Helaas vandaag meerdere problemen met mijn REEV, auto had last van een zwart scherm en zag dus niks op beide schermen. Auto kon wel starten en rijden met de pas. Verder lukt updaten nog steeds niet en moet de dealer wachten op lapmotor (al een maand?) en helaas nog geen reactie. Vanmiddag ging het scherm spontaan weer aan. Voor een auto van elke prijs mag ik ook wel verwachten dat communicatie en oplossingen werken en ook dat een auto gewoon werkt als hij afhankelijk is van een scherm of schermen. Als ik na 2 maanden een cijfer kan geven zou dit 6/10 zijn. Auto als hij werkt is hartstikke fijn, maar als er wat is (wat voor nu vaak is) komt hij met de raarste storingen en dingen die niet werken.
Mijne staat nog STEEDS binnen 6 weken ondertussen.OrlandoC63AMG schreef op dinsdag 26 augustus 2025 @ 16:11:
Helaas vandaag meerdere problemen met mijn REEV, auto had last van een zwart scherm en zag dus niks op beide schermen. Auto kon wel starten en rijden met de pas. Verder lukt updaten nog steeds niet en moet de dealer wachten op lapmotor (al een maand?) en helaas nog geen reactie. Vanmiddag ging het scherm spontaan weer aan. Voor een auto van elke prijs mag ik ook wel verwachten dat communicatie en oplossingen werken en ook dat een auto gewoon werkt als hij afhankelijk is van een scherm of schermen. Als ik na 2 maanden een cijfer kan geven zou dit 6/10 zijn. Auto als hij werkt is hartstikke fijn, maar als er wat is (wat voor nu vaak is) komt hij met de raarste storingen en dingen die niet werken.
Met de nieuwe module erin krijgen ze het nog niet gemaakt.
Lijkt me toch simpel om auto gewoon geheel terug software refresh te doen ofzo?
Nu lijkt het alsof die module niet deftig werkt met laatste update en zijn de dit nu aan het
proberen rechtzetten... Pfffff
Dan gaan alle auto's dit probleem krijgen??? Er zit toch overal diezelfde module in ofzo?
snap er geen snars van waarom dit bij mij niet opgelost geraakt
Heb mijn gal al gespuugd omwille van het feit dat ik een auto koop die eigenlijk NIET af is.
Ik heb eerste maanden al die klote systemen moeten verdragen vooraleer er eindelijk
die update kwam met verbeteringen, en nu dit.
Voel me een testpiloot / iemand die volle pot betaalde voor onafgewerkt product!
Die zich laten inpakken heeft door schone praatjes.
hier gaat het niet over één enkel issue dat er misschien bij andere merken zou verholpen moeten worden.
Men kan niet blijven zeggen "maja tis een nieuw merk, en dit en dat...."
[ Voor 16% gewijzigd door XYRIS op 27-08-2025 20:02 ]
Heel vervelend dat dit je overkomt.XYRIS schreef op woensdag 27 augustus 2025 @ 19:58:
[...]
Mijne staat nog STEEDS binnen 6 weken ondertussen.
Nu lijkt het alsof die module niet deftig werkt met laatste update en zijn de dit nu aan het
proberen rechtzetten... Pfffff![]()
Dan gaan alle auto's dit probleem krijgen??? Er zit toch overal diezelfde module in ofzo?
Heb mijn gal al gespuugd omwille van het feit dat ik een auto koop die eigenlijk NIET af is.
Ik heb eerste maanden al die klote systemen moeten verdragen vooraleer er eindelijk
Voel me een testpiloot / iemand die volle pot betaalde voor onafgewerkt product!
hier gaat het niet over één enkel issue dat er misschien bij andere merken zou verholpen moeten worden.
Wat betreft elektronica, dat kan rare storingen geven, en dat hoeft niet bij elke auto van dat model dan te gebeuren.
Ooit in mijn tijd als monteur heb ik een hagelnieuwe auto Opel Astra F uit de showroom gehad die even gewassen, opgepoetst en rijklaar gemaakt moest worden. Omdat die al even had gestaan en iedereen daarin kijkt en er overal aanzit was de accu leeg. Dus met een booster opgestart. Toen ik die stond te soppen begon die ineens volle bak toeren te draaien tot in zijn toerenbegrenzer. Dat duurde een seconde of 15 en zakte toen weer terug naar stationair. Dat vond ik al gek maar toen die dat in 20 minuten voor de 3e keer deed zijn we gaan zoeken maar konden niks vinden.
Uiteindelijk Opel Nederland gecontacteerd en in overleg diverse modules, kabelbomen, sensoren etc vervangen.
Einde van het verhaal stond die auto 5 maanden bij ons in de werkplaats half uit elkaar, is die opgehaald door Opel Nederland en hebben we er nooit meer iets over gehoord.
Voor de klant die dacht een auto uit de showroom te komen en dacht met 1 á 2 weken te kunnen rijden moest uiteindelijk een nieuwe besteld worden.
Dus ja, er zit wel eens een zogenoemde "maandagochtend auto" tussen en ja het kan wel eens extreem lang duren voordat het probleem gevonden is.
Hoop uiteraard dat die van jou weer snel de weg op kan.
Is al lang geen alleenstaand geval zoals je hier leest en ik ook bevestigd kreeg dat er nog gevallen waren in belgie....Mealer schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 08:15:
[...]
Heel vervelend dat dit je overkomt.
Wat betreft elektronica, dat kan rare storingen geven, en dat hoeft niet bij elke auto van dat model dan te gebeuren.
Ooit in mijn tijd als monteur heb ik een hagelnieuwe auto Opel Astra F uit de showroom gehad die even gewassen, opgepoetst en rijklaar gemaakt moest worden. Omdat die al even had gestaan en iedereen daarin kijkt en er overal aanzit was de accu leeg. Dus met een booster opgestart. Toen ik die stond te soppen begon die ineens volle bak toeren te draaien tot in zijn toerenbegrenzer. Dat duurde een seconde of 15 en zakte toen weer terug naar stationair. Dat vond ik al gek maar toen die dat in 20 minuten voor de 3e keer deed zijn we gaan zoeken maar konden niks vinden.
Uiteindelijk Opel Nederland gecontacteerd en in overleg diverse modules, kabelbomen, sensoren etc vervangen.
Einde van het verhaal stond die auto 5 maanden bij ons in de werkplaats half uit elkaar, is die opgehaald door Opel Nederland en hebben we er nooit meer iets over gehoord.
Voor de klant die dacht een auto uit de showroom te komen en dacht met 1 á 2 weken te kunnen rijden moest uiteindelijk een nieuwe besteld worden.
Dus ja, er zit wel eens een zogenoemde "maandagochtend auto" tussen en ja het kan wel eens extreem lang duren voordat het probleem gevonden is.
Hoop uiteraard dat die van jou weer snel de weg op kan.
Ondertussen moet ik wel benzinne rijden met een veel kleinere auto. (Puegot 2008 manueel!)
Men heeft thans elektrische c10 ingeschreven maarja dat zal de wagen van een van de Verkopers zijn zeker...
Enige elektrische die ze wel hebben... T03, hell NO
mijn ervaringen met de nieuwe update:
- kan alleen met een wifi-netwerk (dus niet via de SIM van de auto zelf)
- de knoppen om snelheid herkenning etc. uit te zetten zijn ongewijzigd.
- de auto rijdt met veeeel minder piepjes - de belijning wordt ruimer geïnterpreteerd
- de ACC kan hoger dan 130 km/u ingesteld worden (kwam ik gisteravond achter, kon eerst tot 130)
- nog steeds geen ACC met een aanhanger er achter.
- opmerkelijk: ACC en bochten ... de snelheid wordt lager
Het is nog steeds een fijne reiswagen; geen spijt.
Gisteravond na 19.00 uur gereden en dus 130 KM - het verbruik neemt dan erg toe - tot > 25 kWh.
(maar dat is logisch en bekend, maar dat het zoveel meer zou zijn, ben ik niet gewoon).
Met betrekking tot de app;
de bandenspanning is nu zichtbaar (icoontje rechtsboven in de app); alleen die Chinese tekens er boven snap ik niet helemaal .....
- de auto rijdt met veeeel minder piepjes - de belijning wordt ruimer geïnterpreteerd
- de ACC kan hoger dan 130 km/u ingesteld worden (kwam ik gisteravond achter, kon eerst tot 130)
Gisteravond na 19.00 uur gereden en dus 130 KM - het verbruik neemt dan erg toe - tot > 25 kWh.
(maar dat is logisch en bekend, maar dat het zoveel meer zou zijn, ben ik niet gewoon).
de bandenspanning is nu zichtbaar (icoontje rechtsboven in de app); alleen die Chinese tekens er boven snap ik niet helemaal .....

[ Voor 14% gewijzigd door wian66 op 28-08-2025 12:08 ]
Moeten ACC ZONDER adaptief mogelijk maken.wian66 schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 11:09:
mijn ervaringen met de nieuwe update:
Dit is een echte K* combinatie. Constant afremmen (minimum afstand te ruim en autos voegen in tussen) alsook moet je heel vroeg reeds naar 2de rijvak voor vrachtwagen in te halen, echt idioot.
Willen ze blijkbaar niet aanpassen voor hun
5 sterretjes blabla veiligheid.
Zou beter zijn vermits je met onepedal steeds
Een bepaalde druk (meer als regulier rijden) (vind ik) moet zetten op pedaal of remt af en zou niet aangenaam zijn op snelweg
Dag lieve mensen, even een vraag ter interesse. Ik heb een ID.4 en ik ga hier al een tijdje mee op vakantie naar buitenland, maar eigenlijk vind ik het vele laden een dingetje worden zo nu en dan, en de ID.4 (2020 1st) laadt niet zo snel op. Ook wil ik nu een caravan trekken, dus heb ik besloten om over te stappen naar een plug-in hybride. Maar dan naar een Skoda octavia, bijv. i.v.m. enorm hoge bijtelling.
Tijdens mijn zoektocht kwam ik de C10 REEV tegen. Het concept klinkt fantastisch, maar ik ben eigenlijk heel benieuwd wat een caravan doet met je range als je naar het buitenland gaat. Mijn ID.4 werd berekend dat van 80% naar 20% zo'n 110 tot 130km zou zijn met een caravan. Hoe zal dit zijn met de C10 REEV? Aangezien de accu opgeladen wordt door benzine?
Heeft iemand hier ervaring mee?
Tijdens mijn zoektocht kwam ik de C10 REEV tegen. Het concept klinkt fantastisch, maar ik ben eigenlijk heel benieuwd wat een caravan doet met je range als je naar het buitenland gaat. Mijn ID.4 werd berekend dat van 80% naar 20% zo'n 110 tot 130km zou zijn met een caravan. Hoe zal dit zijn met de C10 REEV? Aangezien de accu opgeladen wordt door benzine?
[ Voor 4% gewijzigd door stefan1294 op 28-08-2025 16:53 ]
Welkom in onze wereld... C10 laad ook niet snel op... thuis max 4kw (laad maar 1 fasig)stefan1294 schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 16:52:
Dag lieve mensen, even een vraag ter interesse. Ik heb een ID.4 en ik ga hier al een tijdje mee op vakantie naar buitenland, maar eigenlijk vind ik het vele laden een dingetje worden zo nu en dan, en de ID.4 (2020 1st) laadt niet zo snel op. Ook wil ik nu een caravan trekken, dus heb ik besloten om over te stappen naar een plug-in hybride. Maar dan naar een Skoda octavia, bijv. i.v.m. enorm hoge bijtelling.
Snelladen 80kw
Dat is niet als je het model nu besteld de 2024 modellen zijn 1-fase, vanaf 2025 3-faseXYRIS schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 20:13:
[...]
Welkom in onze wereld... C10 laad ook niet snel op... thuis max 4kw (laad maar 1 fasig)
Snelladen 80kw
Mijne laat netjes 11KW op. (3-fase)
Awelja, heb mij goed in het zak laten zetten.Voxxie schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 20:20:
[...]
Dat is niet als je het model nu besteld de 2024 modellen zijn 1-fase, vanaf 2025 3-fase
Mijne laat netjes 11KW op. (3-fase)
Snel wagen lanceren die niet op punt staat
Qua laad infrastructuur en software.
Mij laten verleiden voor de Vlaamse premie
Van 4000euro.
Voor:
- sinds december proefpiloot te zijn van
Al de miserie die nog niet op punt staat
En waar ik nog eens hoofdprijs win nu ze
Hem al 6 weken binnen hebben zonder
In orde te krijgen...
Kofferzeil dat ik pas zou hebben na 8 maand!
Nu 2025 versie voor zelfde prijs
- met frunk neen?
- verduisterde achterruit
- snelle laad infrastructuur
...
[ Voor 3% gewijzigd door XYRIS op 28-08-2025 20:45 ]
Ik heb dezelfde vraag, maar de vraag is niet zozeer wat het bereik is met caravan.stefan1294 schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 16:52:
Het is meer de vraag hoe snel de REEV tijdens het rijden kan laden. Heeft iemand daar gegevens van?
Met een zware caravan erachter is je verbruik meer dan verdubbeld. De range extender moet dus genoeg stroom kunnen opwekken om dat continu vol te houden als je met een caravan 110 op snelwegen rijd.
Overigens zie ik op de site staan dat de maximale kogeldruk 60kg is. Dat is wel heel weinig, daar voldoet bijna geen enkele caravan aan.
In NL rijd ik met de C10 en caravan (1.500 kg). Verbruik ging naar 35kWh. Dus net geen verdubbeling.HBO88 schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 19:55:
[...]
Ik heb dezelfde vraag, maar de vraag is niet zozeer wat het bereik is met caravan.
Het is meer de vraag hoe snel de REEV tijdens het rijden kan laden. Heeft iemand daar gegevens van?
Met een zware caravan erachter is je verbruik meer dan verdubbeld. De range extender moet dus genoeg stroom kunnen opwekken om dat continu vol te houden als je met een caravan 110 op snelwegen rijd.
Is inderdaad niet de hoogste kogeldrukHBO88 schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 22:33:
Overigens zie ik op de site staan dat de maximale kogeldruk 60kg is. Dat is wel heel weinig, daar voldoet bijna geen enkele caravan aan.

Maar met de juiste belading kom je een heel eind, weet ik uit ervaring.
Bedankt voor de info!wian66 schreef op maandag 1 september 2025 @ 13:23:
[...]
In NL rijd ik met de C10 en caravan (1.500 kg). Verbruik ging naar 35kWh. Dus net geen verdubbeling.
als ik de info van autoweek mag geloven levert de benzinemotor max 70kW, dus lijkt me voldoende om de combinate continu op de weg te houden.
Hallo, bij de elektrische C10, hebben jullie 1 kaartje gekregen of 2 kaartjes om de auto te starten. Wij hebben 1 kaart gekregen en een metalen sleutel. Dat vond ik bizar. Want normaal als je een auto koopt krijg je toch 2 sleutels?
Is de Frunk ook inbegrepen of een optie?
[ Voor 9% gewijzigd door PoopFresh op 04-09-2025 00:23 ]
Misschien wel maar eens de app hebt kanPoopFresh schreef op donderdag 4 september 2025 @ 00:22:
Hallo, bij de elektrische C10, hebben jullie 1 kaartje gekregen of 2 kaartjes om de auto te starten. Wij hebben 1 kaart gekregen en een metalen sleutel. Dat vond ik bizar. Want normaal als je een auto koopt krijg je toch 2 sleutels?
Je de auto laten openen als je in de buurt van de auto bent en kan je ook gewoon met een wachtwoord vertrekkenbdat je intypt (4 cijferig)
Natuurlijk altiid veiliger voor kaart mee te hebben
Wanneer app plots.niet zou werken of je gsm plat is (al eens voor gehad en kaart lag in auto)
Voor +-25 euro kan je 2de bestellen + programmatie 40 euro ofzo
De dealer gaf aan: altijd de kaart meenemen. Mocht je onverhoopt pech hebben, zal een sleepdienst je niet helpen, omdat je geen "sleutel" kunt laten zien (was zijn ervaring, begreep ik).XYRIS schreef op donderdag 4 september 2025 @ 04:52:
[...]
Natuurlijk altiid veiliger voor kaart mee te hebben
Wanneer app plots.niet zou werken of je gsm plat is (al eens voor gehad en kaart lag in auto)
Uiteraard. Zoals ik zei, had 1 kaart en zat inwian66 schreef op donderdag 4 september 2025 @ 07:57:
[...]
De dealer gaf aan: altijd de kaart meenemen. Mocht je onverhoopt pech hebben, zal een sleepdienst je niet helpen, omdat je geen "sleutel" kunt laten zien (was zijn ervaring, begreep ik).
Handtas van mijn vrouw en lag in wagen.
Gsm dan platgevallen... iemand gebeld en snel
In die auto gsm wat geladen.
Daarom heb ik er nu 2 ...
Ok dus 65 - 70 euro.XYRIS schreef op donderdag 4 september 2025 @ 04:52:
[...]
Voor +-25 euro kan je 2de bestellen + programmatie 40 euro ofzo
Mijn concessiehouder vraagt 175 euro ...
Vind ik toch wel veel 175
Weet je hoeveel je hebt betaald voor je 2e pasje?XYRIS schreef op donderdag 4 september 2025 @ 08:33:
[...]
Uiteraard. Zoals ik zei, had 1 kaart en zat in
Handtas van mijn vrouw en lag in wagen.
Gsm dan platgevallen... iemand gebeld en snel
In die auto gsm wat geladen.
Daarom heb ik er nu 2 ...
23.72 incl btw voor kaartPoopFresh schreef op donderdag 4 september 2025 @ 16:34:
[...]
Weet je hoeveel je hebt betaald voor je 2e pasje?
63.83 incl byw voor programmatie
87.55 dus totaal. Was blij, een traditionele
Autosleutel kost veeeeem meer
XYRIS schreef op donderdag 4 september 2025 @ 18:23:
[...]
23.72 incl btw voor kaart
63.83 incl byw voor programmatie
87.55 dus totaal. Was blij, een traditionele
Autosleutel kost veeeeel meer
Ik ben van België, voor zover dit uitmaakt.
Heb wel bijvoorbeeld mijn carlinkit wel moeten
Betalen en hier al gelezen dat sommigen dit gratis kregen. Was ook €70
Ik heb nu dezelfde problemen als jou. Krijg de raarste dingen schermen die niet werken, verschillende foutmeldingen. Leapmotor geeft volgens de dealer geen reactie. (1,5 maand) verder. (Weten de oplossing nog niet maar zijn er mee bezig?) Er zijn volgens de dealer meerdere mensen in NL met deze problemen.XYRIS schreef op woensdag 27 augustus 2025 @ 19:58:
[...]
Mijne staat nog STEEDS binnen 6 weken ondertussen.
proberen rechtzetten... Pfffff![]()
[ Voor 4% gewijzigd door OrlandoC63AMG op 05-09-2025 14:10 ]
Begint proportie aan te nemen.. omg...OrlandoC63AMG schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 14:10:
[...]
Ik heb nu dezelfde problemen als jou. Krijg de raarste dingen schermen die niet werken, verschillende foutmeldingen. Leapmotor geeft volgens de dealer geen reactie. (1,5 maand) verder. (Weten de oplossing nog niet maar zijn er mee bezig?) Er zijn volgens de dealer meerdere mensen in NL met deze problemen.
Net telefoon gehad, auto zou klaar zijn.
Men gaat enkel nog paar dagen houden voor testritten.
Gps zou nu ook in nederlands staan alsook spraakbediening.
Heb mijn ongenoegen uitgesproken van alles sinds aankoop.
En vergoeding verwacht voor al die miserie. Heb dit ook nu medegedeeld
dat men dit met Leapmotor kan bespreken, want uiteraard hoeft de
garage op zich niet uit eigen zak te betalen wat mij betreft.
Heb zelf gezegd dat vertrouwen weg is en van mij part ze da wagen mogen terughebben.
Ik was hun eerste Leapmotor die verkocht was en buitenrolde.
Sinds december voel ik mij een testpiloot, die onafgewerkte wagen kocht (zonder hiervan
op de hoogte te zijn)
(alle mensen die nu kopen hebben laate update en dan loopt alles prima uiteraard)
Dat ik mij in zak gezet voel als eerste koper, 0.0 extraatje kreeg, terwijl 2 maand later plots
alle model 2024 de deur uit moesten al bodemprijzen... (uiteraard, de 2025 met verbeterde
800v laadstructuur kwam er aan, hetgeen mooi verzwegen werd, net als REEV toestanden)
Waar je nu misschien 1000? meer betaald met geblindeerde achterruit, verbeterde laadinfractuctuur
en frunk? mét meteen nieuwste updates.
Men gaat enkel nog paar dagen houden voor testritten.
Gps zou nu ook in nederlands staan alsook spraakbediening.
Heb mijn ongenoegen uitgesproken van alles sinds aankoop.
En vergoeding verwacht voor al die miserie. Heb dit ook nu medegedeeld
dat men dit met Leapmotor kan bespreken, want uiteraard hoeft de
garage op zich niet uit eigen zak te betalen wat mij betreft.
Heb zelf gezegd dat vertrouwen weg is en van mij part ze da wagen mogen terughebben.
Ik was hun eerste Leapmotor die verkocht was en buitenrolde.
Sinds december voel ik mij een testpiloot, die onafgewerkte wagen kocht (zonder hiervan
op de hoogte te zijn)
(alle mensen die nu kopen hebben laate update en dan loopt alles prima uiteraard)
Dat ik mij in zak gezet voel als eerste koper, 0.0 extraatje kreeg, terwijl 2 maand later plots
alle model 2024 de deur uit moesten al bodemprijzen... (uiteraard, de 2025 met verbeterde
800v laadstructuur kwam er aan, hetgeen mooi verzwegen werd, net als REEV toestanden)
Waar je nu misschien 1000? meer betaald met geblindeerde achterruit, verbeterde laadinfractuctuur
en frunk? mét meteen nieuwste updates.
[ Voor 93% gewijzigd door XYRIS op 05-09-2025 16:13 ]
Hebben jullie beide een 2024 model of een 2025 ? (1 fase of 3 fase opladen)
Ben benieuwd of het misschien problemen zijn in het 2024 model.
Ik heb werkelijk tot op heden nog geen enkel probleem met de auto gehad.
Van mij mogen ze enkel het starten van het hoofdscherm om de pincode in te kunnen toetsen wel iets versnellen of de bluetooth sleutel als sleutel gebruiken
Van mij mogen ze enkel het starten van het hoofdscherm om de pincode in te kunnen toetsen wel iets versnellen of de bluetooth sleutel als sleutel gebruiken
2024 offcource lol.Voxxie schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 16:13:
Hebben jullie beide een 2024 model of een 2025 ? (1 fase of 3 fase opladen)
Vroeg ook wat dit grapje zou kosten als dit buiten garantie zou zijn én welke garanties
er gegeven worden naar de toekomst? vertrouwen is echt wel 0 momenteel.
Mijne is ook de enige in deze group, maar in group D'hond is er ook al één en zo te horen op
dit forum in NL ook al ... heb dit ook meegegegeven dat dit niet leid tot een groot probleem bij
deze wagen.
Moet dat dan niet ondernomen worden vanuit Leapmotor of kopers? (zich samenzetten?)
(lees ook vorige post, te snel gepost perongeluk)
Ik heb zelf het 2025 REEV-model. Waarschijnlijk komt dit door een update die half geïnstalleerd of mislukt is. Het terugzetten naar fabrieksinstellingen en het leegmaken van de cache hebben helaas niets geholpen. Ik hoop dat er vanuit Leapmotor nog een reactie komt. Van Mossel neem ik ook niets kwalijk; zij doen hun best. Maar zoals XYRIS aangeeft, voel je je wel een beetje een proefkonijn. Mijn vakantie naar het buitenland verliep moeizaam met de auto, door de foutmeldingen en de navigatie die blijkbaar niet heel Europa kan downloaden. Ik rijd dus nog steeds rond met een oude versie. Omdat mijn auto foutmeldingen geeft bij het updaten installeren. Meer dan wachten kan ik helaas ook niet doen.
De wagen zou klaar zijn.
Enkel nog carwash en opladen voor
een propere levering...
Heb gevraagd voor een vergoeding
Voor al mijn misierie en fustraties,
En uitgebreid beklag, gecombineerd met dit 8 weken verlies van mijn wagen.
Ben benieuwd... vrijdag zou ik hem terug ophalen
Men kan het beter maar serieus opnemen
Bij Leapmotor.
Enkel nog carwash en opladen voor
een propere levering...
Heb gevraagd voor een vergoeding
Voor al mijn misierie en fustraties,
En uitgebreid beklag, gecombineerd met dit 8 weken verlies van mijn wagen.
Ben benieuwd... vrijdag zou ik hem terug ophalen
Men kan het beter maar serieus opnemen
Bij Leapmotor.
[ Voor 9% gewijzigd door XYRIS op 09-09-2025 20:56 ]
De dealer heeft mij beloofd druk achter leapmotor te zetten, bizar tot leapmotor tot op heden gewoon de dealer en dust klant negeren. Is voor mij een teken om niet snel terug te gaan naar leapmotor.