Tijdens mijn vakantie ook het probleem gehad van een laadpaal die niet wilde connecten. Echter op een gegeven moment kreeg ik stekker niet meer uit de auto en bleef hij gelocked zitten.
Aangezien het 1u 's nachts was (waren op doorreis en stonden bij een hotel) had ik zo iets van laat maar zitten ik kijk morgen wel maar de auto kreeg ik met de sleutel niet meer op slot.
Na contact met de leasemij (ANWB alarmcentrale) die eerst adviseerde om de laadpaal provider de boel te laten resetten (wel een mooi gezicht om alle palen op zwart te zien gaan en weer op te starten

) kreeg ik het advies om te kijken of ik met de fysieke sleutel de auto weer kan laten reageren of met de reserve sleutel.
Toen ik probeerde het kapje van het slot af te halen gooide ik (bij toeval) 1 van de sleutels in de auto en toen ging alles weer open.
Waarschijnlijk waren we te lang bezig met de laadpaal te connecten, waardoor de auto niet meer reageerde op de afstandsbediening van de sleutel. Hierdoor moest eerst de sleutel weer "gereset" worden in de buurt van de bekerhouder.
Na in totaal 1,5 uur klooien was ik blij dat ik mijn bed in kon

.
Dus mocht je auto niet meer reageren op je sleutel kan dit dus helpen