Het grote BYD Sealion 7 topic

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:

• HyperActivE
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15:12

HyperActivE

Niet zo actief als verwacht

Ai, dat is meteen wel echt een domper. Hopen dat ze het snel kunnen oplossen!

Heeft iemand anders gemerkt ook dat de afstand die de auto met I/ACC houdt met 3.1.0 wat lijkt te zijn toegenomen. Ik ben iemand die normaliter relatief meer afstand tussen mijn voorganger en mijzelf laat. Ik had hem meestal op stand twee of drie staan en nu heb ik gevoelsmatig aan stand 1 genoeg.

• Hassebassie
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11:39
HyperActivE schreef op maandag 8 december 2025 @ 09:15:
Heeft iemand anders gemerkt ook dat de afstand die de auto met I/ACC houdt met 3.1.0 wat lijkt te zijn toegenomen. Ik ben iemand die normaliter relatief meer afstand tussen mijn voorganger en mijzelf laat. Ik had hem meestal op stand twee of drie staan en nu heb ik gevoelsmatig aan stand 1 genoeg.
Nu je het zo zegt: dat is me ook opgevallen. Gisteren een langere rit gemaakt over de snelweg en het viel me verder ook op dat ICC wat sneller reageert op invoegende auto's, maar ook weer bij het naar links gaan weer vlot de ingestelde snelheid weer opppikt. Echt een verbetering.

• JLNL1994
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 00:02
JLNL1994 schreef op zondag 7 december 2025 @ 23:40:
De eerste 400 kilometer gereden! En man man man, wat een auto. Zo comfortabel! Buiten dat om ook wel meteen een puntje waardoor ik morgen naar de garage moet… hij laadt niet meer op 🥲

3 verschillende laadpalen geprobeerd en 3 verschillende laad passen maar dat mocht niet baten.. andere auto’s laden probleemloos aan dezelfde paal..

Wordt vervolgd!
Eindstand.. kabel was niet in orde :-)

Gemiddeld over de afgelopen 500km een cumulatief AEC verbruik van 18.7kWh.h/100km

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09-12 20:41

PauseBreak

derp!

HyperActivE schreef op maandag 8 december 2025 @ 09:15:
Ai, dat is meteen wel echt een domper. Hopen dat ze het snel kunnen oplossen!

Dat is me niet opgevallen. Al rijd ik nu ook niet meer dagelijks over een snelweg. Bij 80km/h is de tussenafstand volgens mij gelijk gebleven. Wel inderdaad wat @Hassebassie opvalt, hij versnelt wel eerder en wat feller. Dat is overigens niet al te briljant voor het verbruik op dit traject met iedere 1,2km een rotonde (en dus optrekken) merk ik :+

Nee, merp!

Pagina: 1 2 3 Laatste