Ik heb een 70kw accu, maar de range valt inderdaad tegen, naja wat is tegenvallen. Nu in de kou haal ik 330km ipv de 420 die opgegeven wordt. Maar dat heeft elke andere auto (ev of ice).
Ben benieuwd naar de range in de zomer.
Met mijn dagelijkse verkeer kan ik er prima mee uit de voeten, alleen in het voorjaar als ik naar Italië ga heb ik daar "last"van. Maar wat is last, ik heb vakantie dan. Mijn rijinstellingen staat wel op sport en er het rijbereik staat op dynamisch. Als ik rijbereik op fabrikant instelling zet zegt die wel 420km, maar gaan ze veel harder van me af als ik aan het rijden ben.
Qua laden zou het 2026 model met 160kWu/180kWu moeten kunnen laden. Staat op de site niet duidelijk, heb een lijntje uitstaan naar mijn dealer met dezelfde vraag, een collega is ook gechameerd van de C10 namelijk.
- punten, eigenlijk niet. Gemis Carplay is op te vangen met een dongle, 2026 zou (wat ik hoor, bindt me daar niet op vast) wel voorzien worden van Carplay, Verder zijn er wat dingetjes wat verbeterd kan worden, maar geen grote gebreken.
[
Voor 22% gewijzigd door
Mealer op 10-02-2026 10:03
]