhalen bij een punt voor morgen, mits natuurlijk er niets gebeurd.
We gaan het zien, heeft voor mij nog niet zo'n hele haast, als het maar heel aankomt waar het moet zijn.
We gaan het zien, heeft voor mij nog niet zo'n hele haast, als het maar heel aankomt waar het moet zijn.
Zelfde probleem. Klantenservice bij bol geeft aan dat je tot donderdag moet wachten en dan kijken ze wel verder. Echt slechte service, vooral omdat ik mijn preorder meteen binnen 2 uur had geplaatst toen de preorders live gingen.robienjo88 schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 11:24:
[Afbeelding]
Apart, bij de MM in Breda hoef je de bundel niet perse te nemen. Heb de versie met Mario Kart World voor 509 meegenomenrobienjo88 schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 11:24:
Je kunt ze bij Mediamarkt wel alleen in bundels kopen met squaretrade erbij. Dit laatste kun je als het goed is na 1 maand opzeggen.
Heb Nintendo nu maar gemaild dat ze dit moeten onderzoeken. Pakket is aangemeld bij dhl niet geleverd aan hen zeggen ze. Zowel Nintendo als dhl heeft nu geen idee waar het pakket is of waar de verantwoordelijkheid ligt.
Voor niets thuis gebleven gisteren, en vandaag waarsch weer een hele dag thuis wachten
Bittere nasmaak en zal niet snel weer iets bij Nintendo zelf bestellen
Voor niets thuis gebleven gisteren, en vandaag waarsch weer een hele dag thuis wachten
Helemaal geen slechte service, Bol heeft netjes verstuurd... 5 werkdagen wachten komt van PostNL af daarna kunnen ze een onderzoek starten.martin_v_z schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 11:32:
[...]
Zelfde probleem. Klantenservice bij bol geeft aan dat je tot donderdag moet wachten en dan kijken ze wel verder. Echt slechte service, vooral omdat ik mijn preorder meteen binnen 2 uur had geplaatst toen de preorders live gingen.
Klagen is prima maar doe dat aub niet over de verkopers maar over de belabberde post bezorging vandaag de dag
Ah wat zuur en een smerige streek van de Mediamarkt om mensen zo iets verplicht aan te smeren, vraag me oprecht af of dit wel magrobienjo88 schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 11:24:
[Afbeelding]
Meen je? Lekker dan, ik hoop dat er snel duidelijkheid komt voor je want dit is zeker niet leuk. Het gaat om een duur product dus dan verwacht je ook wel snel actie vanuit Nintendo of DHL.DannyDamsco schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 11:38:
Heb Nintendo nu maar gemaild dat ze dit moeten onderzoeken. Pakket is aangemeld bij dhl niet geleverd aan hen zeggen ze. Zowel Nintendo als dhl heeft nu geen idee waar het pakket is of waar de verantwoordelijkheid ligt.
Hoe weet jij dan dat het probleem bij PostNl ligt? Er staat bij de status dat het pakket nog niet door PostNl is ontvangen.Cardwizard schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 11:41:
[...]
Helemaal geen slechte service, Bol heeft netjes verstuurd... 5 werkdagen wachten komt van PostNL af daarna kunnen ze een onderzoek starten.
Klagen is prima maar doe dat aub niet over de verkopers maar over de belabberde post bezorging vandaag de dag
Bij mij zelfde geval, het lijkt dat je via dhl.com wel de juiste tracking informatie krijgt (volgens de link uit de nintendo verzendbevestiging is het dinsdag aangemeld, de verwijzing naar DHL zegt dat het nog niet ontvangen of verwerkt is, maar dhl.com zegt dan weer dat het vannacht om 0107 naar "mijn regio" is verzonden. Overigens wel weer in het duits.. mijn liefde voor DHL als vervoerder blijft ongewijzigdDannyDamsco schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 11:38:

Die FOMO had ik gisteren ook. Dus bij Toychamp gekocht toen ze daar dus ruim op voorraad waren. Echter, na 5 minuten dacht ik al; doe niet zo impulsief.Cardwizard schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 09:05:
Dus bij thuiskomst kwam iemand 'm alweer van mij overnemen.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Haha, same here, maar ligt me niet in de weg voor die enkele keer dat ik ermee speel en de Switch OLED was al verkocht. Dus prima voor erbij.Rivanov schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 11:51:
[...]
Die FOMO had ik gisteren ook. Dus bij Toychamp gekocht toen ze daar dus ruim op voorraad waren. Echter, na 5 minuten dacht ik al; doe niet zo impulsief.
Kia EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2
Mijn bestelling bij Nintendo gisteravond toch nog binnen gekregen, overigens heeft de mijne(niet bundel console) helemaal geen sticker seal, ook geen lijmresten of zo waaruit zou blijken dat iemand het weggehaald zou hebben dus blijkbaar zijn ze niet allemaal geseald. (denk meld het even omdat gisteren iemand een losse seal had op volgens mij een doos van de Mario kart bundel)
Ik zat het net te googlenG_Dragon schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 11:41:
Ah wat zuur en een smerige streek van de Mediamarkt om mensen zo iets verplicht aan te smeren, vraag me oprecht af of dit wel mag
Als de MM de console niet los aanbiedt maar met bijvoorbeeld alleen maar een accessoireset dan voldoet dit niet aan de regel: "Objectieve rechtvaardiging". Het is niet zo dat je deze accesoireset nodig hebt om te kunnen spelen.
RawChild schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 11:07:
[...]
Zo als bij jou zag het er bij mij gisteren uit. Vandaag verder gegaan
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/9Dh9NAG7kOC2olvf55XstoZR.jpg?f=fotoalbum_large)
Nou ik zie het alweer somber in.

Geen seal inderdaad. Alleen de MKW bundel heeft die extra omdoos met seal.protoss warrior schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 11:53:
Mijn bestelling bij Nintendo gisteravond toch nog binnen gekregen, overigens heeft de mijne(niet bundel console) helemaal geen sticker seal, ook geen lijmresten of zo waaruit zou blijken dat iemand het weggehaald zou hebben dus blijkbaar zijn ze niet allemaal geseald. (denk meld het even omdat gisteren iemand een losse seal had op volgens mij een doos van de Mario kart bundel)
Zie topic warning: Vragen of iemand weet of er nog een plek is met voorraad is niet de bedoeling. Als je dit topic in de gaten houdt zie je dat ze offline nog beschikbaar zijn.
[ Voor 74% gewijzigd door Mog op 06-06-2025 13:32 ]
Nog steeds wachten op mijn Coolblue bestelling. PostNL blijft uur na uur uitstellen.
Als ze naar een afhaalpunt omleiden, annuleer ik mijn bestelling en ga ik er een kopen, want het afhaalpunt dat ze gebruiken is morgen gesloten. We hebben morgen een Mario Kart partij. Gelukkig heeft nog iemand anders de zijne al gekregen uit Amazon.de. 😅
Wat een shitshow van PostNL.
Als ze naar een afhaalpunt omleiden, annuleer ik mijn bestelling en ga ik er een kopen, want het afhaalpunt dat ze gebruiken is morgen gesloten. We hebben morgen een Mario Kart partij. Gelukkig heeft nog iemand anders de zijne al gekregen uit Amazon.de. 😅
Wat een shitshow van PostNL.
Online lijkt het uitverkocht (al is er gisteren hier en daar voorraad voorbij gekomen). Offline lijkt er nog wel exemplaren te vinden bij sommige winkelketens. Dus misschien even offline shoppen?shoombak schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 12:02:
Als ik nu nog ergens wil bestellen/ophalen ben ik te laat? Volgens pricewatch is het nergens te koop op dit moment
Zo zag het bij mij 2 uur geleden ook nog uit. Denk dat onze systemen in dezelfde vrachtwagen in duitsland zaten.NvanDuren schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 11:55:
[...]
[Afbeelding]
Nou ik zie het alweer somber in.
Nu is de regel van Hamm verdwenen en is hij aangekomen in Berkel en Rodenrijs. Hoop dat hij vandaag nog in een busje gaat maar ben bang van niet en ik tot na het pinkster weekend moet gaan wachten.
:strip_exif()/f/image/QWEuh8E8BBuGF1yBw99r2Rup.png?f=user_large)
Vandaag ook nog geen beweging dan? Bleef bij mij de hele tijd bij Dorsten hangen. Kennelijk veel dorst. Sinds vannacht weer in beweging en inmiddels in Nederland met een bezorgtijd tussen 13:00 en 17:00. Wel raar dat het zo lang stil lag.RayNbow schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 14:05:
[...]
Mijn pakket is nog steeds in Ludwigsfelde; zit geen beweging in.
Mocht je in toevallig in de buurt van leeuwarden wonen kan je hier wel een Mario kart bundel over nemen. Heb dubbel.
Zal hem zo op de verkoop pagina van tweakers zetten.
Maar veel grote winkels zoals media Markt hebben nog wel wat liggen begreep ik gisteren uit dit topic
Zal hem zo op de verkoop pagina van tweakers zetten.
Maar veel grote winkels zoals media Markt hebben nog wel wat liggen begreep ik gisteren uit dit topic
Vannacht om 01:13 is het pakket in Greven, Duitsland geweest, maar sindsdien geen verdere updates.L23 schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 12:10:
[...]
Vandaag ook nog geen beweging dan? Bleef bij mij de hele tijd bij Dorsten hangen. Kennelijk veel dorst. Sinds vannacht weer in beweging en inmiddels in Nederland met een bezorgtijd tussen 13:00 en 17:00. Wel raar dat het zo lang stil lag.
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Zo'n moment had ik gister ook. Liep even de intertoys binnen voor de teal chroma ps5 controller. Ik zag de doos van de switch 2 en dacht waarom niet. Ze hadden hem achteraf toch niet op voorraad. Nog 2 andere filialen gebeld en die hadden hem ook niet.Rivanov schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 11:51:
[...]
Die FOMO had ik gisteren ook. Dus bij Toychamp gekocht toen ze daar dus ruim op voorraad waren. Echter, na 5 minuten dacht ik al; doe niet zo impulsief.
Hierna kwam bij mij ook de realisatie dat ik er eigenlijk niks aan zou hebben en hem binnenkort waarschijnlijk toch al links laat liggen.
Na alle meldingen hier over winkelvoorraad had ik eigenlijk het geluk dat hij hier in de buurt was uitverkocht.
7800X3D, RTX 4090, 32GB DDR5
Mijn advies is, ga langs een mediamarkt in de buurt. er zijn in-store nog enorm veel switch 2 bundels beschikbaar!shoombak schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 12:02:
Als ik nu nog ergens wil bestellen/ophalen ben ik te laat? Volgens pricewatch is het nergens te koop op dit moment
Hebben mensen die bij de Mediamarkt geweest zijn ook nog Pro controllers zien liggen? Ik zit te twijfelen of ik toch niet een nieuwe op ga halen ondanks dat ik 2 goede heb van mijn switch 1(de nieuwe zou nog beter in de hand liggen en aanzetten met controller is toch wel erg fijn).
Ik heb vanmorgen om 09.30 uur de Switch 2 opgehaald bij de Toychamp in Zwolle. Daar hadden ze nog aardig wat voorraad liggen zowel met als zonder game.
[ Voor 5% gewijzigd door Ferdivl op 06-06-2025 12:30 ]
Heb je 'm intussen al wel ontvangen? Mijn Toychamp pre-order zit al sinds woensdagavond vast in het GLS sorteercentrum in België.. Ik heb weinig vertrouwen dat ik dit weekend nog m'n switch hebCiyan97 schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 18:44:
Pakketje van toychamp niet geleverd vandaag. Hebben meer mensen hier last van gehad? [Afbeelding]

:strip_exif()/f/image/GCSbmkVQj60g952PHb9RzaJW.jpg?f=fotoalbum_large)
Net geprobeerd een MK-bundeltje te scoren bij MediaMarkt Delft. Willen alleen maar van die te dure bundeltjes verkopen met screen protectors en andere meuk er bij. Ookal hebben ze genoeg vooraad. Leuke praktijken.
Steam: Lucky Luuk
Vanochtend even snel langs the toychamp op de hurksestraat in Eindhoven gereden, stond net iemand een switch 2 af te rekenen, dus ik daarachter gaan staan en zei, doe mij die maar.
Nu de trotse bezitter van een switch 2 met mario kart world.
Snel even getest lijkt allemaal ok, had wel het gevoel dat the linker joycon een heeel klein spleetje overhield links boven, boeit mij niet super veel maar vroeg mij wel af of jullie dat ook hebben. Zal proberen een foto te maken vanavond.
Vanavond komt de pro controller via bol binnen.
Nu de trotse bezitter van een switch 2 met mario kart world.
Snel even getest lijkt allemaal ok, had wel het gevoel dat the linker joycon een heeel klein spleetje overhield links boven, boeit mij niet super veel maar vroeg mij wel af of jullie dat ook hebben. Zal proberen een foto te maken vanavond.
Vanavond komt de pro controller via bol binnen.
[ Voor 4% gewijzigd door Ryan1981 op 06-06-2025 12:43 ]
Hier hetzelfde in Arnhem. Ik wacht nog op mijn pre order van Smyths, maar dat zal nog wel even duren. Balen ditLucky_Luuk schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 12:35:
Net geprobeerd een mk bundeltje te scoren bij MediaMarkt Deflt. Willen alleen maar van die te dure bundeltjes verkopen met screen protectors en andere meuk er bij. Ookal hebben ze genoeg vooraad. Leuke praktijken
Betere prijzen dan hier in Nederland, waar de kale al minimaal €469,00 moet kosten.Tommiestar schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 12:51:
[Afbeelding]
De stand in de E. Leclerc inclusief prijzen. 439 voor de kale, 499 inclusief MK.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
FYI op amazon.com.be is de pro controller goedkoper dan in andere winkels:protoss warrior schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 12:18:
Hebben mensen die bij de Mediamarkt geweest zijn ook nog Pro controllers zien liggen? Ik zit te twijfelen of ik toch niet een nieuwe op ga halen ondanks dat ik 2 goede heb van mijn switch 1(de nieuwe zou nog beter in de hand liggen en aanzetten met controller is toch wel erg fijn).
https://www.amazon.com.be...do-Switch-2/dp/B0F3JR79YY
Staat voor een of andere reden Camera bij maar ik heb gewoon de Pro controller ontvangen.
Die tip is gisteren ook al voorbij gekomen. Ze versturen alleen niet naar Nederland...Sh0tterke schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 13:14:
[...]
FYI op amazon.com.be is de pro controller goedkoper dan in andere winkels:
https://www.amazon.com.be...do-Switch-2/dp/B0F3JR79YY
Staat voor een of andere reden Camera bij maar ik heb gewoon de Pro controller ontvangen.
*nevermind*

[ Voor 92% gewijzigd door jimmy87 op 06-06-2025 13:29 ]
Ik heb hetzelfde probleem. 4 april in de preorder. Pakket wel aangemeld maar niet ontvangen. Net gebeld met Bol en ze zeggen dat het probleem bij hun ligt. Wordt nu morgen pas verstuurd (zeggen ze nu). Ik baal echt voor de kids. Werk praktisch langs de mediamarkt, maar omdat het al aangemeld was bij postnl me geen zorgen gemaakt… totdat ik weer thuis was. Er zijn zoveel preorder rondes geweest dus snap niet dat dit nu zo kan lopen. Zelfs gisteren nog bestellingen doorgelaten als ik het goed begrijp. Ik snap er niks van..Emmavdv schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 16:04:
[...]
Bij mij zegt postnl het pakket nog niet van bol te hebben ontvangen. Klinkt voor mij meer alsof het zoek is, dus ik was met bovenstaande al heel blij geweest. Ik ga zo na werk mijn geluk maar beproeven bij de lokale media markt.
Een half uur geleden was ik in de Mediamarkt in Amsterdam Noord, en daar lagen er nog zeker 50 in de schappen.
Net 1 gekocht bij mediamarkt dordrecht. Lag echt nog een hele stapel.
Die van mij ligt naast die van jou gok ik in dat geval. Sinds 1:25 in GrevenRayNbow schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 12:11:
[...]
Vannacht om 01:13 is het pakket in Greven, Duitsland geweest, maar sindsdien geen verdere updates.
Zojuist eentje gehaald bij de MM in Venlo. Hier lagen alleen bundels met screenprotectors of stuurtjes maar toen ik het ging navragen wilden ze een console ook wel los verkopen.
Geen Pro Controller gezien bij de Media Markt in Heerhugowaard.protoss warrior schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 12:18:
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Bij Coolblue is het me eind van de ochtend gelukt om een exemplaar (met Mario Kart) te reserveren in de winkel (wel stukje rijden, maar heb het er wel voor over).Lonua schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 12:05:
[...]
Online lijkt het uitverkocht (al is er gisteren hier en daar voorraad voorbij gekomen). Offline lijkt er nog wel exemplaren te vinden bij sommige winkelketens. Dus misschien even offline shoppen?
Waarschijnlijk vrijgekomen doordat iemand zijn bestelling niet kwam ophalen en hem eerder ergens anders heeft kunnen krijgen. Tijdens het bestellen kon ik reserveren in Rotterdam of Almere. Zelf Almere gekozen want die was dichterbij, na betalen was het exemplaar in Rotterdam ook al verdwenen. Ik zou aanraden om de pagina van Coolblue in de gaten te houden. Hetzelfde verhaal voor het exemplaar zonder Mario Kart, met geluk valt daar misschien wel een exemplaar te bemachtigen.
Ik heb de perikelen rondom de Switch 2 de afgelopen maanden nauwelijks bijgehouden en ook geen pre-order geplaatst. Tot mijn verbazing evengoed zojuist een exemplaar kunnen kopen bij de MM te Zwolle waar ze er (volgens de verkoper) nog wel een palet van in het magazijn hadden staan. Het was toch wel heel fijn om weer eens een nieuwe console de dag na introductie gewoon in de winkel te kunnen kopen: dat is alweer een tijdje geleden voor me.
Mijn pre-order van My Nintendo Store is terugestuurd naar Duitsland toen DHL gisteravond onterecht aangaf dat ik verhuisd zou zijn. Als ze hadden aangebeld had ik open kunnen doen en zelfs mijn id kunnen tonen. Na contact met de klantenservice geeft Nintendo aan dat zij niet gaan leveren en mijn geld zullen terugstorten.
Sterker nog, ik kon die Switch niet kopen zonder er ook een pro controller bij te nemen (of één of ander koffertje dat ik niet wilde). Was MediaMarkt Ekkersrijt.protoss warrior schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 12:18:
Ik zit nog steeds te wachten met mn goeie gedrag op dat DeHeL
Verwacht bezorgmoment
Vrijdag 6 juni
Tussen 10:00 - 18:00 uur
Ik wil de deur uit om Donkey Kong nog te halen en die beschermhoes, gezien online nergens voorraad is. Maar als DHL nou eens liet weten wanneer ze kwamen...
Verwacht bezorgmoment
Vrijdag 6 juni
Ik wil de deur uit om Donkey Kong nog te halen en die beschermhoes, gezien online nergens voorraad is. Maar als DHL nou eens liet weten wanneer ze kwamen...
[ Voor 38% gewijzigd door Inuse op 06-06-2025 13:47 ]
Net bij de Mediamarkt in Zoeterwoude geweest. Lagen overal combo's, gewoon gevraagd om enkel de Switch + Mario Kart. Was geen probleem. Ze proberen je nog wel screenprotector's en verzekeringen aan te smeren.
Donkey Kong komt volgende maand pas uit toch?Inuse schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 13:45:
Ik zit nog steeds te wachten met mn goeie gedrag op dat DeHeL
Verwacht bezorgmoment
Vrijdag 6 juni
Oh dat is dan weer jammer, 20 euro goedkoper is niet niks, heb het nog even geprobeerd maar inderdaad geen verzending naar NL.. dank voor de reacties ik kijk vanavond wel even bij de Mediamarkt in Ede en als ze daar onverhoopt niet hebben bestel ik er wel 1 en dan speel ik nog wel even verder met mijn oude pro controller.Hotman schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 13:16:
[...]
Die tip is gisteren ook al voorbij gekomen. Ze versturen alleen niet naar Nederland...
Hopelijk dat als ze de controllers bundelen dat ze alsnog wel de controllers los willen halen om die apart te verkopen...
Let op:
Vragen of iemand weet of er nog een plek is met voorraad is niet de bedoeling. Het topic wordt er niet leesbaarder op met steeds dezelfde vraag.
Heb je iets besteld en wil je het weer kwijt, plaats het in V&A en niet in dit topic. Ook het pluggen van je advertentie is op het forum verboden, reclame hoort hier niet thuis. Het vragen naar codes etc valt hier ook onder.
Ook hier hoeft de discussie en het geklaag over scalpers niet te worden gevoerd, laat dit achterwege.
Ervaringen met de Switch 2 worden besproken in dit topic: [Nintendo Switch 2] Algemene ervaring topic - Deel 1
Vragen of iemand weet of er nog een plek is met voorraad is niet de bedoeling. Het topic wordt er niet leesbaarder op met steeds dezelfde vraag.
Heb je iets besteld en wil je het weer kwijt, plaats het in V&A en niet in dit topic. Ook het pluggen van je advertentie is op het forum verboden, reclame hoort hier niet thuis. Het vragen naar codes etc valt hier ook onder.
Ook hier hoeft de discussie en het geklaag over scalpers niet te worden gevoerd, laat dit achterwege.
Ervaringen met de Switch 2 worden besproken in dit topic: [Nintendo Switch 2] Algemene ervaring topic - Deel 1