Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drafoon
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 30-06 18:39
-d- schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 10:32:
[...]

De duitse DHL parcel stopt met tracking updates als het in NL is, dan kan je het vaak verder tracken via de nederlandse site. Probeer daar eens?
Daar is die helaas alleen aangemeld, mijn pro controller is een of twee stappen verder maar ook duitsland nog niet uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bliksem B
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 30-06 18:50
S2S schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 10:31:
[...]

Hier gewoon geupdate naar aangekomen in jouw regio .. alleen kijk ik via de nl tracking met de Nintendo store .
Die van mij is in Dorsten:
Th, 05.06.2025, 04:59, Dorsten, Germany
The international shipment has been processed in the export parcel center
We, 04.06.2025, 18:43, Ludwigsfelde, Germany
The international shipment has been processed in the parcel center of origin
Tu, 03.06.2025, 19:51, Ludwigsfelde, Germany
The international shipment has been processed in the parcel center of origin
Tu, 03.06.2025, 13:34, Ludwigsfelde, Germany
The shipment was prepared for onward transport.
Tu, 03.06.2025, 10:48
The instruction data for this shipment have been provided by the sender to DHL electronically

Achterhaf had ik misschien toch beter gewoon langs de Intertoys kunnen gaan. Wat ook frusterend is dat, is dat er nog geen verwachting is. Normaal gesproken weet DHL wel tussen wel tijdstip iets de volgende dag bezorgd wordt. Blijkbaar is het nu, iets van: we kijken wel of deze met de ochtend, middag of avond koerier bezorgd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeerKaas
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 08-07 08:21
-d- schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 10:32:
[...]

De duitse DHL parcel stopt met tracking updates als het in NL is, dan kan je het vaak verder tracken via de nederlandse site. Probeer daar eens?
Ik krijg dan alleen dit te zien. In het duits ook nog wel.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/w15pisASFNk3RNikwsNO4lN3_dg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/sKfA7stfMm90tatkObapYFLU.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Mediamarkt Alphen aan den Rijn was echt ontzettend slecht voorbereid. Ze verkochten alleen bundelboxen met hun eigen meuk erbij (wel andere bundels dan online). Op zijn goedkoopst was ik nu 525 euro kwijt voor Switch + mariokart + normale oerlelijke case.

Ze hadden echter de prijzen in het systeem anders staan dan op hun voorverpakte bundeldozen, dus ze moesten voor elke klant handmatig een factuur opmaken met de juiste prijs.

Verder hadden ze letterlijk geen enkele game in de schappen liggen. Toen ik navroeg "waar zijn de games?!" gingen ze in het systeem kijken en ze hadden alleen een paar SplitFiction en een paar Hogwarts. Verder niets.

Bij de lokale intertoys die hier boven de mediamarkt zit, was alles inmiddels uitverkocht. Die hadden trouwens alleen BOTW en TOTK en verder ook geen games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bliksem B
HeerKaas schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 10:35:
[...]

Ik krijg dan alleen dit te zien. In het duits ook nog wel.

[Afbeelding]
Je moet ff gaan naar https://www.dhl.de/en Je kan namelijk de taal veranderen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• milotic
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 01-07 00:56
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HeaGjG76G5DugyU5vTmQ7YgSNzU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bzQTLtbN4uOvfMEYH6leghWL.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenk91
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16:38
Mijn etui die door Nintendo uit Duitsland werd verstuurd is inmiddels al met d ebezorger onderweg hier. Rond 1:00 was die ‘verwerkt in sorteercentrum’ (eerste melding na de ‘zending nog niet ontvangen of verwerkt’), toen rond 9 aangekomen in mijn regio en een klein uur later al met de bezorger onderweg. In dezelfde ronde als mijn Switch 2 van Nedgame.

Dat die nog niet lokaal ontvangen is door DHL zegt niet alles dus, zodra die er is kan het snel gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeerKaas
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 08-07 08:21
Bliksem B schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 10:36:
[...]

Je moet ff gaan naar https://www.dhl.de/en Je kan namelijk de taal veranderen.
Ja i know. Maar ik las dat je het ook via de nederlandse site kon proberen. Dat daar soms een verdere status update is. Vond het appart dat het dan duits blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenBirdy
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 30-06 11:08
Hier nog steeds niet gesorteerd door PostNL (bol.com). De levertijd staat nog wel op vandaag tussen 15:00 en 18:00, maar ik verwacht eerlijk gezegd dat het vertraagd gaat worden. We gaan het zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-07 08:36

Meneer iCy

swarma

Artilux schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 09:58:
Vandaag bij de Intertoys bingo gehad, first in, first out. Bundel met MarioKart en zo'n lelijke koffer.
Nu komt Amazon ook nog binnen op de dinsdag, kan het niet annuleren. Dus hopelijk kan ik 'm doorgeven aan een vriend, anders retour.
Amazon.de kan ik de order nog steeds cancelen en zou dinsdag binnen komen.

Cancel hem zodra ik 100% zeker weet dat ik hem van coolblue heb opgehaald. Iets met ervaring in het verleden dat ik een preorder kon ophalen en op het moment dat ik in de winkel stond was de betreffende item er niet meer. Was niet bij de coolblue overigens, maar sindsdien wel sceptisch.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-06 21:55
Net gekocht bij mediamarkt utrecht die hadden er 200 op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faab00
  • Registratie: Mei 2025
  • Laatst online: 12-06 12:12
MissMe NL schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 10:24:
[...]

Hier hetzelfde. Nog wel beetje hoop.
Als hij wel ontvangen is zal hij opzich nog wel gewoon vanavond ergens kunnen komen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Wordt hier spannend, 1 pakket van CB wordt vandaag bezorgd, de ander heeft 1 a 2 dagen vertraging. Hopelijk is het de bijgevoegde case die vertraging heeft...

Edit: track and track nummers gechecked bij CB, lijkt er op dat ik geluk heb en dat de switch 2 onderweg is _/-\o_

[ Voor 27% gewijzigd door Magic op 05-06-2025 10:46 ]

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 07-07 10:44
Stonden er net nog tweakers bij mij in Dukenburg? er stonden namelijk wel wat nerds samen met mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MissMe NL
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08-07 12:40
Faab00 schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 10:40:
[...]

Als hij wel ontvangen is zal hij opzich nog wel gewoon vanavond ergens kunnen komen denk ik.
Word bezorgd bij PostNL punt. Vanwege dat bezorgers pakjes voor de deur leggen. Misschien daardoor nog geen voortgang. Achja moet toch mijn gamepc fixen. Switch komt er uiteindelijk wel.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• rbfotoeu
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 19-06 20:26
Mediamarkt apeldoorn

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3RDvXjjw94SmlqRk1YSfFI-q1Uc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Lvtjl7lLWC2m9B7Aa2pt2pl8.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/grETMj1pDeBIZrndIBwjtXW38To=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/i9hQOQ0l8WZ2YAErBjfEoy2K.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennis1812
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 01:31

Dennis1812

Amateur prutser

Er lijkt in de winkels voldoende voorraad te zijn in elk geval.

Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• IemandOpT.net
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 16:31
Mediamarkt groningen sontplein: Redelijk wat in de schappen maar alleen koppelverkoop met te dure accessoires. Ik heb gevraagd aan een medewerker of ik ook een losse mario kart bundel kon krijgen en na overleg werd deze voor mij opgehaald uit het magazijn.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JJ-mpojTzEjDxRYcYl67Exxa7G8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mJsaBIpuiEwcGsejViQSKc5B.jpg?f=fotoalbum_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6T7mDfe20SDLy9dJJmfFjbxyUWk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UeqQnEgtLVrlXb3ZmLvMG0h9.jpg?f=fotoalbum_large

Toychamp groningen: Hadden switch 2 in de schappen staan maar niet veel in het magazijn. Geen koppelverkoop.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uE7DPL0EE09hC0wPLIPM-dzheh8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/e1Jpw4G6ir1E5ToFIKsZMKsJ.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disfigured
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07-07 09:30
Ik wil CP2077 bij Intertoys kopen (heb nog twee cadeaubonnen) maar ze hebben hem nergens hier in de buurt op voorraad. En online krijg ik een foutmelding als ik die bonnen toe wil voegen. :(

Oh well, dan speel ik maar wat Switch 1 games straks!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• morm
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20:24
morm schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 09:44:
PostNL heeft het hier weer verprutst. Bezorging verzet naar morgen....
Wat een top bedrijf is dat toch...
Ok dan... nu is de bezorger blijkbaar toch onderweg voor bezorging vandaag... *fingers crossed*

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DukeN
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-07 15:41

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JjsMToK2aXWjtXdKP4UJLh6XYFw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/08fpOzOIrcC1pqRVKEJVEaAG.png?f=fotoalbum_large

De Switch 3 haal ik over 10 jaar gewoon op bij de Mediamarkt om de hoek. Dit is wel heel vervelend, geen tijd van de DHL hoe laat ze hier vandaag kunnen komen en dit topic werkt niet mee met allemaal dozen die overal liggen. :'( _/-\o_

Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 22:48
Beetje treurig dat er zo weinig spellen beschikbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danfoss
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-07 21:16

Danfoss

Deze ruimte is te koop..

linden3 schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 10:24:
Bij MediaMarkt in Utrecht (Hoog Catherijne) om 10:00 nog best wat voorraad (met/zonder bundel), maar geen idee hoe snel het gaat [Afbeelding]
dat dit nog mag in nederland om het als SALE aan te merken als het niet een aanbieding is...

Sys Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthias87
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 07-07 14:31
Ik ben geen console kenner. Ik kan niet goed achterhalen of er nu 2 controllers bij zitten standaard? Ik wil dit mogelijk aan mijn kinderen cadeau doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis1812

Dennis1812

Amateur prutser

Matthias87 schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 10:53:
Ik ben geen console kenner. Ik kan niet goed achterhalen of er nu 2 controllers bij zitten standaard? Ik wil dit mogelijk aan mijn kinderen cadeau doen..
1 set Joycons.
Mario Kart kan je bijvoorbeeld out of the box met 2 personen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buMf00d
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 06-07 11:46
Zojuist naar de MediaMarkt gegaan in Tilburg, geen showcase in the winkel waar je gewoon de Switch 2 kon oppakken, maar ouderwets in de rij staan, zonder dat je weet of ze nog genoeg hebben of niet.

Uiteindelijk de bundel kunnen oppikken met Mario Kart World Tour zonder al die verdere onzin accessoires er bij. De medewerker zei dat er nog wel voldoende voorraad was.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:35

S2S

MM afhaal, bestelling wordt voorbereid! Lets go! Mailen 🤣😆

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virofi
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 21:53
RoyNederland schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 09:52:
Mjine met Amazon die op 7 juni stond lijkt toch vandaag te komen!!
Wanneer had je die besteld? Ik heb ook 7 juni staan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rc13x
  • Registratie: Januari 2025
  • Laatst online: 01-07 16:28
Bol.com België heeft goed zijn best gedaan. Gisteren om 11u de mail, om 10u deze ochtend aangekregen met bPost. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:44
S2S schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 10:55:
hier staat ie op 13 juni afhalen... ik denk dat ik gewoon even naar de MM fiets straks hehe

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DukeN

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

buMf00d schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 10:54:
Zojuist naar de MediaMarkt gegaan in Tilburg, geen showcase in the winkel waar je gewoon de Switch 2 kon oppakken, maar ouderwets in de rij staan, zonder dat je weet of ze nog genoeg hebben of niet.

Uiteindelijk de bundel kunnen oppikken met Mario Kart World Tour zonder al die verdere onzin accessoires er bij. De medewerker zei dat er nog wel voldoende voorraad was.
Kunnen we dit niet doen? ;)

Voor iedereen die dat ding al 60951 dagen in de pre-order heeft staan bij Nintendo met de hoop een dagje eerder of op de dag om 07.00 te kunnen spelen er nu achter komt dat de hele wereld eerder speelt en dat elke minuut dat een ander even naar de shop loopt en hem daar koopt, daarna Mario Kart speelt voelt als 1 volle dag dat wij niet eerder konden spelen. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luto
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 04-07 16:14
Hier geen beweging vanuit Nintendo, volgende keer gewoon langs de Mediamarkt zo te zien ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZicoDon
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-07 13:36
DukeN schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 10:57:
[...]

Voor iedereen die dat ding al 60951 dagen in de pre-order heeft staan bij Nintendo met de hoop een dagje eerder of op de dag om 07.00 te kunnen spelen er nu achter komt dat de hele wereld eerder speelt en dat elke minuut dat een ander even naar de shop loopt en hem daar koopt, daarna Mario Kart speelt voelt als 1 volle dag dat wij niet eerder konden spelen. ;(
Tja als we ruim van te voren wisten dat de voorraad zo goed zou zijn.
Dat is de rede dat ik hem pre-order.

Switch 1 moest ik toch een tijdje op wachten.

Feyenoord | Xbox Series X | Fotografie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• S2S

S2S

Wognummer schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 10:56:
[...]

hier staat ie op 13 juni afhalen... ik denk dat ik gewoon even naar de MM fiets straks hehe
Dat zou hier onacceptabel zijn, 5 april besteld voor 08,00 😆 maar je weet maar nooit .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bliksem B
HeerKaas schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 10:39:
[...]

Ja i know. Maar ik las dat je het ook via de nederlandse site kon proberen. Dat daar soms een verdere status update is. Vond het appart dat het dan duits blijft.
Ah zo. Ja klopt. In de app zie ik al helemaal niks. Behalve "is aangemeld". Dus ik houd het nu bij dhl.de en de link van Nintendo. 😋

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Acatli40
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 13-06 20:58
Hier geen enkele beweging vanuit CB. Kon net zo goed langs de winkel gaan :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:39
Luto schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 10:58:
Hier geen beweging vanuit Nintendo, volgende keer gewoon langs de Mediamarkt zo te zien ;(
D
Tja dat weet je van te voren dus niet.. zal ook wel rap uitverkocht zijn lijkt me bij mediamarkt.

Vind het alleen maar goed dat er veel voorraad is, zodat scalpers er niet aan gaan verdienen. Die blijven hopelijk met hun aankopen zitten en moeten die met verlies verkopen zodat dat gedoe ook is over is.

[ Voor 12% gewijzigd door Stylze op 05-06-2025 11:01 ]

Playstation 5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• harydoo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 23:36
Het pakketje van Coolblue is zojuist de bus ingegaan van de DHL bezorger! Hype! Eindelijk onderweg. Nu bij de voordeur gaan liggen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DukeN

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

Zojuist een update vanuit DHL (Nintendo bestelling...)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mjOyqYZIuiyP0LHg69XF4SAzm9k=/800x/filters:strip_exif()/f/image/3Ilo0dMA6PdbH4rCM4h5lc2V.png?f=fotoalbum_large

Trek dit slecht :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RollieBollie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15:58
Yes. MKW is binnen. Kreeg om 10:29 bericht van PostNL dat er tussen 10:30 - 13:00 brievenbuspakketje komt. 10:31 Binnen.

Hopleijk zijn de andere bezorgers ook vlot vandaag. DHL lijkt er wel op gewijzigd van 10:00 - 18:00 naar 11:20 - 13:20 met mijn GCN controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:33
Luto schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 10:58:
Heeft Nintendo überhaupt gecommuniceerd dat je 'm op de dag van release binnen zou krijgen?

In de mail die ik kreeg dat ie verzonden was (3 juni) staat:
Bezorgmethode

Standaardbezorging

Geleverd binnen 3 - 4 dagen
Wat zou betekenen dat ie morgen of zaterdag bezorgd wordt.

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badbadpresident
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 04-07 09:37
Is de les niet gewoon dat - als je ‘m echt direct wilt hebben - je ‘m het beste kan voorbestellen en ophalen ipv laten bezorgen?

Ik ben op vakantie dus haal ‘m sowieso pas zondag op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:31

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Acatli40 schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 11:00:
Hier geen enkele beweging vanuit CB. Kon net zo goed langs de winkel gaan :'(
Kan je niet een bij de winkel halen en deze annuleren / retour sturen wanneer hij wel binnenkomt? :X

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milotic
Sir_Lion schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 10:52:
[...]

Beetje treurig dat er zo weinig spellen beschikbaar zijn.
Was al verkocht Arnhem gaat rap

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stfnz
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 06-07 21:01
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/AjmAWYw.png

Ik hoop dat hij vandaag komt, maar de ingeplande levering staat op Zaterdag. En dat is ook de dag die overal genoemd wordt op Amazon.nl.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Esumontere
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 16:14

Esumontere

Floep, banaan.

En daar is hij dan! Netjes op tijd gebracht door PostNL.

Gelijk alle downloads aangezet, lopen nu nog redelijk snel (MKW is al op 50%, kwartiertje geleden aangezet) op mijn 1GBit verbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItzDaPanda
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 24-06 18:27
ToyChamp België gebeld: Blijkbaar geen orders teveel aangenomen... worst over enkele WERKDAGEN verzonden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RollieBollie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15:58
Is trouwens te merken dat het druk is met downloaden. Wilde net even op Switch 1 eshop openen, maar ging traaaaaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linkje3
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14:31
DHL komt tussen 14.00-15.00 :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Damn.. Had je beter tot 14:00 kunnen gaan werken, zonde van de verlofuren :F :o
Of heb je niet speciaal verlof opgenomen voor vandaag? :D

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milotic
[...]

Lukte hier niet kon je webshop tegoed krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis1812

Dennis1812

Amateur prutser

Dat is een prima indicatie.
Hier nog steeds tussen 10:00 en 18;00
En de accesoires van Nintendo zelf pas tussen 20:00 en 21:30.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nattekat
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 17:14
Ik ben nog nooit zo blij geweest met de pakketbezorger *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 23:56
DHL net geweest, tijd om oude Switch van het bureau af te halen dan maar.

Maar eerst een extra kop koffie, moet nog een stevige system transfer doen.

En screen protector plakken.

[ Voor 9% gewijzigd door Mizgala28 op 05-06-2025 11:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linkje3
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14:31
G_Dragon schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 11:06:
[...]

Damn.. Had je beter tot 14:00 kunnen gaan werken, zonde van de verlofuren :F :o
Of heb je niet speciaal verlof opgenomen voor vandaag? :D
Als ik vandaag geen verlof had genomen moest ik vandaag de hele dag op kantoor zijn. Dus dan had ik het pakket morgen op een afhaalpunt kunnen ophalen, want de enige buur die ik hier vertrouw is vandaag ook weg. Maar wel jammer dat ik deze ochtend/middag nog niet kan spelen. Dan maar alvast wat huishoudelijke taken doen, zodat ik de rest van dit lange weekend zo veel mogelijk kan genieten van mijn Switch 2 :*)

[ Voor 17% gewijzigd door Linkje3 op 05-06-2025 11:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BiG-GuY
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:44

BiG-GuY

Moderator Wonen & Mobiliteit
Switch 2 MKW bundel van Bol is zojuist binnen gekomen :D .

Gelijk beginnen met de transfer van mn oude Switch OLED.

Gallery V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Tygernoot
  • Laatst online: 22:04
Ik dacht de Mediamarkt bestelling maar niet af te wachten en heb er eentje bij de Intermarché gekocht (de laatste bovendien). Ben ik net aan het bellen om die van de MM te annuleren, krijg ik een mailtje binnen "je bestelling komt eraan". Haha, weer lekker ongeduldig geweest. Maar goed, ik breng die van MM wel terug :)
Bij de Intermarché bovendien 10 euro goedkoper en met een 15 euro eShop tegoedbon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-07 12:30
Uiteraard is DHL onderweg naar mij.
Maar een vriend van me heeft niet pre ordered maar wil m vandaag scoren in Brabant.
Iemand een tip?

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BennyBe
  • Registratie: April 2025
  • Laatst online: 05-06 11:47
rc13x schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 10:56:
Bol.com België heeft goed zijn best gedaan. Gisteren om 11u de mail, om 10u deze ochtend aangekregen met bPost. :)
Inderdaad zeer tevreden. Gisteren rond 14u berichtje van Bol dat het via Bpost werd verstuurd. Gisterenavond bericht dat het klaar gemaakt werd voor verzending (met Bpack 24h pro, wat levering volgende werkdag garandeert) en deze ochtend om 10u ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabbas-nl
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 22:55
S2S schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 10:55:
Hopelijk gaan ze dat hier ook snel doen😂 Zit maar te kijken en te refreshen in de hoop op een update😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Linkje3 schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 11:10:
[...]

Als ik vandaag geen verlof had genomen moest ik vandaag de hele dag op kantoor zijn. Dus dan had ik het pakket morgen op een afhaalpunt kunnen ophalen, want de enige buur die ik hier vertrouw is vandaag ook weg.
Ah ja dan heb je wel het juiste gedaan, wel vervelend dat hij niet gewoon in de ochtend komt en je halve dag om is voordat je ermee aan de slag mag :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Sabbas-nl schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 11:11:
[...]

Hopelijk gaan ze dat hier ook snel doen😂 Zit maar te kijken en te refreshen in de hoop op een update😂
Ja ken het .. doe ik ook 🤣 krijg ik hem wel omdat ik ook een screen protector er bij heb, is die wel op voorraad.. doen ze het anders in 2 keer of toch later … stressssss 🤡

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAnarchyBaS
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 08-07 13:00

xAnarchyBaS

Urist

Mij verwachte levertijd via bol/budbee is al vervroegd, was 16:50, is nu 16:00.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
[...]

Dat maakt voor mij niet uit. Ik wist van tevoren dat het pas ergens in de middag zou kunnen komen. Daarnaast zijn er in mijn omgeving helaas niet veel winkels waar ik op de fiets er makkelijk naar toe kan.

Plus, ik wilde ook de Gamecube controller. Dus dan bestel ik gewoon alles in 1x.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GasProblem
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-06 19:32
Bij PostNL is ie nog steeds niet gesorteerd. Bezorging is ook tussen 14:45 - 17:00, dus misschien gebeurt dat later.

Ben vandaag vrij maar kan niks houdt m'n aandacht vast 😭

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 05-07 14:26
Die van mij staat nog steeds braaf tussen 17:30 - 21:30 in de DHL app. Met een beetje pech komt ie dus ontzettend laat aan maar aan de andere kant, nu wordt ie in elk geval bezorgd wanneer ik thuis ben :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
GasProblem schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 11:17:
Bij PostNL is ie nog steeds niet gesorteerd. Bezorging is ook tussen 14:45 - 17:00, dus misschien gebeurt dat later.

Ik ben dan ook tussendoor het huishouden aan het doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarrylNL
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 28-06 22:32
Ik heb helaas nog steeds 10:00-18:00 DHL staan. Hopelijk komt de bezorger in de vroege middag ergens.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dageeknerd
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16:16
Volgens de verkoper bij MediaMarkt Tilburg waren er nog genoeg, alleen moet je in de rij gaan staan. (De verkoper pakt een console voor je). Ze proberen je dan een extra verzekering en screenprotector aan te smeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenBirdy
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 30-06 11:08
GasProblem schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 11:17:

Hier ook nog niet gesorteerd door PostNL. Levering staat gepland tussen 15;00 - 18;00. Ben benieuwd... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZicoDon
  • Laatst online: 07-07 13:36
GoldenBirdy schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 11:19:
[...]

Hier ook nog niet gesorteerd door PostNL. Levering staat gepland tussen 15;00 - 18;00. Ben benieuwd... :X
Same hier maar zou komen tussen 11:15 en 13:45.. zegt de app nog steeds maar begin het geloof wel te verlizen hehe..

EDIT: Toen ik hier op enter drukte ging de zending naar gesorteerd... :D

[ Voor 9% gewijzigd door ZicoDon op 05-06-2025 11:21 ]

Feyenoord | Xbox Series X | Fotografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pro-Rick
  • Laatst online: 07-07 21:04
Zojuist maar bij de Mediamarkt in Groningen opgehaald, de Mario-bundel was daar nog. De meeste bundels zijn vage combinaties met hoesjes en andere accessoires. Mijn pre-order bij Amazon maar geannuleerd, gezien het nog niet eens verzonden was.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 1107972
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:30
ZicoDon schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 11:20:
[...]

Same hier maar zou komen tussen 11:15 en 13:45.. zegt de app nog steeds maar begin het geloof wel te verlizen hehe..

EDIT: Toen ik hier op enter drukte ging de zending naar gesorteerd... :D
Ik had hetzelfde tijdslot bij de post.nl. Rond 10 uur had ik de melding dat hij gesorteerd was en rond 11 uur kreeg ik de melding dat de bezorger onderweg is. Tijdslot is nu 12:15 - 14:15 uur. Regio Vianen (Utrecht).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Frozthax
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 16-06 09:00
Iedereen zijn huis is straks helemaal schoon.. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rc13x
  • Registratie: Januari 2025
  • Laatst online: 01-07 16:28
BennyBe schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 11:11:
[...]

Inderdaad zeer tevreden. Gisteren rond 14u berichtje van Bol dat het via Bpost werd verstuurd. Gisterenavond bericht dat het klaar gemaakt werd voor verzending (met Bpack 24h pro, wat levering volgende werkdag garandeert) en deze ochtend om 10u ontvangen.
Ik ben toch elke keer weer tevreden van bpost! Ben blij dat het bij jou ook zo snel ging :) & idd, die bpack 24h pro maakte me meteen blij toen ik het zag want dan gaat het idd snel! *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exo81
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 07-07 09:10
nils7 schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 11:10:
Uiteraard is DHL onderweg naar mij.
Maar een vriend van me heeft niet pre ordered maar wil m vandaag scoren in Brabant.
Iemand een tip?
Om 10.15 had intertoys in den bosch (arena) nog een switch 2 zonder mkw liggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luukvkop
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 07-07 11:02
Mediamarkt Duiven had alleen nog bundels zonder Mario Kart en met veel te dure accesoires. Had er ook eentje voor ophalen gereserveerd in april maar die consoles zijn nog niet eens in de winkel (aldus verkoopmedewerker) Alle switch 2 games waren al weg. Liep daar om 10:30 binnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
GoldenBirdy schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 11:19:
[...]

Ik had dit vorige week nog met een ander pakket van PostNL, daar ging rond 17:00 / 18:00 de status naar van '' We hebben het bezorgmoment niet gehaald, maar we doen er alles aan om het pakket voor 23:00 te leveren '' en rond 20:00 kreeg ik de melding '' Er komt een nieuw bezorg moment, houdt de track&trace in de gaten "

Sorry als ik je hoop hiermee een beetje verpest :X
Ik ga voor je duimen dat je het pakket vandaag nog ontvangt en niet hetzelfde als mij mee maakt :D

[ Voor 11% gewijzigd door G_Dragon op 05-06-2025 11:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roricvs
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 07-07 02:15
FrankB2k schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 09:32:
[...]

Hier precies hetzelfde... afwachten maar op een update van DPD :/
Heb navraag gedaan bij Smyths, die kwamen met volgende (nog niet veel zeggende) reactie:

Beste Klant,

Hartelijk dank voor uw e-mail.

Wij betreuren het ongemak.
Wij hebben al contact opgenomen met DPD.
Zodra wij nieuwe informatie hebben, brengen wij u onmiddellijk op de hoogte.

Met vriendelijke groet,

Lijkt er dus op dat er iets fout is gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1107972
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:30
Frozthax schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 11:22:
Iedereen zijn huis is straks helemaal schoon.. :)
Inderdaad, ramen zijn al gedaan. Nu nog even snel de was doen. 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
1107972 schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 11:24:
[...]

Inderdaad, ramen zijn al gedaan.
Wel handig, want met vieze ramen zie je de bezorger ook niet aankomen :+ O-)

offtopic:
Sorry ik weet dat hij heel slecht is, maar kon het niet laten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

DarrylNL schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 11:18:
Ik heb helaas nog steeds 10:00-18:00 DHL staan. Hopelijk komt de bezorger in de vroege middag ergens.
For the record bij DHL betekent dat dat je nog niet ingeladen bent. Zodra je pakket in een busje gestopt wordt en die weggaat (ik weet niet precies of 't 1e of 2e de trigger is) krijg je een "we staan vandaag tussen X en Y voor de deur" melding met een kleinere tijdsspanne.

M.a.w. pas als je díe melding krijgt weet je zeker dat 't vandaag geleverd wordt. Zeg ik, ook ooit die melding gekregen te hebben en direct daarna een melding dat lolno 't wordt mogen

[ Voor 16% gewijzigd door CyBeR op 05-06-2025 11:29 ]

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankB2k
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 30-06 16:48
roricvs schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 11:23:
[...]

Heb navraag gedaan bij Smyths, die kwamen met volgende (nog niet veel zeggende) reactie:

Beste Klant,

Hartelijk dank voor uw e-mail.

Wij betreuren het ongemak.
Wij hebben al contact opgenomen met DPD.
Zodra wij nieuwe informatie hebben, brengen wij u onmiddellijk op de hoogte.

Met vriendelijke groet,

Lijkt er dus op dat er iets fout is gegaan.
Ik heb ze ook een mail gestuurd maar helaas nog geen reactie.
Heb het gevoel dat ze alleen de verzending hebben aangemaakt maar de NS2 nog gewoon in hun warehouse staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Laatst online: 08-07 08:34

NoTimeRemains

I know

[...]

Dit is toch een troll bericht hoop ik?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:06
RegularRobin schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 08:00:
[...]

Gisteren zo erg lopen wachten en dacht "oh dat komt vannacht ergens wel", sprong gelijk uit m'n bed vanmorgen maar helaas. Hopen voor ons beide dat het meevalt :P
Bezorger is nu onderweg naar PostNL punt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burgt
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15:53

burgt

Starbass

Binnen een uur zou DHL er nu moeten zijn, preorder via Nintendo. we gaan het zien, toch fijn dat thuiswerken :)

Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeN

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

NoTimeRemains schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 11:30:
[...]

Dit is toch een troll bericht hoop ik?
Ja natuurlijk, dikke knipoog O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hotymoty
  • Laatst online: 15:06
Ik kan pas om 14:00 langs intertoys. Hopelijk hebben zij nog voorraad…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

MM blijft maar op in voorbereiding staan .. mijn maat die later heeft besteld ligt wel klaar 🤣

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

hotymoty schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 11:33:
Bij mijn lokale Intertoys (Heerhugowaard) was er om 10:00 geen voorraad meer. Maar ik weet dat zij pre-orders op papier aannemen. Het was heel rustig.

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milotic
hotymoty schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 11:33:
Vergeet het maar enigste kans is mediamarkt

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• KRAI.7
  • Laatst online: 23:41

KRAI.7

Bwoah...

Kwam deze nog tegen op Reddit. Accuraat? :D

Veel plezier met spelen alvast allemaal!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nshzWMN4HV5ZHYJQ8vQfW7w0I-0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6LOD4zg8nrgu50r10MrG3nK6.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 5% gewijzigd door KRAI.7 op 05-06-2025 11:41 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• RawChild
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 03-07 10:51

RawChild

PSN: Rawchild

Die van Nintendo zelf via DHL is binnen, leuk thuiswerken nu.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UoBCBIVnYsDcj8SBUGNCutwdpIk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qIkAg1ZTJp0pyT3K7fxVbcbA.jpg?f=fotoalbum_large

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n.adema
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 27-06 11:22
Ik heb een Switch 2 besteld bij bol.com, maar PostNL heeft aangegeven dat deze geleverd is aan PostNL. En dat deze vandaag geleverd wordt. Maar ik heb toch niet echt vertrouwen in dat dit gaat lukken. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L23
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 22:30
Ik had geen tijdsindicatie vandaag, maar net het bericht dat het pakket klaar ligt bij het PostNL-punt. Gaat om de Switch 2 Mario Kart World bundel van Bol.

Verder nog de Switch 2 etui en Gamecube controller besteld bij Nintendo. Zie ik ook nog geen tijd tijdsindicatie en de laatste update was om 5 uur vanochtend in Dorsten, Duitsland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hotymoty
  • Laatst online: 15:06
milotic schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 11:37:
[...]

Vergeet het maar enigste kans is mediamarkt
Ohh dat is jammer. Dacht dat intertoys geen preorders deden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 04-07 18:10

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

hotymoty schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 11:44:
[...]

denk meer dat bedoeld wordt dat de voorraad die intertoys heeft om 1400 wel op is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
[...]

Maar die hebben een beperktere voorraad. Dus dat zal inmiddels wel op zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeri1
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14:24

joeri1

Cloud Engineer

[...]

In het begin niet, toen een hele korte periode wel, en toen weer niet.
Pagina: 1 ... 41 ... 59 Laatste

Let op:
Vragen of iemand weet of er nog een plek is met voorraad is niet de bedoeling. Het topic wordt er niet leesbaarder op met steeds dezelfde vraag.

Heb je iets besteld en wil je het weer kwijt, plaats het in V&A en niet in dit topic. Ook het pluggen van je advertentie is op het forum verboden, reclame hoort hier niet thuis. Het vragen naar codes etc valt hier ook onder.

Ook hier hoeft de discussie en het geklaag over scalpers niet te worden gevoerd, laat dit achterwege.

Ervaringen met de Switch 2 worden besproken in dit topic: [Nintendo Switch 2] Algemene ervaring topic - Deel 1