Hi, Dat van die achterbank is inderdaad een goed idee haha, vraag is of zij daar ook zo over denktMealer schreef op maandag 20 april 2026 @ 14:15:
[...]
Inderdaad een hoop auto voor niet teveel geld!
ACC, afwachten of Leapmotor die nog update. Is wel iets beter na de laatste update 3.40.60 maar ik vind hem nog steeds niet fijn. (vrijdag maar eens echt testen als ik 1200km ga rijden met mijn Leap)
(software versie vindt je in hoofdscherm - instellingen - systeem - algemeen)
Airco, heeft enige handigheid nodig, maar je kun instellen waar die blaast, hoe hard en welke temperatuur. En vooruit programmeren, nog beter.
Mijne gaat elke ochtend lekker aan op 20gr als ik wakker wordt. Verder laat ik hem eigenlijk altijd op "auto" en 20gr staan. Alleen als het echt warm is zet ik hem kouder, maar ook dan, voordat ik de dag afsluit op werk, zet ik de airco en stoelventilatie al even aan kwartier aan.
Wat de bijrijdersstoel betreft, vooruit en achteruit is te verstellen, en de rugleuning. Zitting kan niet in hoogte of gekanteld.
Wellicht kun je je vrouw gewoon op de achterbank zetten?
Ik ben echt wel benieuwd naar je bevindingen na de 1200KM en ik deel je mening over die modellen voor een deel zeker hoor.
Die ACC vind ik wel heel erg shit. ik gebruik nu simpele CC heel erg vaak en vind dat zo lekker dat je niet op je snelheid hoeft te letten. Ik zou dat heel erg missen.