De verwarming werkt voor mij prima, ook in de stand "auto". Vaak zet ik dan de airco uit, die gebruik ik als de voorruit gaat beslaan. Het voorverwarmen van de auto via de app werkt prima, in no time is de auto behaaglijk. Ik zet de stoelverwarming niet meer via de app aan omdat de auto met dit commando volledig "aan gaat". De radio gaat dan ook aan, de verlichting etc. Dit moet nog wel opgelost worden via een update wat mij betreft.
Ik merk dat met het koudere weer het verbruik behoorlijk toeneemt, ondanks het feit dat de auto is uitgerust met een warmtepomp. Verbruikte ik eerst ongeveer 17 kWh/100 km, nu is het opgelopen naar 21kWh.
Overigens: als je zegt "Hé BYD, mijn voorruit is beslagen", wordt de voorruitontwaseming ingeschakeld.
Ik ben verder benieuwd hoe de auto rijdt op gladdere wegen. Tot nu toe dik tevreden!
Ik merk dat met het koudere weer het verbruik behoorlijk toeneemt, ondanks het feit dat de auto is uitgerust met een warmtepomp. Verbruikte ik eerst ongeveer 17 kWh/100 km, nu is het opgelopen naar 21kWh.
Overigens: als je zegt "Hé BYD, mijn voorruit is beslagen", wordt de voorruitontwaseming ingeschakeld.
Ik ben verder benieuwd hoe de auto rijdt op gladdere wegen. Tot nu toe dik tevreden!
/f/image/GQVmg3NbAPqrekvTsUM0i9Up.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/vYetNzn8LMOFMv8jFgXfKrlF.png?f=fotoalbum_large)

:strip_exif()/f/image/IzcoVAK71diETHXWbOTSvEbc.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/2kjzSyvpbBpM5hIk6Aeb1hcp.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/aSjW27v51qQjKUC4rvmPsRnW.jpg?f=fotoalbum_large)