@B-Force Draaiende motor, bij een elektrische auto? Dan stopt de update bij elke keer dat je voor een zebra of verkeerslicht stopt of hoe zie ik dat?
Een andere vraag... Weet iemand of de USB-C poorten onderteuning hebben voor PD? Ik moet wellicht af en toe mijn laptop wat bijladen, dan zou PD perfect zijn. De USB poorten op mijn vorige Polestar waren slechts 15W.
2025 Opel Grandland AWD Ultimate - 2024 Mazda MX-30
Helaas heb ik dit nog niet kunnen testen (ik vergeet het iedere keer, staat al een maand op de planning om te testen).Rene schreef op dinsdag 13 januari 2026 @ 09:42:
Een andere vraag... Weet iemand of de USB-C poorten onderteuning hebben voor PD? Ik moet wellicht af en toe mijn laptop wat bijladen, dan zou PD perfect zijn. De USB poorten op mijn vorige Polestar waren slechts 15W.
Telefoon doet wel aan fast charging in de auto, echter moet ik nog een keer met een laptop testen icm mijn USB-C kabel die aangeeft hoeveel Watt er geleverd wordt.
Misschien dat ik vanmiddag tijd heb, echter kan ik niets beloven.
Edit: net even getest, geen PD, laptop wilde niet opladen. Volgens mijn kabeltje trok die maar 1W (door het gebrek aan PD).
Nog even mijn telefoon aangesloten met mijn testkabel, display op de kabel gaf wederom geen PD aan (omdat mijn telefoon bijna vol is kon ik ook niet betrouwbaar zien hoeveel vermogen deze maximaal trekt, maar ik gok dus max 15W)
[ Voor 20% gewijzigd door Killah_Priest op 13-01-2026 13:24 ]
Bedankt voor het testen! Bedenk me overigens net dat er 3x12V inzit waarvan 1 voorin. Dan is dit wellicht de oplossing. 48W is genoeg voor mijn laptopKillah_Priest schreef op dinsdag 13 januari 2026 @ 11:24:
[...]
Helaas heb ik dit nog niet kunnen testen (ik vergeet het iedere keer, staat al een maand op de planning om te testen).
Telefoon doet wel aan fast charging in de auto, echter moet ik nog een keer met een laptop testen icm mijn USB-C kabel die aangeeft hoeveel Watt er geleverd wordt.
Misschien dat ik vanmiddag tijd heb, echter kan ik niets beloven.
Edit: net even getest, geen PD, laptop wilde niet opladen. Volgens mijn kabeltje trok die maar 1W (door het gebrek aan PD).
Nog even mijn telefoon aangesloten met mijn testkabel, display op de kabel gaf wederom geen PD aan (omdat mijn telefoon bijna vol is kon ik ook niet betrouwbaar zien hoeveel vermogen deze maximaal trekt, maar ik gok dus max 15W)
https://www.batteriexpert...ader-48w-qc-pd-svart.html
Als je 12Volt poort minimaal 4A ondersteund kan dat idd.Rene schreef op dinsdag 13 januari 2026 @ 14:40:
[...]
Bedankt voor het testen! Bedenk me overigens net dat er 3x12V inzit waarvan 1 voorin. Dan is dit wellicht de oplossing. 48W is genoeg voor mijn laptop:
https://www.batteriexpert...ader-48w-qc-pd-svart.html
Ik vermoed gezekerd op 10A. Aagezien er in de handleiding een beperking van 120W wordt opgegeven.jongetje schreef op dinsdag 13 januari 2026 @ 14:48:
[...]
Als je 12Volt poort minimaal 4A ondersteund kan dat idd.