Yep mediamarkt proberen al ging dat ook wel rap
Wanneer heb je besteld en bevestiging ontvangen?Acatli40 schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 11:00:
Hier geen enkele beweging vanuit CB. Kon net zo goed langs de winkel gaan
Mijn zonen stonden vanochtend om 9 uur bij de Intertoys (Budel). Ze hebben een ( lang gespaarde ) switch 2 met de mariopack erbij kunnen kopen en dat was ook meteen de laatste. Bizar! Ik vermoed dat er nauwelijks voorraad is bij de Intertoys....
Ze waren bang dat er scalpers zouden zijn dus gingen ze zo vroeg als mogelijk op pad.
Ze waren bang dat er scalpers zouden zijn dus gingen ze zo vroeg als mogelijk op pad.
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Vriend van mij ging vanmorgen ook naar de Intertoys (Landgraaf), hij had hem gereserveerd, maar blijkbaar was er ruzie ontstaan omdat er maar 5 stuks geleverd waren, en 2 daarvan werden opgehaald door mensen die hem gereserveerd hadden.wowly schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 11:59:
Mijn zonen stonden vanochtend om 9 uur bij de Intertoys (Budel). Ze hebben een ( lang gespaarde ) switch 2 met de mariopack erbij kunnen kopen en dat was ook meteen de laatste. Bizar! Ik vermoed dat er nauwelijks voorraad is bij de Intertoys....
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
Staat hij bij meerdere hier ook nog op ‘pakket is ontvangen door PostNL’? Vraag me af of het nog komt vandaag
Mensen nog vertrouwen dat Amazon.nl vandaag komt?
[ Voor 3% gewijzigd door IceQube op 05-06-2025 12:05 ]
Mijn bestelling was via amazon.nl, daar kon het niet. Dit terwijl deze ook pas op dinsdag komt.Meneer iCy schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 10:40:
[...]
Amazon.de kan ik de order nog steeds cancelen en zou dinsdag binnen komen.
Cancel hem zodra ik 100% zeker weet dat ik hem van coolblue heb opgehaald. Iets met ervaring in het verleden dat ik een preorder kon ophalen en op het moment dat ik in de winkel stond was de betreffende item er niet meer. Was niet bij de coolblue overigens, maar sindsdien wel sceptisch.
Let er dus op; de knop "Cancel" is er wel, maar krijg vrolijk een mail dat het helaas niet meer gaat.
Antfarmer
Yup, nog niet gesorteerd. Maar wordt uiterlijk 17:15 bezorgd, dus heb nog hoop.ryanator schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 12:02:
Staat hij bij meerdere hier ook nog op ‘pakket is ontvangen door PostNL’? Vraag me af of het nog komt vandaag
Edit: Hij is gesorteerd! 😀
[ Voor 5% gewijzigd door GasProblem op 05-06-2025 12:12 ]
Bij de Mediamarkt in Ekkersrijt (Eindhoven) waren er ook nog genoeg.
Wel gebundeld, maar zowel met als zonder Mario Kart, en bijvoorbeeld ook met het officiele Nintendo travelcase gebundeld naast de bekende Qware bundels.
Wel gebundeld, maar zowel met als zonder Mario Kart, en bijvoorbeeld ook met het officiele Nintendo travelcase gebundeld naast de bekende Qware bundels.
Volgens DHL vandaag tussen 10 - 18 maar hij is nog niet eens onderweg met chauffeur dus of dat nog komt vandaag is maar afwachten.
Stond er bij mij ook tot een uur geleden, inmiddels wel op gesorteerd - en kan locatie niet meer veranderen. Dus houd hoop!GasProblem schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 12:08:
[...]
Yup, nog niet gesorteerd. Maar wordt uiterlijk 17:15 bezorgd, dus heb nog hoop.
Ah benieuwd of ik hem dan wel kan cancellen. Kom ik wellicht vanavond achter.Artilux schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 12:05:
[...]
Mijn bestelling was via amazon.nl, daar kon het niet. Dit terwijl deze ook pas op dinsdag komt.
Let er dus op; de knop "Cancel" is er wel, maar krijg vrolijk een mail dat het helaas niet meer gaat.
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Vanochtend om 09:30 bij de lokale Intertoys de een na laatste meegenomen (had gisteren wel gereserveerd) en terwijl ik weg ging vroeg de volgende klant al naar de Switch 2. Denk ook dat 14:00 optimistisch gaat zijn.Mog schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 11:36:
[...]
Bij mijn lokale Intertoys (Heerhugowaard) was er om 10:00 geen voorraad meer. Maar ik weet dat zij pre-orders op papier aannemen. Het was heel rustig.
En DHL is ook snel vandaag. GCN is net binnen.
Alleen nog wachten op Switch 2.
Hier is DHL net heel traagRollieBollie schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 12:12:
En DHL is ook snel vandaag. GCN is net binnen.
Mediamarkt heb je meer kans als je die in je omgeving hebt.hotymoty schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 11:33:
Ik kan pas om 14:00 langs intertoys. Hopelijk hebben zij nog voorraad…
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Mocht je tijd hebben in Hoorn staan er echt nog veel bij mediamarktMog schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 11:36:
[...]
Bij mijn lokale Intertoys (Heerhugowaard) was er om 10:00 geen voorraad meer. Maar ik weet dat zij pre-orders op papier aannemen. Het was heel rustig.
:strip_exif()/f/image/AhdP2f2kTbG800OHUtKCkCKR.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 37% gewijzigd door Wognummer op 05-06-2025 12:18 ]
Ik heb net bericht van PostNL dat het pakket is gesorteerd, dus ik hoop dat het vandaag wordt geleverd.ryanator schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 12:02:
Hij is zojuist hier bezorgd via DHL van Coolblue. Nu nog 5 uur werken tot ik thuis ben
Heb wel eens meegemaakt dat ze schoenen uit Groningen om twee uur ophaalde en het in de avond het er alsnog wasjimmy87 schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 12:08:
Volgens DHL vandaag tussen 10 - 18 maar hij is nog niet eens onderweg met chauffeur dus of dat nog komt vandaag is maar afwachten.
Schijnt dat Intertoys aanstaande dinsdag al nieuwe voorraad binnen krijgen. Er is dus echt genoeg voorraad voor iedereen. Bij MM liggen hier genoeg op de schappen in Amsterdam. Amazon en Bol hadden ook al meteen weer voorraad vandaag.
Doet Nintendo het nou zo goed en komen ze hun beloftes na of is er dit keer minder vraag naar?
Doet Nintendo het nou zo goed en komen ze hun beloftes na of is er dit keer minder vraag naar?
Werkt de Eshop code bij jou? Hier niet dus ik vrees dat ze vergeten zijn hem te scannen voor activatie.nick1981nick schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 09:18:
Deze ochtend opgehaald bij carrefour zonder bestelling. Pakket met mariokart + nintendo tegoed van 15 euro voor 499€
Dat geeft me nog hoop 🤣 hopelijk die van mij ook zo.GasProblem schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 12:08:
[...]
Yup, nog niet gesorteerd. Maar wordt uiterlijk 17:15 bezorgd, dus heb nog hoop.
Edit: Hij is gesorteerd! 😀
Hij is binnen... dhl gooide (letterlijk) hem voor de deur. Gelukkig lijkt de doos van de switch zelf niet beschadigd...
Ik denk veel productie gehad, dus veel voorraad. Ze willen geen 2020 Sony launchLashrom schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 12:20:
Schijnt dat Intertoys aanstaande dinsdag al nieuwe voorraad binnen krijgen. Er is dus echt genoeg voorraad voor iedereen. Bij MM liggen hier genoeg op de schappen in Amsterdam. Amazon en Bol hadden ook al meteen weer voorraad vandaag.
Bij mij is dit zojuist veranderd naar chauffeur is onderweg en bezorging wordt verwacht tussen 12u25 en 16 u25.jimmy87 schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 12:08:
Intertoys Oosterhout helaas geen voorraad. Hebben maar 6 stuks binnengekregen.
Ze hebben aangekondigd dat ze grote voorraad gingen aanleggen om scalpers tegen te gaan dus verwacht komende weken ook weer meer leveringen naar winkels.ryanator schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 12:21:
[...]
Ik denk veel productie gehad, dus veel voorraad. Ze willen geen 2020 Sony launch
Denk dat dat ook 1 van de redens is geweest van de vrij late launch, eerst wouden ze echt een flinke voorraad hebben.
Playstation 5
Yesy, yes, yes.
Alle bezorgers hier zijn vandaag snel.
PostNL met Switch 2 zou komen tussen 18:15 - 20:45, maar wordt 16:55 - 18:55.
Alle bezorgers hier zijn vandaag snel.
PostNL met Switch 2 zou komen tussen 18:15 - 20:45, maar wordt 16:55 - 18:55.
Pfiew eindelijk bezorger onderweg naar postnl punt.
Distributiemedewerkers hebben Mario Kart al getest gisterenKRAI.7 schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 12:29:
Nou leuk, net de Switch 2 ontvangen met een al geopende seal. Verpakkingsdoos eromheen was ook al enigszins gehavend maar gaf het het voordeel van de twijfel. Nu dus retour aanmelden via Bol en zit ik zonder Switch 2.
[Afbeelding]
Is dit niet slechts een kartonnen omhulsel van de echte doos? Ik zag gisteren ook een unboxing video waar dit omhulsel ook niet geseald was. Vraag me af of dit standaard is.KRAI.7 schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 12:29:
Nou leuk, net de Switch 2 ontvangen met een al geopende seal. Verpakkingsdoos eromheen was ook al enigszins gehavend maar gaf het het voordeel van de twijfel. Nu dus retour aanmelden via Bol en zit ik zonder Switch 2.
[Afbeelding]
Kan me niet voorstellen dat iemand de doos heeft geopend bij Bol.com..
Was het niet zo dat de VS niets kon pre orderen en dat we hier gewoon wat meer hebben?Lashrom schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 12:20:
En zojuist toch ontvangenZicoDon schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 11:20:
[...]
Same hier maar zou komen tussen 11:15 en 13:45.. zegt de app nog steeds maar begin het geloof wel te verlizen hehe..
EDIT: Toen ik hier op enter drukte ging de zending naar gesorteerd...
Feyenoord | Xbox Series X | Fotografie
KloptGoldenBirdy schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 12:32:
[...]
Is dit niet slechts een kartonnen omhulsel van de echte doos? Ik zag gisteren ook een unboxing video waar dit omhulsel ook niet geseald was. Vraag me af of dit standaard is.
Kan me niet voorstellen dat iemand de doos heeft geopend bij Bol.com..
Om de Switch zat wel een plastic zakje maar geen seal oid. Controllers leken al wel uit de verpakking gehaald te zijn. Ik ga hem terugsturen want ik vertrouw het niet.Deezers schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 12:31:
[...]
Distributiemedewerkers hebben Mario Kart al getest gisterenwel balen. Zat de Switch zelf nog in seal? Of vetrouw je het niet meer?
Nee. USA kon niet pre-orderen, maar uiteindelijk wel. Er zijn wel voorraden die voor de USA waren naar andere landen gegaan vanwege de tarifs. En om die te verlagen van voorraden die wel onderweg zouden zijn zijn ze vanuit andere landen verscheept.Wognummer schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 12:32:
[...]
Was het niet zo dat de VS niets kon pre orderen en dat we hier gewoon wat meer hebben?
Geen mario kart dus? Iedereen dan goed opletten die bij bol heeft besteld. Ik ga ook straks gelijk bij PostNL punt controleren. Kan die gelijk terug. En MediaMarkt checken.KRAI.7 schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 12:29:
[Afbeelding]
Wat betreft prijzen.... Kijk even op Vraag & Aanbod

Was MKW een code of zag je geen card met code?KRAI.7 schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 12:35:
[...]
Om de Switch zat wel een plastic zakje maar geen seal oid. Controllers leken al wel uit de verpakking gehaald te zijn. Ik ga hem terugsturen want ik vertrouw het niet.
Mijn bestelling van Nintendo staat nog steeds op verzonden en niet op onderweg, ik begin me enigszins zorgen te maken dat die vandaag niet meer komt...RawChild schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 11:41:
Die van Nintendo zelf via DHL is binnen, leuk thuiswerken nu.
[Afbeelding]
Ook geweldige track en trace pagina van Nintendo, als ik probeer door te klikken op de track en trace link krijg je bij DHL dat die niet bestaat -_- code kopiëren en op de track en trace site invullen en daar staat dat die vanavond geleverd word tussen 17:30 en 21:30, we zullen het zien.
Ja 09.45 mailtje binnen. Lekker ook 15min voor de winkel open gaatExo81 schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 09:13:
[...]
Ja van dat afhalen op 5 juni stond in de mail van 18 april en het staat ook zo in de app. En precies op dit moment krijg ik mailtje binnen dat ik de switch kan afhalen.
Als jij ook zo'n mailtje op 18 april hebt gehad (of andere dag waarop je besteld heb) en er staat dat je het kan afhalen op 5 juni met zo'n qr code erbij dan komt het allemaal goed, ook wanneer je nu geen afhaalbericht hebt gekregen. Coolblue heeft dat gisteren aan paar tweakers bevestigd en die hebben dat in dit topic gepost.
Dus ik zou lekker naar coolblue gaan!
Mijn tweede ook erop gezet hou er rekening mee dat bij de Mediamarkt de bundel 540 is -:) ik heb mooi de lunch meegerekend dus geen winst.wErudite schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 12:37:
Wat betreft prijzen.... Kijk even op Vraag & Aanbod
Hier inmiddels gesorteerd bij PostNL (bol.com).
Wordt toch avondlevering voor mij door postnl.
Ach gelukkig niet echt haast ermee.
Ach gelukkig niet echt haast ermee.
Hier staat DHL (MediaMarkt) nog steeds op "Aangekomen in jouw regio" maar "Verwacht tussen 10:00 en 18:00"...
Ik had hem gewoon vandaag zelf in de winkel moeten halen...
Als hij morgen pas komt ben ik niet thuis om hem in ontvangst te nemen, dus dan zal het wel zaterdag worden...
Als hij morgen pas komt ben ik niet thuis om hem in ontvangst te nemen, dus dan zal het wel zaterdag worden...
[ Voor 24% gewijzigd door link_AJ op 05-06-2025 12:48 ]
Mijn verpakking had wel een dichte plakker, en ook daar zaten de controllers in een zakje dat soort van open stond. Niet zo moeilijk doen, dat ding kan echt niet al bij iemand geweest zijn. Gewoon open maken, mee gaan spelen en ervan genieten!KRAI.7 schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 12:35:
[...]
Om de Switch zat wel een plastic zakje maar geen seal oid. Controllers leken al wel uit de verpakking gehaald te zijn. Ik ga hem terugsturen want ik vertrouw het niet.
Ik heb de mijne net binnen en die ziet er bijna hetzelfde uit maar hangt nog nét aan elkaar. Ik denk dat die seal gewoon heel makkelijk stuk gaat.KRAI.7 schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 12:29:
[Afbeelding]
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Heeft iemand al iets van de mediamarkt vernomen over de bestellingen die zijn gepreorderd en opgehaald kunnen worden in de vestiging zelf?
Vandaag in België gewoon een Dreamland binnengewandeld en gekocht. Hou niet zo van pre-orders die bijna altijd een aantal dagen later geleverd worden.
Nou geen probleem hoor, net de bestelling van Nedgame ontvangenEren schreef op woensdag 30 april 2025 @ 22:27:
[...]
Nedgame hoopt dat ze het ook echt voor je kunnen verzenden... Ik heb 10 maanden gewacht op een No Limit Run die ik bij hen had gepre orderd, om vervolgens alleen een mail te krijgen dat ze op een vage manier de bestelling na die 10 maanden toch niet kunnen leveren, en ik mijn geld terugkrijg...
Hopelijk kunnen ze de Switch preorders wel goed regelen....
Ik heb 'm binnen (Toychamp, 16 april besteld)! Mario Kart World download duurt 1 uur en 45 minuten.
Intertoys bestelling via DHL is rond 12 uur aangekomen. Had ze eerlijk gezegd totaal niet zo vroeg verwacht.
7 mei besteldJoshoon schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 11:54:
[...]
Wanneer heb je besteld en bevestiging ontvangen?
Is Mario Kart account gebonden? Wel kut dat je hem niet fhysiek krijgt maar ja om daar ook weer extra voor te gaan betalen.
Ja dat heb ik dus ook maar dan van Nintendo zelf.link_AJ schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 12:46:
Hier staat DHL (MediaMarkt) nog steeds op "Aangekomen in jouw regio" maar "Verwacht tussen 10:00 en 18:00"...
Nintendo order zit nog in Dorsten en bpost stuurt net een update dat ze verwachten te leveren tussen 7 en 10 juni.
Ik had zelf ook eentje bij de Fnac besteld en die ben ik vanmorgen kunnen gaan ophalen.
2e is voor een collega die geduldiger is dan mezelf dus dat komt mooi uit.
Ik had zelf ook eentje bij de Fnac besteld en die ben ik vanmorgen kunnen gaan ophalen.
2e is voor een collega die geduldiger is dan mezelf dus dat komt mooi uit.
milotic schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 12:57:
Is Mario Kart account gebonden? Wel kut dat je hem niet fhysiek krijgt maar ja om daar ook weer extra voor te gaan betalen.

[ Voor 13% gewijzigd door MrGizMo op 05-06-2025 13:00 ]
Hier hetzelfde. Binnen via DHL. Seal is gebroken maar inhoud ziet er verder gewoon netjes uit. Zal zo de Mario Kart code proberen. Wat zou er mis mee moeten zijn als alles er gewoon in zit?CyBeR schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 12:50:
[...]
Ik heb de mijne net binnen en die ziet er bijna hetzelfde uit maar hangt nog nét aan elkaar. Ik denk dat die seal gewoon heel makkelijk stuk gaat.
Mijn seal was ook niet meer heel, maar daar til ik niet aan. Via Bol. Zal vast een reden hebben gehad, I don't know. De rest ziet er gewoon brand new uit, also why wouldn't it be?
Zou bijna denken dat ze alle setups van het experience event hebben ingepakt en doorverkocht
Ik heb via Nintendo besteld maar DHL geeft aan dat het alleen maar verwerkt is in het sorteercentrum verder niks en niet onderweg ofzo? Ben ik de enige pechtvogel?
Ik heb geen foto gemaakt maar mijn seal was dus nog heel, maar alleen ongeveer een cm in het midden. En die ging heel makkelijk open, hoefde alleen maar lichtjes te trekken. Ik zou weinig waarde hechten aan de seal als de inhoud er gewoon goed uit ziet.
Zit er kras laag op de code van mario kart?
Thanks voor het delen! Zojuist eentje opgehaaldAmpix schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 12:03:
Bij Media Markt Ede was net nog aardig wat voorraad. Volgens mij alleen maar bundels met mario kart.
[Afbeelding]
Zijn de gebroken seals uitsluitend voor verzendingen via bol.com? Uit ervaring weet ik dat die dozen van hun systematisch ontiegelijk slecht zijn. Wij krijgen met hoge frequentie producten binnen op het werk en wanneer de buitenverpakking beschadigd is, gaat het 9 van de 10 keer (geen overdrijving) om bol.com.
Zojuist ook de mijn ontvangen. Seal was hier nog heel. Hopelijk lukt het me snel om mario kart te installeren en dan over een uurtje mijn dochtertje van school halen en haar verrassen. Kijk er nu al naar uit.
Neen.MissMe NL schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 13:09:
Zit er kras laag op de code van mario kart?
Hier ook, ligt nog in Duitsland zelfs.Kaasje123 schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 13:08:
Ik heb via Nintendo besteld maar DHL geeft aan dat het alleen maar verwerkt is in het sorteercentrum verder niks en niet onderweg ofzo? Ben ik de enige pechtvogel?
Ben op goed geluk vanochtend naar de lokale Intertoys gereden. Stonden om 08:50 6 mensen voor me. Uiteindelijk stonden er 10 mensen te wachten denk ik. Volgens mij is iedereen voorzien. Dus redelijk wat voorraad daar. Zowel Mario combis die de meeste mensen kochten, als de zonder game variant.
KRAI.7 schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 12:29:
[Afbeelding]
HcV83 schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 13:02:
Mijn seal van de omdoos was ook al gebroken en de verpakking van 1 van de joycons zie je duidelijk vuil op zitten….
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ik heb vanochtend in de winkel van Intertoys een Switch 2 gehaald en die seal was ook gebroken. De seals zijn vrij broos volgens mij.Ambling_Alp schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 13:03:
Mijn seal was ook niet meer heel, maar daar til ik niet aan. Via Bol. Zal vast een reden hebben gehad, I don't know. De rest ziet er gewoon brand new uit, also why wouldn't it be?
Het kan zijn dat je hem vanavond alsnog krijgt. DHL werkt met twee grote zendingen per dag, de ochtendzending voor het dagdeel en de middagzending voor het avonddeel. Misschien als je rond 16:00 opnieuw kijkt dat je dan een nieuwe status ziet, dat het pakket in de lokale loods is aangekomen. Of vanaf 17:30 dat het pakket onderweg is.Kaasje123 schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 13:08:
Is hij online nog ergens op voorraad?
Wel zotte prijzen voor de bundel... Blij dat ik deze voor 499 heb. Deze avond ga ik de switch 2 ophalen in de winkel. Ik ben benieuwd en zal ook kijken of de doos degelijk goed dicht is of nietmilotic schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 12:42:
[...]
Mijn tweede ook erop gezet hou er rekening mee dat bij de Mediamarkt de bundel 540 is -:) ik heb mooi de lunch meegerekend dus geen winst.
Ik heb toch even Bol-klantenservice voorgelegd dat mensen met gebroken seals hun Switch kregen. Ze heeft het doorgezet. Het zal allemaal prima zijn, wellicht heel teer inderdaad. Maar toch slordig.
ja oke. Ik bestel nooit meer via Nintendo zelf. Duly noted. Ik had geen idee dat die dingen daarvandaan gestuurd werden
De app zegt tussen 17:30 en 21:30. Ik haat avond tijdsloten want kinderen liggen dan al op bed, lawaai aan de deur, onveilig gevoel in de avond met vreemde mensen etcRyunoru schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 13:12:
[...]
Het kan zijn dat je hem vanavond alsnog krijgt. DHL werkt met twee grote zendingen per dag, de ochtendzending voor het dagdeel en de middagzending voor het avonddeel. Misschien als je rond 16:00 opnieuw kijkt dat je dan een nieuwe status ziet, dat het pakket in de lokale loods is aangekomen. Of vanaf 17:30 dat het pakket onderweg is.
Naja het is wat het is
[ Voor 53% gewijzigd door Kaasje123 op 05-06-2025 13:16 ]
Zojuist bij de MediaMarkt geweest in Nieuwegein en daar was ruim voorraad. Kon ook een kopen zonder hoesje oid.
Ik zou hem echt niet terugsturen.. zolang alle apparatuur van de switch zelf erverder brandnieuw uit ziet is er toch geen probleem? Die seals zitten wel vaker niet meer vast. Zelf weten natuurlijk maar nu zit je zonder switch dan.KRAI.7 schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 12:29:
[Afbeelding]
Playstation 5
Daar hopen we dan maar opRyunoru schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 13:12:
[...]
Het kan zijn dat je hem vanavond alsnog krijgt. DHL werkt met twee grote zendingen per dag, de ochtendzending voor het dagdeel en de middagzending voor het avonddeel. Misschien als je rond 16:00 opnieuw kijkt dat je dan een nieuwe status ziet, dat het pakket in de lokale loods is aangekomen. Of vanaf 17:30 dat het pakket onderweg is.
Nou, Switch 1 van de 2 is binnen. DHL knikkerde hem zonder aan te bellen in een lege container. Mediamarkt is nog altijd 'De bestelling voor aan het bereiden'. Geen idee wat er zo lastig is aan een doos klaar zetten, maar goed...
:strip_exif()/f/image/9Z9hhkKINLU42UgspwDHP252.png?f=user_large)
[ Voor 27% gewijzigd door iMaximus op 05-06-2025 13:18 ]
It's ya boy.
Mijn gebroken seal was via mediamarkt zending. Stuur het niet terug want de rest ziet er prima uit. Vond wel belangrijk ter kennisgeving om het te delen.
Overigens die koppelverkoop van de Intertoys dat je verplicht was om een tas erbij te kopen heb ik niet zo ervaren. Ik heb hem in de winkel gewoon zonder gekocht.
Net mijn lokale intertoys gebeld en die hadden nog 1 Mario kart bundle liggen.
Mag hem na 17.00 op komen halen
Dat ging verbazingwekkend makkelijk
Mag hem na 17.00 op komen halen

Dat ging verbazingwekkend makkelijk
ETH Maxi
HcV83 schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 13:02:
Mijn seal van de omdoos was ook al gebroken en de verpakking van 1 van de joycons zie je duidelijk vuil op zitten….
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Via Bol.com besteld de seal was al verbroken, maar de console lijkt ongebruikt en ik zie geen defecten of iets dergelijks. Ik heb wel direct mijn Mario World-code geactiveerd.HcV83 schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 13:02:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
4HEad
Wat is het voordeel van een extra dock?Peleus2K schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 12:51:
Switch 2 dock is nu via Nintendo te koop.
[Afbeelding]
Hier nog geen mail van Nintendo gehad dat ie onderweg is. Als ik op het trackingnummer klik van de eerste mail staat er geen tijdstip maar alleen 5-6-2025 23:59. Tracking nummer net in de DHL app gezet en dan krijg ik wel een tijdstipKaasje123 schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 13:14:
[...]
ja oke. Ik bestel nooit meer via Nintendo zelf. Duly noted. Ik had geen idee dat die dingen daarvandaan gestuurd werden
[...]
De app zegt tussen 17:30 en 21:30. Ik haat avond tijdsloten want kinderen liggen dan al op bed, lawaai aan de deur, onveilig gevoel in de avond met vreemde mensen etc
Naja het is wat het is
Net als jij 17:30 - 21:30. We gaan het zien. Op zich ben ik wel blij met een later tijdstip want dan is de kans wat minder groot dat mijn zoon zijn cadeau per ongeluk al ziet. Hij moet nog een weekje geduld hebben
Op meerdere plekken op een groot scherm kunnen spelen zonder met het dock te hoeven slepen
[ Voor 12% gewijzigd door Denman op 05-06-2025 13:22 ]
Let op:
Vragen of iemand weet of er nog een plek is met voorraad is niet de bedoeling. Het topic wordt er niet leesbaarder op met steeds dezelfde vraag.
Heb je iets besteld en wil je het weer kwijt, plaats het in V&A en niet in dit topic. Ook het pluggen van je advertentie is op het forum verboden, reclame hoort hier niet thuis. Het vragen naar codes etc valt hier ook onder.
Ook hier hoeft de discussie en het geklaag over scalpers niet te worden gevoerd, laat dit achterwege.
Ervaringen met de Switch 2 worden besproken in dit topic: Het Nintendo Switch 2 topic
Vragen of iemand weet of er nog een plek is met voorraad is niet de bedoeling. Het topic wordt er niet leesbaarder op met steeds dezelfde vraag.
Heb je iets besteld en wil je het weer kwijt, plaats het in V&A en niet in dit topic. Ook het pluggen van je advertentie is op het forum verboden, reclame hoort hier niet thuis. Het vragen naar codes etc valt hier ook onder.
Ook hier hoeft de discussie en het geklaag over scalpers niet te worden gevoerd, laat dit achterwege.
Ervaringen met de Switch 2 worden besproken in dit topic: Het Nintendo Switch 2 topic