WK 2026: Scoor de beste deals! Stel jouw winnende opstelling samen met behulp van ons advies.

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:13
CLB schreef op woensdag 22 april 2026 @ 22:22:
En daar is 'ie dan: OnePlus Watch 4
[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Zal wel een topicje in elkaar draaien...
Alhoewel het ding officieel niet uitkomt hier gok ik eigenlijk.
Vind het toch ook wel een sjiek dingetje hoor, zeker die zwarte.

Ben ook heel benieuwd of we deze hier gaan zien, als je de link aanpast naar https://www.oneplus.com/nl/oneplus-watch-4/specs krijg je in ieder geval nog geen resultaat. Normaal gesproken krijg je ook altijd mogelijkheid om een pre-order of inschrijving te doen o.i.d., maar die heb ik nu ook nog niet gezien.

[ Voor 18% gewijzigd door rens-br op 23-04-2026 10:27 ]

• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online

Anonymoussaurus

Medewerker van OS Updater

Eerst maar eens afwachten of OnePlus nog wel doorgaat met de verkopen in Europa. ;)

Tweakers Pricewatch to Knibble: https://github.com/AnonymousWP/Tweakers-Pricewatch-to-Knibble

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18:54

Pierre

Van nature lui!

Voorlopig ben ik nog steeds happy met mijn OnePlus Watch 3, mijn beste watch ever (voor nu).

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

• crashtestdummy
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:53

crashtestdummy

Ajoeto member

Jotyjo schreef op donderdag 23 april 2026 @ 08:12:
Vandaag een nieuwe beveiligingsupdate ontvangen voor de OnePlus Watch 3

OPWWE251_11_A.158 (Android beveiligingsupdate 1 februari 2026)
Stiekem gehoopt dat dit meteen de update naar WearOS 6 zou worden. Met name omdat de OnePlus Watch 4 (met dezelfde techniek) deze wel krijgt.

-- Liever 1 keer met sneeuwwitje dan zeven keer met de dwergen --

• rens-br
crashtestdummy schreef op donderdag 23 april 2026 @ 14:19:
[...]

Stiekem gehoopt dat dit meteen de update naar WearOS 6 zou worden. Met name omdat de OnePlus Watch 4 (met dezelfde techniek) deze wel krijgt.
Puur uit interesse. Wat brengt WearOS 6, wat er in 5 nog niet in zit?

• Jotyjo
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 17:57
crashtestdummy schreef op donderdag 23 april 2026 @ 14:19:
[...]

Hoopte ik ook, maar was al bang dat het alleen een beveiligingsupdate zou worden

• crashtestdummy
  • Laatst online: 16:53

crashtestdummy

Ajoeto member

rens-br schreef op donderdag 23 april 2026 @ 14:22:
[...]

Puur uit interesse. Wat brengt WearOS 6, wat er in 5 nog niet in zit?
Ze beloven ruim 10% efficiency winst op alle vlakken (performance én energieverbruik).
Maar nog veel belangrijker is dat ze Watch Face Push API weer ondersteunen. Die was uit WearOS5 gehaald. Door deze API is het eenvoudiger voor 3rd party apps om watchfaces te pushen. Facer is hier een goed voorbeeld van. Die zijn gedwongen geswitched naar de WWF standaard, maar vervolgens werkte de app niet omdat deze API er uit was gehaald. Allemaal om er maar voor te zorgen dat watchfaces individueel aangeboden gingen worden via de app-store (en google daar zijn percentage kan meepikken van elke watchface die verkocht wordt).

Oh ja, en een betere Gemini integratie. Die vind ik het minst interessant.

-- Liever 1 keer met sneeuwwitje dan zeven keer met de dwergen --

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
De OnePlus Watch 4 sijpelt langzaam de Pricewatch in...

Asus Expertbook P5: 14,0" 2560x1600 mat IPS 144Hz / Intel Arc Graphics 140V / Intel Core Ultra 7 258V 4,8GHz/ 32GB RAM
2TB SSD / Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB A, USB C, Thunderbolt / 63Wh-accu / Windows 11 Pro 64 bit

• rens-br
CLB schreef op woensdag 29 april 2026 @ 08:50:
De OnePlus Watch 4 sijpelt langzaam de Pricewatch in...
Dan wordt het toch echt eens tijd voor een eigen topic: [OnePlus Watch 4] Ervaringen & Discussie

• Master FX
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11:21
Zie zojuist de aankonding van WearOS 7 voorbijkomen op de frontpage. Zou toch fijn zijn als Watch3 nog een update krijgt naar WearOS 6, of moeten we daarvoor echt de opvolger gaan aanschaffen?

[ Voor 23% gewijzigd door Master FX op 20-05-2026 10:19 ]

Stay safe

• Jotyjo
Master FX schreef op woensdag 20 mei 2026 @ 10:19:
Zie zojuist de aankonding van WearOS 7 voorbijkomen op de frontpage. Zou toch fijn zijn als Watch3 nog een update krijgt naar WearOS 6, of moeten we daarvoor echt de opvolger gaan aanschaffen?
Uiteindelijk moet die naar de OnePlus Watch 3 komen. De OnePlus Watch 4 heeft dezelfde SoCs als de Watch 3 en die heeft WearOS 6. OnePlus heeft het beloofd dat de Watch 3 WearOS 6 en 7 krijgt. Alleen wanneer is de grote vraag. Ze lopen erg achter met updates

• NoFate
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19:27
Hmm, hier mjin galaxy watch 5 pro de geest gegeven , ben dus op zoek naar een nieuwe, oneplus 3 lijkt me wel iets? kent iemand een goede deal? zoals ik het snel lees, weinig verschil met de 4 ?

• Jotyjo
NoFate schreef op dinsdag 26 mei 2026 @ 17:00:
Hmm, hier mjin galaxy watch 5 pro de geest gegeven , ben dus op zoek naar een nieuwe, oneplus 3 lijkt me wel iets? kent iemand een goede deal? zoals ik het snel lees, weinig verschil met de 4 ?
Ik heb 'm zelf via AliExpress gekocht voor €150, maar iemand noemde zelfs een prijs van €109. Er is inderdaad niet veel verschil met de OnePlus Watch 4. Eigenlijk alleen een feller scherm, lichter, kleiner en meer robuust dan de OnePlus Watch 3

• rens-br
Jotyjo schreef op dinsdag 26 mei 2026 @ 19:59:
[...]

Ik heb 'm zelf via AliExpress gekocht voor €150, maar iemand noemde zelfs een prijs van €109. Er is inderdaad niet veel verschil met de OnePlus Watch 4. Eigenlijk alleen een feller scherm, lichter, kleiner en meer robuust dan de OnePlus Watch 3
En ik denk langere updates.

• Jotyjo
rens-br schreef op dinsdag 26 mei 2026 @ 20:12:
[...]

En ik denk langere updates.
Oh ja! Dat ook! De OnePlus Watch 4 kwam meteen met WearOS 6. Maar tegelijkertijd vind ik het de meerprijs voor de OnePlus Watch 4 het niet waard vergeleken met de Watch 3

• floriske.nl
  • Laatst online: 03-06 21:16

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Voor mij zou een belangrijke reden om van de 3 naar de 4 te gaan het type bandje zijn.

De 3 heeft "tabs" aan het einde van het bandje zitten en er zijn maar weinig metalen banden met deze tabs te krijgen. En bij die er wel zijn ziet het er eigenlijk niet uit. Hetzelfde geldt voor reguliere bandjes zonder tabs, dat oogt ook weer niet mooi.

De 4 heeft deze tabs niet en is dus daarmee meer ontworpen op het gebruik van reguliere bandjes.

• vuurvreter63
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 17:55
floriske.nl schreef op zondag 31 mei 2026 @ 13:14:
Voor mij zou een belangrijke reden om van de 3 naar de 4 te gaan het type bandje zijn.

De 3 heeft "tabs" aan het einde van het bandje zitten en er zijn maar weinig metalen banden met deze tabs te krijgen. En bij die er wel zijn ziet het er eigenlijk niet uit. Hetzelfde geldt voor reguliere bandjes zonder tabs, dat oogt ook weer niet mooi.

De 4 heeft deze tabs niet en is dus daarmee meer ontworpen op het gebruik van reguliere bandjes.
Al sinds de 1e versie watch t/m de 3e heb ik genoeg en voldoende metalen bandjes met tabs kunnen vinden. Ik krijg namelijk uitslag van de rubberen of leren bandjes.

Dus ze zijn in ruime mate voorradig.

Hikvision gebruiker

• rens-br
vuurvreter63 schreef op zondag 31 mei 2026 @ 13:44:
[...]

Al sinds de 1e versie watch t/m de 3e heb ik genoeg en voldoende metalen bandjes met tabs kunnen vinden. Ik krijg namelijk uitslag van de rubberen of leren bandjes.

Dus ze zijn in ruime mate voorradig.
Heb je linkjes naar bandjes die je kan aanraden?

• vuurvreter63
rens-br schreef op zondag 31 mei 2026 @ 15:00:
[...]

Heb je linkjes naar bandjes die je kan aanraden?
Even Google op "OnePlus 3 watch stalen bandjes" en daar staan er genoeg op.

Waar ik het laatste stalen bandjes hebt gekocht moet ik ff kijken of dat nog kan vinden. Heb hem nog steeds in gebruik.

Heb hem trouwens overgezet van de 2 naar de 3.

@rens-br ik heb deze in gebruik
OnePlus Watch 2 Titanium Armband Zwart - koop online

[ Voor 38% gewijzigd door vuurvreter63 op 31-05-2026 20:09 ]

Hikvision gebruiker

• rens-br
vuurvreter63 schreef op zondag 31 mei 2026 @ 16:18:
[...]

Even Google op "OnePlus 3 watch stalen bandjes" en daar staan er genoeg op.

Waar ik het laatste stalen bandjes hebt gekocht moet ik ff kijken of dat nog kan vinden. Heb hem nog steeds in gebruik.

Heb hem trouwens overgezet van de 2 naar de 3.

@rens-br ik heb deze in gebruik
Universeel Smartwatch 22MM Bandje - Luxe Schakels - Roestvrij Staal - Zwart | gsmpunt
Maar die heeft geen tabs, toch?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_NNpnKZFmGFN5IhRugenzYwsQOM=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/ZVCQlM1AM9vXJVbKqYe40DRB.png?f=user_large

Bandje loopt gewoon recht.

[ Voor 13% gewijzigd door rens-br op 31-05-2026 19:49 ]

• vuurvreter63
rens-br schreef op zondag 31 mei 2026 @ 19:48:
[...]

Maar die heeft geen tabs, toch?

[Afbeelding]

Bandje loopt gewoon recht.
Excuus, had de verkeerde link geplaatst, dit is de juiste
OnePlus Watch 2 Titanium Armband Zwart - koop online

Hikvision gebruiker

• floriske.nl
  • Laatst online: 03-06 21:16

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Er zijn genoeg passende metalen bandjes maar niet met tabs (zo ook die van je link niet) en die er wel zijn zien er niet mooi uit.

[ Voor 3% gewijzigd door floriske.nl op 02-06-2026 22:40 ]

• Silvin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19:02
Jotyjo schreef op dinsdag 26 mei 2026 @ 20:23:
[...]

Oh ja! Dat ook! De OnePlus Watch 4 kwam meteen met WearOS 6. Maar tegelijkertijd vind ik het de meerprijs voor de OnePlus Watch 4 het niet waard vergeleken met de Watch 3
Ik ben van een Samsung Galaxy Watch Ultra met WearOS6 "terug" gegaan naar een OPW3 maar eerlijk gezegd merk ik er niets van. De updates zijn tegenwoordig zo klein dat het niet zo heel relevant meer is. Langere ondersteuning is natuurlijk wel prettig maar de meerwaarde op een horloge is wel kleiner dan op menig ander apparaat naar mijn idee.

• Jotyjo
Silvin schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 20:16:
[...]

Ik ben van een Samsung Galaxy Watch Ultra met WearOS6 "terug" gegaan naar een OPW3 maar eerlijk gezegd merk ik er niets van. De updates zijn tegenwoordig zo klein dat het niet zo heel relevant meer is. Langere ondersteuning is natuurlijk wel prettig maar de meerwaarde op een horloge is wel kleiner dan op menig ander apparaat naar mijn idee.
Dat geloof ik zeker! Al hoop ik wel dat OnePlus meer consistent met updates zou zijn geweest, maar uiteindelijk is dat natuurlijk geen dealbreaker. De hardware zelf en de batterijduur zijn in dat opzicht veel belangrijker en dat doet de OPW3 goed
Pagina: 1 ... 5 6 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in: [OnePlus Watch 3] Levertijd & Prijzen