Het grote Leapmotor C10 topic

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:

• EmDePr
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 12-11 10:32
Ik lees veel over de Carplay dongle etc, maar zit Carplay er nu ook op zonder dongle?

• Voxxie
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 02-12 22:20
EmDePr schreef op maandag 3 november 2025 @ 15:50:
Ik lees veel over de Carplay dongle etc, maar zit Carplay er nu ook op zonder dongle?
Tot op heden niet.
Er is ook geen duidelijkheid of het er wel of niet op komt met een OTA.

Verschillende zeggen enkel op het MY26 model, andere geven an dat er in die hardware voor europa geen verschil gaat zijn.

Dus op dit moment nog met dongle.
Ik heb ook zo een dongle en moe eerlijk toegeven dat ik hem eigenlijk nooit gebruik.

De ingebouwde spotify en navigatie voldoet voor mij prima.

• EmDePr
Voxxie schreef op maandag 3 november 2025 @ 15:56:
[...]

Tot op heden niet.
Er is ook geen duidelijkheid of het er wel of niet op komt met een OTA.

Verschillende zeggen enkel op het MY26 model, andere geven an dat er in die hardware voor europa geen verschil gaat zijn.

Dus op dit moment nog met dongle.
Ik heb ook zo een dongle en moe eerlijk toegeven dat ik hem eigenlijk nooit gebruik.

De ingebouwde spotify en navigatie voldoet voor mij prima.
Goed te horen dat die je bevalt, echter ben ik echt wel een WAZE rijder.
Persoonlijk toch onbegrijpelijk dat er geen Carplay aanwezig is anno 2025 8)7

• Voxxie
EmDePr schreef op maandag 3 november 2025 @ 16:03:
[...]

Goed te horen dat die je bevalt, echter ben ik echt wel een WAZE rijder.
Persoonlijk toch onbegrijpelijk dat er geen Carplay aanwezig is anno 2025 8)7
Haha dat was ik ook ;)
Daarom dongletje van €30,- via aliexpress en probleem opgelost ;)

• RobertJ86
  • Registratie: November 2025
  • Laatst online: 02-12 13:07
Ik begreep dat er een soort App Store op geïnstalleerd is? Welke apps staan daar zoal in?

• EmDePr
Voxxie schreef op maandag 3 november 2025 @ 16:48:
[...]

Haha dat was ik ook ;)
Daarom dongletje van €30,- via aliexpress en probleem opgelost ;)
Bij de B10 is er anders wel reeds een update!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qJgyNqlMo8h_aBWTQcwL4EWUrTc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/RNeDV14t1907VKWdvlRQmPWt.png?f=fotoalbum_large

• XYRIS
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 02-12 12:56
@Voxxie hopelijk is software/hardware gelijk aan C10 . Misschien zit er nieuwe hardware in die Carplay aankan. Al hebben ze altijd gezegd da "China" geen Amerikaanse apps wil.

Heeft iemand al een trekhaak laten plaatsen
Bij bijvoorbeeld Trekhaalpunt, ipv.bij dealer?
Zoja wat was de prijs?

• wian66
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 17:04

wian66

Leapmotor C10 Design (2025)

Heeft iemand al een trekhaak laten plaatsen
Bij bijvoorbeeld Trekhaalpunt, ipv.bij dealer?
Zoja wat was de prijs?
Jazeker, maar wel via de dealer. Prijs was - ik meen - € 1.475.
rijdt prima met aanhanger / caravan; nadeel:
- geen ACC beschikbaar
- manueel de "sleep-modus" uitzetten na afkoppelen

• XYRIS
wian66 schreef op donderdag 6 november 2025 @ 09:36:
[...]

Jazeker, maar wel via de dealer. Prijs was - ik meen - € 1.475.
rijdt prima met aanhanger / caravan; nadeel:
- geen ACC beschikbaar
- manueel de "sleep-modus" uitzetten na afkoppelen
Ja inderdaad die veel te dure prijs voor ee trelhaak.

Heb via trekhaakpunt.nl een offerte gevraagd en heb daar voor €1000 geplaatst (manueel afneembare).

Vraag me enkel af of die 100% in orde is als zij het doen?

• OrlandoC63AMG
  • Laatst online: 25-11 21:00
Helaas nu ook weer de nodige problemen met mijn leapmotor, dit merk staat nog erg in de kinderschoenen. Service vanuit stelantis is aardig pluspunt daarvoor. Maar nu heb ik het volgende probleem: alarm gaat random af (meermaals per dag en in de nacht) Navigatie crashed omdat hij geen opslag meer heeft. Hier moest ik spotify voor verwijderen en meerdere landen. We leven in 2025 en ik moet nog steeds verschillende landen verwijderen om ruimte vrij te maken?? Eerlijk gezegd heb ik spijt van mijn keuze voor deze auto. Auto als hij werkt zonder problemen is hij prima maar ik heb in de 5 maanden al teveel problemen gehad.

• XYRIS
Bij mij is er hiervoor nieuwe module gestoken.
Suckt enorm van die opslag.
Heb ook letterlijk gezegd "we zijn 2025, hoe kan geheugen een probleem zijn"

Gps zal altijd werken als je adres in typt in europa. Maar eens geen route ingestoken en je gaat naar de kaart kijken zoe je gewoon geen straten ...

Dat ze dan android carplay toelaten... pff

Heb ze ze gebreken gesteld voor die module, helaas buiten de 6 maand na aankoop gebeurd waardoor via rechtsbijstand en garantie geen grote stappen konden genomen worden.

Merk weigerde elke financiële tussenkomst (bv in deel trekhaak ofzo).

Kreeg eerdt garantie tot 6jaar en 120k km.
Maar standaard heb je 4j/100k was ni akkoord. Hebben dit opgetrolken tot 6j 140k km

• XYRIS
Verbruiktest bij 9-11 graden 11/11 - 14/11

Geladen tot 80% of 301km (dynamisch verbruik)
Ontladen tot 16% of 64km (dynamisch verbruik)

=> 64% ontladen of 44.73kw (69.9 /100 * 64)
=> 237Km gereden
=> waarvan 30km snelweg, rest 50-70-90 banen

Verbruik: 44.73 / 237 * 100 = 18.88Kw/100km

=> Wel toont auto een belachelijk verbruik van +/- 15kw/100 op deze test.

Volgens mij duwt die regeneratie verbruikt té hard naar beneden. (zakt enorm maar
en komen amper kilometers bij na een lange afdaling)
+ is alle ander verbruik niet inbegrepen in verbruik?
Men toont wel mooi hoeveel % rijden en hoeveel Airco is, maar dan
klopt die 15kw nog minder als het bijvoorbeeld 85% rijden en 15% airco is

Daarintegen is Dynamisch verbruik wel redelijk accuraat .
Met die 18.8 zou ik dan 370km ver komen. nu met 16%
komt overeen met 11kw zou ik aan 18.8kw/100 nog 58km kunnen rijden
237 + 58 = 295 = 6km minder als na laden geschat

[ Voor 54% gewijzigd door XYRIS op 15-11-2025 11:31 ]

• ryanator
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 02-12 12:48

ryanator

Wilt een PS5 op launch

Dag allen

Hier aan het overwegen de c10 te nemen. Zijn er problemen met de auto die jullie ervaren hebben? Kan er maar weinig over vinden.

• OrlandoC63AMG
ryanator schreef op zaterdag 15 november 2025 @ 22:53:
Dag allen

Hier aan het overwegen de c10 te nemen. Zijn er problemen met de auto die jullie ervaren hebben? Kan er maar weinig over vinden.
Lees wat terug, dan zul je de ervaringen lezen van meerdere mensen.

• wian66

wian66

Ik was afgelopen weekend in Duitsland; C10 aan een oplader.
opladen ging goed, echter de C10 had geen contact met de app (daar was de status niet te volgen).
Heeft dat te maken met de data-verbinding van de C10? Dat dat niet werkt in het buitenland ....?

iemand anders al zo iets meegemaakt?

• OrlandoC63AMG
wian66 schreef op maandag 17 november 2025 @ 12:00:
Ik was afgelopen weekend in Duitsland; C10 aan een oplader.
opladen ging goed, echter de C10 had geen contact met de app (daar was de status niet te volgen).
Heeft dat te maken met de data-verbinding van de C10? Dat dat niet werkt in het buitenland ....?

iemand anders al zo iets meegemaakt?
Hier ook buiten Nederland geen goed bereik met de app. App reageert altijd wel wat traag in vergelijking met bijvoorbeeld tesla. Ik heb (gelukkig) de reev dus opladen hoef ik niet (verplicht) te doen.

• Gitaarman
  • Registratie: Januari 2025
  • Laatst online: 19-11 21:43
Ik heb de C10 een tijdje terug besteld. Vanochtend (eindelijk) de aflever afspraak in kunnen plannen. Ik had bij de dealer om een model/kleur/optie variant gekozen die bij wijze van spreken morgen leverbaar is. Schijnt alsnog gewoon 3 maanden overheen te moeten gaan alvorens men daadwerkelijk kan leveren.

Afijn; de enige optie die ik had genomen was een trekhaak. Nou krijg ik vanochtend een mailtje dat de trekhaak in backorder staat zonder levertijd. De dealer geeft, na wat doorvragen, aan dat de trekhaak van de fabrikant moet komen. Nu had ik een aftermarketsetje gevonden, bedrijf gebeld; 5 dagen levertijd.

Maar voordat ik morgen weer in de telefoon en mail kruip; Leapmotor levert volgens mij helemaal geen trekhaken toch? Is er iemand die daar iets zinnigs over kan zeggen?

• XYRIS
Gitaarman schreef op maandag 17 november 2025 @ 17:54:
Ik heb de C10 een tijdje terug besteld. Vanochtend (eindelijk) de aflever afspraak in kunnen plannen. Ik had bij de dealer om een model/kleur/optie variant gekozen die bij wijze van spreken morgen leverbaar is. Schijnt alsnog gewoon 3 maanden overheen te moeten gaan alvorens men daadwerkelijk kan leveren.

Afijn; de enige optie die ik had genomen was een trekhaak. Nou krijg ik vanochtend een mailtje dat de trekhaak in backorder staat zonder levertijd. De dealer geeft, na wat doorvragen, aan dat de trekhaak van de fabrikant moet komen. Nu had ik een aftermarketsetje gevonden, bedrijf gebeld; 5 dagen levertijd.

Maar voordat ik morgen weer in de telefoon en mail kruip; Leapmotor levert volgens mij helemaal geen trekhaken toch? Is er iemand die daar iets zinnigs over kan zeggen?
Ze zullen ze ook wel aankopen maar word steeds in fabriek gemonteerd.
Zoniet altijd plaatsing nadien.

Vermoed dat je model niet rechtstreeks van de band komt maar van uit de stock.

Wss wist men wel al dat het plaatsing nadien ging worden

• Gitaarman
  • Registratie: Januari 2025
  • Laatst online: 19-11 21:43
XYRIS schreef op maandag 17 november 2025 @ 18:02:
[...]

Ze zullen ze ook wel aankopen maar word steeds in fabriek gemonteerd.
Zoniet altijd plaatsing nadien.

Vermoed dat je model niet rechtstreeks van de band komt maar van uit de stock.

Wss wist men wel al dat het plaatsing nadien ging worden
Sterker nog, zo heb ik hem besteld op aanraden van de leasemaatschappij. Dat zou namelijk schelen in bijtelling. Daarnaast heb ik, zoals aangegeven, bewust gekozen voor een model dat snel leverbaar zou zijn. Als de dealer de trekhaak toch aftermarket monteert zou dat niets uit moeten maken. Bij de dealer waar ik in augustus ben geweest was het sowieso al geen optie om de trekhaak af-fabriek te bestellen. Wellicht is dat in de tussentijd wél een optie geworden. Maar ik krijg een beetje het idee dat ik aan het lijntje gehouden wordt.

Als de trekhaak namelijk geen optie is en de dealer deze wel als zodanig besteld; dan kan ik me voorstellen dat de trekhaak een onbekende levertijd heeft maar dan ga ik die waarschijnlijk ook niet heel snel zien (is een aanname).

• XYRIS
Gitaarman schreef op maandag 17 november 2025 @ 18:31:
[...]

Sterker nog, zo heb ik hem besteld op aanraden van de leasemaatschappij. Dat zou namelijk schelen in bijtelling. Daarnaast heb ik, zoals aangegeven, bewust gekozen voor een model dat snel leverbaar zou zijn. Als de dealer de trekhaak toch aftermarket monteert zou dat niets uit moeten maken. Bij de dealer waar ik in augustus ben geweest was het sowieso al geen optie om de trekhaak af-fabriek te bestellen. Wellicht is dat in de tussentijd wél een optie geworden. Maar ik krijg een beetje het idee dat ik aan het lijntje gehouden wordt.

Als de trekhaak namelijk geen optie is en de dealer deze wel als zodanig besteld; dan kan ik me voorstellen dat de trekhaak een onbekende levertijd heeft maar dan ga ik die waarschijnlijk ook niet heel snel zien (is een aanname).
Had zelf bij trekhaakpunt een offerte gevraagd.
Was een €1000 geplaatst (ter info ben particulier met c10)

• Icedustbin2
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 01-12 17:38
Afgelopen weekend ben ik op pad gegaan voor een nieuwe lease. Nu rij ik een 3008 (MY2020) benzine.
De nieuwe 3008 kan me to-taal niet bekoren, ondanks dat ik heel tevreden over de huidige. Maar als je dan toch bij een Stellantis dealer staat, kwam de verkoper met de C10 die ze hadden staan. Tóch even kijken.. En man man, dat ging heel snel van 'vast chinese troep', naar 'oh shit, da's best een sjieke bak!'

Zéker, toen ik las over de 600PK versie! Ik rijd geen lange stukken, maar veel korte ritten met redelijk wat 'wachttijd' tussenin, dus over de KM's en het tussendoor opladen maar ik me niet héél druk.

De leaseprijs was uiteraard mijlen beter dan die van een e-3008 of een Enyaq.

Ik heb me een beetje proberen in te lezen, maar ik had nog wat vragen.

Ik las over een MY2026. Ik vraag me af of dat ook voor de 600PK versie geldt. Iemand daar een idee over, wat ik zou krijgen als ik vandaag zou bestellen? Deze zou o.a. moeten hebben, maar niet duidelijk:
800v technology (en dus véél sneller DC laden?) het huidige 84kwh laden is nou niet echt om over naar huis te schrijven..
Betere deurgrepen (ik vind die induwers niet heel fijn)
AndroidAuto/Carplay
Meer camera's en een lidar op het dak

Iemand die daar meer licht op kan schijnen? Ik vond eigenlijk vooral deze video:
YouTube: 605km Range | Unveiled at Guangdong-Hong Kong-Macao Auto Show | Leap...

Hiroshima '45, Chernobyl '86, Windows '95

• XYRIS
Die "cltc" is de chinese "wltp" en optimistischer

a CLTC range figure will generally be higher than a WLTP range for the same vehicle, with estimates suggesting CLTC is about 15–25% higher than WLTP.

[ Voor 61% gewijzigd door XYRIS op 18-11-2025 22:16 ]

• overtones
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 21:19
LiDAR en beter deur grepen dat is alleen in China dacht ik ergens gelezen te hebben.

|| iPhone 17 Pro 256GB CO || Apple Watch Ultra 1 || iPad Pro 12.9 2020 128GB Wifi || AirPods Pro 3 || AirPods Max USB-c || Apple TV 4K || Apple TV 3 ||

• bentley11228
  • Laatst online: 21:47
Ik sta op het punt om over te gaan naar de C10 van leapmotor. Heerlijke proefrit gehad en vind de auto er echt keurig uitzien, vooral voor dat geld.
Ik twijfel nog wel over de kleur. De lak twijfel zit tussen donker groen, zwart en wit.
De bekleding in bruin/oranje heb ik in proefgereden, maar daar moet ik wel heel erg aan wennen.

Welke combinaties hebben jullie?

• XYRIS
bentley11228 schreef op donderdag 20 november 2025 @ 18:46:
Ik sta op het punt om over te gaan naar de C10 van leapmotor. Heerlijke proefrit gehad en vind de auto er echt keurig uitzien, vooral voor dat geld.
Ik twijfel nog wel over de kleur. De lak twijfel zit tussen donker groen, zwart en wit.
De bekleding in bruin/oranje heb ik in proefgereden, maar daar moet ik wel heel erg aan wennen.

Welke combinaties hebben jullie?
Tundra Grey , prachtkleur (geen wit)
Met Midnight Aura interieur.
Maar nu zou ik interieur camel of black kiezen.
Dat Oranje vond ik net te fel

• Voxxie
Ik heb :
Glazed Green met Criollo Brown

Maar als je hem nu besteld kan je alleen nog kiezen voor de Camel Brown dacht ik ;)

• Mealer
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 03-12 14:13
Mijne, die 18 december komt, is (als het goed is) Canopy Grey met Midnight Aurora

• bentley11228
Mooie combinaties. Ik denk dat we voor een compleet zwarte uitvoering gaan en het liefst ook met zwarte letters achterop en het logo zwart.
Zal eens bij de dealer vragen naar de mogelijkheden

• Mealer
bentley11228 schreef op vrijdag 21 november 2025 @ 08:25:
Mooie combinaties. Ik denk dat we voor een compleet zwarte uitvoering gaan en het liefst ook met zwarte letters achterop en het logo zwart.
Zal eens bij de dealer vragen naar de mogelijkheden
Bij mij gaan alle letters van de achterkant af.
Voor zwarte letters en logo's kijk eens op aliexpress.

https://nl.aliexpress.com...0193&gatewayAdapt=glo2nld

• bentley11228
Mealer schreef op vrijdag 21 november 2025 @ 09:42:
[...]

Bij mij gaan alle letters van de achterkant af.
Voor zwarte letters en logo's kijk eens op aliexpress.

https://nl.aliexpress.com...0193&gatewayAdapt=glo2nld
Thanks.
Dit zijn zover ik kan beoordelen overzet letters. Zou dus nog even wachten met het verwijderen van de letters. 😉

Ps. De dealer zegt geen mogelijkheid te hebben om dit optioneel te leveren, wel vreemd want waar ik in heb gereden had toch echt zwarte merk letters en logo

• overtones
bentley11228 schreef op vrijdag 21 november 2025 @ 12:16:
[...]

Thanks.
Dit zijn zover ik beoordelen overzet letters. Zou dus nog even wachten met het verwijderen van de letters. 😉

Ps. De dealer zegt geen mogelijkheid te hebben om dit optioneel te leveren, wel vreemd want waar ik in heb gereden had toch echt zwarte merk letters en logo
Den Haag?

Hebben ze zelf gedaan. Extra letters besteld en laten spuiten. Daarna vervangen.

|| iPhone 17 Pro 256GB CO || Apple Watch Ultra 1 || iPad Pro 12.9 2020 128GB Wifi || AirPods Pro 3 || AirPods Max USB-c || Apple TV 4K || Apple TV 3 ||

• bentley11228
Vandaag de auto besteld. Volledig zwart, alleen de letters nog zwart maar dat komt na levering wel.

Wel jammer dat de wegenbelasting flink omhoog gaat volgend jaar.

• Mealer
bentley11228 schreef op vrijdag 21 november 2025 @ 12:16:
[...]

Thanks.
Dit zijn zover ik kan beoordelen overzet letters. Zou dus nog even wachten met het verwijderen van de letters. 😉

Ik hoef geen zwarte letters, wil gewoon een lege achterklep 😉

Misschien dat ik een zwart logo voor de motorkap bestel, maar dat zie ik nog wel.

• wian66

wian66

Ik zag vanochtend een update klaar staan ...?
Niet kunnen installeren (moest via Wifi) en moest rijden.
Iemand al info?

• overtones
Ben benieuwd naar de update. Nu zelf in buitenland ver bij m’n auto vandaan :)

• Voxxie
Ik heb helaas nog geen update melding 😉
En zie ook nog geen andere berichten op andere media 😉

• wian66

wian66

wian66 schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 12:31:
Ik zag vanochtend een update klaar staan ...?
Niet kunnen installeren (moest via Wifi) en moest rijden.
Iemand al info?
Bijzonder; melding komt niet meer voorbij .....

• Bschnitz
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22:22
Voxxie schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 17:44:
Ik heb helaas nog geen update melding 😉
En zie ook nog geen andere berichten op andere media 😉
Welke media gebruik jij dan voor mogelijk updates, Leapmotor Forum?

WP: ME SUZ-SWM80VA + ERST20D-VM2D || PV: 12.000Wp || Batterij: SigenStor 12kW + 24kWh || A++++ 151m2 570m3 op water || WTW: Itho Daalderop HRU 350 ECO || Auto: Leapmotor B10 Design Pro Max 67,1 kWh

• Bschnitz
overtones schreef op vrijdag 21 november 2025 @ 17:15:
[...]

Den Haag?

Hebben ze zelf gedaan. Extra letters besteld en laten spuiten. Daarna vervangen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/29JO21J5PQXRmOii1j17WKw0Hfc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zYjr3JKRwol67fSRll4eTtY7.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/A-hfrJI5jaleeDABkNKyDIzQ25Q=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NI80Q9pVoGjKyiFyF1PbBQSO.jpg?f=fotoalbum_large

AliExpress mat.

WP: ME SUZ-SWM80VA + ERST20D-VM2D || PV: 12.000Wp || Batterij: SigenStor 12kW + 24kWh || A++++ 151m2 570m3 op water || WTW: Itho Daalderop HRU 350 ECO || Auto: Leapmotor B10 Design Pro Max 67,1 kWh

• Bschnitz
@Voxxie @DeJurist

Wellicht een idee om de C10 en B10 topic samen te voegen voor wat meer body en ervaring tussen gebruikers?

De autos lijken sterk op elkaar en we zijn nog niet met erg veel mensen.

Hoe denken jullie erover?

• Mealer
Bschnitz schreef op woensdag 26 november 2025 @ 11:31:
[...]

Welke media gebruik jij dan voor mogelijk updates, Leapmotor Forum?
Facebook groepen, daar wordt nu ook over een update gesproken.

• overtones
Ik heb ze zelf ook via Ali maar de dealer heeft het echt zo gedaan, nieuwe besteld bij Leap, laten spuiten en daarna vervangen. Dat hebben ze mij verteld toen ik er naar vroeg.

• Bschnitz
overtones schreef op woensdag 26 november 2025 @ 14:59:
[...]

Ik heb ze zelf ook via Ali maar de dealer heeft het echt zo gedaan, nieuwe besteld bij Leap, laten spuiten en daarna vervangen. Dat hebben ze mij verteld toen ik er naar vroeg.
Bizarre dure oplossing :s dan zit je ook nog steeds met die dunne letters ipv dikkere, maar goed dat is smaak.

• overtones
Bschnitz schreef op woensdag 26 november 2025 @ 15:00:
[...]

Bizarre dure oplossing :s dan zit je ook nog steeds met die dunne letters ipv dikkere, maar goed dat is smaak.
Ja maar om nou als dealer te gaan zeggen tegen je klanten dat je ze op Ali hebt besteld is ook niet echt lekker.

Denk eerlijk gezegd dat ze niet eens van het bestaan op Ali af wisten…

• overtones
Mealer schreef op woensdag 26 november 2025 @ 12:05:
[...]

Facebook groepen, daar wordt nu ook over een update gesproken.
Enige wat ik kan vinden is dat iemand er naar vraagt vanwege de forumpost hier op tweakers.

Lijkt dus niet te kloppen?

• wian66

wian66

overtones schreef op woensdag 26 november 2025 @ 16:32:
[...]

Enige wat ik kan vinden is dat iemand er naar vraagt vanwege de forumpost hier op tweakers.

Lijkt dus niet te kloppen?
Het kan kloppen dat ik er naar vroeg; de melding kwam wel degelijk (twee keer) voorbij.
daarna thuis gekeken ..... alles is up-to date.
rara-politie-pet

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21:46
Kans is klein, maar zijn er toevallig mensen vanuit het Lynk en Co kamp die van een Lynk en Co 01 overstappen naar een Leapmotor C10? Ik heb een proefrit gepland staan, maar ben toch stiekem benieuwd hoe het infotainment, de speakers en de look en feel van het interieur zijn tenopzichte van de Lynk en hoe de rijprestaties/plezier is.

• bentley11228
mprkooij schreef op donderdag 27 november 2025 @ 15:21:
Kans is klein, maar zijn er toevallig mensen vanuit het Lynk en Co kamp die van een Lynk en Co 01 overstappen naar een Leapmotor C10? Ik heb een proefrit gepland staan, maar ben toch stiekem benieuwd hoe het infotainment, de speakers en de look en feel van het interieur zijn tenopzichte van de Lynk en hoe de rijprestaties/plezier is.
https://chatgpt.com/share...20-8006-83a9-0560b8393574

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21:46

• xpv1
  • Registratie: December 2023
  • Laatst online: 15:41
Gisteren mijn nieuwe auto opgehaald. Dealer zei dat de nieuwe update in jan 2026 komt...
Nog even geduld dus.

[ Voor 13% gewijzigd door xpv1 op 02-12-2025 22:22 ]

• Ferry34
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01:10
Er zijn 2 nieuwe versies van de leapmotor C10 te bestellen.
Wanneer je op de site kijkt en m wil samenstellen, klik je op
Design)

Vervolgens komt er een uitklapmenu
- Pro 69,9kwh (bekend)
- ProMax 81,9kwh
- ProMax AWD 81,9kwh
- REEV 28,4kwh

De ProMax RWD 81,9kwh vind ikzelf ontzettend interessant
€43..350 (wanneer je een andere kleur neemt

- 20 inch lichtmetalen velgen
- camel brown interieur
- 220kw vernogen