Ik ben wel benieuwd wat jullie dan zo'n beetje als verbruik en dus actieradius hebben. Was voor mij 1 van de belangrijkste redenen om toch niet voor de Sealion 7 te gaan. Want verder vond ik het wel een hele mooie en fijne SUV.
Heb gekozen voor de Polestar. Natuurlijk ook geen range topper maar ik haal er wel 480- 500km uit nu (op winterbanden) en in de zomer 540/550km actieradius mee. Vandaag ook een retour ritje werk, veelal snelweg en de ACC op 105 a 110 bij een graadje 10-12 en verbruik was 16,9kWh.
Ben erg benieuwd hoe de Sealion dan in praktijk presteert. De verkoopster desnoods (vestiging Meppel) kan me daar toen ook weinig betrouwbaar over zeggen want tja, de wagen reed in de winter van 2024 nog niet toen ik proef kwam rijden.
Heb gekozen voor de Polestar. Natuurlijk ook geen range topper maar ik haal er wel 480- 500km uit nu (op winterbanden) en in de zomer 540/550km actieradius mee. Vandaag ook een retour ritje werk, veelal snelweg en de ACC op 105 a 110 bij een graadje 10-12 en verbruik was 16,9kWh.
Ben erg benieuwd hoe de Sealion dan in praktijk presteert. De verkoopster desnoods (vestiging Meppel) kan me daar toen ook weinig betrouwbaar over zeggen want tja, de wagen reed in de winter van 2024 nog niet toen ik proef kwam rijden.
[ Voor 3% gewijzigd door Juancho op 03-11-2025 20:27 ]
Garmin Forerunner 265 |Samsung Galaxy S23 | Polestar 2 MidYear 2026 Prime + B&W audio
/f/image/GQVmg3NbAPqrekvTsUM0i9Up.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/vYetNzn8LMOFMv8jFgXfKrlF.png?f=fotoalbum_large)

:strip_exif()/f/image/IzcoVAK71diETHXWbOTSvEbc.jpg?f=fotoalbum_large)