Iemand enig idee of media markt Nieuwegein voorraad heeft zonder bundelmeuk?
MM haalt rare streken uit, heb ik daarnet ook al iets van gezegd @MM in Tilburg. Daar brengen ze, als ‘service’, alvast een screenprotector aan - mag je wel € 29,99 voor aftikken.Lashrom schreef op zaterdag 7 juni 2025 @ 11:50:
Nadat ik bij de kapper ben geweest, ga ik eens een poging wagen in Smyths Toys en Mediamarkt Akerpoort. Ik heb sterk het gevoel dat je bij deze MM filiaal ook met al die meuk erbij moet kopen. We gaan het zien.
Ik zou me kunnen voorstellen dat veel mensen er wat door verrast zijn dat ie in veel fysieke winkels zo makkelijk te krijgen is. Dat was ik in ieder geval wel. Toen ik er zelf voor koos om niet te preorderen ging ik er vanuit dat het meerdere weken of zelfs maanden zou duren voordat ik er een kon kopen.Rivanov schreef op zaterdag 7 juni 2025 @ 09:54:
Waarom bestellen jullie allemaal online als de winkels meer dan voldoende voorraad hebben? Behalve Mediamarkt met hun wanstaltige bundelverkoop.
Net in Rotterdam Alexandrium geweest. Toy Champ en Intertoys hadden niks meer liggen. Toen maar de Mediamarkt binnengelopen en hadden alleen maar bundeltjes. Toch maaar eentje gehaald. Nintendo Switch 2 + Thumb grips en een case voor 500. En maar MK fysiek gekocht voor 80 er bij.
Ze hadden ook downloadbundletjes met MK liggen, maar die waren ook 580 en kreeg je er een screen protector opgeplakt en een hoop plastic rotzooi er bij.
Ze hadden ook downloadbundletjes met MK liggen, maar die waren ook 580 en kreeg je er een screen protector opgeplakt en een hoop plastic rotzooi er bij.
Steam: Lucky Luuk
Toch knap dat MediaMarkt dit kan blijven volhouden, is al sinds de Sony PlayStation 5 zo.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Bij Mediamarkt in Dukenburg (Nijmegen) stonden er nog een zestal in het schap, allemaal zonder Mario Kart World en met screen protector erbij koppelbundel... Bij navraag bleken ze van achter nog een mét Mario Kart World en zónder screen protector te hebben, dus die heb ik gekocht. Ik zag in de winkel minstens vier andere mensen ook rondlopen met een Switch 2 in hun handen.
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Hey Gamers,
Even het volgende, ik heb voor nu even de berichten laten staan, maar het is niet de bedoeling om telkens te vragen of iemand weet of er nog een plek is met voorraad. Het topic wordt er niet leesbaarder op met steeds dezelfde vraag. Er zijn genoeg mede Tweakers die ontdekte voorraad al hier doet delen.
Voor de mensen die er al eentje hebben, wens ik alvast heel veel plezier met hun aankoop, Game On!
Even het volgende, ik heb voor nu even de berichten laten staan, maar het is niet de bedoeling om telkens te vragen of iemand weet of er nog een plek is met voorraad. Het topic wordt er niet leesbaarder op met steeds dezelfde vraag. Er zijn genoeg mede Tweakers die ontdekte voorraad al hier doet delen.
Voor de mensen die er al eentje hebben, wens ik alvast heel veel plezier met hun aankoop, Game On!
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
Ze verplichten het gewoon, anders weigeren ze het te verkopen. Het is nog erger want ik heb echt fysiek 2 losse dozen nog gezien (nog niet gebundeld) en toch weigeren ze. Weet iemand of je dit soort praktijken kan melden? Bij ACM?D-Ed schreef op zaterdag 7 juni 2025 @ 11:04:
[...]
Zeiden ze dat dat moest of vroegen ze welke bundel je wilde hebben? Dat deden ze namelijk bij mij en ik zei: "De MKW bundel". Kerel liep naar achteren en ik kreeg de juiste verpakking mee.
Ze geven je dus wel het gevoel dat je alles in een bundel moet kopen maar bij MM Tilburg kun je gewoon naar je gewenste versie vragen.
Life is too short to drive boring cars
Net even gekeken bij de Intertoys die we nog hebben, niks meer in voorraad daar.Themperror schreef op zaterdag 7 juni 2025 @ 11:30:
Iemand nog een idee waar ik er een zou kunnen krijgen rondom Doetinchem? Op de mediamarkt website (onze lokale MM bestaat niet meer) zegt dat elke MM in de buurt rondom geen voorraad meer heeft (ophalen, niet bestellen)..
Misschien ergens in duitsland nog maar geen idee waar ik moet kijken...
Rig: AMD Ryzen 9950X3D, 96GB DDR5 6000Mhz, MSI Ventus X3 OC RTX5090
MM Alphen heeft nog 3x met Mario Kart en nog 25x zonder. Ook nog spellen, joycons enz. Geen Pro 2 Controllers meer, ik nu wel
Never attribute to malice what can be adequately explained by stupidity
Media Markt Den Haag heeft ze ook nog liggen. Zonder MKW en zonder verplichte accessoires net een tweede gekocht voor m’n zoontje
Uit de topic warning: Ook hier hoeft de discussie en het geklaag over scalpers niet te worden gevoerd, laat dit achterwege.
[ Voor 87% gewijzigd door Mog op 07-06-2025 13:03 ]
PSN : Geraedus
Echt belachelijk, ja. Gewoon melding van maken bij ACM, Consumentenbond, Radar en Kassa.SirLct schreef op zaterdag 7 juni 2025 @ 12:31:
[...]
Ze verplichten het gewoon, anders weigeren ze het te verkopen. Het is nog erger want ik heb echt fysiek 2 losse dozen nog gezien (nog niet gebundeld) en toch weigeren ze. Weet iemand of je dit soort praktijken kan melden? Bij ACM?
Is dat exact dezelfde versie als die in Nederland geleverd wordt, qua doos etc? Volgens mij is er in Europa maar één EAN geleverd, toch?Luuk_horst schreef op zaterdag 7 juni 2025 @ 11:28:
Ik zit in de auto terug vanuit Frankrijk. Hier zowel bij Carrefour geweest als de Cultura. Helaas beide niks.
Ik wil einde van de middag nog even langs de Toychamp/MM in Zwolle. Hopelijk is er nog wat voorraad tegen die tijd.
Kia EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2
Micro SD express of de ‘gewone’ micro SD?Arinyo schreef op zaterdag 7 juni 2025 @ 13:25:
Er is toch geen verschil tussen mircoSD Samsung en Sandisk, klopt dat?
Beide goede merken.
Kijk naar de maximale lees- en schrijfsnelheid.
[ Voor 3% gewijzigd door Ike. op 07-06-2025 13:34 ]
Mediamarkt amsterdam arena heeft van de bundel en losse versie nog een laatste paar staan (5-10 stuks).
Valt me nu pas op: heb dus besteld bij FNAC in Frankrijk 🇫🇷BamSlam_ schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 15:20:
Man, wat een verrassing zojuist Vanochtend nog ingelogd geweest op Fnac.com : status "pakket nog niet overgedragen aan vervoerder".
Gaat net de bel, UPS aan de deur! (Ook van UPS geen notificatie gehad dat er iets onderweg was).
Een dag voor de officiële release, top!![]()
[Afbeelding]
De doos bevat echter een Engelse tekst en de leeftijdsindicatie is in het Duits 😄
Terwijl FNAC toch echt vanuit Frankrijk heeft verstuurd, gezien de track/trace.
:strip_exif()/f/image/kgttUTBQ2GCAwzTJ9zGTUROu.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 22% gewijzigd door BamSlam_ op 07-06-2025 14:17 ]
Mediamarkt in Dukenburg in Nijmegen had er tot mijn verassing nog zeker een stuk of 8 liggen net. Mijn weekend weer top.
(met Mario Kart bundels en 19.99 tegoed maar die trekken ze er zo af)
(met Mario Kart bundels en 19.99 tegoed maar die trekken ze er zo af)
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Toegenomen, is wel degelijk de controller.runob schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 20:37:
Nintendo Switch 2 Pro Controller
https://amzn.eu/d/5BisNTz
€66.28
Wel verwarrend dat de titel maar de camera verwijst 🙈 De product codes / fotos kloppen wel (toevallig via Google er op gekomen en had eerst de titel zelfs niet door). Heb het besteld op hoop van zegen 😅
Koopje voor degene die in België wonen
MM Breda had alles (los, MKW en nog uitgebreider bundel) twee uur geleden nog voldoende liggen.
Moet het geen express kaartje zijn?Ike. schreef op zaterdag 7 juni 2025 @ 13:29:
[...]
Micro SD express of de ‘gewone’ micro SD?
Beide goede merken.
Kijk naar de maximale lees- en schrijfsnelheid.
Wij wachten wel op coolblue,tekken4111 schreef op zaterdag 7 juni 2025 @ 13:29:
Mediamarkt amsterdam arena heeft van de bundel en losse versie nog een laatste paar staan (5-10 stuks).
Mediamarkt hebben wij niet zo goede ervaringen mee als het gaat om garantie etc 🤷
Hier in de Intertoys ook niets meer te krijgen. Vanochtend hadden ze een voorraadje binnengekregen, maar die waren volgens de winkelmedewerkers snel weg. Op 19 juni verwachten ze weer een nieuwe lading in het distributiecentrum, die daarna uitgereden wordt over de filialen.Themperror schreef op zaterdag 7 juni 2025 @ 12:33:
[...]
Net even gekeken bij de Intertoys die we nog hebben, niks meer in voorraad daar.
Ik zit nog te twijfelen om naar Assen of Emmen te rijden, of gewoon nog even te wachten.
Bij de MM in Barendrecht ook alleen maar bundels. Mij werd verteld dat ze bundels verkopen om scalpers tegen te gaan. Achja heb geen haast ik koop m wel volgende week of de week erna. Komt vast goed
Zullen ze binnenkort gewoon weer op voorraad zijn? Bol intertoys enz..
Ik heb nog geen haast
Ik heb nog geen haast
Zit hier nu bij die vriend van me, de screenprotector is ook nog eens slecht aangebracht. Twee kleine belletjes.Yonix schreef op zaterdag 7 juni 2025 @ 12:03:
[...]
MM haalt rare streken uit, heb ik daarnet ook al iets van gezegd @MM in Tilburg. Daar brengen ze, als ‘service’, alvast een screenprotector aan - mag je wel € 29,99 voor aftikken.

F*ckers.
Dat zou verboden moeten worden, koper moet de doos al eerste openmaken. Niet de verkoper en dan zo'n cheap ass protector opplakken.Yonix schreef op zaterdag 7 juni 2025 @ 14:51:
[...]
Zit hier nu bij die vriend van me, de screenprotector is ook nog eens slecht aangebracht. Twee kleine belletjes.![]()
F*ckers.
Dat jullie bij mm nog kopen 🙃
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Wat een afzetterij eigenlijk he..Yonix schreef op zaterdag 7 juni 2025 @ 14:51:
[...]
Zit hier nu bij die vriend van me, de screenprotector is ook nog eens slecht aangebracht. Twee kleine belletjes.![]()
F*ckers.
Paar weken geleden al een cheap screenprotector (wel met plastic shell om perfect uit te lijnen) besteld van Ali en meteen perfect erop. Zie de screenprotector ook alleen zitten als ik goed kijk.
:strip_exif()/f/image/h4McdsOZv6Awo6A4S034cDsi.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 27% gewijzigd door Froggle op 07-06-2025 15:00 ]
PSN: ForcedReboot | XBL: Froggle | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd
Zojuist een bundel met MK World gekocht bij de MM in Maastricht. Hadden er nog 47 op voorraad (enkel en alleen die met MK). Helaas weer het bekende “koppelverkoop” gebeuren zoals we inmiddels gewend zijn bij ze. Er waren bundels met screenprotector los (+€10), controller bescherming (+ €20) en screenprotector installed (+ €30).
Uiteindelijk na lukken als brugman werd de losse screenprotector eraf gehaald en betaalde ik gewoon netjes €509,99
Het was trouwens wel heel sneaky aangezien het niet eens een echte bundel was maar gewoon 2 artikelen die ze scannen. Echt walgelijk!
Uiteindelijk na lukken als brugman werd de losse screenprotector eraf gehaald en betaalde ik gewoon netjes €509,99
Het was trouwens wel heel sneaky aangezien het niet eens een echte bundel was maar gewoon 2 artikelen die ze scannen. Echt walgelijk!

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Vandaag op pad geweest, had niet echt het plan om er 1 te kopen, maar ach wel leuk voor met de kinderen samen te spelen, dus toch maar op zoek 
Almere:
Toychamp - Geen voorraad
Mediamarkt - Alleen bundels
Intertoys - Geen voorraad
Coolblue - Geen voorraad
Baarn:
Amersfoort:
Toychamp - nog 2 stuks, zonder spel
Mediamarkt - Verschillende bundels.
Uiteindelijk een bundel meegenomen bij de Mediamarkt. Als ik hem meenam bij de Toychamp met Mariokart los was ik hetzelfde kwijt als voor de bundel, dus naja dan toch maar overstag.
Almere:
Toychamp - Geen voorraad
Mediamarkt - Alleen bundels
Coolblue - Geen voorraad
Baarn:
Amersfoort:
Toychamp - nog 2 stuks, zonder spel
Mediamarkt - Verschillende bundels.
Uiteindelijk een bundel meegenomen bij de Mediamarkt. Als ik hem meenam bij de Toychamp met Mariokart los was ik hetzelfde kwijt als voor de bundel, dus naja dan toch maar overstag.
ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR
Ik heb een rondje Eindhoven gedaan, maar helaas overal uitverkocht. Toch wel een goede launch voor Nintendo! 
Ik wacht ook wel op Coolblue, want ik vind het een fijne zaak.
Ik wacht ook wel op Coolblue, want ik vind het een fijne zaak.
Nou ik heb mn Switch binnen hoor, met Mario Kart. Eerdere berichten over 3 uur downloaden moet met hun WiFi te maken hebben gehad, 20 minuutjes was hij binnen hoor!
Veel plezier met de jacht mocht je er nog geen een hebben, moch tje hem wel hebben, ook veel plezier
Veel plezier met de jacht mocht je er nog geen een hebben, moch tje hem wel hebben, ook veel plezier
Toevallig een linkje? Ziet er goed uit.Froggle schreef op zaterdag 7 juni 2025 @ 14:55:
[...]
Wat een afzetterij eigenlijk he..
Paar weken geleden al een cheap screenprotector (wel met plastic shell om perfect uit te lijnen) besteld van Ali en meteen perfect erop. Zie de screenprotector ook alleen zitten als ik goed kijk.
[Afbeelding]
Ik ben net in Emmen geweest. De mediamarkt had alleen nog de versie zonder Mario Kart liggen, bij de buren van ToyChamp hadden ze nog wel de versie met Mario Kart. En nu dus één minder
PSN: ForcedReboot | XBL: Froggle | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd
Beiden verkrijgbaar zonder bundel?ErnstvV schreef op zaterdag 7 juni 2025 @ 16:07:
Ik ben net in Emmen geweest. De mediamarkt had alleen nog de versie zonder Mario Kart liggen, bij de buren van ToyChamp hadden ze nog wel de versie met Mario Kart. En nu dus één minder
Heb inmiddels nog steeds niets ontvangen van m’n pre-order via Mynintendo. Track and trace staat sinds afgelopen woensdag volledig stil bij een distributiecentrum in Dorsten, Duitsland. Nintendo reageert niet op mails. Iemand enig idee wat te doen?
Of ze de versie zonder Mario Kart hadden weet ik niet, maar ik heb nu de versie met Mario Kart zonder andere extra’s. Bij MediaMarkt niet na gevraagd maar die leken ook zonder de verplichte niet noodzakelijke extra’s te zijn.
Discussies over scalpers zijn niet de bedoeling. Zie de topic waarschuwing onderaan.
[ Voor 88% gewijzigd door Mog op 07-06-2025 20:07 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
DHL blijft hier maar falen. Bezorgdatum staat nu op 10 juni. Leuk joh, zo'n preorder

Don't dream your life, live your dreams!
Hier exact hetzelfde, heb wel een support ticket open bij Nintendo. Ik zou ervan uit gaan dat je dit pakket niet meer krijgt. Ik ben op het zien van de berichten hier, ook eens naar een MM gegaan, en er daar maar 1 meegenomen. Mocht de bestelling toch nog komen, dan kan je deze altijd nog terug sturen. Je hebt alleen wat financiële ruimte hebben om nog een systeem aan te schaffen. Maar met wat geduld krijg je het geld van Nintendo vast weer terug. Zo denk ik maar in ieder geval.DannyDamsco schreef op zaterdag 7 juni 2025 @ 16:41:
Heb inmiddels nog steeds niets ontvangen van m’n pre-order via Mynintendo. Track and trace staat sinds afgelopen woensdag volledig stil bij een distributiecentrum in Dorsten, Duitsland. Nintendo reageert niet op mails. Iemand enig idee wat te doen?
Tja. wordt ook lekker makkelijk gemaakt bij bolletje.G_Dragon schreef op zaterdag 7 juni 2025 @ 17:07:
Discussies over scalpers zijn niet de bedoeling. Zie de topic waarschuwing onderaan.
[ Voor 46% gewijzigd door Mog op 07-06-2025 20:08 ]
PSN : Geraedus
Ik heb hem gisteren rond 3 uur kunnen ophalen van het gls servicepunt. Ik had wel een stuk meer updates dan in jouw foto te zien zijn. Bij mij was die 3x gescand in wijchen en de ochtend daarop was die meegegeven aan de koerier.
brrrt schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 12:30:
[...]
Heb je 'm intussen al wel ontvangen? Mijn Toychamp pre-order zit al sinds woensdagavond vast in het GLS sorteercentrum in België.. Ik heb weinig vertrouwen dat ik dit weekend nog m'n switch heb![]()
[Afbeelding]
Belachelijk. Gewoon vanmiddag te koop voor 509 euro bij MM.Geraedus schreef op zaterdag 7 juni 2025 @ 17:18:
[...]
Tja. wordt ook lekker makkelijk gemaakt bij bolletje.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Ik zou het anuleren en weigeren aan de deur,SilencerNL schreef op zaterdag 7 juni 2025 @ 17:13:
DHL blijft hier maar falen. Bezorgdatum staat nu op 10 juni. Leuk joh, zo'n preorder
Als het zolang onderweg is is het bijna 100% zeker dat er niet zachtjes mee is omgegaan....
Tsja. Heb dit in april in de pre order staan en laatste week mei betaald. Echt bizar dat Nintendo zo met trouwe klanten omgaat. Maandag is Pinksteren dus het zal sowieso volgende week worden. Nog meer vrij nemen om op dit pakket te wachten ga ik niet doen. Overweeg een geschil te openen via Paypal om via die weg m’n geld terug te krijgen en dan maar een rondje stad maken en kijken waar ie nog te krijgen isJuriaanBakx schreef op zaterdag 7 juni 2025 @ 17:13:
[...]
Hier exact hetzelfde, heb wel een support ticket open bij Nintendo. Ik zou ervan uit gaan dat je dit pakket niet meer krijgt. Ik ben op het zien van de berichten hier, ook eens naar een MM gegaan, en er daar maar 1 meegenomen. Mocht de bestelling toch nog komen, dan kan je deze altijd nog terug sturen. Je hebt alleen wat financiële ruimte hebben om nog een systeem aan te schaffen. Maar met wat geduld krijg je het geld van Nintendo vast weer terug. Zo denk ik maar in ieder geval.
Via paypal gekocht?DannyDamsco schreef op zaterdag 7 juni 2025 @ 17:40:
[...]
Tsja. Heb dit in april in de pre order staan en laatste week mei betaald. Echt bizar dat Nintendo zo met trouwe klanten omgaat. Maandag is Pinksteren dus het zal sowieso volgende week worden. Nog meer vrij nemen om op dit pakket te wachten ga ik niet doen. Overweeg een geschil te openen via Paypal om via die weg m’n geld terug te krijgen en dan maar een rondje stad maken en kijken waar ie nog te krijgen is
Dan kun je het bedrag terugboeken via je betaalrekening
De pre-order van Nintendo kwam een dag later alsnog binnen. Echter de GameCube controller is nergens te bekennen. In de DHL app bestaat dit pakketje niet eens.
Top, bedankt. Ik bedoelde inderdaad zonder andere extra's.ErnstvV schreef op zaterdag 7 juni 2025 @ 16:55:
[...]
Of ze de versie zonder Mario Kart hadden weet ik niet, maar ik heb nu de versie met Mario Kart zonder andere extra’s. Bij MediaMarkt niet na gevraagd maar die leken ook zonder de verplichte niet noodzakelijke extra’s te zijn.
En zelfs nog makkelijkerGeraedus schreef op zaterdag 7 juni 2025 @ 17:18:
[...]
Tja. wordt ook lekker makkelijk gemaakt bij bolletje.

Onbegrijpelijk..
:strip_exif()/f/image/V1MDW9GV7xIhGHXxIX2xKTr1.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 90% gewijzigd door G_Dragon op 07-06-2025 18:09 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
We leven hier in het kapitalisme en zeker in Nederland is iedereen opzoek naar winst maximalisatie (kijk maar in de supermarkten). Het is of meedoen of het gewoon niet kopen (en als die groep groter wordt) dan pas heeft het effect. Maar zoals in de supermarkt iedereen blijft toch alles blijkbaar kopen.G_Dragon schreef op zaterdag 7 juni 2025 @ 18:08:
[...]
En zelfs nog makkelijker![]()
Onbegrijpelijk..
[Afbeelding]
Zou het zinvol zijn om morgen bij de opening van de Mediamarkt om 12.00 aanwezig te zijn? Of wordt er nu niets meer geleverd?
Same. Volgens DHL Duitsland staat hij alleen aangemeld en hebben ze hem nog niet ontvangen.JuriaanBakx schreef op zaterdag 7 juni 2025 @ 17:13:
[...]
Hier exact hetzelfde, heb wel een support ticket open bij Nintendo. Ik zou ervan uit gaan dat je dit pakket niet meer krijgt. Ik ben op het zien van de berichten hier, ook eens naar een MM gegaan, en er daar maar 1 meegenomen. Mocht de bestelling toch nog komen, dan kan je deze altijd nog terug sturen. Je hebt alleen wat financiële ruimte hebben om nog een systeem aan te schaffen. Maar met wat geduld krijg je het geld van Nintendo vast weer terug. Zo denk ik maar in ieder geval.
Begin april pre order gedaan,!eind mei betaald.
als bol 10% van de prijs opeist bij elke partner, dan snap ik dat heel goed hoor.G_Dragon schreef op zaterdag 7 juni 2025 @ 17:07:
Ik vind wel dat bedrijven zoals Bol.com hier echt niet mee in zee moeten gaan, wat een prijs..
[Afbeelding]
Minimaal twee en een halve week geen levering meer zeiden ze hier. Alleen als er retouren komen, kunnen ze die verkopen.overdoseh schreef op zaterdag 7 juni 2025 @ 18:25:
Zou het zinvol zijn om morgen bij de opening van de Mediamarkt om 12.00 aanwezig te zijn? Of wordt er nu niets meer geleverd?
[ Voor 8% gewijzigd door Jumpman op 07-06-2025 18:31 ]
Onderweg in Frankrijk twee keer misgegrepen en nu ben ik net bij MM Zwolle en worden de laatste twee net gepakt op het moment dat ik en m’n dochter aan komen lopen. Helemaal de balen in.
Vragen naar voorraad is niet de bedoeling. Zie de topic waarschuwing onderaan.
[ Voor 22% gewijzigd door Mog op 07-06-2025 20:06 ]
[ Voor 80% gewijzigd door Mog op 07-06-2025 20:07 ]
Heb inmiddels een geschil via Paypal geopend. Super frustrerend dit. Heb eigenlijk helemaal geen zin om nu 1000 te betalen voor 1 switchMariekeb schreef op zaterdag 7 juni 2025 @ 18:26:
[...]
Same. Volgens DHL Duitsland staat hij alleen aangemeld en hebben ze hem nog niet ontvangen.
Begin april pre order gedaan,!eind mei betaald.
Volgens de voorwaarden moet je 2 werkdagen wachten. Dus je moet wachten tot dinsdag. Komt vast nog wel. Maar mooi balen. Die van mij is uiteindelijk gistermiddag ontvangen 🎉. Lag een dag in Dorsten. Ik vond dat al balen. Dus ik snap je frustratie.DannyDamsco schreef op zaterdag 7 juni 2025 @ 16:41:
Ik vraag me wel af hoe Nintendo dit beter had kunnen doen. DHL of Nintendo hadden het eigenlijk al eerder in het land van herkomst moeten verplaatsen. Of release een dag eerder, zodat je moet het hele pinksterweekend moet wachten... 😅
Ja sorry, maar als je zo gek bent om hem voor deze prijs te kopen..... Deze release is absoluut niet te vergelijken met PS5, er zijn genoeg pre order rondes geweest, en winkels hebben genoeg voorraad gehad, en als je goed zoekt, zal er echt nog ergens wel wat liggen.G_Dragon schreef op zaterdag 7 juni 2025 @ 18:08:
[...]
Onbegrijpelijk..
[Afbeelding]
Dus ja, dit is meer laten we kijken of een gek er in trapt.
Als @DannyDamsco's pakket sinds woensdag niet is bewogen, dan zijn er al 2 werkdagen verstreken, lijkt me?Bliksem B schreef op zaterdag 7 juni 2025 @ 19:13:
[...]
Volgens de voorwaarden moet je 2 werkdagen wachten.
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Ik laat al een tijdje bol voor wat het is. Ze zijn echt een soort van amazon geworden waar iedereen een product kan verkopen met een willekeurige prijs en zelf doen ze er niks aan.G_Dragon schreef op zaterdag 7 juni 2025 @ 18:08:
[...]
Onbegrijpelijk..
[Afbeelding]
Dat klopt. Bij mij lag die er pas sinds donderdag ochtend 5 uur.RayNbow schreef op zaterdag 7 juni 2025 @ 19:46:
[...]
Als @DannyDamsco's pakket sinds woensdag niet is bewogen, dan zijn er al 2 werkdagen verstreken, lijkt me?
Kreeg vandaag nog een herinneringsmail dat ze vandaag de switch 2 kwamen bezorgen van DHL en dat je een bezorgcode moest laten zien, want daarom heb ik dus de levering verzet naar vandaag, omdat ik anders niet zelf thuis was. Wat denk je? M'n vrouw doet open, ik kom aan rennen met de bezorgcode, maar de DHL meneer was al weer verdwenen en heeft de Switch gewoon aan m'n vrouw afgegeven zonder bezorgcode. Raar
Lol, dat is sinds de coronaperiode toch standaard bij 99% van de bezorgers. Ben blij dat hij hem heeft achtergelaten en happy gamingDannyXP1600 schreef op zaterdag 7 juni 2025 @ 20:23:
Kreeg vandaag nog een herinneringsmail dat ze vandaag de switch 2 kwamen bezorgen van DHL en dat je een bezorgcode moest laten zien, want daarom heb ik dus de levering verzet naar vandaag, omdat ik anders niet zelf thuis was. Wat denk je? M'n vrouw doet open, ik kom aan rennen met de bezorgcode, maar de DHL meneer was al weer verdwenen en heeft de Switch gewoon aan m'n vrouw afgegeven zonder bezorgcode. Raar
Intertoys in Groningen heeft er nog genoeg, ook zonder bundel
Rondje vandaag gemaakt.
Mediamarkt Hoog Catharijne op.
ToyChamp Utrecht The Wall op.
Mediamarkt The Wall enkel bundels met Q ware meuk. De medewerker vertelde me dat Nintendo de bundels zo levert.. ja hoor.
Op release was ik bij Intertoys XL Leidsche Rijn en die waren daar ook al op. Neem aan dat ze geen nieuwe voorraad hebben, dus daar dan ook op.
Mediamarkt Hoog Catharijne op.
ToyChamp Utrecht The Wall op.
Mediamarkt The Wall enkel bundels met Q ware meuk. De medewerker vertelde me dat Nintendo de bundels zo levert.. ja hoor.
Op release was ik bij Intertoys XL Leidsche Rijn en die waren daar ook al op. Neem aan dat ze geen nieuwe voorraad hebben, dus daar dan ook op.
[ Voor 45% gewijzigd door Cherrypie op 07-06-2025 20:55 ]
Bij de MM in Alphen vanmiddag nog volop voorraad voor de versie zonder MKW:strip_exif()/f/image/IZma2VL7RNwvPIE8PJmK941J.jpg?f=fotoalbum_large)
Edit:
Ze waren nog aan het bijvullen terwijl ik er naast stond.
:strip_exif()/f/image/IZma2VL7RNwvPIE8PJmK941J.jpg?f=fotoalbum_large)
Edit:
[ Voor 7% gewijzigd door kwant1111 op 07-06-2025 21:11 ]
Rare vraag, maar waarom staat er 29,99€ op die dozen ?kwant1111 schreef op zaterdag 7 juni 2025 @ 21:10:
Bij de MM in Alphen vanmiddag nog volop voorraad voor de versie zonder MKW[Afbeelding]
Edit:
Je betaald daar verplicht €30 extra voor accessoires die je niet wilt…Boermansjo schreef op zaterdag 7 juni 2025 @ 21:24:
[...]
Rare vraag, maar waarom staat er 29,99€ op die dozen ?
In almere bij de mediamarkt ook nog voorraad alleen wel koppel verkoop met screenprotector van 29,95
Hier de beslissing genomen om maar niet te kopen wil geen protector er bij die ik niet wil
Hier de beslissing genomen om maar niet te kopen wil geen protector er bij die ik niet wil
Ik heb deze meegekregen met screenrotector erop voor de originele 509,99 prijs, sommige verkopers doen iets makkelijker lijkt het op dan de anderen. Vraag me wel af of deze van plastic of glas is staat wel anti kras.
mcp1990 schreef op zaterdag 7 juni 2025 @ 21:36:
In almere bij de mediamarkt ook nog voorraad alleen wel koppel verkoop met screenprotector van 29,95
Vragen naar voorraad is niet de bedoeling. Zie de topic waarschuwing onderaan.Lucky_Luuk schreef op zaterdag 7 juni 2025 @ 12:10:
Net in Rotterdam Alexandrium geweest. Toy Champ en Intertoys hadden niks meer liggen. Toen maar de Mediamarkt binnengelopen en hadden alleen maar bundeltjes. Toch maaar eentje gehaald. Nintendo Switch 2 + Thumb grips en een case voor 500. En maar MK fysiek gekocht voor 80 er bij.
[ Voor 15% gewijzigd door Linksquest op 08-06-2025 10:12 ]
Niet dat ik weet. Heb geen stapels gezien ofzoAtsiz schreef op zaterdag 7 juni 2025 @ 21:50:
[...]
Waren er nog veel in Mediamarkt Alexandrium? Ik weet niet of ze in 1 dag uitverkocht worden, de duurdere bundels.
Ik overweeg om een te scoren. Ookal is het met de bundel crap.
Steam: Lucky Luuk
MediaMarkt Nordhorn had niets meer op voorraad.
Deze is voor de verzekering, ik heb de mijne bij MM Zoeterwoude en bij het aanmaken van de factuur aangegeven dat ik hem zonder verzekering wilde, was geen probleem.Ike. schreef op zaterdag 7 juni 2025 @ 21:26:
[...]
Je betaald daar verplicht €30 extra voor accessoires die je niet wilt…
Donderdagmiddag rond lunchtijd naar de Media Markt gelopen en daar een bundels gekocht van Switch 2 + Mario Kart + Pro Controller 2. Totaal 590 euro.
Ondanks dat ik geen enorme fan van bundels ben moet ik wel zeggen dat de Media Markt het allemaal gewoon prima had geregeld. Er lagen tientallen Switches en je kon hem gewoon afhalen zonder maanden geleden te pre-orderen enz. Wat een verademing.
Die Pro Controller zou ik toch wel halen(las dat je de nieuwe nodig hebt als je de console ook uit slap wil kunnen halen
).
Ondanks dat ik geen enorme fan van bundels ben moet ik wel zeggen dat de Media Markt het allemaal gewoon prima had geregeld. Er lagen tientallen Switches en je kon hem gewoon afhalen zonder maanden geleden te pre-orderen enz. Wat een verademing.
Die Pro Controller zou ik toch wel halen(las dat je de nieuwe nodig hebt als je de console ook uit slap wil kunnen halen

Mijn bestelling zat op 03.06 in Ludwigsfelde en op 05.06 nog steeds. Op 06.06 in bochum en dan naar Dorsten. Daar zit het vast... besteld in april
Maakt mij weinig uit voor de moment aangezien ik op reis ben tot 18.06 maar toch.. mijn ouders blijven er speciaal voor thuis... ondertussen proberen contact opnemen met dhl, die hadden toch wel een technische storing zeker....
Mailtje naar nintendo.be en vol verbazing de dag erop antwoord. Of ik mijn gegevens eens wou doorgeven postcode, emailadres en bestelnummer...... alsof ze niet weten dat ik hem besteld heb + mijn bestelnummer stond in het ticket.. het is precies op de lange baan schuiven. Ondertussen geen antwoord meer gekregen van nintendo...
Triestige service van alle partijen om eerlijk te zijn.
Maakt mij weinig uit voor de moment aangezien ik op reis ben tot 18.06 maar toch.. mijn ouders blijven er speciaal voor thuis... ondertussen proberen contact opnemen met dhl, die hadden toch wel een technische storing zeker....
Mailtje naar nintendo.be en vol verbazing de dag erop antwoord. Of ik mijn gegevens eens wou doorgeven postcode, emailadres en bestelnummer...... alsof ze niet weten dat ik hem besteld heb + mijn bestelnummer stond in het ticket.. het is precies op de lange baan schuiven. Ondertussen geen antwoord meer gekregen van nintendo...
[ Voor 81% gewijzigd door Linksquest op 08-06-2025 10:13 ]
Zojuist een Switch 2 kunnen bemachtigen via Mediamarkt.
Waardeloos !
Ik moest een “verplichte” verzekerings abonnement nemen.
Ik dacht dat dit soort praktijken “optioneel” was.
Waardeloos !
Ik heb bericht van Nintendo dat ze een onderzoek gaan instellen,en ik moest een disclaimer tekenen dat ik de waarheid spreek, dat ik bij de bure ngecontroleerd heb etc etc en dat ze eventueel de politie inschakelen on uit te zoeken wast er met mijn pakket is gebeurd en dat ik dan moet meewerken. En uiteraard het gleijk meot melden als mijn pakket alsnog boven water komt.djinnekendjinn schreef op zondag 8 juni 2025 @ 03:03:
Mijn bestelling zat op 03.06 in Ludwigsfelde en op 05.06 nog steeds. Op 06.06 in bochum en dan naar Dorsten. Daar zit het vast... besteld in april
Klinkt niet heel hoopvol, maar hopelijk in ieder geval mijn geld terug.
Dit moeten zij verplicht aanleveren (waarschijnlijk voor hun verzekering). Ik heb dit ooit ook eens gehad bij een andere leverancier.Mariekeb schreef op zondag 8 juni 2025 @ 11:57:
[...]
Ik heb bericht van Nintendo dat ze een onderzoek gaan instellen,en ik moest een disclaimer tekenen dat ik de waarheid spreek, dat ik bij de bure ngecontroleerd heb etc etc en dat ze eventueel de politie inschakelen on uit te zoeken wast er met mijn pakket is gebeurd en dat ik dan moet meewerken. En uiteraard het gleijk meot melden als mijn pakket alsnog boven water komt.
Klinkt niet heel hoopvol, maar hopelijk in ieder geval mijn geld terug.
Die kan je toch meteen weer opzeggen ? In Nijmegen gisteren geen problemen met dit soort praktijken.Atsiz schreef op zondag 8 juni 2025 @ 11:57:
Waardeloos !
Mooi dat geklaag hier over verplichte opties die je moet nemen bij aankoop.
Je moet natuurlijk helemaal niets. Dan koop je de Switch gewoon niet. En wacht je tot deze ergens anders te koop is.
Doordat bedrijven dit soort spullen blijven verkopen, gaan ze er ook gewoon mee door. Dus bij de Switch 3 hebben we deze zelfde praktijken weer. Oplossing? Niet kopen.
Je moet natuurlijk helemaal niets. Dan koop je de Switch gewoon niet. En wacht je tot deze ergens anders te koop is.
Doordat bedrijven dit soort spullen blijven verkopen, gaan ze er ook gewoon mee door. Dus bij de Switch 3 hebben we deze zelfde praktijken weer. Oplossing? Niet kopen.
Ik zie geen online mogelijkheid om op te zeggen. Vreemdloekf2 schreef op zondag 8 juni 2025 @ 12:15:
[...]
Die kan je toch meteen weer opzeggen ? In Nijmegen gisteren geen problemen met dit soort praktijken.
Het probleem is dat ik een half uur tot een uur in ee switch2 rij sta. En ze het pas zeggen zodra je aan de beurt bent.mickeyhouse schreef op zondag 8 juni 2025 @ 12:21:
Mooi dat geklaag hier over verplichte opties die je moet nemen bij aankoop.
Dan denk je “pfff doe maar kost 25 euro extra”.
Mijn fout weet ik. Ze hebben wel een dikke 1 ster review gekregen op Google in ieder geval.
Zijn er hier eigenlijk al mensen die hun bestelling van Cdiscount binnen hebben? Ik heb er alleen een game besteld, maar nog niks gehoord. Wel woensdag afgeschreven, dus zal wel goedkomen
[ Voor 15% gewijzigd door Steven030 op 08-06-2025 13:08 ]
Hier nog niet, mijn switch 2 ligt al 2 dagen in een pakjeshub in Lyon. Verwacht hem eerlijk gezegd niet voor donderdag te ontvangen. Ach ja, uiteindelijk wel 20 euro bespaard..Steven030 schreef op zondag 8 juni 2025 @ 13:05:
Zijn er hier eigenlijk al mensen die hun bestelling van Cdiscount binnen hebben? Ik heb er alleen een game besteld, maar nog niks gehoord. Wel woensdag afgeschreven, dus zal wel goedkomen
Dan ben je flink opgelicht.Atsiz schreef op zondag 8 juni 2025 @ 11:57:
Waardeloos !
Mag niet eens.
Ja..dit is illegaal toch?
Ik heb het ook aan een andere medewerker gevraagd + tijdens het afrekenen bij de kassa ook.
Zoiets had ik toen met de Switch.Atsiz schreef op zondag 8 juni 2025 @ 13:53:
[...]
Ik heb het ook aan een andere medewerker gevraagd + tijdens het afrekenen bij de kassa ook.
Alles van het pakket laten verwijderen.
Deden ze nadat ik met vanalles dreigde.
Gewoon terug brengen en de koop ontbinden.
Zeker.. Voet bij stuk houden bij dit soort 'situaties'.. die lui zitten ook niet op een scene te wachten terwijl er andere mensen aan het wachten zijn dus gewoon beetje tegengas geven bij dit soort vreemde praktijken.Atsiz schreef op zondag 8 juni 2025 @ 13:53:
[...]
Net 1 kunnen halen bij MM in Groningen sontplein, nog enkele in de winkel en ze leggen steeds nieuwe bij.
Dit is allemaal zonder extra poespas erbij.
Dit is allemaal zonder extra poespas erbij.
[ Voor 18% gewijzigd door Roshnak op 08-06-2025 14:54 ]
Probeer ik leiden de krijgen maar daar lijkt de fysieke voorraad helemaal op te zijn helaas
Rotterdam Alexandrium was uitverkocht net voor mij.
Hoorde wel iemand mopperen over een verzekering terwijl ik aan het wachten was, dus gok dat ze ook meededen met de illegale koppelverkoop.
Hoorde wel iemand mopperen over een verzekering terwijl ik aan het wachten was, dus gok dat ze ook meededen met de illegale koppelverkoop.
Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.
Let op:
Vragen of iemand weet of er nog een plek is met voorraad is niet de bedoeling. Het topic wordt er niet leesbaarder op met steeds dezelfde vraag.
Heb je iets besteld en wil je het weer kwijt, plaats het in V&A en niet in dit topic. Ook het pluggen van je advertentie is op het forum verboden, reclame hoort hier niet thuis. Het vragen naar codes etc valt hier ook onder.
Ook hier hoeft de discussie en het geklaag over scalpers niet te worden gevoerd, laat dit achterwege.
Ervaringen met de Switch 2 worden besproken in dit topic: [Nintendo Switch 2] Algemene ervaring topic - Deel 1
Vragen of iemand weet of er nog een plek is met voorraad is niet de bedoeling. Het topic wordt er niet leesbaarder op met steeds dezelfde vraag.
Heb je iets besteld en wil je het weer kwijt, plaats het in V&A en niet in dit topic. Ook het pluggen van je advertentie is op het forum verboden, reclame hoort hier niet thuis. Het vragen naar codes etc valt hier ook onder.
Ook hier hoeft de discussie en het geklaag over scalpers niet te worden gevoerd, laat dit achterwege.
Ervaringen met de Switch 2 worden besproken in dit topic: [Nintendo Switch 2] Algemene ervaring topic - Deel 1