Dat is inderdaad wel zonde.Pierre schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 15:35:
@CLB En dan kom je uit bij 1 die je batterij leeg slurpt jammer inderdaad.
Hangt ook wel af van de watchface.Pierre schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 15:35:
@CLB En dan kom je uit bij 1 die je batterij leeg slurpt jammer inderdaad.
Heb zelf nu ook een 3rd party watchface draaien. Vanochtend stond de teller op 50% misschien iets minder zelfs nog en op dit moment op 31%. Dat vind ik niet eens zo heel slecht. Uiteraard doen de watchfaces van OP het beter maar dit verbruik is voor mij prima te doen.
Heb overigens ook een watchface gehad die het krap aan twee dagen vol hield. Die slurpte een hoop meer dan mijn huidige watchface.
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Beide in XML-formaat dat je weet?
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Zou ik jullie om een gunst mogen vragen? Ik ben een overstap aan het overwegen van de 2R naar de 3. Ik ging er vanuit dat daarop dezelfde watchfaces verkrijgbaar zouden zijn. Blijkbaar niet dus? Kan iemand zien of de Montserrat watchfaces van Oneplus wel beschikbaar is voor de 3? Ik ben slechtziende en die is voor mij heel prettig...
Bedoel je deze:
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/2rMgGLITgxwmK1OkIQSkdvvm.jpg?f=user_large)
dan wel ja...
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/2rMgGLITgxwmK1OkIQSkdvvm.jpg?f=user_large)
dan wel ja...
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Ja, die heb ik. Fijn dat die ook op de 3 beschikbaar is. Dank je wel voor het checken.
[ Voor 21% gewijzigd door Leech_NL op 03-10-2025 08:08 ]
Nee, ik heb geen idee.CLB schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 22:50:
Beide in XML-formaat dat je weet?
Dat is wel iets om zeker te checken, hier wat uitleg over XML, wat beter is voor de accuduur.13art schreef op vrijdag 3 oktober 2025 @ 08:12:
Nee, ik heb geen idee.
Ja het zal, maar goed als de ontwikkelaar het er niet bij zegt heb ik weinig zin om via allerlei omwegen er achter te komen of het wel of niet in XML formaat is. Merk vanzelf wel aan het verbruik hoe snel of langzaam de accu leeg loopt.CLB schreef op vrijdag 3 oktober 2025 @ 08:26:
[...]
Dat is wel iets om zeker te checken, hier wat uitleg over XML, wat beter is voor de accuduur.
Wat ik vind aan xml watchfaces vind ik tot nu toe rond uit saai, vlak en weinig inspirerend. Dan liever een watchface die iets sneller leeg loopt en dan maar iets vaker opladen.
[ Voor 14% gewijzigd door 13art op 03-10-2025 08:50 ]
We doen het hier (tijdelijk) maar mee:
En hoe heet deze?CLB schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 14:04:
We doen het hier (tijdelijk) maar mee:
[Afbeelding: OnePlus Watch 3]
Hikvision gebruiker
'Hard Metals'vuurvreter63 schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 15:28:
En hoe heet deze?
Zit deze in de OHealt app van OnePlus of ergens te vinden in de AppStore
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Ohealth-app ja, daarom helaas geen linkjePierre schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 12:32:
Zit deze in de OHealt app van OnePlus of ergens te vinden in de AppStore
[ Voor 6% gewijzigd door CLB op 05-10-2025 13:00 ]
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Ik heb een nieuwe bril:
:strip_exif()/f/image/Txh7xBeU8NPhncS3Qdo7pd6K.png?f=user_large)
Inmiddels wel wat aan gewend, maar erg jammer dat je geen aanpassingen kunt doen.
Die 'humidity' of 'UV-stralingswaarde' hoef ik allemaal niet te zien, gelukkig is het vrij klein
:strip_exif()/f/image/Txh7xBeU8NPhncS3Qdo7pd6K.png?f=user_large)
Inmiddels wel wat aan gewend, maar erg jammer dat je geen aanpassingen kunt doen.
Die 'humidity' of 'UV-stralingswaarde' hoef ik allemaal niet te zien, gelukkig is het vrij klein
[ Voor 39% gewijzigd door CLB op 06-10-2025 15:17 ]
Had hem gevonden inderdaad, thx. De bril is weer schoonCLB schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 12:31:
Ik heb ook een bril:
[Afbeelding: OnePlus Watch 3-watchfaces]
Hallo. Ik heb de nieuwe OnePlus Watch 3 sinds een maand of twee. Top ding!
Er is 1 puntje waar ik mijn hoofd over breek.
Als iemand me belt, dan zie en voel ik dat op zowel de oneplus als mijn mobiel. So far so good.
Ik zou nooit bellen via de oneplus, dus ik neem op via de mobiel. Maar heel soms komt dan het geluid uit de watch en niet via de speaker van mijn mobiel. 1 keer op 10 denk ik. Geen idee hoe of wat. Ik doe ook niks waardoor dit zou kunnen. Ik neem gewoon op via mijn mobiel. Iemand ditz elfde behaviour al eens gehad? Wat eraan te doen?
Bedankt!
Als iemand me belt, dan zie en voel ik dat op zowel de oneplus als mijn mobiel. So far so good.
Ik zou nooit bellen via de oneplus, dus ik neem op via de mobiel. Maar heel soms komt dan het geluid uit de watch en niet via de speaker van mijn mobiel. 1 keer op 10 denk ik. Geen idee hoe of wat. Ik doe ook niks waardoor dit zou kunnen. Ik neem gewoon op via mijn mobiel. Iemand ditz elfde behaviour al eens gehad? Wat eraan te doen?
Bedankt!
Dit heb ik zelf eigenlijk nooit. Maar je zou wel de 'telefoongesprekken' toegang uit kunnen zetten in de Bluetooth settings, dan wordt je watch niet meer gezien als koptelefoon/microfoon.bigbuddha schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 15:29:
Hallo. Ik heb de nieuwe OnePlus Watch 3 sinds een maand of twee. Top ding!
Best gek.. Ik probeer mijn horloge over te zetten via het menu op de horloge naar een andere telefoon, maar als ik daarop druk gebeurd er niks. Iemand enig idee?
[ Voor 8% gewijzigd door rens-br op 08-10-2025 08:17 ]
Uiteindelijk het horloge maar een factory reset gegeven, niet ideaal, maar het is niet anders. Stiekem toch wel wat werk om alles weer helemaal in te stellen zoals ik het het. Pasjes toevoegen via Wallet, juiste watchface, apps weer installeren.
Gelukkig werkt de optie voor het overzetten nu wel. Ik heb tijdeijk een ander toestel, dus over een week of twee had ik anders weer een reset moeten doen.
Nu ik de pasjes in Wallet weer opnieuw heb toegevoegd is de volgorde van pasjes anders dan wat ik had. Is het mogelijk om de volgorde aan te passen? En ik krijg de betaalkaarten wel te zien in wallet, maar niet de bijv. de bonuskaart. Hoe krijg je die op je watch? Hier staat dat het automatisch moet gaan, maar dat gebeurd (nog) niet.
Edit: Inmiddels het horloge een keer herstart en toen kwamen wel alle klantenpassen tevoorschijn.
Gelukkig werkt de optie voor het overzetten nu wel. Ik heb tijdeijk een ander toestel, dus over een week of twee had ik anders weer een reset moeten doen.
Nu ik de pasjes in Wallet weer opnieuw heb toegevoegd is de volgorde van pasjes anders dan wat ik had. Is het mogelijk om de volgorde aan te passen? En ik krijg de betaalkaarten wel te zien in wallet, maar niet de bijv. de bonuskaart. Hoe krijg je die op je watch? Hier staat dat het automatisch moet gaan, maar dat gebeurd (nog) niet.
Edit: Inmiddels het horloge een keer herstart en toen kwamen wel alle klantenpassen tevoorschijn.
[ Voor 27% gewijzigd door rens-br op 08-10-2025 09:52 ]
In de Wallet-app op een smartphone weet ik wel hoe dat werkt, daar staat alles nog steeds hetzelfde als voorheen? Mobiele app gebruik ik niet, dus daar kan ik je niet mee helpen...
Hoe kan je daar de volgorde van de klantkaart passen wijzigen? Die staan er nu in op volgorde van toevoegen, maar ik gebruik de bonuskaart vrij regelmatig, zou handig zijn als die gewoon bovenaan staat.CLB schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 09:47:
In de Wallet-app op een smartphone weet ik wel hoe dat werkt, daar staat alles nog steeds hetzelfde als voorheen? Mobiele app gebruik ik niet, dus daar kan ik je niet mee helpen...
Betaalpassen heb ik niet op dit toestel, want die ondersteund geen NFC.
[ Voor 7% gewijzigd door rens-br op 08-10-2025 09:51 ]
Mijn concerttickets staan uberhaüpt niet in mijn Wallet op het horloge toestel, wat ik ook probeer. Die staan wel in de wallet op mijn Pixel 7a.
Haha, ik gebruik weer geen digitale klantenpassen in Wallet, alleen betaalpassenrens-br schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 09:50:
Hoe kan je daar de volgorde van de klantkaart passen wijzigen? Die staan er nu in op volgorde van toevoegen, maar ik gebruik de bonuskaart vrij regelmatig, zou handig zijn als die gewoon bovenaan staat.
Betaalpassen heb ik niet op dit toestel, want die ondersteund geen NFC.
Whaha, lekker tegenstrijdig. De betaalpassen op je telefoon zou je kunnen wijzigen op deze manier. Maar dat kan dus bij mij niet want ik heb geen passen op mijn telefoon en die volgorde aanpassen doet volgens mij ook niks aan de volgorde op de telefoon.CLB schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 10:00:
[...]
Haha, ik gebruik weer geen digitale klantenpassen in Wallet, alleen betaalpassen
Ja dat werkt bij mij in de Wallet-app op m'n telefoon met meerdere betaalpassen...
Ik zal vandeweek wel even wat andere klantenpassen toevoegen en ook op de Watch meekijken.
Ik zal vandeweek wel even wat andere klantenpassen toevoegen en ook op de Watch meekijken.
offtopic:
Je hebt je Watch 3 ook te koop gezet?
CLB schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 10:08:offtopic:
offtopic:
Nee zeker niet. Ben er echt heel erg blij mee. Maar ik heb er eentje over.
De volgorde van klantpassen in wallet kan ik ook op mijn telefoon helaas niet wijzigen. Wat dat betreft was de stocard app daarin wel echt een stuk beter. Die had ook een zoek functionaliteit.Ja dat werkt bij mij in de Wallet-app op m'n telefoon met meerdere betaalpassen...
[ Voor 3% gewijzigd door rens-br op 08-10-2025 10:12 ]
Klantenkaart op je telefoon in de walletapp kan verplaatst worden en dan verplaatst deze ook op de wallet op je horloge.rens-br schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 10:11:
[...]offtopic:[...]
De volgorde van klantpassen in wallet kan ik ook op mijn telefoon helaas niet wijzigen. Wat dat betreft was de stocard app daarin wel echt een stuk beter. Die had ook een zoek functionaliteit.
Dit doe je door op de betreffende klantenkaart te drukken en vast te houden
Dan kan je deze naar boven of benenden verplaatsen
Oh wow. Dat heb ik serieus al 10x geprobeerd, maar bij gebrek aan enige visuele feedback dat de kaart mee wilde verplaatsen ben ik niet verder gekomen dan inhouden.RvD86 schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 10:21:
Klantenkaart op je telefoon in de walletapp kan verplaatst worden en dan verplaatst deze ook op de wallet op je horloge.
Dit doe je door op de betreffende klantenkaart te drukken en vast te houden
Dan kan je deze naar boven of benenden verplaatsen
Helaas werkt deze methode niet voor de betaalkaarten, maar dit is al iets.
[ Voor 6% gewijzigd door rens-br op 08-10-2025 10:25 ]
Is niet heel anders dan hoe Google het uitlegt, maar misschien heb je geluk:rens-br schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 10:23:
Helaas werkt deze methode niet voor de betaalkaarten, maar dit is al iets.
Zo stel je een standaard betaalpas in bij Google Wallet, werkt hier nog steeds zo...
EDIT: Zojuist ook wat Chinese screenprotectors binnengekregen, zit er perfect op en is niet te zien.
Zat nog te twijfelen over zo'n case, die ook de behuizing beschermt, maar dat ziet er niet uit natuurlijk
Mensen die de (zwarte) Watch 3 al een tijd in gebruik hebben, hoe is het met de staat daarvan?
Accuduur is ook wel weer stukje fijner dan de 2, heel chill. Horloge is nu 48 uur van de lader af en staat op 70%, perfect voor bij mijn gebruik: vooral notificaties, sleeptracking en wat activiteiten.
[ Voor 38% gewijzigd door CLB op 08-10-2025 12:37 ]
De standaard pas gaat inderdaad wel naar boven, maar ik heb vier betaalpassen in mijn overzicht staan. Dus verdere volgorde kan ik met deze niet regelen.CLB schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 10:28:
[...]
Is niet heel anders dan hoe Google het uitlegt, maar misschien heb je geluk:
Zo stel je een standaard betaalpas in bij Google Wallet, werkt hier nog steeds zo...
Ik heb de mijne sinds februari en ben er echt niet zuinig mee, ik heb wel al wat kleine krasjes in de rand zitten, zie ook:Mensen die de (zwarte) Watch 3 al een tijd in gebruik hebben, hoe is het met de staat daarvan?
![]() |
[ Voor 22% gewijzigd door rens-br op 08-10-2025 15:20 ]
Ajaa logisch wel, blijft altijd jammer.
100 uur van de lader en nog 28% accu, dan moest ik mn 2 wel gaan bijladen... Top.
Die is echt heel goed, daar kan een andere fabrikant nog wel iets van leren. Ben er heel blij mee.
Ja gewoon twee cpu's en 2 OS'en adopteren en je bent al een heel eind...
Ik heb em net binnen via een Tweakers V&A deal. Wat een mooi ding. Dat wil ja natuurlijk zo lang mogelijk houden.CLB schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 10:28:
[...]
Is niet heel anders dan hoe Google het uitlegt, maar misschien heb je geluk:
EDIT: Zojuist ook wat Chinese screenprotectors binnengekregen, zit er perfect op en is niet te zien.
Zat nog te twijfelen over zo'n case, die ook de behuizing beschermt, maar dat ziet er niet uit natuurlijk![]()
Mensen die de (zwarte) Watch 3 al een tijd in gebruik hebben, hoe is het met de staat daarvan?
Accuduur is ook wel weer stukje fijner dan de 2, heel chill. Horloge is nu 48 uur van de lader af en staat op 70%, perfect voor bij mijn gebruik: vooral notificaties, sleeptracking en wat activiteiten.
- Welke protectors heb jij gekozen?
- Zijn er Watch 3 bezitters die wel voor zo'n case gegaan zijn (en welke dan)? Is het wat? Of wordt het dan een plomp lelijk ding
Stay safe
Een case heb ik niet, ik heb wel deze protector gekocht bij Amazon https://www.amazon.nl/dp/...yo2ov_dt_b_fed_asin_titleMaster FX schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 18:22:
[...]
Ik heb em net binnen via een Tweakers V&A deal. Wat een mooi ding. Dat wil ja natuurlijk zo lang mogelijk houden.
- Zijn er Watch 3 bezitters die wel voor zo'n case gegaan zijn (en welke dan)? Is het wat? Of wordt het dan een plomp lelijk ding
Deze bij Ome Ali, binnen 4 geleverd dagen ofzo, prima voor die paar centenMaster FX schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 18:22:
Ik heb em net binnen via een Tweakers V&A deal. Wat een mooi ding. Dat wil ja natuurlijk zo lang mogelijk houden.
Sinds het bij ING verplicht werd om Google Pay te gaan gebruiken had ik extra anoniem Google account gemaakt om mobiel te betalen met mijn telefoon. Daar zitten dan nu dus ook twee Google accouns op en ik kan prima met mijn anonieme account betalen. Ik heb op het horloge nu ook twee Google accounts (dat tweede haalde die ook netjes op van mijn telefoon). Maar als ik nu Google Pay wil instellen pakt ie steeds het reguliere account (waar geen passen aan gekoppeld zijn). Enig idee of het mogelijk is om van dat andere account gebruik te maken voor Google Pay (waar ik al twee passen aan heb toegevoegd in mijn telefoon).
Stay safe
Heb je het jezelf niet wat moeilijk gemaakt? Ik snap het idee achter de anonieme account, maar wanneer je beide accounts op hetzelfde toestel hebt, dan zal Google al lang en breed de koppeling hebben kunnen maken dat die twee accounts bij dezelfde persoon horen. En daarmee is je anonimiteit ook een wassen neus geworden.Master FX schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 21:32:
Sinds het bij ING verplicht werd om Google Pay te gaan gebruiken had ik extra anoniem Google account gemaakt om mobiel te betalen met mijn telefoon. Daar zitten dan nu dus ook twee Google accouns op en ik kan prima met mijn anonieme account betalen. Ik heb op het horloge nu ook twee Google accounts (dat tweede haalde die ook netjes op van mijn telefoon). Maar als ik nu Google Pay wil instellen pakt ie steeds het reguliere account (waar geen passen aan gekoppeld zijn). Enig idee of het mogelijk is om van dat andere account gebruik te maken voor Google Pay (waar ik al twee passen aan heb toegevoegd in mijn telefoon).
Op het horloge zelf kan je niets instellen in Google Wallet, dat gebeurt allemaal op de telefoon. Logischerwijs zou je dan denken als daar de staats pas staat aangegeven (van je anonieme account) dat die op het horloge dan wordt overgenomen, maar ik begrijp dat dit dus niet het geval is?
Nog even wat anders:
Sleep tracking is en blijft natuurlijk een gimmick op een smartwatch maar de OP3 doet het wel heel beroerd. Door onze kleine meid vaak 's nachts wakker. Dat wordt maar slecht gedetecteerd door de OP3, sterker nog die maakt af en toe doodleuk diepe slaap van terwijl ik toch echt wakker lig. Misschien leuk voor mensen die in slaap vallen en doodleuk de volgende ochtend wakker worden en dat dit juist gedetecteerd wordt. Maar de slaap stadia moeten met een aantal flinke korrels zout genomen worden.
Gelukkig hecht ik er zelf nul waarde aan omdat ik zelf wel merk bij het wakker worden of mijn slaap goed was of niet, daar heb ik geen smartwatch voor nodig
[ Voor 20% gewijzigd door 13art op 11-10-2025 09:36 ]
Het is inmiddels gelukt. Liep vast omdat ik het via de Google pay app probeerde te doen, er vanuit gaande dat ie de gegevens gewoon zou overnemen, maar moest via de ING app...13art schreef op zaterdag 11 oktober 2025 @ 07:41:
[...]
Op het horloge zelf kan je niets instellen in Google Wallet, dat gebeurt allemaal op de telefoon. Logischerwijs zou je dan denken als daar de staats pas staat aangegeven (van je anonieme account) dat die op het horloge dan wordt overgenomen, maar ik begrijp dat dit dus niet het geval is?
Stay safe
Mijn Huawei is overleden, en voor €180 inc coupon korting bij AliExpress lijkt me dit een prima horloge qua prijs/kwaliteit.
Wil wel een leren bandje. Past elk bandje van 22 mm?
Zoals deze?
Wil wel een leren bandje. Past elk bandje van 22 mm?
Zoals deze?
Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in: [OnePlus Watch 3] Levertijd & Prijzen
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in: [OnePlus Watch 3] Levertijd & Prijzen
:strip_exif()/f/image/FmYwzEWxxrkDssXBGpD6144R.jpg?f=fotoalbum_tile)