Ik zou nog even wachten, Donkey Kong komt pas 17 juli uitInuse schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 13:45:
Ik zit nog steeds te wachten met mn goeie gedrag op dat DeHeL
Verwacht bezorgmoment
Vrijdag 6 juni
Tussen 10:00 - 18:00 uur
Ik wil de deur uit om Donkey Kong nog te halen en die beschermhoes, gezien online nergens voorraad is. Maar als DHL nou eens liet weten wanneer ze kwamen...
Oh goed dat je het zegt, ik had niet eens naar release gekeken, wilde hem gewoon halen. Maar voornamelijk de beschermhoes was nergens te krijgen.Marcel317 schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 13:45:
Net bij de Mediamarkt in Zoeterwoude geweest. Lagen overal combo's, gewoon gevraagd om enkel de Switch + Mario Kart. Was geen probleem. Ze proberen je nog wel screenprotector's en verzekeringen aan te smeren.
Edit: ik had eerder moeten klagen, krijg gelijk een update;
Verwacht bezorgmoment
Vrijdag 6 juni
Tussen 13:55 - 15:05 uur.
Nu hopen dat ze daadwerkelijk aanbellen.
[ Voor 16% gewijzigd door Inuse op 06-06-2025 13:53 ]
Sorteren duurt wat langer, we nemen je pakket in de volgende bezorgronde mee.Nog geen status bekend. Probeer later opnieuw.
Laatste update: 5 juni om 17:28 uur
Gaat dus niks meer worden. Echt dat PostNL
Laatste update: 5 juni om 17:28 uur
Gaat dus niks meer worden. Echt dat PostNL

Bij de Mediamarkt heb ik ontzettend veel losse controllers zien liggen (Leidschendam en Zoeterwoude)protoss warrior schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 13:50:
[...]
Oh dat is dan weer jammer, 20 euro goedkoper is niet niks, heb het nog even geprobeerd maar inderdaad geen verzending naar NL.. dank voor de reacties ik kijk vanavond wel even bij de Mediamarkt in Ede en als ze daar onverhoopt niet hebben bestel ik er wel 1 en dan speel ik nog wel even verder met mijn oude pro controller.
Hopelijk dat als ze de controllers bundelen dat ze alsnog wel de controllers los willen halen om die apart te verkopen...
Je wordt wel hebberig van de berichtjes hier
Zou bijna naar MediaMarkt Amersfoort scheuren om te kijken of daar nog wat staat.
Aangezien DPD geen tempo maakt en vandaag ook niet lijkt te leveren ben ik net even langs de toychamp gegaan. Daar gewoon op voorraad. Staat nu aan de installatie.
Nou jezus, ik heb niet voor niks die laatste opmerking gemaakt;Inuse schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 13:51:
[...]
Oh goed dat je het zegt, ik had niet eens naar release gekeken, wilde hem gewoon halen. Maar voornamelijk de beschermhoes was nergens te krijgen.
Edit: ik had eerder moeten klagen, krijg gelijk een update;
Verwacht bezorgmoment
Vrijdag 6 juni
Tussen 13:55 - 15:05 uur.
Nu hopen dat ze daadwerkelijk aanbellen.
"We hebben elkaar gemist, we komen nog een keer langs"
Wat een schijtbedrijf...
Ik heb wel eens gehad dat ik zo'n bericht kreeg terwijl ik letterlijk buiten zat en geen busje op de oprit gezien had die dag rond de tijd dat ze langs zouden komen, ook wel eens gehad dat ze de oprit opreden en voordat ik überhaupt kon reageren en naar de deur komen ze alweer weg reden...Inuse schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 14:04:
[...]
Nou jezus, ik heb niet voor niks die laatste opmerking gemaakt;
Wat een schijtbedrijf...
Zo ontzettend leuk al die ZZP-ers en werkdruk in die sector.
Nee precies, hier precies het zelfde!Meister Sachs schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 20:23:
[...]
Bij mij is de doos helemaal gaaf, geen vuiltje te zien. Maar geen seal te bekennen. Inhoud ook helemaal gaaf, inclusief zakjes en dergelijke. Vreemd. Heb de doos nog eens bekeken, maar ik kan geen sporen vinden en zo waar eventueel een seal had moeten zitten.
Edit: console trouwens gekocht bij Nedgame.
Die van mij komt overigens van Coolblue.
Zit enkel een seal om de bundel met Mario Kart. De losse Switch heeft geen seal.Joshoon schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 14:15:
[...]
Nee precies, hier precies het zelfde!
Die van mij komt overigens van Coolblue.
[ Voor 6% gewijzigd door schumi1986 op 06-06-2025 14:17 ]
Bij mij is DPD eindelijk wakker geworden en wordt vanavond als het goed is nog bezorgd.NvanDuren schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 14:01:
Aangezien DPD geen tempo maakt en vandaag ook niet lijkt te leveren ben ik net even langs de toychamp gegaan. Daar gewoon op voorraad. Staat nu aan de installatie.
Hoe kunnen ze dat nú al sturen terwijl het nog niet eens 15:05 uur geweest is?Inuse schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 14:04:
[...]
Nou jezus, ik heb niet voor niks die laatste opmerking gemaakt;
Wat een schijtbedrijf...
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Omdat hij ergens tussen 13:50 en 15:05 zou komen. Om 14:00 zei hij dat hij aan de deur stond...Will_M schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 14:19:
[...]
Hoe kunnen ze dat nú al sturen terwijl het nog niets 15:05 uur geweest is?
Media markt Eindhoven/Son....
Meer dan 50+ op voorraad. Net eentje gekocht zonder reservering, gewoon vanaf de winkelvoorraad
Meer dan 50+ op voorraad. Net eentje gekocht zonder reservering, gewoon vanaf de winkelvoorraad
Mijn bestelling (16 april) ook nog steeds niet verzonden. Staat verwacht “ Wednesday” gek dat deze nog niet verzonden is…Peleus2K schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 20:45:
Mijn Amazon france order staat nog steeds op dinsdag.
[...]

Net 1 gekocht bij MM in Alkmaar daar hebben ze nog een grote voorraad. Zowel de kale als met MK.
Inmiddels ook een support ticket ingeschoten. Dito, geen udates en volgens de DHL app hebben ze hem nog niet gekregen.JuriaanBakx schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 10:08:
[Afbeelding]
Via Nintendo besteld, maar geen enkele update meer sinds woensdag... Heb een support ticket ingeschoten, maar heb geen hoop meer dat ik dit weekend aan de slag kan met de Switch 2
En Toychamp er naastRawChild schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 14:47:
[Afbeelding]
Media Markt leeuwarden. Ook aantal bundels maar ook aantal zonder. En nog 1 met Mario kart
:strip_exif()/f/image/Wrx9kc2QYpBtULjSVDsOWzmI.jpg?f=fotoalbum_large)
PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL
Hier ook precies hetzelfde…Mariekeb schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 15:03:
[...]
Inmiddels ook een support ticket ingeschoten. Dito, geen udates en volgens de DHL app hebben ze hem nog niet gekregen.
Vragen of iemand weet of er nog een plek is met voorraad is niet de bedoeling. Zie topic waarschuwing onderaan.
[ Voor 69% gewijzigd door Mog op 06-06-2025 15:26 ]
MediaMarkt Duitsland verwacht 06-08-25 / 08-08-25 pas weer voorraad https://www.mediamarkt.de...o-kart-world-2989499.html?
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Ik woon nu in Frankrijk en heb gisteren zonder pre-order de Switch 2 in de winkel (Cultura) kunnen kopen. Ook veel andere ketens hadden een grote voorraad.
Tevens kost de losse Switch bij Cultura, Carrefour, Cdiscount etc €439 en Mario Kart World €69. Dus voor €509 zelfde als MK bundel, maar dan met een fysiek exemplaar voor wie dat liever heeft.
Tevens kost de losse Switch bij Cultura, Carrefour, Cdiscount etc €439 en Mario Kart World €69. Dus voor €509 zelfde als MK bundel, maar dan met een fysiek exemplaar voor wie dat liever heeft.
Hij is bij nintendo zelf ook gewoon nog te bestellen (ook de MK versie). Wel een 2-4 dagen levering volgens de site.
Oeps sorryRickpm1 schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 15:23:
[mbr]Vragen of iemand weet of er nog een plek is met voorraad is niet de bedoeling. Zie topic waarschuwing onderaan.[/]

Heel gek,, ik heb dus de Switch 2 en Pro controller van bol.com geleverd gehad. Een creditcard betaling gedaan waar toen een reservering voor is gemaakt. Die is toen verdwenen en is ook nooit meer terug gekomen. Nu is de betaling nog steeds niet afgeschreven van mijn CC.. heb ik geluk gehad? 
bij bol staat dat ik betaald heb. Ik snap er niks van.
[ Voor 8% gewijzigd door spartacusNLD op 06-06-2025 15:32 ]
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Was net bij Mediamarkt in Amsterdam Noord om de carrying case te kopen (enige plek waar ze 'm hadden lijkt het) en daar hadden ze nog meer dan genoeg Switches liggen, zowel met als zonder MK. (Meer zonder dan met overigens.)
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Waar heb je het over? Je hebt toch gewoon betaald?spartacusNLD schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 15:31:
Heel gek,, ik heb dus de Switch 2 en Pro controller van bol.com geleverd gehad. Een creditcard betaling gedaan waar toen een reservering voor is gemaakt. Die is toen verdwenen en is ook nooit meer terug gekomen. Nu is de betaling nog steeds niet afgeschreven van mijn CC.. heb ik geluk gehad?
Ik zeg dat je geen slapende honden wakker moet gaan maken, geniet lekker van deze meevaller! Want het is allemaal al duur genoeg en soms heb je geluk
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ah, ik zal de Bol administratie wel mailen om alle Switch 2 orders van 19 mei extra te controlerenspartacusNLD schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 15:31:
Maar zonder gekheid, reken jezelf niet rijk en houd het geld apart. Het kan altijd alsnog in rekening worden gebracht als de boekhouder wakker wordt.
Bij mij ook alleen nog reserveringeng, wordt vast nog wel een afboeking.spartacusNLD schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 15:31:
No worries, die wordt echt wel geboekt.spartacusNLD schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 15:31:
Kia EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2
Jammer genoeg in Duitsland geen voorraad. Ben sinds kort naar Duitsland verhuisd dus dan maar even wachten 😤
Vanzelfsprekend.Bobbika schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 15:54:
[...]
Ah, ik zal de Bol administratie wel mailen om alle Switch 2 orders van 19 mei extra te controleren/s
Maar zonder gekheid, reken jezelf niet rijk en houd het geld apart. Het kan altijd alsnog in rekening worden gebracht als de boekhouder wakker wordt.
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Vanmiddag om half vijf is mijn pakket in Nederland aangekomen. Ik heb nu een melding dat het pakket morgen zal worden bezorgd.hosnor101 schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 13:30:
[...]
Die van mij ligt naast die van jou gok ik in dat geval. Sinds 1:25 in Greven
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Is dit topic nog nodig met de ruime voorraad in de winkels 😊
Ja,EvolutionX schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 17:33:
Is dit topic nog nodig met de ruime voorraad in de winkels 😊
Al is het alleen maar om te weten waar de nutteloze bundels liggen zodat we weten dat we daar niet naar toe hoeven gaan 🙂
𝐓𝐢𝐩: 𝐁𝐞𝐤𝐢𝐣𝐤 𝐣𝐞 𝐟𝐚𝐜𝐭𝐮𝐮𝐫 𝐝𝐚𝐚𝐫 𝐬𝐭𝐚𝐚𝐭 𝐡𝐞𝐭 𝐨𝐩 𝐰𝐞𝐥𝐤𝐞 𝐮𝐢𝐭𝐞𝐫𝐬𝐭𝐞 𝐝𝐚𝐭𝐮𝐦 𝐠𝐞ï𝐧𝐜𝐚𝐬𝐬𝐞𝐞𝐫𝐝 𝐰𝐨𝐫𝐝𝐭.spartacusNLD schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 15:31:
Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!
Vervaldatum dus? Ben benieuwd. Nog nooit eerder gehad dat je dan geen incasso hebt. Zal wel door het volume komen?pinokkia schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 17:52:
[...]
𝐓𝐢𝐩: 𝐁𝐞𝐤𝐢𝐣𝐤 𝐣𝐞 𝐟𝐚𝐜𝐭𝐮𝐮𝐫 𝐝𝐚𝐚𝐫 𝐬𝐭𝐚𝐚𝐭 𝐡𝐞𝐭 𝐨𝐩 𝐰𝐞𝐥𝐤𝐞 𝐮𝐢𝐭𝐞𝐫𝐬𝐭𝐞 𝐝𝐚𝐭𝐮𝐦 𝐠𝐞ï𝐧𝐜𝐚𝐬𝐬𝐞𝐞𝐫𝐝 𝐰𝐨𝐫𝐝𝐭.
[ Voor 8% gewijzigd door spartacusNLD op 06-06-2025 17:55 ]
𝐊𝐥𝐨𝐩𝐭 𝐛𝐢𝐣 𝐯𝐞𝐫𝐯𝐚𝐥𝐝𝐚𝐭𝐮𝐦. 𝐈𝐤 𝐝𝐚𝐜𝐡𝐭 𝐨𝐨𝐤 𝐝𝐚𝐭 𝐦𝐢𝐣𝐧 𝐬𝐭𝐢𝐞𝐟𝐳𝐨𝐨𝐧 "𝐠𝐫𝐚𝐭𝐢𝐬" 𝐧𝐢𝐧𝐭𝐞𝐧𝐝𝐨 𝐬𝐰𝐢𝐭𝐜𝐡 𝟐. 𝐌𝐚𝐚𝐫 𝐭𝐨𝐞𝐧 𝐤𝐞𝐞𝐤 𝐢𝐤 𝐝𝐞 𝐟𝐚𝐜𝐭𝐮𝐮𝐫 𝐞𝐧 𝐳𝐚𝐠 𝐯𝐞𝐫𝐯𝐚𝐥𝐝𝐚𝐭𝐮𝐦.spartacusNLD schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 17:54:
[...]
Vervaldatum dus? Ben benieuwd. Nog nooit eerder gehad dat je dan geen incasso hebt. Zal wel door het volume komen?
Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!
Via support ticket heeft Nintendo gereageerd. Ze zeggen: Indien u geen update ziet voor 7/6/25, gelieve contact op te nemen door op deze email te antwoorden.Mariekeb schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 15:03:
[...]
Inmiddels ook een support ticket ingeschoten. Dito, geen udates en volgens de DHL app hebben ze hem nog niet gekregen.
Dus nog ff afwachten. Ben benieuwd of er iets gaat gebeuren voor die datum
Gisteravond bij Toychamp Deventer nog genoeg achter in t magazijn wist een medewerker te vertellenRickpm1 schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 15:31:
[...]
Oeps sorrymaar zelf eens kijken in Deventer na werk dus
Kwartierje fietsen hiervandaan goed om te weten van de carrying case, maar ik wacht toch maar op DHL. nog steeds status : pakket niet gesorteerdCyBeR schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 15:38:
Was net bij Mediamarkt in Amsterdam Noord om de carrying case te kopen (enige plek waar ze 'm hadden lijkt het) en daar hadden ze nog meer dan genoeg Switches liggen, zowel met als zonder MK. (Meer zonder dan met overigens.)
Een vriend wil bij CDiscount een Switch 2 bestellen, is die versie anders qua doos dan die van bijvoorbeeld bol? Op die van ons staan namelijk ook gewoon Franse teksten, dus volgens mij leveren ze exact dezelfde? Iemand die dit weet?
Kia EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2
Heb net nog maar een mail gestuurd naar Smyths. Pakket ligt nog steeds ergens in Duitsland bij DPD. Ik weet wel dat ze er nu nog weinig aan kunnen doen, maar het voelt echt shit om het pas na het pinksterweekend te krijgen terwijl je het pre-ordered om het met launch te kunnen spelen. Wat een gepruts
Vanavond nog de plaatselijke speelgoedwinkel binnengewandeld. Er waren zeven Switch 2 geleverd, maar helaas allemaal al weg. Morgen worden er elf geleverd. Even afwachten of er morgen een Switch 2 in huis staat.
Partner was in de buurt van MediaMarkt Amsterdam Centrum, daar waren er nog genoeg (met of zonder een dom hoesje, stuurtje oid). Nu is ie onderweg naar huis met een Switch 2 met Mario

MM heeft de online orders gelimiteerd zodat er genoeg was op releaseday voor de rest.

MM heeft de online orders gelimiteerd zodat er genoeg was op releaseday voor de rest.
Ja lastig, in jouw geval was ik naar de lokale media markt of speelgoed winkel gegaan en daar 1 gekocht. En die andere terug sturen.Dodgy_Bob schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 19:37:
Heb net nog maar een mail gestuurd naar Smyths. Pakket ligt nog steeds ergens in Duitsland bij DPD. Ik weet wel dat ze er nu nog weinig aan kunnen doen, maar het voelt echt shit om het pas na het pinksterweekend te krijgen terwijl je het pre-ordered om het met launch te kunnen spelen. Wat een gepruts
PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL
Oh wat zuur zeg, ik was allang naar een lokale winkel gegaan en had mijn geld teruggevraagd, nee niet gevraagd maar geeist. Want het gaat wel even om €450+ en je had hem gewoon gisteren moeten ontvangen.Dodgy_Bob schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 19:37:
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Gaat er nog steeds niet in dat het wellicht gewoon een (zeer goede) strategie is hè..?xminator schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 08:59:
[...]
Anders raak je het aan de straatstenen niet kwijt gezien ze nog in elke winkel te verkrijgen zijn...
“Nintendo Switch 2 reportedly delayed to March 2025 to hinder scalping”
Echte bron ipv wensdenken: https://www.gamesradar.co...-2025-to-hinder-scalping/
Edit: Ik kan me voorstellen dat een beetje scalper er flink zuur van is dat die consoles nu ‘in elke winkel te krijgen zijn..’.. Niet dat ik denk dat je een scalper bent maar goed, je lijkt er ook flink van te balen
[ Voor 17% gewijzigd door D-Ed op 06-06-2025 21:56 ]
Op 3 juni heb ik een Nintendo Switch 2 besteld bij Amazon Nederland. De levering stond gepland voor 5 juni, maar de bezorger gaf aan dat ik niet thuis was, dus het pakket werd verplaatst naar 6 juni. Toen het pakket uiteindelijk aankwam, viel het me op dat de verzegeling er los uitzag. Toen ik de doos opende, trof ik tot mijn verbazing twee waterflessen aan in plaats van de console.
Ik heb mijn camerabeelden bekeken en doorgestuurd naar Amazon. Gelukkig hebben ze toegezegd het volledige bedrag terug te betalen. Het is overduidelijk dat een bezorger van Amazon mijn Nintendo Switch 2 heeft gestolen.
Switch bij mediamarkt gehaald was gelukkig nog op voorraad.
Ik heb mijn camerabeelden bekeken en doorgestuurd naar Amazon. Gelukkig hebben ze toegezegd het volledige bedrag terug te betalen. Het is overduidelijk dat een bezorger van Amazon mijn Nintendo Switch 2 heeft gestolen.
Geluk? Je gaat dus niet bellen om te vragen hoe het zit?spartacusNLD schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 15:31:
Zo! Dat is flink zuur.. Goed dat je er beelden van hebt..RoyNederland schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 21:54:
Op 3 juni heb ik een Nintendo Switch 2 besteld bij Amazon Nederland. De levering stond gepland voor 5 juni, maar de bezorger gaf aan dat ik niet thuis was, dus het pakket werd verplaatst naar 6 juni. Toen het pakket uiteindelijk aankwam, viel het me op dat de verzegeling er los uitzag. Toen ik de doos opende, trof ik tot mijn verbazing twee waterflessen aan in plaats van de console.
Have fun met je Switch in ieder geval
turkeyhakan schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 21:56:
[...]
Geluk? Je gaat dus niet bellen om te vragen hoe het zit?
Thanks ook meer een advies voor mede mensen hier, open de doos voordat bezorger weg gaat..
D-Ed schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 21:58:
[...]
Zo! Dat is flink zuur.. Goed dat je er beelden van hebt..
Have fun met je Switch in ieder geval
Ik heb er geen besteld, ook niet in de pre-order. Kids vermaken zich prima met de normale switch. Zie op basis van de huidige games ook totaal niets wat aanschaf van switch 2 verantwoordt.D-Ed schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 21:52:
[...]
Gaat er nog steeds niet in dat het wellicht gewoon een (zeer goede) strategie is hè..?
“Nintendo Switch 2 reportedly delayed to March 2025 to hinder scalping”
Echte bron ipv wensdenken: https://www.gamesradar.co...-2025-to-hinder-scalping/
Edit: Ik kan me voorstellen dat een beetje scalper er flink zuur van is dat die consoles nu ‘in elke winkel te krijgen zijn..’.. Niet dat ik denk dat je een scalper bent maar goed, je lijkt er ook flink van te balen
Begrijp wel waarom verkoop slecht gaat.
De fk?
Nintendo verwacht minstens 15 miljoen units te verkopen tegen maart 2026. Ter vergelijking, in eenzelfde tijdspanne was dat 7.6m voor de PS5.
Analisten voorspellen meer dan 13 miljoen tegen het einde van dit jaar.
Maar goed... aldus jou verkoopt het slecht op basis van ... ja wat eigenlijk?
Nogmaals, bron? Of alleen het feit dat ze in fysieke winkels te krijgen zijn?
Zonder bron ben je slechts een trol. En een slechte ook nog want volgens mijn bronnen gaan de verkopen juist super goed.
Wel tof dat je kids genieten van de eerste Switch
Ik heb dit ook.spartacusNLD schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 15:31:
Laatst had ik dit ook een keer en toen is het uiteindelijk nooit meer afgeschreven van de creditcard. Toen ik bij Bol ging kijken stond de factuur ineens op niet betaald en een betaaltermijn die al 1 dag verstreken was. Toen gewoon meteen betaald uiteraard.
Ben benieuwd of ze het nu wel weer gaan afschrijven of dat het weer hetzelfde liedje is.
Nou, hij is weer beschikbaar... Bij Azerty... Ruim €650 voor de kale of ruim €700 voor die met Mario Kart World erbij. Ik wacht nog even tot de prijzen weer naar een normaal niveau gedaald zijn denk ik want dat wordt wel heel gortig.
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Morgen gewoon een Media Markt in wandelen want ‘hij verkoopt zo slecht’ volgens andere kenner maar is in fysieke winkels redelijk tot goed verkrijgbaarMx. Alba schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 23:54:
Nou, hij is weer beschikbaar... Bij Azerty... Ruim €650 voor de kale of ruim €700 voor die met Mario Kart World erbij. Ik wacht nog even tot de prijzen weer naar een normaal niveau gedaald zijn denk ik want dat wordt wel heel gortig.
Volgens de website van mediamarkt iig nergens voorraad.D-Ed schreef op zaterdag 7 juni 2025 @ 00:04:
[...]
Morgen gewoon een Media Markt in wandelen want ‘hij verkoopt zo slecht’ volgens andere kenner maar is in fysieke winkels redelijk tot goed verkrijgbaar
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Jemig, wat een gedoe weer, zo veel voor niet willen preorderen "uit principe". Volgende keer laat ik principe gewoon even links liggen
https://store.nintendo.nl/nl/nintendo-switch-2-P00153Mx. Alba schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 23:54:
Edit: uitverkocht
[ Voor 3% gewijzigd door tekken4111 op 07-06-2025 00:35 ]
Dus jij vertrouwd alles wat er op het www staat?Mx. Alba schreef op zaterdag 7 juni 2025 @ 00:13:
[...]
Volgens de website van mediamarkt iig nergens voorraad.
Ik was er vanmiddag rond 16.00 uur en nog méér dan voldoende voorraad fysiek in de winkel op lokatie aanwezig in de stad.Mx. Alba schreef op zaterdag 7 juni 2025 @ 00:13:
[...]
Wat is dit voor een bende dan?Mx. Alba schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 23:54:
De verkoop gaat heel goed, voorraden raken nu op en Nintendo verwacht op zijn vroegst weer over twee en een halve week een batch hier te hebben. Maar die zal lang niet zo groot zijn als wat er nu verkocht is. Media Markt Duitsland geeft voor online bestellingen nu: Lieferung 06.08.2025 - 08.08.2025, maar lijkt mij wat overdreven.xminator schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 23:05:
[...]
Ik heb er geen besteld, ook niet in de pre-order. Kids vermaken zich prima met de normale switch. Zie op basis van de huidige games ook totaal niets wat aanschaf van switch 2 verantwoordt.
Begrijp wel waarom verkoop slecht gaat.
[ Voor 5% gewijzigd door Jumpman op 07-06-2025 01:32 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
:strip_exif()/f/image/piXciZENL5EEboBX8fQEMGcc.jpg?f=fotoalbum_large)
Dit was gisteren rond 19.00 uur nog beschikbaar bij de Saturn aan de Alexanderplatz in Berlijn.
[ Voor 1% gewijzigd door Chibita op 07-06-2025 05:50 . Reden: Locatie aangepast ]
Gisterenavond werkte ineens 5.1 geluid via earc tv naar mijn denon receiver zonder dat ik een setting heb veranderd.
Eergisteren kwam er enkel stereo uit wat ik probeerde.
Klinkt i.g.v. nu stukken harder en veel ruimtelijker.
Benieuwd of het vandaag ook nog werkt als ik hem aanzet.
Duidelijk dus een bug in OS firmware.
Viel me ook dat na ruim een uur zelda spelen dat het dock gloeiend heet wordt terwijl switch 2 gewoon open op tv meubel staat.
Zit er geen ventilator in?
Eergisteren kwam er enkel stereo uit wat ik probeerde.
Klinkt i.g.v. nu stukken harder en veel ruimtelijker.
Benieuwd of het vandaag ook nog werkt als ik hem aanzet.
Duidelijk dus een bug in OS firmware.
Viel me ook dat na ruim een uur zelda spelen dat het dock gloeiend heet wordt terwijl switch 2 gewoon open op tv meubel staat.
Zit er geen ventilator in?
Gister bij de mediamarkt almere was ie uitverkocht maar er kwam net een nieuwe lading binnen, maar ze mochten het alleen in bundels verkopen met een sd kaart, screenprotector etc. Totaal 640 eur. Ben maar weer weggegaan.
Bij Media Markt Dordrecht lag gisteren rond 17.00 nog een hele stapel.Mx. Alba schreef op zaterdag 7 juni 2025 @ 00:13:
[...]
Nou dag he
Hahaharichards3 schreef op zaterdag 7 juni 2025 @ 08:51:
[...]
Je doet je naam geen eer aan. 😈
Balen man, gelukkig nog voldoende in de winkel
Even kijken waar ze nog ongeopende consoles voor een normale prijs hebben. Ik werd gisteren niet zo blij bij Mediamarkt toen ze alleen van die stomme bundels hadden. Straks maar even proberen bij een andere zaak.
Steam: Lucky Luuk
Benieuwd wanneer ik dit bericht ook ga krijgen
Denk dat ik ook hetzelfde ga krijgen. In plaats van dat ze hier op de release dag serieus naar keken, las ik hier iemand die nog op bol een order kon plaatsen.MrGizMo schreef op zaterdag 7 juni 2025 @ 09:26:
[...]
Benieuwd wanneer ik dit bericht ook ga krijgen
Ik heb net een preorder bij Nedgames geplaatst voor 27-06. Ik ga niet tientallen euros bij betalen om bij MediaMarkt een hoop rommel erbij te moeten aanschaffen.
Waarom bestellen jullie allemaal online als de winkels meer dan voldoende voorraad hebben? Behalve Mediamarkt met hun wanstaltige bundelverkoop.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ik zou inderdaad gewoon eens binnenlopen bij een lokale Intertoys of Toychamp.
NSO: SW-7515-1623-5706
Hele stapels switch 2 en accessoires ervoor bij mediamarkt Breda. Was er gisteravond even. Ik was verbaasd
Misschien woont niet iedereen in de buurt van een winkel met voorraad?Rivanov schreef op zaterdag 7 juni 2025 @ 09:54:
Waarom bestellen jullie allemaal online als de winkels meer dan voldoende voorraad hebben?
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Als ik wist waar ik in de buurt er een kon halen zonder bundel gedoe zou ik dat doen. Maar Intertoys was gisteren uitverkocht, MediaMarkt doet blijkbaar in Almere alleen bundels.
Net bij intertoys en toychamp gekeken maar was daar ook uitverkocht.RayNbow schreef op zaterdag 7 juni 2025 @ 10:12:
[...]
Misschien woont niet iedereen in de buurt van een winkel met voorraad?
Schiet niet echt op en rijdt ook nog eens de verkeerde kant op...
Smyths en DPD

Smyths en DPD

:strip_exif()/f/image/Tlb1hbAJuBokMf6PNKRs0Qih.png?f=user_large)
Oei, bang dat ik dat bericht ook ga krijgen, witheet ben ik. Ik bestel niet voor niks online. Er is hier in de buurt maar één winkel. Verwacht niet dat daar nog voorraad is. Wordt zeker weer een belletje. Ik wil geen geld terug, gewoon een switch 2. Lekker makkelijk zo voor bol. En wel nieuwe orders aannemen.
Haha ja, hier gingen ze er over 4 werkdagen naar kijken. Mooie is nog dat ie donderdag gewoon in de route zat om te leveren.martin_v_z schreef op zaterdag 7 juni 2025 @ 09:49:
[...]
Denk dat ik ook hetzelfde ga krijgen. In plaats van dat ze hier op de release dag serieus naar keken, las ik hier iemand die nog op bol een order kon plaatsen.
Ik heb net een preorder bij Nedgames geplaatst voor 27-06. Ik ga niet tientallen euros bij betalen om bij MediaMarkt een hoop rommel erbij te moeten aanschaffen.
En nu hebben ze geen idee.
Hoe zit het nou eigenlijk met gedwongen bundel van zowel intertoys en mediamarkt (en wie weet nog meer)? Ik lees ergens dat koppelverkoop verboden is, valt deze niet onder? Weet iemand met meer kennis (juridisch expert) ipv internet gebaseerde iets?
Bij intertoys moet je een case kopen van 30€
Bij mediamarkt probeerden ze mij gisteren wijs te maken dat ze het alleen willen verkopen gebundeld met reeks accessoires a 50-60€
Wat een gekte.
Bij mediamarkt probeerden ze mij gisteren wijs te maken dat ze het alleen willen verkopen gebundeld met reeks accessoires a 50-60€
Wat een gekte.
Life is too short to drive boring cars
Donderdag via Bol besteld en vrijdagmiddag netjes binnengekomen. Heb de Mario Kart: World bundeleditie, het is trouwens mijn eerste Nintendo spelcomputer.
[ Voor 6% gewijzigd door mbenjamins op 07-06-2025 10:59 ]
Zeiden ze dat dat moest of vroegen ze welke bundel je wilde hebben? Dat deden ze namelijk bij mij en ik zei: "De MKW bundel". Kerel liep naar achteren en ik kreeg de juiste verpakking mee.SirLct schreef op zaterdag 7 juni 2025 @ 10:57:
Hoe zit het nou eigenlijk met gedwongen bundel van zowel intertoys en mediamarkt (en wie weet nog meer)? Ik lees ergens dat koppelverkoop verboden is, valt deze niet onder? Weet iemand met meer kennis (juridisch expert) ipv internet gebaseerde iets?
Wat een gekte.
Ze geven je dus wel het gevoel dat je alles in een bundel moet kopen maar bij MM Tilburg kun je gewoon naar je gewenste versie vragen.
Bij mm almere zei de verkoper dat ze het niet los mochten verkopen, alleen als bundel. Ze waren zelf die bundels aan het maken overigens. Smerige praktijken mijn inziens en zou verboden moeten zijn.D-Ed schreef op zaterdag 7 juni 2025 @ 11:04:
[...]
Zeiden ze dat dat moest of vroegen ze welke bundel je wilde hebben? Dat deden ze namelijk bij mij en ik zei: "De MKW bundel". Kerel liep naar achteren en ik kreeg de juiste verpakking mee.
Ze geven je dus wel het gevoel dat je alles in een bundel moet kopen maar bij MM Tilburg kun je gewoon naar je gewenste versie vragen.
Helemaal mee eens. Het lijkt er dus op dat iedere MM de eigen keuzes maakt hoe ze hun klanten willen bedienen. Ik was gisteren ook nog even bij de MM en liepen genoeg mensen met alleen de Mario Kart bundel naar de kassa (terwijl ze hun vrienden aan het bellen en appen waren omdat ze er maar één per klant mochten kopenbones schreef op zaterdag 7 juni 2025 @ 11:13:
[...]
Bij mm almere zei de verkoper dat ze het niet los mochten verkopen, alleen als bundel. Ze waren zelf die bundels aan het maken overigens. Smerige praktijken mijn inziens en zou verboden moeten zijn.
Dus in Tilburg hebben ze het goed voor elkaar (voor de mensen die nog zoeken).
Ik zit in de auto terug vanuit Frankrijk. Hier zowel bij Carrefour geweest als de Cultura. Helaas beide niks.
Ik wil einde van de middag nog even langs de Toychamp/MM in Zwolle. Hopelijk is er nog wat voorraad tegen die tijd.
Ik wil einde van de middag nog even langs de Toychamp/MM in Zwolle. Hopelijk is er nog wat voorraad tegen die tijd.
Iemand nog een idee waar ik er een zou kunnen krijgen rondom Doetinchem? Op de mediamarkt website (onze lokale MM bestaat niet meer) zegt dat elke MM in de buurt rondom geen voorraad meer heeft (ophalen, niet bestellen)..
Misschien ergens in duitsland nog maar geen idee waar ik moet kijken...
Rig: AMD Ryzen 9950X3D, 96GB DDR5 6000Mhz, MSI Ventus X3 OC RTX5090
MM in store voorraad is niet gekoppeld aan de website. Grote kans dat er nog een paar liggen.Themperror schreef op zaterdag 7 juni 2025 @ 11:30:
Iemand nog een idee waar ik er een zou kunnen krijgen rondom Doetinchem? Op de mediamarkt website (onze lokale MM bestaat niet meer) zegt dat elke MM in de buurt rondom geen voorraad meer heeft (ophalen, niet bestellen)..
Nadat ik bij de kapper ben geweest, ga ik eens een poging wagen in Smyths Toys en Mediamarkt Akerpoort. Ik heb sterk het gevoel dat je bij deze MM filiaal ook met al die meuk erbij moet kopen. We gaan het zien.
Let op:
Vragen of iemand weet of er nog een plek is met voorraad is niet de bedoeling. Het topic wordt er niet leesbaarder op met steeds dezelfde vraag.
Heb je iets besteld en wil je het weer kwijt, plaats het in V&A en niet in dit topic. Ook het pluggen van je advertentie is op het forum verboden, reclame hoort hier niet thuis. Het vragen naar codes etc valt hier ook onder.
Ook hier hoeft de discussie en het geklaag over scalpers niet te worden gevoerd, laat dit achterwege.
Ervaringen met de Switch 2 worden besproken in dit topic: [Nintendo Switch 2] Algemene ervaring topic - Deel 1
Vragen of iemand weet of er nog een plek is met voorraad is niet de bedoeling. Het topic wordt er niet leesbaarder op met steeds dezelfde vraag.
Heb je iets besteld en wil je het weer kwijt, plaats het in V&A en niet in dit topic. Ook het pluggen van je advertentie is op het forum verboden, reclame hoort hier niet thuis. Het vragen naar codes etc valt hier ook onder.
Ook hier hoeft de discussie en het geklaag over scalpers niet te worden gevoerd, laat dit achterwege.
Ervaringen met de Switch 2 worden besproken in dit topic: [Nintendo Switch 2] Algemene ervaring topic - Deel 1